خبر داغ! شخصیت "شِریک" (Shriek) به عنوان خبیث به فیلم ونوم ۲ پیوست!

خبر داغ! شخصیت "شِریک" (Shriek) به عنوان خبیث به فیلم ونوم ۲ پیوست!

ظاهراً قرار است شاهد تشکیل شدن زوج خبیث «کارنیج و شریک» در دنبالهٔ فیلم ونوم باشیم!

این چندوقت مدام داریم اخبار جدیدی از آیندهٔ دنیای سینمایی جدید سونی بر محوریت شخصیت‌های کمیک‌بوک‌های اسپایدرمن می‌شنویم. از پیش می‌دانستیم که قرار است خبیث قسمت بعدی فیلم ونوم، «کارنیج»، قاتل سریالی مشهور دنیای مارول که با یک سیمبیوت فضایی پیوند خورده‌است، با بازی آقای «وودی هارلسون» باشد. حال خبر می‌رسد که قرار است یکی از خبیث‌های مؤنث و کم‌تر شناخته‌شدهٔ اسپایدرمن او را در این فیلم همراهی کند!

به گزارش وب‌سایت «ددلاین»، شخصیت «فرانسیس لوئیز باریسون» ملقب به «شِریک» (جیغ) قرار است در کنار کارنیج به عنوان ویلن فیلم حضور بیابد. در دنیای کمیک، او یک جهش‌یافته بود که کودکی سختی داشته و در نهایت به یک بیمار روانی تبدیل شد که در تیمارستان «راون‌کرافت» نگهداری می‌شد! (برای آشنایی بیشتر با او، این مقاله را بخوانید.)

شِریک همچنین معشوقهٔ کارنیج محسوب می‌شود و با او زوج ابرخبیث جالبی را تشکیل داده بود. او همچنین در رویداد کمیک‌بوکی «حداکثر کارنیج» (Maximum Carnage) جزو دار و دستهٔ اراذل و اوباش (!) کارنیج بود و در کنار خبیث‌هایی مثل «داپل‌گانگر» و «دِموگابلین» برای مدتی کوتاه دست به آشوب در دنیای مارول زدند.

گزارش می‌شود که سونی هنوز بازیگری برای این نقش انتخاب نکرده است و فرآیند انتخاب بازیگران این فیلم هنوز کامل نشده است.

 

نظر شما چیست؟ آیا فکر می‌کنید اقتباسی از داستان معروف Maximum Carnage برای دنبالهٔ فیلم ونوم در ذهن تهیه‌کنندگان است؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید!

 

مطالب مرتبط:

10 حقیقت مهمی که باید درباره شخصیت شیریک (SHRIEK) بدانید

معرفی معروفترین دشمنان مرد عنکبوتی – قسمت سوم

تهدید آمیز ترین زوج های خبیث دنیای کمیک

تاریخچه فیلم های ساخته نشده از ونوم!

اطلاعات جدید از فیلم های جدید سونی براساس کمیک بوک های مرد عنکبوتی

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

moali
#1 moali 1398-07-25 11:59
البته خبر الان دیگه سرد شده و داغ نیست چون چند روزی میشه اعلامش.
ولی خب هیچ هایپی به شخصه برای دنیای زباله سونی ندارم
نقل قول کردن
Pooya-Spidey
#2 Pooya-Spidey 1398-07-25 17:56
خوبه
فیلم اول قابل قبول نبود ولی به عقیده شخصی خودم دقت کنید شخصی حدود 25% ماموریتش که معرفی و نحوه پیوند ونوم و ادی بود رو درست انجام داد یعنی فقط همین بخش معرفی اش خوب بود و ی جوری بود که بشه ازش فیلم دوم ساخت
به نظر من فیلم دوم بهتر میشه چون هم خبیث های پر پتانسیلی مثل کارنیج و شریک در این فیلم حضور دارند و هم اون قضیه تازه کار بودن ادی به پایان رسیده و الان دیگه داستان های جالبی خلق میشه.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید