بازی " Spider-Man " پرفروش ترین بازی ماه سپتامبر لقب گرفت !

این هم از جدیدترین رکورد بازی مرد عنکبوتی ...

بازی اختصاصی " اسپایدر من " در اوایل ماه سپتامبر منتشر و با واکنش بسیار مثبتی از سوی هواداران و منتقدان روبرو شد ؛ با وجود تمام افتخاراتی که بازی کسب کرده ، از شنیدن این خبر هم باید شوکه بشید !

در کمال شگفتی این بازی که فقط برای یک کنسول عرضه شد ، فروشش از عناوینی چون Assassin's Creed: Odyssey، Fifa 2018 و Shadow of the Tomb Raider ( که همگی برای کنسول های مختلف منتشر شده اند ) بیشتر بوده است !

همچنین بازی اسپایدرمن ، رکورد بیشترین فروش ماهانه برای یک بازی انحصاری در تاریخ سونی را به خودش اختصاص داده است ! این یعنی که از بازی های پرآوازه ای همانند " Uncharted 4 " و " God of War " در این بازه بیشتر فروش کرده است !

بازی موفق شده است که فروش عناوین قبلی اسپایدرمن رو با با میزان 37% پشت سر بگذارد ، که به طور مستقیم اعلام میکند بازی " اسپایدرمن PS4 " در حال حاضر سومین بازی پرفروش سال 2018 میباشد !!

 

اخیرا نیز اولین DLC بازی اسپایدرمن منتشر شده است که میتوانید گیمپلی 18 دقیقه نخست آن را با حضور گربه سیاه در اینجا مشاهده کنید !

 

نظر شما چیست ؟ انتظار شکسته شدن این رکورد را داشتید ؟!

 

مطالب مرتبط:

مرد عنکبوتی PS4 رکورد سریع ترین فروش سال را شکست!

بازی اسپایدرمن PS4 برنده دو جایزه شد!

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات جدیدترین بازی مردعنکبوتی (MARVEL’S SPIDER-MAN PS4)

نقد و بررسی جدیدترین بازی مردعنکبوتی

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

a.v.s
+1 #1 a.v.s 1397-08-04 00:12
واقعا نمیتونم هیجانم رو پنهان کنم.
این واقعا شگفت انگیزه. از هرچی بازی معرکه که امسال اومده بیشتر موفق بوده. غیر از اینکه چندتا از دلایلش، اینترتیمنتی بودن مرد عنکبوتیه (یعنی توی همه عرصه ها حضور داشته) و کنسول PS4 توی صنعت گیم ترکونده، این بوده که با عشق ساخته شده. خوشم اومد که مثل بعضی شرکت های دیگه ساخت یه بازی رو سرسری پیش نرفتند. تازه همه جوره خواستند بازی Perfect باشه. امیدوارم قسمت بعدی بازی رو خیلی سریع نسازند. چون دوست ندارم وقتی قسمت اول موفق بوده، سریع برن قسمت دوم رو بسازند. دوست دارم به خودشون زمان بدهند و فکرای خودشون رو آماده و بعد جمع کنند و بعد بازی رو بسازند. میدونم که سرسری قسمت دوم رو نمیسازند، فقط دوست دارم چون قسمت اولش خیلی موفق بوده، موقع قسمت دوم خستگی توی تنشون نباشه که بخواهند فقط همینطوری بازی رو تحویل بدهند. چون برای ساخت یک بازی که میخواهی معرکه باشه و کسی از بازی گله بزرگی نداشته باشه، انرژی زیادی رو صرف ساخت بازی میکنی. البته اونا خیلی باهوش هستند. نمیان به خودشون سختی وارد کنند. همون طور که گفتم، با عشق ساختند. پس برای قسمت بعدی هم همین کار رو میکنند اونم با پشتکار بیشتر و بیشتر. خوشحالم که مرد عنکبوتی دوباره توی صنعت گیم زنده شده و سرحال و سرزنده داره پیش میره و دوباره داره موفقیت کسب میکنه. ممنون از تک تکشون که نمیخواستند هواداران رو زمین بندازند.
نقل قول کردن
darth vader
#2 darth vader 1397-08-04 08:51
خیلی وقت بود که بتمن دنیای بازی های کمیک بوکی رو گرفته بود و خوشحالم که مرد عنکبوتی اومد و موفقیت خوبی بدست اوورد. حالا من منتظر ساختن بازی های بیشتر موفق و خوبی از روی شخصیت های کمیکی هستیم (چه مارول و چه دیسی)
و چند ماه پیش هم خبر اومده بود که استودیو راکستدی قراره بازی سوپرمن رو بسازه و امیدوارم بازی خوب و عالیی بشه
نقل قول کردن
mehran spidey
#3 mehran spidey 1397-08-04 09:25
خیلی خوبه ! انتظار رکورد های دیگری هم دارم ، فقط این بازی امسال به رقبای سرسختی مثل Red Dead و God of War برخورد کرد وگرنه میتونست توی Game Awards هم کلی جایزه ببره ! البته اینکه توی یکسری از بخش ها نامزد بشه خیلی زیاده و البته امیدوارم بتونه یه جایزه ببره چون واقعا بازی خوش ساختی هست .

پ.ن : Red Dead 2 !!! :eek: :eek:
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

13

26

15

16

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

21

36

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

43

008

009

25

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

34

48

45