18 شایعه و خبر درباره شخصیت هایی که در فیلم «دکتر استرنج در مولتی‌ورس جنون» حضور خواهند داشت

18 شخصیتی که احتمال دارد یا تأیید شده است که در فیلم «دکتر استرنج در مولتی‌ورس جنون» حضور خواهند داشت

فیلم «دکتر استرنج در مولتی‌ورس جنون» اصلی‌ترین کراس‌اوور سینمایی سال 2022 میلادی خواهد بود. با در نظر گرفتن احتمال حضورهای افتخاری زیاد در این فیلم، باید دید که دکتر استرنج چقدر در دنباله‌ی فیلم خودش حضور دارد. تا کنون حضور چند شخصیت بزرگ در این فیلم تأیید شده است و شایعاتی درمورد چندین حضور افتخاری دیگر هم وجود دارند.

 

با نظر به اطلاعاتی که تا به‌حال تأیید شده است، این فیلم قرار است یکی از هیجان انگیزترین بلاک باستر‌های (blockbuster) جهان سینمایی مارول باشد. اگر هر یک از این شایعه‌ها به حقیقت بپیوندند، جهان سینمایی مارول توسط این فیلم منفجر خواهد شد. با توجه به تمام اطلاعاتی که از منابع نسبتاً معتبر به‌دست آمده است، فیلم جدید دکتر استرنج (Dr. Strange) ماجراجویی جالبی خواهد بود که نیاز به بیشتر از یک بار دیدن خواهد داشت.

 

18- شایعه: بروس کمپبل دوست خوب سم ریمی در نقشی نامشخص

شایعه: بروس کمپبل دوست خوب سم ریمی در نقشی نامشخص

با حضور سم ریمی (Sam Raimi) در مقام کارگردانِ فیلم دوم دکتر استرنج، گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد حضور دوستش بروس کمبل (Bruce Campbell) به‌وجود آمده است. سم ریمی قبل از این‌که به غوغای جهان سینمایی مارول وارد شود، با ژانر ابرقهرمانی بیگانه نبود. او با این‌که در ابتدا به‌خاطر فیلم‌های ترسناک خود معروف شده بود، اما اقتباس بسیار خوبی هم از شخصیت مردعنکبوتی (Spider-Man) ارائه کرده است.

بیشتر کارهای اولیه‌ی ریمی همچون فیلم‌های «مرد تاریکی» (Darkman) و «کلبه‌ی وحشت» (Evil Dead) جزو برترین آثار در ژانر وحشت محسوب می‌شوند. در هر دوی این فیلم‌ها کمبل نیز نقشی ایفا می‌کرد. با توجه به دوستی دیرینه و روابط حرفه‌ای این دو، طرفداران انتظار دارند کمبل به‌نحوی در دنباله‌ی فیلم دکتر استرنج نیز حضور پیدا کند.

 

17- تأیید شده: بدون‌شک خود دکتر استرنج با بازی بندیکت کامبربچ

خود دکتر استرنج با بازی بندیکت کامبربچ

گرچه این مورد برای هیچ کس تعجب‌آور نیست، اما می‌دانیم که بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch) نقش مهم خودش را در این فرنچایز حفظ کرده است. دکتر استرنج، جادوگر اعظم زمین شده، به شکست ثانوس (Thanos) کمک کرده و حتی دست‌تنها با استفاده از سنگ زمان (Time Stone) دورمامو (Dormammu) را شکست داده است.

با توجه به همه‌ی موفقیت‌هایی که استرنج تا به‌حال کسب کرده است، طرفداران بسیار مشتاق هستند که بدانند چه اتفاقات جدیدی پیش روی این جادوگر قدرتمند قرار خواهند گرفت. قرار است که بخش مهمی از خط داستانی فیلم مربوط به جهان‌های موازی باشد و ماجراهای جالبی که احتمال دارد پیش بیایند، طرفداران ام‌سی‌یو (MCU) را به وجد آورده‌اند.

 

16- شایعه: تام هیدلستون در نقش لوکی یا نسخه‌ی دیگری از او

شایعه: تام هیدلستون در نقش لوکی یا نسخه‌ی دیگری از او

رئیس بزرگ استودیوی مارول، کوین فایگی (Kevin Feige)، تأیید کرده است که فیلم «دکتر استرنج در مولتی‌ورس جنون» (Doctor Strange In The Multiverse Of Madness) مستقیماً با رویدادهای سریال بسیار مورد انتظار «لوکی» (Loki) که قرار است ماه آینده از شبکه‌ی دیزنی‌پلاس (Disney+) بخش شود، مرتبط است. هنوز معلوم نیست که این ارتباط تا چه حد خواهد بود، اما واقعیت این است که همین پیوند، چشم‌انداز هیجان‌انگیزی روبه‌روی هواداران قرار می‌دهد.

با دیدن تریلرهایی که تاکنون از سریال «لوکی» منتشر شده است، طرفداران به این نتیجه رسیده‌اند که نسخه‌ای از لوکی که در فیلم «انتقام‌جویان: پایان بازی» (Avengers: Endgame) با تسرکت (Tesseract) فرار کرده بود، قرار است به «سازمان رسیدگی به تناقضات زمانی» (Time Variance Authority) برای اصلاح خطوط زمانی (Timeline) جدیدی که به‌وجود آورده است، کمک کند. با این فرض، تصور این‌که لوکی با بازی تام هیدلستون (Tom Hiddleston) بتواند در سنکتوم سنکتوروم (Sanctum Sanctorum) هم ظاهر شود، دور از ذهن نخواهد بود.

 

15- تأیید شده: واندا ماکسیموف معروف اسکارلت ویچ با بازی الیزابت اولسن

 تأیید شده: واندا ماکسیموف معروف اسکارلت ویچ با بازی الیزابت اولسن

طرفداران ام‌سی‌یو پس از تماشای ماجراجویی اسرارآمیز و مملو از اکشنِ واندا ماکسیموف (Wanda Maximoff) با بازی الیزابت اولسن (Elizabeth Olsen) در سریال «وانداویژن» (WandaVision)، بسیار مشتاق هستند که بدانند چرا و چگونه قرار است اسکارلت ویچ (Scarlet Witch) در دنباله‌ی فیلم دکتر استرنج حضور داشته باشد. با توجه به آخرین صحنه‌ی پس از تیتراژ سریال «وانداویژن» که نشان می‌داد واندا نه تنها نیروهای بالقوه‌ی درونی خود را بهتر درک کرده است، بلکه برای پیدا کردن فرزندانش قلمروهای دیگر از جمله دنیاهای موازی را جستجو می‌کند، منطقی است که در ماجرای این فیلم دخیل باشد.

برای این که بفهمیم واندا قرار است آنتاگونیست یا همان شخصیت منفی اصلی فیلم باشد یا نه، باید منتظر بمانیم. با این‌که دشمنان زیادی وجود دارند که بتوان آن‌ها را مقابل دکتر استرنج قرار داد، اما ساحره‌ای نیرومند که گفته شده حتی از جادوگر اعظم (Sorcerer Supreme) نیز قدرتمندتر است، می‌تواند حریف بسیار خوبی برای او باشد.

 

14- شایعه: ویژن سفید بعد از وقایع سریال «وانداویژن»

ویژن سفید

ویژن سفید (White Vision) با بازی پل بتانی (Paul Bettany) شخصیت جدید عجیبی بود که در قسمت‌های آخر سریال «وانداویژن» وارد ام‌سی‌یو شد. او پس از این‌که حافظه‌ی اصلی‌اش در طی مبارزه با ویژن ذهنیِ ساخته شده توسط واندا و پیوندش با سنگ ذهن (Mind Stone) آزاد شد، احتمالاً برای سر و سامان دادن به اوضاع خودش به سرعت پرواز کرد و رفت.

به‌تازگی، وجود صحنه‌ی حذف شده‌ای از قسمت آخر سریال «وانداویژن» دهان به دهان می‌چرخد که در آن ویژن سفید بر فراز سنکتوم سنکتوروم پایین می‌آید و قبل از این که صفحه سیاه شود در مقابل نشان ویژهی پنجره‌ی پشت بام آن متوقف می‌شود. با این‌که دیزنی یا مارول هیچ خبر رسمی‌ای از این صحنه نداده‌اند، اما طرفداران خوشحال می‌شوند حالا که ویژن سفید خاطرات خود را به‌یاد آورده است، حضور دوباره‌ی او و احتمال ارتباط تازه‌ی او با واندا را ببینند.

 

13- شایعه: بیلی و تامی ماکسیموف از واقعیتی دیگر

 شایعه: بیلی و تامی ماکسیموف از واقعیتی دیگر

با تأیید حضور واندا و شنیدن شایعاتی درباره‌ی حضور دوباره‌ی ویژن سفید، منطقی به‌نظر می‌رسد که این خانواده‌ی ساکن در حومه‌ی شهر نیوجرسی (New Jersey) دوباره با فرزندان خود بیلی (Billy) و تامی (Tommy) روبرو شوند. بر اساس صحنه‌ی پس از تیتراژ پایانی «وانداویژن» و نویدی که از سفرهای بین جهان‌های موازی می‌دهد، همکاری اسکارلت ویچ و دکتر استرنج برای نجات بچه‌های واندا از دنیا‌های دیگر، ماجرای هیجان‌انگیزی خواهد شد.

پسران واندا با قابلیت‌های ابرقهرمانی نشان داده شدند و اگر دوباره ظاهر شوند و قدرت‌های خود را حفظ کرده باشند، قطعاً می‌توانند در شکست دادن دشمن بزرگ فیلم نقش مهمی ایفا کنند. اگر این شایعه به حقیقت بپیوندد، راه برای ورود شخصیت‌هایی مانند پیِتروی (Pietro) واقعی و مفیستو (Mephisto) که طرفدارن انتظار داشتند ابتدا در سریال «وانداویژن» ببینند، باز خواهد شد.

 

12- شایعه: معرفی شیطان دنیای مارول یا همان مفیستو (پس از نشانه‌های زیادی که در سریال «وانداویژن» از او دیده بودیم)

طرفداران تا به‌حال شایعاتی از حضور ویژن سفید، بیلی و تامی در فیلم جدید دکتر استرنج که همگی در سریال پیشگام «وانداویژن» معرفی شدند، شنیده‌اند. این مجموعه همچنین سرنخ‌های زیادی از مفیستو به ما داد تا شاید زمینه را برای حضور او در پایان سریال فراهم کند.

ولی این اتفاق هرگز نیفتاد و برخی از طرفداران که گذشت کمتری داشتند، مارول را حتی با این که می‌دانستند گمراه کردن مخاطبان بخشی از تاریخ بازاریابی آن‌ها بوده است، به‌دلیل چنین راهنمایی منحرف کننده‌ای به سرعت نکوهش کردند. استفاده از مفیستو در فیلم دکتر استرنج 2 احتمالا این طرفداران کم تعداد را راضی خواهد کرد؛ اما در عوض با این کار، مارول این فرصت را به یکی از خبیث‌ترین شخصیت‌هایش خواهد داد تا برای اولین بار بر روی پرده‌ی بزرگ سینما معرفی شود.

 

11- تأیید شده: دکتر کریستین پالمر دوست داشتنی با بازی راشل مک‌آدامز

طرفداران مدت‌ها صبر کردند تا بالاخره مارول تصمیم گرفت بازگشت دکتر کریستین پالمر (Dr. Christine Palmer) با بازی راشل مک‌آدامز (Rachel McAdams) را برای دومین فیلم فرنچایز دکتر استرنج اعلام کند. با این‌که بسیاری از طرفداران فکر می‌کنند به این شخصیت در فیلم اول توجه زیادی نشده بود، اما از آن‌جایی که این فیلم بیشتر داستان خاستگاه دکتر استرنج را روایت می‌کرد، احتمالاً قرار هم نبوده است که زیاد به او پرداخته شود.

اکنون که شخصیت دکتر استرنج تثبیت شده و هدف او مشخص شده است، دکتر پالمر می‌تواند نقش بزرگتری در فیلم دوم داشته باشد. او در طول فیلم اول در پیشبرد انگیزههای استفان استرنج اثر مهمی داشت و حتی زندگی او را نجات داد. بنابراین حضور بیشتر او بدون‌شک نکته‌ی بسیار خوبی خواهد بود.

 

10- شایعه: مونیکا رمبو پس از اتفاق‌های «وانداویژن» با بازی تیونا پاریس

پس از درخشیدن در سریال «وانداویژن»، مونیکا رمبو (Monica Rambeau) با بازی تیونا پاریس (Teyonah Parris) قرار است تا در قسمت دوم فیلم «کاپیتان مارول» (Captain Marvel) به‌نام «مارول‌ها» (The Marvels) در سال 2022 میلادی حضور پیدا کند. علاوه‌بر این به‌نظر می‌آید که او می‌تواند کمی زودتر در فیلم دیگری از جهان سینمایی مارول نیز ظاهر شود. در نیمه‌ی نخست سال 2022 میلادی، مارول قرار است فیلم «دکتر استرنج در مولتی‌ورس جنون» را در سینماها پخش کند و این احتمال وجود دارد که مونیکا را هم در کنار دکتر استرنج و واندا ببینیم.

سریال «وانداویژن» با پیامی که یک اسکرال (Skrull) برای مونیکا از طرف «دوست قدیمی مادرش» برای او آورده بود تمام شد و این نوید را به ما داد که او در مأموریت‌های بیرون‌سیاره‌ای با نیک فیوری (Nick Fury) همراه خواهد شد. با این‌که به‌نظر نمی‌رسد حداقل در پروژه‌های آینده‌ی مارول مأموریت‌های فضایی با دنیای ماورایی دکتر استرنج ارتباطی داشته باشند، اما دیدن نوع برخورد مونیکا با این دنیای خارق‌العاده برای طرفداران بسیار جالب خواهد بود.

 

9- شایعه: توبی مگوایر، اندرو گارفیلد و تام هالند در نقش پیتر پارکرها و مردان عنکبوتی مختلف

مردان عنکبوتی

شخص کوین فایگی تأیید کرده است که فیلم دوم دکتر استرنج مستقیماً با قسمت سوم فیلم مردعنکبوتیِ ام‌سی‌یو در ارتباط خواهد بود. حالا هم که ایده‌ی مولتی‌ورس یا جهان‌های موازی در فیلم «مردعنکبوتی: دور از خانه» (Spider-Man: Far From Home) مطرح شده است، غیرمنطقی نیست که فیلم‌های آینده مارول همگی تا حدودی به این موضوع بپردازند.

مارول اخیراً کم‌وبیش تأیید کرده است که توبی مگوایر (Tobey Maguire) و اندرو گارفیلد (Andrew Garfield) قرار است پس از تأخیری طولانی برای ایفای مجدد نقش پیتر پارکرهای (Peter Parker) قبلی در فیلم «مرد عنکبوتی: هیچ راهی به خانه نیست» (Spider-Man: No Way Home) بازگردند. آن‌ها همچنین تأیید کرده‌اند که دکتر استرنج در سومین فیلم مرد عنکبوتی با بازی تام هالند (Tom Holland) ظاهر خواهد شد. در نتیجه حضور احتمالی تمام این چهار شخصیت در صحنه‌ی پس از تیتراژ پایانی فیلم «دکتر استرنج در مولتی‌ورس جنون» معقول خواهد بود. (مانند ملاقات ثور (Thor) و دکتر استرنج بعد از تیتراژ پایانی فیلم «دکتر استرنج» که در فیلم «ثور: رگناروک» (Thor: Ragnarok) کامل و گسترده‌تر شد).

 

8- شایعه‌: آلفرد مولینا در نقش دکتر اختاپوس و جیمی فاکس در نقش الکترو

آلفرد مولینا در نقش دکتر اختاپوس و جیمی فاکس در نقش الکترو

علاوه‌بر حضور افتخاری توبی مگوایر و اندرو گارفیلد در فیلم «مرد عنکبوتی: هیچ راهی به خانه نیست»، تأیید شده است که آلفرد مولینا (Alfred Molina) هم به نقش قبلی خود یعنی دکتر اوتو اکتاویوس (Doctor Otto Octavius) معروف به دکتر اختاپوس (Doctor Octopus) در سه‌گانه‌ی مردعنکبوتی مگوایر، باز خواهد گشت.

الکترو (Electro) هم با بازی جیمی فاکس (Jamie Foxx) قرار است همان نقشی را که در فیلم‌های مردعنکبوتی گارفیلد داشت دوباره در«مرد عنکبوتی: هیچ راهی به خانه نیست» ایفا کند. اگر تمام سه مردعنکبوتی سینمایی در صحنه‌ی پس از تیتراژ فیلم دوم دکتر استرنج حضور پیدا کنند، می‌توان انتظار داشت که دشمنان اصلی آن‌ها نیز در همان صحنه ظاهر شوند.

 

7- تأیید شده: چیویتل اجیوفور به‌عنوان موردو، احتملاً در حال انجام مأموریت

 تأیید شده: چیویتل اجیوفور به‌عنوان موردو، احتملاً در حال انجام مأموریت

موردو (Mordo)، با بازی چیویتل اجیوفور (Chiwetel Ejiofor) احتمالاً برای ادامه‌ی مأموریتی که در پایان فیلم «دکتر استرنج» در طی صحنه‌ی کوتاه بعد از تیتراژ پایانی همراه جاناتان پنگبورن (Johnathan Pangborn) آغاز کرده بود، باز خواهد گشت. در طول ملاقات آن‌ها، موردو نوعی جادوی اسرارآمیز را به‌کار برد که به‌وسیله‌ی آن ‌توانست انرژی جادویی که پنگبرون با آن قادر به راه رفتن شده بود را از بین ببرد.

گرچه بعید است که دوباره پنگبرون را ببینیم، اما طرفداران ممکن است فلاش بکی جدید یا صحنه‌هایی را مشاهده کنند که موردو در آن‌‌ها انرژی سایر جادوگرانی را که به‌نظر او لیاقت استفاده از این نیرو را ندارند، از بین می‌برد. دیدن او در مبارزه‌ای در برابر جادوگر اعظم که اکنون کاملاً آموزش دیده است، جالب خواهد بود.

 

6- شایعه: نسخه ای روحانی از اینشنت وان با بازی تیلدا سوینتن

هرچند که اینشنت وان (Ancient One) با بازی تیلدا سوینتن (Tilda Swinton) در پایان فیلم «دکتر استرنج» کشته شد، اما توانست حضوری افتخاری در فیلم «انتقام جویان: پایان بازی» در کنار پروفسور هالک (Profesor Hulk) داشته باشد. با در نظر گرفتن نزاعی که احتمالاً قرار است با موردو، واندا و یا ابرشرور قوی‌تری پیش بیاید، دکتر استرنج حتماً به راهنمایی‌های او احتیاج پیدا خواهد کرد.

با وجود بُعد روحانی (Soul Plane) در ام‌سی‌یو که آن را هم در فیلم «پلنگ سیاه» (Black Panther)، هم در زمان استفاده از سنگ روح (Soul Stone) و هم در فیلم « دکتر استرنج» دیده‌ایم، دکتر استرنج به‌راحتی می‌تواند با روش‌های مخصوص خودش با ارواح ارتباط برقرار کند و اینشنت وان را دوباره ببیند. حتی ممکن است از طریق قلمرو کوانتومی (Quantum Realm) هم شاهد حضور افتخاری اینشنت وان در این فیلم باشیم.

 

5- تأیید شده: بندیکت وانگ در نقش وانگ، کتابدار کامار تاج

وانگ

شخصیت وانگ (Wong) با بازی بندیکت وانگ (Benedict Wong) کار خود را در معبد کامار تاج (Kamar-Taj) به عنوان یک محافظ دانش صورت‌سنگی شروع کرد؛ اما در پایان فیلم اول طرفداران کم‌کم از او و خنده‌های از ته دلش خوششان آمد. او با این‌که جادوگر اعظم نیست، به نوبه‌ی خودش جادوگری بسیار قدرتمند است.

قطعاً طبیعی خواهد بود که دستیار نیرومند جادوگر اعظم در این فیلم حضور داشته باشد. البته هنوز معلوم نیست که مقدار نقش او چقدر است. ضمناً، با وجود دو یا چند تهدید مهم جهانی (و احتمالاً عالمگیر) که قرار است در این فیلم مطرح شوند، وانگ بدون‌شک کمک بسیار خوبی برای دکتر استرنج خواهد بود.

 

4- شایعه: کابوس شرور قدرتمند کمیکهای دکتر استرنج

کابوس

هیاهوی زیادی در میان هواداران بر سر ورود کابوس (Nightmare) به جهان سینمایی مارول به‌وجود آمده است. حالا هم که نام فیلم دوم دکتر استرنج به جهان‌های موازی اشاره می‌کند، بسیاری از طرفداران احتمال می‌دهند که مکان زندگی کابوس یا همان قلمرو کابوس (Nightmare Realm) بخشی از مولتی‌ورس مارول باشد.

کابوس یکی از دشمنان کلاسیک و قدیمی دکتر استرنج است که مانند دورمامو بر قلمرو میان بُعدی خود با قدرت حکمرانی می‌کند. او در کمیک‌ها با گوست رایدر یا روح سوار (Ghost Rider) نیز مرتبط است. با توجه به تمام شایعه‌هایی که درباره‌ی ساخت سریال گوست رایدر در شبکه‌ی هولو (Hulu) به‌گوش می‌رسد، معرفی کابوس می‌تواند بهترین روش برای پیوند دادن روح سوار با ام‌سی‌یو باشد.

 

3- تأیید شده: شخصیت تازه وارد میس آمریکا با بازی سوچی گومز

میس امریکا

همان‌طور که تأیید شده است میس آمریکا (Miss America) با بازی سوچی گومز (Xochitl Gomez) بخشی از دنباله‌ی فیلم «دکتر استرنج» خواهد بود. او بی‌گمان یکی از شخصیت‌ها پیشگام در کمیک‌ها بوده است. میس آمریکا نه تنها قهرمانی از اقلیت آمریکای لاتین است، بلکه نماینده‌ی جامعه‌ی همجنسگرایان زن آمریکایی نیز هست. او اولین شخصیت کمیک‌های مارول بود که نماینده‌ی هر دوی این گروه‌ها بود.

میس آمریکا یکی دیگر از آن شخصیت‌هایی است که به‌طور کلی از بُعد متفاوتی به‌نام آرمان‌شهر موازی (Utopian Parallel) که جایی فراتر از زمان و مکان شناخته شده است، آمده‌اند. او همچنین مجموعه‌ای باورنکردنی از ترفندها و قابلیت‌های جالب را مانند باز کردن دروازه‌های میان‌بُعدی ستاره‌شکل به‌کار می‌برد. با توجه به زادگاهش و مهارت‌های خاصش، او احتمالاً نقش بزرگی را در آینده‌ی ام‌سی‌یو ایفا خواهد کرد.

 

2- شایعه: تام کروز در نقش مرد آهنی‌ای از زمینی متفاوت

تام کروز مرد آهنی

بیش از 13 سال پیش، هنگامی که ام‌سی‌یو به‌تازگی در حال شکل‌گیری بود و انتخاب رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr.) در نقش مرد آهنی (Iron Man) قمار بزرگی محسوب می شد، مارول بسیاری از بازیگران بزرگ دیگر را هم برای بازی در نقش تونی استارک (Tony Stark) در نظر داشت. یکی از این بازیگران که نزدیک بود انتخاب شود تام کروز (Tom Cruise) بود؛ اما خوشبختانه فشار جان فاورو (Jon Favreau) کارگردان فیلم اول مرد آهنی باعث شد تا رابرت داونی جونیور این نقش را بگیرد و تاریخ‌ساز شود.

گرچه تصور هر بازیگر دیگری به‌عنوان مرد آهنی در ام‌سی‌یو غیرممکن است، دیدن نشانه‌ای از وجود یک مرد آهنی از دنیایی موازی انتظار جذابی است. در این فیلم نه تنها می‌توانیم شاهد حضور افتخاری تام کروز در نقش مرد آهنی باشیم، بلکه سازندگان می‌توانند مردان ایکس (X-Men) جهان فاکس (Fox) را نیز به بازی بگیرند و آن‌ها را ساکن دنیای او معرفی کنند.

 

1- شایعه: ددپول با بازی رایان رینولدز ممکن است با دکتر استرنج و اسکارلت ویچ روبرو شود

شایعه شده است که کوین فایگی می خواهد هرچه زودتر از رایان رینولدز (Ryan Reynolds) در نقش ددپول (Deadpool) استفاده کند. شایعات دیگری هم هستند که استودیو مارول می‌خواهد از رینولدز به‌عنوان شخصیتی رابرت داونی جونیور گونه، برای ثبات جهان سینمایی خود استفاده کند. اگر هر کدام از این شایعه‌ها درست باشند، حضور ددپول در فیلم «دکتر استرنج در مولتی‌ورس جنون» بسیار منطقی خواهد بود، چرا که قرار است فیلم مهمی در فاز چهارم ام‌سی‌یو باشد.

این اتفاق به استودیو مارول این فرصت را می‌دهد تا ددپول را با روشی متعارف و منطقی از جهان موازی خودش به جهان اصلی مارول بیاورد. اگر این شایعات صحت داشته باشند، با توجه به جذبه‌ی بالای رایان رینولدز، ددپول می‌تواند کامل کننده‌ی زوج دکتر استرنج و اسکارلت ویچ باشد و با شکستن دیوار چهارم حال و هوای دیگری به فیلم بدهد.

 

رامین نمکی

(Rayman)

منیع: سایت CBR

All rights reserved © Spidey.ir 2021

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

  

مطالب مرتبط:

ایستراگ (EASTER EGG) های فیلم دکتر استرنج

10 نسخه عجیب و غریب از دکتر استرنج در دنیای کمیک!

تاریخچه کامل دکتر استرنج در دنیای کمیک

معرفی وسایل و ابزارآلات جادویی دکتر استرنج

معرفی شخصیت های مکمل کمیک های دکتر استرنج

تاریخچه کامل دکتر استرنج در دنیای کمیک

 10 دشمن برتر دکتر استرنج 

کمیک اریجین دکتر استرنج ترجمه شد + لینک دانلود مستقیم

کمیک گمشده دکتر استرنج ترجمه شد! + لینک دانلود

معرفی دکتر استرنج

شماره آخر كمیك "دکتر استرنج: سوگند"  ترجمه شد + لينك دانلود مستقيم

10 كمیك برتر «دكتر استرنج» (Dr. Strange)

10 ابرقهرمانی كه بهترین اریجین (Origin) را دارند + ویدئو

معرفی متحدین مرد عنکبوتی: دکتر استرنج

10 تئوری بزرگ در‌باره‌ی فیلم «مردعنکبوتی: هیچ راهی به خانه نیست» که امکان دارد اتفاق بیفتند

 10 چیزی که میخواهیم در قسمت سوم فیلم "مرد عنکبوتی" در MCU ببینیم!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

super spider
#1 super spider 1400-02-21 13:25
سلام و درود چطورین دوستان
مقاله مثل همیشه عالی
من طی یک مدت طولانی نبودم :sad:
و خوشحالم که مجددا برای سومین بار برگشتم :lol:
(البته زیاد مهم نیستما)
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#2 AM SM BM SM 1400-02-21 13:55
سلام
ممنون بابت ترجمه این مقاله.
چند روز پیش این مقاله رو توی cbr دیدم اما چون انگلیسی زیاد بلد نبودم فقط تونستم عکس هاش رو ببینمی یه کم بفهمم چی میگه! حالا که مقاله ترجمه شد حالا فهمیدم که فیلم دوم دکتر استرنج قطعا خیلی بزرگ و مهم خواهد بود. اشتیاق سریال لوکی رو دارم چون واقعا از شخصیت لوکی خوشم میاد. واقعا عالیه. شایعات زیادی هم مطرح شده که مهم ترینشون مال فیلم سوم مرد عنکبوتیه. اما شایعه ای که نمیخوام حقیقت داشته باشه حضور ددپوله. البته اگر حضورش کوچک و در حد یک کامئو باشه شاید بشه تحمل کرد ولی ددپول بیشتر به درد این میخوره که فیلم تکی داشته باشه و بقیه شخصیت ها توش حضور افتخاری داشته باشه. چون وقتی توی فیلم باشه به احتمال زیاد فیلم از مسیرش منحرف میشه. (ولی فروشش تضمین میشه )
با تشکر
نقل قول کردن
CAPTAIN_ARVIN
#3 CAPTAIN_ARVIN 1400-02-21 14:05
وای فقط حضور ددپول :D
فک کن ددپولِ شوخ با دکتر خشک و منطقی :-| :lol:
ولی حضور ددپول شوخ تو فیلم خشک دکتر استرنج بی معنیه
بعیده که باشه

مرسی spidey ;-)
نقل قول کردن
P.B.P
#4 P.B.P 1400-02-21 14:49
سلام ممنون از آقای نمکی
عجب مقاله فوق العاده ای بود.
چرا اینقدر زمان دیر می گذره،دوست دارم هر چه زودتر فیلم ها و سریال های در پیشرو مارول را ببینم مخصوصا دکتر استرنج و مرد عنکبوتی،خوب در مورد ۱۲ درباره مفیستو:اگر بیاد چی میشه،به نظرتون اگر آل پاچینو نقش مفیستو را بازی کنه خوب نمیشه چون اگر فیلم وکیل مدافع شیطان رو دیده باشید میفهمید چی میگم چون به شدت فوق العاده نقش شیطان رو بازی کرده اند نظرتان چیه؟؟(به سنش فکر نکنید)
در مورد ۹:این مورد هم این چند روزه ما رو کشته که از بس شایعه ازش میاد ،اصلا فکر کردنش هم هیجان انگیزه.
در مورد ۱۱ :دقت کردید خانم آدامز در هر فیلم که بازی می کنن ،فیلم رو عاشقانه می کنند،میشه گفت سلطان فیلم های عاشقانه هستند(نه ببخشید ملکه :lol: )
در مورد ۴:این مورد هم که خیلی حرفا ازش میگن که احتمال این مورد هم زیاده.
در مورد ۲ :اگر تام کروز هم وارد دنیای کمیک بشن دیگه فوق العاده میشه آن هم در نقش مرد آهنی ولی احتمال این شایعه کمه.
در مورد ۱:اصلا فکر کنید ددپول در mcu ،فکر کنم کل فیلم سر به سر همه میزاره و مردان ایکس هم که دیگه نگو.
در کل عالی بود،یک خدا قوت به شما آقای نمکی
ممنون.
نقل قول کردن
hassan91
#5 hassan91 1400-02-21 14:51
خیلی منتظر اولین فیلم مارول بعد از مرد عنکبوتی دور از خانه هستیم. چقدر انتظار کشیدیم. حالا حالاها هم باید منتظر بمونیم.

فیلم دکتر استرنج چون موضوعش جهانهای موازی هستش و واندا هم حضور داره شاید بشه امیدوار بود که کوئیک سیلور اریجینال MCU رو ببینیم. شاید بشه مال مردان ایکس فاکس رو دید. شایدم واندا رو یک جهش یافته نشون بدن. چون تو سریالشم یه نشانهایی دادن که از قبل قدرتهایی داشته. خیلیا میگن این فیلم زمینه ساز اصلی ورود جهش یافته ها به MCU خواهد بود.
نقل قول کردن
Silver surfer norin
#6 Silver surfer norin 1400-02-21 15:00
مقاله عالی بود ;-)
خیلی شخصیتا بودن که من روحمم خبر نداشت شایعه شده هستن مثل دکتر اختاپوس و الکترو
فقط انتظار داشتم کوئیک سیلور آرون تایلر جانسون رو هم ببینم که خوب مقاله ترجمه شده بود. ولی خوب سایت cbr میتونست کوئیک سیلور mcu رو هم قرار بده. چند جا هم شایعه شده رالف بونر تو این فیلمه که بعید میدونم باشه، چون هم یه شخصیت سوختس، هم کلی بازخورد منفی داشته و مطمئنا فایگی اینکارو نمیکنه. خود ما هوادارا هم هر چی کمتر ازش بگیم راحت تریم :lol:
ولی به نظر من هم آرون تایلر جانسون برمیگرده هم ایوان پیترز، البته نه در نقش رالف بونر، در نقش کوئیک سیلور فاکس و ممکنه تقابل دو ابرقهرمان یکسان از دو جهان مختلفو شاهد باشیم که جذاب به نظر میاد. احتمالا اینجوری توجیهش میکنن که قیافه ایوان پیترز در دنیای سینمایی مارول متعلق به رالف بونر و در دنیای ایکس من متعلق به کوئیک سیلوره. هر چند خودمم نمیدونم اصلا این ایده جالب هست یا نه
یه شایعه دیگه هم هست که تو این فیلم دنیای 616 کمیک های مارول رو می‌بینیم که به نظر من بالای 80 درصد احتمال داره، فقط معلوم نیست از کدوم مقطع زمانی میخواد این دنیا رو نشون بده،
به نظر من اسپایدی تام صد در صد حضور داره چون طی قرارداد مارول و دیزنی، قراره در یک فیلم اختصاصی که همون راهی به خانه نیست باشه و در یک فیلم دیگر و چه فیلمی بهتر از این فیلم. بلک ویدو که حالت فلش بکی داره، شانگ چی که اصلاژانرش فرق داره، اترنالزم که کلا جای اسپایدی نیست، ثور 4 و گاردینز 3 هم که کلا تو فضان، مارولز هم که کلا سه تا قهرمان اصلی داره، بلک پنتر دو هم زیاد احتمال وجود اسپایدی نیست مگه اینکه طی اون شایعه بخوان تو نو وی هوم از کریون واکاندایی استفاده کنن، شاید تو چهار شگفت انگیز یا ددپول 3 استفاده بشه ولی نقد ترین گزینه مولتی ورس جنونه
در کل مقاله‌ی خیلی خوبی بود
ممنون از سایت بزرگ و محشر اسپایدی
نقل قول کردن
tab
#7 tab 1400-02-21 21:53
تو مقاله گفته شد که امکانش هست مردعنکبوتی ها و حتی دشمن هاشون رو توی صحنه بعد از نوشته ها ببینیم و خب صحنه بعد از نوشته ها واسه تبلیغ فیلم های بعد انجام میشه در حالی که نو وی هوم قراره قبل از فیلم دکتر استرنج دو بیاد پس یه خورده عجیب نمیشه که یه فیلم که قبل تر اومده رو تو صحنه بعد از نوشته ها تبلیغ کنی؟
نقل قول کردن
thor_fan
#8 thor_fan 1400-02-22 00:29
سلام ممنون از آقای نمکی
درمورد موارد هم:
18:راستش حس خاصی بهم دست نداد چون اصن ایشون رو نمیشناسم
17: اینم که مشخص بود
16: خیلی دوست دارم دوباره لوکیو ببینم . وقتی کشته شد فک کردم دیگه نمیبینیمش ولی خوشبختانه مولتی ورس ناممکنو ممکن میکنه
15: هم تقابل واندا با دکتر استرنج جالب میشه هم تیم آپش به نظرم هر کدومو ببینیم بردیم
14: نمیدونم چرا با این ویژن حال نکردم مخصوصا اونجا که یهو ول کرد رفت
13: کلا این دوتا رو دوست نداشتم به نظرم بازیگراشون خوب نبودن
12: نور الا نور میشه دیگه اگه شیطان رو بالاخره ملاقات کنیم
11 : پالمری که خانم مک آدامز بازی کرد فوق العاده بود
10: راستش با خیلی از شخصیت های وانداویژن چفت نشدم یکیشون همین رمبو مخصوصا موقعی که قدرت فوق بشری بدست آورد
9 : توی فیلم دکتر استرنج توقعی ندارم ولی باید خدایی توی اسپایدرمن هیچ راهی به خانه نیست حضور پر رنگی داشته باشن وگرنه حال هوادارا گرفته میشه
8 : راستش فک نکنم حضور پر رنگی داشته باشن
7 : موردو که صد در صد باید بهش پرداخته میشد
6: انشنت وان که حرف نداشت دلم میخواد بازم ببینمش
5: حضور وانگ دوست داشتنی هم که طبیعیه
4: علاقه عجیبی به کابوس دارم دوست دارم اگه توی فیلم هست خبیث اصلی داستان باشه
3 : به نظرم بهترین گزینه هستش چون چند وقتی بود که از این مدل شخصیت های تابوشکن ندیدیم
2 : با این که تام کروز رو خیلی دوست دارم ولی دیدن هرکی بجای داونی جونیور برام سخته ولی بازم میگم مولتی ورسه و باید آماده دیدن هر چیزی باشیم
1: بدون شرح "عشق"
خیلی خیلی ممنونم
ولی بنظرم مارول کمی داره تند میره با این شدت از هایپی که بوجود آورده اگه مخاطبین یه اثر حتی خوب هم ببینن صداشون در میاد .. الان دیگه توقع یه شاهکار رو داریم
هم برای این فیلم هم برای اسپایدرمن
نقل قول کردن
mokhtAR KID
#9 mokhtAR KID 1400-02-22 08:25
سلام ممنون مقاله ی خیلی جذابی بود آقای نمکی فقط مورد 9 زیاد عاقلانه نیست با توجه به این که مرد عنکبوتی 3 قبل از دکتر استرنج 2 میاید ,و باتوجه به داستان مرد عنکبوتی 3 فکر نکند بشود.
نقل قول کردن
ilya
#10 ilya 1400-02-25 15:40
خیلی ممنون از آقای نمکی بابت مقاله
استاد میخواستم ازتون بپرسم نظرتون درمورد آهنگ 《زبون درازی》 از آرما چیه ؟
آخه توش به استنلی و دکتر استرنج اشاره میکنه
نقل قول کردن
Captain-Parsa
#11 Captain-Parsa 1400-02-28 15:33
خیلی مقاله ی جالبی بود من ب شخصه خیلی برای اسپایدر من نو وی هوم و دکتر استرنج مولتی ورس آف مدنس هایپم :roll:
یاحق
نقل قول کردن
Captain-Parsa
#12 Captain-Parsa 1400-02-28 15:33
خیلی مقاله ی جالبی بود من ب شخصه خیلی برای اسپایدر من نو وی هوم و دکتر استرنج مولتی ورس آف مدنس هایپم :roll:
یاحق
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

51

15

16

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

21

31

36

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

008

009

25

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

34

35

48

46

45

44