10 سوالی که پس از دیدن "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" برایمان پیش آمد

10 سوالی که پس از دیدن "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" برایمان پیش آمد

مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست دقیقا همان چیزی بود که طرفداران میخواستند، اما پایان شوکه کننده آن سوالات بیشتری را درباره آینده اسپایدرمن در ذهن ما به وجود آورد.

 

هشدار: این مقاله قاعدتا دارای اسپویلر است و داستان فیلم را لو میدهد پس اگر هنوز فیلم را ندیده‌اید بهتر است همین حالا از این صفحه خارج شوید!

 

مقدمه: بالاخره پس از دو سال انتظار، مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست اکران شد و با واکنش های مثبت منتقدان و استقبال عظیم طرفداران رو به رو شد. این فیلم یک تجربه سینمایی ناب و دیدنی را به بینندگان هدیه میدهد که آنها را وادار به خندیدن، گریه کردن و تشویق کردن میکند. حتی برخی از طرفداران و منتقدین از این فیلم، به عنوان بهترین فیلم تاریخ اسپایدرمن یاد کرده اند. شاید راهی به خانه نیست، سه گانه "بازگشت به خانه" را به پایان رسانده باشد، اما خوشبختانه، پایان این فیلم درهایی را به سه گانه آینده اسپایدرمن باز کرده است. حال اتفاقات تکان دهنده این فیلم، سوالات بیشتری را برای ما به وجود آورده اند که امیدواریم در فیلم بعدی اسپایدرمن یا در آثار بعدی مارول، پاسخ آنها را پیدا کنیم.

 

10- مت مورداک/ دردویل چه زمانی به MCU باز خواهد گشت؟

دردویل ام سی یو

در اوایل دسامبر 2021 ، کوین فایگی تایید کرد که «چارلی کاکس» قرار است در نقش دردویل، در MCU بازی کند. در فیلم راهی به خانه نیست، مت مورداک به طور رسمی وارد MCU شد و به عنوان وکیل پیتر پارکر در این فیلم حضور پیدا کرد. اگرچه حضور دردویل فقط در حد یک کامئو بود، اما به نظر میرسد که این شخصیت به احتمال زیاد در آیندهٔ MCU نقش خواهد داشت. با این حال، به خاطر لحن دارک سریال دردویل، معلوم نیست که آیا این سریال در MCU جریان دارد یا نه. البته برای فهمیدن این موضوع نیاز نیست که خیلی صبر کنیم چون سازنده سریال هاکای گفته که در قسمت آخر سریال هاکای (که چهارشنبه همین هفته منتشر میشود) بالاخره مشخص میشود که آیا سریال دردویل جزئی از MCU هست یا خیر. اما اینکه حضور بعدی دردویل چه زمانی رخ میدهد، کماکان نامعلوم است و ما امیدواریم که این شخصیت جذاب را دوباره در فیلم های MCU ببینیم. البته برخی طرفداران اعتقاد دارند که این شخصیت در سریال شی هالک حضور خواهد داشت.

 

9- آیا پیتر پارکر روابط دوستانه اش را احیا خواهد کرد؟

زندایا پیتر پارکر

بدون شک شوکه کننده ترین لحظه در راهی به خانه نیست، زمانی بود که دکتر استرنج تمام خاطراتی که مردم جهان از پیتر پارکر داشتند را پاک کرد. با این اتفاق، روابط پیتر با ند لیدز، ام جی و هپی هوگان کاملا از بین رفت. تماشای این صحنه که پیتر پارکر برای نجات دنیا خوشبختی‌اش را فدا میکند، واقعا غم انگیز و دلخراش است. از آن ناراحت کننده تر، زمانی‌ست که پیتر به سراغ دوستانش میرود تا دوباره روابط‌شان را بهبود ببخشد و دوباره با آنها متحد شود، اما در نهایت به این نتیجه میرسد که بهترین کار این است که دوستانش را از دردسر های دوستی با مرد عنکبوتی خلاص کند. بدون شک پیتر پارکر در این لحظه به معنی واقعی کلمه ثابت کرد که یک قهرمان تمام عیار است. به علاوه ند و ام جی هر دو به MIT خواهند رفت و این یعنی آنها قرار است نیویورک را به مقصد بوستون ترک کنند. بنابراین ممکن است پیتر دیگر هرگز دوستانش را نبیند. اما مشخص نیست که آیا او در فیلم های بعدی‌اش قصد دارد دوستی های از دست رفته اش را بازسازی کند یا خیر.

 

8- آیا درمان شدن ابرشرور ها مشکلات بیشتری را در پیوستگی فضا- زمان به دنبال دارد؟

5 خبیث

این سوال به مفهوم سفر در زمان و خطرات احتمالی آن اشاره دارد که در اونجرز اندگیم مورد بحث قرار گرفت. تغییر یک لحظه از سرنوشت یک خط زمانی میتواند دردسر های بیشتری به همراه داشته باشد. در سریال لوکی عمیقا توضیح داده شد که رویداد های به اصطلاح نکسوسی، میتوانند منجر به ناپایداری خط زمانی شوند. شرورانی مثل گرین گابلین و دکتر اختاپوس قرار بود بمیرند تا مرد عنکبوتی به تکامل شخصیتی برسد. درمان شدن پنج ابرشرور از دو جهان موازی مختلف، مسیر این جهان ها را به سوی مسیری بهتر یا بدتر تغییر میدهد. این اتفاق به احتمال زیاد باعث آسیب دیدن پیوستگی فضا- زمان میشود و حتی باعث ایجاد جهان های بیشتری میشود. بنابراین اقدامات پیتر برای تغییر سرنوشت این ابرشرور ها، ممکن است عواقب بدتری به دنبال داشته باشد. امیدواریم که در فیلم دکتر استرنج در مولتی ورس جنون بیشتر به این موضوع پرداخته شود.

 

7-آیا ونوم ابرشرور فیلم بعدی اسپایدرمن است؟

ونوم در mcu

به یاد دارید که صحنه پس از تیتراژ "ونوم: بگذارید کارنیج بیاید" چقدر جنجالی بود؟ ظاهرا تمام قضایای پیوستن ونوم به MCU و ملاقات او با اسپایدرمن تام هالند همگی به شکل بیخودی غلط از آب در آمدند. چراکه ونوم اصلا در این فیلم حضور نداشت و فقط در صحنه بعد از تیتراژ دیدیم که او بدون هیچ گونه تعاملی با پیتر پارکر به دنیای خودش بازگشت. البته با توجه به اینکه تکه ای از سیمبیوت ونوم در جهان MCU باقی ماند، ممکن است که کار ونوم هنوز تمام نشده باشد. اما سوالاتی مثل اینکه آیا ونوم به طور رسمی وارد MCU خواهد شد یا خیر، هنوز بی‌جواب مانده اند. به دلیل وضعیت حقوقی بین دیزنی و سونی، پاسخ دادن به این سوالات اصلا راحت نیست.

 

6-آیا توبی مگوایر و اندرو گارفیلد دوباره در MCU بازی خواهند کرد؟

سه مرد عنکبوتی

در فیلم راهی به خانه نیست آرزوی طرفداران اسپایدرمن بر آورده شد و هر سه نسخه سینمایی این شخصیت در کنار یکدیگر روی پرده سینما حاضر شدند. تعاملات جذاب، لحظات اکشن هیجان انگیز و خداحافظی به یاد ماندنی که این سه اسپایدرمن به نمایش گذاشتند فوق العاده زیبا بودند. اگرچه طرفداران دوست دارند که توبی و اندرو را دوباره در فیلم های آینده ببینند اما حقیقت این است که احتمال رخ دادن این اتفاق خیلی کم است. از طرفی مشخص نیست که آیا این دو نفر هم تحت تاثیر طلسم دکتر استرنج قرار گرفته اند یا نه زیرا آنها هم از هویت اسپایدرمن MCU مطلع بودند. به هر حال، هر اتفاقی ممکن است بیفتد اما بهتر است زیاد به دلمان صابون نزنیم.

 

5-آیا اوضاع مولتی ورس پایدار خواهد ماند؟

دکتر استرنج به وضوح گفت که مولتی ورس مفهومی بسیار پیچیده است که هنوز به درستی درک نشده. درست است که دکتر استرنج در آخر توانست از بروز یک فاجعه جلوگیری کند و مولتی ورس را ثابت و استوار نگه دارد، اما از کجا معلوم که طلسم او دائمی است؟ تیزر فیلم دکتر استرنج در مولتی ورس جنون نشان داد که این فیلم قرار است تغییرات عظیمی در مولتی ورس مارول ایجاد کند. این تریلر همچنین نشان داد که پرونده مولتی ورس هنوز بسته نشده. نکته مهم اینجاست که اگر مولتی ورس دوباره ناپایدار شود، آیا فداکاری پیتر برای نجات مولتی ورس بی‌ارزش و بی‌فایده جلوه خواهد کرد؟

 

4-آیا ند در زمینه هنرهای جادویی پیشرفت خواهد کرد؟

ند لیدز جادوگر

در ابتدا وقتی ند گفت که در خانواده ای با پیشینه جادویی بزرگ شده، همه ما فکر میکردیم که این فقط یک شوخی است. اما او با باز کردن پورتال جادویی آن هم بدون هیچ آموزش قبلی، ثابت کرد که این موضوع فقط یک شوخی نیست. اگرچه ند در زمینه هنر های عرفانی مهارت کامل را نداشت اما پتانسیلی که او از خودش نشان داد، حتی دکتر استرنج را هم تحت تاثیر قرار داد. همه این اتفاقات نشان میدهند که ند ممکن است در زمینه هنر های ماورایی آینده ای داشته باشد و مارول اکنون قادر است که او را به چیزی فراتر از یک شخصیت مکمل و بهترین دوست اسپایدرمن تبدیل کند. بسیاری از طرفداران دوست دارند که دکتر استرنج دعوت نامه ای برای ند بفرستد. ولی در حال حاضر هیچکس نمیداند که این شخصیت در آیندهٔ MCU چه نقشی خواهد داشت.

 

3- آیا پیتر پارکر میتواند بدون هیچ گونه حمایت عاطفی به زندگی ادامه دهد؟

زن عمو می

بعد از کشته شدن زن عمو می و فراموشی دوستان پیتر پارکر، او حالا کاملا تنهاست. او فداکاری قهرمانانه ای برای محافظت از دنیا و عزیزانش انجام داد. اما به نظر میرسد که با انجام این کار، پیتر به نوعی نشاط و سرزندگی‌اش را از دست داده و تنها و منزوی شده است. راهی به خانه نیست به بهترین شکل ممکن نشان داد که هزینه قهرمان بودن چقدر سنگین است. به طور غم انگیزی، پیتر پارکر حالا فاقد هر گونه حمایت اجتماعی در جهان است و این یک مسئله جذاب از مسیر آینده مرد عنکبوتی است چراکه او حالا در آسیب پذیرترین زمان ممکن است. حتی نسخه های توبی مگوایر و اندرو گارفیلد هم در سخت ترین شرایط عزیزانی را داشتند که روی آنها حساب باز کنند اما اسپایدرمن تام هالند، تنهای تنهاست. بنابراین از این به بعد قهرمان بودن یک چالش جدید و سخت تر برای پیتر پارکر خواهد بود. در حال حاضر این پرسش ها مطرح‌اند که وقایع راهی به خانه نیست در آینده چه تاثیری روی پیتر پارکر خواهند گذاشت و آیا شخصیت های جدیدی برای کمک به او خواهند آمد؟

 

2- آیا مرد عنکبوتی دوباره با اونجرز ارتباط برقرار خواهد کرد؟

مرد عنکبوتی - اونجرز

متاسفانه طلسم دکتر استرنج روی اعضای اونجرز هم تاثیر گذاشته و تمام خاطرات آنها، در زمانی که هویت مخفی اسپایدرمن را می‌دانستند، از بین رفته است. اما این بدان معنا نیست که همه چیز دست رفته. اونجرز هنوز مرد عنکبوتی را می‌شناسند و به یاد دارند که در جنگ ابدیت و پایان بازی در کنار او جنگیدند، اما آنها دیگر پیتر پارکر را به یاد نمی‌آورند. بنابراین هنوز امیدی هست که اسپایدرمن دوباره با اونجرز رو ‌به رو شود. ولی حالا که پیتر پارکر سعی در حفظ هویت مخفی‌اش دارد، اوضاع برای او دشوارتر خواهد بود. از آنجا که رابطه پیتر با هپی هوگان کاملا از بین رفته و پیتر احتمالا دیگر مالکیت فناوری استارک را ندارد، او به احتمال زیاد حالا به عنوان دوست خوب محله به صورت انفرادی مشغول به مبارزه با جرم و جنایت خواهد شد. این بدان معناست که اونجرز در صورت نیاز به اسپایدرمن، در برقراری ارتباط با او، به مشکل برخواهند خورد.

 

1- چه زمانی مرد عنکبوتیِ تام هالند دوباره در MCU حاضر خواهد شد؟

اسپایدرمن 4

چند وقت پیش خانم «ایمی پاسکال» تهیه کنندهٔ طرف سونی در مصاحبه‌ای با فندانگو رسما تایید کرده که اسپایدرمن راهی به خانه نیست پایان کار مردعنکیونی در ام سی یو نیست: "این آخرین فیلمی نیست که قراره با مارول بسازیم... اين آخرین فیلم اسپایدرمن(راهی به خانه نیست) نیست! " "ما داریم آماده می‌شیم برای ساخت فیلم بعدی مردعنکبوتی با [بازی] تام هالند و [کمک و همراهی] مارول. ما در فکر اين سه فیلم هستم و هم‌اکنون سراغ سه [پروژه] بعدی می‌رویم. اين آخرین فیلم MCU ما نیست." البته خانم پاسکال مدتی بعد حرف هایش را پس گرفت و گفت که اگر به انتخاب او باشد، شراکت مارول و سونی ادامه خواهد یافت. با این حال، به نظر میرسد که مارول و سونی هر دو تمایل دارند که با یکدیگر همکاری کنند و اسپایدرمن MCU را در پروژه های بزرگتری قرار دهند. فروش تجاری که این شخصیت میتواند برای دیزنی به ارمغان بیاورد هم، این احتمال را تقویت میکند و بدون شک اسپایدی هنوز هم پول‌ ساز ترین شخصیت MCU است. ممکن است سونی هنوز برنامه مشخصی برای مرد عنکبوتی 4 نداشته باشد، اما دست کم ما می‌دانیم که اسپایدرمن حداقل در یک فیلم دیگر MCU حضور دارد. در ضمن، رئیس سونی یعنی آقای «تام راثمن» در مراسم افتتاحیه فیلم راهی به خانه نیست گفت که آنها یک شخصیت از مارول قرض گرفته اند (دکتر استرنج) و باید قرض خود رو پرداخت کنند. علاوه بر این ها، کوین فایگی هم رسما خبر ساخته شدن قسمت چهارم مردعنکبوتی تام هالند را تائید کرد. او گفت که آن‌ها در مرحله اولیه توسعه فیلم هستند و تام هالند قرار است در آثار MCU نیز حضور پیدا کند. او گفت که نمی‌خواهد هواداران دچار درگیری‌های عصبی پیش آمده همچون سال ۲۰۱۹ به دلیل دعوای سونی و دیزنی شوند.

بر اين اساس ما می‌دانیم که لااقل یک فیلم دیگر علاوه بر پروژه دیزنی پلاسی اسپایدرمن در دستور ساخت سونی و مارول قرار دارد و قطعا سه گانهٔ بعدی داخل MCU و در خلال رخدادهای فیلم‌های مارول قرار می‌گیرد. ضمن این‌که می‌دانیم فیلم‌های غیر اسپایدرمنی با شخصیب‌های اسپایدرمنی(!) نیز دیگر بی ربط به MCU نخواهند بود و فیلم موربیوس و البته فیلم دکتر استرنج در مولتی ورس جنون اين مهم را بیش از پیش مشخص خواهد.

 

کیارش یارویسی

(Kia Iron Man)

منبعscreenrant

All rights reserved © Spidey.ir 2021

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

نقد و بررسی فیلم "مرد عنکبوتی به خانه نیست" (SPIDER-MAN: NO WAY HOME)

10 اسپویل بزرگ فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست

7 نقطه قوت و 1 نقطه ضعف فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست"

هر آنچه که درباره "مرد عنکبوتی 4" می‌دانیم

تحلیل و بررسی دومین تریلر فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" + نکات جدید تبلیغات

10 فرضیه برتر هواداران (FAN THEORY) برای صحنه پس از تیتراژ فیلم "اسپایدرمن: راهی به خانه نیست"

داغ داغ! لینک دانلود نسخهٔ پرده ای با کیفیت بسیار بالا فیلم مردعنکبوتی راهی به خانه نیست منتشر شد!

تحلیل و بررسی نخستین تریلر فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست"

خبر داغ!! تریلر فیلم مردعنکبوتی به خانه نیست رکوردشکنی کرد!!

10 تئوری برتر هواداران پس از انتشار نخستین تریلر فیلم «مردعنکبوتی: راهی به خانه نیست»!

18 شایعه و خبر درباره شخصیت هایی که در فیلم «دکتر استرنج در مولتی‌ورس جنون» حضور خواهند داشت

داغ داغ! نخستین تریلر رسمی فیلم "مردعنکبوتی راهی به خانه نیست" منتشر شد! (دوبله فارسی اختصاصی اضافه شد)

داستان لو رفته از فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" که ممکن است واقعی باشد!

شرح جزئیات لو رفته از فیلمنامهٔ‌ فیلم "مردعنکبوتی ۳: راهی به خانه نیست"

مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست – 4 بازیگر تایید شده و 6 بازیگری که شایعه شده در این فیلم حضور خواهند داشت

10 تئوری بزرگ در‌باره‌ی فیلم «مردعنکبوتی: هیچ راهی به خانه نیست» که امکان دارد اتفاق بیفتند

10 چیزی که میخواهیم در قسمت سوم فیلم "مرد عنکبوتی" در MCU ببینیم!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Ahmadlalami
#1 Ahmadlalami 1400-09-28 15:39
مقاله بسیار خوبی بود تشکر از اقای یارویسی. از همین الان واقعاً منتظریم ببینیم پیتر پارکر چه آینده ای خواهد داشت به خصوص با این تحول بزرگ در پایان فیلم!
نقل قول کردن
BAdeadpool
#2 BAdeadpool 1400-09-28 16:50
سلام دست شما درد نکنه مقاله عالی بود
واقعا که این فیلم شاهکار بود
سوال دیگه ای هم که ذهن منو درگیر کرده این هست که ونوم از هویت پیتر خبر نداشت داشت؟؟ پس چطور به این دنیا اومد
این سوال در مورد الکترو هم صدق می کنه اگر اشتباه نکنم او هم نمیشناخت پیتر رو
نقل قول کردن
Amirreza-85
#3 Amirreza-85 1400-09-28 18:35
مقاله ی عالی بود خسته نباشید.این فیلم بهترین فیلمی بود که تا حالا دیدم(یکی از بهترین ها) خب حالا میخوام نظر خودمو درمورد جواب این سوالا بگم:
10-صد درصد.وگرنه پول مفت گیر نیاوردن که بدن به بازیگر بعد باهاش خدافظی کنن :lol:
9-این مورد واقعا منو تحت تاثیر قرار داد و اصلا حرفی درموردش ندارم :cry: فقط میتونم بگم درود بر مارول که تونست تو یک فیلم هم مارو بخندونه هم از ذوق به گریه بندازه و هم از ناراحتی.
8-نظری ندارم :-*
7-چیز قطعی نمیشه از الان گفت ولی به نظر من سیمبیوت ونوم توی آینده خیلی تاثیر داره.مثلا حضور کنال :D
6-منم با آقای یارویسی موافقم احتمالش کمه متاسفانه :-?
5-تازه این ناپایداری شروع شده بزارید یکمم ابر قهرمان و ابرشرور از دنیاهای دیگه بیان بعد :D
4-واسه اینم نظر خاصی ندارم ببخشید
3-این حرفو واقعا از ته قلبم میزنم.مطمئن باشید اسپایدر منمون به راهش ادامه میده.خصوصیت اسپایدرمن همینه مهم نیست چندبار زمین میخوره و ضربه هایی که بهش وارد میشه چقدر دردناکه مهم اینه که اون همیشه بلند میشه و با مشکلاتش میجنگه و ادامه میده.اسپایدرمنم ون دیگه مردی شده واسه خودش
2-خداکنه(مختصرتر از این جواب دیده بودید؟ :lol: )
1-معلوم نیست
این طولانی ترین کامنتم توی سایت بود اگه این کامنتمو کامل خوندید واقعا دمتون گرم ;-)
نقل قول کردن
amirfomic
#4 amirfomic 1400-09-28 19:32
سلام من چندتا سوال دارم ممنون می شم جواب بدید اول بگم که مقاله واقعا خوبی بود خسته نباشید.اول اینکه ما تو سریال لوکی فقط یک خط زمانی داشتیم که خط زمانی MCU بود (و البته انشعاباتش که TVA اون هارو حذف می کرد که آخرش رها شد) البته سیلوی و لوکی های دیگه هم بودن که از خط های زمانی دیگه بودن. الان سوالی که برام پیش می یاد اینکه TVA فقط رو MCU نظارت می کرد یا نه؟ چون ظاهرا آن شخص جاویدان چندتا خط زمانی رو نگه داشته بود و بقیه رو نابود کرده بود. یکی دیگه اینکه الان دنیای توبی مگوآیر و اندرو گارفیلد انشعابی از MCU هست یا کلا یه خط زمانی جداس؟ چون ما هم تو سریال وات ایف هم لوکی رو انشعابات کار می کردیم و هیج وقت یه خط زمانی جدا رو نشون نداده بود. یکی دیگه هم اینکه اثرات اینکه تو سریال لوکی انشعابات از خط قرمز رد شدن دقیقا باعث چه اتفاقی میشه؟ آیا فقط باعث تشکیل بی نهایت انشعاب میشه که دیگه نمیشه حذف کرد یا علاوه بر این انشعابات باعث به وجود اومدن خط های زمانی دیگه می شن ؟مثل به وجود آمدن دنیای توبی مگوآیر و اندرو گارفیلد. آخرین سوال من هم اینکه واچر فقط رو خط زمانی MCU و انشعاباتش نظارت می کرد یعنی هر خط زمانی یه واچر داره؟ ببخشید زیاد شد ولی واقعا ممنون میشم اگر جواب بدید
نقل قول کردن
Ilya202020
#5 Ilya202020 1400-09-28 20:53
در مورد مورد 6:
به گفته MyTimeToShine ، ( از اولین اینسایدر هایی که گفت توبی مگوایر و اندرو گارفلید در NWH هستن ) این آخرین باری نیست که ما این دو را در نقش اسپایدرمن میبینیم !
قبلا هم گفته بود که قرار بوده کریستن دانست و حتی اما استون در فیلم باشن اما به دلیل کرونا و سختی کار ، کوین فایگی برنامه را عوض کرده و میخواهد در پروژه ای دیگر از آنها استفاده کند !
نقل قول کردن
raya1979
#6 raya1979 1400-09-28 23:08
چه جمله ی پر از غصه ای: او حالا کاملا تنهاست :cry:
نقل قول کردن
THE AMAZING ACH20
#7 THE AMAZING ACH20 1400-09-29 00:05
یه سوال هم من دارم

آیا این همه رشته هایی که میستریو ، والچر، اسکورپیون ، شوکر ، مخترع مخوف و ... بافته بودند، پنبه شد؟

یه سوال دیگه هم دارم چرا نویسندگان برای نوشتن نحوه درمان ویلن ها اینقدر تنبل بودند ؟
نقل قول کردن
masiha_87
#8 masiha_87 1400-09-29 09:06
به نقل از THE AMAZING ACH20:
یه سوال هم من دارم

آیا این همه رشته هایی که میستریو ، والچر، اسکورپیون ، شوکر ، مخترع مخوف و ... بافته بودند، پنبه شد؟

یه سوال دیگه هم دارم چرا نویسندگان برای نوشتن نحوه درمان ویلن ها اینقدر تنبل بودند ؟

سلام، من احتمال میدم دلیل نشون ندادن شش خبیث، این بود که قراره تو mcu به صورت اوریجینال ببینیمشون. کلا پنج تا بودن دیگه درسته؟ خب شش خبیث mcu اینان:
۱. والچر
۲. شوکر
۳. اسکورپین
۴. مخترع مخوف (خیلی احتمالش کمه)
۵. میستریو (کلی مدرک دادن که زندس ولی خب اینم احتمالش خیلی خیلی خیلی کمه. ۰ در ۱۰۰!)
۶. ونوم
۷. یکی از دشمنای اسپایدی که شبیه مگس بود (نمیدونم کدوم بود، همونی که یه کاستوم بنفش بالدار میپوشه) حالا چرا میگم؟ چون توی یکی از کمیک های مارول که با محوریت اسپایدر_من mcu پخش شد، ما اون یارو مگسی رو دیدیم!
کلی خبیث دیگه هستن که میتونن وارد mcu بشن.
راستی یه نکته
پروفایلت خیلی اسپویل داره.
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#9 AmirhoseinJafari2005 1400-09-29 10:33
به نقل از raya1979:
چه جمله ی پر از غصه ای: او حالا کاملا تنهاست :cry:

این موضوع به حال و روز خودمون هم صدق می‌کنه... نه فقط برای کاراکتر های تخیلی...
نقل قول کردن
Amir-Hossein
#10 Amir-Hossein 1400-09-29 21:15
خیلی ممنون از آقای یارویسی بابت مقاله
اون صحنه که پیتر میره پیش ام جی تا بهش بگه اسپایدرمنه یکی از احساسی ترین صحنه های فیلم های مرد عنکبوتی هست از نظر من :cry: .بازی ویلم دفو همجوره عالی بود و کولاک کرد توی نو وی هوم. فقط یک سوال داشتم الکترو هویت پیتر رو میدونست؟ تا جایی من دیدم هویت پیتر رو نفهمید ممنون میشم اگر کسی میدونه بهم جواب بده مرسی.

در رابطه با ونوم به نظرم با یکی پیوند می خوره و تو اسپایدرمن 4
شاهد فایت ونوم و پیتر هستیم{احتمالا} اما مهم اینه که اگر قراره اون تیکه کوچولو با کسی پیوند بخوره کی می تونه میزبان سیمبیوت باشه؟ :o احتمالش هست فلش تامپسون باشه؟
اما به این فلش mcu اصلا نمیخوره :zzz
نقل قول کردن
Amirreza-85
#11 Amirreza-85 1400-09-30 10:55
من همیشه اون صحنه ی مرگ زن عمو می رو میبینم یه سوالی توی ذهنم اینجاد میشه.چرا بمب گابلینی به طرف می پرتاب شد و پیتر خیلیشو دفع کرد ولی می مرد ولی همون بمب دقیقا توی از چیز جادویی توی دست دکتر استرنج بود چیزیش نشد؟آخه از نظر مقاومت.مقاومت هدوشون در حد انسان معمولیه.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید