معرفی 20 قدرت و قابلیت عجیب ونوم!

معرفی-20-قدرت-و-قابلیت-عجیب-ونوم-قدرت-های-ونوم-ونم-ادی-براک-سیمبیوت-سمبیوت-venom-symbiote

به مناسبت بازی "مردعنکبوتی 2" تصمیم گرفتیم 20 قدرت و قابلیت شخصیت ونوم را که شاید برایتان ناشناخته باشد را برایتان معرفی کنیم!

مقدمه: سیمبیوت ها موجودات عجیبی هستند و به نظر میرسه نویسندگان مارول هم بدشان نمی آید هر از گاهی نوعی قابلیت یا قدرت جدید برای آنها خلق کنند. به طور مثال چندی پیش ونوم با اتصال مجدد به کندوی ذهنی سیمبیوت ها یادش آمد که میتونه بال دربیاره و پرواز کنه در حالی که قبلا چنین قدرتی را از او ندیده بودیم!

پرواز کردن ونوم

 (جالبه که در بازی اسپایدرمن دو هم این قدرت رو از خودش نشون میده. عکسش اینجاست).

بنابراین تصمیم گرفتیم 20 قدرت عجیبی که در طول سالها سیمبیوت ها و به ویژه ونوم از خودش بروز داده را در این مقاله بهتان معرفی کنیم و این را هم بدانید که شاید مثلا در سری جدید کمیک های ونوم نویسنده عشقش بکشه و قدرت جدیدی برای ونوم خلق کنه که تو این مقاله نباشه!

همچنین توصیه میشه حتما مقاله های زیرا نیز درباره ونوم بخوانید:

15 قدرتی که کارنیج دارد ولی ونوم ندارد!

10 حقیقت مهمی که باید درباره سیمبیوت (SYMBIOTE) ها بدانید

20 حقیقتی که باید درباره شخصیت ونوم (VENOM) بدانید

اولین حضور ونوم در دنیای کمیک ترجمه شد

10 قدرتی که ونوم دارد ولی کارنیج ندارد!

10 حقیقتی که باید درباره رابطه بین اسپایدرمن و ونوم بدانید!

15 حقیقتی که باید درباره لباس سیاه مرد عنکبوتی (BLACK SUIT) بدانید

 

1- قدرت هضم بالا!

ونوم یک اسکرال را میخورد!

هضم کردن غذا در نگاه اول شاید چیز خاصی به نظر نرسد ولی این را باید بدانیم که انسان ها تنها میتوانند انواع محدودی از غذاها را هضم کنند ولی وقتی سیمبیوت ونوم با ما پیوند بخورد میتوانیم تقریبا همه چیز را بخوریم و هضم کنیم! به همین دلیل شاید براتون جای تعجب باشه که ونوم تا به حال از سنجاب و سایبورگ و اهالی آتلانتیس و کری و اسکرال گرفته تا آزگاردی و غول های یخی و .. رو خورده ولی چیزیش نشده!

 

2- تغییر دادن بیوشیمی بدن میزبان خود + دستکاری حافظه

سرطان ونوم ادی براک

در اواسط دهه اول قرن بیست و یکم رابطه بین ادی براک و سیمبیوت ونوم دچار تلاطمات زیادی شده بود چون سیمبیوت داشت خونخوار تر میشد و شروع کرد به مجبور کردن ادی به ارتکاب برخی اعمال شنیع از روی گرسنگی! ادی در نتیجه شروع کرد به گذراندن وقت بیشتری جدا از سیمبیوت زیرا به نظرش سیمبیوت داشت دیوانه میشد. سیمبیوت هم برای گرفتن انتقام از ادی ، بیوشیمی (bio-chemistry) او را تغییر داد تا بهش سرطان بده! البته مشخص شد سیمبیوت عمدا اقدام کرده به دستکاری خاطرات و بیوشیمی ادی تا کاری کنه که مثلاً او واقعاً باور کنه یک عموی داشته که به خاطر ابتلا به سرطان فوت کرده ... سیمبیوت این کار رو کرد تا ادی همیشه خودش را نیازمند به سیمبیوت بدونه و ترکش نکنه. ولی تمامی این دستکاری ها و تغییرات بیوشیمی باعث شد ادی واقعا سرطان مغزی بگیره او سپس ادی را به مقصد میزبانی جدید ترک کرد ولی در نهایت دوباره نزد ادی برگشت. ادی هم بعدا وقتی به آنتی ونوم تبدیل شد ، سرطانش به نظر رسید که خوب شده.

حالا که صحبت از سرطانه، یک نکته جالب بهتون بگم! در دنیای کمیک شخصیت خبیثی داریم به نام «استیکس» (Styx) که آدمی بوده که رویش آزمایشاتی انجام شده و به همین دلیل هر وقت به پوست کسی دست بزنه میتونه در آنها ایجاد سرطان بکنه. یک بار وقتی به ونوم دست زد دیدیم که بهش آسیب زد که در واقع کمی عجیب بود.

استیکس

البته تماس استیکس نمیتونه ونوم را بکشه ولی میتونه او را کُند یا تضعیف کنه.

 

3- اکسیژن سازی زیر آب و در فضا!

نفس کسیدن ونوم زیر آب

سیمبیوت ها چون ذاتا باید به یک میزبان پیوند بخورند تا زنده بمانند لذا به راحتی میتوانند خود را با فیزیولوژی نژادها و گونه های مختلف زنده وفق دهند و در نتیجه با محیطی که میزبانان خود در آن زندگی میکنند نیز قابلیت انطباق پذیری دارند. در دنیای کمیک دیده شده که ونوم در فضا و زیرآب دوام آورده ولی چطور؟ چون میزبان او باید اکسیژن دریافت کند تا بتواند زنده بماند. گفته میشود ونوم میتواند از محیط اطراف خود اکسیژن بسازد و به میزبان خود برساند و اینگونه است که میتواند در زیر آب و یا فضا نفس بکشد!

 

4- تله پاتی (دورآگاهی)

تله پاتی

سیمبیوت ونوم به ادی براک اجازه میده تا حدی در مقابل کسی که قدرت های تله پاتیک داره مصون باشه. یعنی وقتی با سیمبیوت پیوند داره به سختی میشه ذهنش رو تحت کنترل درآورد یا آن را خواند. خود سیمبیوت هم میتونه وقتی قطعاتی ازش جدا شوند باهاشون ارتباط برقرار کنه. قدرت های تله پاتیک سیمبیوت ونوم همچنین به دیگر اعضای گونه اش نیز تسری پیدا میکند و این موضوع براک را قادر میکند تا با دیگر سیمبیوت ها حتی در سیاره های دیگر نیز ارتباط بگیرد. خود براک و سیمبیوت هم ارتباط ذهنی با هم دارند و هر چقدر هم که از هم دور باشند میتونند یکدیگر را پیدا کنند.

 

5- قابلیت کپی کردن از روی قدرت های میزبان

کپی کردن قدرت های میزبان

چرا ونوم قدرت هایی شبیه به مرد عنکبوتی دارد؟ چون سیمبیوت ها میتوانند از روی قدرت های فوق بشری میزبانان خود کپی کنند. همچنین قابلیتی به نام "حافظه ژنتیکی" (Genetic Memory) نیز دارد. یعنی میتواند حتی علیرغم ترک کردن میزبان خود، قدرت هایی که ازش کپی کرده را برای خودش نگه دارد (البته یادتون باشه که اگر ونوم زیادی تار شلیک کند میتواند ضعیف شود زیرا برخلاف اسپایدرمن این تارها را از توده بدن خودش تامین میکند، لذا استفاده بیش از حد از تارهای عنکبوتی میتواند روی بدنش تاثیر بدی بگذارد).

 

6- مصون بودن در مقابل حس عنکبوتیِ اسپایدرمن!

علاقمندان به مرد عنکبوتی به خوبی میدانند که spider sense یا "حس عنکبوتی" از قابلیت های فرا بشری اوست که همچون یک سیستم هشدار دهنده عمل میکند و به اسپایدرمن درباره خطرات قریب الوقوع اخطار میدهد. ولی چندین بار دیده شده به دلایل مختلف حس عنکبوتی در مبارزه با برخی خبیث ها فعال نشده. معروف ترین این شخصیت،  ونوم  است. دلیلش اینه که پیتر پارکر برای مدت زیادی سیمبیوت فضایی را بر تن داشت و حس عنکبوتی او بهش عادت کرده بود و دیگه به عنوان یک تهدید اون رو قبول نداشت. به همین دلیل نمیتونه ونوم رو شناسایی کنه و به پیتر هشدار بده. «کارنیج» هم چون از سیمبیوت ونوم ساخته شده حس عنکبوتی اسپایدرمن رو فعال نمیکنه. به همین دلیله که ونوم و کارنیج دو تن از خطرناک ترین و مرگبارترین دشمنان مرد عنکبوتی هستند.

ولی جالبه که بدونید کلون های مرد عنکبوتی این مشکل را ندارند. یعنی مثلا «بن رایلی» ملقب به «اسکارلت اسپایدر»، در مبارزه با ونوم از حس عنکبوتی بهره مند است چون سابقه پوشیدن لباس سیمبیوتی رو نداره.

 

7- ادراک فرا حسی

ادراک فرا حسی

ادراک فرا حسی (Extrasensory perception) یا حس ششم یا چشم سوم نیز نامیده می‌شود، یک شبه علم است که شامل ادعای دریافت اطلاعاتی است که از طریق حواس فیزیکی شناخته شده، (حواس پنجگانه) به دست نمی‌آید، اما با ذهن احساس می‌شود. این توانایی در ونوم وجود دارد و به نوعی معادل "حس عنکبوتی" اسپایدرمن است. یعنی به ونوم این قابلیت رو میده که خطرات را قبل از وقوع حس کنه و جالبه که بدونید گفته میشه 10 برابر از حس عنکبوتی موثر تر و سریع تر عمل میکنه! یعنی به براک اخطار داده تا از چیزهایی جاخالی دهد که برای اسپایدرمن بیش از حد سریع هستند یا اینکه اگر چیزی از نظر محیطی یا حتی جادویی برایش خطر داشته باشد بهش هشدار میدهد. و البته این رو هم بدونید که کارنیج در برابر ادراک خارج حسی ونوم مصون است!

 

8- بزاق اسیدی و دندان های سمی!

بزاق اسیدی ونوم

علاقمندان به ونوم او را با دهان ، دندان ها و زبانی بزرگ میشناسند. اما شاید ندانند که بزاق دهان او نیز حالت اسیدی دارد! یعنی چیزی مشابه با هیولای «زِنومورف» (Xenomorph) در سری فیلم های "بیگانه". ضمن اینکه باید بدانید خون ونوم هم اسیدی است! پس زخمی کردن ونوم هم میتواند خطرناک باشد! و نکته جالب دیگر اینه که در کمیک بوک های مارول موجوداتی بیگانه و حشره مانند وجود دارند به نام Xenophages که میتوانند با آب دهان خود دیگران را فلج کنند و عجیبه که سیمبیوت ها به شدت نسبت به این قابلیت ضعف نشان میدهند و اگر در معرض اسید Xenophage ها قرار بگیرند، فلج میشوند!

نقطه ضعف ونوم

و البته در این مقاله هم گفته بودیم که کلا سیمبیوت ها در مقابل «پویزن» (Poison) ها نیز نقطه ضعف دارند.

مرد شنی ونوم

حقیقت دیگر آن است که سیمبیوت ونوم نوعی زهر از خودش تولید میکند که از دندان هایش ترشح میشود. به خاطر همینه که وقتی یک بار مرد شنی را گاز گرفت او تقریبا فلج شد و دیگر نتوانست خودش را بازیابی کند (مورد شماره 6 از این مقاله را بخوانید).

 

9-توانایی ورود به فضای مجازی

"کارنیج رها شده"

یکی از بزرگترین نبردهای بین ونوم و کارنیج در اینترنت روی داد! در مینی سریز "کارنیج رها شده" (Carnage Unleashed)، این دو دشمن خونی وارد اینترنت شده و نبرد خود را آنجا ادامه دادند! همه ماجرا وقتی شروع شد که یک شرکت بازیسازی آنلاین به نام Extreme Violence Video Games یک بازی از روی کارنیج ساخت و به او نسخه ای به همراه یک رایانه داد تا در زندان بازی کند! کارنیج از قدرت هایش استفاده کرد تا از طریق این گیم فرار کند و شروع به کشتن مردم از راه دور کرد! ونوم هم از قدرت های سیمبیوتی استفاده کرد تا وارد بازی شود و سپس هر دو در فضای سایبری به مبارزه پرداختند. عجیبه که این کمیک سال 1995 منتشر شد، یعنی در سالی که هنوز خیلی از مردم دنیا چیزی از اینترنت نمیدانستند!

 

10- تولید مجدد اندام قطع شده برای میزبان خود!

مامور ونوم

همانطور که ونوم میتواند از جسم خود برای تولید تارهای عنکبوتی استفاده کند، میتواند از توده جسم خود برای تولید اعضای ارگانیک برای میزبان خود بهره بجوید. شاید بهترین مثال برای این موضوع، «فلش تامپسون» باشد که وقتی با سیمبیوت ونوم پیوند خورد پاهایش را در جنگ عراق از دست داده بود ولی وقتی تبدیل به مامور ونوم شد، سیمبیوت برایش پاهای مصنوعی درست کرد تا بتواند راه برود!

 

11- انتقال انرژی

انرژی ونوم

این قابلیتی هستش که به ندرت در دنیای کمیک نشان داده میشه یا نشان داده شده ولی باید بدانید که ونوم (و یکی سری دیگر از سیمبیوت ها) قادر هستند مثل کاپیتان مارول که از مشت خودش انرژی شلیک میکند، دست به انتقال انرژی بزند! ونوم حتی میتواند بین موجودات زنده نیز انرژی منتقل کند، یعنی انرژی درونی یک نفر را به فرد دیگری انتقال دهد یا انرژی را از یک شیء به شیء دیگر منتقل کند. در واقع کارنیج یکی از معدود سیمبیوت هایی است که نمیتواند انرژی را انتقال دهد ولی میتواند مثل یک خون آشام انرژی درونی (جان) یک موجود زنده را ازش بگیرد.

 

12- قابلیت استتار و نامرئی شدن!

نامریی شدن ونوم

همچنین سیمبیوت به میزبان خودش این امکان رو میده که بتونه با در محیط استتار کنه یا اینکه لباس های خودش رو تغییر شکل بده. همین قابلیت باعث میشه ونوم بتونه خودش رو عین محیط اطرافش بکنه و به همین دلیله که میتونه خودش رو از دید چشمان غیر مسلح پنهان کنه و نامرئی بشه!

 

13- ارتباط کیهانی

ارتباط کیهانی

یک مهارت منحصر به فرد که تعداد کمی از سیمبیوت ها دارند را بهش پیوند با کیهان یا ارتباط کیهانی (Cosmic Communion) میگویند. این یعنی اینکه ونوم میتونه با عالم حرف بزنه! او زمانی به این توانایی دست یافت که به دیدار سیاره سیمبیوت ها رفت و خشم او از وجودش بیرون رفت (در دوره ای که فلش تامپسون به سیمبیوت ونوم پیوند خورده بود) و باعث شد تا در کیهان سفر کنه و به یاری کسانی که به کمک یا نجات داده شدن نیاز دارند بره. ضمن اینکه وقتی عضو "نگهبانان کهکشان" بود هم بسیار به کار آمد.

 

14- مصونیت در مقابل "نگاه توبه" گوست رایدر

 مصونیت در مقابل "نگاه توبه" گوست رایدر

«گوست رایدر» قابلیت ها و قدرت های فوق بشری متنوعی دارد که شاید یکی از جالب ترین آنها، "نگاه توبه" (Penance Stare) باشد. یعنی اگر او به دیگران خیره شود، آنها گناهان و جنایات گذشته خود را به یاد می آورند و همان درد و رنجی که برای قربانیان خود ایجاد کرده بودند را تجربه میکنند! اما این قدرت روی برخی جواب نمیدهد و ونوم هم یکی از آنهاست! یعنی معلوم نیست چرا "نگاه توبه" روی سیمبیوت ها اثری ندارد. شاید دلیلش این باشه که سیمبیوت در گذشته با یک گوست رایدر پیوند خورده و شاید هم به خاطر اینکه قابلیت های ماوراء الطبیعه روی سیمبیوت ها اثری ندارند.

 

15- شکل انسانی (Humanoid Form)

 شکل انسانی (Humanoid Form)

یکی دیگر از قابلیت هایی که وقتی سیمبیوت ونوم با فلش تامپسون پیوند داشت و از خشم و عواطف منفی پاک شد (چیزی که کارنیج عمرا به دستش بیاره!) ، این بود که به طور موقتی خودش رو از میزبانش جدا کرده تا بتونه در شکلی انسانی برای خودش راه بره و هویت داشته باشه! گفته میشه اگر سیمبیوتی با کنال (خدای سیمیوت ها) تماس پیدا کنه هم میتونه برای مدتی نامحدود دارای شکلی انسانی بشه. البته در این مقاله گفتیم که کارنیج در دنیای آلتمیت هم میتونه بدون میزبان، شکلی انسانی داشته باشه.

 

16- توانایی تولید خود به خود سلاح!

سلاح ونوم

قدرت دیگر ونوم اینه که میتونه اعضای بدنش رو به شکل سلاح های گوناگون دربیاره و حتی باهاشون شلیک کنه. در واقع همانطور که او میتونه برای میزبان خودش لباس یا اعضای بدن تولید کنه، سلاح هم میتونه براشون به ارمغان بیاره که بستگی داره میزبانش چه سلاحی رو میپسنده!

 

17- قادر بودن به تغذیه و نگهداری از خود

قادر بودن به تغذیه و نگهداری خود

همانطور که گفته شد سیمبیوت ونوم (و یک تعداد معدودی از دیگر سیمبیوت ها) میتوانند به طور مستقلی از یک میزبان زندگی کنند و به شکل انسانی درآیند. سیمبیوت ها اُرگانیسم های انگل گونه هستند ، پس چطور میتوانند بدون تغذیه از یک میزبان به حیات خود ادامه دهند؟ واقعیتش اینه که ونوم میتونه اگه لازم باشه بدون میزبان هم به حیات ادامه بده و مثلا از آب و غذا تغذیه کنه. سیمبیوت های کمی هستند که قادر به چنین کاری هستند و یکی از راه هایی که بشه بهش دست یافت اینه که در تماس با کنال قرار بگیری و از دستش فرار کنی!

 

18- رَدگیری (Tracking)

رد گیری ونوم

ونوم برای رد گیری دیگران از رد پا، بو یا مثلا دستگاه های الکترونیکی استفاده نمیکنه زیرا شیوه منحصر به فرد خودش را برای این کار داره. یعنی اون ماده لجز مانند روی بدن ونوم میتونه ازش جدا شده و به دیگران بچسبه و سپس او میتونه این تکه ها را در هر کجایی که باشند پیدا کنه و برای ردگیری آنان فقط نیاز به کمی تمرکز داره. ونوم همچنین میتونه به راحتی فرزندان خود را ردگیری کنه (البته برخی از آنها با مقداری تمرین تونسته اند خود را از دید باباشون پنهان نگه دارند!).

 

19- قابلیت پیوند با اشیا غیر ارگانیک و تحت کنترل درآوردن آنها!

ماشین ونوم

قبلا دیده بودیم که ونوم با حیوانات و موجودات اُرگانیک پیوند خورده بود (مثلا در کمیک "پیرمردی به نام لوگان" با یک دایناسور پیوند خورده بود!) تا اینکه در شماره 35 از سری دوم کمیک های Venom، فلش تامپسون میزبان سیمبیوت بود ، ونوم کنترل یک ماشین رو گرفت و با استفاده از آن یک دیوار را داغون کرد! (فلش اون موقع داشت دنبال یک سری خلافکار میکرد). فلش اسم این ماشین رو "ونوم موبیل" (Venom Mobile) گذاشته بود!! این مساله نشون میده سیمبیوت ونوم میتونه حتی با اشیا غیر ارگانیک هم پیوند بخوره و کنترلشون رو به دست بگیره. خوشبختانه کارنیج تا به حال اینچنین قابلیتی رو از خودش بروز نداده! 

 

20- درست کردن "بُعدهای جیبی"!

درست کردن "بُعدهای جیبی"!

ونوم میتونه "بُعد جیبی" (Pocket Dimension) بسازه! یعنی میتونه یک بعد جدید از زمان و فضا بسازه که کار بسیار سختیه ، حتی در دنیای کمیک! البته او بعدهایی نمیسازه که توش آدم یا سیاره هایی وجود داشته باشند بلکه در واقع جیب هایی کوچک در زمان و فضا خلق میکنه برای اینکه میزبانش در آنها اشیاء ذخیره کند! به طور مثال، وقتی سیمبیوت ونوم با پیتر پارکر پیوند خورد یک ایده عالی برای نگه داری دوربین عکاسی اش رو کرد! یعنی بعد جیبی برایش درست کرد که پیتر میتونست دوربینش را در آن بگذارد و دیگر مجبور نباشد آن را با خودش حمل کند! هر وقت هم که به دوربین خود نیاز داشت، ظاهر میشد و بعدش هم غیبش میزد!

 

مهدی ترابی مهربانی

منبع: سایت CBR

All rights reserved © Spidey.ir 2023

   (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

اولین حضور ونوم در دنیای کمیک ترجمه شد

قسمت آخر از کمیک "ونوم نهایی" (ULTIMATE VENOM) ترجمه شد + لینک دانلود

20 حقیقتی که باید درباره شخصیت ونوم (VENOM) بدانید

10 حقیقت مهمی که باید درباره «آنتی ونوم» (ANTI-VENOM) بدانید

10 حقیقت مهمی که باید درباره سیمبیوت (SYMBIOTE) ها بدانید

20 حقیقتی که باید درباره شخصیت ونوم (VENOM) بدانید

10 قدرتی که ونوم دارد ولی کارنیج ندارد!

10 نبرد برتر اسپایدرمن و ونوم (SPIDR-MAN VS. VENOM)

10 حقیقتی که باید درباره رابطه بین اسپایدرمن و ونوم بدانید!

15 حقیقتی که باید درباره لباس سیاه مرد عنکبوتی (BLACK SUIT) بدانید

10 حقیقت مهمی که باید درباره سیمبیوت (SYMBIOTE) ها بدانید

رویداد پادشاه سیاه پوش (KING IN BLACK) را با ترجمه فارسی بخوانید

10 حقیقت مهمی که باید درباره خدای سیمبیوت ها، کِنال (KNULL) بدانید

رویداد بزرگ ونوم در سال 2019 (کارنیج مطلق/ABSOLUTE CARNAGE) - کامل + لینک دانلود

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات فیلم " ونوم " (VENOM)

20 ضد قهرمان (ANTI-HERO) برتر در دنیای کمیک بوک

نگاهی به پلیدترین و قهرمانانه ترین اعمالی که ونوم تا به حال انجام داده است!

10 حقیقتی که باید درباره کارنیج (CARNAGE) بدانید

10 میزبان سیمبیوت کارنیج به غیر از «کلتوس کسدی»!

رویداد «کارنیج مطلق»  چطور آغاز شد؟

15 قدرتی که کارنیج دارد ولی ونوم ندارد!

10 تا بدترین و وحشتناک ترین کارهایی که کلتوس کسدی/کارنیج تا به حال انجام داده است!

 کمیک "سرگذشت ونوم" (WEB OF VENOM) ترجمه شد + لینک دانلود

معرفی سیمبیوت «اسلیپر» (SLEEPER): هفتمین فرزند ونوم! 

معرفی تمام سیمبیوت (SYMBIOTE)ها در کمیک های مارول

داستان کمیک بوکی "دنیای ونومی" (VENOMVERSE) به زبان فارسی (کامل)

قسمت آخر از کمیک "کمپانی ونوم" (VENOM INC) ترجمه شد + لینک دانلود

 5 چیزی که همیشه در كمیك های کارنیج یافت میشود!

20 ضد قهرمان (ANTI-HERO) برتر در دنیای کمیک بوک

نگاهی به VENOM های مختلف کمیک های مرد عنکبوتی

10 تا از برترین، خشن ترین، عجیب ترین و باحال ترین مبارزات ونوم!

لینك دانلود كمیك ونوم – VENOM

20 حقیقتی که باید درباره شخصیت ونوم (VENOM) بدانید

75 لحظه ماندگار در كمیك های مارول – قسمت دوم

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

masiha_87
#1 masiha_87 1400-08-20 11:30
۱۰ تای آخر قابل پیش بینی بودن ولی ۱۰ تای اول طوری بود که تمام شناختم یک شخص رو از ونوم تغییر میداد.
استاد خسته نباشید. قدرتای جدید ونوم دارن یواش یواش چالش بر انگیز میشن. الان یه موجود فضایی هست که میتونه هر کاری بکنه! یه تیتر مقاله خوندم (داخل cbr) درمورد جلد ۱ سری جدید ونوم بود. نوشته بود: (اسپویل)
.
.
"ادی براک متوجه میشود پادشاه سیاه پوش بودن به این راحتی نیست" یا یه همچین چیزی. البته مطمئنم مفهوم تیتر همین بود.
خدا میدونه میخوان باهاش چیکار کنن!! راستش یکی از دلایلی که فیلم ونوم شکست خورد شاید همین باشه؛ به نظرم اصلا فیلم ونوم باید درمورد سرگذشتش توی سیاره ی خودش میبود! چون توی داستان های اسپایدی به وجود اومد دیگه! اینطوری با یه تیر دو تا نشون میزدن! هم پادشاه سیاه پوش وارد عالم مارول میشد (شاید هم عالم سونی :-? ) و هم پیتر سریع تر با ونوم پیوند میخورد.
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#2 Ehsan Spider 1400-08-20 11:31
استاد مقاله بی نظیر بود مثل همه مقالات شما.
راستش چون میدونم شما هم مثل خودم آبانی هستید لازم میدونم تولدتون رو بهتون تبریک بگم. البته روز دقیقش رو نمیدونم واسه همین اگه دیر کردم شرمنده و اگه زود گفتم هم پیشاپیش حسابش کنید. امیدوارم همیشه سالم و شاد باشید.
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#3 AM SM BM SM 1400-08-20 13:28
سلام
ممنون بابت مقاله.
این ونوم هم ما رو کشت با این قابلیت هاش! یعنی چون ایشون یه موجود بیگانه است که از ناکجا آباد اومده، هر نویسنده ای هر قدرتی که دلش بخواد و به نفع داستانش باشه، بهش اضافه میکنه. یعنی اگر فردا گفته شد ایشون میتونه بزن دهن همه ابرقدرت های مارول رو صاف کنه (مثل ثانوس و سلیستیال ها و ابدی ها و...)، تعجب نکنید! یعنی شما از قابلیت های ساده و پیش پا افتاده ای مثل هضم بگیر تا قابلیت عجیبی مثل درست کردن با بُعد های جیبی! از قابلیت معقولی مثل اینکه ونوم حس عنکبوتی پیتر رو فعال نمیکنه (خب وقتی پیتر مدت ها با سیمبیوت پیوند خورد خب معلومه که حس عنکبوتی اون رو دشمن فرض نمیکنه!) تا قابلیت عجیب و غریبی مثل ورود به فضای مجازی! از اینکه میتونه با هر چیزی ارگانیک و غیر ارگانیک و نیمه ارگانیکی پیوند بخوره در اختیارش بگیره (پیوندتان مبارک!) تا دندان های و بزاق بسیار خطرناک و سمی که توی ظاهرش باحالش هم خیلی مهم هستند و اینکه این لامصب رو زخمی هم بکنی، خطرناکه! از ادراک فراحسی فوق‌العاده اش که از حس عنکبوتی اسپایدرمن هم قوی تره و کلا میتونید قید غافلگیر کردنش رو بزنید (دیگه فکر کنم توی بازی "مرد عنکبوتی ۲" مقابل ونوم نشه مخفی کاری کرد! ای بابا!) تا تولید مجدد اندام قطع شده برای میزبان خود که نشون میده اگه ایشون موجودات رو وسوسه نمیکرد و اینقدر بی ادب نبود، میشد ازش به عنوان وسیله خوبی استفاده کرد و هر کسی که معلوله رو سرپا کرد! از قابلیت آشنایی مثل ردگیری البته به شیوه خاص و موثر ونوم تا قابلیتی مثل اکسیژن سازی در آب و فضا و تغییر بیوشیمی بدن میزبان خود و دستکاری حافظه که عملا مغز آدم رو جزغاله میکنه؟ (این جزغاله رو درست نوشتم؟!!) این تله پاتی میزبان ونوم و سیمبیوت دیگه منو کشته که سیمبیوت هر کجای دنیا باشه باز سر و کارش با ادی براک میفته و ادی هم هر چقدر سعی کنه از شر این سیمبیوت خلاص بشه، سیمبیوت باز هم میاد طرفش! و حالا برای مورد: آیا دستگاه کپی شما خراب شده است؟ آیا نمیتوانید نوشته ای را بر روی برگه کپی کنید؟ آیا در کپی/پیست کردن متنی مشکل دارید؟ آیا پول خرید دستگاه کپی را ندارید؟ آیا نمیتوانید قدرت های خود و دیگران رو کپی و ذخیره کنید؟ (اصلا مگه قدرتی دارید؟) دیگر نگران نباشید! با ونومکُپی (!) همه این مشکلات قابل حل است! قابلیت سریع کپی کردن قدرت های دیگران در کسری از ثانیه! با ظاهری جذاب و زیبا (البته از دور! از نزدیک میشه ترسناک!) که آنقدر زشت است که شما و بچه هایتان عاشقش میشوید! (He's so ugly! I love him) یه ما اعتماد کنید:"ونومکُپی"! (ارسال رایگان به تمام نقاط ایران!) دیگه این انتقال انرژی عملا ونوم رو حریفی کرد که برای شکست دادنش باید گوسفند نذر کنید! دیگه وقتی از مشتش انرژی شلیک میکنه و انرژی رو منتقل میکنه شکست دادنش خیلی سخته! آها، بالاتر گفتم که جلوی ونوم، بیخیال مخفی کاری و غافلگیر کردنش بشید (تا حدی!) اما خود ونوم با قابلیت استتارش نشون داده که خودش میخواد ما رو غافلگیر کنه! احتمالا هم میخواد توی داشتن قدرت های زیاد با سوپرمن رقابت کنه! تمام چیز های عجیبی که در این مقاله خوندید رو فراموش کنید! مصونیت در برابر "نگاه توبه" گوست رایدر دیگه آخرشه! یعنی تو هرکاری دلت میخواد بکن، این گوست رایدر هم نمیتونه به یادت بیاره! کلا این ونوم عذاب وجدان سرش نمیشه. شکل انسانی هم که قدرت جالبی برای او محسوب میشه و وقتی هم که بتونه از خودش مراقبت کنه و آب و غذا و این چیز ها مصرف کنه دیگه دمش گرم! دیگه تا وقتی هم ونوم رو داریم، تولید اسلحه میخوایم چیکار؟ خودش هرچی بخوایم رو بهمون میده!
عجب مقاله ای بود! واقعا کیف کردم و خیلی خوب قدرت های ونوم رو توصیف کرد.
با تشکر.
به نقل از Ehsan Spider:
استاد مقاله بی نظیر بود مثل همه مقالات شما.
راستش چون میدونم شما هم مثل خودم آبانی هستید لازم میدونم تولدتون رو بهتون تبریک بگم. البته روز دقیقش رو نمیدونم واسه همین اگه دیر کردم شرمنده و اگه زود گفتم هم پیشاپیش حسابش کنید. امیدوارم همیشه سالم و شاد باشید.

به به! آقا احسان! شما کجا، اینجا کجا؟ ببینم، راه گُم کردی؟ :lol: دیگه یه یادی هم از ما نمیکنی! گفتم حتما فرار مغز ها کردی! فکر کردیم شاید هم ترانسفر شدی به سایت های دیگه این فصل برای اونا بازی کنی! :lol: :-* به پیشنهاد های اونا فکر نکن اصلا همش دروغه! :lol: :-*
به هر حال نمیشه این جمله رو نگفت:"Welcome Back"!
من قبلا هم تولد شما و آقای ترابی رو توی بخش ترجمه و ادیت کامنتی ( spidey.ir/.../... ) تبریک گفتم که احتمالا شما ندیدی و باز هم تبریک میگم!
آه! آه! حالا همه بیاید وسط! تولد، تولد، تولدت مبارک، مبارک، مبارک، تولدت مبارک! بیا شمع ها رو فوت کن، تا صد سال زنده باشی، بیا شمع ها رو فوت کن تا صد سال زنده باشی! لالالالا لالالالا لالالا لالالا لالالالا! ناز نکنید همه بیاید وسط! رقص توبی مگوآیری هم مُجازه! (باز جوگیر شدم! آدم رو برق بگیره جو نگیره! :lol: ) هرکی رقص استار لردی کنه که دیگه دمش گرم! رقص چاقو هم با اونیه که کادو بهتری داده باشه! بسه دیگه! از کنترل خارج شدم! (او یقه خودش را میبندد و میرود استغفرالله بگوید!)
نقل قول کردن
Amirreza-85
#4 Amirreza-85 1400-08-20 13:40
عالی بود واقعا خیلی فوق العاده بود.من خیلی هاشونو نمیدونستم درمورد مورد ۱۶ یه لحظه شک کردم فک میکردم فقط کارنیج این توانایی رو داره.
نقل قول کردن
king venom
#5 king venom 1400-08-20 13:50
جالبه ونوم حتی تونسته یه بار تو یه وات ایف انرژی گاما هالک روهم جذب کنه و تقریبا بکشتش!! از این قدرت شلیک انرژی با دست خیلی خوشم میاد!!
خدا میدونه ال اوینگ دیگه چه توانایی هایی به ونوم اضافه کرده!!
خطر اسپویل!!!!
.
.
.
.
.
البته تو شماره 1 از سری جدید اوینگ یکی از قدرت های خداگونه ادی رو که تو ونوم 200 بهش اشاره شد رو نمایان میکنه یعنی سفر در زمان!! و احتمالا شاید بعدا ابعاد موازی!!
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#6 Ehsan Spider 1400-08-20 13:55
به نقل از AM SM BM SM:
سلام
ممنون بابت مقاله.
این ونوم هم ما رو کشت با این قابلیت هاش! یعنی چون ایشون یه موجود بیگانه است که از ناکجا آباد اومده، هر نویسنده ای هر قدرتی که دلش بخواد و به نفع داستانش باشه، بهش اضافه میکنه. یعنی اگر فردا گفته شد ایشون میتونه بزن دهن همه ابرقدرت های مارول رو صاف کنه (مثل ثانوس و سلیستیال ها و ابدی ها و...)، تعجب نکنید! یعنی شما از قابلیت های ساده و پیش پا افتاده ای مثل هضم بگیر تا قابلیت عجیبی مثل درست کردن با بُعد های جیبی! از قابلیت معقولی مثل اینکه ونوم حس عنکبوتی پیتر رو فعال نمیکنه (خب وقتی پیتر مدت ها با سیمبیوت پیوند خورد خب معلومه که حس عنکبوتی اون رو دشمن فرض نمیکنه!) تا قابلیت عجیب و غریبی مثل ورود به فضای مجازی! از اینکه میتونه با هر چیزی ارگانیک و غیر ارگانیک و نیمه ارگانیکی پیوند بخوره در اختیارش بگیره (پیوندتان مبارک!) تا دندان های و بزاق بسیار خطرناک و سمی که توی ظاهرش باحالش هم خیلی مهم هستند و اینکه این لامصب رو زخمی هم بکنی، خطرناکه! از ادراک فراحسی فوق‌العاده اش که از حس عنکبوتی اسپایدرمن هم قوی تره و کلا میتونید قید غافلگیر کردنش رو بزنید (دیگه فکر کنم توی بازی "مرد عنکبوتی ۲" مقابل ونوم نشه مخفی کاری کرد! ای بابا!) تا تولید مجدد اندام قطع شده برای میزبان خود که نشون میده اگه ایشون موجودات رو وسوسه نمیکرد و اینقدر بی ادب نبود، میشد ازش به عنوان وسیله خوبی استفاده کرد و هر کسی که معلوله رو سرپا کرد! از قابلیت آشنایی مثل ردگیری البته به شیوه خاص و موثر ونوم تا قابلیتی مثل اکسیژن سازی در آب و فضا و تغییر بیوشیمی بدن میزبان خود و دستکاری حافظه که عملا مغز آدم رو جزغاله میکنه؟ (این جزغاله رو درست نوشتم؟!!) این تله پاتی میزبان ونوم و سیمبیوت دیگه منو کشته که سیمبیوت هر کجای دنیا باشه باز سر و کارش با ادی براک میفته و ادی هم هر چقدر سعی کنه از شر این سیمبیوت خلاص بشه، سیمبیوت باز هم میاد طرفش! و حالا برای مورد: آیا دستگاه کپی شما خراب شده است؟ آیا نمیتوانید نوشته ای را بر روی برگه کپی کنید؟ آیا در کپی/پیست کردن متنی مشکل دارید؟ آیا پول خرید دستگاه کپی را ندارید؟ آیا نمیتوانید قدرت های خود و دیگران رو کپی و ذخیره کنید؟ (اصلا مگه قدرتی دارید؟) دیگر نگران نباشید! با ونومکُپی (!) همه این مشکلات قابل حل است! قابلیت سریع کپی کردن قدرت های دیگران در کسری از ثانیه! با ظاهری جذاب و زیبا (البته از دور! از نزدیک میشه ترسناک!) که آنقدر زشت است که شما و بچه هایتان عاشقش میشوید! (He's so ugly! I love him) یه ما اعتماد کنید:"ونومکُپی"! (ارسال رایگان به تمام نقاط ایران!) دیگه این انتقال انرژی عملا ونوم رو حریفی کرد که برای شکست دادنش باید گوسفند نذر کنید! دیگه وقتی از مشتش انرژی شلیک میکنه و انرژی رو منتقل میکنه شکست دادنش خیلی سخته! آها، بالاتر گفتم که جلوی ونوم، بیخیال مخفی کاری و غافلگیر کردنش بشید (تا حدی!) اما خود ونوم با قابلیت استتارش نشون داده که خودش میخواد ما رو غافلگیر کنه! احتمالا هم میخواد توی داشتن قدرت های زیاد با سوپرمن رقابت کنه! تمام چیز های عجیبی که در این مقاله خوندید رو فراموش کنید! مصونیت در برابر "نگاه توبه" گوست رایدر دیگه آخرشه! یعنی تو هرکاری دلت میخواد بکن، این گوست رایدر هم نمیتونه به یادت بیاره! کلا این ونوم عذاب وجدان سرش نمیشه. شکل انسانی هم که قدرت جالبی برای او محسوب میشه و وقتی هم که بتونه از خودش مراقبت کنه و آب و غذا و این چیز ها مصرف کنه دیگه دمش گرم! دیگه تا وقتی هم ونوم رو داریم، تولید اسلحه میخوایم چیکار؟ خودش هرچی بخوایم رو بهمون میده!
عجب مقاله ای بود! واقعا کیف کردم و خیلی خوب قدرت های ونوم رو توصیف کرد.
با تشکر.
به نقل از Ehsan Spider:
استاد مقاله بی نظیر بود مثل همه مقالات شما.
راستش چون میدونم شما هم مثل خودم آبانی هستید لازم میدونم تولدتون رو بهتون تبریک بگم. البته روز دقیقش رو نمیدونم واسه همین اگه دیر کردم شرمنده و اگه زود گفتم هم پیشاپیش حسابش کنید. امیدوارم همیشه سالم و شاد باشید.

به به! آقا احسان! شما کجا، اینجا کجا؟ ببینم، راه گُم کردی؟ :lol: دیگه یه یادی هم از ما نمیکنی! گفتم حتما فرار مغز ها کردی! فکر کردیم شاید هم ترانسفر شدی به سایت های دیگه این فصل برای اونا بازی کنی! :lol: :-* به پیشنهاد های اونا فکر نکن اصلا همش دروغه! :lol: :-*
به هر حال نمیشه این جمله رو نگفت:"Welcome Back"!
من قبلا هم تولد شما و آقای ترابی رو توی بخش ترجمه و ادیت کامنتی ( spidey.ir/.../... ) تبریک گفتم که احتمالا شما ندیدی و باز هم تبریک میگم!
آه! آه! حالا همه بیاید وسط! تولد، تولد، تولدت مبارک، مبارک، مبارک، تولدت مبارک! بیا شمع ها رو فوت کن، تا صد سال زنده باشی، بیا شمع ها رو فوت کن تا صد سال زنده باشی! لالالالا لالالالا لالالا لالالا لالالالا! ناز نکنید همه بیاید وسط! رقص توبی مگوآیری هم مُجازه! (باز جوگیر شدم! آدم رو برق بگیره جو نگیره! :lol: ) هرکی رقص استار لردی کنه که دیگه دمش گرم! رقص چاقو هم با اونیه که کادو بهتری داده باشه! بسه دیگه! از کنترل خارج شدم! (او یقه خودش را میبندد و میرود استغفرالله بگوید!)



جانمسان داداش
خیلی ممنون دمت گرم

خودت چطوری بدون ما چجوری گذشت حال احوال سایت چطوره؟

ما هم اومدیم که ایشالا قوی تر از قبل ادامه بدیم.
نقل قول کردن
masiha_87
#7 masiha_87 1400-08-20 13:57
به نقل از Ehsan Spider:
استاد مقاله بی نظیر بود مثل همه مقالات شما.
راستش چون میدونم شما هم مثل خودم آبانی هستید لازم میدونم تولدتون رو بهتون تبریک بگم. البته روز دقیقش رو نمیدونم واسه همین اگه دیر کردم شرمنده و اگه زود گفتم هم پیشاپیش حسابش کنید. امیدوارم همیشه سالم و شاد باشید.

به به به
مبارکا باشه آقا احسان
برگشتتونو به سایت تبریک میگم
تولد شما هم مبارک باشه استاد!
نقل قول کردن
king venom
#8 king venom 1400-08-20 14:08
به نقل از AM SM BM SM:
سلام
ممنون بابت مقاله.
این ونوم هم ما رو کشت با این قابلیت هاش! یعنی چون ایشون یه موجود بیگانه است که از ناکجا آباد اومده، هر نویسنده ای هر قدرتی که دلش بخواد و به نفع داستانش باشه، بهش اضافه میکنه. یعنی اگر فردا گفته شد ایشون میتونه بزن دهن همه ابرقدرت های مارول رو صاف کنه (مثل ثانوس و سلیستیال ها و ابدی ها و...)، تعجب نکنید! یعنی شما از قابلیت های ساده و پیش پا افتاده ای مثل هضم بگیر تا قابلیت عجیبی مثل درست کردن با بُعد های جیبی! از قابلیت معقولی مثل اینکه ونوم حس عنکبوتی پیتر رو فعال نمیکنه (خب وقتی پیتر مدت ها با سیمبیوت پیوند خورد خب معلومه که حس عنکبوتی اون رو دشمن فرض نمیکنه!) تا قابلیت عجیب و غریبی مثل ورود به فضای مجازی! از اینکه میتونه با هر چیزی ارگانیک و غیر ارگانیک و نیمه ارگانیکی پیوند بخوره در اختیارش بگیره (پیوندتان مبارک!) تا دندان های و بزاق بسیار خطرناک و سمی که توی ظاهرش باحالش هم خیلی مهم هستند و اینکه این لامصب رو زخمی هم بکنی، خطرناکه! از ادراک فراحسی فوق‌العاده اش که از حس عنکبوتی اسپایدرمن هم قوی تره و کلا میتونید قید غافلگیر کردنش رو بزنید (دیگه فکر کنم توی بازی "مرد عنکبوتی ۲" مقابل ونوم نشه مخفی کاری کرد! ای بابا!) تا تولید مجدد اندام قطع شده برای میزبان خود که نشون میده اگه ایشون موجودات رو وسوسه نمیکرد و اینقدر بی ادب نبود، میشد ازش به عنوان وسیله خوبی استفاده کرد و هر کسی که معلوله رو سرپا کرد! از قابلیت آشنایی مثل ردگیری البته به شیوه خاص و موثر ونوم تا قابلیتی مثل اکسیژن سازی در آب و فضا و تغییر بیوشیمی بدن میزبان خود و دستکاری حافظه که عملا مغز آدم رو جزغاله میکنه؟ (این جزغاله رو درست نوشتم؟!!) این تله پاتی میزبان ونوم و سیمبیوت دیگه منو کشته که سیمبیوت هر کجای دنیا باشه باز سر و کارش با ادی براک میفته و ادی هم هر چقدر سعی کنه از شر این سیمبیوت خلاص بشه، سیمبیوت باز هم میاد طرفش! و حالا برای مورد: آیا دستگاه کپی شما خراب شده است؟ آیا نمیتوانید نوشته ای را بر روی برگه کپی کنید؟ آیا در کپی/پیست کردن متنی مشکل دارید؟ آیا پول خرید دستگاه کپی را ندارید؟ آیا نمیتوانید قدرت های خود و دیگران رو کپی و ذخیره کنید؟ (اصلا مگه قدرتی دارید؟) دیگر نگران نباشید! با ونومکُپی (!) همه این مشکلات قابل حل است! قابلیت سریع کپی کردن قدرت های دیگران در کسری از ثانیه! با ظاهری جذاب و زیبا (البته از دور! از نزدیک میشه ترسناک!) که آنقدر زشت است که شما و بچه هایتان عاشقش میشوید! (He's so ugly! I love him) یه ما اعتماد کنید:"ونومکُپی"! (ارسال رایگان به تمام نقاط ایران!) دیگه این انتقال انرژی عملا ونوم رو حریفی کرد که برای شکست دادنش باید گوسفند نذر کنید! دیگه وقتی از مشتش انرژی شلیک میکنه و انرژی رو منتقل میکنه شکست دادنش خیلی سخته! آها، بالاتر گفتم که جلوی ونوم، بیخیال مخفی کاری و غافلگیر کردنش بشید (تا حدی!) اما خود ونوم با قابلیت استتارش نشون داده که خودش میخواد ما رو غافلگیر کنه! احتمالا هم میخواد توی داشتن قدرت های زیاد با سوپرمن رقابت کنه! تمام چیز های عجیبی که در این مقاله خوندید رو فراموش کنید! مصونیت در برابر "نگاه توبه" گوست رایدر دیگه آخرشه! یعنی تو هرکاری دلت میخواد بکن، این گوست رایدر هم نمیتونه به یادت بیاره! کلا این ونوم عذاب وجدان سرش نمیشه. شکل انسانی هم که قدرت جالبی برای او محسوب میشه و وقتی هم که بتونه از خودش مراقبت کنه و آب و غذا و این چیز ها مصرف کنه دیگه دمش گرم! دیگه تا وقتی هم ونوم رو داریم، تولید اسلحه میخوایم چیکار؟ خودش هرچی بخوایم رو بهمون میده!
عجب مقاله ای بود! واقعا کیف کردم و خیلی خوب قدرت های ونوم رو توصیف کرد.

همه اینا که گفتی یه طرف و قدرتای جدیدی که الان داره مثل باز خلق کردن شمشیر نکروسورد و ترمیم کردن شکاف های ابعادی و دید کیهانی نسبت به فضا و زمان(مث واچر و دکتر منهتن) و سفر در زمان هم یه طرف دیگه :lol: تازه حساب کن اینا همش شروع کاره!!!!
نقل قول کردن
king venom
#9 king venom 1400-08-20 14:23
آقای ترابی یه سوال
چرا قابلیت پرواز رو تو مقاله قرار ندادین؟!؟ چون اینم به اندازه بقیه موارد لیست منحصربفرده! و البته یکی از مهم تریناش مخصوصا تو ران کیتس!
نقل قول کردن
Infinity Soldier
#10 Infinity Soldier 1400-08-20 14:48
سلام ممنون بابت مقاله
جدا ازاینکه سایت برای فیلم ونوم سنگ تموم گذاشت، اطلاعات من یکی دربارش رفت هوا. موارد خیلی جالبی هم داشت. بنظرم اگر یکم به این موارد توی فیلما اشاره میشد خیلی بهتر بود. همه ی موارد جذابیت خاصی رو داشتن و خیلی مقاله جالبی از کار دراومد
به نقل از Ehsan Spider:
استاد مقاله بی نظیر بود مثل همه مقالات شما.
راستش چون میدونم شما هم مثل خودم آبانی هستید لازم میدونم تولدتون رو بهتون تبریک بگم. البته روز دقیقش رو نمیدونم واسه همین اگه دیر کردم شرمنده و اگه زود گفتم هم پیشاپیش حسابش کنید. امیدوارم همیشه سالم و شاد باشید.

به به آقا احسان! دلتنگت بودیم یه مدت.خوش برگشتی داداش ایشالا بمونی پیشمون :-)
به نقل از AM SM BM SM:

هرکی رقص استار لردی کنه که دیگه دمش گرم!

رقص استارلردی فقط خودِ خودم :-* :lol:
نقل قول کردن
Agent bishop
#11 Agent bishop 1400-08-20 15:30
به نقل از king venom:
آقای ترابی یه سوال
چرا قابلیت پرواز رو تو مقاله قرار ندادین؟!؟ چون اینم به اندازه بقیه موارد لیست منحصربفرده! و البته یکی از مهم تریناش مخصوصا تو ران کیتس!

تو مقدمه نوشت درموردش
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#12 AM SM BM SM 1400-08-20 15:44
#6
ممنون. ;-)
هی ما گفتیم این آقا احسان بیاد درباره کمیک های مرد عنکبوتی شگفت انگیز چیزی بگه، اون تموم شد. گفتیم بیاد درباره فیلم راهی به خانه نیست چیزی بگه، که اونم تا الان نیومدی. گفتیم بیاد درباره کمیک های مایلز و کلون ساگا چیزی بگه بازم نبودی. گفتیم درباره معرفی بازی ولورین و بازی اسپایدرمن ۲ چیزی بگه که اونم گذشت فکر کنم باید بذاریش تا تریلر جدید! خلاصه نبودی اتفاق زیاد افتاد. ولی مطمئنم کاری داشتی که نتونستی بیای دیگه. ;-) قبلا این رو گفتی. ولی برای نقد شانگ چی به موقع رسیدی! از این یکی دیگه نمیتونید فرار کنی! :lol: کیفیت خوب فیلم هم که اومد دیگه باید همه ببینیم بریم برای نقد!
#8
خدا رحم کنه! نگفتم این ونوم میخواد بزنه دهن ابرقدرت های مارول رو صاف کنه؟ ولی یه مسئله اینجا هست که با این قدرت های زیاد ونوم، نویسندگان مجبور میشن دشمنانش رو هم خیلی قوی کنند. اونم که نمیتونه همش با کنال و اینا بجنگه! شاید یکم از این قدرت ها کمتر استفاده بشه.
#9
آقای ترابی به این مورد اشاره کردن دیگه. نمیتونستند توی لیست بیارند چون میشد ۲۱ آیتمی!
به نقل از Infinity Soldier:

به نقل از AM SM BM SM:

هرکی رقص استار لردی کنه که دیگه دمش گرم!

رقص استارلردی فقط خودِ خودم :-* :lol:

اصلا وقتی داشتم جمله رو مینوشتم خود شما توی ذهنم بودید! :lol: فقط شرمنده متاسفانه گامورا نداریم، باید تنهایی انجامش بدید! :lol: :-*
نقل قول کردن
Kia Iron Man
#13 Kia Iron Man 1400-08-20 17:45
به نقل از Ehsan Spider:
استاد مقاله بی نظیر بود مثل همه مقالات شما.
راستش چون میدونم شما هم مثل خودم آبانی هستید لازم میدونم تولدتون رو بهتون تبریک بگم. البته روز دقیقش رو نمیدونم واسه همین اگه دیر کردم شرمنده و اگه زود گفتم هم پیشاپیش حسابش کنید. امیدوارم همیشه سالم و شاد باشید.

به به آقا احسان گل هم بازگشتند و ما هم چشممون به جمالشون روشن شد ;-) دلتنگت بودیم فکر کنم مارو فراموش کرده بودی :D به هر حال منم تولد تو و استاد رو تبریک میگم. کلا آبان ماهی ها ذاتا آدمای کار درستی هستند :-) امیدوارم مثل قبلا خوش بدرخشی و مارو از نظرات، نقد ها و مقالاتت بهره مند کنی.
روز تولد استاد ترابی رو فکر کنم هنوز در هاله ای از ابهام قرار داره ولی اگه اشتباه نکنم یه بار گفتند بین بازه زمانی 10 تا 30 آبان قرار داره.
مقاله استاد هم مثل همیشه فوق‌العاده بود.

به نقل از king venom:
آقای ترابی یه سوال
چرا قابلیت پرواز رو تو مقاله قرار ندادین؟!؟ چون اینم به اندازه بقیه موارد لیست منحصربفرده! و البته یکی از مهم تریناش مخصوصا تو ران کیتس!

دوست عزیز اگه دقت کنی میفهمی که مقاله ترجمه اس.
نقل قول کردن
king venom
#14 king venom 1400-08-20 18:27
به نقل از AM SM BM SM:
#6
#8
خدا رحم کنه! نگفتم این ونوم میخواد بزنه دهن ابرقدرت های مارول رو صاف کنه؟ ولی یه مسئله اینجا هست که با این قدرت های زیاد ونوم، نویسندگان مجبور میشن دشمنانش رو هم خیلی قوی کنند. اونم که نمیتونه همش با کنال و اینا بجنگه! شاید یکم از این قدرت ها کمتر استفاده بشه.

یکی از اون دشمنا احتمالا کنگ فاتح هست چون تو خود مقدمه کمیک و تریلر کمیک به طور مرموزی روش مانور دادن!! ولی خب خود اوینگ خراکش خلق کارکتر های قدرتمنده پس اگه مجبور بشه شخصیت های ابرقدرت جدیدی تو داستانش خلق میکنه، دیگه تهاجم احتمالی از طرف میکر و زمین التمیت هم بکنار که نشون میده حجم اتفاقات داستان چقدر بزرگ میتونه باشه!! یکی از چیزایی که من خودم از کمیک ایمورتال هالک دلم میخواد تو ران اوینگ ببینم یه فایت یا دعوا بین ادی و دیگر ابرقهرمانان مارول هستش، حالا دلیلش میتونه هرچی باشه ، شاید یه سو تفاهم! یا یه اتفاق تنش زا!! از طرفی دیلان هم باید با این مساله که پدرش ازش دوره و همچنین مثل اسپایدی مساله تعادل بین زندگی عادی و قهرمان بازی و همچنین مورد هدف قرار گرفتنش توسط دولت و نهاد های ضد بیگانه و دوستان بشریت و... دست و پنجه نرم کنه! که یعنی نصف حجم داستان رو به خودش اختصاص میده! درکل بنظر اتفاقات این کمیک قراره خیلی بزرگ باشه!!
نقل قول کردن
king venom
#15 king venom 1400-08-20 18:34
به نقل از AM SM BM SM:

#9
آقای ترابی به این مورد اشاره کردن دیگه. نمیتونستند توی لیست بیارند چون میشد ۲۱ آیتمی!

اینکه 21 تایی بشه بنظرم ایراد خاصی نداره ولی خب بنظرم بعد ران پیش رو اقای ترابی ممکنه به یه لیست 25 تایی یا حتی 30تایی نیاز پیدا کنه!! :lol: البته بیشتر قدرتای ادی به کندو ربط داره ولی شاید دیلان قابلیت های جدیدی از ونوم کشف کنه!!
نقل قول کردن
civil war 2
#16 civil war 2 1400-08-20 18:48
دوستان بلاخره مرد عنکبوتی بازی اونجرز هم معرفی شد
s4.uupload.ir/.../...
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#17 Ehsan Spider 1400-08-20 19:25
به نقل از AM SM BM SM:
#6
ممنون. ;-)
هی ما گفتیم این آقا احسان بیاد درباره کمیک های مرد عنکبوتی شگفت انگیز چیزی بگه، اون تموم شد. گفتیم بیاد درباره فیلم راهی به خانه نیست چیزی بگه، که اونم تا الان نیومدی. گفتیم بیاد درباره کمیک های مایلز و کلون ساگا چیزی بگه بازم نبودی. گفتیم درباره معرفی بازی ولورین و بازی اسپایدرمن ۲ چیزی بگه که اونم گذشت فکر کنم باید بذاریش تا تریلر جدید! خلاصه نبودی اتفاق زیاد افتاد. ولی مطمئنم کاری داشتی که نتونستی بیای دیگه. ;-) قبلا این رو گفتی. ولی برای نقد شانگ چی به موقع رسیدی! از این یکی دیگه نمیتونید فرار کنی! :lol: کیفیت خوب فیلم هم که اومد دیگه باید همه ببینیم بریم برای نقد!
#8
خدا رحم کنه! نگفتم این ونوم میخواد بزنه دهن ابرقدرت های مارول رو صاف کنه؟ ولی یه مسئله اینجا هست که با این قدرت های زیاد ونوم، نویسندگان مجبور میشن دشمنانش رو هم خیلی قوی کنند. اونم که نمیتونه همش با کنال و اینا بجنگه! شاید یکم از این قدرت ها کمتر استفاده بشه.
#9
آقای ترابی به این مورد اشاره کردن دیگه. نمیتونستند توی لیست بیارند چون میشد ۲۱ آیتمی!
به نقل از Infinity Soldier:

به نقل از AM SM BM SM:

هرکی رقص استار لردی کنه که دیگه دمش گرم!

رقص استارلردی فقط خودِ خودم :-* :lol:

اصلا وقتی داشتم جمله رو مینوشتم خود شما توی ذهنم بودید! :lol: فقط شرمنده متاسفانه گامورا نداریم، باید تنهایی انجامش بدید! :lol: :-*


واقعاً شرمنده داداش یه بچه روستایی مثل من طبیعتاً سرش شلوغه ولی نباید همینجوری میزاشتم و میرفتم واقعاً شرمندم.

کمیک های مرد عنکبوتی شگفت انگیز رو از اونجایی که موندم یعنی شماره 70 به بعد دانلود کردم و دارم میخونم. راجب بازی که خودت میدونی زیاد دست ندارم و طبیعتا اگه بودمم نمیتونستم نظر بدم :lol: ولی خوب شد به دارک ایجز رسیدم. فیلمو هم چشم معلومه که در خدمت هستم.
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#18 AM SM BM SM 1400-08-20 22:37
به نقل از Kia Iron Man:
روز تولد استاد ترابی رو فکر کنم هنوز در هاله ای از ابهام قرار داره ولی اگه اشتباه نکنم یه بار گفتند بین بازه زمانی 10 تا 30 آبان قرار داره.

بیا دیگه همه شدیم کارآگاه بفهمیم روز تولد آقای ترابی کی هست! یکی او کلاه لبه دار مشکی و پالتو و ذره بین من رو بیاره!! ولی همین که حدودش رو فهمیدیم خودش پیشرفت خوبی محسوب میشه. با سعی و تلاش بیشتر و چاشنی فضولی، قضیه حله! :lol:
به نقل از civil war 2:
دوستان بلاخره مرد عنکبوتی بازی اونجرز هم معرفی شد
s4.uupload.ir/.../...

این تریلر مخصوص اسپایدرمن برای اون بازی رو هم دیدم.(t.me/spidey_Ir/50235) خب تریلرش به نظرم چیز خاصی نبود و کنجکاوی من رو خیلی جلب نکرد. بیشتر برای همون "اولین" تریلر، جنبه معرفی داشت. ولی از لباسش خیلی خوشم نمیاد. انگار میخواسته به روز بشه ولی خیلی برام جالب نیست و من رو یاد لباس اسپایدی در فیلم مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۱ میندازه. البته بازی اسپایدرمن ps4 نشون داد لباس اسپایدی میتونه به روز بشه و باز هم زیبا بمونه اما اینجا خیلی خوب نیست. نمیدونم چرا اکثر لباس هایی که میخوان به روز بشن، اون بخش کمربندی کمر لباس رو حذف میکنند یا تغییر میدن. فیلم مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۱، انیمیشنی اسپایدی ۲۰۱۷ و حالا این بازی. در حالی که اون بخش در لباس خیلی مهمه و زیباش مینه. رنگ بخش آبی لباس رو هم تیره تر کردن که به نظرم در شکل اصلی بهتر هست. (من اون عکس رو دیدم با خودم گفتم: چرا اسپایدی زیرشلواری پوشیده؟!) اما شاید خیلی هم بد نباشه و بهش عادت کنیم. بیشتر برام مهمه که اسپایدی قراره چه نقش و داستانی در بازی داشته باشه و البته گیم پلیش چطور باشه. قراره از بازی اسپایدی تقلید کنه یا سعی کنه خلاقیتی نشون بده؟ باید ببینیم.
#17
;-)
نقل قول کردن
amin Hajati
#19 amin Hajati 1400-08-22 11:26
داخل بازی مردعنکبوتی 1 سونی 1 هم ونوم نامرئ میشد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

26

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45