10 حفره داستانی بزرگ در فیلم "ونوم 2: بگذارید کارنیج بیاید"

10 حفره داستانی بزرگ در فیلم "ونوم 2: بگذارید کارنیج بیاید"

"ونوم 2" خیلی عجله داشته هم سرگذشتی برای کارنیج و شیریک دست و پا کنه و هم اینکه تو صحنه پس از تیتراژ خودش رو به MCU وصل کنه و این وسط کلی حفره داستانی براش ایجاد شده!

مقدمه: به نظر میرسه حفره های داستانی "ونوم 2" و چیزهایی که با عقل جور در نمیان دارند مثل سیمبیوت ها تکثیر میشن! این فیلم عمدتاً نقدهای منفی نصیبش شده و منتقدین با صحنه های رایانه ای سطح پایین و سبک روایت داستانی اش مشکل دارند (ما هم در نقد خودمون در اینجا حسابی از خجالتش درآمدیم!) ولی به نظر میاد سونی کاملا به هدفش رسیده و تونسته به لطف محبوبیت شخصیت های کارنیج و ونوم فروش خوبی نصیب خود بکنه و از طرفی دیگر خودش رو در نهایت به دنیای سینمایی مارول بچسبونه! ولی حقیقت اینه که "ونوم 2" علیرغم نقش آفرینی درخشان «تام هاردی» اثری بی منطق است که نمیتونه داستانی منسجم ارائه بده و خطوط داستانی اش بی ربط و غیر توسعه یافته از آب درآمده اند که در این مقاله میخواهیم به تنها 10 نمونه از آنها اشاره کنیم.

 

10- توضیحی درباره "راون کرافت" داده نمیشه

 توضیحی درباره "راون کرافت" داده نمیشه

از همان تریلرها مشخص بود که تیمارستان روانی "راون کرافت" قراره حضور مهمی در داستان داشته باشه ولی ما تقریبا هیچی ازش در طول داستان متوجه نمیشیم. این خیلی عجیبه چون بسیاری از شخصیت های فیلم یا شخصیت های دنیای فیلم های سینمایی سونی از مرد عنکبوتی به نوعی به این تیمارستان معروف ربط پیدا میکنند. درسته که در برخی از صحنه های فلش بکی مربوط به شیریک به ماهیت تاریک این مکان اشاره میشه ولی اصلا توضیح داده نمیشه که آنجا چرا برای کارنیج، شیریک، مولیگان و غیره پر اهمیته. فقط میفهمیم جایی شکنجه آور است. شخصیت هایی مثل «دکتر پازو» (روانپزشک کارنیج) نیز به کاریکاتورهای شروری تبدیل میشن در حالی که میتونستن در حد همون ایستراگ های جالب باقی بمونند.

  

9- روش تولد کارنیج اصلا با عقل جور در نمیاد!

 روش تولد کارنیج اصلا با عقل جور در نمیاد!

در این فیلم گاز گرفته شدن ادی براک توسط کلتوس کسدی کافیه تا او را به کارنیج تبدیل کنه و این یعنی هر وقت دست او خراش پیدا کنه احتمالش هست که بچه ای جدید از سیمبیوت متولد بشه! و اگر ونوم در طول داستان "ونوم 3" یا هنگام مبارزه با دشمنانش یا حتی مرد عنکبوتیِ «تام هالند» زخمی بشه و این اتفاق دوباره بیفته، تکلیف چیه؟!

 

8- چرا ونوم نمیخواست با فرزند خودش ارتباط برقرار کنه؟

 چرا ونوم نمیخواست با فرزند خودش ارتباط برقرار کنه؟

تم اصلی سیمبیوت ونوم در قسمت دوم اینه که او محتاج توجه و علاقه است و به همین خاطر ادی را ترک میکنه و میره سراغ میزبانان دیگر ولی سوال اینه که چرا وقتی فرزند او یعنی کارنیج به دنیا میاد سعی نمیکنه این خلاء را از طریق دوستی با او پر کنه؟ چرا خیلی سریع تصمیم میگیره او را نابود کنه و اصلا بهش شانس نمیده تا بیشتر بشناستش؟ اگر این خاصیت سیمبیوت هاست که از یکدیگر متنفر باشند پس چرا توضیحی در این باره داده نمیشه؟ و از همه مهم تر اینه که اولش ونوم از سیمبیوت قرمز رنگ یعنی کارنیج میترسه و میخواد ازش فرار کنه و این یعنی از وجود سیمبیوت های قرمز خبر داره و با توجه به اینکه این سیمبیوت قرمز در نتیجه گاز گرفته شدن ادی توسط کلتوس ایجاد شد (و ونوم هم شاهدش بود) پس چرا به ادی در این باره هشدار نداد؟

 

7- ویژگی های کارنیج گیج کننده هستند

با جلو رفتن داستان، شخصیت پردازی کارنیج هم گیج کننده تر میشه. او بارها میگه که از پدرش ، ونوم، متنفره ولی توضیح داده نمیشه که چرا چنین حسی بهش داره! با توجه به اینکه سیمبیوت «رایوت» نیز در قسمت اول از ونوم متنفر بود میشد خیلی راحت در یک خط مثلا توضیح داد که سیمبیوت ها از یکدیگر متنفر هستند. همچنین رنگ قرمز کارنیج و قدرتمند تر بودن او از ونوم نیز هرگز در فیلم توضیح داده نمیشن در حالی که در دنیای کمیک توضیحات خوبی در این باره داده شده است (این مقاله را بخوانید). حتی میشد یه جورایی ترس ونوم از سیمبیوت های قرمز را هم توجیه کرد ولی ...

 

6- چرا فقط مولیگان به ادی براک/ونوم مشکوکه؟!

  چرا فقط مولیگان به ادی براک/ونوم مشکوکه؟!

یکی از اصلی ترین حفره های داستانی "ونوم 2" اینه که ادی براک چطور از حبس دائمی خانگی اش خلاصی پیدا کرده. کارآگاه مولیگان در همان ابتدای فیلم توضیح میده که به دلایل وقایع قسمت اول، او تحت نظر FBI است. ولی عجیب اینه که به نظر میاد مولیگان تنها کسی که دنبال ادی هستش. پس بقیه FBI کجان و چرا کسی راجع به ونوم/ادی براک تحقیق نمیکنه؟! اصلا او چرا داره آزادانه برای خودش میگرده؟! ضمن اینکه قتل های کارنیج قطعا باید توجهات بیشتری به سمت ادی براک جلب میکرد، مخصوصا اینکه ادی بوده که به کلتوس در زندان سر میزده. در کل انگار هیچ اهمیتی برای سازندگان فیلم نداشته که به عواقب ونوم بودن برای ادی براک اشاره ای داشته باشن.

 

5- چرا ملت ونوم رو نمیبینن؟!

چرا ملت ونوم رو نمیبینن؟!

صحنه های بسیاری در فیلم وجود داره که مثلا ونوم از میزبانی به میزبانی دیگر نقل مکان میکنه یا اینکه به صورت یک سر ظاهر میشه و با ادی صحبت میکنه ولی انگار هیچ کسی او را نمیبینه و متوجهش نمیشه! مخصوصا تو اون صحنه میهمانی که ونوم در آن شرکت میکنه و با اون قد و هیکل هیچ کس بهش شک نمیکنه و همه فکر میکنن یک نفر کاستوم خفن تنش کرده! این موارد آدم رو به فکر میندازن که آیا نامرئی بودن ونوم یکی از قدرت های اوست و ما ازش خبر نداریم؟!

 

4- قدرت های کارنیج عجیب و غریب هستند و توضیح کافی و منطقی هم درباره شون داده نمیشه

 قدرت های کارنیج عجیب و غریب هستند و توضیح کافی و منطقی هم درباره شون داده نمیشه

کسدی پس از فرار از زندان سن کوئنتین، از پیچک های جدید سیمبیوتی خودش استفاده میکنه تا یک خودرو رو روشن کنه یا بعدش وارد یک رایانه بشه و سامانه دفاعی آمریکا را هَک کنه. درسته که او قابلیت های مشابهی در کمیک بوک ها داره (این مقاله را بخوانید)، ولی در فیلم هیچ اشاره و توضیحی برایشان داده نمیشه. در صحنه هجوم کارنیج به راون کرافت برای آزاد سازی شیریک، پیچک های او وارد محفظه مراقبتی شیریک میشوند و بعدش خود کلتوس وارد میشه و این حاکی است از قدرت خاص کلتوس برای انتقال فُرم فیزیکی خودش از مکانی به مکانی دیگر از طریق این پیچک ها. این قابلیت پرفایده از نظر بصری بسیار جالبه ولی چرا دیگر در طول فیلم مورد استفاده قرار نمیگیره؟ مثلا در صحنه مرگ کلتوس او میتونست با استفاده از این قابلیت خودش رو نجات بده.

  

3- اگر سیمبیوت ها قادر به سفر در میان دنیاهای موازی هستند پس چرا سراغشون نرفته بودند؟

 اگر سیمبیوت ها قادر به سفر در میان دنیاهای موازی هستند پس چرا سراغشون نرفته بودند؟

در قسمت اول وقتی سیمبیوت ونوم به زمین رسید و با میزبانان زمینی ترکیب میشد او را به شکل شخصیتی خبیث دیدیم. او در نهایت علیه همنوعان خود شد و تصمیم گرفت در زمین بمونه و اینگونه نقشه های آنها برای استفاده از زمین به عنوان منبع غذای جدید را از بین برد. و اما در صحنه پس از تیتراژ قسمت دوم، ونوم فاش میکنه که سیمبیوت ها درباره دنیاهای موازی دانش دارند (او به ادی میگه که این رو ازش مخفی کرده بوده زیرا "دانش به دست آمده ظرف 80 میلیون سال نوری ممکن بود مغز کوچکش را منفجر کنه"!). ولی سئوال اینجاست که چرا سیمیوت ها سراغ دیگر دنیاها نرفته اند تا ازشون به عنوان منبع تغذیه استفاده کنند؟ این مساله با عقل جور در نمیاد! و البته این مساله تنها به اینجا ختم نمیشه. واقعا چرا باید سیمبیوت ها قابلیت سفر در دنیاهای موازی داشته باشند؟ البته ما اخیرا در کمیک های ونوم فهمیدیم که نسخه خبیث از «رید ریچاردز» یعنی «میکر» به سیمبیوت علاقه داره زیرا میخواد از طریق ارتقای سیمبیوت به دنیای خودش یعنی دنیای آلتمیت ، دسترسی پیدا کرده و اون رو درست کنه  (این مقاله را بخوانید). یعنی دستگاهی ساخته که باهاش میتونه به ابعاد دیگر سفر کنه و سیمبیوت بهش در این راه کمک میکنه تا بدنش آسیب نبینه. بنابراین حتی این سیمبیوت هم قادر به سفرهای میان بعدی نیست. ضمن اینکه سیمبیوت دنیای آلتمیت اصلا رگ و ریشه بیگانه یا فضایی نداره و به طور مصنوعی به وجود آمده در حالی که در فیلم های ونوم سیمبیوت از نژاد بیگانه کلینتار هستند و به قول خودش 80 میلیون سال نوری درباره سفرهای میان بعدی دانش دارند!

 

2- چه چیزی باعث میشود میزبانان انسانی برای ونوم مناسب باشند یا نباشند؟

تام هاردی

به نظر میاد ادی براک تنها کسیه که تونسته و میتونه سیمبیوت ونوم رو مهار کنه و خود سیمبیوت ادعا میکنه که ادی یک میزبان بی عیب و نقصه در حالی که میزبانان دیگر سطحشون پایین تره. ولی واقعا چرا برخی میزبانان پس از پیوند با ونوم بیشتر دوام آورده اند در حالی که برخی فورا مردند؟ یعنی مثلا اون مردی که در کلوب شبانه به تسخیر خودش درآورد بیشتر دوام آورد. ولی واقعا چرا؟

  

1- چرا ونوم از بقیه سیمبیوت ها ضعیف تره؟

 چرا ونوم از بقیه سیمبیوت ها ضعیف تره؟

در دو فیلم ونومی که تا به حال دیده ایم مشخص شده که او از سیمبیوت های دیگر ضعیف تره. یعنی در فیلم اول از رایوت ضعیف تر بود و در فیلم فیلم دوم هم از کارنیج. ولی واقعا چرا؟ چرا نباید توضیحی در این باره داده بشه؟ و عجیب آنکه دیگر سیمبیوت ها هم مثل او به صوت و آتش نقطه ضعف دارند. یکی نقاط ضعف یکسانی دارند ولی به دلایلی از او قوی تر هستند! البته این مساله در دنیای کمیک اینطور توضیح داده شده که هر نسل بعدی از ونوم از خودش قوی تره ولی ای کاش همین توضیح را در فیلم به مخاطب که ممکنه تو عمرش اصلا کمیک بوک ندیده باشه ، ارائه میدادند.

 

 نظر شما چیست؟ شما کدام نکات غیر منطقی یا حفره های داستانی دیگری در این فیلم پیدا کردید؟

 

مهدی ترابی مهربانی

 All rights reserved © Spidey.ir 2021

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

نقد و بررسی فیلم "ونوم 2: بگذارید کارنیج بیاید"

فیلم "ونوم 2: بگذارید کارنیج بیاید" با بازی «تام هاردی» رکورد افتتاحیه دوران کرونا را شکست!

صحنهٔ پس از تیتراژ فیلم "ونوم 2: بگذارید کارنیج بیاید" فاش شد! + ویدئوی کامل

تجزیه و تحلیل دومین تریلر فیلم "ونوم 2: بگذارید کارنیج بیاید" (VENOM 2: LET THERE BE CARNAGE)

بررسی و تحلیل اولین تریلر فیلم "ونوم: بگذارید کارنیج بیاید": لحظه‌های مهم و سوالات بزرگ

10 شایعه و فرضیه ای که برای فیلم "ونوم 2: بگذارید کارنیج بیاید" مطرح شده است!

داغ داغ!! اولین تریلر فیلم ونوم: بگذارید کارنیج بیاید منتشر شد!

نقد و بررسی نخستین تریلر منتشر شده از فیلم "موربیوس" (MORBIUS)

10 حقیقت مهمی که باید دربارۀ تیمارستان "راون‌کرافت" (RAVENCROFT INSTITUTE) بدانید

شماره آخر از کمیک "تیمارستان راون کرافت" (RAVENCROFT) ترجمه شد + لینک دانلود

10 حقیقت مهمی که باید درباره شخصیت شیریک (SHRIEK) بدانید

10 حقیقتی که باید درباره کارنیج (CARNAGE) بدانید

10 سوالی که پس از دیدن فیلم ونوم در ذهن ما ایجاد شد!

تهدید آمیز ترین زوج های خبیث دنیای کمیک

تاریخچه فیلم های ساخته نشده از ونوم!

15 قدرتی که کارنیج دارد ولی ونوم ندارد!

10 حقیقت مهمی که باید درباره سیمبیوت (SYMBIOTE) ها بدانید

نقد و بررسی فیلم ونوم (VENOM)

10 تا از برترین، خشن ترین، عجیب ترین و باحال ترین مبارزات ونوم!

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات فیلم " ونوم " (VENOM)

20 حقیقتی که باید درباره شخصیت ونوم (VENOM) بدانید

حضور مردعنکبوتی در فیلم "موربیوس" و"ونوم ۲" تایید شد؟!

 سری جدید کمیک بوک های ونوم (VENOM) ترجمه شد + لینک دانلود

اطلاعات جدید از فیلم های جدید سونی براساس کمیک بوک های مرد عنکبوتی

10 تفاوت بزرگ ونوم در دنیای کمیک و سینما

معرفی تمام سیمبیوت (SYMBIOTE)ها در کمیک های مارول

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

ab8001ab@gmail.com
#1 ab8001ab@gmail.com 1400-07-20 09:28
انقد از این فیلم بد شنیدم اینور اونور که دیگه بدون ترس از اسپویل میشینم مقاله هاتونو میخونم،چون فیلمی که انقد خوش آوازه میشه قبل دیدنش میدونی تش میخواد چه اتفاقی بیوفته.
مرسی بابت مقاله خفنتون،سر صب داشت تو کلاس دانشگاه خوابم میبرد دست به دامن مقالات سایت شدم.
واقعا حیف ونوم که شده ابزار پول سازی اینا،شاید از لحاظ شخصیتی پتانسیل تبدیل شدن به یکی از شخصیتای خفن دنیای ابرقهرمانیو نداشته باشه،ولی واقعا از این بلایی که این فیلما دارن سرش میارن لیاقتش بیشتره.
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#2 AM SM BM SM 1400-07-20 09:28
سلام
ممنون بابت مقاله.
فکر کنم واکنشی که بعد از دیدن این فیلم باید داشته باشیم اینه که بریم چند ساعت بخوابیم تا خستگی فیلمی که مثلا قراره سرگرم کننده باشه از تنمون در بیاد! یا نه میتونیم از شدت عصبانیت چند بار سرمون رو بکوبیم به در و دیوار! یعنی دیگه چی میتونه از این بدتر باشه؟ ها؟ وقتی عنوان مقاله رو خوندم اصلا تعجب نکردم! تازه فکر کنم اینا مشکلات و حفره های گل درشت و اصلی فیلم هستند. قطعا فیلم حفره های دیگه ای هم داره که فکر نکنم تعدادشون کم باشه. واقعا حیف بازی تام هاردی که توی این فیلم حیف شد، حیف وودی هارلسون که اصلا نتونستند بهره ای از بازی این بازیگر ببرند. وقتی سونی که متخصص خراب کردن فیلم های اسپایدرمن و مربوط به او هست، فیلمی میسازه که اونم هدف های تجاری داره دیگه واویلا! تنها چیزی که الان میتونم بابتش خوشحال بشم اینه که خدایی نکرده به این فیلم داستان نبسته بودم که حالا ناامید بشم!ونوم ۲ مثل فیلمی بود که از کیلومتر ها وضعیتش و نتیجه اش مشخص بود و قرار نبود به چیز مورد انتظار ما تبدیل بشه. من به ونوم ۲ هیچ حسی ندارم، حتی تنفر! این فیلم پایین تر از اون حدی هست که بشه احساسی بهش داشته باشی. حداقل یه فیلم بدی رو داریم که میدونیم حداقل سازندگانش زحمت کشیدن و یه چیزی هرچند آشغال ساختند، اما توی ونوم ۲ انگار همه به زور اومدن دور هم یه چیزی بسازن که البته پول خوبی هم باهاش به جیب بزنند. با اینکه فیلم "بیوه سیاه" کیلومتر ها و فرسنگ ها بهتر از این فیلم هست و اصلا نمیشه اون رو فیلم خیلی بدی خوند اما از اون فیلم بیشتر از ونوم ۲ خاطره بدی دارم. چرا؟ چون من به بلک ویدو امید داشتم. تریلر هاش عالی بودند، درباره یکی از مهمترین شخصیت های انتقام‌جویان بود که از مدت ها پیش دوستش داشتیم و باهاش آشنا شدیم و سفرش رو به عنوان یک انتقامجو مشاهده کردیم. برای همین وقتی این فیلم متوسط رو به پایین ظاهر میشه درد بیشتری رو احساس میکنم. (در واقع از این به بعد همه فیلم های مارول استودیوز اگر در این حد باشند این حس رو ایجاد میکنم که انشاءالله اگر فرصتی پیش اومد دلیلش رو میگم.) احساس ناامیدی دارم. اما درباره ونوم ۲ هیچ حسی ندارم. من نه به ونوم دل بسته بودم و از قبل دوستش داشتم، نه این فیلم تریلر های امیدوار کننده ای داشت، نه فیلم قبلی چیز خاصی بود و اون هم فیلم بدی بود. (که لااقل آدم رو بر خلاف این یکی یکم سرگرم میکرد!) این که حس تنفر راجع به این فیلم ندارم دلیل نمیشه که فیلم بهتری هست، نه! یعنی اینکه این فیلم سطح پایین تر از اونیه که بتونه حسی رو در آدم پدید بیاره. حتی تنفر! (یادمه سر جاستیس لیگ نسخه وارنر هم اینطور بودم. یعنی درسته که از بتمن علیه سوپرمن متنفر هستم، اما جاستیس لیگ اونقدر شلخته بود که هیچ حسی بهش نداشتم. حداقل توی بتمن علیه سوپرمن میتونستیم تلاش های شکست خورده زک اسنایدر رو ببینیم اما جاستیس لیگ فقط یک فیلم استودیو زده بدبخت بود که بعد از انتشار نسخه زک اسنایدر هم این مسئله بیشتر ثابت شد.) اتفاقا این یعنی اینکه این فیلم خیلی بدتر از اونه که بشه حسی درباره اش داشت. تنها چیزی که درمورد این فیلم بهش اهمیت میدم اینه که خدا کنه این ونوم آشغال به mcu نیاد! خدا کنه ربطی به فیلم راهی به خانه نیست که این همه منتظر بودیم نداشته باشه. خدا کنه...
با تشکر از آقای ترابی عزیز که از دیشب تا همین الان هر وقت توی سایت بودم، ایشون آنلاین بودن و احتمالا داشتند روی همین مقاله کار میکردند. فقط میتونم بگم حیف وقت ارزشمند تماشاچی برای دیدن این فیلم و آقای ترابی و آقای فقیه برای مقاله نوشتن برای این فیلم!
نقل قول کردن
masiha_87
#3 masiha_87 1400-07-20 10:15
استاد خسته نباشید!
این مقالات کوبنده ی شما خیلی برام جالبن! کلا مقالات پودر کننده ی سایت زیادن. نمونش همون "۵۰ دلیل تنفر از bvs و مورتال کمبت"! به نظرم این فیلم در واقع کلا حفره بود! این ونوم بدبخت هم تو این چاله ی گشاد و وحشتناک گیر کرده. آخه واقعا سونی پول هاشو چی کار میکنه؟ میذاره تو گونی؟ خب بابا یه فیلم با خرج زیاد ولی خوب بساز سربلند شو دیگه. دو تا فیلم ساخته هر دوتاش به درد لای جرز دیوار هم نمیخورن. به نظرم فیلم ونوم در واقع باید سرگذشتش رو با کنال بیان میکرد و بعد سراغ مرد عنکبوتی توی فیلم های اختصاصی اسپایدی میرفت. تازه اونا رو هم باید مارول مساخت نه سونی! اینجوری نال رو هم میشناختیم و تو جهان سینمایی باهاش آشنا میشدیم. البته آشنا تر میشدیم. خلاصه اینکه دیگه ونوم از دست رفته! متاسفم و خدمت تمام اسپایدی فن ها تسبیت عرض میکنم.
عجب رسمیه، رسم زمونه. (چقدر هم با صوت میخونید :lol: )
نقل قول کردن
mtm
#4 mtm 1400-07-20 10:31
به نقل از masiha_87:
استاد خسته نباشید!
این مقالات کوبنده ی شما خیلی برام جالبن! کلا مقالات پودر کننده ی سایت زیادن. نمونش همون "۵۰ دلیل تنفر از bvs و مورتال کمبت"! به نظرم این فیلم در واقع کلا حفره بود! این ونوم بدبخت هم تو این چاله ی گشاد و وحشتناک گیر کرده. آخه واقعا سونی پول هاشو چی کار میکنه؟ میذاره تو گونی؟ خب بابا یه فیلم با خرج زیاد ولی خوب بساز سربلند شو دیگه. دو تا فیلم ساخته هر دوتاش به درد لای جرز دیوار هم نمیخورن. به نظرم فیلم ونوم در واقع باید سرگذشتش رو با کنال بیان میکرد و بعد سراغ مرد عنکبوتی توی فیلم های اختصاصی اسپایدی میرفت. تازه اونا رو هم باید مارول مساخت نه سونی! اینجوری نال رو هم میشناختیم و تو جهان سینمایی باهاش آشنا میشدیم. البته آشنا تر میشدیم. خلاصه اینکه دیگه ونوم از دست رفته! متاسفم و خدمت تمام اسپایدی فن ها تسبیت عرض میکنم.
عجب رسمیه، رسم زمونه. (چقدر هم با صوت میخونید :lol: )

والا به خدا ما قصدمون پودر کردن کسی یا چیزی نیست! فقط قصدمون روشنگری و بیان حقایق است
نقل قول کردن
Ilya202020
#5 Ilya202020 1400-07-20 10:47
به نقل از mtm:
به نقل از masiha_87:
استاد خسته نباشید!
این مقالات کوبنده ی شما خیلی برام جالبن! کلا مقالات پودر کننده ی سایت زیادن. نمونش همون "۵۰ دلیل تنفر از bvs و مورتال کمبت"! به نظرم این فیلم در واقع کلا حفره بود! این ونوم بدبخت هم تو این چاله ی گشاد و وحشتناک گیر کرده. آخه واقعا سونی پول هاشو چی کار میکنه؟ میذاره تو گونی؟ خب بابا یه فیلم با خرج زیاد ولی خوب بساز سربلند شو دیگه. دو تا فیلم ساخته هر دوتاش به درد لای جرز دیوار هم نمیخورن. به نظرم فیلم ونوم در واقع باید سرگذشتش رو با کنال بیان میکرد و بعد سراغ مرد عنکبوتی توی فیلم های اختصاصی اسپایدی میرفت. تازه اونا رو هم باید مارول مساخت نه سونی! اینجوری نال رو هم میشناختیم و تو جهان سینمایی باهاش آشنا میشدیم. البته آشنا تر میشدیم. خلاصه اینکه دیگه ونوم از دست رفته! متاسفم و خدمت تمام اسپایدی فن ها تسبیت عرض میکنم.
عجب رسمیه، رسم زمونه. (چقدر هم با صوت میخونید :lol: )

والا به خدا ما قصدمون پودر کردن کسی یا چیزی نیست! فقط قصدمون روشنگری و بیان حقایق است


ولی کنال پتانسیل بالایی برای خبیث شده داشت فرض کنید خبیث فاز بعدی یا بعدترش! کنال باشه خیلی خوب و حماسی میشه میتونستن (خیلی دوست داشتم ادامه اینو بنویسم که میتونستن چی کار کنن ولی نکردن ولی نمینویسم الان په فرقی به حالمون داره؟
نقل قول کردن
masiha_87
#6 masiha_87 1400-07-20 10:51
به نقل از mtm:
به نقل از masiha_87:
استاد خسته نباشید!
این مقالات کوبنده ی شما خیلی برام جالبن! کلا مقالات پودر کننده ی سایت زیادن. نمونش همون "۵۰ دلیل تنفر از bvs و مورتال کمبت"! به نظرم این فیلم در واقع کلا حفره بود! این ونوم بدبخت هم تو این چاله ی گشاد و وحشتناک گیر کرده. آخه واقعا سونی پول هاشو چی کار میکنه؟ میذاره تو گونی؟ خب بابا یه فیلم با خرج زیاد ولی خوب بساز سربلند شو دیگه. دو تا فیلم ساخته هر دوتاش به درد لای جرز دیوار هم نمیخورن. به نظرم فیلم ونوم در واقع باید سرگذشتش رو با کنال بیان میکرد و بعد سراغ مرد عنکبوتی توی فیلم های اختصاصی اسپایدی میرفت. تازه اونا رو هم باید مارول مساخت نه سونی! اینجوری نال رو هم میشناختیم و تو جهان سینمایی باهاش آشنا میشدیم. البته آشنا تر میشدیم. خلاصه اینکه دیگه ونوم از دست رفته! متاسفم و خدمت تمام اسپایدی فن ها تسبیت عرض میکنم.
عجب رسمیه، رسم زمونه. (چقدر هم با صوت میخونید :lol: )

والا به خدا ما قصدمون پودر کردن کسی یا چیزی نیست! فقط قصدمون روشنگری و بیان حقایق است

میدونم قصد منم این نبود بگم هیت میدید؛ ولی انصافا کرم زد سوختگی گرونه یکم راحت بگیرید!
نقل قول کردن
mtm
#7 mtm 1400-07-20 10:53
به نقل از masiha_87:
به نقل از mtm:
به نقل از masiha_87:
استاد خسته نباشید!
این مقالات کوبنده ی شما خیلی برام جالبن! کلا مقالات پودر کننده ی سایت زیادن. نمونش همون "۵۰ دلیل تنفر از bvs و مورتال کمبت"! به نظرم این فیلم در واقع کلا حفره بود! این ونوم بدبخت هم تو این چاله ی گشاد و وحشتناک گیر کرده. آخه واقعا سونی پول هاشو چی کار میکنه؟ میذاره تو گونی؟ خب بابا یه فیلم با خرج زیاد ولی خوب بساز سربلند شو دیگه. دو تا فیلم ساخته هر دوتاش به درد لای جرز دیوار هم نمیخورن. به نظرم فیلم ونوم در واقع باید سرگذشتش رو با کنال بیان میکرد و بعد سراغ مرد عنکبوتی توی فیلم های اختصاصی اسپایدی میرفت. تازه اونا رو هم باید مارول مساخت نه سونی! اینجوری نال رو هم میشناختیم و تو جهان سینمایی باهاش آشنا میشدیم. البته آشنا تر میشدیم. خلاصه اینکه دیگه ونوم از دست رفته! متاسفم و خدمت تمام اسپایدی فن ها تسبیت عرض میکنم.
عجب رسمیه، رسم زمونه. (چقدر هم با صوت میخونید :lol: )

والا به خدا ما قصدمون پودر کردن کسی یا چیزی نیست! فقط قصدمون روشنگری و بیان حقایق است

میدونم قصد منم این نبود بگم هیت میدید؛ ولی انصافا کرم زد سوختگی گرونه یکم راحت بگیرید!

اره . مختار چند سال پیش مقاله 50 دلیل برای تنفر از bvs نوشته هنوز جاش برای خیلی ها خوب نشده :lol:
b2n.ir/w01941
نقل قول کردن
Ilya202020
#8 Ilya202020 1400-07-20 11:09
به نقل از mtm:
به نقل از masiha_87:
به نقل از mtm:
به نقل از masiha_87:
استاد خسته نباشید!
این مقالات کوبنده ی شما خیلی برام جالبن! کلا مقالات پودر کننده ی سایت زیادن. نمونش همون "۵۰ دلیل تنفر از bvs و مورتال کمبت"! به نظرم این فیلم در واقع کلا حفره بود! این ونوم بدبخت هم تو این چاله ی گشاد و وحشتناک گیر کرده. آخه واقعا سونی پول هاشو چی کار میکنه؟ میذاره تو گونی؟ خب بابا یه فیلم با خرج زیاد ولی خوب بساز سربلند شو دیگه. دو تا فیلم ساخته هر دوتاش به درد لای جرز دیوار هم نمیخورن. به نظرم فیلم ونوم در واقع باید سرگذشتش رو با کنال بیان میکرد و بعد سراغ مرد عنکبوتی توی فیلم های اختصاصی اسپایدی میرفت. تازه اونا رو هم باید مارول مساخت نه سونی! اینجوری نال رو هم میشناختیم و تو جهان سینمایی باهاش آشنا میشدیم. البته آشنا تر میشدیم. خلاصه اینکه دیگه ونوم از دست رفته! متاسفم و خدمت تمام اسپایدی فن ها تسبیت عرض میکنم.
عجب رسمیه، رسم زمونه. (چقدر هم با صوت میخونید :lol: )

والا به خدا ما قصدمون پودر کردن کسی یا چیزی نیست! فقط قصدمون روشنگری و بیان حقایق است

میدونم قصد منم این نبود بگم هیت میدید؛ ولی انصافا کرم زد سوختگی گرونه یکم راحت بگیرید!

اره . مختار چند سال پیش مقاله 50 دلیل برای تنفر از bvs نوشته هنوز جاش برای خیلی ها خوب نشده :lol:
b2n.ir/w01941

عاشق این مقاله ام معتصب ها رو :-* :-* کرد ولی اصلا از نویسنده اش خبری نیست ؟!نمیشناسمشون ولی میدونم همه فن حریف بودند و دکترای گابلین شناسی داشتن
نقل قول کردن
hassan91
#9 hassan91 1400-07-20 11:26
من فیلم ندیدم ولی معلومه چه آشی برامون پختن. فقط حیف که به اسم مرد عنکبوتی تموم میشه. من از این میترسم که بیان بگن این ونوم قبلا تو یه دنیای دیگه میزبانی به نام پیتر پارکر داشته!! خوب به نظر بعید نمیاد با این اوصاف!

امیدوارم که تو فیلم بعدی مرد عنکبوتی نباشه ولی میترسم که این اتفاق رقم بخوره. امیدوارم لباس سیاه مرد عنکبوتی تو تریلرها ربطی به این قضیه نداشته باشه :-? حالا به نظرم میشه عاقبت مرد عنکبوتی تام هلند رو حدس زد چرا که سونی همه چیز رو از فایگی یاد گرفته!

کارنیج هم رفت توی لیست قربانیهای دیگه سونی. واقعا خیلی بده که بیای دو فیلم ونوم بسازی و برای سیمبیوتها هیچ چیز منطقی در نظر نگیری.
نقل قول کردن
masiha_87
#10 masiha_87 1400-07-20 11:46
به نقل از mtm:
به نقل از masiha_87:
به نقل از mtm:
به نقل از masiha_87:
استاد خسته نباشید!
این مقالات کوبنده ی شما خیلی برام جالبن! کلا مقالات پودر کننده ی سایت زیادن. نمونش همون "۵۰ دلیل تنفر از bvs و مورتال کمبت"! به نظرم این فیلم در واقع کلا حفره بود! این ونوم بدبخت هم تو این چاله ی گشاد و وحشتناک گیر کرده. آخه واقعا سونی پول هاشو چی کار میکنه؟ میذاره تو گونی؟ خب بابا یه فیلم با خرج زیاد ولی خوب بساز سربلند شو دیگه. دو تا فیلم ساخته هر دوتاش به درد لای جرز دیوار هم نمیخورن. به نظرم فیلم ونوم در واقع باید سرگذشتش رو با کنال بیان میکرد و بعد سراغ مرد عنکبوتی توی فیلم های اختصاصی اسپایدی میرفت. تازه اونا رو هم باید مارول مساخت نه سونی! اینجوری نال رو هم میشناختیم و تو جهان سینمایی باهاش آشنا میشدیم. البته آشنا تر میشدیم. خلاصه اینکه دیگه ونوم از دست رفته! متاسفم و خدمت تمام اسپایدی فن ها تسبیت عرض میکنم.
عجب رسمیه، رسم زمونه. (چقدر هم با صوت میخونید :lol: )

والا به خدا ما قصدمون پودر کردن کسی یا چیزی نیست! فقط قصدمون روشنگری و بیان حقایق است

میدونم قصد منم این نبود بگم هیت میدید؛ ولی انصافا کرم زد سوختگی گرونه یکم راحت بگیرید!

اره . مختار چند سال پیش مقاله 50 دلیل برای تنفر از bvs نوشته هنوز جاش برای خیلی ها خوب نشده :lol:
b2n.ir/w01941

آره به خدا؛ اصلا همیشه مقالات عمو مختار یه حال و هوای باحالی داشت. مخصوصا اون تیکه ی اولش که مینوشتن "عمو مختار اینجاست" ناخواسته خنده به لب هام می آورد.
به نقل از Ilya202020:
به نقل از mtm:
به نقل از masiha_87:
استاد خسته نباشید!
این مقالات کوبنده ی شما خیلی برام جالبن! کلا مقالات پودر کننده ی سایت زیادن. نمونش همون "۵۰ دلیل تنفر از bvs و مورتال کمبت"! به نظرم این فیلم در واقع کلا حفره بود! این ونوم بدبخت هم تو این چاله ی گشاد و وحشتناک گیر کرده. آخه واقعا سونی پول هاشو چی کار میکنه؟ میذاره تو گونی؟ خب بابا یه فیلم با خرج زیاد ولی خوب بساز سربلند شو دیگه. دو تا فیلم ساخته هر دوتاش به درد لای جرز دیوار هم نمیخورن. به نظرم فیلم ونوم در واقع باید سرگذشتش رو با کنال بیان میکرد و بعد سراغ مرد عنکبوتی توی فیلم های اختصاصی اسپایدی میرفت. تازه اونا رو هم باید مارول مساخت نه سونی! اینجوری نال رو هم میشناختیم و تو جهان سینمایی باهاش آشنا میشدیم. البته آشنا تر میشدیم. خلاصه اینکه دیگه ونوم از دست رفته! متاسفم و خدمت تمام اسپایدی فن ها تسبیت عرض میکنم.
عجب رسمیه، رسم زمونه. (چقدر هم با صوت میخونید :lol: )

والا به خدا ما قصدمون پودر کردن کسی یا چیزی نیست! فقط قصدمون روشنگری و بیان حقایق است


ولی کنال پتانسیل بالایی برای خبیث شده داشت فرض کنید خبیث فاز بعدی یا بعدترش! کنال باشه خیلی خوب و حماسی میشه میتونستن (خیلی دوست داشتم ادامه اینو بنویسم که میتونستن چی کار کنن ولی نکردن ولی نمینویسم الان په فرقی به حالمون داره؟

کنال اصلا کنال نیست! کلا پتانسیله!
نقل قول کردن
over drive
#11 over drive 1400-07-20 11:55
به نقل از mtm:
به نقل از masiha_87:
به نقل از mtm:
به نقل از masiha_87:
استاد خسته نباشید!
این مقالات کوبنده ی شما خیلی برام جالبن! کلا مقالات پودر کننده ی سایت زیادن. نمونش همون "۵۰ دلیل تنفر از bvs و مورتال کمبت"! به نظرم این فیلم در واقع کلا حفره بود! این ونوم بدبخت هم تو این چاله ی گشاد و وحشتناک گیر کرده. آخه واقعا سونی پول هاشو چی کار میکنه؟ میذاره تو گونی؟ خب بابا یه فیلم با خرج زیاد ولی خوب بساز سربلند شو دیگه. دو تا فیلم ساخته هر دوتاش به درد لای جرز دیوار هم نمیخورن. به نظرم فیلم ونوم در واقع باید سرگذشتش رو با کنال بیان میکرد و بعد سراغ مرد عنکبوتی توی فیلم های اختصاصی اسپایدی میرفت. تازه اونا رو هم باید مارول مساخت نه سونی! اینجوری نال رو هم میشناختیم و تو جهان سینمایی باهاش آشنا میشدیم. البته آشنا تر میشدیم. خلاصه اینکه دیگه ونوم از دست رفته! متاسفم و خدمت تمام اسپایدی فن ها تسبیت عرض میکنم.
عجب رسمیه، رسم زمونه. (چقدر هم با صوت میخونید :lol: )

والا به خدا ما قصدمون پودر کردن کسی یا چیزی نیست! فقط قصدمون روشنگری و بیان حقایق است

میدونم قصد منم این نبود بگم هیت میدید؛ ولی انصافا کرم زد سوختگی گرونه یکم راحت بگیرید!

اره . مختار چند سال پیش مقاله 50 دلیل برای تنفر از bvs نوشته هنوز جاش برای خیلی ها خوب نشده :lol:
b2n.ir/w01941


آخ آخ آخ

این از اون مقاله هایی بود که من حداقل 5 بار خوندمش و از اینجا بود که سیر هیتر های بچه سال به سایت شروع شده بود
نقل قول کردن
Amirreza-85
#12 Amirreza-85 1400-07-20 14:50
سلام آقای ترابی عالی بود.مخصوصا مورد شماره ی دو واقعا بعد خوندن این مقاله به این نتیحه رسیدم چه فیلم چرتی بود(از نظر داستانی منظورمه)
نقل قول کردن
Amir ko
#13 Amir ko 1400-07-20 17:51
سلام استاد ترابی مقاله عالی بود.
واقعا هیچی ندارم برای گفتن فقط یه چیز اونم اینه که این فیلم قطعا یکی از بدترین فیلم های کمیک بوکیه فقط همین رو میتونم بگم چیز دیگه به ذهنم نمیرسه انقدر این فیلم چرته.
نقل قول کردن
Miguel-OHara
#14 Miguel-OHara 1400-07-20 21:50
تنها امیدی که میتونیم داشته باشیم اینه که بعد از اون صحنه پس از تیتراژ به کمک فایگی و mcu ونوم یه سافت ریبوت بشه تا اینطوری پتانسیل تام هاردی هدر نره
نقل قول کردن
asm
#15 asm 1400-07-20 22:20
سلام استاد ترابی
واقعاً واقعاً واقعاً ، نا امید شدم فیلمی که میشه گفت خیلی ها منتظرش بودند ( بعد از اون همه عقب انداختن) نباید اِنقدر بد باشه .


این ها حفره نبودن رسماً یه گودال عمیقی در داستان فیلم بودند و اصلا آینده فیلم های ونوم هم معلوم نیست . فقط نکته قابل تامل میتونه صحنه ی پس از تیتراژ باشه .



بعد از فیلم Spiderman 3 و زخمی که اوی آراد و سونی به دل هواداران زدند :cry: حداقل باید فکری برای آینده این شخصیت و داستان های مناسب برای فیلم می‌بودند .
ههههههههه هرچی بگم کم گفتم . :cry:

ممنون استاد ترابی .
نقل قول کردن
parsomo
-1 #16 parsomo 1400-07-21 20:40
در کنار اینکه تن های جالبی دارید، اما تخصصی ترین سایت اسپویل بهترین لقبی که میشه به سایت شما داد.
نقل قول کردن
mtm
#17 mtm 1400-07-21 22:49
به نقل از parsomo:
در کنار اینکه تن های جالبی دارید، اما تخصصی ترین سایت اسپویل بهترین لقبی که میشه به سایت شما داد.

یعنی شما انتظار داشتی مقاله درباره حفره های داستانی بخونی، اسپویل نشی؟!!! میشه درباره حفره های «داستان» نوشت و اسپویل نکرد؟!
نقل قول کردن
s.p.i
#18 s.p.i 1400-07-21 23:32
سلام
ببخشید آقای ترابی شما انیمیشن اینجاتیس دیدید چطور بود من چیزی نمیگم تا کسی اگه ندیده اسپویل نشه
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#19 AM SM BM SM 1400-07-21 23:38
به نقل از mtm:
به نقل از parsomo:
در کنار اینکه تن های جالبی دارید، اما تخصصی ترین سایت اسپویل بهترین لقبی که میشه به سایت شما داد.

یعنی شما انتظار داشتی مقاله درباره حفره های داستانی بخونی، اسپویل نشی؟!!! میشه درباره حفره های «داستان» نوشت و اسپویل نکرد؟!

خیلی بده که کلی سر چنین مقاله ای و اونم برای چنین فیلمی زحمت بکشید و فکر کنی و با چنین فن بیانی کار کنی و آخرش کسی مثل ایشون بیاد و اینطوری جواب کارها رو بده! به نظرم شما هم "تخصصی ترین بی دقت" بهترین لقبی هست که میشه بهتون داد. چون وقتی مقاله رو میبینید که مربوط به حفره ها "داستانی" هست و شما متوجه نیستند که اسپویل داره، پس مشکل از خودتونه! (مگه مقاله عمو مختار درباره "۵۰ دلیل برای تنفر از فیلم بتمن علیه سوپرمن" هشدار اسپویل داشت؟ آیا کسی اومد چنین چیزی بگه؟ ) بعدش هم اصلا اسپویل بشید که چی؟ اصلا بهتر که اسپویل بشیم و سراغ چنین فیلمی نریم. این فیلم فرق با اسپویل و بدون اسپویلش چیه؟ غافلگیریش چیه؟
واقعا ناراحت شدم که توی چنین مقاله ای کسی میاد با دو جمله کل زحمت ها رو زیر سوال میبره.
نقل قول کردن
mtm
#20 mtm 1400-07-22 00:32
به نقل از s.p.i:
سلام
ببخشید آقای ترابی شما انیمیشن اینجاتیس دیدید چطور بود من چیزی نمیگم تا کسی اگه ندیده اسپویل نشه

نه ندیدم
راستش چون بازبش رو رفتم و داستانش رو میدونم براش هیجان ندارم
البته قسمت اول مرگ سوپرمنم داستانش رو‌میدونستم ولی غزش خیلی لذت بردم
نقل قول کردن
Kia Iron Man
#21 Kia Iron Man 1400-07-22 00:59
به نقل از parsomo:
در کنار اینکه تن های جالبی دارید، اما تخصصی ترین سایت اسپویل بهترین لقبی که میشه به سایت شما داد.


دوباره یاد اون داستان شکارچی و خرس افتادم :-* حداقل اون شکارچی بدبخت با تفنگ پر میرفت شکار، ولی شما از بس حرفی برای گفتن ندارید از اینکه مقاله حفره داستانی اسپویلر داره ایراد میگیرید. واقعا عجب آدمایی پیدا میشن.
نقل قول کردن
the Witcher
#22 the Witcher 1400-07-22 11:57
به نقل از parsomo:
در کنار اینکه تن های جالبی دارید، اما تخصصی ترین سایت اسپویل بهترین لقبی که میشه به سایت شما داد.

تو هم تخصصی ترین چرت و پرت سال رو گفتی
نقل قول کردن
masiha_87
#23 masiha_87 1400-07-22 18:22
به نقل از parsomo:
در کنار اینکه تن های جالبی دارید، اما تخصصی ترین سایت اسپویل بهترین لقبی که میشه به سایت شما داد.

با حرفت که اصلا درموردش حرف نزنیم بهتره کاری ندارم، ولی خدایی اسپویل واسه یکی از بدترین فیلم های کمیک بوکی برات مهمه؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید