معرفی شخصیت های مکمل کمیک های دکتر استرنج

معرفی شخصیت های مکمل کمیک های دکتر استرنج

با توجه به انتشار فیلم "دکتر استرنج 2: در چندجهانی دیوانگی"، این مقاله دوباره در صفحه نخست سایت قرار میگیره.

برای درک بهتر داستان های دکتر استرنج لازمه با این شخصیت ها آشنا بشوید.

 

- دایمون هل استرام (Daimon Hellstrom)

- دیمون هل استرام (Daimon Hellstrom)

دایمون هل استرام (یا «هل استورم») ملقب به "پسر شیطان" (Son of Satan) است چون واقعا پسر شیطانه! یعنی او و خواهرش ویکتوریا (ساتانا) از وصلت شیطان با یک خانم زمینی متولد شده اند. گفته میشه خود شیطان به او و خواهرش جادوگری یاد داده. ولی دایمون وقتی بزرگ شد برخلاف خواهرش، سعی کرد موجود بدی نباشه و حتی به بشریت خدمت کنه. او اولین بار در کمیک های Defenders با دکتر استرنج آشنا شد و بهش در انجام ماموریتی کمک کرد. سپس عاشق و دلباخته یکی از اعضای این گروه به نام «پتسی واکر» ملقب به Hellcat شد (برای آشنایی با شخصیت هِل کَت،  این مقاله را بخوانید).  آنها با هم ازدواج هم کردند ولی بعد از مدتی گذشته دایمون و ارتباطش با شیطان و جهنم باعث شد به شخصیت تاریکی تبدیل بشه. به قول معروف او چون پسر شیطانه، ته دلش شیشه خورده داره  و گاهی هم فریبکارانه عمل میکنه. ولی در هر حال برای دکتر استرنج و برخی دیگر از قهرمانان مارول حامی خوبی بوده و گاهی اوقات هم در انجام ماموریت های خطیر بهشان کمک کرده. ولی خود قهرمانان مارول  هم خوب میدانند که نمیتوانند صد  در صد بهش اعتماد کنه!

 

- ولکری (Valkyrie)

- ولکری (Valkyrie)

چاپ کمیک های اختصاصی دکتر استرنج برای مدتی در اواخر دهه 60 و اوایل دهه 70 میلادی متوقف شد. بعد معلوم شد که او در این مدت توسط فرد شروری در بزرخ گرفتار شده بوده. سپس فهمیدیم خانمی با ایثار خودش باعث نجات دکتر استرنج از برزخ شده. بعدش «استیو انگلهارت» که نویسنده کمیک های Defenders بود و خیلی دوست داشت تا شخصیت ها و داستانک های فراموش شده را دوباره مطرح کنه، پای این خانم را به کمیک های Defenders باز و تبدیلش کرد به قهرمانی مونث به نام Valkyrie. ولکری سپس به عنوان اولین عوض مونث، وارد گروه Defenders شد.

لازم به ذکره که ولکری از اساطیر شمال اروپا گرفته شده و اهل "آزگارد" هستش. «اودین» (پدر ثور) او را برگزید تا رهبر گروه Valkyrior باشد (Valkyrior گروهی از جنگجویان زن بودند که ماموریت داشتند ارواح قهرمانان کشته شده را به "والهالا" برگردانند). در هر حال ولکری از اعضای ثابت گروه اریجینال Defenders و از حامیان اصلی دکتر استرنج بود. در ضمن دکتر استرنج کسی بود که به ولکری شمشیر قدرتمندی به نام "دندان اژدها" را داد

(برای اشنایی با این شمشیر ، این مقاله را بخوانید).

 

- برادر وودو (Brother Voodoo)

- برادر وودو (Brother Voodoo)

«جریکو درام» (Jericho Drumm) با نام مستعار برادر وودو، از متحدان و دوستان قدیمی دکتر استرنج است چون قوی ترین فردی است که در جهان از جادوی وودو استفاده میکند(وودو نوعی از حادو و جمبل است که از قبایل آفریقایی نشات گرفته و توسط برده های سیاه پوست به کشور آمریکا منتقل شده).  او از مهارت های خود برای محافظت از دیگران استفاده کرده و یک قهرمان محسوب میشود. او و دکتر استرنج بارها با هم همکاری ابرقهرمانانه (team-up ) داشته اند. اما یک بار رابطه آنها به شدت تغییر کرد و آنهم زمانی بود که دکتر استرنج از عنوان "جادوگر اعظم" خلع شد. خیلی هم  استرس داشت که بدونه کی جایش رو میگیره. چون میترسید «دورمامو» کاری کنه که دستیار زمینی خودش یعنی «پارکر رابینز» به این عنوان برسه. ولی در نهایت برادر وودو بود که جادوگر اعظم شد. سپس دکتر استرنج سعی کرد نصیحت ها و راهنمایی خوبی بهش کنه ولی در نهایت وودو خودش را در مقابله با «آگاموتو»  قربانی کرد. اما بعدا زنده شد و سعی کرد جلوی «اسکارلت ویچ» را که در رویداد Axis دچار وارونگی شخصیتی شده بود، بگیره. در هر حال او همچنان از متحدین اصلی دکتر استرنجه و خیلی هم بهش کمک میکنه به خصوص این اواخر که از تعداد جادوگران دنیای مارول کاسته شده.

 

- سارا ولف (Sara Wolfe)

- سارا ولف (Sara Wolfe)

سار ولف از دوستان قدیمی و از شخصیت های مکمل کلاسیک کمیک های دکتر استرنج است. او به عنوان منشی دکتر استرنج مشغول به کار شد. نقش او در داستان های دکتر استرنج این بود که به عنوان یک فرد معمولی نسبت به وقایع عجیب و غریب داستان های دکتر استرنج واکنش نشون بده و بدین شکل خوانندگان بیشتر جذب داستان بشوند. برای مدتی کوتاه هم بین او و «وانگ» رابطه رومانتیک پدید آمد. بعد از مدتی سارا سعی کرد همکار استرنج بشه (یعنی خودش هم یک جادوگر بشه) ولی دکتر استرنج موجود دیگه ای به نام Rintrah را انتخاب کرد و این موضوع باعث دلخوری شدید سارا شد. در هر حال سارا ولف برای حدود 100 شماره مدیر امور اقتصادی دکتر استرنج بود. ولی جای تعجبه که سالهاست هیچ اثری از او در داستان های دکتر استرنج دیده نشده. کسی نمیدونه چه بر سرش اومده.

 

- توپاز (Topaz)

- توپاز (Topaz)

گذشته این شخصیت در هاله ای از ابهام و اسرار قرار داره. حتی خودش هم از گذشته خودش بی خبره! یعنی کسی نمیدونه نام واقعی اش چیه. گفته میشه در بچه گی توسط یک جادوگر در هند بزرگ شده. البته خودش هم ظاهرا از بدو تولد قدرت های جادویی داشته. توپاز در کمیک های Werewolf by Night خلق شد . او از قدرت های خودش استفاده میکرد تا «جک راسل» (گرگ نمای معروف مارول) را کنترل کنه تا به دیگران ضربه نزنه.

ولی کلا در کمیک های ماورایی مارول زیاد دیده شده. یک بار هم که با «مفیستو» جنگید و بخشی از روح خودش را گم کرد. بنابراین نزد دکتر استرنج آمد تا بهش کمک کنه.

توپاز برای مدتی شاگرد دکتر استرنج بود ولی وقتی استرنج دوباره مجبور شد از جادوهای تاریک استفاده کنه، ترکش کرد. اما  پ دوباره برگشت تا به دکتر استرنج کمک کنه. بعدشم هم برای مدتی جادوگری را کنار گذاشت ولی سپس به همراه «ساتانا» و «جنیفر کیل» گروه سه جادوگر (Three Witches) را تشکیل داد.

نکته عجیب درباره او اینه که اولش در کمیک های مارول یک خانم سفید پوست و موطلایی بود ولی بعدا ظاهرش کاملا تغییر کرد و شبیه به یک خانم هندی با پوستی تیره شد!

 

- رینترا (Rintrah)

- رینترا (Rintrah)

در دهه 80 میلادی دکتر استرنج دچار مشکل بزرگی شده بود و حال و روز خوشی نداشت چون یک جادوگر بیگانه تمام اشیا و وسایل جادویی او را گرفته بود و چیزی نمانده بود دنیای ما را به یک دنیای تاریک جدید تبدیل کند. بدتر اینکه بدن دکتر استرنج در یک مبارزه به شدت زخمی شده بود و بنابراین باید برای مبارزه نهایی وارد جسم یک نفر دیگر میشد. خوشبختانه یک موجود از دنیای دیگر به نام «رینترا» نزد دکتر استرنج آمد و گفت که حاضره جسمش رو در اختیارش قرار بده تا با آن جادوگر بیگانه بجنگه (در واقع دکرت ساترنج شنل معروف خودش یعنی شنل معراج را به جادوگری داد تا تعمیرش کنه . این جادوگر هم این کار را کرد ولی همراه با شنل ، رینترا را هم فرستاد تا به دکتر استرنج کمک کرده باشه)

بعد از اینکه دکتر استرنج به جسم خودش برگشت، رینترا ازش خواست تا شاگردش بشه. استرنج هم قبول کرد و بدین ترتیب رینترا سالها همکار استرنج شد. صحنه های بامزه ای هم به خاطر حضورش در کمیک های دکتر استرنج پدید آمد. شما میتونید در این مقاله اطلاعات جامعی درباره رینترا به دست آورید.

 

- اینشنت وان (The Ancient One)

- اینشنت وان (The Ancient One)

اینشنت وان استاد دکتر استرنج است و کسی است که باعث شد او از یک جراح مغرور به یک قهرمان تبدیل شود. گفته شده او 500 سال پیش در دهکده ای ناشناخته در بخش مخفی کوه های هیمالایا به دنیا آمد و به نیروهای جادویی دست یافت. سپس به نقاط مختلف جهان سفر و با هیولاها و شیاطین بسیاری جنگید.   اینشنت وان قطعا نقش زیادی در تاریخ داستان های دکتر استرنج دارد. او خودش هم جادوگر اعظم بود ولی پس از مرگش این عنوان به دکتر استرنج رسید. البته باید قبول کرد که نقش او پس از مدتی در کمیک های اولیه دکتر استرنج کلیشه ای و خسته کننده شد. چون او اغلب سه نقش را ایفا میکرد: 1- در آخرین لحظه پیدایش میشد و به دکتر استرنج کمک میکرد تا بر دشمن خود پیروز شود. 2- گروگان گرفته میشد و دکتر استرنج نجاتش میداد 3- سر و کله اش پیدا میشد تا به دکتر استرنج یک وسیله جادویی جدید بدهد. بنابراین وقتی کشته شد داستان های دکتر استرنج بهتر هم شد چون او دیگر کسی را نداشت که در آخرین لحظه سر برسه و بهش کمک کنه. درباره اینکه اینشنت وان چطور کشته شد بهتره این مقاله را بخوانید.

 

- کلیا (Clea)

- کلیا (Clea)

«کلیا» یکی از جالب ترین شخصیت های مونث مارول در عصر نقره ای کمیک است. وقتی دکتر استرنج برای اولین بار به قلمرو تاریک «دورمامو» سفر کرد با این خانم آشنا شد (برای اشنایی با دورمامو،  این مقاله را بخوانید) اما پس از مدت نسبتا طولانی فاش شد که ایشون خواهر زاده دورمامو هستش! در نهایت هم به با دکتر استرنج به دنیای ما آمد و یکی از نخستین شاگردان او شد. البته او معشوقه دکتر استرنج هم بود . رابطه آنها دارای بلوغ بود و به طور بارها آنها را در تختخواب میدیدم و این در حالیه که در اوایل دهه 70 میلادی نشان دادن همچین چیزهایی در کمیک های مارول بی سابقه بود. آنها خیلی هم به هم وفادار بودند و عشق شان برای 10 سال در دنیای کمیک پابرجا ماند. بعد از آن هم متاسفانه مجبور شد به زادگاه خودش برگرده و حتی در آنجا فرمانروایی کنه . به همین دلیله که دکتر استرنج و کلیا دیگر نمیتوانستند و نمیتوانند با هم باشند.

 

- وانگ (Wong)

- وانگ (Wong)

«وانگ» مستخدم دکتر استرنج است . گفته شده از نوادگان راهبه ای چینی به نام Kan است که جنگجوی  بزرگی بوده و قرن ها  پیش میزیسته و به دنبال صلح بوده. «وانگ» آن اوایل ظاهر و نقشی کلیشه ای در کمیک های دکتر استرنج داشت ولی پس از مدتی رابطه آنها از حالت ارباب و مستخدم خارج شد. ولی در هر حال او هنوز هم مسئول رتق و فتق امور مربوط به خانه دکتر استرنج (سانکتوم سانکتورم) هستش  و البته مسئولیت داره از وسایل عجیب و غریب این خانه محافظت کنه. وانگ همچنین یک مبارز بسیار قابل هستش و بنابراین خیلی خوبه که از خانه دکتر استرنج محافظت میکنه. این اواخر هم معلوم شد که حتی دکتر استرنج هم خبر نداشته که وانگ در طی این سالها از گروهی از متخصصین جادوگری استفاده میکرده تا ضربات جادویی وارد شده به دکتر استرنج را جذب کنند تا او آسیب جدی نبیند!

 

 مهدی ترابی مهربانی

 All rights reserved © Spidey.ir 2016

   (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 حقیقت مهمی که باید درباره «رینترا» (RINTRAH) بدانید

ایستراگ (EASTER EGG) های فیلم دکتر استرنج

معرفی وسایل و ابزارآلات جادویی دکتر استرنج

معرفی شخصیت های مکمل کمیک های دکتر استرنج

تاریخچه کامل دکتر استرنج در دنیای کمیک

 10 دشمن برتر دکتر استرنج 

کمیک اریجین دکتر استرنج ترجمه شد + لینک دانلود مستقیم

کمیک گمشده دکتر استرنج ترجمه شد! + لینک دانلود

معرفی دکتر استرنج

شماره آخر كمیك "دکتر استرنج: سوگند"  ترجمه شد + لينك دانلود مستقيم

10 كمیك برتر «دكتر استرنج» (Dr. Strange)

10 ابرقهرمانی كه بهترین اریجین (Origin) را دارند + ویدئو

لینک دانلود کمیک های Doctor Strange

لینک دانلود کمیک های مدافعین (Defenders)

معرفی متحدین مرد عنکبوتی: دکتر استرنج 

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Nightwatcher
#1 Nightwatcher 1395-08-23 17:25
آقای ترابی خیلی عالی بود. دوست داشتم در مورد این شخصیتها بیشتر بدونم که شما زحمتشو کشیدید.

سان آو سیتن خیلی جالب بود (اون بالا نوشته بودید هل استرام. فکر کنم اشتباه تایپی بود؟ مگه هل استورم خونده نمیشه؟)
برادر وودو و رینترا هم باحال بودن.

راستی میشه در مورد نظاره گر ها توضیح بدید؟

ممنون و خسته نباشید
نقل قول کردن
Mister J
#2 Mister J 1395-08-23 17:35
سپاسگزار از استاد ترابی

از son of satan خیلی خوشم اومد!
چندتا تصویر قبلا ازش دیده بودم ولی از شخصیتش اطلاعات زیادی نداشتم...

خیلی ممنون
نقل قول کردن
mtm
#3 mtm 1395-08-23 17:44
به نقل از Nightwatcher:
آقای ترابی خیلی عالی بود. دوست داشتم در مورد این شخصیتها بیشتر بدونم که شما زحمتشو کشیدید.

سان آو سیتن خیلی جالب بود (اون بالا نوشته بودید هل استرام. فکر کنم اشتباه تایپی بود؟ مگه هل استورم خونده نمیشه؟)
برادر وودو و رینترا هم باحال بودن.

راستی میشه در مورد نظاره گر ها توضیح بدید؟

ممنون و خسته نباشید

اسمش hellstrom هستش ، نه hellstorm
بنابراین هل استرام میشه
منظورت از نظاره گر دقیقا چیه؟ watcher?
نقل قول کردن
Nightwatcher
#4 Nightwatcher 1395-08-23 17:48
به نقل از mtm:
به نقل از Nightwatcher:
آقای ترابی خیلی عالی بود. دوست داشتم در مورد این شخصیتها بیشتر بدونم که شما زحمتشو کشیدید.

سان آو سیتن خیلی جالب بود (اون بالا نوشته بودید هل استرام. فکر کنم اشتباه تایپی بود؟ مگه هل استورم خونده نمیشه؟)
برادر وودو و رینترا هم باحال بودن.

راستی میشه در مورد نظاره گر ها توضیح بدید؟

ممنون و خسته نباشید

اسمش hellstrom هستش ، نه hellstorm
بنابراین هل استرام میشه
منظورت از نظاره گر دقیقا چیه؟ watcher?

نظاره گر رو توی کامیک جنگ داخلی 1 دیدم. یه چیزی که به دکتر استرنج هشدار میداد. قد بلند و یه چشم هم روی سینه ش بود. دقیقا یادم نیست چی بود. فکر کنم اسمش همون watcher باشه. من ترجمه شده ش رو خوندم نوشته بود نظاره گر.
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#5 Cap-Spider Potter 1395-08-23 19:26
مقاله فوق العاده بود...
به بهترین نحو شخصیت هارو معرفی کردین...
خیلی به درد خورد و اینجوری آماده تر به استقبال فیلم دکتر استرنج میرم ;-)


#1

من یه نظاره گر میشناسم
نمیدونم اونی هست که تو میگی یا نه...
نظاره گر یکی از شخصیت های بزرگ مارول که فک کنم تو کمیک های چهار شگفت انگیز سر و کله اش پیدا شد...
کارش دیدن و تماشا تمام جهان برای برقراری نظم و به وجود نیومدن اختلافی در ترتیب این دنیا هست
دانش اون فراتر از درک بشر است و حتی میتونه مولکول رو هم دستکاری کنه ... فک کنم در زمان هم میتونه سفر کنه و از آینده خبر داره و گاهی به قهرمانان تذکر میده...

نمیدونم با این بودی یا نه ;-) به هر حال ببخشید اگه من پاسخ دادم
نقل قول کردن
Nightwatcher
#6 Nightwatcher 1395-08-23 21:35
#5
فکر کنم همینی که شما میگی. درسته.
قد خیلی بلندی داشت و خیلی صاف و خشک ایستاده بود و به روبرو زل زده بود.
آهان الان یادم اومد... خیلی شبیه galactic guardians بود (همون نگهبانان عالم توی کامیکهای گرین لنترن).
به این خاطر این سوال رو پرسیدم چونکه درست نفهمیدم چی بود و از کجا اومد. میخواستم بدونم کی هست و از کجا اومده و چه کارهایی انجام میده. ببخشید
ممنون از شما
نقل قول کردن
Hobbit
+2 #7 Hobbit 1395-08-23 22:46
دستتون درد نکنه استاد واقعا داخل این مدت برای دکتر استرنج سنگ تموم گذاشتین یعنی اگه یه چرخی داخل سایت بزنیم کلا اطلاعاتمون از دکتر استرنج سر به فلک میکشه!
(حاضر قسم بخورم اگه داخل گوگل سرچ کنیم در مورد دکتر استرنج بیشترین اطلاعاتی که بشه به زبان فارسی ازش پیدا کرد داخل همین سایته!)
اما در مورد مقاله به نظرم اینشنت وان و کلیا و وانگ برام آشنا تر و محبوبتر از بقیه از هستند البته بقیه شخصیتهای معرفی شده واقعا سرگذشت جالبی دارند!
البته یه چندتا سوال ازتون داشتم:
-عیبی نداره من به اینشنت وان میگم استاد اعظم یا کاهن بزرگ؟؟!! مترادف فارسیش دقیقا چیه؟!!
-دکتر استرنج حتی بعد از جادوگر شدنش دستاش کاملا خوب شد؟؟!!!این سوال رو میپرسم چون نمیدونم من اشتباه کردم یا نه ولی انگار داخل یکی از کمیکاش دستاش خیلی میلرزید؟؟!
-یه سوالم درمورد زام داشتم(که طی مقاله دشمنان دکتر معرفیش کردید)زام چقدر در کمیکهای دکتر غیبت داشته آخه من داخل سرچ کردن داخل گوگل اطلاعات آنچنان زیادی ازش به دست نیاوردم؟؟!!فقط منحصرا چندتا عکس قدیمی دستگیرم شد!
در پایان هم بازم تشکر میکنم ازتون
نقل قول کردن
Matt Murdock
#8 Matt Murdock 1395-08-23 23:10
بسیار عالی بود ممنون استاد ترابی شرمنده اسپم میکنم دوستان شماره دو کمیک دسکش بی نهایت چرا ترجمه نشده هنوز
نقل قول کردن
Mr. x
#9 Mr. x 1395-08-24 11:55
واقعا عالی بود دستتون درد نکنه میشه راجب جک راسل توضیح بدید چون تا حالا اسمش رو نشنیده بودم :-)
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#10 Cap-Spider Potter 1395-08-24 14:19
#6 بله
مشخصاتی که گفتین باهاش میخونه...


#7

دقیقا ، یعنی سایت این مدت شده " سایت تخصصی دکتر استرنج در ایران " :D :o

امروز میخوام فیلم دکتر استرنج رو ببینم
نمیتونم تا Bluray صبر کنم
با کیفیت HDTS امروز میبینمش...
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#11 Cap-Spider Potter 1395-08-24 14:38
#9
شخصیت خیلی قدرتمند و محبوب مارول هست...
جک راسل به گرگ نمای شب معروف هست
اونو اینجوری توصیف میکنند : " مردی که به گرگ تبدیل شده "
شخصیتش قدیمی و خلق اون قبل از سال 2000 بوده ( دقیق یادم نیست کی بود) تا به حال حتی رو به روی مرد عنکبوتی هم جنگیده و جز دشمنان او به حساب میاد.
تمام ویژگی های قدرتی و سرعتی را داراست و وحشی گری و مقاومت بالایی هم داره. توسط ددپول هم کشته شد (!)
در کل نقش مهمی در داستان های مارول داره و در اکثر داستان ها ازش به عنوان یکی از شخصیت های کلیدی یاد میشه...
نقل قول کردن
mtm
#12 mtm 1395-08-24 17:25
به نقل از Hobbit:
دستتون درد نکنه استاد واقعا داخل این مدت برای دکتر استرنج سنگ تموم گذاشتین یعنی اگه یه چرخی داخل سایت بزنیم کلا اطلاعاتمون از دکتر استرنج سر به فلک میکشه!
(حاضر قسم بخورم اگه داخل گوگل سرچ کنیم در مورد دکتر استرنج بیشترین اطلاعاتی که بشه به زبان فارسی ازش پیدا کرد داخل همین سایته!)
اما در مورد مقاله به نظرم اینشنت وان و کلیا و وانگ برام آشنا تر و محبوبتر از بقیه از هستند البته بقیه شخصیتهای معرفی شده واقعا سرگذشت جالبی دارند!
البته یه چندتا سوال ازتون داشتم:
-عیبی نداره من به اینشنت وان میگم استاد اعظم یا کاهن بزرگ؟؟!! مترادف فارسیش دقیقا چیه؟!!
-دکتر استرنج حتی بعد از جادوگر شدنش دستاش کاملا خوب شد؟؟!!!این سوال رو میپرسم چون نمیدونم من اشتباه کردم یا نه ولی انگار داخل یکی از کمیکاش دستاش خیلی میلرزید؟؟!
-یه سوالم درمورد زام داشتم(که طی مقاله دشمنان دکتر معرفیش کردید)زام چقدر در کمیکهای دکتر غیبت داشته آخه من داخل سرچ کردن داخل گوگل اطلاعات آنچنان زیادی ازش به دست نیاوردم؟؟!!فقط منحصرا چندتا عکس قدیمی دستگیرم شد!
در پایان هم بازم تشکر میکنم ازتون

مرسی. من بعد از مرد عنکبوتی شاید بیشتر از هر شخصیت دیگه از دکتر استرنج اطلاعات داشته باشم. عاشق این شخصیتم. هم به خاطر خودش و هم به خاطر خالقش استیو دیتکو چون از نظر من دیتکو نابغه ترین طراح کل تاریخ کمیکه
و اما جواب سوالاتت:
- درباره اینشنت وان و ترجمه اش خیلی فکر کردم ولی هیچ وقت به نتیجه نرسیدم. شاید بشه گفت کهن مرد یا کاهن پیر ولی مساله اون لغته one هستش. بنابراین جنسیت این شخصیت در اسمش مشخص نیست پس درست نیست بهش بگیم کهن مرد یا کاهن چون "مرد" و "کاهن" اشاره به مذکر دارن. به خاطر همین هم هست که تو فیلمش یه زن نقشش رو بازی میکنه. پس در نتیجه همیشه همون اینشنت وان بهش میگم!
- دستاش هم تا جایی که میدونم بعدش خوب شد
-زام چند بار اون اوایل اومد ولی بعدش برای دهه ها غایب بود تا اینکه بلاخره سر و کله اش تو رویداد world war hulk پیدا شد
نقل قول کردن
mtm
#13 mtm 1395-08-24 17:28
به نقل از Nightwatcher:
به نقل از mtm:
به نقل از Nightwatcher:
آقای ترابی خیلی عالی بود. دوست داشتم در مورد این شخصیتها بیشتر بدونم که شما زحمتشو کشیدید.

سان آو سیتن خیلی جالب بود (اون بالا نوشته بودید هل استرام. فکر کنم اشتباه تایپی بود؟ مگه هل استورم خونده نمیشه؟)
برادر وودو و رینترا هم باحال بودن.

راستی میشه در مورد نظاره گر ها توضیح بدید؟

ممنون و خسته نباشید

اسمش hellstrom هستش ، نه hellstorm
بنابراین هل استرام میشه
منظورت از نظاره گر دقیقا چیه؟ watcher?

نظاره گر رو توی کامیک جنگ داخلی 1 دیدم. یه چیزی که به دکتر استرنج هشدار میداد. قد بلند و یه چشم هم روی سینه ش بود. دقیقا یادم نیست چی بود. فکر کنم اسمش همون watcher باشه. من ترجمه شده ش رو خوندم نوشته بود نظاره گر.

شما منظورت واچر هستش که اسم اصلیش uatu میباشد
از نژادی هست که فقط باید نظاره گر رویدادهای عالم هستی باشند و دخالت نکنند ولی uatu چند بار به نفع انسان ها بهشون کمک کرد
تو رویداد گناه اصلی که تو سایت هم ترجمه شده میتونی اطلاعات خوبی ازش کسب کنی
در کل از شخصیت های اصلی چهار شگفت انگیزه تا دکتر استرنج
نقل قول کردن
A,morradi
#14 A,morradi 1395-08-24 17:28
آقای ترابی میگم سریال لوک کیج چطوره؟
ارزش دیدن داره؟
نقل قول کردن
Nightwatcher
#15 Nightwatcher 1395-08-24 18:01
#13
ممنون از پاسختون
got it
نقل قول کردن
Mr. x
#16 Mr. x 1395-08-25 11:28
به نقل از Cap-Spider Potter:
#9
شخصیت خیلی قدرتمند و محبوب مارول هست...
جک راسل به گرگ نمای شب معروف هست
اونو اینجوری توصیف میکنند : " مردی که به گرگ تبدیل شده "
شخصیتش قدیمی و خلق اون قبل از سال 2000 بوده ( دقیق یادم نیست کی بود) تا به حال حتی رو به روی مرد عنکبوتی هم جنگیده و جز دشمنان او به حساب میاد.
تمام ویژگی های قدرتی و سرعتی را داراست و وحشی گری و مقاومت بالایی هم داره. توسط ددپول هم کشته شد (!)
در کل نقش مهمی در داستان های مارول داره و در اکثر داستان ها ازش به عنوان یکی از شخصیت های کلیدی یاد میشه...

دستت درد نکنه ممنون
نقل قول کردن
parsa999
#17 parsa999 1395-08-28 20:05
ممنون آقای ترابى
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

کمیک هویت آزبورن

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

دنیای ونومی

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

15

16

اسپایدرمن در تلویزیون

21

31

36

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

40

39

24

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

35

48

46

45

37