10 چیزی که میخواهیم در قسمت سوم فیلم "مرد عنکبوتی" در MCU ببینیم!

10 چیزی که میخواهیم اسپایدرمن 3 در قسمت سوم فیلم "مرد عنکبوتی" در MCU ببینیم!

فیلم "اسپایدرمن: دور از خانه" آنقدر خوب آنقدر برای قسمت بعد زمینه چینی انجام داد که نمیتونیم برای دیدن قسمت بعدی هیجان نداشته باشیم! این 10 مورد را دوست داریم حتما در قسمت سوم ببینیم!

 

10- اشاره به عمو بِن

عمو بن

ما نیاز داریم به اینکه به وجود عمو بن در دنیای اسپایدرمن اشاره ای بشه. تا به اینجا تونی استارک و هپی هوگان به نوعی به عنوان مرشد و راهنمای پیتر پارکر ظاهر شده اند و البته اشاراتی شده که اخیرا زن عمو می کسی را از دست داده است و همانطور که در این مقاله بهش اشاره شد پیتر پارکر از چمدانی استفاده کرد که حروف اول نام عمو بن رویش حک شده بود. ولی با وجود تمام این موارد هنوز به مرگ عمو بن در MCU اشاره مستقیمی نشده است و حالا که دیگه دنیای پیتر پارکر کاملا بهم ریخته بهترین وقتشه که به این موضوع اشاره بشه. مثلاً میشه زن عمو می درباره مرگ او با پیتر صحبت کنه یا اینکه دوتایی سری به قبر او بزنند. در هر حال عمو بن شخصیت بسیار مهمیه و باید بهش اشاره بشه چون بدون اون انگار یه چیزی لنگ میزنه.

 

9- کریون شکارچی!

کراون شکارچی

"آخرین شکار کریون" داستان برتری از اسپایدرمن است که اینجا ترجمه شده و با خودکشی یکی از خبیث های کلاسیک مرد عنکبوتی به نام «سرگی کریون اف» ملقب به «کریون شکارچی» به اتمام میرسه. داستان دارک و خفنی است و صحنه های جالبی مثل زنده به گور شدن مرد عنکبوتی داره. هر چقدر که فکرش رو میکنیم میبینیم کریون میتونه گزینه مناسبی برای فیلم بعدی باشه. چون الان که اسپایدرمن نوعی خلافکار به حساب میاد و براش برای قتل میستریو پاپوش دوخته شده پس میشه داستان را جوری جلو برد که مثلا دولت یا دیلی بیوگل و آقای جیمسون برای دستگیری او جایزه تعیین کنند. در نتیجه سرگی کریون اف وارد داستان بشه تا اسپایدرمن رو شکار کنه! از اون جالب تر اینه که نویسندگان و حتی کارگردان فیلم های اسپایدرمن در MCU بارها در مصاحبه های خود گفته اند دوست دارند در فیلم بعدی از کریون استفاده کنند. این با عقل جور درمیاد چون تا اینجا که مارول از خبیث هایی در MCU برای اسپایدرمن استفاده کرده که در فیلم های قبلی مورد استفاده قرار نگرفته اند و کریون هم همین طوره و میتونه برای مخاطبین سینما تازگی داشته باشه. از همه اینها گذشته ، چند روز پیش یک شایعه جالب در اینترنت منتشر شد که تایید میکرد کریون شکارچی دشمن فیلم بعدی اسپایدرمن است. طبق این شایعه او اهل واکاندا بوده و آخرین بازمانده قبیله ای است که به دستور خاندان سلطنتی واکاندا از این کشور تبعید شده بودند!!! بنابراین اگر اینطور باشه مارول میخواد کریون رو کاملا ربطش بده به MCU و دنیای فیلم "پلنگ سیاه"!

 

8- تیم آپی با دیگر قهرمانان MCU

مرد عنکبوتی ددپول

چه فایده ای داره شما در دنیای سینمایی معرکه مارول باشی ولی نتونی از مزایای آن بهره ببری؟ اصلا الان فیلم های سینمایی ابرقهرمانی بدون حضور دیگر شخصیت ها لطفی ندارند! مرد عنکبوتی در MCU هم فعلا از این مساله به خوبی بهره برده است و در "بازگشت به خانه" شاهد حضور بسیار موثر تونی استارک/مرد آهنی بودیم و البته در "دور از خانه" نیز نیک فیوری و ماریا هیل و اسکرال ها بودند. در قسمت سوم هم انتظار داریم یک قهرمان درجه یک مارول را ببینیم. سایت We Got This Covered چندی پیش خبر داغی را منتشر کرد مبنی بر اینکه در قسمت سوم فیلم اسپایدرمن شاهد حضور یکی از متحدین همیشگی او در دنیای کمیک یعنی مَت مورداک ملقب به «بی باک» (Daredevil) خواهیم بود! در واقع صحنه پس از تیتراژ جنجالی فیلم قبلی اسپایدرمن یعنی "دور از خانه" با فاش شدن هویت مخفی اسپایدرمن به دست میستریو همراه شد و در قسمت سوم او باید به کمک یک وکیل با این قضیه روبرو بشه و چه کسی بهتر از مت مورداک که هم وکیله و هم یک ابرقهرمان! این سایت همچنین گزارش داد که اولش مارول استودیوز گزینه دیگری به نام «جنیفر والترز» ملقب به «شی – هالک» (She-Hulk) را نیز مدنظر داشته چون او نیز در دنیای کمیک یک وکیل است ولی در نهایت مت مورداک را انتخاب کرده است (احتمالاً دلیلش این بوده که در دنیای کمیک مرد عنکبوتی و بی باک سابقه زیادی در همکاری با هم داشته اند و بسیاری از هواداران دوست دارند آنها را در کنار هم ببینند). همچنین پارسال خبری اومد که مارول میخواد ددپول را در قسمت سوم مرد عنکبوتی به MCU معرفی کنه! خبرش اینجاست . درسته که این خبرها تایید نشده اند و در حد شایعه هستند ولی در هر حال ما خواستار یک تیم آپ جالب دیگر بین تام هالند و دیگر قهرمانان مارول در قسمت سوم هستیم!

 

7- جر و بحث کلاسیک بین اسپایدی و جیمسون!

 جر و بحث کلاسیک بین اسپایدی و جیمسون!

هواداران مارول خیلی ذوق زده شدند وقتی که در صحنه پس از تیتراژ فیلم "دور از خانه" نه تنها وجود جی. جونا جیمسون در MCU تایید شد بلکه جی. کی. سیمونز افسانه ای هم برگشت تا نقشش رو بازی کنه. جیمسون یک بخش مهم از اسطوره مرد عنکبوتیه و سیمونز عالی این نقش رو بازی میکنه و ما خواستار دیدن کَل کَل های سنتی و دیدنی بین تام هالند و او هستیم! 

 

6- عقرب!

هواداران مرد عنکبوتی به خوبی با «مک گارگن» ملقب به عقرب (Scorpion) آشنا هستند. او در دنیای کمیک توسط جی جونا جیمسون فریب میخوره تا لباس عقرب رو بر تن کنه و بدین ترتیب به یکی از دشمنان مرد عنکبوتی تبدیل میشه. اما بعدا از جی جونا جیمسون هم کینه به دل میگیره . در هر حال، حالا که جیمسون وارد MCU شده میشه این داستان رو مورد اقتباس قرار داد. ضمن اینکه ما مک گارگن رو در فیلم "بازگشت به خانه" هم داشتیم و الان هم در زندانه! او از اسپایدرمن کینه به دل داره و کاملا آماده است تا ازش انتقام بگیره. بنابراین به راحتی جیمسون اگه بره سراغش حاضره لباس عقرب رو به تن کنه و با اسپایدرمن بجنگه. البته حتما لازم نیست جیمسون این کار رو بکنه. مثلا یک آدم مرموز میتونه در شرکتی مثل آزکورپ لباسی عقرب مانند تولید کنه و به او بده تا بره و اسپایدرمن رو شکار کنه (الانم که مرد عنکبوتی به عنوان قاتل میستریو مطرحه و منع قانونی هم برای این کار وجود نداره!). گزینه دیگر آقای «فینس میسون» ملقب به «مخترع مخوف» است که اتفاقا در فیلم "بازگشت به خانه" هم بود و جیمسون برای ساخت لباس عقرب میتونه به او هم مراجعه کنه. در هر حال عقرب از دشمنان باحال مرد عنکبوتیه و قبلا مبارزه اش را با مرد عنکبوتی در دنیای سینما ندیده بودیم و دوست داریم ببینیم! ضمن اینکه همانطور که در این مقاله گفتیم این شخصیت قرار بود در فیلم "سیلور & بلک" حضور داشته باشه ولی با کنسل شدن این فیلم حالا زمینه برای حضورش در MCU کاملا مهیاست.

 

5- خارج شدن پیتر و ام جی از فاز ماه عسل!

http://spidey.ir/images/img/content/homecoming-2/review/farfromhome009.jpg

در فیلم "مرد عنکبوتی: دور از خانه" دیدیم که پیتر و ام. جی. سرانجام به هم رسیدند. در پایان این فیلم آنها را دیدیم که با هم نوعی قرار گذاشتند و با هم در آسمان شهر تاب خوردند و همه چیز به نظر گل و بلبل میاد. ولی مثل همه روابط اونم روابط کمیک بوکی ، این تازه فاز ماه عسله و در نهایت گسل های این رابطه هم آشکار خواهند شد! قسمت بعدی فرصت عالی داره تا از پایان خوش مرد "دور از خانه" برای پیتر و ام. جی. برای شروع مشکلات بین آنها بهره برداری کنه. و یه چیزی بهم میگه که این ام.جی اسرار زیادی داره که برملا خواهند شد. حالا که پیتر باید از دست قانون فرار کنه و داره تلاش میکنه خودش رو تبرئه کنه پس ام.جی هم متوجه خواهد شد که دوست دختر یک ابرقهرمان بودن چه خطراتی داره!

 

4- واکنش فلش به اینکه پیتر همون اسپایدرمنه!

 واکنش فلش به اینکه پیتر همون اسپایدرمنه!

شاید در ظاهر فلش تامپسونی که نقشش رو تونی ریوولوری در MCU بازی میکنه با نسخه کمیک بوکی خودش فرق داشته باشه ولی در عمل خودشه چون همون کارکرد و function رو داره یعنی جهنم کردن زندگی پیتر پارکر منتهی در قرن بیست و یکم روش های اذیت کردن و قلدری فرق کرده و این فلش تامپسون هم همین طوره (انصافا بامزه تر از نسخه های دیگر هم هست!) ضمن اینکه او درست مثل کمیک بوک ها علیرغم اینکه از پیتر پارکر متنفره ولی عاشق مرد عنکبوتیه و فَن درجه یک او محسوب میشه. و حالا که هویت مخفی اسپایدرمن فاش شده و میفهمه پسری که اینهمه سال داشته اذیتش میکرده همون قهرمان محبوبشه پس دیدن واکنش او واقعا میتونه تماشایی باشه. ضمن اینکه میتونه رابطه بین پیتر و فلش رو درست مثل دنیای کمیک بوک ها وارد فاز تازه و هیجان انگیز تری کنه.

 

3- ادامه رابطه زن عمو می و هَپی هوگان

  ادامه رابطه زن عمو می و هپی هوگان

اینکه نوعی رابطه رومانتیک بین بهترین دوست تونی استارک و زن عموی پیتر وجود داشته باشه و ادامه ش بدن در واقع شیوه ای زیرکانه و البته جالب است برای اینکه هپی هوگان را همچنان در MCU نگه داشت. البته مِی هم حقشه خوشبخت باشه (!). ضمناً، لحظات بین هپی و پیتر فوق العاده هستند و باید قبول کنید که می و هوگان یکی از اون غافلگیرکننده ترین زوج های MCU را تشکیل دادند. همچنین پیتر الان شاید بیش از هر موقع دیگر به هپی نیاز داره تا بتونه تا زمانی که خودش رو تبرئه میکنه به قول معروف چراغ خاموش حرکت کنه .

 

2- پرداختن بلافاصله به عواقب رخدادهای مهم فیلم قبل

در اولین صحنه پس از تیتراژ فیلم "دور از خانه" که به عقیده خیلی ها بهترین صحنه پس از تیتراژ تاریخ سینماست، شاهد بودیم که وب سایت دیلی بیوگل یک ویدئوی انحصاری را پخش میکنه که در آن میستریو در یک ویدئوی جعلی ادعا میکنه توسط اسپایدرمن کشته شده . میستریو سپس به همه میگه که اسپایدرمن، پیتر پارکره! همین باعث شد یک عالمه سئوال در ذهن ما نقش ببنده. مثلا آیا کسی باور خواهد کرد که یک پسر دبیرستانی اسپایدرمنه؟ حالا که میستریو، اسپایدرمن رو قاتل خودش معرفی کرده پس آیا تحت تعقیب و پیگرد قانون قرار میگیره؟ چه بر سر نزدیکان و دوستان پیتر پارکر میاد و آیا دشمنان او سراغ آنها میروند؟ قهرمانان دیگر چه واکنشی به این موضوع نشان میدهند؟ و ... ما میخواهیم فیلم سوم بلافاصله وارد اصل مطلب شود و به تمام سوالات پاسخ دهد!

 

1- شش خبیث!

 

شایعاتی بود مبنی بر اینکه یکی از صحنه های پس از تیتراژ فیلم "مرد عنکبوتی: دور از خانه" مربوط به تشکیل گروه معروف "شش خبیث" خواهد بود ولی اینطور نشد. اما سالهاست که زمزمه حضور این تیم در فیلم های سینمایی مرد عنکبوتی به گوش میرسه و هواداران هم بسیار برای دیدن حمله دسته جمعی تعدادی از دشمنان مرد عنکبوتی به او شوق دارند. الان شاید بهترین زمان است برای دیدن شش خبیث چون جو عمومی پس از خبر کشته شدن میستریو به دست اسپایدرمن به شدت علیه او شده است و والچر و میستریو و شوکر و مخترع مخوف و احتمالا عقرب اون بیرون منتظر گرفتن انتقام از مرد عنکبوتی هستند و فقط کافیه یک خبیث بزرگ مثل نورمن آزبورن یا دکتر اختاپوس اونا رو رهبری کنه تا شش خبیث شکل بگیره و به اسپایدرمن حمله کنند. یالا دیگه سونی! سالهاست میخوای شش خبیث رو به ما نشون بدی و قسمت سوم بهترین فرصته!

 

سارا عفتی

سارا عفتی

All rights reserved © Spidey.ir 2020

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 سئوالی که پس از دیدن فیلم "اسپایدرمن: دور از خانه" در ذهن ما ایجاد شد!

10 خط داستانی که مارول و سونی میتوانند برای دنباله فیلم "مرد عنکبوتی: دور از خانه" مورد استفاده قرار دهند

ایستر اِگ (EASTER EGG) ها و اشارات فیلم "مرد عنکبوتی: دور از خانه"

نقد و بررسی فیلم "مرد عنکبوتی: دور از خانه"

۱۰ لحظه از مردعنکبوتی در MCU که نشان می‌دهد او بهترین است!

 15 خبر و شایعه ای که درباره فاز 4 دنیای سینمایی مارول میدانیم!

10 چیزی که انتظار داریم در انیمیشن " اسپایدرمن: به درون دنیای عنکبوتی 2" ببینیم!

10 ویلنِ مربوط به اسپایدرمن که دوست داریم آن‌ها را در آینده‌ی MCU ببینیم

10 داستان مارول که شما را برای فاز چهارم MCU آماده میکنند

10 شایعه و فرضیه ای که برای فیلم "ونوم 2: بگذارید کارنیج بیاید" مطرح شده است!

معرفی تمام شخصیت‌های احتمالی و تأییدشدهٔ جدید آثار آیندهٔ دنیای سینمایی مارول!

شایعه داغ: ددپول در دنباله فیلم "مرد عنکبوتی: دور از خانه" حضور خواهد داشت!

ایستر اگ(EASTER EGG)ها و اشارات فیلم "مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه"

10 لحظه فوق العاده ای كه امیدواریم در فیلم های بعدی مرد عنكبوتی ببینیم!

10 حقیقتی که باید درباره "عمو بن" (UNCLE BEN) بدانید

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Mr. Doctor
#1 Mr. Doctor 1399-06-17 12:44
سلام.مقاله عالی بود مثل همیشه.
واقعا برای همه ی این گزینه ها مشتاقم،ولی بیشتر برای شمارهای8و7.تیم اپ بین اسپایدی و دردویل خیلی هیجان انگیز میتونه باشه،مخصوصا با مزه پرونی های پیتر!
البته دوست دارم پای کلون های مهم پیتر،مخصوصا بن رایلی،بهmcuباز بشه.
نقل قول کردن
O.P.M
-1 #2 O.P.M 1399-06-17 12:45
مرسی از خانم عفتی برای این مقاله،مقاله خوبی بود.
یکی از چیز هایی که من دوست دارم و خیلیا دوست دارن اینو تو قسمت سوم ببینن مستقل بودن پیتره.چون زیر سایه تونی بود و الان بعد از مرگ تونی احتمال این بیشتره.
پیتر قبل تر مرگ تونی یجورایی مثل فلش تو جاستیس لیگ بود،منظورم اینه که هیچ تجربه ای نداشت و باید به مرور زمان به نظرم این درست بشه.یعنی کارکشته تر باشه و به عنوان یه قهرمان مستقل و خوب تو ببینیمش نه جوری قبلا به صورت دستیار دیدیم.
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#3 Ehsan Spider 1399-06-17 12:59
مقاله خوب و فوق العاده ای بود .
من بیشتر دوست دارم گربه سیاه و جسیکا درو رو توی mcu ببینم .
نقل قول کردن
mtm
#4 mtm 1399-06-17 13:10
به نقل از O.P.M:
یعنی کارکشته تر باشه و به عنوان یه قهرمان مستقل و خوب تو ببینیمش نه جوری قبلا به صورت دستیار دیدیم.

خب پس معلومه شما فیلم های قبلی رو اصلا خوب متوجه نشدی چون پیتر اصلا یه دستیار نبود. او خود شو با لباس خودش والچر را شکست داد و خودش و بدون عینک تونی میستریو رو شکست داد
پیتر بی تجربه بود که باید هم باشه و داره به بلوغ و تجربه و استقلال میرسه. ولی اصلا و به هیچ وجه زیر سایه تونی نبود چون تم فیلم اول و دوم همین بود: suit doesn't make a man
من خواهش میکنم دوستان هر چی که ممکنه تو سایتا و کانالای دیگه درباره مرد عنکبوتی mcu میشنون رو همین جوری چشم و گوش بسته قبول و تکرار نکنن . یه کم دقت کنید . ما هم این همه مقاله نوشتیم و همه چیز رو توضیح دادیم. و البته الان قرن 21 هستش . انتظار نداشته باشید پیتر مثل دهه 60 میلادی تنها تو گوشه خونه ش لباسش رو بسازه و با هیشکی تعامل نداشته باشه. این خیلی غیر و اقعی هستش و اتفاقا من اعتقاد دارم دو فیلم قبلی بسیار ملموس بود و به حای تکرار دقیق کمیک های قدیمی اسپایدرمن به "ذات" و "جوهره" شخصیت پیتر پارکر وفادار بودن و اونا رو برای تماشاچی مدرن به روز کردن بدون اینکه جوهره این شخصیت ضربه وارد کنند
نقل قول کردن
ironman
#5 ironman 1399-06-17 13:25
واقعا جای شش خبیث خالیه بنظرم خوبه که باشن و حتی در کنار مرد عنکبوتی دردویل هم باشه خیلی جالب میشه
نقل قول کردن
cap
#6 cap 1399-06-17 13:32
من توی مقاله ۲۰ فیلم احتمالی بعدی مارول یک نظریه درباره فیلم سوم اسپایدرمن دادم. میتونید برید و بخونید و نظر بدید.
مثل همیشه عالی بودید.
نقل قول کردن
Xtriwer
#7 Xtriwer 1399-06-17 14:05
امیدوارم که طلسم قسمت سوم های مرد عنکبوتی شکسته بشه
نقل قول کردن
goblin hunter
#8 goblin hunter 1399-06-17 14:25
سلام مقاله ی عالی بود من خیلی دوست دارم تیم اپ بی باک ددپول و اسپایدی علیه شش خبیس بجنگند کی ایه که نخواد
نقل قول کردن
melika amini
#9 melika amini 1399-06-17 14:45
خیلی ممنون از مقاله ی خوبتون . واقعا امیدوارم نورمن و هری رو تو mcu ببینم چون به نظر من بدون اونا یه چیزی تو فیلم کمه و با وجود اونا این جذابیت و هیجان فیلم از اینی که هست بیشتر میشه
نقل قول کردن
ARSHIA.Y.M
#10 ARSHIA.Y.M 1399-06-17 15:18
به نقل از mtm:
به نقل از O.P.M:
یعنی کارکشته تر باشه و به عنوان یه قهرمان مستقل و خوب تو ببینیمش نه جوری قبلا به صورت دستیار دیدیم.

خب پس معلومه شما فیلم های قبلی رو اصلا خوب متوجه نشدی چون پیتر اصلا یه دستیار نبود. او خود شو با لباس خودش والچر را شکست داد

خب والچر رو با لباس قدیمیش شکست داد چون تونی ازش لباس رو گرفته بود. ولی اونقدر ها هم دیگه زیر سایه استارک نبود الان داره پیشرفت میکنه ولی هنوز باید یکم سیر تکاملش سرعتش بیشتر شه
نقل قول کردن
ilya
#11 ilya 1399-06-17 15:28
سلام به اعضای گل سایت
خیلییی عالی بود از اون مقاله های هیجان انگیز بود چقدر باحال میشه جر و بحث بامزه بین پیتر و جیمسون رو ببینیم ولی من فکر میکنم شش خبیث واسه پروژه های دیگه باشه احتمالا آخرین فیلم اسپایدرمن در mcu ( وای الان که بهش فکر میکنم چقدر دردناکه فکرش رو بکنین mcu به پایان برسه )
خیلی ممنون از خانم عفتی و سایر اعضای سایت
نقل قول کردن
mtm
#12 mtm 1399-06-17 15:30
به نقل از ARSHIA.Y.M:
به نقل از mtm:
به نقل از O.P.M:
یعنی کارکشته تر باشه و به عنوان یه قهرمان مستقل و خوب تو ببینیمش نه جوری قبلا به صورت دستیار دیدیم.

خب پس معلومه شما فیلم های قبلی رو اصلا خوب متوجه نشدی چون پیتر اصلا یه دستیار نبود. او خود شو با لباس خودش والچر را شکست داد

خب والچر رو با لباس قدیمیش شکست داد چون تونی ازش لباس رو گرفته بود. ولی اونقدر ها هم دیگه زیر سایه استارک نبود الان داره پیشرفت میکنه ولی هنوز باید یکم سیر تکاملش سرعتش بیشتر شه

دقیقا همین طور چون ازش گرفته و از نظر داستانی در وضعیتی قرار گرفت که باید به خودش اتکا میکرد و این کارو کرد. چون قرار بود تم داستان این باشه که مرد عنکبوتی متکی به لباسش نیست. و لباسش هم توسط استارک ساخته شده بود و با این نکته میخواستن بگن که بهش متکی نیست.
الانم سیر تکاملی اش خوبه . لزومی نداره نگرانش باشی ;-) درست مثل هری پاتر. یادته که؟ در پایان دو فیلم اول (که هر قسمتش تقریبا سه ساعت بود) تازه فهمیده بود چی به چیه!
ولی در پایان دور از خانه کاملا مشخص بود رشد کرده. پسری که جلوی هپی زار میزد تونست بر میستریویی غلبه کنه که یه ارتش ازش پشتیبانی میکردن
نقل قول کردن
kavtalib
#13 kavtalib 1399-06-17 15:34
مقاله فوق العاده بود و به نظر من توش به بیشتر چیزا اشاره شده بود البته من خودم دلم می خواد کریون شکارچی بیاد تا شش خبیث البته که ما همه شش خبیث رودوست داریم و خیلیم می وایم که اونا رو تو mcuببینیم اما الان به نظر من نمی تونه خودش رو خوب نشون بده و اگه ما تو فیلمای بعدی کم کم باهاشون اشنابشیم و بعد به صورت گروه ببینیم بهتره در حال حاضرم که مرد عنکبوتی بادشمنان زیادی روبرونبوده که بخواد الان براش دردسر درست کنن چون تو بازگشت به خانه والچر هویت مخفیش رو فهمیده بود و میستریو همتو دور از خانه می دونست پیتر پارکر مردعنکبوتیه پس فقط نحوه زندگیش عوض میشه و زیاد نمیشه روی دشمنان اصلی حساب کرد پس به نظرمن بهتره که بیشتر تمرکز روی کریون باشه البته که تازگیا شایعه شده که بازیگر نقش ریک فلگ تو جوخه انتحار قراره نقششو بازی کنه
نقل قول کردن
AVENGERS
#14 AVENGERS 1399-06-17 15:56
مقاله فوق العاده ای بود.
خودم که دوست دارم کریون شکارچی تو قسمت سوم باشه.
بنظرتون ممکنه پیتر در پایان قسمت سوم و وقتی که میبینه خانواده و دوستانش در خطر هستند بره پیش دکتر استرنج و ازش بخواد طلسمی رو اجرا کنه که همه هویتش رو فراموش کنند؟درست مثل کمیک.
نقل قول کردن
slade wilson
#15 slade wilson 1399-06-17 16:13
ممنون از خانوم عفتی بخاطر این مقاله زیبا راستش بنظرم شش خبیث پتانسیل بالایی دارن برای حضور در فیلم ها منم خیلی دوست دارم کریون شکارچی رو ببینم دشمنه خیلی باحالی است راستی استاد شما در قسمت سوم دوست دارین کدوم ویلن باشه چون نظر شما خیلی برام مهمه :-)
نقل قول کردن
Captain-spidey
#16 Captain-spidey 1399-06-17 16:54
مرسی خانم عفتی مقاله مقل همیشه عالی بود
در مورد شش خبیث که واقعا کدوم طرفدار اسمایدی هست که دوست نداشته باشه این گروه رو ببینه تو سینما
ولی خوب ترسی که من دارم اینکه بشه مثه فیلم اخر ریمی یعنی ما تا الان والچر و میستریو و مخترع مخوف و شوکر رو دیدیم و باهاشون اشنا هستیم ولی خوب اگه بخوایم مثلا کریون و عقرب و نورمن رو تو یه فیلم معرفی کنیم یه کم ممکنه ناجور بشه مخصوصا اگه بخوایم بی باک رو هم ببینیم :o
اگه تو فیلم بعد فقط بی باک و نورمن "یا" کریون رو ببینیم و این مقدمه ای باشه برای فیلم چهارم(اگه ساخته بشه) اینطوری ووقعا جذاب تره
پ.ن:ببخشید در مورد حظود گوئن در فیلم چیزی صحبت نشده اگه شده که میشه بگید چون من اصلا خوشم نمیاد اگه قرار باشه گوئن رو تو فیلم بعد ببینیم :-*
نقل قول کردن
kavtalib
#17 kavtalib 1399-06-17 17:08
به نقل از AVENGERS:
مقاله فوق العاده ای بود.
خودم که دوست دارم کریون شکارچی تو قسمت سوم باشه.
بنظرتون ممکنه پیتر در پایان قسمت سوم و وقتی که میبینه خانواده و دوستانش در خطر هستند بره پیش دکتر استرنج و ازش بخواد طلسمی رو اجرا کنه که همه هویتش رو فراموش کنند؟درست مثل کمیک.

تو کمیک که فکر کنم بعد از اتفاقات کمیک جنگ داخلی رفت پیش مفیستو اما با توجه به شرایط فعلی mcu دکتراسترنج بهترین گزینه است
تاریخ های جدید اکران فیلم های مارول رو من تو اینترنت پیدا نکردم میشه یکی بگه بلک ویدو و مردعنکبوتی کی اکران میشن؟
و دیگه چه فیلمایی امسال اکران میشن؟این کرونا همه چیو به همم ریخته
نقل قول کردن
super spider
#18 super spider 1399-06-17 17:27
سلام فک کنم فلش واکنشش این باشه که به اسپایدرمنم فحش بده :D
نقل قول کردن
cap
#19 cap 1399-06-17 17:29
به نقل از super spider:
سلام فک کنم فلش واکنشش این باشه که به اسپایدرمنم فحش بده :D

دقیقا :D
این حتی میتونه آماده باشی برای تبدیل شدن فلش به مامور ونوم شود!!
نقل قول کردن
Aref TMNT Spidey
#20 Aref TMNT Spidey 1399-06-17 18:08
درود بر همه کاربران سایت اسپایدی خانم عفتی عالی بود من خودم اومدن هری و شش خبیث و گرین گابلین رو دوست دارم و به نظرم باید خبیث های جدیدی هم تو این فیلم یا فیلم های بعدی باشند چون به نظر من این خبیث ها خیلی خوبن ولی خبیث های جدیدی بیارن جذاب تر میشه.
یه چیز دیگه شما موافق قهرمان شدن هری آزبورن هستید؟
یا قهرمان شدن دکتر اختاپوس؟
من تیم آپ اسپایدی و دکی استرنج رو هم خیلی دوست دارم.
نقل قول کردن
Matingh
#21 Matingh 1399-06-17 18:47
بازم مقاله خفن :lol: این بار خانم عفتی ،دستتون درد نکنه واقعا.
اگه گزینه ۱ اتفاق بیفته که شاهکاره تنها چیزی این همه سال براش صبر کردم دقیقا گزینه یکه.
اگه گزینه ۷ هم بشه حتما سکانس های ماندگاری ازش درمیاد 8)
نقل قول کردن
AVENGERS
#22 AVENGERS 1399-06-17 18:58
به نقل از kavtalib:
به نقل از AVENGERS:
مقاله فوق العاده ای بود.
خودم که دوست دارم کریون شکارچی تو قسمت سوم باشه.
بنظرتون ممکنه پیتر در پایان قسمت سوم و وقتی که میبینه خانواده و دوستانش در خطر هستند بره پیش دکتر استرنج و ازش بخواد طلسمی رو اجرا کنه که همه هویتش رو فراموش کنند؟درست مثل کمیک.

تو کمیک که فکر کنم بعد از اتفاقات کمیک جنگ داخلی رفت پیش مفیستو اما با توجه به شرایط فعلی mcu دکتراسترنج بهترین گزینه است
تاریخ های جدید اکران فیلم های مارول رو من تو اینترنت پیدا نکردم میشه یکی بگه بلک ویدو و مردعنکبوتی کی اکران میشن؟
و دیگه چه فیلمایی امسال اکران میشن؟این کرونا همه چیو به همم ریخته


اگه اشتباه نکنم تو یکی از مقالات سایت خوندم که پیتر از دکتر استرنج کمک میگیره تا هویتش رو از ذهن مردم پاک کنه و حتی مری جین هم قرار بود فراموش کنه که یهو نظر پیتر عوض شد و مری جین رو آورد داخل اون حبابی که دکتر استرنج درست کرده بود.

تقریبا همچین چیزی بود.دقیق یادم نیست خیلی وقت پیش خوندم.

درمورد تاریخ ها هم منم همشون رو یادم رفته :oops:

کرونا همه برنامه هارو بهم ریخت.تنها چیزی که عقب نیوفتاد انیمیشن ویزاردز بود که تو نتفلیکس پخش شد.فکر کنم یه سری کمیک هم از مجموعه قبلیش چاپ شده ولی من که نتونستم فایلش رو تو اینترنت پیدا کنم
نقل قول کردن
hassan91
#23 hassan91 1399-06-17 19:36
به احتمال زیاد مارول بازم از ویلنهایی استفاده میکنه که قبلا ازشون تو سینما استفاده نشده. کریون و عقرب هم محتملترین گزینه ها هستن. یه ایستراگ از نورمن آزبورن تو فیلم دور از خانه بود ولی احتمالش بازم کمه که حضور داشته باشه. (از قرداد سونی و دیزنی خبر دار نیستیم. اصن معلوم نیست که سونی بخواد ادامه بده یا نه).
باید به حضور اسکرالها تو فیلم قبلی اسپایدی هم اشاره کرد. شاید هم شیلد با اسکرالها به مدد اسپایدی بیان.
نقل قول کردن
slade wilson
#24 slade wilson 1399-06-17 20:16
به نقل از hassan91:
به احتمال زیاد مارول بازم از ویلنهایی استفاده میکنه که قبلا ازشون تو سینما استفاده نشده. کریون و عقرب هم محتملترین گزینه ها هستن. یه ایستراگ از نورمن آزبورن تو فیلم دور از خانه بود ولی احتمالش بازم کمه که حضور داشته باشه. (از قرداد سونی و دیزنی خبر دار نیستیم. اصن معلوم نیست که سونی بخواد ادامه بده یا نه).
باید به حضور اسکرالها تو فیلم قبلی اسپایدی هم اشاره کرد. شاید هم شیلد با اسکرالها به مدد اسپایدی بیان.

اگه عقرب باشه خیلی جالب میشه فکرشو بکن کارآگاهی که آزمایشاتی روش انجام میدن و یک لباس عقرب گیرش میاد که ازش جدا نمیشه و فکر می‌کنه تقصیر اسپایدرمنه واقعا جالب میشه
نقل قول کردن
O.P.M
#25 O.P.M 1399-06-18 08:59
به نقل از mtm:
به نقل از O.P.M:
یعنی کارکشته تر باشه و به عنوان یه قهرمان مستقل و خوب تو ببینیمش نه جوری قبلا به صورت دستیار دیدیم.

خب پس معلومه شما فیلم های قبلی رو اصلا خوب متوجه نشدی چون پیتر اصلا یه دستیار نبود. او خود شو با لباس خودش والچر را شکست داد و خودش و بدون عینک تونی میستریو رو شکست داد
پیتر بی تجربه بود که باید هم باشه و داره به بلوغ و تجربه و استقلال میرسه. ولی اصلا و به هیچ وجه زیر سایه تونی نبود چون تم فیلم اول و دوم همین بود: suit doesn't make a man
من خواهش میکنم دوستان هر چی که ممکنه تو سایتا و کانالای دیگه درباره مرد عنکبوتی mcu میشنون رو همین جوری چشم و گوش بسته قبول و تکرار نکنن . یه کم دقت کنید . ما هم این همه مقاله نوشتیم و همه چیز رو توضیح دادیم. و البته الان قرن 21 هستش . انتظار نداشته باشید پیتر مثل دهه 60 میلادی تنها تو گوشه خونه ش لباسش رو بسازه و با هیشکی تعامل نداشته باشه. این خیلی غیر و اقعی هستش و اتفاقا من اعتقاد دارم دو فیلم قبلی بسیار ملموس بود و به حای تکرار دقیق کمیک های قدیمی اسپایدرمن به "ذات" و "جوهره" شخصیت پیتر پارکر وفادار بودن و اونا رو برای تماشاچی مدرن به روز کردن بدون اینکه جوهره این شخصیت ضربه وارد کنند



بله. حرف شما درسته نظرم نظر چرتی بود :-|
نقل قول کردن
king spidey 2
#26 king spidey 2 1399-06-18 11:01
نورمن آزبورن/گرین گابلین رو از قلم انداختید
ایکاش تیم آپ ددپول و اسپایدی رو ببینیم
شش خبیث هم این فیلم نه ولی فیلم بعدی شاید
یه احتمال کوچیکی هم وجود داره که فیلم های سونی به mcu ربط پیدا کنه و اونموقع کلا شرایط عوض میشه به شخصه خیلی دوست دارم ونوم 2 به اسپایدرمن مارول ربط پیدا کنه اونجوری قسمت 4 اسپایدی کنال رو میبینیم :lol: :lol:
نظرتون چیه؟؟
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#27 Ehsan Spider 1399-06-18 11:03
من بیشتر دوست داشتم که پیتر توی این فیلم یک تیم آپ با بلک ویدو یا فلیشا هاردی داشته باشه .

جناب استاد ترابی شایعاتی وجود داره که بلک ویدو در آخر فیلم خودش میمیره. به نظرم حیفه واقعا . هم بازیگرش خوب بود هم شخصیت خیلی محبوب شد . یعنی اون میمیره ؟ نظر شما چیه استاد ترابی ؟
نقل قول کردن
mtm
#28 mtm 1399-06-18 11:18
به نقل از Ehsan Spider:


جناب استاد ترابی شایعاتی وجود داره که بلک ویدو در آخر فیلم خودش میمیره. به نظرم حیفه واقعا . هم بازیگرش خوب بود هم شخصیت خیلی محبوب شد . یعنی اون میمیره ؟ نظر شما چیه استاد ترابی ؟

اخر فیلم خودش که بعید میدونم بمیره چون قراره تو آینده یعنی تو فیلم اندگیم بمیره دیگه، نه؟
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#29 Ehsan Spider 1399-06-18 12:47
به نقل از mtm:
به نقل از Ehsan Spider:


جناب استاد ترابی شایعاتی وجود داره که بلک ویدو در آخر فیلم خودش میمیره. به نظرم حیفه واقعا . هم بازیگرش خوب بود هم شخصیت خیلی محبوب شد . یعنی اون میمیره ؟ نظر شما چیه استاد ترابی ؟

اخر فیلم خودش که بعید میدونم بمیره چون قراره تو آینده یعنی تو فیلم اندگیم بمیره دیگه، نه؟

اینو نمی‌دونستم ولی حیفه . خداکنه نویسنده ها نظرشونو عوض کنن . ممنون که توجه میکنید .
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#30 Ehsan Spider 1399-06-18 15:40
درسته استاد، توی اندگیم خودشو قربانی می‌کنه .
ولی ای کاش توی ادامه یه جوری به زندگی برگردوننش .
حیف میشه .
نقل قول کردن
Tadashi hamada
-1 #31 Tadashi hamada 1399-06-23 01:06
البته چیزی که همه هوادارای اسپایدرمن بیشتر از همه براش مشتاقن ، اینه که تو قسمت سوم فیلم کاملا در اختیار اسپایدرمن باشه.
طی دو فیلم قبلی فایگی به طرز مذبوحانه ای سعی کرد کرکترهای مکمل اسپایدرمن رو از نسخه کمیکیشون متمایز کنه ، تا صورتی که سونی زد به سرش خودش اسپایدرمن تام هالند رو ادامه بده ، به بم بست بخوره (چون سونی حق اقتباس از کرکترهای اسپایدرمنو داره ولی اکثر شخصیت های مکمل اسپایدی تو Mcu هیچ صنمی (چه ظاهری چه شخصیت) با همتای کمیکیشون ندارن!!)
از طرفی ٢ فیلم قبلی اسپایدرمن بعد از مهم ترین وقایع Mcu ( منحل شدن انتقامجویان در Civil War - مرگ و بازگشت نیمی از جهان در End Game/infinity war ) جریان داشتن و تحت تاثیر اونا بودن (اورجین والچر که کلا تحت تاثیر انتقامجویان ٢۰۱٢ بود!) ، در حالی که فیلمای اسپایدرمن باید مثل "دکتر استرنج" یا 'نگهبانان کهکشان" داستان خودشون رو روایت میکردن
حالا خودتون حساب کنید در کنار همه اینا ، همه ویلنای اسپایدرمنم اول با استارک مشکل داشتن بعد گذرشون به پارکر خورد!
یاد Spectacular spiderman واقعا به خیر...
نقل قول کردن
mtm
#32 mtm 1399-06-23 07:28
به نقل از Tadashi hamada:
البته چیزی که همه هوادارای اسپایدرمن بیشتر از همه براش مشتاقن ، اینه که تو قسمت سوم فیلم کاملا در اختیار اسپایدرمن باشه.
طی دو فیلم قبلی فایگی به طرز مذبوحانه ای سعی کرد کرکترهای مکمل اسپایدرمن رو از نسخه کمیکیشون متمایز کنه ، تا صورتی که سونی زد به سرش خودش اسپایدرمن تام هالند رو ادامه بده ، به بم بست بخوره (چون سونی حق اقتباس از کرکترهای اسپایدرمنو داره ولی اکثر شخصیت های مکمل اسپایدی تو Mcu هیچ صنمی (چه ظاهری چه شخصیت) با همتای کمیکیشون ندارن!!)
از طرفی ٢ فیلم قبلی اسپایدرمن بعد از مهم ترین وقایع Mcu ( منحل شدن انتقامجویان در Civil War - مرگ و بازگشت نیمی از جهان در End Game/infinity war ) جریان داشتن و تحت تاثیر اونا بودن (اورجین والچر که کلا تحت تاثیر انتقامجویان ٢۰۱٢ بود!) ، در حالی که فیلمای اسپایدرمن باید مثل "دکتر استرنج" یا 'نگهبانان کهکشان" داستان خودشون رو روایت میکردن
حالا خودتون حساب کنید در کنار همه اینا ، همه ویلنای اسپایدرمنم اول با استارک مشکل داشتن بعد گذرشون به پارکر خورد!
یاد Spectacular spiderman واقعا به خیر...

نظر شما کاملا غلطه. از نظر خط روایی و داستانی اگر بخواهیم حساب کنیم منطقی نیست که بچه دبیرستانی دشمن خاص خود رو داشته باشه چون پیتر هنوز به طور تمام عیار مرد عنکبوتی نشده و هنوز تحت نظر تونی و هپی هستش (ابتدای فیلم هوم کامینگ هم دیدیم که منتظره تا اونا بهش خبر بدن و البته به سبک خودش داره همچنان به مردم شهر کمک میکنه ولی مساله اینه که ویلنی سر راهش سبز نشده و مطمئنم اگه میشد نیازی به داشتن مجوز تونی یا هپی برای خودش متصور نبود). پس منطقی و رئالیستی تر این بود که رد فیلم دیدیم. یه چیزی که شما و امثال شما ازش غافل هستید اینه که والچر در دنیای کمیک هم اولش دشمنش و انگیزه خباثتش پیتر پارکر نبود. شریکش بود به نام بستمن که میخواد ازش انتقام بگیره و بعدش گذرش به اسپایدرمن افتاد و دشمنش شد. خب حالا اینجا چه عیبی داره که بستمن بشه تونی؟ این که اتفاقا خیلی منطقی تره و کاملا با چارچوب MCU هم همخوانی داره. و نکته مهم تر اینه که تومز پس از درگیر شدن با اسپایدرمن شد دشمن اسپایدرمن و اون پیچش در انتها باعث شد بشه دشمن پیتر پارکر. ولی شماها همش دوست دارید نق بزنید و یک حرف اشتباه رو مدام به اشکال مختلف بیان کنید. در فیلم دوم هم همینطور بود. میستریو تو دنیای کمیک شیاد بود. میخواست دنیا را گول بزنه. اینجا هم همین طور بود و بازهم تاکید میکنم منطق فیلمنامه و خط روایی داستان حکم کرد که به تونی پیوند بخوره ولی این فقط پیش زمینه بود و او بلافاصله تبدیل شد به دشمن اسپایدرمن. شما میگی "با استارک مشکل داشتن بعد گذرشون به پارکر خورد " ولی کی گفته تو دنیای کمیک همه این ویلن ها اولش با پیتر پارکر مشکل داشتن؟! انگیزه شون چیز دیگه ای بود که اون انگزه باعث شد سر راه اسپایدرمن قرار بگیرن. حالا اگر یه آدم عاقل پیدا شده که این انگیزه رو منطقی تر و ملموس تر برای تماشاچی نشان داده که از قبل باهاش آشنا هستند و براشون غریبه نیست که خیلی هم بهتره
البته من میدونم شما با خوندن این مطلب هم بازم حرف اشتباه خودتون رو میزنید. به قول معروف "نرود میخ آهنی در سنگ".
نقل قول کردن
amir_avengers
#33 amir_avengers 1399-06-23 10:27
به نقل از mtm:
به نقل از Tadashi hamada:
البته چیزی که همه هوادارای اسپایدرمن بیشتر از همه براش مشتاقن ، اینه که تو قسمت سوم فیلم کاملا در اختیار اسپایدرمن باشه.
طی دو فیلم قبلی فایگی به طرز مذبوحانه ای سعی کرد کرکترهای مکمل اسپایدرمن رو از نسخه کمیکیشون متمایز کنه ، تا صورتی که سونی زد به سرش خودش اسپایدرمن تام هالند رو ادامه بده ، به بم بست بخوره (چون سونی حق اقتباس از کرکترهای اسپایدرمنو داره ولی اکثر شخصیت های مکمل اسپایدی تو Mcu هیچ صنمی (چه ظاهری چه شخصیت) با همتای کمیکیشون ندارن!!)
از طرفی ٢ فیلم قبلی اسپایدرمن بعد از مهم ترین وقایع Mcu ( منحل شدن انتقامجویان در Civil War - مرگ و بازگشت نیمی از جهان در End Game/infinity war ) جریان داشتن و تحت تاثیر اونا بودن (اورجین والچر که کلا تحت تاثیر انتقامجویان ٢۰۱٢ بود!) ، در حالی که فیلمای اسپایدرمن باید مثل "دکتر استرنج" یا 'نگهبانان کهکشان" داستان خودشون رو روایت میکردن
حالا خودتون حساب کنید در کنار همه اینا ، همه ویلنای اسپایدرمنم اول با استارک مشکل داشتن بعد گذرشون به پارکر خورد!
یاد Spectacular spiderman واقعا به خیر...

نظر شما کاملا غلطه. از نظر خط روایی و داستانی اگر بخواهیم حساب کنیم منطقی نیست که بچه دبیرستانی دشمن خاص خود رو داشته باشه چون پیتر هنوز به طور تمام عیار مرد عنکبوتی نشده و هنوز تحت نظر تونی و هپی هستش (ابتدای فیلم هوم کامینگ هم دیدیم که منتظره تا اونا بهش خبر بدن و البته به سبک خودش داره همچنان به مردم شهر کمک میکنه ولی مساله اینه که ویلنی سر راهش سبز نشده و مطمئنم اگه میشد نیازی به داشتن مجوز تونی یا هپی برای خودش متصور نبود). پس منطقی و رئالیستی تر این بود که رد فیلم دیدیم. یه چیزی که شما و امثال شما ازش غافل هستید اینه که والچر در دنیای کمیک هم اولش دشمنش و انگیزه خباثتش پیتر پارکر نبود. شریکش بود به نام بستمن که میخواد ازش انتقام بگیره و بعدش گذرش به اسپایدرمن افتاد و دشمنش شد. خب حالا اینجا چه عیبی داره که بستمن بشه تونی؟ این که اتفاقا خیلی منطقی تره و کاملا با چارچوب MCU هم همخوانی داره. و نکته مهم تر اینه که تومز پس از درگیر شدن با اسپایدرمن شد دشمن اسپایدرمن و اون پیچش در انتها باعث شد بشه دشمن پیتر پارکر. ولی شماها همش دوست دارید نق بزنید و یک حرف اشتباه رو مدام به اشکال مختلف بیان کنید. در فیلم دوم هم همینطور بود. میستریو تو دنیای کمیک شیاد بود. میخواست دنیا را گول بزنه. اینجا هم همین طور بود و بازهم تاکید میکنم منطق فیلمنامه و خط روایی داستان حکم کرد که به تونی پیوند بخوره ولی این فقط پیش زمینه بود و او بلافاصله تبدیل شد به دشمن اسپایدرمن. شما میگی "با استارک مشکل داشتن بعد گذرشون به پارکر خورد " ولی کی گفته تو دنیای کمیک همه این ویلن ها اولش با پیتر پارکر مشکل داشتن؟! انگیزه شون چیز دیگه ای بود که اون انگزه باعث شد سر راه اسپایدرمن قرار بگیرن. حالا اگر یه آدم عاقل پیدا شده که این انگیزه رو منطقی تر و ملموس تر برای تماشاچی نشان داده که از قبل باهاش آشنا هستند و براشون غریبه نیست که خیلی هم بهتره
البته من میدونم شما با خوندن این مطلب هم بازم حرف اشتباه خودتون رو میزنید. به قول معروف "نرود میخ آهنی در سنگ".

دقیقا استاد ترابی حق باش ماست. این دوستان متاسفانه یک چیز غلط رو مدام دارن قرقره میکنند چون فکر میکنن اینجوری میتونن فیلم های اسپایدرمن تو mcu رو بکوبن. یکی هم نیست ازشون بپرسه آیا این منطقی تر بود که یک بچه مدرسه ای دشمن خاص خودش رو داشته باشه؟ این تو قرن بیست و یکم و دنیای امروز واقعیه؟ مخصوصا این پیتر پارکر که چون تحت حمایت تونیه پس تونی بهش اجازه نمیده خودش رو به خطر بیندازه و میگه که تو محله خودت بمون. مطمئن باشید اگر اینطور نبود همین دوستان میومدن نق میزدن که "چطور یه بچه مدرسه ای تونسته خودش دشمن داشته باشه و شکستشون بده؟!
نقل قول کردن
Tadashi hamada
#34 Tadashi hamada 1399-06-23 11:17
#32
آقای ترابی شما متوجه منظورم نشدید ، اینکه ویلن های اسپایدرمن به Mcu ربط داشته باشن بطور کلی خوبه! ولی وقتی در کنارش میبینیم فایگی شخصیت های مکمل اسپایدرمن رو نسبت به کمیک عوض میکنه ، و باز هم درکنارش میبینیم فیلمهای اسپایدرمن همش بعد از رویدادهای مهم mcu اتفاق میوفتن (و به نوعی میخان بگن اون رویداد چه تاثیری روی عامه مردم داشت و دیدِ عمومی نسبت بهش چیه) واقعا بارِ منفی داره!(با این که تونی مرشد پیتر باشه واقعا مشکلی ندارم)
بحث اصلیم اینه که فیلمای اسپایدرمن در mcu بخاطر حرفایی که الان (و در نظر قبلیم) زدم کاملا متعلق به اسپایدرمن نیستن!!مثلا Tasm 1 رو یادتونه چه قشنگ داستان پیترپارکر/اسپای درمن زو روایت میکرد؟!یا Gotg که با وجود اینکه در mcu بود ولی تقریبا هیچ ربطی به آثار پیشینش نداشت و داستان خودشو داشت؟(بجز تانوس)
حالا اینکه از نظر داستانی ب mcu ربط داره قابل هضمه ، ولی واقعا چرا شخصیتای مکملو انقد تغییر میدن؟! مگه شما مرض داشتین لقب میشل جونزو "MJ" گذاشتین اخه ؟! اگه نمیگفتن لقبش ام جی هستش والا هیچکی نمیفهمید این همون مری جینه!!
کلا حرفم اینه که تو Mcu کرکتر های مکمل اسپایدرمن تغییراتی ظاهری و شخصیتی کردن که باوجود اینکه چیزی که بهش تبدیل شدن شخصیتی ملموسه ، ولی در مقایسه با همتای کمیکیشون واقعا عوض شدن!
البته آرک اسپایدرمن تو mcu خیلی خوب بود ولی فیلمای اسپایدرمن واقعا باید اسپایدرمنی تر بشن!
نقل قول کردن
Tadashi hamada
#35 Tadashi hamada 1399-06-23 11:21
به نقل از amir_avengers:
به نقل از mtm:
به نقل از Tadashi hamada:
البته چیزی که همه هوادارای اسپایدرمن بیشتر از همه براش مشتاقن ، اینه که تو قسمت سوم فیلم کاملا در اختیار اسپایدرمن باشه.
طی دو فیلم قبلی فایگی به طرز مذبوحانه ای سعی کرد کرکترهای مکمل اسپایدرمن رو از نسخه کمیکیشون متمایز کنه ، تا صورتی که سونی زد به سرش خودش اسپایدرمن تام هالند رو ادامه بده ، به بم بست بخوره (چون سونی حق اقتباس از کرکترهای اسپایدرمنو داره ولی اکثر شخصیت های مکمل اسپایدی تو Mcu هیچ صنمی (چه ظاهری چه شخصیت) با همتای کمیکیشون ندارن!!)
از طرفی ٢ فیلم قبلی اسپایدرمن بعد از مهم ترین وقایع Mcu ( منحل شدن انتقامجویان در Civil War - مرگ و بازگشت نیمی از جهان در End Game/infinity war ) جریان داشتن و تحت تاثیر اونا بودن (اورجین والچر که کلا تحت تاثیر انتقامجویان ٢۰۱٢ بود!) ، در حالی که فیلمای اسپایدرمن باید مثل "دکتر استرنج" یا 'نگهبانان کهکشان" داستان خودشون رو روایت میکردن
حالا خودتون حساب کنید در کنار همه اینا ، همه ویلنای اسپایدرمنم اول با استارک مشکل داشتن بعد گذرشون به پارکر خورد!
یاد Spectacular spiderman واقعا به خیر...

نظر شما کاملا غلطه. از نظر خط روایی و داستانی اگر بخواهیم حساب کنیم منطقی نیست که بچه دبیرستانی دشمن خاص خود رو داشته باشه چون پیتر هنوز به طور تمام عیار مرد عنکبوتی نشده و هنوز تحت نظر تونی و هپی هستش (ابتدای فیلم هوم کامینگ هم دیدیم که منتظره تا اونا بهش خبر بدن و البته به سبک خودش داره همچنان به مردم شهر کمک میکنه ولی مساله اینه که ویلنی سر راهش سبز نشده و مطمئنم اگه میشد نیازی به داشتن مجوز تونی یا هپی برای خودش متصور نبود). پس منطقی و رئالیستی تر این بود که رد فیلم دیدیم. یه چیزی که شما و امثال شما ازش غافل هستید اینه که والچر در دنیای کمیک هم اولش دشمنش و انگیزه خباثتش پیتر پارکر نبود. شریکش بود به نام بستمن که میخواد ازش انتقام بگیره و بعدش گذرش به اسپایدرمن افتاد و دشمنش شد. خب حالا اینجا چه عیبی داره که بستمن بشه تونی؟ این که اتفاقا خیلی منطقی تره و کاملا با چارچوب MCU هم همخوانی داره. و نکته مهم تر اینه که تومز پس از درگیر شدن با اسپایدرمن شد دشمن اسپایدرمن و اون پیچش در انتها باعث شد بشه دشمن پیتر پارکر. ولی شماها همش دوست دارید نق بزنید و یک حرف اشتباه رو مدام به اشکال مختلف بیان کنید. در فیلم دوم هم همینطور بود. میستریو تو دنیای کمیک شیاد بود. میخواست دنیا را گول بزنه. اینجا هم همین طور بود و بازهم تاکید میکنم منطق فیلمنامه و خط روایی داستان حکم کرد که به تونی پیوند بخوره ولی این فقط پیش زمینه بود و او بلافاصله تبدیل شد به دشمن اسپایدرمن. شما میگی "با استارک مشکل داشتن بعد گذرشون به پارکر خورد " ولی کی گفته تو دنیای کمیک همه این ویلن ها اولش با پیتر پارکر مشکل داشتن؟! انگیزه شون چیز دیگه ای بود که اون انگزه باعث شد سر راه اسپایدرمن قرار بگیرن. حالا اگر یه آدم عاقل پیدا شده که این انگیزه رو منطقی تر و ملموس تر برای تماشاچی نشان داده که از قبل باهاش آشنا هستند و براشون غریبه نیست که خیلی هم بهتره
البته من میدونم شما با خوندن این مطلب هم بازم حرف اشتباه خودتون رو میزنید. به قول معروف "نرود میخ آهنی در سنگ".

دقیقا استاد ترابی حق باش ماست. این دوستان متاسفانه یک چیز غلط رو مدام دارن قرقره میکنند چون فکر میکنن اینجوری میتونن فیلم های اسپایدرمن تو mcu رو بکوبن. یکی هم نیست ازشون بپرسه آیا این منطقی تر بود که یک بچه مدرسه ای دشمن خاص خودش رو داشته باشه؟ این تو قرن بیست و یکم و دنیای امروز واقعیه؟ مخصوصا این پیتر پارکر که چون تحت حمایت تونیه پس تونی بهش اجازه نمیده خودش رو به خطر بیندازه و میگه که تو محله خودت بمون. مطمئن باشید اگر اینطور نبود همین دوستان میومدن نق میزدن که "چطور یه بچه مدرسه ای تونسته خودش دشمن داشته باشه و شکستشون بده؟!

دوست عزیز منم بدم نمیاد اسپایدرمن فیلم خوبی داشته باشه (تاحالا هم فیلم بدی نداشته)
ضمنا من فیلم رو نکوبیدم!من فایگی و مارولو کوبیدم که انقد تو نسبت به کمیک تغییر ایجاد کردن و از همه نظر به ام سی یو ربطش دادن!
وگرنه مگه کسی منکر اینه که دو قسمتی که از اسپایدرمن در mcu دیدیم شاهکار بودن؟(از نظر سینمایی)
نقل قول کردن
kavtalib
+1 #36 kavtalib 1399-06-23 13:01
ممنون خانم عفتی بابت این مقاله مرد عنکبوتی دور از خانه اینقدر خوب بود بود که سطح انتظارات مارو برای این فیلم تا حد اند گیم بالا برد (البته که می تونن یه شاهکار بسازن)
من تا حالا چند بار این مقاله رو خوندم و حالا می خوام یه نظر جانانه براش بنویسم (البته بالاترهم یه نیمچه نظری نوشته بودم)
مارول بهترین و پولساز ترین زیر مجموعه دیزنی و صاحب پرفروش ترین دنیای سینمایی پس دیزنی هم می خواد که هم چنان این روند ادامه پیدا کنه خب حالا که سری اول اونجرز تمام شده و مهم ترین شخصیت ها یعنی ایرون من وکاپیتان امریکا و بلک ویدو رفتند (که ابته بلک ویدو با فیلمش به اتمام می رسه)مورد انتظار ترین فیلم مرد عنکبوتیه.چرا،چو ن که شاهکار های قبلی چیزی رو به ما نشون دادند که ما از مرد عنکبوتی می خواستیم ببینیم .این فیلم طبق شایعات قراره که اخرین فیلم از این سری مردعنکبوتی باشه پس مارول می خواد یک ابرفیلم ازش بسازه وطلسم سه گانه های مردعنکبوتی رو بزنه(البته که مردعنکبوتی شگفت انگیز سه نداشت اما تو یکی از مقاله های سایت گفته بود که قرا بود چی برامون بسازن)اما به نظر من با توجه به اینکه مارول جوانترین مردعنکبوتی سینما رو معرفی کرد،می خواست همراه با ام سی یو بزرگش کنه .اما حالا نقد اصلی رو درباره مقاله بگم:
10:می دونید به نظر من حتما به عموبن اشاره می شه اما نه اونطوری که توی مقاله ست به نظر من پلیس ها میوفتند دنبال مرد عنکبوتی از دستشون فرار می کنه و روی یه ساختمون می شینه و به صورت فلش بک ما عموبن رو می بینیم اما مطمئنم که حتما ما تو این فیم عمو بن رو می بینیم.
9:محتمل ترین شخص برای این فیلم همین کریونه چون کریون کسیه که بزرگترین و خطرناک ترین حیوانات رو شکار می کنه اما نمیتن اونقدر شخصیتش رو پایین بیارن ک برای پول شکار کنه و خودش می خواد شکارش کنه (لبته که دیلی بیوگل براش پول میزاره)و البته که سونی می خواد که ارزوی خودش رو برائرده کنه و شش خبیث رو وارد فیلم کنه برای همین می خواد زمینه چینی کنه پس اگه طبق کمیک بی نظیر آخرین شکار کریون باشه کریون خودش رو نمی کشه.
8:به نظر من قهرمانان رو وارد فیلم نمی کنه چون همونطوری که اساتید در نظرات بالا گفتند مر د عنکبوتی داره به بلوغ می رسه و به نظر من تنهایی مبارزه می کنه و جون سالم به در می بره ولی دکتر استرنج شاید برای پاک کردن ذهن مردم به کمکش بیتد بعد از اتمام فیلم اما شیلد به دادش می رسه در اواسط فیلم چون نمیشه مثلایک ارتش پلیس رو شکست داد
7:واییییییی اخه مگه میشه اسپایدر فن باشی و نخوای که دو باره جی جونا رو تو فیلمای مردعنکبوتی ببینی البته به نظر من جر وبحثشون فقط به همون قاتل گفتن و شوروندن مدم برعلیه مردعنکبوتی بشه چون که مثل کمک زمینه چینی برای جی حونا نشده و حالا هم می دونه که پیتر مردعنکبوتیه
6:به نظر من کریون که بالاتر گفته بودم دوبار در فیلم دیده می شه یکبار اول ویک بار هم اخر اما جایزه ای که برای مردعنکبوتی گذاشته میشه باعث میشه تا عقرب به اسپایدر من حمله کنه و البته اگه اخرین فیلم مرد عنکبوتی تو مارول باشه سونی می خواد هرچی شخصیت داره بهش اضافه بکنه و من از همین می ترسم که فیلم رو خراب کنه
5:مثل فیلم امیزینگ اسپایدر من ام جی هم می فهمه که چه خطراتی داره که به قول دوست پیتر که چاقه(اسمشو یادم رفته)الان یه د.م.ع یعنی دوست مرد عنکبوتیه پس باید بفهمه که اوضاع از چه قراره ولی بعد ازاینکه سختی هارو درک می کنه پیش مردعنکبوتی میمونه اما اگه مرد عنکبوتی بخواد تو ام سی یو بمونه یه بلایی سرش میارن چون فیلم های مردعنکبوتی بدون گوئن و علی الخصوص مری جین صفایی نداره
4:فکر کنم طبق نظرات بالا بهش فحش می ده ومرد عنکبوتی هم که الان از ادم و عالم فراریه و اعصابشم خورده و دیگه اب از سرش گذشته و دیگه نمی خواد قدرتشو مخفی کنه میزنه لت وپارش می کنه البته در ادامه که حتما پای ونوم به داستان اینمرد عنکبوتی باز میشه و به نظر من از الان براش برنامه دارن که بکننش مامور ونوم
3:این گزینه به نظرم تاثیر به سزایی در داستان داره حالا که می دونن همه فهمیدن که پیتر مرد عنکبوتی تصمیم می گیرن ازش محافظت می کنن البته در کنار محافظت های هپی به نظرم تو فیلمای قبلی به عمه می توجه نشده اما تو این فیلم قراره وقتی پیتر از قهرمان بودن و این دردسرها خسته می شه عمه می چراغ راه پیتر میشه و باعث برانگیخته شدن پیتر میشه
2:این گزینه به نظرم اصل داستانه یعنی پیتر حیرون سرگردون میشه می ترسه ک بلایی سرش اما باتوجه به اینکه از یه خبر گزاری معروف نقل شده پلیس میاد سراغ پیتر اما فقط برای سوال و مطمئن شدن اما پیتر چون می ترسه برای خودش و کسایی که دوستشون داره برای همین باهاشون درگیر می شه و همه مطمئن می شن البته خیلی سوال دارم و ئوست دارم تا به همه جواب داده بشه
1:خیلی دوست دارم که بالاخره شش خبیث رو تو سینما ببینماما حالا نه بااینکه می دونم صدام به گوششون نمی رسه اما سران سونی که باوارد کردن همینطوری شخصیت گند می زنید حالانه شخصیت هنوز اونقدر دشمن نداره در نظرات بالا اخه چرا یک نوجوان باید 6 سوپر دشمن داشته باشه تا الان والچر و میستریو(چون مرده فک کنم یه دختری داشت اون برای انتقام بیاد)تو این فیلم کریون وعقرب تو ففیلمای بعد هم نورمن ازبورن و دکتر اختاپوس پس فعلا نمی خوام خراب بشه
نظرات خودم:
1:دوست دارم وقتی شیلد میاد کمکش فقط نیک فیوری نیاد و اسکای و ناانسان های مامورین شیلد بیان خیلی دوست دارم وارد ام سی یو بشن
2:ارتقا لباس ایرون اسپایدر تا ما با ذات اصلی پیتر که بررای هر مشکل یه راه حل پیدا می کنه
3:تبدیل شدن پیتر به تونی جدید!!!!!!!
4:حضور مری جین
دوست دارم اساتید وبزرگان سایت در باره نظراتم نظر بدن خدا می دونه چقدر زحمت کشیدم(اندازه یک مقاله)و الان خالی شدم چون خیلی دوست دارم ببینم که مردعنکبوتی چکار می کنه
و بگم به اون کسی که میگه به شکل مذ بوحانه تونی رو وسط کشیدند اخه ادم عاقل فکر بکن والکی نظر نده مگه باش پدر کشتگی داشته اون خواسته از کسی انتقام بگیره و این باعث خسارت بزرگ می شد واون جلوش رو گرفت
بازم ممنون به خاطر مقاله
نقل قول کردن
mtm
#37 mtm 1399-06-23 13:04
به نقل از Tadashi hamada:
#32
آقای ترابی شما متوجه منظورم نشدید ، اینکه ویلن های اسپایدرمن به Mcu ربط داشته باشن بطور کلی خوبه! ولی وقتی در کنارش میبینیم فایگی شخصیت های مکمل اسپایدرمن رو نسبت به کمیک عوض میکنه ، و باز هم درکنارش میبینیم فیلمهای اسپایدرمن همش بعد از رویدادهای مهم mcu اتفاق میوفتن (و به نوعی میخان بگن اون رویداد چه تاثیری روی عامه مردم داشت و دیدِ عمومی نسبت بهش چیه) واقعا بارِ منفی داره!(با این که تونی مرشد پیتر باشه واقعا مشکلی ندارم)
بحث اصلیم اینه که فیلمای اسپایدرمن در mcu بخاطر حرفایی که الان (و در نظر قبلیم) زدم کاملا متعلق به اسپایدرمن نیستن!!مثلا Tasm 1 رو یادتونه چه قشنگ داستان پیترپارکر/اسپایدرمن زو روایت میکرد؟!یا Gotg که با وجود اینکه در mcu بود ولی تقریبا هیچ ربطی به آثار پیشینش نداشت و داستان خودشو داشت؟(بجز تانوس)
حالا اینکه از نظر داستانی ب mcu ربط داره قابل هضمه ، ولی واقعا چرا شخصیتای مکملو انقد تغییر میدن؟! مگه شما مرض داشتین لقب میشل جونزو "MJ" گذاشتین اخه ؟! اگه نمیگفتن لقبش ام جی هستش والا هیچکی نمیفهمید این همون مری جینه!!
کلا حرفم اینه که تو Mcu کرکتر های مکمل اسپایدرمن تغییراتی ظاهری و شخصیتی کردن که باوجود اینکه چیزی که بهش تبدیل شدن شخصیتی ملموسه ، ولی در مقایسه با همتای کمیکیشون واقعا عوض شدن!
البته آرک اسپایدرمن تو mcu خیلی خوب بود ولی فیلمای اسپایدرمن واقعا باید اسپایدرمنی تر بشن!

بازم باهاتون موافق نیستم. هر تغییری ایجاد شده کمک کننده بوده
شخصیت های مکمل مرد عنکبوتی مثل فلش تامپسون و همون ام جی واقعا بهتر شدن. من واقعا شخصیت پردازی این ام جی رو به دنیای کمیک وفادار تر میدونم تا شخصتی پردازی مر یجین فیلم های ریمی
و درباره اینکه اسپایدرمن دنیای خاص خودش رو نداره مثال خوبی نزدی. نگهبانان کهکشان روی زمین نیستند. در فضا هستند. ولی پیتر پارکر خودش از سازندگان این mcu بوده. شما نمیتونی بگی چرا اینقدر به mcu مرتبطه چون پیتر پارکر بخش سازنده این عالم بوده. شما نمیتونی بخشی از اون رو جدا کنی که خودت ساختیش. اسپایدرمن از جنگ داخلی و از طریق تونی وارد داستان شد و جور دیگه هم نمیشد واقعا وارد داستان بشه و منطقی هم به نظر برسه. بعدشم تو رویداد بزرگ بینهایت حضور داشت. پس شما واقعا نمیتونی پیتر رو جدا کنی. شما نمیتونی اسطوره mcu رو بکشی و تاثیرش روی پیتر که باهاش در ارتباط بوده نشون ندی. اگر نشون نمیدادی همین تماشاچیان و همین شما میگفتی این جور فیلمیه! ولی خب الان تو قسمت سوم این فرصت مهیا شده که از این تاثیرات کم بشه ولی مطمئن باش باز امثال شما میان میگن چرا اینقدر ارتباطش با mcu کم شده!
من طرفدار این سری فیلم ها هستم چون به نظرم به طرز منطقی اومده و داستانش رو روایت کرده. ببین مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2 و جوری که الکترو به دشمنی با پیتر میپردازه و مقایسه اش کن با میستریو. خداییش اون چقدر الکی بود و این چقدر منطقیه. الان سال 1962 نیست که پیتر همین جوری با امثال والچر و میستریو روبرو بشه اونم تو این مقطع از زندگیش که یه بچه مدرسه ای هستش! اون باید به طور منطقی در "معرض" خبیث ها قرار بگیره و این طریق یعنی تونی استارک . یعنی تا الان اینجوری بوده ولی قطعا از این به به بعد موضوع فرق میکنه
نقل قول کردن
mtm
#38 mtm 1399-06-23 13:23
#31 , #34:
من برخلاف اون دوستمون اعتقاد ندارم که شما میخوای فیلم های اسپایدی در MCU رو بکوبی منتهی نمیتونی با تغییر در محیط و اطراف کنار بیایی
شما فیلم های قبلی و شرایط اونا رو تو ذهن داری و باهاشون بزرگ شدی و این پیتر پارکر برات قابل تحمل نیست چون فضاش عوض شده. ولی من فایگی و کارگردان این فیلما رو ستایش میکنم که با وفاداری به ذات شخصیت محبوب من یه چیز fresh و با طراوات که قبلا در دنیای سنیما دیده نشده رو تحویل من دادن بدون اینکه اون چیزهای قبلی رو به خورد من بدن
نقل قول کردن
kavtalib
#39 kavtalib 1399-06-23 13:30
tadashi hamada@
نظر شما منطقی نمیاد تو نمی تونی بیای بگی چرا عوضش می کنن شما نمی تونید بگید فیلما باید دقیقا همونی باشه که تو کمیک هست اثر عظیم اند گیم تانوس رو مثل کمیک طراحی کرد؟؟؟هدفش مثل کمیک بود؟؟؟؟خیر فکر کردی اگه مثل کمیک همشون تو 50 سال پیش بودن مارول پرفروش ترین فیلما رو می ساخت؟؟؟این تغییر شخصیت ها باعث به روز شدن و وفق پیدا کردن شخصیت ها با حال امروز جامعه میشه همونطور که بزرگی میگه «یا وفق پیدا کن یا از یاد ها برو»پس شما نمی تونین به خاطر اینکه درباره کمیکی ما50،60 سال پیش بوده فیلمو بکوبی پس طرز فکرتو عوض کن
نقل قول کردن
Tadashi hamada
#40 Tadashi hamada 1399-06-23 14:22
به نقل از mtm:
#31 , #34:
من برخلاف اون دوستمون اعتقاد ندارم که شما میخوای فیلم های اسپایدی در MCU رو بکوبی منتهی نمیتونی با تغییر در محیط و اطراف کنار بیایی
شما فیلم های قبلی و شرایط اونا رو تو ذهن داری و باهاشون بزرگ شدی و این پیتر پارکر برات قابل تحمل نیست چون فضاش عوض شده. ولی من فایگی و کارگردان این فیلما رو ستایش میکنم که با وفاداری به ذات شخصیت محبوب من یه چیز fresh و با طراوات که قبلا در دنیای سنیما دیده نشده رو تحویل من دادن بدون اینکه اون چیزهای قبلی رو به خورد من بدن

حقیقتش بنظرم حق با شماس.چون من که مثل شما با کمیکای اسپایدرمن هواداراش نشدم.ولی بنظرم اگه یکم تغییراتش رو کمتر میکردن بهتر بود چون همین باعث شد افرادی مثل من که بخاطر اقتباس های اسپایدرمن باهاش آشنا شدن ، بهش خرده بگیرن
راستی آقای ترابی بنظرتون با توجه با اینکه سونی اجازه داره تعدادی سریال بر اساس اسپایدرمن بسازه ، امکان داره گرگ وایزمن برگرده تا ادامه Spectacular Spiderman رو بسازه؟! (مثل سیزن سوم یانگ جاستیس)
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45