10 سئوالی که پس از دیدن فیلم "اسپایدرمن: دور از خانه" در ذهن ما ایجاد شد!

10 سئوالی که پس از دیدن فیلم "اسپایدرمن: دور از خانه" در ذهن ما ایجاد شد!

واضح و مبرهن است که این مقاله دارای اسپویلرهای بزرگ میباشد!

یک فیلم عالی مارول همیشه عطش ما رو برای دیدن قسمت ها و فیلم های بعدی بیشتر میکنه چون به قول معروف در MCU "همه چیز به هم ربط داره"! و در این راستا همیشه سئوالاتی پس از دیدن این فیلم ها مطرح میشه. "مرد عنکبوتی: دور از خانه" نیز از این قاعده مستثنی نیست! در این مقاله به بررسی 10 سئوالی که پس از دیدن این فیلم برامون پیش میاد می پردازیم.

 مقاله زیر را نیز حتما بخوانید:

10 خط داستانی که مارول و سونی میتوانند برای دنباله فیلم "مرد عنکبوتی: دور از خانه" مورد استفاده قرار دهند

 

 

10- آیا مردم جهان حرف های میستریو را باور خواهند کرد؟

 آیا مردم جهان حرف های میستریو را باور خواهند کرد؟

«کوئینتین بِک» (میستریو) در اولین صحنه بعد از تیتراژ پایانی در اون ویدئوی جعلی میگه که تونسته اون هیولایی که به شهر لندن حمله کرده بود را از طریق شکاف بین بُعدی (interdimensional rift) برگردونه و دنیا رو نجات بده. اما در طول مبارزه نهایی بین میستریو و اسپایدرمن، مرد عنکبوتی شروع میکنه به نابودی پهپادهای میستریو و فاش میکنه که اون هیولای عنصری نهایی چیزی جز یک هولوگرام/توهم نیست. همچنین در نظر بگیرید که لندن یکی از شهرهایی هستش که بسیار تحت نظر قرار داره و قطعا اون دقایقی که دست میستریو رو شد ازش فیلمی چیزی گرفته شده! این فیلم احتمالی میتونه ثابت کنه میستریو دروغ های دیگری هم گفته. همچنین از یادمون نره که بقایای پهپادهای نابود شده هم حتما بر زمین باقی مانده که اونا هم میتونه نشون بده میستریو یک شیاد بوده. اما مساله اینه که عامه مردم چیزی از شکاف بین بُعدی سر در نمیارن و به نظر میرسه در فیلم بعدی مردم جهان به دو دسته تقسیم بشن: اونایی که حرفای میستریو رو باور میکنند و اونایی که باور نمیکنند! این میتونه نقش زیادی در داستان  داشته باشه ...

 

9- آیا مالتی ورس بالاخره در MCU وجود داره یا نه؟

مالتی ورس

در تریلرهای این فیلم شاهد بودیم که مارول برای گمراه کردن ما خیلی داره روی قضیه مالتی ورس و دنیاهای موازی مانور میده. یعنی در واقع حتی کلیپی هم منتشر کرد که در اون نیک فیوری میگفت میستریو از دنیای دیگری اومده و خود میستریو هم میگفت که متعلق به دنیای شماره 833 هستش! خب ما همون موقع هم میدونستیم که کاسه ای زیر نیم کاسه است . در فیلم هم معلوم شد که میستریو دروغ میگفته و از دنیای دیگری نبوده بلکه کارمند سابق تونی استارک بوده! او برخی دیگر را هم استخدام کرده  تا در ساخت توهمات و دروغ هایش بهش کمک کنند. مثلا یکی از آنها داستان نویس بوده و قضیه دنیاهای موازی را نیز او خلق کرده بوده تا میستریو باهاش همه رو گمراه کنه و ... پس قضیه دنیاهای موازی در این فیلم منتفیه. اما سئوال اینه که آیا در دنیای سینمایی مارول قرار نیست شاهد مالتی ورس باشیم؟ آیا ممکنه در فیلم های دیگر مثل "دکتر استرنج 2" بهش اشاره ای بشه یا نه؟

 

8- قضیه نیک فیوری و ماریا هیل چیه؟

قضیه نیک فیوری و ماریا هیل چیه؟ 

ما قبلا در اینجا از احتمال حضور اسکرال ها در فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه خبر داده بودیم. همچنین در تحلیل تریلر این فیلم در اینجا گفته بودیم شاید نیک فیوری یک اسکرال باشد. تا اینکه دومین صحنه پس از تیتراژ فیلم "مرد عنکبوتی: دور از خانه" این موضوع را تایید کرد و فهمیدیم که «تِیلوس» (Talos) و همسرش خودشان را  جای نیک فیوری و ماریا هیل جا زده بودند! (به درخواست نیک فیوری!) این توضیح میده که نیک فیوری چرا اینقدر سریع گول حرف های میستریو رو خورده بود. ولی خب سئوالاتی را هم ایجاد میکنه. چون ما شاهد هستیم که نیک فیوری واقعی در سفینه اسکرال ها در فضا به سر میبره. یکی از احتمالات اینه که فیوری شاید میخواد در آینده سازمان "شیلد" رو با سازمان "سورد" (S.W.O.R.D) عوض کنه که در دنیای مارول از کره زمین در برابر تهدیدات فرا زمینی محافظت میکنه. اما سوال اصلی اینه که تیلوس و همسرش از کی خودشان را جای نیک فیوری و ماریا هیل جا زده بودند؟ از بعد از وقایع "جنگ های داخلی"؟ از قبل تر؟ ماریا هیل چطور؟

 

7- پیتر پارکر با عینک "ادیث" چیکار خواهد کرد؟

4- پیتر پارکر با عینک "ادیث" چیکار خواهد کرد؟

در فیلم میبینیم که تونی استارک بعد از مرگش یک عینک ویژه به نام "ادیث" (E.D.I.T.H)   برای پیتر پارکر به ارث گذاشته که مخفف اینه: Even Dead, I'm The Hero (= حتی اگه مرده باشم هم قهرمانم)! وقتی پیتر این عینک رو به چشم میزنه به امکانات صنایع استارک دسترسی پیدا میکنه و حتی به تجهیزات و سلاح های ماهواره استارک. اما وقتی پیتر به اشتباه از این سلاح ها بر علیه یکی از هم کلاسی های خودش استفاده میکنه، حس میکنه لیاقت این عینک رو نداره. لذا اون رو میده به کوئینتین بک (میستریو) چون فکر میکنه او قهرمان بهتریه. اما بعدا میفهمه که اشتباه کرده و در نهایت عینک رو پس میگیره. پس سوال اینه که در آینده پیتر باهاش چکار میکنه؟ آیا برای کمک به دیگران ازش استفاده میکنه؟ یا برای مقابله با دشمنان احتمالی آینده؟ یا اینکه میدتش به پپر پاتس تا  در جای امن ازش نگهداری کنه؟ حالا که به احتمال فراوان دولت و پلیس به دنیال مرد عنکبوتی خواهند بود، آیا دولت این عینک رو ازش میگیره؟

 

6- چه خبر از عمو بن در MCU؟

 چه خبر از عمو بن در MCU؟

اولین حضور مرد عنکبوتی در MCU برمیگرده به فیلم "کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی". وقتی تونی استارک به منزل پیتر پارکر میره تا او را استخدام کنه پیتر جمله ای رو بهش میگه که به نظرم کلیدی هستش و نشون میده در گذشته خطایی را مرتکب شده  که باعث به وجود آمدن اتفاق بدی مثل مرگ عمو بن شده است. او به تونی میگه: "وقتی میتونی کاری رو بکنی که از دستت بر میاد و نکنی اون وقت اتفاقات بدی میفته که مقصرش تو هستی".

اما مساله اینجاست که تا به حال اشاره ای مستقیم به عمو بن در MCU نشده است. همین باعث شده که شک و شبه به وجود بیاد که آیا او اصلا در MCU وجود داشته؟ اگر داشته چه تاثیری روی پیتر پارکر گذاشته؟ البته  چند روز پیش «جان واتس» کارگردان فیلم های جدید مرد عنکبوتی اشاره کرد که احتمال اینکه به عمو بن اشاره بشه در فیلم های بعدی وجود داره.

 

5- بالاخره کی صاحب جدید برج انتقام جویان به حساب میاد؟

برج اونجرز

یکی از خطوط داستانی به شدت مهمی که زمینه اش در فیلم "اسپایدرمن: بازگشت به خانه" دیدیم این بود که متوجه شدیم تونی استارک برج اونجرز را فروخته است و دارایی های تیم را به مقر جدید انتقام جویان منتقل میکند. این در حالی است که این برج بسیار مهمه و جایگاه مهمی در MCU داشته و در بسیاری از فیلم های مارول و البته سریال های مارول حالت ایستراگ داشته و به سمبل MCU تبدیل شده است. سوال مهمی که وجود داشت این بود که تونی این برج را دقیقا به چه کسی یا کسانی فروخته؟ آیا ممکنه گروه چهار شگفت انگیز آن را خریده باشه و تبدیلش کنه به "ساختمان بکستر"؟ یا ممکنه مثلا "آزکورپ" (شرکت نورمن آزبورن) اون رو بخره؟ یا شاید هم "دیلی بیوگل"؟! با توجه به اینکه در تریلرهای فیلم "دور از خانه" صحنه ای را دیدیم که در پس زمینه آن این برج را در حال بازسازی نشان میداد و همین طور شایعاتی که در اینجا به شما خبرش را داده بودیم خیلی توقع داشتیم در این فیلم این موضوع مشخص شود . اما اینطور نشد و ما هنوز نمیدانیم خریدار برج اونجرز کیست!

 

4- آیا میستریو واقعا مرده؟

میستریو - مرگ

در پایان فیلم میستریو توسط گلوله یکی از اون پهپادها کشته میشه و "ادیث" هم تایید میکنه که واقعا مرده. ولی میستریو استاد ایجاد توهمه و کاملا میتونه با عقل جور دربیاد که مرگش رو جعل کرده باشه. در دنیای کمیک که بارها و بارها این کار رو انجام داده است. ضمن اینکه با توجه به اون صحنه اول پس از تیتراژ که نشون داد مرد عنکبوتی میستریو رو کشته، پس میستریو برای اینکه دروغش برملا نشه حتما باید فعلا جوری وانمود کنه که انگار مرده است و بعد ناگهان همه رو غافلگیر کنه.

 

3- اون فلش مموری که «ویلیام ریوا» پر کرد برای چی بود؟

ویلیام ریوا

در فیلم دور از خانه غافلگیری های زیادی دیدیم که بزرگترین آنها مربوط به جایی میشه که میستریو در اون کافه موفق میشه پیتر رو فریب بده و عینک ادیث رو ازش بگیره. بعد میفهمیم همه چیز به صورت هلوگرام بوده و میستریو از کمک برخی از کارشناسان سابق صنایع استارک بهره میگرفته. یکی از اونا دکتر «ویلیام ریوا» (William Riva) بوده همانطور که در فیلم هم نشان میدهند، اولین بار او را در "آیرون من 1" دیده بودیمش! ریوا قرار بود برای اوبادیا استین نمونه ای از Arc Reactor تونی را بسازه که موفق نشد و استین هم سرش داد زد!

در نبرد انتهایی فیلم در شهر لندن دیدیم که در لحظات پایانی ریوا یک فلش مموری رو پس از تکمیل دانلود برداشت و رفت. سئوال اینه که داخلش چی بود؟ احتمال زیاد داخل این فلش اون ویدئوی جعلی درباره کشته شدن میستریو به دست اسپایدرمن قرار داده شده که بعدا به دست "دیلی بیوگل" و آقای جیمسون رسید و او هم در سطح جهان پخشش کرد! ولی آیا به نظرتون ممکنه اطلاعات دیگری هم باشه؟ مثل اطلاعات شرکت استارک و سلاح های آن؟

 

2- آیا مردم باور خواهند کرد که پیتر پارکر همان اسپایدرمن است و آیا او تحت تعقیب قرار میگیرد؟

در اولین صحنه پس از تیتراژ این فیلم که به عقیده خیلی ها بهترین صحنه پس از تیتراژ تاریخ سینماست، شاهد هستیم که وب سایت دیلی بیوگل یک ویدئوی انحصاری را پخش میکنه که در آن میستریو در یک ویدئوی جعلی ادعا میکنه توسط اسپایدرمن کشته شده . میستریو سپس  به همه میگه که اسپایدرمن، پیتر پارکره!

ولی سئوال اینه که آیا کسی باور خواهد کرد که یک پسر دبیرستانی اسپایدرمنه؟ البته احتمالش خیلی زیاده چون میستریو با هزار دوز و کلک خودش رو به عنوان ناجی بشریت جلوه داده . پس حرف های قبل از مرگ او نیز خریدار خواهد داشت. در هر حال مارول باید حتما به این مساله در قسمت سوم بپردازه چون از نظر داستانی پتانسیل بسیار بالایی داره. همچنین ما میخواهیم بدانیم که حالا که میستریو، اسپایدرمن رو قاتل خودش معرفی کرده پس آیا  تحت تعقیب و پیگرد قانون قرار میگیره؟ در دنیای کمیک که این اتفاق بارها و بارها رخ داده پس بعید نیست در قسمت بعدی شاهد این موضوع باشیم.

 

1- انتقام جویان کجا هستند؟

 انتقام جویان کجا هستند؟

تیلوس در دومین صحنه پس از تیتراژ پایانی به نیک فیوری میگه که ملت مدام ازش درباره اینکه انتقام جویان کجا هستند سئوال میکنند ولی نمیدونه باید بهشون چی جواب بده! پس سئوال اصلی اینه که بعد از وقایع فیلم "انتقام جویان: پایان بازی" چه بر سر این تیم آمده است؟ خب، مجتمع انتقام جویان که نابود شده و کسی هم که تیم را تامین مالی میکرد یعنی تونی استارک مرده. کاپیتان آمریکا هم که پیر و فرتوت (!) شده و نمیشه دیگه رویش حساب کرد. پس یکی دیگه باید تیم رو جمع (assemble) کنه. راستش تنها فردی که الان شاید بتونه این کار رو بکنه ، پلنگ سیاهه! (وضع مالیش هم که خوبه!). یا شایدم کاپیتان آمریکای جدید یعنی «سم ویلسون» (فالکون سابق).

 

خب دوستان .. شما به این سئوالت چطور پاسخ میدهید؟ آیا سئوالی دیگری پس از دیدن این فیلم در ذهنتون نقش بسته است؟

در بخش نظرات با ما در میان بگذارید!

 

مهدی ترابی مهربانی

 All rights reserved © Spidey.ir 2019

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 خط داستانی که مارول و سونی میتوانند برای دنباله فیلم "مرد عنکبوتی: دور از خانه" مورد استفاده قرار دهند

نقد و بررسی فیلم "مرد عنکبوتی: دور از خانه"

دنیاهای موازی (MULTIVERSE) در فیلم "مردعنکبوتی: دور از خانه"؟

حضور اسکرال ها در فیلم جدید اسپایدرمن؟!

تحلیل و بررسی نخستین تریلر فیلم مردعنکبوتی دور از خانه 

نخستین تریلر فیلم مردعنکبوتی دور از خانه منتشر شد! (SPIDER-MAN: FAR FROM HOME)

آخرین و جدیدترین اطلاعات لو رفته از دنبالهٔ فیلم مردعنکبوتی بازگشت به خانه

عکس ها و ویدئوی منتشر شده از سر صحنه فیلمبرداری “مردعنکبوتی: دور از خانه” جیک جیلنهال را در لباس میستریو نشان می دهد!

داغ داغ! عکس ها و ویدئوی حضور نیک فیوری و ماریا هیل سر صحنه فیلمبرداری فیلم “مردعنکبوتی: دور از خانه”

آخرین و جدیدترین اطلاعات لو رفته از دنبالهٔ فیلم مردعنکبوتی بازگشت به خانه

10 دشمنی که مرد عنکبوتی ممکنه در بازگشت به خانه 2 باهاشون روبرو بشه

قسمت دوم مرد عنکبوتی بازگشت به خانه دقایقی بعد از انتقام جویان 4 شروع میشود

15 خبر و شایعه ای که درباره فاز 4 دنیای سینمایی مارول میدانیم!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

mtm
#1 mtm 1398-04-16 16:43
و مثل همیشه لطفا مقاله رو با دقت بخونید تا اگه غلط تایپی داشتم بگید و درست کنم
نقل قول کردن
marvel boy
#2 marvel boy 1398-04-16 16:44
مقاله رو نخوندم چون فیلمو ندیدم ولی لطفا بگین زیرنویسش کی میاد؟چون اصلا صدا واضح نیست.
نقل قول کردن
mtm
#3 mtm 1398-04-16 16:46
به نقل از marvel boy:
مقاله رو نخوندم چون فیلمو ندیدم ولی لطفا بگین زیرنویسش کی میاد؟چون اصلا صدا واضح نیست.

دوست عزیز ما از کجا بدونیم آخه زیرنویسش کی میاد؟!
نقل قول کردن
moali
+1 #4 moali 1398-04-16 17:33
راستش این فیلم خخخخیلی سوال‌خیز بود!!! چون فیلم آخر کتاب اول بود و در عین کلی زمینه چینی باید از خیلی ابعاد مارول رو گسترش میداد، خب طبیعتا این مسئله سوالات خیلی زیادی رو در ذهن ایجاد میکنه که طبیعیه فعلا بی جواب باشه ولی خب تئوری‌هایی به ذهن آدم خطور میکنه، به نظرم بعید نیست پلنگ سیاه رهبر جدید باشه چون هم به لحاظ سیاسی برا مارول مهمه و هم بحث مالی که گفتین اما در هر حال باید حالاحالاها صبر کرد تا از چگونگی دوباره جمع شدن اونجرز اطلاع به دست اورد مثلا سریال فاکون، سریال هاکای، بلک‌پنتر۲ و استرنج۲ به صورت قطره‌چکانی اطلاعتی رو در این مورد خواهند داد. در مورد میستریو هم لحظه‌ای شک نکنید که زندست! و مردم جهان اغلبشون با بِک همراه خواند شد و فیوری هم احتمالا از سر جنگ داخلی یا سرباز زمستان درواقع همین تیلوس بوده.
اما راستش درگیرکننده‌ترین سوال برای من همون برج اونجرز و متلکان جدیدش هست. چون واقعا هر کدوم از گزینه‌های مطرح شده باشن خیلی جذاب میشه. راستش من دوست دارم بکستر باشه!!! چون دوست دارم میراث بنای استارک دست ریچاردز بیفته :cry: ولی خب احتمال میدم آزکورپ باشه و خیلی دوست دارم سریعا مک‌آوی رو تو قامت نورمن ببینم. ولی قطعا جوابش از همین سه حالتی که شما گفتین خارج نیست ولی من احتمال بیوگل رو کمتر میدونم.
اما برسیم به عمو بن، این معمای مهم قطعا در ام‌سی‌یو به پاسخ خود خواهد رسید و اون جمله پیتر در جنگ داخلی رو که گفتین اتفاقا میخواستم بهش اشاره کنم. از اونجایی که every thing is connected پس مطمئن باشید مارول به این شعار فلسفه وجودی خودش عمل خواهد کرد ولی راستش هرچی فکر میکنم نمیدونم چجوری مارول میخواد اونو وارد کنه مگه اینکه به صورت فلاش‌بک؛ شایدن بخوان دستکاری کنن تو ریشه کمیکی یا... .
دنیاهای موازی هم واقعا فکر میکنم در مارول وجود داشته باشن، و مارول در نهایت زیرکی اینجوری این اتفاق رو تو ذهن تماشاچیا وارد کرد ولو اینکه غلط بود و دروغی از طرف میستریو اما به هر حال این دغدغه رو تو ذهن ما فن‌ها ایجاد کرد که مثلا چی میشه اگه دنیاهای موازی وجود داشته باشن یا چه باحال میشه مایلز رو ببینیم و یا... . پس شک نکنید در آینده خواهیم دید چون واقعا الان زود بود. نمیدونم شاید از طریق سفرهای زمانی و اف‌اف، شایدم دکتر استرنج۲ و یا مردمورچه ای۳. به هر حال زمان این سوال رو برامون به پاسخش متصل میکنه.
به شخصه فکر میکنم j.j.j و دیلی بیوگل در آینده به ۶خبیث متصل بشن و ما شاید جیمسون متفاوتی رو شاهد باشیم در آینده. به هر حال فک نمیکنم حضور سیمونز صرفا یک کامئوی ساده باشه و مارول براش برنامه داره. به نظرم در فیلمهای آینده اسپایدی شاید میستریو،رد در قالب ۶خبیث دوباره ببینینش و صحنه حماسی بوجود بیاد...

اما در آخر باید بگم این فیلم تو تاپ۵ خیلی از ما فن‌ها بین فیلمای مارول شد و باهاتون موافقم که صحنه پس از تیتراژش از ددپول۲ هم خیلی بهتره و همه اینا فیلم رو به‌یادموندنی خواهد کرد و ما این رو در فروشش هم خواهیم دید.
مرسی از شما
نقل قول کردن
marvel boy
#5 marvel boy 1398-04-16 18:03
به نقل از mtm:
به نقل از marvel boy:
مقاله رو نخوندم چون فیلمو ندیدم ولی لطفا بگین زیرنویسش کی میاد؟چون اصلا صدا واضح نیست.

دوست عزیز ما از کجا بدونیم آخه زیرنویسش کی میاد؟!

اخه معمولا ترجمه میکنین و اینا.اینقدر میخوام فیلمو ببینم ولی هیچ نمیفهمم چی میگن صداش اصلا واضح نیست
نقل قول کردن
parker sh
#6 parker sh 1398-04-16 19:07
با سلام من کاربر جدیدم .
مقالات استاد ترابی همیشه عالی بودن و هستن
من هنوز نشده که فیلم رو ببینم ولی به نظر من باید از غذا خوردن لذت برد یعنی به نطر من این اسپویلر ها هستن که بیشتر ما رو هایپ میکنن البته برای ما که داخل ایرانیم اینطوریه :-*
چونکه ما باید تک و تنها بشینیم و نگاه کنیم :cry: :cry:
بازم ممنون از سایت فوق العاده اسپایدی بابت مقالات شگفت انگیزش
نقل قول کردن
Bullseye
#7 Bullseye 1398-04-16 21:02
با سلام خدمت استاد عزیزم اقای ترابی.در رابطه با نیک فیوری،بنظرم توی فیلم کاپیتان امریکا:سرباز زمستان،نیک فیوری وقتی تیر خورد جاشو با تالوس عوض کرد و رفت تو فضا برای مداوا،بلاخره اونجا تکنولوژی فضایی وجود داره واسه مداوا.بعدشم دیدیم که نیک فیوری سالم و سره حال میاد سراغ اقای پیرس
نقل قول کردن
IRON SPIDER 128
#8 IRON SPIDER 128 1398-04-16 22:09
خطر اسپویل
.
.
.
.
.
.
.
.
.
(البته این صفحه اسپویله خودش ولی من زدم خطر اسپویل)
.
.
.
.
.
جان واتس (کارگردان فیلم) گفته که نیک فیوری خودش واقعا در مراسم خاک سپاری استارک حضور داشته و اسکرال نبوده!
نقل قول کردن
Sir.Pooya1D
#9 Sir.Pooya1D 1398-04-16 22:10
این نظرو دارم قبل از اینکه مطلبو کامل بخونم میدم
چون یسری نکات توی ذهنم هست که نمیخوام فراموش کنم

اولا که از این نوع مطالبتون خیلی خوشم میاد!! مرسی :roll:

دوما مارول سابقه خوبی توی جواب دادن به این سوالها رو داره
مثلا یه مقاله شبیه به همین که میگفت (سوال هایی که بعد از دیدن جنگ بینهایت در ذهنمون ایجاد شد) و مارول هم به اکثرشون جواب داد


سوما فکر نمیکنم مردم این حرف میستریو رو باور کنند
چون توی دنیای کمیک هم سابقه داشته که هویت پیتر لو بره
مثل اونجایی که دکتر اختاپوس به مردم میگه که پیتر مرد عنکبوتیه ولی هیچکس باور نمیکنه :-*

فعلا این کامنتو پست میکنم تا بعد از این که مطلبو کامل خوندم اگه دوباره نکته ای به ذهنم رسید یه کامنت دیگه میزارم
(شایدم همینو ادیت کردم :sigh: :D )
نقل قول کردن
Sir.Pooya1D
#10 Sir.Pooya1D 1398-04-16 22:22
به نقل از Sir.Pooya1D:
این نظرو دارم قبل از اینکه مطلبو کامل بخونم میدم
چون یسری نکات توی ذهنم هست که نمیخوام فراموش کنم

اولا که از این نوع مطالبتون خیلی خوشم میاد!! مرسی :roll:

دوما مارول سابقه خوبی توی جواب دادن به این سوالها رو داره
مثلا یه مقاله شبیه به همین که میگفت (سوال هایی که بعد از دیدن جنگ بینهایت در ذهنمون ایجاد شد) و مارول هم به اکثرشون جواب داد


سوما فکر نمیکنم مردم این حرف میستریو رو باور کنند
چون توی دنیای کمیک هم سابقه داشته که هویت پیتر لو بره
مثل اونجایی که دکتر اختاپوس به مردم میگه که پیتر مرد عنکبوتیه ولی هیچکس باور نمیکنه :-*

فعلا این کامنتو پست میکنم تا بعد از این که مطلبو کامل خوندم اگه دوباره نکته ای به ذهنم رسید یه کامنت دیگه میزارم
(شایدم همینو ادیت کردم :sigh: :D )


کامل مطلبو خوندم نکته مهمی به ذهنم نمیرسه ولی واقعا کنجکاوم واسه فیلمای بعدی مارول :D
نقل قول کردن
hesam-beigi
#11 hesam-beigi 1398-04-17 10:30
من فیلم رو ندیدم و امیدوارم زودتر کیفیت خوبش منتشر بشه.
توی این سوالات هم دو تا رو واقعا دوست دارم اتفاق بیفته.یک اینکه مالتی ورس رو ببینیم و دو اینکه ساختمان اونجرز تبدیل به بکستر بشه و چهار شگفت انگیز وارد mcu بشن.
نقل قول کردن
رضا طهماسبی
#12 رضا طهماسبی 1398-04-17 11:29
من تاحالا کمیک نخوندم ولی 2 تا تئوری میدم درباره اینده مارول


1 - پیتر پارکر مجبور میشه هویتش رو عوض کنه - مثلا به عنوان رویداد جدید پیتر پارکر هویتش رو برای یه مدت کوتاه یا حتی طولانی عوض کنه و وقتی همه چیز رو به راه شد برگرده ---


2 - بعد از اینکه هویت پیتر پارکر لو رفت زن عمو می به خطر میوفته و حتی ممکنه کشته بشه --- اگر تئوری اول درست باشه و کار کنه یعنی کسی یادش نمونده باشه یا فراموش کرده باشن - این تئوری هنوز هم ممکنه چون دشمنان مرد عنکبوتی هویتش رو میدونن و برای انتقام سراغ زن عمو می میرن :)

ممنون از شما - اگر کسی نظری - چیزی داشت بگه
نقل قول کردن
sara
#13 sara 1398-04-17 13:48
۱۰-چند وقت پیش یه جایی خوندم که قراره تام هالند تو فیلم دکتر استرنج ۲ قراره باشه نمیدونم راسته یا نه ولی اگه راست باشه فکر کنم یه ربطی به این قضیه داشته باشه
۹-قطعا هست ولی فکر نکنم به این زودی برن سراغش
۸- من یه تئوری راجع به این موضوع دارم.به نظرم فیوری بعد از مرگ تونی استارک رفته پیش کاپیتان مارول تو فضا بعد اونجا متوجه میشه که اسکرال ها به دو دسته تقسیم شدن: اسکرال هایی که تو یه سیاره ایی دارند زندگی میکنن و تیلوس و زنش هم از اونجا اومدن( ممکن هست که نیک فیوری و ماریا هیل و کپ مارول اونجا باشن )دسته دوم اون اسکرال های افسارگسیخته که فکر کنم با رداسکال متحد میشن تا انسان ها رو نابود کنند و اینجوری تهاجم مخفی رخ میده و ممکنه خود رداسکال هم تبدیل به نوچه گالاکتوس یا دورمادو بشه( میدونم عجیبه ولی خیلی عالی میشه اگه این اتفاق بیفته)
۷- احتمالا یا میده به پپر پاتس یا دوباره ازش استفاده میکنه
۶-شاید فیلم بعدی مرد عنکبوتی حول این موضوع بچرخه
۵-به احتمال ۹۰ درصد آزکورپ و به احتمال ۱۰ درصد دیلی بیوگل
۴-صددرصد نکرده
۳-یا همین ویدیو دیلی بیوگل یا چیزی مربوط به شش خبیث و نورانی آزبورن
۲- راجع به اینم تئوری دارم فکر میکنم پیتر و زن عمو می مجبور میشن با کمک هپی هوگان و پپر پاتس از شهر برن بعد پیتر یه مدتی هویت دیگه ایی برای خودش میسازه حالا یا میره واکاندا یا ازگارد جدید
۱-به احتمال زیاد هر کدوم فعلا یه جایی پخش شدن و خودشون فردی فعالیت میکنن و بعد یه تهدید بزرگی باعث میشه که گروه دوباره دور هم جمع شن.به نظرم این تهدید یا میتونه اولتران باشه یا نیمور یا لیدر و ابامینشین و شاید هم بازگشت رداسکال



خوشحال میشم نظر آقای ترابی و کاربر های سایت و شما دوستان رو بدونم
نقل قول کردن
sara
#14 sara 1398-04-17 13:51
تو مورد چهار منظورم نمرده است
نقل قول کردن
رضا طهماسبی
#15 رضا طهماسبی 1398-04-17 14:24
به نقل از sara:

۲- راجع به اینم تئوری دارم فکر میکنم پیتر و زن عمو می مجبور میشن با کمک هپی هوگان و پپر پاتس از شهر برن بعد پیتر یه مدتی هویت دیگه ایی برای خودش میسازه حالا یا میره واکاندا یا ازگارد جدید

بله - منم تئوری شما رو قبول دارم - یعنی هر دومون یک تئوری داریم -:)
نقل قول کردن
AB.A.M
#16 AB.A.M 1398-04-17 16:15
به نقل از mstreza:
من تاحالا کمیک نخوندم ولی 2 تا تئوری میدم درباره اینده مارول


1 - پیتر پارکر مجبور میشه هویتش رو عوض کنه - مثلا به عنوان رویداد جدید پیتر پارکر هویتش رو برای یه مدت کوتاه یا حتی طولانی عوض کنه و وقتی همه چیز رو به راه شد برگرده ---


2 - بعد از اینکه هویت پیتر پارکر لو رفت زن عمو بن به خطر میوفته و حتی ممکنه کشته بشه --- اگر تئوری اول درست باشه و کار کنه یعنی کسی یادش نمونده باشه یا فراموش کرده باشن - این تئوری هنوز هم ممکنه چون دشمنان مرد عنکبوتی هویتش رو میدونن و برای انتقام سراغ زن عمو بن میرن :)

ممنون از شما - اگر کسی نظری - چیزی داشت بگه



زن عمو بن ؟ :o
نقل قول کردن
sara
#17 sara 1398-04-17 17:07
به نقل از moali:
راستش این فیلم خخخخیلی سوال‌خیز بود!!! چون فیلم آخر کتاب اول بود و در عین کلی زمینه چینی باید از خیلی ابعاد مارول رو گسترش میداد، خب طبیعتا این مسئله سوالات خیلی زیادی رو در ذهن ایجاد میکنه که طبیعیه فعلا بی جواب باشه ولی خب تئوری‌هایی به ذهن آدم خطور میکنه، به نظرم بعید نیست پلنگ سیاه رهبر جدید باشه چون هم به لحاظ سیاسی برا مارول مهمه و هم بحث مالی که گفتین اما در هر حال باید حالاحالاها صبر کرد تا از چگونگی دوباره جمع شدن اونجرز اطلاع به دست اورد مثلا سریال فاکون، سریال هاکای، بلک‌پنتر۲ و استرنج۲ به صورت قطره‌چکانی اطلاعتی رو در این مورد خواهند داد. در مورد میستریو هم لحظه‌ای شک نکنید که زندست! و مردم جهان اغلبشون با بِک همراه خواند شد و فیوری هم احتمالا از سر جنگ داخلی یا سرباز زمستان درواقع همین تیلوس بوده.
اما راستش درگیرکننده‌ترین سوال برای من همون برج اونجرز و متلکان جدیدش هست. چون واقعا هر کدوم از گزینه‌های مطرح شده باشن خیلی جذاب میشه. راستش من دوست دارم بکستر باشه!!! چون دوست دارم میراث بنای استارک دست ریچاردز بیفته :cry: ولی خب احتمال میدم آزکورپ باشه و خیلی دوست دارم سریعا مک‌آوی رو تو قامت نورمن ببینم. ولی قطعا جوابش از همین سه حالتی که شما گفتین خارج نیست ولی من احتمال بیوگل رو کمتر میدونم.
اما برسیم به عمو بن، این معمای مهم قطعا در ام‌سی‌یو به پاسخ خود خواهد رسید و اون جمله پیتر در جنگ داخلی رو که گفتین اتفاقا میخواستم بهش اشاره کنم. از اونجایی که every thing is connected پس مطمئن باشید مارول به این شعار فلسفه وجودی خودش عمل خواهد کرد ولی راستش هرچی فکر میکنم نمیدونم چجوری مارول میخواد اونو وارد کنه مگه اینکه به صورت فلاش‌بک؛ شایدن بخوان دستکاری کنن تو ریشه کمیکی یا... .
دنیاهای موازی هم واقعا فکر میکنم در مارول وجود داشته باشن، و مارول در نهایت زیرکی اینجوری این اتفاق رو تو ذهن تماشاچیا وارد کرد ولو اینکه غلط بود و دروغی از طرف میستریو اما به هر حال این دغدغه رو تو ذهن ما فن‌ها ایجاد کرد که مثلا چی میشه اگه دنیاهای موازی وجود داشته باشن یا چه باحال میشه مایلز رو ببینیم و یا... . پس شک نکنید در آینده خواهیم دید چون واقعا الان زود بود. نمیدونم شاید از طریق سفرهای زمانی و اف‌اف، شایدم دکتر استرنج۲ و یا مردمورچه ای۳. به هر حال زمان این سوال رو برامون به پاسخش متصل میکنه.
به شخصه فکر میکنم j.j.j و دیلی بیوگل در آینده به ۶خبیث متصل بشن و ما شاید جیمسون متفاوتی رو شاهد باشیم در آینده. به هر حال فک نمیکنم حضور سیمونز صرفا یک کامئوی ساده باشه و مارول براش برنامه داره. به نظرم در فیلمهای آینده اسپایدی شاید میستریو،رد در قالب ۶خبیث دوباره ببینینش و صحنه حماسی بوجود بیاد...

اما در آخر باید بگم این فیلم تو تاپ۵ خیلی از ما فن‌ها بین فیلمای مارول شد و باهاتون موافقم که صحنه پس از تیتراژش از ددپول۲ هم خیلی بهتره و همه اینا فیلم رو به‌یادموندنی خواهد کرد و ما این رو در فروشش هم خواهیم دید.
مرسی از شما



مگه جیمز مک آوی قراره نورمن آزبورن باشه؟؟؟؟؟
پس جریان متیو مک کاناهی چی بود؟؟؟؟
نقل قول کردن
رضا طهماسبی
#18 رضا طهماسبی 1398-04-17 17:31
به نقل از AB.A.M:
به نقل از mstreza:



زن عمو بن ؟ :o

ممنون از شما بابت اطلاع رسانی - درست شد ایراد
نقل قول کردن
cartoon_network10
#19 cartoon_network10 1398-04-23 12:14
اسپویل
درباره ی مورد دو شاید اسپایدرمن از پروژکتور استفاده کنه و خودشم اون کنار به عنوان پیتر باشه
نقل قول کردن
Mohsenrokhgar
#20 Mohsenrokhgar 1398-04-27 15:09
مقاله بی نظیر بود
به نظرم خیلی خوبه که مارول علاوه بر بستن کتاب اولش یه موضوع و راه های جدید برای ادامه دنیای خودش شروع کرد.یجورایی مثل پایان فیلم خیزش شوالیه تاریکی شد که به راحتی می‌تونست ادامه پیدا کنه.
اما در مورد تئوری در مورد آینده مرد عنکبوتی و سوالای جدید
به نظرم جذابه که در آینده رو مثلث عشقی پیتر مری جین گوئن یا حتی پیتر ام جی هری کار بشه.چیزایی ک ندیدیم تو فیلمای قبل باشه خیلی عالی میشه
لباس سیمبیوتی.تموم شدن دبیرستان پیتر و عکاسی کردنش.تیم اپ های خوبی می‌تونه داشته باشه با هر کسی تقریبا جذاب میشه.
به نظرم آینده پیتر پارکر تو ام سی یو باید خیلی عالی کار باشه چون اسپایدر من پیتر پارکر یک کارکتر پر کشش مثل بتمن برای دی سی هستنش و برا خودش یه پا دنیای سینماییه و مارول تو برنامه ریزی عالیه فقط خدا کنه سه گانه نباشه و فیلمای بیشتری ازش ببینیم.اگه ونوم به ام سی یو اضافه بشه عالیه.فیلمای مایلز مورالز و گربه سیاه میتونن خوب باشن به عنوان فیلمای مکمل.شاید حتی فیلم اسپایدر گوئن

به نظرم مشکلی که شاید اگه برطرف بشه به بی نظیر تر شدم اسپایدر من تو ام سی یو کمک کنه اینه که بیشتر به آدم متکی به خودش باشه نه به تکنولوژی های استارک.خودش‌ لباس تهیه کنه ارتقا بده و بدین شکل باشه نه از منابع استارک استفاده کنه.دیگه این که عمو بن بهش پرداخته شده.فلش بک برای اوریجین اسپایدرمن و دیدن ویلن های بیشتر تو یه فیلم میتونن خوب باشن.مثل فیلم homecoming
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45