داغ داغ! اولین نگاه به قسمت دوم انیمیشن "سفر به دنیای عنکبوتی" منتشر شد ! + اطلاعات تکمیلی

داغ-داغ-اولین-نگاه-به-قسمت-دوم-انیمیشن-اسپایدرمن-سفر-به-دنیای-عنکبوتی-منتشر-شد-اطلاعات-تکمیلی-به-درون-آن-طرف-سرتاسر-across-the-spider-verse-اسپایدرورس

سونی همین الان دوباره ما رو ذوق مرگ کرد!

پس از ماه ها گمانه زنی ، اولین ویدئو رسمی از قسمت دوم انیمیشن تحسین شده "اسپایدرمن: سفر به دنیای عنکبوتی" (Spider-Man: Into Spider-Verse) منتشر شد که میتونید در لینک پایین آن را تماشا کنید:

لینک دانلود و تماشا

 

 همانطور که مشاهده کردید مایلز مشغول گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خودشه که ناگهان گوئن عنکبوتی از دنیای خودش سر میرسه و با نگاه کردن به طراحی های مایلز میفهمه که او خیلی دلش براش تنگ شده!

گوئن عنکبوتی

بعدش بهش میگه با هم برن برن یه تابی بخورن که مایلز میگه تنبیه شده به اینکه نباید از خونه خارج بشه ولی گوئن میگه مایلز اجازه نداره از خونه بره بیرون ولی اسپایدرمن که میتونه!

و سپس دیدیم که مایلز داره از تونل میان بعدی عبور میکنه و با مرد عنکبوتی 2099 مواجه میشه! (مرد عنکبوتی 2099 درست مثل بازی "دنیاهای از هم گسیخته" داره سقوط آزاد میکنه و با مایلز درگیر میشه و ...).

میگل اهارا

و اما اطلاعات منتشر شده از این انیمیشن سینمایی این است که قرار است در دو قسمت ساخته شود و عنوانش نیز "اسپایدرمن: آن طرف دنیای عنکبوتی" (Spider-Man: Across the Spider-Verse) میباشد (البته میتوان آن را "در سرتاسر دنیای عنکبوتی" نیز ترجمه کرد).

سرتاسر دنیای عنکبوتی

بنابراین مشخصه که قراره داستان بسیار بزرگ و حماسی را در آن شاهد باشیم زیرا قراره مثل فیلم های "جنگ بینهایت" و "پایان بازی" در دو قسمت عرضه بشه. در خلاصه داستان این انیمیشن آمده که مایلز مورالز باید با تیم عنکبوتی جدیدی به جنگ خبیثی بسیار نیرومند برود که قبلاً نظیرش را ندیده ایم! (وارثان؟) دیوید کالاهام به عنوان نویسنده این اثر آن را یک ماجراجویی عظیم توصیف کرده و حتی گفته که کار روی این پروژه را یک سال قبل از اینکه "سفر به دنیای عنکبوتی" اکران شود آغاز کرده بوده!

گفته میشود اکثریت شخصیت های قسمت اول در قسمت دوم باز میگردند که از میان آنها میتوان به مایلز مورالز، گوئن عنکبوتی، پیتر بی. پارکر اشاره کرد. حضور زن عنکبوتی (جسیکا درو) هم در قسمت دوم تایید شده است. همچنین تایید شد که در قسمت دوم، آقای اسکار ایزاک قرار است به عنوان صداپیشه با نقش «مرد عنکبوتی 2099» برگرده و نقش بزرگی در داستان داشته باشه.

همچنین همانطور که پیشتر در اینجا اعلام کرده بودیم فیل لورد (Phil Lord) و کریس میلر (Chris Miller) برای نوشتن و تهیه فیلم بازخواهند گشت و در کنار آوی آراد (Avi Arad) و امی پاسکال (Amy Pascal) مشغول به کار خواهند شد. همچنین خواکیم دوسانتوس (Joaquim Dos Santos)، کمپ پاورس (Kemp Powers) و جاستین کی تامپسون (Justin K. Thompson) به عنوان کاراگردانان جدید معرفی شدند که قراره جایگزین کارگردان های قسمت اول شوند. جدیدترین کار کمپ پاورس به عنوان کارگردان و نویسنده اصلی انیمیشنی تحت عنوان روح (Soul) برای شرکت پیکسار (Pixar) که نمره 8.3 را دریافت کرده بود، باعث میشود هواداران برای ادامه راه و کارهای بعدی وی که انیمیشن سفر به درون دنیای عنکبوتی دو هم جزئی از آنهاست، هیجان زده باشند. اتفاق خوب و جالب توجهی که وجود دارد این است که به نظر میرسه سونی مثل قسمت اول، تیم کارگردانی و سازندگان خوبی را انتخاب کرده و انتظارات از این انیمیشن نیز بالاست.

 

قرار است بخش نخست از انیمیشن "آن طرف دنیای عنکبوتی" روز 7 اکتبر سال 2022 مطابق 15 مهر سال 1401 اکران شود. بخش دوم هم برای سال 2023 برنامه ریزی شده است.

خب نظر شما چیست؟ واقعا چه خوبه که آدم هوادار مرد عنکبوتیه ، نه؟ از یک طرف به زودی شاهد اکران فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه خواهیم بود و سپس این انیمیشن و البته قسمت دوم بازی مرد عنکبوتی هم در راه است!

 

مطالب مرتبط:

تمام چیزی که تا به حال درباره انیمیشن "اسپایدرمن: سفر به درون عنکبوتی 2" میدانیم

نقد انیمیشن سینمایی "اسپایدرمن: سفر به دنیای عنکبوتی" (SPIDER-MAN: INTO THE SPIDER-VERSE)

10 اسپایدرمن جدیدی که دوست داریم در انیمیشن "سفر به دنیای عنکبوتی 2" ببینیم!

 کدام شخصیت‌های عنکبوتی در دنبالهٔ انیمیشن "اسپایدرمن: سفر به دنیای عنکبوتی" حضور خواهند داشت؟

10 چیزی که انتظار داریم در انیمیشن " اسپایدرمن: به درون دنیای عنکبوتی 2" ببینیم!

خبر داغ! سونی رسماً تاریخ اکران قسمت دوم انیمیشن "سفر به دنیای عنکبوتی" را اعلام کرد!

7 درسی که دی سی باید از انیمیشن "اسپایدرمن: سفر به دنیای عنکبوتی " یاد بگیرد

نقد انیمیشن سینمایی "اسپایدرمن: سفر به دنیای عنکبوتی" 

اسکار 2019: پلنگ سیاه و سفر به دنیای عنکبوتی افتخارآفرین مارول شدند!

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات انیمیشن سینمایی "سفر به دنیای عنکبوتی" – قسمت اول

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات انیمیشن سینمایی "سفر به دنیای عنکبوتی" – قسمت دوم 

بررسی ریشه های اصلی انیمیشن "اسپایدرمن : به درون دنیای عنکبوتی"

خبر داغ: سونی انیمیشن سینمایی "زن عنکبوتی" (SPIDER-WOMAN) را میسازد!

اسپایدرمن: سفر به دنیای عنکبوتی جایزه بهترین انیمیشن سال BAFTA را تصاحب کرد

خبر داغ داغ داغ! "مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی" برنده جایزه گلدن گلوب شد!

معرفی تمام مردان و زنان عنكبوتی – قسمت اول

معرفی تمام مردان و زنان عنكبوتی – قسمت دوم

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

AmirhoseinJafari2005
#1 AmirhoseinJafari2005 1400-09-14 08:32
قسمت اولش که یه شاهکار تمام معنا بود... به امید قسمت دومش.....
نقل قول کردن
amin Hajati
#2 amin Hajati 1400-09-14 08:39
قراره بخشی باشه؟ یعنی مثل جنگ بینهایت و اند گیم؟
خیلی خوش حال شدم که این موضوع رو فهمیدم
نقل قول کردن
Hellblazer
#3 Hellblazer 1400-09-14 08:41
به‌به، چه خبر خوبی بود که امروز صبح خوندم، ممنون استاد ترابی؛ انیمیشن اولش که واقعا فوق العاده بود و قشنگ یک اثر کمیک بوکی بودن رو با ویژگی هاش معنا کرد! 8) و اینطور که به نظر میاد قسمت دومش هم قراره که عالی باشه، بیشتر از همه هم برای مرد عنکبوتی ۲۰۹۹ هیجان دارم چون من بازی Shattered Dimensions رو بازی نکردم و انیمیشنی هم درباره اون ندیدم، پس دو برابر منتظرم که انیمیشن بیاد و بهمون یک حال اساسی بده که اگر یک وقت قسمت سومی هم در کار بود، با هیجان و اشتیاق بیشتری به استقبالش بریم؛ و صد البته بعد از انتشار انیمیشن، مقاله‌ی ایستراگ های این انیمیشن رو خواهیم داشت که فکر کنم به ۳ تا مقاله برسه! :o البته دوست داشتم مرد عنکبوتی نوآر هم توی انیمیشن باشه (شاید هم باشه! ;-) )، امیدوارم باشه؛ چون یک حال و هوای دارکی داشت و یکجورایی با بقیه متفاوت بود. (منم برم تریلر رو ببینم و لذت ببرم! :lol: )
نقل قول کردن
mtm
#4 mtm 1400-09-14 08:44
#3:
قسمت سوم که قطعا هست چون گفتن که قراره قسمت دوم دو بخشی باشه
نقل قول کردن
Hellblazer
#5 Hellblazer 1400-09-14 09:19
به نقل از mtm:
#3:
قسمت سوم که قطعا هست چون گفتن که قراره قسمت دوم دو بخشی باشه

بله درسته، دیدم نوشته بود Part one (البته بعد از دادن نظر رفتم ویدیو رو تماشا کردم.) پس تصحیح می‌کنم، امیدوارم که قسمت چهارمی هم باشه، (امیدوارم برای اون موقع انسان عنکبوتی کم نیارند! :o )؛ فقط نمی‌دونم چرا به نظرم اومد که مایلز و مرد عنکبوتی ۲۰۹۹ در حال مبارزه بودند! :o
البته نباید زود قضاوت کرد، باید ببینیم در طول انیمیشن چی پیش میاد و قضیه چیه.
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#6 AM SM BM SM 1400-09-14 09:23
سلام
بالاخره خبر رسمی از قسمت دوم این انیمیشن زیبا منتشر شد. قسمت اولش که بسیار عالی بود و علاوه بر یه فیلم عالی کمیک بوکی، یه شاهکار هنری هم بود. با سبک انیمیشن جذاب، داستان عالی، گویندگان بسیار خوب، بودجه مناسب و... باعث شد که تبدیل به خاطره ای بشه که در ذهن ما هواداران اسپایدی حک بشه و جز بهترین فیلم های کمیک بوکی قرار گرفت. همه اینا باعث شدند که انتظارات و توقعات زیادی از قسمت دوم این انیمیشن زیبا باشه و دوست داریم که قسمت دوم روی دست خودش بلند بشه که اصلا کار راحتی نیست. خوشبختانه این نگاه کوتاه به چند دلیل من رو امیدوار کرد. اول لیست نویسندگان و بازیگران این اثر که آدم رو خیلی خوشحال میکنه (غیر از تهیه کنندگان و مخصوصان اون اوی آراد که هرچی من میام امیدوار بشم به خاطر دخالت های احتمالی ایشون ناامید میشم!). دوم اینکه سازندگان به خوبی روی رابطه مایلز و گوئن تمرکز کردند که دوتاشون از ستاره های قسمت اول این انیمیشن بودند. البته امیدوارم اون رابطه استاد شاگردی و رفاقتی بین مایلز و پیتر بنجامین پارکر (پیتر بی پارکر) در قسمت دوم این انیمیشن هم رعایت بشه چون برای من خیلی جذابه. نکته سوم اینه که سازندگان میخوان بزنند به سیم آخر و یه چیز دیوانه وار و کاملا کمیک بوکی تحویل ما بدن و این هرچقدر که میتونه خطرناک باشه، عالی و هیجان انگیز هم هست. برخی از بهترین فیلم های کمیک بوکی مثل "انتقام جویان: جنگ بی نهایت"، "انتقام جویان: پایان بازی" یا حتی قسمت اول همین انیمیشن "مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی" به خوبی تونستند بزنند به سیم آخر و البته داستان و کیفیت رو هم فراموش نکنند. نمیدونم این فیلم مثل فیلم اول یه شاهکار هنری میشه یا نه (که خب اگر بشه که خیلی خوبه) ولی دوست ندارم این چیزها دستش رو ببنده و خوبه که کارش رو با خیال راحت انجام بده. اینکه سازندگان میخوان یه داستان دو قسمتی رو تحویل هواداران بده نشون میده که حتما خیلی روی این انیمیشن کار میکنند و روی کیفیتش وسواس دارند. یه چیز دیگه هم اینکه اگر ما از ترجمه "سرتاسر دنیای عنکبوتی" استفاده کنیم، نشون دهنده همون دیوانه وار بودن این انیمیشن و اینکه میخواد یه داستان و جنگ عظیمی با عنکبوتی های سرتاسر دنیا یا حتی بین اونا باشه! مثل رویداد های "دنیای عنکبوتی" و "قیامت عنکبوتی". و البته یه چیز دیگه اینکه چرا اسپایدرمن 2099 به مایلز حمله کرد؟ آیا سو تفاهمی براش به وجود اومده؟ آیا مشکلی باهاش داره؟ یا اصلا شاید هم میخواست آرومش کنه تا باهاش حرفی بزنه چون دیدیم که میخواست همینطوری هم با مرد عنکبوتی زمین 67 (اولین انیمیشن اسپایدی) میره و میخواست باهاش حرف بزنه اما نشد! پس ممکنه خطری در شُرُف وقوع باشه و میگل بخواد مایلز رو ازش مطلع کنه چون او از طریق دستیار کامپیوتریش و اون فیلم هاش مایلز رو در حال نجات مولتی ورس دید و فکر نکنم باهاش خیلی مشکل داشته باشه. به هر حال من که خیلی منتظر این انیمیشن عالی هستم و امیدوارم که بازهم فیلم زیبایی از آب دربیاد.
نقل قول کردن
masiha_87
#7 masiha_87 1400-09-14 09:25
WOW!!!!!! WOW!!!!!
واااااااواووووویییی عجب چیزی بود اصلا نمیدونم دارم چی مینویسم فقط میتونم بگم wwwwoooooowwwww!!!!!
دیگه تقریبا میشه مطمئن شد وارثان تو این انیمیشن حضور داشته باشن؛ البته امیدوارم‌.
مرسی بابت پوشش خبر!
نقل قول کردن
masiha_87
#8 masiha_87 1400-09-14 09:31
.
.
.
.
.
.
دوباره من و دوباره فتوشاپای مناسبتی :-*
s4.uupload.ir/.../...
نقل قول کردن
king venom
#9 king venom 1400-09-14 09:42
من تو پوست خودم نمیگنجم!!! خیییلی هایپم براش!!خیلی!! ظاهرا داستانش کمی بعد از قسمت قبلی اتفاق می افته و این دفعه موضوعش سفر مایلز به دور مولتیورس و جهان های موازیه و کاملا مشخص بود که میگل اوهارا قراره توی این قسمت حضور داشته باشه ولی واقعا چه تهدیدی ممکنه باعث اتحاد بزرگ عنکبوتی ها تو این انیمیشن دو پارتی بشه؟! به نظرم اون تهدید میتونه وارثان باشه!! مگه نه؟
بنظرم ممکنه به mcu هم اشاراتی داشته باشه و چه بسا اسپایدرمن تام هالند هم توش کامئو داشته باشه؟!
درکل بنظرم با یه شاهکار دیگه طرفیم!!
نقل قول کردن
s.p.i
#10 s.p.i 1400-09-14 10:05
سلام
خب بالاخره این انیمیشن زیبا هم اومد و حسابی من هایپ کرد سئوالاتی هم ایجاد برای مثال چرا مرد عنکبوتی ۲۰۹۹ به مایلز حمله کرد یا با چه خطری طرف هستن به نظر میرسه قرار اینجا به رابطه مایلز و گوئن پرداخته بشه البته با وجود اوی اراد خیلی نگران هستم و میترسم دخالت های او باعث خراب شدن این انیمیشن بشه ولی به هرحال بعد از فیلم جدید مرد عنکبوتی و بازی مارول اسپایدرمن شاهد این انیمیشن زیبا هستیم دیگه هواداری اسپایدرمن چی میخاند و امیدوارم هر سه تاشون خوب باشه
نقل قول کردن
هالک 2
#11 هالک 2 1400-09-14 10:23
این را بیشتر از تام هالند دوست دارم.. هردو (جفتشون )خوبن ولی این ...اصلا ....من عاشق انیمیشن هستم
کلا بیشتر خوشم میاد
نکته دوم : گوئن جزو شخصیت های مونثی هست که من خوشم میاد ....کلا از شخصیت مونث هم خوشم نمیاد ولی این ...
در هر صورت عالیبیییییییثیییییییییییی
کسی هست مثل من اینقدر خوشحال
در ضمن می‌خوام کمیک شروع کنم بخونم
و از مایلز شروع می کنم...لباس جدیده عالیهههه
ای کاش استفاده می شدددد
من خیلی خوشحالممممم
ممنون بابت پوشش
نقل قول کردن
mjkp
#12 mjkp 1400-09-14 10:28
سلام
تریلر عالی بود اما اطلاعات زیادی رو فاش نکرد
بیشتر علاقه گوئن و مایلز و حضور مرد عنکبوتی ۲۰۹۹ رو نشون داد
علاقه مایلز و گوئن برای من خیلی عجیبه
و مرد عنکبوتی ۲۰۹۹ هم برای اولین بار توی انیمیشن و فیلم میبینیم :-)
و این قطعا بخشی از ماجراست چون دو پارته و معلومه خیلی ماجرا داره و قطعا برای تریلر های بعدی دستشون بازه
به نظر من ما شاهد بهترین فیلم اسپایدرمن و بهترین انیمیشنش تنها در کمتر از یک سال هستیم
به احتمال زیاد شاهد دختر عنکبوتی هم در این انیمیشن هستیم و چون انیمیشن رو مارول میسازه اگر اشاره هایی به بقیه قهرمان هایی که توی کمیک ها با اسپایدرمن همکاری داشتن بشه جالبه
نقل قول کردن
Amirreza-85
#13 Amirreza-85 1400-09-14 10:35
خیلی ممنون از اطلاع رسانیتون قسمت اولش که محشر بود حرف نداشت ولی اول مقاله گفتید گوئن میاد تو اتاق مایلز حرف میزنه اینا تو قسمت اولش بود :o من فقط تا اونجا که تو تختش دراز میکشه یه پورتال باز میشه و صدای گوئن میاد رو دیدم.اگه مال قسمت دوم هست این اتفاق پس چطور لو رفته.من متوجه اون قسمت از مقاله نشدم
نقل قول کردن
Amirreza-85
#14 Amirreza-85 1400-09-14 10:39
خیلی عذر میخوام اون لینک ویدیو تو آپاراتو ندیده بودم :sad: ببخشید.عالی بود
نقل قول کردن
mjkp
#15 mjkp 1400-09-14 10:44
به نقل از Amirreza-85:
خیلی ممنون از اطلاع رسانیتون قسمت اولش که محشر بود حرف نداشت ولی اول مقاله گفتید گوئن میاد تو اتاق مایلز حرف میزنه اینا تو قسمت اولش بود :o من فقط تا اونجا که تو تختش دراز میکشه یه پورتال باز میشه و صدای گوئن میاد رو دیدم.اگه مال قسمت دوم هست این اتفاق پس چطور لو رفته.من متوجه اون قسمت از مقاله نشدم

لو نرفته تیزر رسمیش پخش شده
لینکشم توی این صفحه گذاشتن
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#16 AM SM BM SM 1400-09-14 11:00
به نقل از Amirreza-85:
خیلی ممنون از اطلاع رسانیتون قسمت اولش که محشر بود حرف نداشت ولی اول مقاله گفتید گوئن میاد تو اتاق مایلز حرف میزنه اینا تو قسمت اولش بود :o من فقط تا اونجا که تو تختش دراز میکشه یه پورتال باز میشه و صدای گوئن میاد رو دیدم.اگه مال قسمت دوم هست این اتفاق پس چطور لو رفته.من متوجه اون قسمت از مقاله نشدم

یعنی که پایان قسمت قبلی، میشه گفت شروع این قسمت هست. توی پایان قسمت قبلی دیدیم که مایلز دراز کشیده و داره آهنگ گوش میده که یهو صدا گوئن میاد که مایلز رو صدا میکنه. حالا اگر اون کلیپ کوتاه رو ببینید متوجه میشید که همون ادامه پایان قسمت اول هست.
دقیقا کجای این رو متوجه نشدید؟
نقل قول کردن
spidey avedecend
#17 spidey avedecend 1400-09-14 11:17
یا حضرت پشم امسال عجب چیزیههه؟؟!!! سه تا تریلر؟ مارول اسپایدرمن2؟ نو وی هوم؟؟؟؟ اسپایدر ورسسس؟؟

واتتتتت؟؟ :o
نقل قول کردن
P.B.P
#18 P.B.P 1400-09-14 12:07
سلام ممنون از استاد ترابی عزیز
نقل قول:
خب نظر شما چیست؟
به نظرم این انیمیشن میترکونه،هم بخش اولش و هم دومش(اگه آوی راد دخالتی نکنه :lol: )
با توجه به تریلر به نظرم رابطه مایلز و گوئن خیلی جدی تره و جذاب تر شده،من که رابطشون رو دوست دارم.
احتمالا باید دشمنشون مورلان باشه دیگه.
به امید گرفتن اسکار ۲۰۲۲ بهترین پویانمایی
در پایان سخنتون استاد باید بگم که طرفدار مرد عنکبوتی بودن خوب نیست بلکه محشره و هیچکس اسپایدرمن نمیشه.
نقل قول کردن
Infinity Soldier
#19 Infinity Soldier 1400-09-14 12:51
سلام به همه
ممنون بابت پوشش خبر
صبح تا شیلتر فکن رو روشن کردم و رفتم سراغ ویدیو های تو اینترنت، اولین چیزی که بالا اومد همین فیلم بود. خداوکیلی سورپرایز کننده بود. البته نکته جالبش هم لباس جدید مایلز بود که انگار بعد از جا افتادنش به عنوان مرد عنکبوتی یه ارتقا داده. قسمت اول این انیمیشن خیلی ادم رو امیدوار میکننه و بنظرم این دو قسمت بعدی هم قراره چیز خوبی بشه. شاید بحث مولتی ورس میشه یکی از احتمالات وارثان باشه و امیدوارم که همینطور باشه.
تشکر
نقل قول کردن
hassan91
#20 hassan91 1400-09-14 12:53
واقعا ما هم هر بار همچین خبرایی میاد به وجد میایم. هم طرفدار کمیک باشی هم اسپایدی نور اعلی نور. قسمت اولش خیلی راضی کننده بود. من خودم هیچ وقت فکرشو نمیکردم که ویلسون فیسک رو بشه تو یه فیلم به عنوان یک ویلن تمام عیار نشون داد ولی قسمت اول این کار رو انجام داد و همه ی اون خصایص فیسک رو داشت. حالا هر سال یه فیلم از اسپایدی داریم 8) واقعا بعد ۲۰۰۷ که پنج سال بعدش هم که ۳ و ۴ سال صبر کردیم ولی الان هر سال ;-)
هم اولین حضور زن عنکبوتی و هم اولین حضور مرد عنکبوتی ۲۰۹۹. (البته تو زن عنکبوتی رو خبر دارم که تو سریال کارتونی بوده قبلا).
نقل قول کردن
Amirreza-85
#21 Amirreza-85 1400-09-14 18:19
ببخشید من از اینا زیاد سر در نمیارم.میشه یکی بگه بعد 928کدومه؟چون آخرش مرد عنکبوتی نهایی یا میگل مایلز رو برد به بعد 928 :-* روی اون دسبند سفر بین بعدی(اون مثل ساعت بودا با اون میتونست به بعد های دیگه سفر کنه اونو میگم)
نقل قول کردن
s.p.i
#22 s.p.i 1400-09-14 18:47
نمیدونم چرا ولی مکانی که مایلز توی اون دنیا داشت با مرد عنکبوتی ۲۰۹۹ درگیر میشد آدم یاد هند مینداخت اولش فکر کردم دنیای ۲۰۹۹ ولی بعد دیدم خود مرد عنکبوتی ۲۰۹۹ از یک دریچه وارد شد لباس مایلز هم کمی شبیه کمیک شده و لباس مرد عنکبوتی ۲۰۹۹
نقل قول کردن
mtm
#23 mtm 1400-09-14 20:47
به نقل از Amirreza-85:
ببخشید من از اینا زیاد سر در نمیارم.میشه یکی بگه بعد 928کدومه؟چون آخرش مرد عنکبوتی نهایی یا میگل مایلز رو برد به بعد 928 :-* روی اون دسبند سفر بین بعدی(اون مثل ساعت بودا با اون میتونست به بعد های دیگه سفر کنه اونو میگم)

۹۸۲ در واقع همون دنیای MC2 یا دنیای دختر عنکبوتیه
b2n.ir/t51073
نقل قول کردن
Ramin.G
#24 Ramin.G 1400-09-14 20:47
یا فیل مقدس!!
خیلی هیجان دارم براش :lol:
نقل قول کردن
mtm
#25 mtm 1400-09-14 20:49
سونی اعلام کرد بخش دوم سال ۲۰۲۳ میاد
همچنین در خلاصه داستان ذکر شده که مایلز با تیم عنکبوتی باید با خبیث بسیار نیرومندی که قبلا نظیرش در ندیده اید روبرو بشوند
(وارثان؟)
نقل قول کردن
Amirreza-85
#26 Amirreza-85 1400-09-14 20:55
به نقل از mtm:
به نقل از Amirreza-85:
ببخشید من از اینا زیاد سر در نمیارم.میشه یکی بگه بعد 928کدومه؟چون آخرش مرد عنکبوتی نهایی یا میگل مایلز رو برد به بعد 928 :-* روی اون دسبند سفر بین بعدی(اون مثل ساعت بودا با اون میتونست به بعد های دیگه سفر کنه اونو میگم)

۹۸۲ در واقع همون دنیای MC2 یا دنیای دختر عنکبوتیه
b2n.ir/t51073

Wowخیلی ممنون استاد ترابی که جواب دادین .داستان جالبتر شد :D
نقل قول کردن
Agent bishop
#27 Agent bishop 1400-09-14 21:26
به نقل از mtm:
سونی اعلام کرد بخش دوم سال ۲۰۲۳ میاد
همچنین در خلاصه داستان ذکر شده که مایلز با تیم عنکبوتی باید با خبیث بسیار نیرومندی که قبلا نظیرش در ندیده اید روبرو بشوند
(وارثان؟)


واسه وارثان به یک backstory نیاز نیست ؟ چون یکی از جذابیت های وارثان دشمنی شخصی مورلان با پیتر بود .
نقل قول کردن
amin Hajati
#28 amin Hajati 1400-09-14 21:37
15 مهر تولد spidey.ir هم هست :D
نقل قول کردن
master spider
#29 master spider 1400-09-14 22:27
به نقل از mtm:
سونی اعلام کرد بخش دوم سال ۲۰۲۳ میاد
همچنین در خلاصه داستان ذکر شده که مایلز با تیم عنکبوتی باید با خبیث بسیار نیرومندی که قبلا نظیرش در ندیده اید روبرو بشوند
(وارثان؟)

آقای ترابی من یه سوال برام پیش اومده که تو یه مقاله دیگه هم ازتون پرسیدم ولی نگفتین.
مگه تو کمیک دنیای عنکبوتی نگفتند که وارثان فقط و فقط یه دونه تو کل مولتی ورس هستند، پس چجوری میخوان وارثان رو اینجا هم نشون بدن.
اینجوری که مایلز دیگه شخصیت اصلی نمیشه و باید پیتر دنیای کمیک رو نشون بدن با گوئن اصلی و مایلز اصلی.
هنوز نفهمیدم
نقل قول کردن
sh12345678
#30 sh12345678 1400-09-14 22:45
ناموسا چقدر این فیلم خوبه،اصلا حالمو خوب کرد این تریلر
دست شما درد نکنه بابت پوشش خبر
(پ.ن:شرمنده من ظهر دیدم خبرو ولی کامنتو الان دادم :lol: :cry: )
نقل قول کردن
mtm
#31 mtm 1400-09-15 00:49
به نقل از master spider:
به نقل از mtm:
سونی اعلام کرد بخش دوم سال ۲۰۲۳ میاد
همچنین در خلاصه داستان ذکر شده که مایلز با تیم عنکبوتی باید با خبیث بسیار نیرومندی که قبلا نظیرش در ندیده اید روبرو بشوند
(وارثان؟)

آقای ترابی من یه سوال برام پیش اومده که تو یه مقاله دیگه هم ازتون پرسیدم ولی نگفتین.
مگه تو کمیک دنیای عنکبوتی نگفتند که وارثان فقط و فقط یه دونه تو کل مولتی ورس هستند، پس چجوری میخوان وارثان رو اینجا هم نشون بدن.
اینجوری که مایلز دیگه شخصیت اصلی نمیشه و باید پیتر دنیای کمیک رو نشون بدن با گوئن اصلی و مایلز اصلی.
هنوز نفهمیدم

راستش من سوال شما رو نفهمیدم که چه ربطی اینا بهم دارن
نقل قول کردن
mtm
#32 mtm 1400-09-15 01:03
به نقل از Agent bishop:
به نقل از mtm:
سونی اعلام کرد بخش دوم سال ۲۰۲۳ میاد
همچنین در خلاصه داستان ذکر شده که مایلز با تیم عنکبوتی باید با خبیث بسیار نیرومندی که قبلا نظیرش در ندیده اید روبرو بشوند
(وارثان؟)


واسه وارثان به یک backstory نیاز نیست ؟ چون یکی از جذابیت های وارثان دشمنی شخصی مورلان با پیتر بود .

تو یه سکانس فلش بک حلش میکنن
ضمن اینکه داستان دوقسمتیه
میشه خیلی مانور داد
نقل قول کردن
master spider
#33 master spider 1400-09-15 09:01
به نقل از mtm:
به نقل از master spider:
به نقل از mtm:
سونی اعلام کرد بخش دوم سال ۲۰۲۳ میاد
همچنین در خلاصه داستان ذکر شده که مایلز با تیم عنکبوتی باید با خبیث بسیار نیرومندی که قبلا نظیرش در ندیده اید روبرو بشوند
(وارثان؟)

آقای ترابی من یه سوال برام پیش اومده که تو یه مقاله دیگه هم ازتون پرسیدم ولی نگفتین.
مگه تو کمیک دنیای عنکبوتی نگفتند که وارثان فقط و فقط یه دونه تو کل مولتی ورس هستند، پس چجوری میخوان وارثان رو اینجا هم نشون بدن.
اینجوری که مایلز دیگه شخصیت اصلی نمیشه و باید پیتر دنیای کمیک رو نشون بدن با گوئن اصلی و مایلز اصلی.
هنوز نفهمیدم

راستش من سوال شما رو نفهمیدم که چه ربطی اینا بهم دارن

ببینید آقا.
دنیای این انیمیشن یا در مولتی ورس مارول وجود داره یا نداره.
اگه نداره که هیچی.
ولی اگه داره باید یه سری مورد ها توش رعایت بشه.
مثلا اینکه اگه قرار باشه تو قسمت دوم و سوم ما شاهد وارثان باشیم، باید این رعایت بشه که تو خود کمیک هم بیان شده که وارثان تو کل میلیارد ها دنیا در مولتی ورس مارول، فقط یه نسخه دارن و دیگه وجود ندارن پس اگه قراره مبارزه ای بین اونها صورت بگیره، قطعا نقش اصلی های ما نمیتونن از شخصیت های این انیمیشن باشن بلکه باید پیتر پارکر اصلی دنیای کمیک، مایلز اصلی و گوئن اصلی باشن. یعنی شخصیت های انیمیشن در اصل به حاشیه میرن.
سوال من همینه که قطعا نمیشه که شخصیت های انیمیشن به حاشیه برن چون احمقانست.
پس این وسط اگه وارثانی وجود داشته باشه، آیا یه جور رتکان بوجود میاد یا نه؟!
نقل قول کردن
mtm
#34 mtm 1400-09-15 10:35
#33:
من اینو نمیفهمم که چرا باید این طور باشه
یعنی چرا به اون دلیلی که شما ذکر کردی " قطعا نقش اصلی های ما نمیتونن از شخصیت های این انیمیشن باشن بلکه باید پیتر پارکر اصلی دنیای کمیک، مایلز اصلی و گوئن اصلی باشن".
چرا نباید مایلز و گوئن عنکبوتی و بقیه با وارثان بجنگند؟
چون در واقع تو این دنیا ما چیزی به عنوان رفرنس یا مرجع مرد عنکبوتی اصلی نداریم به نظرم. وارثان میتونند دشمن اصلی هر کدوم از اینا باشن و شخصیت های اصلی یا همون عنکبوتی های اصلی هم میتونن همین مایلز و گوئن عنکبوتی و .. باشن
بنظرم داری با دنیای کمیک و داستان دنیای عنکبوتی قاطی میکنی قضیه رو
نقل قول کردن
master spider
#35 master spider 1400-09-15 12:05
به نقل از mtm:
#33:
من اینو نمیفهمم که چرا باید این طور باشه
یعنی چرا به اون دلیلی که شما ذکر کردی " قطعا نقش اصلی های ما نمیتونن از شخصیت های این انیمیشن باشن بلکه باید پیتر پارکر اصلی دنیای کمیک، مایلز اصلی و گوئن اصلی باشن".
چرا نباید مایلز و گوئن عنکبوتی و بقیه با وارثان بجنگند؟
چون در واقع تو این دنیا ما چیزی به عنوان رفرنس یا مرجع مرد عنکبوتی اصلی نداریم به نظرم. وارثان میتونند دشمن اصلی هر کدوم از اینا باشن و شخصیت های اصلی یا همون عنکبوتی های اصلی هم میتونن همین مایلز و گوئن عنکبوتی و .. باشن
بنظرم داری با دنیای کمیک و داستان دنیای عنکبوتی قاطی میکنی قضیه رو

ببینید اینکه میگین چرا نمیتونن باهاشون نبرد کنن که خب میتونن ولیکن بالاخره میخوان نشون بدن که وارثان شکست میخورند و خب طبق اون چیزی که گفتم و اینکه فقط وارثان ازشون یکی وجود داره پس نمیتونن از این مایلز و گوئن و پیتر بی پارکر شکست بخورند.
درمورد رفرنس هم که گفتید موافق نیستم زیاد.
الان مارول دنیای بازی مردعنکبوتی رو آورده تو کمیک و با کمیک قیامت عنکبوتی ارتباط داده اونوقت این انیمیشن شاهکار ارتباط نداشته باشه؟!
اگه بخوان روزی اعلام کنن که انیمیشن دنیای عنکبوتی تو جهان و مولتی ورس واحد مارول قرار داره و خارج از اون نیست، یا باید تو شکست خوردن وارثان یه مسائلی رو حل کنن یا اینکه رتکان کنن قضیه رو و بگن که وارثان تنها یکی ازشون تو مولتی ورس نیست.
الان سه حالت داره
یا وقایع انیمیشن قبل از کمیک اتفاق میفته یا در حینش.
اگه قبل از کمیک باشه که خب باید شخصیت ها بمیرند یا موفق به شکستش نشن چون تو خود همون کمیک هم خود نویسنده اعلام کرد که تنها مرد عنکبوتی دنیای اصلی تونسته یکی از وارثان رو نه تنها یکبار بلکه چند بار شکست بده برا همین هم رهبر تیم شد.
اگر هم در حین باشه پس باید مردعنکبوتی دنیای اصلی رو هم نشون بدن.
حالت سوم هم اینه که داستان رو رتکان میکنن.
نقل قول کردن
Spectacular-SpiderMan
#36 Spectacular-SpiderMan 1400-09-15 18:04
خب خب سوپرایز :lol:
( شرمنده دیر کامنت دادم یکم طول کشید و نمی‌خواستم یه کامنت ریز و کوتاه بدم )
«سفر به دنیای عنکبوتی » این شما رو یاد چه میندازه با شنیدنش چه کلماتی میاد توی ذهنتون؟ خب من میگم که : جنون وار دیوانه وار با شکوه یک اثر هنری واقعی و به تمام معنا وفادار. زیبا نامه ای عاشقانه به طرفداران و... قبول کنید که این انیمیشن به قدری موفق بود که واقعا نمیشه توصیفش کرد. وقتی ما فهمیدیم میخواد ساخته شه نگران بودیم هم از بابت شلوغی و هم خراب کردن ها اما واقعا بعد از اکران بی نظیر بود این فیلم چندین عنکبوتی داشت اما حتی ذره‌ای شلوغی درش حس نمیشد حتی ذره ای خیلی وفادار بود و پر از ارجاعات و احترام به کمیک گفتم کمیک یادتونه چقدر وفادار بود یعنی حتی ما به وضوح داشتیم یه کمیک زنده می‌دیدیم از صفحات کمیک بوکی و خلاصه نگم اثر هنری از دلایلش هم سازندگان خوب و توانمند بود و خلاصه اون قدر عالی بود که نمی‌دونستی عاشق چی بشی پیتر پارکر چاق و بامزه :D مایلز مسیولیت پذیر و اتفاقاتش گوئن عنکبوتی نو آر ؟ کدوم همه عالی بودن یه شخصیت پردازی عالی و حالا قراره که قسمت دوم این شاهکار هنری رو شاهد باشیم خب همه منتظر اکرانیم و گذشته از همه چیز امیدواریم که بتونه بزنه رو دست فیلم اول( که خیلی هم سخته) و یه کار عالی رو تحویل بده اپل از همه بدونید که باتوجه به دو قسمتی بودن قراره یه کار فوق فوق بزرگ رو شاهد باشیم یک حماسه و یک حماسه خبیث های حماسی میخواد مگه نه خب از من بپرسید که بهتر از وارثان! این خاندان پتانسیل بالایی داره و می‌تونه به یه تهدید واقعی برای مایلز و عنکبوتی ها تبدیل بشه ( مثل کمیک) و البته سختی هم داره به تصویر کشیدن عظمت وارثان و یه داستان خوب و منسجم در حالی که همه انتظار بالایی دارن راحت نیست اما با توجه به سازندگان میشه واقعا امیدوار بود( آقای آراد یکم داستان ایجاد می‌کنه برام!) اما به هرحال کلی نقطه قوت هست مثل تمرکز بر رابطه مایلز و گوئن که اگه خوب در بیاد می‌تونه داستان رو خیلی بالا بکشه خیلی اما به هرحال تریلر چند تا مسئله داشت چرا مرد عنکبوتی 2099 داشت با مایلز می‌جنگید سوء تفاهم یا ..؟! البته نباید زود قضاوت کرد چون فکر نکنم بخواد با مایلز زیاد وارد بزن بزن بشه و احتمالا یه سوء. تفاهم و. اصلا یه چیز دیگه باشه کی می‌دونه کی؟ ( اون صحنه آخر فیلم اول رو یادتون هست؟ :D )
خب در نهایت هم من و هم همه امیدواریم که بازهم شاهد یه شاهکار هنری باشیم و شاهد اثری بی همتا ( راستی چه قدر سال خوبیه اکران اسپایدرمن راهی به خانه نیست تریلر بازی جدید اسپایدرمن و تریلر این انیمیشن انگار خدا داره برامون پارتی بازی میکنه :lol: )
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید