10 چیزی که باید در مرد عنکبوتی 4، 5 و 6 ببینیم!

10 چیزی که باید در مرد عنکبوتی 4، 5 و 6 ببینیم!

با توجه به پایان‌بندی فیلم "راهی به خانه نیست"، در آینده تمام درها برای ورود هر چیزی به سه‌گانه دوم مرد عنکبوتی باز است و در این مقاله میخواهیم تنها به 10 مورد از اتفاقاتی که دوست داریم ببینیم اشاره کنیم.

 

هشدار: این مطلب حاوی اسپویلر است و داستان فیلم "راهی به خانه نیست" را لو میدهد.

 

مقدمه: "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" موفق شد سه نسل از تماشاگران آثار ابرقهرمانی را برای یک رویداد سینمایی بزرگ در حد و اندازه های اونجرز گرد هم آورد که پایان دراماتیکی نیز برای سه گانه مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول را نیز رقم زد. با این حال، در روز‌هایی که خبر انتشار رکورد شکنی روزانه مرد عنکبوتی همه را شوکه کرده است، خبری دیگر نیز ما رو خوشحال کرد و آنهم این بود که سه گانه دیگری با مشارکت مارول در MCU در دست ساخت قرار دارد (خبرش اینجاست). مرد عنکبوتی با بازی تام هالند ابتدا با والچر روبرو شد و سپس نفس میستریو را در یک ماجراجویی خطرناک بین المللی گرفت، و البته هویتش در معرض دید جهانیان قرار گرفت و اخیراً با پنج شرور از سراسر دنیاهای موازی یا مولتی‌ورس مبارزه کرد. اما با توجه به پایان‌بندی فیلم "راهی به خانه نیست"، در آینده تمام درها برای ورود هر چیزی به سه‌گانه دوم مرد عنکبوتی باز است. در حالی که استودیوهای مارول و سونی درباره برنامه‌های آینده سکوت کرده‌اند، اما طرفداران همچنان به بحث در مورد "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" ادامه می‌دهند و ما در سایت اسپایدی قبلا مقالات زیادی درباره اینکه احتمالا در آینده چه داستان هایی خواهیم دید داشتیم (اینجا، اینجا و اینجا) و این مقاله را نیز از سایت Direct تقدیم میکنیم که موضوع مشابهی دارد.

 

برای دانلود فیلم راهی به خانه نیست با زیرنویس فارسی به اینجا و برای خواندن نقد سایت اسپایدی به اینجا بروید.

 

10- نشان دادن شخصیت های سطح خیابانی (Street-Level Characters)

کینگ پین

استودیوی مارول اخیراً شروع به راه‌اندازی داستان هایی با محوریت جنایات خیابانی کرده است تا آینده‌ای بزرگتری در MCU داشته باشند، به همین منظور مارول شاید در "راهی به خانه نیست" بار دیگر قهرمان سریال دردویل یعنی چارلی کاکس را معرفی کرد و البته سریال هاکای نیز بازگشت کینگ‌پین با بازی وینسنت وینسنت دن آفریو را به نمایش گذاشت. با این اوصاف اکنون که تام هالند شروعی کاملاً تازه در زندگی عاری از فناوری پیشرفته استارک دارد، شاید زمان آن رسیده است که کاملا به ریشه‌های مرد عنکبوتی در کمیک بازگردد. با توجه به قرارداد سونی و مارول استودیو، هر فیلم اخیر مرد عنکبوتی یک قهرمان بزرگ دیگر از جمله مرد آهنی، نیک فیوری و دکتر استرنج را به نمایش گذاشته است. با این حال، با رفتن به سه گانه دوم، مت مورداک ممکن است یک نامزد ایده آل برای کمک به پیتر پارکر برای مواجه شدن با یک تهدید در سطح خیابان باشد. اگرچه وکیل نابینا هیچ خاطره‌ای از مرد عنکبوتی بودن پیتر پارکر نخواهد داشت، اما ممکن است این بار به شکلی قهرمانانه دوباره به هم برسند. با توجه به اینکه کینگ پین اخیراً در هاکای دوباره معرفی شده است، این رئیس مافیای نیویورک به دلیل سابقه طولانی خود در دشمنی با Spider-Man و Daredevil در دنیای کمیک می‌تواند تأثیری مستقیم در فیلم‌های بعدی داشته باشد.

 

9- عدم تکیه مفرط بر روی کمک انتقام جویان

از زمانی که اسپایدرمن با نقش آفرینی تام هالند اولین بازی خود را در MCU انجام داد، بسیاری از اتکای بیش از حد این شخصیت به قهرمانان با تجربه‌تر برای کمک به پیتر در کارهای قهرمانانه‌اش انتقاد داشتند. شاید اکنون با توجه به اینکه خاطره پیتر پارکر اکنون از جهان پاک شده است دیگران و انتقام‌جویان از مرد عنکبوتی جدید بی‌اطلاع هستند، فیلم‌های آینده این شخصیت می‌تواند فضایی تازه را برای مخاطب خلق کند، فضایی که مرد عنکبوتی دیگر کمک شاخصی نخواهد داشت.

 

8- ورود سیمبیوت ها به دنیای سینمایی مارول

ونوم مرد عنکبوتی 4

بعد از اینکه صحنه پس از تیتراژ "ونوم 2"، ادی براک با بازی تام هاردی و همراهش ونوم را به MCU کشاند، خیلی ها انتظار داشتند که به زودی تقابل ونوم و اسپایدرمنِ تام هالند را تماشاگر باشند. اما صحنه پس از تیتراژ "راهی به خانه نیست"، پیچیدگی شگفت‌انگیزی در همه چیز ایجاد کرد و تنها بخشی از سیمبیوت ونوم را در MCU باقی گذاشت. بنابراین، با حرکت رو به جلو، به نظر می‌رسد که پیتر پارکر قرار است در دنباله آینده با یک سیمبیوت مجزا روبرو شود، اگرچه احتمالاً بدون حضور ادی براکِ تام هاردی، مگر اینکه MCU بازهم همه را با تصمیم جدیدی شگفت‌زده کند. فرنچایز مرد عنکبوتی از زمانی که توبی مگوایر برای اولین بار در "مرد عنکبوتی 3" در سال 2007 با این موجود قدرتمند و بیگانه روبرو شده است، چیزی از ونوم در برابر مرد عنکبوتی نشان نداده، بنابراین شاید وقت آن رسیده است که طعم قلدری این موجود فضایی را جلوی مرد عنکبوتی تام هالند به طرفداران بچشانند. در حال حاضر، تصور اینکه چگونه ونوم می‌تواند در چهارمین فیلم مرد عنکبوتی قرار بگیرد دشوار است، اما کاملاً محتمل است که این سیمبیوت تهدید بزرگ بعدی پیتر پارکر باشد.

 

7- کریون شکارچی!

500

سال‌هاست که بسیاری از طرفداران دنیای سینمایی مارول خواستار حضور شخصیت ابرشرور «کریون شکارچی» در فیلم های مرد عنکبوتی شده‌اند که قدمت آن به فرانچایز توبی مگوایر بازمی‌گردد. این شرور روسی یک شکارچی مشهور است که دوست دارد خود را به عنوان بزرگترین شکارچی جهان ثابت کند. نام اصلی او سرگئی کراوینوف بوده و از دشمنان کلاسیک مرد عنکبوتی است. جالب اینجاست که کریون در مقطعی قرار بود تا قبل از اینکه برنامه‌های مولتی ورس برای "راهی به خانه نیست" شروع شود، نقش شرور سومین قسمت اسپایدی با بازی تام هالند باشد. و البته گفته شده آرون تیلور جانسون در فیلم اختصاصی کریون شکارچی محصول 2023 نقش این شکارچی نمادین را بازی خواهد کرد (خبرش اینجاست). با این اوصاف در حالی که "مرد عنکبوتی 4" احتمالاً حول محور سیمبیوت ونوم بچرخد‌، شاید قسمت پنجم این فرنچایز بتواند کریون با بازی آرون تیلور جانسون را به عنوان آنتاگونیست اصلی نشان دهد.

 

6- شش خبیث

شش خبیث

وقتی تریلرهای "راهی به خانه نیست" پنج شخصیت شرور نمادین بازگشته از سراسر مولتی‌ورس را در نشان داد ، طبیعی است که تصور می‌شد "شش خبیث" بالاخره برای اولین بار روی صفحه نمایش بزرگ دورهم دیگر جمع شوند. اما متأسفانه، اینطور نشد زیرا ششمین آنتاگونیست اصلا وجود نداشت. البته با شکل‌گیری سه‌گانه دیگری که قرار است برای مرد عنکبوتی تام هالند شروع شود، ورود تیم شش خبیث اجتناب ناپذیر به نظر می‌رسد، بنابراین ممکن است این دسته معروف در ششمین و احتمالاً آخرین فیلم این سه‌گانه ظاهر شوند. البته نکته‌ای که خیلی سخت‌تر به نظر می‌رسد تعیین این است که کدام شخصیت‌های شرور می‌توانند در این فیلم بلاک باستر بازی کنند.؛ مخصوصا با وجود گزینه‌های زیاد روی میز؛ در این مرحله، دنیای مرد عنکبوتی سونی فراتر از شش شخصیت رشد کرده است، زیرا ونوم، موربیوس و کریون در حال حاضر فیلم‌هایی را دارند یا خواهند داشت که در سال‌های آینده در راه هستند. پس حضورشان در شش خبیث MCU نامحتمل است. اما در هر صورت، بسیار منطقی است که شش خبیث متشکل از شرورهایی باشد که مرد عنکبوتی MCU در فیلم های قبلی اش با آنها روبرو شده است.

 

5- پشت سر گذاشتن دبیرستان و ورود به دانشگاه

مرد عنکبوتی دانشگاه

در پایان فیلم "راهی به خانه نیست" و پس از اجرای کامل طلسم فراموشی توسط دکتر استرنج، به نظر میرسه که سوابق او در دبیرستان هم پاک شده باشد و دیدیم که در آپارتمان پیتر کتاب GED وجود داره که نشان میده در فیلم بعدی او در دانشگاه حضور خواهد داشت. از اون جایی که ند و ام جی هم تایید شده که در دانشگاه MIT خواهند بود پس شاید پیتر هم به ایالت ماساچوست (محل این دانشگاه) عزیمت کند. ولی چون شخصیت پیتر پارکر با نیویورک عجین شده است احتمالا او در همین شهر به دانشگاه میرود که شاید همان دانشگاه "امپایر استیت" باشد! (برای آشنایی با این دانشگاه، این مقاله را بخوانید).

 

4- خانواده آزبورن

خانواده ازبورن

"راهی به خانه نیست" تایید کرد که "آزکورپ" در دنیای سینمایی مارول حضور ندارد و این خبر خوبی نیست چون این شرکت بسیار مهم متعلق به شخصیت بسیار مهمی به نام نورمن آزبورن ملقب به گرین گابلین است و در دنیای کمیک خیلی از شرارت ها توسط این شرکت تولید شده اند. ولی مشخص نشد که آیا واقعا خانواده آزبورن در این دنیا حضور دارند یا نه و ما هنوز هم از هویت صاحب خانه جدید برج اونجرز مطمئن نیستیم (البته خود نورمنِ دنیای توبی مگوآیر گفت که اثری از آزکورپ در این دنیا پیدا نکرده) پس ممکنه که در آینده نورمن آزبورن یا پسرش ، هری، را ببینیم که این شرکت را تاسیس میکنند و خبیث های زیادی هم در آنجا به وجود می آیند که با اسپایدرمن دشمن میشوند.

 

3- دوستان جدید و عشق تازه

دوستان جدید پیتر پارکر

حرکت از دبیرستان به دانشگاه به پیتر پارکر این فرصت را می‌دهد تا با دوستان جدید ملاقات کند و عشق جدیدی پیدا کند، زیرا با توجه به پایان‌بندی "راهی به خانه نیست"، اکنون او نِد و ام جی را پشت سر می‌گذارد، حداقل فعلا. اگرچه هیچکدام آنها در حال حاضر هیچ خاطره‌ای از پیتر پارکر ندارند، اما اینکه آیا MJ رابطه عاشقانه خود را با مرد عنکبوتی احیا می‌کند یا خیر، سوال دیگری است. اما وقتی به مشهورترین علایق عشقی مرد عنکبوتی فکر می‌کنیم، گوئن استیسی پس از ام جی مشهورترین است و این امکان را فراهم می‌کند که این دو در دانشگاه با هم ملاقات کنند. پس از شنیدن سخنان مرد عنکبوتی نسخه اندرو گارفیلد که به عشق فوت شده خود اشاره می‌کند، شاید پارکر ممکن است با دانستن پیوند آنها در جهان دیگر به نسخه MCU گوئن نزدیک شود. از سوی دیگر، فلیشیا هاردی یا همان گربه سیاه اغلب در دنیای کمیک مورد علاقه پیتر پارکر بوده و مدتی را هم به عنوان دوست و هم دشمن مرد عنکبوتی سپری کرده است. هاردی برای دوستی با این قهرمان یک حرکت متمایز خواهد بود و می‌تواند بسیار بیشتر با جنبه قهرمانانه زندگی او در هم آمیخته شود و درها را به روی فرصت‌های جدید باز کند. البته شاید شاید وقت آن رسیده است که مرد عنکبوتی تام هالند بهترین دوست کلاسیک خود یعنی هری آزبورن را نیز ملاقات کند. از آنجایی که فعلا آزکورپ در حال حاضر در MCU وجود ندارد، این بدون شک نسخه کاملا متفاوتی از شخصیت با آنچه جیمز فرانکو در اوایل دهه 2000 بازی کرد، خواهد بود، اما ثروت و ارتباطات شرورانه هری لزوماً نیازی به حضور در اینجا ندارد.

 

2- تاسیس شدن "صنایع پارکر"

صنایع پارکر

در دنیای کمیک بوک ، وقتی دکتر اختاپوس بدن و ذهن پیتر پارکر را دزدید و تبدیل به مرد عنکبوتی برتر شد فوراً شروع کرد به انجام تغییرات بزرگ در زندگی پیتر. یکی از بزرگترین این تغییرات این بود که شرکت "صنایع پارکر" را تاسیس کرد (یک شرکت فن آوری که به اختاپوس اجازه داد از طریق آن به منابع زیادی دسترسی پیدا کنه و در عین حال بتونه از نبوغ خودش استفاده کاربردی بکنه). در نهایت پیتر پارکر واقعی برگشت و متوجه شد که باید مدیر عامل شرکتی باشه که خودش هیچ نقشی در تاسیس آن نداشته. ولی ذات پاک پیتر و عدم تجربه او در اداره یک شرکت خیلی زود باعث شد تا مشکلات زیادی برای این شرکت ایجاد کنه و در نهایت این شرکت از بین رفت ولی الان میشه آن را به نوعی در دنیای سینمایی مارول دید. در واقع جنبه نابغه بودن مرد عنکبوتی در "راهی به خانه نیست" بیشتر از همیشه نشان داده شد، زیرا سه نفر از پیتر پارکر‌ها با هم کار کردند تا برای هر یک از پنج شرور درمان و راه حلی ایجاد کنند. در ادامه، با عدم دسترسی پیتر به تمام فناوری استارک و گذشته‌اش، شاید بتوان جنبه نبوغ این شخصیت را عمیق‌تر بررسی کرد، به‌ویژه زمانی که او به سمت دانشگاه می‌رود و در نهایت میتوان شرایطی را رقم زد تا در نتیجه صنایع پارکر تاسیس شود. به عباراتی دیگر در درازمدت، دیدن نابغه جوان با بازی تام هالند که راه تونی استارک را دنبال می‌کند، جذاب خواهد بود.

 

1- مایلز مورالز

مایلز مورالس

تاکنون چند بار در MCU به مایلز مورالز اشاره شده، مثل حضور عموی او، «آرون دیویس» در مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه و اشاره الکترو به او در مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست. طرفداران میخواهند که مایلز در سه گانه بعدی تبدیل به اسپایدرمن شود و زمینه را برای اقتباس اسپایدرورس در MCU مهیا سازد. قدم های بعدی پیتر در فیلم های آینده مشخص نیست اما طرفداران دوست دارند که ملاقات پیتر و مایلز را تماشا کنند. همچنین در فیلم های اسپایدرمن شخصیت هایی نظیر تونی استارک، نقش پدر و مربی پیتر را به عهده داشتند. و الان یکی از چیز هایی که طرفداران دوست دارند در سه گانه بعدی همراه با رشد و بلوغ شخصیتی پیتر پارکر ببینند، تبدیل شدن خود پیتر به یک مرشد و راهنماست. تکامل پیتر پارکر یکی از عناصر اصلی فیلم های او در MCU بود که بهترین نحو نمایش در آمد و احتمالا در فیلم های بعدی هم وجود خواهد داشت. بنابراین پیتر پارکر میتواند در قسمت های بعدی مرشد شخصیت های دیگر باشد و  راه و رسم قهرمان بودن را به  مایلز مورالز تبدیل یاد بدهد.

 

مترجم: آیدا م.

منبعسایت The Direct

 All rights reserved © Spidey.ir 2019

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 داستان کمیک بوکی که میتوانند دستمایه قسمت های بعدی "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" قرار بگیرند

10 دفعه ای که فیلم "اسپایدرمن: راهی به خانه نیست" توقعات ما رو برآورده کرد!

10 صحنه احساسی فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست"

رتبه بندی 10 غافلگیری برتر در فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست"

رتبه بندی 10 تا از کاراکتر های "مردعنکبوتی: راهی به خانه نیست" از نظر قدرت و زور بازو!

ایستراگ مربوط به "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" در سریال هاکای

رتبه بندی 10 نقش آفرینی برتر در فیلم "اسپایدرمن: نو وی هوم"

10 موضوعی که ممکن است پس از "راهی به خانه نیست" در فیلم های آینده مرد عنکبوتی به کار گرفته شوند

10 اشتباهی که شخصیت ها در فیلم "اسپایدرمن: راهی به خانه نیست" مرتکب شدند

"مرد عنکبوتی : راهی به خانه نیست" ثابت میکند گرین گابلین از جوکر خبیث بهتری است

10 چیزی که طرفداران دوست دارند در سه گانه بعدی مرد عنکبوتی در MCU ببینند

نقد و بررسی فیلم "مرد عنکبوتی به خانه نیست" (SPIDER-MAN: NO WAY HOME)

10 فن تئوری درباره "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" که کاملا اشتباه از آب درآمدند!

معرفی 10 داستان برتر مرد عنکبوتی برای کسانی که از فیلم "راهی به خانه نیست" خوششان آمده است!

پاسخ به 10 سئوال درباره حفره های داستانی در فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست"

داغ داغ! لینک دانلود نسخهٔ پرده ای با کیفیت بسیار بالا فیلم مردعنکبوتی راهی به خانه نیست منتشر شد + زیرنویس فارسی!

10 ویژگی برتر آثار ابرقهرمانی در فیلم "مرد عنکبوتی" راهی به خانه نیست"

معرفی همه 7 لباس مرد عنکبوتی در فیلم "راهی به خانه نیست"

10 سوالی که پس از دیدن "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" برایمان پیش آمد

رتبه بندی قوی ترین شخصیت های " مردعنکبوتی: راهی به خانه نیست" از نظر توانایی مبارزه

اولین واکنش‌ها به فیلم "مردعنکبوتی راهی به خانه نیست" منتشر شد

7 نقطه قوت و 1 نقطه ضعف فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست"

10 چیزی که باید قبل از دیدن فیلم "اسپایدرمن راهی به خانه نیست" بدانید

10 اسپویل بزرگ فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست

هر آنچه که درباره "مرد عنکبوتی 4" می‌دانیم

داغ داغ! داستان فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" لو رفت!

تحلیل و بررسی دومین تریلر فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" + نکات جدید تبلیغات

تحلیل و بررسی نخستین تریلر فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست"

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Ehsan Spider
#1 Ehsan Spider 1400-10-15 08:46
سلام

به به عجب مقاله ای بود. دستتون درد نکنه واقعاً نگارش زیبای شما اثر گذاری مقاله رو چند برابر کرد. البته یادمه یه مقاله مربوط به بتمن هم شما نوشتید که قدیمی هم هست واسه همین حدس میزنم باید Welcome back بگیم بهتون.

خودم به شخصه دوست دارم مایلز بیاد حتی گوئن استیسی نسخه اما استون هم اومدنش قند تو دلم آب میکنه. مورد ۳ ، ۴ ، ۵ بینهایت هایپ کننده. مورد دو شاید بیشتر سازگارتر باشه با فضای فیلم های اسپایدی و این فناوری و اینا ولی من از این مورد خوشم نمیاد. :sigh:


خلاصه لازم بود ازتون تشکر کنیم. بازم دستتون درد نکنه
نقل قول کردن
masiha_87
#2 masiha_87 1400-10-15 09:31
سلام خسته نباشید
مقاله خوب بود؛ به نظرم همه ی این ها درسته به جز شش خبیث. من خیلی دوست دارم این تیم رو در آینده ی mcu ببینم ولی مارول اومد و با فیلم نو وی هوم، وارد نشدن این تیم به دنیای سینمایی رو تایید کرد. از اونجایی که هیچ وقت نمیاد از ایده های تکراری استفاده کنه، پس ورود شش خبیث به فیلم های آینده ی اسپایدی یه "باید" نیست.
ممنون بابت ترجمه
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#3 AM SM BM SM 1400-10-15 11:32
سلام
ممنون بابت مقاله.
از همین الان که هنوز راهی به خانه نیست نیومده و نرفته، هواداران دارند دربارهٔ فیلم های بعدی اسپایدرمن فرضیه سازی میکنند و تئوری میدن. خیلی ها خواستار چیزهای جدید و دیگه ای هستند که تا حالا ندیدن و خیلی ها هم دارند پازل هایی رو کنار هم میذارند که بفهمند قسمت بعدی قراره درباره چی باشه. خب ما هم تا الان توی چند مقاله دربارهٔ این موضوع بحث کردیم که قسمت های بعدی دربارهٔ چه چیزهایی میتونه باشه اما به هر حال بریم احتمالا جدید رو بررسی کنیم.
این "نشان دادن شخصیت های سطح خیابانی" رو که باید ببینیم! یعنی بدون هیچ حرف و حدیثی! بعد از مبارزهٔ پیتر با تیم کاپیتان آمریکا، رفتن به یه سیارهٔ دیگه و جنگ با ثانوس، مبارزه جهانی و بزرگ با میستریو و درگیر شدن با مولتی ورس عجیب و غریب، بالاخره بهتره اسپایدی به سطح خیابانی برگرده و با شرورهای این شکلی دست و پنجه نرم کنه. مثلا کینگ پین یا توم استون یا کله چکشی و بقیه شرورهایی از این قبیل. همکاری پیتر با دردویل هم که میتونه خیلی عالی باشه چون اونا دیگه دنیای کمیک با هم دوستی خوبی دارند و کمیک های مشترک نسبتا زیادی هم داشتند. میشه از معروف ترینشون به داستان "مرگ جین دی ولف" اشاره کرد که شاید هم این داستان با تغییراتی در mcu اقتباس بشه.
حالا این عدم تکیه مفرط روی انتقام‌جویان که نویسندهٔ اون سایت گذاشته رو خیلی نمیتونم قبول کنم که تا الان پیتر خیلی روی انتقام‌جویان تکیه کرده و توی فیلم های اختصاصی خودش، کسی زیاد کمکش نکرده. و به هر حال توی فیلم های انتقام‌جویان هم دیگه طبیعیه که قهرمانان دیگه ای باهاش متحد بشن. اما به هر حال بعد از اتفاقات راهی به خانه نیست، دور از ذهن نیست که ما پیتر رو مستقل تر ببینیم.
درباره ورود سیمبیوت به دنیای سینمایی مارول که قبلا صحبت کردیم و کلی راه و داستان برای ورود این سیمبیوت ها به mcu وجود داره ولی نکته ای که من دیروز هم گفتم و الان به نظرم باید بگم اینه که یکی از جذابیت های سیمبیوت به تن پیتر پارکر، تفاوت تعاملات اون با اطرافیانش هست. به همین منظور، به دلیل اینکه بعد از راهی به خانه نیست پیتر دچار تغییرات اساسی در شخصیت های مکمل پیتر میشه، پس بهتره که سیمبیوت در قسمت های ۵ و ۶ به پیتر بچسبه که ما با شخصیت های مکمل جدید پیتر آشنا شده باشیم.
درباره کریون هم که واقعا جذابه ما کریون رو در فیلم های اسپایدرمن ببینیم ولی اصلا دوست ندارم سونی فیلم کریون رو بسازه چون به احتمال زیاد مثل ونوم میخواد گند بزنه به کریون. و درباره شش خبیث هم که آرزوی ماست که روی پردهٔ سینما ما شش خبیث رو ببینیم اما بعد از راهی به خانه نیست که از ایدهٔ مشابهی استفاده شد، احتمال حضور شش خبیث هم کمتر شد. دوران دانشگاه پیتر هم در دنیای کمیک از مهم ترین دوران های او بود که میتونیم با شخصیت بالغ تری از پیتر پارکر رو به رو شدیم. و البته به شخصه ترجیح میدم پیتر رو توی نیویورک و همون دانشگاه امپایر استیت ببینیم که احتمالش هم زیاده. خانواده آزبورن هم بعد از راهی به خانه نیست احتمالش کم شد که توی mcu باشند ولی کلا از بین نرفت. یعنی میشه از راه های دیگه ای گفت که آزکورپ هنوز وجود نداره ولی خانواده آزبورن داره خودش رو بالا میکشه تا به یک غول تجارت تبدیل بشه و ما میتونیم از این طریق نورمن و هری رو در mcu ببینیم. شخصیت های مکمل و عشق های جدید هم برای پیتر که چیز لازم و ضروری هست که ما باید اون رو بعدا ببینیم و باید بدونیم که چه شخصیت های دیگه ای در فیلم های بعدی هستند. درباره صنایع پارکر هم که فکر نکنم حالا حالا ها ببینیمش چون این پیتر خیلی جوان هست و شاید بعدها بتونیم صنایع پارکر رو ببینیم. مایلز هم به نظرم فعلا زوده که به mcu بیاد چون هم خودش یه فرنچایز عالی در دنیای انیمیشن داره، هم اینکه پیتر خودش فعلا کار خودش رو راه بندازه هنر کرده و فعلا نمیتونه یه مرشد کامل برای مایلز باشه(برخلاف دنیای کمیک، دنیای بازی که پیتر اونجا هشت سال بود که مرد عنکبوتی شده بود در حالی که فکر کنم پیتر توی mcu از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ که دو سال مرد عنکبوتی بود و از اونجا هم یه پرش پنج ساله به ۲۰۲۳ داشتیم که پیتر پودر شد و دو فیلم بعدی پیتر در این دوران بودند که دیگه آخرش پیتر ۳ سال هست که اسپایدرمنه و دنیای انیمیشن که "پیتر بنجامین پارکر" که از یک دنیای دیگه اومده بود، بیست سال بود که مرد عنکبوتی شده بود!)
با تشکر.
نقل قول کردن
mjkp
#4 mjkp 1400-10-15 12:55
مقاله خیلی عالی بود
من خودم دوست آفتاب پرست و اسکورپیون هم ببینم ولی به صورت دشمنان اصلی بلکه فرعی باشن و بخشی از ماجرا چون الان پیتر با دشمنان قوی تری جنگیده
در باره ی مورد یک من بیشتر دوست دارم که شگفت انگیز ۳ ساخته بشه و توی اون ببینیم ولی اگه قراره توی مارول باشه یه فیلم مستقل هم نیاز داره امیدوارم مثل انیمیشن سفر به دنیای عنکبوتی بتونن جذاب و باحال به تصویر بکشنش
مورد ۳ هم که پیتر عاشق مری جین هست و بخاطر اینکه آسیب نگیره ازش فاصله گرفته اگه بخواد دوباره عاشق شه یعنی نگران آسیب دیدنش نیست پس چرا از میشل فاصله گرفته؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید