مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست – 4 بازیگر تایید شده و 6 بازیگری که شایعه شده در این فیلم حضور خواهند داشت

مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست – 4 بازیگر تایید شده و 6 بازیگری که شایعه شده در این فیلم حضور خواهند داشت

علیرغم شایعات زیادی که درباره مرد عنکبوتی 3 در MCU مطرح شده است اما تنها حضور 4 بازیگر از سری های قبلی در این فیلم تایید شده است!

مقدمه: پس از صحنه پس از تیتراژ انفجاری فیلم "اسپایدرمن: دور از خانه" ، هواداران به مرز هیجان رسیدند و میخواستند تا جای ممکن درباره قسمت سوم بدانند. همه چیز حول و حوش فاش شدن هویت مرد عنکبوتی و امکان حضور شخصیت کریون شکارچی در فیلم می چرخید که ناگهان خبرهایی عجیب مربوط به بکارگیری دنیاهای موازی و احتمال حضور بازیگران قبلی نقش های اسپایدرمن در این فیلم بالا گرفت و همین باعث شد هر روز خبرهای داغی راجع به این فیلم بشنویم درباره حضور بازیگران سری های قبلی اسپایدرمن. اما در این مقاله میخواهیم به تایید شده ها و آنهایی که هنوز در حد شایعه تایید نشده هستند بپردازیم! البته این را بدانید که قرار است علاوه بر تام هالند، بازیگران نقش های فرعی دو قسمت قبلی در MCU نظیر زندایا، مریسا تومی، جیکوب باتالون و تونی ریوولوری نیز بار دیگر در قسمت سوم ایفاگر نقش های سابق خود باشند (باتالون 54 کیلوگرم برای ایفای نقش در این فیلم وزن کم کرده‌است).

 

10- شایعه: تام هاردی و ونوم ممکن است در فیلم باشند

همه میدانند که سونی چقدر علاقه داشت و دارد که تام هاردی و ونوم را وارد دنیای اسپایدرمنِ تام هالند کند و کلا برنامه های زیادی برای گسترش دنیای سینمایی اسپایدرمن دارد و شایعات زیادی مبنی بر ساخته شدن فیلم های اختصاصی مثل "کریون شکارچی"، "زن عنکبوتی"، "سیلک" و ... پس از فیلم "موربیوس" به گوش میرسد. در هر حال حالا که بحث جهان های موازی در فیلم مطرح است پس چرا شاهد سفر تام هالند و اسپایدرمن او به دنیای فیلم های ونوم تام هاردی نباشیم تا زمینه سازی برای حضور spider-verse سونی در mcu شکل نگیرد؟

 

9- تایید شده: دکتر استرنج به عنوان مرشد جدید مرد عنکبوتی در فیلم عمل میکند

مدتی پس از اینکه خبر رسید فیلمبرداری قسمت سوم فیلم های مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول به زودی آغاز خواهد شد ، نشریه معتبر "هالیوود ریپورتر" تایید کرد دکتر استرنج با بازی بندیکت کامبربچ رسماً به این فیلم پیوسته  است! کامبربچ قبل از قسمت دوم فیلم اختصاصی خودش که توسط سم ریمی کارگردانی میشود در فیلم مرد عنکبوتی حضور خواهد یافت. طبق اعلام هالیوود ریپورتر، دکتر استرنج در نقش مرشد اسپایدرمن در فیلم جدید ظاهر خواهد شد. در واقع حالا که تونی استارک مرده و نیک فیوری هم تایید شده در فضا میباشد ، پیتر بدون راهنما باقی مونده و دکتر استرنج قرار است این خلاء را پر کند.

 

8- شایعه: بی باک با بازی چارلی کاکس در فیلم نقش وکیل پیتر پارکر را بازی میکند

سایت We Got This Covered در گذشته خبرها و گزارشات داغی را مخابره کرده است که برخی درست و برخی هم غلط از آب درآمده اند ولی چندی پیش خبر داغی را منتشر کرد مبنی بر اینکه در قسمت سوم فیلم اسپایدرمن شاهد حضور یکی از متحدین همیشگی او در دنیای کمیک یعنی مَت مورداک ملقب به «بی باک» (Daredevil) خواهیم بود! در واقع صحنه پس از تیتراژ جنجالی فیلم قبلی اسپایدرمن یعنی "دور از خانه" با فاش شدن هویت مخفی اسپایدرمن به دست میستریو همراه خواهد بود و در قسمت سوم او باید به کمک یک وکیل با این قضیه روبرو بشه و چه کسی بهتر از مت مورداک که هم وکیله و هم یک ابرقهرمان! همچنین We Got This Covered گزارش داد که احتمال اینکه «چارلی کاکس» (بازیگر نقش مت مورداک/بی باک در سریال های مارول/نتفلیکس) بار دیگر این نقش را در فیلم سوم مرد عنکبوتی بازی کنه خیلی بالاست!

 

7- تایید شده: جی. کی. سیمونز برای حضور در دو فیلم دیگر مرد عنکبوتی قرارداد بسته

هواداران مارول خیلی ذوق زده شدند وقتی که در صحنه پس از تیتراژ فیلم "دور از خانه" نه تنها وجود جی. جونا جیمسون در MCU تایید شد بلکه جی. کی. سیمونز افسانه ای هم برگشت تا نقشش رو بازی کنه. جیمسون یک بخش مهم از اسطوره مرد عنکبوتیه و سیمونز عالی این نقش رو بازی میکنه و ما خواستار دیدن کَل کَل های سنتی و دیدنی بین تام هالند و او هستیم! خوشبختانه تایید شده که آقای سیمونز بار دیگر این نقش را در فیلم بعدی بازی میکند و حتی برای حضور در یک فیلم دیگر از اسپایدرمن در MCU قرارداد امضا کرده.

 

6- شایعه: جیک جیلنهال بار دیگر در نقش میستریو ظاهر میشود

در پایان فیلم "دور از خانه"،  میستریو توسط گلوله یکی از اون پهپادها کشته میشه و "ادیث" هم تایید میکنه که واقعا مرده. ولی میستریو استاد ایجاد توهمه و کاملا میتونه با عقل جور دربیاد که مرگش رو جعل کرده باشه. در دنیای کمیک که بارها و بارها این کار رو انجام داده است. ضمن اینکه با توجه به اون صحنه اول پس از تیتراژ که نشون داد مرد عنکبوتی میستریو رو کشته، پس میستریو برای اینکه دروغش برملا نشه حتما باید فعلا جوری وانمود کنه که انگار مرده است و بعد ناگهان همه رو غافلگیر کنه. عکس های منتشر شده از محل فیلمبرداری قسمت سوم به وضوح حاوی پوستر ها و اشاراتی به میستریو بوده اند و چندی پیش خبرها و عکس هایی از حضور بدلکار آقای جیلنهال سر صحنه فیلمبرداری منتشر شد که باعث شده حضور دوباره او در نقش میستریو محتمل شود.

 

5- شایعه: اندرو گارفیلد بار دیگر در نقش اسپایدرمن ظاهر خواهد شد

شایعاتی زیادی هست که اندرو گارفیلد (بازیگر نقش پیتر پارکر / مرد عنکبوتی در سری فیلم های "اسپایدرمن شگفت انگیز") در این فیلم مجدداً این شخصیت را بازی خواهد کرد. در واقع همه چیز از اینجا و خبرهای هیجان انگیزی شروع شد مبنی بر اینکه بازیگران قبلی فیلم های اسپایدرمن مثل توبی مگوآیر ، اندرو گارفیلد و .. دوباره میخوان در قسمت سوم برگردن! گفته میشه سونی خیلی دوست داره یه سری از سئوالاتی که قرار بود در قسمت سوم "مرد عنکبوتی شگفت انگیز" پاسخ داده شوند را به این شکل پاسخ بده. اما پس از آنکه تام هالند چندی پیش گفت که اثری از حضور اسپایدرمنِ گارفیلد و توبی مگوآیر در فیلمنامه این فیلم پیدا نکرده این شایعات بیش از پیش کمرنگ شد. راستش رو بخواهید به طور رسمی هم مدرکی بابت تایید این شایعات منتشر نشده به جز چند پست توئیتری از بدلکار اندرو گارفیلد. همچنین باید به یاد داشته باشیم که گارفیلد و سونی با دلخوری به شراکت خود در فیلم های اسپایدرمن پایان دادند و همین امکان بازگشت او را کمتر میکند.

 

4- تایید شده: جیمی فاکس بار دیگر نقش الکترو را بازی میکند

پس از اینکه جی. کی. سیمونز در نقش جی. جونا جیمسون در فیلم "اسپایدرمن: دور از خانه" وارد دنیای سینمایی مارول شد، چندی پیش تایید شد جیمی فاکس بازیگر بعدی از لیست بازیگران سابق فیلم های مرد عنکبوتی باشه که به این فرنچایز دوباره ملحق میشه! جیمی فاکس در نقش الکترو یکی از خبیث های فیلم "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2" بود و طبق گزارش های منتشره وی دوباره در قسمت سوم مرد عنکبوتی در MCU نقش الکترو رو بازی میکنه. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در دست نیست که دقیقا الکترو چطور در داستان فیلم جدید وارد خواهد شد و احتمال زیاد هم هست که جیمی فاکس نسخه جدید و متفاوتی از الکترو را نسبت به آنچه در "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2" دیده بودیم به تصویر بکشد. در هر حال حضور او بسیار جالبه و هیجان انگیز و احتمالات زیادی را مطرح میکنه.

 

3- شایعه: اما استون هم ممکنه در این فیلم باشه

اما تسون

حتی شایعاتی مطرحه که طبق آن حضور اما استون نیز در این فیلم به عنوان گوئن استیسی / زن عنکبوتی در این فیلم به شرایط بارداری وی بستگی دارد!!! گفته میشه وی نقش گوئن عنکبوتی را بازی میکنه! اما نکتهٔ مهم این است که هنوز وضعیت قرارداد این بازیگر به صورت قطعی مشخص نشده و ما نمیدانیم و شاید تا زمان اکران از حضور این بازیگر با خبر نشویم (مثل اتفاقی که برای مایکل کیتون در نقش والچر افتاد). و البته برخی عقیده دارند حضور او شاید درحد یک صحنه پس از تیتراژ باشد و در آثار بعدی حضور شاهد حضور تمام عیارش باشیم.

 

2- تایید شده: آلفرد مولینا بار دیگر نقش دکتر اختاپوس را بازی میکند

تایید شده که آلفرد مولینا در نقش اوتو گونتر اکتاویوس / دکتر اختاپوس که که قبلاً این شخصیت را در فیلم "مرد عنکبوتی 2" از سه‌گانه مرد عنکبوتی سم ریمی به تصویر کشیده بود دوباره باز خواهد گشت. البته با توجه به مرگ این شخصیت در آن فیلم به نظر نمیرسد با همان نسخه از دکتر اختاپوس طرف باشیم و احتمالا در یک دنیای موازی شاهد یک دکتر اختاپوس دیگر باشیم که نقشش را بار دیگر آقای مولینا بازی میکند. بسیاری احتمال میدهند همین اتفاق برای ویلم دفو در نقش گرین گابلین نیز اتفاق میفتد و او را باز هم در این نقش در دنیایی دیگر خواهیم دید که البته هنوز هیچ چیز در این باره تایید نشده.

 

1- شایعه: توبی مگوآیر بار دیگر نقش مرد عنکبوتی را در این فیلم بازی خواهد کرد

طبق خبرهای منتشره  ، به نظر می‌رسد سونی (و احتمالا مارول) به سیم آخر زده‌اند، و در فیلم آتی اسپایدرمن شاهد شخصیت های نوستالژی و نام آشنایی خواهیم بود که جزوی از مولتی ورس MCUخواهند بود. در واقع پس از آنکه شایعه شد اندروگارفیلد برای نقش آفرینی دوباره در دنبالهٔ "مردعنکبوتی دور از خانه" باز خواهد گشت ، شایعه حضور توبی مگوآیر نیز شنیده شد. به علاوه خبر رسید که کریستن دانست (بازیگر مری جین در فیلم های سم ریمی) نیز در حال مذاکره برای بازگشت دوباره برای نقش سابق خود است! قضیه وقتی جالب تر شد که عکس هایی از سر صحنه فیلمبرداری قسمت سوم منتشر شد که توبی مگوآیر را نشان میداد (در اینجا). اما همانطور که گفته شد پس از مصاحبه تام هالند همه چیز خراب شد ولی در این بین اسکات دریکسون (کارگردان "دکتر استرنج") به صورت تقریبا مستقیم حضور چندین مرد عنکبوتی در قسمت سوم را تایید کرد. ضمنا صفحه رسمی فیلم در توئیتر نام توبی و اندرو را در لیست بازیگران فیلم آورد! همچنین دوبلور اسپانیایی توبی در نقش اسپایدرمن نیز همکاری اش با قسمت سوم را تایید کرد و البته چندی پیش خبری نسبتا موثق منتشر شد که سونی قصد دارد پس از این فیلم قسمت چهارم سری قبلی اسپایدرمن را با حضور توبی مگوآیر بسازد!

خب نظر شما چیست؟ در بخش نظرات با ما در میان بگذارید!

 

سارا عفتی

سارا عفتی

All rights reserved © Spidey.ir 2021

منبع: وب سایت CBR

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 تئوری بزرگ در‌باره‌ی فیلم «مردعنکبوتی: هیچ راهی به خانه نیست» که امکان دارد اتفاق بیفتند

 10 چیزی که میخواهیم در قسمت سوم فیلم "مرد عنکبوتی" در MCU ببینیم!

داغ داغ! تمام اخبار و اطلاعات منتشر شده از دنیای عنکبوتی در فیلم اسپایدرمن ۳!

10 سئوالی که پس از دیدن فیلم "اسپایدرمن: دور از خانه" در ذهن ما ایجاد شد!

داغ داغ!! تیزر و عنوان معرفی فیلم اسپایدرمن ۳ منتشر شد: «هیچ راهی به خانه نیست» 

10 چیزی که برای دیدنشان در فاز 4 دنیای سینمایی مارول هیجان داریم!

10 خط داستانی که مارول و سونی میتوانند برای دنباله فیلم "مرد عنکبوتی: دور از خانه" مورد استفاده قرار دهند

15 سئوالی که هواداران درباره دنیای سینمایی مارول دارند

ایستر اِگ (EASTER EGG) ها و اشارات فیلم "مرد عنکبوتی: دور از خانه"

نقد و بررسی فیلم "مرد عنکبوتی: دور از خانه"

۱۰ لحظه از مردعنکبوتی در MCU که نشان می‌دهد او بهترین است!

 15 خبر و شایعه ای که درباره فاز 4 دنیای سینمایی مارول میدانیم!

10 چیزی که انتظار داریم در انیمیشن " اسپایدرمن: به درون دنیای عنکبوتی 2" ببینیم!

10 داستان "وات ایف"(WHAT IF) که ممکنه در MCU ببینیم!

10 خط داستانی در دنیای سینمایی مارول که امیدواریم در فاز 4 به سرانجام برسند

10 ویلنِ مربوط به اسپایدرمن که دوست داریم آن‌ها را در آینده‌ی MCU ببینیم

10 داستان مارول که شما را برای فاز چهارم MCU آماده میکنند

10 شایعه و فرضیه ای که برای فیلم "ونوم 2: بگذارید کارنیج بیاید" مطرح شده است!

معرفی تمام شخصیت‌های احتمالی و تأییدشدهٔ جدید آثار آیندهٔ دنیای سینمایی مارول!

10 لحظه فوق العاده ای كه امیدواریم در فیلم های بعدی مرد عنكبوتی ببینیم!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

AM SM BM SM
#1 AM SM BM SM 1400-01-22 10:55
سلام
ممنون بابت مقاله.
یعنی برای بعضویت از شایعات و همه تایید شده ها از شدت هایپ داشتم منفجر میشدم! خیلی دوست دارم جیک جینهال دوباره توی نقش میستریو باشه چون این میستریو فوق العاده بود. همونقدر عقده ای و بامزه و البته خطرناک بود. بحث توبی و اندرو هم که دیگه خیلی بالا گرفته. به نظرتون توبی اگر بخواد از تجربیاتش به اسپایدی تام هالند بگه چی بگه خوبه؟ بگه وقتی تو خیابان میرقصی به مردم اشاره نکن؟! :lol: اندرو چی؟ احتمالا میگه هیچ‌وقت توی مهمونی برانزینو نخور؟! من بازی بندیکت کامبربچ رو خیلی دوست دارم. دکتر استرنج هم که تایید شده است پس ببینیم قراره چی میشه. خدا کنه فیلم خوبی در بیاد.
میگم منم اراده این باهاشون رو داشتم الان اورست رو فتح کرده بودم!
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#2 AmirhoseinJafari2005 1400-01-22 11:16
خسته نباشید مقاله خوبی بود... واقعا حضور توبی مگوایر شایعه هست؟
نقل قول کردن
Agent bishop
#3 Agent bishop 1400-01-22 11:32
مورد انتظار ترین فیلم سال
۱۰ _ این یکی رو فکر نکنم اتفاق بیوفته چون فیلم همینجوری هم زیادی شلوغه و ارتباط بین mcu و سونی هم با فیلم موربیوس داره انجام میشه .

۹ _ دکتر استرنج هم من فکر نمیکنم به خاطر مرشد بودن باشه به احتمال زیاد مسئله جهان های موازی یا مثل کمیک پاک کردن حافظه مردم تو فیلم وظیفه دکتر استرنج هست .

۸ _ عشقه دردویل !!
روش خوبی هم هست برای ورود دردویل به mcu البته با بازی چارلی کاکس و در ادامه سریال نه داستان و شخصیت جدید

۷ _ تنها بدی این جیمسون اینه که نمیتونه به خوبی سری ریمی باشه چون تو این فیلم نه پیتر قبلاً با دیلی بیوگل سر و کار داشت و نه ما آشنایی با دیلی بیوگل داریم .

۶ _ امیدوارم زنده بمونه

۵ _ تام هالند داره دروغ میگه چون الان هایپ برای این فیلم خیلی بالاست و اگه اینا دروغ باشه ملت نامید میشن و ممکنه به فیلم ضربه بخوره و اگه این مسئله دروغ بود از همون اول مارول و سونی باید رد میکردن نه بعد از چند ماه تام هالند بیاد به ما بگه .
۴ _ امیدواریم این یکی برعکس قبلی به دل بشینه

۳_ این اگه راست باشه که به احتمال زیاد نیست من خودم خیلی دوست دارم در آینده اقتباسی از کمیک دنیای عنکبوتی ببینم .

۲ _ اینم مثل جیمسونه ، حضور داره ولی حضورش به پای فیلم قبلی نمیتونه برسه .

۱ _ اینم که اصلا صد در صده ، اصلا چرا باید تولید بره سر صحنه فیلمبرداری. مردعنکبوتی اونم موقعی که تام هالند داره تکذیب می‌کنه ؟ پس این وسط یه جای کار میلنگه و اون لنگش هم به خاطر تام هالنده
نقل قول کردن
Mr. Doctor
#4 Mr. Doctor 1400-01-22 11:38
خیلی ممنون از شما خانم عفتی بابت این جمع بندی خبرها در مورد فیلم سوم مردعنکبوتی
واقعا هیچی دیوونه کننده تر از خبر شماره1 نیست
مخصوصا ساخت فیلم چهارم از دنیای اسپایدرمن سم ریمی
خیلی منتظرشم
ممنون
نقل قول کردن
mobin rz
#5 mobin rz 1400-01-22 12:09
ممنون خانم عفتی واسه ترجمه ی مقاله دغدغه ی شماره یک زندگیمون :lol:
خب فکر نکنم شخصیتی باشه که ما از حضورش تو فیلم ناراحت بشیم
اگه اندرو و توبی تو فیلم نباشن از همین حالا اعلام میکنم دلیلی واسه زندگی ندارم اخه چرا انقدر دارن مارو حرص میدن یه تریلری پستری اطلاعاتی اخه چرا؟.........
ولی اخیرا یه تصویر از امضای عوامل فیلم منتشر شده بود که امضای اندرو گارفیلد توبی مگوایر و چارلی کاکس توش بود اینجا هم هست
شما دیدین اینو؟چون من چند جا دیدم نمیدونم واقعیه یا نه به نظر نمیاد منبعش موثق باشه
نقل قول کردن
MyyF.Spidey
#6 MyyF.Spidey 1400-01-22 12:32
سلام خانم عفتی. خسته نباشید.
مقاله مثل همیشه عالی بود
من بعد از دیدن صحنه پس از تیتراژ دور از خانه به این فکر افتادم که ند در قسمت 3 به هاب گابلین تبدیل میشه. ولی بعد از مدتی گفتم شاید مارول داره سر به سرمون می زاره. ولی حالا که شما می گید باتالون 54 کیلو وزن کم کرده پس به احتمال زیاد در قسمت 3 ند به هاب گابلین تبدیل می شه.
و حالا یه چیز دیگه: من قبل از اینکه اون تریلر عنوان "No Way Home" رو ببینم دودل بودم که ایا توبی و اندرو در این فیلم هستند یا خیر اما بعد از اینکه اون تریلر رو دیدم مطمعن شدم که هستند.
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#7 Ehsan Spider 1400-01-22 12:51
سلام

خیلی ممنون
واقعا بی صبرانه منتظر این فیلم هستیم و خیلی براش هیجان داریم. من دوست داشتم بیشتر قضیه سر همون هویت اسپایدی باشه و اسپایدرورس بمونه واسه قسمت بعدی.
جالبه که اسم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست رو سرچ میکنی اندرو و توبی هم هستن.
هم حضور دوکی دوکی و هم الکترو تایید شده که واقعا این هیجان هارو زیاد میکنه ولی شاید مثل مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2، دوتا ویلین جواب نده، حجم کاراکتر ها زیاد بشه و کنترلش هنر لازم.
ولی اگه بتونن کنترلش کنن، تبدیل به شاهکار سینمای مارول میشه. مثل انتقام جویان که با وجود کاراکتر های زیاد واقعا سری جذابی بود.

انشاالله هرچی که میشه، اون اتفاق خوبه بیوفته.
همچنان منتظرم یه خبری از فلیستی جونز و بلک کت بشه توی mcu ولی نمیدونم چی میشه.

بازم دستتون درد نکنه، مورد ۱۰ هم فکر کنم رتبه اش خیلی به جاست.
نقل قول کردن
P.B.P
#8 P.B.P 1400-01-22 13:20
سلام ممنون از خان عفتی به خاطر این مقاله عالی
در مورد ۱۰ :تام هاردی به شخصه یکی از بازیگران محبوب من است و خیلی دوست دارم در ام سی یو ببینمش ولی فکر نکنم مارول به این زودی به سراغ ونوم برود.
در مورد ۹:بله دکتر استرنج میاد چون قضیه مولتی ورس اول از دکتر استرنج (راستی اول از لوکی) شروع میشه .
در مورد ۸: احتمال اینکه چارلی کاکس بیاد، هست (بد نمیشه اگر بیاد :-) )
در مورد ۷: جی کی سیمونز هم معلومه که میاد چون در اسپایدر من فور فرام هوم حضور داشت پس هست.
در مورد ۶:میستریو همونطور که گفتین استاد توهم است و هر کار که دلش بخواد میتونه بکنه و احتمالش هست باشه.
در مورد ۵:خوب وقتی الکترو هست خوب معلومه که اندرو هم هست و به نظرم فایگی به هالند گفته بگه که اندرو و توبی نیست(واقعا این فایگی چقدر ما رو اذیت میکنه) ولی الکترو ممکنه به صورتی دیگر بیاد و شاید اصلا اندرو رو نبینیم.
در مورد ۴: خوب الکترو هم که میاد اما سوال اینجاست به چه صورتی میاد یا به امیزینگ اسپایدر من ربط داره یا نداره؟
در مورد ۳:وای خدا اگه اما استون بیاد چی میشه،خدا کنه بیاد(احتمالش فکر کنم خیلی کم است).
در مورد ۲:خوب این هم مثل الکترو هست که به چه صورت میاد،من که دوست دارم به صورت قبلیش بیاد راستی ما مرگی از دکتر اختاپوس ندیدیم و آخرین سکانسی که از دکتر اختاپوس دیدیم با چشمانی باز در کف دریا بود.
در مورد ۱: خوب و حالا این مورد ،"""به نظر من توبی در مرد عنکبوتی ۳ حضور ندارد و فکر می کنم در دکتر استرنج مولتی ورس جنون حضور دارد به نظر خودتون چرا کارگردان دکتر استرنج سم ریمی است؟"""ولی فکر کنم در مرد عنکبوتی ۴ باشد وای دیگه نمی تونم برای دیدن دکتر استرنج و مرد عنکبوتی ۳ و ۴ صبر کنم.

خوب همه ی اینها امکان داره به صورت دروغ باشه و شاید ما اصلا شاهد حضور توبی و اندرو نباشیم و ممکنه شخصیت های منفی و مکمل امیزینگ اسپایدر من و اسپایدر من سم ریمی رو به صورتی دیگر ببنیم نه به صورت قبلشان پس زیاد خودتون درگیر نکنین و با حوصله منتظر این فیلم باشید و نگاش کنین و لذت ببرین به نظر من آدم هیچی از فیلم و بازیگران فیلم ندونه بهتره و با آرامش فیلم رو نگاه کنه و با اسپویل هایی مثل بازیگران فیلم با فیلم حال کنه.
خوب ممنون به خاطر مقاله عالیتون.
نقل قول کردن
The Devil Of Hells Kitchen
#9 The Devil Of Hells Kitchen 1400-01-22 14:45
یهسوال وقتی امضای سه نفر کاکس و اندرو و توبی تو تریلر بود مگر میشه نیان دزدی امضایی چیزی نداره من شخصا این فیلمو زود تر از قبلیا میبینم چون واقعیتش دردویل مارول هیرو مورد علاقه منه (همش تقصیر چارلی کاکسه )
نقل قول کردن
MyyF.Spidey
#10 MyyF.Spidey 1400-01-22 15:57
به نقل از The Devil Of Hells Kitchen:
یهسوال وقتی امضای سه نفر کاکس و اندرو و توبی تو تریلر بود مگر میشه نیان دزدی امضایی چیزی نداره من شخصا این فیلمو زود تر از قبلیا میبینم چون واقعیتش دردویل مارول هیرو مورد علاقه منه (همش تقصیر چارلی کاکسه )

کجای تریلر؟؟؟ :o آخه من هرچی گشتم امضای این سه نفر رو ندیدم :-*
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#11 Ehsan Spider 1400-01-22 17:43
به نقل از MyyF.Spidey:
به نقل از The Devil Of Hells Kitchen:
یهسوال وقتی امضای سه نفر کاکس و اندرو و توبی تو تریلر بود مگر میشه نیان دزدی امضایی چیزی نداره من شخصا این فیلمو زود تر از قبلیا میبینم چون واقعیتش دردویل مارول هیرو مورد علاقه منه (همش تقصیر چارلی کاکسه )

کجای تریلر؟؟؟ :o آخه من هرچی گشتم امضای این سه نفر رو ندیدم :-*


وقتی که فیلمبرداری تموم شد همه دست اندرکاران یه جا امضا کردن و هواداران مال چارلی کاکس رو پیدا کرده بودن. توبی و اندرو رو من نمیدونستم.
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#12 Ehsan Spider 1400-01-22 17:46
ولی توی تریلر نبوده‌ فکر کنم

اصلا مگه تریلری منتشر شده؟؟؟
نقل قول کردن
sirmgamer
#13 sirmgamer 1400-01-22 19:38
به نقل از Ehsan Spider:
ولی توی تریلر نبوده‌ فکر کنم

اصلا مگه تریلری منتشر شده؟؟؟

دقیقا سوال منم اینه
فکر کنم منظورشون اون فیلم بود که آخرش اسم no way home رو گفتن هست
نقل قول کردن
sirmgamer
#14 sirmgamer 1400-01-22 19:39
ولی شاید اصلا فاز ۴ به مولتی ورس ربطی نداشته باشه اینم هست حالا ببینیم توی لوکی چی میشه
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#15 Ehsan Spider 1400-01-22 20:53
درسته
احتمالا منظور از تریلر که گفتن، همون تیزر رو نمایی از اسم بود که پیت، ند و ام‌جی از کنار یه وایت بردی رد میشن و اونجا هستش امضا ها.
نقل قول کردن
MyyF.Spidey
#16 MyyF.Spidey 1400-01-23 07:57
ممنون از دو کاربر "Ehsan Spider" و "Sirmgamer"
بله اون عکسی رو گفتید رو قبلا دیدم ولی نتونستم قبول کنم که رسمی هستش
نقل قول کردن
parsazebel
#17 parsazebel 1400-01-23 08:53
توبی مگوایر تو فیلم حضور داره
اگه برین لیست بازیگر های فیلم رو ببینین علاوه بر بازیگر های دیگه توبی مگوایر هم هست
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#18 Ehsan Spider 1400-01-23 12:12
به نقل از MyyF.Spidey:
ممنون از دو کاربر "Ehsan Spider" و "Sirmgamer"
بله اون عکسی رو گفتید رو قبلا دیدم ولی نتونستم قبول کنم که رسمی هستش


خواهش میکنم داداش

چرا؟؟ خب اون تیزر رو خود مارول منتشر کرد، پس صددرصد رسمی هستن. ولی امکان داره امضای یکی دیگه باشه یا شاید هم اصلا امضای خودشونه و توی فیلم هستن.
خدا رو چه دیدی این مارول سورپرایز هاش زیادن.
نقل قول کردن
mobin rz
#19 mobin rz 1400-01-23 12:42
به نقل از parsazebel:
توبی مگوایر تو فیلم حضور داره
اگه برین لیست بازیگر های فیلم رو ببینین علاوه بر بازیگر های دیگه توبی مگوایر هم هست

اگه منظورت اون لیستیه که تو گوگل زده که اصلا ربطی نداره چون اسم استنلی رو هم زده یعنی روح استنلی اومده فیلم بازی کرده؟
نقل قول کردن
spidey avedecend
#20 spidey avedecend 1400-01-23 19:11
سلام به نظر من این فیلم اصلا به اسپایدر ورس ربط نداره !

به نظر من کینگ پین با راینو متحد میشه بی باک هم برای گرفتن کینگ پین به نیوجرسی اومده و یه جورایی وکیل هالند میشه و هالند از دکتر استرنج درخواست میکنه که تلسم کنه که کسی نفهمه اسپایدرمنه و در اخر بی باک و اسپایدرمن باهم راینو و کینگ پین رو گیر میندازن


ولی عالی بود مقاله به نظر من حالا اینجوری باشه بهتره ممنون خداحافظ
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#21 Ehsan Spider 1400-01-23 22:08
به نقل از spidey avedecend:
سلام به نظر من این فیلم اصلا به اسپایدر ورس ربط نداره !

به نظر من کینگ پین با راینو متحد میشه بی باک هم برای گرفتن کینگ پین به نیوجرسی اومده و یه جورایی وکیل هالند میشه و هالند از دکتر استرنج درخواست میکنه که تلسم کنه که کسی نفهمه اسپایدرمنه و در اخر بی باک و اسپایدرمن باهم راینو و کینگ پین رو گیر میندازن


ولی عالی بود مقاله به نظر من حالا اینجوری باشه بهتره ممنون خداحافظ


????????

پس دوکی اوکی چی شد؟؟ الکترو؟؟؟ کینگ پین و راینو از کجا اومد؟؟؟؟
نقل قول کردن
sirmgamer
#22 sirmgamer 1400-01-23 23:41
به نقل از spidey avedecend:
سلام به نظر من این فیلم اصلا به اسپایدر ورس ربط نداره !

به نظر من کینگ پین با راینو متحد میشه بی باک هم برای گرفتن کینگ پین به نیوجرسی اومده و یه جورایی وکیل هالند میشه و هالند از دکتر استرنج درخواست میکنه که تلسم کنه که کسی نفهمه اسپایدرمنه و در اخر بی باک و اسپایدرمن باهم راینو و کینگ پین رو گیر میندازن


ولی عالی بود مقاله به نظر من حالا اینجوری باشه بهتره ممنون خداحافظ

کینگ پینگ؟!!
راینووو؟؟؟؟!؟!!! :sad: :zzz
نقل قول کردن
sirmgamer
#23 sirmgamer 1400-01-23 23:43
به نقل از Ehsan Spider:
به نقل از MyyF.Spidey:
ممنون از دو کاربر "Ehsan Spider" و "Sirmgamer"
بله اون عکسی رو گفتید رو قبلا دیدم ولی نتونستم قبول کنم که رسمی هستش


خواهش میکنم داداش

چرا؟؟ خب اون تیزر رو خود مارول منتشر کرد، پس صددرصد رسمی هستن. ولی امکان داره امضای یکی دیگه باشه یا شاید هم اصلا امضای خودشونه و توی فیلم هستن.
خدا رو چه دیدی این مارول سورپرایز هاش زیادن.

آره دقیقا
بعدش به غیر از اون سه نفر یکی دیگه هم بود که خیلی شبیه توبی بود
نقل قول کردن
spidey avedecend
#24 spidey avedecend 1400-01-24 08:42
به نقل از Ehsan Spider:
به نقل از spidey avedecend:
سلام به نظر من این فیلم اصلا به اسپایدر ورس ربط نداره !

به نظر من کینگ پین با راینو متحد میشه بی باک هم برای گرفتن کینگ پین به نیوجرسی اومده و یه جورایی وکیل هالند میشه و هالند از دکتر استرنج درخواست میکنه که تلسم کنه که کسی نفهمه اسپایدرمنه و در اخر بی باک و اسپایدرمن باهم راینو و کینگ پین رو گیر میندازن


ولی عالی بود مقاله به نظر من حالا اینجوری باشه بهتره ممنون خداحافظ


????????

پس دوکی اوکی چی شد؟؟ الکترو؟؟؟ کینگ پین و راینو از کجا اومد؟؟؟؟




خب من اینو گفتم در اصل اگه به اسپایدر ورس ربط داشته باشه عالی میشه من چون تاحالا کینگ پین و کرگدن توی فیلم های اسپایدرمن نبودن گفتم. و من قطع به یقین دارم که اگه اسپایدر ورس بشه خانم(شین وودلی) به جای مری جین واسه سری امیزینگ میاد خوب میشه نه؟ اسپایدرورس بشه خوبه یعنی عالیه


به امید اسپایدرورس شدن این فیلم که بتونیم سینستر سیکس رو ببینیم
نقل قول کردن
amirtaheri
#25 amirtaheri 1400-03-16 16:19
سلام خدمت شما و تمام ممبر های سایت
و باتشکر از مقالتون خانم عفتی

اگر این شایعات درست باشه به نظر من فیلم جالبی در نمی اد
درسته که در "سفر به دنیای عنکبوتی"با وجود کاراکتر های زیادش اما واقعا عالی شد اما به نظرم این موضوع تو دنیای سینما کمی فرق داره مثلspiderman3 که شاهد بودیم سونی با دخالت هاش و اضافه کردن ویلن های زیاد که هر کدوم خودشون برای به چالش کشیدن پیتر کافی هستند ،فیلم رو نابود کرد
به نظرم اگر در این مردعنکبوتی هم اگر بخواد سه تا قهرمان و این همه ویلن حضور داشته باشه باید شاهد یه مردعنکبوتی ۳ دیگر باشیم که فاجعه دوباره رو تو دنیای mcu رقم خواهد زد.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

51

15

16

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

21

31

36

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

008

009

25

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

34

35

48

46

45

44