10 خط داستانی در دنیای سینمایی مارول که امیدواریم در فاز 4 به سرانجام برسند

10 خط داستانی در دنیای سینمایی مارول که امیدواریم در فاز 4 به سرانجام برسند

هواداران MCU کنجکاو هستند که بدانند مارول استودیوز برای فاز 4 چه تحولات جدیدی تدارک دیده است ولی چند خط داستانی بر جای مانده از فاز های قبلی هم نیازمند رسیدن به سرانجامی در خور و شایسته هستند ...

مقدمه: درسته که برنامه فیلم های فاز 4 مارول استودیوز به دلیل همه گیری کرونا به تعویق افتاده است ولی این فاز جدید در راه است. سه فاز قبلی را با شایستگی و تحت عنوان "حماسه بینهایت" (Infinity Saga) تحویلمان دادند و فاز 4 به عنوان نخستین بخش از حماسه ای جدید خواهد بود که خطوط داستانی را زمینه چینی میکند که در 10 سال آینده بهشون پرداخته خواهد شد. خوب ما قطعا دوست داریم که داستان های جدیدی را ببینیم که احتمالا در پایان فاز 6 به نتیجه خواهند رسید ولی این 10 مورد در این مقاله هم واقعا برای ما مهم هستند که به سرانجام برسند ...

 

10- بحران هویت پیتر پارکر

در اولین صحنه پس از تیتراژ فیلم "دور از خانه" که به عقیده خیلی ها بهترین صحنه پس از تیتراژ تاریخ سینماست، شاهد بودیم که وب سایت دیلی بیوگل یک ویدئوی انحصاری را پخش میکنه که در آن میستریو در یک ویدئوی جعلی ادعا میکنه توسط اسپایدرمن کشته شده . میستریو سپس به همه میگه که اسپایدرمن، پیتر پارکره! همین باعث شد یک عالمه سئوال در ذهن ما نقش ببنده. مثلا آیا کسی باور خواهد کرد که یک پسر دبیرستانی اسپایدرمنه؟ حالا که میستریو، اسپایدرمن رو قاتل خودش معرفی کرده پس آیا تحت تعقیب و پیگرد قانون قرار میگیره؟ چه بر سر نزدیکان و دوستان پیتر پارکر میاد و آیا دشمنان او سراغ آنها میروند؟ قهرمانان دیگر چه واکنشی به این موضوع نشان میدهند؟ و ... ما میخواهیم فاز 4 به این سئوالت پاسخ شایسته ای دهد!

 

9- ده حلقه

 ده حلقه

براساس عنوان فیلم شانگ چی که "افسانه 10 حلقه" است و این حقیقت که تونی لیونگ انتخاب شده تا نقش ماندارین واقعی رو بازی کنه (بعد از اون نا امیدی عظیمی که در فیلم "آیرون من 3" با ماندارین جعلی نصیب ما شد) میتوانیم با اطمینان بگوییم که فاز 4 خط داستانی مربوط به گروه تروریستی "10 حلقه" که اولین بار در "مرد آهنی 1" به آن اشاره شد را ادامه خواهد داد. این گروه در سایه های دنیای سینمایی مارول به سر برده اند و اشاره ای هم بهشون در فیلم "مرد مورچه ای" شد (این تصویر و این مقاله). ولی فاز 4 دیگه باید از حاشیه رفتن پرهیز کنه و با کله بپره وسط این داستان تاریک!

 

8- آدام وارلاک

آدام وارلاک

قبل از اینکه خیلی امیدوار بشوید باید بهتون بگم که طبق اشارات «جیمز گان» شخصیت «آدام وارلاک» شاید حتی در فیلم "نگهبانان کهکشان 3" هم وارد دنیای سینمایی مارول نشود. ولی همانطور که در این مقاله خواندید زمینه برای ورود این شخصیت فراهم شده است چون پیله او در یکی از صحنه های پس از تیتراژ فیلم "نگهبانان کهکشان 2" دیده شد و «عایشه» وعده داد که با آن میخواد از گروه انتقام بگیره. بنابراین مشخصه که وارلاک در برهه ای حساس و مهم وارد MCU خواهد شد. او شخصیت نیرومندی است و قطعا تاثیر زیادی روی دنیای مارول خواهد گذاشت. حتی شاید پای گروه اونجرز هم به ماجرا باز بشه. ضمن اینکه همیشه احتمال این هست که وارلاک به نیمه خبیث خودش یعنی «ماگوس» تبدیل بشه و دست به نابودی عالم بزنه (برای آشنایی با ماگوس، این مقاله را بخوانید). پس کلی داستان و ماجرای هیجان انگیز میشه باهاش روایت کرد که باید در فاز 4 بهشون اشاره بشه مخصوصا اینکه گفته شده این فاز حالت کیهانی خواهد داشت و آدام وارلاک جان میدهد برای چنین حالتی!

 

7- وقتی استیو راجرز سنگ های بینهایت را سر جای خودشان گذاشت چه بر سرش آمد؟

در دقایق پایانی زمان ماموریت بازگرداندن سنگ های بی نهایت دقیقا در همان موقعیت زمانی‌ای که خارج شدند؛ دیدیم که کاپیتان آمریکا غیر از سنگ های بی نهایت، چکش ثور یعنی میولنیر را نیز به همراه خود در حال بردن به گذشته است. اگر با دقت کافی به دیالوگ های فیلم توجه نکرده باشیم این سوال برایمان پیش می آید که چرا استیو میولنیر را همراه خودش به گذشته برد؟ آیا آن را برای مواقع اضطراری به همراه خودش برده؟ آیا آن را  به همراه ایثر دقیقا سرجای اولش گذاشته؟ اصلا چه بر سر او در گذشته آمد؟ (البته میدانیم که تصمیم گرفت که با پگی در گذشته بمانه و زندگی خوشی هم داشت ولی از آن موقع تا زمان حال چه اتفاقاتی برایش افتاده؟). فاز 4 باید به ما بگوید چی شد!

 

6- لیدی سیف

لیدی سیف (Lady Sif)

کنار گذاشتن شخصیت مهمی مثل «لیدی سیف» (Lady Sif) نه تنها اعصاب خرد کن بلکه گیج کننده و عجیب هم هست. سیف یکی از مهم ترین شخصیت های داستان های ثور است (این مقاله را بخوانید). جیمی الکساندر هم یک بازیگر معرکه است که خیلی هم برای این نقش شوق و ذوق داره و حالا که ثور نیست میشه کلی داستان با این شخصیت روایت کرد درباره محافظت از 9 قلمرو! کریس همسورث گفته که فعلا در نقش ثور باقی خواهد ماند و احیای سیف به عنوان یکی از نزدیک ترین شخصیت های مکمل او میتواند حتی به ادامه آرک سینمایی ثور نیز کمک کند.

  

5- وضعیت فعلی گامورا

گامورا (Gamora)

همانطور که در انتهای پایان بازی دیدیم «استارلرد» با توجه به مانیتورینگ سفینه اش، به دنبال گامورا بود. آیا گامورا از آن جنگ عظیم جان سالم بدر برده؟ و سوال اصلی تر این است که آیا این گامورا به همراه فداکاری و بشکن تونی استارک پودر شده یا نه؟ آیا بشکن تونی هر کسی که به آینده آمده بود را پودر کرد؟ آیا این منحصر به لشکر ثانوس می شد؟ آیا گامورا نیز در این لیست قرار داشت یعنی تونی استارک می دانست که یک شخصیتی با نام گامورا وجود دارد که از گذشته به آینده آمده و آن را از استثنا ها قرار دهد؟ و سوال دیگر این است که اگر گامورا جان سالم به در برده چطور موفق به خارج شدن از زمین شده چرا که تمام مشتقات سفینهٔ ثانوس از بین رفت! آیا او در زمین است؟ دقیقا مشغول به چه کاری است؟ روسوها تایید کردند که به این مسئله در فیلم های آیندهٔ مارول پاسخ داده خواهد شد اما ما با توجه به مصاحبه هایی که قبل از اکران جنگ بی نهایت شنیده ایم می دانیم که خود جیمز گان تایید کرده که زویی سالدانا نقش قابل توجهی در این فیلم "نگهبانان کهکشان 3" دارد پس با توجه به این صحبت ها در میابیم که او در فیلم بعدی محافظان کهکشان حضور خواهد داشت. اما نباید توقع گامورایی که در "جنگ بینهایت" و حتی "نگهبانان 2" دیدیم را داشته باشیم. با گامورایی طرف خواهیم بود که نقاط عطفی که در زندگی اش رخ داده به کلی از آن حذف شده و او آن مراحل تبدیل شدن به شخصیت دگرگون شدهٔ جنگ بی نهایت را طی نکرده. در هر حال پتانسیل این شخصیت در فاز 4 بسیار بالاست که امیدواریم به خوبی ازش استفاده بشه.

 

4- نوُا

نوا

«نوا» یکی از مهم ترین و برجسته ترین شخصیت های دنیای کیهانی مارول است که هنوز در دنیای سینمایی بهش پرداخته نشده است (هر چند در فیلم نگهبانان کهکشان اشاره ای به سپاه نوا شد). ضمن اینکه در اونجرز 3 و 4 هم در واقع زمینه چینی برای حضور او فراهم آمد چون نوا الان آخرین بازمانده سپاه نوا پس از نابودی سیاره "زاندار" به دست ثانوس برای به دست آوردن سنگ قدرت است. بنابراین همه چیز برای حضور این شخصیت محبوب مهیاست و فاز 4 باید بهش رسیدگی کنه!

 

3- آلترون

سر الترون

همانطور که در مقاله "ایستراگ های فیلم بازگشت به خانه" گفته شد در صحنه ای از فیلم یعنی اونجایی از فیلم که پیتر تو اون انبار گیر افتاده و میره که یه سری وسایل رو بگرده، یک سر روبات آلترون دستش میبینیم که معلومه از نبرد اونجرز با روبات های الترون بر جای مونده. این نشون میده که تجهیزات مربوط به آلترون همچنان در دنیای سینمایی مارول موجود است و احتمال بازگشت یک هوش مصنوعی همیشه هست و ما هم که کشته و مرده شخصیت الترون هستیم و امیدواریم آلترون در فاز 4 برگرده!

 

2- آدریان تومز و مک گارگن در زندان

در صحنه وسط تیتراژ نهایی فیلم "مرد عنکبوتی : بازگشت به خانه" مک گارگن در زندان به سراغ ادریان تومز (والچر) میره و ازش سراغ هویت مخفی اسپایدرمن را میگیره ولی تومز او را لو نمیده. اما دلیلش چیه؟ ایا این کار را میکنه چون میخواد از پیتر به خاطر اینکه در پایان فیلم جونش را نجات داد قدردانی کنه؟ آیا به خاطر اینه که میدونه دخترش (لیز) به پیتر علاقه داره؟ یا شایدم انگیزه های خبیث تری داره و میخواد بعدا خودش از پیتر انتقام بگیره؟ اینها همه سئوال جذابی هستند که امیدواریم در فاز 4 پاسخ مناسبی بهشون داده بشه به نظر میرسه باید منتظر باشیم و ببینیم چی میشه ...

 

1- آزگاردی های کهکشان

ازگاردی های کهکشان

در انتهای فیلم "انتقام جویان: پایان بازی" وقتی ثور تصمیم میگیره آزگارد جدید را به ولکری بسپاره و به گروه نگهبانان کهکشان ملحق بشه پیشنهاد میکنه که اسم تیم را بذارن «آزگاردی های کهکشان» (Asgardians of the Galaxy). جالبه که بدونید در دنیای کمیک ما همچین تیمی داریم که اخیرا تشکیل شد و اعضایش را اهالی آزگارد تشکیل میدهند (این تصویر را ببینید). پس ما دوست داریم شاهد تیم آپ بین ثور و نگهبانان کهکشان در فاز 4 مارول باشیم. اگر اشتباه نکنیم تایکا وایتیتی هم حضور نگهبانان را در قسمت چهارم ثور تایید کرده. 

 

نظر شما چیست؟ شما کدام خطوط داستانی دیگری را سراغ دارید که دوست داشته باشید در فاز 4 به سرانجام برسن؟

 

مترجم: سارا عفتی

سارا عفتی

منبع: ScreenRant

All rights reserved © Spidey.ir 2020

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 خط زمانی احتمالی که ممکنه پس از وقایع فیلم "پایان بازی" در MCU ایجاد شده باشه!

15 سئوالی که پس از دیدن فیلم جنگ بینهایت در ذهن ما ایجاد شد!

10 داستان مارول که شما را برای فاز چهارم MCU آماده میکنند

15 سئوالی که هواداران درباره دنیای سینمایی مارول دارند

داغ داغ! کمیک کان 2019: فیلم ها و سریال های فاز 4 دنیای سینمایی مارول فاش شد!

مهم ترین صحنه هایی که از دنیای سینمایی مارول (MCU) حذف شدند

10 سوال مهمی که پس از دیدن «انتقام جویان: پایان بازی» برایمان پیش آمد

15 گزینه ای که میتوانند پس از ثانوس خبیث فاز بعدی دنیای سینمایی مارول باشند

15 شخصیت بزرگ مارول که از فیلم ها حذف شدند

رتبه‌بندی قوی ترین قهرمان های تازه‌وارد MCU در فاز چهارم

10 چیزی که میخواهیم در قسمت سوم فیلم "مرد عنکبوتی" در MCU ببینیم!

15 سلاح نیرومند که در دنیای سینمایی مارول مخفی شده اند!

معرفی تمام شخصیت‌های احتمالی و تأییدشدهٔ جدید آثار آیندهٔ دنیای سینمایی مارول!

15 خبر و شایعه ای که درباره فاز 4 دنیای سینمایی مارول میدانیم!

15 سوال مهمی که پس از دیدن فیلم "مرد عنکبوتی : بازگشت به خانه" در ذهن ما ایجاد میشود!

20 فیلم بعدی مارول پس از انتقام جویان 4 چی هستند؟

ایستراگ ها (EASTER EGGS) و اشارات فیلم «انتقام جویان 4 : پایان بازی»  – بخش سوم

ایستر اگ(EASTER EGG)ها و اشارات فیلم "مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه" 

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

-آرین -محمودیان
#1 -آرین -محمودیان 1399-08-12 10:00
بسیار عالی واقعا امیدوارم همش اتفاق بیفته مخصوصا ادام وارلاک دمتون گرم خانم عفتی 8) :-)
نقل قول کردن
mani34521
#2 mani34521 1399-08-12 10:04
ببخشید مقاله خوبی بود
نقل قول کردن
mani34521
#3 mani34521 1399-08-12 10:07
تو مورد 5 هم به نظرم گامورا زنده است چون صحنه ای آخری که از فیلم حذف شده بود جایی که همه جلوی تونی میشنن گامورا رو نشون میده که میزاره میره ولی این مشخص هستش که زنده است
نقل قول کردن
hassan91
#4 hassan91 1399-08-12 11:02
MCU انقد داستانکهای کوچیک و بزرگ باز گذشته که آدم نمیدونه به کدومش فکر کنه.این وسط کلی سوال در مورد ادامه مرد عنکبوتی هست. در فیلم اول اسپایدی بازگشت به خانه هنوز نفهمیدیم که مخترع مخوف به همراه اون همه تجهیزات الان چیکار میکنه و ناگهان غیب شدند. بعید نیست که برای آزادی والچر نقشه داشته باشن. حضور والچر تو تریلر موربیس هم آینده اسپایدرمن رو نامشخص کرده.فیلم دوم اسپایدی هم همینطور تیم مستریو هم غیب شدند. فاش شدن هویت مخفی مرد عنکبوتی هم مظنون اصلی فیلم بعدی خواهد بود.

از دیگر خطوط داستانی MCU دوست دارم که اریجین راکت راکون و گروت رو ببینم. بعدش خود جیمز گان اعلام کرده که یک ارتباطی بین شخصیت مرگ و مادر استار لرد هست :o

حتی شخصیت رد اسکال چون خبر دارین که این رد اسکال به دست ثانوس آزاد شد و معلوم نیست که در آینده شاهد حضورش در MCU خواهیم بود یا نه؟

راستی با استفاده از دنیای کوانتوم هم میشد که بدن رو جوونترش کرد. چون وقتی که با اسکات لنگ سفرهای زمانی رو آزمایش می‌کردن،‌ بدنش پیر یا جوونتر میشد همان ذهنیت خودش باقی می‌موند. شاید در مرد مورچه‌ای ۳ برای این منظور ازش استفاده بشه. من که خودم دوست دارم هنک پیم رو در قامت مرد مورچه‌ای ببینم :-*
نقل قول کردن
CAPTAIN_ARVIN
#5 CAPTAIN_ARVIN 1399-08-12 11:08
ثمره یازده سال تلاش مارول، اینه که 10 نوع خط زمانی جذاب برامون گذاشته که این یعنی موفق بودن
تک تک این گزینه ها میتونه یه داستان جالب رو به نمایش بزاره که هممون رو به وجد بیاره
ممنون خانم عفتی

مرسی spidey ;-)
نقل قول کردن
Mr. Doctor
#6 Mr. Doctor 1399-08-12 14:08
خیلی عالی بود دست شما درد نکنه خانم عفتی.
من لیشتر از همه منتظر هویت بحران اسپایدی و حضور نوا هستم،البته خیلی دوست دارم ویلن فاز بعدی مارول نورمن ازبورن بزرگ باشه 8)
نقل قول کردن
s.ch
#7 s.ch 1399-08-12 14:13
تشکر از خانم عفتی برای این مقاله ی جذاب من خودم از 2012 بعد از انتقام جویان شدیدا mcu رو دنبال می کنم امید وارم تمام داستانک های جذاب مارول پایان خوب درخوری رو داشته باشن
من مورد 2 و مورد4 رو بیش تر برای فاز جدید مارول می پسندم و به نظرم پتانسیل بالاتری از بقیه داشته باشن :-)
نقل قول کردن
Matingh
#8 Matingh 1399-08-12 14:44
اوووو ایول دمتون گرم 8)
بی صبرانه منتظر فاز چهارمم....
به نظرم خط داستانی نوا جذاب میشه :roll:
و همچنین آدام وارلاک و واقعا همشون جذابن :lol: چه شود....
پوزش، اسپم:شایعه:اندر و گارفیلد در نقش هیومن تورچ در mcu :-*
نقل قول کردن
super spider
#9 super spider 1399-08-12 16:15
وای وای عجب مقاله ای مارول اصن همه فیلماش به هم ربط دارن :-|
نقل قول کردن
Navidparker
#10 Navidparker 1399-08-12 17:19
سلام وو خسته نباشین خانم عفتی بابت ترجمه خوبتون.:-) :-)


۱۰-در مورد چیزایی که مربوط به اسپایدرمنه الان چیزی نمیتونم بگم چون با توجه به چیزایی که از قسمت سوم این فیلم به گوش میرسه با چیز عجیب غریبی قراره رو به رو بشیم ولی،الان بیشتر دوست دارم واکنش بقیه شخصیت های داخل فیلم رو ببینم.وو اینکه بنظرم پیتر به کمک سرباز زمستان وو فالکون یا نیک فیوری وو ماریا هیل به واکاندا برای پناه فرستاده میشه وو طی اتفاقاتی مجبور میشه برگرده وو همچنین لباس زرهی مارک یک که با ویبرانیوم ساخته میشه رو از واکاندا میگیره.

۹-در مورد فیلم شنگ چی هم فقط منتظرم ببینم چی میشه فقط اینکه احساس میکنم فیلم متفاوتی با دیگر فیلمای MCU میشه.

۸-برای آدام وارلاک هم باید منتظر بمونیم الان فکر میکنم کمی زود هست برای اومدنش.

۷-در مورد استیو راجرز هم بگم واقعا مارول باید سریالی در موردش بسازه که ماجراجوییش داخل زمان وو همینطور ماجراجوییش کنار پگی رو ببینیم با توجه به آخر فیلم که کپ سپر دیگه ای آورده بود حتما داخل اون زمان کارایی کرده دیگه روی سپرم که طرح های دیگه ای وجود داشت.ولی مسئله مهم اینه کپی که داخل اون زمان داخل یخ رفته بود چه بر سرش اومد؟؟آیا کپ زمان خودمون توجهی به کپ اون زمان کرد یا نه؟؟

۶-در مورد لیدی سیف هم که بخوام چیزی بگم اینه که،داخل مقاله ای فکر کنم از همین سایت بود درست یادم نیست،نوشته بود که لوکی وقتی خودشو به حالت اودین در آورده بود وو حکومت میکرد به لیدی سیف دستور داده بوده که سراغ یه زنی بره.درست متن رو یادم نیست ولی همچین چیزی نوشته بود.ولی واقعا به سرنوشت دوستان ثور داخل ثور رگناروک گند زدن واقعا مرگشون خیلی ساده وو مسخره شد.

۵-وضعیت فعلی گامورا هم که مشخصه چون داخل صحنه حذف شده ای که شخصیت های دیگه به احترام تونی استارک زانو زدن گامورا رو نشون داد که از بقیه جدا شد رفت پس مشخصه که گامورا توسط بشکن تونی نابود نشد وو همینطور مشخصه که کنار محافظان کهکشان هم نیست چون آخر فیلم داخل سفینه هم ندیدیم پس حتما خودشو یه جایی گم وو گور کرده.ولی حالا یهو میبینی قسمت بعدی کنار محافظان کهکشان بوده وو کارگردان در پاسخ به این سوال که((پس چرا گامورا رو چرا بعده نبرد کنار محافظان کهکشان ندیدیم؟؟))میگه که گامورا داخل سفینه رفته بود خوابیده بود.:-| :-|

۴-در مورد نوا هم نظر خاصی ندارم در حال حاضر.

۳-در مورد آلتران بنظرم اصلا قرار نیست ببینیمش وو اون صحنه از اسپایدرمن که اشاره ای بهش شده همینطوری بوده وو معنا وو مفهومی نداره بنظرم.

۲-در مورد آدریان تومز وو مک گارگن هم نمیتونم چیزی بگم چون واقعا قضیش عجیب غریب شده با توجه به حضور آدریان تومز داخل فیلم موربیوس سونی اصلا قضیه عجیب شده.

۱-من بعده حرف ثور گفتم حتما عنوان محافظان کهکشان به محافظان آزگاردی تغییر میکنه ولی خود جیمز گان تکذیب کرد.ولی فکر کنم برای محکم کاری اینو گفته.

گفته هام همین بود.باز هم خانم عفتی تشکر میکنم برای این ترجمه خوبتون.:-) :-)
نقل قول کردن
kavtalib
#11 kavtalib 1399-08-12 17:21
مقاله فوق العاده بود یعنی اسپایدی وقتی میخواد مقاله بده دست میزاره رو نقطه ضعف ما الان فیلما اکران نمیشن اما ما از الان تا دو سه سال دیگه هایپ میمونیم :cry:
من بعد از دیدن برای بار دوم یا سوم که اندگیم رو دیدم یه فرضیه ای برام شکل گرفت الان ما خیلی با فالکون کیف میکنیم و شاید هم به کاپیتان آمریکای بعدی تبدیل بشه اما ما نمی تونیم دوری استیو راجرز رو تحمل کنیم از طرف دیگه شما یادتون میاد تو کمیک یا توی یه فیلم یا توی یه انیمیشن یک قهرمان بازنشسته بشه و نخواد دیگه قهرمان باشه ولی باز نمیتونه رهاش کنه چون تو ذاتشه به نظر من با اینکه قرارداد کریس ایوانز با مارول تموم شده شاید دوباره برگرده و ما کاپیتان امریکا رو تو این سالها ببینیم اما احتمالش خیلی کمه
الان بین اینها مورد های 2،9،10از همه نزدیک ترن اما همه میدونیم که ماها بیشتر از همه برای شماره10منتظریم .من به شخصه گزینه4 رو خیلی دوست دارم مخصوصا الان که بهترن وقت براای وارد کردن اون به ام سی یوهست
باز هم تشکر می کنم از سای اسپایدی و خانم عفتی
اسپم:اکران بلک ویدو بعد از تاخیر آخر به چه تاریخی موکول شد؟؟؟
نقل قول کردن
Captain-spidey
#12 Captain-spidey 1399-08-12 17:42
wow
مقاله خیلی عالی بود واقعا از خانوم ساداتی فر برای ترجنه تشکر میکنم
در مورد موارد هم که خیلی هاشون باید تا اکران فیلم ها صبرکرد ولی در مورد اون چکشی که کپ با خودش برد فک کنم برد بزاره سره جاش
ولی انصافا به نظرم مارول اگه یه انیمیشنه کوچولو (یا بلند) از رفتن کپ به گزشته بزاره خیلی قشنگ میشه
در مورد اون بانو سیف هم به نظرم خیلی خوب میشه اگه از پتانسیلش استفاده کنن یعنی حتیی میتونن یه سریال هم بسازن از روش
نقل قول کردن
Kia Iron Man
#13 Kia Iron Man 1399-08-12 19:00
عالی بود خسته نباشید
واقعا از جذابیتای mcu همین مسائلیه که از قبل مقدمه چینی شدن و همه چی برنامه ریزی شده اس و واقعا عالیه
مقاله خیلی کجذابی بود
نقل قول کردن
sigin
#14 sigin 1399-08-12 19:03
عااااااالی بود
ز همه بیشتر 10 و 8 رو دوست دارم خدا کنه ادام وارلاک به mcu بیاااااااد
نقل قول کردن
Mohsèn II
#15 Mohsèn II 1399-08-12 19:49
سلام
باید بگم با مورد ۲ و ۸ و ۱۰ خیلی موافقم این مورد ها رو حتما باید بهش پرداخته بشه
چهار تا چیز دیگه هم که تو این لیست جاشون خالی بود رو هم میگم
۱. سر رد اسکال چی اومد
مشخص نشد بعد به دست اوردن سنگ روح توسط تانوس رد اسکال دقیقا کجا رفت یا چه بلایی سرش اومد وظیفش این بود محافظ سنگ روح باشه بعد از اینکه سنگ ها از بین رفتن رد اسکال هم طبیعتا باید ازاد شه چون دیگه سنگی وجود نداره
۲. تیم اورجینال محافظین کهکشان چیکار میکنن
تو صحنه پس از تیتراژ نگهبانان کهکشان دو دوستای یاندو رو دیدیم که خلافکار بودن مشخصا باید یه اتفاقی بیافته تا اونا هم به راست هدایت شن و عضو گروه نگهبانان کهکشان شن .
در نتیجه مورد یک ممکنه نقض بشه چون اگه تو یه فیلم بخواد هم به ادام وارلاک ، گامورا ، محافظین کهکشان اصلی ، ازگاردی های کهکشان ، اون یکی گروه محافظین کهکشان پرداخته بشه فیلم دچار ازدیاد شخصیت میشه و وقت نداره که داستان سرایی کنه
۳.لوکی که با مکعب کیهانی فرار کرد چیکار میکنه ؟
خب اینو حتما باید بهش بپردازن
۴. بارون موردو کجا رفت و داره چیکار میکنه ؟
برای مورد سوم هم به نظر منم التران اسون شکست خورد یعنی هوش منصوعی به این قدرتمندی یه برنامه جایگزین برای احتمال یک درصدی شکستش کنار نزاشته ؟ و تو فیلم نشون نداد که ایا التران صد در صد از بین رفته یا نه شاید هنوز داره زیر زمینی به فعالیتاش ادامه میده و یه بازگشت شکوهمند داشته باشه البته احتمال بازگشت کمه ولی ایده بدی هم نیست البته مارول گفته فاز بعدی قراره کیهانی باشه و راجع به سفر های زمانی حدس من اینه که خبیث بعدی mcu گانگ فاتح باشه
نقل قول کردن
sh12345678
#16 sh12345678 1399-08-13 01:11
سلام
ممنون بابت مقاله خیلی عالی بود
از همه بیشتر مورد 10و 7رو منتظرم
اینکه کاپیتان با رد اسکال روبرو میشه؟
از همه بیشتر کاپیتان رو حصرت میخورم که چرا پیر شد میتونست تو فاز چهار هم باشه :-? :cry:
یه سوال اگه کاپیتان یخ نمیزد نباید خیلی بیشتر از چیزی که تو اند گیم دیدیم پیر میشد؟ :o
این دوستی که گفته بود کاپیتان با کاپیتان گذشته برخورد کنه خیلی جالب میشه :lol: :-*
مرد عنکبوتی هم که ممکنه اگه بخواد وکیل بگیره داردویل یا شی هالک میان که اینم خیلی جالب میشه 8)
نقل قول کردن
spider flash
#17 spider flash 1399-08-13 02:46
واقعا عالی بود. این همه ارتباط بین فیلم های مارول شگفت انگیزه . این یکی از دلایلی هستش که خیلیMCU رو دوست دارم.
من خیلی دوست دارم که آدام وارلاک بیاد چون برای داستان های کیانی عالیه .
نوا هم یکی از شخصیت های محبوبم هست پس انتظار دارم خیلی خوب وارد MCU بشه
. برای موارد مربوط به مرد عنکبوتی هم واقعا هیجان دارم که ببینم آیا عقرب هم وارد MCU میشه یا نه.
من خیلی به کمیک های ثور علاقه دارم و تا جایی که بتونم دنبالشون میکنم و توی داستان های ثور بانو سیف نقش مهمی داره امیدوارم برگرده. خیلی دوست دارم که گالاکتوس یا کانگ فاتح ویلن فاز بعد فیلم های مارول باشند
نقل قول کردن
civil war 2
#18 civil war 2 1399-08-13 08:24
سلام
من شخصا منتظر برگشتن آلترون هستم، مخصوصا لحظه ای که سرچ میکنه و میفهمه استارک مرده ، دوست دارم بدونم نظرش درباره فداکاری تونی چیه؟ یعنی باعث میشه یکمی مواضعش نسبت به انسان ها تغییر کنه....
نقل قول کردن
HamAzd
#19 HamAzd 1399-08-13 10:56
واقعا برای آدام وارلاک مشتاقم وای اگه مگنوس بیاد چی میشه
نقل قول کردن
Mr. Doctor
#20 Mr. Doctor 1399-08-13 13:33
به نقل از HamAzd:
واقعا برای آدام وارلاک مشتاقم وای اگه مگنوس بیاد چی میشه

منظورت ماگوسه؟ :-* :-*
نقل قول کردن
Berlin
#21 Berlin 1399-12-02 12:21
به نقل از CAPTAIN_ARVIN:
ثمره یازده سال تلاش مارول، اینه که 10 نوع خط زمانی جذاب برامون گذاشته که این یعنی موفق بودن
تک تک این گزینه ها میتونه یه داستان جالب رو به نمایش بزاره که هممون رو به وجد بیاره
ممنون خانم عفتی

مرسی spidey ;-)

یعنی مارول یه جوری خط زمانی رو نوشته که تا صد هزار سال دیگه هم می‌تونه فیلم و سریال بسازه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45