رتبه بندی باس فایت (Boss Fight) های بازی اسپایدرمن PS4

رتبه بندی باس فایت (Boss Fight) های بازی اسپایدرمن PS4

خب من کمی دیر این بازی رو شروع کردم ولی حالا که تمومش کردم باید این مقاله رو براتون مینوشتم!

باید قبول کرد که بازی اسپایدرمن برای کنسول انحصاری PS4 یک شاهکار به تمام معناست که شرکت اینسومنیاک برای خلق آن واقعا زحمت کشیده و داستانی عالی و در خور شخصیت پیتر پارکر/اسپایدرمن برایمان تدارک دیده است. اما هیچ بازی شاهکاری نیست که که مبارزه با غول ها یا به قول گیمرها "باس فایت" (Boss Fight) خوبی نداشته باشه. بنابراین این بازی هم از این قاعده مستثنا نمیباشد و انصافا بعیده کسی از این لحاظ ازش راضی نباشه. ولی این رو هم باید قبول کرد که برخی از باس فایت ها نسبت به بقیه ضعیف تر هستند و برخی هم قوی تر. پس در این مقاله سعی میکنم نوعی رتبه بندی بین آنها برایتان انجام بدهم و به این بهانه به این مبارزات دیدنی بپردازم. پس با این مقاله همراه باشید.

مقالات زیر را هم بخوانید:

10 باس فایت (BOSS FIGHT) برتر در بازی های مردعنکبوتی

سخت ترین باس فایت ها در بازی های کمیک بوکی

رتبه بندی باس فایت های بازی اسپایدرمن 2 (کنسول PS5) + لینک دانلود و تماشا

نگاهی به دشمنان مرد عنکبوتی که در فیلم های سم ریمی نبودند ولی در بازی آنها حضور داشتند!

رتبه بندی سخت ترین باس فایت (BOSS FIGHT) ها در بازی های مرد عنکبوتی

10 بازی برتری که به شما اجازه میدهند به جای دشمنان مردعنکبوتی بازی کنید!

 

10- اسکروبال (Screwball)

 اسکروبال (Screwball)

اسکروبال از خبیث های اعصاب خرد کن مرد عنکبوتیه که نسبتا اخیرا در دنیای کمیک خلق شده. یعنی سال 2008 و به دست آقای «دن اسلات». و چون دن اسلات نویسنده داستان بازیه پس از اسکروبال هم استفاده کرده! در دنیای کمیک به خودش لقب اولین خبیث live streaming داده! یعنی جنایت های خودش رو به صورت لایو در اینترنت پخش میکنه تا تعداد فالوئر هایش بیشتر بشه! در این بازی هم اسکروبال در یکی از ماموریت های فرعی ظاهر میشه. اولش چندتا چالش گرفتن عکس رو باید برایش انجام بدیم. یک سری بمب هم یه بار خنثی میکنیم بعد ادعا میکنه هواداراش میخوان یک گروگان را بکشند. ولی معلوم میشه همه چی سرکاری بوده و خودش اون گروگانه بوده!!! بعدشم که هواداراش یه حمله ساده به اسپایدرمن میکنند و آخرش پلیس سر میرسه و اسکرو بال را دستگیر میکنه . همین! بدون این که هیچ نبردی با اسپایدرمن داشته باشه! (جالبه که ادعا میکنه هیچ کار خلافی مرتکب نشده همه چی زیر سر هواداراش بوده . پس در نتیجه نباید بره زندان!)

 

9- تسک مستر (Taskmaster)

تسک مستر

«تسک مستر» رو بیشتر به عنوان یکی از دشمنان اصلی گروه اونجرز میشناسیم (این مقاله را بخوانید) . ایشون در بازی حضور جالبی داره. یعنی باعث میشه چالش (Challenge) هایی در بازی ایجاد بشه که با انجام دادن اونا میشه level up کرد یا تجهیزات بیشتری رو برای خودمون درست کنیم. وقتی شروع میکنیم به انجام چالش ها ، ناگهان با خود تسک مستر روبرو میشویم! یعنی یک بار در اواسط چالش ها و یک بار هم در انتها با وی باید بجنگیم. حقیقتش مبارزه با تسک مستر چندان جالب نیست. یعنی انگار داریم با یکی از دشمنان یا مزدوران معمولی که بارها و بارها در طول بازی با آنها مواجه میشویم مبارزه میکنیم! البته تسک مستر سریع تره. ولی به استراتژی خاصی برای شکست دادنش نیاز نیست. شاید بشه گفت تنها نکته جالب مبارزه با تسک مستر اینه که درست مثل دنیای کمیک میتونه از روی ضربات شما کپی کنه! بنابراین تعجب نکنید اگر ضربات خود اسپایدرمن را روی شما بزنه! و البته یک نکته دیگر درباره این باس فایت اینه که در لوکیشن نسبتا بی خود و بی حالی انجام میشه. یعنی داخل خیابان یا روی پشت بام که بارها و بارها در طول بازی آنجا رفته ایم!

 

8- ویلسون فیسک (Wilson Fisk)

 ویلسون فیسک (Wilson Fisk)

«ویلسون فیسک» ملقب به کینگ پین از خبیث های برتر دنیای کمیک بوک های ماروله که در بازی اولین غول (boss) هستش که باید باهاش مبارزه کنید بنابراین مبارزه با او نوعی آموزش برای بازیباز هم به شمار میاد چون هنوز اول بازیه و بازیباز داره به دکمه ها و ضربه های مختلف عادت میکنه. فیسک قدرت فوق بشری نداره و از فیزیک و جثه بزرگ خودش در نبرد استفاده میکنه . بنابراین برای سازندگان بازی شاید سخت باشه از کسی که قدرت فوق بشری نداره یک باس فایت جالب دربیارن. ولی انصافا نبرد با فیسک، boss fight بدی نیست. فقط مشکلش اینه که زیادی ساده است. اولش باید یک سری مسلسل داخل ستون را از کار بندازید و به سمتش پرتاب کنید تا شیشه محافظی که داخلشه بشکنه و بیاد بیرون که نکته جالبیه. آخر مبارزه هم در موقع سقوط یک سری دکمه باید بزنید که از نظر بصری واقعا جالبه (کلا ظاهر فیسک و گرافیک به کار رفته در این باس فایت عالیه) ولی همانطور که گفتم این باس فایت خیلی ساده است. یعنی همیشه باید بهش تار بزنید و گیرش بندازید و بعد مشت و لگد و بعدش جا خالی و بعدشم تکرار! ولی در مجموع مقدمه بسیار خوبی برای بازیه و البته ضرباتی که فیسک میزنه واقعا قوی هستند . یکی دو تا ایستراگ باحال هم داره. مثل اونجایی که اولش فیسک میز خودش رو میشکنه و میاد بیرون که اشاره داره به عادت فیسک در دنیای کمیک به خرد کردن اشیا مختلف از روی عصبانیت !

کینگ پین کمیک

یا اون آخرش که اسپایدی تارمالی کرده فیسک رو و بهش میگه should we kiss now? که اشاره داره به اون بوسه معروف وارونه فیلم اول اسپایدرمن ساخته سم ریمی!

 

7- شوکر (Shocker)

 شوکر (Shocker)

مبارزه با شوکر از دو بخش تقسیم شده. اولش باید به تعقیب جناب شوکر در سطح شهر بپردازیم. بخش کوتاه ولی fun ای هستش که در سطح منهتن انجام میشه. البته اسپایدرمن خیلی سریع موفق میشه شوکر رو تارمالی کنه و شکستش بده ولی این سکانس پیش درآمدی است برای نبرد اصلی که اندکی بعد و در داخل بانک انجام میشه. درسته این نبرد از فرمولی قابل پیش بینی تبعیت میکنه و باید مدام از شلیک های شوکر جاخالی بدید و بعدش به او اشیا پرت کنید و وقتی گیج شد مشت بهش بزنید، ولی لوکیشن آدم رو یاد اولین حضور شوکر در کمیک بوک های اسپایدرمن که در شماره 46 امیزینگ اسپایدرمن رخ داد میندازه.

جالبه که در اون کمیک هم اسپایدرمن باید در داخل بانک فدرال نیویورک با شوکر میجنگید اونجا هم دقیقا ستون هایی بودن که  هنگام مبارزه خراب میشد! (واقعا دم سازندگان بازی گرم که اینقدر به کمیک بوک های اسپایدرمن وفادار بودن). 

کمیک شوکر

ضمناً تاب خوردن اطراف اون شیی لوستر مانند در وسط اتاق خیلی fun است!

 

6- توم استون (Tombstone)

توم استون (Tombstone)

«توم استون» هم درست مثل تسک مستر یه جور غول optional است. یعنی اختیاری هستش و در انتهای یک ماموریت فرعی باهاش روبرو میشیم. ظاهر توم استون در این بازی نسبت به دنیای کمیک فرق کرده و خفن تر شده است. درسته مختصات این باس فایت نسبتا ساده است ولی آدم رو خسته نمیکنه. اولش وسط مبارزه افراد توم استون از راه میرسن و بهش کمک میکنند. این باعث میشه نبرد نفس گیر تر بشه. خود توم استون هم ضربات قوی و مهلکی میزنه. بعد از مدتی که میزنیمش ناگهان وارد بخش دوم میشیم و توم استون به وسیله یک زنجیر آتشین حمله ور میشه ! اینجا آدم یاد «گوست رایدر» میفته و باید حسابی جا خالی بده ! ولی جالب تر محیط بازیه که انگار همه چیز آتیش گرفته! این مساله بر جذابیت این باس فایت اضافه میکنه. یعنی میخوام بگم افکت های خوبی به کار بردن. ضمنا این مبارزه خیلی خشن تر و پویا تر از برخی دیگر از باس فایت ها از آب درآمده که باعث میشه آدم باهاش حال کنه!

 

5- مبارزه اول با مستر نگاتیو

مبارزه اول با مستر نگاتیو

مستر نگاتیو به نظرم یکی از بهترین خبیث هایی است که در سالهای اخیر در کمیک های اسپایدرمن خلق شده. توسط دن اسلات هم خلق شده پس قطعا در بازی حضور داره! (در بالا گفتم اسلات نویسنده قصه بازیه). کلا مستر نگاتیو (مارتین لی) از شخصیت های محوریه که خیلی خوب بهش پرداخت شده و بار اصلی داستان را به همراه «دکتر اکتاویس» و «نورمن آزبورن» به دوش میکشه. اولین مبارزه با پس از مرحله ای انجام میشه که به نظرم بهترین و باحال ترین مرحله بازیه . منظورم اون جاییه که اسپایدرمن روی سقف کامیون های در حال حرکت با افراد مستر نگاتیو که بهشون میگن «دیمونز» (Demons) میجنگه و بعد خودروی مستر نگاتیو رو متوقف میکنه. سپس توسط نیروی منفی کننده او آلوده میشه و نوعی نبرد ذهنی و انتزاعی در میگیره که کلیشه ای و استاندارده ولی بعدش شاهد نبرد معرکه ای در داخل واگن های مترو هستیم : تن به تن با مستر نگاتیو در حالی که باید از ضربات انرژی او جاخالی بدیم! نکته مهم اینه که چون داخل فضای تنگ و بسته ای انجام میشه پس با اکثر مبارزات دیگر اسپایدرمن در این بازی فرق داره. این باس فایت واقعا پایان خوبیه برای یک مرحله فوق العاده (مخصوصا با اون سکانس زیبای متوقف کردن قطار مترو توسط اسپایدرمن). 

 

4- والچر و الکترو (Vulture & Electro)

 والچر و الکترو (Vulture & Electro)

بعضی ها میگن «والچر» و «الکترو» حقشون بود به صورت تکی با اسپایدرمن مبارزه کنند ولی به نظر من این که دو تایی با ما میجنگن خیلی باحال و منحصر به فرده! شاید اشتباه کنم ولی یادم نمیاد قبلا بیش از یک دشمن ریخته باشن سر اسپایدرمن (البته یادمه سر بازی خاطره انگیز "مرد عنکبوتی شگفت انگیز علیه کینگ پین" که خیلی سال پیش واسه کنسول "سگا جنسیس" عرضه شد، تو مرحله آخر و هنگام خنثی کردن اون بمب قوی، همه غول های قبلی به جز مردشنی میریختن روی سرت ولی اون قضیه اش  فرق داشت). نکته اصلی این باس فایت اینه که وسط هوا (mid-air) انجام میشه و من عاشق این جور نبردهای هوایی هستم! خوبی دیگر این نبرد اینه که چون در هواست کاملا از دیگر باس فایت های بازی متمایز میشه و بازیباز را مجبور میکنه جور دیگری فکر کنه. قطعا اگر این نبرد خلاقانه تر میبود (یعنی اگر تیم - آپ یا همکاری دونفره بهتری بین الکترو و والچر شاهد بودیم) رتبه بهتری بهش میدادم. ضمن این که دوربین بازی در برخی از لحظات کمی گیج کننده و اعصاب خرد کن میشه!

 

3- راینو و اسکورپیون (Rhino & Scorpion)

راینو و اسکورپیون (Rhino & Scorpion)

برای رسیدن به این باس فایت باید اولش یک مرحله باحال مخفی کاری با حضور «مایلز مورالز» از داخل تونل و ... رد کنید (منظورم همون جاییکه میره دنبال دارو) . یعنی باید با احتیاط و کلی نذر و نیاز از دست راینو خودتون رو پنهان کنید که در نوع خودش جالبه. و سپس به این باس فایت میرسید که باز هم باید با دو خبیث به طور همزمان روبرو بشید (البته اسکورپیون کمی بعدش به مبارزه اضافه میشه) این یکی در مقایسه با باس فایت الکترو و والچر fun تر هستش. یک نکته دیگر اینه که ما تقریبا 20 سال بود یک جور خاص و مشخص با راینو میجنگیدیم. یعنی از اسپایدرمن Ps1 به بعد، همیشه راینو رو داشتیم که به سمت مون حمله ور میشد و بعد جاخالی میدادیم و شاخش یا خودش گیر میکرد به دیوار یا جای دیگه و بعدش بهش مشت و لگد میزدیم! ولی این بار تنوع بیشتری هست و مثلا باید یک سری اجسام سنگین رو در موقع خاصی روی سرش انداخت و ... ضمن این که برخی از بهترین و بامزه ترین دیالوگ های بین اسپایدرمن و دشمنانش رو در حین این مبارزه میشنویم . یه مساله دیگه اینه که راینو در این نبرد خیلی مهیب و ترسناک شده و واقعا آدم را به چالش میکشه (در حالی که تو بعضی بازی های اسپایدرمن ، شخصیت احمق و کند ذهنی داره). در کل وقتی اسکورپیون وارد مبارزه میشه باعث میشه کارزار نفس گیر تری را شاهد باشیم چون قدرت ها و شلیک های او بازیباز را مجبور میکنه استراتژی خودش را در حین مبارزه تا حدی تغییر بده. فضا و مکان مبارزه هم درست مثل مبارزه با شوکر جوریه که آدم کاملا حس میکنه داره یک باس فایت کمیک بوکی انجام میده!

 

2- مبارزه دوم با مستر نگاتیو

مبارزه دوم با مستر نگاتیو

درسته اولین مبارزه با مستر نگاتیو در داخل واگن های قطار خیلی خوبه ولی دومین برخورد اونا واقعا چیز دیگری است! دلیلش هم اینه که بسیار سینماتیک هستش و شما را حتی با سرگذشت (Origin) و نحوه تبدیل شدنش به یک خبیث آشنا میکنه. به همین خاطره که بسیار تاثیرگذار از آب درآمده و گذشته دردناک مارتین لی را به ما نشان میده. بنابراین از نظر داستانی خیلی گره ها را برای بازیباز باز میکنه (یعنی میفهمیم که چرا این قدر از نورمن آزبورن متنفره). و البته حالتی فانتزی و سوررئالیستی هم داره و ما به معنای واقعی کلمه اون هیولای درونی او را در مقابل خود متجسم میبینیم! اون ارواح سیاه رنگ که  همزمان با مستر نگاتیو باید با آنها هم درگیر بشوید نیز به خلق یک فضای ماورایی کمک کرده اند. به نظرم این باس فایت سخت ترین باس فایت بازیه.

 

1- دکتر اختاپوس (Dr. Octopus)

 دکتر اختاپوس (Dr. Octopus)

بازی بهترین باس فایت خودش رو برای آخر نگهداشته! (کلا بچه های سایت ما میدونند که دن اسلات به عنوان نویسنده داستان بازی چقدر به شخصیت دکتر اختاپوس ارادت داره. بنابراین از اولش هم مشخص بود که بهترین ها را برای دکتر اختاپوس کنار گذاشته! ). درسته از نظر میزان چالش برانگیز بودن یا درجه سختی به نبرد دوم با مستر نگاتیو نمیرسه ولی به راحتی لقب جذاب ترین مبارزه از نظر بصری ، سینماتیک و نفس گیر ترین باس فایت را به خودش اختصاص میده. نبرد با دکتر اختاپوس از سه بخش تقسیم شده که باعث تنوع اون میشه و حتی در بخش دوم حالت یک مبارزه هوایی به خودش پیدا میکنه! ضمن اینکه از نظر تنش داستانی هم بسیار بالاست زیرا پیتر باید در واقع به دنبال گرفتن سرم پادتن  "نفس شیطان" (Devil’s Breath) هم باشه (همونی که در سطح شهر توسط دکتر اختاپوس پخش شده و داره مردم رو میکشه) تا بتونه جون زن عموی عزیز خودش را نجات بده. باید در این مبارزه از لباس جدیدی به نام لباس ضد اختاپوسی (Anti-Ock) استفاده کنید که نکته جالبیه . واقعا باس فایت عالی هستش که بینش صحنه های سینمایی (cutscenes) زیبایی هم گنجانده شده است. و البته قطعا بهترین بخش این باس فایت برمیگرده به سکانس مشت و لگد زدن به دکتر اختاپوس روی نما یا سطح عمودی ساختمان آزکورپ! این صحنه قطعا اشاره داره به اون سکانس زیبای درگیری با دکتر اختاپوس در شاهکاری به نام فیلم "مرد عنکبوتی 2":

اسپایدرمن 2

این نبرد دقیقا همون چیزی بود که هواداران میخواستند و انتظارش را داشتند: بزرگ، حماسی، پرتنش، دراماتیک و سینماتیک. و البته به چه پایان ماندگاری وصل شد ... (وداع اشک دربیاور پیتر با زن عمویش).

 

مهدی ترابی مهربانی

All rights reserved © Spidey.ir 2018

   (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 باس فایت (BOSS FIGHT) برتر در بازی های مردعنکبوتی

سخت ترین باس فایت ها در بازی های کمیک بوکی

رتبه بندی باس فایت های بازی اسپایدرمن 2 (کنسول PS5) + لینک دانلود و تماشا

نگاهی به دشمنان مرد عنکبوتی که در فیلم های سم ریمی نبودند ولی در بازی آنها حضور داشتند!

رتبه بندی سخت ترین باس فایت (BOSS FIGHT) ها در بازی های مرد عنکبوتی

10 بازی برتری که به شما اجازه میدهند به جای دشمنان مردعنکبوتی بازی کنید!

10 پیش بینی برای قسمت دوم بازی اسپایدرمن PS4

آیا DLC های بازی اسپایدرمن PS4 ارزش بازی کردن را دارند؟

بازی " SPIDER-MAN " پرفروش ترین بازی ماه سپتامبر لقب گرفت !

مرد عنکبوتی PS4 رکورد سریع ترین فروش سال را شکست!

بازی اسپایدرمن PS4 برنده دو جایزه شد!

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات جدیدترین بازی مردعنکبوتی (MARVEL’S SPIDER-MAN PS4)

نقد و بررسی جدیدترین بازی مردعنکبوتی

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

mtm
#1 mtm 1397-09-16 06:36
سلام! لطف کنید مثل همیشه مقاله منو با دقت بخونید و اگر غلط تایپی مشاهده کردید اطلاع بدید تا اصلاح بشه
نقل قول کردن
best of the best
#2 best of the best 1397-09-16 07:31
استاد معلومه تازه بازی رو رفتن چون دارن راجع به بازی مقاله مینویسن!
و عجب مقاله توپی بود
کیف کردم
با رتبه بندی کاملا موافقم
دستتون درد نکنه
و دم شما گرم که وسط مقاله باس فایت هم برامون ایستراگ مینویسید
استاد کلا مشخصه هر وقت اشاره به کمیک بوک میبینید ذوق میکتید
نقل قول کردن
شرلوک
#3 شرلوک 1397-09-16 08:49
دمتون گرم مقاله خوبی بود!از درد تریلر کم میکنه!
نقل قول کردن
alispider
#4 alispider 1397-09-16 11:59
خسته نباشید استاد واقعا مقاله ی جالبی بود.
این بازی شاهکاره از نظر وفاداری به کمیک عالیه و همه ازش لذت میبرن چه برسه به طرفداران اصیل اسپایدرمن .
همه چیز بازی در سطح بالایی قرار داره اما به نظرم اگه اینسامنیاک وقت بیشتری روی باس فایت ها میذاشت بهتر بود(به استثنای باس فایت آخر و باس فایت قطار مستر نگتیو).
در واقع در اکثر باس فایت ها شما کافیه یا به باس تار بزنید و اون رو تار پیچی کنید تا متوقف بشه یا یه چیزی به سمتش پرت کنید.منظورم اینه اسپایدرمن خیلی قابلیت های بیشتری داره و باس فایت ها می تونستند هر کدوم یه نقطه ضعف خاص داشته باشن که هر کدوم با یکی از قابلیت های اسپایدرمن ادغام بشن و اسپایدی با استفاده از همون شکستشون بده.(کافیه یه نگاه به باس فایت های بازی Spider-Man Shattered Dimensions بندازید تا متوجه منظورم بشید).البته امیدوارم اینسامنیاک گیمز برای قسمت دوم بازی همین پتانسیل عالی رو حفظ کنه ولی وقت بیشتری روی باس فایت ها بزاره.در واقع بنظرم نسبت به سال 2018 باس ها می تونستند ظریف تر باشن.با تشکر از اینکه نظر من رو خوندید.
نقل قول کردن
mtm
#5 mtm 1397-09-16 18:37
به نقل از alispider:
به نظرم اگه اینسامنیاک وقت بیشتری روی باس فایت ها میذاشت بهتر بود(به استثنای باس فایت آخر و باس فایت قطار مستر نگتیو).
در واقع در اکثر باس فایت ها شما کافیه یا به باس تار بزنید و اون رو تار پیچی کنید تا متوقف بشه یا یه چیزی به سمتش پرت کنید.منظورم اینه اسپایدرمن خیلی قابلیت های بیشتری داره و باس فایت ها می تونستند هر کدوم یه نقطه ضعف خاص داشته باشن که هر کدوم با یکی از قابلیت های اسپایدرمن ادغام بشن و اسپایدی با استفاده از همون شکستشون بده.(کافیه یه نگاه به باس فایت های بازی Spider-Man Shattered Dimensions بندازید تا متوجه منظورم بشید).البته امیدوارم اینسامنیاک گیمز برای قسمت دوم بازی همین پتانسیل عالی رو حفظ کنه ولی وقت بیشتری روی باس فایت ها بزاره.در واقع بنظرم نسبت به سال 2018 باس ها می تونستند ظریف تر باشن.با تشکر از اینکه نظر من رو خوندید.

من شخصا از باس فایتا راضی بودم. همیشه باید بالاخره یه الگو یا pattern برای شکست باس ها باشه
حتی همین god of war 4 با اون بای فایتای معرکه اش ولی بالاخره بازیباز یه الگویی رو سریع کشف میکنه تا حریف رو شکست بده
به جز اون مورد اسکروبال و تسک مستر واقعا همه باس فایتا خوب و تماشایی بودن

من مشکلم بیشتر با این بود که چرا اینسومنیاک بیشتر از باس های دیگه استفاده نکرده
واقعا اسپایدرمن با اینهمه خبیث درجه 1 حیفه بازیش باس فایت کم داشته باشه
نقل قول کردن
mtm
#6 mtm 1397-09-16 18:41
به نقل از best of the best:

و دم شما گرم که وسط مقاله باس فایت هم برامون ایستراگ مینویسید
استاد کلا مشخصه هر وقت اشاره به کمیک بوک میبینید ذوق میکنید

بله من واقعا با دیدن اشارات کمیک بوکی در هر چیزی کیف میکنم
نقل قول کردن
Marc Spector
#7 Marc Spector 1397-09-16 19:04
درود استاد خسته نباشید،واقعا بازی شگفت انگیزه،هر چند هنوز بازیو تموم نکردم ولی همه جوره بازی اسپایدرمن مخصوصاً اون تاب خوردن در سطح شهر حال آدمو خوب میکنه.
نقل قول کردن
North-wolf
+1 #8 North-wolf 1399-02-30 21:27
اسکروبال توی اصل بازی فقط یجور معرفی داشت.بعدا توی دی ال سی ها پدرمونو در میاره.
توم استون با یه گاز میتونه جونتونو تموم کنه. (البته بستگی به درجه سختی بازی داره ولی گازای بدی داره. یعنی روی ساده ترین حالت هم نزدیک به نضف خون رو کم میکنه)

به این بازی طبق چیزی که انتظار میرفت کامل توی این سایت پرداخته شده. کامل و عالی.
فقط یچیزی مونده. شایدم من ندیدم و باشه تو سایت.
اونم این که وقتی داک آک سینیستر سیکس رو جمع میکنه تکنولوژی خودشو میده بهشون.برا لباساشون. اول اینکه در طول مدتی که آک در حال خبیث شدنه و تغییر رفتارشو به وضوح میبینیم توی وسایل آزمایشگاه تیکه تیکه وسایل رو میبینیم اما خوب اون موقع فکرشون نمیکنیم. (درواقع همه کاملا مطمئنا که داک آک خبیث خواهد شد چون چندین سال میشناسیمش اما برا پیتری که توی بازیه اوضاع فرق داره و وقتی اون وسایل رو تیکه تیکه میبینه مشکوک نمیشه. برا همشون هم توضیح خاصی داره آک. حتی وقتی نقشه حمله به زندانو میبینیم پیتر میگه کی وقت کردی روی امنیت زندان کار کنی.حتما میخوای بهشون پیشنهاد بدی که امنیتشون رو قوی کنی. (حالا دقیق این دیالوگا نیست ولی لپ مطلب اینه)
خلاصه که لباسای سینیستر سیکسو آپگرید کرده بهشون تحویل داده.
حالا شاید بعضی ها مثل من همه جای آزمایشگاه رو زیر و رو نکرده باشن و اون موقع وسایل رو ندیده باشن.ولی وقتی خود لباسارو میبینیم قشنگ مشخصه.
و جالب تر اینکه وقتی پیتر برا مبارزه با آک میره لباس آنتی آک رو تو آزمایشگاه میسازه کاملا همون تکنولوژی رو استفاده میکنه. قشنگ حس میشه تو بازی.
خلی کیف کردم
نقل قول کردن
mtm
#9 mtm 1399-02-30 21:37
به نقل از North-wolf:
اسکروبال توی اصل بازی فقط یجور معرفی داشت.بعدا توی دی ال سی ها پدرمونو در میاره.
توم استون با یه گاز میتونه جونتونو تموم کنه. (البته بستگی به درجه سختی بازی داره ولی گازای بدی داره. یعنی روی ساده ترین حالت هم نزدیک به نضف خون رو کم میکنه)

به این بازی طبق چیزی که انتظار میرفت کامل توی این سایت پرداخته شده. کامل و عالی.
فقط یچیزی مونده. شایدم من ندیدم و باشه تو سایت.
اونم این که وقتی داک آک سینیستر سیکس رو جمع میکنه تکنولوژی خودشو میده بهشون.برا لباساشون. اول اینکه در طول مدتی که آک در حال خبیث شدنه و تغییر رفتارشو به وضوح میبینیم توی وسایل آزمایشگاه تیکه تیکه وسایل رو میبینیم اما خوب اون موقع فکرشون نمیکنیم. (درواقع همه کاملا مطمئنا که داک آک خبیث خواهد شد چون چندین سال میشناسیمش اما برا پیتری که توی بازیه اوضاع فرق داره و وقتی اون وسایل رو تیکه تیکه میبینه مشکوک نمیشه. برا همشون هم توضیح خاصی داره آک. حتی وقتی نقشه حمله به زندانو میبینیم پیتر میگه کی وقت کردی روی امنیت زندان کار کنی.حتما میخوای بهشون پیشنهاد بدی که امنیتشون رو قوی کنی. (حالا دقیق این دیالوگا نیست ولی لپ مطلب اینه)
خلاصه که لباسای سینیستر سیکسو آپگرید کرده بهشون تحویل داده.
حالا شاید بعضی ها مثل من همه جای آزمایشگاه رو زیر و رو نکرده باشن و اون موقع وسایل رو ندیده باشن.ولی وقتی خود لباسارو میبینیم قشنگ مشخصه.
و جالب تر اینکه وقتی پیتر برا مبارزه با آک میره لباس آنتی آک رو تو آزمایشگاه میسازه کاملا همون تکنولوژی رو استفاده میکنه. قشنگ حس میشه تو بازی.
خلی کیف کردم

درسته و با نظرتون خیلی حال کردم
این مقاله رو وقتی نوشتم که DLC هنوز نیومده بود (یا شایدم من هنوز بازیشون نکرده بودم) ولی به نظرم باید تبدیلش کنم به تاپ 15 و باس فایت های dlc رو هم بیارم.
نقل قول کردن
North-wolf
+1 #10 North-wolf 1399-02-30 21:42
به نقل از mtm:
به نقل از North-wolf:
اسکروبال توی اصل بازی فقط یجور معرفی داشت.بعدا توی دی ال سی ها پدرمونو در میاره.
توم استون با یه گاز میتونه جونتونو تموم کنه. (البته بستگی به درجه سختی بازی داره ولی گازای بدی داره. یعنی روی ساده ترین حالت هم نزدیک به نضف خون رو کم میکنه)

به این بازی طبق چیزی که انتظار میرفت کامل توی این سایت پرداخته شده. کامل و عالی.
فقط یچیزی مونده. شایدم من ندیدم و باشه تو سایت.
اونم این که وقتی داک آک سینیستر سیکس رو جمع میکنه تکنولوژی خودشو میده بهشون.برا لباساشون. اول اینکه در طول مدتی که آک در حال خبیث شدنه و تغییر رفتارشو به وضوح میبینیم توی وسایل آزمایشگاه تیکه تیکه وسایل رو میبینیم اما خوب اون موقع فکرشون نمیکنیم. (درواقع همه کاملا مطمئنا که داک آک خبیث خواهد شد چون چندین سال میشناسیمش اما برا پیتری که توی بازیه اوضاع فرق داره و وقتی اون وسایل رو تیکه تیکه میبینه مشکوک نمیشه. برا همشون هم توضیح خاصی داره آک. حتی وقتی نقشه حمله به زندانو میبینیم پیتر میگه کی وقت کردی روی امنیت زندان کار کنی.حتما میخوای بهشون پیشنهاد بدی که امنیتشون رو قوی کنی. (حالا دقیق این دیالوگا نیست ولی لپ مطلب اینه)
خلاصه که لباسای سینیستر سیکسو آپگرید کرده بهشون تحویل داده.
حالا شاید بعضی ها مثل من همه جای آزمایشگاه رو زیر و رو نکرده باشن و اون موقع وسایل رو ندیده باشن.ولی وقتی خود لباسارو میبینیم قشنگ مشخصه.
و جالب تر اینکه وقتی پیتر برا مبارزه با آک میره لباس آنتی آک رو تو آزمایشگاه میسازه کاملا همون تکنولوژی رو استفاده میکنه. قشنگ حس میشه تو بازی.
خلی کیف کردم

درسته و با نظرتون خیلی حال کردم
این مقاله رو وقتی نوشتم که DLC هنوز نیومده بود (یا شایدم من هنوز بازیشون نکرده بودم) ولی به نظرم باید تبدیلش کنم به تاپ 15 و باس فایت های dlc رو هم بیارم.

باعث افتخاره.
من به جرات میگم جزو اولین نفرایی بودم که بازی رو پیش خرید کردم.کلا یکی از دلایل مهم پلی استیشن گرفتنم هم همین بازی بود واگرنه کنسول باز نبودم پی سی داشتم. خیلی حال کردم با بازی. حد نداره. الانم که دارم اینو مینویسم بازی رو برای بار n ام از اول شروع کردم.
راستی بخاطر اینکه پیش خرید کرده بودم هر سه تا دی الی سی رو رایگان بهم دادن. هرکدوم ده دلار (نه و نودونه) بود. از این بابت هم متشکرم ازشون :lol:
نقل قول کردن
mtm
#11 mtm 1399-02-30 21:45
به نقل از North-wolf:
به نقل از mtm:
به نقل از North-wolf:
اسکروبال توی اصل بازی فقط یجور معرفی داشت.بعدا توی دی ال سی ها پدرمونو در میاره.
توم استون با یه گاز میتونه جونتونو تموم کنه. (البته بستگی به درجه سختی بازی داره ولی گازای بدی داره. یعنی روی ساده ترین حالت هم نزدیک به نضف خون رو کم میکنه)

به این بازی طبق چیزی که انتظار میرفت کامل توی این سایت پرداخته شده. کامل و عالی.
فقط یچیزی مونده. شایدم من ندیدم و باشه تو سایت.
اونم این که وقتی داک آک سینیستر سیکس رو جمع میکنه تکنولوژی خودشو میده بهشون.برا لباساشون. اول اینکه در طول مدتی که آک در حال خبیث شدنه و تغییر رفتارشو به وضوح میبینیم توی وسایل آزمایشگاه تیکه تیکه وسایل رو میبینیم اما خوب اون موقع فکرشون نمیکنیم. (درواقع همه کاملا مطمئنا که داک آک خبیث خواهد شد چون چندین سال میشناسیمش اما برا پیتری که توی بازیه اوضاع فرق داره و وقتی اون وسایل رو تیکه تیکه میبینه مشکوک نمیشه. برا همشون هم توضیح خاصی داره آک. حتی وقتی نقشه حمله به زندانو میبینیم پیتر میگه کی وقت کردی روی امنیت زندان کار کنی.حتما میخوای بهشون پیشنهاد بدی که امنیتشون رو قوی کنی. (حالا دقیق این دیالوگا نیست ولی لپ مطلب اینه)
خلاصه که لباسای سینیستر سیکسو آپگرید کرده بهشون تحویل داده.
حالا شاید بعضی ها مثل من همه جای آزمایشگاه رو زیر و رو نکرده باشن و اون موقع وسایل رو ندیده باشن.ولی وقتی خود لباسارو میبینیم قشنگ مشخصه.
و جالب تر اینکه وقتی پیتر برا مبارزه با آک میره لباس آنتی آک رو تو آزمایشگاه میسازه کاملا همون تکنولوژی رو استفاده میکنه. قشنگ حس میشه تو بازی.
خلی کیف کردم

درسته و با نظرتون خیلی حال کردم
این مقاله رو وقتی نوشتم که DLC هنوز نیومده بود (یا شایدم من هنوز بازیشون نکرده بودم) ولی به نظرم باید تبدیلش کنم به تاپ 15 و باس فایت های dlc رو هم بیارم.

باعث افتخاره.
من به جرات میگم جزو اولین نفرایی بودم که بازی رو پیش خرید کردم.کلا یکی از دلایل مهم پلی استیشن گرفتنم هم همین بازی بود واگرنه کنسول باز نبودم پی سی داشتم. خیلی حال کردم با بازی. حد نداره. الانم که دارم اینو مینویسم بازی رو برای بار n ام از اول شروع کردم.
راستی بخاطر اینکه پیش خرید کرده بودم هر سه تا دی الی سی رو رایگان بهم دادن. هرکدوم ده دلار (نه و نودونه) بود. از این بابت هم متشکرم ازشون :lol:

کمیک های ترجمه شده سایتمون از روی بازی رو هم بخونید که ترجمه اش کامل بشه
مرد عنکبوتی سرعت داستانش اریجیناله
دو سری دیگه هم چیزایی داره که داستان بازی رو تکمیل میکنه
نقل قول کردن
North-wolf
#12 North-wolf 1399-02-30 21:52
به نقل از mtm:
به نقل از North-wolf:
به نقل از mtm:
به نقل از North-wolf:
اسکروبال توی اصل بازی فقط یجور معرفی داشت.بعدا توی دی ال سی ها پدرمونو در میاره.
توم استون با یه گاز میتونه جونتونو تموم کنه. (البته بستگی به درجه سختی بازی داره ولی گازای بدی داره. یعنی روی ساده ترین حالت هم نزدیک به نضف خون رو کم میکنه)

به این بازی طبق چیزی که انتظار میرفت کامل توی این سایت پرداخته شده. کامل و عالی.
فقط یچیزی مونده. شایدم من ندیدم و باشه تو سایت.
اونم این که وقتی داک آک سینیستر سیکس رو جمع میکنه تکنولوژی خودشو میده بهشون.برا لباساشون. اول اینکه در طول مدتی که آک در حال خبیث شدنه و تغییر رفتارشو به وضوح میبینیم توی وسایل آزمایشگاه تیکه تیکه وسایل رو میبینیم اما خوب اون موقع فکرشون نمیکنیم. (درواقع همه کاملا مطمئنا که داک آک خبیث خواهد شد چون چندین سال میشناسیمش اما برا پیتری که توی بازیه اوضاع فرق داره و وقتی اون وسایل رو تیکه تیکه میبینه مشکوک نمیشه. برا همشون هم توضیح خاصی داره آک. حتی وقتی نقشه حمله به زندانو میبینیم پیتر میگه کی وقت کردی روی امنیت زندان کار کنی.حتما میخوای بهشون پیشنهاد بدی که امنیتشون رو قوی کنی. (حالا دقیق این دیالوگا نیست ولی لپ مطلب اینه)
خلاصه که لباسای سینیستر سیکسو آپگرید کرده بهشون تحویل داده.
حالا شاید بعضی ها مثل من همه جای آزمایشگاه رو زیر و رو نکرده باشن و اون موقع وسایل رو ندیده باشن.ولی وقتی خود لباسارو میبینیم قشنگ مشخصه.
و جالب تر اینکه وقتی پیتر برا مبارزه با آک میره لباس آنتی آک رو تو آزمایشگاه میسازه کاملا همون تکنولوژی رو استفاده میکنه. قشنگ حس میشه تو بازی.
خلی کیف کردم

درسته و با نظرتون خیلی حال کردم
این مقاله رو وقتی نوشتم که DLC هنوز نیومده بود (یا شایدم من هنوز بازیشون نکرده بودم) ولی به نظرم باید تبدیلش کنم به تاپ 15 و باس فایت های dlc رو هم بیارم.

باعث افتخاره.
من به جرات میگم جزو اولین نفرایی بودم که بازی رو پیش خرید کردم.کلا یکی از دلایل مهم پلی استیشن گرفتنم هم همین بازی بود واگرنه کنسول باز نبودم پی سی داشتم. خیلی حال کردم با بازی. حد نداره. الانم که دارم اینو مینویسم بازی رو برای بار n ام از اول شروع کردم.
راستی بخاطر اینکه پیش خرید کرده بودم هر سه تا دی الی سی رو رایگان بهم دادن. هرکدوم ده دلار (نه و نودونه) بود. از این بابت هم متشکرم ازشون :lol:

کمیک های ترجمه شده سایتمون از روی بازی رو هم بخونید که ترجمه اش کامل بشه
مرد عنکبوتی سرعت داستانش اریجیناله
دو سری دیگه هم چیزایی داره که داستان بازی رو تکمیل میکنه

مگه میشه تو سایت اسپایدی کمیکی ترجمه بشه و من نخونم. همیشه سپاسگذار هستم. خودمو در حدی نمیدونم که نقدی بنویسم برا کمیک ها و اگرنه حتما این کارو میکردم. فقط استفاده میکنم و لذت میبرم و اگه یه همچین جایی نیاز شه سعی میکنم در حد خودم یه کمک کوچولی بکنم به بچه های سایت.هرچند میدونم هیچی حساب نمیشه در مقابل زحمات.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45