10 خط داستانی که مارول و سونی میتوانند برای دنباله فیلم "مرد عنکبوتی: دور از خانه" مورد استفاده قرار دهند

10 خط داستانی که مارول و سونی میتوانند برای دنباله فیلم "مرد عنکبوتی: دور از خانه" مورد استفاده قرار دهند

با توجه به اتفاقاتی که در فیلم دیدنی "اسپایدرمن: دور از خانه" رخ داد میخواهیم در این مقاله حدس بزنیم در قسمت بعدی چی میشه!

 

ناگفته پیداست که این مقاله حاوی اسپویلر درباره داستان و شخصیت های فیلم Spider-Man: Far From Home میباشد.

همچنین توصیه میکنیم مقاله زیر را هم بخوانید:

10 سئوالی که پس از دیدن فیلم "اسپایدرمن: دور از خانه" در ذهن ما ایجاد شد!

 

1- بحران هویت (Identity Crisis)

بزرگترین اتفاق فیلم "دور از خانه" به صحنه پس از تیتراژ اول این فیلم برمیگرده که در آن میستریو هویت مخفی اسپایدرمن را لو میده . و جالب اینکه این خبر رو جی جونا جیمسون صاحب رسانه "دیلی بیوگل" منتشر میکنه! احتمالا شما یادتون نیست ولی در دهه 90 میلادی ما یه داستان جالب در کمیک های مرد عنکبوتی داشتیم به نام "بحران هویت". در این داستان که حالت کراس اور داشت و در چندین عنوان ماهانه مرد عنکبوتی به چاپ رسید، برای اسپایدرمن پاپوش دوخته شد. یعنی یک قتل رو که مرتکب نشده بود انداختن گردنش. بنابراین باید در طول داستان او خودش را تبرئه میکرد. احتمالش زیاده مارول در قسمت بعدی از فیلم اسپایدرمن به نوعی بره سراغ این داستان.

بحران هویت (Identity Crisis)

داستانش هم سر راسته: نورمن آزبورن کاری میکنه تا خلافکاری به نام Joey Z کشته بشه. علت مرگ هم ورود تار عنکبوتی به ریه های اوست! پس معلومه که پلیس اسپایدرمن را مقصر میدونه! نورمن سپس 5 میلیون دلار جایزه برای کسی تعیین میکنه که اسپایدرمن رو دستگیر کنه، مرده یا زنده! بنابراین پیتر 4 هویت جدید برای خودش انتخاب میکنه: هورنت (Hornet)، داسک (Dusk)، ریکوشه (Ricochet) و پرادجی (Prodigy). لباس های جدیدی هم برای این هویت ها درست میکنه که قبلا تو این مقاله معرفی کرده بودیم. در میان این هویت های جدید، داسک و ریکوشه خلافکار بودند و دو تای دیگه هم قهرمان! او از این هویت های مختلف استفاده میکنه تا از راز قتل Joey Z سر دربیاره. آخرش هم دوباره به هویت اسپایدرمن برمیگرده. داستانش رو احتمالا خیلی ها یادشون نیست ولی احتمالا  با این هویت ها آشنا هستید چون لباس هاشون به عنوان لباس قابل باز کردن (unlockable suit) در برخی از بازی های رایانه ای مرد عنکبوتی به کار رفته اند:

در هر حال احتمالش هست که پیتر پارکر در قسمت بعدی فیلم خودش هم بیاد و چند تا هویت دیگه برای خودش انتخاب کنه چون الان همه فهمیدن اسپایدرمن کیه! ضمن اینکه مارول و سونی نشون داده اند که برای فروش بیشتر اسباب بازی و اکشن فیگور مرد عنکبوتی حاضرن در هر فیلم برای او لباس جدید بسازن. پس اقتباس از این داستان و معرفی چند هویت و لباس مخصوص جدید میتونه کلی براشون سود داشته باشه!

 

2- عقرب (Scorpion)

 عقرب (Scorpion)

هواداران مرد عنکبوتی به خوبی با «مک گارگن» ملقب به عقرب (Scorpion) آشنا هستند. او در دنیای کمیک توسط جی جونا جیمسون فریب میخوره تا لباس عقرب رو بر تن کنه و بدین ترتیب به یکی از دشمنان مرد عنکبوتی تبدیل میشه.

ربات های قاتل عنکبوت (Spider-Slayers)

اما بعدا از جی جونا جیمسون هم کینه به دل میگیره . در هر حال، حالا که جیمسون وارد MCU شده میشه این داستان رو مورد اقتباس قرار داد. ضمن اینکه ما مک گارگن رو در فیلم "بازگشت به خانه" هم داشتیم و الان هم در زندانه!

او از اسپایدرمن کینه به دل داره و کاملا آماده است تا ازش انتقام بگیره. بنابراین به راحتی جیمسون اگه بره سراغش حاضره لباس عقرب رو به تن کنه و با اسپایدرمن بجنگه. البته حتما لازم نیست جیمسون این کار رو بکنه. مثلا یک آدم مرموز میتونه در شرکتی مثل ازکورپ لباسی عقرب مانند تولید کنه و به او بده تا بره و اسپایدرمن رو شکار کنه (الانم که مرد عنکبوتی به عنوان قاتل میستریو مطرحه و منع قانونی هم برای این کار وجود نداره!). گزینه دیگر آقای «فینس میسون» ملقب به «مخترع مخوف» است که اتفاقا در فیلم "بازگشت به خانه" هم بود و جیمسون برای ساخت لباس عقرب میتونه به او هم مراجعه کنه.

میسون

 

3- رُبات های قاتل عنکبوت (Spider-Slayers)

حالا که جیمسون وارد MCU شده خیلی داستان های مختلف میشه باهاش روایت کرد. یکی از آنها قضیه ربات های قاتل عنکبوت هستش. در دنیای کمیک جیمسون سراغ مخترعی به نام «اسپنسر اسمایت» میره و ازش میخواد ربات هایی بسازه که بتونن مرد عنکبوتی رو شکار کنند.

اسمایت هم این کار رو میکنه و بارها شکست میخوره . بنابراین نوعی وسواس پیدا میکنه و مدام ربات های جدیدتری درست میکنه تا با اسپایدرمن مبارزه کنند . در نهایت هم سرطان میگیره و میمیره. البته او در پایان عمرش از جیمسون تنفر پیدا کرد زیرا او را مقصر سرطانش میدانست. بعد از او هم پسرش به نام «الیستار اسمایت» راه پدر را ادامه داد و سعی کرد هم اسپایدرمن رو بکشه و هم جیمسون رو تا انتقام پدرش را از آنها بگیره. او حتی زن آقای جیمسون را هم کشت.

مرگ مارلا جیمسون

به نظر میرسه این داستان هم بتونه مورد توجه قرار بگیره. یعنی جیمسون در فیلم بعدی اسپایدرمن بره سراغ اسمایت و ازش بخواد با ساختن ربات او را دستگیر کنه. اما در نهایت اتفاقات تراژیکی برای جیمسون یا اعضای خانواده اش رخ بده. این میتونه بار دراماتیک داستان را بالا ببره و نشون بده کارهایی که جیمسون میکنه میتونه چه عواقب خطرناکی داشته باشه.

 

4- آخرین شکار کریون (Kraven’s Last Hunt)

آخرین شکار کریون (Kraven’s Last Hunt)

"آخرین شکار کریون" داستان برتری از اسپایدرمن است که اینجا ترجمه شده و با خودکشی یکی از خبیث های کلاسیک مرد عنکبوتی به نام «سرگی کریون اف» ملقب به «کریون شکارچی» به اتمام میرسه. داستان دارک و خفنی است و صحنه های جالبی مثل زنده به گور شدن مرد عنکبوتی داره. هر چقدر که فکرش رو میکنیم میبینیم کریون میتونه گزینه مناسبی برای فیلم بعدی باشه. چون الان که اسپایدرمن نوعی خلافکار به حساب میاد و براش برای قتل میستریو پاپوش دوخته شده پس میشه داستان را جوری جلو برد که مثلا دولت یا دیلی بیوگل و آقای جیمسون برای دستگیری او جایزه تعیین کنند. در نتیجه سرگی کریون اف وارد داستان بشه تا اسپایدرمن رو شکار کنه! از اون جالب تر اینه که نویسندگان و حتی کارگردان فیلم های اسپایدرمن در MCU بارها در مصاحبه های خود گفته اند دوست دارند در فیلم بعدی از کریون استفاده کنند. این با عقل جور درمیاد چون تا اینجا که مارول از خبیث هایی در MCU برای اسپایدرمن استفاده کرده که در فیلم های قبلی مورد استفاده قرار نگرفته اند و کریون هم همین طوره و میتونه برای مخاطبین سینما تازگی داشته باشه. از همه اینها گذشته ، چند روز پیش یک شایعه جالب در اینترنت منتشر شد که تایید میکرد کریون شکارچی دشمن فیلم بعدی اسپایدرمن است.

کریون mcu

طبق این شایعه او اهل واکاندا بوده و آخرین بازمانده قبیله ای است که به دستور خاندان سلطنتی واکاندا از این کشور تبعید شده بودند!!! بنابراین اگر اینطور باشه مارول میخواد کریون رو کاملا ربطش بده به MCU و دنیای فیلم "پلنگ سیاه"!

 

5- مرد عنکبوتی فراری (Spider-Man on the Run)

مرد عنکبوتی فراری (Spider-Man on the Run)

یکی از تفاوت های مرد عنکبوتی با دیگر ابرقهرمانان همیشه این بوده که مورد اعتماد مردم جامعه یا نیروهای پلیس و امنیتی نبوده و هر از گاهی به بهانه ای مورد تعقیب پلیس قرار میگیرد. این باعث شده شخصیت اسپایدرمن حتی منزوی تر از قبل هم بشود. در حال حاضر هم در MCU حس بی اعتمادی وجود دارد. یعنی اتفاقات پس از بشکن ثانوس و قضیه سوکوویا (Sokovia) میتونه باعث بشه تا کسانی مثل ژنرال راس بخواهند اسپایدرمن مورد تعقیب قرار بگیره . یا اینکه بخواهند با دستگیر کردن او ازش سئوال و تحقیق کنند. مدارک هم بر علیه او هست. و میستریو او را به عنوان قاتل خودش معرفی کرده. قطعا هم رسانه ها به رهبری دیلی بیوگل ازش خوب نخواهند گفت! پس یکی از داستان های جذاب میتونه این باشه که در قسمت بعدی پیتر پارکر را در حال فرار ببینیم! یعنی او دیگه نتونه به دبیرستان برگرده و زندگی نرمال قبلیش به خطر بیفته. اینکه پیتر مجبور باشه مثلا از شهری به شهری دیگر بره و مثل یک خلافکار باهاش برخورد بشه میتونه خیلی جالب و هیجان انگیز باشه.

 

6- بازگشت میستریو

 بازگشت میستریو

در پایان فیلم  "دور از خانه"، میستریو توسط گلوله یکی از اون پهپادها کشته میشه و "ادیث" (اون هوش مصنوعی عینک تونی استارک) هم تایید میکنه که واقعا مرده. ولی میستریو استاد ایجاد توهمه و کاملا میتونه با عقل جور دربیاد که مرگش رو جعل کرده باشه. در دنیای کمیک که بارها و بارها این کار رو انجام داده است. ضمن اینکه با توجه به اون صحنه اول پس از تیتراژ که نشون داد مرد عنکبوتی میستریو رو کشته، پس میستریو برای اینکه دروغش برملا نشه حتما باید فعلا جوری وانمود کنه که انگار مرده است و بعد ناگهان همه رو غافلگیر کنه. بازگشت میستریو در دنباله این فیلم میتونه بسیار جالب باشه. او میتونه این بار بر بزرگی و عظمت توهم های خودش اضافه کنه و حتی آنها را در اختیار یک خبیث بزرگتر مثل «نورمن آزبورن» قرار بده. و حالا که صحبت از نورمن آزبورن شد ...

 

7- نورمن آزبورن (Norman Osborn)

نورمن آزبورن (Norman Osborn)

یکی از خطوط داستانی به شدت مهمی که زمینه اش در فیلم "اسپایدرمن: بازگشت به خانه" دیدیم این بود که متوجه شدیم تونی استارک برج اونجرز را فروخته است و دارایی های تیم را به مقر جدید انتقام جویان منتقل میکند. این در حالی است که این برج بسیار مهمه و جایگاه مهمی در MCU داشته و در بسیاری از فیلم های مارول و البته سریال های مارول حالت ایستراگ داشته و به سمبل MCU تبدیل شده است. سوال مهمی که وجود داشت این بود که تونی این برج را دقیقا به چه کسی یا کسانی فروخته؟ آیا ممکنه گروه چهار شگفت انگیز آن را خریده باشه و تبدیلش کنه به "ساختمان بکستر"؟ یا ممکنه مثلا "آزکورپ" (شرکت نورمن آزبورن) اون رو بخره؟ یا شاید هم "دیلی بیوگل"؟! با توجه به اینکه در تریلرهای فیلم "دور از خانه" صحنه ای را دیدیم که در پس زمینه آن این برج را در حال بازسازی نشان میداد و همین طور شایعاتی که در اینجا به شما خبرش را داده بودیم خیلی توقع داشتیم در این فیلم این موضوع مشخص شود . اما اینطور نشد و ما هنوز نمیدانیم خریدار برج اونجرز کیست! اما مارول به خوبی میدونه که هواداران دوست دارند این برج به نورمن آزبورن تعلق داشته باشه چون نورمن دشمن اصلی مرد عنکبوتی در دنیای کمیکه (این مقاله را بخوانید). البته او و پسرش (هری آزبورن) در فیلم های قبلی اسپایدرمن به کار رفته اند ولی حضور او در MCU میتونه پتانسیل زیادی داشته باشه. یعنی میشه او را به عنوان رهبر و موسس گروه "دارک اونجرز" معرفی کرد و به نوعی تبدیلش کرد به دشمن گروه اونجرز. همچنین میتونند قضیه کمیک های اسپایدرمن نهایی (Ultimate Spider-Man) را نیز پیش ببرند. یعنی مثل این کمیک ها ، نورمن آزبورن و شرکتش را مسئول ساخت اون عنکبوتی که پیتر را نیش میزنه بکنند!

کمیک ultimate spiderman

اینجوری بالاخره نحوه تبدیل شدن پیتر به مرد عنکبوتی و به دست آوردن قدرت هایش در MCU به نمایش درمیاد و ضمنا پای نورمن و شرکت آزکورپ هم به ماجرا باز میشه. به علاوه نورمن میتونه اون آزمایش رو به نوعی روی خودش هم انجام بده و تبدیل بشه به گرین گابلین!

 

8- هاب گابلین (Hobgoblin)

هاب گوبلین

مارول میتونه با استفاده از هاب گابلین هم به نوعی آزکورپ و نورمن رو معرفی کنه و هم اینکه تماشاچی ها مجبور نباشن یک ویلن تکراری مثل گرین گابلین رو تحمل کنند! (برای آشنایی با هاب گابلین، این مقاله را بخوانید). مثلا میشه دید که نورمن فرمول گابلینی خودش رو اول روی یک نفر دیگه امتحان میکنه و اون فرد تبدیل میشه به هاب گابلین. اینجوری میشه تنوع هم ایجاد کرد. یا اصلا میشه هاب گابلین را به آزکورپ و نورمن هم ربطش نداد. یعنی یک شخصیت جدید بیاریم به نام «رادریک کینگزلی» که مثل دنیای کمیک تبدیل به هاب گابلین میشه. یا مارول حتی میتونه مثل کمیک های Ultimate Spider-Man، هری آزبورن رو تبدیل کنه به یک هاب گابلین هیولایی!

 


9- مرد عنکبوتی علیه انتقام جویان (Spiderman Vs. The Avengers)

مرد عنکبوتی علیه انتقام جویان (Spiderman Vs. The Avengers)

این یکی بعیده و یک کمی هم سخته چون اونجرزی در حال وجود نداره. ولی تیمی به رهبری سرباز زمستان و یا فالکون میتونند بروند سراغ پیتر پارکر تا ازش سئوال کنند. چون او الان صاحب فن آوری تونی استارک مثل ادیث هستش. بنابراین اگر شایعه ای در این زمینه وجود داشته که اسپایدرمن قاط زده و خبیث شده و میستریو رو کشته پس حتما میروند سراغش و در این صورت شاهد نبردی بین آنها خواهیم بود. این وسط ممکنه زن عمو برای بی گناهی پیتر بره و یک وکیل استخدام کنه و اون وکیل هم میتونه کسی باشه مثل «مت مورداک» که بتونه انتقام جویان را متقاعد کنه که پیتر بیگناهه! راستی یه نکته جالب ..

جان فاورو - mcu - مرد عنکبوتی

جان فاورو که در MCU نقش هپی هوگان رو بازی میکنه قبلا در فیلم سینمایی Daredevil نقش دوست مت مورداک یعنی «فاگی نلسون» رو بازی کرده بود! الانم که هپی دوست صمیمی زن عمو می شده. بنابراین آدم بی اختیار با دیدن هپی یاد فاگی میفته و این تئوری استخدام وکیلی به نام مت مورداک برای پیتر از سوی زن عمو می تو ذهنمون قوت میگیره ...!

 

10- شش خبیث (Sinister Six)

شش خبیث mcu

شایعاتی بود مبنی بر اینکه یکی از صحنه های پس از تیتراژ فیلم "مرد عنکبوتی: دور از خانه" مربوط به تشکیل گروه معروف "شش خبیث" خواهد بود ولی اینطور نشد. اما سالهاست که زمزمه حضور این تیم در فیلم های سینمایی مرد عنکبوتی به گوش میرسه و هواداران هم بسیار برای دیدن حمله دسته جمعی تعدادی از دشمنان مرد عنکبوتی به او شوق دارند. الان شاید بهترین زمان است برای دیدن شش خبیث چون جو عمومی پس از خبر کشته شدن میستریو به دست اسپایدرمن به شدت علیه او شده است و والچر و میستریو و شوکر و مخترع مخوف و احتمالا عقرب اون بیرون منتظر گرفتن انتقام از مرد عنکبوتی هستند و فقط کافیه یک خبیث بزرگ مثل نورمن آزبورن یا دکتر اختاپوس اونا رو رهبری کنه تا شش خبیث شکل بگیره و به اسپایدرمن حمله کنند.

 

نظر شما چیه؟ به نظرتون کدامیک از این خطوط داستانی در فیلم بعدی مرد عنکبوتی مورد استفاده قرار میگیرند؟

 

مهدی ترابی مهربانی

 All rights reserved © Spidey.ir 2019

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 سئوالی که پس از دیدن فیلم "اسپایدرمن: دور از خانه" در ذهن ما ایجاد شد!

نقد و بررسی فیلم "مرد عنکبوتی: دور از خانه"

دنیاهای موازی (MULTIVERSE) در فیلم "مردعنکبوتی: دور از خانه"؟

حضور اسکرال ها در فیلم جدید اسپایدرمن؟!

تحلیل و بررسی نخستین تریلر فیلم مردعنکبوتی دور از خانه 

نخستین تریلر فیلم مردعنکبوتی دور از خانه منتشر شد! (SPIDER-MAN: FAR FROM HOME)

آخرین و جدیدترین اطلاعات لو رفته از دنبالهٔ فیلم مردعنکبوتی بازگشت به خانه

عکس ها و ویدئوی منتشر شده از سر صحنه فیلمبرداری “مردعنکبوتی: دور از خانه” جیک جیلنهال را در لباس میستریو نشان می دهد!

داغ داغ! عکس ها و ویدئوی حضور نیک فیوری و ماریا هیل سر صحنه فیلمبرداری فیلم “مردعنکبوتی: دور از خانه”

آخرین و جدیدترین اطلاعات لو رفته از دنبالهٔ فیلم مردعنکبوتی بازگشت به خانه

10 دشمنی که مرد عنکبوتی ممکنه در بازگشت به خانه 2 باهاشون روبرو بشه

قسمت دوم مرد عنکبوتی بازگشت به خانه دقایقی بعد از انتقام جویان 4 شروع میشود

15 خبر و شایعه ای که درباره فاز 4 دنیای سینمایی مارول میدانیم!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

mtm
#1 mtm 1398-05-07 14:10
اقایان و خانم ها ! این مقاله رو سریع تایپ کردم پس حتما غلط تایپی زیاد داره. بزرگواری کنید و هر جایی غلطی دیدید بگید تا تصحیح بشه
نقل قول کردن
Sir.Pooya1D
#2 Sir.Pooya1D 1398-05-07 15:19
بنظر من داستان کریون شکارچی میتونه خیلی قشنگ باشه
همونطور هم ک خودتون گفتید دشمنانی ک کمتر توی فیلمای دیگه استفاده شدن وقتی توی فیلمای mcu میان خیلی هیجان انگیز ترن

ولی واقعا یکی از ارزو هامه ک شش خبیث رو توی سینما ببینم
تصورش هم خیلی قشنگه
و خیلی ترسناک و باحال
این ک چند نفر خیلی قوی ک اسپایدرمن حتی با شکست دادن یکیشونم مشکل داره باهم سراغ اسپایدرمن میان و اونم مجبوره ی راهی پیدا کنه
وقتی صحنه های اکشن و جنگ بینشون رو تصور میکنم واقعا حال میکنم
امیدوارم بلاخره سونی و مارول ی همچین فیلمی بسازن
نقل قول کردن
Ghost strange
#3 Ghost strange 1398-05-07 15:36
تشکر فراوان از استاد ترابی عزیز،به نظرم ورود نورمن آزبورن میتونه خیلی هیجان انگیز باشه اما نمیدونم چطور میخوان هری رو وارد زندگی پیتر کنند،آیا امکانش هست مانند تغییری که در مری جین دادند،ند رو هم جای هری و پدرش رو هم جای نورمن معرفی کنند؟،در رابطه با هاب گابلین هم فکر نمیکنم این گزینه رو مدنظر داشته باشند چون به نظرم خیلی از هواداران سینمایی با اون آشنایی زیادی ندارند،و در رابطه با مت مورداک،همونطور که در مقالات قبلی گفته شد احتمال بازگشت مت مورداکی که در سریال دردویل بود بسیار کمه یعنی اگر در این مورد خیلی خوش بین باشیم،مت مورداک رو خواهیم دید ولی با بازی یک فرد جدید
نقل قول کردن
moali
#4 moali 1398-05-07 15:48
واقعا ایده های جالبیه
مخصوصا ۶ خبیث و مت مورداک و علیه اونجرز شدن

ولی راستش ایده محتمل تر دست به دامن شدن پیتر به دکتر استرنجه که کمکش کنه، اتفاقی که بعید نیست...
نقل قول کردن
old man omid
#5 old man omid 1398-05-07 16:48
خسته نباشید استاد ترابی.
من که خودم از ایده ی عقرب خیلی خوشم اومد ولی نورمن ازبورن هم میتون عالی باشه.
ایده اینکه مورداک وکلیل اسپایدی بشه که عالی بود و همینطور هاپ گابلین.
ولی از نظر من گزینه ی شش خبیث و کریون شکارچی بهترین گزینه برای فیلم بعدی اسپایدرمن هست.
با تشکر
نقل قول کردن
Pooya-Spidey
#6 Pooya-Spidey 1398-05-07 21:51
خداقوت استاد ترابی
به نظر من خط داستانی : ربات های قاتل ، بحران هویت ، بازگشت میستریو و عقرب احتمالشون بیشتر از بقیه است.
جون ربات های قاتل و عقرب داستانی هستند که مستقیم به جیمسون ربط دارند و اون دو تا هم به طور غیر مستقیم اتفاق میوفته.
یعنی جیمسون توی روزنامه اش کلی ضد اسپایدرمن حرف میزنه و وقتی هم میستریو برمی گرده کلی کیف میکنه و مثل کمیک ها سعی می کنه اون رو قهرمان دنیا نشون بده و حالا پیتر هم باید ی کاری انجام بده مثلا صداش رو ضبط کنه ;-) (اشاره به اولین حضور میستریو در دنیای کمیک)
درباره بحران هویت هم میتونم بگم قضیه قتلش همون قضیه میستریو هست و جیمسون هم طبق معمول توی روزنامه اش کلی حرف های ضد اسپایدرمن میزنه و باعث میشه حتی کسانی که فکر می کنند اسپایدرمن قاتل نیست به خودشون شک کنند و در این بین اسپایدی باید تلاش کنه تا مثل همیشه ثابت کنه جیمسون اشتباه می کنه.
به نظر من فیلم آینده حول جیمسون میچرخه و ممکنه اشاراتی هم به آزبورن باشه ولی احتمالا ویلن فیلم چهارم اسپایدرمن در MCU نورمن آزبورن خواهد بود.
الان چون قضیه مرگ میستریو رو بورسه جیمسون نقش کلیدی رو داره و باید ببینیم چه اتفاقاتی میوفته.
نقل قول کردن
Mehdihp3000
#7 Mehdihp3000 1398-05-08 00:52
واقعا مقاله عالی بود.همیشه کلی هیجان دارم که این مقاله ها رو بخونم.بنظرم اگه تو فیلم چهارم از شش خبیث استفاده بشه بهتره.تو فیلم سوم از کربون شکارچی استفاده بشه و در انتهای فیلم نورمون نشان داده بشه که میخواد شش خبیث رو تشکیل بده.خیلی سخته فعلا یه چند ماهی از فیلم های مارول اکران نمیشن و کلی دلتنگ میشیم برای تونی و کپ و هالک و ثور و بقیه
نقل قول کردن
AB.A.M
#8 AB.A.M 1398-05-08 01:13
ممنون از استاد ترابی بخاطر این مقاله

به نظرم خطوط داستانی

عقرب و اخرین شکار کریون احتمالشون زیاده واگه پای کریون
به mcu بازشه شاید شاهد حضور بلک پنتر و سکانس هایی از واکاندا در دنباله مردعنکبوتی : دور ازخانه باشیم .

با تشکر
نقل قول کردن
M.S.A
#9 M.S.A 1398-05-08 12:42
به نظر من در فیلم بعدی باید کریون و عقرب رو ببینیم
بعد والچر آزاد شود.سپس نورمن آنها را جمع کند و با آفتاب پرست و میستریو یک تیم شوند.افتاب پرست می تواند باعث ورود کریون شود.
نقل قول کردن
Miguel-OHara
#10 Miguel-OHara 1398-05-08 20:11
یک تئوری جالب هم یک یوتیوبر به نام MatPat توی کانال the film theorists داده که برق از سرتون میپرونه. کاملا هم منطقی هستش .
خطر اسپویل اندگیم
.
.
‌.
قبلا هم مرگ ناتاشا و پدر شدن تونی رو پیش بینی کرده بود. تئوریش کاملا با عقل جور در میاد. چیزی نمیگم خودتون برید ببینید. فقط این که با مورد شماره ۱۰ یکیه
نقل قول کردن
sara
#11 sara 1398-05-12 13:10
من یه تئوری دارم:پیتر الان مجبور میشه با کمک پپر پاتس از نیویورک بره واکاندا و بعد جمیسون و دولت بابت تحویل دادن مرد عنکبوتی جایزه تعیین کنند و بعد کریون که یکی از مردمان قبیله تبعید شده ایی از واکاندا هست وارد عمل شه و بعد ببینه مرد عنکبوتی تو واکاندا هست تصمیم میگیرد هم پیتر رو شکار کنه و هم از تچالا و اینا انتقام بگیرد و در آخر فکر کنم پیتر دست به دامان دکتر استرنج یا اسکارلت ویچ بشه یا( جهش یافته های دیگه) و آنها وارد ذهن مردم بشن و همه پیتر همون مرد عنکبوتی از یادشان بره
نقل قول کردن
Cap_Arsham
#12 Cap_Arsham 1398-10-12 11:58
من با یک و چهار و پنج بدجور موافقم :lol: و دوست دارم این داستان ها رو ببینم و بینهایت منتظر به کاستوم جدید برای اسپایدرمن توی سینما هستم ویه کاستومی که فرق داشته (مثلا مثل همین هویت های مخفی اسپایدرمن که گفتید)
نقل قول کردن
capitan tony stark
#13 capitan tony stark 1398-10-12 12:02
من با کلش موافقم به نظر من خیلی خوب می شه اگه همشون اتفاق بی افته
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

51

15

16

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

21

31

36

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

008

009

25

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

34

35

48

46

45

44