ست روگن انیمیشن سینمایی اختصاصی ونوم را برای سونی‌ میسازد!!!

venom animation

به تازگی شایعه‌ای منتشر شده که خبر از ساخت انیمیشن اختصاصی ونوم با درجه ی بزرگسال توسط یک بازیگر محبوب می‌دهد!!

قبلا در اینجا تو سایتمون اعلام کرده بودیم که سونی قصد داره حداقل دو فیلم انیمیشن بلند جدید براساس کمیک های مارول میسازد که یکی از انها براساس دشمنان  معروف اسپایدرمن خواهد بود و حالا یکی از منابع اینترنتی به نام  CanWeGetSomeToast  که خبرهاش معمولا درسته، به تازگی اعلام کرده که سونی قراره انیمیشن ونوم رو با درجه سنی بزرگسال بسازه و جذاب‌تر از اون این که نویسنده و تهیه کننده اون کسی نیست جز سث روگن (Seth Rogen)!!

سث روگن کیه؟ سث روگن که کارنامه بلندی در ساخت و بازی در فیلم‌های کمدی داره، در ساخت سریال Invincible و The Boys همکاری داشته و جز تیم سازنده اون‌ها بوده و نویسنده و تهیه کننده انیمیشن جدید لاکپشت‌های نینجا هم بوده!

روگن چند سال پیش گفته بود که از ورود به MCU می‌ترسه چرا که آن‌ها یک سیستم مشخص دارن و آزادی محدودی رو برای روگن و همکارش ممکنه بوجود بیارن و همینطور روگن بیشتر به آثار بزرگسالانه علاقه‌منده (اگه دو سریالی که نامبرده شد رو دیده باشید متوجه می‌شید)، بخاطر همین خیلی احتمال پیوستنش رو به MCU نمیده. اما حالا بنظر می‌رسه که او پروژه مطابق میل خودش رو در سونی و با ونوم پیدا کرده باشه!

نظر خودتون رو با ما در میان بگذارید.

 

مطالب مرتبط:

کمیک "کارنیج نهایی" (ULTIMATE CARNAGE) ترجمه شد + لینک دانلود

اولین حضور ونوم در دنیای کمیک ترجمه شد

10 اتفاق مهم و غیر منتظره که در سری کمیک بوک های "اسپایدرمن نهایی" (ULTIMATE SPIDER-MAN) به وقوع پیوست

10 کمیک برتر ونوم (VENOM)

کمیک "کلون ساگای نهایی" ترجمه شد + لینک دانلود

کمیک "هاب گابلین نهایی" ترجمه شد + لینک دانلود

کمیک بوک های "مردعنکبوتی نهایی" (ULTIMATE SPIDER-MAN) ترجمه شد + لینک دانلود

شماره آخر از سری جدید کمیک بوک های ونوم (VENOM) ترجمه شد + لینک دانلود

معرفی شخصیت های مکمل کمیک های «ونوم»

رتبه بندی اقتباس های «ونوم» (VENOM) در دنیای سینما، انیمیشن، تلویزیون و بازی

رویداد پادشاه سیاه پوش (KING IN BLACK) را با ترجمه فارسی بخوانید

معرفی 10 دشمن برتر ونوم (VENOM)

10 حقیقتی که باید درباره رابطه بین اسپایدرمن و ونوم بدانید!

10 قدرتی که ونوم دارد ولی کارنیج ندارد!

10 حقیقت مهمی که باید درباره خدای سیمبیوت ها، کِنال (KNULL) بدانید

10 حقیقت مهمی که باید درباره سیمبیوت (SYMBIOTE) ها بدانید

"جزیره ونوم" (VENOM ISLAND) چیست و چرا در نبردهای ونوم/مرد عنکبوتی مهم است؟

 کمیک "سرگذشت ونوم" (WEB OF VENOM) ترجمه شد + لینک دانلود

قسمت آخر از کمیک "کمپانی ونوم" (VENOM INC) ترجمه شد + لینک دانلود

نویسنده کمیک بوک های VENOM به مرگ تهدید شد!

معرفی تمام سیمبیوت (SYMBIOTE)ها در کمیک های مارول

داستان کمیک بوکی "دنیای ونومی" (VENOMVERSE) به زبان فارسی (کامل)

 5 چیزی که همیشه در كمیك های کارنیج یافت میشود!

20 ضد قهرمان (ANTI-HERO) برتر در دنیای کمیک بوک

نگاهی به VENOM های مختلف کمیک های مرد عنکبوتی

10 تا از برترین، خشن ترین، عجیب ترین و باحال ترین مبارزات ونوم!

لینك دانلود كمیك ونوم – VENOM

20 حقیقتی که باید درباره شخصیت ونوم (VENOM) بدانید

75 لحظه ماندگار در كمیك های مارول – قسمت دوم

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

mh
#1 mh 1403-01-07 23:01
بنازممم
نقل قول کردن
TMNT - FAN
#2 TMNT - FAN 1403-01-08 01:00
والا به عنوان یه SUPER TMNT FAN اصلا از بلایی که سر شخصیت های محبوبم آورد راضی نبودم ، مثل اینکه یادش رفته بود موقع ساخت انیمیشن لاکپشت های نینجا کار بلدی خودش رو با خودش بیاره !
فیلمنامه آبکی ، سبک بصری نچسب ، طراحی شخصیت های بچگانه ، توهین به شعور مخواطب ، تحولات شخصیتی یهویی ، ویلن کلیشه ای و شخصیت های مکملی که بیشترشون حتی یاد ادم نمیمونن ، بازم بگم ؟
آها ، آره ، شخصیت پردازی های فوق العاده رو یادم رفت بگم ...
چهار تا دلقک که زیادم با هم فرق ندارن
لئوناردو تنها نکته خواصش کراش زدنش رو آپریل اونیله !
رافائل هم که تمام تجسم هاش زیر نظر نیکلودین خشم و زودجوشی و اینا کلا هیچی که هیچی ...
داناتلو با اون صدایی که شبیه دختر بچه هاست و به جای اینکه خوره علم باشه خوره انیمه و بی تی اسه !!!
مایکل آنجلویی که طبق معمول واسه خودش فقط اون وسط هست که باشه
اسپیلینتر که تهوع اور بود و کلا هیچی نگم خیلی بهتره و در نهایت آپریل اونیل خیکی ، سیاه پوست ، ژنده پوش و استفراغی معرکه انیمیشن !
دستت درد نکنه جناب ست روگن ، چه کردی واقعا
مرسی که سنگ تموم گذاشتی واسه فرنچایز بسیار نمادین ، خاطره انگیز و محبوبی که چهل سال دووم آورده
شرمنده زیاد زدم جاده خاکی
به امید یزدان اگه خبرش واقعیه دوباره یادش بیاد کار بلدی خودش رو با خودش بیاره و اثر شایسته ای تحویل بده
نقل قول کردن
جی کیو
#3 جی کیو 1403-01-08 04:07
به نقل از TMNT - FAN:
والا به عنوان یه SUPER TMNT FAN اصلا از بلایی که سر شخصیت های محبوبم آورد راضی نبودم ، مثل اینکه یادش رفته بود موقع ساخت انیمیشن لاکپشت های نینجا کار بلدی خودش رو با خودش بیاره !
فیلمنامه آبکی ، سبک بصری نچسب ، طراحی شخصیت های بچگانه ، توهین به شعور مخواطب ، تحولات شخصیتی یهویی ، ویلن کلیشه ای و شخصیت های مکملی که بیشترشون حتی یاد ادم نمیمونن ، بازم بگم ؟
آها ، آره ، شخصیت پردازی های فوق العاده رو یادم رفت بگم ...
چهار تا دلقک که زیادم با هم فرق ندارن
لئوناردو تنها نکته خواصش کراش زدنش رو آپریل اونیله !
رافائل هم که تمام تجسم هاش زیر نظر نیکلودین خشم و زودجوشی و اینا کلا هیچی که هیچی ...
داناتلو با اون صدایی که شبیه دختر بچه هاست و به جای اینکه خوره علم باشه خوره انیمه و بی تی اسه !!!
مایکل آنجلویی که طبق معمول واسه خودش فقط اون وسط هست که باشه
اسپیلینتر که تهوع اور بود و کلا هیچی نگم خیلی بهتره و در نهایت آپریل اونیل خیکی ، سیاه پوست ، ژنده پوش و استفراغی معرکه انیمیشن !
دستت درد نکنه جناب ست روگن ، چه کردی واقعا
مرسی که سنگ تموم گذاشتی واسه فرنچایز بسیار نمادین ، خاطره انگیز و محبوبی که چهل سال دووم آورده
شرمنده زیاد زدم جاده خاکی
به امید یزدان اگه خبرش واقعیه دوباره یادش بیاد کار بلدی خودش رو با خودش بیاره و اثر شایسته ای تحویل بده


کاملا با شما موافقم طراحی های بد ، روشی که با هاش نینجا یاد گرفتن ، نبود شریات برای ورود شردر و کیسی جونز ، نحوی رسیدن به اسم ها شون ، نحوه پذیرش مردم
که لاک پشتا خوبن ، عشق یهویی و آبکی اسپیلینتر ، یه سوال چرا اون سازمانه که می خواست ماده جهش زارو از
بدن لاک پشتا استخراج کنن بعد از ورود لاک پشتا به جامع کاری نکردن ؟؟ یا چطور یک دختر دبیرستانی می تونه اسناد و شواحدی رو جمع کنه که نه پلیس نه اون سازمانه ونه همه ی کسایی که دنبال ویلن اصلی بود
، صحنه های اکشن هم زیادی شلوغ
نقل قول کردن
The Spectacular Burmun
#4 The Spectacular Burmun 1403-01-08 10:32
به‌به.واقعا خبر خوبیه.
انیمیشن های سونی که اکثرا شاهکارن.نمونه اش دوگانه اسپایدرورس.درجه بزرگسال ونوم هم کاملا مناسبشه.سث روگن هم آدم بزرگیه و تمام مثال هارو دیدم و لذت کافی رو بردم(سریال شکست ناپذیر و آشوب جهش یافته که به ترتیب شاهکار و عالی بودن!)
حالا میشه گفت امیدوار شدم.فقط بارها و بارها گفتم که ونوم فقط بدرد سریال میخوره(مثل مجموعه کارتونی ۱۹۹۴)امیدوارم اینجا که بازم طبث معمول اسپایدی نیست(!)بتونن عملکرد بهتری نسبت به SSU داشته باشن.

نظر هرکسی قابل احترامه ولی چون گفتید فن صد این کاراکتر ها هستید و منم یه دورانی برام برترین کاراکتر ها بودن،گفتم تو بحث شرکت کنم.
چیز زیادی نمیگم فقط باهاتون کمی مخالفم و بنده که بشدت راضی بودم و قبلا گفتم که از نظرم این انیمیشن دومین اثر برتر سال ۲۰۲۳ بود.منتقدین هم بعد از مدتها راضی بودن و ستایشش کردن.
پیشنهاد میکنم این نقد که نوشته خودم هستش رو بخونید.
spidey.ir/.../...
نقل قول کردن
رضا خان
#5 رضا خان 1403-01-08 10:50
به نقل از The Spectacular Burmun:


نظر هرکسی قابل احترامه ولی چون گفتید فن صد این کاراکتر ها هستید و منم یه دورانی برام برترین کاراکتر ها بودن،گفتم تو بحث شرکت کنم.
چیز زیادی نمیگم فقط باهاتون کمی مخالفم و بنده که بشدت راضی بودم و قبلا گفتم که از نظرم این انیمیشن دومین اثر برتر سال ۲۰۲۳ بود.منتقدین هم بعد از مدتها راضی بودن و ستایشش کردن.
پیشنهاد میکنم این نقد که نوشته خودم هستش رو بخونید.
spidey.ir/.../...

متاسفانه یه سری دقیقا همون رفتاری رو که با مردعنکبوتی هالند تو ام سی یو رو داشتن دارن سر tmnt جدید تکرار میکنن! چون با سری های قبلی خاطره داشتن حاضر به پذیرش یه چیز جدید نیستن. جالبه که استدلال های همشون کارتون های قبلیه، نه کمیک ها که منبع اصلی ان چون اکثرا یه کمیک از tmnt هم نخوندن و خبر ندارن که کارتونای قبلی هم کلی تغییرات تو منبع اصلی دادن (درست مثل همون نادانی شون در قبال اصل و ذات اسپایدرمن ) و حالا که بعد مدتها یه اثر اومده که به قول استاد ترابی به شعور تماشاچی احترام میذاره و بنظرم اندازه ی کل فیلمای قبلی خلاقیت و نواوری داره، ایرادات الکی میگیرن! در حالی که بازم به قول استاد باید به "ذات " شخصیت ها وفادار بود
ولی بازم هر چی بگی تا ابد باهات لجاجت میکنن و حرف خودشونو میزنن. منم خیلی وقته با این جماعت بحث نمیکنم
نقل قول کردن
TMNT - FAN
#6 TMNT - FAN 1403-01-08 13:21
به نقل از جی کیو:
به نقل از TMNT - FAN:
والا به عنوان یه SUPER TMNT FAN اصلا از بلایی که سر شخصیت های محبوبم آورد راضی نبودم ، مثل اینکه یادش رفته بود موقع ساخت انیمیشن لاکپشت های نینجا کار بلدی خودش رو با خودش بیاره !
فیلمنامه آبکی ، سبک بصری نچسب ، طراحی شخصیت های بچگانه ، توهین به شعور مخواطب ، تحولات شخصیتی یهویی ، ویلن کلیشه ای و شخصیت های مکملی که بیشترشون حتی یاد ادم نمیمونن ، بازم بگم ؟
آها ، آره ، شخصیت پردازی های فوق العاده رو یادم رفت بگم ...
چهار تا دلقک که زیادم با هم فرق ندارن
لئوناردو تنها نکته خواصش کراش زدنش رو آپریل اونیله !
رافائل هم که تمام تجسم هاش زیر نظر نیکلودین خشم و زودجوشی و اینا کلا هیچی که هیچی ...
داناتلو با اون صدایی که شبیه دختر بچه هاست و به جای اینکه خوره علم باشه خوره انیمه و بی تی اسه !!!
مایکل آنجلویی که طبق معمول واسه خودش فقط اون وسط هست که باشه
اسپیلینتر که تهوع اور بود و کلا هیچی نگم خیلی بهتره و در نهایت آپریل اونیل خیکی ، سیاه پوست ، ژنده پوش و استفراغی معرکه انیمیشن !
دستت درد نکنه جناب ست روگن ، چه کردی واقعا
مرسی که سنگ تموم گذاشتی واسه فرنچایز بسیار نمادین ، خاطره انگیز و محبوبی که چهل سال دووم آورده
شرمنده زیاد زدم جاده خاکی
به امید یزدان اگه خبرش واقعیه دوباره یادش بیاد کار بلدی خودش رو با خودش بیاره و اثر شایسته ای تحویل بده


کاملا با شما موافقم طراحی های بد ، روشی که با هاش نینجا یاد گرفتن ، نبود شریات برای ورود شردر و کیسی جونز ، نحوی رسیدن به اسم ها شون ، نحوه پذیرش مردم
که لاک پشتا خوبن ، عشق یهویی و آبکی اسپیلینتر ، یه سوال چرا اون سازمانه که می خواست ماده جهش زارو از
بدن لاک پشتا استخراج کنن بعد از ورود لاک پشتا به جامع کاری نکردن ؟؟ یا چطور یک دختر دبیرستانی می تونه اسناد و شواحدی رو جمع کنه که نه پلیس نه اون سازمانه ونه همه ی کسایی که دنبال ویلن اصلی بود
، صحنه های اکشن هم زیادی شلوغ


بله دقیقا
مثلا خواستن سر سبک بصری انیمیشن هم از انیمیشن های اسپایدر ورس الگو گرفته باشن هم کپی نکرده باشن ولی انگار چندان باب میل عموم مردم و به خصوص طرفدارای قدیمی ( با توجه به فروش پایین انیمیشن ) نبوده
واقعا با دیدن کانسپت آرت های انیمیشن ناامید شدم ، جالبه انگار خودشون هم می‌دونستن مثلا طراحی کله مایکل آنجلو درست مثل هندونه هست ولی از دیدشون ما باید این مسئله رو بامزه میدونستیم !
اونایی که میگن این انیمیشن به شعورمون احترام می‌گذاشت خیلی تعجب منو برمیانگیزن واقعا ، به جا های زیادی از انیمیشن میشه ارجاع اشون داد ولی آیا یاد گرفتن هنر های رزمی فقط با تماشای تلوزیون ممکنه ؟؟؟
اینجا هم واقعا احساس می‌کردید به شعورشان احترام گذاشته میشه ؟!
بعد چطوری همه تلوزیون نگاه کردن و اسپیلینتر شده استاد ولی لاکپشت ها نه ؟!
توی فیلم ۲۰۱۴ TMNT این مسئله ایراد بود و الان نیست ؟!
نبود شریدر و کیسی جونز رو نمیشه ایراد حساب کرد ، شریدر که توی قسمت بعدی هست ولی کیسی رو نمیدونم ...
با توجه به صحنه پس از تیتراژ انیمیشن من که حتی با دیدن شریدر هم ذوق نکردم چون ظاهرا میخوان به شکل یه جایزه بگیر به تصویر بکشنش !
اونایی که معتقدن انیمیشن به شعورشون احترام میذاره موقعی که با یه سخنرانی آبکی از طرف آپریل اونیل همه مردم ناگهان اومدن توی میدون و جهش یافته خوب ها رو خیلی سریع پذیرفتن هم همین احساس رو داشتن ؟!
در مورد اسم ها هم چیزی یادم نمیاد چون یکبار بیشتر تا الان این آشغال رو ندیدم ...
قضیه اسپیلینتر و اون سوسک حموم هم خوب طبیعتا نمیشد توقع رمانس بینشون داشت ولی کلا چپوندن همیچین چیزی در انیمیشن رو قبول نداشتم و یکی از چندین دلیل تهوع آور بودن این ورژن از اسپیلینتر بود برام
صحنه های اکشن هم واقعا تعریفی نداشتن ، قضیه اسنادی که آپریل پیدا کرد هم الان حضور ذهن ندارم چطوری بود ولی اون سازمان وقتی لاکپشت ها وارد اجتماع شدن با توجه به ماهیت مخفی ای که داره نمیتونست مستقیم دست به اقدامی بزنه بخاطر همینم میخوان از شریدر کمیک بگیرن
بماند که با پذیرفته شدنشون در اجتماع کلا همه چیز خراب شد و واژه نینجا هم کاملا واسشون بی معنی شد
نمرات منتقدین رو به رخ من نکشین ، منتقدین به فیلم های مزخرف زیادی نمرات بالا دادن
برین یه سر توی اینترنت بچرخین و ببینین فن های واقعی چطور دارن این آشغال رو دست میندازن
فروش پایین انیمیشن رو هم در نظر بگیرین و چهار تا کمیک از این شخصیت ها ( انتشارات IDW یا سری میراژ ) رو بخونین و تجسم های این فرنچایز قبل از اینکه به دست نیکلودین لعنت شده بیوفته رو ببینین و بعد حرف از عالی بودنش بزنین
سری ۲۰۱۲ از TMNT که به دست خود نیکلودین ساخته شده هم سگش شرف داشت به این زباله
نقل قول کردن
TMNT - FAN
#7 TMNT - FAN 1403-01-08 13:32
به نقل از The Spectacular Burmun:
به‌به.واقعا خبر خوبیه.
انیمیشن های سونی که اکثرا شاهکارن.نمونه اش دوگانه اسپایدرورس.درجه بزرگسال ونوم هم کاملا مناسبشه.سث روگن هم آدم بزرگیه و تمام مثال هارو دیدم و لذت کافی رو بردم(سریال شکست ناپذیر و آشوب جهش یافته که به ترتیب شاهکار و عالی بودن!)
حالا میشه گفت امیدوار شدم.فقط بارها و بارها گفتم که ونوم فقط بدرد سریال میخوره(مثل مجموعه کارتونی ۱۹۹۴)امیدوارم اینجا که بازم طبث معمول اسپایدی نیست(!)بتونن عملکرد بهتری نسبت به SSU داشته باشن.

نظر هرکسی قابل احترامه ولی چون گفتید فن صد این کاراکتر ها هستید و منم یه دورانی برام برترین کاراکتر ها بودن،گفتم تو بحث شرکت کنم.
چیز زیادی نمیگم فقط باهاتون کمی مخالفم و بنده که بشدت راضی بودم و قبلا گفتم که از نظرم این انیمیشن دومین اثر برتر سال ۲۰۲۳ بود.منتقدین هم بعد از مدتها راضی بودن و ستایشش کردن.
پیشنهاد میکنم این نقد که نوشته خودم هستش رو بخونید.
spidey.ir/.../...


بنده هم همیشه در حسرت این بودم که منتقدین یکبار هم که شده یک صدا یه اثر از TMNT رو تحسین کنن و قبل دیدن انیمیشن وقتی نقد ها رو دیدم خیلی خوشحال شدم ولی بعد دیدن انیمیشن تا الان هر چی با خودم کلنجار رفتم نتونستم به عنوان حتی یه اثر قابل قبول بهش نگاه کنم
منتقدین به آثار ضعیف زیادی نمره خوب دادن با تحقیق بیشتر میتونید به حرف من پی ببرید
من کسی نیستم که فقط با تماشای سری خاطره انگیز ۲۰۰۳ این فرنچایز رو شناخته باشه و هیچ ترسی ندارم که بگم حداقل تو ایران کسی به اندازه من این شخصیت ها رو دوست نداره و نمیشناسه
شما ظاهرا مارول فن هستی و طبیعیه که کاملا این فرنچایز رو نشناسی و فقط کسانی از این اثر راضی هستن که خوب این شخصیت ها رو نمیشناسن ، شاید به عنوان یه اثر مستقل خوب باشه ولی به عنوان یه اثر که از روی شخصیت هایی ساخته شده که چهل سال واسه خودشون تاریخچه دارن واقعا بده و به خیلی چیز ها وفادار نبست
نقد شما رو هم سر فرصت خواهم خوند
نقل قول کردن
رضا خان
+1 #8 رضا خان 1403-01-08 15:02
به نقل از TMNT - FAN:
به نقل از جی کیو:
به نقل از TMNT - FAN:
والا به عنوان یه SUPER TMNT FAN اصلا از بلایی که سر شخصیت های محبوبم آورد راضی نبودم ، مثل اینکه یادش رفته بود موقع ساخت انیمیشن لاکپشت های نینجا کار بلدی خودش رو با خودش بیاره !
فیلمنامه آبکی ، سبک بصری نچسب ، طراحی شخصیت های بچگانه ، توهین به شعور مخواطب ، تحولات شخصیتی یهویی ، ویلن کلیشه ای و شخصیت های مکملی که بیشترشون حتی یاد ادم نمیمونن ، بازم بگم ؟
آها ، آره ، شخصیت پردازی های فوق العاده رو یادم رفت بگم ...
چهار تا دلقک که زیادم با هم فرق ندارن
لئوناردو تنها نکته خواصش کراش زدنش رو آپریل اونیله !
رافائل هم که تمام تجسم هاش زیر نظر نیکلودین خشم و زودجوشی و اینا کلا هیچی که هیچی ...
داناتلو با اون صدایی که شبیه دختر بچه هاست و به جای اینکه خوره علم باشه خوره انیمه و بی تی اسه !!!
مایکل آنجلویی که طبق معمول واسه خودش فقط اون وسط هست که باشه
اسپیلینتر که تهوع اور بود و کلا هیچی نگم خیلی بهتره و در نهایت آپریل اونیل خیکی ، سیاه پوست ، ژنده پوش و استفراغی معرکه انیمیشن !
دستت درد نکنه جناب ست روگن ، چه کردی واقعا
مرسی که سنگ تموم گذاشتی واسه فرنچایز بسیار نمادین ، خاطره انگیز و محبوبی که چهل سال دووم آورده
شرمنده زیاد زدم جاده خاکی
به امید یزدان اگه خبرش واقعیه دوباره یادش بیاد کار بلدی خودش رو با خودش بیاره و اثر شایسته ای تحویل بده


کاملا با شما موافقم طراحی های بد ، روشی که با هاش نینجا یاد گرفتن ، نبود شریات برای ورود شردر و کیسی جونز ، نحوی رسیدن به اسم ها شون ، نحوه پذیرش مردم
که لاک پشتا خوبن ، عشق یهویی و آبکی اسپیلینتر ، یه سوال چرا اون سازمانه که می خواست ماده جهش زارو از
بدن لاک پشتا استخراج کنن بعد از ورود لاک پشتا به جامع کاری نکردن ؟؟ یا چطور یک دختر دبیرستانی می تونه اسناد و شواحدی رو جمع کنه که نه پلیس نه اون سازمانه ونه همه ی کسایی که دنبال ویلن اصلی بود
، صحنه های اکشن هم زیادی شلوغ


بله دقیقا
مثلا خواستن سر سبک بصری انیمیشن هم از انیمیشن های اسپایدر ورس الگو گرفته باشن هم کپی نکرده باشن ولی انگار چندان باب میل عموم مردم و به خصوص طرفدارای قدیمی ( با توجه به فروش پایین انیمیشن ) نبوده
واقعا با دیدن کانسپت آرت های انیمیشن ناامید شدم ، جالبه انگار خودشون هم می‌دونستن مثلا طراحی کله مایکل آنجلو درست مثل هندونه هست ولی از دیدشون ما باید این مسئله رو بامزه میدونستیم !
اونایی که میگن این انیمیشن به شعورمون احترام می‌گذاشت خیلی تعجب منو برمیانگیزن واقعا ، به جا های زیادی از انیمیشن میشه ارجاع اشون داد ولی آیا یاد گرفتن هنر های رزمی فقط با تماشای تلوزیون ممکنه ؟؟؟
اینجا هم واقعا احساس می‌کردید به شعورشان احترام گذاشته میشه ؟!
بعد چطوری همه تلوزیون نگاه کردن و اسپیلینتر شده استاد ولی لاکپشت ها نه ؟!
توی فیلم ۲۰۱۴ TMNT این مسئله ایراد بود و الان نیست ؟!
نبود شریدر و کیسی جونز رو نمیشه ایراد حساب کرد ، شریدر که توی قسمت بعدی هست ولی کیسی رو نمیدونم ...
با توجه به صحنه پس از تیتراژ انیمیشن من که حتی با دیدن شریدر هم ذوق نکردم چون ظاهرا میخوان به شکل یه جایزه بگیر به تصویر بکشنش !
اونایی که معتقدن انیمیشن به شعورشون احترام میذاره موقعی که با یه سخنرانی آبکی از طرف آپریل اونیل همه مردم ناگهان اومدن توی میدون و جهش یافته خوب ها رو خیلی سریع پذیرفتن هم همین احساس رو داشتن ؟!
در مورد اسم ها هم چیزی یادم نمیاد چون یکبار بیشتر تا الان این آشغال رو ندیدم ...
قضیه اسپیلینتر و اون سوسک حموم هم خوب طبیعتا نمیشد توقع رمانس بینشون داشت ولی کلا چپوندن همیچین چیزی در انیمیشن رو قبول نداشتم و یکی از چندین دلیل تهوع آور بودن این ورژن از اسپیلینتر بود برام
صحنه های اکشن هم واقعا تعریفی نداشتن ، قضیه اسنادی که آپریل پیدا کرد هم الان حضور ذهن ندارم چطوری بود ولی اون سازمان وقتی لاکپشت ها وارد اجتماع شدن با توجه به ماهیت مخفی ای که داره نمیتونست مستقیم دست به اقدامی بزنه بخاطر همینم میخوان از شریدر کمیک بگیرن
بماند که با پذیرفته شدنشون در اجتماع کلا همه چیز خراب شد و واژه نینجا هم کاملا واسشون بی معنی شد
نمرات منتقدین رو به رخ من نکشین ، منتقدین به فیلم های مزخرف زیادی نمرات بالا دادن
برین یه سر توی اینترنت بچرخین و ببینین فن های واقعی چطور دارن این آشغال رو دست میندازن
فروش پایین انیمیشن رو هم در نظر بگیرین و چهار تا کمیک از این شخصیت ها ( انتشارات IDW یا سری میراژ ) رو بخونین و تجسم های این فرنچایز قبل از اینکه به دست نیکلودین لعنت شده بیوفته رو ببینین و بعد حرف از عالی بودنش بزنین
سری ۲۰۱۲ از TMNT که به دست خود نیکلودین ساخته شده هم سگش شرف داشت به این زباله

ببین من گفتم بحث نمیکنم و واقعا هم قصد بحث ندارم چون کاملا به این نتیجه رسیده ام که بیفایده است. ولی یه عرض کوچیکی دارم و تمام! اونایی که میگن به شعورشون احترام میذاره یعنی در چهارچوب منطق روایی و دنیایی که میسازه، منطقیه. اولا اینکه قرار نیست یک اثر TMNT فلسفی باشه یا همه چیزش پنظر منطقی و عقلانی برسه. چون ناسلامتی داریم درباره چیزی حرف میزنیم که ریشه اش کمیک بوکه و حتی کمیکش هم در بهترین حالت چندان عمیق نبوده و اصلا اولش یه جور هجویه بود. ولی تو همین عالمی که فیلم میسازه همه ی این چیزایی که شما گفتی منطقی و قابل باور به نظر میاد. شما سفت چسبیدی به چیزایی که از نظرت canon هستش و ثابت ولی قبول نداری که همونی که برای مقدسه هم بی منطقه! ولی تغییراتی که اینجا میبینیم حداقل در چهارچوب خودش منطقیه. من خودم پیشینه و back story اسپلینتر و مخصوثا آپریل اونیل برام از کل فیلم های قبلی و سریالای قبلی غنی تر بود و کاملا اپریل رو درک کردم. از همه بالاتر اینکه تم اصلی فیلم که مورد پذیرش قرار گرفتن از سوی جامعه یا social acceptance هستش رو کاملا تو فیلم دیدم و حسش کردم و چه استعاره ی بجایی که در دنیای امروز که بحث اقلیت ها و مهاجرین و ... بحث روزه این تم اونقدر قوی مطرح میشه و ایناست که به فیلم عمق میده. ولی شما درگیر همون بحث هایی مثل نحوه انتخاب اسم و یادگرفتن هنرهای رزمی و ... اینا هستید که الحق همینا هم از اون قبلی ها بخدا هم منطقی ترن هم خلاقانه تر.
و میدونم الان میای و یه خروار جواب برام مینویسی. ولی من دیگه بحث نخواهم کرد. ادعایی هم ندارم. گردنم هم از مو نازک تره. ولی بار دیگر تکرار میکنم تا به حال هیچ فیلم و کارتونی از TMNT اینقدر به شعورم احترام نگذاشته بود (چون سازندگانش واقعا فن TMNT هستن و دلشون شور میزده برای اینکه اثرشون در شان این شخصیت ها باشه) و در عین حال هیچ وقت هیچ اثری از TMNT اینقدر منو سرگرم نکرده بود و برای قسمت بعدی هایپ نشده بودم (مخصوصا با اون اکشن نهایی خارق العاده و سبک انیمیشن باحالش)
بازم ببخشید اگه سرتونو درد آوردم
نقل قول کردن
The Spectacular Burmun
#9 The Spectacular Burmun 1403-01-08 16:37
به نقل از TMNT - FAN:
به نقل از The Spectacular Burmun:
به‌به.واقعا خبر خوبیه.
انیمیشن های سونی که اکثرا شاهکارن.نمونه اش دوگانه اسپایدرورس.درجه بزرگسال ونوم هم کاملا مناسبشه.سث روگن هم آدم بزرگیه و تمام مثال هارو دیدم و لذت کافی رو بردم(سریال شکست ناپذیر و آشوب جهش یافته که به ترتیب شاهکار و عالی بودن!)
حالا میشه گفت امیدوار شدم.فقط بارها و بارها گفتم که ونوم فقط بدرد سریال میخوره(مثل مجموعه کارتونی ۱۹۹۴)امیدوارم اینجا که بازم طبث معمول اسپایدی نیست(!)بتونن عملکرد بهتری نسبت به SSU داشته باشن.

نظر هرکسی قابل احترامه ولی چون گفتید فن صد این کاراکتر ها هستید و منم یه دورانی برام برترین کاراکتر ها بودن،گفتم تو بحث شرکت کنم.
چیز زیادی نمیگم فقط باهاتون کمی مخالفم و بنده که بشدت راضی بودم و قبلا گفتم که از نظرم این انیمیشن دومین اثر برتر سال ۲۰۲۳ بود.منتقدین هم بعد از مدتها راضی بودن و ستایشش کردن.
پیشنهاد میکنم این نقد که نوشته خودم هستش رو بخونید.
spidey.ir/.../...


بنده هم همیشه در حسرت این بودم که منتقدین یکبار هم که شده یک صدا یه اثر از TMNT رو تحسین کنن و قبل دیدن انیمیشن وقتی نقد ها رو دیدم خیلی خوشحال شدم ولی بعد دیدن انیمیشن تا الان هر چی با خودم کلنجار رفتم نتونستم به عنوان حتی یه اثر قابل قبول بهش نگاه کنم
منتقدین به آثار ضعیف زیادی نمره خوب دادن با تحقیق بیشتر میتونید به حرف من پی ببرید
من کسی نیستم که فقط با تماشای سری خاطره انگیز ۲۰۰۳ این فرنچایز رو شناخته باشه و هیچ ترسی ندارم که بگم حداقل تو ایران کسی به اندازه من این شخصیت ها رو دوست نداره و نمیشناسه
شما ظاهرا مارول فن هستی و طبیعیه که کاملا این فرنچایز رو نشناسی و فقط کسانی از این اثر راضی هستن که خوب این شخصیت ها رو نمیشناسن ، شاید به عنوان یه اثر مستقل خوب باشه ولی به عنوان یه اثر که از روی شخصیت هایی ساخته شده که چهل سال واسه خودشون تاریخچه دارن واقعا بده و به خیلی چیز ها وفادار نبست
نقد شما رو هم سر فرصت خواهم خوند

خب ربطی به مارول و اینجور چیزا نداره.
من مدتی بود که اسپایدرمن رو دوست نداشتم و به هیچ کاراکتری اهمیت نمیدادم و فقط چشمم TMNT رو میدید.
از نظر وفاداری هم در نقدم اشاره کردم.فیلم رو زبان اصلی دیدم و پر از ارجاع و اشاره بود به کمیک های دیگه شون و فضای کمیک های اولیه رو کاملا تداعی میکرد.
کلا سرت رو درد نمیارم.نقد رو هروقت دلتون خواست بخونید.فکر نمیکنم بیشتر از این نیاز باشه توضیح بدم.
در هرصورت قبلا هم گفتم،هرکسی نظر خودشو داره.

به این میگن یه جواب درست و یه توضیح منطقی.شما هم از اون افرادی میشین که خط فکریش با من یکیه.
نقل قول کردن
Sina3
#10 Sina3 1403-01-08 17:12
به نقل از TMNT - FAN:
والا به عنوان یه SUPER TMNT FAN اصلا از بلایی که سر شخصیت های محبوبم آورد راضی نبودم ، مثل اینکه یادش رفته بود موقع ساخت انیمیشن لاکپشت های نینجا کار بلدی خودش رو با خودش بیاره !
فیلمنامه آبکی ، سبک بصری نچسب ، طراحی شخصیت های بچگانه ، توهین به شعور مخواطب ، تحولات شخصیتی یهویی ، ویلن کلیشه ای و شخصیت های مکملی که بیشترشون حتی یاد ادم نمیمونن ، بازم بگم ؟
آها ، آره ، شخصیت پردازی های فوق العاده رو یادم رفت بگم ...
چهار تا دلقک که زیادم با هم فرق ندارن
لئوناردو تنها نکته خواصش کراش زدنش رو آپریل اونیله !
رافائل هم که تمام تجسم هاش زیر نظر نیکلودین خشم و زودجوشی و اینا کلا هیچی که هیچی ...
داناتلو با اون صدایی که شبیه دختر بچه هاست و به جای اینکه خوره علم باشه خوره انیمه و بی تی اسه !!!
مایکل آنجلویی که طبق معمول واسه خودش فقط اون وسط هست که باشه
اسپیلینتر که تهوع اور بود و کلا هیچی نگم خیلی بهتره و در نهایت آپریل اونیل خیکی ، سیاه پوست ، ژنده پوش و استفراغی معرکه انیمیشن !
دستت درد نکنه جناب ست روگن ، چه کردی واقعا
مرسی که سنگ تموم گذاشتی واسه فرنچایز بسیار نمادین ، خاطره انگیز و محبوبی که چهل سال دووم آورده
شرمنده زیاد زدم جاده خاکی
به امید یزدان اگه خبرش واقعیه دوباره یادش بیاد کار بلدی خودش رو با خودش بیاره و اثر شایسته ای تحویل بده

متاسفانه از وقتی نیکلودین داره از لاک پشت های نینجا فیلم و کارتون و انیمیشن میسازه به جای اینکه اون چهارتا لاک پشت خفن و نشون بده بجاش داره چهارتا دلقک نشون میده این انیمیشن هم من وقتی صدای داناتلو رو شنیدم و فهمیدم از اون خوره علم که تبدیلش کردن به یه بچه سال که دنبال انیمست دیگه تماشا کردن این انیمیشن رو گذاشتم کنار و ندیدمش
کلا الان یه ۱۰ سالی میشه که اثر درست درمونی از لاک پشت ها ساخته نشده که اون فضای نینجایی و دارکشون رو خوب نشون بده
نقل قول کردن
TMNT - FAN
#11 TMNT - FAN 1403-01-08 17:22
به نقل از رضا خان:
به نقل از TMNT - FAN:
به نقل از جی کیو:
به نقل از TMNT - FAN:
والا به عنوان یه SUPER TMNT FAN اصلا از بلایی که سر شخصیت های محبوبم آورد راضی نبودم ، مثل اینکه یادش رفته بود موقع ساخت انیمیشن لاکپشت های نینجا کار بلدی خودش رو با خودش بیاره !
فیلمنامه آبکی ، سبک بصری نچسب ، طراحی شخصیت های بچگانه ، توهین به شعور مخواطب ، تحولات شخصیتی یهویی ، ویلن کلیشه ای و شخصیت های مکملی که بیشترشون حتی یاد ادم نمیمونن ، بازم بگم ؟
آها ، آره ، شخصیت پردازی های فوق العاده رو یادم رفت بگم ...
چهار تا دلقک که زیادم با هم فرق ندارن
لئوناردو تنها نکته خواصش کراش زدنش رو آپریل اونیله !
رافائل هم که تمام تجسم هاش زیر نظر نیکلودین خشم و زودجوشی و اینا کلا هیچی که هیچی ...
داناتلو با اون صدایی که شبیه دختر بچه هاست و به جای اینکه خوره علم باشه خوره انیمه و بی تی اسه !!!
مایکل آنجلویی که طبق معمول واسه خودش فقط اون وسط هست که باشه
اسپیلینتر که تهوع اور بود و کلا هیچی نگم خیلی بهتره و در نهایت آپریل اونیل خیکی ، سیاه پوست ، ژنده پوش و استفراغی معرکه انیمیشن !
دستت درد نکنه جناب ست روگن ، چه کردی واقعا
مرسی که سنگ تموم گذاشتی واسه فرنچایز بسیار نمادین ، خاطره انگیز و محبوبی که چهل سال دووم آورده
شرمنده زیاد زدم جاده خاکی
به امید یزدان اگه خبرش واقعیه دوباره یادش بیاد کار بلدی خودش رو با خودش بیاره و اثر شایسته ای تحویل بده


کاملا با شما موافقم طراحی های بد ، روشی که با هاش نینجا یاد گرفتن ، نبود شریات برای ورود شردر و کیسی جونز ، نحوی رسیدن به اسم ها شون ، نحوه پذیرش مردم
که لاک پشتا خوبن ، عشق یهویی و آبکی اسپیلینتر ، یه سوال چرا اون سازمانه که می خواست ماده جهش زارو از
بدن لاک پشتا استخراج کنن بعد از ورود لاک پشتا به جامع کاری نکردن ؟؟ یا چطور یک دختر دبیرستانی می تونه اسناد و شواحدی رو جمع کنه که نه پلیس نه اون سازمانه ونه همه ی کسایی که دنبال ویلن اصلی بود
، صحنه های اکشن هم زیادی شلوغ


بله دقیقا
مثلا خواستن سر سبک بصری انیمیشن هم از انیمیشن های اسپایدر ورس الگو گرفته باشن هم کپی نکرده باشن ولی انگار چندان باب میل عموم مردم و به خصوص طرفدارای قدیمی ( با توجه به فروش پایین انیمیشن ) نبوده
واقعا با دیدن کانسپت آرت های انیمیشن ناامید شدم ، جالبه انگار خودشون هم می‌دونستن مثلا طراحی کله مایکل آنجلو درست مثل هندونه هست ولی از دیدشون ما باید این مسئله رو بامزه میدونستیم !
اونایی که میگن این انیمیشن به شعورمون احترام می‌گذاشت خیلی تعجب منو برمیانگیزن واقعا ، به جا های زیادی از انیمیشن میشه ارجاع اشون داد ولی آیا یاد گرفتن هنر های رزمی فقط با تماشای تلوزیون ممکنه ؟؟؟
اینجا هم واقعا احساس می‌کردید به شعورشان احترام گذاشته میشه ؟!
بعد چطوری همه تلوزیون نگاه کردن و اسپیلینتر شده استاد ولی لاکپشت ها نه ؟!
توی فیلم ۲۰۱۴ TMNT این مسئله ایراد بود و الان نیست ؟!
نبود شریدر و کیسی جونز رو نمیشه ایراد حساب کرد ، شریدر که توی قسمت بعدی هست ولی کیسی رو نمیدونم ...
با توجه به صحنه پس از تیتراژ انیمیشن من که حتی با دیدن شریدر هم ذوق نکردم چون ظاهرا میخوان به شکل یه جایزه بگیر به تصویر بکشنش !
اونایی که معتقدن انیمیشن به شعورشون احترام میذاره موقعی که با یه سخنرانی آبکی از طرف آپریل اونیل همه مردم ناگهان اومدن توی میدون و جهش یافته خوب ها رو خیلی سریع پذیرفتن هم همین احساس رو داشتن ؟!
در مورد اسم ها هم چیزی یادم نمیاد چون یکبار بیشتر تا الان این آشغال رو ندیدم ...
قضیه اسپیلینتر و اون سوسک حموم هم خوب طبیعتا نمیشد توقع رمانس بینشون داشت ولی کلا چپوندن همیچین چیزی در انیمیشن رو قبول نداشتم و یکی از چندین دلیل تهوع آور بودن این ورژن از اسپیلینتر بود برام
صحنه های اکشن هم واقعا تعریفی نداشتن ، قضیه اسنادی که آپریل پیدا کرد هم الان حضور ذهن ندارم چطوری بود ولی اون سازمان وقتی لاکپشت ها وارد اجتماع شدن با توجه به ماهیت مخفی ای که داره نمیتونست مستقیم دست به اقدامی بزنه بخاطر همینم میخوان از شریدر کمیک بگیرن
بماند که با پذیرفته شدنشون در اجتماع کلا همه چیز خراب شد و واژه نینجا هم کاملا واسشون بی معنی شد
نمرات منتقدین رو به رخ من نکشین ، منتقدین به فیلم های مزخرف زیادی نمرات بالا دادن
برین یه سر توی اینترنت بچرخین و ببینین فن های واقعی چطور دارن این آشغال رو دست میندازن
فروش پایین انیمیشن رو هم در نظر بگیرین و چهار تا کمیک از این شخصیت ها ( انتشارات IDW یا سری میراژ ) رو بخونین و تجسم های این فرنچایز قبل از اینکه به دست نیکلودین لعنت شده بیوفته رو ببینین و بعد حرف از عالی بودنش بزنین
سری ۲۰۱۲ از TMNT که به دست خود نیکلودین ساخته شده هم سگش شرف داشت به این زباله

ببین من گفتم بحث نمیکنم و واقعا هم قصد بحث ندارم چون کاملا به این نتیجه رسیده ام که بیفایده است. ولی یه عرض کوچیکی دارم و تمام! اونایی که میگن به شعورشون احترام میذاره یعنی در چهارچوب منطق روایی و دنیایی که میسازه، منطقیه. اولا اینکه قرار نیست یک اثر TMNT فلسفی باشه یا همه چیزش پنظر منطقی و عقلانی برسه. چون ناسلامتی داریم درباره چیزی حرف میزنیم که ریشه اش کمیک بوکه و حتی کمیکش هم در بهترین حالت چندان عمیق نبوده و اصلا اولش یه جور هجویه بود. ولی تو همین عالمی که فیلم میسازه همه ی این چیزایی که شما گفتی منطقی و قابل باور به نظر میاد. شما سفت چسبیدی به چیزایی که از نظرت canon هستش و ثابت ولی قبول نداری که همونی که برای مقدسه هم بی منطقه! ولی تغییراتی که اینجا میبینیم حداقل در چهارچوب خودش منطقیه. من خودم پیشینه و back story اسپلینتر و مخصوثا آپریل اونیل برام از کل فیلم های قبلی و سریالای قبلی غنی تر بود و کاملا اپریل رو درک کردم. از همه بالاتر اینکه تم اصلی فیلم که مورد پذیرش قرار گرفتن از سوی جامعه یا social acceptance هستش رو کاملا تو فیلم دیدم و حسش کردم و چه استعاره ی بجایی که در دنیای امروز که بحث اقلیت ها و مهاجرین و ... بحث روزه این تم اونقدر قوی مطرح میشه و ایناست که به فیلم عمق میده. ولی شما درگیر همون بحث هایی مثل نحوه انتخاب اسم و یادگرفتن هنرهای رزمی و ... اینا هستید که الحق همینا هم از اون قبلی ها بخدا هم منطقی ترن هم خلاقانه تر.
و میدونم الان میای و یه خروار جواب برام مینویسی. ولی من دیگه بحث نخواهم کرد. ادعایی هم ندارم. گردنم هم از مو نازک تره. ولی بار دیگر تکرار میکنم تا به حال هیچ فیلم و کارتونی از TMNT اینقدر به شعورم احترام نگذاشته بود (چون سازندگانش واقعا فن TMNT هستن و دلشون شور میزده برای اینکه اثرشون در شان این شخصیت ها باشه) و در عین حال هیچ وقت هیچ اثری از TMNT اینقدر منو سرگرم نکرده بود و برای قسمت بعدی هایپ نشده بودم (مخصوصا با اون اکشن نهایی خارق العاده و سبک انیمیشن باحالش)
بازم ببخشید اگه سرتونو درد آوردم


دیگه خیلی ببخشید وقتی یه موضوعی به بحث گذاشته میشه بین یه سری فن و طرفدار با یکی دو کلمه عین تلگرام و واتساپ نمیشه سر و ته قضیه رو هم آورد و طبیعتا حجم نوشته ها و تعداد کامنت ها خیلی بالا میره اگه شما حوصله بحث کردن نداری منم نمیخواد بیخودی اعصاب خودم و دیگران رو خورد کتم پس بیخیال ادامه نمیدیم ، نه من قدرت قانع کردن شما رو دارم و نه شما قدرت قانع کردن منو
فقط در این حد بگم که اگه پای بحث عمیق باشه من حرفی ندارم مثلا اون تم پذیرفته شدن توی اجتماع که شما میگی آیا برای فرنچایز ایکس من بیشتر جواب نمیده ؟
آیا خیلی زیباتر نمیشد اگه لاکپشت ها اینطور به بلوغ میرسیدن که با این واقعیت تلخ کنار بیان که هرگز مورد پذیرش اجتماع قرار نمیگیرن ؟؟
یا اگه قرار بود پذیرفته بشن این پایان بندی واسه قسمت آخر این مجموعه نگه داشته میشد نه واسه انیمیشن اول که مفهوم کلمه نینجا و یکی از علت هایی که ما رو عاشق این شخصیت ها کرده یعنی * ابرقهرمانان پنهان * رو از بین نمی‌برد ؟
من شماره های اول سری میراژ رو خوندم و از اتفاقات ادامه اش هم خبر دارم همچنین میدونم تا الان چند تا انتشارات وظیفه نشر کمیک برای این شخصیت ها رو بر عهده گرفتن و هر کدوم روی چه موضوعاتی دست گذاشتن ، چه اتفاقات مهمی توشون افتاده و چه حال و هوایی داشتن
در حال حاضر سری کمیک های انتشارات IDW رو دنبال میکنم
تمام اختباص های خارج از عالم کمیک این شخصیت ها رو در انواع و اقسام مدیوم ها یا دیدم و یا راجب اشون کلی مطالعه و تحقیق داشتم
هیچ مقاله ای در گوگل به زبان فارسی راجب این شخصیت ها نوشته نشده که من نخونده باشم
برای درک کردن کامل تاریخچه ۴۰ ساله اونها سایت های مملکت خودمون که خوبه ، سایت های خارجی رو هم زیر و رو کردم و ....
پس وقتی میگم فنی گنده تر از من حداقل توی ایران برای اونها پیدا نمیشه اصلا اغراق نمیکنم
به هر حال شرمنده اگه منم سر شما رو درد آوردم
نقل قول کردن
The Spectacular Burmun
#12 The Spectacular Burmun 1403-01-08 18:19
به نقل از TMNT - FAN:
به نقل از رضا خان:
به نقل از TMNT - FAN:
به نقل از جی کیو:
به نقل از TMNT - FAN:
والا به عنوان یه SUPER TMNT FAN اصلا از بلایی که سر شخصیت های محبوبم آورد راضی نبودم ، مثل اینکه یادش رفته بود موقع ساخت انیمیشن لاکپشت های نینجا کار بلدی خودش رو با خودش بیاره !
فیلمنامه آبکی ، سبک بصری نچسب ، طراحی شخصیت های بچگانه ، توهین به شعور مخواطب ، تحولات شخصیتی یهویی ، ویلن کلیشه ای و شخصیت های مکملی که بیشترشون حتی یاد ادم نمیمونن ، بازم بگم ؟
آها ، آره ، شخصیت پردازی های فوق العاده رو یادم رفت بگم ...
چهار تا دلقک که زیادم با هم فرق ندارن
لئوناردو تنها نکته خواصش کراش زدنش رو آپریل اونیله !
رافائل هم که تمام تجسم هاش زیر نظر نیکلودین خشم و زودجوشی و اینا کلا هیچی که هیچی ...
داناتلو با اون صدایی که شبیه دختر بچه هاست و به جای اینکه خوره علم باشه خوره انیمه و بی تی اسه !!!
مایکل آنجلویی که طبق معمول واسه خودش فقط اون وسط هست که باشه
اسپیلینتر که تهوع اور بود و کلا هیچی نگم خیلی بهتره و در نهایت آپریل اونیل خیکی ، سیاه پوست ، ژنده پوش و استفراغی معرکه انیمیشن !
دستت درد نکنه جناب ست روگن ، چه کردی واقعا
مرسی که سنگ تموم گذاشتی واسه فرنچایز بسیار نمادین ، خاطره انگیز و محبوبی که چهل سال دووم آورده
شرمنده زیاد زدم جاده خاکی
به امید یزدان اگه خبرش واقعیه دوباره یادش بیاد کار بلدی خودش رو با خودش بیاره و اثر شایسته ای تحویل بده


کاملا با شما موافقم طراحی های بد ، روشی که با هاش نینجا یاد گرفتن ، نبود شریات برای ورود شردر و کیسی جونز ، نحوی رسیدن به اسم ها شون ، نحوه پذیرش مردم
که لاک پشتا خوبن ، عشق یهویی و آبکی اسپیلینتر ، یه سوال چرا اون سازمانه که می خواست ماده جهش زارو از
بدن لاک پشتا استخراج کنن بعد از ورود لاک پشتا به جامع کاری نکردن ؟؟ یا چطور یک دختر دبیرستانی می تونه اسناد و شواحدی رو جمع کنه که نه پلیس نه اون سازمانه ونه همه ی کسایی که دنبال ویلن اصلی بود
، صحنه های اکشن هم زیادی شلوغ


بله دقیقا
مثلا خواستن سر سبک بصری انیمیشن هم از انیمیشن های اسپایدر ورس الگو گرفته باشن هم کپی نکرده باشن ولی انگار چندان باب میل عموم مردم و به خصوص طرفدارای قدیمی ( با توجه به فروش پایین انیمیشن ) نبوده
واقعا با دیدن کانسپت آرت های انیمیشن ناامید شدم ، جالبه انگار خودشون هم می‌دونستن مثلا طراحی کله مایکل آنجلو درست مثل هندونه هست ولی از دیدشون ما باید این مسئله رو بامزه میدونستیم !
اونایی که میگن این انیمیشن به شعورمون احترام می‌گذاشت خیلی تعجب منو برمیانگیزن واقعا ، به جا های زیادی از انیمیشن میشه ارجاع اشون داد ولی آیا یاد گرفتن هنر های رزمی فقط با تماشای تلوزیون ممکنه ؟؟؟
اینجا هم واقعا احساس می‌کردید به شعورشان احترام گذاشته میشه ؟!
بعد چطوری همه تلوزیون نگاه کردن و اسپیلینتر شده استاد ولی لاکپشت ها نه ؟!
توی فیلم ۲۰۱۴ TMNT این مسئله ایراد بود و الان نیست ؟!
نبود شریدر و کیسی جونز رو نمیشه ایراد حساب کرد ، شریدر که توی قسمت بعدی هست ولی کیسی رو نمیدونم ...
با توجه به صحنه پس از تیتراژ انیمیشن من که حتی با دیدن شریدر هم ذوق نکردم چون ظاهرا میخوان به شکل یه جایزه بگیر به تصویر بکشنش !
اونایی که معتقدن انیمیشن به شعورشون احترام میذاره موقعی که با یه سخنرانی آبکی از طرف آپریل اونیل همه مردم ناگهان اومدن توی میدون و جهش یافته خوب ها رو خیلی سریع پذیرفتن هم همین احساس رو داشتن ؟!
در مورد اسم ها هم چیزی یادم نمیاد چون یکبار بیشتر تا الان این آشغال رو ندیدم ...
قضیه اسپیلینتر و اون سوسک حموم هم خوب طبیعتا نمیشد توقع رمانس بینشون داشت ولی کلا چپوندن همیچین چیزی در انیمیشن رو قبول نداشتم و یکی از چندین دلیل تهوع آور بودن این ورژن از اسپیلینتر بود برام
صحنه های اکشن هم واقعا تعریفی نداشتن ، قضیه اسنادی که آپریل پیدا کرد هم الان حضور ذهن ندارم چطوری بود ولی اون سازمان وقتی لاکپشت ها وارد اجتماع شدن با توجه به ماهیت مخفی ای که داره نمیتونست مستقیم دست به اقدامی بزنه بخاطر همینم میخوان از شریدر کمیک بگیرن
بماند که با پذیرفته شدنشون در اجتماع کلا همه چیز خراب شد و واژه نینجا هم کاملا واسشون بی معنی شد
نمرات منتقدین رو به رخ من نکشین ، منتقدین به فیلم های مزخرف زیادی نمرات بالا دادن
برین یه سر توی اینترنت بچرخین و ببینین فن های واقعی چطور دارن این آشغال رو دست میندازن
فروش پایین انیمیشن رو هم در نظر بگیرین و چهار تا کمیک از این شخصیت ها ( انتشارات IDW یا سری میراژ ) رو بخونین و تجسم های این فرنچایز قبل از اینکه به دست نیکلودین لعنت شده بیوفته رو ببینین و بعد حرف از عالی بودنش بزنین
سری ۲۰۱۲ از TMNT که به دست خود نیکلودین ساخته شده هم سگش شرف داشت به این زباله

ببین من گفتم بحث نمیکنم و واقعا هم قصد بحث ندارم چون کاملا به این نتیجه رسیده ام که بیفایده است. ولی یه عرض کوچیکی دارم و تمام! اونایی که میگن به شعورشون احترام میذاره یعنی در چهارچوب منطق روایی و دنیایی که میسازه، منطقیه. اولا اینکه قرار نیست یک اثر TMNT فلسفی باشه یا همه چیزش پنظر منطقی و عقلانی برسه. چون ناسلامتی داریم درباره چیزی حرف میزنیم که ریشه اش کمیک بوکه و حتی کمیکش هم در بهترین حالت چندان عمیق نبوده و اصلا اولش یه جور هجویه بود. ولی تو همین عالمی که فیلم میسازه همه ی این چیزایی که شما گفتی منطقی و قابل باور به نظر میاد. شما سفت چسبیدی به چیزایی که از نظرت canon هستش و ثابت ولی قبول نداری که همونی که برای مقدسه هم بی منطقه! ولی تغییراتی که اینجا میبینیم حداقل در چهارچوب خودش منطقیه. من خودم پیشینه و back story اسپلینتر و مخصوثا آپریل اونیل برام از کل فیلم های قبلی و سریالای قبلی غنی تر بود و کاملا اپریل رو درک کردم. از همه بالاتر اینکه تم اصلی فیلم که مورد پذیرش قرار گرفتن از سوی جامعه یا social acceptance هستش رو کاملا تو فیلم دیدم و حسش کردم و چه استعاره ی بجایی که در دنیای امروز که بحث اقلیت ها و مهاجرین و ... بحث روزه این تم اونقدر قوی مطرح میشه و ایناست که به فیلم عمق میده. ولی شما درگیر همون بحث هایی مثل نحوه انتخاب اسم و یادگرفتن هنرهای رزمی و ... اینا هستید که الحق همینا هم از اون قبلی ها بخدا هم منطقی ترن هم خلاقانه تر.
و میدونم الان میای و یه خروار جواب برام مینویسی. ولی من دیگه بحث نخواهم کرد. ادعایی هم ندارم. گردنم هم از مو نازک تره. ولی بار دیگر تکرار میکنم تا به حال هیچ فیلم و کارتونی از TMNT اینقدر به شعورم احترام نگذاشته بود (چون سازندگانش واقعا فن TMNT هستن و دلشون شور میزده برای اینکه اثرشون در شان این شخصیت ها باشه) و در عین حال هیچ وقت هیچ اثری از TMNT اینقدر منو سرگرم نکرده بود و برای قسمت بعدی هایپ نشده بودم (مخصوصا با اون اکشن نهایی خارق العاده و سبک انیمیشن باحالش)
بازم ببخشید اگه سرتونو درد آوردم



فقط در این حد بگم که اگه پای بحث عمیق باشه من حرفی ندارم مثلا اون تم پذیرفته شدن توی اجتماع که شما میگی آیا برای فرنچایز ایکس من بیشتر جواب نمیده ؟
آیا خیلی زیباتر نمیشد اگه لاکپشت ها اینطور به بلوغ میرسیدن که با این واقعیت تلخ کنار بیان که هرگز مورد پذیرش اجتماع قرار نمیگیرن ؟؟
یا اگه قرار بود پذیرفته بشن این پایان بندی واسه قسمت آخر این مجموعه نگه داشته میشد نه واسه انیمیشن اول که مفهوم کلمه نینجا و یکی از علت هایی که ما رو عاشق این شخصیت ها کرده یعنی * ابرقهرمانان پنهان * رو از بین نمی‌برد ؟

خب چه ربطی داره واسه ایکس من یا هر فرنچایز دیگه ای.من دارم میگم این خیلی خوبه که یه موضوع تازه دارن.اصلا برایان سینگر یا متیو وان دلش نخواسته به این موضوع بپردازه.
چرا حتما باید فضای دارک و نینجایی اونا رو نشون بدن؟وقتی میشه یه ایده دیگه رو بهتر به نمایش در آورد؟مگه الان حتما باید پانل به پانل اقتباس بشه؟مثلا فیلم اونجرز یا اسپایدرمن.سم ریمی و جاس ویدون نیومدن فقط کمیک رو اقتباس کنن.کمیک رو هم تو پروژه گذاشتن،ولی یه ایده جدید و نو رو به همراه المان های سینمایی به نمایش گذاشتن.
اگر قرار باشه حتما کمیک اقتباس بشه پس کمیک های ایستمن و لیرد هم اشکال دارن.مردان ایکس هم جهش یافته ان.اینا هم همینطور.ولی اینا برای اولین بار سعی کردن که موضوع پذیرفته شدن رو نشون بدن؛کاری که سال ۱۹۸۴ ایستمن نکرد.
یه چیز دیگه،شما پس زمینه یا نوع زندگی و نبود فضایی لایت رو ندیدید؟!فیلم کاملا برای من فضایی دارک و تینیجری داشت.چیزی که تو کمیک ها هم بود.
اصلا ولش کن.شماهم مثل اینکه آدم بحث نیستی.بعضیا لذت بردن،بعضیا شاهکار خطاب کردنش،بعضیا خوششون نیومد(که قشر محدودی رو پوشش دادن)فروشش هم طبیعتا بخاطر این کم شد که ملت بار اول نمیتونن اعتماد کنن و انیمیشن ها هم مدت زمان کمتری روی پرده میرن.مثل شاهکار به درون دنیای عنکبوتی.
نقل قول کردن
the phantom
#13 the phantom 1403-01-08 18:38
خبر خوبیه
ونوم درجه R میتونه عالی بشه
ست روگن هم ادم کاربلدیه
نقل قول کردن
the phantom
#14 the phantom 1403-01-08 18:40
به نقل از Sina3:
به نقل از TMNT - FAN:
والا به عنوان یه SUPER TMNT FAN اصلا از بلایی که سر شخصیت های محبوبم آورد راضی نبودم ، مثل اینکه یادش رفته بود موقع ساخت انیمیشن لاکپشت های نینجا کار بلدی خودش رو با خودش بیاره !
فیلمنامه آبکی ، سبک بصری نچسب ، طراحی شخصیت های بچگانه ، توهین به شعور مخواطب ، تحولات شخصیتی یهویی ، ویلن کلیشه ای و شخصیت های مکملی که بیشترشون حتی یاد ادم نمیمونن ، بازم بگم ؟
آها ، آره ، شخصیت پردازی های فوق العاده رو یادم رفت بگم ...
چهار تا دلقک که زیادم با هم فرق ندارن
لئوناردو تنها نکته خواصش کراش زدنش رو آپریل اونیله !
رافائل هم که تمام تجسم هاش زیر نظر نیکلودین خشم و زودجوشی و اینا کلا هیچی که هیچی ...
داناتلو با اون صدایی که شبیه دختر بچه هاست و به جای اینکه خوره علم باشه خوره انیمه و بی تی اسه !!!
مایکل آنجلویی که طبق معمول واسه خودش فقط اون وسط هست که باشه
اسپیلینتر که تهوع اور بود و کلا هیچی نگم خیلی بهتره و در نهایت آپریل اونیل خیکی ، سیاه پوست ، ژنده پوش و استفراغی معرکه انیمیشن !
دستت درد نکنه جناب ست روگن ، چه کردی واقعا
مرسی که سنگ تموم گذاشتی واسه فرنچایز بسیار نمادین ، خاطره انگیز و محبوبی که چهل سال دووم آورده
شرمنده زیاد زدم جاده خاکی
به امید یزدان اگه خبرش واقعیه دوباره یادش بیاد کار بلدی خودش رو با خودش بیاره و اثر شایسته ای تحویل بده

متاسفانه از وقتی نیکلودین داره از لاک پشت های نینجا فیلم و کارتون و انیمیشن میسازه به جای اینکه اون چهارتا لاک پشت خفن و نشون بده بجاش داره چهارتا دلقک نشون میده این انیمیشن هم من وقتی صدای داناتلو رو شنیدم و فهمیدم از اون خوره علم که تبدیلش کردن به یه بچه سال که دنبال انیمست دیگه تماشا کردن این انیمیشن رو گذاشتم کنار و ندیدمش
کلا الان یه ۱۰ سالی میشه که اثر درست درمونی از لاک پشت ها ساخته نشده که اون فضای نینجایی و دارکشون رو خوب نشون بده

شماها چرا دوست دارین همه چی خفن باشه؟!!!
سث روگن گفته عاشق اولین کارتون لاک پشت های نینجا بوده که خیلی فان و لایته و اگه الان چیزی به نام TMNT وجود داره مدیون همین کارتون هستید
نقل قول کردن
the phantom
#15 the phantom 1403-01-08 18:41
من اولش فک کردم اومدم صفحه نقد کارتون جدید tmnt
:-*
عجب دل پری دارینا! ناسلامتی اینجا سایت اسپایدیه اینم خبر کارتون ونومه!
نقل قول کردن
TMNT - FAN
#16 TMNT - FAN 1403-01-08 20:46
به نقل از the phantom:
به نقل از Sina3:
به نقل از TMNT - FAN:
والا به عنوان یه SUPER TMNT FAN اصلا از بلایی که سر شخصیت های محبوبم آورد راضی نبودم ، مثل اینکه یادش رفته بود موقع ساخت انیمیشن لاکپشت های نینجا کار بلدی خودش رو با خودش بیاره !
فیلمنامه آبکی ، سبک بصری نچسب ، طراحی شخصیت های بچگانه ، توهین به شعور مخواطب ، تحولات شخصیتی یهویی ، ویلن کلیشه ای و شخصیت های مکملی که بیشترشون حتی یاد ادم نمیمونن ، بازم بگم ؟
آها ، آره ، شخصیت پردازی های فوق العاده رو یادم رفت بگم ...
چهار تا دلقک که زیادم با هم فرق ندارن
لئوناردو تنها نکته خواصش کراش زدنش رو آپریل اونیله !
رافائل هم که تمام تجسم هاش زیر نظر نیکلودین خشم و زودجوشی و اینا کلا هیچی که هیچی ...
داناتلو با اون صدایی که شبیه دختر بچه هاست و به جای اینکه خوره علم باشه خوره انیمه و بی تی اسه !!!
مایکل آنجلویی که طبق معمول واسه خودش فقط اون وسط هست که باشه
اسپیلینتر که تهوع اور بود و کلا هیچی نگم خیلی بهتره و در نهایت آپریل اونیل خیکی ، سیاه پوست ، ژنده پوش و استفراغی معرکه انیمیشن !
دستت درد نکنه جناب ست روگن ، چه کردی واقعا
مرسی که سنگ تموم گذاشتی واسه فرنچایز بسیار نمادین ، خاطره انگیز و محبوبی که چهل سال دووم آورده
شرمنده زیاد زدم جاده خاکی
به امید یزدان اگه خبرش واقعیه دوباره یادش بیاد کار بلدی خودش رو با خودش بیاره و اثر شایسته ای تحویل بده

متاسفانه از وقتی نیکلودین داره از لاک پشت های نینجا فیلم و کارتون و انیمیشن میسازه به جای اینکه اون چهارتا لاک پشت خفن و نشون بده بجاش داره چهارتا دلقک نشون میده این انیمیشن هم من وقتی صدای داناتلو رو شنیدم و فهمیدم از اون خوره علم که تبدیلش کردن به یه بچه سال که دنبال انیمست دیگه تماشا کردن این انیمیشن رو گذاشتم کنار و ندیدمش
کلا الان یه ۱۰ سالی میشه که اثر درست درمونی از لاک پشت ها ساخته نشده که اون فضای نینجایی و دارکشون رو خوب نشون بده

شماها چرا دوست دارین همه چی خفن باشه؟!!!
سث روگن گفته عاشق اولین کارتون لاک پشت های نینجا بوده که خیلی فان و لایته و اگه الان چیزی به نام TMNT وجود داره مدیون همین کارتون هستید


به قول یه عزیزی انتقاد از فضای لایت همونقدر مسخره هست که فضای دارک رو مورد انتقاد قرار دادن
ولی اگه یکی لایت بودن رو با مزحک بودن اشتباه بگیره اون وقت قضیه فرق میکنه
نقل قول کردن
amirmahdi 1381
#17 amirmahdi 1381 1403-01-08 21:33
#11:
ایکس من دنبال مقبولیت هستن ولی برای tmnt هم جواب میده. چون ظاهرشون غیر انسانیه (در حالی که ایکس من ها اکثرا ظاهر انسانی دارن و خیلی هم خوش تیپن) و مخصوصا اسپلینتر رو کاملا درک کردم
بعلاوه من تو این کارتون تم رفاقت و برادری هم دیدم که برای لاک پشتای نینجا صدق میکنه
قدرتاشون رو هم عالی شرح دادن. حداقل از اون منشا آشغال و مضحک قبلی که "آخر سر به هر چی دست زده باشن به همون حیوون تبدیل میشن" که خیلی بهتر بود
شردر مزدور رو هم قطعا از شردری که تو شکمش اوترام فضایی رفته باشه بیشتر میپسندم
نقل قول کردن
amirmahdi 1381
#18 amirmahdi 1381 1403-01-08 21:35
به نقل از TMNT - FAN:
به نقل از the phantom:
به نقل از Sina3:
به نقل از TMNT - FAN:
والا به عنوان یه SUPER TMNT FAN اصلا از بلایی که سر شخصیت های محبوبم آورد راضی نبودم ، مثل اینکه یادش رفته بود موقع ساخت انیمیشن لاکپشت های نینجا کار بلدی خودش رو با خودش بیاره !
فیلمنامه آبکی ، سبک بصری نچسب ، طراحی شخصیت های بچگانه ، توهین به شعور مخواطب ، تحولات شخصیتی یهویی ، ویلن کلیشه ای و شخصیت های مکملی که بیشترشون حتی یاد ادم نمیمونن ، بازم بگم ؟
آها ، آره ، شخصیت پردازی های فوق العاده رو یادم رفت بگم ...
چهار تا دلقک که زیادم با هم فرق ندارن
لئوناردو تنها نکته خواصش کراش زدنش رو آپریل اونیله !
رافائل هم که تمام تجسم هاش زیر نظر نیکلودین خشم و زودجوشی و اینا کلا هیچی که هیچی ...
داناتلو با اون صدایی که شبیه دختر بچه هاست و به جای اینکه خوره علم باشه خوره انیمه و بی تی اسه !!!
مایکل آنجلویی که طبق معمول واسه خودش فقط اون وسط هست که باشه
اسپیلینتر که تهوع اور بود و کلا هیچی نگم خیلی بهتره و در نهایت آپریل اونیل خیکی ، سیاه پوست ، ژنده پوش و استفراغی معرکه انیمیشن !
دستت درد نکنه جناب ست روگن ، چه کردی واقعا
مرسی که سنگ تموم گذاشتی واسه فرنچایز بسیار نمادین ، خاطره انگیز و محبوبی که چهل سال دووم آورده
شرمنده زیاد زدم جاده خاکی
به امید یزدان اگه خبرش واقعیه دوباره یادش بیاد کار بلدی خودش رو با خودش بیاره و اثر شایسته ای تحویل بده

متاسفانه از وقتی نیکلودین داره از لاک پشت های نینجا فیلم و کارتون و انیمیشن میسازه به جای اینکه اون چهارتا لاک پشت خفن و نشون بده بجاش داره چهارتا دلقک نشون میده این انیمیشن هم من وقتی صدای داناتلو رو شنیدم و فهمیدم از اون خوره علم که تبدیلش کردن به یه بچه سال که دنبال انیمست دیگه تماشا کردن این انیمیشن رو گذاشتم کنار و ندیدمش
کلا الان یه ۱۰ سالی میشه که اثر درست درمونی از لاک پشت ها ساخته نشده که اون فضای نینجایی و دارکشون رو خوب نشون بده

شماها چرا دوست دارین همه چی خفن باشه؟!!!
سث روگن گفته عاشق اولین کارتون لاک پشت های نینجا بوده که خیلی فان و لایته و اگه الان چیزی به نام TMNT وجود داره مدیون همین کارتون هستید


به قول یه عزیزی انتقاد از فضای لایت همونقدر مسخره هست که فضای دارک رو مورد انتقاد قرار دادن
ولی اگه یکی لایت بودن رو با مزحک بودن اشتباه بگیره اون وقت قضیه فرق میکنه

اولا که مضحک، نه مزحک. دوما اونهمه منتقد کارکشته سینما حالیشون نبود فیلم مضحکه ولی شما حالیتونه؟
خدا ابوجهل رو بیامرزه .شما با این بحثای بیخودتون از اونم بدترین
نقل قول کردن
TMNT - FAN
#19 TMNT - FAN 1403-01-08 22:45
به نقل از amirmahdi 1381:
به نقل از TMNT - FAN:
به نقل از the phantom:
به نقل از Sina3:
به نقل از TMNT - FAN:
والا به عنوان یه SUPER TMNT FAN اصلا از بلایی که سر شخصیت های محبوبم آورد راضی نبودم ، مثل اینکه یادش رفته بود موقع ساخت انیمیشن لاکپشت های نینجا کار بلدی خودش رو با خودش بیاره !
فیلمنامه آبکی ، سبک بصری نچسب ، طراحی شخصیت های بچگانه ، توهین به شعور مخواطب ، تحولات شخصیتی یهویی ، ویلن کلیشه ای و شخصیت های مکملی که بیشترشون حتی یاد ادم نمیمونن ، بازم بگم ؟
آها ، آره ، شخصیت پردازی های فوق العاده رو یادم رفت بگم ...
چهار تا دلقک که زیادم با هم فرق ندارن
لئوناردو تنها نکته خواصش کراش زدنش رو آپریل اونیله !
رافائل هم که تمام تجسم هاش زیر نظر نیکلودین خشم و زودجوشی و اینا کلا هیچی که هیچی ...
داناتلو با اون صدایی که شبیه دختر بچه هاست و به جای اینکه خوره علم باشه خوره انیمه و بی تی اسه !!!
مایکل آنجلویی که طبق معمول واسه خودش فقط اون وسط هست که باشه
اسپیلینتر که تهوع اور بود و کلا هیچی نگم خیلی بهتره و در نهایت آپریل اونیل خیکی ، سیاه پوست ، ژنده پوش و استفراغی معرکه انیمیشن !
دستت درد نکنه جناب ست روگن ، چه کردی واقعا
مرسی که سنگ تموم گذاشتی واسه فرنچایز بسیار نمادین ، خاطره انگیز و محبوبی که چهل سال دووم آورده
شرمنده زیاد زدم جاده خاکی
به امید یزدان اگه خبرش واقعیه دوباره یادش بیاد کار بلدی خودش رو با خودش بیاره و اثر شایسته ای تحویل بده

متاسفانه از وقتی نیکلودین داره از لاک پشت های نینجا فیلم و کارتون و انیمیشن میسازه به جای اینکه اون چهارتا لاک پشت خفن و نشون بده بجاش داره چهارتا دلقک نشون میده این انیمیشن هم من وقتی صدای داناتلو رو شنیدم و فهمیدم از اون خوره علم که تبدیلش کردن به یه بچه سال که دنبال انیمست دیگه تماشا کردن این انیمیشن رو گذاشتم کنار و ندیدمش
کلا الان یه ۱۰ سالی میشه که اثر درست درمونی از لاک پشت ها ساخته نشده که اون فضای نینجایی و دارکشون رو خوب نشون بده

شماها چرا دوست دارین همه چی خفن باشه؟!!!
سث روگن گفته عاشق اولین کارتون لاک پشت های نینجا بوده که خیلی فان و لایته و اگه الان چیزی به نام TMNT وجود داره مدیون همین کارتون هستید


به قول یه عزیزی انتقاد از فضای لایت همونقدر مسخره هست که فضای دارک رو مورد انتقاد قرار دادن
ولی اگه یکی لایت بودن رو با مزحک بودن اشتباه بگیره اون وقت قضیه فرق میکنه

اولا که مضحک، نه مزحک. دوما اونهمه منتقد کارکشته سینما حالیشون نبود فیلم مضحکه ولی شما حالیتونه؟
خدا ابوجهل رو بیامرزه .شما با این بحثای بیخودتون از اونم بدترین


به به ، ببین کی به بحث ملحق شده
اونی که سری پیش سر بحثی که روی فیلم اسپایدرمن : راهی به خانه نیست داشتیم پای اسم کوچک منو وسط کشید !!!
شما با اون منطق شیواتون وارد بحث نشید لطفا
راستی فیلم جوکر رو هم کلی منتقد * کارکشته * تحویل گرفتن شما حافظه نازنین تون یاری نمیکنه ؟
نقل قول کردن
TMNT - FAN
#20 TMNT - FAN 1403-01-08 22:56
به نقل از The Spectacular Burmun:
به نقل از TMNT - FAN:
به نقل از رضا خان:
به نقل از TMNT - FAN:
به نقل از جی کیو:
به نقل از TMNT - FAN:
والا به عنوان یه SUPER TMNT FAN اصلا از بلایی که سر شخصیت های محبوبم آورد راضی نبودم ، مثل اینکه یادش رفته بود موقع ساخت انیمیشن لاکپشت های نینجا کار بلدی خودش رو با خودش بیاره !
فیلمنامه آبکی ، سبک بصری نچسب ، طراحی شخصیت های بچگانه ، توهین به شعور مخواطب ، تحولات شخصیتی یهویی ، ویلن کلیشه ای و شخصیت های مکملی که بیشترشون حتی یاد ادم نمیمونن ، بازم بگم ؟
آها ، آره ، شخصیت پردازی های فوق العاده رو یادم رفت بگم ...
چهار تا دلقک که زیادم با هم فرق ندارن
لئوناردو تنها نکته خواصش کراش زدنش رو آپریل اونیله !
رافائل هم که تمام تجسم هاش زیر نظر نیکلودین خشم و زودجوشی و اینا کلا هیچی که هیچی ...
داناتلو با اون صدایی که شبیه دختر بچه هاست و به جای اینکه خوره علم باشه خوره انیمه و بی تی اسه !!!
مایکل آنجلویی که طبق معمول واسه خودش فقط اون وسط هست که باشه
اسپیلینتر که تهوع اور بود و کلا هیچی نگم خیلی بهتره و در نهایت آپریل اونیل خیکی ، سیاه پوست ، ژنده پوش و استفراغی معرکه انیمیشن !
دستت درد نکنه جناب ست روگن ، چه کردی واقعا
مرسی که سنگ تموم گذاشتی واسه فرنچایز بسیار نمادین ، خاطره انگیز و محبوبی که چهل سال دووم آورده
شرمنده زیاد زدم جاده خاکی
به امید یزدان اگه خبرش واقعیه دوباره یادش بیاد کار بلدی خودش رو با خودش بیاره و اثر شایسته ای تحویل بده


کاملا با شما موافقم طراحی های بد ، روشی که با هاش نینجا یاد گرفتن ، نبود شریات برای ورود شردر و کیسی جونز ، نحوی رسیدن به اسم ها شون ، نحوه پذیرش مردم
که لاک پشتا خوبن ، عشق یهویی و آبکی اسپیلینتر ، یه سوال چرا اون سازمانه که می خواست ماده جهش زارو از
بدن لاک پشتا استخراج کنن بعد از ورود لاک پشتا به جامع کاری نکردن ؟؟ یا چطور یک دختر دبیرستانی می تونه اسناد و شواحدی رو جمع کنه که نه پلیس نه اون سازمانه ونه همه ی کسایی که دنبال ویلن اصلی بود
، صحنه های اکشن هم زیادی شلوغ


بله دقیقا
مثلا خواستن سر سبک بصری انیمیشن هم از انیمیشن های اسپایدر ورس الگو گرفته باشن هم کپی نکرده باشن ولی انگار چندان باب میل عموم مردم و به خصوص طرفدارای قدیمی ( با توجه به فروش پایین انیمیشن ) نبوده
واقعا با دیدن کانسپت آرت های انیمیشن ناامید شدم ، جالبه انگار خودشون هم می‌دونستن مثلا طراحی کله مایکل آنجلو درست مثل هندونه هست ولی از دیدشون ما باید این مسئله رو بامزه میدونستیم !
اونایی که میگن این انیمیشن به شعورمون احترام می‌گذاشت خیلی تعجب منو برمیانگیزن واقعا ، به جا های زیادی از انیمیشن میشه ارجاع اشون داد ولی آیا یاد گرفتن هنر های رزمی فقط با تماشای تلوزیون ممکنه ؟؟؟
اینجا هم واقعا احساس می‌کردید به شعورشان احترام گذاشته میشه ؟!
بعد چطوری همه تلوزیون نگاه کردن و اسپیلینتر شده استاد ولی لاکپشت ها نه ؟!
توی فیلم ۲۰۱۴ TMNT این مسئله ایراد بود و الان نیست ؟!
نبود شریدر و کیسی جونز رو نمیشه ایراد حساب کرد ، شریدر که توی قسمت بعدی هست ولی کیسی رو نمیدونم ...
با توجه به صحنه پس از تیتراژ انیمیشن من که حتی با دیدن شریدر هم ذوق نکردم چون ظاهرا میخوان به شکل یه جایزه بگیر به تصویر بکشنش !
اونایی که معتقدن انیمیشن به شعورشون احترام میذاره موقعی که با یه سخنرانی آبکی از طرف آپریل اونیل همه مردم ناگهان اومدن توی میدون و جهش یافته خوب ها رو خیلی سریع پذیرفتن هم همین احساس رو داشتن ؟!
در مورد اسم ها هم چیزی یادم نمیاد چون یکبار بیشتر تا الان این آشغال رو ندیدم ...
قضیه اسپیلینتر و اون سوسک حموم هم خوب طبیعتا نمیشد توقع رمانس بینشون داشت ولی کلا چپوندن همیچین چیزی در انیمیشن رو قبول نداشتم و یکی از چندین دلیل تهوع آور بودن این ورژن از اسپیلینتر بود برام
صحنه های اکشن هم واقعا تعریفی نداشتن ، قضیه اسنادی که آپریل پیدا کرد هم الان حضور ذهن ندارم چطوری بود ولی اون سازمان وقتی لاکپشت ها وارد اجتماع شدن با توجه به ماهیت مخفی ای که داره نمیتونست مستقیم دست به اقدامی بزنه بخاطر همینم میخوان از شریدر کمیک بگیرن
بماند که با پذیرفته شدنشون در اجتماع کلا همه چیز خراب شد و واژه نینجا هم کاملا واسشون بی معنی شد
نمرات منتقدین رو به رخ من نکشین ، منتقدین به فیلم های مزخرف زیادی نمرات بالا دادن
برین یه سر توی اینترنت بچرخین و ببینین فن های واقعی چطور دارن این آشغال رو دست میندازن
فروش پایین انیمیشن رو هم در نظر بگیرین و چهار تا کمیک از این شخصیت ها ( انتشارات IDW یا سری میراژ ) رو بخونین و تجسم های این فرنچایز قبل از اینکه به دست نیکلودین لعنت شده بیوفته رو ببینین و بعد حرف از عالی بودنش بزنین
سری ۲۰۱۲ از TMNT که به دست خود نیکلودین ساخته شده هم سگش شرف داشت به این زباله

ببین من گفتم بحث نمیکنم و واقعا هم قصد بحث ندارم چون کاملا به این نتیجه رسیده ام که بیفایده است. ولی یه عرض کوچیکی دارم و تمام! اونایی که میگن به شعورشون احترام میذاره یعنی در چهارچوب منطق روایی و دنیایی که میسازه، منطقیه. اولا اینکه قرار نیست یک اثر TMNT فلسفی باشه یا همه چیزش پنظر منطقی و عقلانی برسه. چون ناسلامتی داریم درباره چیزی حرف میزنیم که ریشه اش کمیک بوکه و حتی کمیکش هم در بهترین حالت چندان عمیق نبوده و اصلا اولش یه جور هجویه بود. ولی تو همین عالمی که فیلم میسازه همه ی این چیزایی که شما گفتی منطقی و قابل باور به نظر میاد. شما سفت چسبیدی به چیزایی که از نظرت canon هستش و ثابت ولی قبول نداری که همونی که برای مقدسه هم بی منطقه! ولی تغییراتی که اینجا میبینیم حداقل در چهارچوب خودش منطقیه. من خودم پیشینه و back story اسپلینتر و مخصوثا آپریل اونیل برام از کل فیلم های قبلی و سریالای قبلی غنی تر بود و کاملا اپریل رو درک کردم. از همه بالاتر اینکه تم اصلی فیلم که مورد پذیرش قرار گرفتن از سوی جامعه یا social acceptance هستش رو کاملا تو فیلم دیدم و حسش کردم و چه استعاره ی بجایی که در دنیای امروز که بحث اقلیت ها و مهاجرین و ... بحث روزه این تم اونقدر قوی مطرح میشه و ایناست که به فیلم عمق میده. ولی شما درگیر همون بحث هایی مثل نحوه انتخاب اسم و یادگرفتن هنرهای رزمی و ... اینا هستید که الحق همینا هم از اون قبلی ها بخدا هم منطقی ترن هم خلاقانه تر.
و میدونم الان میای و یه خروار جواب برام مینویسی. ولی من دیگه بحث نخواهم کرد. ادعایی هم ندارم. گردنم هم از مو نازک تره. ولی بار دیگر تکرار میکنم تا به حال هیچ فیلم و کارتونی از TMNT اینقدر به شعورم احترام نگذاشته بود (چون سازندگانش واقعا فن TMNT هستن و دلشون شور میزده برای اینکه اثرشون در شان این شخصیت ها باشه) و در عین حال هیچ وقت هیچ اثری از TMNT اینقدر منو سرگرم نکرده بود و برای قسمت بعدی هایپ نشده بودم (مخصوصا با اون اکشن نهایی خارق العاده و سبک انیمیشن باحالش)
بازم ببخشید اگه سرتونو درد آوردم



فقط در این حد بگم که اگه پای بحث عمیق باشه من حرفی ندارم مثلا اون تم پذیرفته شدن توی اجتماع که شما میگی آیا برای فرنچایز ایکس من بیشتر جواب نمیده ؟
آیا خیلی زیباتر نمیشد اگه لاکپشت ها اینطور به بلوغ میرسیدن که با این واقعیت تلخ کنار بیان که هرگز مورد پذیرش اجتماع قرار نمیگیرن ؟؟
یا اگه قرار بود پذیرفته بشن این پایان بندی واسه قسمت آخر این مجموعه نگه داشته میشد نه واسه انیمیشن اول که مفهوم کلمه نینجا و یکی از علت هایی که ما رو عاشق این شخصیت ها کرده یعنی * ابرقهرمانان پنهان * رو از بین نمی‌برد ؟

خب چه ربطی داره واسه ایکس من یا هر فرنچایز دیگه ای.من دارم میگم این خیلی خوبه که یه موضوع تازه دارن.اصلا برایان سینگر یا متیو وان دلش نخواسته به این موضوع بپردازه.
چرا حتما باید فضای دارک و نینجایی اونا رو نشون بدن؟وقتی میشه یه ایده دیگه رو بهتر به نمایش در آورد؟مگه الان حتما باید پانل به پانل اقتباس بشه؟مثلا فیلم اونجرز یا اسپایدرمن.سم ریمی و جاس ویدون نیومدن فقط کمیک رو اقتباس کنن.کمیک رو هم تو پروژه گذاشتن،ولی یه ایده جدید و نو رو به همراه المان های سینمایی به نمایش گذاشتن.
اگر قرار باشه حتما کمیک اقتباس بشه پس کمیک های ایستمن و لیرد هم اشکال دارن.مردان ایکس هم جهش یافته ان.اینا هم همینطور.ولی اینا برای اولین بار سعی کردن که موضوع پذیرفته شدن رو نشون بدن؛کاری که سال ۱۹۸۴ ایستمن نکرد.
یه چیز دیگه،شما پس زمینه یا نوع زندگی و نبود فضایی لایت رو ندیدید؟!فیلم کاملا برای من فضایی دارک و تینیجری داشت.چیزی که تو کمیک ها هم بود.
اصلا ولش کن.شماهم مثل اینکه آدم بحث نیستی.بعضیا لذت بردن،بعضیا شاهکار خطاب کردنش،بعضیا خوششون نیومد(که قشر محدودی رو پوشش دادن)فروشش هم طبیعتا بخاطر این کم شد که ملت بار اول نمیتونن اعتماد کنن و انیمیشن ها هم مدت زمان کمتری روی پرده میرن.مثل شاهکار به درون دنیای عنکبوتی.


نزدیک یه روز کامل با هم بحث کردیم و توی این مدت متوجه شدم آدم منطقی ای هستین ، با وجود اختلاف نظر سر نتیجه احترام منو دارین
سر کامنت آخر منظور من به * رضا خان * بود و به شما جسارتی نکردم
امیدوارم دلخوری پیش نیومده باشه ، از بحث و چالش با شما لذت بردم در حدی که میخوام یکبار دیگه اثر رو تماشا کنم بلکه نظرم تا حدودی بهتر بشه
نقل قول کردن
ultimate.spider.amir
#21 ultimate.spider.amir 1403-01-09 00:56
#۱۹:
داداش جوکر که امتیازش ۵۹ شده .
www.metacritic.com/.../joker
ظاهرا حافظه نازنین شما یاری نمیکنه :-*
تو راتن هم زیر ۷۰ هستن در حالی که امتیاز لاک پشتای نینجا ۹۵ میباشد
نقل قول کردن
The Spectacular Burmun
#22 The Spectacular Burmun 1403-01-09 01:48
#۲۰
نه بابا دلخوری چیه،اتفاقا منم از بحث با شما لذت بردم و فهمیدم برای کاراکتر هاتون بشدت ارزش قائلید و مثل خودم بهشون عشق میورزید.
بله پیشنهاد میکنم بار دیگه تماشا کنید،شاید نظرتون عوض بشه :-)
نقل قول کردن
Sina3
#23 Sina3 1403-01-09 02:28
به نقل از the phantom:
به نقل از Sina3:
به نقل از TMNT - FAN:
والا به عنوان یه SUPER TMNT FAN اصلا از بلایی که سر شخصیت های محبوبم آورد راضی نبودم ، مثل اینکه یادش رفته بود موقع ساخت انیمیشن لاکپشت های نینجا کار بلدی خودش رو با خودش بیاره !
فیلمنامه آبکی ، سبک بصری نچسب ، طراحی شخصیت های بچگانه ، توهین به شعور مخواطب ، تحولات شخصیتی یهویی ، ویلن کلیشه ای و شخصیت های مکملی که بیشترشون حتی یاد ادم نمیمونن ، بازم بگم ؟
آها ، آره ، شخصیت پردازی های فوق العاده رو یادم رفت بگم ...
چهار تا دلقک که زیادم با هم فرق ندارن
لئوناردو تنها نکته خواصش کراش زدنش رو آپریل اونیله !
رافائل هم که تمام تجسم هاش زیر نظر نیکلودین خشم و زودجوشی و اینا کلا هیچی که هیچی ...
داناتلو با اون صدایی که شبیه دختر بچه هاست و به جای اینکه خوره علم باشه خوره انیمه و بی تی اسه !!!
مایکل آنجلویی که طبق معمول واسه خودش فقط اون وسط هست که باشه
اسپیلینتر که تهوع اور بود و کلا هیچی نگم خیلی بهتره و در نهایت آپریل اونیل خیکی ، سیاه پوست ، ژنده پوش و استفراغی معرکه انیمیشن !
دستت درد نکنه جناب ست روگن ، چه کردی واقعا
مرسی که سنگ تموم گذاشتی واسه فرنچایز بسیار نمادین ، خاطره انگیز و محبوبی که چهل سال دووم آورده
شرمنده زیاد زدم جاده خاکی
به امید یزدان اگه خبرش واقعیه دوباره یادش بیاد کار بلدی خودش رو با خودش بیاره و اثر شایسته ای تحویل بده

متاسفانه از وقتی نیکلودین داره از لاک پشت های نینجا فیلم و کارتون و انیمیشن میسازه به جای اینکه اون چهارتا لاک پشت خفن و نشون بده بجاش داره چهارتا دلقک نشون میده این انیمیشن هم من وقتی صدای داناتلو رو شنیدم و فهمیدم از اون خوره علم که تبدیلش کردن به یه بچه سال که دنبال انیمست دیگه تماشا کردن این انیمیشن رو گذاشتم کنار و ندیدمش
کلا الان یه ۱۰ سالی میشه که اثر درست درمونی از لاک پشت ها ساخته نشده که اون فضای نینجایی و دارکشون رو خوب نشون بده

شماها چرا دوست دارین همه چی خفن باشه؟!!!
سث روگن گفته عاشق اولین کارتون لاک پشت های نینجا بوده که خیلی فان و لایته و اگه الان چیزی به نام TMNT وجود داره مدیون همین کارتون هستید

من دارم فضای کمیک های IDW رو میگم حتی خود خالقین لاک پشتا وقتی اونا رو خلق کردن مطمئنم برای بچه ها خلق نکردن چون اولین کمیک لاک پشتا به هیچ عنوان برای بچه ها توصیه نمیشد الان تنها کارتون و انیمیشنی که تونسته اون فضای لاک پشت های نینجا رو داشته باشه اون انیمیشن ۲۰۰۷ با کارتون ۲۰۰۳ بود که متاسفانه با قضیه اوترام بودن شریدر گند زدن به کرکتر شریدر
ولی اون کارتون قدیمیشون هم خیلی خوب بود
نقل قول کردن
ممرضا
#24 ممرضا 1403-01-12 05:31
میدونم اسپمه ولی چون اینجا بحث راجب TMNT بود سوالمو میپرسم
کسی میدونه سرنوشت شردر و کرنگ تو مجموعه لاک پشت های نینجا 1987 چیشد و اصلا قسمت آخرش چه اتفاقی افتاد
من متاسفانه نتونستم این مجموعه کارتونی رو از جایی پیدا کنم واسه همین برام سوال شد
نقل قول کردن
TMNT - FAN
#25 TMNT - FAN 1403-01-12 12:28
به نقل از ممرضا:
میدونم اسپمه ولی چون اینجا بحث راجب TMNT بود سوالمو میپرسم
کسی میدونه سرنوشت شردر و کرنگ تو مجموعه لاک پشت های نینجا 1987 چیشد و اصلا قسمت آخرش چه اتفاقی افتاد
من متاسفانه نتونستم این مجموعه کارتونی رو از جایی پیدا کنم واسه همین برام سوال شد


والا کمتر کسی هست که قسمت آخر این مجموعه رو دیده باشه و به خواطر داشته باشه ، چون مدت ها از پخش شدنش میگذره و از یه فصلی به بعد هم بخاطر تغییر زیاد حال و هوای انیمیشن تعداد زیادی از بیننده های خودش رو از دست داد
حتی توی وکی پدیای انگلیسی این کارتون هم فقط نوشته شده توی قسمت آخر لاکپشت ها یکبار برای همیشه دشمنان خودشون رو شکست میدن و بالاخره همه چیز تموم میشه و در سکانس آخر قسمت پایانی اسپیلینتر به لاکپشت ها میگه : شما دیگه شاگردان من نیستید بلکه همتایان من هستید ، حالا که تمامی دشمنان خودتون رو شکست دادید به اساتید نینجوتسو تبدیل شدید ...
نقل قول کردن
Sina3
#26 Sina3 1403-01-12 16:44
به نقل از ممرضا:
میدونم اسپمه ولی چون اینجا بحث راجب TMNT بود سوالمو میپرسم
کسی میدونه سرنوشت شردر و کرنگ تو مجموعه لاک پشت های نینجا 1987 چیشد و اصلا قسمت آخرش چه اتفاقی افتاد
من متاسفانه نتونستم این مجموعه کارتونی رو از جایی پیدا کنم واسه همین برام سوال شد

این مجموعه فوق العاده و فان که از فصل ۸ تا فصل اخر ( فصل ۱۰ ) لحن مجموعه یکم دارک تر و جدی تر شد سرنوشت شریدر و کرنگ تو این مجموعه تو فصل ۸ قسمت اخر ( که اخرین حضور شریدر و کرنگ تو این مجموعه بود ) لاک پشت ها با شریدر و کرنگ تو بُعد ایکس درگیر میشن شریدر که چیزی نمونده تا لاک پشت ها رو نابود کنه یک بیگانه فضایی اگه اشتباه نکنم به اسم گارگن نجاتشون میده اونا شریدر و کرنگ رو شکست میدن بعدم یه ریشه از تو زمین درمیاد و تکنودروم رو میندازه داخل دره و باعث خراب شدنش میشه و لاک پشت ها از اونجا میرن و شریدر و کرنگ همونجا میمونن ولی تو انیمیشن لاک پشت های نینجا برای همیشه برمیگردن و شریدر اوترامی رو زنده میکنن و باعث اون همه هرج و مرج میشن بعدم به لاک پشت ها کمک میکنن اونو شکست بدن بعد از این انیمیشن هم تو فصل ۵ کارتون لاک پشت های نینجا ۲۰۱۲ دوباره برمیگردن و به کمک بیباپ و راکستدی اون دنیا دارن دنیا رو نابود میکنن که بعدا بیباپ و راکستدی جلشون رو میگیرن و تکنودروم رو نابود میکنن و لاک پشت ها شردر و کرنگ رو میگیرن و به دنیای خودشون برمیگردونن . فعلا پایان ماجرای شریدر و کرنگ این بود و ممکنه اونا دوباره برگردن .
تو قسمت آخر لاک پشت های نینجا ۱۹۸۷ هم اتفاق خواصی نمیوفته فقط لاک پشت ها برای همیشه موفق میشن لورد درگ رو به کمک ربات کرنگ شکست بدن و استاد اسپلینتر میگه شما شاگرد من نیستید همتای من هستید و درآخر با هم پیتزا میخورن
نقل قول کردن
ممرضا
#27 ممرضا 1403-01-12 20:20
به نقل از Sina3:
به نقل از ممرضا:
میدونم اسپمه ولی چون اینجا بحث راجب TMNT بود سوالمو میپرسم
کسی میدونه سرنوشت شردر و کرنگ تو مجموعه لاک پشت های نینجا 1987 چیشد و اصلا قسمت آخرش چه اتفاقی افتاد
من متاسفانه نتونستم این مجموعه کارتونی رو از جایی پیدا کنم واسه همین برام سوال شد

این مجموعه فوق العاده و فان که از فصل ۸ تا فصل اخر ( فصل ۱۰ ) لحن مجموعه یکم دارک تر و جدی تر شد سرنوشت شریدر و کرنگ تو این مجموعه تو فصل ۸ قسمت اخر ( که اخرین حضور شریدر و کرنگ تو این مجموعه بود ) لاک پشت ها با شریدر و کرنگ تو بُعد ایکس درگیر میشن شریدر که چیزی نمونده تا لاک پشت ها رو نابود کنه یک بیگانه فضایی اگه اشتباه نکنم به اسم گارگن نجاتشون میده اونا شریدر و کرنگ رو شکست میدن بعدم یه ریشه از تو زمین درمیاد و تکنودروم رو میندازه داخل دره و باعث خراب شدنش میشه و لاک پشت ها از اونجا میرن و شریدر و کرنگ همونجا میمونن ولی تو انیمیشن لاک پشت های نینجا برای همیشه برمیگردن و شریدر اوترامی رو زنده میکنن و باعث اون همه هرج و مرج میشن بعدم به لاک پشت ها کمک میکنن اونو شکست بدن بعد از این انیمیشن هم تو فصل ۵ کارتون لاک پشت های نینجا ۲۰۱۲ دوباره برمیگردن و به کمک بیباپ و راکستدی اون دنیا دارن دنیا رو نابود میکنن که بعدا بیباپ و راکستدی جلشون رو میگیرن و تکنودروم رو نابود میکنن و لاک پشت ها شردر و کرنگ رو میگیرن و به دنیای خودشون برمیگردونن . فعلا پایان ماجرای شریدر و کرنگ این بود و ممکنه اونا دوباره برگردن .
تو قسمت آخر لاک پشت های نینجا ۱۹۸۷ هم اتفاق خواصی نمیوفته فقط لاک پشت ها برای همیشه موفق میشن لورد درگ رو به کمک ربات کرنگ شکست بدن و استاد اسپلینتر میگه شما شاگرد من نیستید همتای من هستید و درآخر با هم پیتزا میخورن

به نقل از Sina3:
به نقل از ممرضا:
میدونم اسپمه ولی چون اینجا بحث راجب TMNT بود سوالمو میپرسم
کسی میدونه سرنوشت شردر و کرنگ تو مجموعه لاک پشت های نینجا 1987 چیشد و اصلا قسمت آخرش چه اتفاقی افتاد
من متاسفانه نتونستم این مجموعه کارتونی رو از جایی پیدا کنم واسه همین برام سوال شد

این مجموعه فوق العاده و فان که از فصل ۸ تا فصل اخر ( فصل ۱۰ ) لحن مجموعه یکم دارک تر و جدی تر شد سرنوشت شریدر و کرنگ تو این مجموعه تو فصل ۸ قسمت اخر ( که اخرین حضور شریدر و کرنگ تو این مجموعه بود ) لاک پشت ها با شریدر و کرنگ تو بُعد ایکس درگیر میشن شریدر که چیزی نمونده تا لاک پشت ها رو نابود کنه یک بیگانه فضایی اگه اشتباه نکنم به اسم گارگن نجاتشون میده اونا شریدر و کرنگ رو شکست میدن بعدم یه ریشه از تو زمین درمیاد و تکنودروم رو میندازه داخل دره و باعث خراب شدنش میشه و لاک پشت ها از اونجا میرن و شریدر و کرنگ همونجا میمونن ولی تو انیمیشن لاک پشت های نینجا برای همیشه برمیگردن و شریدر اوترامی رو زنده میکنن و باعث اون همه هرج و مرج میشن بعدم به لاک پشت ها کمک میکنن اونو شکست بدن بعد از این انیمیشن هم تو فصل ۵ کارتون لاک پشت های نینجا ۲۰۱۲ دوباره برمیگردن و به کمک بیباپ و راکستدی اون دنیا دارن دنیا رو نابود میکنن که بعدا بیباپ و راکستدی جلشون رو میگیرن و تکنودروم رو نابود میکنن و لاک پشت ها شردر و کرنگ رو میگیرن و به دنیای خودشون برمیگردونن . فعلا پایان ماجرای شریدر و کرنگ این بود و ممکنه اونا دوباره برگردن .
تو قسمت آخر لاک پشت های نینجا ۱۹۸۷ هم اتفاق خواصی نمیوفته فقط لاک پشت ها برای همیشه موفق میشن لورد درگ رو به کمک ربات کرنگ شکست بدن و استاد اسپلینتر میگه شما شاگرد من نیستید همتای من هستید و درآخر با هم پیتزا میخورن

چقدر جالب بعد این لورد درگ همون حشره تو کارتون لاک پشت های نینجا ۲۰۱۲ بود ؟
لینک دانلود این مجموعه 1987 رو نداری ؟
نقل قول کردن
Sina3
#28 Sina3 1403-01-12 23:13
به نقل از ممرضا:
به نقل از Sina3:
به نقل از ممرضا:
میدونم اسپمه ولی چون اینجا بحث راجب TMNT بود سوالمو میپرسم
کسی میدونه سرنوشت شردر و کرنگ تو مجموعه لاک پشت های نینجا 1987 چیشد و اصلا قسمت آخرش چه اتفاقی افتاد
من متاسفانه نتونستم این مجموعه کارتونی رو از جایی پیدا کنم واسه همین برام سوال شد

این مجموعه فوق العاده و فان که از فصل ۸ تا فصل اخر ( فصل ۱۰ ) لحن مجموعه یکم دارک تر و جدی تر شد سرنوشت شریدر و کرنگ تو این مجموعه تو فصل ۸ قسمت اخر ( که اخرین حضور شریدر و کرنگ تو این مجموعه بود ) لاک پشت ها با شریدر و کرنگ تو بُعد ایکس درگیر میشن شریدر که چیزی نمونده تا لاک پشت ها رو نابود کنه یک بیگانه فضایی اگه اشتباه نکنم به اسم گارگن نجاتشون میده اونا شریدر و کرنگ رو شکست میدن بعدم یه ریشه از تو زمین درمیاد و تکنودروم رو میندازه داخل دره و باعث خراب شدنش میشه و لاک پشت ها از اونجا میرن و شریدر و کرنگ همونجا میمونن ولی تو انیمیشن لاک پشت های نینجا برای همیشه برمیگردن و شریدر اوترامی رو زنده میکنن و باعث اون همه هرج و مرج میشن بعدم به لاک پشت ها کمک میکنن اونو شکست بدن بعد از این انیمیشن هم تو فصل ۵ کارتون لاک پشت های نینجا ۲۰۱۲ دوباره برمیگردن و به کمک بیباپ و راکستدی اون دنیا دارن دنیا رو نابود میکنن که بعدا بیباپ و راکستدی جلشون رو میگیرن و تکنودروم رو نابود میکنن و لاک پشت ها شردر و کرنگ رو میگیرن و به دنیای خودشون برمیگردونن . فعلا پایان ماجرای شریدر و کرنگ این بود و ممکنه اونا دوباره برگردن .
تو قسمت آخر لاک پشت های نینجا ۱۹۸۷ هم اتفاق خواصی نمیوفته فقط لاک پشت ها برای همیشه موفق میشن لورد درگ رو به کمک ربات کرنگ شکست بدن و استاد اسپلینتر میگه شما شاگرد من نیستید همتای من هستید و درآخر با هم پیتزا میخورن

به نقل از Sina3:
به نقل از ممرضا:
میدونم اسپمه ولی چون اینجا بحث راجب TMNT بود سوالمو میپرسم
کسی میدونه سرنوشت شردر و کرنگ تو مجموعه لاک پشت های نینجا 1987 چیشد و اصلا قسمت آخرش چه اتفاقی افتاد
من متاسفانه نتونستم این مجموعه کارتونی رو از جایی پیدا کنم واسه همین برام سوال شد

این مجموعه فوق العاده و فان که از فصل ۸ تا فصل اخر ( فصل ۱۰ ) لحن مجموعه یکم دارک تر و جدی تر شد سرنوشت شریدر و کرنگ تو این مجموعه تو فصل ۸ قسمت اخر ( که اخرین حضور شریدر و کرنگ تو این مجموعه بود ) لاک پشت ها با شریدر و کرنگ تو بُعد ایکس درگیر میشن شریدر که چیزی نمونده تا لاک پشت ها رو نابود کنه یک بیگانه فضایی اگه اشتباه نکنم به اسم گارگن نجاتشون میده اونا شریدر و کرنگ رو شکست میدن بعدم یه ریشه از تو زمین درمیاد و تکنودروم رو میندازه داخل دره و باعث خراب شدنش میشه و لاک پشت ها از اونجا میرن و شریدر و کرنگ همونجا میمونن ولی تو انیمیشن لاک پشت های نینجا برای همیشه برمیگردن و شریدر اوترامی رو زنده میکنن و باعث اون همه هرج و مرج میشن بعدم به لاک پشت ها کمک میکنن اونو شکست بدن بعد از این انیمیشن هم تو فصل ۵ کارتون لاک پشت های نینجا ۲۰۱۲ دوباره برمیگردن و به کمک بیباپ و راکستدی اون دنیا دارن دنیا رو نابود میکنن که بعدا بیباپ و راکستدی جلشون رو میگیرن و تکنودروم رو نابود میکنن و لاک پشت ها شردر و کرنگ رو میگیرن و به دنیای خودشون برمیگردونن . فعلا پایان ماجرای شریدر و کرنگ این بود و ممکنه اونا دوباره برگردن .
تو قسمت آخر لاک پشت های نینجا ۱۹۸۷ هم اتفاق خواصی نمیوفته فقط لاک پشت ها برای همیشه موفق میشن لورد درگ رو به کمک ربات کرنگ شکست بدن و استاد اسپلینتر میگه شما شاگرد من نیستید همتای من هستید و درآخر با هم پیتزا میخورن

چقدر جالب بعد این لورد درگ همون حشره تو کارتون لاک پشت های نینجا ۲۰۱۲ بود ؟
لینک دانلود این مجموعه 1987 رو نداری ؟

آره همونه فقط تو کارتون لاک پشت های نینجا ۲۰۱۲ ظاهرش حشره ای تر بود ولی تو کارتون TMNT1987 ظاهرش فرق میکرد و قوی تر بود
متاسفانه جایی رو نمیشناسم که این کارتون رو کامل داشته باشه من حدود ۵۰ قسمتش رو قبلانا به صورت دی وی دی و سیدی دوبله شده تهیه کرده بودم و از ویکی پدیا ترتیب قسمت ها رو فهمیدم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

کمیک هویت آزبورن

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

13

26

15

16

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

21

36

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

43

008

009

25

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

34

48

45