معرفی تمام شخصیت‌های احتمالی و تأییدشدهٔ جدید آثار آیندهٔ دنیای سینمایی مارول!

معرفی تمام شخصیت‌های احتمالی و تأییدشدهٔ جدید آثار آیندهٔ دنیای سینمایی مارول!

در این مقاله به سراغ لیست بلندبالای شخصیت‌های جدید فاز ۴ و ۵ MCU خواهیم رفت!

 

مقدمه: پس از پایان کتاب اول دنیای سینمایی مارول و تکمیل آرک داستانی بسیاری از شخصیت‌های آشنا و محبوب‌مان، حال نوبت شخصیت‌های جدیدی‌ست تا به این دنیای بزرگ بپیوندند و ماجراجویی‌های جدید و متفاوت خودشان را داشته باشند. حضور بسیاری از شخصیت‌های نام‌آشنای دنیای کمیک در فازهای بعدی MCU تأیید شده و زمزمهٔ حضور بسیاری دیگر هم در ادامه وجود دارد. در این مقاله، به سراغ همگیِ قهرمانان، خبیث‌ها و شخصیت‌های فرعی آیندهٔ MCU خواهیم رفت؛ از جمله آن‌هایی که حضورشان حتمی‌ست و آن‌هایی که شایعاتی مبنی بر حضورشان وجود دارد. پس با ما همراه شوید...

 

 

بلک ویدو (Black Widow)

1- تسک‌مستر

تسک مستر

بازیگر: نامعلوم

تسک‌مستر با نام واقعی «تونی مسترز» (که بیشتر به عنوان شخصیتی خبیث به تصویر کشیده می‌شود) یک مبارز ماهر است که بارها با انتقام‌جویان در افتاده‌است. توانایی منحصر به فرد او، تقلید از سبک مبارزه و قدرت‌های حریف‌اش است که آن را طی مأموریتی در سازمان شیلد به دست آورده است (این قدرت تحت عنوان "photographic reflexes" شناخته می‌شود).

چند ماه پیش تصاویری از این شخصیت در صحنهٔ فیلم‌برداری و همین‌طور کانسپت‌آرتی از او مشاهده کردیم؛ اما حالا و با انتشار نخستین تریلر فیلم، مطمئنیم که این شخصیت را در آینده زیارت خواهیم کرد!

  

2- یلنا بلووا (بلک ویدوی دوم)

بازیگر: فلورانس پیو

«یلنا بلووا»، دومین بلک ویدوی مدرن مارول، مانند ناتاشا رومانوف یک جاسوس و قاتل حرفه‌ای روسی‌ست که در آکادمی «اتاق سرخ» (Red Room) آموزش دیده است ( اتاق سرخ مؤسسه‌ای برای تعلیم ابرجاسوسان در دوران شوروی بود). او بیشتر به عنوان شخصیتی خبیث شناخته شده و بارها برای بلک ویدوی اصلی مشکل‌ساز شده‌است.

در این فیلم، ظاهراً او متحد ناتاشا خواهد بود و در انجام کاری به کمک او خواهد آمد؛ اما ممکن است نهایتاً به رگ و ریشهٔ خود در دنیای کمیک برگردد و مرتکب عمل خبیثانه‌ای شود. البته احتمالی دیگر این است که پس از مرگ بلک ویدوی اصلی در فیلم «پایان بازی»، یلنا بلووا تبدیل به بلک ویدوی جدید MCU شود.

  

3- محافظ سرخ

بازیگر: دیوید هاربور

الکسی شوستاکوف ملقب به «محافظ سرخ» در حقیقت نسخهٔ روسیه‌ای از «کاپیتان آمریکا»ست (البته او مانند استیو راجرز قدرت‌های فوق بشری ندارد). او در KGB (سازمان اطلاعاتی و امنیتی شوروی) آموزش دیده و مبارز ماهری شمرده می‌شود. او در دنیای کمیک شوهر سابق بلک ویدو نیز بوده است!

باید دید آیندهٔ این شخصیت در دنیای سینمایی مارول چطور خواهد بود؛ آیا حضور او معطوف به فیلم اختصاصی بلک ویدو خواهد بود یا در آیندهٔ MCU نقشی خواهد داشت.

 

 

4- ملینا وستوکوف (ملقب به آیرون مِیدن)

ملینا وستوکوف (ملقب به آیرون مِیدن)

بازیگر: ریچل ویز

«ملینا وُستوکوف» مأمور دولت روسیه بود که به مجبور شد زیر سایهٔ بلک ویدو زندگی کند. به همین دلیل، کینه‌ای شدید از او و دولت به دل گرفت و همین منجر به تبدیل او به مزدور و قاتلی مستقل شد. او مبارز، جاسوس و قاتل حرفه‌ای‌ست.

در این فیلم، او ظاهراً یک بلک ویدوست و متحد ناتاشا محسوب می‌شود؛ اما بعید می‌دانیم او تا آخر متحد باقی بماند!

 

 

5- میسون

میسون

بازیگر: او-تی فاگبنل

در مورد نقشی که «او-تی فاگبنل»، ستارهٔ بریتانیایی سریال  Handmaid's Tale، در این فیلم بازی خواهد کرد چیز زیادی نمی‌دانیم. در حقیقت، منابع معتبر تأیید کرده‌اند که این بازیگر در فیلم بلک ویدو به نقش‌آفرینی خواهد پرداخت؛ اما از چند و چون شخصیت او چیزی نمی‌دانیم.

شایعات اذعان دارند که او به نوعی رابطهٔ رومانتیکی با ناتاشا داشته‌است؛ برخی هم معتقدند او همان «تسک مستر» خواهد بود. به هر حال، باید تا اعلام رسمی منابع منتظر ماند.

 

 

6- پدر بلک ویدو

پدر بلک ویدو

بازیگر: ری وینستون

به طور رسمی اطلاعاتی از شخصیتی که «ری وینستون» در این فیلم بازی خواهد کرد، منتشر نشده‌است؛ اما حدس می‌زنیم این شخصیت مربوط به گذشتهٔ ناتاشا باشد. شایعات هم اذعان دارند که او نقش پدر بلک ویدو را بازی خواهد کرد (نخستین بار نام او را در فیلم «پایان بازی» شنیدیم).

 

 

اِترنالز (Eternals)

1- ایکاریس

http://spidey.ir/images/img/content/MCU-phase4/ikaris-mcu.jpg

بازیگر: ریچارد مدن

«ایکاریس» حدود ۲۰٬۰۰۰ سال پیش متولد شده، بر انرژی کیهانی احاطه دارد، توانایی‌های ذهنی دارد و می‌تواند توهم ایجاد کند.

هوادارانِ «ریچارد مدن»، ستارهٔ سریال Game Of Thrones، مدت‌ها منتظر پیوستن او به یکی از فرنچایزهای کمیک‌بوکی بودند. حال شایعاتی اذعان دارند که او نخستین شخصیت ه‍.‍م.ج‍.‍ن‍.‍س.گ‍.‍ر.ای MCU خواهد بود!

 

 

2- سِرسی

جتما چان سرسی

بازیگر: جما چان

سرسی جزو معدود اعضای اترنالز است که به زندگی میان انسان‌های عادی علاقه‌مند است. او همچنین بسیار بسیار قدرت‌مند است؛ به اندازه‌ای که تنها راه برای کشتن او، جدا کردن تک‌تک اتم‌های بدن‌اش از یک‌دیگر است!

به خاطر علاقهٔ او به انسان‌ها، شایعاتی مبنی بر علاقهٔ رومانتیک او به شخصیت «دین ویتمن/شوالیهٔ سیاه» وجود دارد.

 

3- ثِنا

thena ثنا

بازیگر: آنجلینا جولی

بله، «آنجلینا جولی» هم به دنیای سینمایی مارول پیوست! «ثنا»، جنگجوی قدرت‌مندی‌ست که تقریباً نامیراست و در مقابل بیشتر خطرات مصون است.

او می‌تواند پرواز کند و توهم ایجاد کند. او زرهی از جنسی نامشخص دارد و سلاح مخصوص او، تیر و کمانی‌ست که تیرهایش «انرژی سرد» (Cold Energy) آزاد می‌کنند.

 

4- دین ویتمن/ شوالیه سیاه

http://spidey.ir/images/img/content/MCU-phase4/kit-harington-black-knight-marve.jpg

بازیگر: کیت هرینگتون

ستارهٔ دیگر سریال GOT، «کیت هرینگتون» هم به دنیای سینمایی مارول پیوست. در حالی که از زمان اعلام ورود او به MCU گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد نقش آیندهٔ او می‌شد، حال می‌دانیم که او نقش «شوالیهٔ سیاه» (Black Knight) را بازی خواهد کرد.

با این حال، هنوز به طور دقیق نمی‌دانیم او چه نقشی را بازی خواهد کرد. به هر حال، افراد زیادی در دنیای کمیک لقب «شوالیهٔ سیاه» را یدک کشیده‌اند. باید تا اعلام رسمی یا انتشار تریلری از این فیلم، برای معرفی نقش هرینگتون منتظر ماند.

 

5- درویگ

درویگ

بازیگر: بری کیوگن

درویگ کاملاً توانایی تبدیل شدن به شخصیت خبیث این فیلم را دارد! او می‌تواند روی ماده و انرژی تأثیر بگذارد، و در برهه‌ای از زمان به عنوان مأمور KGB فعالیت کرده‌است.

البته باید این نکته را در نظر داشت که «بری کیوگن» زیادی برای این پیشینهٔ شخصیتی جوان است! پس احتمال تغییر پیشینه و سرگذشت درویگ در این فیلم وجود دارد.

 

 

6- کینگو

کینگو eternals

بازیگر: کمیل نانجیانی

کینگو بر خلاف دیگر اعضای اترنالز، تصمیم گرفت از سایه‌ها خارج شود و دیگر خود را از انسان‌ها پنهان نکند؛ به همین دلیل او تبدیل به یک سامورایی مشهور شد.

این‌که پیشینهٔ این شخصیت در فیلم دست‌نخورده باقی بماند، چندان مشخص نیست. چرا که مارول استودیوز سابقهٔ طولانی‌ای در زمینهٔ تغییر نژاد شخصیت‌ها داشته‌است. پس شاید هیچ‌گاه کینگوی سامورایی را در MCU زیارت نکنیم!

 

 

7- ماکاری

ماکاری

بازیگر: لورن ریلداف

ماکاری یکی از اعضای Eternals Technologist's Guild است و در زمینهٔ وسایل نقلیهٔ سریع‌السیر تبحر زیادی دارد. او همان قدرت‌های متعارف دیگر اعضای اترنالز را دارد. همچنین جنسیت او در MCU تغییر کرده‌است.

و نکتهٔ به خصوص دربارهٔ او این است که ماکاری، نخستین شخصیت ناشنوای دنیای مارول خواهد بود.

 

8- فاستوس (Phastos)

فاستوس

بازیگر: برایان تایری هنری

فاستوس متخصص سلاح‌ها و ابزارهای جنگی‌ست و احتمالاً وظیفهٔ ساختن زره‌ها و سلاح‌های اترنالز در فیلم بر عهدهٔ اوست.

اطلاعات دیگری از نقش او در فیلم در دسترس نیست؛ اما دیدن برایان تایری هنری در MCU به خودیِ خود هیجان‌انگیز است!

 

 

9- آژاک

آژاک

بازیگر: سلما هایک

«آژاک» نیز یکی از شخصیت‌هایی‌ست که جنسیت‌اش در فیلم تغییر کرده‌است. احتمالاً او رهبر اترنالز در این فیلم است و مثل همتای کمیک‌بوکی خود، توسط امپراطوری «اینکا» (Inca) پرستیده می‌شود.

 

 

10- اسپرایت

اسپرایت

بازیگر: لیا مک‌هیو

 

 

11- گیلگامش

گیلگامش

بازیگر: دان لی

 

 

12- هرکول

هرکول مارول

بازیگر: نامعلوم

سال‌هاست که شایعهٔ حضور این قهرمان محبوب مارول در آیندهٔ MCU وجود دارد؛ حال چه زمانی بهتر از فیلم اختصاصی اترنالز برای معرفی این شخصیت وجود دارد؟!

البته هنوز منابع رسمی بازیگر این شخصیت را معرفی نکرده‌اند؛ یا مارول بسیار محافظه‌کارانه عمل می‌کند یا هنوز زمان ورود این شخصیت MCU فرا نرسیده‌است.

 

 

شانگ چی و افسانهٔ ۱۰ حلقه (Shang Chi and the Lehgend of Ten Rings)

1- شانگ چی

بازیگر: سیمو لیو

«شانگ چی» ملقب به «استاد کونگ‌فو» در واقع پسر شخصیت خبیثی‌ست به نام «فو مانچو» (Fu Manchu). او استاد بزرگ هنرهای رزمی چینی‌ست و از کودکی برای تبدیل شدن به جنگجویی ماهر تعلیم دیده‌است.

از آن‌جایی که شخصیت خبیث این فیلم «ماندارین» خواهد بود، حدس می‌زنیم پیشینه و سرگذشت او در دنیای سینما تغییر کند تا به فیلم‌های دیگر MCU‌ مرتبط باشد و مشکلات حقوقی بر سر رایت شخصیت فو مانچو پیش نیاید.

 

 

2- ماندارین

ماندارین

بازیگر: تونی لیونگ

ما پیش‌تر نسخهٔ تقلبیِ ماندارین را در فیلم «آیرون من ۳» دیده بودیم. اما حال نسخهٔ اصلی ماندارین بالاخره به دنیای سینما راه پیدا خواهد کرد (متأسفانه احتمالاً هرگز رویارویی ماندارین اصلی را با تونی استارک نخواهیم دید(.

شایعات جدید اذعان دارند که ماندارین در طول فیلم، به عنوان پدر واقعی شانگ چی معرفی خواهد شد! به این صورت، دیگر مشکلی بر سر رایت فو مانچو پیش نخواهد آمد در حالی که تم اصلی داستان‌های شانگ چی (تقریباً) دست‌نخورده خواهد ماند.

 

 

3- تایگر کلاو

تایگر کلا

بازیگر: نامعلوم

«تایگر کلاو» هم یک استاد هنرهای رزمی بود که از فو مانچو خواستار مقام ریاست محفل آسمانی Si-Fan (Celestial Order Of Si-Fan) بود. مانچو ابتدا مخالفت کرد؛ اما پس از اینکه تایگر کلاو ۳ تن از اساتید Si-Fan را به قتل رساند، فو مانچو مقامی که می‌خواست را به او داد. چند سال بعد، او شانگ چی را به چالش کشید اما نهایتاً از او شکست خورد.

او یکی از دشمنان اصلی شانگ چی شمرده می‌شود؛ بنابراین جای تعجبی وجود ندارد اگر او را در این فیلم به عنوان یکی از شخصیت‌های خبیث ببینیم.

 

 

4- فاه لو سوئی (Fah Lu Suee)

فاه لو سوئی (Fah Lu Suee)

بازیگر: آکوافینا

مارول استودیوز طی کمیک کان سن دیگو ۲۰۱۹، ۳ بازیگر فیلم را معرفی کرد: شخصیت اصلی فیلم (شانگ چی) که نقش‌اش را سیمو لیو بازی خواهد کرد، رهبر یک کشور (ماندارین) که نقش‌اش را تونی لیونگ بازی خواهد کرد و «سربازی وفادار به ماندارین» که خواننده و بازیگر آمریکایی یعنی «آکوافینا» به نقش‌آفرینی‌اش خواهد پرداخت. حدس می‌زنیم این سرباز وفادار همان «فاه لو سوئی» دنیای کمیک باشد.

فاه لو سوئی در دنیای کمیک، دختر فو مانچو بود (آیا در فیلم دختر ماندارین خواهد بود؟!). او بر خلاف شانگ چی، راه پدرش را پیش گرفت و به شخصیت خبیثی بدل شد. او می‌خواست کنترل پدرش را از فرقهٔ Si-Fan بگیرد، اما نهایتاً فرقهٔ خلافکار خودش را تحت عنوان Oriental Expeditors راه‌اندازی کرد. او بعداً به عضویت MI-6 هم درآمد.

اقتباسی مدرن از این شخصیت در فیلم اختصاصی شانگ چی دور از ذهن نیست.

 

 

دکتر استرنج در مالتی‌ورس جنون (Dr. Strange in the Multiverse of Madness)

1- کابوس

کابوس دکتر استرنج

بازیگر: نامعلوم

از آن‌جایی که اعلام شده قسمت دوم فیلم «دکتر استرنج» یک فیلم ترسناک خواهد بود، تقریباً مطمئنیم که خبیث اصلی فیلم کسی نخواهد بود جز «کابوس»!

«کابوس» ارباب قلمروی خواب و رویا در دنیای مارول است. او یک شیطان به تمام معناست و بارها با دکتر استرنج درگیر شده‌است. او از طریق خواب می‌تواند به دنیای ما مسلط شود. قدرت او از ترس نشأت گرفته و در قلمروی خودش شکست‌ناپذیر است. او همچنین یکی از خبیث‌های نامیرای مارول است و هرگز به طور کامل نابود نمی‌شود.

 

 

2- کلیا

کلیا

بازیگر: نامعلوم

«کلیا» خواهرزادهٔ «دورمامو» در دنیای کمیک است. او سال‌ها به عنوان معشوقهٔ دکتر استرنج شناخته می‌شد و رابطه‌ای عمیق بین آن‌ها در جریان بود. او نهایتاً مجبور شد به قلمروی تاریک دورمامو برگردد و به آن‌جا حکومت کند.

 

 

 

3- برادر وودو

برادر وودو

بازیگر: نامعلوم

«جریکو درام» ملقب به «برادر وودو» یکی از متحدان قدرت‌مند دکتر استرنج و مسلط به جادوی آفریقایی وودو است. او برای مدتی جادوگر اعظم زمین هم بوده و در کل جزو متحدان اصلی دکتر استرنج به شمار می‌رود.

 

 

 

اسپایدرمن 3

1- کریون شکارچی

بازیگر: نامعلوم

شایعات مربوط به حضور «نورمن آزبورن» به عنوان خبیث بعدی فیلم اسپایدرمن و یا حتی خبیث بعدی بزرگ مارول، تمامی ندارند! اما به نظر کمی زود می‌رسد تا این ویلن (که پیش‌تر زیاد استفاده شده) به MCU بپیوندد.

یکی از گزینه‌های معقول برای نقش خبیث فیلم بعدی اسپایدرمن، «کریون شکارچی» است (برای آشنایی با او به این مقاله مراجعه کنید). حضور او در این برههٔ زمانی که هویت مخفی اسپایدرمن لو رفته‌است، می‌تواند جالب باشد.

 

 

ثور: عشق و تندر (Thor: Love and Thunder)

1- ثور توانگر

بازیگر: ناتالی پورتمن

ما پیش‌تر «جین فاستر» را با بازی «ناتالی پورتمن» در MCU دیده بودیم؛ اما نه به عنوان ثور!

»ثور توان‌گر»  (Mighty Thor) نسخه‌ای نوظهور و جذاب از ثور در دنیای کمیک است که توسط جیسون آرون خلق شد. حال که میولنیر نابود شده‌است، درست نمی‌دانیم که جین فاستر چگونه به ثور تبدیل خواهد شد؛ اما ورود او به دنیای سینمایی مارول می‌تواند تغییرات زیادی در این دنیا (و به خصوص دنیای «ثور») به وجود آورد.

 

2- ساحره (Enchantress)

ساحره (Enchantress)

بازیگر: نامعلوم

تا به حال، تقریباً تمام دشمنان مهم ثور را در دنیای سینما دیده‌ایم. به همین دلیل، «ساحره» گزینه‌ای عالی برای خبیث فیلم بعدی‌ست!

«آمورا» ملقب به «ساحره» یکی از قدرت‌مندترین دشمنان ثور است. او از سنین کم یادگیری جادو را شروع کرد. نکتهٔ مهم دربارهٔ او این است که ساحره، دل‌باختهٔ ثور است (اما ثور چندان اعتنایی به او نمی‌کند!)

 

بلک پنتر 2 (Black Panther II)

1- دکتر دووم

دکت ردووم

بازیگر: نامعلوم

چهارشگفت‌انگیز یکی از مهم‌ترین گروه‌های ابرقهرمانی مارول است. از زمانی که دیزنی موفق به خرید فاکس شده، هواداران برای دیدن این گروه و دشمن بزرگ‌شان یعنی «دکتر دووم» لحظه‌شماری می‌کنند! برای آشنایی بیشتر با دکتر دووم می‌توانید به این مقاله مراجعه کنید.

شایعات جدید از حضور و معرفی دکتر دووم در دنبالهٔ فیلم «بلک پنتر» و اقتباس از آرک داستانی Doomwar در این فیلم خبر می‌دهند.

 

 

2- نیمور زیردریایی

http://www.spidey.ir/images/img/content/MCU/phase-4-baddies/namor-movie.jpg

بازیگر: نامعلوم

شایعه‌ای دیگر دربارهٔ بلک پنتر ۲ اذعان دارد که «نیمور» ملقب به «زیردریایی» از این فیلم وارد MCU خواهد شد. برای آشنایی با نیمور پیشنهاد می‌شود به این مقاله مراجعه کنید.

نکتهٔ جالب دربارهٔ این شخصیت این است که در دنیای کمیک، او با بلک پنتر (به نوعی) دشمنی داشته؛ چرا که نیمور یک‌بار واکاندا را در آب غرق کرده‌است!

 

 

بلید (Blade)

1- بلید

بلید ماهرشالا علی

بازیگر: ماهرشالا علی

یکی از اتفاقات غیرمنتظره‌ای که در پانل مارول در کمیک کان ۲۰۱۹ افتاد، معرفی فیلم اختصاصی «بلید» با بازی «ماهرشالا علی» بود. برای آشنایی با این شخصیت به این مقاله  مراجعه کنید.

شایعات اذعان دارند که این فیلم زمینه را برای سریال «مون نایت» نیز می‌چیند.

 

 

 محافظان کهکشان 3 (Guardians of the Galaxy Vol. 3)

1- آدام وارلاک

بازیگر: نامعلوم

در انتهای فیلم «محافظان کهکشان ۲»، به طور کوتاه آدام وارلاک را دیدیم. با توجه به اهمیت او در بخش کیهانی مارول در دنیای کمیک، حدس می‌زنیم او نه تنها در قسمت سوم محافظان کهکشان حضور خواهد داشت، بلکه نقش مهمی هم در آیندهٔ MCU ایفا خواهد کرد.

 

 

2- لیلا

لیلا مارول

بازیگر: نامعلوم

منابع معتبری خبر از تمرکز قسمت سوم محافظان کهکشان بر پیشینه و سرگذشت «راکت راکون» داده‌اند. آن‌ها اذعان دارند که راکت معشوقه‌ای در این فیلم خواهد داشت به نام «لیلا» (Lylla)!

ورود او به دنیای سینما می‌تواند زمینه‌ساز داستان‌های fun‌ و جدیدی شود!

 

 

چهار شگفت‌انگیز (Fantastic Four)

بسیاری خبر می‌دهند که ساخت فیلمی از چهارشگفت‌انگیزِ دوست‌داشتنی مارول یکی از اولویت‌های مارول استودیوز برای آیندهٔ دنیای سینمایی‌شان است. با توجه به اهمیت داستان‌های آن‌ها و همچنین دشمنان متنوع‌شان، چندان هم جای تعجب نیست!

هنوز برای انتخاب بازیگر برای نخستین خانوادهٔ دنیای مارول زود است؛ اما «جان کرازینسکی» در نقش «آقای شگفت‌انگیز» و «امیلی بلانت» در نقش «زن نامرئی» جزو گزینه‌های محبوب هواداران هستند.

 

 

نویسنده و مترجم: محمد صالح حیدری

Spider-Fan

بر اساس مقاله‌ای از وب‌سایت CBM

All rights reserved © Spidey.ir 2019

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 داستان مارول که شما را برای فاز چهارم MCU آماده میکنند

معرفی 20 تیم برتر انتقام جویان

15 خبر و شایعه ای که درباره فاز 4 دنیای سینمایی مارول میدانیم!

داغ داغ! کمیک کان 2019: فیلم ها و سریال های فاز 4 دنیای سینمایی مارول فاش شد!

15 داستان کیهانی – حماسی برتر مارول 

15 شخصیت خبیث برتر دنیای کیهانی مارول

رتبه بندی قوی ترین قهرمانان کیهانی مارول

شایعه داغ: مارول از گالاکتوس و تایرنت در فاز 4 دنیای سینمایی استفاده میکند!

خبرهای داغ و مهم درباره فیلم های آینده مارول

معرفي نیروی های کیهانی در دنیای مارول

15 گزینه ای که میتوانند پس از ثانوس خبیث فاز بعدی دنیای سینمایی مارول باشند

20 فیلم بعدی مارول پس از انتقام جویان 4 چی هستند؟

 

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Iron_AH
#1 Iron_AH 1398-10-07 11:52
ضمن عرض خسته نباشید به مدیر و اعضای محترم سایت، بی صبرانه منتظر دیدن چهار شگفت انگیز در MCU هستم!
نقل قول کردن
moali
#2 moali 1398-10-07 13:35
خسته نباشید خدمت آقای حیدری بابت نگارش و ترجمه‌ی این مقاله؛ واقعا بررسی آینده‌ی mcu هیجان‌انگیزه
خب واقعا آینده‌ی هیجان‌انگیزی پیش‌روی mcu قرار داره. از طرفی فیلم اترنالز داره به فیلم شلوغ و ریسکی‌ای تبدیل میشه؛ بالاخره همه‌ی شخصیت‌های فیلم جدید هستن و شما بلک نایت رو هم بهشون اضافه کنید! رو این حساب بعید بدونم در این فیلم کاراکتری مثل هرکول معرفی بشه.
چند روز پیش هم یکی شایعه‌ی بسیار ضعیفی در سطح نت پخش شده بود مبنی بر اینکه دکتر دووم و یا نورمن آزبورن قراره در فیلم انت من۳ معرفی بشن!
به هر حال باید صبر کرد و دید
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#3 Cap-Spider Potter 1398-10-07 14:25
هِعــــــــــــ ی خــــدا...
دلمون لک زده یه اثر درخور از Fantastic Four ببینیم.
فاکس که توی این سال‌ها دِقـمون داد، تنها چیزی که تحویلمون داد یه مشت آثار به درد نخور و کلیشه ای بود که یکی از یکی بدتر بودند...
باز خدا پدر و مادرش‌رو بیامزه دقیقه آخر سَرش به سنگ خورد و اون توافق کذایی رو با دیزنی انجام داد!
من به شدت امیدوارم یه فیلم فوق العاده از این ترکیب دوست‌داشتنی و کلاسیک قهرمانی ببینیم.

واقعا حیف نیست که یه اژدهای خبیثی مثل Dr.Doom اینجوری توی سینما خراب شه؟ چــی بودن اونا آخه!
بنظرم هیچ ویلنی رو نمیتونید پیدا کنید که پتانسیلش برای حضور روی پرده از Doom بالاتر باشه! چه آثار و لحظات شاهکاری که با این شخصیت میشه خلق کرد.

امیدوارم مارول به خوبی قدر FF رو بدونه و اثری شایسته بسازه، کاری که فاکس هیچ‌وقت نتونست...

Fox, You tried your best and failed miserably, Now back off and let marvel do this on its own
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#4 Cap-Spider Potter 1398-10-07 14:26
خسته نباشی محمد‌صالح جان، مثل همیشه روان و پربار ;-)
نقل قول کردن
Pooya-Spidey
#5 Pooya-Spidey 1398-10-07 15:24
ممنون بابت مقاله بسیار کامل و جامع و دقیق بود.
بی صبرانه منتظرم تا فاز چهارم مارول شروع بشه با بلک ویدو
اگر ماروcل فاز چهارم خوبی بسازه (که میسازه) دهن همه اون هایی که میگفتن MCU با End Game تموم شده بسته میشه.
آقای حیدری اگر امکانش هست برای سریال های مرتبط با فیلم ها هم همچین مقاله ای بنویسید.
ممنون.
نقل قول کردن
hm
#6 hm 1398-10-07 16:37
با سلام
ممنون از شما بخاطر ترجمه و تالیف این مقاله
من خیلی دوست دارم یه دکتر دووم درست و
حسابی در mcu ببینم .
نقل قول کردن
The amazing spiderman
#7 The amazing spiderman 1398-10-07 16:44
بابت این مقاله تشکر میکنم و منم عاشق mcu هستم ولی ای کاش بخش کامنت های صفحات کمیک بوک های ترجمه شده سایت هم اینقدر شلوغ بود
برای ما باید کمیک بوک اولویت اول باشه چون همه چیز از اون شروع میشه و همه چیز فیلم ها و سریال ها و انیمیشن ها از اون اقتباس میشه
نقل قول کردن
The amazing spiderman
#8 The amazing spiderman 1398-10-07 16:46
به نقل از The amazing spiderman:
بابت این مقاله تشکر میکنم و منم عاشق mcu هستم ولی ای کاش بخش کامنت های صفحات کمیک بوک های ترجمه شده سایت هم اینقدر شلوغ بود
برای ما باید کمیک بوک اولویت اول باشه چون همه چیز از اون شروع میشه و همه چیز فیلم ها و سریال ها و انیمیشن ها از اون اقتباس میشه

و یادش بخیر زمانی بود که تو سایت کمیک بوک هایی مثل جنگ داخلی 2 و جنگ های پنهان ترجمه میشد و تعداد نظراتشون به 200 و 300 میرسید و کاربرا درباره داستان با هم بحث و گفتگو میکردن
نقل قول کردن
hadializade60
#9 hadializade60 1398-10-07 20:00
این مقاله عالی و به موقع بود
واقعا مرسی
نقل قول کردن
Spider-Fan
#10 Spider-Fan 1398-10-07 21:47
به نقل از Cap-Spider Potter:
خسته نباشی محمد‌صالح جان، مثل همیشه روان و پربار ;-)

ارادت دارم آقای حیاتی.
نظر لطف‌تون‌ـه. :-)
نقل قول کردن
hassan91
#11 hassan91 1398-10-07 22:51
بنظرم ویلن هایی مثل دکتر دووم و گالاکتوس نیاز به پیشینه دارند کما اینکه مارول از این امر در مورد ثانوس خبر داشت و خیلی خوب ثانوس رو تو آب نمک خوابوند. فاکس خیلی سریع رفت به سراغ ویلنی همچون گالکتوس و اون رو به شکل گرد باد نشون داد :-*
خیلی سخته که ویلن فیلم سوم اسپایدی رو انتخاب کرد ولی با ورود جیمسون به MCU یه چیزی یادم افتاد. تو کمیکا جیمسون بود که سرمایه گذاری کرد و شخصیت عقرب رو تحویلمون داد. واینکه ما قبلا هم چشمون به جمال مک گارگن باز شده.( حتی یادتونه راجع به هویت اسپایدرمن از والچر سوال پرسید) و البته حضور کریون هم محتمله.
و البته راجع به فیلم ثور خیلی دوست داشتم که بیتاری بیل هم حضور داشته باشه ولی بعید میدونم
نقل قول کردن
Infinity
#12 Infinity 1398-10-08 07:23
مرسی بابت مقاله عالی اقای حیدری
فکر کنم همه از تک تک اخبار و فیلم های جدید mcuخوشحالن ولی احتمال میدم برا چهارشگفت انگیز بیشتر
تاحالا چندتا چهارشگفت انگیز ساخته شده که چهارشگفت انگیز1و2 فیلم های خوبی از اب در نیومدن
چهارشگفت انگیز سال2015که دیگه وللش آبروی هرچی فیلم کمیک بوکی بود رو برد
حالا مثل خیلیا منتظرم ببینم چهارشگفت انگیز تو mcu چی میشه
اینم فهمیدم که کیت هرینگتون تو اترنالز هست واقعا خیلی خوشحال شدم :D
نقل قول کردن
spider cap
#13 spider cap 1398-12-14 11:09
آقای حیدری خسته نباشی عالی و دقیق بود مثل همیشه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

51

15

16

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

21

31

36

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

008

009

25

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

34

35

48

46

45

44