10 شایعه و فرضیه ای که برای فیلم "ونوم 2: بگذارید کارنیج بیاید" مطرح شده است!

10 شایعه و فرضیه ای که برای فیلم "ونوم 2: بگذارید کارنیج بیاید" مطرح شده است!

بیایید کمی به تئوری های هواداران (Fan Theories) بپردازیم ...

مقدمه: "ونوم: بگذارید کارنیج بیاید" (Venom 2: Let There Be Carnage‎) عنوان قسمت دوم فیلم سینمایی "ونوم" است که سال 2018 اکران شد (به اینجا و اینجا بروید). کارگردان قسمت دوم «اندی سرکیس» است و «تام هاردی» و «وودی هرلسون» قراره به ترتیب نقش های ادی براک/ونوم و کلتوس کسدی/کارنیج را بازی کنند.. کار اولیه بر روی این فیلم در ژانویه 2019 شروع شد و در نهایت در نوامبر 2019 جلوی دوربین رفت . "بگذارید کارنیج بیاید" ابتدا قرار بود در اکتبر سال 2020 به روی پرده برود اما به علت شیوع ویروس کرونا در جهان و عواقب آن، تاریخ اکران فیلم به 25 ژوئن 2021 تغییر پیدا کرد. تا به حال تیزر یا تریلر رسمی از این فیلم منتشر نشده است ولی هواداران فرضیه های زیادی درباره این فیلم دارند که در این مقاله به 10 تای آنها اشاره میکنم.

 

1- "حداکثر کارنیج " (Maximum Carnage)

  "حداکثر کارنیج " (Maximum Carnage)

"حداکثر کارنیج " نام یک رویداد بزرگ در دنیای کمیک بوک های مرد عنکبوتی است که در درهه 90 میلادی منتشر شد (بروید به سراغ این مقاله) و در آن کارنیج به همراه برخی از خبیث های دیگر به جان مردم شهر میفتند. برخی هواداران اعتقاد دارند داستان "ونوم 2 " از روی این داستان اقتباش خواهد شد و چیزی که باعث شده هواداران بیش از حد رویش حساب کنند این است که تایید شده خانم «نائومی هریس» در نقش «شیریک» (Shriek) در این فیلم بازی میکنه و همانطور که در این مقاله گفته شد شیریک زوج کارنیج در دنیای کمیک بوکه و در "حداکثر کارنیج " هم حضور کلیدی داشت.

بازیگر شیریک

چندی پیش هم گفته شد بخشی از داستان :ونوم 2" لو رفته که طی آن کلتوس کسدی (کارنیج) به خاطر جنایت های خودش در تیمارستان "راون کرافت" زندانی میشه و شیریک او را آزاد میکنه. ولی مساله اینجاست که "حداکثر کارنیج " داستانی بود که به شدت روی حضور افتخاری بسیاری دیگر از شخصیت های خبیث و قهرمان مارول تکیه داشت که سونی به رایت سینمایی شون دسترسی نداره!

 

2- کارنیج مطلق (Absolute Carnage)

  کارنیج مطلق (Absolute Carnage)

"کارنیج مطلق" رویداد بزرگ سال 2019 کمیک بوک های ونوم و مرد عنکبوتی بود که به طور کامل در اینجا ترجمه شده است. خیلی از هواداران بر این باور هستند که این داستان قراره در قسمت دوم فیلم ونوم مورد استفاده قرار بگیره. دلیلشون هم اینه که گفته میشه فاش شده در فیلم کارنیج قادر هستش سیمبیوت های دیگری که به کره زمین میرسند را به خودش جذب کنه و در نتیجه به هیولایی بزرگ تبدیل میشه که در کارنیج مطلق هم به نوعی شاهدش بودیم. به دو دلیل هم منطقی میاد چون سونی قطعا دوست داره از داستان های جدیدتر استفاده کنه و همچنین کارنیج مطلق را شاید بشه بدون دیگر شخصیت های مارول هم ساخت (حتی بدون اشاره به مرد عنکبوتی!). ضمن اینکه این داستان میتونه پای خدای سیمبیوت ها یعنی «کِنال» (Knull) را هم وسط بکشه (در همین مقاله به ایشون اشاره خواهم کرد).

 

3- تیم آپ بین ونوم و مرد عنکبوتی

مرد عنکبوتی و ونوم

همانطور که قبلا کمیکش را در اینجا ترجمه کرده بودیم ، اولین حضور کارنیج در دنیای کمیک مصادف شد با تیم آپ (همکاری) بین اسپایدرمن و ونوم. به همین دلیل بسیاری از هواداران انتظار دارند چنین اتفاقی در "ونوم 2 " هم بیفتد. از سوی دیگر تریلر منتشر شده از فیلم "موربیوس" (که اینجا نقدش کردیم) اشاراتی به دنیای سینمایی مارول و البته حضور اسپایدرمن در این فیلم داشت (این مطلب را بخوانید). پس آیا ممکن است واقعا چنین اتفاقی روی دهد؟ خیلی بعید است چون ما هیچ خبر یا عکس و تصویری از تام هالند در هنگام فیلمبرداری "ونوم 2" ندیدیم. پس قضیه حضور پررنگ اسپایدرمن منتفی است ولی شاید در مثلا صحنه پس از تیتراژ این فیلم بتوان مرد عنکبوتی را مشاهده کرد.

 

4- گربه سیاه!

 گربه سیاه!

خب همه میدونیم که سونی مدتیه میخواد فیلم اختصاصی "گربه سیاه" را بسازه. حتی حضور او در فیلم "سیلور و بلک" هم تایید شد (اینجا و اینجا) ولی اخیراً انگار سونی به سرش زده این پروژه رو کنسل کنه و بیشتر روی پروژه اختصاصی گربه سیاه تمرکز داشته باشه. طبق یکی از فن تئوری های هواداران ، گربه سیاه در "ونوم 2" معرفی میشه تا راه برای ساخته شدن فیلم اختصاصی او فراهم بشه! طبق این نظریه گربه سیاه به جای اسپایدرمن به ونوم کمک میکنه تا کارنیج رو شکست بده! همچنین شایعاتی به گوش میرسه که سونی میخواد از مدلی که مارول استودیوز شخصیت پلنگ سیاه را وارد MCU کرد برای حضور گربه سیاه در دنیای سینمایی خودش استفاده کنه!

 

5- ارتباط کارنیج با ونوم

  ارتباط کارنیج با ونوم

فرضیه های زیادی درباره ارتباط کارنیج با ونوم در این فیلم وجود داره. برخی هواداران عقیده دارند کارنیج در واقع سیمبیوتی است که دولت آمریکا از روی نمونه ای از سیمبیوت ونوم میسازد و سپس به کلتوس کسدی پیوند میخورد. برخی نیز عقیده دارند سیمبیوت کارنیج به جای اینکه مثل دنیای کمیک فرزند سیمبیوت ونوم باشد، برادر اوست! و البته فرضیه ای که درست تر به نظر میرسد این است که سیمبیوت کارنیج از فضا می آید تا راه برای قضیه سیاره سیمبیوت ها و کنال و ... هموار شود.

 

6 - شی کارنیج!

  شی کارنیج!

تئوری عجیبی که از جانب هواداران به گوش میرسد این است که در فیلم "ونوم 2" سونی مجبور است شخصیت شیریک را تغییر دهد زیرا در دنیای کمیک او یک جهش یافته است و سونی اجازه استفاده از جهش یافته ها را ندارد. بنابراین او قرار است با سیمبیوت کارنیج پیوند بخورد و شخصیت جدیدی به نام She-Carnage خلق شود! جالب اینکه طبق این فرضیه شخصیت «آنه وینگ» که در قسمت اول نقشش را خانم «میشل ویلیامز» بازی کرد بار دیگر سیمبیوت ونوم را بر تن میکنه تا با شی کارنیج بجنگه! (میگن دلیلش هم اینه که کارنیج دوست پسرش یعنی دکتر لوئیز رو میکشه!) البته این فرضیه رو زیاد نمیشه جدی گرفت چون گفته شده حضور شخصیت آنه وینگ در فسمت دوم "ونوم" بسیار کوتاه تر از قبل خواهد بود.

 

7- حضور کنال و زمینه سازی برای حضور او در MCU!

  حضور کنال و زمینه سازی برای حضور او در MCU!

گفته میشه همه چیز در "ونوم 2" قراره ربط پیدا کنه به خدای پلید سیمبیوت ها یعنی «کنال»! کنال در سری جدید کمیک های ونوم که اینجا ترجمه شده حضور موثری داشته و قراره در آینده نزدیک به کره زمین حمله کنه. پس اینکه سونی بخواد به او اشاره ای کنه تا در قسمت سوم به طور تمام عیار شاهد حضورش باشیم زیاده. ولی طبق این تئوری سونی و مارول میخواهند با معرفی کنال در قسمت دوم "ونوم" زمینه حضور او در MCU را فراهم کنند زیرا او در دنیای کمیک شمشیری به نام "تمام سیاه نکرو سورد" (All-Black the Necrosword) را خلق کرده که به دست یکی از دشمنان بزرگ ثور به نام «گور» افتاده (این مقاله را بخوانید) که در داستان های ثور و نگهبانان کهکشان حضور داشته و اینجوری ارتباط بین سیمبیوت ها و شخصیت هایی نظیر ثور در MCU که میدانیم به گروه نگهبانان کهکشان ملحق شده شکل میگیرد!

 

8- "ونوم 2 " در دنیای فیلم های مرد عنکبوتی سم ریمی جریان دارد!

 "ونوم 2 " در دنیای فیلم های مرد عنکبوتی سم ریمی جریان دارد!

این فرضیه واقعا عجیب و غریب است زیرا واقعا سونی که دوست داره هر طوری شده خودش رو به MCU وصل کنه چرا باید این فیلم را به فیلم های قبلی مرد عنکبوتی که توسط استاد سم ریمی ساخته شد ربط بده؟ ضمن اینکه در تریلر موربیوس آشکارا اشاراتی به دنیای سینمایی مارول داشتیم. از همه اینها گذشته وقایع فیلم "مرد عنکبوتی 3" تمامی اتفاقات فیلم اختصاصی ونوم را نقض میکنه ولی همچنان برخی هواداران عقیده دارند ونوم 2 در Raimi-verse جریان داره!

 

9- ادی براک در پایان این فیلم میمیره!

  ادی براک در پایان این فیلم میمیره!

برخی عقیده دارند ادی براک در پایان این فیلم در مبارزه با کارنیج کشته میشه و سونی میخواد در قسمت سوم از جایگزین دیگری برای ونوم مثل «مامور ونوم» (Agent Venom) استفاده کنه و بعد این ونوم را به MCU ببره چون همانطور که در این مقاله گفته بودیم مامور ونوم سابقه عضویت در گروه نگهبانان کهکشان را داره!!! اما این اصلا با عقل جور درنمیاد و واقعا چرا  سونی باید برگ برنده اصلی خودش یعنی تام هاردی را بکشه و یک ونوم دیگه را به ما تحویل بده؟ ضمن اینکه تام هاردی خودش تایید کرده که برای سه فیلم با سونی قرارداد بسته. البته شاید در قسمت سوم و در مبارزه با کنال او کشته بشه و سونی بخواد بعدا ونوم را با مثلا مامور ونوم ریبوت کنه ولی در قسمت دوم به نظرم اصلا احتمالش نیست ...

 

10- سرگذشت مرتبط ادی براک و کلتوس کسدی !

  سرگذشت مرتبط ادی و کلتوس !

این یکی احتمال داره درست باشه. یادتونه که تام هاردی چندی پیش عکسی از صحنه فیلمبرداری ونوم 2 را منتشر کرد و بعدش سریع آن را حذف کرد؟ این تصویر اینجاست و به یتیم خانه St. Estes Home For Boys اشاره میکنه که کلتوس کسدی در دنیای کمیک به آنجا میرفته و بعدش آنجا را آتش زد که موجب مرگ 12 نفر شد. حالا طبق این تئوری در فیلم ادی براک که خبرنگاره درباره این آتش سوزی تحقیق میکنه و به کلتوس کسدی میرسه و از طریق یکی از قربانیان این آتش سوزی متوجه میشه کلتوس در گذشته باهاش ارتباطاتی داشته! این ارتباط میتونه میتونه به پدر و مادر ادی براک مربوط بشه. برخی هم میگویند در فیلم قراره کلتوس کسدی برادر ناتنی ادی براک باشه!!!

 

خب این تئوری و شایعاتی بود که بنده با جستجو در اینترنت به آنها برخورد کرده بودم. نظر شما چیست؟ آیا ممکن است درست باشند؟ شما با کدامیک موافق هستید؟

 

 امیر علی قادری

All rights reserved © Spidey.ir 2020

 (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 حقیقتی که باید درباره کارنیج (CARNAGE) بدانید

10 سوالی که پس از دیدن فیلم ونوم در ذهن ما ایجاد شد!

تهدید آمیز ترین زوج های خبیث دنیای کمیک

تاریخچه فیلم های ساخته نشده از ونوم!

نقد و بررسی فیلم ونوم (VENOM)

10 تا از برترین، خشن ترین، عجیب ترین و باحال ترین مبارزات ونوم!

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات فیلم " ونوم " (VENOM)

20 حقیقتی که باید درباره شخصیت ونوم (VENOM) بدانید

حضور مردعنکبوتی در فیلم "موربیوس" و"ونوم ۲" تایید شد؟!

 سری جدید کمیک بوک های ونوم (VENOM) ترجمه شد + لینک دانلود

اطلاعات جدید از فیلم های جدید سونی براساس کمیک بوک های مرد عنکبوتی

10 تفاوت بزرگ ونوم در دنیای کمیک و سینما

معرفی تمام سیمبیوت (SYMBIOTE)ها در کمیک های مارول

رتبه بندی تمام حضورهای ونوم در دنیای انیمیشن

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Night King
#1 Night King 1399-03-17 11:53
راستش خیلی نگران فیلم ونوم۲ هستم!
اگه قرار بود به خودی خود یه فیلم مستقل باشه تو سونی ورس برام اهمیتی نداشت، ولی از اونجایی که زمزمه های جدی ای از حضور و ارتباط شخصیتهای سونی ورس با mcu داره به گوش میرسه، میترسم که این چلنج ها برای مارول دردسر درست کنه. واقعا بدترین کار از سوی مارول اینه که زیر بار این بره که بخواد با سونی همکاری کنه. به نظرم هر زمانی که mcu بخواد خودش رو با دنیای سونی قاطی کنه، همونجا سند زوالش رو امضا کرده. رو این حساب بیشتر تئوری های این مقاله لرزه به تنم مینداخت، چه برسه به این که بخواد هایپم کنه.

خیلی ممنونم از آقای قادری عزیز و بزرگوار بابت این مقاله.


راستی بعد از چند سال عضو سایت شدم و این اولین کامنتمه...
امیدوارم مفید باشم :-*
نقل قول کردن
arian.akn
#2 arian.akn 1399-03-17 12:00
دستتون درد نکنه آقای قادری
حسابی خسته نباشید
۱.۳.۸.۹ به نظرم نامحتمل هستن و حضور کنال در کنار شماره ۱۰ خیلی ایده های خوبی هستن البته فکر کنم خود مرد عنکبوتی هم در فیلم باشه در حد حضور کوتاه تا شاید در قسمت سوم تام هالند رو هم دیدیم
بازم خسته نباشید
نقل قول کردن
hadi1380
#3 hadi1380 1399-03-17 12:01
عجب فرضیه هایی واقعا امیدوارم یه مرد عنکبوتی جدید رو تو فیلم های خودشون بیارن و این رو هم بگم امیدوارم که تام هالند تا ابد در mcu بماند مقاله ی عالی بود خیلی زحمت کشیدید آقای قادری.
نقل قول کردن
arian.akn
#4 arian.akn 1399-03-17 12:02
به نقل از Night King:
راستش خیلی نگران فیلم ونوم۲ هستم!
اگه قرار بود به خودی خود یه فیلم مستقل باشه تو سونی ورس برام اهمیتی نداشت، ولی از اونجایی که زمزمه های جدی ای از حضور و ارتباط شخصیتهای سونی ورس با mcu داره به گوش میرسه، میترسم که این چلنج ها برای مارول دردسر درست کنه. واقعا بدترین کار از سوی مارول اینه که زیر بار این بره که بخواد با سونی همکاری کنه. به نظرم هر زمانی که mcu بخواد خودش رو با دنیای سونی قاطی کنه، همونجا سند زوالش رو امضا کرده. رو این حساب بیشتر تئوری های این مقاله لرزه به تنم مینداخت، چه برسه به این که بخواد هایپم کنه.

خیلی ممنونم از آقای قادری عزیز و بزرگوار بابت این مقاله.


راستی بعد از چند سال عضو سایت شدم و این اولین کامنتمه...
امیدوارم مفید باشم :-*


خوش اومدید :-)
نقل قول کردن
Night King
#5 Night King 1399-03-17 12:23
به نقل از arian.akn:
به نقل از Night King:
راستش خیلی نگران فیلم ونوم۲ هستم!
اگه قرار بود به خودی خود یه فیلم مستقل باشه تو سونی ورس برام اهمیتی نداشت، ولی از اونجایی که زمزمه های جدی ای از حضور و ارتباط شخصیتهای سونی ورس با mcu داره به گوش میرسه، میترسم که این چلنج ها برای مارول دردسر درست کنه. واقعا بدترین کار از سوی مارول اینه که زیر بار این بره که بخواد با سونی همکاری کنه. به نظرم هر زمانی که mcu بخواد خودش رو با دنیای سونی قاطی کنه، همونجا سند زوالش رو امضا کرده. رو این حساب بیشتر تئوری های این مقاله لرزه به تنم مینداخت، چه برسه به این که بخواد هایپم کنه.

خیلی ممنونم از آقای قادری عزیز و بزرگوار بابت این مقاله.


راستی بعد از چند سال عضو سایت شدم و این اولین کامنتمه...
امیدوارم مفید باشم :-*


خوش اومدید :-)


مچکر از شما
نقل قول کردن
naymor
#6 naymor 1399-03-17 12:29
راستش از قسمت یک که بویی بلند نشد، باید دید ۲ چی میشه؟
فقط منم امیدوارم برای جلب توجه، به ریسمون ام سی یو چنگ نندازن...

دلم فقط به درجه سنی بززگسال و اندی سرکیسش خوشه...
نقل قول کردن
Matingh
#7 Matingh 1399-03-17 13:08
سلام.
منم با 6# موافقم امیدوارم از یکش بهتر بشه قسمت اول خیلی معمولی بود اگه تام هاردی بازی نکرده بود شاید ضعیف تر هم میبود .
فرضیه های خیلی جالبی بود دستتون درد نکنه آقای قادری. :lol:
نقل قول کردن
SPIDERBAT
#8 SPIDERBAT 1399-03-17 13:28
سلام
دستتون درد نکنه خسته نباشید
امیدوارم هر کدوم از اینها رو شاهد باشیم چون واقعا کارنیج فوق العادس
نقل قول کردن
Ultemate amir
#9 Ultemate amir 1399-03-17 13:44
راستش من فقط با مورد 6 موافقم بقیه یکم غیر منطقی هستن و اینطوری دیگه به کمیک وفادار نمیمونن ولی بتظرم ممکنه اسپایدرمن توش باشه و مثلا کارنیج سیمبیوت ونومو از ادی جدا کنه ونوم دنبال ادی بگرده که یهو اسپایدرمنو میبینه میره باهاش پیوند میخوره و ....... بعدش ادی میفهمه سیمبیوتش دست اسپایدرمنه بعد میره سراغ اسپایدی سیمبیوتو میگیره و فکر میکنه اسپایدی سیمبیوتو دزدیده و ادی از اسپایدی کینه به دل میگیره(راستش فکر کنم ایده منم منطقی نیست)
نقل قول کردن
behrad_spidey
#10 behrad_spidey 1399-03-17 13:47
خیلی مقالهی جالبی بود من اولین نظرم رو دارم میدم امروز عضو سایت اسپایدی شدم :-)
نقل قول کردن
mhkh
#11 mhkh 1399-03-17 14:00
ممنون بابت مقاله خوبتون آقای قادری. میگم Let there be carnage به معنی بگذارید آنجا کشتار شود نیست؟
نقل قول کردن
SPB
#12 SPB 1399-03-17 14:39
من به نظرم مورد سوم از همه جذاب تره امیدورام به واقعیت بپیونده و خصوصا کارنیج مطلق. :-)
نقل قول کردن
BAdeadpool
#13 BAdeadpool 1399-03-17 14:42
سلام واقعا مقاله جالبی بود بنظرم بعضیاش دور از ذهنن مثلا کارنیج مطلق فکر نکنم باشه بعدش می خواستم بگم بنظرم زود کارنیج رو وارد فیلم دارن می کنن اصلا دوس ندارم دومین خبیث مورد علاقه ام بد به تصویر کشیده بشه
نقل قول کردن
BAdeadpool
#14 BAdeadpool 1399-03-17 14:47
به نقل از mhkh:
ممنون بابت مقاله خوبتون آقای قادری. میگم Let there be carnage به معنی بگذارید آنجا کشتار شود نیست؟

درسته در واقع معنیش می شه :«بزارید اونجا کشت و کشتار(کارنیج)شو د»
نقل قول کردن
Captain-spidey
#15 Captain-spidey 1399-03-17 15:01
ممنونم اقای قادری مقاله عالی بود
به نظرم اگه قرار باشه از روی کارینج مطلق اقتباس بشه هم محتمل تره هم اینکه قشنگ تر(شاید بتونه جبران قسمت قبل رو بکنه)
اگه کنال رو هم بزارن واسه قیسمت سوم که میشه نورالانور
(داستان کارنیج مطلق رو یادتونه انقدر مارو از اومدن کنال و خون خونریزی هایی که قراره همراهش بیاد و توقف ناپذیریش گفتن که وقتی ازاد شد کرک و پرم ریخت و شروع کردم واسه ونوم دعا کرد :o )
اگه قرار باشه قسمت های دوم و سوم رو اینطور کنن به نظرم طرفدار ها خیلی هایپ میشن و فروش خوبی میتونن داشته باشن
نقل قول کردن
BAdeadpool
#16 BAdeadpool 1399-03-17 15:06
به نقل از Captain-spidey:
ممنونم اقای قادری مقاله عالی بود
به نظرم اگه قرار باشه از روی کارینج مطلق اقتباس بشه هم محتمل تره هم اینکه قشنگ تر(شاید بتونه جبران قسمت قبل رو بکنه)
اگه کنال رو هم بزارن واسه قیسمت سوم که میشه نورالانور
(داستان کارنیج مطلق رو یادتونه انقدر مارو از اومدن کنال و خون خونریزی هایی که قراره همراهش بیاد و توقف ناپذیریش گفتن که وقتی ازاد شد کرک و پرم ریخت و شروع کردم واسه ونوم دعا کرد :o )
اگه قرار باشه قسمت های دوم و سوم رو اینطور کنن به نظرم طرفدار ها خیلی هایپ میشن و فروش خوبی میتونن داشته باشن

هیجانش خیلی بالا عه ولی خیلی مقدمه می خواد مثلا باید کارنیج سیاه رو بسازن که بعدم نفوذشو تو شهر نشون بدن برا درست کردن کارنیج سیاه باید کسدی کشته بشه من که می گم خیلی زوده برا معرفی و فیلم از روی کارنیج چه برسه به کارنیج مطلق
نقل قول کردن
B.K.T
#17 B.K.T 1399-03-17 15:20
خیلی خب مقاله جالبی بود نظر من درمورد این فرضیه ها اینه
۱:نه این کلا داستان خوبی نبود
۲:خیلی زوده
۳:با توجه به تریلر موربیوس شاید
۴:با توجه به اخبار و شایعات کذب نظری ندارم
۵:اینجوری بهتره تا کارنیج یه سیمبیوت جدا باشه .این طوری مسولیتشم با ونومه.
۶:فکر نکنم بخوان این کارو بکنن چون غیر ضروریه
۷:شاید توی صحنه ی پس از تیتراژ
۸:این یکی با غول چراغ جادو هم ممکن نیست
۹:اصلا چرا باید این اتفاق بیفته :o
۱۰:ایده ی جالبی احتمالا درسته
نقل قول کردن
Spider-Fan
#18 Spider-Fan 1399-03-17 15:38
ممنون از آقای قادری.
برای این فیلم که بعیده، ولی به نظرم سونی اگه واقعاً قصد داره یه یونیورس سینمایی درست‌و‌حسابی و جدّی بسازه، اقتباس از داستان Knull توی قسمت سوّم می‌تونه گزینۀ خوبی باشه.
تم‌های یونیک و بکری رو می‌تونه وارد دنیای سینمایی‌اش کنه و رگه‌های اسطوره‌شناسی و کیهانی بهش اضافه کنه.
هر چند شخصاً امیدوارم فیلم موربیوس و این فیلم بر خلاف قسمت قبلی فروش خوبی نکنن و سودآوری مناسبی برای سونی نداشته باشن.
کاراکترهای Spider-Verse دست مارول جاشون امن‌تره!
ولی خودمونیم، Let There Be Carnage از Star Wars: Episode I: The Phantom Menace هم عنوانِ مسخره‌تریه. خیلی غلوآمیز و اگزجره‌ست!
نقل قول کردن
Spider-Fan
#19 Spider-Fan 1399-03-17 15:54
به نقل از BAdeadpool:
به نقل از mhkh:
ممنون بابت مقاله خوبتون آقای قادری. میگم Let there be carnage به معنی بگذارید آنجا کشتار شود نیست؟

درسته در واقع معنیش می شه :«بزارید اونجا کشت و کشتار(کارنیج)شود»

نه.
Let there be sth یه عبارته که برای تأکید یا برای دعا و ابراز امیدواری به کار می‌ره.
کلمۀ «there» ترجمه نمی‌شه اون‌جا.
ولی بقیه‌اش تفسیر مترجمه.
مثلاً «بگذارید کشت‌و‌کشتار آغاز بشه» یا «بگذارید کارنیج بیآید» درستن جفت‌شون.
ولی چون عنوان واضحاً داره به کارنیج اشاره می‌کنه، ترجمۀ دوم بهتره.
نقل قول کردن
BAdeadpool
#20 BAdeadpool 1399-03-17 20:02
به نقل از Spider-Fan:
به نقل از BAdeadpool:
به نقل از mhkh:
ممنون بابت مقاله خوبتون آقای قادری. میگم Let there be carnage به معنی بگذارید آنجا کشتار شود نیست؟

درسته در واقع معنیش می شه :«بزارید اونجا کشت و کشتار(کارنیج)شود»

نه.
Let there be sth یه عبارته که برای تأکید یا برای دعا و ابراز امیدواری به کار می‌ره.
کلمۀ «there» ترجمه نمی‌شه اون‌جا.
ولی بقیه‌اش تفسیر مترجمه.
مثلاً «بگذارید کشت‌و‌کشتار آغاز بشه» یا «بگذارید کارنیج بیآید» درستن جفت‌شون.
ولی چون عنوان واضحاً داره به کارنیج اشاره می‌کنه، ترجمۀ دوم بهتره.

اوه چه جالب نمی دونستم



ببخشید که اطلاعات غلط دادم :sigh: :oops:
نقل قول کردن
BAdeadpool
#21 BAdeadpool 1399-03-17 20:05
ولی امیدوارم این داستان ربطی به کنال و کارنیج مطلق نداشته باشه و بعدا فیلمی به عنوان بازگشت مجدد کارنیج(اسمشم دوست دارم با حال می شه)که مربوط به کارنیج مطلق می شه اینجوری هم پیش ضمینه ای وجود داره هم بنظرم داشتانش خیلی پر عمق تر خواهد بود
نقل قول کردن
mhkh
#22 mhkh 1399-03-17 20:50
به نقل از Spider-Fan:
به نقل از BAdeadpool:
به نقل از mhkh:
ممنون بابت مقاله خوبتون آقای قادری. میگم Let there be carnage به معنی بگذارید آنجا کشتار شود نیست؟

درسته در واقع معنیش می شه :«بزارید اونجا کشت و کشتار(کارنیج)شود»

نه.
Let there be sth یه عبارته که برای تأکید یا برای دعا و ابراز امیدواری به کار می‌ره.
کلمۀ «there» ترجمه نمی‌شه اون‌جا.
ولی بقیه‌اش تفسیر مترجمه.
مثلاً «بگذارید کشت‌و‌کشتار آغاز بشه» یا «بگذارید کارنیج بیآید» درستن جفت‌شون.
ولی چون عنوان واضحاً داره به کارنیج اشاره می‌کنه، ترجمۀ دوم بهتره.

به نظرم عنوان فیلم خیلی خوبه چون یه ایهام خاصی داره.
نقل قول کردن
AZIZ
#23 AZIZ 1399-03-17 22:12
خیلی ممنونم از آقای قادری عزیز و بزرگوار بابت این مقاله.


راستی بعد از چند سال عضو سایت شدم و این اولین کامنتمه...
امیدوارم مفید باشم
منم با نظر شما موافقم به نظرم مارول نباید زیر بار چنین چیزی بره
نقل قول کردن
Marvel spidey
#24 Marvel spidey 1399-03-17 22:14
به نقل از AZIZ:

خیلی ممنونم از آقای قادری عزیز و بزرگوار بابت این مقاله.


راستی بعد از چند سال عضو سایت شدم و این اولین کامنتمه...
امیدوارم مفید باشم
منم با نظر شما موافقم به نظرم مارول نباید زیر بار چنین چیزی بره

خوش آمدی دوست عزیز
نقل قول کردن
arian.akn
#25 arian.akn 1399-03-17 22:32
به نقل از Marvel spidey:


خیلی ممنونم از آقای قادری عزیز و بزرگوار بابت این مقاله.


راستی بعد از چند سال عضو سایت شدم و این اولین کامنتمه...
امیدوارم مفید باشم
منم با نظر شما موافقم به نظرم مارول نباید زیر بار چنین چیزی بره

خوش آمدی دوست عزیز

فکر کنم شما اشتباه متوجه شدید آقای Aziz از آقای night kingنقل قول کردن ولی یه اشتباهی پیش اومده ظاهراً
و شما باید به آقای نایت کینگ خوش آمد میگفتین (نظر اول رو یخونین) به هرحال از این اشتباهات زیاد رخ میدن مهم نیست :-)
نقل قول کردن
arian.akn
#26 arian.akn 1399-03-17 22:34
باز هم تشکر بابت مقاله
نقل قول کردن
VENOMPOOL
#27 VENOMPOOL 1399-03-17 22:37
سلام.واقعا بخاطر این مقاله عالی از شما تشکر میکنم.
به نظر من احتمال شماره ۵و۱۰ از بقیه خیلی بیشتره و قطعا یکی از این دو اتفاق در فیلم ونوم ۲ به وقوع میپیونده.
ولی به نظر من اون عکس منتشر شده از صحنه فیلم برداری فقط به این موضوع اشاره داره که کلتوس یتیمخانه رو آتیش میزنه و....اما این احتمال خیلی کمه که برادر ناتنی ادی از آب دربیاد.خیلی خیلی کم.
نقل قول کردن
Marvel spidey
#28 Marvel spidey 1399-03-17 22:38
به نقل از arian.akn:
به نقل از arian.akn:
به نقل از Marvel spidey:
به نقل از AZIZ:
[quote name="Night King"]راستش خیلی نگران فیلم ونوم۲ هستم!
اگه قرار بود به خودی خود یه فیلم مستقل باشه تو سونی ورس برام اهمیتی نداشت، ولی از اونجایی که زمزمه های جدی ای از حضور و ارتباط شخصیتهای سونی ورس با mcu داره به گوش میرسه، میترسم که این چلنج ها برای مارول دردسر درست کنه. واقعا بدترین کار از سوی مارول اینه که زیر بار این بره که بخواد با سونی همکاری کنه. به نظرم هر زمانی که mcu بخواد خودش رو با دنیای سونی قاطی کنه، همونجا سند زوالش رو امضا کرده. رو این حساب بیشتر تئوری های این مقاله لرزه به تنم مینداخت، چه برسه به این که بخواد هایپم کنه.

خیلی ممنونم از آقای قادری عزیز و بزرگوار بابت این مقاله.


راستی بعد از چند سال عضو سایت شدم و این اولین کامنتمه...
امیدوارم مفید باشم
منم با نظر شما موافقم به نظرم مارول نباید زیر بار چنین چیزی بره

خوش آمدی دوست عزیز


فکر کنم شما اشتباه متوجه شدید آقای Aziz از آقای night kingنقل قول کردن ولی یه اشتباهی پیش اومده ظاهراً
و شما باید به آقای نایت کینگ خوش آمد میگفتین (نظر اول رو بخونین) به هرحال از این اشتباهات زیاد رخ میدن مهم نیست :-)

خیلی ببخشید بله اشتباه کردم ممنون که گقتی
نقل قول کردن
Marvel spidey
#29 Marvel spidey 1399-03-17 22:40
به نقل از Night King:
راستش خیلی نگران فیلم ونوم۲ هستم!
اگه قرار بود به خودی خود یه فیلم مستقل باشه تو سونی ورس برام اهمیتی نداشت، ولی از اونجایی که زمزمه های جدی ای از حضور و ارتباط شخصیتهای سونی ورس با mcu داره به گوش میرسه، میترسم که این چلنج ها برای مارول دردسر درست کنه. واقعا بدترین کار از سوی مارول اینه که زیر بار این بره که بخواد با سونی همکاری کنه. به نظرم هر زمانی که mcu بخواد خودش رو با دنیای سونی قاطی کنه، همونجا سند زوالش رو امضا کرده. رو این حساب بیشتر تئوری های این مقاله لرزه به تنم مینداخت، چه برسه به این که بخواد هایپم کنه.

خیلی ممنونم از آقای قادری عزیز و بزرگوار بابت این مقاله.


راستی بعد از چند سال عضو سایت شدم و این اولین کامنتمه...
امیدوارم مفید باشم :-*

خوش آمدی دوست گرامی
نقل قول کردن
Captain.shiraz
#30 Captain.shiraz 1399-03-18 13:33
گزینه های ۴ و ۵ واقعاً خیلی بهتر از بقیه هستند.
گزینه ۱۰ که یعنی کلیشه کینه و انتقام و جالب نیست.
گزینه ۸ هم واقعاً مضحکه، «مرد عنکبوتی دهه ۲۰۰۰» مرده اینو چرا بعضیا نمیفهمن.
ای کاش سونی از «اندرو گارفیلد» استفاده کنه
به چند دلیل:
اول این که فیلم های اندرو گارفیلد ناقص موندن
دوم این که دنیای سونی میتونه بدون نیاز به MCU جریان پیدا کنه
سوم این که دیدار تام و اندرو به عنوان دو مرد عنکبوتی از دو دنیای متفاوت میتونه خیلی جالب باشه
چهارم این که تام هالند در MCU باقی میمونه و آسیبی به اون داستان ها وارد نمیشه
نقل قول کردن
captain A.R.J
#31 captain A.R.J 1399-03-20 15:04
یه سوال داشتم الان هم سونی و هم مارول میتونند از اسپایدرمن استفاده کنند یا داستان جور دیگه ای هستش من اخر جریان رایت اسپایدرمنو نفهمیدم به نظر من شماره 8 غیر ممکنه اینجوری باشه یعنی 2 تا ادی راک داریم؟ 9 هم اتفاق نمی افته یعنی حداقل تو این فیلم نه شاید برای ونوم3یا4 ولی اگه اسپایدرمن حضور داشته باشه احتمالا از همون حداکثر کارنیج استفاده میشه اگه حضور نداشته باشه استفاده از گربه سیاه دور ذهن نیست ومقدمه ای برای فیلم اختصاصیش میشه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

51

15

16

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

21

31

36

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

008

009

25

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

34

35

48

46

45

44