شایعه داغ: مارول از گالاکتوس و تایرنت در فاز 4 دنیای سینمایی استفاده میکند!

شایعه داغ: مارول از گالاکتوس و تایرنت در فاز 4 دنیای سینمایی استفاده میکند!

یک شایعه هیجان انگیز براتون داریم...!

مارول استودیوز در جشنواره کمیک کان امسال برنامه های خودش برای فاز 4 را فاش کرد (خبرش اینجاست). ولی به قول معروف "حالا کجاشو دیدید؟!" طبق اعلام سایت MCU Cosmic، مارول میخواد در آینده نزدیک از دو شخصیت نیرومند و کیهانی خودش به نام های «گالاکتوس» (Galactus) و «تایرنت» (Tyrant) رونمایی کنه! گالاکتوس را که ما حدس میزدیم قراره در این فاز معرفی بشه و حتما میدونید که یک نیروی بسیار مخربه که سیاره های را میخوره! ولی تایرنت برامون یک غافلگیری بود (اگر تایرنت را نمیشناسید، این مقاله را بخوانید). او بسیار نیرومند است و در دهه 90 میلادی در برخی از کمیک های "موج سوار نقره ای" ظاهر شده بود. او ارتباط نزدیکی هم با گالاکتوس داره. یعنی به واقع توسط او خلق شده بود ولی بعدا یاغی و تبعید شد.

کمیک سیلور سرفر

 بنابراین برخی احتمال میدهند تایرنت دستیار یا پیش قراول (herald) گالاکتوس در MCU باشه. اگر اینطور باشه پس مارول فعلا نمیخواد از موج سوار نقره ای استفاده کنه. البته بعضی ها هم اعتقاد دارند مارول میخواد گالاکتوس را اولش در فیلم "اترنالز" (Eternals) نشان بدهد. اگر اینطور باشد و از آنجایی که داستان این فیلم هزاران سال قبل رخ میده پس طبیعیه که گالاکتوس در آن موقع پیش قراولی مثل تایرنت داشته باشه و بعد در زمان حال از موج سوار نقره ای استفاده کنه. احتمالا به همین دلیل هم هست که کوین فایگی خبر از فیلم "چهار شگفت انگیز" داد. زیرا هم گالاکتوس و هم موج سوار نقره ای ارتباط نزدیکی با چهار شگفت انگیز دارند.

 

نظر شما درباره این خبر هیجان انگیز چیست؟

 

مطالب مرتبط:

15 شخصیت خبیث برتر دنیای کیهانی مارول

15 گزینه ای که میتوانند پس از ثانوس خبیث فاز بعدی دنیای سینمایی مارول باشند

رتبه بندی قوی ترین قهرمانان کیهانی مارول 

داغ داغ! کمیک کان 2019: فیلم ها و سریال های فاز 4 دنیای سینمایی مارول فاش شد!

رتبه بندی شخصیت های دنیای سینمایی مارول (MCU) از نظر قدرت فیزیکی

رتبه بندی قوی ترین اعضای گروه انتقام جویان

15 شخصیتی که می توانند بر سلستیال ها غلبه کنند

معرفي نیروی های کیهانی در دنیای مارول

5 دستاورد عظیم چهار شگفت انگیز برای دنیای کمیک بوک!

15 خبر و شایعه ای که درباره فاز 4 دنیای سینمایی مارول میدانیم!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

mjm
#1 mjm 1398-05-11 09:50
سلام خدمت استاد.
این خبر بسیار خوشحال کننده ایه که MCU امروزبه جایی رسیده که داره دنیای خودش رو گسترش می ده.این فاز چهارم با اینکه کوتاه و فشرده است.انگار فاز چهار کاملا یه مقدمست و قراره فازه پنجم بتروکونه.
بالاخره گالاکتوس MCU رو هم ببینیم یکم اون زخمی که فاکس سر FF زد رو تسکین بده.
با تشکر از استاد و همه ی عزیزان بابت پوشش اخبار حتی "شایعات ".
نقل قول کردن
Sentry
#2 Sentry 1398-05-11 10:33
چقد عالی.شاید تایرنت خبیث فیلم ایترنالز باشه و به گالاکتوس هم اشاره بشه.
استاد یه مقاله تو سایت cbr بود بزرگترین دشمنان دکتر استرنج .سه شخصیت بعد از دورمامو بودن.
3.Mephisto
2.Empirikul
1.Mister Misery
میشه لطف کنید درمورد 1 و 2 یه توضیحی بدید
نقل قول کردن
old man omid
#3 old man omid 1398-05-11 11:01
:o یعنی عالیییییی میشه!!
استاد ترابی همیشه خوشخبره :lol:
گالاکتوس رو هدس میزدم که باشه ولی به تایرنت فکر نمیکردم.واقعا عالی میشه.انگار mcu هیچوقت افت نمیکنه و همیشه با ایده های بهتر از قبل میاد و به طرفداراش حال میده.
واقعا عالین.
نقل قول کردن
mtm
#4 mtm 1398-05-11 12:16
به نقل از Sentry:

استاد یه مقاله تو سایت cbr بود بزرگترین دشمنان دکتر استرنج .سه شخصیت بعد از دورمامو بودن.
3.Mephisto
2.Empirikul
1.Mister Misery
میشه لطف کنید درمورد 1 و 2 یه توضیحی بدید

والا حقیقتش نمیشناسمشون
احتمالا یا جدیدا تو داستاناش اومدن یا گمنام هستند
ولی ایشالا اون مقاله 10 دشمن دکتر استرنج رو میکنم 15 دشمن برتر و اینا رو هم میزارم
نقل قول کردن
hassan91
#5 hassan91 1398-05-11 12:33
خبر بسیار خوشحال کننده ای بود. امیدوارم که بخوبی بتونن از پتانسیلش استفاده کنند.

خیلیا هم تئوری میدن که اسکرال ها توسط گالکتوس اینجوری تو فیلم کاپیتان مارول آواره شده بودن. تو یه مقاله ی هم تو سایت اسپایدی بهش اشاره شد که تو دنیای کمیک هم این اتفاق رخ داده.
نقل قول کردن
Sentry
#6 Sentry 1398-05-11 12:37
به نقل از mtm:
به نقل از Sentry:

استاد یه مقاله تو سایت cbr بود بزرگترین دشمنان دکتر استرنج .سه شخصیت بعد از دورمامو بودن.
3.Mephisto
2.Empirikul
1.Mister Misery
میشه لطف کنید درمورد 1 و 2 یه توضیحی بدید

والا حقیقتش نمیشناسمشون
احتمالا یا جدیدا تو داستاناش اومدن یا گمنام هستند
ولی ایشالا اون مقاله 10 دشمن دکتر استرنج رو میکنم 15 دشمن برتر و اینا رو هم میزارم

خیلی ممنون :-)
نقل قول کردن
Pooya-Spidey
#7 Pooya-Spidey 1398-05-11 15:23
دقیقا همین جمله اینجا صدق میکنه :
تازه کجاش رو دیدین؟
نقل قول کردن
amir2
#8 amir2 1398-05-11 20:37
اگه اینجوری باشه خیلی بد میشه چون انتقام جویان بات هزار بدبختی تونستن جلوی تانوس رو بگیرن ( و قربانی هم داشت) البته در دوبار ( که سفر در زمان یه تقلب بزرگه) حالا چه جوری میخوان جلوی این دو تاغول بیابانی رو بگیرن
نقل قول کردن
Ghost strange
#9 Ghost strange 1398-05-12 01:46
عرض خسته نباشید خدمت استاد ترابی.
اگهگالاکتوس رو ببینیم واقعا فوق العاده میشه،فقط نمیدونم بعد از گالاکتوس چه ویلن خفنی رو میخوان وارد کنند آخه از گالاکتوس خفن تر مگه تو دنیای کمیک پیدا میشه؟
بابت اسپم واقعا عذر میخوام ولی واقعا نمیدونستم کجا باید مطرح کنم،استاد خواستم بدونم امکانش هست به مناسبت پایان فصل اول سریال سوامپ ثینگ مقاله ای درباره ی ویلن هاش،توانایی هاش و اطلاعات بیشتری ازش برامون منتشر کنید؟آخه مقاله های قبلی رو خوندم ولی چیز زیادی ازش نبود
با تشکر فراوان
نقل قول کردن
Z-men
#10 Z-men 1398-05-13 01:17
گالاکتوس و چهارشگفت انگیز ارتباط تنگاتنگی با هم دارند، معرفی کارکتری مثل گالاکتوس قبل از این که خبری از چهارشگفت انگیز باشه میتونه یه مقدمه برای حضورشون باشه، چیزی که مشخصه اینه که مارول دیگه دنیای سینمایی رو ساخته و دیگه اول راه نیست که به راحتی بتونه چهار شگفت انیگز رو وارد دنیاش کنه، خب اتفاقات بزرگی تو زمین رخ داده، اگه قرار بوده که چهار شگفت انگیز حضور در این زمان وجود داشته باشند پس موقع این اتفاقات کجا بودن، پس یا باید داستانشون در قدیم اتفاق افتاده باشه یا در آینده شکل بگیرند که اگر بخواد در آینده شکل بگیرند نیاز به مقدماتی دارن و چیزی که من فکر میکنم همین برنامه ریزی و مقدمه چینی هست.

میشه اوریجین گالاکتوس رو تغییر داد و اون رو به یک سلیستیال تبدیل کرد اینطوری میشه راحت توی فیلم اترنالز معرفیش کرد و بعدا با چهارشگفت انگیز ربطشون داد، شاید این ایده ام بعضی ها رو عصبانی کنه ولی اگه گالاکتوس سلستیال بشه اونوقت میتونه با جهش دادن ژن چهار نفر اونا رو به چهارشگفت انگیزی تبدیل کنه که حالا برعلیه اش میشن، چیزی شبیه به اترنالز!!

البته به نظر میاد اترنالز دیگه قرار نیست انسان هایی باشن که به دست سلستیال ها قدرت یافتن و قراره یک نژاد بیگانه باشن پس چهار شگفت انگیز هم میتونن اینجوری شکل بگیرند که با این اوریجین مارول ریسک بزرگی باید بکنه.

اما فیلم اترنالز سوال مهمی در ذهن من ایجاد میکنه، اون هم اینه که چرا اترنالز؟! سوال هم از این جا میاد که این فیلم تو دنیای سینمایی مارول جریان داره، پس اگه یه گوشه افتاده باشه به چه دردی میخوره؟ چه پیشبردی برای این دنیا داره، مثال میزنم، وقتی اعلام شد که محافظین کهکشان ساخته میشه خیلی ها خندیدن چون هم یه گروه پرت بود هم با دنیایی که تا اون موقع ساخته شده بود خیلی فاصله داشت اما کم کم با ورود ثانوس و ارتباط اون ها با ثانوس این پیوند برقرار شد، حالا اترنالز چگونه میخواد به پیشبرد این دنیا کمک کنه؟!

خب محافظین ما رو با ویلین اصلی حماسه ابدیت بیشتر آشنا کردن اترنالز هم میتونه اولین حضور ویلین اصلی چندتا فاز دیگه باشه، هر چند معتقدم مارول میخواد داستان سرایی های دیگه ای رو امتحان کنه اما حضور گالاکتوس به عنوان یک ویلین و در مقابل اونجرزهای جدید که این بار با پیش قراول هایی روبه رو میشن که انسان هستند( چهار شکفت انگیز) تعامل اون ها در آخر پشت کردنشون به گالاکتوس جذابه.

هم چنین قسمت دوم محافظان به سلستیال ها پرداخت و برای حضور اون ها توی فیلم های بعدی مقدمه چینی کرد، اگر بخواهیم فیلم اترنالز رو یه مقدمه برای حضور یک گروه بدونیم اون گروه باید میوتنت ها باشن همون جور که در کمیک اترنال ها مسبب به وجود اومدن میوتنت ها دانسته میشه این جا هم همین اتفاق بیفته، همون طور که کری ها با خون خودشون باعث جهش و بوجود اومدن ناانسان ها تو mcu شدن (که متاسفانه به یغما رفتن) اترنالز هم میتونن جهش میوتنت ها رو بوجود بیارن و اینجوری به پیشبرد mcu کمک کرده باشند.

باید بگم این فیلم زودتر از بقیه ساختش تایید شد و این به نظرم برنامه ریزی طولانی مدتیه که پشت این فیلم هست، به عبارت دیگه فیلک اترنالز رو من مقدمه حضور شخصیت های فاکس در mcu میدونم!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید