خبرها و شایعات جدید از فیلم "مردعنکبوتی 4"

خبرها-و-شایعات-جدید-از-فیلم-مردعنکبوتی-4

مقاله به روز رسانی شد! به بخش "آپدیت 5" در انتهای مطلب مراجعه کنید.

 

همانطور که چندی پیش در کانال تلگرامی خودمون اعلام کردیم، تاریخ اکران برخی از فیلم های MCU دستخوش تغییرات زیادی شد. از سوی دیگر، علیرغم اینکه خود سونی تایید کرد که قراره یک سه گانه جدید با حضور تام هالند در نقش مردعنکبوتی در دنیای سینمایی مارول ساخته بشه (خبرش اینجاست) اما همچنان شک و تردید هایی در این زمینه وجود دارد و هنوز هیچ چیز درباره آینده مردعنکبوتی در دنیای سینما به رسمی و قطعی تایید نشده است. ضمن اینکه خود تام هالند نیز شاید تلویحاً اشاره کرده باشد که نمیخواهد این نقش را ادامه دهد (البته ساعاتی پیش برخی سایتهای خارجی گزارش دادند هالند با مارول و سونی برای یک سه گانه ی جدید به توافق رسیده است). چندی پیش سایت Cosmic Circus ادعا کرد که از منبعی معتبر شنیده است که برنامه ی فعلی مارول و سونی این است که قسمت چهارم اسپایدرمن را در روز 12 جولای سال 2024 (مطابق با 22 تیر 1403) اکران کنند. این یعنی اینکه دو هفته قبل از فیلم "تاندربولتس"! بنابراین اگه این تاریخ درست باشه، مارول قطعا تاریخ اکران "تاندربولتس" را تغییر خواهد داد تا با هم تداخل پیدا نکنند.

همچنین این سایت خبر میده که قسمت چهارم برخلاف قسمت قبلی که درباره چندجهانی بود، قراره حالت "خیابانی" (street-level) داشته باشه و داستانش پس از وقایع سریال "بی باک: تولد دوباره" (Daredevil: Born Again) رخ خواهد داد. ضمن اینکه بی باک و کینگ پین هم در این فیلم حضور خواهند داشت!

بی باک و مردعنکبوتی

ضمنا این سایت خبر میده که تکه سیمبیوتی که در صحنه پس از تیتراژ "راهی به خانه نیست" توسط ادی براک به MCU وارد شد، قرار نیست در قسمت چهارم مورد اشاره قرار بگیره و مارول میخواد در یکی از فیلم های آتی اونجرز به آن بپردازه!

در هر حال فعلا نمیشه این اخبار را زیاد جدی گرفت و باید به چشم شایعه بهشون نگاه ولی سایت Cosmic Circus قبلا منبعی بسیار معتبر بوده است. ضمن اینکه قضیه خیابانی بودن قسمت چهارم با اطلاعاتی که قبلا به دست ما رسیده بود، همخوانی دارد.

نظر شما درباره این اخبار چیست؟

 

*** آپدیت ***

اسپایدرمن 4 فیلم

بر اساس گزارشی جدید که از منبعی نسبتا تأمل برانگیز سرچشمه میگیرد (و در ادامه گزارشی بسیار قابل اطمینان از سوی منبعی مورد اطمینان وبسایت Spidey.ir است) ، نه تنها پروسه توسعه و پیش تولید قسمت چهارم و اثر افتتاحیه سه‌گانه جدید مردعنکبوتی در دنیای سینمایی مارول (MCU) در سطح پیشرفتهِ و وضعیتی تسریع شده از مقطع توسعه قرار دارد ، بلکه "تام هالند" (Tom Holland) بالاخره به قرارداد نهایی خود برای حضور در سه‌گانه اختصاصی دوم مردعنکبوتی و عصر جدید داستان‌سرایی های پیتر پارکر و قهرمان تارافکن محله مان در سیر روایی دنیای سینمایی مارول (و با توجه ویژه قسمت پنجم و ششم شدیدا موردانتظار "انتقام جویان" در سال های پیش‌رو) رسیده است ...!
پیش از آنکه به سراغ اطلاعات و جزئیات تکمیلی این گزارش با محوریت قسمت چهارم مردعنکبوتی برویم ، لازم به ذکر است که اوج ظهور و سابقه این منبع در گزارشات و شایعات به انتشار اطلاعات و جزئیات موثق قابل توجهی از اثر ماندگار "مردعنکبوتی : هیچ راهی به خانه نیست" (Spider-man : No way home) بازمیگردد ! بنابراین این بخش از مقاله را میتوانید با توجه به جزئیات مذکور ، پاره "نسبتا تأمل‌برانگیزی" از اطلاعات و محتویات موجود از قسمت چهارم مردعنکبوتی در دنیای سینمایی مارول به شمار آوردید !
در ادامه این گزارش مطرح شد که جریان مهمی که در خصوص پیشرفت مراحل توسعه و پیش تولید این اقتباس مدنظر است و در ردیف اولویت قرار دارد ، انتخاب کارگردان این اثر پیش‌رو میباشد ! بر اساس این گزارش "جان واتز" (Jon Watts) ، کارگردان سه‌گانه مردعنکبوتی در MCU ، گزینه پیشگام عهده‌گیری سکان کارگردانی چهارمین اقتباس اختصاصی مردعنکبوتی در دنیای عظیم سینمایی مارول میباشد ؛ اما او تجربه کارزدگی (Burnout) در آثار ابرقهرمانی را متحمل شده است ، که این جریان نیز بی‌ارتباط با خارج شدن او از فیلم اختصاصی "چهار شگفت‌انگیز" (Fantastic four) در MCU نمیباشد !
زندایا - تام هالند
در ادامه مطرح شد که "زندایا" (Zendaya) نیز برای بازگشت در نقش "ام جی واتسون" (MJ Watson) مورد درخواست قرار گرفته است .
همچنین فیلم برای فیلمبرداری در سال 2023 و برای اکران در بازه تابستانی 2024 (که پیش از این نیز توسط منبع مقدم مذکور در ابتدای مقاله گزارش شده بود) تنظیم شده است . این جریان مورد اشاره قرار گرفت که سونی در بازه پس از "راهی به خانه نیست" بر روی داستان و فیلمنامه قسمت چهارم کار میکرده است تا به محض انتخاب و نهایی شدن کارگردان ، فیلم آماده فیلمبرداری و آغاز سرعتمند مراحل اصل تولید باشد .
به علاوه همانطور که در این گزارش هم بر این حقیقت تاکیدی مضاعف شد ، لازم به ذکر است امکان معرفی و پرده‌برداری رسمی از فیلم همچون گذشته و به دنباله مسیر پیشین قرارداد سونی و دیزنی بر سر حضور و ساخت فیلم اختصاصی با محوریت پیتر پارکر/مردعنکبوتی در MCU ، تنها توسط سونی میسر است و نه مارول استودیوز و "کوین فایگی" ؛ بنابراین باید در رویدادی با حضور محوری سونی انتظار این رخداد را داشت !
 
مایلز مورالز - mcu
در انتها جریان خاصی که این منبع مورد اشاره قرار داد افتتاح قابل انتظار حضور "مایلز مورالز" (Miles Morales) در دنیای سینمایی مارول بواسطه سه‌گانه دوم مردعنکبوتی با محوریت پیتر پارکر میباشد !! این جریان به ایده داستانی حضور مایلز در قسمت چهارم مردعنکبوتی ختم میشود ، و منطق‌سازی ورود این کارکتر برجسته از عصر جدید روایت های مردعنکبوتی در دنیای کمیک به دنیای سینمایی مارول همگرا با حضور این شخصیت در بازی برجسته و باشکوه "مردعنکبوتی" (2018) مخصوص کنسول PS4 میباشد ! یعنی اینکه ورود مایلز به مسیر داستانی سه‌گانه دوم مردعنکبوتی در MCU و ماجراهای پیتر پارکر و مردعنکبوتی (که قطع به یقین به حضور برجسته و محوری این کارکتر پرپتانسیل در دنیای سینمایی مارول و در سری اختصاصی مردعنکبوتی در آینده خواهد انجامید !) در روندی ملایم و به عنوان یک کارکتر فرعی خواهد بود که حضورش را در حکمی متقارن به یک پاره قابل‌توجه و اصطلاحا پلات پوینت به سرانجام خواهد رساند ! درواقع او اذعان داشت که (همگرا با شایعات قدیمی در این خصوص) شنیده است که حضور مایلز به عنوان یک همسایه در مجتمع آپارتمانی ای که پیتر در آن ساکن است ، در برداشت های اولیه داستان فیلم مدنظر بوده است ، اما هیچ اطلاعی از اینکه آیا این ایده روایی در برداشت های بعدی و نهایی فیلمنامه اثر باقی مانده است یا خیر ندارد و بنابراین احتمال استواری از اینکه آیا نهایتا چنین جریانی را در نسخه نهایی فیلم خواهیم دید یا خیر در این مقطع وجود ندارد ...
 
 

*** آپدیت 2 ***

کوین فایگی امروز در مصاحبه با نشریه ی EW تایید کرد که قسمت چهارم سری فیلم های مردعنکبوتی در MCU و با حضور مجدد تام هالند ساخته خواهد شد. او گفت: "فقط میتونم بگم که ما داستان را تعیین کرده ایم و ایده های بزرگی برایش داریم و نویسندگان ما در حال حاضر دارند این ایده ها را به رشته ی تحریر در می آورند".

 

*** آپدیت 3 ***

ویلسون فیسک

طبق اطلاعات منتشره از سوی منابع نسبتا موثق، قسمت چهارم قراره نوعی نسخه خیابانی از فیلم "کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی" باشه و در آن مردعنکبوتی با دردویل و مرد مورچه ای متحد بشه و علیه ویلسون فیسک (کینگ پین) بجنگن. منابع ادعا میکنند که کینگ پین در این فیلم به سمت شهرداری میرسه و فعالیت قهرمانان را در سطح شهر ممنوع میکنه و کسانی مثل مردعنکبوتی و بی باک را هدف قرار میده. او همچنین برای دستگیری آنها جایزه تعیین میکنه و اینگونه سر و کله ای یک سری از شخصیت های خبیث در داستان پیدا میشه که از میان آنها میتوان به عقرب و والچر اشاره کرد!

همچنین گفته میشه شخصیت هایی مثل کیت بیشاپ، اکو و جسیکا جونز هم حضوری مختصر در داستان خواهند داشت!


*** آپدیت 4 ***

شایعه شده مارول با سونی همونطور که قبلا هم گفته شده بود، بر سر مسیر جدید فیلم مردعنکبوتی ۴ به مشکل خورده!

تام راثمن، مدیر سونی پیکچرز، میخواد که جان واتس برگرده و قسمت چهارم را هم کارگردانی کنه و دوباره شاهد حضور توبی مگوایر و اندرو گارفیلد باشیم اما کوین فایگی میخواد که این فیلم متفاوت از فیلم‌های قبلی باشه و فرد دیگه‌ای اون رو کارگردانی کنه. او همچنین میخواد که فیلم حال و هوای خشن تر و سطح خیابانی یا street-level داشته باشه و مردعنکبوتی با امثال دردویل علیه کینگ پین همکاری کنه و حتی فیلمنامه ش،رو هم نوشته اند.

همچنین گفته میشه سونی اصرار داره قسمت چهارم سال ۲۰۲۵ اکران بشه ولی مارول میخواد سال ۲۰۲۶ بیادش و بعدشم مردعنکبوتی تام هالند را در فیلم های اونجرز ۵ و ۶ داشته باشه.

پس چیزی که مشخصه فعلا اختلاف هست!

 

*** آپدیت 5 ***

peter parker no more

در روزهای گذشته خبری در سایت های خارجی منتشر شد مبنی بر اینکه مارول و سونی بدنبال این هستند تا فیلمبرداری فیلم بعدی مردعنکبوتی رو از سپتامبر یا اکتبر سال 2024 آغاز کنند تا برای اکران در سال 2025 آماده بشه و جاستین لین، کارگردان مجموعه "سریع و خشن"، یکی از نام‌هایی بوده که برای کارگردانی این فیلم در نظر گرفته شده! تا اینکه امروز نشریه معتیر "ورایتی" در مقاله ای آب پاکی را روی دست همگی ریخت و اعلام کرد که نه تنها هیچ کارگردانی برای "مردعنکبوتی 4" انتخاب نشده بلکه هنوز فیلمنامه ای هم برای این فیلم نوشته نشده و در حال حاضر سونی و مارول دارند روی فیلمنامه کار میکنند و تاریخ های اعلام شده در فضای مجازی برای شروع فیلمبرداری این اثر نیز صحت ندارند.

همچنین شایعه شده که در "مردعنکبوتی 4" قراره روی هویت اسپایدرمنی پیتر پارکر تمرکز بشه (یه چیزی مثل رابرت پتینسون در فیلم Batman) . یعنی پیتر چون همه او را فراموش کرده اند اکثر اوقات ترجیح میده در لباس و نقاب اسپایدرمن باشه و با دشمنانش بجنگه تا اینکه در هیبت پیتر پارکر ظاهر بشه و ... ولی این هم نمیتونه دقیق و تایید شده باشه چون وقتی هنوز فیلمنامه تکمیل نشده پس نمیشه درباره ی محتوای آن مطمئن بود.

 

نظر و واکنش شما در قبال این اخبار و شایعات چیست؟

 

مطالب مرتبط:

هر آنچه که درباره "مرد عنکبوتی 4" می‌دانیم

10 چیزی که باید در مرد عنکبوتی 4، 5 و 6 ببینیم!

خبر داغ! سه گانهٔ بعدی اسپایدرمن در دستور ساخت سونی بوده و در دنیای سینمایی مارول قرار خواهد داشت!

10 داستان کمیک بوکی که میتوانند دستمایه قسمت های بعدی "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" قرار بگیرند

10 موضوعی که ممکن است پس از "راهی به خانه نیست" در فیلم های آینده مرد عنکبوتی به کار گرفته شوند

10 چیزی که طرفداران دوست دارند در سه گانه بعدی مرد عنکبوتی در MCU ببینند

معرفی 10 داستان برتر مرد عنکبوتی برای کسانی که از فیلم "راهی به خانه نیست" خوششان آمده است!

پاسخ به 10 سئوال درباره حفره های داستانی در فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست"

10 سوالی که پس از دیدن "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" برایمان پیش آمد

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Spider-Dark
#1 Spider-Dark 1401-08-17 20:35
سلام
کینگ پین میتونه دشمن باحالی برای قسمت چهارم باشه
بی باک هم اگر تو فیلم باشه جالب میشه
درباره سیمبیوت ونوم هم حدسش رو میزدم که ازش استفاده نشه و امیدوارم به مایلز مورالس تو فیلم های بعدی اشاره بشه ;-)
نقل قول کردن
SpiderGoblin
#2 SpiderGoblin 1401-08-18 07:30
امیدوارم که هاب گابلین هم باشه
نقل قول کردن
red-spider
#3 red-spider 1401-08-18 08:11
بنظر من حضور دردویل و کینگپین قطعیه چون مارول استودیوز همیشه دنبال تغییر و نوآوریه و از فضای قبلا استفاده نشده برای اسپایدی در دنیای سینمایی استقبال میکنه
نقل قول کردن
mehrdad_hnr
#4 mehrdad_hnr 1401-08-18 10:55
خیلی دوست دارم کینگ پین باشه توی فیلم یکی از آرزو هام از چند سال پیش همین بوده واقعا دون آفریو یکی از بهترین نقش آفرینی های ممکنه واسه کینگ پین نشون داده
ولی در مورد دردویل دلم میخواد باشه اما نه اینکه خیلی نقش داشته باشه در حد چند تا سکانس خوبه که باشه
نقل قول کردن
Doc Ata
#5 Doc Ata 1401-08-19 17:54
به نظرم ممکنه برای اسپایدرمن در قسمت 4 فردی بزرگسال رو بذارن تا نقش یک نوع مراقب رو برای پیتر ما که نوجوان هستش ایفا کنه . بنابر این میتونیم دردویل رو در نظر بگیریم اما این یک سنت شکنی میشه مثل فیلم قبلی شخصیت های سریال ها با فیلم ها تداخل پیدا کردن و به نظرم میتونه خیلی خوب باشه که میتونیم آن هارو ببینیم. البته به نظرم حتما یکی از دشمنان کلاسیک یا جدید پیتر در فیلم حضور خواهند داشت( بجز کینگ پین).
نقل قول کردن
Re_za
#6 Re_za 1401-09-15 07:13
خبر جالبی بود. این که مایلز مورالز همسایه ی پیتر باشه خیلی جالبه ولی دوست دارم بدونم مایلز تو mcu قدرت هاشو چطور بدست میاره و شاید اینجوری بفهمیم پیتر چطور قدرت هاشو بدست آورده بوده
نقل قول کردن
Tony Stark
#7 Tony Stark 1401-09-16 06:11
بنظرم سونی و مارول برای ساخت فیلم های بعدی مردعنکبوتی عجله دارن
نقل قول کردن
Abootaleb2PAC
#8 Abootaleb2PAC 1401-11-26 11:35
سلام، به نظر من هم مارول و سونی دارن عجله میکنن برای تولیید فیلم جدید اسپایدرمن و خوب این هم به خاطر برگ برنده بودن این فرنچایز تو هالییوده (از لحاظ فروش تو گیشه و طرفدار داشتن)
به هرحال متشکرم بابت جمع آوری اخبار چ تایید شده و چتایید نشده و همینطور زجماتی که میکشید.
نقل قول کردن
Abootaleb2PAC
#9 Abootaleb2PAC 1401-11-26 11:38
البته تو هرقسمت اسپایدرمن تو MCU ی کارکتر یزرگ دنیای مارول تو فیلم بود و کمک بهش میکرد.
راستش من دوست دارم این ایده رو (درحال جاضر بعد از استفاده در سه فیلم) ده به کار نبرند چون اسم دردویل اومد گفتم
البتته نظر شخصی منه و هرکی نظر و سلیقه ایی داره که قابل احترامه
نقل قول کردن
m.spidey
#10 m.spidey 1401-11-26 14:09
به نقل از Abootaleb2PAC:
سلام، به نظر من هم مارول و سونی دارن عجله میکنن برای تولیید فیلم جدید اسپایدرمن و خوب این هم به خاطر برگ برنده بودن این فرنچایز تو هالییوده (از لحاظ فروش تو گیشه و طرفدار داشتن)
به هرحال متشکرم بابت جمع آوری اخبار چ تایید شده و چتایید نشده و همینطور زجماتی که میکشید.

چرا عجله؟
بنطرم قسمت چهارم زودتر از ۲۰۲۵ نمیاد که تازه دیرم هست!
نقل قول کردن
New VENOM
#11 New VENOM 1401-11-26 14:13
به به چه خبر خوبی
امیدوارم جان واتس برگرده و بازم یه حال و هوای متفاوت و fresh رو از نظر داستانی و شخصیت های خبیث و مکمل تجربه کنیم
نقل قول کردن
AP-omega
#12 AP-omega 1401-11-27 18:57
پس میشه اطمینان داشت در سکرت وارز شاهد لباس سیمبیوتی خواهیم بود؟!
نقل قول کردن
Amirm
-1 #13 Amirm 1402-09-30 03:34
انگار که این بچه هیچوقت قرار نیست بزرگ بشه و رو پاش وایسته و همچنان زیر منت ابرقهرمانای دیگه باید بمونه...
نمیفهمم این موضوع رو واقعا
و درضمن فکر میکنم جان واتس هم اصلا به درد ساخت یه فیلم واقعی و اصیل از مردعنکبوتی نمیخوره
نقل قول کردن
mtm
#14 mtm 1402-09-30 08:42
به نقل از Amirm:
انگار که این بچه هیچوقت قرار نیست بزرگ بشه و رو پاش وایسته و همچنان زیر منت ابرقهرمانای دیگه باید بمونه...
نمیفهمم این موضوع رو واقعا
و درضمن فکر میکنم جان واتس هم اصلا به درد ساخت یه فیلم واقعی و اصیل از مردعنکبوتی نمیخوره

بچه که شمایی با این نظر دادنت. اسپایدی ما هم حتی یه لحظه زیز منت احدی نبوده. و جان واتس تا الان سه تا فیلم کاملا "اصیل" و "واقعی" از مردعنکبوتی ساخته یکی از یکی بهتر
نقل قول کردن
The Spectacular Burmun
#15 The Spectacular Burmun 1402-09-30 09:41
بله این خبر رو در جای دیگه خونده بودم
براش هیجان دارم.اما امیدوارم واقعا از قسمت قبل بهتر بشه یا در نشون دادن وقایع اون کم نمیاره(هرچند که دیگه مطمئن شدم چیزی نمیتونه جای اثر قبلی رو برام بگیره)
فقط باید انتظار بکشیم.تا تریلر ها بیاد یا تحلیلشون کنیم و ...
تشکر میکنم از اینکه این اطلاعات رو با ما در میان گذاشتید.
نقل قول کردن
The Spectacular Burmun
#16 The Spectacular Burmun 1402-09-30 10:00
به نقل از Amirm:
انگار که این بچه هیچوقت قرار نیست بزرگ بشه و رو پاش وایسته و همچنان زیر منت ابرقهرمانای دیگه باید بمونه...
نمیفهمم این موضوع رو واقعا
و درضمن فکر میکنم جان واتس هم اصلا به درد ساخت یه فیلم واقعی و اصیل از مردعنکبوتی نمیخوره

من واقعا منطق شما هارو نمیفهمم.تو پایان فیلم قبلی که هر بلایی سر این بیچاره اومد.هنوزم بچه اس.
تو هیچ کس رو نداشته باشی که باهاش زندگی کنی،کسی تورو بخاطر نیاره،مجبور باشی تنهایی زندگی کنی و خودت شکم خودتو سیر کنی بچه ای؟!
تو تمامی فیلم های گذشته،هر سوپر هیرویی که تو داستان بوده حداقل یه داستان مشترک با اسپایدی داشته.این منت نیست.اقتباسه.قر اره مثلا مرگ جین دی ولف یا جنگ زرهی و ... خیلی داستانای مشترک برای اسپایدی با دردویل یا پانیشر و بقیه نوشته شده.چون یه دسته ان.
نقل قول کردن
ادریس نصراللهی
-1 #17 ادریس نصراللهی 1402-09-30 12:18
به نقل از The Spectacular Burmun:
به نقل از Amirm:
انگار که این بچه هیچوقت قرار نیست بزرگ بشه و رو پاش وایسته و همچنان زیر منت ابرقهرمانای دیگه باید بمونه...
نمیفهمم این موضوع رو واقعا
و درضمن فکر میکنم جان واتس هم اصلا به درد ساخت یه فیلم واقعی و اصیل از مردعنکبوتی نمیخوره

من واقعا منطق شما هارو نمیفهمم.تو پایان فیلم قبلی که هر بلایی سر این بیچاره اومد.هنوزم بچه اس.
تو هیچ کس رو نداشته باشی که باهاش زندگی کنی،کسی تورو بخاطر نیاره،مجبور باشی تنهایی زندگی کنی و خودت شکم خودتو سیر کنی بچه ای؟!
تو تمامی فیلم های گذشته،هر سوپر هیرویی که تو داستان بوده حداقل یه داستان مشترک با اسپایدی داشته.این منت نیست.اقتباسه.قراره مثلا مرگ جین دی ولف یا جنگ زرهی و ... خیلی داستانای مشترک برای اسپایدی با دردویل یا پانیشر و بقیه نوشته شده.چون یه دسته ان.


فکر میکنم منظور این کاربر عزیز اینه که نگرانه از اینکه دردویل توی فیلم چهارم بخواد مثل ایرون من و .... نقش مرشد اسپایدرمن رو براش بازی کنه که خوشبختانه میشه مطمئن بود که اینطور نیست و اینا فقط قراره با هم تبم آپ کنن
اینکه کینگ پین ویلن اصلی باشه خوبه ( البته بستگی داره که mcu میتونه با سریال های اکو و تولد دوباره نشون بده که عرضه استفاده از این ویلن رو داره یا نه چون خودتون میدونید که کسی از حضورش توی سریال هاکای خوشش نیومد )
اینکه بعد مدت ها دوباره جسیکا جونز رو ببینیم خوبه ولی با حضور کیت بیشاپ ( اونم بدون هاکای ) ، انت من و اکو زیاد موافق نیستم و بنظرم نباید هر بار فیلم ها رو شلوغ کنن حتی اگه بتونن همه رو مدیریت کنن
در نهایت یه توصیه کوچک‌ داشتم برای شما که پذیرای نطرات مخالف هم باشید
کم نیست تعداد طرفدارانی که از تام هالند خوششون نمیاد ، از نحوه به تصویر کشیدن اسپایدرمن توی mcu راضی نیستن ، از سبک فیلم سازی جان واتس لذت کافی رو نمیبرن و ....
کسی هم حق نداره بخاطر سلیقه شون اینکه طرفدار واقعی هستن یا نه رو زیر سئوال ببره
برای این دوستان یه اسپایدرمن سطح خیابانی یعنی اسپایدرمن اصیل و بعد از سه گانه سم ریمی و دو گانه مارک وب و کلی انیمیشن و بازی مختلف که اکثرا این فضا رو داشتن کنار اومدن با نسخه mcu و اون سریال انیمیشنی که از سال ۲۰۱۷ شروع به پخش کرد و یکسره روی گجت و تکنولوژی‌ مانور میدن و فکر میکنن خیلی باحالن سخته
خودمم از حال و هوای فیلم های جان واتس اصلا خوشم نمیاد ، با تام هالند زیاد حال نمیکنم مگه موقع تیم آپ کردنش با دیگران ، کلا از نحوه به تصویر کشیدن این شخصیت توی mcu چندان راضی نیستم و فیلم راهی به خانه نیست هم واسه من فرسنگ ها از لفظ شاهکار فاصله داره به دلایل کاملا منطقی و محکم
پس پذیرای نظرات مخالف هم باشین و اینقدر * مرغ ما یه پا داره * نکنید
امیدوارم انتقاد من کسی رو ناراحت نکنه چون اصلا منظور بدی ندارم
نقل قول کردن
mtm
#18 mtm 1402-09-30 12:51
#17:
متاسفم با این همه مطالب سایت ولی همچنان حرف های بی پایه و اساس عده ای نا آگاه و نا آشنا با ذات مرد عنکبوتی رو تکرار میکنی و راستش اصلا حال و حوصله ندارم دوباره تکرار کنم که چطور تک تک کلماتت اشتباهه
خیلی متاسفم واقعا
سه گانه اسپایدرمن از نطر فروش و امتیاز برترین سه گاته مردعنکبوتیه و به عنوان بزرگترین هوادار مرد عنکبوتی )حداقل در ایران) و کسی که همیشه ایرادی در هر اقتباس کاراکتر محبوبم ببینم اعلام میکنم، هیچ مشکل خاصی با دات پیتر در mcu یا نحوه به تصویر کشیده شدن او ندارم
و البته که راهی به خانه نیست قطعا یک شاهکار کمیک بوکی و سینمایی است
جسارت نباشه،ولی عظمت این شاهکار از سطح فهم و دانش و معلومات بعضی ها در ایران بالاتره و قادر به درکش نیستن
و نسل های بعدی بیشتر قدرش رو خواهند دونست‌.شک ندارم
نقل قول کردن
The Spectacular Burmun
#19 The Spectacular Burmun 1402-09-30 13:51
به نقل از ادریس نصراللهی:
به نقل از The Spectacular Burmun:
به نقل از Amirm:
انگار که این بچه هیچوقت قرار نیست بزرگ بشه و رو پاش وایسته و همچنان زیر منت ابرقهرمانای دیگه باید بمونه...
نمیفهمم این موضوع رو واقعا
و درضمن فکر میکنم جان واتس هم اصلا به درد ساخت یه فیلم واقعی و اصیل از مردعنکبوتی نمیخوره

من واقعا منطق شما هارو نمیفهمم.تو پایان فیلم قبلی که هر بلایی سر این بیچاره اومد.هنوزم بچه اس.
تو هیچ کس رو نداشته باشی که باهاش زندگی کنی،کسی تورو بخاطر نیاره،مجبور باشی تنهایی زندگی کنی و خودت شکم خودتو سیر کنی بچه ای؟!
تو تمامی فیلم های گذشته،هر سوپر هیرویی که تو داستان بوده حداقل یه داستان مشترک با اسپایدی داشته.این منت نیست.اقتباسه.قراره مثلا مرگ جین دی ولف یا جنگ زرهی و ... خیلی داستانای مشترک برای اسپایدی با دردویل یا پانیشر و بقیه نوشته شده.چون یه دسته ان.


فکر میکنم منظور این کاربر عزیز اینه که نگرانه از اینکه دردویل توی فیلم چهارم بخواد مثل ایرون من و .... نقش مرشد اسپایدرمن رو براش بازی کنه که خوشبختانه میشه مطمئن بود که اینطور نیست و اینا فقط قراره با هم تبم آپ کنن
اینکه کینگ پین ویلن اصلی باشه خوبه ( البته بستگی داره که mcu میتونه با سریال های اکو و تولد دوباره نشون بده که عرضه استفاده از این ویلن رو داره یا نه چون خودتون میدونید که کسی از حضورش توی سریال هاکای خوشش نیومد )
اینکه بعد مدت ها دوباره جسیکا جونز رو ببینیم خوبه ولی با حضور کیت بیشاپ ( اونم بدون هاکای ) ، انت من و اکو زیاد موافق نیستم و بنظرم نباید هر بار فیلم ها رو شلوغ کنن حتی اگه بتونن همه رو مدیریت کنن
در نهایت یه توصیه کوچک‌ داشتم برای شما که پذیرای نطرات مخالف هم باشید
کم نیست تعداد طرفدارانی که از تام هالند خوششون نمیاد ، از نحوه به تصویر کشیدن اسپایدرمن توی mcu راضی نیستن ، از سبک فیلم سازی جان واتس لذت کافی رو نمیبرن و ....
کسی هم حق نداره بخاطر سلیقه شون اینکه طرفدار واقعی هستن یا نه رو زیر سئوال ببره
برای این دوستان یه اسپایدرمن سطح خیابانی یعنی اسپایدرمن اصیل و بعد از سه گانه سم ریمی و دو گانه مارک وب و کلی انیمیشن و بازی مختلف که اکثرا این فضا رو داشتن کنار اومدن با نسخه mcu و اون سریال انیمیشنی که از سال ۲۰۱۷ شروع به پخش کرد و یکسره روی گجت و تکنولوژی‌ مانور میدن و فکر میکنن خیلی باحالن سخته
خودمم از حال و هوای فیلم های جان واتس اصلا خوشم نمیاد ، با تام هالند زیاد حال نمیکنم مگه موقع تیم آپ کردنش با دیگران ، کلا از نحوه به تصویر کشیدن این شخصیت توی mcu چندان راضی نیستم و فیلم راهی به خانه نیست هم واسه من فرسنگ ها از لفظ شاهکار فاصله داره به دلایل کاملا منطقی و محکم
پس پذیرای نظرات مخالف هم باشین و اینقدر * مرغ ما یه پا داره * نکنید
امیدوارم انتقاد من کسی رو ناراحت نکنه چون اصلا منظور بدی ندارم

حرفت خیلی بحث برانگیزه.
اولا نظر مخالفی که یذره منطق توش باشه.
من مگه خدام که بگم حرف حرف منه؟کی چنین چیزی گفتم.
بر هیچکس پنهان نیس تریلوژی MCU اسپایدرمن،جزو موفق ترین های مارول و فیلم های اسپایدی هستش(اگر با این موضوع مشکلی داری میزان فروش و نمرات و نظر طرفداران و منتقدین رو ببین)
ما ایرانی ها هستیم که گند همه چیو در میاریم.همه جا میبینی از تام هالند بد میگن یا بلد نیستن و چشم موفقیتش رو ندارن.
برو نظرم رو تو نقد دور از خانه بخون.
من بحثم اینه که هرکسی نظر خودشو داره،اما نظرت باید درست باشه،وقتی میگی بچه که طرف نتونه آب دماغشو بالا بکشه.میگی نه نگاه کن تو این فیلم تام و این اسپایدرمن چیکار میکنن.میگی نه نگاه کن.
راهی به خانه نیست هم همینطور.کسی میتونه بگه به این علت من از فیلم زده شدم،ولی شماها خودتونو القا میکنید میگید فقط حرف من.باید فن واقعی اسپایدرمن باشی تا بفهمی.الان دلیل منطقی و محکمت چیه؟چرا هر دفعه که براشون دلیل میاریم لال میشید و نمیتونید بگید قبول نیس؟!
امیدوارم تو هم ناراحت نشی و متوجه منظورم شده باشی.
نقل قول کردن
Mahdi خپل
+1 #20 Mahdi خپل 1402-10-01 20:36
به نقل از mtm:
#17:
متاسفم با این همه مطالب سایت ولی همچنان حرف های بی پایه و اساس عده ای نا آگاه و نا آشنا با ذات مرد عنکبوتی رو تکرار میکنی و راستش اصلا حال و حوصله ندارم دوباره تکرار کنم که چطور تک تک کلماتت اشتباهه
خیلی متاسفم واقعا
سه گانه اسپایدرمن از نطر فروش و امتیاز برترین سه گاته مردعنکبوتیه و به عنوان بزرگترین هوادار مرد عنکبوتی )حداقل در ایران) و کسی که همیشه ایرادی در هر اقتباس کاراکتر محبوبم ببینم اعلام میکنم، هیچ مشکل خاصی با دات پیتر در mcu یا نحوه به تصویر کشیده شدن او ندارم
و البته که راهی به خانه نیست قطعا یک شاهکار کمیک بوکی و سینمایی است
جسارت نباشه،ولی عظمت این شاهکار از سطح فهم و دانش و معلومات بعضی ها در ایران بالاتره و قادر به درکش نیستن
و نسل های بعدی بیشتر قدرش رو خواهند دونست‌.شک ندارم

استاد کلا یه عده انگشت شمار بیشعور و بیسواد و حسود از اول با اسپایدرمن تام هالند مشکل داشتند و شما چهل شبانه روز تو گوششون یاسین بخونید هیچی حالیشون نمیشه
پس کلا بیخیالشون بشید بهتره
وقتتون رو برای این آدمای جاهل هدر ندید چون وقت شما باارزش تر از این حرفاس
نقل قول کردن
omiDeadpool
+1 #21 omiDeadpool 1402-10-01 23:56
به نقل از Mahdi خپل:
به نقل از mtm:
#17:
متاسفم با این همه مطالب سایت ولی همچنان حرف های بی پایه و اساس عده ای نا آگاه و نا آشنا با ذات مرد عنکبوتی رو تکرار میکنی و راستش اصلا حال و حوصله ندارم دوباره تکرار کنم که چطور تک تک کلماتت اشتباهه
خیلی متاسفم واقعا
سه گانه اسپایدرمن از نطر فروش و امتیاز برترین سه گاته مردعنکبوتیه و به عنوان بزرگترین هوادار مرد عنکبوتی )حداقل در ایران) و کسی که همیشه ایرادی در هر اقتباس کاراکتر محبوبم ببینم اعلام میکنم، هیچ مشکل خاصی با دات پیتر در mcu یا نحوه به تصویر کشیده شدن او ندارم
و البته که راهی به خانه نیست قطعا یک شاهکار کمیک بوکی و سینمایی است
جسارت نباشه،ولی عظمت این شاهکار از سطح فهم و دانش و معلومات بعضی ها در ایران بالاتره و قادر به درکش نیستن
و نسل های بعدی بیشتر قدرش رو خواهند دونست‌.شک ندارم

استاد کلا یه عده انگشت شمار بیشعور و بیسواد و حسود از اول با اسپایدرمن تام هالند مشکل داشتند و شما چهل شبانه روز تو گوششون یاسین بخونید هیچی حالیشون نمیشه
پس کلا بیخیالشون بشید بهتره
وقتتون رو برای این آدمای جاهل هدر ندید چون وقت شما باارزش تر از این حرفاس

کاملا باهات موافقم
فیلمی که بهترین امتیازات سال رو طبق سایت راتن تومیتوز بدست آورد و فیلم محبوب منتقدین شد و ۲ میلیارد بدون هیچ فروشی در چین بدست اورد دیگه حرف و حدیثی باقی نمیذاره که آدم بخواد به خاطر مزخرفات یه مشت جغله بچه وارد بحث بشه
نقل قول کردن
Madi
-1 #22 Madi 1402-10-03 10:22
چرا هنوز از black cat خبری نیست؟
بازم مایلز؟ چرا همه داستانا مرد عنکبوتی به مایلز ختم میشه ؟
نقل قول کردن
استاد
#23 استاد 1402-10-03 14:26
به نقل از Madi:
چرا هنوز از black cat خبری نیست؟
بازم مایلز؟ چرا همه داستانا مرد عنکبوتی به مایلز ختم میشه ؟

الان کجای داستان به مایلز ختم شده؟!!!
بلک کت هم چون سونی میخاد اختصاصی ازش بسازه تو mcu نمیاد
نقل قول کردن
The Spectacular Burmun
#24 The Spectacular Burmun 1402-10-03 15:24
#۲۲
حضور مایلز یه شایعه اس.بعد کدوم همه داستانا به مایلز«ختم»شده.ا گر باشه فقط کاراکتر فرعی هستش و قراره به پیشبرد داستان کمک کنه.
تازه،تا وقتی که اسپایدرورس در جریانه و داره میترکونه،هیچ آدم عاقلی اقتباس لایو اکشن اونم نمیکنه.
نقل قول کردن
spider-ham
#25 spider-ham 1402-10-03 20:33
عالیه!به نظرم مارول اگه خلاقیت به خرج بده فیلم می تونه از نو وی هوم هم بهتر بشه!
نقل قول کردن
spider-ham
#26 spider-ham 1402-10-03 20:33
عالیه!به نظرم مارول اگه خلاقیت به خرج بده فیلم می تونه از نو وی هوم هم بهتر بشه!
نقل قول کردن
spider-ham
#27 spider-ham 1402-10-03 20:38
به نقل از Mahdi خپل:
به نقل از mtm:
#17:
متاسفم با این همه مطالب سایت ولی همچنان حرف های بی پایه و اساس عده ای نا آگاه و نا آشنا با ذات مرد عنکبوتی رو تکرار میکنی و راستش اصلا حال و حوصله ندارم دوباره تکرار کنم که چطور تک تک کلماتت اشتباهه
خیلی متاسفم واقعا
سه گانه اسپایدرمن از نطر فروش و امتیاز برترین سه گاته مردعنکبوتیه و به عنوان بزرگترین هوادار مرد عنکبوتی )حداقل در ایران) و کسی که همیشه ایرادی در هر اقتباس کاراکتر محبوبم ببینم اعلام میکنم، هیچ مشکل خاصی با دات پیتر در mcu یا نحوه به تصویر کشیده شدن او ندارم
و البته که راهی به خانه نیست قطعا یک شاهکار کمیک بوکی و سینمایی است
جسارت نباشه،ولی عظمت این شاهکار از سطح فهم و دانش و معلومات بعضی ها در ایران بالاتره و قادر به درکش نیستن
و نسل های بعدی بیشتر قدرش رو خواهند دونست‌.شک ندارم

استاد کلا یه عده انگشت شمار بیشعور و بیسواد و حسود از اول با اسپایدرمن تام هالند مشکل داشتند و شما چهل شبانه روز تو گوششون یاسین بخونید هیچی حالیشون نمیشه
پس کلا بیخیالشون بشید بهتره
وقتتون رو برای این آدمای جاهل هدر ندید چون وقت شما باارزش تر از این حرفاس

واقعا نباید جور حرف ها اهمیت داد :oops: همه ی این ها فلان و بهمان و...هستند
نقل قول کردن
حمید ایرانی
#28 حمید ایرانی 1402-10-04 19:53
با توجه به اتفاقات آخر نو وی هوم و اشاره ی کوچیکی که تو ATSV شدحضور مایلز اصلا بعید نیست.
نقل قول کردن
Spider-bro
#29 Spider-bro 1402-10-06 18:42
مقاله بسیار عالی بود ممنون
ولی به نظرم مرد مورچه ای و مایلز مورالز اضافی هستند حالا مرد مورچه ای خیلی مسئله ای نیست ولی وجود مایلز مورالز به نظرم اشتباهه باید توی قسمت چهارم مولتیوس و امثال این رو بزارند کنار و یکم رو خود پیتر پارکر تام هالند و شیوه و زندگیش تمرکز داشته باشن و یکم بتونه Friendly Neighbourhood ساده تری باشه. با توجه به اینکه صنایع استارک رو از دست داده و خودش یه لباس کلاسیک درست کرده که خیلی خوبه. اما با ورود مایلز مورالز یکم اشتباه میشه. به نظرم بهتره تمرکز رو پیتر باشه و تنها اسپایدی mcu باشه ولی انصافا مایلز مورالز برای دنیای اندرو گارفیلد یا توبی مگوایر خیلی مناسبه چون جفتشون کاملا بالق هستند و وظیفه خودشون به عنوان Friendly Neighbourhood تو فیلم های قبلیشون ایفا کردند.و وجود یه مایلز مورالز تو یکی از اون سری ها (اگه در آینده خواستند ادامه بدن) باشه یا خوبه اگه یه فیلم solo داشته باشه. ویلن ها هم خوب هستند و اگه والچر و اسکورپیون هم حضور داشته باشند که دیگه تمام. خیلی خوب میشه اگه پیتر با گوئن یا هری آزبورن داخل این فیلم آشنا بشه. کاش کپی رایت ها اونقدر سخت نبودند وگرنه شاید آزکورپ هم تو mcu وجود میداشت ولی حیف که سونی خیلی سختگیر هست. امیدوارم قبل از 2025 اکران بشه.مرسی از نویسنده و مقاله کامل. اگه باز هم خبری شد حتما تو آپدیت های بعدی بگذارید.
(اگر تا اینجا خوندید نظر شما چیه؟)
نقل قول کردن
زنده یاد محتشم
#30 زنده یاد محتشم 1402-10-07 19:00
راستی حرفی از حضور استارلرد نشده؟؟ بنظرم اگه قراره شخصیتایی مثل دردویل و انت من تو فیلم حضور داشته باشن از انت من به مراتب گزینه بهتریه
نقل قول کردن
amirmahdi 1381
#31 amirmahdi 1381 1402-10-07 20:43
به نقل از زنده یاد محتشم:
راستی حرفی از حضور استارلرد نشده؟؟ بنظرم اگه قراره شخصیتایی مثل دردویل و انت من تو فیلم حضور داشته باشن از انت من به مراتب گزینه بهتریه

داداش بنظرت زیادی یه مشت شایعات رو جدی نگرفتین؟
بعدشم،استار لرد که ریشه فضایی و کیهانی داره دقیقا کجاش از انت من مناسب تره؟
نقل قول کردن
Spider-bro
#32 Spider-bro 1402-10-08 12:13
این شایعه درسته که میگه به دلیل پروژه های دیگه زندایا انتشار فیلم 2025 انجام میشه؟؟؟
نقل قول کردن
Elham
#33 Elham 1402-10-08 16:05
استاد یه سایتم برای ما بت من فنا درست کنید
نقل قول کردن
Spid
#34 Spid 1402-10-15 12:00
سلام
ببخشید بابت کامنت نامربوط به پست
استاد گوگل زده که اندرو گارفیلد تو ونوم ۳ حضور داره
قطعیه این موضوع یا صرفا گمانه زنیه؟
uplooder.net/.../IMG-3731.jpeg
نقل قول کردن
Spider-bro
#35 Spider-bro 1402-10-15 12:58
به نقل از Spid:
سلام
ببخشید بابت کامنت نامربوط به پست
استاد گوگل زده که اندرو گارفیلد تو ونوم ۳ حضور داره
قطعیه این موضوع یا صرفا گمانه زنیه؟
uplooder.net/.../IMG-3731.jpeg

سلام احتمالا قطعی نیست معمولا گوگل کست واقعی نیست. تو کست Dr strange :multiverse of madness توبی و اندرو داخل گوگل کستش بودند که بعدا حذف شدند در صورتیکه داخل فیلم اصلا اشاره ای بهشون نشد و حتی حضور نداشتند.
نقل قول کردن
mtm
#36 mtm 1402-10-15 15:22
به نقل از Spid:
سلام
ببخشید بابت کامنت نامربوط به پست
استاد گوگل زده که اندرو گارفیلد تو ونوم ۳ حضور داره
قطعیه این موضوع یا صرفا گمانه زنیه؟
uplooder.net/.../IMG-3731.jpeg

اگه این خبر واقعی بود که قبل از همه خودمون تو سایت اعلام‌ش کرده بودیم
بعدشم اون عکسای گوگل که اصلا "خبری" نیستن و صرفا جنبه تزئینی دارن
نقل قول کردن
amirmol
#37 amirmol 1402-10-19 02:02
استاد طبق چیزایی که دیدم میتونم بگم تو دنیای مرد عنکبوتی مارول قراره تام هالند سرویس بشه (با توجه به حضور ونوم و موربیوس و کریون) ولی بنظرم یه مقاله راجع به دنیای سینمایی مرد عنکبوتی مارول بنویسید
نقل قول کردن
mtm
#38 mtm 1402-10-19 07:11
به نقل از amirmol:
ولی بنظرم یه مقاله راجع به دنیای سینمایی مرد عنکبوتی مارول بنویسید

"یه مقاله بنویسیم"؟ فک کنم یه 100 تایی تا حالا نوشته باشیم
نقل قول کردن
The Spectacular Burmun
#39 The Spectacular Burmun 1402-12-02 12:47
کلا اخبار این فیلم رو خیلی دنبال میکنم.
درباره رفتن جان واتس خیلی ناراحت شدم.اصلا حد و مرز نداره.اما این یه شروع دوباره اس...باید امید داشته باشیم.ضمن اینکه شنیدم نویسنده سریال دردویل کارگردانه.پس قطعا میتونه اثر دارکی تحویل بده که کاملا با سطح خیابانی هماهنگ باشه.
درهرصورت موافقم که دیرتر بیاد.کلی وقت دارن تا بتونن دنباله روی شاهکاری مثل راهی به خانه نیست بشن.قطعا امثال من و طرفداران دیگه یه ایده توپ میخوایم.
نقل قول کردن
KIYAN JODEYLI
#40 KIYAN JODEYLI 1402-12-02 14:20
بهترین ویلن میتونه کینگ پین باشه .
من که بسیار هایپم برای این فیلم ;-)
خستته نباشین .
نقل قول کردن
محسن
#41 محسن 1402-12-02 15:06
فقط سبیل های مایلز
خیلی شبیه اونه که میگه عسله لامصب
نقل قول کردن
MMasihP
#42 MMasihP 1402-12-02 15:12
نمیدونم چرا الان که بالاخره مارول سرعقل اومده(البته تا حدی) سونی داره تر میزنه
نقل قول کردن
Abulfazl
#43 Abulfazl 1402-12-02 17:34
از‌من‌مارول‌خوب‌پیش‌می‌ره‌
،فقط‌اینجا‌سونی‌‌یک‌خورده‌گیر‌داده‌‌

‌،چون‌یک‌ایده‌‌(مولتی‌ورس)یک‌بار‌‌خوب‌درآمد‌‌،
نباید‌دوباره‌‌‌قضیه‌های‌مولتی‌ورس‌بیارن.
اگر‌سونی‌دوباره‌دوست‌داره‌توبی‌‌
مگواید‌ و اندوگارفیلد‌دوباره‌روی
پرده‌بیاره‌،بیاد‌‌(مردعنکبوتی۴‌توبی‌مگواید)و‌

(مردعنکبوتی‌شگفت‌انگیز۳)‌را‌بسازه،
چه‌گیری‌داده‌‌به‌
قسمت۴‌مردعنکبوتی تام‌هالند‌.

‌از‌نظرمن‌مارول‌تاریخ‌‌خوبی‌
برای‌اکران‌فیلم‌انتخاب‌کرده،چون‌بیشتر
می‌توانند‌
روی‌فیلم‌‌وقت‌‌بزارن‌
و‌‌اشکالات‌فیلم‌را‌حل‌کنندویک‌اثر‌شاهکار‌بسازن
نقل قول کردن
The amazing A.M
#44 The amazing A.M 1402-12-02 21:39
سلام بر همه گی و استاد بزرگ وار آقای ترابی من یک نظری دارم اونم اینکه فیلم مرد عنکبوتی 4 تام هالند فیلم نامه مارول باشه با کینگ پینگ بجنگنه و اون سونی بی شرف خاک بر سر هم بیاد فیلم مرد عنکبوتی شگفت انگیز 3 رو بسازه همراه با توبی مگوایر و اندرو گارفیلد اینجوری همه مشکلات حل میشه تمام......... هر کی موافقه که ایده من بهترین ایده است همین الان بگید
نقل قول کردن
کیارش شیروانی
#45 کیارش شیروانی 1402-12-02 22:19
هرچی سونی گفت، یرعکسش رو انجام بدین؛ تضمینی موفق میشین
نقل قول کردن
Spider-Bro
#46 Spider-Bro 1402-12-03 14:11
به نقل از The amazing A.M:
سلام بر همه گی و استاد بزرگ وار آقای ترابی من یک نظری دارم اونم اینکه فیلم مرد عنکبوتی 4 تام هالند فیلم نامه مارول باشه با کینگ پینگ بجنگنه و اون سونی بی شرف خاک بر سر هم بیاد فیلم مرد عنکبوتی شگفت انگیز 3 رو بسازه همراه با توبی مگوایر و اندرو گارفیلد اینجوری همه مشکلات حل میشه تمام......... هر کی موافقه که ایده من بهترین ایده است همین الان بگید

ایده خوبی هست ولی سونی پول پرست به همین سادگی ها نمیتونه این کار رو انجام بده بعد از فروش فوق العاده No way home سونی میخواست با اندرو قرارداد ببنده که خود اندرو مخالفت میکنه (که درست هم هست) چون سونی به داستان و شخصیت پردازی اهمیت نمیده کلا هم نویسندگی افتضاحی داره.
همین لایو اکشن مادام وب. در یک کلمه "افتضاح".
و واقعا جدا از پول پرست بودن این استودیو. چرت و پرت تحویل میده(البته معذرت میخوام).
این همه اسپین آف اسپایدرمن بدون اسپایدرمن.
سونی میخواد یک universe برای خودش درست کنه مثل مارول
ولی گند زده. نه به خاطر شخصیت ها. به خاطر نویسندگی افتضاح.
واقعا انتظار داشتم مادام وب بتونه سونی رو نجات بده.
سونی مگه رایت اسپایدرمن رو نداره؟؟؟
خب بیا (اسپایدرمن ۴ سم ریمی) یا بهتر (مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۳) رو بساز. یا کلا یه سری جدید. با بازیگرا و داستان متفاوت.
واقعا هر روز آرزو میکنم استودیو مارول، سونی رو بخره.
نقل قول کردن
mtm
#47 mtm 1402-12-03 14:35
به نقل از Spider-Bro:
به نقل از The amazing A.M:
سلام بر همه گی و استاد بزرگ وار آقای ترابی من یک نظری دارم اونم اینکه فیلم مرد عنکبوتی 4 تام هالند فیلم نامه مارول باشه با کینگ پینگ بجنگنه و اون سونی بی شرف خاک بر سر هم بیاد فیلم مرد عنکبوتی شگفت انگیز 3 رو بسازه همراه با توبی مگوایر و اندرو گارفیلد اینجوری همه مشکلات حل میشه تمام......... هر کی موافقه که ایده من بهترین ایده است همین الان بگید


سونی مگه رایت اسپایدرمن رو نداره؟؟؟
خب بیا (اسپایدرمن ۴ سم ریمی) یا بهتر (مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۳) رو بساز. یا کلا یه سری جدید. با بازیگرا و داستان متفاوت.
واقعا هر روز آرزو میکنم استودیو مارول، سونی رو بخره.

من بارها گفتم بازم‌میگم
یعنی عقل خود سونی نمیرسه بیاد اسپایدرمن شگفت انگیز ۳ یا اسپایدرمن ۴ مگوآیر رو بسازه؟
مرض داره بره از رو مادام وب و موربیوس بسازه؟
دلیلش اینه که طبق توافق با سونی فقط یه نسخه لایو اکشن از اسپایدرمن پیتر پارکر میتونه بسازه که اونم تو mcu هستش
نقل قول کردن
Spider-Bro
#48 Spider-Bro 1402-12-03 14:47
به نقل از mtm:
به نقل از Spider-Bro:
به نقل از The amazing A.M:
سلام بر همه گی و استاد بزرگ وار آقای ترابی من یک نظری دارم اونم اینکه فیلم مرد عنکبوتی 4 تام هالند فیلم نامه مارول باشه با کینگ پینگ بجنگنه و اون سونی بی شرف خاک بر سر هم بیاد فیلم مرد عنکبوتی شگفت انگیز 3 رو بسازه همراه با توبی مگوایر و اندرو گارفیلد اینجوری همه مشکلات حل میشه تمام......... هر کی موافقه که ایده من بهترین ایده است همین الان بگید


سونی مگه رایت اسپایدرمن رو نداره؟؟؟
خب بیا (اسپایدرمن ۴ سم ریمی) یا بهتر (مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۳) رو بساز. یا کلا یه سری جدید. با بازیگرا و داستان متفاوت.
واقعا هر روز آرزو میکنم استودیو مارول، سونی رو بخره.

من بارها گفتم بازم‌میگم
یعنی عقل خود سونی نمیرسه بیاد اسپایدرمن شگفت انگیز ۳ یا اسپایدرمن ۴ مگوآیر رو بسازه؟
مرض داره بره از رو مادام وب و موربیوس بسازه؟
دلیلش اینه که طبق توافق با سونی فقط یه نسخه لایو اکشن از اسپایدرمن پیتر پارکر میتونه بسازه که اونم تو mcu هستش

همین قضیه باعث شده مارول و سونی سر تاریخ و داستان اسپایدرمن ۴ دچار بحث بشن. کوین فایگی میدونه داره چیکار میکنه. این سونی هم که دیده nwh خوب فروخته دوباره میخواد مولتی ورس باشه. خودتون بهتر میدونید.
اما با این وضعیت درگیری ها احتمالا این فیلم هم مثل

اسپایدرمن ۴ (توبی مگوایر با کارگردانی سم ریمی) کنسل میشه.
نقل قول کردن
داریوش رحیمی
#49 داریوش رحیمی 1402-12-03 18:23
به نقل از محسن:
فقط سبیل های مایلز
خیلی شبیه اونه که میگه عسله لامصب
به نظرم باید بازیگر مایلز دفاع چپ بارسلونا باشه لامصب عین خودشه
:D
نقل قول کردن
امیرمحمد
#50 امیرمحمد 1402-12-03 21:00
تو مقاله یه جا نوشتی ام جی واتسون ولی اسم اصلی زندایا داخل فیلم میشل جونز هست و فامیلی به اسم واتسون نداره.ام جی واتسون خلاصه اسم مری جین واتسون هست که مال فیلم توبی مگوایر هست نه تام هالند.
نقل قول کردن
mtm
#51 mtm 1402-12-03 22:46
به نقل از امیرمحمد:
تو مقاله یه جا نوشتی ام جی واتسون ولی اسم اصلی زندایا داخل فیلم میشل جونز هست و فامیلی به اسم واتسون نداره.ام جی واتسون خلاصه اسم مری جین واتسون هست که مال فیلم توبی مگوایر هست نه تام هالند.

معلومه شما مقالات سایتو نمیخونی
آیتم شماره ۱۸ رو بخون:
spidey.ir/.../...
نقل قول کردن
رض
#52 رض 1402-12-04 01:19
به نظر من که فیلم ممکنه که کنسل بشه یا بد ازآب دربیاد با این خبرا چون آخرین بار که سونی خواسته تو فیلم های اسپایدرمن دخالت کنه نتیجش شده مرد عنکبوتی ۳ و کنسل شدن مرد عنکبوتی ۴
نقل قول کردن
Spider-Bro
#53 Spider-Bro 1402-12-04 10:57
اصلا چه سودی برای سونی داره؟
هنوز بعد از "مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲" و " مرد عنکبوتی ۳"
یاد نگرفته که نباید تو فیلم ها دخالت کنه. به لطف مارول هست که الان "Homecoming" و "Far From Home" و شاهکار "No way home" فیلم های عالی شدند.
نقل قول کردن
The Spectacular Burmun
#54 The Spectacular Burmun 1402-12-04 12:54
به نقل از رض:
به نظر من که فیلم ممکنه که کنسل بشه یا بد ازآب دربیاد با این خبرا چون آخرین بار که سونی خواسته تو فیلم های اسپایدرمن دخالت کنه نتیجش شده مرد عنکبوتی ۳ و کنسل شدن مرد عنکبوتی ۴

وقتی قرار دادش رو بستن و تریلوژی دوم تمدید شده،چرا باید کنسل بشه؟
دخالت های سونی هم تااینجا بی نتیجه بوده.گفتن مولتی ورسی میشه،نشد.گفتن جان واتس برمیگرده،برنگشت .پروسه تولید فیلم در بهترین حالت ممکنه(فقط امیدوارم واقعا ناامیدمون نکنه)
نقل قول کردن
sirmgamer
#55 sirmgamer 1402-12-04 16:53
سلام و درود بر همه
الان داشتم دوباره مقاله رو میخوندم
یه چیزی یادم اومد (که فقط در حد تئوریه) اون ونوم که باقی مونده مال mcu هست اگه جزو ونوم سونی ورس بود طلسم اون رو هم می‌برد به سونی ورس و اینکه ادی براک سونی ورس و ونومش از طریق کندو پیداش کرده بودن
یا شاید به کندوی mcu متصل نیستن و فقط به ونوم متصل شده بودن(چون داخل یه دنیا بودن)
نقل قول کردن
mtm
#56 mtm 1402-12-04 18:00
به نقل از The Spectacular Burmun:
به نقل از رض:
به نظر من که فیلم ممکنه که کنسل بشه یا بد ازآب دربیاد با این خبرا چون آخرین بار که سونی خواسته تو فیلم های اسپایدرمن دخالت کنه نتیجش شده مرد عنکبوتی ۳ و کنسل شدن مرد عنکبوتی ۴

وقتی قرار دادش رو بستن و تریلوژی دوم تمدید شده،چرا باید کنسل بشه؟
دخالت های سونی هم تااینجا بی نتیجه بوده.گفتن مولتی ورسی میشه،نشد.گفتن جان واتس برمیگرده،برنگشت.پروسه تولید فیلم در بهترین حالت ممکنه(فقط امیدوارم واقعا ناامیدمون نکنه)

هنوز قضیه منتفی شدن‌مولتی ورس یا انتخاب کارگردان که قطعی نشده. هیچ چیزی رسما اعلام نشده
نقل قول کردن
Sina3
#57 Sina3 1402-12-06 18:27
با این اختلاف ها فیلم ممکنه که کنسل بشه ولی خب به این سه گانه تام هالند بیشتر از سه گانه قبلیش امید داشتم چون قرار بود یه مرد عنکبوتی مستقل و خیابونی تر ببینیم که قرار بود فضای فیلمش هم بزرگسالانه تر و دارک تر بشه
آقای ترابی به نظر شما کدوم بازیگر به غیر از اونایی که نقش مرد عنکبوتی رو باز کردن میتونه نقش مرد عنکبوتی رو خیلی خوب بازی کنه ؟ به نظر من تیموتی شالامی میتونه گزینه خوبی باشه
نقل قول کردن
نوید
#58 نوید 1403-01-12 15:29
بنظرم سگانه خوبی میشه امیدوارم گرین گابلین توی این سگانه یه لباس خوب براش بزارن با شخصیت پردازی خفن (اگه باشه)
نقل قول کردن
Lucifer
#59 Lucifer 1403-01-12 18:46
به نقل از mtm:
به نقل از Amirm:
انگار که این بچه هیچوقت قرار نیست بزرگ بشه و رو پاش وایسته و همچنان زیر منت ابرقهرمانای دیگه باید بمونه...
نمیفهمم این موضوع رو واقعا
و درضمن فکر میکنم جان واتس هم اصلا به درد ساخت یه فیلم واقعی و اصیل از مردعنکبوتی نمیخوره

بچه که شمایی با این نظر دادنت. اسپایدی ما هم حتی یه لحظه زیز منت احدی نبوده. و جان واتس تا الان سه تا فیلم کاملا "اصیل" و "واقعی" از مردعنکبوتی ساخته یکی از یکی بهتر

راستش من فکر میکردم این موضوع که همش از ابرقهرمان های دیگه کمک میگیره شاید برخلاف حرف هایی که خیلیا میزنن میتونه نشون دهنده خاکی بددنش باشه چون نشون میده قهرمان های دیگه چقدر سطحشون بالاس و چقدر پیتر خاکی و گاها بدبیار و درنتیجه ملموس تره.
بعدشم بعد از ورود این شخصیت به دنیای سینمایی مارول نیاز بود که توی فیلم ها کانکشن با قهرمان های دیگه دیده بشه.
البته من با نظر کسایی که میگن فیلم های جان واتس خوب نیست شاید مخالف باشم ولی میفهمم چی میگن ولی چیزی که جدیدا متوجه شدم اینه که فیلم های اسپایدرمن اگرچه باهم خیلی فرق دارن هیچکدوم اشتباه نیستن چون هرکدوم روی جنبه خیلی متفاوت از این کاراکتر زوم کرده و انگار همشون خیلی متفاوتن ولی یکین، ایچکدوم از فیلم های مردعنکبوتی حتی اگه بد باشن اینجوری نیستن که بگیم اینو انقدر تغیرش دادن که دیگه فقط اسمش مردعنکبوتیه با این که از همه جهت این فیلما با هم فرق دارن.
ولی خب وقتی ی کاراکتر انقدر محبوبیتش بالاس کمتر تغیر نیاز داره و دست سازنده بسته تر میشه.
نقل قول کردن
The Spectacular Burmun
#60 The Spectacular Burmun 1403-01-12 19:23
عه.من فقط تا اون بخش که کارگردان سریع و خشن ۹ انتخاب شده شنیده بودم.اینکه هیچ کارگردانی نیومده و فیلمنامه ای هم ننوشتن رو نمیدونستم.
یه چیزی هم من شنیده بودم(و منطقی بنظر میاد)اینکه قراره واسه سال ۲۰۲۶ اکران بشه،نه ۲۰۲۵(واقعا هم منطقیه،چون مارول واسه سال ۲۰۲۵ پر هستش و آثار مهمی مثل تاندربولتس یا کاپیتان آمریکا ۴ و فنتستیک فور واسه اکران هستن و روند تولید دیزنی هم عوض شده و اینجوری بهتره)
اینم باز ثابت میکنه که هنوز هیچ چیزی نمیدونیم و همه چیز شایعه اس.
درهرصورت تمام اخبار این فیلم رو از همه جا دنبال میکنم چون خیلی دلم میخواد بدونم فیلم بعدی چطور میشه و آیا میتونه با شاهکار قبلی رقابت کنه؟
ممنون بابت اینکه اخبار رو پوشش میدید.
نقل قول کردن
mtm
#61 mtm 1403-01-12 20:03
به نقل از Lucifer:
به نقل از mtm:
به نقل از Amirm:
انگار که این بچه هیچوقت قرار نیست بزرگ بشه و رو پاش وایسته و همچنان زیر منت ابرقهرمانای دیگه باید بمونه...
نمیفهمم این موضوع رو واقعا
و درضمن فکر میکنم جان واتس هم اصلا به درد ساخت یه فیلم واقعی و اصیل از مردعنکبوتی نمیخوره

بچه که شمایی با این نظر دادنت. اسپایدی ما هم حتی یه لحظه زیز منت احدی نبوده. و جان واتس تا الان سه تا فیلم کاملا "اصیل" و "واقعی" از مردعنکبوتی ساخته یکی از یکی بهتر

راستش من فکر میکردم این موضوع که همش از ابرقهرمان های دیگه کمک میگیره شاید برخلاف حرف هایی که خیلیا میزنن میتونه نشون دهنده خاکی بددنش باشه چون نشون میده قهرمان های دیگه چقدر سطحشون بالاس و چقدر پیتر خاکی و گاها بدبیار و درنتیجه ملموس تره.
بعدشم بعد از ورود این شخصیت به دنیای سینمایی مارول نیاز بود که توی فیلم ها کانکشن با قهرمان های دیگه دیده بشه.
البته من با نظر کسایی که میگن فیلم های جان واتس خوب نیست شاید مخالف باشم ولی میفهمم چی میگن ولی چیزی که جدیدا متوجه شدم اینه که فیلم های اسپایدرمن اگرچه باهم خیلی فرق دارن هیچکدوم اشتباه نیستن چون هرکدوم روی جنبه خیلی متفاوت از این کاراکتر زوم کرده و انگار همشون خیلی متفاوتن ولی یکین، ایچکدوم از فیلم های مردعنکبوتی حتی اگه بد باشن اینجوری نیستن که بگیم اینو انقدر تغیرش دادن که دیگه فقط اسمش مردعنکبوتیه با این که از همه جهت این فیلما با هم فرق دارن.
ولی خب وقتی ی کاراکتر انقدر محبوبیتش بالاس کمتر تغیر نیاز داره و دست سازنده بسته تر میشه.

آفرین!
بالاخره یکی تو این صفحه حرف "درست" زد
بعد از ۵ فیلم لایو اکشن، کوین فایگی و رفقا باید احمق میبودن که دقیقا همون چیزای قبلی رو نشون تماشاچی ها بدن
واسه همین سعی کردن چیزایی رو نشون بدن که قبلا نمایش داده نشده بودن. اومدن اریجین رو ازش گذر کردن، روی مقطعی زوم کردن که تو فیلمای قبلی بهشون خیلی سریع پرداخت شده بود (دوران دبیرستان)، تمرکز کردن روی دشمنای جدید مردعنکبوتی، تعامل با دیگر قهرمانان (چون سونی قبلا اگه میخواست هم نمیتونست) و ... اما در عین حال به ذات و جوهره اسپایدرمن وفادار بودن و فقط اون محیط پیرامونی و setting رو عوض کردن. من به عنوان یه هوادار مردعنکبوتی همه ی فیلماشو دوست دارم با همه ی نقاط ضعف و قوت شون ...
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

کمیک هویت آزبورن

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

13

26

15

16

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

21

36

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

43

008

009

25

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

34

48

45