کل داستان لو رفته از بازی مردعنکبوتی 2 به همراه معرفی و شرح تمامی باس فایت ها و لحظات مهم بازی + ویدئوهای شخصیت های قابل بازی و صحنه های پس از تیتراژ!

marvel’s-spider-man-2-ps5-داستان-لو-رفته-از-بازی-مردعنکبوتی-2-به-همراه-معرفی-و-شرح-تمامی-باس-فایت-ها-و-لحظات-مهم-بازی-ویدئوهای-شخصیت-های-قابل-بازی-و-صحنه-های-پس-از-تیتراژ-ویدیو-مبارزه-با-غول-پلی-استیشن-اینسامنیاک-اینسومنیاک-اسپایدرمن-گیم-لیک-leak-لینک-دانلود

هشدار! هشدار! این مقاله همه چیز این بازی مورد انتظار رو لو میده و دارای اسپویلرهای عظیمی هستش!

بازی که همه ی ما چند ساله منتظرش هستیم جمعه ی آینده به طور رسمی معرفی میشه و قراره حسابی بترکونه. ولی ظاهرا افرادی هستند که زودتر از بقیه ی دنیا این بازی بدستشون رسیده چون از هفته ی پیش شاهد انتشار نقدهای اولیه برای این بازی بودی که براساس آن "اسپایدرمن 2" را نه تنها بهترین بازی ابرقهرمانی تاریخ بلکه یکی از بهترین بازی های تاریخ دنیای گیم لقب دادند و البته طولی نکشید که انواع و اقسام لو رفتن (leak) ها و اسپویلرها در اینترنت ظاهر شدند که در این مقاله تقدیم شما میشوند.

(البته توجه داشته باشید که این مقاله با توجه به تعداد محدودی از ویدئوهای فاش شده و همچنین اطلاعاتی که برخی از گیمرها در اینترنت منتشر کرده اند، نوشته شده و ممکنه که کاملا دقیق نباشه).

ناگفته پیداست که این مقاله از ابتدا تا انتها پر است از spoiler و اگر میخواهید داستان بازی برایتان فاش نشود بهتره از اینجا بروید!

نقد و بررسی تیزر و گیم پلی تریلر قبلی رو هم میتونید در اینجا و اینجا بخونید. این کمیک هم خوندنش لازمه:

کمیک مقدمه بازی "مردعنکبوتی 2" (MARVEL'S SPIDER-MAN 2) ترجمه شد + لینک دانلود

در ضمن میتونید در اینجا و اینجا مقالات ما را درباره نکات پنهان بازی های قبلی بخونید. در اینجا و اینجا هم نقد دو بازی گذشته را گذاشته ایم.

ویدئوهای مربوط به بازی را هم که به سختی پیدا کردیم میتوانید در لینک های زیر تماشا کنید:

ویدیوهایی که داستان و شخصیت های بازی مرد عنکبوتی ۲ را لو میدهند!

یک ساعت اول بازی اسپایدرمن ۲ به طور کامل لو رفت!

مبارزه نهایی با ونوم در بازی مرد عنکبوتی ۲ (کنسول PS5)

پایان بازی اسپایدرمن ۲ لو رفت! صحنه های پس از تیتراژ

 

بازی با مایلز مورالز در مدرسه "آکادمی بروکلین ویژنز" شروع میشه و جالبه که پیتر پارکر هم در آنجا معلم شده که اشاره ای است به دنیای کمیک چون پیتر در دنیای کمیک هم برای مدتی معلم بود (این مقاله را بخونید).

تدریس پیتر پارکر

به زودی مایلز متوجه توده ی بزرگی از شن در بیرون پنجره میشود و آنها دو تایی از کلاس بیرون میروند تا بررسی کنند و این همان صحنه ای است که پیشتر در تریلرها دیده بودیم که پیتر و مایلز در لباس اسپایدرمنی خودشون حرکت میکنند و در سطح شهر تاب میخورند.

پیتر و مایلز

بله درسته! مردشنی از راه رسیده و آنها باید باید با این غول عظیم الجثه در وسط شهر مبارزه کنند و این میشه اولین باس فایت بازی که قطعا از اولین باس فایت بازی قبلی که با کینگ پین بود، بزرگ تر و حماسی تره.

سند من مردعنکبوتی 2 بازی

بعد از مبارزه مردشنی شکست میخوره ولی حافظه اش شکسته میشه و بعدش باید با شکست دادن نسخه های کوچک تر از مردشنی خاطرات او را پیدا کنیم (به شکل کریستال).

مرد های شنی

بعدش متوجه میشویم که کریون شکارچی بهش حمله کرده و او و دخترش رو تهدید کرده بوده و این باعث شده بوده که مردشنی عصبانی بشه (حضور دختر مردشنی یادآور فیلم "مرد عنکبوتی 3" هستش) او در نهایت از اسپایدرمن میخواد که کریستال ها رو به دخترش بده. شما میتونید 1 ساعت نخست بازی رو با کیفیت خوب از اینجا تماشا کنید که شامل این مبارزه هیجان انگیز میشه.

همانطور که در داستان به جلو میرویم متوجه میشویم که کریون شکارچی سرطان داره و داره میمیره و به دنبال یافتن یک حریف با لیاقت هستش که قبل از مرگ بتونه باهاش بجنگه و شکستش بده.

کراون شکارچی

او در راه مرتکب جنایت هایی میشه و در بازی در واقع دنبال شکار همه ی شخصیت هاست! او عقرب (اسکورپیون) رو کشته و احتمالا والچر را هم به قتل رسونده که بعدا بهش اشاره میکنیم. او همچنین دکتر کرت کانرز را میدزدد و در سلولی در مخفیگاه خودش زندانی میکند. اینجا باید مثل بازی قبلی ماموریتی را در قالب مری جین انجام دهیم تا مری جین بتونه رمز آزادی او رو پیدا کنه.

وقتی داریم در هیبت مری جین در مخفیگاه کریون ماموریت انجام میدیم، بال های والچر رو مشاهده میکنیم و این نشون میده که کریون او را کشته. در هر حال، کریون به سلول میرسه و از سرمی برای تبدیل کردن کانرز به لیزارد استفاده میکنه و فرار میکنه.

لیزارد

پیتر با کریون شکارچی و مزدورانش نبردی میکنه که در این نبرد مامور ونوم (هری آزبورن) که سیمبیوت کنترل شده بر تن داره و همچنین مری جین هم حضور دارند. پیتر بدجوری آسیب میبینه و هری نزدیکش میشه و سیمبیوت بهش میچسبه و باعث میشه تا بدنش ترمیم بشه (ویدئوش رو میتونید در اینجا تماشا کنید).

سیمبیوت پیتر پارکر

پس از اینکه سیمبیوت تصمیم میگیره نزد هری برنگرده، میبینیم که هری کم کم به سمت تاریکی میره و خبیث میشه. بعدش پیتر به دنبال کانرز میگرده (در خانه اش) ولی نمیتونه پیداش کنه. سپس در اون سکانس کلیسا که قبلا منتشر شده بود میبینیم که داروی شفابخش را از کریون میگیره. سپس پیتر موفق به یافتن آزمایشگاه مخفی او میشه و میبینیم که لیزارد اکنون بزرگ تر و هیولایی تر شده.

لیزارد مایلز مورالس

بعدش هم اون سکانس هیجان انگیز تعقیب و گریز بین مایلز و پیتر با لیزارد را شاهد هستیم که در ویدئوهای قبلی که سونی منتشر شده بود دیده بودیم و در اینجا آن را نقد کردم.

نقد بازی اسپایدرمن ps5

چندین مرحله از نبرد با لیزارد وجود داره ولی در نهایت پیتر موفق میشه لیزارد را به حالت قبلی خودش (دکتر کانرز) برگردونه و شفایش بده. سپس مایلز و پیتر را در ماجراهای جداگانه ی خودشون میبینیم.

ماموریت های مایلز مورالز شامل مارتین لی (مستر نگاتیو)، گربه سیاه، پراولر و میستریو میشه! در بازی قبلی بارها با مارتین لی جنگیدیم ولی این دفعه با مایلز رو در رو میشیم. البته این دفعه او از شخصیت های اصلی بازی نیست و نقش کسی رو داره با قدرت های فوق بشری که کریون او را میدزده تا با چالش لایقی روبرو بشه. مایلز هم البته میخواد انتقام مرگ پدرش رو از او بگیره.

مستر نگاتیو spiderman 2

ماموریت دیگر مایلز مربوط میشه به میستریو.

میستریو ps5

میستریو از مایلز میخواد افرادی را در سطح شهر آزاد کنه ولی معلوم میشه که او میخواسته آدمای پولدار را زندانی کنه و در نهایت در پایان این بخش با خود میستریو روبرو میشیم که نبردی از نظر بصری بسیار زیبا و جذابه که در آن میستریو، مایلز رو کوچک میکنه! (این به نظر میرسه از داستان برتر کمیک بوکی اقتباس شده که در این مقاله بهش اشاره کرده بودیم (شماره های 66 و 67 از سری نخست کمیک مرد عنکبوتی شگفت انگیز).

در پایان متوجه میشیم که میستریوی بد، جعلیه و میستریوی واقعی بی گناهه و همکارانش بودند که برایش پاپوش دوخته بودند (البته این چیزیه که اونایی که بازی رو انجام دادن گزارش دادن و ممکنه شرح و توضیحاتی که دادن صد در صد کامل یا دقیق نبوده باشه و به نظرم باید خودمون بازی رو انجام بدیم تا دقیقا متوجه قضیه ی میستریو بشویم ...).

درباره پراولر هم باید گفت که به مایلز ماموریت هایی میده که اگه انجامیشون بدیم، گجت هامون ارتقا پیدا میکنند.

بازی پارلر

ما همچنین به سراغ گربه سیاه هم میرویم تا بهش هشدار بدیم کریون داره میاد سر وقتش! در طول این مرحله، گربه سیاه یک وسیله عصا مانند رو از دکتر استرنج به سرقت میبره و در طول تعقیب و گریز دریچه (پورتال) هایی را باز میکنه که ما رو به یاد ماموریت های بازی Ratchet and Clank Rift Apart   میندازه (میتونید ویدئوی مربوط به این تعقیب و گریز با گربه سیاه را در اینجا تماشا کنید).

بلک کت 2023

در پایان این ماموریت، گربه سیاه با مایلز خداحافظی میکنه و میره که به معشوقه جدید خودش در شهر پاریس ملحق بشه.

حالا وقتشه بریم سر وقت ماموریت ها و باس فایت های پیتر پارکر.

پیتر در این اثنا داره با احساسات و حالت های تغییر یافته ی خودش تحت نفوذ و کنترل سیمبیوت مبارزه میکنه. او زمانی را صرف یافتن علاجی برای هری میکنه (به کمک کانرز). از سوی دیگر، کریون از مزدوران خودش میخواد کمکش کنند و پیتر و مایلز رو بیرون بکشند. آنها هم دست به جنایاتی در سطح شهر میزنند. بنابراین پیتر احتمالا در نهایت بار دیگر با کریون مبارزه میکنه که اطلاعاتی در این باره وجود نداره.

یکی دیگر از ماموریت ها مربوط به شخصیت یوری واتانابی میشه که در قسمت اول حضور داشت و سرنخ هایی بهمون داده شد که مثل دنیای کمیک قراره تبدیل بشه به یک وجلنتی به نام "ریث" یا شبح" (Wraith) که خودش در سطح شهر دست به اجرای قانون میزنه.

ریث مردعنکبوتی بازی اسپایدرمن 2

گفته میشه کلتوس کسدی در این ماموریت حضور داره!

کلتوس کسدی

کسدی رهبر فرقه ای است که میخواد مراسمی را انجام بده و یک هیولای "قرمز" بشه! (ظاهرا کتابی داره که در اون "کارنیج" کشیده شده). اینجا پیتر با یوری میجنگه تا از کسدی محافظت کنه چون یوری میخواد کسدی رو بکشه و فرقه اش رو نابود کنه. گفته میشه در پایان این ماموریت، کسدی موفق میشه نمونه ای از سیمبیوت رو از آزکورپ بدزده و اعلام میکنه که کشتار (carnage) به پا خواهد کرد! بنابراین احتمالا در قسمت بعدی و یا در DLC های همین بازی شاهد حضور کارنیج خواهیم بود.

کارنیج 2023

همچنین ادعا میشه که ماموریتی هست که حالت فلش بک داره و طی آن باید در قالب یک پیتر پارکر 15 ساله در دبیرستان ظاهر شوید! (چه باحال!).

در همین اثنا و در حالی که بازی جلوتر میرود حال پیتر هم وخیم تر میشود که در نهایت منجر میشه به مبارزه ای بین پیتر و مایلز! در طول مبارزه و پس از آن، مایلز از ناقوس استفاده میکند تا سیمبیوت را ضعیف کند و پیتر را متقاعد میسازد تا سیمبیوت را رها کند.

مبارزه پیتر پارکر با مایلز

بعدش باید به پیتر سوئیچ کنیم و دکمه ی مربع را مرتبا فشار دهیم تا از شر سیمبیوت رها شویم. و سرانجام پیتر از سیمبیوت خلاص میشود و میتونه با کسانی که باهاشون دعوا و بداخلاقی کرده بود آشتی کنه. با این حال کریون و افرادش ظاهرا به سیمبیوت دست پیدا میکنند و با نورمن به توافق میرسند. سپس هری به میزبان جدید سیمبیوت تبدیل میشود و ونوم پدید می آید.

ونوم پی اس فایو

در یکی از ماموریت ها ما میتونیم با این ونوم بازی کنیم! یعنی در مرحله ای که باید از کریون و از دست شکارچی های کریون فرار کنیم. اینجا هم یک باس فایت نهایی با کریون خواهیم داشت که در پایانش، ونوم سر کریون رو از بدنش جدا میکنه و او هم با رضایت قلبی از اینکه بالاخره قبل از مرگ با حریف قابلی روبرو شده، میمیره (به جای اینکه بدست سرطان کشته بشه).

مرگ کریون

(ویدئوی این صحنه هم اینجا موجوده).

سپس ونوم در شهر دست به طغیان و تخریب میزنه و یک سری افراد هم آلوده میشن (مثل بازی Web of Shadow) که بعدا باید اونا رو خوب کنید.

هری (ونوم) به خانه ی مری جین میره تا پیتر را تهدید کنه و مری جین رو به سیمبیوت آلوده میکنه. مری جین هم به "جیغ" (Scream) تبدیل میشه (کمیک هاش اینجا ترجمه شدن)!

مر یجین جیغ

سپس باید در هیبت پیتر با مری جین (جیغ) مبارزه کنیم. گفته میشه این یکی از مهم ترین باس فایت های بازیه چون در طول آن مری جین هر چیزی که از پیتر در ذهنش داره رو فریاد میزنه که مربوط میشه به رابطه ی پیچیده ی آنها. در نتیجه، اونا یکدیگر رو بهتر درک میکنند و در نهایت پس از آزاد کردن مری جین از سیمبیوت، رابطه ی پیتر و مری جین قوی تر از قبل میشه.

پس از این به مبارزه بزرگ و نهایی بازی میرسیم : مبارزه بین ونوم با پیتر و مایلز!

این مبارزه در چند فاز برگزار میشه که ویدئوش رو میتونید در اینجا تماشا کنید. در فاز اول ونوم و پیتر در زمین بسکتبال که در آن پیتر و هری برای اولین بار با هم دوست شدند، مبارزه میکنند.

پیتر انتی ونوم ونوم

پس از اون دو فاز هم با مایلز علیه ونوم میجنگید و در فاز نهایی ونوم صاحب بال میشه (تو کمیک ها هم صاحب این قدرت شده است. عکسش اینجاست).

در نهایت ونوم در سطح شهر پرواز میکنه و هر دو مردعنکبوتی شکستش میدهند. هری از پیتر میخواهد که او را بکشد ولی سیمبیوت دوباره کنترلش میکنه و پیتر زخم مرگباری برمیداره و چیزی نمونده که بمیره. در همین حل، مایلز موفق میشه مارتین لی (که دچار عذاب وجدان شده) را متقاعد کنه تا کمکشون کنه. مارتین هم از قدرت هایش روی پیتر استفاده میکنه تا خوبش کنه و از اونجایی که بقایای سیمبیوت هنوز در او هست، تبدیل میشه به انتی ونوم!

ضد ونوم

(برای آشنایی کامل با Anti-Venomاین مقاله را بخوانید).

(البته به نظرم این بخش از توضیحات ایراد داره چون همونطور که در ویدئو هم مشاهده کردید، در مبارزه ی نهایی بین پیتر و ونوم، او تبدیل به آنتی ونوم شده. پس او قبل از نبرد نهایی به قدرت های آنتی ونوم دست پیدا کرده). در هر حال، هری به کما میره و نورمن را میبنیم که بسیار بسیار ناراحته و حالت جنون بهش دست داده (ویدئوش رو میتونید در اینجا تماشا کنید).

او میخواهد از هر دو اسپایدرمن انتقام بگیرد و میبینیم که پای تلفن به یکی میگه که هر چه سریع تر سرم جی (Serum G) رو برایش آماده کنند که قطعا اون G اشاره داره به Green Goblin و ما در قسمت بعدی نورمن را حتما در نقش گرین گابلین که میخواد انتقام بگیره خواهیم دید.

ام جی هم از شغل خودش دست میکشه و دوباره شاهد به هم رسیدن پیتر و مری جین هستیم (تا چِشت درآد مارول!).

پیتر و مری جین

سیمبیوت هم ظاهرا از بین میره ولی اونا ذهن کندویی دارند و قطعا پس از شکست ونوم هم وجود دارند.

گفته میشه پس از اتمام بازی همچنان میتونید کالکشن های خودتون را کامل کنید و با افراد باقی مونده از کریون که هیکل گنده دارند و به سیمبیوت آلوده هستند مبارزه کنید.

در صحنه های پس از تیتراژ که اینجا قابل مشاهده هستند، نورمن به زندان رَفت میره تا با اکتایوس ملاقات و ازش درخواست کمک کنه تا بهش هویت اسپایدرمن ها رو بگه.

نورمن و اکتایوس

و البته شخصا برایم اخرین جمله ی اکتاویوس به شدت جذاب و هیجان انگیز بود که گفت داره "فصل نهایی" یا Final Chapter رو مینویسه چون هواداران اصیل مرد عنکبوتی خوب میدانند که "فصل نهایی" نام برترین داستان دکتر اختاپوس و یکی از برترین داستان های اسپایدرمنه که اینجا ترجمه شده و خبر از اقتباس ان برای قسمت سوم بازی میده!

در صحنه ی دوم هم مایلز با دوست پسر جدید مادرش ملاقات میکنه. در واقع او به خانه مایلز میاد و دخترش سیندی را معرفی میکنه که قطعا همون «سیندی مون» ملقب به سیلک است که در اینجا معرفی شده و به نظرم در قسمت بعدی به قهرمانان بازی ملحق میشه! (فقط از پشت سر او را میبینیم).

سیلک - سیندی مون

میتونید در اینجا با سیلک آشنا شوید.

 

اینا هم تصاویر لو رفته از لباس های بازی هستند:

لباس های بازی مرد عنکبوتی ps5

لباس های بازی اسپایدرمن ps5

همچنین تا یادم نرفته بگم که ظاهرا میشه در بازی به جزیره "کُنی" هم رفت و در آنجا سوار وسایل شهربازی شد!

همچنین تا یادم نرفته بگم که ظاهرا میشه در بازی به جزیره "کُنی" هم رفت و در آنجا سوار وسایل شهربازی شد!

 

خُب نظر شما چیه؟ فکر کنم اول هفته ای حسابی مختون رو منفجر کردم، نه؟!

 

مهدی ترابی مهربانی

All rights reserved © Spidey.ir 2023

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 باس فایت (BOSS FIGHT) برتر در بازی های مردعنکبوتی + ویدئو

10 اسپویل بزرگ مرد عنکبوتی 2 (بازی ویدئویی 2023) + لینک دانلود و تماشا

رتبه بندی باس فایت (BOSS FIGHT) های بازی اسپایدرمن 2 (کنسول PS5 – 2023)

اشاره به «کنال» (KNULL) در بازی اسپایدرمن 2!

موشکافی: تحلیل و بررسی تریلر گیم پلی بازی "مردعنکبوتی 2"

کمیک مقدمه بازی "مردعنکبوتی 2" (MARVEL'S SPIDER-MAN 2) ترجمه شد + لینک دانلود

معرفی 20 قدرت و قابلیت عجیب ونوم!

10 حقیقتی که باید درباره کارنیج (CARNAGE) بدانید

10 حقیقت مهمی که باید درباره «آنتی ونوم» (ANTI-VENOM) بدانید

15 حقیقتی که باید درباره لباس سیاه مرد عنکبوتی (BLACK SUIT) بدانید

10 سئوالی که قسمت دوم بازی مرد عنکبوتی باید به آنها پاسخ دهد!

اطلاعات مهمی از بازی "مرد عنکبوتی 2" لو رفت (؟)

10 شخصیت مارول که انتظار میره در بازی "مرد عنکبوتی 2" حضور داشته باشند!

10 ایستراگ (EASTER EGG) باحال در بازی های مردعنکبوتی

تحلیل و بررسی تیزر تریلر معرفی بازی "مردعنکبوتی 2" پلی استیشن 5

داغ داغ! بازی "مردعنکبوتی 2" و "ولورین" انحصاری پلی استیشن معرفی شدند + تریلر

بازی MARVEL'S SPIDER-MAN 2 پلی استیشن 5 احتمالا فروش بیشتری از GOD OF WAR بعدی داشته باشد

10 پیش بینی برای قسمت دوم بازی اسپایدرمن PS4

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات مخفی بازی "مرد عنکبوتی: مایلز مورالز"

نقد و بررسی بازی "مرد عنکبوتی مایلز مورالز

معرفی تمامی لباس های بازی مایلز مورالز

نقد بازی های مرد عنکبوتی

15 حقیقت مهمی که باید درباره "کریون شکارچی" (KRAVEN THE HUNTER) بدانید

معرفی اعضای خانوادۀ کریون شکارچی (KRAVEN THE HUNTER)

20 حقیقتی که باید درباره شخصیت ونوم (VENOM) بدانید

10 لباسی که میخواهیم در بازی "مایلز مورالز" PS5 ببینیم!

10 حقیقت مهمی که باید درباره «پراولر» (PROWLER) بدانید

15 حقیقتی که باید درباره مایلز مورالز (MILES MORALES) بدانید

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات جدیدترین بازی مردعنکبوتی (MARVEL’S SPIDER-MAN PS4)

10 پیش بینی برای قسمت دوم بازی اسپایدرمن PS4

رتبه بندی باس فایت (BOSS FIGHT) های بازی اسپایدرمن PS4

معرفی تمامی لباس های بازی مردعنکبوتی (MARVEL’S SPIDER-MAN)

نقد و بررسی جدیدترین بازی مردعنکبوتی

آیا DLC های بازی اسپایدرمن PS4 ارزش بازی کردن را دارند؟

نقد و بررسی   بازی مردعنکبوتی

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

The Spectacular Burmun
+1 #1 The Spectacular Burmun 1402-07-22 13:57
سلام.قبل از اینکه برم سراغ برآیند خودم از بازی،یه تشکر ویژه میکنم از آقای ترابی.واقعا گل کاشتید.این روزا اخبار و مقالات زیادی رو تحت عنوان"داستان لو رفته از Marvel Spider-Man 2"میدیدیم.اما مال هیچ کدوم به مقدمه شما هم نمیرسید.
بطور کلی این بازی برای من ارزش زیادی داره(جدای اینکه اولین نظرم و تو سایت واسه دومین تحلیل این بازی دادم)چون فضای دارکی داره،تعیین کننده برترین نسخه اسپایدی هستش و ... حالا میخوام تک تک این عوامل رو کنار هم بذارم: صد درصد که بازی از دفعه قبل بهتر میشه.چون گرافیک بهتر داریم،گستردگی نقشه داریم،کاراکتر های فرعی ولی موثر داریم،ویلن های فوق العاده داریم و ادامه دفعه قبله.سری قبلی که شاهکاری بود واسه خودش،این یکی قطعا برترین بازی کمیک بوکی میشه.
گفتم خبیث ها از دفعه قبل بهترن.چرا؟چون الان میبینم هر کدوم هدفی دارن و یه تیکه از این پازل زیبا رو تو دست دارن.نمونه اش سندمن که اصلا نمیدونستم تو بازی هست.اما دلیل داره و اگه این گیم فیلم بود،یه افتتاحیه محشر رو رغم میزد.یا کریون(که 4 روز پیش اولین حضورش تو کمیک رو ایراد گرفتم و میترسیدم ایرادات اون تو این گیم هم بیاد)اما بنظرم خیلی میتونه عالی باشه.چرا؟چون هدفش کمی از دنیای کمیک فاصله گرفته و این خوبه.چون میخواد"قبل از مردن"یه حریف قدر داشته باشه.چون مثل یه اجماع زیر پوستی میمونه و آدمای خودشو داره و وقتی با هلیکوپتر تو آسمون پرواز میکنه ملت براش دست نمیزنن.وحشت میکنن.اولش احساس کردم یه وسیله اس واسه معرفی سمبیوت(که بازم به بهترین نحوه صورت گرفته.چرا؟چون به جای اینکه بیای یه گیم بزنی تحت عنوان سکرت وارز و سمبیوت رو اونجا نشون بدی یا گذشته طولانی ادی براک رو بسازی که قطعا یه بازی میگیره،فقط با یه رتکان وصلش میکنی به ویلن های گیم و دفعات قبل.)اما دیدم نه.واسه خودش گولاخیه.چون اینهمه ویلن دیگه رو کشته(خدایی وقتی رو مانیتور خوندم"او عقرب رو کشته و احتمالا والچر رو هم به قتل رسونده"مو به تنم سیخ شد.نمیدونمم چرا)
ونوم با اینکه کلی ضعف تو دنیای کمیک(و بدتر از اون تاحالا تو سینما)داره اما بازم یه کلید اصلی برای این بازی هستش و ویلن اصلی اونه.بنظرم هم از این نظر کم و کسری نداره چون گذشته اش هم خیلی راحت تو بازی قبل بوده.کلا این بازی مثل یه زنجیر میمونه که عوامل مختلف به هم ربط دارن.مثلا ماموریت ها.علاوه بر اینکه به ویلن ها هم منتهی میشن،به احساسات و روند داستان هم متصل میشن(ماموریت ها هم در یک کلام عالیه.حضور میستریو،کسدی،وا تانابی،مارتین لی،جیغ و ... چی بشن این ماموریت ها)
نحوه جداسازی سیمبیوت از هری و پیتر هم در نوع خودش جالبه.اولا که ادای احترامی به دنیای کمیکه.دوم اینکه اول پیش ویلن بوده،بعد رفته پیش قهرمان و دوباره رفته پیش ویلن.گذاشتن هری هم بعنوان میزبان سیمبیوت رسما برترین ایده این گیمه(از اولشم گفته بودم اینسامنیاک داره جنگ زرگری میکنه) این بازی قطعا برترین زمینه چینی برای ایستگاه پایان هستش.چون زمینه ساز دفعه بعد هستش(مثل اثر قبل)و اونم واسه خودش غولی میشه.حضور کارنیج و گابلین و ده ها ویلن دیگه که میشه ازشون استفاده کرد.فقط باید منتظر باشیم.
آخر سر هم از لباس ها تعریف میکنم که جای دیگه تحلیلشون رو فرستاده بودم ولی اینجا هم اشارات مختلفی میکنم:رسما از دیدن کاستوم فیلم های اسپایدی لذت بردم.یعنی علاوه بر کاستوم های اریجینال به این بازی،اونا هم شاهکار بودن و یادآور تمامی خاطرات من با این 10 فیلم شدن(چه چیزی بشه اون کاستوم ترکیبی ولوی،اسپایدی و پولی)
در کل تا جمعه باید صبر کنیم تا برترین بازی کمیک بوک،اسپایدرمن و تاریخ گیم رو بازی کنیم.خودم هم فکر نمیکنم بتونم بازی کنم ولی چه دیدید.شاید بازی کردم و نقد مخصوص خودمو فرستادم(با اینکه به پای نقد آقای ترابی و آقا آریا نمیرسه)
در کل ممنونم بابت نقد شگفت انگیزتون که انقدر جامع بود و کامل.
نقل قول کردن
مردشنی شگفت انگیز
#2 مردشنی شگفت انگیز 1402-07-22 14:33
سلام
بی صبرانه منتظر بازی هستم ...
فقط این دختری که ناشنوا هستن ، چه نسبتی با مایلز دارن ؟
نقل قول کردن
Hellblazer
#3 Hellblazer 1402-07-22 16:24
آقای ترابی خدا قوت دمتون گرم؛ روز اول هفته‌ای چه کردید با ما! :lol:
نقل قول کردن
Sina3
#4 Sina3 1402-07-22 16:37
این بازی شاهکار میشه لامصب
نقل قول کردن
SPIDERTOXIN
#5 SPIDERTOXIN 1402-07-22 17:49
خسته نباشید بابت جمع آوری همه لیکا
جا داره اشاره کنم یه ساید کوئست مربوط به اسپایدرورس هم لیک شده. توش تعدادی روباتای عنکبوتی تو سطح شهر جمع آوری میکنیم که که کدوم تم یکی از نسخه های موازی مرد عنکبوتی رو دارن و وقتی همه رو جمع کردیم، این اتفاق میفته: fxtwitter.com/.../...
خودم زیاد از داستان بازی راضی نیستم ولی چه میشه کرد. حداقل گیم پلی به نظر شاهکار میاد. کاشکی لباسای last stand و big time رو کات نمیکردن... خود بیگ تایم که عالی بود واسه سیستم رنگ بندی جدیدشون...
نقل قول کردن
SPIDERTOXIN
#6 SPIDERTOXIN 1402-07-22 17:50
به نقل از مردشنی شگفت انگیز:
سلام
بی صبرانه منتظر بازی هستم ...
فقط این دختری که ناشنوا هستن ، چه نسبتی با مایلز دارن ؟

تو بازی خود مایلز بود، تو محله شون زندگی میکنه، دوستشه و طرفدار مرد عنکبوتی (مایلز)ئه
نقل قول کردن
Vibranium Man
#7 Vibranium Man 1402-07-22 18:46
راستش دوست داشتم مثل دوستان بگم فلان ویژگی از قسمت قبل بهتره، فلان بخش بهتر شده و ... ولی نه نسخه قبلی رو بازی کردم ، نه امکان بازی کردنشو دارم :lol: فقط میتونم بگم امیدوارم برای pc پورت شه.
نقل قول کردن
Paper evil
#8 Paper evil 1402-07-23 00:47
تهش چرا پیتر باز نشسته میشه یا نه من اشتباه فهمیدم ی توضیح میدی
نقل قول کردن
ultimate.spider.amir
#9 ultimate.spider.amir 1402-07-23 09:56
عالیه
بهترین بازی سال
بهترین بازی کمیک بوکی تاریخ دنیای گیم
همه چیز بهتر شده
نقل قول کردن
the Batman
#10 the Batman 1402-07-23 10:00
تنها مشکلم با بازی قبلی ماموریت های فرعیش بود که بنظر میاد تو قسمت دوم با ماموریت های فرعی جذاب و ویلن های باحالی مثل میستریو حلش کردن
نقل قول کردن
ادریس نصراللهی
#11 ادریس نصراللهی 1402-07-23 12:30
راستش منم درست مثل آقای ترابی حتی در دنیای گیم هم دنبال یه داستان خوب و شخصیت پردازی های درست و حسابی و اینجور چیز ها هستم چون برام بیشترین اهمیت رو دارن
اگه بازی درست مثل قسمت اول در این ضمینه ها عملکرد عالی از خودش نشون بده و حتی بهتر ، من دیگه همه جوره راضی خواهم بود
امیدوارم صداپیشگان بازی هم درست مثل قسمت اول عملکرد خیلی مطلوبی داشته باشن
نقل قول کردن
mtm
#12 mtm 1402-07-23 16:18
ویدیو گیم پلی یکی دیگر از باس فایت های اسپایدرمن ۲ لو رفت
اسپویل!





مبارزه پیتر و مایلز مورالز + کلتوس کسدی (کارنیج)


www.aparat.com/v/BS5i8
نقل قول کردن
advanced spidey
#13 advanced spidey 1402-07-23 23:01
با عرض پوزش از آقای ترابی، من مقاله رو نخوندم.
چون نمی‌خوام اسپویل شم.
ولی می‌دونم بازم از اون مقاله های درجه یک نوشتین.
بازم دارم میگم آقای ترابی ، بعد از عرضه ی بازی، هر مقاله ای که مربوط به بازی باشه و حس میکنین خیلی کار رو دوشتونه، من فقط یه ایمیل با شما فاصله دارم.
عاشقتم اینسامینیاک
عاشقتم سایت اسپایدی
عاشقت استن لی
#۱ مزاح می فرمائید :lol:
چند تا از نقد های شما هم خوندم.
کارِتون به عنوان یه ممبر فعال عالیه! افرین
نقل قول کردن
OK
#14 OK 1402-07-24 06:19
قبلا صدی به نود میگفتم بهترین بازی جهان میشه ولی حالا صد در صد میگم که میشه
نقل قول کردن
The Spectacular Burmun
#15 The Spectacular Burmun 1402-07-24 14:35
به نقل از advanced spidey:

#۱ مزاح می فرمائید :lol:
چند تا از نقد های شما هم خوندم.
کارِتون به عنوان یه ممبر فعال عالیه! افرین

اختیار دارین،نظر لطفتونه.
نظرات شما هم با فکت و کاملا به جا هستن و مثل بعضی دوستان دیگه واقعا خوندنشون لذت بخشه :-)
نقل قول کردن
Yasin5759
#16 Yasin5759 1402-07-24 17:55
با سلام خدمت آقای ترابی.
نمره بازی شد ۹۲ نظر شما استاد حقش نمره ۹۲ بود؟(خودم به شخصه راضیم :lol: )
نقل قول کردن
The Spectacular Burmun
#17 The Spectacular Burmun 1402-07-24 21:38
به نقل از Yasin5759:
با سلام خدمت آقای ترابی.
نمره بازی شد ۹۲ نظر شما استاد حقش نمره ۹۲ بود؟(خودم به شخصه راضیم :lol: )

دوست عزیز،نمرات منتقدین(برای دنیای کمیک بوک)بدرد شوهر خاله شون میخوره.
ما داریم میگیم برترین بازی سال،اسپایدی و کمیک بوک و جزو برترین های تاریخ گیم،بعد دادن ۹۲
درسته که متا بر اساس جمع بندی و وزنه اطلاعات منتقدین استفاده میکنه،اما اگر نصف بیشتر داده باشن ۱۰۰،یه نفهمی مثلا داده ۸۰.یکی نیست بگه رو چه حسابی
۹۲بد نیست،عالیه.ولیک ن این بازی لیاقت بهترین هارو داره و نمرات منتقدین تو دنیای کمیک بوک واقعا منصفانه نیست.
نقل قول کردن
Black moon
#18 Black moon 1402-07-24 22:10
ببخشید بابت اسپم
میخواستم نظرمو در مورد اون پوستری ک تو کانال گذاشتین ک بنظرتون موضوع مقاله چیه
بنظرم میتونه بزرگترین خیانت ها cheats در دنیای کمیک باشه
نقل قول کردن
mtm
#19 mtm 1402-07-24 22:19
به نقل از Yasin5759:
با سلام خدمت آقای ترابی.
نمره بازی شد ۹۲ نظر شما استاد حقش نمره ۹۲ بود؟(خودم به شخصه راضیم :lol: )

نمره ش که حیلی خوبه وای من خودم باید بازی کنم تا نظرمو ارائه کنم
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#20 AmirhoseinJafari2005 1402-07-24 23:41
به نقل از The Spectacular Burmun:
به نقل از Yasin5759:
با سلام خدمت آقای ترابی.
نمره بازی شد ۹۲ نظر شما استاد حقش نمره ۹۲ بود؟(خودم به شخصه راضیم :lol: )

دوست عزیز،نمرات منتقدین(برای دنیای کمیک بوک)بدرد شوهر خاله شون میخوره.
ما داریم میگیم برترین بازی سال،اسپایدی و کمیک بوک و جزو برترین های تاریخ گیم،بعد دادن ۹۲
درسته که متا بر اساس جمع بندی و وزنه اطلاعات منتقدین استفاده میکنه،اما اگر نصف بیشتر داده باشن ۱۰۰،یه نفهمی مثلا داده ۸۰.یکی نیست بگه رو چه حسابی
۹۲بد نیست،عالیه.ولیکن این بازی لیاقت بهترین هارو داره و نمرات منتقدین تو دنیای کمیک بوک واقعا منصفانه نیست.

همون که امتیازش بالای ۸۰ درصد شده یعنی خیلی عالیه...
چون امتیاز بالای ۸۰ درصد در متاکریتیک به معنای "تحسین جهانی" هستش.
این جمله را به آثار بسیار فاخری نسبت می‌دهند.
در کامنت این مقاله درباره اش توضیحاتی داده بودم:

spidey.ir/.../...

اونوقت شما میگید ۹۲ کمه؟! :lol:
با کمال احترام اگر اثری در سینما، گیم و... بدون تماشا و تجربه کردنش، مورد قضاوت قرار بگیره، واقعا ناعادلانه است! (یه جورایی همون تعصب به حساب میاد.)
برای مثال من وقتی یک فیلمی رو تماشا می‌کنم، پس از اتمام اون فیلم، با کمک سوادی که در این زمینه دارم، می‌تونم امتیازات اون اثر، نظرات و استدلالات منتقد رو مورد قضاوت قرار بدهم و بگم آیا درست بوده یا خیر. زیرا پس از تجربه کردنش، شناخت بسیار دقیق تری نسبت به اون اثر پیدا خواهم کرد.
درسته که این بازی کولاک کرده و هیچ شکی توش نیست اما سعی کنید که با یک تجربه قبلی، در مورد درستی و نادرستی نقدها و یا کیفیت یک اثر صحبت کنید. به همین دلیله که من هیچوقت در این سایت نظرم رو درباره بازی اسپایدرمن ps4 نگفتم چون تا حالا بازیش نکردم.
(مثل آقای ترابی که بعد تماشا و تجربه هر اثری، نقدشون رو منتشر می‌کنند و یا گفته بودند که بالا بودن امتیاز اندگیم از فیلم جوکر عادلانه و منصفانه است.)

ببخشید اگه بحث طول شد. موفق باشید.
نقل قول کردن
The Spectacular Burmun
#21 The Spectacular Burmun 1402-07-25 15:14
به نقل از AmirhoseinJafari2005:
به نقل از The Spectacular Burmun:
به نقل از Yasin5759:
با سلام خدمت آقای ترابی.
نمره بازی شد ۹۲ نظر شما استاد حقش نمره ۹۲ بود؟(خودم به شخصه راضیم :lol: )

دوست عزیز،نمرات منتقدین(برای دنیای کمیک بوک)بدرد شوهر خاله شون میخوره.
ما داریم میگیم برترین بازی سال،اسپایدی و کمیک بوک و جزو برترین های تاریخ گیم،بعد دادن ۹۲
درسته که متا بر اساس جمع بندی و وزنه اطلاعات منتقدین استفاده میکنه،اما اگر نصف بیشتر داده باشن ۱۰۰،یه نفهمی مثلا داده ۸۰.یکی نیست بگه رو چه حسابی
۹۲بد نیست،عالیه.ولیکن این بازی لیاقت بهترین هارو داره و نمرات منتقدین تو دنیای کمیک بوک واقعا منصفانه نیست.

همون که امتیازش بالای ۸۰ درصد شده یعنی خیلی عالیه...
چون امتیاز بالای ۸۰ درصد در متاکریتیک به معنای "تحسین جهانی" هستش.
این جمله را به آثار بسیار فاخری نسبت می‌دهند.
در کامنت این مقاله درباره اش توضیحاتی داده بودم:

spidey.ir/.../...

اونوقت شما میگید ۹۲ کمه؟! :lol:
با کمال احترام اگر اثری در سینما، گیم و... بدون تماشا و تجربه کردنش، مورد قضاوت قرار بگیره، واقعا ناعادلانه است! (یه جورایی همون تعصب به حساب میاد.)
برای مثال من وقتی یک فیلمی رو تماشا می‌کنم، پس از اتمام اون فیلم، با کمک سوادی که در این زمینه دارم، می‌تونم امتیازات اون اثر، نظرات و استدلالات منتقد رو مورد قضاوت قرار بدهم و بگم آیا درست بوده یا خیر. زیرا پس از تجربه کردنش، شناخت بسیار دقیق تری نسبت به اون اثر پیدا خواهم کرد.
درسته که این بازی کولاک کرده و هیچ شکی توش نیست اما سعی کنید که با یک تجربه قبلی، در مورد درستی و نادرستی نقدها و یا کیفیت یک اثر صحبت کنید. به همین دلیله که من هیچوقت در این سایت نظرم رو درباره بازی اسپایدرمن ps4 نگفتم چون تا حالا بازیش نکردم.
(مثل آقای ترابی که بعد تماشا و تجربه هر اثری، نقدشون رو منتشر می‌کنند و یا گفته بودند که بالا بودن امتیاز اندگیم از فیلم جوکر عادلانه و منصفانه است.)

ببخشید اگه بحث طول شد. موفق باشید.

جمله من رو درست نخوندی.گفتم ۹۲ بد نیست،عالیه،خودم م میدونم بالای ۸۰ تحسین جهانی به همراه داره،اما میگم این گیم لیاقت بهتر از اینا رو داره(اینم نظر منه هرکسی نظر خودشو داره)
و وقتی دادن ۹۲ یعنی بعضی ها کم دادن و خدایی از این بازی ایرادی پیدا کردن بعضی جاها الکی میشه.
نقل قول کردن
Yasin5759
#22 Yasin5759 1402-07-25 21:51
به نقل از AmirhoseinJafari2005:
به نقل از The Spectacular Burmun:
به نقل از Yasin5759:
با سلام خدمت آقای ترابی.
نمره بازی شد ۹۲ نظر شما استاد حقش نمره ۹۲ بود؟(خودم به شخصه راضیم :lol: )

دوست عزیز،نمرات منتقدین(برای دنیای کمیک بوک)بدرد شوهر خاله شون میخوره.
ما داریم میگیم برترین بازی سال،اسپایدی و کمیک بوک و جزو برترین های تاریخ گیم،بعد دادن ۹۲
درسته که متا بر اساس جمع بندی و وزنه اطلاعات منتقدین استفاده میکنه،اما اگر نصف بیشتر داده باشن ۱۰۰،یه نفهمی مثلا داده ۸۰.یکی نیست بگه رو چه حسابی
۹۲بد نیست،عالیه.ولیکن این بازی لیاقت بهترین هارو داره و نمرات منتقدین تو دنیای کمیک بوک واقعا منصفانه نیست.

همون که امتیازش بالای ۸۰ درصد شده یعنی خیلی عالیه...
چون امتیاز بالای ۸۰ درصد در متاکریتیک به معنای "تحسین جهانی" هستش.
این جمله را به آثار بسیار فاخری نسبت می‌دهند.
در کامنت این مقاله درباره اش توضیحاتی داده بودم:

spidey.ir/.../...

اونوقت شما میگید ۹۲ کمه؟! :lol:
با کمال احترام اگر اثری در سینما، گیم و... بدون تماشا و تجربه کردنش، مورد قضاوت قرار بگیره، واقعا ناعادلانه است! (یه جورایی همون تعصب به حساب میاد.)
برای مثال من وقتی یک فیلمی رو تماشا می‌کنم، پس از اتمام اون فیلم، با کمک سوادی که در این زمینه دارم، می‌تونم امتیازات اون اثر، نظرات و استدلالات منتقد رو مورد قضاوت قرار بدهم و بگم آیا درست بوده یا خیر. زیرا پس از تجربه کردنش، شناخت بسیار دقیق تری نسبت به اون اثر پیدا خواهم کرد.
درسته که این بازی کولاک کرده و هیچ شکی توش نیست اما سعی کنید که با یک تجربه قبلی، در مورد درستی و نادرستی نقدها و یا کیفیت یک اثر صحبت کنید. به همین دلیله که من هیچوقت در این سایت نظرم رو درباره بازی اسپایدرمن ps4 نگفتم چون تا حالا بازیش نکردم.
(مثل آقای ترابی که بعد تماشا و تجربه هر اثری، نقدشون رو منتشر می‌کنند و یا گفته بودند که بالا بودن امتیاز اندگیم از فیلم جوکر عادلانه و منصفانه است.)

ببخشید اگه بحث طول شد. موفق باشید.





متا اکثرا به فیلم ها و بازی های سوپر هیرویی نمره بالایی نمیده مثل نو وی هوم که فک کنم ۷۰ داد :sad:
نقل قول کردن
Yasin5759
#23 Yasin5759 1402-07-25 21:54
به نقل از The Spectacular Burmun:
به نقل از Yasin5759:
با سلام خدمت آقای ترابی.
نمره بازی شد ۹۲ نظر شما استاد حقش نمره ۹۲ بود؟(خودم به شخصه راضیم :lol: )

دوست عزیز،نمرات منتقدین(برای دنیای کمیک بوک)بدرد شوهر خاله شون میخوره.
ما داریم میگیم برترین بازی سال،اسپایدی و کمیک بوک و جزو برترین های تاریخ گیم،بعد دادن ۹۲
درسته که متا بر اساس جمع بندی و وزنه اطلاعات منتقدین استفاده میکنه،اما اگر نصف بیشتر داده باشن ۱۰۰،یه نفهمی مثلا داده ۸۰.یکی نیست بگه رو چه حسابی
۹۲بد نیست،عالیه.ولیکن این بازی لیاقت بهترین هارو داره و نمرات منتقدین تو دنیای کمیک بوک واقعا منصفانه نیست.

اینم باید حساب کنی که بازی ابر قهرمانیه که هیچ منتقدی به زور ۸۰ میده
نقل قول کردن
Spiderman 2030
#24 Spiderman 2030 1402-07-28 20:55
سلام و عرض ادب .
خب من تقریبا 70،80 درصد بازی رو دیدم.گفتم بیام نظرم رو بگم.واقعا عالی بود،خیلی حال کردم ،حیف که شرایط خرید کنسول رو فعلا ندارم ......
از همه لحاظ عالی بود.داستانی،گرا فیکی و ....حقیقتا زبانم قاصره :lol:
الان نظرم رو درباره ونوم میگم که کل بازی میشه گفت حول اون میچرخه.
ونوم واقعا عالی بود.یه تهدید خیلی جدی و خطرناک و جهانی تبدیل شده بود.خب بنظرتون علت این ونوم خوب چیه؟!!درس گرفتن از گذشته!اون مشکلات قبلی ونوم رو که بارها اشاره شده نداشت.البته اگه 1994 تا الان حساب کنیم باید میدیم.مثل سری بنده خدا ریمی کمبود تجربه نداشت که کلا ونوم تو دنیای انیمیشن و سینما دو تا ازش دیده باشیم!!
خب مثل انیمیشن آلتیمیت اسپایدرمن هری میزبان ونوم بود،مثل کمیک های سری آلتیمیت که استاد و تیم خوبشون زحمت ترجمش رو کشیدند و میکشن،پیتر میره به هری میگه باید سیمبیوت رو نابود کنیم(البته کمیک ادی هستشا و از لحاظ ظاهری و انگیزه خباثت خیلی شبیه ونوم سری مارول اسپایدرمن بود که از دیزنی پلاس پخش میشد و کلی چیز دیگه.الان ببین شما چه قدر منبع داشتن برای الهام گرفتم و بهتر کردن ونوم!!
رشد خباثت هری هم خیلی واقعا عالی بود باهاش واقعا حال کردم.اولش به عنوان قهرمان و بعد جدا شدن سیمبیوت ازش و رفتارهای بد پیتر و اینکه مبینه نورمن پیتر رو دوست داره (که تو سری ریمی و خیلی جاهای دیگه این قضیه رو دیدیم) .
خلاصه خیلی حرف ها دارم بگم منتها الان ذهنم خیلی بهم ریختس.

نمرم هم با اینکه بازی نکردم
100/100
نقل قول کردن
Spiderman 2030
#25 Spiderman 2030 1402-07-28 21:49
اونجا هم که هری مری جین رو تهدید میکنه و خفش میکنه ادای احترامی بود به مردعنکبوتی 3 .و من نمیدونم چرا موقعی که سیمبیوت از چهره هری میرفت کنار یاد توفر گریس ونوم ریمی میفتادم.کلا خیلی حس میکنم از لحاظ قیافه ای هری و توفر شبیه بودن.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

51

15

16

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

31

36

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

008

009

25

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

34

35

48

46

45

44