نقد و بررسی نخستین تریلر منتشر شده از فیلم "موربیوس" (Morbius)

نقد و بررسی نخستین تریلر منتشر شده از فیلم "موربیوس" (Morbius)

چند ساعت پیش اولین تریلر از موربیوس منتشر شد و ما را تا حد زیادی غافلگیر کرد!

(اگر تریلر را تماشا نکرده اید بروید اینجا).

"موربیوس: خون آشام زنده" (Morbius: The Living Vampire) رو یادتون هست؟ آمممم ... یادتون نیست؟ اصلا نمیشناسیدش؟ اُکی! حق هم دارید! مشکلی نیست ... ولی این دلیل نمیشه که سونی نخواد با حضور «جَرِد لتو» از رویش فیلمی بسازه که مشخص نیست آیا به MCU ربط داره یا داره یا اگه داره چقدر ربط داره و اسپایدرمن توش چکاره است! 

با ما باشید تا این تریلر را براتون تحلیلش کنیم!

 

1- با مایکل موربیوس آشنا شوید !

با مایکل موربیوس ملاقات کنید

اولین لحظه در تریلر به عنوان معرفی نامه ای است برای دکتر مایکل موربیوس . البته به عنوان یک بچه! درست مثل استیون راجرز در MCU، او هم ظاهرا در دوران کودکی یک بچه مریض و ضعیف بوده که قلدرهای مدرسه اذیتش میکردن چون یک بیماری نادر خونی داشته که باعث شده بوده بدنش دِفُرمه و بدشکل بشه.

به نظر میرسه که در فیلم شاهد اُریجین تغییر یافته ای از موربیوس باشیم. چون در دنیای کمیک او در کشور یونان بزرگ شد و مادرش او را به صورت بچه ای منزوی بزرگ کرد. ولی در فیلم انگار او در یک مدرسه شبانه روزی یا موسسه آموزشی هستش.

 

2- واو! ما دو تا «جَرِد» تو این فیلم داریم!

جرد هریس

به جز «جرد لتو» که نقش موربیوس رو در این فیلم بازی میکنه یک بازیگر دیگر هم داره که اونم اسمش جرده! «جرد هریس» (Jared Harris) بازیگری است که اخیرا در سریال های "چرنوبیل" و The terror بسیار خوش درخشیده و به نظر میرسه در این فیلم هم از شخصیت های اصلی باشه.

 ما دو تا «جَرِد» تو این فیلم داریم

ظاهرا او قراره به نوعی نقش "مرشد" موربیوس را بازی کنه ولی مطمئن نیستیم که آیا شخصیتی اریجینال را داره یا اینکه از روی شخصیت های مارول اقتباس شده. شاید هم چیز دیگری باشه . یعنی ممکنه معلوم بشه دشمن موربیوس است مثل «دکتر پِین» (Doctor Paine)!

دکتر پین

در دنیای کمیک های موربیوس، دکتر پین یک جراح بی رحم بود که روی بیماران خودش آزمایش میکرد و آنها را شکنجه میداد تا بفهمه معنای درد چیه چون خودش نمیتونست درد را حس کنه!

 

3- دکتر موربیوس وارد میشود!

دکتر موربیوس

خُب ... اینجاش دیگه خیلی به کمیک بوک ها نزدیکه چون دکتر موربیوس را میبینیم که بزرگ شده، معروف شده و در رشته بیولوژی  جایزه نوبل گرفته:

جایزه نوبل

اما در زندگی یک ماموریت برای خودش داره و اونم اینه که بیماری خودش رو درمان کنه و به قول خودش "زمان داره براش از دست میره".

 

4- با دکتر مارتین بنکرافت آشنا شوید!

 با دکتر مارتین بنکرافت ملاقات کنید!

صحنه های بعدی تریلر ما رو با مشکلات جسمانی دکتر موربیوس آشنا میکنند و اینکه وضعیت جسمانی بسیار اسفناکی داره:

مایکل موربیوس

سپس با شخصیت «مارتین بَنکرافت» (Martine Bancroft) آشنا میشویم که نقشش رو خانم «آدریا آرجونا» بازی میکنه و انگار در فیلم مثل همکار موربیوس در آزمایشگاه عمل میکنه.

در دنیای کمیک مارتین بنکرافت نامزد موربیوس است که مُرد و بعدش به عنوان یک خون آشام برگشت تا دشمنش بشه.

کمیک موربیوس

او بیش از یک بار در دنیای کمیک مرده!

حال باید دید نقش ایشون در فیلم دقیقا چیه؟ آیا قراره در پیدا کردن راه علاج دکتر موربیوس بهش کمک کنه یا داره عمداً او را به سمتی سوق میده که نباید بره؟

خفاش خون آشام

و اما تصویری که از اون خفاش خون آشام میبینیم نشان دهنده اتفاقات شومی است که قراره برای مایکل موربیوس بیفته!

 

5- خون آشام وارد میشود!

خون آشام وارد میشود

موربیوس در تریلر میگه "کاری که میخواهیم بکنیم دقیقا قانونی نیست" . منظورش اینه که روشی برای معالجه خودش پیدا کرده که از نظر علمی یا شایدم قوانین بین المللی مجاز نیست. سپس او را میبینیم که از هلی کوپتر پیاده میشه و معلومه به جایی ممنوعه پای گذاشته و سپس دستش رو خونی میکنه و جلوی دروازه ای میگیره که حالت الکتریکی داره و خفاش ها بهش هجوم میارن!

جرد لتو

همراهانش با ترس و وحشت از مکان فرار میکنند ولی او در آنجا میمونه!

خب این اُریجین واقعا به نظر مسخره میرسه! (آدم باید راستش رو بگه ...) در دنیای کمیک origin او در شماره 102 "مرد عنکبوتی شگفت انگیز" روایت شد که از این چیزی که در تریلر دیدیم بهتر بود: موربیوس که به بیماری نادر خونی دچار شده بود و روی خفاش های خون آشام مطالعه میکرد به همراه نامزد و همکارش با یک کشتی به نقطه دوری رفتند و سپس در آزمایشگاه این کشتی روی خودش آزمایش کرد تا  از شر بیماری اش خلاص شود ولی به خون آشام تبدیل شد و اون همکارش را کشت که بعدا باعث تاسف خودش شد.

کمیک مرد عنکبوتی - موربیوس

کمیک morbius

البته حدس میزنم در دنیای کمیک هم احتمالا origin او بعدا تغییراتی کرده که من ازش بی خبر هستم ولی چیزی که مشخصه در فیلم روی تاثیر خفاش های خون آشام در تبدیل شدن او به یک خون آشام خیلی تمرکز شده است.

 

6- خون آشام نه، شِبه-خون آشام!

شِبه خون آشام!

در دنیای کمیک های مارول ما اصطلاحی داریم به نام "شِبه-خون آشام" (Pseudo-vampires) که به خون آشامانی اطلاق میشه که توسط جادوی کتاب دارک هولد خلق نشده اند و به دلایل دیگر (مثلا علمی) قابلیت های خون آشام ها را پیدا کرده اند (برای آشنایی با کتاب دارک هولد ، اینجا بروید). شبه-خون آشامان قدرت هایی شبیه به خون آشامان واقعی را دارند ولی نقاط ضعف آنان را ندارند. به جز موربیوس میشه به شخصیت های دیگری مثل «بلید» یا «نینا پرایس» اشاره کرد که در دنیای مارول شبه-خون آشام هستند. در تریلر هم موربیوس پس از اون اتفاق خفاشی (!) تبدیل به همچین چیزی شده. البته جالبه که ظاهرش هم خون آشامی نشده و فقط هیکل و عضلات قلمبه پیدا کرده و البته قدرت جسمانی فوق بشری!

خودش میگه سرعت و قدرت جسمانی فوق بشری پیدا کرده:

و البته قدرت مکان یابی انعکاسی (echolocation)!

(راستی دقت کردید اون جایی که میخوان سرعتش رو نشون بدن چقدر شبیه به سکانس های تله پورت کردن شخصیت «نایت کرالر» تو فیلم "مردان ایکس 2" بود؟!)

و البته در صحنه هایی شاهد هستیم که موربیوس میگه که باید خون بخوره! و به آدم هایی مسلح هم حمله میکنه:

در دنیای کمیک  او سعی میکرد که تا جای ممکن از خون حیوانات مصرف کنه و یا اگر به انسانی حمله میکنه از میان تبهکاران و خلافکاران باشه که وجدانش اذیت نشه!

کمیک morebius

در فیلم هم به نظر میاد همین طور باشه ...

 

7- MCU بازی سونی شروع میشود!

اون وسطای تریلر یهو میبینیم که اعلام میشه این فیلم توسط همان استودیویی ساخته شده که فیلم های "اسپایدرمن: بازگشت به خانه" و "اسپایدرمن: دور از خانه" و "ونوم" را ساخته!

سونی خیلی دلش میخواد خودش رو به دنیای سینمایی مارول (MCU) وصل کنه!

 

8- مرد عنکبوتی قاتل؟

 مرد عنکبوتی قاتل؟

در یکی از شات های جالب تریلر (که البته از چند روز پیش لو رفته بود) ما موربیوس را میبینیم (در حالی که لباس نارنجی رنگ زندانی ها رو بر تن داره) داره تو خیابان راه میره و پشت سرش تصویر مرد عنکبوتی دیده میشه که نوشته "قاتل". آیا منظور از قاتل اشاره به اتفاقاتی است که در فیلم "مرد عنکبوتی: دور از خانه" رخ داد و در آن میستریو برای پیتر پارکر پاپوش دوخت و هویت مخفی اش رو لو داد؟

(سونی که قطعا میخواد ما همچین تصوری بکنیم!). اگر اینطور باشه پس این باز هم نشانه ای است مبنی بر اینکه این فیلم در MCU رخ میده یا اینکه بهش ربط داره. اما جالب اینه که تصویری که از اسپایدرمن روی دیوار حک شده مربوط به "دور از خانه" و لباس تام هالند در این فیلم نمیشه بلکه از لباس فیلم های سم ریمی که در بازی اسپایدرمن برای کنسول PS4 میشه unlock کرد گرفته شده!

لباس مرد عنکبوتی ps4

 

9- «سایمون استراود» وارد میشود!

 سایمون استراود!

اولین نگاه به شخصیت «سایمون استراود» (Simon Stroud) را در تریلر شاهد هستیم که نقشش را آقای «ترسی گیبسون» بازی میکنه و به نظر میرسه قراره شاهد مبارزه بزرگی در جنگل باشیم. در دنیای کمیک استراود که مامور سازمان سیا بود که به سازمان شیلد پیوست و با موربیوس و دیگر موجودات شبه – خون آشام مبارزه کرد.

سایمون استراود

او در این تصویر نوعی زره در روی بازوی راست خودش داره. دقیقا نمیدونیم چیه ولی احتمال میدیم در داستان فیلم نقش مهمی داشته باشه!

 

10- «لاکسیاس کراون» !

 لاکسیاس کراون !

«مَت اسمیت» در این فیلم نقش خبیثی رو بازی میکنه به نام «لاکسیاس کراون» (Loxias Crown) که در یک صحنه او را میبینیم که در ایستگاه مترو هستش . او در دنیای کمیک ترکیبی است از یک خون آشام و جهش یافته و جالبه که بدونید در دنیای کمیک بیشتر با گروه مردان ایکس و اسپایدرمن مبارزه کرده تا موربیوس! (لقبش هم هست Hunger) .

البته شنیده میشه که در فیلم قراره تغییرات زیادی در ظاهر و اُریجین این شخصیت داده بشه.

 

11- ظاهری وفادار به دنیای کمیک!

در انتهای تریلر شاهد لحظات ترسناکی هستیم که قراره به تماشاچی القا کنه که موربیوس داره به یک سری آدم حمله میکنه. اما چیزی که مهمه اون لحظه ای است که ظاهری از موربیوس را نشان میده که کاملا به دنیای کمیک وفاداره (پوست خاکستری، دماغ سر بالا و دندان های خون آشامی و چشمان قرمز)! :

عکس hunger

حالا مقایسه کنید:

موربیس

به نظرم او در طول فیلم پس از دستیابی به قدرت های خودش میتونه هر وقت میخواد به این شکل هم دربیاد.

  

12- والچر؟!

مایکل کیتون در نقش والچر ((Vulture

و اما قطعا شوکه کننده ترین بخش این تریلر مربوط به صحنه پایانی میشه که یک کامئوی غافلگیر کننده از «مایکل کیتون» میبینیم در نقش «آدریان تومز» ملقب به «والچر»! همان شخصیتی که در پایان فیلم "بازگشت به خانه" توسط اسپایدرمن دستگیر و به زندان افتاد.

او به موربیوس میگه:" Got tired of doing the whole good guy thing, huh?" (= از آدم خوبه بودن خسته شدی ، ها؟). پس آیا یک تیم آپ بین آنها شاهد خواهیم بود؟ آیا تومز و موربیوس دوست هستند یا دشمن؟ اسپایدرمن در کجای این قضیه قرار میگیره؟ آیا پای "شش خبیث" در میان است؟ البته من که شخصا حدس میزنم کیتون فقط و فقط برای چند ثانیه در این فیلم خواهد بود ولی برام جالبه که بدونم تومز از کجا موربیوس رو میشناسه (چون با اسم او را صدا میزنه).

اتفاقا تحلیل گر قهار سایت ما استاد «احمد فقیه» الان دو عکس جالب برام فرستادن و متذکر شدن که کیتون در این تصویر با همون لباس زندان در صحنه پس از تیتراژ فیلم "مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه" دیده میشه:

و از اون عجیب تر اینکه اگر خوب به پشت سر آقای «مک گارگن» در صحنه پس از تیتراژ "مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه" دقت کنیم فردی را با ظاهری شبیه به موربیوس میبینیم:

 !!!

 

در هر حال این تریلر درسته که چیز خاصی نداشت و توقع ما رو از این فیلم بالاتر نبرد ولی باعث شد نسبت بهش حساس تر بشیم. سونی با زرنگی اشاراتی به MCU در اون گنجانده بود تا هواداران نسبت بهش کنجکاو بشن و درباره شون بحث کنند. من مطمئن هستم عکس هایی که در چند روز اخیر از این تریلر لو رفته بود کار خود سونی بود! چون تصاویر لو رفته کاملا حساب شده بود (یکی درباره اسپایدرمن روی دیوار و دیگری ظاهر وفادارانه موربیوس به دنیای کمیک) سونی میخواسته واکنش هواداران رو نسبت این قضایا بسنجه و در این راه موفق هم بود. الانم خوشحاله که تریلری منتشر کرده که باعث شده هوادارا تا مدتها درباره اش بحث کنند و در نهایت برن فیلمو ببینند تا بفهمن چه ربطی به MCU داره!  ولی اگر این موارد را از تریلر حذف کنیم واقعا چیز خاصی که باعث امیدواری ما بشه مشاهده نکردیم! حدس من اینه در این فیلم نه اسپایدرمن را خواهیم دید و نه تام هالند را. سونی فقط میخواد یک هیجانی برای فیلم ایجاد کنه و فروش کنه و تمام!

 

نظر شما چیست؟

 

مهدی ترابی مهربانی

All rights reserved © Spidey.ir 2020

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط :

20 ایستراگ (EASTER EGG) برتر در فیلم "موربیوس" (MORBIUS)

معرفی تمامی فیلم های ابرقهرمانی سال 2020

نگاهی به كمیك های "موربیوس خون آشام" (MORBIUS)

 داغ داغ! نخستین تصویر و اشاره به مردعنکبوتی در تریلر "موربیوس خون آشام زنده" لو رفت!!!

داغ داغ داغ! سونی و مارول به توافق جدیدی رسیدند، فیلم سوم مردعنکبوتی در MCU جریان خواهد یافت + تاریخ انتشار

سونی حداقل 5 یا 6 سریال تلویزیونی بر اساس کارکترهای دنیای مردعنکبوتی خواهد ساخت

داغ داغ! اولین نگاه به ظاهر "جرد لتو" در قالب "موربیوس خون آشام زنده" فاش شد!

خبرهای عجیب و غریب از فیلم های جدید سونی براساس دنیای کمیک های مرد عنکبوتی

خبر داغ و فوری! «جرد لتو» نقش «موربیوس خون آشام» را بازی میکنه!

نقد و بررسی "مردعنکبوتی : دور از خانه

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Iron heart
#1 Iron heart 1398-10-24 15:20
سلام آقای ترابی مممنون بابت مقاله سونی میوتانت و خون آشام رو ریخته تو مخلوط کن :D ولی راستش با نظرم اون موقع نمیخاستن فیلم موربیوس رو بسازن که تو فیلم بازگشت به خانه یه اشاره ای بهش کردن ولی هر جوری حساب میکنم اگه اسپایدی رو سونی بخواد از mcu بیاره بیرون بره تو sony verse هیچ دلیلی پیدا نمیکنم
نقل قول کردن
The spider
#2 The spider 1398-10-24 15:23
بابت مقاله دقیق واقعا ممنونم.
راستش درسته که انتظارات و سوالات رو خوب جواب نداد ولی من به این فیلم خیلی امیدوارم که سونی بتونه بعد از مدت خیلی زیادی بالاخره تو ساختن فیلم از شخصیت های اسپایدرمن موفق بشه اون هم با کمک MCU و خود اسپایدرمن.
ولی اگر هم موفق نشه(که امیدوارم بشه) این فیلم مثل ونوم بزرگترین نکته مثبتش به نظرم بازی جرد لتو خواهد بود.
به امید حضور این فیلم تو MCU و موفقیتش
نقل قول کردن
spider_fan
#3 spider_fan 1398-10-24 15:31
ممنون اقای ترابی با مقاله عالیتون
فقط یه سوال اگه لاکسیاس کراون جهش یافته هستش پس رایتش دست فاکس (سابق !) نیست ؟
در کل من 50-50 به این فیلم امیدوارم
من فکر کنم کل حضور مردعنکبوتی فقط در حد یه ایستراگ باشه
سونی فقط داره الکی شلوغش میکنه
ولی من فکر کنم اون قسمتی که توی تریلر نشون داد دقیقا به اریجین اشاره نکرده باشه
البته این نظر منه
ولی احتمالا حضور مایکل کیتون (والچر) بیشتر ازیک کامئو باشه چون سونی (مثلا) می خواد خودشو پیرو MCU نشون بدهبرای همین شاید یه ذره بیشتر بهش بها بده
درضمن مثل این که سونی بالاخره داره به ارزوش میرسه و داره شش خبیثو (شاید :-* ) دور هم جمع میکنه
ولی خدا کنه مرد عنکبوتی از MCU نره و به دوباره به دست سونی خرابکار بیفته

راستی ! من داشتم نقد بعضی از دوستانو درباره تریلر می خوندم که میگفتن تم دارک به درد مردعنکبوتی نمی خوره
شما برو شاهکا اخرین شکر کریونو بخون ببین تم دارک به درد کی نمی خوره (!) 8)


ممنون از وقتتون
نقل قول کردن
mtm
#4 mtm 1398-10-24 15:34

اوج اصرار سونی در مرتبط کردن این فیلم با اسپایدرمن و mcu رو میشه در این تصویر مشاهده کرد ! فقط دقت کنید که فونت به کار رفته برای spider-man چقدر درشت تر از عنوان فیلمه! :-* یعنی فقط خواستن بیننده چشمش بیفته به SPIDER-MAN
کیف میکنم به خدا! کدوم شخصیت رو تو دنیا میشناسید که همزمان دو تا شرکت بزرگ ازش نون بخورن؟ کدوم شخصیت رو میشناسید که از روی دشمن درجه سومش هم فیلم اختصاصی بسازن؟ فقط اسپایدرمن....
نقل قول کردن
mtm
#5 mtm 1398-10-24 15:36
شما مطمئن باشید اگه تا الان حضور تام هالند در این فیلم قطعی بود (حتی کامئوی او) سونی قطعا و قطعا تو تریلر نشونش میداد .. شک نکنید
نقل قول کردن
M.ALI.S.S
#6 M.ALI.S.S 1398-10-24 15:57
خب امیدوارم تریلر بعدی خفن تر باشه ، مثل ونوم.
راستی نظرتان در مورد آهنگ فور الیز که در پس زمینه تریلره چیه؟
لباس مرد عنکبوتی هم به نظر من بیشتر شبیه ترکیبی از مرد عنکبوتی سم ریمی و مرد عنکبوتی شگفت انگیز بود
نقل قول کردن
mtm
#7 mtm 1398-10-24 16:00
به نقل از M.ALI.S.S:

لباس مرد عنکبوتی هم به نظر من بیشتر شبیه ترکیبی از مرد عنکبوتی سم ریمی و مرد عنکبوتی شگفت انگیز بود

همون لباس مرد عنکبوتی فیلم های ریمی است که در بازی اسپایدرمن ps4 میشه unlock کرد
نقل قول کردن
Spider-Fan
#8 Spider-Fan 1398-10-24 16:06
به نقل از mtm:
به نقل از M.ALI.S.S:

لباس مرد عنکبوتی هم به نظر من بیشتر شبیه ترکیبی از مرد عنکبوتی سم ریمی و مرد عنکبوتی شگفت انگیز بود

همون لباس مرد عنکبوتی فیلم های ریمی است که در بازی اسپایدرمن ps4 میشه unlock کرد

نقل قول کردن
Spider-Fan
#9 Spider-Fan 1398-10-24 16:14
به نقل از spider_fan:
راستی ! من داشتم نقد بعضی از دوستانو درباره تریلر می خوندم که میگفتن تم دارک به درد مردعنکبوتی نمی خوره
شما برو شاهکا اخرین شکر کریونو بخون ببین تم دارک به درد کی نمی خوره (!) 8)

این‌که اسپایدرمن می‌تونه داستان دارک داشته باشه، با این‌که مناسب داستان‌های دارک باشه خیلی متفاوته...
درستش اینه که تم دارک، تم «غالب و اصلی» اسپایدرمن نیست.
واقعاً هم نیست! یکی از دلایلی که خیلی‌ها ناامیدن نسبت به سونی‌ورس، این اصراریه که بر دارک‌کردن دنیاش داره.
شما فکر کن کل اسپایدرورس رو بیاری توی یه اتمسفر دارک و خشن. یا باید قید خودِ اسپایدی رو بزنی، یا اون رو هم با این دنیای دارک وفق بدی.
در هر ۲ حالت نتیجهٔ مطلوبی نخواهد داد...
اما در این‌که اسپایدرمن هم می‌تونه داستان دارک داشته باشه که شکی نیست!
اصلاً چرا راه دور بریم؟ همین کارنیج مطلق مگه دارک نبود؟!
نقل قول کردن
hassan91
#10 hassan91 1398-10-24 16:33
مرسی بابت تحلیل.

من خبر دار شدم که اگه سونی تا پنج سال و نه ماه فیلم مرد عنکبوتی رو نسازه و نده بیرون. رایتش به مارول برمیگرده. تابلوعه که چرا رو آوردن به این جور فیلما.

من چشم واسه این موربیس آب نمیخوره.
نقل قول کردن
hassan91
#11 hassan91 1398-10-24 16:35
شاید به این دلیل بوده که سونی در ساخت مرد عنکبوتی چهار عجله کرده و با سم ریمی راه نیومده!!!
نقل قول کردن
Infinity
#12 Infinity 1398-10-24 19:12
احساس میکنم سونی کلا داره چاخان میکنه تو تریلر
دیدی اصن فردا فیلم اکران شد و هیچکدوم از اشاراتش به اسپایدی نبود(البته بجز والچر)
شاید بشه گفت این فیلم هم سرنوشتش مثل ونوم شه
به هرحال ما بدی کسیو نمیخوایم به قول خودمون به امید موفقیت این فیلم
از ظاهرش خوشم اومد فقط چرا سیبیلوئه؟ :o
مدل نوشته شدن فیلم های هوم کامینگ و فار فرام هوم و ونوم دقیقا مدل نوشته شدن اسم همین موربیوسه
الان واس من مهم نی این اینجاس اون کجاس و فلان...
فقط تو دلم جنگ جهانیه که یوقت اسپایدی رو از mcuخارج کنن :cry:
نقل قول کردن
The amazing spiderman
#13 The amazing spiderman 1398-10-24 19:22
استاد ترابی دست مریزاد . من عاشق سبک نگارش شما هستم مخصوصا وقتی میخواهید جوری بنویسید که کنایه دار و نیش دار باشه :lol:
نقل قول کردن
Ps Qu
#14 Ps Qu 1398-10-24 20:18
بچه ها من یک نظری درباره قضیه این کارهای سونی دارم که البته بیشتر نظرخودمه و خوشحال میشم بقیه نظری دربارش بدهند.
موربیوس قطعا تو دنیای ونوم یعنی دنیایی که سونی ورس قراره در آن ساخته بشه نیست، چون ما اشاره ای از مردعنکبوتی قاتل نمیبینیم.
شاید این دنیا مال دنیای مردعنکبوتی سه گانه باشه. قضیه فکر کنم به نحوی برگرده به قسمت دوم مردعنکبوتی شگفت انگیز. همونجایی که آقای فریز به هری پیشنهاد تشکیل شش خبیث رو میدهد. به احتمال زیاد این شش خبیث به نحوی با مشکل مواجه شده اند و توسط پیتر شکست خوردند.
این میتونه نشان بده که ایده شش خبیث شکست خورده اما فریز تسلیم نمیشه و شروع میکنه اینبار از دنیاهای موازی متحد جمع کنه. قطعا والچر تو زندان توسط گارگن به فریز معرفی میشه و فریز اون رو وارد دنیاش میکنه و بهش تجهیزات سفر در دنیاهای موازی رو میده.
شاید موربیوس از همون افرادی باشه که فریز والچر رو فرستاده تا اون رو وارد گروه شش خبیث بکنه.
اینطوری میشه زمینه چینی فیلم اسپایدرورس. بنظرم این فیلمیه که دنیاهای موازی رو پیش میکشه. اینطوری ممکنه قضیه سونی و ام سی یو حل بشه. سونی و ام سی یو به اسپایدرمن های همدیگه کاری ندارن و هرکدوم یک دنیا برای خودشون دارن که دنیای موازیه. موقعی هم که بخوان میتونن باهم تیم آپ کنن.
اگه نظریه من درست باشه حتی میشه با استفاده از اون قضیه هویت مردعنکبوتی رو حل کرد. میشه با استفاده از اون شخصیت اسپایدرم ام سی یو رو تمکامل تر کرد. اسپایدرمن های دیگه مرشدش بشن و بهش یاد بدن چطوری بتونه روی پای خودش بایسته.
بازم میگم نظر خودمه
نقل قول کردن
Iron heart
#15 Iron heart 1398-10-24 20:24
به نقل از sinbad:
بچه ها من یک نظری درباره قضیه این کارهای سونی دارم که البته بیشتر نظرخودمه و خوشحال میشم بقیه نظری دربارش بدهند.
موربیوس قطعا تو دنیای ونوم یعنی دنیایی که سونی ورس قراره در آن ساخته بشه نیست، چون ما اشاره ای از مردعنکبوتی قاتل نمیبینیم.
شاید این دنیا مال دنیای مردعنکبوتی سه گانه باشه. قضیه فکر کنم به نحوی برگرده به قسمت دوم مردعنکبوتی شگفت انگیز. همونجایی که آقای فریز به هری پیشنهاد تشکیل شش خبیث رو میدهد. به احتمال زیاد این شش خبیث به نحوی با مشکل مواجه شده اند و توسط پیتر شکست خوردند.
این میتونه نشان بده که ایده شش خبیث شکست خورده اما فریز تسلیم نمیشه و شروع میکنه اینبار از دنیاهای موازی متحد جمع کنه. قطعا والچر تو زندان توسط گارگن به فریز معرفی میشه و فریز اون رو وارد دنیاش میکنه و بهش تجهیزات سفر در دنیاهای موازی رو میده.
شاید موربیوس از همون افرادی باشه که فریز والچر رو فرستاده تا اون رو وارد گروه شش خبیث بکنه.
اینطوری میشه زمینه چینی فیلم اسپایدرورس. بنظرم این فیلمیه که دنیاهای موازی رو پیش میکشه. اینطوری ممکنه قضیه سونی و ام سی یو حل بشه. سونی و ام سی یو به اسپایدرمن های همدیگه کاری ندارن و هرکدوم یک دنیا برای خودشون دارن که دنیای موازیه. موقعی هم که بخوان میتونن باهم تیم آپ کنن.
اگه نظریه من درست باشه حتی میشه با استفاده از اون قضیه هویت مردعنکبوتی رو حل کرد. میشه با استفاده از اون شخصیت اسپایدرم ام سی یو رو تمکامل تر کرد. اسپایدرمن های دیگه مرشدش بشن و بهش یاد بدن چطوری بتونه روی پای خودش بایسته.
بازم میگم نظر خودمه

والا نظر که زیاده شایعه هم همین طوره من موافقم ولی خیلی پیچیده است
نقل قول کردن
Ps Qu
#16 Ps Qu 1398-10-24 20:48
به نقل از Iron heart:
به نقل از sinbad:
بچه ها من یک نظری درباره قضیه این کارهای سونی دارم که البته بیشتر نظرخودمه و خوشحال میشم بقیه نظری دربارش بدهند.
موربیوس قطعا تو دنیای ونوم یعنی دنیایی که سونی ورس قراره در آن ساخته بشه نیست، چون ما اشاره ای از مردعنکبوتی قاتل نمیبینیم.
شاید این دنیا مال دنیای مردعنکبوتی سه گانه باشه. قضیه فکر کنم به نحوی برگرده به قسمت دوم مردعنکبوتی شگفت انگیز. همونجایی که آقای فریز به هری پیشنهاد تشکیل شش خبیث رو میدهد. به احتمال زیاد این شش خبیث به نحوی با مشکل مواجه شده اند و توسط پیتر شکست خوردند.
این میتونه نشان بده که ایده شش خبیث شکست خورده اما فریز تسلیم نمیشه و شروع میکنه اینبار از دنیاهای موازی متحد جمع کنه. قطعا والچر تو زندان توسط گارگن به فریز معرفی میشه و فریز اون رو وارد دنیاش میکنه و بهش تجهیزات سفر در دنیاهای موازی رو میده.
شاید موربیوس از همون افرادی باشه که فریز والچر رو فرستاده تا اون رو وارد گروه شش خبیث بکنه.
اینطوری میشه زمینه چینی فیلم اسپایدرورس. بنظرم این فیلمیه که دنیاهای موازی رو پیش میکشه. اینطوری ممکنه قضیه سونی و ام سی یو حل بشه. سونی و ام سی یو به اسپایدرمن های همدیگه کاری ندارن و هرکدوم یک دنیا برای خودشون دارن که دنیای موازیه. موقعی هم که بخوان میتونن باهم تیم آپ کنن.
اگه نظریه من درست باشه حتی میشه با استفاده از اون قضیه هویت مردعنکبوتی رو حل کرد. میشه با استفاده از اون شخصیت اسپایدرم ام سی یو رو تمکامل تر کرد. اسپایدرمن های دیگه مرشدش بشن و بهش یاد بدن چطوری بتونه روی پای خودش بایسته.
بازم میگم نظر خودمه

والا نظر که زیاده شایعه هم همین طوره من موافقم ولی خیلی پیچیده است

آره. ولی واقعا راه حل خیلی خوبیه برای دیزنی و سونی.
البته ممکنه بیننده های از همه جا بی خبر یکم گیج بشن اما مطمئن باشید که حل میشه.
به علاوه بهتر از این نمیشه داستان های ناقص مردعنکبوتی ریمی و مارک وب رو به اتمام رسوند.
برای سونی و دیزنی هم خوبه. چون لازم نیست رایت هم دیگه رو بگیرند و ما با پیترپارکر ام سی یو خداحافظی کنیم.
بنظم الان که مارول داره تو دنیای سینماییش قضیه دنیاهای موازی رو پیش میکشه این نظریه خوبیه
نقل قول کردن
Infinity
#17 Infinity 1398-10-24 20:56
ببخشید میدونم اینجا جاش نیست
ولی یه خبر عالی
تریلر جدید بلک ویدو منتشر شد 8) ;-) :roll:
نقل قول کردن
Iron heart
#18 Iron heart 1398-10-24 21:07
به نقل از Infinity:
ببخشید میدونم اینجا جاش نیست
ولی یه خبر عالی
تریلر جدید بلک ویدو منتشر شد 8) ;-) :roll:

پس چرا سایت نمیزاره؟
نقل قول کردن
P.Constantine
#19 P.Constantine 1398-10-24 21:40
#17 , #18
امروز سایت آپارات براش مشکل پیش اومده بود و ما نمی تونستیم قرارش بدیم در آپارات به خاطر همین در کانال سایتمون گذاشتیم. خوشبختانه مشکل آپارات هم رفع شده و تریلر جدید رو آپلود کردیم اینم لینک دانلود و تماشا:
www.aparat.com/v/3UKgy
نقل قول کردن
Iron heart
#20 Iron heart 1398-10-24 22:33
به نقل از P.Constantine:
#17 , #18
امروز سایت آپارات براش مشکل پیش اومده بود و ما نمی تونستیم قرارش بدیم در آپارات به خاطر همین در کانال سایتمون گذاشتیم. خوشبختانه مشکل آپارات هم رفع شده و تریلر جدید رو آپلود کردیم اینم لینک دانلود و تماشا:
www.aparat.com/v/3UKgy

متشکرم
نقل قول کردن
.Parsa.
#21 .Parsa. 1398-10-25 13:47
این همه سال خودتو بکشی vegan باشی اخرش نقش خون آشامو بهت بدن :lol: :lol:
(یکی از دلایل وگن بودن اینه که از حیوانات محافظت بشه فکر کنم)
نقل قول کردن
.Parsa.
#22 .Parsa. 1398-10-25 14:08
فکر میکنم مهم باشه
خیلی اتفاقی تو اینترنت کمیک اخرین شکار کریون رو سرچ کردم بعدش تو قسمت people also ask دیدم نوشته
who is playing kraven the huner?
زدم روش این لینکش
comicbook.com/.../...
اگه درست باشه که به نظر میاد یعنی اسپایدرمن بعدیmcu توش کریون هست اگه بخوان شش خبیث هم بیارن ویلین های خود mcu کافیه
نقل قول کردن
hm
#23 hm 1398-10-25 15:37
با سلام
ممنون استاد مطلب خوبی بود .
فعلا نظری ندارم
امیدوارم فیلم خوبی بشه.
نقل قول کردن
RED VENOM
#24 RED VENOM 1398-10-25 15:42
لباس اسپایدرمن تو PS4؟ خب بگید لباسش تو سه گانه ریمی دیگه! بازم با تشکر از سونی که خاطرات خوشمون با توبی مگوایر و این لباس نوستالژیک رو زنده کرد
نقل قول کردن
Iron heart
#25 Iron heart 1398-10-25 15:50
به نقل از RED VENOM:
لباس اسپایدرمن تو PS4؟ خب بگید لباسش تو سه گانه ریمی دیگه! بازم با تشکر از سونی که خاطرات خوشمون با توبی مگوایر و این لباس نوستالژیک رو زنده کرد

راستش این لباس سم ریمی عکسش رو از بازی اسپایدرمن ps4 برداشتن از معدود لباس هاییم هم هستش که هیچ کار خاصی برای آنلاک کردنش نمیخواد بکنی
نقل قول کردن
spider_fan
#26 spider_fan 1398-10-25 23:21
به نقل از sinbad:
به نقل از Iron heart:
به نقل از sinbad:
بچه ها من یک نظری درباره قضیه این کارهای سونی دارم که البته بیشتر نظرخودمه و خوشحال میشم بقیه نظری دربارش بدهند.
موربیوس قطعا تو دنیای ونوم یعنی دنیایی که سونی ورس قراره در آن ساخته بشه نیست، چون ما اشاره ای از مردعنکبوتی قاتل نمیبینیم.
شاید این دنیا مال دنیای مردعنکبوتی سه گانه باشه. قضیه فکر کنم به نحوی برگرده به قسمت دوم مردعنکبوتی شگفت انگیز. همونجایی که آقای فریز به هری پیشنهاد تشکیل شش خبیث رو میدهد. به احتمال زیاد این شش خبیث به نحوی با مشکل مواجه شده اند و توسط پیتر شکست خوردند.
این میتونه نشان بده که ایده شش خبیث شکست خورده اما فریز تسلیم نمیشه و شروع میکنه اینبار از دنیاهای موازی متحد جمع کنه. قطعا والچر تو زندان توسط گارگن به فریز معرفی میشه و فریز اون رو وارد دنیاش میکنه و بهش تجهیزات سفر در دنیاهای موازی رو میده.
شاید موربیوس از همون افرادی باشه که فریز والچر رو فرستاده تا اون رو وارد گروه شش خبیث بکنه.
اینطوری میشه زمینه چینی فیلم اسپایدرورس. بنظرم این فیلمیه که دنیاهای موازی رو پیش میکشه. اینطوری ممکنه قضیه سونی و ام سی یو حل بشه. سونی و ام سی یو به اسپایدرمن های همدیگه کاری ندارن و هرکدوم یک دنیا برای خودشون دارن که دنیای موازیه. موقعی هم که بخوان میتونن باهم تیم آپ کنن.
اگه نظریه من درست باشه حتی میشه با استفاده از اون قضیه هویت مردعنکبوتی رو حل کرد. میشه با استفاده از اون شخصیت اسپایدرم ام سی یو رو تمکامل تر کرد. اسپایدرمن های دیگه مرشدش بشن و بهش یاد بدن چطوری بتونه روی پای خودش بایسته.
بازم میگم نظر خودمه

والا نظر که زیاده شایعه هم همین طوره من موافقم ولی خیلی پیچیده است

آره. ولی واقعا راه حل خیلی خوبیه برای دیزنی و سونی.
البته ممکنه بیننده های از همه جا بی خبر یکم گیج بشن اما مطمئن باشید که حل میشه.
به علاوه بهتر از این نمیشه داستان های ناقص مردعنکبوتی ریمی و مارک وب رو به اتمام رسوند.
برای سونی و دیزنی هم خوبه. چون لازم نیست رایت هم دیگه رو بگیرند و ما با پیترپارکر ام سی یو خداحافظی کنیم.
بنظم الان که مارول داره تو دنیای سینماییش قضیه دنیاهای موازی رو پیش میکشه این نظریه خوبیه

نظریه خیلی جالبیه و امیدوارم همینطور باشه چون خیلی عالیه
این طوری هم دنیای مرد عنکبوتی وسیع تر میشه هم سونی و مارول/دیزنی به مشکل نمی خورند
نقل قول کردن
HS-Spider
#27 HS-Spider 1398-10-27 00:11
با سلام راستی دقت کردید ملاقات مایکل کیتون و جرد لتو ،ملاقات بتمن و جوکر بود!!!!

راستی من عاشق آهنگ Fur Elise بتهوون هستم که توی این تریلر به شکل خفنی مچ شده بود.
نقل قول کردن
h2018.marvel
#28 h2018.marvel 1398-10-28 09:23
بنظرم کلا داره سر کارمون میذاره(میخواد مسیر mcu رو تو تریلراش پیش بگیره_تقریبا از علاقه ش برای سهیم کردن خودش معلومه )
این نوع اوریجن مثلا واسه دهه قبل بد نبود_حتی شاید اون موقع هم ارزش چندانی به عنوان بخشی از دنیای مرد عنکبوتی نداشت
الان تو این نوع فیلم ها ک باید از قوانین خاصی تبعیت کنن و اصول خاصی رو رعایت کنن یا باید تو حالت روایی فوق العاده باشن یا از کلیشه ها دوری کنن(معنای کلیشه میشه حالت الان موربیوس)
نقل قول کردن
h2018.marvel
#29 h2018.marvel 1398-10-28 09:32
به نقل از HS-Spider:
با سلام راستی دقت کردید ملاقات مایکل کیتون و جرد لتو ،ملاقات بتمن و جوکر بود!!!!

راستی من عاشق آهنگ Fur Elise بتهوون هستم که توی این تریلر به شکل خفنی مچ شده بود.

من اصلن فک نمیکردم اینقد وقت بذارن جوری گریفش کردن ک شده تضاد میزان سکوت روحانی بتهوون هر لحظه مفهوم تنش رو منتقل میکنه
نقل قول کردن
me
#30 me 1398-10-28 12:52
رفقا چند تا سوال داشتم ممنون میشم جواب بدین
1:درجه سنی فیلم چیه ؟
2:تاریخ اکران فیلم ؟
لطفا جواب بدین
نقل قول کردن
civil war 2
#31 civil war 2 1398-11-04 01:10
باسلام به استاد و دوستان عزیز
تریلر رو دیدم زیاد تحت تاثیر قرار نگرفتم کلا نه خوب نه بد فضای فیلم به شکل کاملا واضحی وفادار و در واقع خود فضای ونوم بود و سبک مبارزش و حرکاتش بسیار شبیه فیلم های ایکس من بود، در کل دوست دارم چیز خوبی بشه.
نقل قول کردن
spider cap
#32 spider cap 1398-12-14 03:30
به نقل از P.Constantine:
#17 , #18
امروز سایت آپارات براش مشکل پیش اومده بود و ما نمی تونستیم قرارش بدیم در آپارات به خاطر همین در کانال سایتمون گذاشتیم. خوشبختانه مشکل آپارات هم رفع شده و تریلر جدید رو آپلود کردیم اینم لینک دانلود و تماشا:
www.aparat.com/v/3UKgy

ممنون از شما
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

کمیک هویت آزبورن

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

15

16

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45