10 تا بدترین و وحشتناک ترین کارهایی که کلیتوس کسدی/کارنیج تا به حال انجام داده است!

10 تا بدترین و وحشتناک ترین کارهایی که کارنیج تا به حال انجام داده است

این مقاله به مناسبت فیلم "ونوم 2" بار دیگر در صفحه نخست سایت spidey.ir قرار میگیرد.

اسپایدرمن بی شک دارای شناخته شده ترین، جذاب ترین و متنوع ترین مجموعه شخصیت های خبیث در دنیای کمیک بوک است. اما در این میان «کلتوس کسدی» ملقب به «کارنیج» (Carnage) مظهر شیطان و شر مجسم است. ضمن اینکه به دلیل پیوند خوردن با یک سیمبیوت دیوانه فضایی به قدرت های زیادی هم دست یافته که وی را در کشتار و هرج و مرج یاری میدهند. در این مقاله به 10 مورد از شنیع ترین و وحشتناک ترین کارهایی که او تا به حال در دنیای کمیک انجام داده است، میپردازیم.

 

1- کلتوس کسدی سگ خانه شان را با دریل برقی میکشد!

سگ خانه شان را با دریل برقی میکشد

آیا برای نشان دادن اینکه یک شخصیت چقدر خبیث است راهی بهتر  از به تصویر کشیدن او در حال شکنجه کردن حیوانات وجود دارد؟ در کمیک Venom: Carnage Unleashed خوانندگان بخشی از کودکی کلتوس کسدی را مشاهده می کنند که  اصلا دلنشین نیست! در این کمیک کلتوس به دکتر روانشناسش می گوید که وقتی بچه بود یک سگ داشتند و مادرش آن را حتی بیش تر از او (کلتوس) دوست داشت. بنابراین کلتوس سگ رو به زیرزمین خونه برد و با یک دریل برقی اون رو کشت! او با رضایت کامل از اینکه چقدر کشتن آن سگ لذت بخش بود صحبت کرد! همین نشان میده که شانسی برای رستگاری و اصلاح شدن ندارد!

 

2- کارنیج مردم یک شهر روستایی را آلوده می کند!

 کارنیج مردم یک شهر روستایی را آلوده می کند!

بهترین داستان های کارنیج همان هایی هستند که از نشان دادن اینکه کلتوس کسدی چقدر دیوانه و سادیست است ابایی ندارند. در این مقاله گفته بودیم که در کمیک Carnage, USA ، کارنیج یک شهر آرام و بی تنش را به سیمبیوت خودش آلوده میکند. اولش وقتی که کارنیج به یک کارخانه بسته بندی گوشت حمله می کند، ما مردی را می بینیم که با عجله به خانه اش می رود تا خانواده اش را از خطر آگاه کند. او به اعضای خانواده اش می گوید که از سینک های دستشویی دور شوند چرا که اون (یعنی سیمبیوت کارنیج) از طریق لوله های فاضلاب حرکت می کند. سپس از همسرش می پرسد که بچه ها کجا هستند و او جواب میدهد که پسرشان در حال حمام کردن فرزند کوچک ترشان است. اینجاست که ترس وجود مرد را فرا می گیرد و با عجله به بالای پله می برد و همانجا می بیند که پسر کوچکش کاملا توسط سیمبیوت کارنیج تسخیر شده است و پسر بزرگ ترش نیز درخواست کمک می کند! سپس هر دو بچه به هیولا های سیمبیوتی تبدیل می شوند و پدرشان را می کشند! این نوع خشونت دقیقا همان دلیلی است که خوانندگان کمیک از کارنیج خوششان می آید و به خاطرش ازش متنفر هستند.

 

3- کارنیج هر روز تنها به یک چیز فکر می کند و آن هم کشتار به وحشیانه ترین شکل ممکن است!

 کارنیج هر روز تنها به یک چیز فکر می کند و آن هم کشتار به وحشیانه ترین شکل ممکن است!

ما آدم ها و جاهای ترسناک زیادی را در دنیای کمیک های مارول دیده ایم ولی هیچکدام به اندازه افکار درونی ذهن کلتوس کسدی وحشیانه نیستند. در واقع عنوان بیمار روانی برای کلتوس کسدی خیلی کم است. در کمیک Carnage: Mind Bomb یک پزشک موفق میشد تا کلتوس را تشویق کند درباره خودش حرف بزند و حرف هایش واقعا ترسناک هستند. یه جا کارنیج می گوید که چقدر از کشتن مردم لذت می برد و برای پایان دادن به زندگی یک انسان بیش از ۹ میلیون راه بلد است! او همچنین میگه که شبها دوست دارد تا راه های جدیدی برای کشتن مردم پیدا کند و به خصوص وقتی ذوق زده می شود که به هل دادن پدر و مادرش درون یک دستگاه دفع زباله فکر میکند تا چیزی از آنها جز استخوان و دل و روده باقی نماند!!!

 

4- کارنیج یک غذاخوری پر از آدم را تبدیل به کشتارگاه می کند!

 کارنیج یک غذاخوری پر از آدم را تبدیل به کشتارگاه می کند!

هروقت که کارنیج از زندان فرار می کند یک خط از جسد های خونین در مسیرش پدید می آید. اتفاقات کمیک Carnage Vs. Deadpool با فرار کارنیج از زندان و قتل عام مردم شروع می شود. اولین عمل وحشیانه او کشتار آدم هایی هست که در یک غذاخوری هستند و با این کارش نشان میدهد که چه خشونت و وحشی گری در انتظار خواننده است!  در ابتدا او یک تیغ را وارد سر یک مامور دولتی می کند و بعد دست و پای تعدادی از افرادی که قصد متوقف کردنش را دارند، قطع می کند. وقتی که کارش با آنها تمام شد توجهش به سمت زنان و کودکانی که در غذاخوری گیر کرده اند جلب می شود. اگرچه این صحنه های کشتن کودکان و زنان به دلیل خشونت بالا نشان داده نمی شوند ولی بعدا می فهمیم که او تعداد زیادی از آنها را به قتل رسانده است!

 

5- کارنیج در ذهنش به طور وحشیانه ای سرها و اعضای بدن نسخه های مختلف اسپایدرمن را قطع می کند!

کارنیج در ذهنش به طور وحشیانه ای سرها و اعضای بدن ورژن های مختلف اسپایدرمن را قطع می کند!

در کمیک Carnage: It's a Wonderful Life  دکتر کافکا به عنوان یکی از روانپزشکان تیمارستان "راون کرافت" و جان جیمسون به عنوان مسئول بخش امنیتی آنجا، بعد از آلوده شدن به سیمبیوت کارنیج به درون ذهن کارنیج منتقل می شوند. همانطور که میتونید حدس بزنید، ذهن کارنیج جایی پر از رنگین کمان و پروانه نیست! یکی از اولین چیزهای که این دو نفر در ذهن کارنیج می بینند یک اتاق پر شده از اسپایدرمن های شکنجه شده است! سپس آنها اسپایدرمنی را می بینند که جلوی صورتشان تاب می خورد و ناگهان سر او توسط کارنیج قطع می شود! این صحنه بسیار خشن و خون آلود است و دقیقا چیزی است که از افکار درونی کارنیج انتظار داریم!

 

6- کارنیج روانشناسش را به یک آدم خوارِ روانی تبدیل می کند!

کارنیج روانشناسش را به یک آدم خوارِ روانی تبدیل می کند!

مارول در نشان دادن کارنیج به عنوان سمبل تمام اشرار جهان بسیار عالی عمل کرده است و سعی کرده بر خلاف دی سی عمل کند که جوکر را صرفا یه آدم دیوانه به تصویر میکشد. ضمنا، هر تلاشی برای درمان کردن کارنیج به یک فاجعه تبدیل شده است. در کمیک Carnage: Mind Bomb یک پزشک مشهور تلاش می کند تا ذهن کلتوس را درک کند ولی مشخص است که با پایان خوشی سر و کار نداریم. این پزشک می خواهد بداند که کارنیج چگونه دنیا را می بینید و او را تحت داروهای بی حس کننده قرار میدهد. اما وقتی که اثر داروها تمام می شود، کارنیج دست به کار میشود! او به جای آنکه دکتر را به سادگی بکشد، مغزش را با کمی از افکار خودش آلوده می کند و حالا این دکتر می تواند دنیا را آن طور که کارنیج می بینید، ببیند. همین کافی است تا این روانشناس تبدیل شود به یک مجنونِ روانی که سعی دارد نگهبانانی را که می خواهند نجاتش دهند، بخورد!

 

7- کلتوس کسدی مادربزرگش را با هل دادن از بالای پله ها میکشد!

کلتوس کسدی مادربزرگش را با هل دادن از بالای پله ها میکشد!

در کمیک Venom: Carnage Unleashed، کارنیج روانشناسش را پس از فرار کردن از زندان می دزدد و به صحبت کردن راجع به گذشته اش ادامه می دهد. یکی از چیزهایی که او می گوید خاطره اولین قتلش است که در سن ۶ سالگی انجام داد! کلتوس تعریف می کند که مادربزرگش یک پیرزن چاق و بوگندو بود که کشتش چون دلش میخواست! کلتوس مادربزرگشو با شکوندن مجموعه عروسک های محبوبش و ریختنشون رو پله ها فریب داد و وقتی نزدیکش شد، از بالای پله ها او رو به پایین هل داد! کارنیج توضیح داد که چقدر از صدای شکسته شدن گردن مادربزرگش لذت برد و تنها ناراحتی اش این بود که باید 5 ساعت صبر میکرد تا مادرش بیاد و بهش شام بده!

 

8- کارنیج دست به کشتار می زند تا توجه ونوم و اسپایدرمن را جلب کند!

کارنیج دست به کشتار می زند تا توجه ونوم و اسپایدرمن را جلب کند!

بعضی انسان ها هیچوقت اصلاح نمی شوند و نمونه بارز آن کلتوس کسدی است. هربار که روانشناسی قصد دارد تا به ذهن او نفوذ و او را معا‌لجه کند، با عواقب فاجعه باری مواجه میشویم! در داستان معروف Maximum Carnage، کارنیج دوباره خودش را آزاد می بیند و به دنبال کشتن آدم های بیشتری می گردد. یک دکتر التماسش می کند تا او را نکشد و به کارنیج می گوید که می تواند بهش کمک و در نهایت درمانش کند. کارنیج هم برای اینکه به آن دکتر نشان بدهد اشتباه می کند می گوید که قصد دارد تا تک تک افرادی که در آن تیمارستان هستند را بکشد. او سپس دست به انجام این کار می زند و به روشی وحشیانه همه را می کشد به امید آنکه که رفیقاش یعنی اسپایدرمن و ونوم ظاهر شوند و با او مبارزه کنند!

 

9- یک ارتش کوچک از کارنیج شروع به قتل عام می کنند!

 یک ارتش کوچک از کارنیج شروع به قتل عام می کنند

تنها چیزی که از کارنیج بدتر است یک ارتش خون خوار و کوچک از کارنیج هاست! در داستان Minimum Carnage، بعد از اعلان جنگ کارنیج به یک دنیای میکروسکوپی به نام Microverse، اسکارلت اسپایدر و مامور ونوم موفق می شوند تا او را شکست دهند. سپس کارنیج دیوانه تر از همیشه میرود سراغ دنیای همیشگی خودش. او با استفاده از یک ارتش از نسخه های کوچک خودش، شروع به قربانی کردن هرکسی که می بیند می کند و سپس همه مینی کارنیج ها با یکدیگر ترکیب می شوند تا به یک کارنیج غول آسا تبدیل شوند که او هم عده زیادی از مردم را می کشد!

 

10- کارنیج از طریق مانیتور یک کامپیوتر به طرز فجیعی یک نفر را به قتل می رساند!

کارنیج از طریق مانیتور یک کامپیوتر به طرز فجیعی یک نفر را به قتل می رساند

در یکی از عجیب ترین داستان های کارنیج، او خودش را در ابعاد مولکولی کوچک کرد تا بتواند از میان کابل برق عبور کند!!! (او که از اسارت در تیمارستان "راون کرافت" خسته شده بود، خودش را به لطف قدرت های دیوانه وار و عجیبش آزاد می کند). یکی از وحشتناک ترین کارهایی که کارنیج با استفاده از این توانایی جدید انجام داده است، قتل یک مرد است که شک داشت او کارنیج واقعی باشد. این خوره کامپیوتر فکر می کند که همه چیزهایی که دارد رو صفحه مانیتور می بیند یک جور هولوگرام و تقلبی است و کارنیج هم با عبور دادن سیمبیوتش از طریق اینترنت و ایجاد کردن یک دریل سیمیوتی او را به روشی وحشیانه و کارنیج وار می کشد! به علاوه او چند نفر دیگر را هم که با خنده و مسخره کردنش فکر می کنند همه این ها جلوه های ویژه هستند را نیز به قتل می رساند!

 

آرین احمدی

All rights reserved © Spidey.ir 2019

   (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

کمیک "کارنیج نهایی" (ULTIMATE CARNAGE) ترجمه شد + لینک دانلود

رویداد پادشاه سیاه پوش (KING IN BLACK) را با ترجمه فارسی بخوانید

10 حقیقتی که باید درباره کارنیج (CARNAGE) بدانید

10 میزبان سیمبیوت کارنیج به غیر از «کلیتوس کسدی»!

رویداد «کارنیج مطلق»  چطور آغاز شد؟

15 قدرتی که کارنیج دارد ولی ونوم ندارد!

10 تا بدترین و وحشتناک ترین کارهایی که کلتوس کسدی/کارنیج تا به حال انجام داده است!

 کمیک "سرگذشت ونوم" (WEB OF VENOM) ترجمه شد + لینک دانلود

نویسنده کمیک بوک های VENOM به مرگ تهدید شد!

معرفی تمام سیمبیوت (SYMBIOTE)ها در کمیک های مارول

داستان کمیک بوکی "دنیای ونومی" (VENOMVERSE) به زبان فارسی (کامل)

قسمت آخر از کمیک "کمپانی ونوم" (VENOM INC) ترجمه شد + لینک دانلود

 5 چیزی که همیشه در كمیك های کارنیج یافت میشود!

20 ضد قهرمان (ANTI-HERO) برتر در دنیای کمیک بوک

نگاهی به VENOM های مختلف کمیک های مرد عنکبوتی

10 تا از برترین، خشن ترین، عجیب ترین و باحال ترین مبارزات ونوم!

لینك دانلود كمیك ونوم – VENOM

20 حقیقتی که باید درباره شخصیت ونوم (VENOM) بدانید

75 لحظه ماندگار در كمیك های مارول – قسمت دوم

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

old man omid
#1 old man omid 1398-05-06 16:46
سلام به تمامی اعضا و مخصوصا اقای ترابی.
نمیدونم کسی منو یادش هست اصلا یا ن :sad:
ولی خب قبلا خیلی فعال بودم ولی الان ی مدتیه که هیچ نظر نزاشتم و واقعا متاسفم،ان شاءالله از این به بعد خیلی فعال تر خواهم بود.
از اقای احمدی هم بسیار متشکرم بسیار مقاله جالب(وحشتناک :o :o )بود
گزینه ی ۳ خیلی عجیب بود :-*
ارادتمند omid :-)
نقل قول کردن
superiorvenom
#2 superiorvenom 1398-05-06 17:39
ببخشید ولی what the @#&*
نقل قول کردن
Pooya-Spidey
#3 Pooya-Spidey 1398-05-06 18:03
یا خود خدا
از اسم این رویداد مشخصه که قراره کار های بسیاروحشیانه تر از این 10 مورد رو ببینیم.
بالاخره کارنیج مطلق هست
یعنی فقط کارنیج و کشت و کشتار و خون و کارهای وحشیانه نه هیچ چیز دیگه ای!
نقل قول کردن
mehran spidey
#4 mehran spidey 1398-05-06 20:29
کارنیج رو میشه وحشی ترین و خطرناک ترین دشمن مرد عنکبوتی دونست ، چون یه روانی قاتله و هر لحظه ممکنه دست به شورش بزنه . مورد 2 یکی از هولناک ترین اقدامات کارنیج بود ! قطعا هم در "کارنیج مطلق" با چنین صحناتی (( و یا حتی فجیع تر )) رو به رو میشیم . بی صبرانه منتظرش هستم ....

خسته نباشید آقای احمدی ;-)
نقل قول کردن
Spider-Fan
#5 Spider-Fan 1398-05-06 21:23
دست مریزاد آقای احمدی!
شما این چند وقت ترکوندی با مقالاتی که از «کارنیج» آماده کردین!
بنظرم تجربهٔ خوندن رویداد «کارنیج مطلق» برای بچه‌ها و کاربران سایت یکی از لذت‌بخش ترین‌ها باشه. چرا که نه تنها تمام پیش‌زمینه‌ها ترجمه شدند با برترین کیفیت، بلکه سلسله مقالات درجه یکی هم داشتیم به قلم آقای احمدی.
من که خیلی خوش‌بین هستم نسبت به این رویداد... بنظرم می‌تونه راحت جزو top 15 رویدادهای مدرن مارول بشه!

اما در مورد مقاله؛ راست‌ش من هیچ‌وقت علاقه‌ای به کارنیج نداشتم و بنظرم یه ذره زیادی Over-Rated شده بین کمیک‌خون‌ها. درسته که خوندن چندتا کمیک وحشیانه با حضور این ویلن و دیدن اون شخصیت لجام‌گسیخته و سادیست‌ش می‌تونه بار اول جذاب باشه، اما بعد از اون سریعاً خسته خواهید شد از این شخصیت.
حتی بنظرم توی رویداد پیش رو هم فقط "هدف" خیلی بهتری داده شده بهش و هنوز شخصیت‌ش کار داره... (اما البته دیدن چالشی که کارنیج تقریباً برای همهٔ دنیای مارول ایجاد می‌کنه جذابیت خودش رو داره!)
و باز هم تشکر از آقای احمدی بابت این سلسله مقالات مفید! :-)
نقل قول کردن
hassan91
#6 hassan91 1398-05-06 21:30
چیزی که کار رو از همه بدتر میکنه اینه که حس عنکبوتی مرد عنکبوتی نمیتونه خطر کارنیج رو تشخیص بده بنابراین واقعا ترسناک و دلهره آور میشه.

کاملا روانی کاملا کارنیج :-|
نقل قول کردن
persian_spider
#7 persian_spider 1398-05-07 06:36
مقاله عالی بود و ممنون ولی در باره کارنیج قبلا هم گفتم کارنیج دیگه اونقدر ها هم قوی نیست و ضعف های بزرگی داره مثلا میزبان ضعیفی از نظر ذهنی و جسمی داره ! یه برتری که ونوم نسبت به کارنیج داره بهتر بودن میزبان ونوم هست.
یا اینکه تا اونجایی که من اطلاعات دارم و کمیک هاشو خوندم معمولا استراتژی و نقشه کشی و اینجور کارا نمیکنه و فقط میره تا بکشه برعکس یادتونه ونوم برای شکست اسپایدی چه قدر نقشه کشید و برنامه ریزی کرد؟
تازه ایشون تا حالا کم شکست نخورده حتی ددپول هم کارنیج رو شکست داده توی کمیک ددپول علیه کارنیج.
نقل قول کردن
iron-man 2019
#8 iron-man 2019 1398-05-08 02:01
این یارو لنگه نداره!
نقل قول کردن
Ilya202020
#9 Ilya202020 1400-07-11 13:59
به نقل از hassan91:
چیزی که کار رو از همه بدتر میکنه اینه که حس عنکبوتی مرد عنکبوتی نمیتونه خطر کارنیج رو تشخیص بده بنابراین واقعا ترسناک و دلهره آور میشه.

کاملا روانی کاملا کارنیج :-|

عذر میخوام مطمعنین؟ فقط ونومه که مصنونه فک کنم
نقل قول کردن
master spider
#10 master spider 1400-07-11 17:00
به نقل از Ilya202020:
به نقل از hassan91:
چیزی که کار رو از همه بدتر میکنه اینه که حس عنکبوتی مرد عنکبوتی نمیتونه خطر کارنیج رو تشخیص بده بنابراین واقعا ترسناک و دلهره آور میشه.

کاملا روانی کاملا کارنیج :-|

عذر میخوام مطمعنین؟ فقط ونومه که مصنونه فک کنم

کارنیج فرزند ونومه. پس مشخصا مثل پدرش حس عنکبوتی مردعنکبوتی رو فعال نمیکنه چون از یه ژن هستند.
نقل قول کردن
Ilya202020
#11 Ilya202020 1400-07-11 20:51
به نقل از master spider:
به نقل از Ilya202020:
به نقل از hassan91:
چیزی که کار رو از همه بدتر میکنه اینه که حس عنکبوتی مرد عنکبوتی نمیتونه خطر کارنیج رو تشخیص بده بنابراین واقعا ترسناک و دلهره آور میشه.

کاملا روانی کاملا کارنیج :-|

عذر میخوام مطمعنین؟ فقط ونومه که مصنونه فک کنم

کارنیج فرزند ونومه. پس مشخصا مثل پدرش حس عنکبوتی مردعنکبوتی رو فعال نمیکنه چون از یه ژن هستند.

1.اگه کارنیج حس عنکبوتی پارکر رو فعال نمیکرد اونموقع اسپایدی پخ پخ
2.خودم تو یه مقاله ای اینجا خونده بودم که قوی ترین کسانی بودند که اسپایدی رو شکست دادند و اونجا در مورد کارنیج توضیح داده شد که از ونوم قوی تره عوضش حس عنکبوتی پارکر رو فعال میکنه لینک مقاله رو ندارم
نقل قول کردن
Ilya202020
#12 Ilya202020 1400-07-11 20:58
به نقل از master spider:
به نقل از Ilya202020:
به نقل از hassan91:
چیزی که کار رو از همه بدتر میکنه اینه که حس عنکبوتی مرد عنکبوتی نمیتونه خطر کارنیج رو تشخیص بده بنابراین واقعا ترسناک و دلهره آور میشه.

کاملا روانی کاملا کارنیج :-|

عذر میخوام مطمعنین؟ فقط ونومه که مصنونه فک کنم

کارنیج فرزند ونومه. پس مشخصا مثل پدرش حس عنکبوتی مردعنکبوتی رو فعال نمیکنه چون از یه ژن هستند.

علاوه بر این بن رایلی که به ونوم پیوند نخورده بود حس عنکبوتیش فعال میشد کلا هر عنکبوتی ای به هر سیمبیوتی پیوند بخوره سیمبیوت در مقابل حس عنکبوتیش مصنون میشه
نقل قول کردن
mtm
#13 mtm 1400-07-11 21:16
به نقل از Ilya202020:
به نقل از master spider:
به نقل از Ilya202020:
به نقل از hassan91:
چیزی که کار رو از همه بدتر میکنه اینه که حس عنکبوتی مرد عنکبوتی نمیتونه خطر کارنیج رو تشخیص بده بنابراین واقعا ترسناک و دلهره آور میشه.

کاملا روانی کاملا کارنیج :-|

عذر میخوام مطمعنین؟ فقط ونومه که مصنونه فک کنم

کارنیج فرزند ونومه. پس مشخصا مثل پدرش حس عنکبوتی مردعنکبوتی رو فعال نمیکنه چون از یه ژن هستند.

1.اگه کارنیج حس عنکبوتی پارکر رو فعال نمیکرد اونموقع اسپایدی پخ پخ
2.خودم تو یه مقاله ای اینجا خونده بودم که قوی ترین کسانی بودند که اسپایدی رو شکست دادند و اونجا در مورد کارنیج توضیح داده شد که از ونوم قوی تره عوضش حس عنکبوتی پارکر رو فعال میکنه لینک مقاله رو ندارم

شما به نظرم اشتباه متوجه شدی
تو همون مقاله هم گفته بودیم که کارنیج هم حس عنکبوتی رو فعال نمیکنه:
b2n.ir/j32787

و البته به جز ونوم و کارنیج ، تاکسین و آنتی ونوم هم فعالش نمیکنند:
Venom : "The alien Symbiote grants all of its subsequent hosts that hero's powers and cannot be detected by his spider-sense."

Carnage : "Like Venom, the symbiote is vulnerable to sound (to a much smaller degree than Venom) and heat (to a much larger degree than Venom),[42] and is undetectable to Spider-Man's spider-sense."

Anti-Venom : "Due to Spider-Man was a host of the Venom symbiote, and as a result his offspring, is able to bypass Spider-Man's spider-sense. As such, Anti-Venom is capable of attacking Spider-Man without alerting him, making Anti-Venom a deadly foe."

Toxin : "Immunity to Spider Sense, as well as Venom and Carnage's ability in tracking Parker down."
نقل قول کردن
Ilya202020
#14 Ilya202020 1400-07-11 21:43
به نقل از mtm:
به نقل از Ilya202020:
به نقل از master spider:
به نقل از Ilya202020:
به نقل از hassan91:
چیزی که کار رو از همه بدتر میکنه اینه که حس عنکبوتی مرد عنکبوتی نمیتونه خطر کارنیج رو تشخیص بده بنابراین واقعا ترسناک و دلهره آور میشه.

کاملا روانی کاملا کارنیج :-|

عذر میخوام مطمعنین؟ فقط ونومه که مصنونه فک کنم

کارنیج فرزند ونومه. پس مشخصا مثل پدرش حس عنکبوتی مردعنکبوتی رو فعال نمیکنه چون از یه ژن هستند.

1.اگه کارنیج حس عنکبوتی پارکر رو فعال نمیکرد اونموقع اسپایدی پخ پخ
2.خودم تو یه مقاله ای اینجا خونده بودم که قوی ترین کسانی بودند که اسپایدی رو شکست دادند و اونجا در مورد کارنیج توضیح داده شد که از ونوم قوی تره عوضش حس عنکبوتی پارکر رو فعال میکنه لینک مقاله رو ندارم

شما به نظرم اشتباه متوجه شدی
تو همون مقاله هم گفته بودیم که کارنیج هم حس عنکبوتی رو فعال نمیکنه:
b2n.ir/j32787

و البته به جز ونوم و کارنیج ، تاکسین و آنتی ونوم هم فعالش نمیکنند:
Venom : "The alien Symbiote grants all of its subsequent hosts that hero's powers and cannot be detected by his spider-sense."

Carnage : "Like Venom, the symbiote is vulnerable to sound (to a much smaller degree than Venom) and heat (to a much larger degree than Venom),[42] and is undetectable to Spider-Man's spider-sense."

Anti-Venom : "Due to Spider-Man was a host of the Venom symbiote, and as a result his offspring, is able to bypass Spider-Man's spider-sense. As such, Anti-Venom is capable of attacking Spider-Man without alerting him, making Anti-Venom a deadly foe."

Toxin : "Immunity to Spider Sense, as well as Venom and Carnage's ability in tracking Parker down."




oh i see ....
نقل قول کردن
Ilya202020
#15 Ilya202020 1400-07-11 21:57
به نقل از mtm:
به نقل از Ilya202020:
به نقل از master spider:
به نقل از Ilya202020:
به نقل از hassan91:
چیزی که کار رو از همه بدتر میکنه اینه که حس عنکبوتی مرد عنکبوتی نمیتونه خطر کارنیج رو تشخیص بده بنابراین واقعا ترسناک و دلهره آور میشه.

کاملا روانی کاملا کارنیج :-|

عذر میخوام مطمعنین؟ فقط ونومه که مصنونه فک کنم

کارنیج فرزند ونومه. پس مشخصا مثل پدرش حس عنکبوتی مردعنکبوتی رو فعال نمیکنه چون از یه ژن هستند.

1.اگه کارنیج حس عنکبوتی پارکر رو فعال نمیکرد اونموقع اسپایدی پخ پخ
2.خودم تو یه مقاله ای اینجا خونده بودم که قوی ترین کسانی بودند که اسپایدی رو شکست دادند و اونجا در مورد کارنیج توضیح داده شد که از ونوم قوی تره عوضش حس عنکبوتی پارکر رو فعال میکنه لینک مقاله رو ندارم

شما به نظرم اشتباه متوجه شدی
تو همون مقاله هم گفته بودیم که کارنیج هم حس عنکبوتی رو فعال نمیکنه:
b2n.ir/j32787

و البته به جز ونوم و کارنیج ، تاکسین و آنتی ونوم هم فعالش نمیکنند:
Venom : "The alien Symbiote grants all of its subsequent hosts that hero's powers and cannot be detected by his spider-sense."

Carnage : "Like Venom, the symbiote is vulnerable to sound (to a much smaller degree than Venom) and heat (to a much larger degree than Venom),[42] and is undetectable to Spider-Man's spider-sense."

Anti-Venom : "Due to Spider-Man was a host of the Venom symbiote, and as a result his offspring, is able to bypass Spider-Man's spider-sense. As such, Anti-Venom is capable of attacking Spider-Man without alerting him, making Anti-Venom a deadly foe."

Toxin : "Immunity to Spider Sense, as well as Venom and Carnage's ability in tracking Parker down."

بابت توضیحاتتون خیلی ممنونم.

پسر کو ندارد نشان از پدر
نخوانش پسر بخوان کره خر :lol:
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید