10 چیزی که طرفداران دوست دارند در سه گانه بعدی مرد عنکبوتی در MCU ببینند

10-چیزی-که-طرفداران-دوست-دارند-در-سه-گانه-بعدی-مرد-عنکبوتی-در-mcu-ببینند

بعد از پایان فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست، مشخص نیست که چه آینده‌ای در انتظار پیتر پارکر است. البته با توجه به قضیه مولتی ورس، هر اتفاقی ممکن است در آینده بیفتد اما چیز های خاص و مهمی وجود دارند که طرفداران دوست دارند آنها را در فیلم های بعدی اسپایدرمن ببینند.

این چیز ها شامل برخی از مهمترین کاراکتر ها و عناصر کمیک های مرد عنکبوتی میشوند. همانطور که قبلا در اینجا خبر دادیم، تایید شده که تام هالند قرار است در فیلم های بیشتری از اسپایدرمن حضور پیدا کند. از طرفی دنیای کمیک های مرد عنکبوتی آنقدر گسترده است که هنوز برخی از متحدان و دشمنان اسپایدرمن، در فیلم های او حضور نداشته اند. اما سه گانه بعدی مرد عنکبوتی این امکان را فراهم میسازد که این شخصیت ها هم، آن طور که شایسته است در MCU حضور پیدا کنند.

هشدار: این مقاله حاوی اسپویلرهایی درباره داستان فیلم "راهی به خانه نیست" میباشد.

برای دانلود فیلم راهی به خانه نیست با زیرنویس فارسی به اینجا و برای خواندن نقد سایت اسپایدی به اینجا بروید.

 

10- کینگ پین

کینگ پین

اگرچه کینگ پین در سال های گذشته بیشتر با دردویل دشمنی کرده است ولی باید بدانید که قبل از دردویل، کینگ پین از بزرگترین دشمنان مرد عنکبوتی بود و در کمیک های مرد عنکبوتی هم خلق شد. کینگ پین نام واقعی اش «ویلسون فیسک» است و قدرتمندترین رییس سندیکاهای جنایتکاری شهر نیویورک است و به همین دلیل بارها با اسپایدرمن سر شاخ شده است و حتی یک بار دستور داد تا یک قاتل حرفه‌ای، زن عموی سالخورده پیتر پارکر را با تير بزند. او نیروی فوق بشری ندارد اما توان ذهنی و فیزیکی بسیار بالایی دارد و ادعا می‌کند که تمام بدنش از عضله تشکیل شده است.

هشدار: این بخش حاوی اسپویلر قسمت آخر سریال هاکای است.

کینگ پین در قسمت آخر فصل اول سریال هاکای با بازی «وینسنت دونافریو» (Vincent D'Onofrio) حضور پیدا کرد اما به ظاهر توسط مایا لوپز کشته شد. البته مرگ او به طور مستقیم نشان داده نشد، پس به دلیل آف اسکرین بودن این صحنه نمی‌توان گفت که او به طور قطعی مرده. از طرفی در شماره 15 از سری دوم کمیک های دردویل دقیقا مشابه این اتفاق افتاد. یعنی مایا رو به روی کینگ پین قرار گرفت و به او شلیک کرد.

اما بعدا معلوم شد که او در واقع نمرد،ه بلکه بر اثر این شلیک بینایی‌اش را از دست داده.

علاوه بر این ها، بد نیست آخرین جمله کینگ پین قبل از شلیک گلوله را به یاد ‌بیاوریم. کینگ پین در این صحنه، درست مثل دنیای کمیک، در تلاشی ناموفق سعی کرد با یادآوری رابطه ای که با مایا دارد، او را منصرف کند. او گفت:"Sometimes family doesn't see eye to eye" (بعضی وقتا بین خانواده ها هم اختلاف نظر پیش میاد). شاید ترجمه کنایی این دیالوگ نکته خاصی نداشته باشد اما در این جمله از اصطلاح "See eye to eye" استفاده شده که ترجمه تحت‌الفظی‌ش میشه "چشم تو چشم دیدن". بنابراین این جمله در واقع ایستراگی است که به آینده کینگ پین، یعنی نابینا شدن او اشاره دارد. بر این اساس من اعتقاد دارم که حضور کینگ پین به این یک اپیزود محدود نخواهد شد و با توجه به حضور مت مورداک در فیلم راهی به خانه نیست و همچنین سریال اختصاصی اکو، او دوباره به MCU بازخواهد گشت و احتمال رویارویی او با اسپایدرمن نیز وجود دارد.

 

9- کار کردن در دیلی بیوگل

کار کردن در دیلی بیوگل

یکی از عناصر از اصلی کمیک های مرد عنکبوتی و بسیاری از اقتباس های آن، شغل پیتر پارکر در نشریه دیلی بیوگل می‌باشد. اگرچه پیتر پارکرِ MCU تا حالا برای دیلی بیوگل کار نکرده، اما با توجه اینکه این رسانه خبری در فیلم های "مرد عنکبوتی: دور از خانه" و "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" در MCU معرفی شد، حالا این فرصت فراهم است تا پیتر را بار دیگر به عنوان عکاس دیلی بیوگل ببینیم. البته نسخه ای که از دیلی بیوگل در MCU دیدیم با نسخه های قبلی تفاوت هایی داشت. مثلا این بار دیلی بیوگل به جای یک روزنامه تبلیغاتی، یک وبسایت خبری به نام thedailybugle.net است. البته این تغییر کاملا منطقی است چون واقعا کی الان تو قرن 21 روزنامه میخونه؟! به هر حال، حالا بعد از طلسم فراموشی دکتر استرنج، دیگر نه اونجرز پشتیبان پیتر پارکر است و نه صنایع استارک. بنابراین او مجبور است برای ادامه زندگی در نیویورک، در جایی مشغول به کار شود و چه جایی بهتر از دیلی بیوگل؟ بنابراین ما امیدواریم که شاغل شدن پیتر پارکر را در فیلم های بعدی او مشاهده کنیم و از تعامل او با جی جونا جیمسون لذت ببریم.

 

8- لباس سیاه اسپایدرمن

لباس سیاه مرد عنکبوتی

بدون شک اسپایدرمن دارای نمادین ترین کاستوم در بین شخصیت های کمیک بوکی است. ولی در هر صورت نمی‌توان محبوبیت لباس سیاه مرد عنکبوتی را انکار کرد. به خصوص حالا که صحنه پس از تیتراژ فیلم راهی به خانه نیست، شرایط را برای پیوند خوردن اسپایدرمن با سیمیوت، و در نهایت خلق شدن ونوم فراهم کرده است. از طرفی حضور ونوم میتواند معرفی دیگر سیمبیوت ها و اقتباس از داستان های آنها را هم به دنبال داشته باشد.

 

7- هاب گابلین

هوب گوبلین

هاب گابلین یکی از دشمنان برتر اسپایدرمن است که هنوز فرصت نشده در لایو اکشن حضور پیدا کند. با توجه به اینکه ند لیدز یکی از شخصیت های مکمل و تاثیرگذارِ سه گانه نخستین اسپایدرمن در MCU بوده، اکنون او میتواند در فیلم های بعدی به هاب گابلین تبدیل شود. چراکه در دنیای کمیک هم ند سابقه داشته که از هویت هاب گابلین استفاده کند (البته بعدها فاش شد که برای ند پاپوش دوخته شده و او هرگز هاب گابلین نبوده است). با وجود اینکه نسخه سینمایی ند لیدز تفاوت زیادی با همتای کمیک بوکی‌اش دارد، اما تبدیل شدن او به یک شرور میتواند پیچیدگی جذابی را در رابطه او و پیتر ایجاد کند.

 

6- حضور بیشتر دردویل

دردویل مارول

در دنیای کمیک رفاقت جالبی بین اسپایدرمن و دردویل وجود دارد. اگرچه این دو شخصیت پردازی های متفاوتی دارند اما هردوی آنها مدافع خیابان های شهر نیویورک هستند و به همین دلیل، آنها گاهی اوقات ناگزیرند برای مقابله علیه دشمنانی همچون کینگ پین، با یکدیگر متحد شوند. مت مورداک حضور کوتاهی در مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست داشت، اما طرفداران دوست دارند که پیتر پارکر و مت مورداک زمان بیشتری را با یکدیگر بگذرانند و سه گانه بعدی مرد عتکبوتی، جای مناسبی برای پرداختن به این موضوع است.

 

5- چهار شگفت انگیز

چهار شگفت انگیز mcu

چهار شگفت‌انگیز نخستین تیمی بود که اسپایدرمن در صدد عضویت اش برآمد. او که ابتدا فکر می‌کرد که چهار شگفت‌انگیز برای کارهای ابرقهرمانی‌شان حقوق می‌گیرند، به ساختمان بکستر رفت و برای نشان‌دادن قدرت‌اش به اعضای تیم، با آن‌ها مبارزه کرد. البته پس از اين‌که فهمید اعضای چهار شگفت‌انگیز یک خانواده‌اند که برای کارهایشان پولی دریافت نمی‌کنند، از خیر عضویت در این تیم گذشت! البته چهار شگفت‌انگیز هميشه مثل یک خانواده دوّم برای پیتر بوده‌اند و او از عصر نقره‌ای کمیک‌بوک با آن‌ها مرتبط بوده و تعامل داشته‌است؛ برای همین هم‌کاری‌شان اکثر وقت‌ها نتیجهٔ مثبتی در پی داشته است. هم‌چنین رفاقت نزدیک او با «جانی استورم» ملقب به «هیومن تورچ» (Human Torch) باعث نزدیکی بیشتر پیتر به اين گروه شده‌است. البته پیتر در MCU سابقه عضوست در انتقام‌جویان را داشته ولی در کل می‌توان گفت اسپایدرمن بیشتر با چهار شگفت‌انگیز جور است تا انتقام‌جویان! بنابراین طرفداران خیلی دوست دارند حتی برای مدت کوتاهی هم که شده، اسپایدرمن عضو این گروه شود.

 

4- گربه سیاه

بلک کت

«فلیشیا هاردی» ملقب به گربه سیاه یکی از شخصیت های نسبتا پیچیده کمیک های مرد عنکبوتی است. او نخستین دختر دارای توانایی های خاص بود که پیتر پارکر به آن علاقمند شد. البته گذشته و حرفه بی ثبات فلیشیا و مشکلاتی که او اغلب با نیروهای پلیس پیدا میکرد همواره مانع از خلق يك عشق تمام عیار میان آنها شد. ضمناء پس از مدتی فلیشیا اعتراف کرد که بیش از آنکه به پیتر پارکر علاقه داشته باشد، عاشق اسپایدرمن است! برای مدتی گربه سیاه رقیب سرسخت مری جین برای به دست آوردن دل پیتر بود و اقتباس این موضوع در MCU ، میتواند رابطه پیتر و ام جی را حتی از قبل هم پیچیده تر کند. همچنین گربه سیاه در دنیای کمیک رابطه عجیبی با کینگ پین دارد و با توجه به حضور ویلسون فیسک در MCU ، این رابطه میتواند برای سه گانه بعدی اسپایدرمن مناسب باشد.

 

3- تبدیل شدن مرد عنکبوتی به مرشد دیگران

مرشد مرد عنکبوتی

در فیلم های اسپایدرمن شخصیت هایی نظیر تونی استارک، نقش پدر و مربی پیتر را به عهده داشتند. یکی از چیز هایی که طرفداران دوست دارند در سه گانه بعدی همراه با رشد و بلوغ شخصیتی پیتر پارکر ببینند، تبدیل شدن خود پیتر به یک مرشد و راهنماست. تکامل پیتر پارکر یکی از عناصر اصلی فیلم های او در MCU بود که بهترین نحو نمایش در آمد و احتمالا در فیلم های بعدی هم وجود خواهد داشت. بنابراین پیتر پارکر میتواند در قسمت های بعدی مرشد شخصیت های دیگر باشد. برای مثال ممکن است همانند دنیای کمیک پیتر پارکر راه و رسم قهرمان بودن را به گربه سیاه بیاموزد یا با توجه به قضیه مولتی ورس به مربی مایلز مورالز تبدیل شود.

 

2- گوئن استیسی

گوئن استیسی پیتر پارکر

خوشبختانه پایان فیلم راهی به خانه نیست طوری رقم خورد که زمینه برای جایگزینی شخصیت های مکمل جدید به جای کاراکتر های قبلی فراهم شد. یکی از این شخصیت ها که هواداران واقعا دوست دارند او را در فیلم های بعدی ببینند گوئن استیسی است. البته شاید دیدن او برای بار سوم و به ویژه بعد از نقش آفرینی معرکه «‌اما استون» در فیلم های مرد عنکبوتی شگفت انگیز، کمی تکراری به نظر برسد اما اگر او را برای اولین بار در لایو اکشن در قالب گوئن عنکبوتی ببینیم چطور؟ قطعا حضور گوئن عنکبوتی در سه گانه بعدی اسپایدرمن و تعامل او با پیتر پارکر جالب و دیدنی است.

 

1- مایلز مورالز

مایلز مورالز

تاکنون چند بار در MCU به مایلز مورالز اشاره شده، مثل حضور عموی او، «آرون دیویس» در مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه و اشاره الکترو به او در مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست. طرفداران میخواهند که مایلز در سه گانه بعدی تبدیل به اسپایدرمن شود و زمینه را برای اقتباس اسپایدرورس در MCU مهیا سازد. قدم های بعدی پیتر در فیلم های آینده مشخص نیست اما طرفداران دوست دارند که ملاقات پیتر و مایلز را تماشا کنند.

 

کیارش یارویسی

(Kia Iron Man)

منبعscreenrant

All rights reserved © Spidey.ir 2021

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 موضوعی که ممکن است پس از "راهی به خانه نیست" در فیلم های آینده مرد عنکبوتی به کار گرفته شوند

نقد و بررسی فیلم "مرد عنکبوتی به خانه نیست" (SPIDER-MAN: NO WAY HOME)

پاسخ به 10 سئوال درباره حفره های داستانی در فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست"

داغ داغ! لینک دانلود نسخهٔ پرده ای با کیفیت بسیار بالا فیلم مردعنکبوتی راهی به خانه نیست منتشر شد + زیرنویس فارسی!

10 ویژگی برتر آثار ابرقهرمانی در فیلم "مرد عنکبوتی" راهی به خانه نیست"

معرفی همه 7 لباس مرد عنکبوتی در فیلم "راهی به خانه نیست"

10 سوالی که پس از دیدن "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" برایمان پیش آمد

رتبه بندی قوی ترین شخصیت های " مردعنکبوتی: راهی به خانه نیست" از نظر توانایی مبارزه

اولین واکنش‌ها به فیلم "مردعنکبوتی راهی به خانه نیست" منتشر شد

7 نقطه قوت و 1 نقطه ضعف فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست"

10 چیزی که باید قبل از دیدن فیلم "اسپایدرمن راهی به خانه نیست" بدانید

10 اسپویل بزرگ فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست

هر آنچه که درباره "مرد عنکبوتی 4" می‌دانیم

داغ داغ! داستان فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" لو رفت!

تحلیل و بررسی دومین تریلر فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" + نکات جدید تبلیغات

تحلیل و بررسی نخستین تریلر فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست"

خبر داغ!! تریلر فیلم مردعنکبوتی به خانه نیست رکوردشکنی کرد!!

10 تئوری برتر هواداران پس از انتشار نخستین تریلر فیلم «مردعنکبوتی: راهی به خانه نیست»!

فیلم راهی به خانه نیست به دومین افتتاحیه پرفروش سینما تبدیل شد!!

داغ داغ! نخستین تریلر رسمی فیلم "مردعنکبوتی راهی به خانه نیست" منتشر شد! (دوبله فارسی اختصاصی اضافه شد)

داستان لو رفته از فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" که ممکن است واقعی باشد!

10 تئوری بزرگ در‌باره‌ی فیلم «مردعنکبوتی: هیچ راهی به خانه نیست» که امکان دارد اتفاق بیفتند

10 چیزی که میخواهیم در قسمت سوم فیلم "مرد عنکبوتی" در MCU ببینیم

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

masiha_87
#1 masiha_87 1400-10-03 12:03
سلام
ممنون بابت مقاله
از اونجایی که سرنوشت تمام کاراکتر های سری هو کامینگ فعلا مشخص نیست، میشه با قاطعیت گفت که شخصیت های زیادی قراره با مقدمه چینی های فراوان وارد جهان اسپایدی بشن.به شخصه دوست ندارم اون کینگ پین پلاستیکی و نسبتا مصنوعی رو در جهان اسپایدی ببینم. شخصیت پردازیش خیلی توی قسمت آخر سریال هاکای عجیب غریب بود. یعنی کلا یه چیزی متفاوت تر از سریال های نتفلیکس. منتها من خیلی از گذشته و ذات ویلسون فیسک خبر ندارم و بهتره دوستان دیگه در رابطه با این موضوع نظر بدن. حداقل اگه همون کینگ پین باشه (که احتمالش تقریبا صفره)، به نظر من چندان به کینگ پین قبلی وفادار نبود. به هرحال!
دیلی بیوگل تقریبا جزو کلیدی ترین لوکیشین های دنیای اسپایدی محسوب میشه. مارول به طور کاملا هوشمندانه اومد و از حالت روزنامه ای خارجش کرد و در نهایت با مدرن کردنش، حال و هوای امروزی بهش داد. نکته اینجاس که باز هم این همون دیلی بیوگل و جیمسون دوست داشتنی خودمونه! من واقعا از این تفاوتش با دنیای کمیک خوشم اومد. به نظرم بد نمیشه اگه یه همچین مسیری دنبال بشه: جیمسون دنبال عکاس های کار بلد واسه سایت و شبکش بگرده و از اونجایی که پیتر فعلا بی کاره، بدش نیاد بره اونجا کار کنه.
دیدن لباس سیاه (ترجیحا نسخه ی سیمبیوتی) اسپایدر_من، تقریبا هم توی دنیای گیم و هم تو mcu قطعی شده. اصلا شکی درش نیست. ماجرا اینجاس که نحوه ی روایت پیوند سیمبیوت به پیتر هنوز یه معماست و همونطور که king venom (یکی از کاربرای سایت که امیدوارم اسمشو درست نوشته باشم) گفت، مک گارگن نسخه ی نسبتا مناسبی واسه اولین میزبان بودن به چشم میخوره. منتها دیگه نمیتونه تار بزنه چون هنوز به اسپایدی پیوند نخورده و قدرت هاش رو کپی نکرده.
احتمال حضور هاب گابلین در داستان های آینده ی مارول یه چیزی بین صفر و پنج دهم درصده! ما دیگه ند رو از دست دادیم (تقریبا) و نمیشه خیلی روش مانور داد. به نظرم بهتره همینطوری بمونه چون هم به ماندگاری فراموشیشون کمک میکنه و هم خاطرات تلخ اندینگ نو وی هوم زنده نمیشه (اگه زنده بشه من واقعا جیگرم آتیش میگیره؛ مارول زد کل تاریخچه ی اسپایدی رو به طور خیلی تمیز ترکوند)
دودویل واقعا حضور خیلی کمی تو فیلم داشت و از نظر من نمیشه از این به بعد به خاطر حضور اون در داستان های اسپایدی امید داشته باشیم تا زمانی که سریال اختصاصیش ساخته بشه که یه موضوع دیگس. البته خودم خیلی دوست دارم تیم آپ دردویل و اسپایدی رو تو mcu ببینم جالب میشه. مخصوصا اون قیافه ی تام وقتی بفهمه وکیل قدیمیش همون دردویله ولی اون اصلا پیتر رو یادش نمیاد دیدنیه :lol:
من بیشتر از چهار شگفت انگیز دوست دارم جانی رو تو mcu ببینم. یعنی اصلا برام مهم نیست چهار شگفت انگیز توی سگانه ی بعدی حضور داشته باشن یا نه ولی اگه جانی استورم نباشه، یکم کم لطفیه. رفاقتشون باحاله! البته این رفاقت باید از یه جایی شروع بشه و به نظرم کامئوی مرد_عنکبوتی توی فیلم اختصاصی چهار شگفت انگیز مقدمه ی خوبی باشه.
حضور بلک کت که البته توی نو وی هوم هم به صورت غیر رسمی دیده شد در آثار بعدی اسپایدی نسبتا قطعیه! مخصوصا اگه فیلیشیا عشق بعدی پیتر باشه اون داستان ها از حالت کلیشه ای که یا مری جین عشق پارکره یا گوئن، در میان. البته از این جهت میگم که بعد از بحث درمورد گوئن تو no way home توسط پیتر اندرو، بعیده ما تو mcu ببینیمش و فیلیشیا گزینه ی متحمل تریه. مخصوصا از اون جایی که تو اقتباس های سینمایی حضور نداشته.
مرشد شدن پیتر مستقیما در ارتباطه با حضور مایلز یا حالا یه فرد تازه کار عنکبوتی (شایدم غیر عنکبوتی ولی مرتبط!) در mcu! ولی من فک نکنم به همین زودی بیان تام هالند رو مرصد نشون بدن. هر چی باشه هنوز در اون حد تجربه نداره! فقط در حد بسیار بالایی، به بلوغ شخصیتی رسیده.
تقریبا درمورد گوئن استیسی گفتم و گفتم که احتمالش خیلی کمه. کلا هر شخصیتی که توی no way home حضور داشت یا اسمی ازش اومد که از دنیای موازی اومده بود رو به احتمال بالا نمیتونیم در mcu ببینیم.
درمورد مایلز چیز خاصی ندارم بگم به جز اینکه امیدوارم مربوط به دنیای موازی نباشه. داستان هاش به اندازه ی کافی اون حال و هوای مولتی ورسی رو دارن!

تشکر مجدد بابت ترجمه ی مقاله!
نقل قول کردن
mjkp
#2 mjkp 1400-10-03 12:15
سلام مقاله خیلی خوب بود با همشون موافقم
فقط شماره ی هشت درسته که اگه اتفتق بیفته جالب میشه اما ند توی راهی به خانه نیست وقتی فهمید دوست توبی روبروش ایستاده همچین چیزی به تام گفت: من باهات دشمنی نمیکنم و قصد اینکار رو هم ندارم
مگر اینکه مثل کمیک براش پاپوش درست کنن
و تقابل دو دوست صمیمی رو ما توی مرد عنکبوتی شگفت انگیز و سه گانه سم ریمی دیدیم و به نظرم میتونن توی سه گانه بعدی به اتفافاتی بپردازن که توی فیلم ها ندیدم
نقل قول کردن
mohammad noori
#3 mohammad noori 1400-10-03 15:21
خیلی با مایلز مورالز موافقم و با اشاره هایی که بهش شد به احتمال زیاد براش برنامه های خاص دارن.
:D
نقل قول کردن
Amir ko
#4 Amir ko 1400-10-03 17:24
سلام
مقاله علی بود با تشکر از آقای یارویسی
با همه گزینه ها موافقم به جز حضور مایلز مورالز و همینطور تبدیل شدن پیتر پارکر mcu به مرشد و راهنما دیگران چون به نظرم هم برای حضور مایلز مورالز هنوز زوده و از طرفی هم مایلز مورالز خودش انیمیشن های موفق خودش رو داره برای تبدیل شدن پیتر پارکر mcu به مرشد و راهنمای دیگران هم هنوز زوده مگر اینکه یک راهنما های ریز به دیگران برسونه
از طرفی هم اگر مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۳ ساخته بشه ( با توجه به داغ شدنش تو این روزا) ممکنه ما ببینیم که مرد عنکبوتی اندرو گارفیلد بشه مرشد و راهنما افرادی مثل مایلز مورالز البته تو دنیای خود مرد عنکبوتی اندرو (این حرف رو با توجه به اشاره الکترو به مایلز مورالز در فیلم راهی به خانه نیست میگم)
البته صد درصد و به احتمال بسیار بسیار زیاد قراره روزی مایلز مورالز در mcu حضور پیدا کنه و مرد عنکبوتی تام هالند اون رو تعلیم بده چون ما آرون دیویس رو تو فیلم مرد عنکبوتی بازگشت به خانه دیدیم پس احتمالش بالاست ولی هنوز زوده
نقل قول کردن
fnS
#5 fnS 1400-10-03 17:36
سلام.
ممنون بابت مقاله
به شخصه بیشتر هیجان دارم که ببینم سرنوشت ند و ام جی چی میشه.
احتمالا ام جی رو دیگه نخواهیم داشت چون در یک سه گانه و فرانچایز جدید قطعاً شخصیت های مکمل دست‌خوش تغییر خواهند شد. ولی واقعا زندایا انقدر در این نقش درخشید که از دست دادن این شخصیت واقعاً سخت شده.
ولی در کل هیچی نمیتونم در مورد سه گانه‌ی جدید پیش بینی کنم چون مارول ثابت کرده که اسپایدی mcu غافلگیر کننده ترین اسپایدرمنه و پیش بینی کردن در موردش فوق‌العاده سخته.
نقل قول کردن
s3000
#6 s3000 1400-10-03 20:48
در مورد شماره 7 ند یجورایی قدرت جادویی هم داره این احتمالم وجود داره که بعد تبدیل شدن به هاب گابلین به دمو گابلین هم تبدیل شه با این حالی که دمو گابلین ربطی به ورژن ند هاب گابلین نداره ؟
نقل قول کردن
s.p.i
#7 s.p.i 1400-10-17 14:15
ممنون بابت مقاله از آقا کیارش فیلم اسپایدرمن جوری تموم شد که آدم برای قسمت های بعدی مشتاق نگه میداره
کینگ پین که صدرصد باید توی فلیم های بعدی اسپایدرمن ببینیم شاید فیلم های بعدی اسپایدرمن گانگستری و البته خیابونی باشن

خب پیتر باید از یجایی پول در بیاره کار کردن برای دیلی بیوگل میتونه جالب باشه و میتونیم حتی با گذشته جیمسون آشنا بشیم و پیتر و جیمسون توی یک اتفاق همکاری کنند

لباس سیاه با توجه به صحنه پس از تیتراژ سمیمبویت به پیتر می‌چسبه و شاید شاهد درگیری ونوم با مرد عنکبوتی باشیم ونوم تام هاردی با مرد عنکبوتی‌

هاب گابلین که خب خیلی دوست دارم توی فیلم ببینم

دردویل شاید توی فیلم بعدی با مرد عنکبوتی ببینیم و البته ممکن مرد عنکبوتی به خاطره مشکلات بره پیش چهار شگفت انگیز
درمورد گریه سیاه‌ و گوئن شک دارم توی mcu ببينيم چون سونی داره از گربه سیاه فیلم می‌سازه و هم اینکه گوئن چندباردیدم اگه قرار بود گوئن ببینیم توی فیلم اول میدیدمش ولی مارول دوست نداشت چیز تکراری نشون بده برای همین میشل جونز آورد احتمالا توی قسمت ۶ شاهد بازگشت ام جی و پیتر باشیم

مایلز یا از دنیای توبی میاد یا از دنیای اندرو گارفیلد دنیای که مرد عنکبوتی با تجربه هست

تشکر
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45