داغ داغ! کمیک کان 2019: فیلم ها و سریال های فاز 4 دنیای سینمایی مارول فاش شد!

فاز 4 مارول

مارول همه ما رو غافلگیر کرد!

 وای خدا چه خبرای شگفت انگیزی براتون داریم!

با ما باشید و کمی هم صبر پیشه کنید تا همه خبرهای استودیو ماورل را به صورت زنده تقدیم شما کنیم!

ماهرشالا علی بازیگر اسکار گرفته سینما نقش «بلید» را در فیلم سینمایی جدید مارول بازی میکند!

بلید ماهارشا علی

بلید ریبوت

 

سورپرایز دوم! کوین فاگی در انتهای پانل مارول تایید کرد در فاز 4 فیلم سینمایی چهار شگفت انگیز ساخته میشه!

چهار شگفت انگیز mcu

 (وای «حسن ریاحی» کجایی؟ ....!)

 

فیلم اترنالز هم تایید شد (البته از قبل میدونستیم!) 

بازیگران: آنجلینا جولی، ریچارد مدن، کمیل نانجیانی، لورن ریلداف، سلما هایک، برایان تایری هنری، لیا مک هیو و دان لی. کارگردان: کلوی ژاو. تاریخ اکران: 6 نوامبر 2020

 سریال "فالکون و سرباز زمستان" برای پاییز سال 2020 تایید شد! صحنه های به نمایش درآمده نشان میده بارون زیمو اون ماسک معروف کمیک بوکی خودش رو بر سر میکنه!

سریال فالکون

 

 عنوان فیلم "شانگ چی" مشخص شد: شانگ چی و افسانه 10 حلقه (Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings)

فیلم شانگ چی و افسانه 10 حلقه

 تاریخ اکران: 12 فوریه 2021. 

سیمو لیو نقش شانگ چی را بازی میکند (این بازیگر چینی تبار تنها یک هفته قبل از کمیک کان انتخاب شده بوده!):

سیمو لیو شانگ چی

 و البته تایید شد که تونی لیونگ در نقش خبیث "ماندارین" ظاهر خواهد شد!

 تونی لیونگ در نقش خبیث "ماندارین"

(کجان اونایی گه میگفتن ماندارین واقعی کجاست؟!)

همانطور که انتظار میرفت سریال مشترک اسکارلت ویچ و ویژن تایید شد (برای دیزنی پلاس). بهار 2021 میادش!

سریال واندا ویژن

و البته سورپرایز این سریال این بود که خانم تیونا پاریس قراره نقش بزرگسالی شخصیت «مونیکا رامبو» را بازی کنه! (این شخصیت در فیلم "کاپیتان مارول" رونمایی شده بود)

 تیونا پاریس مونیکا رامبو

 

و اما سورپرایز بزرگ دیگر! فیلم "ثور: عشق و تندر" (Thor: Love and Thunder) برای نوامبر 2021 تایید شد. در این فیلم شاهد یک ثور مونث خواهیم بود!!!

ثور عشق و تندر

ناتالی پورتمن نقش جین فاستر رو بازی میکنه که به ثور مونث تبدیل میشه! البته کریس همسورث هم در فیلم هست! همچنین تایید شد در این فیلم فاش میشه شخصیت ولکری کاملا همجنس گرا است!

ناتالی پورتمن ثور مونث - جین فاستر

(کجان اونایی که میگفتن ناتالی پورتمن با مارول قهر کرده؟!)

 

دکتر استرنج 2 هم برای 7 ماه مِی سال 2021 تایید شد! اسمش هست: "دکتر استرنج در مالتی ورس جنون" (Doctor Strange In The Multiverse of Madness)

دکتر استرنج در مالتی ورس جنون

در این فیلم همانطور که حدس میزدیم شخصیت "کابوس" (Nightmare) خبیث اصلیه. همچنین الیزابت اولسن در نقش اسکارلت ویچ در این فیلم هست! و البته هیجان انگیز ترین خبر برای ما اینه که این فیلم اولین فیلم ترسناک مارول استودیوز خواهد بود!

 

سریال "لوکی" برای دیزنی پلاس برای بهار 2021 تایید شد.

سریال لوکی - دیزنی پلاس

همچنین تایید شد لوکی در این سریال همان نسخه ای است که در فیلم "اونجرز: پایان بازی" وقتی اونجرز به سال 2012 سفر کردند با تسراکت به گذشته فرار کرد!

 

 

سریال وات ایف (What If) به عنوان اولین سریال انیمیشن MCU تایید شد.

سریال وات ایف (What If)

 

جفری رایت صدا پیشه شخصیت واچر خواهد بود:

جفری رایت - واچر

و البته بسیاری از بازیگران مارول به جای خودشون حرف خواهند زد!

صداپیشگان مارول

 

و سورپرایز نهایی! سریال هاکای با شرکت جرمی رنر پاییز 2021 در دیزنی پلاس!

هاکای سریال - دیزنی پلاس - جرمی رنر - کیت بی شاپ

شخصیت «کیت بی شاپ» هم تو این سریال هست .

کیت بی شاپ

لوگوی اون هم نشون میده که قراره از کمیک هایی که مت فرکشن برای این شخصیت نوشته اقتباس بشه (اینجا این کمیک ها ترجمه شده اند).

 

 و بالاخره فیلم اختصاصی "بلک ویدو" برای روز 1 می سال 2020 تایید شد:

فیلم بلک ویدو

 ضمنا مشخص شد آقای دیوید هاربور (بازیگر نقش «هل بوی» و همچنین ستاره سریال Stranger Things) قراره نقش «رد گاردین» (Red Guardian) را در این فیلم بازی کنه!

دیوید هاربور، رد گاردین، بلک ویدو

برای آشنایی با این شخصیت، این مقاله را بخوانید. 

 

من که هنوز باورم نمیشه. مارول واقعا ترکوند و مخ ما رو هم پوکوند!

 

نظر شما چیست؟

 

 مطالب مرتبط:

خبرهایی از فیلم های فاز 4 مارول!

خبرهای داغ و مهم درباره فیلم های آینده مارول

15 خبر و شایعه ای که درباره فاز 4 دنیای سینمایی مارول میدانیم!

20 فیلم بعدی مارول پس از انتقام جویان 4 چی هستند؟

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

mani s.h
#1 mani s.h 1398-04-30 06:42
فیلم سینمایی بلید! :eek: بلاخره!پس از این همه سال :cry:
چهار شگفت انگیز :lol: دیگه دارم از هوش میرم
نقل قول کردن
Amir_Stark
#2 Amir_Stark 1398-04-30 07:12
خدایا مرسیییییییییی.
عجب فازیه این فاز 4. چی بشه!!!!
نقل قول کردن
Amir_Stark
#3 Amir_Stark 1398-04-30 07:14
ناتالی پورتمن قراره توی فیلم "ثور: عشق و طوفان"؟؟؟ تبدیل به ثور بشه. این ماجراش چیه؟
نقل قول کردن
Mr. MARVEL
#4 Mr. MARVEL 1398-04-30 08:33
واااایییی خیلی ی یی یی یی یی یی یی یی یی یی یی معرکست
من منتظر تک تک این سریالا و فیلم ها هستم مخصوصاً دکتر استرنج و هاکای. فاز چهار... فاز نهایی
نقل قول کردن
we_are_bfe
#5 we_are_bfe 1398-04-30 08:55
Yeeeeeeeeeessss بلاخره چهار شگفت انگیز(خدای مرسی که بازم خبری از مردان ایکس نیست)
نقل قول کردن
LEG3ND
#6 LEG3ND 1398-04-30 09:32
تو این فاز خبری از اونجرز نیست؟
نقل قول کردن
Spider-Fan
#7 Spider-Fan 1398-04-30 09:49
به نقل از Amir_Stark:
ناتالی پورتمن قراره توی فیلم "ثور: عشق و طوفان"؟؟؟ تبدیل به ثور بشه. این ماجراش چیه؟

توی run «جیسون آرون» برای ثور، وقتی ثور لیاقت‌ش رو از دست داد، معشوقهٔ او یعنی «جین فاستر» لیاقت بلند کردن میولنیر رو پیدا می‌کنه و تبدیل می‌شه به ثور مؤنث!
این مقاله رو بخونید:
spidey.ir/.../...
نقل قول کردن
mehrdad_hnr
#8 mehrdad_hnr 1398-04-30 09:57
خدایا امروز صبح چه خبره همه چیز شاهکار و عالی
چهار شگفت انگیز؟؟؟؟؟؟؟؟ بلید؟؟؟ ماندریییییییییی یییین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خدایا فقط قسمت سوم مردعنکبوتی چیییییییییی؟؟؟ اون نمیاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نقل قول کردن
Amir_Stark
#9 Amir_Stark 1398-04-30 10:10
به نقل از Mr. MARVEL:
واااایییی خیلی ی یی یی یی یی یی یی یی یی یی یی معرکست
من منتظر تک تک این سریالا و فیلم ها هستم مخصوصاً دکتر استرنج و هاکای. فاز چهار... فاز نهایی

چرا فاز نهایی؟؟؟ قراره حداقل یه فاز 5 هم باشه....
نقل قول کردن
Mamad
#10 Mamad 1398-04-30 10:21
عالییییییییییه
ولی خبری از گاردینز ۳ یا اونجرز نبود که...
نقل قول کردن
marvel is best
#11 marvel is best 1398-04-30 10:22
عجب فیلم های باحالی هر چی بیشتر ازشون میفهمم بیشتر هیجان زده برای دیدنشون میشم خبر ساخت سریال هاکای واقعا شوکم کرد بازم مارول شاد کردم عاشقتم مارول استودیو
نقل قول کردن
marvel is best
#12 marvel is best 1398-04-30 10:51
عجب فیلم و سریال هایی باحالی تایید شده ولی چرا فیلم نگهبانان کهکشان 3 اشاره نشده اون که قبل از همه ساختش تایید شده بود نکنه قرار نیست ساخته بشه ؟
نقل قول کردن
Galactus
#13 Galactus 1398-04-30 10:59
به نقل از marvel is best:
عجب فیلم و سریال هایی باحالی تایید شده ولی چرا فیلم نگهبانان کهکشان 3 اشاره نشده اون که قبل از همه ساختش تایید شده بود نکنه قرار نیست ساخته بشه ؟

کوین فایگی اعلام کرده فیلم هایی مثل ادامه ی گاردینز و کاپیتان مارول و بلک پنتر برنامش بعدا اعلام میشه
نقل قول کردن
R.G.A
#14 R.G.A 1398-04-30 11:03
واااااااااااااا ااااااااااااااا ااایییییییییییی ی! هوووووووراااااا ااااااااااا! بشدت منتظر فیلم چهار شگفت انگیزم! :lol: :lol: :lol:
نقل قول کردن
P.A.B
#15 P.A.B 1398-04-30 11:17
هورررررراا :lol:
چهار شگفت انگیز
بلید
ثور مونث
ناتالی پورتمن
فیلم جدید دکتر استرنج
و کلی سریال خفن
خدایا این مارول رو ازمون نگیر
چه عشقی بکنیم ما از 2020 تا 2021 :-)

(اقای ترابی تو بخش فیلم ثور، اون خطی که نوشتین ناتالی پورتمن بازی میکنه تو فیلم ،به جای مونث نوشتین مونق)
نقل قول کردن
P.A.B
#16 P.A.B 1398-04-30 11:17
هورررررراا :lol:
چهار شگفت انگیز
بلید
ثور مونث
ناتالی پورتمن
فیلم جدید دکتر استرنج
و کلی سریال خفن
خدایا این مارول رو ازمون نگیر
چه عشقی بکنیم ما از 2020 تا 2021 :-)

(اقای ترابی تو بخش فیلم ثور، اون خطی که نوشتین ناتالی پورتمن بازی میکنه تو فیلم ،به جای مونث نوشتین مونق)
نقل قول کردن
mehran spidey
#17 mehran spidey 1398-04-30 11:17
اوه اوه ! مارول برای هواداراش سنگ تموم گذاشت : فیلم بلید و چهار شگفت انگیز ! بهتر از این نمیشه . سریال ها هم ماشالا اینقدر زیاد بودند از دستم در رفته ! ولی به شخصه خیلی دوست دارم ببینم Hawkeye و What if چی از آب در میاند . دم مارول گرم انتظار نداشتم اینطوری بترکونه ! امیدوارم فاز چهارم هم مثل فاز سوم پر از شاهکار باشه ;-)
نقل قول کردن
R.G.A
#18 R.G.A 1398-04-30 11:18
داره می‌ریزه! داره می‌ریزه از آسمون فیلم و سورپرایز می‌ریزه!
نقل قول کردن
H.B.2102
#19 H.B.2102 1398-04-30 11:19
فوقالعاده ست
عالیه
شگفت انگیزه
.
.
خیلی منتظر یه خبر از اسپایدرمن بودم ولی نیومد :sad:
نقل قول کردن
marvel is best
#20 marvel is best 1398-04-30 11:24
به نقل از Galactus:
به نقل از marvel is best:
عجب فیلم و سریال هایی باحالی تایید شده ولی چرا فیلم نگهبانان کهکشان 3 اشاره نشده اون که قبل از همه ساختش تایید شده بود نکنه قرار نیست ساخته بشه ؟

کوین فایگی اعلام کرده فیلم هایی مثل ادامه ی گاردینز و کاپیتان مارول و بلک پنتر برنامش بعدا اعلام میشه

مرسی دوست عزیز از راهنمایی شما ممنون
نقل قول کردن
Frank castle
#21 Frank castle 1398-04-30 12:01
خیلی عالی شده .خیلی عالی. خیلی خوبه که مارول یه خونه تکونی اساسی کرده و داره از شخصیت های جدید استفاده میکنه.
یه چیز خیلی خوشحالم کرد و نبود دو تا چیز دیگه توی این فاز ناراحتم کرد. خیلی خوشحال شدم که دکتر استرنج دو رو دارن میسازن خیلی جالبه بدونم دورمامو و موردو توی این فیلم هم هستند یا نه ولی اون چیزی که ناراحتم کرد گفتم شاید اخر فاز فیلم نگهبانان کهکشان رو ببینیم اخه اخر اند گیم ثور بهشون ملحق شد و من همش فکر میکردم برای فاز چهار و ادام وارلاک نقشه ها دارن حیف که به این زودی ها قرار نیست ببینیمش.جای اونجرز پنج هم توی این فاز خالیه انگار حالا حالا ها از تیم آپ خبری نیست(البته من نمی دونم مارول اضافه میکنه فیلم ها رو یا نه)
نقل قول کردن
ainqaf
#22 ainqaf 1398-04-30 12:13
دکتر استرنج 2 قراره توی ژانر ترسناک ساخته بشه و اسکارلت ویچ هم توی فیلم هست!!!
نقل قول کردن
moali
#23 moali 1398-04-30 12:14
واااااااااااااا ی. . . . . . وااااااااااای
مغزم به پوره تبدیل شده و داره از دماغم بیرون میزنه!!!!!
چچچچچچهار شگفت انگیز!!!!!!
بلللللید!!!!!
ماهرشالا علییییی!!!!
اولین فیلم ترسنااااااک!!!!
ننی تونم دگ حرف بزنم :cry:
نقل قول کردن
LOGAN138
#24 LOGAN138 1398-04-30 12:52
وای وای وای من هنوز هایپم!!!!!!!!!
فقط منتظر ثور و دکتر استرنج هستم !!!
فقط امیدوارم که چهار شگفت انگیز فیلم خوبی بشه و مثل قبلیا افتضاح نباشه البته مارول هرچی بسازه عالیه!!!!!!
خدا کنه یه خبر هم از ایکس من هم بیاد !
یه چیز دیگه من اولین نظریه که تو سایت میزارم
نقل قول کردن
cartoon_network10
#25 cartoon_network10 1398-04-30 12:57
گاردنز 3 چی ولی خیلی خوشحالم خیلی
نقل قول کردن
hosien
#26 hosien 1398-04-30 12:59
مارول با من چه کردی که منی که اصلا به فیلم ترسناک علاقه ندارم خیلی هیجان زدم برای دکتر استرنج
نقل قول کردن
LOGAN138
#27 LOGAN138 1398-04-30 13:05
به نقل از cartoon_network10:
گاردنز 3 چی ولی خیلی خوشحالم خیلی


گفتن خبرای دنباله این فیلم ها بعداً اعلام میشه
نقل قول کردن
Afshar81
#28 Afshar81 1398-04-30 13:28
اقا ببخشید اسپم میدم ولی چه خبر از فیلمای دی سی و DCEU؟!! :lol: اخ ببخشید یادم نبود اصلا تو جشنواره شرکت ندارن :-*
دلم واسه دی سی فنا میسوزه. فعلا که فقط دلشون خوشه به نسخه زک اسنایدر جاستیس لیگ . باشید تا اموراتتون بگذره
خداییش ما کجاییم و شما کجا 8)
نقل قول کردن
blackspidey
#29 blackspidey 1398-04-30 13:29
دوستان اینجور که من ویدیو هارو دیدم کوین فایگی سوسکی ایکس من رو هم تایید کرده . گاردینز 3 و بلک پنتر و چندتا فیلم دیگه هم شنیدم قراره تو D23 اعلام بشه میگن اینا فقط نصف فاز چهاره احتمالن young avengers هم تایید میشه اونجا
نقل قول کردن
M.ALI.S.S
#30 M.ALI.S.S 1398-04-30 13:33
به نقل از H.B.2102:
فوقالعاده ست
عالیه
شگفت انگیزه
.
.
خیلی منتظر یه خبر از اسپایدرمن بودم ولی نیومد :sad:

راست میگی چرا نیست ؟ ):
نقل قول کردن
blackspidey
#31 blackspidey 1398-04-30 13:36
به نقل از M.ALI.S.S:
به نقل از H.B.2102:
فوقالعاده ست
عالیه
شگفت انگیزه
.
.
خیلی منتظر یه خبر از اسپایدرمن بودم ولی نیومد :sad:

راست میگی چرا نیست ؟ ):

قراره بقیه فیلمارو تو D23 اعلام کنن . بلک پنتر گاردینز 3 و ...
نقل قول کردن
M.ALI.S.S
#32 M.ALI.S.S 1398-04-30 13:38
واااااااااااااا ااااااااااااااا ااااااااااااااا ااااااااااااای !
دارم میمیرم ! آخه چرا اینهمه چیز خفن مال وقتیه که من کنکور دارم ؟؟؟؟
ولی ایراد نداره ، ایشالا تا اون موقع کنکور رو بر میدارن
نقل قول کردن
moali
#33 moali 1398-04-30 13:50
به نقل از blackspidey:
به نقل از M.ALI.S.S:
به نقل از H.B.2102:
فوقالعاده ست
عالیه
شگفت انگیزه
.
.
خیلی منتظر یه خبر از اسپایدرمن بودم ولی نیومد :sad:

راست میگی چرا نیست ؟ ):

قراره بقیه فیلمارو تو D23 اعلام کنن . بلک پنتر گاردینز 3 و ...

D23 کی برگزار میشه؟
نقل قول کردن
moali
#34 moali 1398-04-30 13:52
فقط حیف که مون نایت تو فاز ۴ نیست :cry:
آخه فایگی فبلا گفته بود تو فاز چهار برنامه دارن براش
البته شاید تو d23 اعلام بشه.
واااای دم مارول گرم که کلی خبر هابپ کننده رو هم واسه اون موقع نگه داشته برامون...
نقل قول کردن
only marvel and dc
#35 only marvel and dc 1398-04-30 14:25
بهترین خبرایی بود شنیدم به اضافه تایید شدن فصل چهار یانگ جاستیس :lol:
اینطور که معلومه فاز 4 فاز دارک تریه
احتمال درجه r گرفتن هم هست به نظرم با وجود دکتر استرنج و بلید
اینطور که معلومه سه تا تاریخ اکران دیگه هم اعلام شده که به احتمال زیاد ff و بلید و سومی هم با توجه به دارک بودن این فاز میشه رو مون نایت حساب باز کرد اگه ددپولم باشه که دیگه اخرشه :lol: یا حتی دردویل :-*
نقل قول کردن
Arsham
#36 Arsham 1398-04-30 14:26
خیلی ممنون بابت اطلاع رسانی تون واقعا هیجان زده شدم!

تو قسمت سریال لوکی نوشتین «با تسراکت به گذشته فرار کرد» ولی به گذشته نمیتونه بره تسراکت سنگ مکانه.
نقل قول کردن
-محمد پارسیا -رحمانی
#37 -محمد پارسیا -رحمانی 1398-04-30 14:28
وای باورم نمیشه!!!!!!از خوشهالی دارم داد میزنم الان کم مونده گریه کنم :lol: :D :lol: !!!!!
نقل قول کردن
mjm
#38 mjm 1398-04-30 14:36
سلام بر همه!!!
وای چه روزیه امروز.خدایا چیکار کردی با ما امروز . این همه حجم از خوشحالی تو من جا نمی شه.الآن منفجر می شم.
خدا خیر بده همه ی کسایی که تو این سایت زحمت می کشن و پوشش می دن این خبرهای خوب و لذت بخش رو.

خیلی ممنون.
نقل قول کردن
sara
#39 sara 1398-04-30 14:39
وای چقدر خوشحالم فیلم بلید اونم با چه بازیگری ماهرشالا علی :lol: :lol:
دکتر استرنج ۲ :eek: :eek: :eek:
شنگ چی با شرکت ماندرین :lol: :lol:
سریال های دیزنی پلاس :D :D
و از همه مهمتر چهار شگفت انگیزززززز
آقای ترابی لطفا یه فن کست واسش بذارید
فقط حیف که خبری از ایکس من و محافظین و آدام ورلاک و مرد عنکبوتی نشد
نقل قول کردن
sara
#40 sara 1398-04-30 14:44
به نقل از git-man:
نقل قول:
کجان اونایی که میگفتن ناتالی پورتمن با مارول قهر کرده؟!


قهر نکرده بود! ناتالی‌پورتمن بعد از این‌که در 2015 از مردم غزه دفاع کرد، مارول که طبیعتاً توسط صهیونیست‌ها اداره می‌شه، از پروژه ثور کنارش گذاشتن. توی ثور۳، ثور به اون دوتا دختر که باهاش عکس گرفتن چی میگه؟ اونا می‌گن جین ولت کرد؟؟ ثور چی می‌گه؟ می‌گه نه دو طرفه بود. یعنی منم ولش کردم. این یعنی یه طرف بازی نکردن ناتالی‌پورتمن مربوط میشه به خود مارول که نخواستن دیگه بازی کنه! و با حمایتش از مردم غزه هم نشون داد که با عقاید اینا مخالفه! پس میشه جدایی دو طرفه!
حتی توی اونجرز4 هم ناتالی‌پورتمن حضور نداره! صحنهٔ ناتالی‌پورتمن در اونجرز4 مربوط به ثور2 هست و یه صدای جدید روش گذاشتن.
ولی حالا اینکه برای فاز چهارم دوباره برش گردوندن به پروژه، جای سؤاله و باید دید چی شده.
یا ناتالی‌پورتمن از عقایدش دست کشیده یا صهیونیست‌ها فهمیدن که به خاطر عقاید کابالیستی‌شون نباید اسرائیلی‌ها رو از خودشون برونن! (ناتالی‌پورتمن خودش اسرائیلیه!)
نخیر دوست عزیز تو سایت گفتن چون تو مراحل ساخت فیلم ثور۲ پتی جنکیز کارگردان فیلم رو بخاطر موافق نبودن با فیلمنامه اخراج کردن مارول رو ترک کرد ولی حدس میزدم برگرده بخاطر بودن تو فرش قرمز فیلم پایان بازی
نقل قول کردن
blackspidey
#41 blackspidey 1398-04-30 14:49
به نقل از moali:
به نقل از blackspidey:
به نقل از M.ALI.S.S:
به نقل از H.B.2102:
فوقالعاده ست
عالیه
شگفت انگیزه
.
.
خیلی منتظر یه خبر از اسپایدرمن بودم ولی نیومد :sad:

راست میگی چرا نیست ؟ ):

قراره بقیه فیلمارو تو D23 اعلام کنن . بلک پنتر گاردینز 3 و ...

D23 کی برگزار میشه؟


23 آگوست .میشه اواخر شهریور فکر کنم
نقل قول کردن
رضا طهماسبی
#42 رضا طهماسبی 1398-04-30 14:58
خب وقتشه که یک تئوری بدم --- به نظرم تو گذشته بلک ویدو باکی بارنز رو میبینیم چون قبلا در جنگ داخلی اشاره شده بهش --- و بالاخره خوشحال شدم که ناتالی پورتمن رو دوباره قراره تو فیلم جدید ثور ببینم - و به نظرم حتی سخته که وقتی یه بازیگر تو فیلم های مارول بازی میکنه و بعدش یه بازیگر دیگه نقشش رو انجام بده -- واقعا خیلی سخته برای بعضی از هواداران -- و بلید - فیلمی که 100 بار دیدم - خیلی جذابه - حتی افکت های ویژه اش هم نسبت به سالی که ساخته شده عالیه -- حتی تا چند ماهه پیش نمیدونستم که بلید ساخته کمپانی مارول هست - حتی تاحالا کمیک نخوندم - و حتی خوشحالم که فیلم دکتر استرنج 2 داره میاد با حضور یه خبیث - حتی من تئوری میدم ممکنه که دورمامو هم داخلش باشه - تو تریلر انگار دورمامو بود .
نقل قول کردن
The spider
#43 The spider 1398-04-30 15:27
بهترین خبری که مطمئنا امسال شنیدم این خبراست و
واقعا خستگی یه سال رو از تنم بیرون کردن اون از موفقیت اونجرز تو گیشه اینم از این
فکر میکردم مارول واقعا چیز خاصی بعد اند گیم نداره برای رو کردن ولی الان فهمیدم پایان بازی خودش یه شروع تازه بود
نقل قول کردن
Mohamadas
#44 Mohamadas 1398-04-30 15:47
نمیدونم چرا بیشتر منتظره اترنالز هستم(با اینکه نمیدونم کی هستن) و همینطور لوکی :lol:
نقل قول کردن
THE AMAZING ACH20
#45 THE AMAZING ACH20 1398-04-30 15:57
خوب یه خون تازه تو رگ های mcu می خواد جریان پیدا کنه

ماهرشالا علی بسه دیگه چند تا نقش تو مارول می خوای :lol:

این عناوین مثلا اترنالز و شانگ چی و ثور اعتماد به نفس مارولو می رسونه و می تونه مثل محافظان کهکشان با فضای خاص خودش هم موفق بشه و هم تنوع ایجاد کنه
وای دکتر استرنج چه اسم خفنی داره ( یه اشاره هم توffh بهش شد) مثل کمیک هاش یه اسم باحال داره امیدوارم یه اثر با ایده های باحال و جدید ببینیم

برای چهارشگفت انگیز هم حتما بازیگر های خوبی و مناسب شخصیت انتخاب می شن چرا که مارول دیگه نیاز به اثبات خودش نداره تا حالا هم بازیگر های خوبی انتخاب کرده مثل تام هالند

درباره سریال ها نظری ندارم برای من جذاب نیستن شاید در آینده بشن

بلک ویدو هم عالیه

مارول داره جهانی عمل می کنه هرچند که جنبه بازاریابی داره اما به نوعی فرهنگ سازی هم میکنه و به دنیای واقعی نزدیک تر میشه یه مثالش همین همکلاسی های پیتر که از هر رنگ و نژادی و از هر دینی هستند مثلا بازیگران اترنالز و شانگ چی هم باعث تنوع میشه و این حرفی که پایین زدمو نقض میکنه
#32 کنکوریا میفهمن وقتی قهرمانا حرف از نجات دنیا می زدند دنیا مجاز از آمریکا است خخخ اما تقریبا میشه گفت این تو تعداد اندکی از فیلم های مارول صادق نبوده


آقا این که واضحه که سینما رو اونا اداره می کنن هالیوود (عصای مقدس ) حضرت موسی
چند بار به صراحت در فیلم مرو آهنی 1و3 گفتن ایران ملت تروریستیه بقیه اشارات دیگه رو خبر ندارم اما مارول نباید اینطور عمل کنه چون دیگه بین المللی شده و از هر جا طرفدار داره
امیدوارم هر چند به اون ویژگی والکری می پردازن صدبرابرشو به اهمیت خانواده در چهار شگفت انگیز و مردعنکبوتی ( این مردعنکبوتی چه شخصیت جامع و کاملیه)به پردازن چون مردم الگو می گیرن دیگه

در آخر چرا خبر از دردویل ومون نایت ومردعکبوتی و کیانو ریوز نشد امید وارم نقش کریون یا مون نایتو بازی کنه
نقل قول کردن
mhhk
#46 mhhk 1398-04-30 16:09
اقا من چهار صبح بیدار و بودم و خیلی اتفاقی متوجه شدم که پنل mcu همون موقع است.خبرای خوب رگباری که میومد انقدر خوب بود که دیگه نزدیک بود جیغ بزنم از این همه هیجان.مخصوصا سر دکتر اسرنج و انیمیشن وات ایف.به شخصا طرفدار کمیک های وات ایف هستم و خیلی دوست دارم اونارو حالا انیمیشنش رو میخوان بسازن اون هم با صدای بازیگرای اصلی و این بی نظیره.به نظرم تو این فاز که اونجرز ۵ رو نخواهیم داشت و فک کنم بره برای فاز ۵ تا ایکس من و فور فنتستیک هم به نمایش در بیان.حصور دوباره ناتالی پورتمن هم واقعا دوست داشتم.هر دقیقه دارم خدا رو شکر میکنم که یه مارول فنم،که شخصی مثل کوین فایگی مغز متفکر فیلم های ماروله.و در نهایت این خبر پرفروش ترین فیلم تاریخ شدن پایان بازی هم اخرین و بهترین خبر امروز بود برای ما مارول فنا
نقل قول کردن
porya
#47 porya 1398-04-30 16:26
اولاً تشکر ویژه میکنم از تمام کسانی که دارن این کمیک کان هیجان انگیز رو تمام و کمال پوشش میدن.
در رابطه با این خبر ها هم بگم که واقعا هایپ کننده بود.
من خودم بشخصه برای فیلم های:
دکتر استرنج2-چهار شگفت انگیز-تور:عشق و طوفان
بشدت منتظر و مشتاق هستم.
اما نکته ای که وجود داره این که این فاز خیلی متفاوت تر نسبت به فازهای دیگس. چون که ما شخصیت های جدیدی داریم و قراره به غیر از فیلم های سینمایی شاهد سریال های زیاد تر و کاملا مرتبط هم باشیم.یعنی ادم کاملا متوجه این طراوت و شادابی میشه و حس میکنه که داره وارد بخش جدید یا بهتره بگم کتاب جدیدی از دنیای درهم تنیده مورد علاقش میشه.
امیدوارم مارول در کارش موفق باشه و جوری نشه که بگیم دلمون برای مارول قدیمی یا اون شخصیت ها و فیلم های قدیمیش تنگ شده.
و من یک مقداری هم ناراحتم یا شایدم بعدش بنفع ما باشه.
همونطور که فهمیدید اولین فیلم فاز4 مارول در2020 1 May هست؛ که اگه دقت کنید از الان تا اون روز 10 ماه فاصله است!
یعنی ما نزدیک به یک سال باید صبر کنیم تا اولین فیلم فاز 4 بیاد که بنظرم واقعا زمان کمی نیست و میتونه برای ما مارول فن ها خیلی خسته کننده باشه.(من که 10 ماه یک فیلم مارولی نبینم اذیت میشم )
اما شایدم اینطوری وقتی که دیگه استارت فیلم های فاز جدید زده میشه خیلی دیگه هیجان داشته باشیم و این برای مارول هم میتونه سود اور باشه.
به امید موفقیت روز افزون دنیای سینمایی مارول
نقل قول کردن
Pooya-Spidey
#48 Pooya-Spidey 1398-04-30 17:04
الله اکبر
عجب خبرایی
سریال هایی که بی صبرانه منتظرشون بودیم الان مشخص شد کی قراره به نمایش دربیان
فیلم ها هم که همه عالی هستن واقعا نمیدونم چی بگم
فقط خوشحالم که مارول با قدرت بعد از 3 فاز وارد فاز 4 شد.
نقل قول کردن
Arsham
#49 Arsham 1398-04-30 17:18
ببخشید میشه یه نفر در مورد اترنالز توضیح بده و بگه چی هستن؟
نقل قول کردن
mtm
#50 mtm 1398-04-30 20:05
خیلی ممنون از جناب git-man که امروز ما رو با حقیقت ناب سیراب کردن و باعث شدن از خواب غفلت بیدار بشیم
ولی دیگه هر کی اسپم بده اخراج میشه
به جان ناتالی پورتمن
:-)
نقل قول کردن
LOGAN138
#51 LOGAN138 1398-04-30 20:07
به نقل از mtm:
خیلی ممنون از جناب git-man که امروز ما رو با حقیقت ناب سیراب کردن و باعث شدن از خواب غفلت بیدار بشیم
ولی دیگه هر کی اسپم بده اخراج میشه
به جان ناتالی پورتمن
:-)


:lol: :lol: :lol:
نقل قول کردن
mtm
#52 mtm 1398-04-30 20:08
به نقل از blackspidey:
دوستان اینجور که من ویدیو هارو دیدم کوین فایگی سوسکی ایکس من رو هم تایید کرده . گاردینز 3 و بلک پنتر و چندتا فیلم دیگه هم شنیدم قراره تو D23 اعلام بشه میگن اینا فقط نصف فاز چهاره احتمالن young avengers هم تایید میشه اونجا

یه توضیح میدی "سوسکی" به چه گونه از تایید کردن گفته میشه؟!
:D
نقل قول کردن
علی قدیانی
#53 علی قدیانی 1398-04-30 20:43
کل خبرا یه طرف خبر چهار شگفت انگیز یه طرف!
چقدر دلم میخواد موله من تو فیلم باشه ایده اش هم جدیده! و اینکه چقدر نوآوری میشه اگه برای دکتر دووم هم فیلم مختص خودش رو بسازن.
وای چقدر ایده وجود داره!
نقل قول کردن
the Inevitable spiderman
#54 the Inevitable spiderman 1398-04-30 20:55
فوق العادست 8)
دلم واسه کپ و تونی تنگ شد :cry:
نقل قول کردن
Spider-Fan
#55 Spider-Fan 1398-04-30 21:51
مارول استودیوز به خاک و خون کشید کمیک کان رو امروز!
برنامه‌های فاز ۴ هم مشخص شد و چقدر هم فاز کوتاهی ـه! (و البته فشرده!) سال ۲۰۲۱ ما ۷ تا اثر خواهیم داشت از مارول استودیوز که بی‌سابقه‌ست فکر کنم.
شخصاً بیشتر از همه منتظر فیلم سینمایی FF هستم. فکرش رو بکنین اون رفاقت (و شوخی‌های خرکی!) اسپایدی و جانی استورم رو روی پردهٔ سینما ببینیم...! چه شود!
و البته زمینه‌ساز حضور «دکتر دووم» می‌شه که جزو ۳ ویلن مورد علاقهٔ من هست و واقعاً پتانسیل سینما رو داره. امیدوارم بالاخره یه دکتر دووم درست و حسابی ببینیم در سینما.
و البته سریال انیمیشنی What If...? هم خیلی هیجان‌انگیزه بنظرم! هم به عنوان نخستین اثر انیمیشنی MCU و هم بخاطر شایعات داغی که در موردش هست. (اون کاپیتان آمریکای Marvel Zombies رو می‌گم!) خداکنه اثر خوبی از آب در بیاد...
و تشکر از استاد ترابی که سریع‌تر از خیلی از خبرگزاری‌های خارجی پو‌شش دادن این خبر رو! (دیگه فارسی‌زبان‌ها بماند!)
نقل قول کردن
Cyberpunk
#56 Cyberpunk 1398-04-30 23:04
خیلی خبرای خفنی نبود.ب غیر از سریالا که میدونستیم و فیلم هایی که میدونستیم.خبر بلید هم بنظرم بد بود.ماهرشالا علی خفنه ولی قبلا کاتن موث بوده بنظرم جالب نیست.بعد هم اسم بهتری برای دکتر استرنج نبود حاجی... دیزنی آروم اروم داره گند میزنه به مارول مگه کارتون دارین میسازین؟.اینم خدایی بگم چون هیچ جا گفته نشده دیزنی رسما ر*یده به ثور. اصلا ثور عین شخصیت کارتونی هی مزه میریزه و هیچ وجه دارکی نداره.اصلا فیلماش معلوم نیست چ فازی دارن ,انگار دیزنی هنور نتوسته اون وایب اسکاندیناوی حماسی رو پیدا کنه و هرسال فیلمای ثور و بقیه رو بچه گانه تر میکنه باید یه چیزایی تو مایه های گاد آو وار باشه.ثور راگناروک واقعا بد بود. الان میشه شرط بست این ثور :عشق و طوفان هم مثل اون ثور بد میشه.تنها فیلمایی که واقعا فاز خودشونو دارن اینان:GOTG,Capt ain America ,Avengers Ant man 1,Doctor strange
اینا فیلمایین که وایب خودشونو دارن ولی تو MCU تو حق خیلی از شخصیتا ظلم شده.بخصوص ثور واسپایدی.بله اسپایدی ،این اسپایدی که همه تحسینش میکنن بغیر از اینکه انگار از تو فیلم های دیزنی چنل بیرون اومده نیست.البته هنوز FFH رو ندیدم.میگن خوب شده ولی اسپایدی Mcu هیچ عمقی نداره.باید اندرو گارفیلد رو نگه میداشتن فقط فیلمنامه خوب میخواست.ای خدا من دلم پره فقط میخوام بگم وقتی حرفش میشه.البته صد در صد نظر شما هم محترمه
نقل قول کردن
cartoon_network10
#57 cartoon_network10 1398-04-30 23:31
به نقل از mtm:
به نقل از blackspidey:
دوستان اینجور که من ویدیو هارو دیدم کوین فایگی سوسکی ایکس من رو هم تایید کرده . گاردینز 3 و بلک پنتر و چندتا فیلم دیگه هم شنیدم قراره تو D23 اعلام بشه میگن اینا فقط نصف فاز چهاره احتمالن young avengers هم تایید میشه اونجا

یه توضیح میدی "سوسکی" به چه گونه از تایید کردن گفته میشه؟!
:D

آقای ترابی کوین فایگی گفته فاز 4 ، 5 تا فیلم داره ولی گفته FF هم توی فاز 4 هست مگه میشه؟
به نقل از Cyberpunk:
خیلی خبرای خفنی نبود.ب غیر از سریالا که میدونستیم و فیلم هایی که میدونستیم.خبر بلید هم بنظرم بد بود.ماهرشالا علی خفنه ولی قبلا کاتن موث بوده بنظرم جالب نیست.بعد هم اسم بهتری برای دکتر استرنج نبود حاجی... دیزنی آروم اروم داره گند میزنه به مارول مگه کارتون دارین میسازین؟.اینم خدایی بگم چون هیچ جا گفته نشده دیزنی رسما ر*یده به ثور. اصلا ثور عین شخصیت کارتونی هی مزه میریزه و هیچ وجه دارکی نداره.اصلا فیلماش معلوم نیست چ فازی دارن ,انگار دیزنی هنور نتوسته اون وایب اسکاندیناوی حماسی رو پیدا کنه و هرسال فیلمای ثور و بقیه رو بچه گانه تر میکنه باید یه چیزایی تو مایه های گاد آو وار باشه.ثور راگناروک واقعا بد بود. الان میشه شرط بست این ثور :عشق و طوفان هم مثل اون ثور بد میشه.تنها فیلمایی که واقعا فاز خودشونو دارن اینان:GOTG,Captain America ,Avengers Ant man 1,Doctor strange
اینا فیلمایین که وایب خودشونو دارن ولی تو MCU تو حق خیلی از شخصیتا ظلم شده.بخصوص ثور واسپایدی.بله اسپایدی ،این اسپایدی که همه تحسینش میکنن بغیر از اینکه انگار از تو فیلم های دیزنی چنل بیرون اومده نیست.البته هنوز FFH رو ندیدم.میگن خوب شده ولی اسپایدی Mcu هیچ عمقی نداره.باید اندرو گارفیلد رو نگه میداشتن فقط فیلمنامه خوب میخواست.ای خدا من دلم پره فقط میخوام بگم وقتی حرفش میشه.البته صد در صد نظر شما هم محترمه

مارول فاز خودشو معرفی کرد شما هم فاز خودتون رو معرفی کنید
نقل قول کردن
XxAREFxX
#58 XxAREFxX 1398-04-30 23:34
قضیه فالکون و سرباز زمستان قبل از اکران کاپیتان مارول لو رفته بود
نقل قول کردن
Spider-Fan
#59 Spider-Fan 1398-04-31 00:10
#56:
یعنی فقط پشت سر هم فتوا دادی از خودت، دریغ از ۲ خط دلیل!
شما تعریف‌ت از "خفن" چیه دقیقاً؟! یه فاز جدید مارول رو معرفی کردن دیگه! چی‌کار باید می‌کردن؟!
فیلم آیندهٔ «بلید» بده چون «ماهرشالا علی» بازیگرشه؟! بازیگر به این مستعدی که حتی اسکار هم گرفته! شما مگه بازی‌ش رو در این فیلم دیدی که این‌طور زود قضاوت می‌کنی؟!
بعد هم بفهم چی از دهن‌ت در می‌آد. یعنی چی دیزنی گند زده به ثور؟! ( :-* ) چه مشکلی داره ثورِ الان؟! راگناروک که یک کمیک‌بوک زنده بود. حالا چون دارک نیست پس بده؟ چندتا کمیک از ثور خوندی شما؟!
اصلاً گیریم که این ثور بد باشه (که نیست!). چه ربطی داره به فیلم بعدی که براساس ثور مؤنث هست؟! بر اساس چه شواهدی "شرط می‌بندی" که اون ثور بد خواهد شد؟!
اسپایدرمن MCU عمق نداره؟! بی‌خیال! عمق از نظر شما چه مفهومی داره؟! حتماً باید روز اول با گرین گابلین بجنگه که "عمیق" باشه؟!
و «تام هالند» چه ضعفی داره نسبت به «اندرو گارفیلد»؟! به نظر بسیاری از کارشناس‌ها هم برترین اسپایدرمن تاریخه. هم اسپایدرمن خوبی ـه و هم پیتر پارکر درجه یکی. برعکس اسپایدرمن های قبلی که از اون لحظه که عنکبوت نیش‌شون می‌زنه سبک مبارزهٔ منحصر به فرد خودشون رو می‌گیرن، خامی و بی‌تجربگی کاملاً مشخص هست از حرکات اسپایدرمنِ تام هالند. و خب در بازیگری حرفه‌ای هالند هم شکی نیست. بی‌خیال FFH! همون صحنهٔ فیلم Homecoming که پیتر می‌فهمه والچر بابای لیز هست، خداوکیلی حیرت نکردی از بازی تام هالند؟! قشنگ ترکیبی از شوک و تعجب و ترس بود! فقط چهره‌ش بدون هیچ موسیقی متنی التهاب فضا رو می‌رسوند.
نخواستیم در حد یه مقاله بنویسید، ولی خداوکیلی ۲ خط دلیل بیارید واسه حرفاتون.
جملاتی مثل "فلان چیز داغون بود" یا "فلان چیز شاهکار بود" (که متأسفانه تو زبون خیلی‌ها افتاد اخیراً!) یا "کمپانی گند زده به فلان شخصیت" یا ... بدون ارائهٔ دلیل، کوچک‌ترین ارزش و اهمیتی ندارن.
نقل قول کردن
Miguel-OHara
#60 Miguel-OHara 1398-04-31 00:40
با عرض پوزش از استاد بابت اسپم قبلی . من امروز که خبرارو خوندم به علاوه خبر شکستن رکورد آواتار داشتم از خوشحالی داد میکشیدم.به شخصه منتظر فیلم چهار شگفت انگیزم و بعد از اون فیلم ایکس من.امیدوارم مارول با فیلم چهار شگفت انگیزش خاطرات تمشک طلایی رو از یاد ما پاک کنه ;-)
نقل قول کردن
hosien
#61 hosien 1398-04-31 00:58
به نقل از Cyberpunk:
خیلی خبرای خفنی نبود.ب غیر از سریالا که میدونستیم و فیلم هایی که میدونستیم.خبر بلید هم بنظرم بد بود.ماهرشالا علی خفنه ولی قبلا کاتن موث بوده بنظرم جالب نیست.بعد هم اسم بهتری برای دکتر استرنج نبود حاجی... دیزنی آروم اروم داره گند میزنه به مارول مگه کارتون دارین میسازین؟.اینم خدایی بگم چون هیچ جا گفته نشده دیزنی رسما ر*یده به ثور. اصلا ثور عین شخصیت کارتونی هی مزه میریزه و هیچ وجه دارکی نداره.اصلا فیلماش معلوم نیست چ فازی دارن ,انگار دیزنی هنور نتوسته اون وایب اسکاندیناوی حماسی رو پیدا کنه و هرسال فیلمای ثور و بقیه رو بچه گانه تر میکنه باید یه چیزایی تو مایه های گاد آو وار باشه.ثور راگناروک واقعا بد بود. الان میشه شرط بست این ثور :عشق و طوفان هم مثل اون ثور بد میشه.تنها فیلمایی که واقعا فاز خودشونو دارن اینان:GOTG,Captain America ,Avengers Ant man 1,Doctor strange
اینا فیلمایین که وایب خودشونو دارن ولی تو MCU تو حق خیلی از شخصیتا ظلم شده.بخصوص ثور واسپایدی.بله اسپایدی ،این اسپایدی که همه تحسینش میکنن بغیر از اینکه انگار از تو فیلم های دیزنی چنل بیرون اومده نیست.البته هنوز FFH رو ندیدم.میگن خوب شده ولی اسپایدی Mcu هیچ عمقی نداره.باید اندرو گارفیلد رو نگه میداشتن فقط فیلمنامه خوب میخواست.ای خدا من دلم پره فقط میخوام بگم وقتی حرفش میشه.البته صد در صد نظر شما هم محترمه

اول اینکه کلمات زشت با یه * درست نمیشن
دوم اینکه شما میخواستی خبر های اسپویل رو نخونی که ندونی کدوم فیلم ها قراره ساخته شه
سوم اینکه اسم پیشنهادی شما برای دکتر استرنج چیه
چهارم اینکه دلیل نمیشه هر فیلمی که دارک نیست بده
پنجم اینکه تام هالند خیلی از اندرو گارفیلد بهتره .چرا؟چون تام تونست خیلی احساسی تر بازی کنه و کل حس هارو به ما انتقال بده اصلا فرض کن اندرو بره تو بقل رابرت و با اون حس ترس بگه آقای استارک من نمیخوام بمیرم من بجا اینکه گریه کنم خندم میگیره چون اصلا قراره این اسپایدی کم سن باشه و اندو سنش واقعا نمیخوره به اسپایدی mcu
ششم اینکه خدایی اگه برا حرفات دلیل داشتی من حرفی نداشتم
نقل قول کردن
Pooya-Spidey
#62 Pooya-Spidey 1398-04-31 01:24
به نقل از Cyberpunk:
خیلی خبرای خفنی نبود.ب غیر از سریالا که میدونستیم و فیلم هایی که میدونستیم.خبر بلید هم بنظرم بد بود.ماهرشالا علی خفنه ولی قبلا کاتن موث بوده بنظرم جالب نیست.بعد هم اسم بهتری برای دکتر استرنج نبود حاجی... دیزنی آروم اروم داره گند میزنه به مارول مگه کارتون دارین میسازین؟.اینم خدایی بگم چون هیچ جا گفته نشده دیزنی رسما ر*یده به ثور. اصلا ثور عین شخصیت کارتونی هی مزه میریزه و هیچ وجه دارکی نداره.اصلا فیلماش معلوم نیست چ فازی دارن ,انگار دیزنی هنور نتوسته اون وایب اسکاندیناوی حماسی رو پیدا کنه و هرسال فیلمای ثور و بقیه رو بچه گانه تر میکنه باید یه چیزایی تو مایه های گاد آو وار باشه.ثور راگناروک واقعا بد بود. الان میشه شرط بست این ثور :عشق و طوفان هم مثل اون ثور بد میشه.تنها فیلمایی که واقعا فاز خودشونو دارن اینان:GOTG,Captain America ,Avengers Ant man 1,Doctor strange
اینا فیلمایین که وایب خودشونو دارن ولی تو MCU تو حق خیلی از شخصیتا ظلم شده.بخصوص ثور واسپایدی.بله اسپایدی ،این اسپایدی که همه تحسینش میکنن بغیر از اینکه انگار از تو فیلم های دیزنی چنل بیرون اومده نیست.البته هنوز FFH رو ندیدم.میگن خوب شده ولی اسپایدی Mcu هیچ عمقی نداره.باید اندرو گارفیلد رو نگه میداشتن فقط فیلمنامه خوب میخواست.ای خدا من دلم پره فقط میخوام بگم وقتی حرفش میشه.البته صد در صد نظر شما هم محترمه

ببین دوست عزیز درباره ماهرشالا علی میتونم بهت بگم برو بازی شاهکارش توی فیلم Green Book رو ببین یا صداپیشگی اش توی Into The Spider-Verse بعد در موردش حرف بزن.
یعنی چون قبلا توی نقش کاتن موث در سریال لوک کیج بازی کرده نمیتونه الان توی MCU نقش بلید رو بازی کنه.
اتفاقا به نظر من ماهرشالا علی بهترین گزینه برای این نقش هست هم استیل مناسبی داره هم اینکه بازی اش واقعا محشره.
توی فیلم Green Book به زیبایی بیننده رو با دردسر های یک سیاه پوست در برهه ای که بیشترین حجم نژاد پرستی آمریکا در اون وجود داشت آشنا کرد و به همین دلیل هم اُسکار گرفت.
ماهرشالا علی بازیگر فوق العادیه و من شخصا قبولش دارم و مطمعن هستم از دو بازیگر قبلی بلید بهتر عمل خواهد کرد.
چون تمام شرایط لازم رو داره :
سیاه پوست هست
استیلش خوبه
بازیگری اش محشره
قبلا سابقه بازی در نقش کمیک بوکی داشته
به خوبی بلده سختی های یک شخصیت رو نمایش بده
جوایز زیادی برای بازیگری اش برده و بازیگر پرافتخاری هست.
و هزاران دلایل دیگه
بعدشم با لحن کوچه بازاری اسم دکتر استرنج 2 رو مسخره کردی و از الفاظی استفاده کردی که در شان سایت نبود ولی بازهم جواب دارم واست :
دکتر استرنج در مالتی ورس جنون
این چیش شبیه اسم کارتون هست؟
یکی به من بگه انصافا :lol:
به نظر من اتفاقا خیلی هم اسم دارک و به قول خودت خفنی داره و کاملا آدم رو در انتظار یک فیلم ترسناک میذاره.
و البته قراره دشمن جدیدی رو ببینم به نام کابوس و حضور شخصیت اسکارلت ویچ مطمعنا فیلم رو جذاب خواهد کرد درست مثل ثور : رگنوراگ
حالا که اسمش رو اُوردم بذار جواب حرفاش در مورد ثور رو هم بدم :
شما فکر میکنی مزه ریختن مال کارتون هاست و داشتن وجه دارک مال سینما؟
بیخیال بابا.
حرفات آدم رو یاد بچه های 8-7 ساله میندازه که تازه شروع کردن فیلم دیدن و فکر می کنن فیلم باید غمگین و گریه دار باشه و کارتون خنده دار و فان.
ثور مدت زیادی هست که توی زمینه و طبعا اخلاقیات زمینی توش تاثیر میذاره و باعث میشه شخصیتش یکم به سمت شوخی و مزه ریختن بره.
اگر END GAME رو دیده باشی میبینی که ثور در پایان با گاردنیز میره تا بتونه خودش رو پیدا کنه و رهبر خوبی باشه برای ازگارد جدید و از فاز خوشگذرونی و فورت نایت بازی کردن بیاد بیرون و بشه همون KING THOR اصلی و واقعی.
بعدشم ثور : راگنوراگ کجاش بد بود؟
درسته خیلی شاهکار نبود ولی انصافا فیلم ضعیفی هم نبود همین که از دو فیلم قبلی ثور و بعضی از فیلم های مارول استودیوز مثل کاپیتان مارول و هالک و مردآهنی 2 و... بهتر بود خودش خیلی خوبه.
تایکا وایتیتی خیلی خوب تونست ثور با فیلم ثور راگنوراگ به جایگاه اصلی خودش برگردونه و دوباره به فیلم هاش جون بده و الان هم مطمعن هستم با فیلم جدید یعنی ثور : عشق و طوفان دوباره کولاک میکنه و یک فیلم خوب رو به ما تحویل میده.
از نظر سینمایی باتوجه به دلایلی که دست درد گرفتم تایپ کردم :lol: ثور راگنوراگ فیلم خوبی هست و توی رتبه بندی سایت هم در رده 11 قرار گرفته که به نظر من کاملا مناسبه.
حالا اینکه شما بدون هیچ دلیلی میگی فیلم خوبی نبوده برمیگرده به موضوع سلیقه ات.
یا شاید هم دلیل ات همون حرف بچه های 8-7 ساله بود :lol: :lol:
و البته اگر هم فیلم خوبی نباشه(که نیست)دلیل نمیشه فیلم بعدی اش بد باشه.
و اگر هم میخوایی شرط ببندی کازینو آشنا دارم :lol: :lol: :lol: :lol:
درباره Ant Man هم میتونم بگم هم فیلم اول هم فیلم دوم جز فیلم های خوب و سرگرم کننده بودن و البته به خوبی وقایع بعد از یک انتقام جویان رو پوشش می دادند و فاز هر دو فیلمش مشخص بود نه فقط فیلم اول.
بعدش هم به شخصیتی که روش خیلی غیرت دارم توهین کردی اسپایدی MCU ;-) :-)
شما برو فیلم بازگشت به خانه رو یک بار دیگه ببین و با دقت بررسی اش کن بعد بیا اینجا بدون هیچ دلیلی حرف بزن.
این از موضوع فیلم که ترجیح میدم واردش نشم چون با دیدن دوباره فیلم تک به تک دلایلی رو که میخواستم بگم خودت میفهمی.
بعدشم خواهشا اسم اندرو گارفیلد رو نیار.
من قبلا توی یک مطلب دیگه از سایت گفته بودم که تنها نکته مثبت فیلم های مارک وب رومانس خوبش بوده وسلام.
یعنی توی سایر موضوعات به گرد پای اسپایدرمن سم ریمی هم نمیرسه اسپایدرمن MCU بماند ;-)
من به هیچ عنوان حاضر نیستم فیلم های ASM رو یک بار دیگه ببینم و دلایل زیادی هم دارم :
1-بازی بد اندرو گارفیلد که نتونست یک پیترپارکر/اسپای درمن خوب به ما نشون بده.
2-اشکالات زیاد فیلمنامه که خودت هم گفتی
3-لباس بد فیلم اول
4-بعد از نیش خوردن توسط عنکبوت همون اولش میشن باتجربه ترین و با مهارت ترین قهرمان در حالی که توی MCU خامی و بی تجربگی پیتر نشون داده میشه و تام هالند هم به بهترین شکل این کار رو انجام میده.
و هزاران دلایل دیگه
در کل درباره اسپایدی MCU اون جمله آقای حیدری رو نقل قول می کنم :
در بازیگری حرفه‌ای هالند هم شکی نیست. بی‌خیال FFH! همون صحنهٔ فیلم Homecoming که پیتر می‌فهمه والچر بابای لیز هست، خداوکیلی حیرت نکردی از بازی تام هالند؟! قشنگ ترکیبی از شوک و تعجب و ترس بود! فقط چهره‌ش بدون هیچ موسیقی متنی التهاب فضا رو می‌رسوند.
در کل وقتی جوگیر میشی نیا اینجا ی چیزی بگو و همه هم جوابت رو بدن چون برای تک تک حرفات میشه 3 جلد کتاب دلیل نوشت.
و الان هم قایم نشو بیا بیرون و از خودت دفاع کن اگر فکر میکنی حرفات منطقیه و حرفای ما غیر منطقی.
جرات داشته باش.
نقل قول کردن
Pooya-Spidey
#63 Pooya-Spidey 1398-04-31 01:29
واقعا خندم میگیره که یک نفر دلیلش برای بد بودن یک فیلم اینه:
تم دارک و ناراحت کننده و غمگین مال فیلما است.
تم فان و مزه ریختن و خنده مال کارتون هاست.
دقیقا مثل بچه های 8-7 ساله که تازه فهمیدن به کارتون نباید بگن فیلم :lol: :lol: :lol: :lol:
ببین دوست عزیز ما کارتون با تم دارک داشتیم.
فیلم سینمایی هم با تم فان داشتیم.
پس برو یک تحقیق کن بعد بیا حرف بزن.
نقل قول کردن
MR.Logan
#64 MR.Logan 1398-04-31 01:46
واقعا مارول با این خبرها مغزمون رو منفجر کرد.
فقط یک سوال الان این فیلم ثور 4 نقش اولش ناتالی پورتمن هست یا کریس همسورث؟
چون اگه قرار باشه ناتالی شخصیت اصلی باشه و ثور باشه اون وقت به خود ثور چی میگن؟
راستش خیلی دلم نمی خواد مارول خودشو با این مسائل فمنیستی قاطی کنه چون نتیجه اش شد کاپیتان مارول و الان میبینید هیچ کس از این شخصیت خوشش نمی یاد و حتی بازیگرش یکی از منفور ترین بازیگرای هالیووده.
ثور تازه بعد از فیلم ثور رگنوراک محبوب شده بود بقدری که بعد از ایرون من شخصیت دو مارول شده بود(یعنی محبوبیتش از کاپیتان امریکا بیشتر شد) و فک کنم بخاطر همین زنده موند در اندگیم.
حالا اگه بخوان ثور اصلی رو با ثور مونث تعویض کنن خودم به شخصه به عنوان یکی از طرفداران ثور ناراحت میشم. چون واقعا دلم می خواست بعد از اندگیم ببینم ثور با غم از دست دادن دو تا از بهترین دوستاش چه کار میکنه و چه اینده ای در انتظارش است و ماجراجویی هاش رو ببینم.
نقل قول کردن
Pooya-Spidey
#65 Pooya-Spidey 1398-04-31 01:55
به نقل از MR.Logan:
واقعا مارول با این خبرها مغزمون رو منفجر کرد.
فقط یک سوال الان این فیلم ثور 4 نقش اولش ناتالی پورتمن هست یا کریس همسورث؟
چون اگه قرار باشه ناتالی شخصیت اصلی باشه و ثور باشه اون وقت به خود ثور چی میگن؟
راستش خیلی دلم نمی خواد مارول خودشو با این مسائل فمنیستی قاطی چون نتیجه اش شد کاپیتان مارول و الان میبینید هیچ کس از این شخصیت خوشش نمی یاد و حتی بازیگرش یکی از منفور ترین بازیگرای هالیووده.
ثور تازه بعد از فیلم ثور رگنوراک محبوب شده بود بقدری که بعد از ایرون من شخصیت دو مارول شده بود(یعنی محبوبیتش از کاپیتان امریکا بیشتر شد) و فک کنم بخاطر همین زنده موند در اندگیم.
حالا اگه بخوان ثور اصلی رو با ثور مونث تعویض کنن خودم به شخصه به عنوان یکی از طرفداران ثور ناراحت میشم. چون واقعا دلم می خواست بعد از اندگیم ببینم ثور با غم از دست دادن دو تا از بهترین دوستاش چه کار میکنه و چه اینده ای در انتظارش است و ماجراجویی هاش رو ببینم.

سلام دوست عزیز
فکر نمی کنم عوض بشه.
ممکنه خط داستانی فیلم های ثور از فیلم های ثور مونث جدا باشه درست مثل کمیک ها که شخصیت جین فاستر میلونیر رو بلند کرد و تبدیل به ثور مونث شد ولی در کنارش ثور اصلی از یک تبر استفاده می کرد که همون استروم بریکر هست.
توی فیلم ثور 4 هم فکر می کنم ابتدای فیلم هول کریس همسورث بچرخه و نشون بده که چطوری لیاقتش رو برای بلند کردن میلونیر از دست میده و بعدش بره سراغ ناتالی پورتمن.
یعنی در واقع میشه گفت نقش هردوشون در فیلم برابر هست.
البته اینا هم همش حدسیات و ممکنه من اشتباه کرده باشم
نقل قول کردن
MR.Logan
#66 MR.Logan 1398-04-31 02:17
به نقل از Pooya-Spidey:
به نقل از MR.Logan:
واقعا مارول با این خبرها مغزمون رو منفجر کرد.
فقط یک سوال الان این فیلم ثور 4 نقش اولش ناتالی پورتمن هست یا کریس همسورث؟
چون اگه قرار باشه ناتالی شخصیت اصلی باشه و ثور باشه اون وقت به خود ثور چی میگن؟
راستش خیلی دلم نمی خواد مارول خودشو با این مسائل فمنیستی قاطی چون نتیجه اش شد کاپیتان مارول و الان میبینید هیچ کس از این شخصیت خوشش نمی یاد و حتی بازیگرش یکی از منفور ترین بازیگرای هالیووده.
ثور تازه بعد از فیلم ثور رگنوراک محبوب شده بود بقدری که بعد از ایرون من شخصیت دو مارول شده بود(یعنی محبوبیتش از کاپیتان امریکا بیشتر شد) و فک کنم بخاطر همین زنده موند در اندگیم.
حالا اگه بخوان ثور اصلی رو با ثور مونث تعویض کنن خودم به شخصه به عنوان یکی از طرفداران ثور ناراحت میشم. چون واقعا دلم می خواست بعد از اندگیم ببینم ثور با غم از دست دادن دو تا از بهترین دوستاش چه کار میکنه و چه اینده ای در انتظارش است و ماجراجویی هاش رو ببینم.

سلام دوست عزیز
فکر نمی کنم عوض بشه.
ممکنه خط داستانی فیلم های ثور از فیلم های ثور مونث جدا باشه درست مثل کمیک ها که شخصیت جین فاستر میلونیر رو بلند کرد و تبدیل به ثور مونث شد ولی در کنارش ثور اصلی از یک تبر استفاده می کرد که همون استروم بریکر هست.
توی فیلم ثور 4 هم فکر می کنم ابتدای فیلم هول کریس همسورث بچرخه و نشون بده که چطوری لیاقتش رو برای بلند کردن میلونیر از دست میده و بعدش بره سراغ ناتالی پورتمن.
یعنی در واقع میشه گفت نقش هردوشون در فیلم برابر هست.
البته اینا هم همش حدسیات و ممکنه من اشتباه کرده باشم

ممنون بابت نظرتون
ولی یه سوال مگه میلونیر نابود نشده؟
اون ورژن قدیمیش هم که کاپیتان امریکا برد به گذشته(یعنی سر جای قبلیش که برش داشته بودن) و اینکه ثور تا فیلم اندگیم لایق بود و بنظرم فکر بدیه که نشون بدن ثور نالایق شده(چطور نشون بدن میلونیر خب نابود شده؟) بعد این همه سختی و عذاب اونم بخاطر مسائل فمنیستی. و اینکه چطور میخوان قدرت های ثور رو به جین فاستر بدن؟ بدون میلونیر که نمیشه.
ولی از همین الان بگم که اگه بخوان شخصیت پردازی ثور اصلی رو بخاطر یه شخصیت دیگه (جین فاستر) ضعیف کنن من که نگاه نمیکنم.
نقل قول کردن
Bucky WS
#67 Bucky WS 1398-04-31 06:13
به نقل از MR.Logan:
به نقل از Pooya-Spidey:
به نقل از MR.Logan:
واقعا مارول با این خبرها مغزمون رو منفجر کرد.
فقط یک سوال الان این فیلم ثور 4 نقش اولش ناتالی پورتمن هست یا کریس همسورث؟
چون اگه قرار باشه ناتالی شخصیت اصلی باشه و ثور باشه اون وقت به خود ثور چی میگن؟
راستش خیلی دلم نمی خواد مارول خودشو با این مسائل فمنیستی قاطی چون نتیجه اش شد کاپیتان مارول و الان میبینید هیچ کس از این شخصیت خوشش نمی یاد و حتی بازیگرش یکی از منفور ترین بازیگرای هالیووده.
ثور تازه بعد از فیلم ثور رگنوراک محبوب شده بود بقدری که بعد از ایرون من شخصیت دو مارول شده بود(یعنی محبوبیتش از کاپیتان امریکا بیشتر شد) و فک کنم بخاطر همین زنده موند در اندگیم.
حالا اگه بخوان ثور اصلی رو با ثور مونث تعویض کنن خودم به شخصه به عنوان یکی از طرفداران ثور ناراحت میشم. چون واقعا دلم می خواست بعد از اندگیم ببینم ثور با غم از دست دادن دو تا از بهترین دوستاش چه کار میکنه و چه اینده ای در انتظارش است و ماجراجویی هاش رو ببینم.

سلام دوست عزیز
فکر نمی کنم عوض بشه.
ممکنه خط داستانی فیلم های ثور از فیلم های ثور مونث جدا باشه درست مثل کمیک ها که شخصیت جین فاستر میلونیر رو بلند کرد و تبدیل به ثور مونث شد ولی در کنارش ثور اصلی از یک تبر استفاده می کرد که همون استروم بریکر هست.
توی فیلم ثور 4 هم فکر می کنم ابتدای فیلم هول کریس همسورث بچرخه و نشون بده که چطوری لیاقتش رو برای بلند کردن میلونیر از دست میده و بعدش بره سراغ ناتالی پورتمن.
یعنی در واقع میشه گفت نقش هردوشون در فیلم برابر هست.
البته اینا هم همش حدسیات و ممکنه من اشتباه کرده باشم

ممنون بابت نظرتون
ولی یه سوال مگه میلونیر نابود نشده؟
اون ورژن قدیمیش هم که کاپیتان امریکا برد به گذشته(یعنی سر جای قبلیش که برش داشته بودن) و اینکه ثور تا فیلم اندگیم لایق بود و بنظرم فکر بدیه که نشون بدن ثور نالایق شده(چطور نشون بدن میلونیر خب نابود شده؟) بعد این همه سختی و عذاب اونم بخاطر مسائل فمنیستی. و اینکه چطور میخوان قدرت های ثور رو به جین فاستر بدن؟ بدون میلونیر که نمیشه.
ولی از همین الان بگم که اگه بخوان شخصیت پردازی ثور اصلی رو بخاطر یه شخصیت دیگه (جین فاستر) ضعیف کنن من که نگاه نمیکنم.

ای خدا شماها چرا خفه نمیشین؟
فیلم هنوز اسمش اعلام شده شما از الان دارید انگ فمینیستی بودن و چه میدونم تضعیف شخصیت ثور و ... بهش میزنین
چرا اینقدر چرت و پرت میگین آخه؟
کجاتون داره میسوزه دقیقا
بگین بیاییم پماد ضد سوختی بزنیم براتون
نقل قول کردن
Bucky WS
#68 Bucky WS 1398-04-31 06:16
به نقل از Cyberpunk:
خیلی خبرای خفنی نبود.ب غیر از سریالا که میدونستیم و فیلم هایی که میدونستیم.خبر بلید هم بنظرم بد بود.ماهرشالا علی خفنه ولی قبلا کاتن موث بوده بنظرم جالب نیست.بعد هم اسم بهتری برای دکتر استرنج نبود حاجی... دیزنی آروم اروم داره گند میزنه به مارول مگه کارتون دارین میسازین؟.اینم خدایی بگم چون هیچ جا گفته نشده دیزنی رسما ر*یده به ثور. اصلا ثور عین شخصیت کارتونی هی مزه میریزه و هیچ وجه دارکی نداره.اصلا فیلماش معلوم نیست چ فازی دارن ,انگار دیزنی هنور نتوسته اون وایب اسکاندیناوی حماسی رو پیدا کنه و هرسال فیلمای ثور و بقیه رو بچه گانه تر میکنه باید یه چیزایی تو مایه های گاد آو وار باشه.ثور راگناروک واقعا بد بود. الان میشه شرط بست این ثور :عشق و طوفان هم مثل اون ثور بد میشه.تنها فیلمایی که واقعا فاز خودشونو دارن اینان:GOTG,Captain America ,Avengers Ant man 1,Doctor strange
اینا فیلمایین که وایب خودشونو دارن ولی تو MCU تو حق خیلی از شخصیتا ظلم شده.بخصوص ثور واسپایدی.بله اسپایدی ،این اسپایدی که همه تحسینش میکنن بغیر از اینکه انگار از تو فیلم های دیزنی چنل بیرون اومده نیست.البته هنوز FFH رو ندیدم.میگن خوب شده ولی اسپایدی Mcu هیچ عمقی نداره.باید اندرو گارفیلد رو نگه میداشتن فقط فیلمنامه خوب میخواست.ای خدا من دلم پره فقط میخوام بگم وقتی حرفش میشه.البته صد در صد نظر شما هم محترمه

خدا وکیلی کی شماها رو راه میده تو سایت؟
از سوراخ کدوم کانال تلگرامی دوزاری اومدی بیرون؟
به خدا خیلی راحته یه صفت "بد" ببندی به هر چیزی. دلیل بیار واسه حرفات لعنتی!
اونقدر بیربط و بی مدرک و مضحک حرف زدی که ارزش پاسخگویی نداری
حیف وقت ادم واسه جواب دادن به امثال شما هدر کنه
نقل قول کردن
spider.drago
#69 spider.drago 1398-04-31 13:05
آخه چرا باید فیلم لوکی و دکتر استرنج و سریال what if انقدر دیر بیان من تا اون موقع چه خاکی تو سر بریزم
نقل قول کردن
Doc Strange
#70 Doc Strange 1398-04-31 13:16
به نقل از Bucky WS:
به نقل از Cyberpunk:
خیلی خبرای خفنی نبود.ب غیر از سریالا که میدونستیم و فیلم هایی که میدونستیم.خبر بلید هم بنظرم بد بود.ماهرشالا علی خفنه ولی قبلا کاتن موث بوده بنظرم جالب نیست.بعد هم اسم بهتری برای دکتر استرنج نبود حاجی... دیزنی آروم اروم داره گند میزنه به مارول مگه کارتون دارین میسازین؟.اینم خدایی بگم چون هیچ جا گفته نشده دیزنی رسما ر*یده به ثور. اصلا ثور عین شخصیت کارتونی هی مزه میریزه و هیچ وجه دارکی نداره.اصلا فیلماش معلوم نیست چ فازی دارن ,انگار دیزنی هنور نتوسته اون وایب اسکاندیناوی حماسی رو پیدا کنه و هرسال فیلمای ثور و بقیه رو بچه گانه تر میکنه باید یه چیزایی تو مایه های گاد آو وار باشه.ثور راگناروک واقعا بد بود. الان میشه شرط بست این ثور :عشق و طوفان هم مثل اون ثور بد میشه.تنها فیلمایی که واقعا فاز خودشونو دارن اینان:GOTG,Captain America ,Avengers Ant man 1,Doctor strange
اینا فیلمایین که وایب خودشونو دارن ولی تو MCU تو حق خیلی از شخصیتا ظلم شده.بخصوص ثور واسپایدی.بله اسپایدی ،این اسپایدی که همه تحسینش میکنن بغیر از اینکه انگار از تو فیلم های دیزنی چنل بیرون اومده نیست.البته هنوز FFH رو ندیدم.میگن خوب شده ولی اسپایدی Mcu هیچ عمقی نداره.باید اندرو گارفیلد رو نگه میداشتن فقط فیلمنامه خوب میخواست.ای خدا من دلم پره فقط میخوام بگم وقتی حرفش میشه.البته صد در صد نظر شما هم محترمه

خدا وکیلی کی شماها رو راه میده تو سایت؟
از سوراخ کدوم کانال تلگرامی دوزاری اومدی بیرون؟
به خدا خیلی راحته یه صفت "بد" ببندی به هر چیزی. دلیل بیار واسه حرفات لعنتی!
اونقدر بیربط و بی مدرک و مضحک حرف زدی که ارزش پاسخگویی نداری
حیف وقت ادم واسه جواب دادن به امثال شما هدر کنه

خب آره، وقتتو هدر نده. اون یه کاربره که نظرشو گفت. یادت رفته بخش کامنت براچیه؟
"بدون مدرک و دلیل و مضحک"؟! "چرا کفر میگویی"!؟
یکی از یه چیزی خوشش نمیاد به تو چه مربوطه؟
به چه حقی شروع به توهین میکنی؟ که یکم اعتبارت زیادت شه؟
مارول یا دی سی هم مقدسات نیست که بخوای روش تعصب داشته باشی
دفعه بعد "چرا خفه نمیشید .." و "لعنتی" رو جای درست تری استفاده کن
"فیلم بد" کاملا مشخصه نیازی هم به توضیح کسی نداره، ولی خیلی از فیلمای ژانر ابرقهرمان ها فیلم های شاخصی هستن و سلیقه ای اند پس اینقدر سر چیزای کوچیک شلوغ نکن

پی نوشت: قصدم دفاع از کاربر نیست بلکه خواستم کمکی کنم به وضع مزخرفی که همه به نظرات مخالف اکثریت هجوم میارن، کاربر مورد نظر هم کمی بد حرف زد ولی چنین برخوردی لازم نیست
نقل قول کردن
Spider-Fan
#71 Spider-Fan 1398-04-31 13:37
#66 ,#64:
ببین واقعاً بی‌انصافی ـه که بگیم این فیلم جدید ثور و ثور مؤنث صرفاً بخاطر مسائل فمینیستی پاشون باز شده به MCU.
داستان‌های Mighty Thorـی که جیسون آرون از جین فاستر نوشت عالی بودن واقعاً. یکی از بزرگ‌ترین میراث این نویسنده هست برای شخصیت ثور. (پیشنهاد می‌کنم اگر تونستی حتماً بخون‌شون.)
پس واقعاً منابع اقتباس خوبی هستن اون داستان‌ها.
و اینکه وضعیت فعلی MCU جوری ـه که باید دنبال تنوع و ایده‌های نو باشه. کتاب اول MCU تمام شد و دومی داره شروع می‌شه... این‌که از شخصیت‌‌های مختلف از رنگ‌ها و نژادها و جنسیت‌های متفاوتِ مارول داره فیلم و سریال ساخته می‌شه، نشون می‌ده که مارول متوجه این قضیه شده. (خیلی‌ها هم می‌گن که این Diversity برگ برندهٔ مارول استودیوز در کمیک کان ۲۰۱۹ بود...)
البته این رو باید مدنظر داشت که هر فیلم یا اثری که شخصیت اصلی مؤنثی داشته باشه لزوماً فمینیستی نیست!
بنظرم بهتره اینجور زود قضاوت نکنیم و ببینیم که چی می‌شه در آینده. من یکی که به کار مارول استودیوز ایمان دارم...
نقل قول کردن
hassan91
#72 hassan91 1398-04-31 15:14
خبر فیلم چهار شگفت انگیز فوق العاده اس. :cry:
خیلی دوس دارم که کارای علمی مستر فانتاستیک ببینم. امیدوارم مارول یه فیلم علمی و تخیلی خوبی رو تحویلمون بده. (همینطور که قبلا به فیلماش خرده گرفته میشه که جنبه علمی نداره مخصوصا نگهبانان کهکشان). و همینطور اون کشمکش های گروه ۴ شگفت انگیز رو با هم دیگه ببینم.
ماهرشالا علی برای بلید عالیه. حالا تو یه سریال نتفلیکس نقش بازی کرده انقد تو بازیگریش ماهره که آدم اصن متوجه نمیشه :)

ولی فکر کنم که این فاز خیلی فیلم کنار گذاشته.

چه خلاقیتی به خرج دادن که واسه داستان های وات ایف انیمیشن میسازن خبر عالی بود.

امیدوارم که با این تم به شخصیت دکتر استرنج صدمه نزنن.

خیلیا میگن این ددپول هم قرار تو MCU فیلم داشته باشه ولی نمیدونم صحت داره یا نه؟

و البته خیلی خبرا دیگه مونده: مرد عنکبوتی، نگهبانان کهکشان و پلنگ سیاه و همچنین جای خالی یک اونجرز.

من که منتظرم یه خبیث درجه یک و بزرگ مثل دکتر دووم ببینم. 8)

دی سی هم که صد چلچراغ دارد و بی راهه میرود :-*
نقل قول کردن
hassan91
#73 hassan91 1398-04-31 15:17
حدسم اینه که مارول واسه ویلن های چهار شگفت انگیز خیلی برنامه داره هیچ بعید نیست که دکتر دووم یا گالکتوس ویلن بزرگ فاز بعدی باشه
نقل قول کردن
P.A.B
#74 P.A.B 1398-04-31 15:50
به نقل از Doc Strange:
به نقل از Bucky WS:
به نقل از Cyberpunk:
خیلی خبرای خفنی نبود.ب غیر از سریالا که میدونستیم و فیلم هایی که میدونستیم.خبر بلید هم بنظرم بد بود.ماهرشالا علی خفنه ولی قبلا کاتن موث بوده بنظرم جالب نیست.بعد هم اسم بهتری برای دکتر استرنج نبود حاجی... دیزنی آروم اروم داره گند میزنه به مارول مگه کارتون دارین میسازین؟.اینم خدایی بگم چون هیچ جا گفته نشده دیزنی رسما ر*یده به ثور. اصلا ثور عین شخصیت کارتونی هی مزه میریزه و هیچ وجه دارکی نداره.اصلا فیلماش معلوم نیست چ فازی دارن ,انگار دیزنی هنور نتوسته اون وایب اسکاندیناوی حماسی رو پیدا کنه و هرسال فیلمای ثور و بقیه رو بچه گانه تر میکنه باید یه چیزایی تو مایه های گاد آو وار باشه.ثور راگناروک واقعا بد بود. الان میشه شرط بست این ثور :عشق و طوفان هم مثل اون ثور بد میشه.تنها فیلمایی که واقعا فاز خودشونو دارن اینان:GOTG,Captain America ,Avengers Ant man 1,Doctor strange
اینا فیلمایین که وایب خودشونو دارن ولی تو MCU تو حق خیلی از شخصیتا ظلم شده.بخصوص ثور واسپایدی.بله اسپایدی ،این اسپایدی که همه تحسینش میکنن بغیر از اینکه انگار از تو فیلم های دیزنی چنل بیرون اومده نیست.البته هنوز FFH رو ندیدم.میگن خوب شده ولی اسپایدی Mcu هیچ عمقی نداره.باید اندرو گارفیلد رو نگه میداشتن فقط فیلمنامه خوب میخواست.ای خدا من دلم پره فقط میخوام بگم وقتی حرفش میشه.البته صد در صد نظر شما هم محترمه

خدا وکیلی کی شماها رو راه میده تو سایت؟
از سوراخ کدوم کانال تلگرامی دوزاری اومدی بیرون؟
به خدا خیلی راحته یه صفت "بد" ببندی به هر چیزی. دلیل بیار واسه حرفات لعنتی!
اونقدر بیربط و بی مدرک و مضحک حرف زدی که ارزش پاسخگویی نداری
حیف وقت ادم واسه جواب دادن به امثال شما هدر کنه

خب آره، وقتتو هدر نده. اون یه کاربره که نظرشو گفت. یادت رفته بخش کامنت براچیه؟
"بدون مدرک و دلیل و مضحک"؟! "چرا کفر میگویی"!؟
یکی از یه چیزی خوشش نمیاد به تو چه مربوطه؟
به چه حقی شروع به توهین میکنی؟ که یکم اعتبارت زیادت شه؟
مارول یا دی سی هم مقدسات نیست که بخوای روش تعصب داشته باشی
دفعه بعد "چرا خفه نمیشید .." و "لعنتی" رو جای درست تری استفاده کن
"فیلم بد" کاملا مشخصه نیازی هم به توضیح کسی نداره، ولی خیلی از فیلمای ژانر ابرقهرمان ها فیلم های شاخصی هستن و سلیقه ای اند پس اینقدر سر چیزای کوچیک شلوغ نکن

پی نوشت: قصدم دفاع از کاربر نیست بلکه خواستم کمکی کنم به وضع مزخرفی که همه به نظرات مخالف اکثریت هجوم میارن، کاربر مورد نظر هم کمی بد حرف زد ولی چنین برخوردی لازم نیست

واقعا نباید برای کاربر هایی مثل شما وقت رو هدر داد
ولی خب اینجا لازمه که وقتم رو هدر بدم
شما میری تو یه جمع که همه به خدا باور دارن میگی من به خدا باور ندارم ، اون جمع هم به خاطر عقایدت ازت دلایل منطقی میخوان . حرف دوستان هم همینه .
اینکه یه نفر بدون هیچ دانشی بگه : مردعنکبوتی mcu عمق نداشت ، پس بد بود ، یا مثلا بگه ماهرشا علی کاتن موث بوده ، دیگه به درد فیلم بلید نمیخوره ، اعصاب منو نابود میکنه ، اینکه بگه ثور دارک نبود پس بد بود،کاری میکنه پوستم دربیاد !
اخه شما ها که انقدر انتقاد های پوچ و بی منطق میکنید
ایا تا به حال یه کمیک از مرد عنکبوتی خوندید؟ از ثور چی؟؟
جواب ابلهان خاموشی است ، ولی من نتونستم ساکت بمونم
( دوست عزیز ، doc strange،شما دیگه از ادب و توهین دم نزن که کامنت شما همه اش توهین بود ، اول خودتون رو درست کنید لطفا)
(به خاطر اسپم هم معذرت می خوام )
نقل قول کردن
Pooya-Spidey
#75 Pooya-Spidey 1398-04-31 15:57
به نقل از Bucky WS:
به نقل از Cyberpunk:
خیلی خبرای خفنی نبود.ب غیر از سریالا که میدونستیم و فیلم هایی که میدونستیم.خبر بلید هم بنظرم بد بود.ماهرشالا علی خفنه ولی قبلا کاتن موث بوده بنظرم جالب نیست.بعد هم اسم بهتری برای دکتر استرنج نبود حاجی... دیزنی آروم اروم داره گند میزنه به مارول مگه کارتون دارین میسازین؟.اینم خدایی بگم چون هیچ جا گفته نشده دیزنی رسما ر*یده به ثور. اصلا ثور عین شخصیت کارتونی هی مزه میریزه و هیچ وجه دارکی نداره.اصلا فیلماش معلوم نیست چ فازی دارن ,انگار دیزنی هنور نتوسته اون وایب اسکاندیناوی حماسی رو پیدا کنه و هرسال فیلمای ثور و بقیه رو بچه گانه تر میکنه باید یه چیزایی تو مایه های گاد آو وار باشه.ثور راگناروک واقعا بد بود. الان میشه شرط بست این ثور :عشق و طوفان هم مثل اون ثور بد میشه.تنها فیلمایی که واقعا فاز خودشونو دارن اینان:GOTG,Captain America ,Avengers Ant man 1,Doctor strange
اینا فیلمایین که وایب خودشونو دارن ولی تو MCU تو حق خیلی از شخصیتا ظلم شده.بخصوص ثور واسپایدی.بله اسپایدی ،این اسپایدی که همه تحسینش میکنن بغیر از اینکه انگار از تو فیلم های دیزنی چنل بیرون اومده نیست.البته هنوز FFH رو ندیدم.میگن خوب شده ولی اسپایدی Mcu هیچ عمقی نداره.باید اندرو گارفیلد رو نگه میداشتن فقط فیلمنامه خوب میخواست.ای خدا من دلم پره فقط میخوام بگم وقتی حرفش میشه.البته صد در صد نظر شما هم محترمه

خدا وکیلی کی شماها رو راه میده تو سایت؟
از سوراخ کدوم کانال تلگرامی دوزاری اومدی بیرون؟
به خدا خیلی راحته یه صفت "بد" ببندی به هر چیزی. دلیل بیار واسه حرفات لعنتی!
اونقدر بیربط و بی مدرک و مضحک حرف زدی که ارزش پاسخگویی نداری
حیف وقت ادم واسه جواب دادن به امثال شما هدر کنه

حرف حق جواب چی؟
آفرین نداره
نقل قول کردن
kade marek
#76 kade marek 1398-04-31 16:01
#56
ببخشيد استاد. نميدونستن شما هم هستين اگه نه يه مشورتي باهاتون ميكردن راجع به اسم فيلم...
درسته يجورايي قبول دارم كه ديزني داره گند ميزنه به نوستالژي بچگيمون(مثلا استاروارز هشت كه من همچينم ازش بدم نيومد ولي حالا...)
ولي مارول رو خراب نكرده و بنظرم نميتونه بكنه
تفاوت مارول با لوكاس فيلم تو اينه...
كوين فايگي مث عقاب بالا سر كمپانيشه ولي جورج نبود...
حالا ازينم بگذريم...
شما اگه فيلم دارك ميخواي اصن چرا اومدي مارول؟؟؟
همون ي اينفينيتي وار بسمونه خدايي
شما برو ديسي تو ببين برادر من...
وقتي هنوز فارفرام هوم رو نديدي اصن كار خوبي نميكني مياي درموردش نظر ميدي...
مگه دارن فيلم حماسي افسانه اي ميسازن كه بخوان ثور رو اونجوري نشون بدن؟؟؟
مارول اومده ثور خودش رو ساخته...يجوري ميگين انگار مثلا ريشه تاريخي داشته حالا گند زدن توش...
عامو شما فقط زاييده شدين گير بدين.
گاد آف وار ريتش مثبت 18ه بعد فيلم پي جي رو بيان اونجوري درست كنن؟؟
ي حرف بزن با منطق جور دربياد...ملت اومدن فيلم ببينن لذت ببرن نه اينكه هر دقيقه اي شصت نفر كشته بشه...
شما بنظرم دي سي هم برات لايته....
برو اره برقي در تگزاستو ببين...
والا...
نقل قول کردن
kade marek
#77 kade marek 1398-04-31 16:06
#62
يني هرچي ميخواستم بگمو گفت...
نقل قول کردن
The amazing spiderman
#78 The amazing spiderman 1398-04-31 16:11
به نقل از Doc Strange:
به نقل از Bucky WS:
به نقل از Cyberpunk:
خیلی خبرای خفنی نبود.ب غیر از سریالا که میدونستیم و فیلم هایی که میدونستیم.خبر بلید هم بنظرم بد بود.ماهرشالا علی خفنه ولی قبلا کاتن موث بوده بنظرم جالب نیست.بعد هم اسم بهتری برای دکتر استرنج نبود حاجی... دیزنی آروم اروم داره گند میزنه به مارول مگه کارتون دارین میسازین؟.اینم خدایی بگم چون هیچ جا گفته نشده دیزنی رسما ر*یده به ثور. اصلا ثور عین شخصیت کارتونی هی مزه میریزه و هیچ وجه دارکی نداره.اصلا فیلماش معلوم نیست چ فازی دارن ,انگار دیزنی هنور نتوسته اون وایب اسکاندیناوی حماسی رو پیدا کنه و هرسال فیلمای ثور و بقیه رو بچه گانه تر میکنه باید یه چیزایی تو مایه های گاد آو وار باشه.ثور راگناروک واقعا بد بود. الان میشه شرط بست این ثور :عشق و طوفان هم مثل اون ثور بد میشه.تنها فیلمایی که واقعا فاز خودشونو دارن اینان:GOTG,Captain America ,Avengers Ant man 1,Doctor strange
اینا فیلمایین که وایب خودشونو دارن ولی تو MCU تو حق خیلی از شخصیتا ظلم شده.بخصوص ثور واسپایدی.بله اسپایدی ،این اسپایدی که همه تحسینش میکنن بغیر از اینکه انگار از تو فیلم های دیزنی چنل بیرون اومده نیست.البته هنوز FFH رو ندیدم.میگن خوب شده ولی اسپایدی Mcu هیچ عمقی نداره.باید اندرو گارفیلد رو نگه میداشتن فقط فیلمنامه خوب میخواست.ای خدا من دلم پره فقط میخوام بگم وقتی حرفش میشه.البته صد در صد نظر شما هم محترمه

خدا وکیلی کی شماها رو راه میده تو سایت؟
از سوراخ کدوم کانال تلگرامی دوزاری اومدی بیرون؟
به خدا خیلی راحته یه صفت "بد" ببندی به هر چیزی. دلیل بیار واسه حرفات لعنتی!
اونقدر بیربط و بی مدرک و مضحک حرف زدی که ارزش پاسخگویی نداری
حیف وقت ادم واسه جواب دادن به امثال شما هدر کنه

خب آره، وقتتو هدر نده. اون یه کاربره که نظرشو گفت. یادت رفته بخش کامنت براچیه؟
"بدون مدرک و دلیل و مضحک"؟! "چرا کفر میگویی"!؟
یکی از یه چیزی خوشش نمیاد به تو چه مربوطه؟
به چه حقی شروع به توهین میکنی؟ که یکم اعتبارت زیادت شه؟
مارول یا دی سی هم مقدسات نیست که بخوای روش تعصب داشته باشی
دفعه بعد "چرا خفه نمیشید .." و "لعنتی" رو جای درست تری استفاده کن
"فیلم بد" کاملا مشخصه نیازی هم به توضیح کسی نداره، ولی خیلی از فیلمای ژانر ابرقهرمان ها فیلم های شاخصی هستن و سلیقه ای اند پس اینقدر سر چیزای کوچیک شلوغ نکن

پی نوشت: قصدم دفاع از کاربر نیست بلکه خواستم کمکی کنم به وضع مزخرفی که همه به نظرات مخالف اکثریت هجوم میارن، کاربر مورد نظر هم کمی بد حرف زد ولی چنین برخوردی لازم نیست

بابا برو جلو بزار باد بیاد. به کی توهین کرد اخه ؟ حرف دل همه ما رو زد. بهتر از دو رو بودنه که. اونقدر مزخرف میگن کسی چیزی نمیگه ولی وقتی از عصبانیت منفجر میشه صد تا انگ بهش میبندین. جمعش کنید برید بابا
کلا تو سال یه بار نظر میدی اونم ندی بهتره. فقط دنبال این این جور کامنتایی که بیایی بدی و ژست با کلاس بودن به خودت بگیری
نقل قول کردن
The amazing spiderman
#79 The amazing spiderman 1398-04-31 16:14
اقا یه چیزی بگم ختم کلام ...
اینا همش از اون طرفداران بی مغز و متعصب دی سی هستند. از اون نفهم های عقده ای (نه از اون مودب هاش. پس به کسی بر نخوره). الان چند روزه دارن میترکن (د رکل همیشه دارن میترکن ولی این چند وقته بیشتر دارن میترکن). هر مزخرفی هم میگن رو حساب حسادت و تعصبشون هست و لا غیر.
دوستان خواهشا خودشون رو ناراحت نکنند چون ما از این دسته آدمها تا دلتون بخواد مزخرف شنیدیم. اینم روش
نقل قول کردن
iron-man 2019
#80 iron-man 2019 1398-05-01 02:13
چه خبرهای خوبی!
بیشتر از همه برای سریال لوکی و فیلم ثور و واندا و ویژون ذوق دارم!!!!!!!
راستی یک چیز هست که خیلی تو دلم مونده،
ببینید بعد این همه سال ناتالی پورتمن برای ایفای شخصیت جین فاستر اومد که خیلی شخصیت مهمی در کمیک های ثور هست و بوده و خواهد بود و واقعاً جای خالی اش هم احساس میشد!
ولی برگشته که خب،این از این.ویژون هم که همینطوره و برگشته و برای واندا هم جای خالی اش احساس میشه ولی خب میدونیم که برمیگرده!این هم از این شخصیت مکمل و مهم برای جادوگر سرخ یا واندا،ولی اینا همه مقدمه بود!اصل کاری Quicksilver!در اولین فیلمی که بود مرد!چه مرگ چرتی هم داشت!(نظر شخصی).
تازه تو اینستا به یک پست برخوردم که همینو میگفت!
اون نوشته بود که وقتی پیترو میتونست اون ماشینو برای نجات هاکای تکون بده ببره تا جلوی گلوله رو بگیره،چرا خود هاکای رو نبرد یک جای دیگه!عاقلانه تر هم بود چون هم خودش زنده میموند هم هاکای و اون بچه رو نجات میداد و در فیلم های بعدی شاهد کلی لحظه جالب با حضور پیترو بودیم!
خواستم بپرسم به نظر شما برمیگرده به مارول؟؟؟!!!
آخه به نظرم همیشه جای خالی این شخصیت احساس میشه و در ضمن از اعضای مهم اونجرز بوده و تو اون رویداد کمیک
Avengers:no surrender نقش مهمی داشت و با فداکاریش بقیه اعضای تیم رو از اون یخ زدگی نجات داد و البته برگشت!
درضمن واندا و پیترو واقعاً چیزی بیشتر از خواهر و برادر اند و درواقع تنها خانواده واقعی یکدیگرند و همدیگر رو کامل میکنند!
واقعاً میخوام برگرده و فقط خواستم نظر شما رو بدنم و خیلی ممنون میشم اگه اعضا و بزرگان سایت مثل آقا ترابی عزیز و spider-fan و ...نظرشونو بگویند خیلی خوشحال میشم!
فعلاً.
نقل قول کردن
iron-man 2019
#81 iron-man 2019 1398-05-01 02:17
به نقل از mtm:
خیلی ممنون از جناب git-man که امروز ما رو با حقیقت ناب سیراب کردن و باعث شدن از خواب غفلت بیدار بشیم
ولی دیگه هر کی اسپم بده اخراج میشه
به جان ناتالی پورتمن
:-)

واقعاً اقای ترابی؟
توروخدا،نظر من اسپم نیست درباره بازگشت شخصیت ها بود!
خواهش میکنم منو اخراج نکنید :cry:
نقل قول کردن
Pooya-Spidey
#82 Pooya-Spidey 1398-05-01 03:53
به نقل از kade marek:
#62
يني هرچي ميخواستم بگمو گفت...

دیگه یک کامنت برای همه :lol:
تایپش کردم که بقیه دیگه اذیت نشن چون واقعا دلایل واضحی هم داره.
هرکسی که اطلاعات داشته باشه این دلایل به ذهنش میرسه تازه همونطور که گفتم میشه 3 جلد کتاب نوشت با این عنوان :
دلایلی برای رد کردن تک به تک جملات یکی از کاربران سایت اسپایدی
نقل قول کردن
Pooya-Spidey
#83 Pooya-Spidey 1398-05-01 03:56
به نقل از The amazing spiderman:
اقا یه چیزی بگم ختم کلام ...
اینا همش از اون طرفداران بی مغز و متعصب دی سی هستند. از اون نفهم های عقده ای (نه از اون مودب هاش. پس به کسی بر نخوره). الان چند روزه دارن میترکن (د رکل همیشه دارن میترکن ولی این چند وقته بیشتر دارن میترکن). هر مزخرفی هم میگن رو حساب حسادت و تعصبشون هست و لا غیر.
دوستان خواهشا خودشون رو ناراحت نکنند چون ما از این دسته آدمها تا دلتون بخواد مزخرف شنیدیم. اینم روش

با حرفات کاملا موافقم داداش
ولی بعضی وقت ها آدم یک حرف هایی میشنوه که نمیتونه جلوی خودش رو بگیره که جواب نده مثل حرفای این کاربر
ولی با این حال هم آرومم کردی با این حرفت دمت گرم ;-)
نقل قول کردن
amir2
#84 amir2 1398-05-01 09:56
به نقل از iron-man 2019:
به نقل از mtm:
خیلی ممنون از جناب git-man که امروز ما رو با حقیقت ناب سیراب کردن و باعث شدن از خواب غفلت بیدار بشیم
ولی دیگه هر کی اسپم بده اخراج میشه
به جان ناتالی پورتمن
:-)

واقعاً اقای ترابی؟
توروخدا،نظر من اسپم نیست درباره بازگشت شخصیت ها بود!
خواهش میکنم منو اخراج نکنید :cry:

خیلی ببخشید اسپم چیه
نقل قول کردن
amir2
#85 amir2 1398-05-01 10:03
انتقام جویان با (پایان بازی) تموم شد 1 تور تو فیلم تو عشق وتندر کشته میشه ؟؟؟؟ 2 ا(این یکم قدیمیه) واقعا لوکی خط زمانی اصلی مرده چون وقتی که تانوس گردنش رو گرفت به پشت زمینه دقت کنید یه ادم دیده میشه که قطعا یه فیلم بردار نیست
3 ایرون لید چی شد؟؟؟ فقط تو مراسم خاک سپاری تونی اتارک بو
4 نکنه این شخصیت ها قهرمان اینده مارول باشن
نقل قول کردن
iron-man 2019
#86 iron-man 2019 1398-05-01 13:21
به نقل از amir2:
به نقل از iron-man 2019:
به نقل از mtm:
خیلی ممنون از جناب git-man که امروز ما رو با حقیقت ناب سیراب کردن و باعث شدن از خواب غفلت بیدار بشیم
ولی دیگه هر کی اسپم بده اخراج میشه
به جان ناتالی پورتمن
:-)

واقعاً اقای ترابی؟
توروخدا،نظر من اسپم نیست درباره بازگشت شخصیت ها بود!
خواهش میکنم منو اخراج نکنید :cry:

خیلی ببخشید اسپم چیه

نظر بی ربط،چیزی که به موضوع مقاله ربطی نداشته باشه.
نقل قول کردن
DAREDEVIL
#87 DAREDEVIL 1398-05-03 15:12
سلام خسته نباشید.
فیلم بلید داخل دنیای سینمایی مارول جریان داره یا نه مجزاس؟
نقل قول کردن
Pooya-Spidey
#88 Pooya-Spidey 1398-05-03 15:20
به نقل از DAREDEVIL:
سلام خسته نباشید.
فیلم بلید داخل دنیای سینمایی مارول جریان داره یا نه مجزاس؟

همه فیلم های که توی این مطلب گفته شدن مربوط به فاز 4 دنیای سینمایی مارول هستن و همشون به هم ارتباط دارن.
نقل قول کردن
amir2
#89 amir2 1398-05-05 14:58
فیلم تور عشق و تندر شاید به دنیاهای موازی ربط داشته باشه؟؟؟
1 تو فیلم تور1 ادین گفت که هرکی لیاقت بلند کردن میولینر رو داشته باشه وبلندش کنه صاحب قدرت تور میشه ( خدای صاعقه میشه) و از اونجایی که کاپتان هم اون رو بلند کرد( البته که فکر کنم تور خودش اجازه بلند کردنش رو به کاپ داد تا جونشو نجات بده یا خود چکش این کاروکرده) پس الان اونهم خدای صاعقه شده
2 طبق همون چیزی که ادین تو فیلم تور گفت تنها راهی که جین فاستر به تورمونث تبدیل بشه باید لیاقت بلند کردن میولینر روداشته باشه ولی متاسفانه میلینر نابود شده و تنها راه این که کاپ خودش به عنوان خدای صاعقه تو یکی از سفر های زمانیش اون روبه جین فاستر داده ( این میتونه جواب این باشه که کاپ چرا میلینر رو باخودش برد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید