10 شخصیت دی سی که دوست داریم با سیمبیوت ونوم پیوند بخورند!

10-شخصیت-دی-سی-که-دوست-داریم-با-سیمبیوت-ونوم-پیوند-بخورند

کلی کاراکتر بزرگ دی سی اون بیرون هست که میتونند میزبانان جالبی برای سیمبیوت ونوم باشند. اینها 10 تا از اونایی هستند که دوست داریم ببینیم!

مقدمه: سیمبیوت ونوم در طول سالها با شخصیت های مختلفی پیوند خورده است. ونوم یک خبیث و یک ضد قهرمان و در سالهای اخیر یک قهرمان بوده است و هم کارهای شنیع زیاد کرده و هم کارهای قهرمانانه! (این مقاله را بخوانید). معمولاً به سختی میتوان این سیمبیوت بیگانه و زبان نفهم را کنترل کرد و در دنیای مارول این مساله دستمایه قصه های زیادی بوده در حالی که در دنیای دی سی چنین چیزی نداشته ایم. و در این مقاله جالب میخواهیم 10 قهرمان و خبیثی را به شما معرفی کنیم که به نظر ما میتونند میزبانان جالبی برای سیمبیوت ونوم باشند!

 

10- فلش

فلش

چه میشه اگه سریع ترین مرد عالم با سیمبیوت ونوم پیوند بخوره؟ خب، کسی نمیدونه چون قبلا همچین اتفاقی نیفتاده! در هر حال فلش از لحاظ شخصیت پردازی و خلق و خو و حتی لباسی که بر تن میکنه یا دشمنانی که داره با اسپایدرمن مقایسه میشه. در نتیجه جالبه که ببینیم از ترکیب او با ونوم چه حاصل میشه (نسخه ای دارک تر بری الن؟).

  

9- بِین

بین ونوم

گفته میشه برای خلق شخصیت Bane در دهه 90 میلادی از ونوم الهام گرفتن (این مقاله را بخوانید). از نظر عضلانی بودن هم بین اونا شباهت است و همچنین هر دو برای قهرمانانی که با هم میجنگند یعنی مرد عنکبوتی و بتمن حریفان فیزیکی هستند. ذهن استراتژیکی بین هم باعث میشه این ونوم خیلی خطرناک بشه!

 

8- سوپرمن

سوپرمن - ونوم

مرد پولادین را به سختی میتوان تحت کنترل درآورد. اراده آهنین او باعث میشه سیمبیوت برای تسخیر او و پیوند خوردن با او کار سختی را در پیش داشته باشه. ولی با قدرت های ونوم او میتونه حتی از قبل از توقف ناپذیرتر باشه. و چقدر هم ونوم حال کنه با قدرت های سوپرمن مثل پرواز، چشمان لیزری و سرعت فوق بشری و ... ضمن اینکه سمبل S سیمبیوت خیلی باحال از آب در میاد!

 

7- جوکر

جوکر - ونوم

خب کارنیج در واقع همون نسخه مارولی جوکر است منتهی ترسناک تر و خطرناک تر! ولی کیه که دوست نداشته باشه جوکر سیمبیوتی ببینه؟! مخصوصا اینکه اینجوری جوکر قدرت فوق بشری هم پیدا میکنه و دیگه معلوم نیست چه بلایی سر عالم بیاره! ضمن اینکه باید دید چطور به کنترل سیمبیوت جواب میده!

 

6- زن شگفت انگیز

زن شگفت انگیز ونومی

شاهدخت دایانا با تهدیدات بیگانه یا عرفانی عجیب و غریب ناآشنا نیست. پس ماهیت سیمبیوت شاید برایش تا حدی آشنا باشه. ولی این بدان معنا نیست که میتونه کنترلش کنه. یک شلاق، شمشیر و سپر سیمبیوتی میتونه خیلی جالب باشه ولی اراده و حس نیکوکاری دایانا اونقدر زیاده که بعیده تحت نفوذ کامل سیمبیوت قرار بگیره.

 

5- دومزدی

دومزدی ونوم

اوه اوه! دشمن توقف ناپذیر سوپرمن آیا به قدرت های بیشتری برای خطرناک بودن نیاز داره؟ نه! ولی قطعا اگر با سیمبیوت ونوم پیوند بخوره ترسناک تر میشه، مگه نه؟ یک دومزدی ونومیزه شده میتونه نه تنها برای جاستیس لیگ بلکه کل عالم هستی یک تهدید بزرگ به حساب بیاد.

 

4- آکوامن

آکوامن - ونوم

ترکیب آب و سیمبیوت ونوم ترکیب غریبی است ولی جالبیش اینه که احتمالا آکوامن میتونه سیمبیوت رو به موجودات دیگری مثل ماهی، دلفین و کوسه هم تسری بده و اونا رو هم تحت کنترل خودش دربیاره که چیز جالبی از آب درمیاد! و کسی چه میدونه یه سیمبیوت به عنوان پادشاه یک قلمرو زیرآبی میتونه چه کارهایی بکنه!

 

3- گرین اروو

گرین اروو ونوم

تصور کنید که گرین اروو با استفاده از قدرت های سیمبیوتی ونوم چه تیرهای باحالی که شلیک میکنه! طراحی بالا هم نشون میده که ظاهر چنین شخصیتی میتونه چقدر باحال باشه. نسخه های مختلفی از این شخصیت (چه نسخه شبکه cw که کشمکش های درونی زیادی رو پشت سر گذاشته یا نسخه بذله گو از کمیک های اولیه) میتونه گزینه باحالی برای پیوند خوردن با سیمبیوت باشند.

 

2- لوبو

لوبو ونوم

لوبو از اون دسته شخصیت های جالب دی سیه که دهه 90 میلادی خلق شد تا به نوعی تداعی کننده ولورین در دی سی باشه (این مقاله را بخوانید). ذات این شخصیت و ظاهر او جون میده برای پیوند با سیمبیوت ونوم. ضمن اینکه شخصیت پردازی او جوریه که حس میکنیم از ترکیب با سیمبیوت لذت ببره و بهش اجازه بده هر دیوونه بازی که دلش میخواد در بیاره!

 

1- بتمن

بتمن ونومی

اگر سری به اینترنت بزنید و در google images جستجو کنید متوجه میشید که بیشترین فن آرت های شخصیت های دی سی که با سیمبیوت ونوم پیوند خورده اند مربوط به بتمن میشه! این نشون میده هواداران بیشتر از همه دوست دارند بتمن را در قالب ونوم ببینند که جای تعجبی نداره چون قطعا هم دیزاین جالبی پیدا میکنه و هم اینکه بتمن با بدست آوردن قدرت فوق بشری ناشی از سیمبیوت میتونه خیلی کارا بکنه. ولی بعیده ذهن نیرومند بتمن تحت نفوذ کامل سیمبیوت قرار بگیره. پس احتمال داره او خودش راهی برای کنترل سیمبیوت به دست بیاره!

 

سارا عفتی

سارا عفتی

All rights reserved © Spidey.ir 2021

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 خبیث دنیای مرد عنکبوتی که میتوانند دشمنان مناسبی برای بتمن باشند!

10 ابرقهرمان دنیای کمیک که دارای برترین دشمنان هستند

10 خبیث دنیای بتمن که میتوانند دشمنان مناسبی برای مرد عنکبوتی باشند!

معرفی شخصیت های مکمل کمیک های «ونوم»

معرفی 10 دشمن برتر ونوم (VENOM)

 10 حقیقتی که باید درباره رابطه بین اسپایدرمن و ونوم بدانید!

سری جدید کمیک بوک های ونوم (VENOM) ترجمه شد + لینک دانلود

کمیک "پادشاه سیاه پوش" (KING IN BLACK) ترجمه شد + لینک دانلود

10 حقیقت مهمی که باید درباره خدای سیمبیوت ها، کِنال (KNULL) بدانید

10 حقیقت مهمی که باید درباره سیمبیوت (SYMBIOTE) ها بدانید

 کمیک "سرگذشت ونوم" (WEB OF VENOM) ترجمه شد + لینک دانلود

قسمت آخر از کمیک "کمپانی ونوم" (VENOM INC) ترجمه شد + لینک دانلود

نویسنده کمیک بوک های VENOM به مرگ تهدید شد!

معرفی تمام سیمبیوت (SYMBIOTE)ها در کمیک های مارول

داستان کمیک بوکی "دنیای ونومی" (VENOMVERSE) به زبان فارسی (کامل)

 5 چیزی که همیشه در كمیك های کارنیج یافت میشود!

20 ضد قهرمان (ANTI-HERO) برتر در دنیای کمیک بوک

نگاهی به VENOM های مختلف کمیک های مرد عنکبوتی

10 تا از برترین، خشن ترین، عجیب ترین و باحال ترین مبارزات ونوم!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

s.p.i
#1 s.p.i 1400-08-05 00:15
جالب بود
بین که خب خودش ترسناک هست با سیمبیوت پیوند بخوره چی میشه
جوکر دیوانست البته بگم سیمبیوت تحت تاثیر این دیوانگی و تحت کنترل گرفتن جوکر و هرج و مرج بیشتر میشه
واقعا لوگو جون میده واسه سیمبیوت ظاهر لوبو باحال هست حالا اگه با سیمبیوت پیوند بخوره احتمالا باحال تر میشه
بتمن درسته که ذهن نیرومندی داره ولی خب از اون طرف به خاطره گذشته تا حدی نقرت و خشم هم داره که باعث میشه سیمبیوت اون یه کنترل در بیاره ولی در هرحال بتمن خودش ترسناک و با سیمبوت پیوند بخوره ترسناک تر میشه
تشکر مقاله باحالی بود
نقل قول کردن
masiha_87
#2 masiha_87 1400-08-05 00:32
خانم عفتی خیلی مقاله ی جالب و از بعضی جهات فانی بود.
یک نکته مهم: ما مثال ترکیب فلش و ونوم رو قبل دیدیم:
s4.uupload.ir/.../...
البته اینجا با نیرو های کوئیک سیلور پیوند خورده؛ ولی انصافا شما حساب کن تونست با اون سرعت حیاط بیولوژی رو دوباره متولد کنه. چه برسه به اینکه بخواد با نیرو های فلش پیوند بخوره!
شما هم رسما دوست دارید حتی برادران دی سی و مارول رو هم بکشید! گزینه ی ۵ اونقدر وحشتناک میشه که یه تنه میتونه ۳ برابر اون همه خرابی تو عصر آلترون به بار بیاره! از اون بدتر میشه به پیوند ونوم و بتمنی که میخندد اشاره کرد! کاراکتری که یه تنه کل یونیورس دیسی رو به باد داد! چه برسه به اینکه بخواد با سیمبیوت هم پیوند بخوره! حرف زیادی برای گفتن هست؛ برای مثال فک کنین کاراکتر "ریون" با سیمبیوت پیوند بخوره! اون ذات شیطانی دیگه کاملا غیر قابل کنترل میشه! (چون من به شخصه واقعا خیلی به کاراکتر ریون علاقه دارم مثال زدم) خلاصه اینکه جای بحث زیاده چون واقعا مقاله ی تازه ای بود!
خسته نباشید!
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#3 AM SM BM SM 1400-08-05 01:20
سلام
ممنون بابت مقاله.
یعنی دیگه موضوعی از ونوم و سیمبیوت و ایل و تبارش مونده که شما شرح نداده باشنیش؟ موضوع این مقاله دیگه خیلی باحال بود! شخصیت هایی از دی سی که میتوانند به سیمبویت فضایی پیوند بخورند! پسر عجب چیزی بشه و واقعا موضوع fun و باحالی هست. همین اول هم این رو بگم که هر کی عکس های مقاله رو گشته و جمع کرده دمش گرم واقعا چون عکس های مقاله عالین و حس و حال مقاله رو خیلی ارتقا دادن. بعدش هم اینکه تصور اینکه سیمبیوت فضایی بر تن بعضی از شخصیت های دی سی، چه اتفاق ها رو که نمیتونه رقم بزنه، خیلی خوبه.
خب دیگه فکر کنم اولین باری نیست که میگم به نظرم فلش (بری آلن) توی دنیای دی سی از همه به پیتر پارکر/ اسپایدرمن شبیه تره. اون حس بازیگوشی و شوخ طبعیش، قدرت های باحالش، اینکه بعضی وقت ها دیدیم اون هم با مشکلات معمولی دست و پنجه نرم میکنه، اینکه یه بار معشوقه اش یعنی "آیریس وست" به دست بزرگترین دشمنش یعنی "فلش معکوس" کشته شد که یادآور کمیک "مرگ گوئن استیسی" هست، اینکه جفتشون لباس های زیبایی دارند که توش رنگ های شادی دیده میشه، اینکه تا حد زیادی بچه مثبت هستند و... باعث میشه که دیگه توی این حقیقت، شکی وجود نداشته باشه. حالا توی بحث فلش و سیمبیوت ما با همین "بچه مثبت" بودنش کار داریم! چون دیدن پرخاشگری های فلش هم مثل اسپایدی، نامتعارف هست و جذابیت های خاصی خودش رو داره. و البته میتونیم ببینیم یه نسخه واقعا بی رحم و دارک از فلش یعنی چی! البته که این مسئله برای بری آلن نمیتونه به اندازه پیت جذاب باشه چون مشکلات معمولی که پیتر داره خیلی بیشتر و عمیق تر از بَری هست اما به هر حال باز هم دیدن فلش سیمبیوتی، جذابیت های خاص خودش رو داره.
برای بِین هم اون وقت مسئله این میشه که بگن دیگه او به سِرُمی که استفاده میکنه نیاز نداره و قدرت هاش بیشتر شده! اون وقت باید دید ترکیب دو موجود قدرتمند و عضلانی که از اخلاقیات خاصی ندارند و از تخریب هم استقبال میکنند، چه خرابی هایی میتونه به وجود بیاره و چه بلایی میتونه سر بتمن بیچاره بیاره!
اگر سیمبیوت بتونه سوپرمن رو در اختیار بگیره، یه جایزه حسابی پیش من داره! سوپرمن اونقدر اخلاق گرا و ایده آل گراست که بعضی وقت ها دیگه از حدش هم رد میشه. خب حالا دیدن یه سوپرمن دارک و خبیث خیلی چیز ناب و جدیدی نیست چون دی سی انگار دیده عامه مردم بعضا خیلی با سوپرمن ارتباط نمیگیرند، سعی میکنه هی نسخه های خبیث از اون نشون بده. اما راستش با این حال هم ترکیب سوپرمن با سیمبیوت جذاب هست. فکر کنید کلارک کنت دنیای اصلی که یا آدم متین هست با توجه به تاثیراتی که سیمبویت روش میذاره چقدر میتونه اخلاقیاتش عوض بشه و البته اگر داستان دست نویسنده خوبی بیفته، حتی میتونه ما رو با جنبه های جدیدی از سوپرمن آشنا کنه. و البته از قدرت هم که نگم براتون که سوپرمن همین جوریش هم کلکسیونی از قدرت ها رو داره، با سیمبیوت که دیگه معلوم نیست که قدرت و جیگرش رو داره که جلو وایسه.
حتی تصور ترکیب شدن جوکر با سیمبیوت خیلی سخته! فکر کنید سیمبیوت و وسوسه هاش برن پیش آدمی با اراده سست که به راحتی و با استقبال فراوان دوست داره که کشت و کشتار وحشیانه راه بندازه. البته ما توی کمیک "بتمن و مرد عنکبوتی" تیم آپ بین او و کارنیج رو دیدیم اما ترکیب او با سیمبیوت یه چیز دیگه است. چون به شخصه به نظرم یکی از نقطه ضعف های جوکر این هست که در اکثر داستان ها قدرت خاصی نه از نوع فوق بشری یا بدنی نداره و کارش رو با حقه های جورواجور پیش میبره اما با سیمبیوت این مسئله حل میشه و فکر کنید ترکیب قدرت های سیمبیوت با ذهن دیوانه و در عین حال باهوش جوکر، چی میشه!
راستش برای ترکیب سیمبیوت با واندر وومن، احساس هیجان من خیلی تحریک نشد. چون کلا من شخصیت واندر وومن رو شخصیت خوبی نمیدونم و به نظرم شخصیت خیلی جالبی نیست. تم کاملا مشخص و منحصر به فردی نداره که بگم واکنشش با سیمبیوت میتونه چطور باشه در حالی که برای اکثر موارد این مقاله میتونم مثال هایی بزنم. چون چیز خاص و متفاوتی نه در شخصیت او به چشم میخوره نه فکر کردن به ترکیب او با سیمبیوت چنین فرصتی رو پدید میاره ولی خب دیدن نسخه دارک واندر وومن میتونه برای هواداران دی سی نسبتا جالب باشه. درباره آکوآمن هم به نظرم قضیه شبیه به واندر وومن هست. ببینید مسئله این نیست که کلا ترکیب اونا با سیمبیوت هیچ چیزی نداره. اصلا فکر کنید آکوآمن که پادشاه آتلانتیس هست و مثل بتمن قانون سفت و سختی بر اساس نکشتن خبیث ها نداره در واکنش به وسوسه های سیمبیوت چه کارهایی میتونه بکنه و شاید حتی به انسان ها و آمازون ها حمله کنه. (این موضوع درباره واندر وومن هم صدق میکنه.) اما مسئله اینه که موضوع "شخصیتی" خاصی نیست که برام خیلی جذاب باشه. مثلا ما برای اسپایدی، فلش و سوپرمن میگیم تضاد اخلاق گرایی اونا با وقتی که با سیمبیوت پیوند میخورند میتونه جالب باشه و... اما این قضیه درباره واندر وومن و آکوآمن نیست و چیز شخصیتی منحصر به فردی ندارند که من رو برای پیوندشون با سیمبیوت ذوق زده کنند. گرین ارو هم از اون شخصیت هایی هست که وقتی بخواید بهش فکر کنید، چندین نسخه توی ذهنتون با لباس و شخصیت متفاوت میاد. از همون شخصیت هایی که شاید از اول چیز خاصی نداشته باشند اما دی سی اونقدر اونا رو عوض بدل و ریبوت میکنه تا به یک جای قابل تحمل تری برسه و داستان های خوبی برای اونا روایت کنه. گرین ارو رو هم الان واقعا نمیدونم به اون نسخه بذله گو قدیمش فکر کنم، یا به نسخه عوضی بعدش، یا به نسخه دارک جدیدش! و این به نظرم اصلا چیز خوبی نیست اما به هر حال احتمالا پیوند خوردن یک کماندار با سیمبیوت، باعث پیشرفت مهارت هاش میشه و حتی ممکنه سیمبیوت خودش براش تیر های خاصی درست کنه!
دیگه از کشتن سوپرمن، هم سخت تر هست برای یک کلون؟ کارهای زیادی واقعا نیست! اما دومزدی به عنوان یکی سر سخت ترین دشمنان سوپرمن کاری کرد که برای اولین بار رخ داد و مهم ترین نکته شخصیت او هست. چون او شخصیت پردازی خاصی نداره اما کاری کرد که واقعا کم سابقه است و خیلی مهمه: کشتن سوپرمن! یعنی هر چی این دومزدی خبیث و بی رحم رو بزنی از پا نمیفته! حالا فکر کنید ترکیب چنین موجود قدرتمندی با سیمبیوت چه خرابی هایی که به بار نمیاره.
یادمون باشه که حتی استن لی مرحوم گفته بود که دوست داشت لوبو توی مارول باشه (که البته من خیلی دوست داشتم فلش توی مارول باشه!) و همه میدونیم شخصیت او به عنوان یه مزدور بین کهکشانی کله شق و باحال، شبیه ولورین و پانیشر هست و قطعا شخصیتی که ترکیبی از این دو باشه، جالب میشه دیگه. فکر کنید مثل پانیشر خشن و مثل ولورین تیکه انداز باشه و هیچ کس رو آدم حساب نکنه. خب قطعا این شخصیت اخلاقیات خاصی برای جلوگیری از سیمبیوت نداره پس معلوم نیست قراره چه کارهایی بعد از پیوند خوردنش از سیمبیوت انجام بده.
اوف اوف اوف!!! رسیدیم به بتمن خان! یعنی پیوند سیمبیوت با بتمن چه لحظات باحالی رو که نمیتونه رقم بزنه! فکرش رو بکنید مثل قسمت ۱۲ سریال "مرد عنکبوتی خارق العاده" از طریق سیمبیوت بریم تو ذهن پیچیده و غیر قابل نفوذ بروس وین و اونجا مشکلاتش بعد از مرگ پدر و مادرش و دلیل این افسردگی طولانیش رو عمیق تر ببینیم. یا حتی ملاقات او با پدر و مادرش و اینکه اونا چه اهمیتی برای بروس وین دارند. اصلا اینکه بروس چطور میتونه تسلیم سیمبیوت بشه خودش خیلی جذابه چون تسلیم کردن ذهن او خیلی سخته و ما میتونیم درگیری های ذهنی اونا رو ببینیم. درست مثل جوکر، حالا ما یه قهرمان با ذهن نابغه و پیچیده ای رو داریم که تحت تاثیر سیمبیوت هم قدرت های عالی داره هم اینکه اخلاقیاتش میتونه عوض بشه. ظاهرش هم میتونه با چشم های آدم بازی کنه و یه نمونه اش رو میشه در عکس او در این مقاله دید. یادمه عمو مختار وقتی قسمت دوم کمیک "بتمن و مرد عنکبوتی" ترجمه شد، در نقدشون گفتند که ای کاش مارول و دی سی یه مینی سریز از بتمن و اسپایدی چاپ کنند و ما تعاملات اونا رو بیشتر و عمیق تر ببینیم. من کاملا باهاشون موافقم و اینطوری میشه پیوند خوردن بروس با سیمبیوت رو هم دید! وای پسر چی میشه...
با تشکر.
نقل قول کردن
Mr.gun
#4 Mr.gun 1400-08-05 08:41
دوستان بیاد یه چیزی بگیم فلش نمیتونه با ونوم ترکیب بشه به دلیل امواج صوتی درسته .
خب ببین فلش اساس سرعتش جنبش بالا مولکول های بدنشه و فک نکنم بشه با ونوم ترکیب کرد
نقل قول کردن
masiha_87
#5 masiha_87 1400-08-05 09:48
به نقل از Mr.gun:
دوستان بیاد یه چیزی بگیم فلش نمیتونه با ونوم ترکیب بشه به دلیل امواج صوتی درسته .
خب ببین فلش اساس سرعتش جنبش بالا مولکول های بدنشه و فک نکنم بشه با ونوم ترکیب کرد

شاید بشه گفت درسته؛ ولی از طرفی دیگه فلش بعضی اوقات اونقدر سریع میره که یا روحش از بدنش جدا میشه یا در زمان سفر میکنه یا حتی دیوار بعد های موازی رو میشکونه. در بعضی منابع اینا ضعف محسوب میشه و خب حضور سیمبیوت میتونه جنبه های فیزیکی بری رو بالاتر هم ببره! ارتعاش امواج صوتی بدن بری هم زمانی اتفاق میفته که از سرعت بالاش استفاده کنه. نکته ی دیگه اینکه درسته این جنبش ها باعث به وجود اومدن صوت میشن، ولی ونوم از یه حدی به بعده که با صوت ضعیف میشه! موضوع بعدی هم در رابطه با کدکس های ژنیتیکی هست که سیمبیوت دریافت میکنه یعنی بعد از پیوند به هر میزبان، دی ان ای و کد های DNA رو کپی میکنه تا هر وقت دلش خواست بتونه از اون ها استفاده کنه. از طریق همین کدکس ها میتونه بدون میزبان، سرعت بالای بری رو در دسترس داشته باشه! پس این نشون میده از هر جهتی که نگاه کنیم، میتونیم با یه فلش ونومیزه شده طرف بشیم!
پیشنهاد میکنم برای درک بهتر این ماجرا، کمیک "پایان" رو بخونید که تو همین سایت هم ترجمه شده:
spidey.ir/.../...
البته باید خیلی در جملاتش غرق بشید و با دقت بخونیدش چون انصافا خیلی سنگینه!
نقل قول کردن
Jastice.SLH
#6 Jastice.SLH 1400-08-05 11:32
این از اون مقاله ها بودا :lol:
ترکیب جوکر و ونوم!!! جوکر بدون هیچی داره کل گاتهام رو به فنا میده حالا تونایی سیمبیوتی میتونه تهدیدی باشه بزرگتر از بتمنی که میخندد!!! :o چه شود!!!
بسیار مشتاقم ببینم جوکر و ونوم چطوری سیارات رو نابود میکنن :lol: (تهدیدی برای تمام سیارات....)

ولی من شخصا دوست دارم سیمبیوت با سوپرمن زمین انجاستیس پیوند بخوره چون من توی پیوند بین سوپرمن زمین اصلی و ونوم چیز خاصی نمیبینم اما از اونجایی که سوپرمن انجاستیس کاملا اراده و زندگیشو باخته مثل ادی خیلی راحت سیمبیوتو قبول میکنه و اگه این اتفاق بیوفته دیگه هیچکس نمیتونه جلوشو بگیره!!
از ترکیب گرین ارو و ونوم هم خوشم اومد : تیر های ونومیزه شده ای رو تصور کنید که گرین ارو بر سر دشمانش فرو خواهد ریخت :lol: (میخواستم حماسیش کنم)
بتمن ونومیزه شده!!!!! عجب خفن اندر خفنی شد :lol: از همه بیشتر برای این مشتاقم(کی نیست؟ :lol: )
ولی خب با اون حرفتون موافق نیستم که میگید بتمن به کنترل سیمبیوت در نمیاد چون اونم یه انسانه و تا حدی میتونه مقاومت کنه
ثانیا ونوم میتونه همون بازی ذهنی که برای پیتر توی کارتون مرد عنکبوتی خارق العاده انجام داد رو روی بروس اعمال کنه! و خب از اونجا که بتمن خیلی از عزیزانشو از دست داده ونوم این ویژگی رو میگیره دستش و میتونه خیلی راحت بتمنو کنترل کنه(البته نه برای مدت زیادی چون من اداره و ذهن پولادین بتمن رو نادیده گرفتم :lol: )
به نظرم فانوس سبز هم میتونست تو این لیست باشه چون خیلی مشتاقم تقابل اراده هل جوردن رو با ذهن فریبکار ونوم ببینم :D

فقط یک سوال داشتم : آیا ونوم تا حالا با دردویل هم پیوند خورده؟؟
نقل قول کردن
Amirreza-85
#7 Amirreza-85 1400-08-05 12:17
مقاله ی عالی بود خسته نباشید.ببینید به نظر من ونوم با بین و دومزدی پیوند بخوره فقط از نظر قدرت قویتر میشه و قدرت جدیدی بهش اضافه نمیشه که هیجان زیادی نداره.ولی سوپرمن و ونوم...بتمن هم فک نکنم بتونه ذهنشو تسخیر کنه چون در انیمیشن لیگ عدالت تاریک دیدم که اون روحه که بدن آدمارو تسخیر میکرد(اسمش یادم نیست)نتونست ذهن بتمنو کامل تسخیر کنه و گفت خیلی قویه ذهن بتمن پس ونومم نمیتونه ذهن بتمنو تسخیر کنه شاید باهاش پیوند بخوره ولی ذهنشو نمیتونه تسخیر کنه.
نقل قول کردن
Amirreza-85
#8 Amirreza-85 1400-08-05 12:24
به نقل از Mr.gun:
دوستان بیاد یه چیزی بگیم فلش نمیتونه با ونوم ترکیب بشه به دلیل امواج صوتی درسته .
خب ببین فلش اساس سرعتش جنبش بالا مولکول های بدنشه و فک نکنم بشه با ونوم ترکیب کرد

در مورد سیمبیوت ونوم اره ولی سیمبوت کارنیج همونطوری که توی مقاله های قبلی خوندیم کارنیج دیگه با امواج صوتی از میزبانش جدا نمیشه.ولی واقعا اگه کارنیج و فلش باهم ترکیب بشن فک کنم قویترین این لیست بشه.نه؟
نقل قول کردن
Ilya202020
#9 Ilya202020 1400-08-05 12:39
به نقل از Jastice.SLH:
این از اون مقاله ها بودا :lol:
ترکیب جوکر و ونوم!!! جوکر بدون هیچی داره کل گاتهام رو به فنا میده حالا تونایی سیمبیوتی میتونه تهدیدی باشه بزرگتر از بتمنی که میخندد!!! :o چه شود!!!
بسیار مشتاقم ببینم جوکر و ونوم چطوری سیارات رو نابود میکنن :lol: (تهدیدی برای تمام سیارات....)

ولی من شخصا دوست دارم سیمبیوت با سوپرمن زمین انجاستیس پیوند بخوره چون من توی پیوند بین سوپرمن زمین اصلی و ونوم چیز خاصی نمیبینم اما از اونجایی که سوپرمن انجاستیس کاملا اراده و زندگیشو باخته مثل ادی خیلی راحت سیمبیوتو قبول میکنه و اگه این اتفاق بیوفته دیگه هیچکس نمیتونه جلوشو بگیره!!
از ترکیب گرین ارو و ونوم هم خوشم اومد : تیر های ونومیزه شده ای رو تصور کنید که گرین ارو بر سر دشمانش فرو خواهد ریخت :lol: (میخواستم حماسیش کنم)
بتمن ونومیزه شده!!!!! عجب خفن اندر خفنی شد :lol: از همه بیشتر برای این مشتاقم(کی نیست؟ :lol: )
ولی خب با اون حرفتون موافق نیستم که میگید بتمن به کنترل سیمبیوت در نمیاد چون اونم یه انسانه و تا حدی میتونه مقاومت کنه
ثانیا ونوم میتونه همون بازی ذهنی که برای پیتر توی کارتون مرد عنکبوتی خارق العاده انجام داد رو روی بروس اعمال کنه! و خب از اونجا که بتمن خیلی از عزیزانشو از دست داده ونوم این ویژگی رو میگیره دستش و میتونه خیلی راحت بتمنو کنترل کنه(البته نه برای مدت زیادی چون من اداره و ذهن پولادین بتمن رو نادیده گرفتم :lol: )
به نظرم فانوس سبز هم میتونست تو این لیست باشه چون خیلی مشتاقم تقابل اراده هل جوردن رو با ذهن فریبکار ونوم ببینم :D

فقط یک سوال داشتم : آیا ونوم تا حالا با دردویل هم پیوند خورده؟؟

نه نخورده
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#10 AM SM BM SM 1400-08-05 12:56
اینم بگم که راستش به نظرم جای گرین لنترن توی این مقاله خالیه/ چون سیمبیوت خوب بلده ترس ها، عقده ها، کینه ها، کمبودها و احساساتی از این قبیل رو نمایان تر کنه و چه کسی بهتر از عضو سپاه گرین لنترن یعنی سپاه شجاعت در برابر موجودی که ترس انسان ها رو برجسته میکنه؟ واقعا خیلی جذابه که نماد شجاعت دی سی، برابر سیمبیوت قرار بگیره. چون دشمنی گرین لنترن و سینسترو برای این جذابه که نبرد «شجاعت علیه ترس» هست و گرین لنترن با کسی مبارزه میکنه که به واسطه ترسش، شجاعتش رو از دست داد و قدرتش رو از ترس میگیره. (حلقه زرد رنگ) حالا چی میشه اگر این نبرد شجاعت علیه ترس به جای فیزیکی بودن، ذهنی تر و عمیق تر باشه؟ این فرصت به خوبی با گرین لنترن پیوند خورده با سیمبیوت به وجود میاد. جدا از این ها، حلقه فانوس سبز، یکی از قوی ترین اشیا دنیای دی سی هست و معلوم نیست گرین لنترن وقتی با سیمبیوت پیوند بخوره چقدر قوی میشه! به نظرم بهتر بود به جای گرین ارو یا دومزدی، از گرین لنترن (هل جوردن) استفاده میشد.
نقل قول کردن
Kia Iron Man
#11 Kia Iron Man 1400-08-05 13:08
به نقل از Jastice.SLH:
این از اون مقاله ها بودا :lol:
ترکیب جوکر و ونوم!!! جوکر بدون هیچی داره کل گاتهام رو به فنا میده حالا تونایی سیمبیوتی میتونه تهدیدی باشه بزرگتر از بتمنی که میخندد!!! :o چه شود!!!
بسیار مشتاقم ببینم جوکر و ونوم چطوری سیارات رو نابود میکنن :lol: (تهدیدی برای تمام سیارات....)

ولی من شخصا دوست دارم سیمبیوت با سوپرمن زمین انجاستیس پیوند بخوره چون من توی پیوند بین سوپرمن زمین اصلی و ونوم چیز خاصی نمیبینم اما از اونجایی که سوپرمن انجاستیس کاملا اراده و زندگیشو باخته مثل ادی خیلی راحت سیمبیوتو قبول میکنه و اگه این اتفاق بیوفته دیگه هیچکس نمیتونه جلوشو بگیره!!
از ترکیب گرین ارو و ونوم هم خوشم اومد : تیر های ونومیزه شده ای رو تصور کنید که گرین ارو بر سر دشمانش فرو خواهد ریخت :lol: (میخواستم حماسیش کنم)
بتمن ونومیزه شده!!!!! عجب خفن اندر خفنی شد :lol: از همه بیشتر برای این مشتاقم(کی نیست؟ :lol: )
ولی خب با اون حرفتون موافق نیستم که میگید بتمن به کنترل سیمبیوت در نمیاد چون اونم یه انسانه و تا حدی میتونه مقاومت کنه
ثانیا ونوم میتونه همون بازی ذهنی که برای پیتر توی کارتون مرد عنکبوتی خارق العاده انجام داد رو روی بروس اعمال کنه! و خب از اونجا که بتمن خیلی از عزیزانشو از دست داده ونوم این ویژگی رو میگیره دستش و میتونه خیلی راحت بتمنو کنترل کنه(البته نه برای مدت زیادی چون من اداره و ذهن پولادین بتمن رو نادیده گرفتم :lol: )
به نظرم فانوس سبز هم میتونست تو این لیست باشه چون خیلی مشتاقم تقابل اراده هل جوردن رو با ذهن فریبکار ونوم ببینم :D

فقط یک سوال داشتم : آیا ونوم تا حالا با دردویل هم پیوند خورده؟؟


ونوم رو یادم نمیاد ولی دردویل در رویداد پادشاه سیاه پوش با یکی از سیمبیوت های کنال پیوند خورد.
uplooder.net/.../...
تنش ذهنی جالبی هم بین مت و سیمبیوت ایجاد شد و آخرش مت به وسیله الکتریسیته آزاد شد.
نقل قول کردن
masiha_87
#12 masiha_87 1400-08-05 18:42
به نظرم پارت دوم مقاله میتونه این باشه:
"قدرتمند ترین کاراکتر های دی سی که با یک سیمبیوت پیوند بخورند"! دقت داشته باشید که قدرتمند ترین میتونه "دارک ساید" یا حتی "spectre" باشن! خدایی میتونن کل یونیورس دی سی رو با خاک یکسان کنن.
نقل قول کردن
P.B.P
#13 P.B.P 1400-08-28 12:32
سلام ممنون از خانم عفتی،خسته نباشید.
نقل قول کردن
Spider-Man King Symbiote
#14 Spider-Man King Symbiote 1400-12-08 15:06
سلام
به نظرم گادترين تركيب، تركيب سيمبيوت ونوم با آكوامن بود
تركيب ونوم با بتمن هم خيلي خوبيه ولي اصلا تو تصوراتم اخلاقيات ونوم و بروس وين با هم نميسازن!!
تركيب فانوس سبز هم با ونوم ميتونست قشنگ شه. :o
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45