10 تئوری بزرگ در‌باره‌ی فیلم «مردعنکبوتی: هیچ راهی به خانه نیست» که امکان دارد اتفاق بیفتند

مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست Man: No Way Home اسپایدرمن 3 داستان شخصیت ها

سرانجام عنوان قسمت سوم فیلم مردعنکبوتی مشخص شد و حالا در این‌جا تعدادی از تئوری‌های جالب‌توجهی را که امکان دارد در این فیلم اتفاق بیفتند، با شما درمیان خواهیم گذاشت.

حالا دیگر «مردعنکبوتی: هیچ راهی به خانه نیست» (Spider-Man: No Way Home)، عنوان رسمی قسمت سوم فیلم مرد عنکبوتی در ام سی یو (MCU) است. همانطور که احتمالاً انتظار داشتید، طرفداران پس از اعلام این نام به‌سرعت در پی یافتن معانی مختلف آن رفتند. وایت‌بردی هم که در تیزر رونمایی از اسم این فیلم نشان داده شد، سرنخ‌های زیادی در خود داشت.

در این‌جا، ما تعدادی از تئوری‌های جالب‌توجه درمورد این فیلم، از جمله ارتباط آن با سریال «وانداویژن» (WandaVision)، احتمال حضور شش خبیث (Sinister Six)، نقش بقیه‌ی مردان‌عنکبوتی (Spider-Men) و جهان‌های موازی (Multiverse) را همراه با شما بررسی خواهیم کرد.

 

10- مردعنکبوتی محاکمه می شود

بی باک مرد عنکبوتی

استودیو مارول (Marvel Studios) عادت آزاردهنده‌ای در رد شدن از اتفاق‌های گذشته و نشان ندادن پیامد آن‌ها دارد (مثل زمانی که ما هیچ‌وقت نفهمیدیم واکنش زن عمو می (Aunt May) هنگامی که در پایان فیلم اول فهمید پیتر (Peter) مردعنکبوتی است چه بود). با این حساب، اگر محاکمه‌ای هم درکار باشد، انتظار زیادی نداریم که به‌طور کامل نشان داده شود.

تئوری ما این است که در شروع فیلم «مردعنکبوتی: هیچ راهی به خانه نیست» پیتر از اتهام‌هایی که میستریو (Mysterio) به او زده بود یا به‌وسیله‌ی نبود مدارک ناکافی، یا وجود شاهدان قابل اعتماد، تبرئه‌ خواهد شد. به‌احتمال زیاد در این محاکمه وکالت پیتر را مت مورداک (Matt Murdock) برعهده بگیرد. پیتر شاید بتواند مردم را گول بزند که فکر کنند او مردعنکبوتی نیست یا هویت آشکار شده‌اش در نظر عموم را قبول کند؛ اما احتمالاً این ماجرا خط داستانی اصلی نخواهد بود.

با این حال، نظر عموم مردم درباره‌ی مردعنکبوتی بسیار مهم است. در عکس‌هایی از پشت صحنه‌ی فیلم می‌بینیم که بعضی از مردم از او حمایت می‌کنند و بعضی دیگر با میستریو موافق هستند. چنین چیزی می‌تواند نشانه‌ی این باشد که استودیو مارول بالاخره تصمیم گرفته است تا به لطف جی. جونا جیمسون (J. Jonah Jameson) به بخش‌های بحرانی‌تر زندگی مردعنکبوتی هم بپردازد.

 

9- «وست ویو» الهام‌بخش فریب‌های میستریو بوده است

وست ویو spidey.ir

همانطور که می‌دانید سریال «وانداویژن» قبل از اتفاقات فیلم «مردعنکبوتی: دور از خانه» (Spider-Man: Far From Home) جریان دارد. شاید داستان دروغینی که کوئنتین بِک (Quentin Beck) در آن فیلم درمورد آمدن از یک دنیای موازی تعریف می‌کرد اصلاً اتفاقی به ذهنش نرسیده است و آن را از حوادث «وست ویو» (Westview) الهام گرفته باشد.

در آغاز به‌نظر می‌آمد که این ایده به‌خاطر اتفاق‌های فیلم «انتقام‌جویان: پایان بازی» (Avengers: Endgame) به ذهن میستریو رسیده است؛ اما آیا انتقام‌جویان و بقیه‌ی ابرقهرمان‌ها در مورد آن حوادث به عموم مردم اطلاعاتی داده بودند؟ میستریو از کجا در این مورد می‌دانست؟ به هر صورت میستریو حتماً هم به اطلاعات مخفی زیادی دسترسی داشته است و هم از حوادث «وست ویو» کاملاً مطلع بوده است.

بسته به این‌که چه اتفاق‌هایی در «وست ویو» می‌خواهد بیفتد، ممکن است بقیه‌ی دنیا هم با آن تغییر کند؛ مخصوصاً اگر نظریه‌های مطرح شده در مورد این‌که واندا ماکسیموف (Wanda Maximoff) شکافی به جهان‌های موازی دیگر باز کرده است، درست از کار دربیایند. البته، اگر چنین چیزی درست باشد، خیلی عجیب است که هیچ اشاره‌ای به حوادث سریال «وانداویژن» در فیلم «مردعنکبوتی: دور از خانه» نشده است.

 

8- شاگرد جدید دکتر استرنج

دکتر استرنج - مرد عنکبوتی

تا این‌جای کار می‌دانیم که دکتر استرنج (Doctor Strange) در فیلم «مردعنکبوتی: هیچ راهی به خانه نیست» حضور خواهد داشت و همچنین می‌دانیم که اسکارلت ویچ (Scarlet Witch) در فیلم «دکتر استرنج در مولتی‌ورس جنون» (Doctor Strange in the Multiverse of Madness) حضور دارد. سریال «وانداویژن» و این دو فیلم ظاهراً سه‌گانه‌ای را تشکیل می‌دهند و بدون تردید ارتباط زیادی بین آن‌ها وجود خواهد داشت.

با فرض این‌که مردعنکبوتی در این فیلم برای مخفی کردن هویت فاش شده‌اش از دکتر استرنج کمک خواهد گرفت (همان‌طور که قبلاً در کمیک‌ها هم این کار را کرده است)، پیتر احتمالاً با شاگرد جدید دکتر استرنج یعنی واندا، رو در ‌رو خواهد شد. با این‌که به‌نظر می‌رسد حضور واندا در فیلم مردعنکبوتی خیلی کوتاه خواهد بود، اما چه بسا نقش مهمی در سیر داستان داشته باشد. به‌یاد داشته باشید که فیلم «دور از خانه» ماه‌ها بعد از حوادث آخرین قسمت انقام‌جویان جریان دارد، در حالی که سریال «وانداویژن» فقط چند هفته بعد از آن روی می‌دهد.

اگر پس از ماجرا‌های «وست ویو» قدرت‌های واندا از کنترلش خارج شوند، شاید او کسی است که ناخواسته پیتر پارکر (Peter Parker) را به دنیایی موازی می‌فرستد و هیچ راه بازگشتی به خانه برای او باقی نمی‌گذارد. نمایش قدرت‌هایی از این دست، راه را برای آزاد کردن همان «جنونی» که قرار است در قسمت دوم فیلم دکتر استرنج ببینیم، باز می‌کند. حتی ممکن است واندا فقط برای کمک به پیتر از قدرت‌هایش استفاده کرده باشد، اما بعدا ًنتواند آن‌ها را مهار کند.

 

7- گمشده در مولتی‌ورس

عنوان فیلم «مردعنکبوتی: بازگشت به خانه» (Spider-Man: Homecoming) غیر از این‌که به مراسم رقص بازگشت به خانه (Homecoming dance) (مجلس مهمانی و رقصی که در مدارس آمریکا در پاییز برگذار می‌شود و از بسیاری جهات مانند جشن پرام (prom) است که در پایان سال تحصیلی برگذار می‌شود) اشاره دارد، نیم نگاهی هم به بازگشت مردعنکبوتی به دنیای سینمایی مارول (Marvel Cinematic Universe) که خانه‌ی اصلی او است، می‌اندازد. عنوان قسمت دوم یعنی «دور از خانه» هم به دور شدن پیتر از خانه‌اش و حضورش در شرایط ناآشنای شهر‌های مختلف اروپا، همکاری‌اش با نیک فیوری (Nick Fury) و درگیری اش با میستریو اشاره داشت.

اما عنوان «هیچ راهی به خانه نیست» کمی از دو عنوان قبلی بدشگون‌تر است. اگر پیتر پارکر هنوز به‌خاطر قتل کوئنتین بک تحت تعقیب باشد (همان‌طور که اشاره کردیم امکان دارد به محاکمه‌ی او خیلی کم پرداخته شود)، درنتیجه شاید پس از کمک گرفتن از دکتر استرنج، در جهان موازی دیگری گیر کند.

این جهان احتمال دارد خانه‌ی دو مردعنکبوتی دیگر یعنی توبی مگوایر (Tobey Maguire) یا اندرو گارفیلد (Andrew Garfield) یا حتی جهان شخصیت‌های مارول در سونی پیکچرز (Sony Pictures Universe of Marvel Characters) جایی که ونوم (Venom) و موربیوس (Morbius) در آن هستند، باشد. حتی امکان دارد که مردعنکبوتی برای رسیدن به جهان خودش از دنیایی موازی به دنیای موازی دیگری برود و این‌گونه مفهوم مولتی‌ورس را قبل از دومین فیلم اختصاصی دکتر استرنج به ما معرفی کند. این ماجرا برای مارول برنامه‌ی بلندپروازانه‌ای است، ولی در این‌جا احتمالاً به‌خوبی در تار و پود داستان قرار می‌گیرد.

 

6- میستریو زنده است!

میستریو زنده است

آیا واقعاً دوباره کوئنتین بک را نخواهیم دید؟ اگر مردعنکبوتی دوباره با ابرخبیثی که هویت مخفی‌اش را برای تمام جهان فاش کرد روبرو نشود خیلی حیف است. او به‌عنوان بزرگترین دشمن مردعنکبوتی در ام‌سی‌یو، شاید زنده است و از دور تمام حوادث را کنترل می‌کند.

در سری کمیک‌های محدودِ «مردان‌عنکبوتی» (Spider-Men)، میستریو راهی برای مسافرت به دنیا‌های موازی پیدا کرده بود و به‌همین علت، هم با پیتر پارکر می‌جنگید و هم با مایلز مورالز (Miles Morales) درگیر بود. در این‌جا هم شاید او درمورد آمدن از جهان موازی دیگری دروغ نگفته باشد و تمام داستانی که درباره‌ی اخراجش توسط تونی استارک (Tony Stark) تعریف می‌کند پوششی برای این حقیقت است.

گرین گابلین (Green Goblinدکتر اختاپوس (Doctor Octopus) و الکترو (Electro) همه برای حضور در جدیدترین فیلم مردعنکبوتی تایید شده‌اند یا شایعه‌ی حضور آن‌ها در فیلم وجود دارد، پس شاید میستریو اگر زنده باشد نوعی گروه شش خبیث را تشکیل بدهد.

 

5- مردان‌عنکبوتی

مردان‌عنکبوتی

تام هالند (Tom Holland) در مصاحبه‌ی اخیرش به‌شدت شایعه‌ی حضور توبی مگوایر و اندرو گارفیلد را در فیلم «مردعنکبوتی: هیچ راهی به خانه نیست» تکذیب کرد. خب، قطعاً انتظار نداشتید که او به‌همین راحتی نقش آن‌ها را در فیلم تایید کند.

این شایعه به احتمال بسیار زیاد درست از کار در‌خواهد‌آمد. این مردان‌عنکبوتی می‌توانند در دو مقطع زمانی وارد جهان سینمایی مارول بشوند. اول این‌که دقیقاً بعد از حوادث فیلم‌های «مردعنکبوتی 3» (Spider-Man 3) و «مردعنکبوتی شگفت‌انگیز 2» (The Amazing Spider-Man 2) آن‌ها را ببینیم، یا این‌که زمان واقعی از پایان این مجموعه فیلم‌ها گذشته باشد و آن‌ها را سال‌ها پس از حوادث فیلم‌هایشان ببینیم.

اگر احتمال دوم حقیقت پیدا کند، تغییرات زیادی را در این دو شخصیت خواهیم دید. پیتر پارکری که مگوایر نقش او را بازی می‌کرد تا آن زمان دهه‌ها است که دارد با جرم و جنایت مبارزه می‌کند و تجربه‌های سخت و ناخوشایندی داشته است. از آن طرف، پیتر پارکری که گارفیلد نقش او را بازی می‌کرد پس از گذشت سال‌ها از مرگ گوئن استیسی (Gwen Stacy) درست در میانه‌ی زندگی حرفه‌ای خود است. مردعنکبوتی ام‌سی‌یو که نقشش را هالند بازی می‌کند وقتی با این دو مرد‌عنکبوتی باتجربه‌تر روبرو شود می‌تواند اتفاق‌هایی را که احتمال دارد در ادامه‌ی زندگی‌اش بیفتند و باعث ناراحتی او شوند پیش‌بینی کند و راه دیگری برای حل مشکل‌هایش پیدا کند.

 

4- دکتر استرنجی متفاوت

همین چند روز پیش، قبل از اعلام نام قسمت سوم مردعنکبوتی، اولین عکس‌های رسمیِ فیلم بیرون آمدند. در این عکس‌ها پیتر، ام‌جِی (MJ) و نِد (Ned) را می‌بینیم که در جایی مثل سنکتوم سنکتوروم (Sanctum Sanctorum) (عمارتی اسرارآمیز واقع در شهر نیویورک متعلق به دکتر استرنج و محل سکونت او) حضور دارند. معلوم است که این مکان در زمان حضور آن‌ها بسیار رنگ و رو رفته و خراب شده است. در حالی که این اتفاق ممکن است به‌خاطر غیبت پنج ساله‌ی دکتر استرنج باشد، ما تئوری کاملاً متفاوتی در این مورد داریم.

شاید این مکان عمارت سنکتوم سنکتورومی در دنیایی دیگر است. احتمالاً پیتر از ام‌جی و ندِ موجود درآن جهان موازی برای پیدا کردن نسخه‌ی کاملاً متفاوتی از دکتر استرنجی که در ام‌سی‌یو می‌شناسیم، کمک گرفته‌است.

استودیو مارول قصد دارد کم‌کم به جهان‌های موازی بپردازد. شایعه‌های زیادی هم مبنی بر معرفی نسخه‌های متفاوتی از شخصیت‌های آشنای ام‌سی‌یو به‌گوش می‌رسد که می‌توانند با تئوری ما جفت و جور شوند. دیدن دکتر استرنجی دیوانه و آشفته از یک جهان موازی متفاوت که به پیتر پارکر کمک می‌کند بسیار جالب خواهد بود.

 

3- مورلان می‌آید

مورلان

کوین فایگی (Kevin Feige) یکی از طرفداران پر و پا قرص دوره‌ کمیک‌های «مردعنکبوتی شگفت‌انگیز» نوشته‌ی جان مایکل استرازینسکی (J. Michael Straczynski) است. فیلم «هیچ راهی به خانه نیست» می‌تواند بهترین جا برای معرفی ابرشرور بزرگ جدیدی برای مردعنکبوتی باشد. حالا که احتمال دارد گرین گابلین و الکترو در این فیلم حضور داشته باشند، چرا نباید در فیلم چهارم مردعنکبوتی داستانی غیرمنتظره‌تر اتفاق بیفتد؟

مورلان (Morlun) یکی از ابرخبیث‌هایی بود که پیتر پارکر به‌سختی از دست او جان سالم به‌در برد و همیشه مردعنکبوتی را تعقیب می‌کرد تا بتواند انرژی درونی‌اش را به‌دست آورد. در همین دوران بود که ورود مسائل اسرارآمیز و جادویی به داستان‌های اسپایدرمن، در کمیک‌های مارول شروع شد. برای وارد کردن این مفهوم به فیلم‌های جدید مردعنکبوتی چه جایی بهتر از همین فیلم آخر که دکتر استرنج هم در آن حضور خواهد داشت.

مورلان و گروه وارثان (The Inheritors) می‌توانند بخش زیادی از داستان فیلم‌های بعدی مردعنکبوتی را به خود اختصاص دهند. برای پایه‌ریزی حضور این دشمنان، فیلم «هیچ راهی به خانه نیست» بهترین گزینه است.

 

2- شش خبیث چند بعدی

شش خبیث چند بعدی

طرفداران سال‌ها است که می‌خواهند مبارزه‌ی مردعنکبوتی و گروه شش خبیث را روی پرده‌ی سینما ببینند. فیلم «هیچ راهی به خانه نیست» می‌تواند مناسب‌ترین زمان برای استودیو مارول و سونی پیکچرز باشد تا این خواسته را انجام دهند.

شاید افرادی معتقد باشند که ورود شش خبیث بهتر است کم‌کم و در طول چند سال اتفاق بیفتد، ولی این کار به‌همین راحتی هم نیست و اگر این گروه بخواهد به‌طور طبیعی کنار هم قرار بگیرد، سال‌ها زمان می‌برد که همه با هم به زندان بیفتند و در آن‌جا گروه خود را تشکیل دهند. در نتیجه، بسیار آسان‌تر خواهد بود که مرد عنکبوتی خود را در مقابل شش خبیثی ببیند که هر کدام از جهان موازی یا بعد دیگری آمده باشند و قبلاً تا حدودی با آن‌ها آشنا شده باشیم. البته حتماً کمک دو مردعنکبوتی دیگر هم لازم خواهد بود.

پیتر پارکرِ ام‌سی‌یو به‌سختی از پس والچر (Vulture) و میستریو برآمد و قطعاً قابل باور نیست که بتواند شش خبیث را یکجا ازبین ببرد. پس بهترین کاری که سازندگان می‌توانند در این فیلم انجام دهند این است که شش خبیث را در تیم‌های کوچک‌تر به مبارزه‌ با او ببرند. (مثلاً یک تیم می‌تواند فقط شامل گرین گابلینِ ویلم دفو (Willem Dafoe) و دکتر اختاپوسِ آلفرد مولینا (Alfred Molina) باشد)

 

1- یک مردعنکبوتی‌ برای دو دنیا

یک مردعنکبوتی‌ برای دو دنیا

بعد از قرارداد جدید سونی پیکچرز و استودیو مارول کوین فایگی اعلام کرد که مردعنکبوتی تنها ابرقهرمانی است که می‌تواند در بین هر دو دنیا رفت و آمد کند. در آن زمان ما فکر می‌کردیم منظور او فقط حضور هم زمان مردعنکبوتیِ تام هالند در دنیاهای سینمایی مارول و سونی است؛ اما شاید منظور کوین فایگی کمی دقیق‌تر از این بوده است.

در بسیاری از رویدادهای کتاب‌های کمیک که ما را به دنیاهای عنکبوتی (Spider-Verse) برده‌اند، ابرقهرمانان زیادی را دیده‌ایم که به‌راحتی با وسایل مخصوص خود بین جهان‌های موازی رفت و آمد می‌کنند. احتمال دارد که در جهان شخصیت‌های مارول در سونی پیکچرز هیچ نسخه‌ای از مردعنکبوتی وجود نداشته باشد و همین مردعنکبوتی تام هالند در فیلم جدید خود از طریق دستگاهی یا فردی به آن دنیا منتقل شود و مردعنکبوتی اصلی آن‌جا هم بشود. در این صورت او هم وظیفه‌ی محافظت از ام‌سی‌یو را خواهد داشت و هم وظیفه‌ی محافظت از دنیایی که ونوم و موربیوس در آن زندگی می‌کنند.

این تئوری ممکن است برای خیلی‌ها خوشایند نباشد، اما اگر باعث شود زمان بیشتری مردعنکبوتی را ببینیم، پس اجرا شدنش بهتر از اجرا نشدن‌اش است.

 

رامین نمکی

(Rayman)

All rights reserved © Spidey.ir 2021

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

  

مطالب مرتبط:

 10 چیزی که میخواهیم در قسمت سوم فیلم "مرد عنکبوتی" در MCU ببینیم!

داغ داغ! تمام اخبار و اطلاعات منتشر شده از دنیای عنکبوتی در فیلم اسپایدرمن ۳!

 10 سئوالی که پس از دیدن فیلم "اسپایدرمن: دور از خانه" در ذهن ما ایجاد شد!

داغ داغ!! تیزر و عنوان معرفی فیلم اسپایدرمن ۳ منتشر شد: «هیچ راهی به خانه نیست» 

10 چیزی که برای دیدنشان در فاز 4 دنیای سینمایی مارول هیجان داریم!

10 خط داستانی که مارول و سونی میتوانند برای دنباله فیلم "مرد عنکبوتی: دور از خانه" مورد استفاده قرار دهند

15 سئوالی که هواداران درباره دنیای سینمایی مارول دارند

ایستر اِگ (EASTER EGG) ها و اشارات فیلم "مرد عنکبوتی: دور از خانه"

نقد و بررسی فیلم "مرد عنکبوتی: دور از خانه"

۱۰ لحظه از مردعنکبوتی در MCU که نشان می‌دهد او بهترین است!

 15 خبر و شایعه ای که درباره فاز 4 دنیای سینمایی مارول میدانیم!

10 چیزی که انتظار داریم در انیمیشن " اسپایدرمن: به درون دنیای عنکبوتی 2" ببینیم!

10 داستان "وات ایف"(WHAT IF) که ممکنه در MCU ببینیم!

10 خط داستانی در دنیای سینمایی مارول که امیدواریم در فاز 4 به سرانجام برسند

10 ویلنِ مربوط به اسپایدرمن که دوست داریم آن‌ها را در آینده‌ی MCU ببینیم

10 داستان مارول که شما را برای فاز چهارم MCU آماده میکنند

10 شایعه و فرضیه ای که برای فیلم "ونوم 2: بگذارید کارنیج بیاید" مطرح شده است!

معرفی تمام شخصیت‌های احتمالی و تأییدشدهٔ جدید آثار آیندهٔ دنیای سینمایی مارول!

10 لحظه فوق العاده ای كه امیدواریم در فیلم های بعدی مرد عنكبوتی ببینیم!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

erfanebz
#1 erfanebz 1399-12-11 08:12
خسته نباشید
عالی بود
فقط در این حد بگم که پکیدم با دو سه تا از شماره ها
نقل قول کردن
Captain-Deadpool
#2 Captain-Deadpool 1399-12-11 08:37
با عرض تشکر و خسته نباشید خدمت آقای نمکی و آقای ترابی بابت این مقاله جذاب.
به نظر میرسه مارول استودیوز و کوین فایگی برنامه های زیادی برای فیلم سوم مردعنکبوتی یعنی (Spider-Man: No Way Home) داشته باشن و نمیخوان مثل دو سری قبل به اصطلاح آخرشو خراب کنن (هرچند بنظر نمیرسه این آخرین فیلم مردعنکبوتی این دنیا باشه!)
و به همین خاطر بنظرم فیلمی به مراتب عظیم تر از "دور از خانه"(از لحاظ تعداد و اهمیت شخصیت ها و اتفاقات و چالش هایی که برای پیتر به وجود میاد) باشه و تا حد ممکن از پتانسیل دنیای مردعنکبوتی استفاده کنه.
نقل قول کردن
mahdi380
#3 mahdi380 1399-12-11 08:49
سلام و مرسی از مقاله خوبتون
من یه سوال برام پیش اومده
یادم میاد که توی سایت خودتون یه بار گفته بودید که تو دنیای کمیک یه بار بی باک به مرد عنکبوتی کمک کرده بود که هویت مخفی خودش رو حفظ کنه
یعنی به جای پیتر لباس مرد عنکبوتیو پوشید و تو شهر گشت میزد و همزمان پیتر هم خودشو تو شهر نشون میداد
شاید دارم اشتباه میکنم کلا شایدم بی باک نبوده و یه نفر دیگه بوده
خواستم بپرسم کسی یادش میاد که این درسته یا نه؟ اخه هیچ جا ندیدم که بهش اشاره بشه
همچنین دکتر استرینج هم یه بار (تو کمیک جنگ داخلی فکر کنم) باز به پیتر کمک کرد که هویتشو از ذهن مردم جهان پاک کنه
نقل قول کردن
mtm
#4 mtm 1399-12-11 08:58
به نقل از mahdi380:
سلام و مرسی از مقاله خوبتون
من یه سوال برام پیش اومده
یادم میاد که توی سایت خودتون یه بار گفته بودید که تو دنیای کمیک یه بار بی باک به مرد عنکبوتی کمک کرده بود که هویت مخفی خودش رو حفظ کنه
یعنی به جای پیتر لباس مرد عنکبوتیو پوشید و تو شهر گشت میزد و همزمان پیتر هم خودشو تو شهر نشون میداد
شاید دارم اشتباه میکنم کلا شایدم بی باک نبوده و یه نفر دیگه بوده
خواستم بپرسم کسی یادش میاد که این درسته یا نه؟ اخه هیچ جا ندیدم که بهش اشاره بشه
همچنین دکتر استرینج هم یه بار (تو کمیک جنگ داخلی فکر کنم) باز به پیتر کمک کرد که هویتشو از ذهن مردم جهان پاک کنه

بی باک من یادم نمیاد گفته باشیم
شاید با پرالر اشتباه گرفتی:
b2n.ir/r93810
نقل قول کردن
mahdi380
#5 mahdi380 1399-12-11 09:01
#4:
بله درسته ممنون
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#6 AM SM BM SM 1399-12-11 09:08
سلام
ممنون بابت مقاله.
احتمال های جالبی بودند البته به نظر من مورلان رو برای بخش انیمیشن های مرد عنکبوتی یعنی دنباله به درون دنیای عنکبوتی بذارند بهتره.
درباره میستریو هم یک احتمالی وجود داره که مربوط به دنیاهای موازی باشه: همانطور که میدونید در دنیای آلتیمت میستریو به وسیله میستریو دنیای اصلی کنترل میشد. از آنجا که دنیای سینمایی مارول از جهان آلتیمت بسیار الهام گرفته احتمال داره که یا این میستریو که ما دیدیم جعلی بوده یا یک طور کلون یا روبات از میستریو میاد که انتقام بگیره.
شش خبیث چند بعدی هم جالب بود فقط خدا کنه گرین گابلینش شبیه دنیای آلتیمت نباشه چون اونجا با هالک هیچ فرقی نداشت!
ورود مردان عنکبوتی هم که نقل بحث های این فیلمه. اگر بشه کار جان واتس سخت میشه اما اگر واتس تمام استعدادی که داره رو به کار بگیره قطعا لذت بخش میشه. و البته شماره گذاری دنیاها و ارجاع آنها به کمیک هم مهمه.
مورد های مربوط به دکتر استرنج هم جالبه هم اینکه پیتر شاگردش باشه و هم اینکه دکتر استرنج متفاوتی داشته باشیم. و البته اینکه اتفاقات وست ویو الهام بخش میستریو بودند ممکنه اتفاق بیفته.
فقط خداکنه اتفاقات مربوط به محاکمه مرد عنکبوتی به کل فراموش نشه چون واقعا مهم و جالبه. ( البته حضور دردویل خودش دلیلی بر خواستن این بخشه.) چون واقعا ما با صحنه بعد از تیتراژ دور از خانه خیلی هایپ شدیم چون یکی از مهم ترین چیز ها برای پیتر هویت مخفیش و اتفاقاتی که ممکنه بعد از فاش شدن اون بیفته است و اگه حتی اون رو هم به عنوان مرد عنکبوتی در نظر نگیرند باز وقتی احتمالی بوده پس دشمنان سرسختی که جون یک انسان بی گناه براشون اصلا مهم نیست از هیچ کاری دریغ نمیکنند. ضمن اینکه باید بگن که انگیزه میستریو از گفتن یک هویت اشتباه چی بوده.
با تشکر
نقل قول کردن
Amir ali 2099
#7 Amir ali 2099 1399-12-11 09:14
با عرض سلام و خسته نباشید مقاله عالی بودش و به نظرم مرد عنکبوتی هیچ راهی به خانه نیست فیلم بسیار موفقی میشه ولی حیف که تام هالند اومد و حضور اندورگارفیلد و توبی مگایر رو تکذیب کرد ولی بازم با این تئوری های مقاله شما ما بازم میتونیم شاهد جهان های موازی باشیم امیدورام مارول و سونی از اشتباهات خودشون درس بگیرن و نیان مثل قسمت سوم سه گانه توبی مگایر توی کار گارگردان دخالت کنن امیدوارم بعد از مدت ها ما شاهد یه سه گانه خوب از مرد عنکبوتی باشیم با تشکر از سایت اسپایدی
نقل قول کردن
kavtalib
#8 kavtalib 1399-12-11 09:16
تئوری ها کاملا منطقی و قابل اجرا هستند ا
من از تئوری مردان عنکبوتی و شش خبیث استقبال می کنم ولی به نظرم گزینه یک اونقدرا خوب نیست به نظرم بهتره تام هالند نقش دو مردعنکبوتی رو بازی کنه یکی مال دنیای سونی و اون یکی مال دنیای ام سی یو.این طوری بهتر به نظر میرسه
یه چیز دیگه،به نظرتون مردعنکبوتی مثل کمیک های 2015 از یکی میخواد که به جاش لباس مردعنکبوتی رو بپوشه تا خودش تبرئه بشه؟؟یا مثلا از مردعنکبوتی توبی و اندرو کمک بگیره؟؟
نقل قول کردن
MyyF.Spidey
#9 MyyF.Spidey 1399-12-11 09:35
امیدوارم "شش خبیث چند بعدی" به وقوع بیونده.
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#10 AmirhoseinJafari2005 1399-12-11 09:58
عالی و هوشمندانه :lol:
نقل قول کردن
Mr.gun
#11 Mr.gun 1399-12-11 10:36
حقیقتش بسیار عالی بود
تئوری 10 : محاکمه می شود . متیو مورداک حضور دارد و فک کنم اون شوخی که مرد عنکبوتی ساهپوسته اتفاق بیافته جی حونا جیمسون هم هست
تئوری 9 : اگر تایم لاین رو چک کنید میبینید بله این امکان پذیره
ولی ممکنه هیچ اشاره ای بهش نشه
تئوری 8 : خیلی ممنون بابات این موضوع من دلم لک زده بود با این موضوع ور برم
چرا دکتر استرنج که فیلم بعدیش مولتیورسه و واندا قرار بود توی فیلمش باشه . مارول به ما یک پیش زمینه نده بابت این موضوع تازه ممکنه بعد از هکس هم توضیح بده چون واندا ویژن دو سه روز دیگه تموم میشه و ممکنه دکتر استرنج هم توی واندا ویژن ببینیم شاید قسمت اخر برای اموزش واندا اینم یه تئوری دیگه.
و از اونجایی که توی کمیک که شمارش رو دقیق یادم نیست میره پیش استرنج که بفرستش یه دنیای دیگه . اصلا این سکانس هست و جز فیلمه
تئوری 7 : نه من زیاد موافق نیستم
فقط با اونجایی که میگید نسبت به دو فیلم قبلی ترسناک تر رو قبول دارم
تئوری 6 : بله بله زندست زندست که تمامی اون کار ها رو کرده
تئوری 5 : عاشق این تئوری شدم . راستی باید یکی مثل مگوایر مرشد پیتر باشه
تئوری 4 : اقا رامین یکم زیاده روی کردی توی این دو سه تا اخر نمی تونه باشه
تئوری 3 : این بعیده اصلا غیر ممکنه به نظر من باید یه فیلم جدا بسازنش نه این اصلا نمی تونه باشه
تئوری 2 : اینو خوب اومدی
تئوری 1 : خب ببینید این که مثل کمیک همه یک جا نیستن خیلی بده اصلا انگاری یه جوریه به نظر من تام هالند حالا حالا ها دست از سر اسپایدر من بر نمی داره و چون جونه پتانسیل داره ولی اگه بشه همه موجودات توی یک دنیاباشن بهتره تا هی نیاز به این نباشه در ضمن شمایی که میگی وسیله باشه تا برن و بیان رید ریچاردز و سوزان استورم مگه میزارن که این وسیله ساخته نشه؟ خوب بهم ربطش دادم نه؟
نقل قول کردن
_MoHaMaDRezA
#12 _MoHaMaDRezA 1399-12-11 10:36
حاظرم هیچکدوم از این اتفاقات نیفته و حتی فیلم با کله بخوره زمین ...
فقط دردویلو تو این فیلم و mcu ببینم :D
ولی بنظره من حداقل 2 مورد از این تئوری ها درست در میاد و مطمئنم ک این فیلم میترکونه.
فرض کنید مورد 10 و 5 جفتشون درست باشن !
نقل قول کردن
The spider
#13 The spider 1399-12-11 10:39
مقاله‌ی عالی‌ای بود.
راستش من ترجیح میدم که فیلم "No Way Home" کمتر به مولتی‌ورس مربوط بشه و یا حتی ارتباطی نداشته باشه و خب پیتر بدون کمک اسپایدرمن های دیگه به حل مشکلش بپردازه و در همین حین هم به مولتی ورس اشاراتی بشه، مثلا تو صحنه پس از تیتراژش به اسپایدرورس اشاره بشه که راه رو برای ورود اندرو و توبی به "In the Multiverse of Madness" و حتی فیلم اختصاصی "Spider-Verse" باز بشه!
نقل قول کردن
Agent bishop
#14 Agent bishop 1399-12-11 10:47
دست شما درد آقای نمکی
بهترین تئوری شماره ۷ هست که مربوط به گیر کردن تام هالند تو دنیا های موازی و تلاش برای برگشتن که برای حضور اندرو و تولید تو فیلم هم روش عاقلانه تریه چون اگه اون دو تا بیان تو دنیای تام هالند تو فیلم باید صحنه های حماسی از این دو ببینیم که با توجه داستان هویت مخفی و تعداد شخصیت تو فیلم و زمان فیلم بگذره غیر ممکن میشه اما اگه تام بره تو دنیا این دو گیر کنه میتونن تو فیلم یک حضور در حد کامئو یا کوتاه نشون بدن بعد تام یه دفعه بپره بره تو یک دنیای دیگه
نقل قول کردن
mobin rz
#15 mobin rz 1399-12-11 11:14
با تشکر
نمیدونین چقدر منتظر این مقاله بودم
تام که گفته بعد این فیلم دیگه قرار دادش تموم میشه یعنی اخر قرار نیست اسپایدرمن رو کنار چهار شگفت انگیز ببینیم :cry:
ولی دیگه بعید میدونم اما استون تو فیلم باشه چون بخاطر بارداریش دیگه نمیتونه نقش اسپایدرگوئن رو بازی کنه مگه این که قبلا صحنه هاش رو گرفته باشن به ما چیزی نگفته باشن
ولی واقعا بنظرتون دردویل تو فیلم هست ؟چون حس میکنم اونقدری که نسبت به حضور اندرو و توبی واکنش نشون دادن به حضور چارلی کاکس ندادن
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#16 Ehsan Spider 1399-12-11 11:25
سلام
به به آقای نمکی خیلی عالی بود این روز ها شما خیلی فعالید

تئوری های خوبی بودند
۶ خبیث رو که مخالفم اتفاق بیوفته چون اسپایدی تقریبا تا حالا با ۲ خبیث اصلی مبارزه کرده به نظرم بهتره کم کم همه اعضا معرفی بشن بعدش شس خبیث ایجاد بشه

هنوز برام سواله که گربه سیاه کی میخواد وارد mcu بشه

به نظرم نزدیک ترین ها ممکنه مورد ۷ و ۱ باشه ولی همه چیز ممکنه
مورد ۱۰ رو خیلی دوست داشتم دردویل بعد اسپایدی و گربه سیاه سومین شخصیت مورد علاقه منه مخصوصا که چارلی کاکس بازیگرش باشه خیلی خوب میشه که مت مورداک هم وارد mcu بشه.

یه سوال داشتم استاد
الان میتونن بیان بگن سریال های مارول نفتلیکس هم جز mcu بوده؟؟؟ یا یه دنیا از mcu ؟؟؟ چون واقعا کینگ پین توی سریال دردویل عالی بود جیمز وسلی رو هم خیلی دوست داشتم
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#17 Ehsan Spider 1399-12-11 11:31
به نقل از kavtalib:

یه چیز دیگه،به نظرتون مردعنکبوتی مثل کمیک های 2015 از یکی میخواد که به جاش لباس مردعنکبوتی رو بپوشه تا خودش تبرئه بشه؟؟یا مثلا از مردعنکبوتی توبی و اندرو کمک بگیره؟؟


فکر خوبیه ولی فعلا کسی نیس که لباس اسپایدی رو بپوشه بجز ند لیز که اونم تابلوه

ولی کمک گرفتن از اندرو و توبی رو نمیدونم هستن یا نیستن ولی اگه باشن جمع کردن فیلم کار خیلی سختیه با این همه کارکتر و اینا واقعا هنر میخواد
نقل قول کردن
Agent bishop
#18 Agent bishop 1399-12-11 11:48
به نقل از mobin rz:
با تشکر
نمیدونین چقدر منتظر این مقاله بودم
تام که گفته بعد این فیلم دیگه قرار دادش تموم میشه یعنی اخر قرار نیست اسپایدرمن رو کنار چهار شگفت انگیز ببینیم :cry:
ولی دیگه بعید میدونم اما استون تو فیلم باشه چون بخاطر بارداریش دیگه نمیتونه نقش اسپایدرگوئن رو بازی کنه مگه این که قبلا صحنه هاش رو گرفته باشن به ما چیزی نگفته باشن
ولی واقعا بنظرتون دردویل تو فیلم هست ؟چون حس میکنم اونقدری که نسبت به حضور اندرو و توبی واکنش نشون دادن به حضور چارلی کاکس ندادن


ببین این فیلم بوی خون میده وقتی این همه شخصیت خبیث و این همه قهرمان تو فیلمه دیگه نباید ته فیلم همه چی با خیر و خوشی و گل و بلبل تموم بشه که باید داخلش یک جانفشانی یا فداکاری یا حتی بی رحمی ببینیم که این سه حالت داره
۱_ مردعنکبوتی تام هالند میمیره و براش تو mcu یک جانشین پیدا می‌کنند مثل مایلز مورالز ( کلا نمیتونم درک کنم که چرا مارول داره رو این شخصیت مانور میده حتی بیشتر از پیتر )
۲ _ می‌ره و تا ابد در دنیای ونوم و دوستان میمونه و دیگه با mcu کاری نداره
۳_ چاخان گفته و فکر میکنه ما یادمون نیست خودش یه بار لو داد مارول میخواد تا ۹ تا فیلم از مردعنکبوتی درست کنه .
نقل قول کردن
Agent bishop
#19 Agent bishop 1399-12-11 12:35
به نقل از Ehsan Spider:
به نقل از kavtalib:

یه چیز دیگه،به نظرتون مردعنکبوتی مثل کمیک های 2015 از یکی میخواد که به جاش لباس مردعنکبوتی رو بپوشه تا خودش تبرئه بشه؟؟یا مثلا از مردعنکبوتی توبی و اندرو کمک بگیره؟؟


فکر خوبیه ولی فعلا کسی نیس که لباس اسپایدی رو بپوشه بجز ند لیز که اونم تابلوه

ولی کمک گرفتن از اندرو و توبی رو نمیدونم هستن یا نیستن ولی اگه باشن جمع کردن فیلم کار خیلی سختیه با این همه کارکتر و اینا واقعا هنر میخواد


دردویل تو فیلمه اون جاش میپوشه
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#20 Ehsan Spider 1399-12-11 14:48
به نقل از Agent bishop:
به نقل از Ehsan Spider:
به نقل از kavtalib:

یه چیز دیگه،به نظرتون مردعنکبوتی مثل کمیک های 2015 از یکی میخواد که به جاش لباس مردعنکبوتی رو بپوشه تا خودش تبرئه بشه؟؟یا مثلا از مردعنکبوتی توبی و اندرو کمک بگیره؟؟


فکر خوبیه ولی فعلا کسی نیس که لباس اسپایدی رو بپوشه بجز ند لیز که اونم تابلوه

ولی کمک گرفتن از اندرو و توبی رو نمیدونم هستن یا نیستن ولی اگه باشن جمع کردن فیلم کار خیلی سختیه با این همه کارکتر و اینا واقعا هنر میخواد


دردویل تو فیلمه اون جاش میپوشه


مطمئنی دردویل هست؟ چون جایی نخوندم و ندیدم
نقل قول کردن
ABOLGAME
#21 ABOLGAME 1399-12-11 15:05
من فقط منتظرم سه تا مردعنکبوتی بیان راجب تا ارگانیک تویی مگوایر حرف بزنن حتما صحنه ی بامزه ای میشه :lol:
نقل قول کردن
hassan91
#22 hassan91 1399-12-11 15:10
تئوریهای زیادی هستن که مطرح میشن و مشخصه که ما با مولتی ورس و مردان عنکبوتی مواجه هستیم.
این تئوری که تام هلند یه اسپایدی در دو دنیا باشه یکم بعیده. چون تو فیلم اول اسپایدی ما با عموی مایلز مورالز مواجه شدیم این تئوری مطرح هستش که اسپایدی تام هلند MCU ممکنه که کشته بشه و مایلز جاشو بگیره. در عین حال تام هلند هم اسپایدی سونی ورس رو بازی کنه.

حرکتی که مارول تو فیلم اول زد این بود که ارتباط نزدیکی بین پیتر پارک و تونی استارک برقرار کرد [که البته من اون زمان تو تیزرا میدیدم خوشم نمیومد چون فکر میکردم به آیرون من وابسته میشه] که البته این ارتباط با تونی استارک تا حدودی به ویلن داستان هم ارتباط داشت. تو فیلم دوم هم این ارتباط شدت بیشتری گرفت به طوری که کونتین بک مسئول اختراع یک تکنولوژی جدید به نام بارف بود که با دست یافتن به تکنولوژی ادیث تونی استارک برای پیتر پارکر کلی دردسرساز شد. (انصافا مارول چه حرکت خوبی زد که بارف رو تو جنگ داخلی معرفی کرد و به بهترین شکل ازش استفاده کرد ) اینا رو گفتم تا بگم که احتمالا تکنولوژی تونی استارک باز تو بطن داستان هست با توجه به اینکه هنوز معلوم نیست پیتر با ادیث چیکار کرده؟ و با توجه به اینکه تونی استارک تو ساخت ماشین زمان کوانتومی عامل اصلی بود و تو این فاز هم بحث دنیاهای موازی و کوانتوم هم داغه، میشه گفت که فیلم بعدی هم این ارتباطشو با تونی استارک حفظ میکنه. به خاطر همینه که نورمن آزبورن با شرکت آزکورپ یا اتو اکتاویووس میتونن بهترین گزینه برای ویلن اصلی این فیلم باشن.

شش خبیث رو هم خیلی میشه امیدوار بود. واقع مارول باید بیاد شیشتا فیلم بسازه تا هفتمیش بشه شش خبیث! با توجه به اینکه تا اینجا ویلنها هم تایید شدن دور از ذهن نیست.

مورلان و خانوادش بیان عالی میشه. حالا چون بحث حضور دیگر مردان و زنان عنکبوتی هم مطرحه شاید مثل کمیکهای اسپایدی سیندی مون هم از همون عنکبوت نیش خورده و تو یه محفظه ازش نگهداری میشه تا از ورود مورلان جلوگیری کنن! چرا که ما این شخصیتو تو مرد عنکبوتی بازگشت به خانه و اونجرز جنگ بی نهایت (!!) دیدیم ولی به طور مرموزی تو فیلم دور از خانه مشاهده نشد! تا احتمال حضور مورلان و خانوادش وجود داشته باشه.
نقل قول کردن
parsazebel
#23 parsazebel 1399-12-11 15:37
واقعا مطالبتون جالبه من وقتی میخونم لذت میبرم
لطفا اسپایدی شکافی قسمت هشت سریال واندا ویژن رو هم بگذارید
ممنون.
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#24 AM SM BM SM 1399-12-11 18:09
به نقل از Ehsan Spider:
به نقل از Agent bishop:
به نقل از Ehsan Spider:
به نقل از kavtalib:

یه چیز دیگه،به نظرتون مردعنکبوتی مثل کمیک های 2015 از یکی میخواد که به جاش لباس مردعنکبوتی رو بپوشه تا خودش تبرئه بشه؟؟یا مثلا از مردعنکبوتی توبی و اندرو کمک بگیره؟؟


فکر خوبیه ولی فعلا کسی نیس که لباس اسپایدی رو بپوشه بجز ند لیز که اونم تابلوه

ولی کمک گرفتن از اندرو و توبی رو نمیدونم هستن یا نیستن ولی اگه باشن جمع کردن فیلم کار خیلی سختیه با این همه کارکتر و اینا واقعا هنر میخواد


دردویل تو فیلمه اون جاش میپوشه


مطمئنی دردویل هست؟ چون جایی نخوندم و ندیدم

سلام
توی دنیای کمیک دقیقا برعکس بود یعنی کسی مثل اسپایدی لباس دردویل رو میپوشید که هویتش مخفی بشه.
حالا اینجا این طوری بشه جالبه :lol:
نقل قول کردن
_ _
#25 _ _ 1399-12-11 18:48
اقا شرط میبندم داستان فیلم اینکه مرد عنکبوتی رو یکی به اسم کریون پدرشو در میاره اخر سرم اونقدر دنبال دکتر استرنج میگرده که دو دیقه اخر فیلم پیداش میکنه و ذهنه همه رو پاک میکنه و تیتراژ پایانی به مولتی ورسم یه نیم نگاهی میکنیم همین!!!
ما ایرانیا شانس نداریم
نقل قول کردن
spidey avedecend
#26 spidey avedecend 1399-12-11 18:59
به نقل از mahdi380:
سلام و مرسی از مقاله خوبتون
من یه سوال برام پیش اومده
یادم میاد که توی سایت خودتون یه بار گفته بودید که تو دنیای کمیک یه بار بی باک به مرد عنکبوتی کمک کرده بود که هویت مخفی خودش رو حفظ کنه
یعنی به جای پیتر لباس مرد عنکبوتیو پوشید و تو شهر گشت میزد و همزمان پیتر هم خودشو تو شهر نشون میداد
شاید دارم اشتباه میکنم کلا شایدم بی باک نبوده و یه نفر دیگه بوده
خواستم بپرسم کسی یادش میاد که این درسته یا نه؟ اخه هیچ جا ندیدم که بهش اشاره بشه
همچنین دکتر استرینج هم یه بار (تو کمیک جنگ داخلی فکر کنم) باز به پیتر کمک کرد که هویتشو از ذهن مردم جهان پاک کنه


منم نمیدونم فکر کنم هابی بروان بود آره؟
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#27 Ehsan Spider 1399-12-11 19:39
به نقل از spidey avedecend:
به نقل از mahdi380:
سلام و مرسی از مقاله خوبتون
من یه سوال برام پیش اومده
یادم میاد که توی سایت خودتون یه بار گفته بودید که تو دنیای کمیک یه بار بی باک به مرد عنکبوتی کمک کرده بود که هویت مخفی خودش رو حفظ کنه
یعنی به جای پیتر لباس مرد عنکبوتیو پوشید و تو شهر گشت میزد و همزمان پیتر هم خودشو تو شهر نشون میداد
شاید دارم اشتباه میکنم کلا شایدم بی باک نبوده و یه نفر دیگه بوده
خواستم بپرسم کسی یادش میاد که این درسته یا نه؟ اخه هیچ جا ندیدم که بهش اشاره بشه
همچنین دکتر استرینج هم یه بار (تو کمیک جنگ داخلی فکر کنم) باز به پیتر کمک کرد که هویتشو از ذهن مردم جهان پاک کنه


منم نمیدونم فکر کنم هابی بروان بود آره؟



کمیک های Amazing spider man رو خونده باشید میدونید

مارول سری مرد عنکبوتی شگفت انگیز رو تا جایی ادامه داد و بعد جنگ های پنهان دوباره از ۱ شروع کرد از اونجا بخونید میدونید آرک باحال توطئه کلونی هم توی همین کمیک هاس

بله درسته هابی براون یا همون پراولر لباس اسپایدی رو میپوشید که کسی به پیتر شک نکنه
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#28 Ehsan Spider 1399-12-11 19:43
به نقل از AM SM BM SM:
به نقل از Ehsan Spider:
به نقل از Agent bishop:
به نقل از Ehsan Spider:
به نقل از kavtalib:

یه چیز دیگه،به نظرتون مردعنکبوتی مثل کمیک های 2015 از یکی میخواد که به جاش لباس مردعنکبوتی رو بپوشه تا خودش تبرئه بشه؟؟یا مثلا از مردعنکبوتی توبی و اندرو کمک بگیره؟؟


فکر خوبیه ولی فعلا کسی نیس که لباس اسپایدی رو بپوشه بجز ند لیز که اونم تابلوه

ولی کمک گرفتن از اندرو و توبی رو نمیدونم هستن یا نیستن ولی اگه باشن جمع کردن فیلم کار خیلی سختیه با این همه کارکتر و اینا واقعا هنر میخواد


دردویل تو فیلمه اون جاش میپوشه


مطمئنی دردویل هست؟ چون جایی نخوندم و ندیدم

سلام
توی دنیای کمیک دقیقا برعکس بود یعنی کسی مثل اسپایدی لباس دردویل رو میپوشید که هویتش مخفی بشه.
حالا اینجا این طوری بشه جالبه :lol:


سلام
امیر حسین جان مطمئنی اسپایدی لباس دردویل رو پوشیده؟
اگه بله کدوم کمیک ها بوده علاقه مند شدم بخونم
نقل قول کردن
hassan91
#29 hassan91 1399-12-11 21:46
اگه مطالب سایت خوب خونده باشین میفهمین که دنی رند یا همون آیرون فیست بود که جای مت مورداک یا بی باک رو موقتا گرفت. :-*
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#30 AM SM BM SM 1399-12-11 22:21
به نقل از Ehsan Spider:
به نقل از AM SM BM SM:
به نقل از Ehsan Spider:
به نقل از Agent bishop:
به نقل از Ehsan Spider:
به نقل از kavtalib:

یه چیز دیگه،به نظرتون مردعنکبوتی مثل کمیک های 2015 از یکی میخواد که به جاش لباس مردعنکبوتی رو بپوشه تا خودش تبرئه بشه؟؟یا مثلا از مردعنکبوتی توبی و اندرو کمک بگیره؟؟


فکر خوبیه ولی فعلا کسی نیس که لباس اسپایدی رو بپوشه بجز ند لیز که اونم تابلوه

ولی کمک گرفتن از اندرو و توبی رو نمیدونم هستن یا نیستن ولی اگه باشن جمع کردن فیلم کار خیلی سختیه با این همه کارکتر و اینا واقعا هنر میخواد


دردویل تو فیلمه اون جاش میپوشه


مطمئنی دردویل هست؟ چون جایی نخوندم و ندیدم

سلام
توی دنیای کمیک دقیقا برعکس بود یعنی کسی مثل اسپایدی لباس دردویل رو میپوشید که هویتش مخفی بشه.
حالا اینجا این طوری بشه جالبه :lol:


سلام
امیر حسین جان مطمئنی اسپایدی لباس دردویل رو پوشیده؟
اگه بله کدوم کمیک ها بوده علاقه مند شدم بخونم

سلام
این رو بخون.
spidey.ir/.../...
مورد ۸ توضیح داده که بین دردویل و اسپایدی دوستی عمیقا وجود داره.
مورد ۲ هم گفته که دوستانش لباسش رو پوشیدند تا هویتش حفظ بشه و اسم اسپایدی هم برده شده. ( البته من خودم اون کمیک رو نخوندم و نمیتونم بگم کدوم شماره و کمیک بوده. ببخشید. :oops: )
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#31 AmirhoseinJafari2005 1399-12-11 23:29
سلام آقای ترابی.... خسته نباشید ;-) من دیروز یه کاور از اسپایدرمن درست کرده بودم و خیلی دوست داشتم نظرتون رو درباره اش بپرسم... این عکس رو تو همون سایتی آپلودش کردم که کمیک های سایت داخلش آپلود میشن... ممنونم ازتون ;-)

Trainbit.com/.../...
نقل قول کردن
mtm
#32 mtm 1399-12-12 00:00
به نقل از AmirhoseinJafari2005:
سلام آقای ترابی.... خسته نباشید ;-) من دیروز یه کاور از اسپایدرمن درست کرده بودم و خیلی دوست داشتم نظرتون رو درباره اش بپرسم... این عکس رو تو همون سایتی آپلودش کردم که کمیک های سایت داخلش آپلود میشن... ممنونم ازتون ;-)

Trainbit.com/.../...

نظری ندارم. شرمنده
نقل قول کردن
Spider-Fan
#33 Spider-Fan 1399-12-12 00:18
#30:
اون مورد اگر اشتباه نکنم مربوط می‌شه به ران کوتاه «باب گِیل» (Bob Gale) در کمیک‌های Marvel Knights Daredevil.
مراجعه کنید به شماره‌های ۲۰ تا ۲۵ از این سری.
نقل قول کردن
hassan91
#34 hassan91 1399-12-12 01:29
#30
آره مثل اینکه سابقه داشته ولی آیرون فیست تو ذهن من هک شده بود :roll:
منم دیگه رفتم ته و توی قضیه رو درآرودم. در واقع پیتر پارکر تو شماره ۲۵ از سری دوم بی باک (ولوم ۲) لباس بی باک رو پوشیده بود تو دادگاه حاضر شده بود. جالبه که یه نگاه کردم اون شوخ طبعیش رو هم تو اون لباس داشت :lol:

uupload.ir/.../...
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#35 AmirhoseinJafari2005 1399-12-12 02:15
به نقل از mtm:
به نقل از AmirhoseinJafari2005:
سلام آقای ترابی.... خسته نباشید ;-) من دیروز یه کاور از اسپایدرمن درست کرده بودم و خیلی دوست داشتم نظرتون رو درباره اش بپرسم... این عکس رو تو همون سایتی آپلودش کردم که کمیک های سایت داخلش آپلود میشن... ممنونم ازتون ;-)

Trainbit.com/.../...

نظری ندارم. شرمنده

بازم ممنون :-)
نقل قول کردن
spidey avedecend
#36 spidey avedecend 1399-12-12 07:55
به نقل از The spider:
مقاله‌ی عالی‌ای بود.
راستش من ترجیح میدم که فیلم "No Way Home" کمتر به مولتی‌ورس مربوط بشه و یا حتی ارتباطی نداشته باشه و خب پیتر بدون کمک اسپایدرمن های دیگه به حل مشکلش بپردازه و در همین حین هم به مولتی ورس اشاراتی بشه، مثلا تو صحنه پس از تیتراژش به اسپایدرورس اشاره بشه که راه رو برای ورود اندرو و توبی به "In the Multiverse of Madness" و حتی فیلم اختصاصی "Spider-Verse" باز بشه!


اره به نظر من کارتون های سریالی از اسپایدرمن خوبه! ولی چه بثا بیان از کمیک های از جمله دنیای عنکبوتی بسازن دیگه عالی میشه. مخصوصا مجموعه های "قیامت عنکبوتی"من بودم از کمیک میساختم اتافقا حرفت خیلی درسته. ! اسپایدی ما تنها همه رو قابل پذیر هست تنها باشه بهتره. ولی کاش انیمیشن هایی رو از کمیک بسازن دیگه عالی میشه!
نقل قول کردن
the illusionist
#37 the illusionist 1399-12-12 08:00
دوستان اینا همه طئوری هستن امکان داره نه توبی بیاد نه اندرو گارفیلد نه دردویل شاید هم بیان پس این طئوری هارو جدی نگیرید که بریم ببینیم فیلم خراب شه چون واقعا ناامید کننده میشه توبی و اندرو و یا دردویل نباشن پس لطفا طئوری هارو در حد طئوری بگیریم.با سپاس :-)
نقل قول کردن
the illusionist
#38 the illusionist 1399-12-12 08:12
آقا این سه رنگی که تام و زندایا و جک روی اسم فیلم هاشون گزاشتن رنگش دقیقا رنگ لباس گرین گابلین تو کمیک ها است خدا کنه تو این فیلم یک لباس مشتی گرین گابلینی ببینیم و یک نورمن آزبورن گابلینی شده عالی میشه اگه ام سی یو سطح همه ی ویلن هاش رو بالا ببره از اون صحبت های تام هالند و اینطور به گوش میرسه نبرد های حماسی با همهِ ی این شخصیت ها رو میبینیم ولی فعلا باید دید وانداویژن چی میشه
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#39 AM SM BM SM 1399-12-12 08:46
به نقل از hassan91:
#30
آره مثل اینکه سابقه داشته ولی آیرون فیست تو ذهن من هک شده بود :roll:
منم دیگه رفتم ته و توی قضیه رو درآرودم. در واقع پیتر پارکر تو شماره ۲۵ از سری دوم بی باک (ولوم ۲) لباس بی باک رو پوشیده بود تو دادگاه حاضر شده بود. جالبه که یه نگاه کردم اون شوخ طبعیش رو هم تو اون لباس داشت :lol:

uupload.ir/.../...

سلام
ممنون که گفتی. حالا دردویل خوبه فکر کنید لباس پانیشر رو بپوشه! :-* به جای اینکه خبیث ها رو بکشه نازشون میکنه. آبرو فرانک کسل توی آدمکش ها میره!
حالا البته ببینیم مت مورداک لباس اسپایدی رو میپوشه ( البته فکر کنم تام هالند از چارلی کارکس خیلی کوچکتره)
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#40 Ehsan Spider 1399-12-12 09:18
به نقل از Spider-Fan:
#30:
اون مورد اگر اشتباه نکنم مربوط می‌شه به ران کوتاه «باب گِیل» (Bob Gale) در کمیک‌های Marvel Knights Daredevil.
مراجعه کنید به شماره‌های ۲۰ تا ۲۵ از این سری.


خیلی ممنون آقای حیدری شرمنده ام بابت این اسپم به نقل از AM SM BM SM:
به نقل از Ehsan Spider:
به نقل از AM SM BM SM:
به نقل از Ehsan Spider:
به نقل از Agent bishop:
به نقل از Ehsan Spider:
به نقل از kavtalib:

یه چیز دیگه،به نظرتون مردعنکبوتی مثل کمیک های 2015 از یکی میخواد که به جاش لباس مردعنکبوتی رو بپوشه تا خودش تبرئه بشه؟؟یا مثلا از مردعنکبوتی توبی و اندرو کمک بگیره؟؟


فکر خوبیه ولی فعلا کسی نیس که لباس اسپایدی رو بپوشه بجز ند لیز که اونم تابلوه

ولی کمک گرفتن از اندرو و توبی رو نمیدونم هستن یا نیستن ولی اگه باشن جمع کردن فیلم کار خیلی سختیه با این همه کارکتر و اینا واقعا هنر میخواد


دردویل تو فیلمه اون جاش میپوشه


مطمئنی دردویل هست؟ چون جایی نخوندم و ندیدم

سلام
توی دنیای کمیک دقیقا برعکس بود یعنی کسی مثل اسپایدی لباس دردویل رو میپوشید که هویتش مخفی بشه.
حالا اینجا این طوری بشه جالبه :lol:


سلام
امیر حسین جان مطمئنی اسپایدی لباس دردویل رو پوشیده؟
اگه بله کدوم کمیک ها بوده علاقه مند شدم بخونم

سلام
این رو بخون.
spidey.ir/.../...
مورد ۸ توضیح داده که بین دردویل و اسپایدی دوستی عمیقا وجود داره.
مورد ۲ هم گفته که دوستانش لباسش رو پوشیدند تا هویتش حفظ بشه و اسم اسپایدی هم برده شده. ( البته من خودم اون کمیک رو نخوندم و نمیتونم بگم کدوم شماره و کمیک بوده. ببخشید. :oops: )


خیلی ممنون امیر حسین جان
نقل قول کردن
Mr. Doctor
#41 Mr. Doctor 1399-12-12 12:52
خیلی عالی بود جناب نمکی،خسته نباشید
هیجانم برای این فیلم چندبرابر شد بعد از خوندن این مقاله
بنظرمن باحال ترین و بهترین گزینه ها شماره7 و 5 هستن
خیلی جذاب میشه.اسپایدی که هر بار به یه دنیای متفاوت و اشنا برای هواداران میره :eek:
ممنون از شما
نقل قول کردن
kavtalib
#42 kavtalib 1399-12-12 13:09
به نقل از AM SM BM SM:
به نقل از hassan91:
#30
آره مثل اینکه سابقه داشته ولی آیرون فیست تو ذهن من هک شده بود :roll:
منم دیگه رفتم ته و توی قضیه رو درآرودم. در واقع پیتر پارکر تو شماره ۲۵ از سری دوم بی باک (ولوم ۲) لباس بی باک رو پوشیده بود تو دادگاه حاضر شده بود. جالبه که یه نگاه کردم اون شوخ طبعیش رو هم تو اون لباس داشت :lol:

uupload.ir/.../...

سلام
ممنون که گفتی. حالا دردویل خوبه فکر کنید لباس پانیشر رو بپوشه! :-* به جای اینکه خبیث ها رو بکشه نازشون میکنه. آبرو فرانک کسل توی آدمکش ها میره!
حالا البته ببینیم مت مورداک لباس اسپایدی رو میپوشه ( البته فکر کنم تام هالند از چارلی کارکس خیلی کوچکتره)

نه اتفاقا من رفتم دیدم 4،5 سانت اختلافشونه.تازه اگه توبی و اندرو قرار باشه که تو فیلم حضور داشته باشن دیگه نیازی به پوشیدن لباس توسط مت مورداک نیست اون دوتا میتونن بپوشنش توبی خیلی میخوره
نقل قول کردن
kavtalib
#43 kavtalib 1399-12-12 13:09
به نقل از AM SM BM SM:
به نقل از hassan91:
#30
آره مثل اینکه سابقه داشته ولی آیرون فیست تو ذهن من هک شده بود :roll:
منم دیگه رفتم ته و توی قضیه رو درآرودم. در واقع پیتر پارکر تو شماره ۲۵ از سری دوم بی باک (ولوم ۲) لباس بی باک رو پوشیده بود تو دادگاه حاضر شده بود. جالبه که یه نگاه کردم اون شوخ طبعیش رو هم تو اون لباس داشت :lol:

uupload.ir/.../...

سلام
ممنون که گفتی. حالا دردویل خوبه فکر کنید لباس پانیشر رو بپوشه! :-* به جای اینکه خبیث ها رو بکشه نازشون میکنه. آبرو فرانک کسل توی آدمکش ها میره!
حالا البته ببینیم مت مورداک لباس اسپایدی رو میپوشه ( البته فکر کنم تام هالند از چارلی کارکس خیلی کوچکتره)

نه اتفاقا من رفتم دیدم 4،5 سانت اختلافشونه.تازه اگه توبی و اندرو قرار باشه که تو فیلم حضور داشته باشن دیگه نیازی به پوشیدن لباس توسط مت مورداک نیست اون دوتا میتونن بپوشنش توبی خیلی میخوره
نقل قول کردن
Rayman
#44 Rayman 1399-12-12 13:48
تشکر از تمام دوستان. ببخشید که نشد تک تک تشکر کنم از لطفتون. امیدوارم که بهترین فیلم مردعنکبوتی رو ببینیم.
نقل قول کردن
MyyF.Spidey
#45 MyyF.Spidey 1400-01-31 11:39
نمی دونم چرا همش احساس می کنم که گزینه های :
10.مرد عنکبوتی محاکمه می شود
7.گمشده در مولتی ورس
6.میستریو زده است "100%"
5.مردان عنکبوتی "100%"
2.شش خبیث چند بعدی
به وقوع می پیوندند
نقل قول کردن
Human Torch
#46 Human Torch 1400-04-27 11:21
به نقل از AmirhoseinJafari2005:
سلام آقای ترابی.... خسته نباشید ;-) من دیروز یه کاور از اسپایدرمن درست کرده بودم و خیلی دوست داشتم نظرتون رو درباره اش بپرسم... این عکس رو تو همون سایتی آپلودش کردم که کمیک های سایت داخلش آپلود میشن... ممنونم ازتون ;-)

Trainbit.com/.../...

منم دیدم جالب بود. به نظرم شروع خوبیه که طراحی های بهتری انجام بدی.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45