10 داستان "وات ایف"(What If) که ممکنه در MCU ببینیم!

10 داستان "وات ایف"(What If) که ممکنه در MCU ببینیم!

آب دستتونه بزارید زمین و بیاید این مقاله رو بخونید! میخوایم یه سری احتمالات درباره یکی از مهم ترین پروژه های آینده مارول را بررسی کنیم.

مقدمه: اگر اخبار سایت رو دنبال کرده باشید، پس احتمالا خبر دارید که مارول استودیو از یه سری پروژه های به شدت هیجان انگیز در کمیک کان سن دیگو امسال پرده برداری کرده است. در حال حاضر اطلاع داریم که در فاز 4 مارول، میتونیم شاهد بازگشت یه سری قهرمانان دوست داشتنی، معرفی شخصیت های کاملا جدید و روایت های نه چندان بلند از بعضی شخصیت ها در قالب سریال های دیزنی پلاس باشیم. اما یکی از هیجان انگیز ترین پروژه های آن ها سریال What if? (یا چی می شد اگر...؟) می باشد که بر اساس داستان های مارول کامیکس است. این سریال در واقع اولین پروژه انیمیشنی mcu می باشد و شماری از جذاب ترین احتمالات دنیای سینمایی را بررسی می کند. از اونجایی هم که قراره خیلی از ستاره های mcu برگردند و دوباره در نقش خود ظاهر شوند، بنابراین از این طرف هم یه عالمه داستان فوق العاده میتونه برای این سری انیمیشنی وجود داشته باشه. حالا در این مقاله، قصد داریم داستان هایی که احتمال دارند در این مجموعه مورد اقتباس قرار بگیرند را بررسی کنیم.

 

10- چی می شد اگر کاپیتان آمریکا و باکی بارنز در جنگ جهانی دوم زنده می ماندند؟

چی می شد اگر کاپیتان آمریکا و باکی بارنز در جنگ جهانی دوم زنده می ماندند؟

یکی از برجسته ترین شخصیت هایی که متاسفانه در مجموعه What if?   حضور نداره، کریس ایوانز در نقش کاپیتان آمریکا می باشد. در حقیقت، یه عالمه داستان شگفت انگیز و جالب وجود داره که میتونستیم از این شخصیت مشاهده کنیم. اما خب همونطور که توی پایان بازی دیدیم، پرونده کاپیتان آمریکا یه جورایی بسته شد و او دیگه به بازشستگی نیاز داره. نمیشه به خاطر بازنشستگی او از مارول گلگی کرد و بگیم که کار اشتباهی بوده، چرا که هر چی که باشه یه پایان باشکوه برای این کاراکتر منحصر به فرد رقم خورد. از طرفی هم تصورش سخته که دیگه ابرقهرمانی رو که سال ها باهاش خاطره داشتیم رو نبینیم. با این حال، این داستان بدون کاپیتان هم میتونه روایت بشه و در عوض میشه روی باکی بارنز تمرکز کرد. او در دنیای کمیک هم دستیار نوجوان استیو راجرز در دوران جنگ جهانی به حساب می آمد، اما بعد کشته میشه و برای سال ها در دنیای کمیک حضور پیدا نمیکنه. با این حال این میتونه ایده بسیار جالبی باشه که داستان اختصاصی او را در سری What if? ببینیم، داستانی که نشون میده او در جنگ جهانی دوم نمیمیره، این به آن معنیه که او هرگز به سرباز زمستان تبدیل نمیشه! دیدن باکی بارنز بدون بهترین دوست او در حالی که یه زندگی کاملا نرمال رو سپری میکنه میتونه هم جالب و هم یه جورایی ناخوشایند باشه.

 

9- چی می شد اگر بمب گاما باعث به وجود آمدن هزاران هالک می شد؟

چی می شد اگر بمب گاما باعث به وجود آمدن هزاران هالک می شد 

همونطور که از دیگر گزینه های این لیست هم کاملا مشخص است، به نظر میرسه که هالک میتونه ستاره داستان های What if? باشه. به هر حال، مطمئنا همه عاشق این هستند که هالک -این هیولای سبز رنگ و دوست داشتنی دنیای مارول- را در قالب داستان های جذاب و هیجان انگیز این سریال ببینند. ما برای سال های سال هالک رو در آثار مختلف سینمایی مارول مشاهده کردیم و لذت بردیم، حالا هم که نوبت به چنین سریالی رسیده، قطع به یقین همه منتظر دیدن دوباره او در این مجموعه هستند. این گزینه، درباره داستانیه که در آن با دنیایی پر از هالک مواجه می شویم! دنیایی که در آن بمب گاما در ژاپن فرود میاد و سبب ایجاد ملتی متشکل از هیولا های سبز رنگ می شود! در نهایت هم با توجه به قدرتی که دارند، موفق می شوند آمریکا رو تحت کنترل خودشون بگیرند. از طرفی، با شناختی که از مارول و مهارت عوامل آن داریم، اگر چنین ایده ای مورد استفاده قرار بگیره مطمئنا یه داستان شگفت انگیز و بسیار جالب از توش در میاد. توی خود کمیک، بیشتر روی ویرانی حاصل از این اتفاق مانور داده میشه اما خب نکته هیجان انگیز ماجرا اینه که اگر از این کمیک اقتباس بشه، میتونیم بیشتر با تمدن هالک ها آشنا بشیم و همچنین واکنش بروس بنر رو نسبت دنیایی از اشخاص کاملا همانند خودش ببینیم!

 

8- چی می شد اگر اصلا انتقام جویانی وجود نداشت؟

چی می شد اگر اصلا انتقام جویانی وجود نداشت؟ 

اگر چه انتقام جویان، تعدادی از اعضای کلیدی و مهم خودش رو از دست داده است، ولی با این حال اخبار تایید میکنه که برخی از بزرگترین ابرقهرمانان دنیای مارول در این سری حضور درخشنده ای دارند. این به آن معنیه که ما همچنان میتونیم شاهد یه سری تیم آپ های فوق العاده باشیم. در هر حال، مطمئنا یکی از سرگرم کننده ترین و برترین ایده ها برای سریال اینه که اصلا انتقام جویانی وجود نداشته باشه! این میتونه خیلی جالب و حتی بامزه باشه که ابرقهرمان های محبوبمون مثل ثور، مرد مورچه ای یا پلنگ سیاه رو در حالی ببینیم که یه زندگی کاملا نرمال دارند و دیگه مجبور نیستند دنیا رو نجات دهند. مثلا تصور کنید به جای اینکه ثور بره و با شخصیت های خبیث مبارزه بکنه، صبح زود بلند بشه، یک لیوان آب پرتقال خنک بخوره، یک کیف سامسونت دستش بگیره و بره سر کار! من که عاشق این ایده شدم. از طرفی هم میتونیم ببینیم که اگر این گروه قهرمانی وجود نداشت، دنیا چطور با تهدیداتی که برایش به وجود می آمد، دست و پنجه نرم میکرد و در واقع انتقام جویان تا چه حد تاثیرگذار بودند.

 

7- چی می شد اگر بروس بنر، خشمگین و غیر قابل کنترل و هالک باهوش می بود؟

اینم یه داستان دیگه از هالک که کلی هم پتانسیل داره و اگر مورد اقتباس قرار بگیره، مطمئنا نتیجه خوبی رو در بر داره. سازندگان با کمی کار روی داستان اصلی و ایجاد کمی تغییرات مسلما میتونند از این ایده نهایت بهره رو ببرند. این داستان، عواقبی که بعد از برخورد بروس بنر با اشعه گاما به وجود میاد رو بررسی میکنه. منتها از اون جایی که این یک داستان What if? می باشد، این بار قضیه فرق داره. تضاد شخصیتی میان هالک و بروس بنر همواره یکی از جذابیت های این قهرمان بوده و کمیک های متعددی هم در این باره نوشته شده است، با این حال چی میشه اگر جای این دو شخصیت عوض بشه؟ بنابراین، در این داستان مشاهده میکنیم که شخصیت هالک بر عکس اون چیزی که ما ازش سراغ داریم، بسیار آرام و مهربان و صدالبته باهوشه، در حالی که بروس بنر خشن و خارج از کنترله! البته خود این داستان برای چنین انیمیشن سریالی بیش از حد دارک و آزار دهنده هست، اما سازندگان میتونند با کار روی داستان و تغییر آن حتی یه روایت فان رو پدید بیارند. چرا که بدون شک دیدن هالک به عنوان یک شخصیت خونسرد و دارای عقل اونم در حالی که بروس بنر از کوره در میره و خشمگین میشه میتونه تا حدی فان و کمدی باشه.چی می شد اگر بروس بنر، خشمگین و غیر قابل کنترل و هالک باهوش می بود

 

6- چی می شد اگر فیوری، جنگ جهانی دوم را در فضا سپری می کرد؟

 چی می شد اگر فیوری، جنگ جهانی دوم را در فضا سپری می کرد 

نیک فیوری یکی از مهم ترین شخصیت ها در دنیای سینمایی مارول به حساب میاد. همونطور که اطلاع دارید، این شخصیت تقریبا از اولین فیلم مارول تا به حال با این کمپانی همراه بوده است و خوشخبتانه شخصیت پردازی فوق العاده ای هم داشته است. راستش از اونجایی که ساموئل جکسون به بهترین شکل نقش او را طی این سال ها ایفا کرده، باعث شده برخی گذشته او را که در دنیای کمیک روایت شده، فراموش کنند و به یاد نیارند که این قهرمان در دنیای کمیک گروهی به نام Howling Commandos را در دوران جنگ جهانی دوم رهبری می کرد. در این خصوص، میتوان به یکی از داستان های جالب What if? اشاره داشت، داستانی که پیشرفت شگفت انگیز تکنولوژی را در آن دوران نشان میده و درباره به وقوع پیوستن جنگ جهانی دوم در خارج از کره زمین است! خوشخبتانه، طبق اخبار به دست آمده ساموئل جکسون (به عنوان گوینده شخصیت) در این سریال حضور خواهد داشت. با این حال با توجه به روند داستانی فیلم های مارول، مطمئنا این سریال باید در وهله اول، درباره اینکه چرا نیک فیوری در جنگ جهانی شرکت داره توضیحاتی ارائه بده. از طرفی، نیل مک دوناف که نقش دام دام دوگان را در مارول استودیو ایفا کرده است، برای این سریال انیمیشنی تایید شده و احتمالا میتونه تیم رو در ماجراجویی های فضایی هدایت و رهبری بکنه.

 

5- چی می شد اگر هالک به طرز وحشتناکی از کوره در میرفت و غیر قابل کنترل می شد؟

چی می شد اگر هالک به طرز وحشتناکی از کوره در میرفت و غیر قابل کنترل می شد 

همون اول گفتیم که زیاد با این قهرمان سبز رنگ سر و کار داریم! اینم یه داستان What if? دیگه از روی هالک می باشد که میتونه مورد اقتباس قرار بگیره. احتمالا همه شما خبر دارید که هالک کمیکی داره به نام "جنگ جهانی هالک" داستانی محبوب و دوست داشتنی که هواداران برای سال ها امیدوار بودند روزی بتوانند اقتباسی از آن را مشاهده کنند. شاید احتمال اینکه چنین چیزی در دنیای سینمایی مارول رخ بده بسیار کم باشه اما بنظرم این داستان What if? نزدیک ترین داستان به "جنگ جهانی هالک" می باشد که وجود دارد. توی این داستان میبینیم که هالک به طور کامل کنترلش رو از دست میده و هر چیزی و هر کسی که سر راهش قرار می گیره رو نابود میکنه. اگر چنین کمیکی برای اقتباس انتخاب بشه، در اون صورت میتونیم هالک رو به عنوان هیولای وحشتناک و قدرتمندی ببینیم که حتی نیرومند ترین قهرمانان هم نمیتونند او را متوقف کنند و با یک چالش بسیار عظیم رو به رو می شوند.

 

4- چی می شد اگر لوکی لیاقت به دست گرفتن پتک ثور را داشت؟

چی می شد اگر لوکی لیاقت به دست گرفتن پتک ثور را داشت 

یکی از امتیاز های دنیای سینمایی مارول اینه که همیشه بهترین گزینه رو برای ایفای نقش کاراکتر هایش انتخاب کرده است. مثلا درباره همین تام هالند، من خودم در ابتدا حتی تصورش رو هم نمی کردم که این پسر تا این حد توانمند و با استعداد باشه و روزی برسه که حتی از دو مرد عنکبوتی قبلی هم سبقت بگیره! یکی دیگر از بارز ترین مثال ها در این زمینه، مطمئنا تام هیدلستون می باشد. این شخص باعث شد که لوکی از یه ابرخبیث درجه یک به یک شخصیت نمادین و ماندگار تبدیل شود. درسته او در فیلم فوق العاده جنگ بی نهایت به دست ثانوس کشته شد، اما ما هنوز هم او را از دست نداده ایم و نه تنها قراره یه سریال کوتاه از رویش ساخته بشه بلکه شاهد درخشش دوباره او، این بار در سریال What if? نیز هستیم. اگر چنین داستانی از روی لوکی ساخته بشه، مطمئنا یه عالمه ایده جدید و عالی وجود خواهد داشت که بتوان آن ها را در قالب داستان به کار گرفت. اینطوری میتونیم لوکی رو به عنوان خدایی مشاهده کنیم که لایق به دست گرفتن پتک ثوره و یقینا خرابی ها و کشت و کشتار هایی رو هم بر اثر این توانایی به وجود میاره که میتونه باعث هیجان انگیز تر شدن داستان بشه. از طرفی، از اونجایی که لوکی در این داستان شایستگی کافی برای بلند کردن پتک رو پیدا میکنه، پس همچنین میتونیم تبدیل شدن او به یک قهرمان واقعی رو هم مشاهده کنیم!

 

3- چی می شد اگر واچر مراقب عالم می بود؟

چی می شد اگر واچر مراقب عالم می بود 

از زمانی که توی فیلم دوم نگهبانان کهکشان، مرحوم استن لی رو در میان جمعی از واچر ها دیدیم، سوالات زیادی درباره این شخصیت های مرموز برای هواداران پیش آمد. البته کوین فایگی قبلا هم اعلام کرده که واچر ها توی دنیای مارول اهمیت بالایی دارند و مورد استفاده قرار می گیرند اما در اون زمان، فایگی به طور واضح گفت که نمیتونه از یک واچر خاص به نام Uatu استفاده کنه، چرا که این شخصیت به داستان های چهار شگفت انگیز تعلق داره و مارول رایت اونارو نداشت. اما الان چی؟ حالا که دیگه مارول رایت این شخصیت هارو در اختیار داره پس دیگه مانعی وجود نداره. بنابراین، اگر چه قراره در این سریال جدید مارول کلی از شخصیت ها کلاسیک و قدیمی رو بار دیگر نظاره کنیم، اما خب حداقل یک شخصیت جدید نیز وجود خواهد داشت که قراره برای بار اول به هواداران معرفی بشه: یواتو واچر. او یکی از شخصیت های مهم دنیای ماروله که میتونه بر تمام عالم نظارت بکنه. او به عنوان راوی داستان ظاهر میشه و صداپیشه او جفری رایت است. در هر حال، شاید او راوی داستان باشه، اما خب مطمئنا حضور به مراتب پررنگ تر و مهم تری نیز در داستان خواهد داشت، خصوصا اینکه شخصی مثل جفری رایت صداپیشگی او را به عهده داره. از طرفی، از اونجایی شخصیت Uatu حق دخالت در امور عالم رو نداره، در این داستان میتونیم شاهد عواقب و پیامد های شکستن این قانون توسط او باشیم!

 

2- چی می شد اگر ثور یکی از هرالد (پیش قراول) های گالاکتوس می بود؟

چی می شد اگر ثور یکی از هرالد های گالاکتوس می بود؟ 

گالاکتوس رو که دیگه همگی افتخار آشنایی باهاش رو دارید. خدارو شکر بعد از اون قرارداد بین مارول و فاکس، الان دیگه این شخصیت میتونه در دنیای سینمایی مارول ظاهر بشه و زندگی قهرمانان رو به جهنم تبدیل بکنه! او بدون شک یکی از قدرتمند ترین ابر خبیث های مارول کامیکس است. موجودی کیهانی و عظیم الجثه که در کهکشان ها سفر میکنه تا سیاره های مناسب برای بلعیدن رو گیر بیاره (این مقاله را بخوانید تا با برترین ابرخبیث های کیهانی مارول آشنا شوید) در این مسیر، یک سری یار و یاور نیز داره که با اسم "هرالد" شناخته می شود. موج سوار نقره ای معروف ترین هرالد گالاکتوسه، اما این داستان داره این سوال رو بررسی میکنه که چی می شد اگر ثور -انتقام جوی قدرتمند و بی اعصاب ما- یکی از هرالد های او می بود؟ البته، از اونجایی که گالاکتوس تا به حال در دنیای سینمایی مارول دیده نشده، یکم بعیده که برای اولین بار او را در این سریال انیمیشنی معرفی کنند. با این حال، این ایده نمیتونه بد باشه و جالب میشه که ثور رو به عنوان دستیار یکی از ویلن های گردن کلفت مارول مشاهده کنیم.

 

1- چی می شد اگر ثانوس به انتقام جویان ملحق می شد؟

 چی می شد اگر ثانوس به انتقام جویان ملحق می شد 

ثانوس خبیث اصلی قسمت های سوم و چهارم انتقام جویان می باشد و به عقیده خیلی ها نه تنها بزرگترین ویلن فیلم های کمیکی ماروله، بلکه یکی از برترین خبیث هایی است که سینما تا به حال به خودش دیده (این مقاله را بخوانید) من خودم شیفته شخصیت پردازی بی نقص او شده ام و تا حالا ویلنی برتر از او در آثار کمیکی ندیده ام. درسته که هنوز مدت زیادی از پایان بازی نگذشته، ولی با این حال خیلی ها هستند که همین الان هم دلشون برای این شخصیت تنگ شده! هر چی که باشه، سال های ساله که ثانوس در آثار مارول حضور داره و به عنوان دشمن اصلی قهرمانان ظاهر شده، ولی خب پایان بازی یه جورایی پرونده او را بست. اما حالا من اینجام که بهتون بگم باز هم قراره این شخصیت رو ببینیم! چرا که اخبار منتشر شده از حضور جاش برولین به عنوان ثانوس در این سریال انیمیشنی خبر می دهند. از اونجایی که از حضور او و دردسر سازی هایش برای قهرمانان مدت کمی گذشته، میتونه تعجب آور باشه که بزودی، قراره دوباره او را در مارول مشاهده کنیم. اما سوالی که مطرح میشه اینه که چه داستانی میتونه از این شخصیت مورد اقتباس قرار بگیره؟ البته به این دلیل که ما قبلا هم دیدیم چه اتفاقی میقته اگر ثانوس انتقام جویان رو شکست بده، پس چنین داستانی نمیتونه روایت بشه. اما نظرتون درباره داستانی که در آن ثانوس به انتقام جویان ملحق میشه، چیه؟ واقعا میتونه جالب باشه که تایتان دیوانه رو در حال نبرد در کنار انتقام جویان ببینیم، اینطوری با یک ورژن کاملا متفاوت از اون ثانوسی که میشناسیم مواجه خواهیم شد.

 

 

 محمد امین حیاتی

Cap-Spider Potter

Copyright © 2019 spidey.ir All rights reserved

(هر گونه کپی برداری از مطالب و تصاویر تنها با ذکر منبع و نام نویسنده مجاز می باشد)

 

مطالب مرتبط:

آیا سری انیمیشنی WHAT IF…? کلید بازگشت اسپایدرمن به دنیای سینمایی مارول است؟!

15 دفعه ای که مرد عنکبوتی کشته شد!

10 کمیک WHAT IF كه واقعاً اتفاق افتادند!

10 شخصیت مارول که احتمالا خبر نداشتید در MCU حضور دارند!

رتبه بندی 15 سلاح قدرتمند در دنیای سینمایی مارول (MCU)

لینک دانلود کمیک های WHAT IF? مرد عنکبوتی

10 شخصیت مارول که احتمالا خبر نداشتید در MCU حضور دارند!

15 صحنه در دنیای سینمایی مارول که مستقیما از کمیک بوک گرفته شدند!

15 خطوط داستانی مهم که از دنیای سینمایی مارول (MCU) حذف شدند

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

hassan91
#1 hassan91 1398-08-01 13:58
این what if خیلی دست نویسنده رو باز میزاره و خیلی ایده ها رو میشه باهاش رو کرد که ناب خواهد بود.
آقای حیاتی دستتون درد نکنه و مقاله‌ی دلچسبی بود.
یکی و دو سال پیش یه داستان از ثانوس اقتباس شد که من خیلی دوست دارم اونو اقتباس کنن. جایی که ثانوس دچار بیماری سرطان شده بود. (البته این سرطان مخصوص خدایان بود :-* ) این ایده رو من خیلی دوست دارم.
نقل قول کردن
we_are_bfe
#2 we_are_bfe 1398-08-01 14:13
چی میشد اگه تونی بشکن نمیزد؟؟
نقل قول کردن
sara
#3 sara 1398-08-01 15:00
من تا حالا کمیک های وات ایف رو نخوندم ولی خب دوست دارم این ایده ها رو هم نمایش بدن و جالب هم میتونه باشه

چی میشد اگر اودین ثور را به زمین تبعید نمیکرد؟
چی میشد اگر عنکبوت پیتر را نیش نمیزد؟
چی میشد اگر اسکات به خانه هنک دستبرد نمیزد؟
چی میشد اگر همسر هنک تو قلمرو کوانتومی می ماند؟
چی میشد اگر عمو بن کشته نمیشد؟
چی میشد اگر به جای ناتاشا هاکای خودش را قربانی میکرد؟
چی میشد اگر هالک به وجود نمی آمد؟
چی میشد اگر محافظین کهکشان به وجود نمی آمد؟
چی میشد اگر پیتر کوییل با پیش ایگو میماند؟

از لیست هم شماره ۸ و۷و۴و۳و۱ هم خیلی جالب هستند برای این سریال
نقل قول کردن
Pooya-Spidey
#4 Pooya-Spidey 1398-08-01 15:43
همه ایده ها ناب هستن و اگر ازشون استفاده بشه میتونه خیلی سریال رو جذاب کنه.
به خصوص ایده هایی که مربوط به هالک بودن
و البته شماره های 1 و 2 رو هم نباید فراموش کرد
مخصوصا شماره 1 : چی می شد اگر ثانوس به انتقام جویان می پیوست؟
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#5 Cap-Spider Potter 1398-08-01 15:55
من فقط یه چیزی درباره phase بعدی بگم.
بنظرم مارول خیلی زیرکانه عمل کرده و phase بعد از infinity saga رو یه full package قرار داده!
نیومده تمام تمرکزش رو بزاره روی شخصیت ها و دنیاهای جدید، اینطوری تکلیف حماسه ای که طی 11 سال پدید آورد، چی میشه؟ در عوض اومده طوری برنامه های این phase رو کنار هم چیده که هوادار رو از همه نظر شارژ بکنه.
قصه های ثور و دکتر استرنج و پلنگ سیاه رو ادامه میده و اینطوری روی line دنیایی پیش میره که پایه و زیربناش رو قبلا محکم کرده. از اون طرف داستان شخصیت هایی مثل هاکای و فالکون و لوکی و واندا و... که حرف برای گفتن دارن و هوادارا هنوز با این ها به انتها نرسیدن رو در قالب سریال های نه چندان بلند بیرون میده (اینجوری بخش تلویزیونی مارول هم که خیلی ها نکرانش بودن آباد و پربار میشه!) همچنین با eternals و FF و ... دنیای کنونیش رو refresh میکنه که این هم به شدت نیازه! این ور هم What if رو داره که من خوندم 23 قسمته! (هر قسمت برای یکی از 23 فیلم مارول تا به حال!!!) اینطوری نمیاد کل infinity saga -اولین کتای سینمای مارول که توی ذهن هوادارا شکل گرفته- رو به فراموشی بسپره و همون دنیا رو این بار در قالب داستان هایی با محتوای متفاوت و fresh به هوادار هدیه میده. اینطوری تماما داره روی یه دنیای واحد که کاملا به هم مرتبطه پیش میره. این یعنی نهایت برنامه ریزی و چیدمان دقیق ...
نقل قول کردن
Pooya-Spidey
#6 Pooya-Spidey 1398-08-01 16:03
#5
کاملا با حرفاتون موافقم آقای حیاتی
برنامه ریزی مارول خیلی دقیق و جامعه و با این کارش جواب خیلی ها رو که فکر می کنن مارول بعد از اندگیم دیگه دنیاش تموم شده به بهترین شکل ممکن میده.
چون به قول خودتون فاز 4 یک Full package هست و در اون اکثر شخصیت های Infinity Saga و شخصیت های جدید از جمله : eternals و FF و X-Men حضور دارن
و واقعا چی میشه اگر از کمیک های هیجان انگیز این شخصیت ها اقتباس بشه.
به شخصه که خیلی دوست دارم تیم آپ اسپایدی و هیومن تورچ و ددپول رو ببینم اونم حالا که سونی فعلا بیخیال دعوا شده.
نقل قول کردن
Arsham
#7 Arsham 1398-08-02 00:24
ممنون خیلی مقاله جالبی بود. چیزایی که من به ذهنم میرسه و دوست دارم اجرا بشن اینان:
چی میشد اگه اودین لوکی رو بیشتر از تور دوست داشت؟
چی میشد اگه کوییل میرفت تو تیم ایگو؟
چی میشد اگه تانوس مثل کمیکاش بود؟
چی میشد اگه لوکی نبرد نیویورک رو برنده میشد؟
چی میشد اگه ویژن خبیث میشد؟
چی میشد اگه بشکن تانوس برعکس عمل میکرد و کسایی که دیدیم پودر شدن زنده بمونن و کسایی که زنده موندن پودر شن؟
چی میشد اگه وقایع اینفینیتی وار در حالی رخ میداد که جنگ داخلی اتفاق نیفتاده بود؟
چی میشد اگه المنتالز واقعی بودن و میستریو قهرمان بود؟
چی میشد اگه اودین لوکی و تور و هلا رو به یه اندازه دوست میداشت و همشون با هم واسه آزگارد می جنگیدن؟
چی میشد اگه والچر هواپیمای اونجرزو می دزدید؟
چی میشد اگه کاپیتان تو جنگ داخلی کشته میشد؟
چی میشد اگه اگه رونان به رقص کوییل توجه نمیکرد و چکششو میاورد پایین و زاندارو نابود می کرد؟
چی میشد اگه کیلمانگر موفق میشد سلاحای ویبرانیومی رو به بیرون واکاندا بفرسته؟
چی میشد اگه لوکی مرگشو تو اول اینفینیتی وار جعل میکرد؟(شایدم کرده!)
چی میشد اگه ماندارین واقعی بود؟
چی میشد اگه درکس میتونست نامرئی بشه؟ :lol:
اگه کوییل خودشو تو تیتان کنترل میکرد و دستکشو.درمیاورد ن میتونستن تانوسو شکست بدن؟
چی میشد اگه الترون خبیث نمیشد؟
چی میشد اگه اسکرال ها خبیث بودن؟
چی میشد اگه هلا شمشیر هایمدال رو به دست می آورد؟
چی میشد اگه هالک و تور تو جنگ داخلی بودن؟
چی میشد اگه دورمامو موفق میشد زمینو تصرف کنه؟
چی میشد اگه نقشه لوکی تو تور1 میگرفت و میتونست یوتنهایم رو نابود کنه و اعتماد اودینو جلب کنه؟
چی میشد اگه استیو هواپیمای رد اسکالو با موفقیت فرود میاورد و تو یخ نمی افتاد و راحت با پگی زندگی میکرد؟
چی میشد اگه کاپیتان مارول حافظه شو به دست نمی آورد و واسه کری ها میجنگید؟
چی میشد اگه کاپیتان مارول نمیرسید و سفینه تانوسو منفجر نمیکرد؟
چی میشد اگه گاردینز سنگ قدرتو با موفقیت به کالکتور میفزوختن؟
چی میشد اگه نوب مستر 69 ددپول یا لوکی می بود؟ :lol:
نقل قول کردن
sonicamir13
#8 sonicamir13 1398-09-13 19:43
به نظرم مورد ۱ خیلی خوب بود
جای چند تا چیز‌هم داره
چی‌میشد اگه به جای ناتاشا،کلینت میفتاد میمرد؟
چی میشد اگه به جای عنکبوت،پشه های رادیو اکتیوی پیتر رو نیش میزد؟(خدایی؟خب ساده هس میشد مرد پشه ای :D )
چی میشد اگه ایرون من توی جنگ بینهایت شرور میشد؟
چی میشد اگه تور بشکن میزد به جای هالک؟
چی میشد اگه تور در اول فیلم پایان بازی زیاده روی نمیکرد و تانوس رو نمیکشت؟
چی میشد اگه سنگ روح تقلبی بود و رد اسکال سر همه کلاه گذاشته بود و فقط میخواست مردم بمیرن؟


خدایی ایده هام خیلی طولانی هست نه؟
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#9 AM SM BM SM 1400-04-04 16:06
سلام
ممنون بابت مقاله.
راستش دیروز ظهر داشتم برای چندمین بار (خیلی!) فیلم های "انتقام‌جویان جنگ بی نهایت" و "انتقام‌جویان پایان بازی" رو میدیدم. از این که این فیلم ها چقدر فوق العاده و شاهکار هستند که بگذریم چند تا ایده داستان های"?what if" رو بهشون فکر کردم که در بستر داستان های خود mcu اتفاق می افتند. به عبارتی در این مقاله ما داستان های زیادی از دنیای کمیک که بسیار ایده های جالبی دارند و میشه اون ها رو اقتباس کرد میبینیم اما من وقتی اون دو فیلم رو دیدم به داستان های "چه میشد اگر؟" فکر کردم که درباره داستان های خود mcu باشند. به عنوان مثال در فیلم "انتقام جویان: جنگ بی نهایت" زمانی که دکتر استرنج آینده های احتمالی رو بررسی کرد گفت که ۱۴۰۰۰۶۰۵ (چهارده میلیون ششصد و پنج) آینده رو اگر اشتباه نکنم دیده. (مجبور شدم برم همین الان اون لحظه رو دوباره ببینم تا عددی رو دربیارم! اینم بگم با اون تیکه ای که پیتر پارکر به استار لرد انداخت خیلی خوشم اومد! ) و فقط یکی از اون ها به نفع انتقام‌جویان و نگهبانان کهکشان بوده. احتمالا هم به همین دلیل زمانی که ثانوس میخواست تونی استارک رو به قتل برسونه دکتر استرنج سنگ زمان رو به ثانوس داد تا از این کار بگذره (در حالی که قبلش گفته بود که "اگر جون تو یا اون بچه و سنگ زمان وسط باشه من بدون تردید میذارم شما دوتا بمیرید."یا همچین چیزی!) زمانی هم که خواست پودر بشه به تونی استارک گفت:"تونی، هیچ راه دیگه ای نبود!" و در فیلم "انتقام‌جویان: پایان بازی" هم دیدیم که مدافعان زمین موفق شدند. حالا به نظرم یکی از داستان های انیمیشن "?what if" میتونه این باشه که "چه میشد اگر دکتر استرنج سنگ زمان رو به ثانوس نمیداد؟" و قضیه از همون لحظه پیگیری بشه. البته خب شاید بعضی از بازیگران نباشند که صداپیشه شخصیت خودشون بشن اما واقعا خیلی حیفه که وقتی بسترش فراهمه این داستان پیگیری نشه. خب البته قطعا میدونیم که این داستان پایان خوبی نداره اما دوست داریم بدونیم که چطور میشه که پایانش خوشایند از آب در نمیاد.
دومین داستانی که دوست دارم بر اساس اتفاقات mcu در این انیمیشن ببینیم به فیلم "کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی" ربط داره. فکر کنم خود کوین فایگی گفته بود که اگر وقایع این فیلم اتفاق نمی افتاد ثانوس هرگز به هدفش نمیرسید و ما میدونیم که این اتفاقات از فیلم "انتقام‌جویان: عصر اولتران" پایه گذاری شد. (راستی دیدی آخرش همه چیز رسید به اولتران و تونی؟ حالا هی بگید اولتران خبیث بدی بود! :lol: :lol: ) خب حالا ما میتونیم یک داستان داشته باشیم به نام "چه میشد اگر وقایع جنگ داخلی هرگز رخ نمیداد؟" و خب به احتمال زیاد این یکی داستان پایان خوبی داشته باشه. (اما گفته هم نشده که کسی نمیمیره و تراژدی رخ نمیده! گفتند ثانوس به اون هدفی که داره نمیرسه! حتی ممکن هم هست که ثانوس به هدف دیگه ای برسه! مثل همون چیزی که نسخه ۲۰۱۴ در فیلم "انتقام‌جویان پایان بازی" میخواست!)
مسئله های زیاد دیگه ای هست که میشه به اتفاقات mcu اشاره کنه به عنوان مثال "چه میشد اگر مرد مورچه ای (اسکات لانگ) هرگز از حوزه کوآنتوم بیرون نمیومد؟" که در این صورت میدیدیم آینده به همون شکل چطوره چون ممکنه حالا که قهرمان های زیادی رفتند شرور هایی هم بیان و دنیا رو به دست بگیرند و در کل میتونیم ببینیم اگر انتقام‌جویان نمیرفتند دنبال انتقام جویی (!) و همت نمیکردند و به سفر زمانی نمی رفتند دنیا چطور به وضعیت خودش ادامه میداد؟!
یا "چه میشد اگر ترکیب کسانی که پودر شدند تغییر داشت؟" که موضوع جالبی هست و... در کل ساخت چنین انیمیشنی بسیار سخته نکات و داستان های ریز و درشت زیادی هست که میشه اون ها رو اقتباس کرد اما واقعا دنبال راه منطقی برای اون ها بودن سخته. و البته پایانش هم مهمه چون ما دیدیم که توی کمیک های "?what if" بیشتر داستان ها پایان خوشی نداشتند که مثلا بهمون بگه "برید خدا رو شکر کنید که این اتفاق نیفتاد!" اما باید ببینیم سریال چه راهی رو پیش میبره.
با تشکر.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45