معرفی تمامی لباس های بازی مایلز مورالز (Spider-Man: Miles Morales)

معرفی تمامی لباس های بازی مایلز مورالز (Spider-Man: Miles Morales)

این مقاله اطلاعات خوب و مفیدی درباره تمامی 19 کاستوم مختلفی که در بازی Spider-Man: Miles Morales   یافت میشه را به شما ارائه میکند.

 ضمنا چند روز پیش هم ویدئویی از لباس های بازی را در اینجا برایتان آپلود کرده بودیم.

 

در مجموع 19 لباس برای آزاد (Unlock) کردن در بازی وجود دارد. برخی از لباس ها پس از طی مراحل داستانی بازی آزاد میشود و برخی نیز فقط وقتی شرایط خاصی را محقق نمایید یا اسراری را باز کنید، آزاد میشوند. درسته که بر خلاف بازی قبلی لباس ها دارای قدرت ویژه نیستند و نمیشه باهاشون ضربه خاصی را اجرا کرد اما بسیاری از این لباس ها نوعی مزیت را نیز برایتان آزاد میکنند که بهش suit mod گفته میشه.

برای آزاد سازی لباس ها معمولا به جمع آوری دو چیز نیاز دارید: 1- توکن های فعالیت (activity tokens) و 2- توکن های فن آوری (technology tokens).

منظور از توکن فعالیت امتیازاتی است که بابت متوقف کردن جرم و جنایت در شهر، یافتن کپسول های زمانی، تکمیل ماموریت های فرعی و ... به دست می آورید. توکن فن آوری هم با یافتن محل مخفی تجهیزات گروه زیرزمینی ها (underground) به دست می آید. به طور مثال همانطور که در تصویر زیر میبینید و با فلش در بخش سمت راست مشخص شده است، برای آزاد کردن لباس "بالاپوش سرخ" (Crimson Cowl Suit)، به 14 عدد توکن فعالیت و 2 عدد توکن فن آوری نیاز دارید:

منوی بازی مایلز مورالز

 

 

1- لباس ورزشی (Sportswear Suit)

 لباس ورزشی (Sportswear Suit)

این لباسیه که وقتی بازی رو شروع میکنید بر تن مایلز میبینید و باهاش بازی میکنید و مشخصه مایلز با مشکلات مالی مواجه است چون لباسش خیلی ارزان قیمت به نظر میاد. یک هودی دارد با کاپشن آبی با دستکش های بدون انگشت و شلوار ورزشی. قدرت و قابلیت خاصی هم نداره.

  

2- لباس مسئولیت بزرگ (Great Responsibility Suit)

لباس مسئولیت بزرگ (Great Responsibility Suit)

لباسی که در اوایل بازی از سوی پیتر پارکر به مایلز هدیه داده میشه و زیاد هم اندازه تن مایلز نیست! (به تنش گریه میکنه!). البته این لباس همانطور که در این مقاله هم گفته بودم از دنیای کمیک اقتباس شده . اولین لباسی بود که مایلز وقتی در دنیای کمیک تصمیم گرفت مرد عنکبوتی باشه بر تن کرد و یک سری محافظ روی آرنج و زانو داشت.

  

3- لباس خانگی (Homemade suit)

 لباس خانگی (Homemade suit)

همانطور که اسمش نشان میده خیلی هول هولکی توسط مایلز ساخته شده (اون لوگوی روی لباس خیلی ضایع است). این لباس   یک mod آزاد میکنه که اگر فعال بشه باعث میشه اشیاء پرتابی به سوی حریفان بیشتر بهشون آسیب بزنند. وقتی به سطح (Level) 5 برسید و 8 توکن فعالیت به علاوه  1 توکن فن آوری به دست بیارید آزاد میشه.

 

4- لباس T.R.A.C.K

 لباس T.R.A.C.K

این لباس T.R.A.C.K نام داره که مخفف Time Response Activated Circuit Kinetic Suit هستش و دیزاین منحصر به فرد آن توسط طراح کمیک بوک ، خاویر گارون انجام شده است و جوریه که انگار نسخه وارونه لباس اصلیه چون رنگ غالب سیاه را با رنگ سفید جایگزین کرده است. این لباس یک mod آزاد میکنه که اگر فعال بشه باعث میشه از میزان آسیب حملات به شما کاسته بشه. وقتی به سطح (Level) 6 برسید و 10 توکن فعالیت + 1 توکن فن آوری به دست بیارید آزاد میشه.

 

5- لباس انیمیشنی (Animated Suit)

لباس انیمیشنی (Animated Suit)

این لباس براساس لباس مایلز مورالز در سریال انیمیشنی Ultimate Spider-Man طراحی شده و نوعی افکت cel-shaded داره که باعث میشه یاد دنیای کارتون  بیفتیم. این لباس یک mod آزاد میکنه که اگر فعال بشه باعث میشه حریفان دیرتر بتونند تارهای شما را پاره و خودشون رو آزاد کنند. وقتی به سطح (Level) 7 برسید و 20 توکن فعالیت به علاوه  1 توکن فن آوری به دست بیارید آزاد میشه.

 

6- لباس آکادمی بروکلین ویژنز (Brooklyn Visions Academy Suit)

لباس انیمیشنی (Brooklyn Visions Academy Suit)

این لباس نسخه تغییر یافته ای از لباس کلاسیک مایلز است که کاپشن مدرسه ، یک کوله پشتی و کتانی مشکی و قرمز داره و به درد روزایی میخوره که مدرسه تون دیر شده! این لباس یک mod آزاد میکنه که اگر فعال بشه باعث میشه میزان اشعه ونومی شما سریعتر پر بشه. وقتی به سطح (Level) 8 برسید و 12 توکن فعالیت + 1 توکن فن آوری به دست بیارید، آزاد میشه.

 

7- لباس بالاپوش سرخ (Crimson Cowl Suit)

لباس بالاپوش سرخ (Crimson Cowl Suit)

این لباس رنگ غالبش قرمزه و همانطور که از نامش مشخصه از روی لباس شخصیتی خبیث به نام Crimson Cowl که اسم واقعیش «جاستینه همر» بود و سال 1997 خلق و یکی از دشمنان مرد آهنی شد، طراحی شده (عکسش اینجاست). این لباس یک mod آزاد میکنه که اگر فعال بشه باعث میشه حریفان موقعی که استتار کرده اید و ضربات ناکت آوت کننده (takedown) اجرا میکنید صدای شما را نشنوند . وقتی به سطح (Level) 9 برسید و 14 توکن فعالیت + 2 توکن فن آوری به دست بیارید آزاد میشه.

 

8- لباس استرایک (S.T.R.I.K.E)

لباس استرایک (S.T.R.I.K.E)

این لباس توسط آقای دیو راپوزا خلق شده و او خودش در توئیتر اعلام کرد از کاستوم های سری فیلم های ژاپنی Kamen Rider الهام گرفته (عکسش اینجاست). این لباس یک mod آزاد میکنه که اگر فعال بشه باعث میشه وقتی از میزان خون (life) شما کم میشه، بر میزان اشعه ونومی شما افزوده بشه. وقتی به سطح (Level) 10 برسید و 16 توکن فعالیت به اضافه 2 توکن فن آوری به دست بیارید آزاد میشه.

 

9- لباس پایان (The End Suit)

لباس پایان (The End Suit)

به نظر میرسه این لباس از روی لباس مایلز مورالز در کمیک بوک "پایان" طراحی شده باشه که این کمیک در اینجا ترجمه شده (سری کمیک های The End تک قسمتی هستند و مارول هر از گاهی آنها را برای شخصیت های محبوب خودش منتشر میکنه و در آنها شاهد آینده ای احتمالی که نشان میدهد چه بر سر قهرمانان مارول می آید و چگونه عمرشان به پایان خواهد رسید!).   این لباس یک mod آزاد میکنه که اگر فعال بشه باعث میشه از تاثیر قابلیت سرکوب اشعه ونومی مایلز که توسط برخی از سربازان شرکت راکسان انجام میشه، کاسته بشه. وقتی به سطح (Level) 11 برسید و 16 توکن فعالیت + 2 توکن فن آوری به دست بیارید آزاد میشه.

 

10- لباس 2099

لباس 2099

این لباس حالتی آینده نگرانه داره و اسمش نشان میده که مربوط به دنیای سال 2099 مارول و میگل اهارا (مرد عنکبوتی 2099) میشه ولی مایلز هنوز در این دنیا رونمایی نشده است. در واقع این لباس اولین بار به عنوان یک واریانت کاور توسط طراحی به نام لی گاربت برای کمیک های Miles Morales خلق شد (تصویرش اینجاست). این لباس هم یک mod آزاد میکنه که اگر فعال بشه باعث میشه از تاثیر قابلیت سرکوب اشعه ونومی مایلز که توسط برخی از سربازان شرکت راکسان انجام میشه، کاسته بشه. وقتی به سطح (Level) 12 برسید و 14 توکن فعالیت + 3 توکن فن آوری به دست بیارید، آزاد میشه.

 

11- لباس سفر به دنیای عنکبوتی (Into the Spider-Verse Suit)

لباس سفر به دنیای عنکبوتی (Into the Spider-Verse Suit)

همانطور که از اسمش معلومه این لباسیه که بر تن مایلز در انیمیشن تحسین شده "مرد عنکبوتی : سفر به دنیای عنکبوتی" دیدیم. این لباس هم   mod آزاد میکنه ولی حالت تزئینی داره. یعنی باعث میشه حال و هوای اون انیمیشن براتون تداعی بشه و هنگام مبارزه صداهای کمیک بوکی مشاهده کنید!   وقتی آزاد میشه که به سطح (Level) 13 برسید و 18 توکن فعالیت + 4 توکن فن آوری به دست بیارید.

 

12- لباس کلاسیک (Classic Suit)

لباس کلاسیک (Classic Suit)

وقتی لباسی که پیتر به مایلز داده بود در حادثه روی پل به شدت آسیب دید، مایلز به همراه رفیقش (گانکه)، این لباس را ساختند که در واقع همون لباس کلاسیکی هستش که مایلز در دنیای کمیک اکثر مواقع بر تن داشته و نمادین ترین و شناخته شده ترین لباسش به حساب میاد. لباس کلاسیک یک mod آزاد میکنه که اگر فعال بشه  به درد مبارزه با سربازان گروه زیرزمینی ها میخوره و باعث میشه سلاح هاشون آسیب ببینند. وقتی بهش دسترسی پیدا میکنید که ماموریت Time to Rally رو تکمیل کنید.

 

13- لباس افتخار محله های شمال شهر (Uptown Pride Suit)

لباس افتخار محله های شمال شهر (Uptown Pride Suit)

این لباس وقتی آزاد میشه که تمام مامویت های اپلیکشن "دوست خوب محله" (Friendly Neighborhood App) رو به اتمام برسونید. نوعی تشکر مردم شهره از زحمات مایلز مورالز. این لباس به جنبش "زندگی سیاه پوستان مهم است" ادای احترام میکنه و تقدیم میشه به یاد و خاطره مرحوم "چادویک بوسمن" بازیگر نقش پلنگ سیاه که چندی پیش به دلیل ابتلا به سرطان دار فانی را وداع گفت. دقیقا مثل لباس کلاسیک میمونه با این تفاوت که رنگ قرمز با رنگ زرد عوض شده و دو علامت فلش مانند به سمت پایین در قسمت بازوی بالایی به چشم میخوره.

 

14- لباس زمستانی (Winter Suit)

لباس زمستانی (Winter Suit)

این همون لباس کلاسیکه منتهی با یک سری وسایل اضافی برای گرم نگه داشتن مایلز در هوای زمستان! برای آزاد کردنش باید یک ماموریت فرعی به نام We've Got A Lead را تکمیل کنید. اون شال گردن رو همون دختر لال که دوست مایلز است و باهاش به زبان اشاره حرف میزنه به مایلز به نشانه تشکر میده.

  

15- لباس 2020

لباس 2020

این لباس هم اولش به صورت یک کاور واریانت برای کمیک های جدید مایلز مورالز خلق شد (عکسش اینجاست) و در بازی وقتی تمام چالش های تمرینی که پیتر پارکر برای مایلز مورالز در نظر گرفته تکمیل کنید (و به صورت هلوگرام هستند)، آزاد میشه.

16- لباس ماده قابل برنامه پذیر (Programmable Matter)

لباس ماده قابل برنامه پذیر (Programmable Matter)

لباسی که پس از تکمیل چالش های "آزمایشگاه های راکسان" (Roxxon Lab) و "مخفیگاه های زیرزمینی ها" (Underground Hideout) نصیب شما میشه. از ماده ای ساخته شده که شخصیت «تینکرر» از آن برای سلاح ها و تجهیزات خود استفاده میکرد. حیلی ها عقیده دارن این بهترین لباس بازیه زیرا بسیار زیباست و آدم رو به یاد لباس آیرون اسپایدر در دنیای سینمایی میندازه ، به ویژه آنکه یکی از takedown هایی که با این لباس انجام میشه خیلی جالبه و چند تا دست و پا ازش بیرون میزنه و آدم رو این لباس که در دنیای سینمایی تونی استارک برای پیتر پارکر ساخت میندازه! (عکسش اینجاست).

 

17- لباس حکمرانی بنفش (Purple Reign Suit)

لباس حکمرانی بنفش (Purple Reign Suit)

این لباس پس از اینکه ماموریت های جانبی پراولر (عموی مایلز) را برای جمع آوری نمونه های صوتی و همچنین ماموریت Back to the Beginning تکمیل کنید ، براتون آزاد میشه. در واقع هدیه ای است از سوی عموی مایلز به او و همانطور که مشخصه از دیزاین لباس پراولر در بازی الهام گرفته.

  

18- لباس گربه ای (Bodega Cat Suit)

لباس گربه ای (Bodega Cat Suit)

این لباس جالب رو پس از تموم کردن بخش داستانی بازی و سپس انجام دادن ماموریتی فرعی به نام Cat's Pajama میتونید به دست بیارید. در این ماموریت باید گربه یکی مغاره داران محل رو که بهش لقب اسپایدرمن داده را پیدا کنید! بعدش این گربه رو میتونید در لباس خود حمل کنید. گاهی موقع اجرای Takedown بیرون میاد و به حریف چنگ میزنه. این رو هم بدونید که در دنیای کمیک هم در دنیای شماره 999 مارول، یک گربه عنکبوتی داشتیم که در رویداد دنیای عنکبوتی به دست وارثان کشته شد! (عکسش اینجاست).

 

19- لباس آموزش های عنکبوتی (Spider-Training Suit)

باس آموزش های عنکبوتی (Spider-Training Suit)

این لباس فقط وقتی آزاد میشه که به نسخه New Game+ بروید (طبیعی است که برای این منظور باید اول بازی را تموم کنید). این لباس همونیه بر تن مایلز و در بخش DLC بازی اول دیدیم و اونو وقتی اولین بار میخواست با پیتر تمرین تار خوردن در سطح شهر انجام بده به تن کرد (اینجا رو میگم). منتهی اونجا لوگوی "دبیرستان پیتر پارکر" رویش به چشم میخورد ولی اینجا اسم آکادمی بروکلین ویژنز (جایی که الان مایلز در آن مشغول به تحصیله) به کار رفته. همچنین برای آزاد کردنش به 20 توکن فعالیت به اضافه 1 توکن فن آوری نیاز دارید.

 

امیر علی

   All rights reserved © Spidey.ir 2020

     (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 لباسی که میخواهیم در بازی "مایلز مورالز" PS5 ببینیم!

هر آنچه باید درباره بازی "مرد عنکبوتی: مایلز مورالز" بدانید!

بازی مردعنکبوتی 2 : مایلز مورالز انحصاری PS5 معرفی شد + تیزر!

15 حقیقتی که باید درباره مایلز مورالز (MILES MORALES) بدانید

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات جدیدترین بازی مردعنکبوتی (MARVEL’S SPIDER-MAN PS4)

10 صدا پیشه برتر بازی مردعنکبوتی PS4

10 پیش بینی برای قسمت دوم بازی اسپایدرمن PS4

رتبه بندی باس فایت (BOSS FIGHT) های بازی اسپایدرمن PS4

معرفی تمامی لباس های بازی مردعنکبوتی (MARVEL’S SPIDER-MAN)

نقد و بررسی جدیدترین بازی مردعنکبوتی

آیا DLC های بازی اسپایدرمن PS4 ارزش بازی کردن را دارند؟

بازی " SPIDER-MAN " پرفروش ترین بازی ماه سپتامبر لقب گرفت !

مرد عنکبوتی PS4 رکورد سریع ترین فروش سال را شکست!

بازی اسپایدرمن PS4 برنده دو جایزه شد!

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات جدیدترین بازی مردعنکبوتی (MARVEL’S SPIDER-MAN PS4)

نقد و بررسی جدیدترین بازی مردعنکبوتی

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Mr. Doctor
#1 Mr. Doctor 1399-09-04 15:53
خیلی ممنون از شما اقای امیرعلی،خسته نباشید
من متاسفانه برای جلوگیری از اسپویل شدنم!!!!نخوندمش :cry:
ولی قطعا مقاله بینظیر و جالبی هستش.
راستی استاد ترابی،منتظر نقد شما برای این بازی هستیم ;-)
نقل قول کردن
s.ch
#2 s.ch 1399-09-04 16:18
سلام تشکر بابت مقاله واقعا لباس های باحالی برای این بازی در نظر گرفته شده من شخصا از مورد های 9.10و 16 خیلی خوشم اومد
نقل قول کردن
Agent bishop
#3 Agent bishop 1399-09-04 16:37
چه لباسای خوشگل و خوشرنگی
واقعا دست خوش
نقل قول کردن
ehs_spidey
#4 ehs_spidey 1399-09-04 18:26
سلام باورم نمیشد بازم مثل همیشه شما اولین هستید که دوباره درمورد بازی جدید مقاله گذاشتید .فقط استاد من هم مثل بقیه منتظر نقد عالی شما هستم و دوست دارم داستان بازی هم در مقاله نوشته شده باشد چون بعضی از نکات ریز بازی را نفهمیدم ممنون اسپایدی :-)
نقل قول کردن
Spidey and Dark knight
#5 Spidey and Dark knight 1399-09-04 19:11
سلام دستتون درد نکنه واقعا عالی بود حیف که play sation ندارم xbox دارم :cry:
ولی واقعا لباس های جالبی بود
نقل قول کردن
Matingh
#6 Matingh 1399-09-04 20:44
اوووو دمتون خیلی گرم 8)
نقد،نقد،نقد،کوش ی؟؟؟؟؟بیش از حد منتظر_ERROR هایپ نقد ۱۰۰٪

به ترتیب اینارو دوست داشتم :lol:
۱۲
۱۱
۱۸
۹
۳
نقل قول کردن
spider peter
#7 spider peter 1399-09-04 23:30
عالیییی بود
نقل قول کردن
Kia Iron Man
#8 Kia Iron Man 1399-09-04 23:59
اولین سایتی که از بازی مقاله نوشت و همین انتظارم باید از سایت اسپایدی داشت.
یکی از جنبه های جذاب هر بازی همین کاستوم های جذاب و متنوعی هستند که از یکنواختی بازی جلوگیری میکنند.همه موارد جالب و جذاب بود خسته نباشید
همه هم اعم از خودم منتظر نقد استاد ترابی از بازی هستند :lol:
نقل قول کردن
Ultemate amir
#9 Ultemate amir 1399-09-05 13:11
مقاله جالبی بود اقای امیرعلی دستتون درد نکنه . همه لباس ها زیبا بودن. :roll:
نقل قول کردن
Ultemate amir
#10 Ultemate amir 1399-09-05 13:13
ایشالا همه بتونن این بازی جذابو تجربه کنن . دلم مبخواد همه لباسارو امتحان کنم. ای اش هرچه زودتر این بازی باحالو بخریم ;-) . از لباس حکمرانی بنفش خیلی خوشم اومد :lol:
نقل قول کردن
Mr. Doctor
#11 Mr. Doctor 1399-09-05 21:47
استاد ترابی اگه اشکال نداشته باشه،یه سوال ازتون دارم.
ببخشید بابت اسپم :oops:
میخواستم بپرسم که ایا در کمیک های التیمیت مارول،اسپایدرمن عضو تیم ابرقهرمانی ای در شیلد هست؟؟
و اینکه بغیر از پیتر و مایلز و جسیکا،عنکبوتی دیگری هست در این دنیا؟؟
اینها رو پرسیدم چونکه
ند وقت پیش در سریال انیمیشنی التیمیت اسپایدرمن دیدم که پیتر از شیلد فارغ التحصیل شده و با گروه از ابرقهرمانان هم سن خودش کار میکنه،و در این گروه عنکبوتی های دیگری هم بودن که من فقط اسکارلت اسپایدر(کین)رو شناختم؛البته مطمعن نیستم که توی اون لباس کین بوده باشه،چون با دنیای التیمیت اشنایی ندارم.
شرمنده سوالم طولانی شد استاد.ممنون میشم پاسخ بدین و منو از سردرگمی نجات بدید. :roll:
نقل قول کردن
mtm
#12 mtm 1399-09-06 07:01
به نقل از Mr. Doctor:
استاد ترابی اگه اشکال نداشته باشه،یه سوال ازتون دارم.
ببخشید بابت اسپم :oops:
میخواستم بپرسم که ایا در کمیک های التیمیت مارول،اسپایدرمن عضو تیم ابرقهرمانی ای در شیلد هست؟؟
و اینکه بغیر از پیتر و مایلز و جسیکا،عنکبوتی دیگری هست در این دنیا؟؟
اینها رو پرسیدم چونکه
ند وقت پیش در سریال انیمیشنی التیمیت اسپایدرمن دیدم که پیتر از شیلد فارغ التحصیل شده و با گروه از ابرقهرمانان هم سن خودش کار میکنه،و در این گروه عنکبوتی های دیگری هم بودن که من فقط اسکارلت اسپایدر(کین)رو شناختم؛البته مطمعن نیستم که توی اون لباس کین بوده باشه،چون با دنیای التیمیت اشنایی ندارم.
شرمنده سوالم طولانی شد استاد.ممنون میشم پاسخ بدین و منو از سردرگمی نجات بدید. :roll:

تا جایی که من میدونم جواب سئوالات شما منفیه ولی راستش رو بخواهید من از مقطعی سری التمیت رو دنبال نکردم . پس شاید این اتفاقات افتاده باشه
نقل قول کردن
Mr. Doctor
#13 Mr. Doctor 1399-09-06 12:02
به نقل از mtm:
به نقل از Mr. Doctor:
استاد ترابی اگه اشکال نداشته باشه،یه سوال ازتون دارم.
ببخشید بابت اسپم :oops:
میخواستم بپرسم که ایا در کمیک های التیمیت مارول،اسپایدرمن عضو تیم ابرقهرمانی ای در شیلد هست؟؟
و اینکه بغیر از پیتر و مایلز و جسیکا،عنکبوتی دیگری هست در این دنیا؟؟
اینها رو پرسیدم چونکه
ند وقت پیش در سریال انیمیشنی التیمیت اسپایدرمن دیدم که پیتر از شیلد فارغ التحصیل شده و با گروه از ابرقهرمانان هم سن خودش کار میکنه،و در این گروه عنکبوتی های دیگری هم بودن که من فقط اسکارلت اسپایدر(کین)رو شناختم؛البته مطمعن نیستم که توی اون لباس کین بوده باشه،چون با دنیای التیمیت اشنایی ندارم.
شرمنده سوالم طولانی شد استاد.ممنون میشم پاسخ بدین و منو از سردرگمی نجات بدید. :roll:

تا جایی که من میدونم جواب سئوالات شما منفیه ولی راستش رو بخواهید من از مقطعی سری التمیت رو دنبال نکردم . پس شاید این اتفاقات افتاده باشه

خیلی ممنون که توجه کردین و پاسخ دادین استاد ترابی.
نقل قول کردن
badboy
#14 badboy 1399-09-12 15:46
مقاله خیلی جالبی بود همه لباس ها عالی هستند واقعا :lol:
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

51

15

16

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

31

36

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

008

009

25

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

34

35

48

46

45

44