10 اسپویل بزرگ فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست

10-اسپویل-بزرگ-مرد-عنکبوتی-راهی-به-خانه-نیست-نو-وی-هوم-spiderman-no-way-home-فاش-لیک-اسپایدرمن

مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست دارای پیچ و تاب‌ها، شرورها و شخصیت‌های جذاب زیادی است دراین مقاله 10 اسپویل بزرگ این فیلم را مشاهده خواهید کرد. این فیلم سومین فیلم از مرد عنکبوتی های دنیای MCU است و مجبور بود قسمت های بسته نشده ی فیلم قبلی مردعنکبوتی را ببندد؛ جایی که میستریو هویت مرد عنکبوتی را فاش کرد.

بلافاصله پس از فیلم مرد عنکبوتی: دور از خانه، پیتر، زن عمو می، ند و ام جی در مخمصه گرفتار می‌شوند. در کل مردم دنیا زندگی را برای پیتر پارکر سخت می‌کنند و او برای کمک به نزد دکتر استرنج می‌رود که طلسمی را اجرا می‌کند که مردم هویت پیتر را فراموش می‌کنند. در هنگام انجام این طلسم، جادو مختل می‌شود و مولتی ورس باز می‌شود و شرورانی که به دنبال انتقام از مرد عنکبوتی هستند را وارد دنیای MCU میکند. مانند دکتر اختاپوس و گرین گابلین.

اسپایدرمن: راهی به خانه نیست فیلم پر بازیگری است که در کنار شروران، قصه ی شخصی برای پیتر دارد و راجع به مولتی ورس است. در این مقاله به 10 اسپویل مهم این فیلم و صحنه های پس از تیتراژش اشاره می‌شود.

 

بدیهی است که این مقاله سرشار از اسپویلر است! پس اگر هنوز فیلم را ندیده اید یا نمیخواهید داستان برایتان فاش شود، این مقاله را نخوانید.

 

برای دانلود فیلم به اینجا و برای خواندن نقد ما به اینجا بروید.

 

1- وانگ اکنون جادوگر اعظم است، نه دکتر استرنج!

وانگ اکنون جادوگر اعظم است، نه دکتر استرنج!

وانگ جایگاه بسیار بالایی دارد و پس از اتفاقات انتقام جویان: پایان بازی بسیار سرش شلوغ بوده است که این موضوع را در فیلم شانگ چی و افسانه ی 10 حلقه دیدیم و متوجه شدیم که او روی منبع 10 حلقه باستانی تحقیق می کرده است. در فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست دکتر استرنج به پیتر می‌گوید که او دیگر جادوگر اعظم نیست و وانگ اکنون به دلیل اینکه دکتر استرنج پس از اتفاقات انتقام جویان: جنگ بی نهایت برای 5 سال محو شده بود، این مقام را در اختیار دارد. این موضوع، دلیل اینکه چرا دکتر استرنج با گرمکن در اقامتگاهش میگردد را توجیه می‌کند. هرچند او هنوز می‌تواند شنلش را نگه دارد. جادوگر اعظم بودن وانگ، باعث می‌شود که او نقش کلیدی تری در دنیای MCU داشته باشد.

 

2- بازگشت توبی مگوایر و اندرو گارفیلد برای بازی در نقش اسپایدرمن

پس از اتفاقات مولتی ورسی و تایید حضور شرور های دنیای Spider-man و The Amazing Spiderman در فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست، طرفداران حدس می‌زدند که توبی مگوایر و اندرو گارفیلد دوباره لباس اسپایدرمن خود را به تن می‌کنند و در فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست حضور خواهند داشت. اندرو گارفیلد، به واسطه مصاحبه های مطبوعاتی که برای فیلم های دیگرش داشت، به شدت در مورد این فیلم مورد سوال قرار گرفته بود و با وجود تمامی انکار هایش، بلاخره او را پس از 7 سال در لباس اسپایدرمن دیدیم. مرد عنکبوتی های دنیاهای دیگر احتمالا به دلیل طلسم خراب شده استرنج وارد دنیای MCU شدند. پیتر پارکر توبی مگوآیر گفت که وقتی وارد این دنیا شده حسش بهش گفته پیتر پارکر این دنیا به کمک نیاز دارد و برای اولین بار در یک لایو اکشن ما شاهد مبارزه ی سه مرد عنکبوتی با پنج شرور بودیم: دکتر اختاپوس، الکترو، گرین گابلین، سند من و لیزارد. و البته ورود آنها به MCU به لطف ند لیدز و اون حلقه جادویی استرنج انجام شد.

 

3- مشاوره ی حقوقی مت مورداک به مرد عنکبوتی

مشاوره ی حقوقی مت مورداک به مرد عنکبوتی

آخرین حضور چارلی کاکس در نقش مت مورداک به فصل سوم دردویل بر می‌گردد. در فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست ظاهر می شود تا به پیتر توصیه کند که پس از بازداشت شدن برای بازجویی پس از فیلم و افشای هویت توسط میستریو، چه کاری می‌تواند انجام دهد. هرچند حضور مت بسیار کوتاه است اما او توانایی های دردویلی خود را هنگام پرتاب آجری از پنجره به سمت مرد عنکبوتی و گرفتن آن نشان می‌دهد. حضور کوتاه او شکاف بین سریال های ساخت نتفلیکس مارول و فیلم های MCU را پر می‌کند.

 

4- گیر افتادن دکتر استرنج در بُعد آینه توسط مرد عنکبوتی

دکتر استرنج از تصمیم پیتر مبنی بر برنگرداندن شرور ها به دنیای خودشان خوشحال نشد و با او در بُعد آینه که تحت کنترل خودش است، به مبارزه پرداخت. اما مرد عنکبوتی انگشتر و جعبه ای که با آن شرور ها با می‌توان به دنیای خودشان بازگرداند را از دکتر استرنج می‌دزد و او را در بُعد آِینه زندانی می‌کند و او برای مدتی قابل توجه در آنجا میماند تا پیتر همه چیز را درست کند.

 

5- مرگ زن عمو می به دست گرین گابلین

مرگ زن عمو می

مرگ عمو بن، کاتالیزوری بود که به واسطه ی آن مرد عنکبوتی به عنوان یک انسان و یک ابرقهرمان مسئولیت پذیر شد که این موضوع را ما در فیلم های توبی مگوایر و اندرو گارفیلد دیدیم. عمو بن در MCU نقشی در حد صفر داشته اما در فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست، گرین گابلین زن عمو می را می‌کشد و یکی از آخرین جملات زن عمو می جمله ی معروف: "قدرت زیاد، مسئولیت زیاد هم می‌آورد" بود. به همین دلیل، مرگ زن عمو می باعث می‌شود که پیتر پارکر MCU راجع به مسئولیت اش به عنوان یک ابرقهرمان حساس تر شود و همین طور به نجات مردم و این نوعی اریجین یا origin جدید بود برای مرد عنکبوتی.

 

6- جادو کردن ند با انگشتر دکتر استرنج

ند لیدز، در گفت و گو با دکتر استرنج اعلام کرد که او در خانواده ی خود جادوگر داشته است. دکتر استرنج در ابتدا حرف او را باور نکرد اما ند با استفاده از حلقه توانست پورتال باز کند که دو مورد از این پورتال ها باعث شد ند و ام جی اندرو گارفیلد و توبی مگوایر را پیدا کنند.

 

7- پیتر پارکرها  تمامی شرور ها را درمان می‌کنند

هنگامی که شرور ها وارد دنیای MCU می‌شوند، پیتر پارکر متوجه می‌شود که آنها در دنیای خودشان مرده اند و تصمیم میگیرد که پیش از فرستادن آنها به دنیای خودشان درمانشان کند تا بدون تغییرات شان که باعث به دست آوردن قدرت های مخربشان شده است شانس دوباره ای برای زندگی کردن داشته باشند. در پایان فیلم، سه اسپایدرمن با کمک یکدیگر شرور ها را درمان کردند و سرنوشت تازه ای برای فیلم های پیشین اسپایدرمن محصول کمپانی سونی رقم زدند.

 

8- حضور کوتاه ونوم

پس از صحنه پس از تیتراژ جنجالی فیلم ونوم 2، ادی براک در یکی از صحنه های پس از تیتراژ فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست نیز خودش را نشان داد. او در حال صحبت با ونوم بود و تلاش می‌کرد ساز و کار دنیای MCU   را درک کند. پیشخدمتی کار تانوس و بشکنی که موجب نابودی نیمی از موجودات زنده ی جهان شد را به او توضیحی می‌دهد که این توضیحات باعث گیج شدن ادی می‌شود. ادی و ونوم به دنیای خود باز می‌گردند اما پیش از بازگشتشان، تکه ای از سیمبیوت روی میز می‌افتد و ونوم در MCU می‌ماند.

 

9- اشاره ی الکترو به مایلز مورالس

وقتی الکترو  با اسپایدرمنِ اندرو گارفیلد گپ کوتاهی می‌زند و چهره زیر ماسک او را میبیند از اینکه پیتر خیلی جوان است تعجب می‌کند و میگوید که فکر میکرده مرد عنکبوتی سیاه پوست باشد که به مردم کمک می‌کند که این موضوع به مایلز مورالس، شخصیت اصلی انیمیشن Spiderman: Into the Spider-verse اشاره می‌کند. با وجود اینکه مایلز مورالس قبلا هم به عنوان ایستراگ در فیلم بازگشت به خانه مورد اشاره قرار گرفته، اما اشاره ی الکترو ممکن است طرفداران را به معرفی شدن او در آینده ی MCU امیدوار کند.

 

10- پاک شدن هویت مخفی مرد عنکبوتی در پایان فیلم توسط دکتر استرنج

در حالی که مرد عنکبوتی تلاش می‌کرد شرور ها را درمان کند و به دنیای خودشان بفرستد ، طلسم دکتر استرنج به قدری قوی بود که واقعیت را مورد هجوم مولتی ورس قرار میداد. تنها راه ایجاد تعادل این بود که پیتر پارکر از حافظه همگان پاک شود؛ از جمله ذهن ند و ام جی. بنابراین استرنج دوباره طلسم را اجرا و در نتیجه حتی خودش هم پیتر پارکر را فراموش کرد! در واقع این طلسم اونقدر قوی بود که کلا انگار پیتر پارکر هرگز وجود نداشته است! البته پیتر به رفقای خود قول داد پس از طلسم پیدایشان کند و همه چی را بهشون بگوید ولی با دیدن زخم روی پیشانی ام جی به این نتیجه رسید که بهتر است چیزی ندانند و اینطوری برای امنیت خودشان بهتر است.  این طلسم باعث شد تا تمام خاطرات دیگران از پیتر پارکر در ذهنشان پاک شود

 

نویسنده: شکیبا پوران پیر

All rights reserved © Spidey.ir 2021

     (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

7 نقطه قوت و 1 نقطه ضعف فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست"

تحلیل و بررسی دومین تریلر فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" + نکات جدید تبلیغات

10 فرضیه برتر هواداران (FAN THEORY) برای صحنه پس از تیتراژ فیلم "اسپایدرمن: راهی به خانه نیست"

داغ داغ! لینک دانلود نسخهٔ پرده ای با کیفیت بسیار بالا فیلم مردعنکبوتی راهی به خانه نیست منتشر شد!

تحلیل و بررسی نخستین تریلر فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست"

خبر داغ!! تریلر فیلم مردعنکبوتی به خانه نیست رکوردشکنی کرد!!

10 تئوری برتر هواداران پس از انتشار نخستین تریلر فیلم «مردعنکبوتی: راهی به خانه نیست»!

18 شایعه و خبر درباره شخصیت هایی که در فیلم «دکتر استرنج در مولتی‌ورس جنون» حضور خواهند داشت

داغ داغ! نخستین تریلر رسمی فیلم "مردعنکبوتی راهی به خانه نیست" منتشر شد! (دوبله فارسی اختصاصی اضافه شد)

داستان لو رفته از فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" که ممکن است واقعی باشد!

شرح جزئیات لو رفته از فیلمنامهٔ‌ فیلم "مردعنکبوتی ۳: راهی به خانه نیست"

مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست – 4 بازیگر تایید شده و 6 بازیگری که شایعه شده در این فیلم حضور خواهند داشت

10 تئوری بزرگ در‌باره‌ی فیلم «مردعنکبوتی: هیچ راهی به خانه نیست» که امکان دارد اتفاق بیفتند

10 چیزی که میخواهیم در قسمت سوم فیلم "مرد عنکبوتی" در MCU ببینیم!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

masiha_87
#1 masiha_87 1400-09-27 14:56
هنوز فیلم رو ندیدم و مقاله رو نمیخونم
ولی به هرحال یه تشکر که چیزی نیست ;-)
ممنون بابت مقاله خانم پوران پیر... خسته نباشید.
نقل قول کردن
Ilya202020
#2 Ilya202020 1400-09-27 15:26
عالی بود مقاله مرسی به شخصه نفهمیده بودم استرینج اخر فیلم چه طلسمی رو اجرا کرد که بالاخره فهمیدم
نقل قول کردن
mtdjjp
#3 mtdjjp 1400-09-27 16:23
به نقل از Ilya202020:
عالی بود مقاله مرسی به شخصه نفهمیده بودم استرینج اخر فیلم چه طلسمی رو اجرا کرد که بالاخره فهمیدم

من فکر میکنم اون طلسم همون طلسم کمیک وان مور دی هستش
نقل قول کردن
Hellblazer
#4 Hellblazer 1400-09-27 16:38
ممنون و خسته نباشید خانم پوران پیر بابت مقاله؛ مورد ۱ رو نمی‌دونستم ولی خب برام عجیب یا مهم نبود؛ مورد ۲ رو هم که از چند ماه قبل مطمئن بودم! :lol:
درباره‌ی مورد ۳ خیلی کنجکاوم که توی روند فیلم ببینمش.
درباره‌ی مورد ۴ بگم که خیلی متعجب کننده بود! :o
راستش درباره‌ی مورد ۵ خیلی نظر خوبی ندارم، البته اون قسمت جمله‌ی معروف «قدرت زیاد، مسئولیت زیاد هم می‌آورد» منظورمه، چون این جمله که یکی از دلایل تبدیل شدن پیتر به مردعنکبوتی بود، باید از طرف عمو بن به پیتر گفته می‌شد؛ البته خب با کمی ارفاق میشه ازش گذشت، یکم تنوع هم بد نیست.
درباره‌ی باقی موارد نظر خاصی ندارم جز اینکه جالب بودند و باید دید که تاثیرشون روی داستان چجوریه؛ فقط درباره‌ی مورد ۹ یک سوالی دارم، مگه الکترو و اندرو توی یک دنیا و یک یونی‌ورس نبودند؟ و مگه همه مردان عنکبوتی کلا توی نیویورک نیستند؟ پس چجوری اسپایدرمن اندرو متوجه مایلز مورالز نشده بود؟ :o
نقل قول کردن
HosseinK
#5 HosseinK 1400-09-27 17:16
بعد از اینکه ند هویت پیتر رو فراموش میکنه و دیگه اون رو نمی شناسه، میشه این حدس رو زد که دارن برای هاب گابلین شدنش (اگه درست بگم) زمینه چینی میکنن، مخصوصا وقتی داخل خونه مادربزرگش بودن چند ثانیه ای دوربین دیوار هارو نشون میداد که احتمال زیاد نکته ای توی این موضوع هست.

این سلام خداحافظ سریع ونوم یکم ناخوشاینده، مخصوصا باقی موندن سمبیوت، چون اگه منطقی نگاه کنیم سمبیوت باقی مونده هم موجود زندس و دلیلی نیست که بخواد یه تیکش بمونه. بهتر بود یا اصلا ونوم نمیومد یا ایده جذاب تری رو استفاده میکردن. اینو میشه گذاشت به حساب وجود ویلن اصلی مرد عنکبوتی یعنی شرکت سونی.

بعد فیلم هممون مثل اون صحنه تانوس بودیم که رو به افتاب میشینه و احساس تموم شدن کارش رو میکنه. ( ولی احساس راحتی نکنید ، دکتر استرنج 2 تو راهه :) )
نقل قول کردن
alispiderfan82
#6 alispiderfan82 1400-09-27 17:38
به نقل از Hellblazer:
ممنون و خسته نباشید خانم پوران پیر بابت مقاله؛ مورد ۱ رو نمی‌دونستم ولی خب برام عجیب یا مهم نبود؛ مورد ۲ رو هم که از چند ماه قبل مطمئن بودم! :lol:
درباره‌ی مورد ۳ خیلی کنجکاوم که توی روند فیلم ببینمش.
درباره‌ی مورد ۴ بگم که خیلی متعجب کننده بود! :o
راستش درباره‌ی مورد ۵ خیلی نظر خوبی ندارم، البته اون قسمت جمله‌ی معروف «قدرت زیاد، مسئولیت زیاد هم می‌آورد» منظورمه، چون این جمله که یکی از دلایل تبدیل شدن پیتر به مردعنکبوتی بود، باید از طرف عمو بن به پیتر گفته می‌شد؛ البته خب با کمی ارفاق میشه ازش گذشت، یکم تنوع هم بد نیست.
درباره‌ی باقی موارد نظر خاصی ندارم جز اینکه جالب بودند و باید دید که تاثیرشون روی داستان چجوریه؛ فقط درباره‌ی مورد ۹ یک سوالی دارم، مگه الکترو و اندرو توی یک دنیا و یک یونی‌ورس نبودند؟ و مگه همه مردان عنکبوتی کلا توی نیویورک نیستند؟ پس چجوری اسپایدرمن اندرو متوجه مایلز مورالز نشده بود؟ :o

الکترو گفت شاید یه جایی مرد عنکبوتی سیاه پوستی هم وجود داشته باشه نگفت که حتما هست
نقل قول کردن
هالک 2
#7 هالک 2 1400-09-27 18:30
سلام ...فیلمو دیدم .....
چندین سوال اما قبلش ....مقاله خوبی بود
۱. این فیلم خوب بود ....نمره ۷۹ از ۱۰۰ میدم من
۲. صحنه ای که در آخر اسپایدرمن تاب میخورد عالی بود
لباس جدید ؟
۳. بنظرم فیلم بعدی اگر تو زمستان باشه خیلی قشنگه....چقدر لباسی که آخرش پوشیده بود ..شبیه کمیک بود....البته ممکنه لباس مردعنکبوتی بازگشت به خانه (اونکه آقای استارک داده بود بهش )و توی جنگ داخلی هم پوشیده بود.....
.........
اسپیادرمن ۴ می‌تونه عالی باشه ...
من خیلی ایده برا ش دارم....ولی صد درصد میرن سراغ متصل شدن سیمبیوت با اسپایدی ...
امیدوارم برای توبی و اندرو فیلم بسازم ولی خب
......احتمال کمه .....
بهترین صحنه ها :
۱.من مورداک ...ای کاش تو تیتراژ هم می بود...من دوتا تیتراژ دیدم یکیش برای استرنج بود یکیش برای ونوم بازم داشت ؟
۲.لباس آخر اسپایدرمن که داشت تاب میخورد و آبی قرمز بود ....برای تام بود دیگه ..
؟
ببخشید زیاد حرف زدم
جوابمو بدین...
من هنوز تو کف لباس اخریم
چه آینده ای داره اسپایدیمون...
ولی امیدوارم بتونم ...یروزی منم بکاری کنم...
در هر صورت .... فیلم بعد تو زمستان باشه باحال میشه ...دشمن اصلی کیه ؟ نیم دونم ولی می‌تونه
والچر شوکر عقرب میستریو باشه یا شاید هر چهارتا به اضافه خبیث جدید (دوتا خبیث )
دلیل چیه ؟
چون نه میستریو تو فیلم بود نه خبیثی از دنیای تام هالند ....
در هر صورت ممکنه مثل مردعنکبوتی خارق العاده اسپایدرمن سیمبیوتی با شش خبیث مبارزه کنه که در سبک خودش جالبه
در ضمن ...ادگار رایت برمیگرده
جدیدا هم خبری از علاقه متیو وان به ساخت فیلم ولورین شنیدم .....
جوابمو بدین تشکر
خداحافظ
بلند ترین متنم تو اسپایدی بود فکرکنم
به امید موفقیت همگی
نقل قول کردن
Ilya202020
#8 Ilya202020 1400-09-27 18:54
به نقل از هالک 2:
سلام ...فیلمو دیدم .....
چندین سوال اما قبلش ....مقاله خوبی بود
۱. این فیلم خوب بود ....نمره ۷۹ از ۱۰۰ میدم من
۲. صحنه ای که در آخر اسپایدرمن تاب میخورد عالی بود
لباس جدید ؟
۳. بنظرم فیلم بعدی اگر تو زمستان باشه خیلی قشنگه....چقدر لباسی که آخرش پوشیده بود ..شبیه کمیک بود....البته ممکنه لباس مردعنکبوتی بازگشت به خانه (اونکه آقای استارک داده بود بهش )و توی جنگ داخلی هم پوشیده بود.....
.........
اسپیادرمن ۴ می‌تونه عالی باشه ...
من خیلی ایده برا ش دارم....ولی صد درصد میرن سراغ متصل شدن سیمبیوت با اسپایدی ...
امیدوارم برای توبی و اندرو فیلم بسازم ولی خب
......احتمال کمه .....
بهترین صحنه ها :
۱.من مورداک ...ای کاش تو تیتراژ هم می بود...من دوتا تیتراژ دیدم یکیش برای استرنج بود یکیش برای ونوم بازم داشت ؟
۲.لباس آخر اسپایدرمن که داشت تاب میخورد و آبی قرمز بود ....برای تام بود دیگه ..
؟
ببخشید زیاد حرف زدم
جوابمو بدین...
من هنوز تو کف لباس اخریم
چه آینده ای داره اسپایدیمون...
ولی امیدوارم بتونم ...یروزی منم بکاری کنم...
در هر صورت .... فیلم بعد تو زمستان باشه باحال میشه ...دشمن اصلی کیه ؟ نیم دونم ولی می‌تونه
والچر شوکر عقرب میستریو باشه یا شاید هر چهارتا به اضافه خبیث جدید (دوتا خبیث )
دلیل چیه ؟
چون نه میستریو تو فیلم بود نه خبیثی از دنیای تام هالند ....
در هر صورت ممکنه مثل مردعنکبوتی خارق العاده اسپایدرمن سیمبیوتی با شش خبیث مبارزه کنه که در سبک خودش جالبه
در ضمن ...ادگار رایت برمیگرده
جدیدا هم خبری از علاقه متیو وان به ساخت فیلم ولورین شنیدم .....
جوابمو بدین تشکر
خداحافظ
بلند ترین متنم تو اسپایدی بود فکرکنم
به امید موفقیت همگی

اون کاستومو با یه چرخ خیاطی دوخت کاستوم اخر رو مثل لباس home made اولش
نقل قول کردن
ali ghorbany
#9 ali ghorbany 1400-09-27 19:48
فقط یه سؤال اون آدمای سفید رنگ کی بودند داشتن از شکاف ها رد می‌شدند؟ اون لباس آخر فیلم دقیقا همون لباس کمیک بود گرین گابلین عالی بود هر سه تا مرد عنکبوتی که دیگه نیازی نیست بگم
اون صحنه دیدار توبی و دکتر اختاپوس و خوش وبش کردنشونم عالی بود
نقل قول کردن
master spider
#10 master spider 1400-09-27 19:59
به نقل از هالک 2:
سلام ...فیلمو دیدم .....
چندین سوال اما قبلش ....مقاله خوبی بود
۱. این فیلم خوب بود ....نمره ۷۹ از ۱۰۰ میدم من

۷۹ از صد؟! :-*
یعنی لذت بخشیش برا شما در حد و اندازه فیلم جوخه انتحار دو هست؟ :-*
بعد استاد فراستی، اون یک نمره چیه اشکال فیلم که نشده ۸۰؟ :-*
نقل قول کردن
Ahmadlalami
#11 Ahmadlalami 1400-09-27 20:07
سلام.من یه چیزیو نفهمیدم چرا ظاهر الکترو فرق کرده بود؟ ( رنگ برقشو فهمیدم ولی شکل ظاهریش رو نه؟)
نقل قول کردن
Amirreza-85
#12 Amirreza-85 1400-09-27 21:19
این فیلم بهترین فیلمی بود که تو عمرم دیده بودم ولی اون تیکه آخرش که ام جی و ند پیتر رو نمیشناختند خیلی خیلی ناراحت شدم.چون من فکر میکردم که بعد از اجرا شدن طلسم درسته مثلا ند نمیدونست پیتر پارکر اسپایدرمنه ولی هنوز باید همکلاسی و دوستی به نام پیتر پارکر داشت.ولی درمورد این مقاله باید بگم که عالی بود.میدونم تحلیل این فیلم هم توی سایت قرار میدید ولی واقعا برام یک سوال بزرگه که وقتی نیویورک به هم ریخت(قبل از اجرای طلسم آخر)اونایی که نشون میداد داشتن وارد میشدن کیا بودن؟
نقل قول کردن
Ahmadlalami
#13 Ahmadlalami 1400-09-28 00:54
به نقل از Amirreza-85:
این فیلم بهترین فیلمی بود که تو عمرم دیده بودم ولی اون تیکه آخرش که ام جی و ند پیتر رو نمیشناختند خیلی خیلی ناراحت شدم.چون من فکر میکردم که بعد از اجرا شدن طلسم درسته مثلا ند نمیدونست پیتر پارکر اسپایدرمنه ولی هنوز باید همکلاسی و دوستی به نام پیتر پارکر داشت.ولی درمورد این مقاله باید بگم که عالی بود.میدونم تحلیل این فیلم هم توی سایت قرار میدید ولی واقعا برام یک سوال بزرگه که وقتی نیویورک به هم ریخت(قبل از اجرای طلسم آخر)اونایی که نشون میداد داشتن وارد میشدن کیا بودن؟

چون این بار دکتر استرنج طلسمی رو اجرا کرد که هیچکس پیتر پارکر رو نشناسه و انگار که اصلا هیچ وقت پیتر پارکری وجود نداشته و هر کی هر چی خاطره از پیتر پارکر داره محو شده
که البته این خودش بازم سوالاتی رو به وجود میاره که مثلا با این وضع پیتر چجوری میخواد وارد کالج بشه در حالی که کسی پیتر پارکر رو نمیشناسه که مدرک کالج رو بهش داده باشن؟؟!
نقل قول کردن
Spiderman 2030
#14 Spiderman 2030 1400-09-28 10:50
سلام و عرض ادب خدمت استاد ترابي .
استاد، من يه سوالي دارم.با توجه به اينکه همه هويت پيتر پارکر رو فراموش کردن و الان پيتر در نيويورک تنها هستش احتمالش هست کاراکترهاي ند و ميشل تو قسمت هاي بعدي ديگه نباشن و ما با کاراکترهاي جديدي مثل گوئن،مري جين واتسون واقعي و هري آزبورن تو قسمت هاي بعدي آشنا بشيم و اين کاراکترها جايگزين اونا بشن؟؟
نقل قول کردن
Batman_lover897
#15 Batman_lover897 1400-09-28 12:22
به نقل از Spiderman 2030:
سلام و عرض خدمت استاد ترابي .
استاد، من يه سوالي دارم.با توجه به اينکه همه هويت پيتر پارکر رو فراموش کردن و الان پيتر در نيويورک تنها هستش احتمالش هست کاراکترهاي ند و ميشل تو قسمت هاي بعدي ديگه نباشن و ما با کاراکترهاي جديدي مثل گوئن،مري جين واتسون واقعي و هري آزبورن تو قسمت هاي بعدي آشنا بشيم و اين کاراکترها جايگزين اونا بشن؟؟

چقد من دوست دارم این اتفاق بیفته واقعا؛کلا با همون کاراکتر های کلاسیک و قدیمی عنکبوتی بیشتر حال میکنم.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45