7 نقطه قوت و 1 نقطه ضعف فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست"

7 نقطه قوت و 1 نقطه ضعف فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست"

فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" (Spider-Man: No Way Home) یک فیلم خوب، نه ببخشید یک فیلم فوق‌العاده است! ما در این مقاله قصد داریم مواردی را که این فیلم به خوبی رعایت کرده بررسی کنیم. البته یک ایراد هم وجود دارد که ممکن است برای بعضی طرفداران آزار دهنده باشد. بنابراین در ادامه مقاله با من همراه باشید.

 

توجه: این مقاله اسپویلر ندارد و چیز مهمی از داستان فیلم لو نمی دهد.

مقدمه: مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست امروز در سینما های آمریکا اکران شد. نظرات منتقدین و نمرات بالای این فیلم حاکی از آن‌اند که ما با یک اثر بسیار عالی طرف هستیم و مطمئنا شما عاشق این اثرِ «جان واتس» (Jon Watts) خواهید شد. بنابراین امروز قصد داریم با نگاهی عمیق‌تر این فیلم را بررسی کنیم. ناگفته نماند که اگر میخواهید هیچ چیز از داستان فیلم را ندانید، بهتر است از این صفحه خارج شوید. ولی مطمئن باشید که این مقاله چیزی بیشتر از اطلاعات موجود در تریلر ها را لو نمی‌دهد. در نتیجه، اگر میخواهید بدانید که این فیلم در چه زمینه هایی خوب عمل کرده و تنها نقطه ضعف آن چیست، در ادامه مقاله با من همراه باشید.

 ضمنا برای خوندن نقد استاد ترابی برای این فیلم حتما  مقاله زیر را بخوانید:

نقد و بررسی فیلم "مرد عنکبوتی به خانه نیست" (SPIDER-MAN: NO WAY HOME)

 

8- نقطه قوت: جنبه ای متفاوت از اسپایدرمن

پیتر پارکر - نو وی هوم

 از همان زمان که اسپایدرمن به MCU پیوست، معلوم بود که مارول میخواهد او را از نسخه های قبلی اسپایدرمن متمایز کند. این شامل رابطه نزدیک او با تونی استارک، عدم به نمایش در آمدن عمو بن و اریجین اسپایدمن، تعامل او با دیگر قهرمانان مارول و عضویت در گروه ابرقهرمانی اونجرز، کاستوم های جدید و پیشرفته و... می‌‌شد. همین ویژگی ها باعث شدند که او به بهترین و کامل ترین اسپایدرمنِ عالم سینما بدل شود (این مقاله را بخوانید). نگه داشتن اسپایدی در کوئینز و سپس بردن او به خارج از کشور در دو فیلم قبلی هم تغییرات خوب و تازه‌ای بودند، اما کمی سطحی احساس میشدند. ولی راهی به خانه نیست جنبه متفاوتی از پیتر را به نمایش می‌گذارد. نه فقط به خاطر اینکه او بعد از فاش شدن هویت‌ش اکنون معروف ترین انسان کره زمین است. این فیلم با داستانی بسیار احساسی تر و هیجان انگیز تر، جنبه ای از زندگی پیتر را نشان خواهد داد که قبلا مشابه‌اش را ندیده ایم. همانطور که تام هالند در مصاحبه هایش گفته است، شرایط باعث خواهند شد که پیتر به مسیری دارک تر و خشن تر سوق پیدا کند. همچنین این فیلم تعیین خواهد کرد که پیتر برای سه گانه بعدی، چه نوع شخصیتی پیدا میکند و به چه جور قهرمانی تبدیل خواهد شد. از بسیاری جهات، این فیلم همچون شروعی تازه برای این قهرمان می‌باشد.

 

7- نقطه قوت: توجیه قانع کننده و منطقی برای بازگشت ابرشرور ها

خبیث های مرد عنکبوتی

امکان ندارد که شما هم مثل من برای بازگشت ابرشرور های فرانچایز های قبلی هیجان زده نباشید. اما حقیقت این است که ما کمی در این مورد نگران بودیم چون ممکن نیست که این شرور ها کاملا تصادفی پایشان به دنیای سینمایی مارول باز شده باشد و قطعا این موضوع، نیازمند توضیحی منطقی و باورپذیر است. توضیحی که نشان دهد چطور همه این ابرشرور ها ناگهان وارد یک دنیای مشترک شده اند. اما آیا این فیلم واقعا ما را قانع میکند؟ خوشحال میشویم که بگوییم این فیلم نه تنها حضور گرین گابلین، دکتر اختاپوس، الکترو، مرد شنی و لیزارد را توجیه میکند، بلکه داستان هر یک از آنها را بر اساس آرک داستانی قبلی خودشان پیش می‌برد. این خبیث ها تقریبا از همان جایی که آخرین بار آنها را دیده‌ایم، وارد این فیلم میشوند. در نتیجه، این فیلم در عین اینکه شخصیت و اهداف این شرور ها را با روش هایی جدید و شگفت انگیز گسترش میدهد، کاملا به شخصیت پردازی آنها در فیلم های قبلی هم وفادار است. برای مثال شما در این فیلم همان گرین گابلین خبیث و دو شخصیتی مرد عنکبوتی 1 را خوهید دید. البته انتظار این را هم داشته باشید که چیز های جدیدی به این شخصیت ها اضافه شوند.

 

6- نقطه قوت: احترام به طرفداران

کمتر فیلمی سابقه داشته به اندازه راهی به نیست مورد انتظار هواداران قرار بگیرد. تاکنون کلی شایعه و تئوری مختلف درباره این فیلم مطرح شده و بدون شک هواداران انتظارات زیادی از این فیلم دارند. مطمئن باشید که وقتی حرف از "احترام به طرفداران" وسط بیاید، راهی به خانه نیست در این زمینه بی‌نقص عمل میکند و دقیقا همان چیزی را تحویل هواداران میدهد که میخواهند. به طوری که شما هیچ جای این فیلم حس نمیکنید که چیزی زورکی، و صرفا برای جلو بردن داستان، در فیلم قرار داده شده. برای مثال، فیلم "شکارچیان روح: زندگی پس از مرگ" (Ghostbusters: Afterlife) را به خاطر دارید؟ این فیلم که اساسا بازسازی اولین فیلم مجموعه بود، تلاش زیادی کرد تا طرفداران قدیمی را خوشحال کند اما مورد انتقاد قرار گرفت چون برای بقیه مخاطبان اصلا قابل قبول نبود. اما فیلم راهی به خانه نیست، صرف نظر از اینکه با کدام فرانچایز مرد عنکبوتی بزرگ شده‌اید یا به کدام فرانچایز علاقه دارید، لبخند رضایت را بر لب شما می‌نشاند. به گفته برخی از منتقدین، حداقل در 10 جای مختلف فیلم، صدای جیغ و تشویق طرفداران سالن سینما را پر میکرده است. همین موضوع کافی‌ست که متوجه شوید این فیلم چقدر برای طرفداران ارزش قائل است.

 

5- نقطه قوت: رابطه پیتر پارکر و دکتر استرنج

زمانی که اعلام شد «بندیکت کامبربچ» در نقش دکتر استرنج در فیلم راهی به خانه نیست حضور دارد، از او به عنوان "مرشد" پیتر پارکر یاد شد. این موضوع به مذاق عده ای از طرفداران خوش نیامد، چون آنها اعتقاد داشتند که در دو قسمت قبلی شخصیت هایی مثل تونی استارک و نیک فیوری نقش راهنمای پیتر را داشته اند؛ بنابراین او باید در این فیلم رو پای خودش بایستد و نیازی به یک کاراکتر پدر گونه دیگر ندارد. خیالتان راحت، دکنر استرنج قرار نیست که یک مربی سنتی کلیشه‌‌ای برای پیتر باشد. استرنج در این فیلم یک کاراکتر سخت گیر و قانون‌مند است که مجبور به همکاری با اسپایدی میشود. تیم آپ پیتر و استرنج بدون شک دیدنی است و وقتی که رابطه آنها کمی شکرآب میشود، این رابطه در هیجان انگیز ترین حالت خود قرار میگیرد. استرنج فقط میخواهد که از پیتر مواظبت کند و به هیچ وجه، اسپایدرمن قرار نیست شاگرد دکتر استرنج بشود. در ضمن مبارزه آنها در بعد آینه خیلی از چیزی که انتظار دارید بهتر است و حتما از تماشای آن بسیار لذت خواهید برد. همچنین مطمئن باشید که استرنج به هیچ وجه اینجا نیست تا زمینه را برای فیلم بعدی‌اش آماده کند. البته او قبل از شروع استرنج 2، نیاز داشت که در این فیلم حضور یابد.

 

4- نقطه قوت: پرداختن به پیامد های "مرد عنکبوتی: دور از خانه"

یکی از تکان دهنده ترین لحظات در تاریخ MCU وقتی رقم خورد که میستریو، هویت مرد عنکبوتی را فاش کرد و جی جونا جیمسون از طریق TheDailyBugle.net آن را به گوش مردم جهان رساند. ما بیش از دو سال منتظر بودیم که نتایج این اتفاق را مشاهده کنیم. خیلی ها نگران بودند که به دلیل شلوغ بودن فیلم و باز شدن قضیه مولتی ورس، وقت کافی برای پرداختن به پیامد های لو رفتن هویت پیتر وجود نداشته باشد. مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست دقیقا از همان جایی آغاز میشود که فیلم قبلی به پایان رسید و به خوبی عواقب فیلم دور از خانه را به نمایش میگذارد. از همان ابتدای فیلم پیتر، وحشت زده در میان مردمی که اکنون هویت مخفی او را می‌دانند و او را مسبب مرگ میستریو میدانند قرار میگیرد. در طول فیلم می‌بینیم که فاش شدن هویت پیتر چه نتایج زیان‌باری روی زندگی‌اش میگذارد و غیرممکن است که با پیتر همذات پنداری نکنید، به ویژه زمانی که تمام زندگی او شروع به متلاشی شدن میکند. فاش شدن هویت مخفی اسپایدرمنش، انقدر موضوع جالبی است که گذشتن از آن واقعا ناراحت کننده است اما خوشبختانه، این در کل فیلم به عنوان یک مسئله باقی می‌ماند. پیتر با پیامد های اعمالش به شکل معناداری مواجه میشود و واقعا جذاب است که می‌بینیم مارول استودیوز به درستی نتایج کشف شدن هویت مخفی، آن هم در دنیایی که تعداد کمی از قهرمانان آن را دارند، به نمایش در می‌آورد.

 

3- نقطه ضعف: مرد شنی و لیزارد

منصفانه نیست که این دو شخصیت را به طور کلی "نقطه ضعف" بدانیم. آنها چیز های زیادی را برای فیلم به ارمغان می‌آورند و مطمئنا در صحنه های اکشن نقش دارند، اما مشکل اینجاست که جلوه های بصری آنها بی‌نقص نیستند. برای مثال، با توجه به اینکه 9 سال از فیلم مرد عنکبوتی شگفت انگیز میگذرد ما انتظار داشتیم که ظاهر لیزارد خیلی بهتر از قبل شده باشد اما متاسفانه اصلا این طور نیست. تقریبا در کل زمان فیلم، مرد شنی از ماسه ساخته شده و فیلم هرگز به طور خاص به این موضوع نمی‌پردازد. بنابراین به نظر میرسد که عدم استفاده از فلینت مارکو در شکل انسانی‌اش، یک فرصت از دست رفته است. با وجود اینکه «ریس ایفانز» (Rhys Ifans) و ‌«توماس هیدن چرچ» (Thomas Haden Church) وظیفه صداپیشگی نسخه رایانه‌ای شخصیت های شرور خودشان را به عهده دارند، اما ظاهرا ویروس کرونا باعث شده که آنها خیلی در ظاهر انسانی‌شان حضور نداشته باشند (مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست در بحبوحه همه گیری ویروس کرونا فیلمبرداری شد). این دو شخصیت به طرز غیرقابل انکاری سرگرم کننده اند ولی ما دوست داشتیم که آنها screentime بیشتری داشته باشند.

 

2- نقطه قوت: جلوه های ویژه و صحنه های اکشن باورنکردنی

شاید CGI مرد شنی و لیزارد بی عیب و نقص از آب در نیامده باشد، اما مطمئن باشید که این فیلم از لحاظ بصری بی‌نظیر است. "شانگ چی و افسانه ده حلقه" صحنه های اکشن شگفت انگیزی دارد، اما این صحنه ها هرگز به پای مبارزات قهرمانان و شرور های راهی به خانه نیست نمیرسند. مطمئنا شما از تماشای مبارزات جذاب و خلاقانه به همراه جلوه های ویژه خیره کننده این فیلم، نهایت لذت را خواهید برد. در این میان نبرد بعد آینه فوق‌العاده است. سکانس توهمات دیوانه وار میستریو در فیلم دور از خانه را به خاطر دارید؟ ظاهرا جان واتس این صحنه را برداشته و آن را صد برابر جذاب تر کرده تا سکانس بعد آینه را به وجود بیاورد. سکانسی که مغز شما را منفجر خواهد کرد!

 

1- نقطه قوت: غافلگیری های بزرگ

گرین گابلین

با توجه به اینکه این روزها افشای اطلاعات و شایعات به امری عادی تبدیل شده، غافلگیر شدن آسان نیست. به ویژه برای فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست که اطلاعات زیادی از داستان آن به بیرون نشت کرده اند. با این حال، مطمئن باشید که اگر هر اطلاعات لو رفته‌ای را خوانده باشید، این فیلم هنوز هم شگفتی های خفنی برای شما خواهد داشت. حتی پس از لو رفتن داستان چینی که لحظه به لحظه فیلم را خراب کرد، صحنه پایانی آن در جایی ذکر نشده. البته دوستانی که در چند ماه گذشته موفق شده اند که از اسپویل ها در امان بمانند، از دیدن این فیلم به شدت متحیر خواهند شد. مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست صحنه هایی دارد که مغز شما آنها را باور نخواهد کرد!

 

کیارش یارویسی

(Kia Iron Man)

منبعمقاله سایت Comicbookmovie

All rights reserved © Spidey.ir 2021

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

نقد و بررسی فیلم "مرد عنکبوتی به خانه نیست" (SPIDER-MAN: NO WAY HOME)

داغ داغ! لینک دانلود نسخهٔ پرده ای با کیفیت بسیار بالا فیلم مردعنکبوتی راهی به خانه نیست منتشر شد + زیرنویس فارسی!

معرفی همه 7 لباس مرد عنکبوتی در فیلم "راهی به خانه نیست"

10 سوالی که پس از دیدن "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" برایمان پیش آمد

رتبه بندی قوی ترین شخصیت های " مردعنکبوتی: راهی به خانه نیست" از نظر توانایی مبارزه

اولین واکنش‌ها به فیلم "مردعنکبوتی راهی به خانه نیست" منتشر شد

7 نقطه قوت و 1 نقطه ضعف فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست"

10 چیزی که باید قبل از دیدن فیلم "اسپایدرمن راهی به خانه نیست" بدانید

10 اسپویل بزرگ فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست

هر آنچه که درباره "مرد عنکبوتی 4" می‌دانیم

داغ داغ! داستان فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" لو رفت!

تحلیل و بررسی دومین تریلر فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" + نکات جدید تبلیغات

تحلیل و بررسی نخستین تریلر فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست"

خبر داغ!! تریلر فیلم مردعنکبوتی به خانه نیست رکوردشکنی کرد!!

10 تئوری برتر هواداران پس از انتشار نخستین تریلر فیلم «مردعنکبوتی: راهی به خانه نیست»!

فیلم راهی به خانه نیست به دومین افتتاحیه پرفروش سینما تبدیل شد!!

داغ داغ! نخستین تریلر رسمی فیلم "مردعنکبوتی راهی به خانه نیست" منتشر شد! (دوبله فارسی اختصاصی اضافه شد)

داستان لو رفته از فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" که ممکن است واقعی باشد!

10 تئوری بزرگ در‌باره‌ی فیلم «مردعنکبوتی: هیچ راهی به خانه نیست» که امکان دارد اتفاق بیفتند

10 چیزی که میخواهیم در قسمت سوم فیلم "مرد عنکبوتی" در MCU ببینیم

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

masiha_87
#1 masiha_87 1400-09-26 13:00
سلام و خسته نباشید خدمت همگی
آقا کیارش مرسی بابت مقاله!
انفجار عظیم مغز طرفدارا بابت شگفتی نو وی هوم باعث شد که جزو تاپ ۱۰ بهترین فیلم های کمیک بوکی قرار بگیره. از همین جهت طبیعیه که نقات قوت خیلی زیادی توی این اثر شاهد باشیم. البته هیچ فیلمی بی عیب و نقص نیست! حتی شاهکار ترین های تاریخ فیلمسازی هم دچار یکسری نقاط ضعف بودن اما نو وی هوم در جایگاه خودش (در بین فیلم های mcu) قطعا رتبه ی ویژه ای خواهد داشت. من هنوز این فیلم رو ندیدم و نمیتونم کامنت بلندی درموردش بدم مخصوصا اینکه هنوز اینقدری اسپویل نشدم؛ در حد کلا ۱ یا ۲ تا صحنه ی لو رفته! پس شرمندم بابت این کامنت کوتاه ولی امیدوارم اونطور که میخوام بشه.
تشکر مجدد!
نقل قول کردن
ABOLGAME
#2 ABOLGAME 1400-09-26 14:59
مقاله عالی بود و به نکته خوبی اشاره کرد.
من خودم فیلم رو دیدم و می تونم بگم هدیه ای عالی به تمام طرفدار های مردعنکبوتی در این دو دهه بود.
تنها مشکلی که می تونم بگیرم ؛ اینکه حالت های انسانی لیزارد و سندمن رو درست نشون ندادن ( آخر فیلم بنظراز فیلم های قبلی ادیت شده بودن) و دومی اینکه فیلم روند سریعی داشت( می تونستند فیلم رو ۳ ساعت کنند).
نقل قول کردن
mjkp
#3 mjkp 1400-09-26 16:11
مقاله ای عالی بود
فیلم هم که ... (هشدار اسپویل)



عالیییی بوددد
من از سه گانه سم ریمی خیلی خوشم میومد و به نظرم راهی به خانه نیست تونست حس و حال اون فیلم هارو به صورت مدرن شده به من بده
اصلا نوار خالی نداشت تک تک سکانس ها و دیالوگ ها مهم و تاثیر گذار بودن
ارتباط بین سه پیتر هم خیلی جذاب بود
این فیلم برای همه ی چیز ها دلیل قانع کننده ای داره
حداقل در زمان تماشای فیلم نمیگی چقدر الکی
اشاره های خیلی خوبی به فیلم های قبلی میشه و درباره ی ادامه زندگیشون توضیحاتی میده

چند سکانس فوق العاده بودن
مثل وقتی که سه تاشون جمله ی (قدرت بزرگ مسئولیت بزرک میاره ) رو بلد بودن

توبی از دست هاش تار در میاد اما بقیه با وب شوتز و دیالوگ های این سکانس لذت بخش بودن

و زمانی که تام هالند درباره اونجرز حرف میزنه و توبی و اندرو اصلا نمیدونن چیه

و سکانس های خیلییی زیادی داشت که من واقعا لذت بردم
نقل قول کردن
masiha_87
#4 masiha_87 1400-09-26 17:34
سلام مجدد
چطورید؟ خوبید؟
s4.uupload.ir/.../...
پوستر قبلیم برای سه گانه ی جدید اسپایدر_من خیلی خوب نشده بود ولی امیدوارم با این یکی جبران کرده باشم. انصافا خیلی زمان برد.
نقل قول کردن
master spider
#5 master spider 1400-09-26 19:41
Strong enough to have it all
Too weak to take it
بالغ بر ۳۰ یا ۴۰ بار فقط این صحنه رو دیدم.
پیتری که تام هالند بازی کرد تو این فیلم بی نظیر بود ولی نقش آفرینی ویلیم دفو یک شاهکار به تمام معنا بود. به معنای واقعی کلمه من گرین گابلین کمیک رو دیدم.
اون خنده ها...
راستش ۴ ماه صبر برای این فیلم ارزشش رو داره ولی نسخه پرده ای با کیفیت رو ببینید.
من که اصلا دووم نیاوردم.
نقد های مثبت رو که دیدم داشتم بال در میاوردم. از اون طرف تو سریال هاکای، کینگ پین اومد. اون شبی که قسمت پنج هاکای رو دیدم و تمام اخبار مربوط به مردعنکبوتی رو خوندم واقعا از شدت ذوق گریه کردم.
چند وقته پیش بخاطر وقایعی که تو دنیای کمیک برای مردعنکبوتی افتاد خیلی ناراحت و غمگین بودم.
این فیلم همشو شست.
نقل قول کردن
spidersam
#6 spidersam 1400-09-26 19:41
مرگ زن عمو می رو دیدم گفتم باشه
اینکه ما مورداک حضورش خیلی کوتاه بود دیدم گفتم باشه
اینکه فهمیدیم عمو بن تو ام سی یو وجود نداره دیدم گفتم باشه
ولی اینکه ام جی و مد و هپی پیتر رو کلا فراموش کردن رو نمیتونم تحمل کنم

آخه مرد عنکبوتی بدون ام جی و زن عمو می به چه درد میخوره؟
نقل قول کردن
mtm
#7 mtm 1400-09-26 19:46
به نقل از spidersam:


آخه مرد عنکبوتی بدون ام جی و زن عمو می به چه درد میخوره؟

گوئن میاد نگران‌نباش
مگه تو دنیای کمیک گوئن نمرد؟ جاش رو با مری جین پر کردن
انت می تو بازی اسپایدرمن هم مرد
مردن مهم نیست. فراموش شدن مهم نیست. مهم مدل رفتنشون. مهم اینه که ماندگار و هوشمندانه انجام بشه که اینجا دقیقا اینطوره
نقل قول کردن
master spider
#8 master spider 1400-09-26 22:14
به نقل از mtm:
به نقل از spidersam:


آخه مرد عنکبوتی بدون ام جی و زن عمو می به چه درد میخوره؟

گوئن میاد نگران‌نباش
مگه تو دنیای کمیک گوئن نمرد؟ جاش رو با مری جین پر کردن
انت می تو بازی اسپایدرمن هم مرد
مردن مهم نیست. فراموش شدن مهم نیست. مهم مدل رفتنشون. مهم اینه که ماندگار و هوشمندانه انجام بشه که اینجا دقیقا اینطوره

آقای ترابی من یه سوال برام ایجاد شده.
بخاطر هماهنگ نبودن و بد بودن زیرنویس های سایت های دیگه اون قسمت آخر رو نفهمیدم.
دکتر استرنج طلسمی خوند که همه در تمام دنیاهای موازی فراموش کنند که اصلا پیتر پارکری وجود داره که نیان به این دنیا، خب پس قاعدتا دو اسپایدرمن دیگه ما هم یعنی توبی و اندرو روشون تاثیر گذاشته میشه، پس توبی که الان به طور لفظی با مری جین ازدواج کرده وقتی برگرده مری جین نباید اصلا بشناستش، درست میگم؟!
یا اصلا تمام چیزهایی که گفتم برداشتم اشتباه بوده چون نفهمیدم تهش رو.
نقل قول کردن
Pooya-Spidey
#9 Pooya-Spidey 1400-09-27 00:22
سلام خدمت بچه های سایت اسپایدی
آقا فیلم فوق العاده بود ولی ی سوال دارم

خطر اسپویل !!!!!!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
وقتی پیتر میره پیش اون آشنا فلش اینا برا دانشگاه میگه ام جی واتسون و ند لیدز آدمای عادین راهشون بدین MIT
دقت کنید ام جی واتسون که میشه همون مری جین واتسون خودمون!
ولی وقتی گرین گابلین میاد به مقر مخفی اسپایدرمن و دکتر استرنج پیتر بهش میگه این دوستم ام جی بعد گابلین تعجب میکنه و میشل میگه در واقع میشل جونز(چیزی که از اولم میدونستیم)
حالا سوال من اینه آیا اون ام جی واتسون سوتی فیلم بود یا ایستراگ به خاطر اینکه این فیلم ترکیبی از فرانچایز های قبلی حساب میشه
نقل قول کردن
Death_master
#10 Death_master 1400-09-27 01:39
شماره 5 :
sorry steven-
call me sir-
sorry sir-

.... Later

Sir.... -

:-) Please call me steven -
نقل قول کردن
mjkp
#11 mjkp 1400-09-27 02:22
به نقل از master spider:
به نقل از mtm:
به نقل از spidersam:


آخه مرد عنکبوتی بدون ام جی و زن عمو می به چه درد میخوره؟

گوئن میاد نگران‌نباش
مگه تو دنیای کمیک گوئن نمرد؟ جاش رو با مری جین پر کردن
انت می تو بازی اسپایدرمن هم مرد
مردن مهم نیست. فراموش شدن مهم نیست. مهم مدل رفتنشون. مهم اینه که ماندگار و هوشمندانه انجام بشه که اینجا دقیقا اینطوره

آقای ترابی من یه سوال برام ایجاد شده.
بخاطر هماهنگ نبودن و بد بودن زیرنویس های سایت های دیگه اون قسمت آخر رو نفهمیدم.
دکتر استرنج طلسمی خوند که همه در تمام دنیاهای موازی فراموش کنند که اصلا پیتر پارکری وجود داره که نیان به این دنیا، خب پس قاعدتا دو اسپایدرمن دیگه ما هم یعنی توبی و اندرو روشون تاثیر گذاشته میشه، پس توبی که الان به طور لفظی با مری جین ازدواج کرده وقتی برگرده مری جین نباید اصلا بشناستش، درست میگم؟!
یا اصلا تمام چیزهایی که گفتم برداشتم اشتباه بوده چون نفهمیدم تهش رو.

سلام
من فکر میکنم چون موقع اجرای طلسم تام حضور داشت فقط روی اون تاثیر داشته
نقل قول کردن
Cap_tain
#12 Cap_tain 1400-09-27 06:46
به نقل از mtm:
به نقل از spidersam:


آخه مرد عنکبوتی بدون ام جی و زن عمو می به چه درد میخوره؟

گوئن میاد نگران‌نباش
مگه تو دنیای کمیک گوئن نمرد؟ جاش رو با مری جین پر کردن
انت می تو بازی اسپایدرمن هم مرد
مردن مهم نیست. فراموش شدن مهم نیست. مهم مدل رفتنشون. مهم اینه که ماندگار و هوشمندانه انجام بشه که اینجا دقیقا اینطوره

آقای ترابی ببخشید یک سوال
به نظرتون تو سه گانه جدید و بعد از فیلم دکتر استرنج ۲ ممکنه دوباره شاهد حضور دوباره دوتا اسپایدرمن دیگه باشیم؟ به نظر خودم که حضور فقط اندرو گارفیلد محتمل تره! چون اولا که احتمالا در های مولتیورس برای mcu کامل باز میشه و دوما مردم دوست دارن دوباره اندرو گارفیلد رو به عنوان مردعنکبوتی یا حداقل پیتر پارکر ببینن و سوما برای فروش فیلم خوبه! چون میدونیم حداقل سونی بیخیال فروش فیلم نمیشه :lol:
نقل قول کردن
Spiderman 2030
#13 Spiderman 2030 1400-09-27 09:04
سلام و عرض ادب .
واي خدا واي خدا.چه فيلم محشري بود.واقعا روحم رو شاد کرد .
واقعا فوق العاده بود،واقعا اين فيلم همه چي داشت.
اما يه چندتا انتقاد کوچييکم داره که به نظرم اگه اينا اجرا ميشدن واقعا فيلم فوق العاده تر ميشد.
اسپويل



1-اولين نقدم درباره سندمن و ليزارد هستش که واقعا ميتونستن خيلي به مراتب بهتر به تصوير بکشنشون.يکي از موارد عجيب براي من اين بود که چرا سندمن فقط اوخر فيلم اونم حدود چندثانيه به شکل آدمي خودش در اومد.واقعا توقعم تو اين مورد بيش تر بود.
2-دومين نقدم اينه که بنظرم زمان فيلم خيلي ميتونست بيش تر باشه و روند فيلم خيلي بنظرم سريع بود.بنظرم ميشد زمان فيلم رو حداقل تا سه ساعت رسوند.
3-سومين نقدم اينه که بنظرم ميشد زودتر کاراکتر داک آک از ويلن بودنش خارج نشه.مثلا درمان داک آک رو تو همون نبردنهايي شاهد باشيم .يعني نبردنهايي رو ما با 5 تا خبيث ببينيم نه اينکه با 4 تا.بنظرم هيجان انگيزتر ميشد.

در کل فيلم محشري بود و واقعا من خودم لذت بردم.اميدوارم بازم شاهد ديدن چنين فيلم هايي در فاز چهارم باشيم.
نقل قول کردن
Spiderman 2030
#14 Spiderman 2030 1400-09-27 09:13
راستي يه چيزي که داشتم تو فيلم رخ بده يه صحبت بين توبي و نورمن بود که متاسفانه شاهدش نبوديم ولي اي کاش رخ ميداد
نقل قول کردن
Ilya202020
#15 Ilya202020 1400-09-27 10:58
به نقل از Death_master:
شماره 5 :
sorry steven-
call me sir-
sorry sir-

.... Later

Sir.... -

:-) Please call me steven -

steven ...
still feels weird
نقل قول کردن
Ilya202020
#16 Ilya202020 1400-09-27 11:16
میخوام چن تا از تفاوت های تریلر رو با فیلم بگم بهتون
1.استرینج اون چشم زهرماری (اسمشو نمیدونم لطفا بگین) رو داشت ولی توش سنگ زمان نبود اصلا هیچ دکتر استرینج خبیثی نبود
2.وقتی اوتو به پیتر تو تریلر میگه تو باید با روح ها بجنگی ولی تو فیلم گفت یه روح که منظورش ازبورن بود که مرده
3. بدون توضیح scooby do this crap ...scooby do this sh#t
یعنی مارول به اسپویل فحش هم رحم نکرده
4.خب واضحه که تو دو صحنه توبی و اندرو رو حذف کردن
5. تو تریلر استرینج به هشدار وانگ بی توجهی میکنه ولی در اقع متقاعدش میکنه که پیتر یازیخه(!)(ترک زبان ها میفهمن :D )و وانگ هم قانع میشه
6. یادتونه ویلیام دفو میگفت لباس نبرد اخر تجهیزات ارتقا یافته داره در واقع همون لباس بود به جای ماسک هم عینک زد چون نورمن خوب اونو شکوند (یعنی مارول به مصاحبه ها هم رحم نکرده)
چن تا چیز رو هم میگم که تو فیلم عاشقش شدم
1.تو فیلم مردعنکبوتی 2 بازوان اوکتیوس رو قانع کردن تا به جرم و جنایت (سرقت از بانک) بپردازه تا پول پروژه اش فراهم شه اینجا خیلی بهتر شده بود و به وضوح معلوم بود که بازوان کلا یه بلایی سر مغزش اوردن که انگاری ذاتا اوتو خبیث بود
2.خده های گابلینی استاد ویلیام دفو یعنی گابلین رو دوباره به چشمام دیدم
3. من دل خوشی از تام هالند نداشتم زیاد خوشم نمی اومد که با این فیلم بهم ثابت شد اون بهترین اسپایدیه (درسته که اسپایدی مورد علاقه من هنوز توبیه)
4.توبی رو خیلی جوان نکرده بودن و من اینو خیلی دوست داشتم
5. تعاملات جالبی بین اسپایدی ها برقرار شد تام به توبی میگفت تارت از جای دیگت بیرون نمیزنه :lol:
6.تو اونجرزبودی عالیه اونا کین ؟!(توبی و اندرو خطاب به تام)
7.به وضوح معلوم بود اندرو زجر کشیده ترین هه هم عمو بن رو از دست داد هم گوعنو تام فقط زن عمو رو از دست داد و توبی هم باز فقطط عمو
8.به نظرم میرسید الکترو دیگه اون شخصیت قابل ترحم نیست و به خوش دلی tasm2 نیست ولی وقتی شکست خورد تعاملاتش با اندرو نشون داد همون الکترو هست
9.حضور توبی و اندرو به اندازه بود شاید عددا کم باشه ولی کافی بود (اونایی که میگن حضورشون کم هس باید بدوننکه احتمالا دنباله فیلم هاشون ساخته بشه بشخصه منظر سیمبیوت تو tasm 3 و دختر عنکبوتی تو spider man 4 هستم )
10.دوست خوب محله جادوگر اعظم رو شکست داد :D
11.اخر فیلم استرینج دوست نداشت پیتر رو فراموش کنه
12.اون میم معروف میدونی منم یه جورایی دانشمندم دوباره توسط ازبورن تکرار شد
حالا سه تا چیز که ازشون دلخور شدم رو میگم
1.مگه پیتر توبی حس عنکبوتی نداش چرا خنجر خورد پس؟!
2.تو صحنه درد و دل اسپایدی ها در ورد مرگ زن عمو می علی رقم اینکه توبی و اندرو حرف از عمو بن زدن ولی تام هیچ صحبتی از این نکرد که خیلی بد بود
خب اینم نقد من بود در مورد نمره ام هم کردم 9.5 از 19 واسه هر ایراد بالا 0.25 کم کردم
نقل قول کردن
Ilya202020
#17 Ilya202020 1400-09-27 11:19
به نقل از mjkp:
به نقل از master spider:
به نقل از mtm:
به نقل از spidersam:


آخه مرد عنکبوتی بدون ام جی و زن عمو می به چه درد میخوره؟

گوئن میاد نگران‌نباش
مگه تو دنیای کمیک گوئن نمرد؟ جاش رو با مری جین پر کردن
انت می تو بازی اسپایدرمن هم مرد
مردن مهم نیست. فراموش شدن مهم نیست. مهم مدل رفتنشون. مهم اینه که ماندگار و هوشمندانه انجام بشه که اینجا دقیقا اینطوره

آقای ترابی من یه سوال برام ایجاد شده.
بخاطر هماهنگ نبودن و بد بودن زیرنویس های سایت های دیگه اون قسمت آخر رو نفهمیدم.
دکتر استرنج طلسمی خوند که همه در تمام دنیاهای موازی فراموش کنند که اصلا پیتر پارکری وجود داره که نیان به این دنیا، خب پس قاعدتا دو اسپایدرمن دیگه ما هم یعنی توبی و اندرو روشون تاثیر گذاشته میشه، پس توبی که الان به طور لفظی با مری جین ازدواج کرده وقتی برگرده مری جین نباید اصلا بشناستش، درست میگم؟!
یا اصلا تمام چیزهایی که گفتم برداشتم اشتباه بوده چون نفهمیدم تهش رو.

سلام
من فکر میکنم چون موقع اجرای طلسم تام حضور داشت فقط روی اون تاثیر داشته

من اون تیکه رو درست ندیدم (کیفیت پرده ایش خیلی بد بود )ولی فراموش نکردن پیتر پارکری وجود داره در درواقع فراموش کردن پیتر اسپایدیه چرا اینو میگم چون تو صحنه بازدید از قبر زن عمو می پیتر با هپی حرف زد و واضح بود هو میشناسن(به شخصه منتظرمان تیکه رو با کیفیت خوب ببینم
نقل قول کردن
masiha_87
#18 masiha_87 1400-09-27 11:35
به نقل از Ilya202020:
میخوام چن تا از تفاوت های تریلر رو با فیلم بگم بهتون
1.استرینج اون چشم زهرماری (اسمشو نمیدونم لطفا بگین) رو داشت ولی توش سنگ زمان نبود اصلا هیچ دکتر استرینج خبیثی نبود
2.وقتی اوتو به پیتر تو تریلر میگه تو باید با روح ها بجنگی ولی تو فیلم گفت یه روح که منظورش ازبورن بود که مرده
3. بدون توضیح scooby do this crap ...scooby do this sh#t
یعنی مارول به اسپویل فحش هم رحم نکرده
4.خب واضحه که تو دو صحنه توبی و اندرو رو حذف کردن
5. تو تریلر استرینج به هشدار وانگ بی توجهی میکنه ولی در اقع متقاعدش میکنه که پیتر یازیخه(!)(ترک زبان ها میفهمن :D )
هس و وانگ هم قانع میشه
6. یادتونه ویلیام دفو میگفت لباس نبرد اخر تجهیزات ارتقا یافته داره در واقع همون لباس بود به جای ماسک هم عینک زد چون نورمن خوب اونو شکوند (یعنی مارول به مصاحبه ها هم رحم نکرده)
چن تا چیز رو هم میگم که تو فیلم عاشقش شدم
1.تو فیلم مردعنکبوتی 2 بازوان اوکتیوس رو قانع کردن تا به جرم و جنایت (سرقت از بانک) بپردازه تا پول پروژه اش فراهم شه اینجا خیلی بهتر شده بود و به وضوح معلوم بود که بازوان کلا یه بلایی سر مغزش اوردن که انگاری ذاتا اوتو خبیث بود
2.خده های گابلینی استاد ویلیام دفو یعنی گابلین رو دوباره به چشمام دیدم
3. من دل خوشی از تام هالند نداشتم زیاد خوشم نمی اومد که با این فیلم بهم ثابت شد اون بهترین اسپایدیه (درسته که اسپایدی مورد علاقه من هنوز توبیه)
4.توبی رو خیلی جوان نکرده بودن و من اینو خیلی دوست داشتم
5. تعاملات جالبی بین اسپایدی ها برقرار شد تام به توبی میگفت تارت از جای دیگت بیرون نمیزنه :lol:
6.تو اونجرزبودی عالیه اونا کین ؟!(توبی و اندرو خطاب به تام)
7.به وضوح معلوم بود اندرو زجر کشیده ترین هه هم عمو بن رو از دست داد هم گوعنو تام فقط زن عمو رو از دست داد و توبی هم باز فقطط عمو
8.به نظرم میرسید الکترو دیگه اون شخصیت قابل ترحم نیست و به خوش دلی tasm2 نیست ولی وقتی شکست خورد تعاملاتش با اندرو نشون داد همون الکترو هست
9.حضور توبی و اندرو به اندازه بود شاید عددا کم باشه ولی کافی بود (اونایی که میگن حضورشون کم هس باید بدوننکه احتمالا دنباله فیلم هاشون ساخته بشه بشخصه منظر سیمبیوت تو tasm 3 و دختر عنکبوتی تو spider man 4 هستم )
10.دوست خوب محله جادوگر اعظم رو شکست داد :D
11.اخر فیلم استرینج دوست نداشت هویت اسپایدی رو فراموش کنه

داداش اون چشم زهرماری (!) چشم آگاموتو یا آگاماتو هستش. تلفظ دقیقش رو نمیدونم؛ ولی یه چیزی تو همین مایه هاست. فک کنم آگاموتو درست باشه.
نقل قول کردن
Ilya202020
#19 Ilya202020 1400-09-27 11:35
به نقل از mjkp:
به نقل از master spider:
به نقل از mtm:
به نقل از spidersam:


آخه مرد عنکبوتی بدون ام جی و زن عمو می به چه درد میخوره؟

گوئن میاد نگران‌نباش
مگه تو دنیای کمیک گوئن نمرد؟ جاش رو با مری جین پر کردن
انت می تو بازی اسپایدرمن هم مرد
مردن مهم نیست. فراموش شدن مهم نیست. مهم مدل رفتنشون. مهم اینه که ماندگار و هوشمندانه انجام بشه که اینجا دقیقا اینطوره

آقای ترابی من یه سوال برام ایجاد شده.
بخاطر هماهنگ نبودن و بد بودن زیرنویس های سایت های دیگه اون قسمت آخر رو نفهمیدم.
دکتر استرنج طلسمی خوند که همه در تمام دنیاهای موازی فراموش کنند که اصلا پیتر پارکری وجود داره که نیان به این دنیا، خب پس قاعدتا دو اسپایدرمن دیگه ما هم یعنی توبی و اندرو روشون تاثیر گذاشته میشه، پس توبی که الان به طور لفظی با مری جین ازدواج کرده وقتی برگرده مری جین نباید اصلا بشناستش، درست میگم؟!
یا اصلا تمام چیزهایی که گفتم برداشتم اشتباه بوده چون نفهمیدم تهش رو.

سلام
من فکر میکنم چون موقع اجرای طلسم تام حضور داشت فقط روی اون تاثیر داشته

من اون تیکه رو درست ندیدم (کیفیت پرده ایش خیلی بد بود )ولی فراموش نکردن پیتر پارکری وجود داره در درواقع فراموش کردن پیتر اسپایدیه چرا اینو میگم چون تو صحنه بازدید از قبر زن عمو می پیتر با هپی حرف زد و واضح بود همو میشناسن(به شخصه منتظرم این تیکه رو با کیفیت خوب ببینم
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#20 AmirhoseinJafari2005 1400-09-27 12:14
مقاله عالی بود... فقط با جلوه های ویژه باورنکردنی مخالفم... چون واقعا باورنکردنی و حیرت انگیز نیست... همون جلوه های ویژه ای هستن که تو بقیه فیلم های ماورل و بلاک باستر ها شاهدش بودیم و یک نکته کاملا عادی برای فیلم های پرخرج و البته ساینس فیکشن به حساب میاد... به هر حال مقاله خوبی بود.
نقل قول کردن
Agent bishop
#21 Agent bishop 1400-09-27 12:21
فیلم رو دیدم و خیلی ازش خوشم اومد . چه از خود داستان اصلی بگیر تا حس نوستالژی خالص ( واقعا پارسال فکرشو می‌کردید دوباره توبی و اندرو رو ببینید تاب بخورند ؟ )
نظر شخصیم بعد از فیلم مردعنکبوتی ۲ و مردعنکبوتی ۱ این فیلم بهترین فیلم مردعنکبوتیه و اینکه پایان بندیش بعد از پایان لوگان بهترین تو فیلم های کمیک بوکیه .
نقل قول کردن
Agent bishop
#22 Agent bishop 1400-09-27 12:24
خطر اسپویل


برام سوال شده مگه دکتر استرنج نگفته بود کسایی که هویت مردعنکبوتی رو میدونید اومدن این دنیا پس ونوم تام هاردی چه جوری اومد ؟ اون دنیا اصلا مردعنکبوتی نداره !
نقل قول کردن
master spider
#23 master spider 1400-09-27 12:26
به نقل از Ilya202020:
به نقل از mjkp:
به نقل از master spider:
به نقل از mtm:
به نقل از spidersam:


آخه مرد عنکبوتی بدون ام جی و زن عمو می به چه درد میخوره؟

گوئن میاد نگران‌نباش
مگه تو دنیای کمیک گوئن نمرد؟ جاش رو با مری جین پر کردن
انت می تو بازی اسپایدرمن هم مرد
مردن مهم نیست. فراموش شدن مهم نیست. مهم مدل رفتنشون. مهم اینه که ماندگار و هوشمندانه انجام بشه که اینجا دقیقا اینطوره

آقای ترابی من یه سوال برام ایجاد شده.
بخاطر هماهنگ نبودن و بد بودن زیرنویس های سایت های دیگه اون قسمت آخر رو نفهمیدم.
دکتر استرنج طلسمی خوند که همه در تمام دنیاهای موازی فراموش کنند که اصلا پیتر پارکری وجود داره که نیان به این دنیا، خب پس قاعدتا دو اسپایدرمن دیگه ما هم یعنی توبی و اندرو روشون تاثیر گذاشته میشه، پس توبی که الان به طور لفظی با مری جین ازدواج کرده وقتی برگرده مری جین نباید اصلا بشناستش، درست میگم؟!
یا اصلا تمام چیزهایی که گفتم برداشتم اشتباه بوده چون نفهمیدم تهش رو.

سلام
من فکر میکنم چون موقع اجرای طلسم تام حضور داشت فقط روی اون تاثیر داشته

من اون تیکه رو درست ندیدم (کیفیت پرده ایش خیلی بد بود )ولی فراموش نکردن پیتر پارکری وجود داره در درواقع فراموش کردن پیتر اسپایدیه چرا اینو میگم چون تو صحنه بازدید از قبر زن عمو می پیتر با هپی حرف زد و واضح بود هو میشناسن(به شخصه منتظرمان تیکه رو با کیفیت خوب ببینم

اتفاقا اون صحنه هپی اصلا پیتر رو نمیشناخت. خود دکتر استرنج هم گفت که وقتی طلسم اجرا بشه، هیچکس تو رو نمیشناسه، انگار اصلا وجود نداری.
نقل قول کردن
Agent bishop
#24 Agent bishop 1400-09-27 12:34
به نقل از Spiderman 2030:
راستي يه چيزي که داشتم تو فيلم رخ بده يه صحبت بين توبي و نورمن بود که متاسفانه شاهدش نبوديم ولي اي کاش رخ ميداد

به نقل از Pooya-Spidey:
سلام خدمت بچه های سایت اسپایدی
آقا فیلم فوق العاده بود ولی ی سوال دارم

خطر اسپویل !!!!!!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
وقتی پیتر میره پیش اون آشنا فلش اینا برا دانشگاه میگه ام جی واتسون و ند لیدز آدمای عادین راهشون بدین MIT
دقت کنید ام جی واتسون که میشه همون مری جین واتسون خودمون!
ولی وقتی گرین گابلین میاد به مقر مخفی اسپایدرمن و دکتر استرنج پیتر بهش میگه این دوستم ام جی بعد گابلین تعجب میکنه و میشل میگه در واقع میشل جونز(چیزی که از اولم میدونستیم)
حالا سوال من اینه آیا اون ام جی واتسون سوتی فیلم بود یا ایستراگ به خاطر اینکه این فیلم ترکیبی از فرانچایز های قبلی حساب میشه


اون صحنه ای که داشتن از میشل بازجویی میکردند دقت نکردی که افسره گفت میشل جونز واتسون و بعد میشل گفت واتسون رو نگو .
نقل قول کردن
Ilya202020
#25 Ilya202020 1400-09-27 12:46
به نقل از Ilya202020:
میخوام چن تا از تفاوت های تریلر رو با فیلم بگم بهتون
1.استرینج اون چشم زهرماری (اسمشو نمیدونم لطفا بگین) رو داشت ولی توش سنگ زمان نبود اصلا هیچ دکتر استرینج خبیثی نبود
2.وقتی اوتو به پیتر تو تریلر میگه تو باید با روح ها بجنگی ولی تو فیلم گفت یه روح که منظورش ازبورن بود که مرده
3. بدون توضیح scooby do this crap ...scooby do this sh#t
یعنی مارول به اسپویل فحش هم رحم نکرده
4.خب واضحه که تو دو صحنه توبی و اندرو رو حذف کردن
5. تو تریلر استرینج به هشدار وانگ بی توجهی میکنه ولی در اقع متقاعدش میکنه که پیتر یازیخه(!)(ترک زبان ها میفهمن :D )و وانگ هم قانع میشه
6. یادتونه ویلیام دفو میگفت لباس نبرد اخر تجهیزات ارتقا یافته داره در واقع همون لباس بود به جای ماسک هم عینک زد چون نورمن خوب اونو شکوند (یعنی مارول به مصاحبه ها هم رحم نکرده)
چن تا چیز رو هم میگم که تو فیلم عاشقش شدم
1.تو فیلم مردعنکبوتی 2 بازوان اوکتیوس رو قانع کردن تا به جرم و جنایت (سرقت از بانک) بپردازه تا پول پروژه اش فراهم شه اینجا خیلی بهتر شده بود و به وضوح معلوم بود که بازوان کلا یه بلایی سر مغزش اوردن که انگاری ذاتا اوتو خبیث بود
2.خده های گابلینی استاد ویلیام دفو یعنی گابلین رو دوباره به چشمام دیدم
3. من دل خوشی از تام هالند نداشتم زیاد خوشم نمی اومد که با این فیلم بهم ثابت شد اون بهترین اسپایدیه (درسته که اسپایدی مورد علاقه من هنوز توبیه)
4.توبی رو خیلی جوان نکرده بودن و من اینو خیلی دوست داشتم
5. تعاملات جالبی بین اسپایدی ها برقرار شد تام به توبی میگفت تارت از جای دیگت بیرون نمیزنه :lol:
6.تو اونجرزبودی عالیه اونا کین ؟!(توبی و اندرو خطاب به تام)
7.به وضوح معلوم بود اندرو زجر کشیده ترین هه هم عمو بن رو از دست داد هم گوعنو تام فقط زن عمو رو از دست داد و توبی هم باز فقطط عمو
8.به نظرم میرسید الکترو دیگه اون شخصیت قابل ترحم نیست و به خوش دلی tasm2 نیست ولی وقتی شکست خورد تعاملاتش با اندرو نشون داد همون الکترو هست
9.حضور توبی و اندرو به اندازه بود شاید عددا کم باشه ولی کافی بود (اونایی که میگن حضورشون کم هس باید بدوننکه احتمالا دنباله فیلم هاشون ساخته بشه بشخصه منظر سیمبیوت تو tasm 3 و دختر عنکبوتی تو spider man 4 هستم )
10.دوست خوب محله جادوگر اعظم رو شکست داد :D
11.اخر فیلم استرینج دوست نداشت هویت اسپایدی رو فراموش کنه

12.اون میم معروف میدونی منم یه جورایی دانشمندم دوباره توسط ازبورن تکرار شد
حالا سه تا چیز که ازشون دلخور شدم رو میگم
1.مگه پیتر توبی حس عنکبوتی نداش چرا خنجر خورد پس؟!
2.تو صحنه درد و دل اسپایدی ها در ورد مرگ زن عمو می علی رقم اینکه توبی و اندرو حرف از عمو بن زدن ولی تام هیچ صحبتی از این نکرد که خیلی بد بود
3.حقیقتش این مورد یادم نمونده یادم بیفته تو این متن ویرایشش میکنم
خب اینم نقد من بود در مورد نمره ام هم کردم 9.25 از 19 واسه هر ایراد بالا 0.25 کم کردم
نقل قول کردن
Agent bishop
#26 Agent bishop 1400-09-27 13:20
اسپویل

الان دیگه اونهایی که به مردعنکبوتی تام هالند انتقاد داشتند نمی‌توانند چیزی بگند چون الان پیتر با تونی استارک و تجهیزات و لباس پیشرفته سرو کار نداره و همچنین الان کاملا مشخصه که پیتر درآمد خوبی نداره پس الان فرصت خوبیه که تو فیلم های آینده به قضیه مشکلات مالی پیتر بیشتر توجه بشه .
نقل قول کردن
AS-Spider
#27 AS-Spider 1400-09-27 14:34
سلام فیلم خیلی قشنگ بود و من توی سومین فیلم برتر مردعنکبوتی قرارش میدم(بعد از مردعنکبوتی 2 و 1).
آقا از اینجا به بعد *اسپویل*
واقعا فیلم خیلی زیبا بود یسری چیزام تغییر کرده بود و آخرش بسیار غم انگیز و احساسی بود.حقیقتش نمیدونم بخاطر نسخه پرده ای بود یا چیز دیگه من صحنه مرگ زن عمو می رو واقعا اونقدر سنگین ندونستم یجوری عجیب بود(حقیقتش جمله معروفو وقتی از توبی شنیدم خیلی بیشتر تاثیرگذار بود تا زن عمو می) و اینکه روند فیلم خیلی سریع بود یا این نسخه ها یجاهاییشو نداشت؟؟؟ چون توی 20 دقیقه کل اون ابهام کشتن میستریو و اینا جمع شد! بعد اینکه تریلرا و مصاحبه ها خیلی با خود فیلم فرق داشتن! بالاخره پیتر تام هالند عمو بنی داره یا نه؟ آخه نمیشه که همینجوری عمو بن حذف شه :-| اصلا هیچ احساسی پیتر تام وقتی پیتر 2 (توبی) درمورد عمو بن حرف میزد نداشت و این نشون میده که عمو بنی در کار نیست. پس چجوره که اصلا پیتر خواسته که ابرقهرمان بشه؟ امیدوارم توی سگانه بعدی این موضوع رو حل کنن. حقیقتش وقتی توبی و اندرو رو دیدم هیجان زده شدم(قبلش دیده بودم ولی این دیدنشون واقعا دیوانه کنندس) توبی هم بلده شوخی کنه :lol: لباسش هم یسری تغییرات داشت درسته نسخه پرده بود ولی معلوم بود تغییراتش،موزیک متنی که به نسخه سم ریمی و مارک وب فلش بک میزدن خیلی بیاد موندنی بود. ویلم دفو عالی واقعا(گرچه حضورش انگار با سرعتِ دو برابر بود.خیلی صحنه های گرین گابلین سریع اتفاق افتاد)،داک آک خوب بود ولی من هنوز توی نسخه 2 مردعنکبوتی رو بیشتر میپسندم(سلیقه شخصیه) ظاهر انسانی جیمی فاکس عالی بود و از امیزینگ 2 یه سر و گردن بالاتر بود.لیزارد همچنان یمقدار ضعیف(بعد 9 سال هنوز یجوریه بازم) و اینکه من یذره سندمن رو باهاش مشکل دارم.حقیقیتش فیلم میتونست طولانی تر باشه و واقعا پتانسیل بیشتر پرداخته شدن بهش رو داشت.
و اما صحنه های پس از تیتراژ: لباس جدید پیتر از اون دوتا بهتر(مخصوصا رنگ آبیش و براقیتش) و اینکه تام هالند هنوزم پتانسیل بهتر شدن داره(این پسر واقعا استعداد پارکری داره) - - اما در صحنه دوم:دیگه چی میخواد بشه؟ونوم بطور خاص برای mcu؟ با برای اولین بار معرفی فلش برای ایجنت ونوم؟ اینکه تام هالند توی نسخه سوم ونوم حضور نداشته باشه واقعا یه نعمت بزرگ میشه.
و سگانه بعد اگر گوئن استیسی رو بخوان معرفی کنن(چون اینجا دیگه mj پیتر رو نمیشناسه نیاز به یه معشوق دیگر خواهد داشت) خوب میشه.
نقل قول کردن
Ilya202020
#28 Ilya202020 1400-09-27 14:34
به نقل از master spider:
به نقل از Ilya202020:
به نقل از mjkp:
به نقل از master spider:
به نقل از mtm:
به نقل از spidersam:


آخه مرد عنکبوتی بدون ام جی و زن عمو می به چه درد میخوره؟

گوئن میاد نگران‌نباش
مگه تو دنیای کمیک گوئن نمرد؟ جاش رو با مری جین پر کردن
انت می تو بازی اسپایدرمن هم مرد
مردن مهم نیست. فراموش شدن مهم نیست. مهم مدل رفتنشون. مهم اینه که ماندگار و هوشمندانه انجام بشه که اینجا دقیقا اینطوره

آقای ترابی من یه سوال برام ایجاد شده.
بخاطر هماهنگ نبودن و بد بودن زیرنویس های سایت های دیگه اون قسمت آخر رو نفهمیدم.
دکتر استرنج طلسمی خوند که همه در تمام دنیاهای موازی فراموش کنند که اصلا پیتر پارکری وجود داره که نیان به این دنیا، خب پس قاعدتا دو اسپایدرمن دیگه ما هم یعنی توبی و اندرو روشون تاثیر گذاشته میشه، پس توبی که الان به طور لفظی با مری جین ازدواج کرده وقتی برگرده مری جین نباید اصلا بشناستش، درست میگم؟!
یا اصلا تمام چیزهایی که گفتم برداشتم اشتباه بوده چون نفهمیدم تهش رو.

سلام
من فکر میکنم چون موقع اجرای طلسم تام حضور داشت فقط روی اون تاثیر داشته

من اون تیکه رو درست ندیدم (کیفیت پرده ایش خیلی بد بود )ولی فراموش نکردن پیتر پارکری وجود داره در درواقع فراموش کردن پیتر اسپایدیه چرا اینو میگم چون تو صحنه بازدید از قبر زن عمو می پیتر با هپی حرف زد و واضح بود هو میشناسن(به شخصه منتظرمان تیکه رو با کیفیت خوب ببینم

اتفاقا اون صحنه هپی اصلا پیتر رو نمیشناخت. خود دکتر استرنج هم گفت که وقتی طلسم اجرا بشه، هیچکس تو رو نمیشناسه، انگار اصلا وجود نداری.

ممنون از اونجایی که فهمیدی 20 دقیقه اخر چی شد میشه به منم بگی دقیقا دکتر استرینج چه طلسمی رو اجرا کرد ممنون
نقل قول کردن
Agent bishop
#29 Agent bishop 1400-09-27 15:30
من یک انتقادی نسبت به این فیلم دارم و اونم اینه که از نظر من صحنه های مبارزه این فیلم ضعیف ترین بین بقیه آثار مردعنکبوتی بودند . بهترین صحنه مبارزه مردعنکبوتی با دکتر اختاپوس در اول فیلم بود که خیلی خوب بود و روش شکست خوردن دکتر اختاپوس هم جالب بود و بعد از این هم تعقیب و گریز بین دکتر و پیتر که اینم باحال بود ولی بقیه نبرد ها نه . الکترو و مردشنی صحنه های مبارزشون اصلا به پای خلاقیت فیلم های قبلی نمی‌رسه و ابزار هم به اندازه نسخه قبلیش تهدید آمیز نیست . نبرد گرین گابلین و مردعنکبوتی هم بار احساسی بالایی داشت هم اولی که پیتر احساس کرد بهش خیانت شده و اینکه فکر میکرد چه قدر کارش اشتباه بود که به استرنج‌ گوش نکرد و هم نبرد دوم که پای مرگ زن عمو می وسط بود ولی تو جفت این نبرد ها این دو نفر انگار دعوا خیابونی میکردند و با مشت و لگد همدیگر رو می‌زدند و ما خیلی کم شاهد استفاده از وسایل خطرناک گابلین ( فقط انگار موقع فرار یا حمله اولیه استفاده میکرد ) و همینطور تار و چابکی مردعنکبوتی بودیم و برای همین این نبرد ها زیاد خلاقانه نبودند .
نقل قول کردن
Ilya202020
#30 Ilya202020 1400-09-27 15:34
به نقل از Ilya202020:
میخوام چن تا از تفاوت های تریلر رو با فیلم بگم بهتون
1.استرینج اون چشم زهرماری (اسمشو نمیدونم لطفا بگین) رو داشت ولی توش سنگ زمان نبود اصلا هیچ دکتر استرینج خبیثی نبود
2.وقتی اوتو به پیتر تو تریلر میگه تو باید با روح ها بجنگی ولی تو فیلم گفت یه روح که منظورش ازبورن بود که مرده
3. بدون توضیح scooby do this crap ...scooby do this sh#t
یعنی مارول به اسپویل فحش هم رحم نکرده
4.خب واضحه که تو دو صحنه توبی و اندرو رو حذف کردن
5. تو تریلر استرینج به هشدار وانگ بی توجهی میکنه ولی در اقع متقاعدش میکنه که پیتر یازیخه(!)(ترک زبان ها میفهمن :D )و وانگ هم قانع میشه
6. یادتونه ویلیام دفو میگفت لباس نبرد اخر تجهیزات ارتقا یافته داره در واقع همون لباس بود به جای ماسک هم عینک زد چون نورمن خوب اونو شکوند (یعنی مارول به مصاحبه ها هم رحم نکرده)
چن تا چیز رو هم میگم که تو فیلم عاشقش شدم
1.تو فیلم مردعنکبوتی 2 بازوان اوکتیوس رو قانع کردن تا به جرم و جنایت (سرقت از بانک) بپردازه تا پول پروژه اش فراهم شه اینجا خیلی بهتر شده بود و به وضوح معلوم بود که بازوان کلا یه بلایی سر مغزش اوردن که انگاری ذاتا اوتو خبیث بود
2.خده های گابلینی استاد ویلیام دفو یعنی گابلین رو دوباره به چشمام دیدم
3. من دل خوشی از تام هالند نداشتم زیاد خوشم نمی اومد که با این فیلم بهم ثابت شد اون بهترین اسپایدیه (درسته که اسپایدی مورد علاقه من هنوز توبیه)
4.توبی رو خیلی جوان نکرده بودن و من اینو خیلی دوست داشتم
5. تعاملات جالبی بین اسپایدی ها برقرار شد تام به توبی میگفت تارت از جای دیگت بیرون نمیزنه :lol:
6.تو اونجرزبودی عالیه اونا کین ؟!(توبی و اندرو خطاب به تام)
7.به وضوح معلوم بود اندرو زجر کشیده ترین هه هم عمو بن رو از دست داد هم گوعنو تام فقط زن عمو رو از دست داد و توبی هم باز فقطط عمو
8.به نظرم میرسید الکترو دیگه اون شخصیت قابل ترحم نیست و به خوش دلی tasm2 نیست ولی وقتی شکست خورد تعاملاتش با اندرو نشون داد همون الکترو هست
9.حضور توبی و اندرو به اندازه بود شاید عددا کم باشه ولی کافی بود (اونایی که میگن حضورشون کم هس باید بدوننکه احتمالا دنباله فیلم هاشون ساخته بشه بشخصه منظر سیمبیوت تو tasm 3 و دختر عنکبوتی تو spider man 4 هستم )
10.دوست خوب محله جادوگر اعظم رو شکست داد :D
11.اخر فیلم استرینج دوست نداشت پیتر رو فراموش کنه
12.اون میم معروف میدونی منم یه جورایی دانشمندم دوباره توسط ازبورن تکرار شد
حالا سه تا چیز که ازشون دلخور شدم رو میگم
1.مگه پیتر توبی حس عنکبوتی نداش چرا خنجر خورد پس؟!
2.تو صحنه درد و دل اسپایدی ها در ورد مرگ زن عمو می علی رقم اینکه توبی و اندرو حرف از عمو بن زدن ولی تام هیچ صحبتی از این نکرد که خیلی بد بود
خب اینم نقد من بود در مورد نمره ام هم کردم 9.5 از 19 واسه هر ایراد بالا 0.25 کم کردم

ویرایشش کردم و نقدمو کامل خدایی عجب چیزی شد :lol:
نقل قول کردن
Amir-Ali-2020
#31 Amir-Ali-2020 1400-09-27 16:29
به نقل از Agent bishop:
من یک انتقادی نسبت به این فیلم دارم و اونم اینه که از نظر من صحنه های مبارزه این فیلم ضعیف ترین بین بقیه آثار مردعنکبوتی بودند . بهترین صحنه مبارزه مردعنکبوتی با دکتر اختاپوس در اول فیلم بود که خیلی خوب بود و روش شکست خوردن دکتر اختاپوس هم جالب بود و بعد از این هم تعقیب و گریز بین دکتر و پیتر که اینم باحال بود ولی بقیه نبرد ها نه . الکترو و مردشنی صحنه های مبارزشون اصلا به پای خلاقیت فیلم های قبلی نمی‌رسه و ابزار هم به اندازه نسخه قبلیش تهدید آمیز نیست . نبرد گرین گابلین و مردعنکبوتی هم بار احساسی بالایی داشت هم اولی که پیتر احساس کرد بهش خیانت شده و اینکه فکر میکرد چه قدر کارش اشتباه بود که به استرنج‌ گوش نکرد و هم نبرد دوم که پای مرگ زن عمو می وسط بود ولی تو جفت این نبرد ها این دو نفر انگار دعوا خیابونی میکردند و با مشت و لگد همدیگر رو می‌زدند و ما خیلی کم شاهد استفاده از وسایل خطرناک گابلین ( فقط انگار موقع فرار یا حمله اولیه استفاده میکرد ) و همینطور تار و چابکی مردعنکبوتی بودیم و برای همین این نبرد ها زیاد خلاقانه نبودند .

اتفاقا همه‌میگن نبردها صحنه های اکشن این فیلم نقطه قوت اونه. من که لذت بردم. یه چیز دیگه که شما متوجهش نشدی این بود که سعی کرده بودن برخی ضربات و لحظات نبرد رو عمدا جوری طراحی کنن برای عنکبوتی های قبلی که یادآور قبلی ها بشه برای تماشاچی. و نبرد نهایی با گابلین شاهکار بود. سراسر بار عاطفی و احساسی.
نقل قول کردن
Agent bishop
#32 Agent bishop 1400-09-27 17:15
به نقل از Amir-Ali-2020:
به نقل از Agent bishop:
من یک انتقادی نسبت به این فیلم دارم و اونم اینه که از نظر من صحنه های مبارزه این فیلم ضعیف ترین بین بقیه آثار مردعنکبوتی بودند . بهترین صحنه مبارزه مردعنکبوتی با دکتر اختاپوس در اول فیلم بود که خیلی خوب بود و روش شکست خوردن دکتر اختاپوس هم جالب بود و بعد از این هم تعقیب و گریز بین دکتر و پیتر که اینم باحال بود ولی بقیه نبرد ها نه . الکترو و مردشنی صحنه های مبارزشون اصلا به پای خلاقیت فیلم های قبلی نمی‌رسه و ابزار هم به اندازه نسخه قبلیش تهدید آمیز نیست . نبرد گرین گابلین و مردعنکبوتی هم بار احساسی بالایی داشت هم اولی که پیتر احساس کرد بهش خیانت شده و اینکه فکر میکرد چه قدر کارش اشتباه بود که به استرنج‌ گوش نکرد و هم نبرد دوم که پای مرگ زن عمو می وسط بود ولی تو جفت این نبرد ها این دو نفر انگار دعوا خیابونی میکردند و با مشت و لگد همدیگر رو می‌زدند و ما خیلی کم شاهد استفاده از وسایل خطرناک گابلین ( فقط انگار موقع فرار یا حمله اولیه استفاده میکرد ) و همینطور تار و چابکی مردعنکبوتی بودیم و برای همین این نبرد ها زیاد خلاقانه نبودند .

اتفاقا همه‌میگن نبردها صحنه های اکشن این فیلم نقطه قوت اونه. من که لذت بردم. یه چیز دیگه که شما متوجهش نشدی این بود که سعی کرده بودن برخی ضربات و لحظات نبرد رو عمدا جوری طراحی کنن برای عنکبوتی های قبلی که یادآور قبلی ها بشه برای تماشاچی. و نبرد نهایی با گابلین شاهکار بود. سراسر بار عاطفی و احساسی.

من نگفتم نقطه ضعفه فیلمه گفتم نسبت به دیگر فیلم های مردعنکبوتی ضعیف تره . وقتی یکسری شخصیت از سری های قبلی تو یک فیلم اند مسلما موقع مبارزه با سری خودشون مقایسه میشند و فقط دکتر اختاپوس بود که تونست تو این مورد به اندازه سری خودش خوب ظاهر شه . درمورد گرین گابلین هم من خودم گفتم بار احساسی زیادی داره ولی تو اولی فقط داشتند دیوار میشکستند و تو دومی هم که بهم مشت و لگد می‌زدند . یعنی واقعا بهتر نمیشد هم بار احساسی رو حفظ کرد و هم نبرد ماندگار ایجاد کرد ؟
نقل قول کردن
mtm
#33 mtm 1400-09-27 18:26
به نقل از Agent bishop:
به نقل از Amir-Ali-2020:
به نقل از Agent bishop:
من یک انتقادی نسبت به این فیلم دارم و اونم اینه که از نظر من صحنه های مبارزه این فیلم ضعیف ترین بین بقیه آثار مردعنکبوتی بودند . بهترین صحنه مبارزه مردعنکبوتی با دکتر اختاپوس در اول فیلم بود که خیلی خوب بود و روش شکست خوردن دکتر اختاپوس هم جالب بود و بعد از این هم تعقیب و گریز بین دکتر و پیتر که اینم باحال بود ولی بقیه نبرد ها نه . الکترو و مردشنی صحنه های مبارزشون اصلا به پای خلاقیت فیلم های قبلی نمی‌رسه و ابزار هم به اندازه نسخه قبلیش تهدید آمیز نیست . نبرد گرین گابلین و مردعنکبوتی هم بار احساسی بالایی داشت هم اولی که پیتر احساس کرد بهش خیانت شده و اینکه فکر میکرد چه قدر کارش اشتباه بود که به استرنج‌ گوش نکرد و هم نبرد دوم که پای مرگ زن عمو می وسط بود ولی تو جفت این نبرد ها این دو نفر انگار دعوا خیابونی میکردند و با مشت و لگد همدیگر رو می‌زدند و ما خیلی کم شاهد استفاده از وسایل خطرناک گابلین ( فقط انگار موقع فرار یا حمله اولیه استفاده میکرد ) و همینطور تار و چابکی مردعنکبوتی بودیم و برای همین این نبرد ها زیاد خلاقانه نبودند .

اتفاقا همه‌میگن نبردها صحنه های اکشن این فیلم نقطه قوت اونه. من که لذت بردم. یه چیز دیگه که شما متوجهش نشدی این بود که سعی کرده بودن برخی ضربات و لحظات نبرد رو عمدا جوری طراحی کنن برای عنکبوتی های قبلی که یادآور قبلی ها بشه برای تماشاچی. و نبرد نهایی با گابلین شاهکار بود. سراسر بار عاطفی و احساسی.

من نگفتم نقطه ضعفه فیلمه گفتم نسبت به دیگر فیلم های مردعنکبوتی ضعیف تره . وقتی یکسری شخصیت از سری های قبلی تو یک فیلم اند مسلما موقع مبارزه با سری خودشون مقایسه میشند و فقط دکتر اختاپوس بود که تونست تو این مورد به اندازه سری خودش خوب ظاهر شه . درمورد گرین گابلین هم من خودم گفتم بار احساسی زیادی داره ولی تو اولی فقط داشتند دیوار میشکستند و تو دومی هم که بهم مشت و لگد می‌زدند . یعنی واقعا بهتر نمیشد هم بار احساسی رو حفظ کرد و هم نبرد ماندگار ایجاد کرد ؟

مشت و لگد زدن بهترین راهه برای نشون دادن خشم!
من فیلمو هنوز کامل ندیدم.) یه مقدار گرفتارم( ولی تقریبا همه نقدای فیلمو و اتفاقا همه اگر اشاره ای به صحنه های اکشن و نبرد کرده بودند گفته بودن عالین. ولی حالا شما شاید دوست داری گاهی برای جلب نظر کردن نظرات متفاوت و خلاف دیگران بدی که البته حق شماست :-*
نقل قول کردن
mtm
#34 mtm 1400-09-27 19:18
حالا یه سوال اساسی من بپرسم
میگن این ویلن هایی که از دنیاهای دیگه میان همگی یه نقطه مشترک دارن،: از هویت مخفی اسپایدرمن باخبر بودند
ولی من یادم نمیاد الکترو از هویت مخفی پیتر با خبر شد، درسته؟
البته میشه اینطور توضیح داد که الکترو تو فیلم مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲ زنده مونده
(سرنخی هم نشون دادن در این راستا)
پس بعدا دوباره برگشته، هویت اندرو رو فهمیده و کشته شده ولی مثل ویلن های دیگه فیلم، ثانیه هایی قبل از کشته شدن تله پورت شده به mcu
این قضیه برای لیزارد هم میتونه رخ داده باشه چون اونم ندیدیم که کشته شده باشه. پس بعدا و در نبردی دیگر با اندرو کشته میشه
نقل قول کردن
AS-Spider
#35 AS-Spider 1400-09-27 19:43
به نقل از mtm:
حالا یه سوال اساسی من بپرسم
میگن این ویلن هایی که از دنیاهای دیگه میان همگی یه نقطه مشترک دارن،: از هویت مخفی اسپایدرمن باخبر بودند
ولی من یادم نمیاد الکترو از هویت مخفی پیتر با خبر شد، درسته؟
البته میشه اینطور توضیح داد که الکترو تو فیلم مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲ زنده مونده
(سرنخی هم نشون دادن در این راستا)
پس بعدا دوباره برگشته، هویت اندرو رو فهمیده و کشته شده ولی مثل ویلن های دیگه فیلم، ثانیه هایی قبل از کشته شدن تله پورت شده به mcu
این قضیه برای لیزارد هم میتونه رخ داده باشه چون اونم ندیدیم که کشته شده باشه. پس بعدا و در نبردی دیگر با اندرو کشته میشه

ریتم فیلم یمقداری سریع بود برا همین اونقدر وقت نشده که پرداخته بشه بهش همونطور که قضیه میستریو توی 20 دیقه جم شد.
نقل قول کردن
master spider
#36 master spider 1400-09-27 19:54
به نقل از mtm:
حالا یه سوال اساسی من بپرسم
میگن این ویلن هایی که از دنیاهای دیگه میان همگی یه نقطه مشترک دارن،: از هویت مخفی اسپایدرمن باخبر بودند
ولی من یادم نمیاد الکترو از هویت مخفی پیتر با خبر شد، درسته؟
البته میشه اینطور توضیح داد که الکترو تو فیلم مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲ زنده مونده
(سرنخی هم نشون دادن در این راستا)
پس بعدا دوباره برگشته، هویت اندرو رو فهمیده و کشته شده ولی مثل ویلن های دیگه فیلم، ثانیه هایی قبل از کشته شدن تله پورت شده به mcu
این قضیه برای لیزارد هم میتونه رخ داده باشه چون اونم ندیدیم که کشته شده باشه. پس بعدا و در نبردی دیگر با اندرو کشته میشه

آقای ترابی مرد شنی چطور؟
فکر نمیکنم بعدا دوباره با مردعنکبوتی به مشکل خورده باشه.
چیز هایی که تو فیلم برام جالب بود صدا و کلا شیوه صحبت کردن لیزارد بود. کاملا با سری امیزنیگ فرق داشت و یجورایی شبیه شده بود نسخه فعلی کمیکیش.
خیلی جاها انگار میتونست اون خوی حیوانیش زو کنترل کنه و یجاهایی هم نه.
آخر فیلم هم که ما بالاخره قیافه خود فلینت مارکو رو دیدیم، اگه دقت کنین میبینین که صحنه چهره اون کاملا مثل صحنه مردعنکبوتی سه هست اونجایی که طی مبارزه با مردعنکبوتی تو فاضلاب تبدیل به گل میشه.
انگار اصلا حاضر به بازی نشده و از صحنه های قدیمی استفاده کردن.
نقل قول کردن
master spider
#37 master spider 1400-09-27 20:03
لباس آخری که پیتر درست میکنه و بعضی از اشکال بگیرا ، دیگه نمیتونن بگن که این لباس برا خودش ندوخته و نداره، آبی آسمونی روشنی داره.
منو یاد لباس صنایع پارکر(mk iv) میندازه تو داخل کمیک.
پارچست ولی احساس میکنم دیزاینش خیلی شبیهش بود.
نقل قول کردن
Hail Comic Book
#38 Hail Comic Book 1400-09-27 20:21
به نقل از mtm:
حالا یه سوال اساسی من بپرسم
میگن این ویلن هایی که از دنیاهای دیگه میان همگی یه نقطه مشترک دارن،: از هویت مخفی اسپایدرمن باخبر بودند
ولی من یادم نمیاد الکترو از هویت مخفی پیتر با خبر شد، درسته؟
البته میشه اینطور توضیح داد که الکترو تو فیلم مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲ زنده مونده
(سرنخی هم نشون دادن در این راستا)
پس بعدا دوباره برگشته، هویت اندرو رو فهمیده و کشته شده ولی مثل ویلن های دیگه فیلم، ثانیه هایی قبل از کشته شدن تله پورت شده به mcu
این قضیه برای لیزارد هم میتونه رخ داده باشه چون اونم ندیدیم که کشته شده باشه. پس بعدا و در نبردی دیگر با اندرو کشته میشه



فکر نکنم چنین چیزی باشه.الکترو و لیزارد دقیقا لحظات مرگشون رو توی فیلم توصیف میکنن و همونیه که تو سریه امیزینگ بود.(صحنه ای که توی زندان دکتر استرنج هستند)
الکترو میخواست تبدیل به انرژی خالص بشه و لیزارد میخواست کل شهر رو مارمولک کنه.ولی در کل مرد شنی هم نمرده بود ولی اومد توی این دنیا.ونوم هم نمرده ولی اومد.احتمالا این قضیه مردن اشتباه خود پیتر بوده چون اکثر خبیث ها مردن پیتر فکر کرده مرد شنی و لیزارد هم مردن و خود لیزارد و مرد شنی هم بر این اساس برداشت کردن که توی دنیای خودشون مردن.

ولی سر قضیه الکترو چیزی به ذهنم نمیرسه.
نقل قول کردن
Agent spidey
#39 Agent spidey 1400-09-27 21:50
به نقل از mtm:
حالا یه سوال اساسی من بپرسم
میگن این ویلن هایی که از دنیاهای دیگه میان همگی یه نقطه مشترک دارن،: از هویت مخفی اسپایدرمن باخبر بودند
ولی من یادم نمیاد الکترو از هویت مخفی پیتر با خبر شد، درسته؟
البته میشه اینطور توضیح داد که الکترو تو فیلم مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲ زنده مونده
(سرنخی هم نشون دادن در این راستا)
پس بعدا دوباره برگشته، هویت اندرو رو فهمیده و کشته شده ولی مثل ویلن های دیگه فیلم، ثانیه هایی قبل از کشته شدن تله پورت شده به mcu
این قضیه برای لیزارد هم میتونه رخ داده باشه چون اونم ندیدیم که کشته شده باشه. پس بعدا و در نبردی دیگر با اندرو کشته میشه

آقای ترابی جدا از این چند تا مورد دیگه هم بود
من یادم نمیاد بعد مرگ گابلین تو قسمت یک هویت آزبورن به عنوان گرین گابلین فاش شده باشه هری تو پایان قسمت دو با دیدن ماسک گابلین شوکه شده بود پس یعنی تازه فهمیده پدرش گابلینه پس داک آک چطور به محض دیدن گابلین به این موضوع پی برد ؟
توبی مگوایر تو یه صحنه گفت که یه دوست داشت که تو دست هاش مرد بعد از اینکه میخواست بکشدش در حالی که هری برای نجات پیتر مرد!!!
علاوه بر الکترو که گفتید قضیه ونوم تام هاردی چیه ؟ اون که اصلا پیتر پارکری رو نمیشناسه چرا اومده به mcu
چرا خبری از گابلین امیزینگ و ونوم ریمی نیست
همینطور شخصیت مکمل های دیگه که پیتر رو میشناسن
البته خیلی از این باگ ها میتونست با ران تایم بیشتر حل بشه ولی باز مانع لذت از فیلم نمیشه
راستی آقای ترابی فکر می‌کنید امید به ادامه فیلم های دو اسپایدرمن قبلی هست ؟
نقل قول کردن
Ilya202020
#40 Ilya202020 1400-09-27 21:53
به نقل از mtm:
حالا یه سوال اساسی من بپرسم
میگن این ویلن هایی که از دنیاهای دیگه میان همگی یه نقطه مشترک دارن،: از هویت مخفی اسپایدرمن باخبر بودند
ولی من یادم نمیاد الکترو از هویت مخفی پیتر با خبر شد، درسته؟
البته میشه اینطور توضیح داد که الکترو تو فیلم مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲ زنده مونده
(سرنخی هم نشون دادن در این راستا)
پس بعدا دوباره برگشته، هویت اندرو رو فهمیده و کشته شده ولی مثل ویلن های دیگه فیلم، ثانیه هایی قبل از کشته شدن تله پورت شده به mcu
این قضیه برای لیزارد هم میتونه رخ داده باشه چون اونم ندیدیم که کشته شده باشه. پس بعدا و در نبردی دیگر با اندرو کشته میشه

حالا یه سوال اساسی تر :-*
ادی براک تام هاردی که به mcu تلپورت شد و نفرتش رو به مردعنکبوتی نشون داد مگه اصلا تو اون دنیا اسپایدی ای وجود داره اگه اره کدوم دنیاس(به شخصه دوست دارم دنیای اندرو باشه)
نقل قول کردن
s.p.i
#41 s.p.i 1400-09-27 22:45
به نقل از Pooya-Spidey:
سلام خدمت بچه های سایت اسپایدی
آقا فیلم فوق العاده بود ولی ی سوال دارم

خطر اسپویل !!!!!!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
وقتی پیتر میره پیش اون آشنا فلش اینا برا دانشگاه میگه ام جی واتسون و ند لیدز آدمای عادین راهشون بدین MIT
دقت کنید ام جی واتسون که میشه همون مری جین واتسون خودمون!
ولی وقتی گرین گابلین میاد به مقر مخفی اسپایدرمن و دکتر استرنج پیتر بهش میگه این دوستم ام جی بعد گابلین تعجب میکنه و میشل میگه در واقع میشل جونز(چیزی که از اولم میدونستیم)
حالا سوال من اینه آیا اون ام جی واتسون سوتی فیلم بود یا ایستراگ به خاطر اینکه این فیلم ترکیبی از فرانچایز های قبلی حساب میشه


سلام بر شما دوست عزیز
خب سه احتمال هست
همنطوری که خودتون گفتید یا سوتی فیلم یا اشاره هست
یا این میشل جونز یا ام جی واتسون یکی از آشنا های مریجین فیلم توی دنیا mcu هست
یا این اسم کامل ایشون هست میشل جونز واتسون که همون مریجین هست که خب درواقع تایید شد مریجین هست دیگه نمیدونم نظری ندارم
نقل قول کردن
Hail Comic Book
#42 Hail Comic Book 1400-09-27 23:09
به نقل از Agent spidey:
به نقل از mtm:
حالا یه سوال اساسی من بپرسم
میگن این ویلن هایی که از دنیاهای دیگه میان همگی یه نقطه مشترک دارن،: از هویت مخفی اسپایدرمن باخبر بودند
ولی من یادم نمیاد الکترو از هویت مخفی پیتر با خبر شد، درسته؟
البته میشه اینطور توضیح داد که الکترو تو فیلم مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲ زنده مونده
(سرنخی هم نشون دادن در این راستا)
پس بعدا دوباره برگشته، هویت اندرو رو فهمیده و کشته شده ولی مثل ویلن های دیگه فیلم، ثانیه هایی قبل از کشته شدن تله پورت شده به mcu
این قضیه برای لیزارد هم میتونه رخ داده باشه چون اونم ندیدیم که کشته شده باشه. پس بعدا و در نبردی دیگر با اندرو کشته میشه

آقای ترابی جدا از این چند تا مورد دیگه هم بود
من یادم نمیاد بعد مرگ گابلین تو قسمت یک هویت آزبورن به عنوان گرین گابلین فاش شده باشه هری تو پایان قسمت دو با دیدن ماسک گابلین شوکه شده بود پس یعنی تازه فهمیده پدرش گابلینه پس داک آک چطور به محض دیدن گابلین به این موضوع پی برد ؟
توبی مگوایر تو یه صحنه گفت که یه دوست داشت که تو دست هاش مرد بعد از اینکه میخواست بکشدش در حالی که هری برای نجات پیتر مرد!!!
علاوه بر الکترو که گفتید قضیه ونوم تام هاردی چیه ؟ اون که اصلا پیتر پارکری رو نمیشناسه چرا اومده به mcu
چرا خبری از گابلین امیزینگ و ونوم ریمی نیست
همینطور شخصیت مکمل های دیگه که پیتر رو میشناسن
البته خیلی از این باگ ها میتونست با ران تایم بیشتر حل بشه ولی باز مانع لذت از فیلم نمیشه
راستی آقای ترابی فکر می‌کنید امید به ادامه فیلم های دو اسپایدرمن قبلی هست ؟
'


هری جسد نورمن رو چند دقیقه بعد مرگش دید یعنی اولین نفری بود که بعد اسپایدرمن جسد رو دید شما میخوای شوکه نشه؟
ونوم هم احتمالا به خاطر حافظه مولتی ورسی یا همچین چیزی که تو فیلم خودش گفتن اومد اونجا و از طریق ونوم سم ریمی میشناسه پیتر رو.

دلیل اینکه فقط این 5 تا ویلن + ونوم اومده بودن رو دقیقا
پیتر از استرنج میپرسه و استرنج هم جواب میده . یذره بیشتر به دیالوگ ها دقت کنید جواب همه سوال هایی که پرسیدید هست توی فیلم.
نقل قول کردن
Agent spidey
#43 Agent spidey 1400-09-28 09:51
به نقل از Hail Comic Book:
به نقل از Agent spidey:
به نقل از mtm:
حالا یه سوال اساسی من بپرسم
میگن این ویلن هایی که از دنیاهای دیگه میان همگی یه نقطه مشترک دارن،: از هویت مخفی اسپایدرمن باخبر بودند
ولی من یادم نمیاد الکترو از هویت مخفی پیتر با خبر شد، درسته؟
البته میشه اینطور توضیح داد که الکترو تو فیلم مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲ زنده مونده
(سرنخی هم نشون دادن در این راستا)
پس بعدا دوباره برگشته، هویت اندرو رو فهمیده و کشته شده ولی مثل ویلن های دیگه فیلم، ثانیه هایی قبل از کشته شدن تله پورت شده به mcu
این قضیه برای لیزارد هم میتونه رخ داده باشه چون اونم ندیدیم که کشته شده باشه. پس بعدا و در نبردی دیگر با اندرو کشته میشه

آقای ترابی جدا از این چند تا مورد دیگه هم بود
من یادم نمیاد بعد مرگ گابلین تو قسمت یک هویت آزبورن به عنوان گرین گابلین فاش شده باشه هری تو پایان قسمت دو با دیدن ماسک گابلین شوکه شده بود پس یعنی تازه فهمیده پدرش گابلینه پس داک آک چطور به محض دیدن گابلین به این موضوع پی برد ؟
توبی مگوایر تو یه صحنه گفت که یه دوست داشت که تو دست هاش مرد بعد از اینکه میخواست بکشدش در حالی که هری برای نجات پیتر مرد!!!
علاوه بر الکترو که گفتید قضیه ونوم تام هاردی چیه ؟ اون که اصلا پیتر پارکری رو نمیشناسه چرا اومده به mcu
چرا خبری از گابلین امیزینگ و ونوم ریمی نیست
همینطور شخصیت مکمل های دیگه که پیتر رو میشناسن
البته خیلی از این باگ ها میتونست با ران تایم بیشتر حل بشه ولی باز مانع لذت از فیلم نمیشه
راستی آقای ترابی فکر می‌کنید امید به ادامه فیلم های دو اسپایدرمن قبلی هست ؟
'


هری جسد نورمن رو چند دقیقه بعد مرگش دید یعنی اولین نفری بود که بعد اسپایدرمن جسد رو دید شما میخوای شوکه نشه؟
ونوم هم احتمالا به خاطر حافظه مولتی ورسی یا همچین چیزی که تو فیلم خودش گفتن اومد اونجا و از طریق ونوم سم ریمی میشناسه پیتر رو.

دلیل اینکه فقط این 5 تا ویلن + ونوم اومده بودن رو دقیقا
پیتر از استرنج میپرسه و استرنج هم جواب میده . یذره بیشتر به دیالوگ ها دقت کنید جواب همه سوال هایی که پرسیدید هست توی فیلم.

دوست عزیز شما کامنت رو درست خوندی؟ بحث هری نبود ، هری مصداق بود ، داک آک از کجا میدونست ؟
بعدشم دکتر استرنج گفت هر کسی که میدونه پیتر پارکر اسپایدرمن هستش به این دنیا منتقل میشه پس ونوم هاردی و الکترو منتفی میشه قضیه شون البته قضیه حافظه مولتیورسی نمیدونم چیه چون هنوز ونوم ۲ رو ندیدم
در ضمن اگه کسایی که می‌دونستن پیتر مردعنکبوتی هستش به mcu اومدن چرا امثال مریجین یا گوئن قبل از مرگ نیومدن
اینجور مسائل تو فیلم هست که اگه زمان فیلم بیشتر بود بهتر جواب داده میشد
نقل قول کردن
Agent spidey
#44 Agent spidey 1400-09-28 10:04
نکته دیگه اینکه من از شوکه شدن هری منظورم قسمت یک نبود آخر قسمت دوم بود که پشت آینه با مخفیگاه گابلین روبه‌رو میشه و ماسک پدرش رو میبینه بود
نقل قول کردن
Spiderman 2030
#45 Spiderman 2030 1400-09-28 10:37
سلام و عرض ادب خدمت استاد ترابي عزيز.
استاد از روزي که فيلم رو ديدم يه سوال تو ذهنم پيش اومده،خيلي هم دربارش فکر کردم ولي گفتم ازتون بپرسم .

اسپويل:


استاد صحنه هاي بعد از شفا پيدا کردن سندمن و مردشني کات شده از فيلم هاي قبلي نبودن ؟؟
مثلا به عنوان نمونه اون لحظه اي که سندمن داره شفا پيدا ميکنه ما عين همون صحنه تو نبرد فاضلاب بين سندمن و مردعنکبوتي تو مردعنکبوتي 3 داريم.
نقل قول کردن
Spiderman 2030
#46 Spiderman 2030 1400-09-28 10:42
به نقل از Agent spidey:
به نقل از mtm:
حالا یه سوال اساسی من بپرسم
میگن این ویلن هایی که از دنیاهای دیگه میان همگی یه نقطه مشترک دارن،: از هویت مخفی اسپایدرمن باخبر بودند
ولی من یادم نمیاد الکترو از هویت مخفی پیتر با خبر شد، درسته؟
البته میشه اینطور توضیح داد که الکترو تو فیلم مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲ زنده مونده
(سرنخی هم نشون دادن در این راستا)
پس بعدا دوباره برگشته، هویت اندرو رو فهمیده و کشته شده ولی مثل ویلن های دیگه فیلم، ثانیه هایی قبل از کشته شدن تله پورت شده به mcu
این قضیه برای لیزارد هم میتونه رخ داده باشه چون اونم ندیدیم که کشته شده باشه. پس بعدا و در نبردی دیگر با اندرو کشته میشه

آقای ترابی جدا از این چند تا مورد دیگه هم بود
من یادم نمیاد بعد مرگ گابلین تو قسمت یک هویت آزبورن به عنوان گرین گابلین فاش شده باشه هری تو پایان قسمت دو با دیدن ماسک گابلین شوکه شده بود پس یعنی تازه فهمیده پدرش گابلینه پس داک آک چطور به محض دیدن گابلین به این موضوع پی برد ؟
توبی مگوایر تو یه صحنه گفت که یه دوست داشت که تو دست هاش مرد بعد از اینکه میخواست بکشدش در حالی که هری برای نجات پیتر مرد!!!
علاوه بر الکترو که گفتید قضیه ونوم تام هاردی چیه ؟ اون که اصلا پیتر پارکری رو نمیشناسه چرا اومده به mcu
چرا خبری از گابلین امیزینگ و ونوم ریمی نیست
همینطور شخصیت مکمل های دیگه که پیتر رو میشناسن
البته خیلی از این باگ ها میتونست با ران تایم بیشتر حل بشه ولی باز مانع لذت از فیلم نمیشه
راستی آقای ترابی فکر می‌کنید امید به ادامه فیلم های دو اسپایدرمن قبلی هست ؟



دقيقا همين سوال هايي که شما مطرح کرديد سوالات منم هستش.داک آک از کجا ميدونست که نورمن گرين گابلينه يا حتي سندمنم از کجا ميدونست ؟يکم عجيبه برام.
نقل قول کردن
Amirreza-85
#47 Amirreza-85 1400-09-28 12:45
به نقل از Spiderman 2030:
به نقل از Agent spidey:
به نقل از mtm:
حالا یه سوال اساسی من بپرسم
میگن این ویلن هایی که از دنیاهای دیگه میان همگی یه نقطه مشترک دارن،: از هویت مخفی اسپایدرمن باخبر بودند
ولی من یادم نمیاد الکترو از هویت مخفی پیتر با خبر شد، درسته؟
البته میشه اینطور توضیح داد که الکترو تو فیلم مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲ زنده مونده
(سرنخی هم نشون دادن در این راستا)
پس بعدا دوباره برگشته، هویت اندرو رو فهمیده و کشته شده ولی مثل ویلن های دیگه فیلم، ثانیه هایی قبل از کشته شدن تله پورت شده به mcu
این قضیه برای لیزارد هم میتونه رخ داده باشه چون اونم ندیدیم که کشته شده باشه. پس بعدا و در نبردی دیگر با اندرو کشته میشه

آقای ترابی جدا از این چند تا مورد دیگه هم بود
من یادم نمیاد بعد مرگ گابلین تو قسمت یک هویت آزبورن به عنوان گرین گابلین فاش شده باشه هری تو پایان قسمت دو با دیدن ماسک گابلین شوکه شده بود پس یعنی تازه فهمیده پدرش گابلینه پس داک آک چطور به محض دیدن گابلین به این موضوع پی برد ؟
توبی مگوایر تو یه صحنه گفت که یه دوست داشت که تو دست هاش مرد بعد از اینکه میخواست بکشدش در حالی که هری برای نجات پیتر مرد!!!
علاوه بر الکترو که گفتید قضیه ونوم تام هاردی چیه ؟ اون که اصلا پیتر پارکری رو نمیشناسه چرا اومده به mcu
چرا خبری از گابلین امیزینگ و ونوم ریمی نیست
همینطور شخصیت مکمل های دیگه که پیتر رو میشناسن
البته خیلی از این باگ ها میتونست با ران تایم بیشتر حل بشه ولی باز مانع لذت از فیلم نمیشه
راستی آقای ترابی فکر می‌کنید امید به ادامه فیلم های دو اسپایدرمن قبلی هست ؟



دقيقا همين سوال هايي که شما مطرح کرديد سوالات منم هستش.داک آک از کجا ميدونست که نورمن گرين گابلينه يا حتي سندمنم از کجا ميدونست ؟يکم عجيبه برام.

من پیام های بالا رو نخوندم ولی درمورد اینکه دکتر اختاپوس و سندمن چطور میدونستن نورمن گرین گابلینه باید بگم که مثل انیمیشن مردعنکبوتی درون دنیای عنکبوتی کسی نمیدونست پیتر پارکر مرد عنکبوتیه ولی وقتی مرد هویتش فاش شد.نورمن هم دقیقا اینطوری شده بعد از مرگ گرین گابلین هویتش فاش شده و اون موقع هم طبیعتا دکتر اختاپوس و سندمن زنده بودن و این خبرو شنیدن
حالا من ازتون سوال دارم :lol: منظور دکتر استرنج چی بود که به پیتر گفت دیگه نمیبینمت(دقیقا این حرفو نزد پیتر گفت بعدا میبینمت دکی هم گفت نه نمیبینی)اولا چرا نمیبینه دوما مگه شخصی که خودش طلسمو انجام میده هم دچارش میشه؟طبیعتا نباید دکتر استرنج فراموش کنه که پیتر پارکر اسپایدرمنه
نقل قول کردن
masiha_87
#48 masiha_87 1400-09-28 13:53
به نقل از Amirreza-85:
به نقل از Spiderman 2030:
به نقل از Agent spidey:
به نقل از mtm:
حالا یه سوال اساسی من بپرسم
میگن این ویلن هایی که از دنیاهای دیگه میان همگی یه نقطه مشترک دارن،: از هویت مخفی اسپایدرمن باخبر بودند
ولی من یادم نمیاد الکترو از هویت مخفی پیتر با خبر شد، درسته؟
البته میشه اینطور توضیح داد که الکترو تو فیلم مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲ زنده مونده
(سرنخی هم نشون دادن در این راستا)
پس بعدا دوباره برگشته، هویت اندرو رو فهمیده و کشته شده ولی مثل ویلن های دیگه فیلم، ثانیه هایی قبل از کشته شدن تله پورت شده به mcu
این قضیه برای لیزارد هم میتونه رخ داده باشه چون اونم ندیدیم که کشته شده باشه. پس بعدا و در نبردی دیگر با اندرو کشته میشه

آقای ترابی جدا از این چند تا مورد دیگه هم بود
من یادم نمیاد بعد مرگ گابلین تو قسمت یک هویت آزبورن به عنوان گرین گابلین فاش شده باشه هری تو پایان قسمت دو با دیدن ماسک گابلین شوکه شده بود پس یعنی تازه فهمیده پدرش گابلینه پس داک آک چطور به محض دیدن گابلین به این موضوع پی برد ؟
توبی مگوایر تو یه صحنه گفت که یه دوست داشت که تو دست هاش مرد بعد از اینکه میخواست بکشدش در حالی که هری برای نجات پیتر مرد!!!
علاوه بر الکترو که گفتید قضیه ونوم تام هاردی چیه ؟ اون که اصلا پیتر پارکری رو نمیشناسه چرا اومده به mcu
چرا خبری از گابلین امیزینگ و ونوم ریمی نیست
همینطور شخصیت مکمل های دیگه که پیتر رو میشناسن
البته خیلی از این باگ ها میتونست با ران تایم بیشتر حل بشه ولی باز مانع لذت از فیلم نمیشه
راستی آقای ترابی فکر می‌کنید امید به ادامه فیلم های دو اسپایدرمن قبلی هست ؟



دقيقا همين سوال هايي که شما مطرح کرديد سوالات منم هستش.داک آک از کجا ميدونست که نورمن گرين گابلينه يا حتي سندمنم از کجا ميدونست ؟يکم عجيبه برام.

من پیام های بالا رو نخوندم ولی درمورد اینکه دکتر اختاپوس و سندمن چطور میدونستن نورمن گرین گابلینه باید بگم که مثل انیمیشن مردعنکبوتی درون دنیای عنکبوتی کسی نمیدونست پیتر پارکر مرد عنکبوتیه ولی وقتی مرد هویتش فاش شد.نورمن هم دقیقا اینطوری شده بعد از مرگ گرین گابلین هویتش فاش شده و اون موقع هم طبیعتا دکتر اختاپوس و سندمن زنده بودن و این خبرو شنیدن
حالا من ازتون سوال دارم :lol: منظور دکتر استرنج چی بود که به پیتر گفت دیگه نمیبینمت(دقیقا این حرفو نزد پیتر گفت بعدا میبینمت دکی هم گفت نه نمیبینی)اولا چرا نمیبینه دوما مگه شخصی که خودش طلسمو انجام میده هم دچارش میشه؟طبیعتا نباید دکتر استرنج فراموش کنه که پیتر پارکر اسپایدرمنه

اگه اول فیلم (زمان اجرا شدن طلسم) رو با دقت ببینی، دکتر گفت "همه حتی من فراموش کنن اسپایدرمن مرد_عنکبوتیه.
نقل قول کردن
mr.Bahrami
#49 mr.Bahrami 1400-09-28 14:04
در یک کلا بگم فوق العاده بود! در حدی ک بعد یک سال و نیم تو سایت لاگین کردم فقط بنظر من میتونستند یکم زمان فیلم رو بیشتر کنند ولی جز این هیچ ایراد دیگه ای نمیتونم بگیرم(خطر اسپویل)





آقای ترابی ی سوال داشتم حالا ک انت می و ام جی و ند رفتن بنظرتون مارول ایده های بمب تری از این قسمت برا فیلم بعدی داره؟ و اینکه بنظرتون تو قسمت های بعدی شاهد اومدن گوعن هستیم یا ک خیر
نقل قول کردن
Hail Comic Book
#50 Hail Comic Book 1400-09-28 14:43
به نقل از Agent spidey:
به نقل از Hail Comic Book:
به نقل از Agent spidey:
به نقل از mtm:
حالا یه سوال اساسی من بپرسم
میگن این ویلن هایی که از دنیاهای دیگه میان همگی یه نقطه مشترک دارن،: از هویت مخفی اسپایدرمن باخبر بودند
ولی من یادم نمیاد الکترو از هویت مخفی پیتر با خبر شد، درسته؟
البته میشه اینطور توضیح داد که الکترو تو فیلم مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲ زنده مونده
(سرنخی هم نشون دادن در این راستا)
پس بعدا دوباره برگشته، هویت اندرو رو فهمیده و کشته شده ولی مثل ویلن های دیگه فیلم، ثانیه هایی قبل از کشته شدن تله پورت شده به mcu
این قضیه برای لیزارد هم میتونه رخ داده باشه چون اونم ندیدیم که کشته شده باشه. پس بعدا و در نبردی دیگر با اندرو کشته میشه

آقای ترابی جدا از این چند تا مورد دیگه هم بود
من یادم نمیاد بعد مرگ گابلین تو قسمت یک هویت آزبورن به عنوان گرین گابلین فاش شده باشه هری تو پایان قسمت دو با دیدن ماسک گابلین شوکه شده بود پس یعنی تازه فهمیده پدرش گابلینه پس داک آک چطور به محض دیدن گابلین به این موضوع پی برد ؟
توبی مگوایر تو یه صحنه گفت که یه دوست داشت که تو دست هاش مرد بعد از اینکه میخواست بکشدش در حالی که هری برای نجات پیتر مرد!!!
علاوه بر الکترو که گفتید قضیه ونوم تام هاردی چیه ؟ اون که اصلا پیتر پارکری رو نمیشناسه چرا اومده به mcu
چرا خبری از گابلین امیزینگ و ونوم ریمی نیست
همینطور شخصیت مکمل های دیگه که پیتر رو میشناسن
البته خیلی از این باگ ها میتونست با ران تایم بیشتر حل بشه ولی باز مانع لذت از فیلم نمیشه
راستی آقای ترابی فکر می‌کنید امید به ادامه فیلم های دو اسپایدرمن قبلی هست ؟
'


هری جسد نورمن رو چند دقیقه بعد مرگش دید یعنی اولین نفری بود که بعد اسپایدرمن جسد رو دید شما میخوای شوکه نشه؟
ونوم هم احتمالا به خاطر حافظه مولتی ورسی یا همچین چیزی که تو فیلم خودش گفتن اومد اونجا و از طریق ونوم سم ریمی میشناسه پیتر رو.

دلیل اینکه فقط این 5 تا ویلن + ونوم اومده بودن رو دقیقا
پیتر از استرنج میپرسه و استرنج هم جواب میده . یذره بیشتر به دیالوگ ها دقت کنید جواب همه سوال هایی که پرسیدید هست توی فیلم.

دوست عزیز شما کامنت رو درست خوندی؟ بحث هری نبود ، هری مصداق بود ، داک آک از کجا میدونست ؟
بعدشم دکتر استرنج گفت هر کسی که میدونه پیتر پارکر اسپایدرمن هستش به این دنیا منتقل میشه پس ونوم هاردی و الکترو منتفی میشه قضیه شون البته قضیه حافظه مولتیورسی نمیدونم چیه چون هنوز ونوم ۲ رو ندیدم
در ضمن اگه کسایی که می‌دونستن پیتر مردعنکبوتی هستش به mcu اومدن چرا امثال مریجین یا گوئن قبل از مرگ نیومدن
اینجور مسائل تو فیلم هست که اگه زمان فیلم بیشتر بود بهتر جواب داده میشد



اینارو همرو توی صحنه زندان گفته.
دکتر استرنج گفت اون همه راه هارو بسته بود فقط چند نفر محدود تونستن وارد شن وگرنه بی نهایت مرد عنکبوتی وجود داره در نتیجه بی نهایت ویلن وارد میشد. نمیفهمم زمان بیشتر چرا نیازه وقتی توضیح داده شده این چیزا توی فیلم.

تنها سوال باقی مونده همون الکترو هست که من نمیدونم چطوری اومده.

و مرد شنی هم گفت تو اخبار شنیده قضیه دکتر اختاپوس رو و همون جا هم گفتن که بعد مرگ نورمن هویتش فاش شده و همه میدونستن گرین گابلین بوده.
نقل قول کردن
Ilya202020
#51 Ilya202020 1400-09-28 21:00
به نقل از Spiderman 2030:
به نقل از Agent spidey:
به نقل از mtm:
حالا یه سوال اساسی من بپرسم
میگن این ویلن هایی که از دنیاهای دیگه میان همگی یه نقطه مشترک دارن،: از هویت مخفی اسپایدرمن باخبر بودند
ولی من یادم نمیاد الکترو از هویت مخفی پیتر با خبر شد، درسته؟
البته میشه اینطور توضیح داد که الکترو تو فیلم مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲ زنده مونده
(سرنخی هم نشون دادن در این راستا)
پس بعدا دوباره برگشته، هویت اندرو رو فهمیده و کشته شده ولی مثل ویلن های دیگه فیلم، ثانیه هایی قبل از کشته شدن تله پورت شده به mcu
این قضیه برای لیزارد هم میتونه رخ داده باشه چون اونم ندیدیم که کشته شده باشه. پس بعدا و در نبردی دیگر با اندرو کشته میشه

آقای ترابی جدا از این چند تا مورد دیگه هم بود
من یادم نمیاد بعد مرگ گابلین تو قسمت یک هویت آزبورن به عنوان گرین گابلین فاش شده باشه هری تو پایان قسمت دو با دیدن ماسک گابلین شوکه شده بود پس یعنی تازه فهمیده پدرش گابلینه پس داک آک چطور به محض دیدن گابلین به این موضوع پی برد ؟
توبی مگوایر تو یه صحنه گفت که یه دوست داشت که تو دست هاش مرد بعد از اینکه میخواست بکشدش در حالی که هری برای نجات پیتر مرد!!!
علاوه بر الکترو که گفتید قضیه ونوم تام هاردی چیه ؟ اون که اصلا پیتر پارکری رو نمیشناسه چرا اومده به mcu
چرا خبری از گابلین امیزینگ و ونوم ریمی نیست
همینطور شخصیت مکمل های دیگه که پیتر رو میشناسن
البته خیلی از این باگ ها میتونست با ران تایم بیشتر حل بشه ولی باز مانع لذت از فیلم نمیشه
راستی آقای ترابی فکر می‌کنید امید به ادامه فیلم های دو اسپایدرمن قبلی هست ؟



دقيقا همين سوال هايي که شما مطرح کرديد سوالات منم هستش.داک آک از کجا ميدونست که نورمن گرين گابلينه يا حتي سندمنم از کجا ميدونست ؟يکم عجيبه برام.

خب وقتی مرد تو دیلی بیوگل و اینا پخش کردن دیگه
نقل قول کردن
mjkp
#52 mjkp 1400-09-29 01:59
به نقل از Ilya202020:
به نقل از mtm:
حالا یه سوال اساسی من بپرسم
میگن این ویلن هایی که از دنیاهای دیگه میان همگی یه نقطه مشترک دارن،: از هویت مخفی اسپایدرمن باخبر بودند
ولی من یادم نمیاد الکترو از هویت مخفی پیتر با خبر شد، درسته؟
البته میشه اینطور توضیح داد که الکترو تو فیلم مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲ زنده مونده
(سرنخی هم نشون دادن در این راستا)
پس بعدا دوباره برگشته، هویت اندرو رو فهمیده و کشته شده ولی مثل ویلن های دیگه فیلم، ثانیه هایی قبل از کشته شدن تله پورت شده به mcu
این قضیه برای لیزارد هم میتونه رخ داده باشه چون اونم ندیدیم که کشته شده باشه. پس بعدا و در نبردی دیگر با اندرو کشته میشه

حالا یه سوال اساسی تر :-*
ادی براک تام هاردی که به mcu تلپورت شد و نفرتش رو به مردعنکبوتی نشون داد مگه اصلا تو اون دنیا اسپایدی ای وجود داره اگه اره کدوم دنیاس(به شخصه دوست دارم دنیای اندرو باشه)

سلام به نظر من ممکنه که این ونوم تام هاردی همون ونومی باشه که به توبی مگوایر چسبید و به اندازه ی کافی از هویت پیتر پارکر با خبره و ذره ای ازش زنده مونده
اما اگر اینطوری باشه حتما باید بگن که چطوری الان توی دنیای دیگست و درباره ی این خودم نظری ندارم
و خودم یه سوال دارم
توی تریلر موربیوس هم اشاره به ونوم رو دیدیم هم خود والچر رو دیدیم دنیای والچر که با دنیای تام هالند یکیه
اما ونوم‌ که نیست ؟ پس اشاره به ونومش برای چی بوده؟
توی یه صحنه هم نقاشی مرد عنکبوتی که ظاهری شبیه لباس توبی مگوایر داشت رو دیدیم
باز هم میگم یعنی ممکنه این ونوم همون ونوم باشه و والچر دنیای ام سی یو با دنیای توبی مگوایر ظاهری شبیه به هم داشته باشن؟
توی لوکی دیدیم که همچین چیزی ممکنه
بعد اگر سندمن ادم خوبی بشه و هری ازبورن هم پدرش نمرده که بخواد با پیتر بجنگه ممکنه اون موقع اصلا ونومی با پیتر نجنگه و دنبال راهی برای رفتن به دنیای ام سی یو بگرده؟

لطفا کسی نظری داره بگه
ببخشید که سوالام ابتدایی هستن
نقل قول کردن
s.p.i
#53 s.p.i 1400-10-07 14:33
به نقل از Agent bishop:
به نقل از Spiderman 2030:
راستي يه چيزي که داشتم تو فيلم رخ بده يه صحبت بين توبي و نورمن بود که متاسفانه شاهدش نبوديم ولي اي کاش رخ ميداد

به نقل از Pooya-Spidey:
سلام خدمت بچه های سایت اسپایدی
آقا فیلم فوق العاده بود ولی ی سوال دارم

خطر اسپویل !!!!!!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
وقتی پیتر میره پیش اون آشنا فلش اینا برا دانشگاه میگه ام جی واتسون و ند لیدز آدمای عادین راهشون بدین MIT
دقت کنید ام جی واتسون که میشه همون مری جین واتسون خودمون!
ولی وقتی گرین گابلین میاد به مقر مخفی اسپایدرمن و دکتر استرنج پیتر بهش میگه این دوستم ام جی بعد گابلین تعجب میکنه و میشل میگه در واقع میشل جونز(چیزی که از اولم میدونستیم)
حالا سوال من اینه آیا اون ام جی واتسون سوتی فیلم بود یا ایستراگ به خاطر اینکه این فیلم ترکیبی از فرانچایز های قبلی حساب میشه


اون صحنه ای که داشتن از میشل بازجویی میکردند دقت نکردی که افسره گفت میشل جونز واتسون و بعد میشل گفت واتسون رو نگو .


من اون صحنه دیدم ولی نمیدونم قضیه چیه از طرف دیگه میشه نتیجه گرفت ایشون میشل جونز واستون درواقع مریجین دنیای سینمایی مارول من دیروز که توی گوگل اسم مری جین سرچ کردم توی پایین می‌نوشت
Michelle "MJ" Jones

Fictional character
نمیدونم قضیه چیه گیج شدم واقعا
نقل قول کردن
mtm
#54 mtm 1400-10-07 14:44
به نقل از Agent bishop:

اون صحنه ای که داشتن از میشل بازجویی میکردند دقت نکردی که افسره گفت میشل جونز واتسون و بعد میشل گفت واتسون رو نگو .

این نشون میده که ام جی مثل مری جین دنیای کمیک با پدرش مشکل داره و نمیخواد اسمش روش باشه
نقل قول کردن
Ilya202020
#55 Ilya202020 1400-10-07 14:51
به نقل از mtm:
به نقل از Agent bishop:

اون صحنه ای که داشتن از میشل بازجویی میکردند دقت نکردی که افسره گفت میشل جونز واتسون و بعد میشل گفت واتسون رو نگو .

این نشون میده که ام جی مثل مری جین دنیای کمیک با پدرش مشکل داره و نمیخواد اسمش روش باشه

هویت پیتر که لو رفت به پیتر گفت بابام از تو بدش میاد در واقع نیمخواست بره پیشش :-*
چه دقتی استاد :D
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

کمیک هویت آزبورن

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

15

16

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45