معرفی تمامی لباس های بازی مردعنکبوتی (Marvel’s Spider-man)

معرفی تمامی لباس های بازی مردعنکبوتی (Marvel’s Spider-man)

این مقاله به روز رسانی شد ...

اخیرا و پس از گذشت دوسال از انتشار بازی و موفقیت های پی در پی آن، مردعنکبوتی پلی استیشن باز هم پای خودش را فراتر گذاشت و به فروش شگفت انگیز ۲۰ میلیون نسخه دست یافت!
این خبر رسما از طرف آقای دیوید بول (رئیس بخش بازاریابی پلی استیشن) در صفحهٔ LinkedIn ایشان منتشر شده که نشان میدهد آن ۱۳.۲ میلیون نسخهٔ ماه ژوئیه ۲۰۱۹ پایان کار این بازی نبوده و با این اتفاق فاصلهٔ این بازی با رقیب همتایش، بتمن آرکهام سیتی، آن هم روی تنها یک پلتفرم بیش از پیش شده و شکستن این را رکورد را دست نیافتنی تر از سابق میکند. ضمن اینکه با فروش روزافزون خارق العاده این بازی، باعث می‌شود در سه رتبه برتر بازی های انحصاری پلی استیشن قرار گیرد. البته این نکته نیز قابل توجه است که بازی اسپایدرمن پیش از انتشار بازی مورد انتظار سابق The Last of us Part 2 به سریع ترین فروش زمان انتشار با رقم ۳.۳ میلیون نسخه دست یافته بود که در آن زمان در رتبه اول قرار داشت. در حال حاضر بازی Spider-Man Miles Morales و نسخهٔ Remaster بازی مردعنکبوتی در دسترس دوستداران این شخصیت در کنسول پلی استیشن ۵ نیز قرار گرفته و طرفداران میتوانند این بازی را با پیشرفت های گرافیکی و بصری بیشتر روی این کنسول هم تجربه کنند. انتشار این نسخه با عرضه سه لباس جدید مرد عنکبوتی همراه بود و به همین مناسبت تصمیم گرفتیم این مقاله را آپدیت کنیم!

 

 

توجه: هیچ رتبه بندی خاصی در نوشتن این مقاله مدنظر نبوده است!

 

لباس‌های اضافه شده توسط بروزسانی‌ها:

 

45- لباس Armored Advanced

لباس Armored Advanced 

این لباس اختصاصی بازیه، در واقع همون لباس پیشرفته مردعنکبوتی هستش اما زرهی‌تره و برخلاف اکثر لباس‌های بازی، لنزهای قابل تحرک نداره.

 

44- لباس Arachnid Rider

لباس Arachnid Rider 

این لباس هم از لباس‌های اوریجینال بازیه و همونطور که مشخصه، این لباس از انیمه‌های و مانگاها الهام گرفته بخصوص شخصیت Kamen rider. همچنین این لباس مثل vintage comic book حالت انیمیشنی داره. نسخه ای از این لباس در بازی مایلز مورالز هم وجود داره که میتونید در اینجا آن را ببینید.

 

43- لباس Bombastic Bag-Man

 لباس Bombastic Bag-man 

از این لباس برای اولین بار در شماره 258 کمیک مردعنکبوتی شگفت انگیز استفاده شد جایی که پیتر بعد از جدا شدن از سیمبیوت، این لباس رو از هیومن تورچ گرفت.

 

42- لباس Amazing

لباس Amazing 

این لباس برای اولین بار در فیلم مردعنکبوتی شگفت انگیز مورد استفاده قرار گرفت. سازندگان قصد داشتند تا از لباس سه‌گانه ریمی فاصله بگیرن و حالت مدرن‌تری بهش بدن که زیاد مورد پسند هواداران قرار نگرفت.

 

41- لباس Future Foundation

لباس Future Foundation 

از این لباس برای اولین بار در شماره اول کمیک FF مورد استفاده قرار گرفت. بعد از مرگ هیومن تورچ، پیتر پارکر برای مدتی عضو گروه بنیاد آینده شد که این لباس رو بهش دادن.

 

40- لباس Stealth

لباس Stealth 

این لباس برای اولین بار در فیلم مردعنکبوتی دور از خانه دیده شد. شیلد این لباس رو به پیتر داد تا در سفرش شناخته نشه و هویتش مخفی باقی بمونه. این لباس توسط ند لیدز به نام میمون شب نامگذاری شد!

 

39- لباس Upgraded

 لباس Upgraded 

این لباس هم برای اولین بار در فیلم دور از خانه دیده شد. پیتر در آخرای فیلم که دسترسی به لباسش نداشت، لباس مخصوص به خودش رو درست کرد.

 

38- لباس Webbed

لباس Webbed 

لباس فیلم سه‌گانه مردعنکبوتی سم ریمی با بازی توبی مگوایر که افراد بسیاری با اون خاطره دارن و بعد از درخواست زیاد طرفداران، به بازی اضافه شد.

 

لباس‌های بسته الحاقی/DLC :

 

37- لباس Resilient

لباس resillient 

یکی دیگه از لباس‌های اوریجینال بازی که توسط  Gabriele Dell’Otto، طراح معروف دنیای کمیک، طراحی شد. برای باز کردن این لباس باید اولین مرحله اولینDLC بازی رو به پایان برسونید.

 

36- لباس Spider-Uk

لباس Spider-Uk 

این لباس متغلق به ویلیام برادوک ملقب به اسپایدر انگلیسی هستش (از دنیای شماره 833) در دنیای کمیک درباره گذشته اش اطلاعات چندانی نداریم ولی در رویداد دنیای عنکبوتی به ارتش عنکبوتی پیوست تا با وارثان مقابله کنه. بعدش هم یه جورایی رهبر گروه Web Warriors به حساب میومد. اما در رویداد "قیامت عنکبوتی"  به طور ناگهانی و غیر منتظره به دست "وارثان" کشته شد! برای بدست آوردن این لباس باید اولین DLC این بازی رو تموم کنید.

 

35- لباس Scarlet Spider II

لباس Scarlet Spider II 

این لباس متعلق به کین، کلون پیتر پارکر، هستش. پیتر لباس مخفی کاری خودش رو به کین داد و کین تغییرش داد و لباس مخصوص خودش رو درست کرد. این لباس برای اولین بار در شماره اول Scarlet Spider Vol2 پدیدار شد. برای بدست آوردن این لباس باید تمام مراحل فرعی اولین DlC بازی رو تموم کنید.

 

34- لباس Spider-Armor MK I

لباس Spider-Armor MK I 

اولین لباس زرهی مردعنکبوتی که در شماره صدم کمیک Web of Spider-man مورد استفاده قرار گرفت. وقتی که گروه New Enforcers به شهر نیویورک حمله کردند، پیتر این لباس رو ساخت تا با اون‌ها مقابله کنه. برای آزاد سازی این لباس باید اولین مرحله از دومین DLC بازی رو به پایان برسونید.

 

33- لباس Iron Spider

 لباس Iron Spider 

این لباس در جریان رویداد جنگ داخلی (می‌توانید ترجمه این کمیک رو در اینجا بخونید) توسط تونی استارک برای پیتر پارکر ساخته شد. برای آزادسازی این لباس باید تمام مراحل داستانی دومین DLC بازی رو به پایان برسونید.

 

32- لباس Spider-Clan

 لباس Spider-Clan 

این لباس از روی نسخه مانگای کمیک‌های مردعنکبوتی به نام Marvel mangaverse: Spider-man برداشته شده و مانند لباس Arachnid Rider و Vintage Comic Book حالت انیمیشنی داره. برای بدست آوردن این لباس باید تمام مراحل فرعی دومین DLC بازی رو به پایان برسونید.

 

31- لباس Aaron Aikman

لباس Aaron Aikman 

این لباس برای اولین بار در شماره سوم کمیک لبه دنیای عنکبوتی به نمایش درآمد و توسط شخصی به نام آرون آیکمن ساخته شد. برای آزادسازی این لباس لازمه که اولین مرحله آخرین DLC بازی رو تموم کنید.

 

30- لباس Cyborg Spider-man

لباس Cyborg Spider-man 

این لباس برای اولین بار در شماره 21 کمیک Spider-Man به عنوان یک ارتقای موقتی توسط دانشمندی به نام اسکار مک‌دانل به به پیتر داده شد. برای بدست آوردن این لباس باید بخش داستانی آخرین DLC بازی رو به پایان برسونید.

 

29- لباس Into the Spider-Verse

 لباس Into the Spider-Verse 

این لباس برای اولین بار در انیمیشن تحسین شده سفر به دنیای عنکبوتی به نمایش درآمد و به پیتر پارکر میان‌سال تعلق داشت. برای بدست آوردن این لباس لازمه که تمامی مراحل فرعی آخرین DLC بازی رو به اتمام برسونید.

 

28 – لباس Homemade

لباس Homemade

اولین حضور: فیلم "مردعنکبوتی بازشگت به خانه"

لباس Homemade در واقع لباسیه که پیتر پارکر برای اولین بار در دنیای سینمایی مارول برای خودش درست میکنه و برتن می‌کنه. این لباس در بازی هیچ قدرت خاصی نداره.

 

27 – لباس Undies

(خطر اسپویل) در یکی از مأموریت‌های بازی، اسکورپیون به مردعنکبوتی سم تزریق میکنه و مردعنکبوتی به دنبال سرم این سم می‌گرده. زمانی که مردعنکبوتی خودشو درمان می‌کنه،خودش رو در این ظاهر میبینه و سریعا لباسش رو عوض می‌کنه. زمانی که بازی رو 100% کنید این لباس براتون آزاد میشه. قدرت این لباس هم اینه که اگه به کسی یک ضربه بزنید اون حریف ناک اوت میشه، ضمن اینکه این قانون روی شما هم تاثیر داره.

 

26 – لباس ESU

لباس esu

اطلاعات زیادی از این لباس داده نمیشه و تنها میشه حدس زد زمانی که پیتر توی دانشگاه امپایر استیت بوده این لباس رو پوشیده. برای دریافت این لباس هم باید از مکان‌های مخفی که تو نقشه نیستن عکس بگیرید. این لباس قدرت بخصوصی هم نداره.

 

25 – لباس Wrestler

لباس کشتی کج

اولین حضور: شماره 3 از کمیک Ultimate Spider-man

همونطور که میدونید، در کمیک‌های آلتیمیت مردعنکبوتی برای اولین بار که می‌خواد از قدرت‌هاش پول دربیاره به رینگ مسابقه میره و مسابقه میده که این اوریجین در فیلم سم ریمی هم بکار رفت. توی بازی هم مردعنکبوتی دقیقا اولش همین کارو میکنه و با کراشر هوگان معروف مسابقه میده. این لباس هم دقیقا از روی کمیک‌های آلتیمیت گرفته شده. قدرتشم اینه که شما میتونید بدون تارمالی کردن دشمناتون اونارو پرت کنید (توی بازی اگه بخوای دشمناتونو پرت کنید حتما باید تارمالیشون کنید).

 

24 – لباس Fear Itself

لباس fear itself

اولین حضور: شماره 7 از کمیک Fear Itself

در داستان Serpent’s War تونی استارک و کوتوله‌های نیداویلیر این لباس رو برای مردعنکبوتی درست کردند که البته بعدها توسط استارک نابود شد. قدرت این لباس در بازی اینه که ضربات شما قوی تر میشه و دشمنان زودتر زمین گیر میشن.

 

23 – لباس Electronically Insulated

لباس عایق مرد عنکبوتی

اولین حضور: شماره 425 از کمیک The Amazing Spider-Man

در شماره 425 از کمیک مردعنکبوتی شگفت انگیز، مردعنکبوتی برای مبارزه با الکترو که بسیار قوی شده بود این لباسو ساخت. این لباس هم در بازی موجود هستش که قدرتش هم ضربات الکتریکیه.

 

22 – لباس Spider-Armor – MK III

لباس زرهی مرد عنکبوتی

اولین حضور: شماره 682 از کمیک The Amazing Spider-Man

همونطور که می‌دونید، در سری داستان Ends of Earth که دکتر اختاپوس در حال مرگ بود، شش خبیث رو دوباره جمع کرد تا کره زمین رو نابود کنه. سپس مردعنکبوتی این لباس رو ساخت تا بتونه در مقابل شش خبیث از خودش دفاع کنه. قدرت این بازی در لباس هم اینه که وقتی به شما شلیک به شما گلوله ها به سمت دیگری پرت میشن.

 

12 – لباس Secret War

شماره 5 از کمیک Secret Wars 2004

این لباس تنها یک بار در داستان Secret Wars دیده شد که با اون جنگ‌های مخفی معروفی که در سال های 1984 و 2015 منتشر شدند فرق داره. این لباس تنها یک بار برای همیشه در شماره 5 از این کمیک به نمایش درامد. قابلیت این لباس هم در بازی اینه که قدرت اسلحه‌های دشمنان رو از کار میندازه.

 

20 – لباس Iron Spider

لباس جنگ بینهایت مرد عنکبوتی

اولین حضور: فیلم "اونجرز جنگ بی‌نهایت"

لباس Iron Spider برای اولین بار در داستان جنگ داخلی به نمایش در آمد که این لباس رو مردآهنی برای مردعنکبوتی ساخت. اما مارول طراحی این لباس رو در فیلم جنگ بی‌نهایت تغییر داد و این چیزی شد که می‌بینید. قدرت این لباس هم همون 4 بازوی مکانیکی معروفش هستش که تو مبارزه ها بکارتون میاد.

 

19 – لباس Last Stand

اولین حضور: شماره 500 از کمیک The Amazing Spider-Man

در شماره 500 از کمیک مردعنکبوتی شگفت انگیز، مردعنکبوتی تصویری از آینده خودش میبینه که چنین لباسی رو برتن کرده. البته در داستان دنیای عنکبوتی هم دیدیم که شخصت ازیکل هم این لباس رو برتن کرده بود. قدرت این لباس در بازی هم اینه که شما می‌تونید به همه ضربه بزنید و بقیه نمیتونن ضرباتتون رو دفع کنن.

 

18 – لباس Stark

لباس بازگشت به خانه

اولین حضور: فیلم "مردعنکبوتی بازگشت به خانه"

این لباس هم همونطور که می‌دونید، لباسیه که تونی استارک برای پیتر پارکر در دنیای سینمایی مارول درستش کرد. قدرتش در بازی هم اینه که یک ربات عنکبوتی میاد و در مبارزات به شما کمک میکنه.

 

17 – لباس Stealth

لباس اسپایدرمن

اولین حضور: شماره 650 از کمیک The Amazing Spider-Man

این لباس رو مردعنکبوتی برای مبارزه با هاب گابلین ساخت تا از جیغ‌های صوتی اون در امان باشه. این لباس به لباس بیگ تایم هم معروفه که در آخر پیتر اون رو به کین،کلون خودش، داد. قدرت این لباس در مخفی کاری بکار میاد و باعث میشه دشمنان متوجه حضور شما نشن.

 

16 – لباس Spirit Spider

اولین حضور: شماره 38 از The Amazing Spider-Man Annual

در دنیای 11638 «عمو بن» نمرد و در واقع او حتی به پیتر اموزش داد تا چطور از نیروهای خودش استفاده كند. این اسپایدرمن بسیار مشهور و محبوب است و یك دانشمند ثروتمند و موفق هم به شمار میرود (او حتی یك كمپانی به نام "فن آوری های پاركر" دارد). لباس این مردعنکبوتی در بازی حضور داره و طراحی خیلی خوبی هم داره. قدرتشم اینه که یه موج آتیشی درست میکنه که دشمنا هم آتیشی میشن و جونشون کم میشه.

 

15 – لباس Anti-Ock

اولین حضور: بازی Marvel’s Spider-Man

(خطر اسپویل) در مرحله آخر بازی، مردعنکبوتی برای مبارزه با دکتر اختاپوس این لباس رو میسازه که زرهیه تا بتونه از چنگ‌های دکتر اختاپوس در امان بمونه. قدرتش هم اینه که وب شوترهای مردعنکبوتی سریع پر میشن.

 

14 – لباس Vintage Comic Book

لباس کمیک بوکی

این لباس در واقع همون لباس کلاسیک اسپایدرمنه که به صورت کمیکی طراحی شده. اگر بخاطر داشته باشید بازی اسپایدرمن آلتیمیت هم طراحی کمیکی داشت و اگر الان ساخته شده بود من فکر میکنم سازنده ها دقیقا لباس مردعنکبوتی رو همینجوری میساختن. قدرتش هم اینه که به دشمنا تیکه میندازه و عصبیشون میکنه.

 

13 – لباس Spider-Man 2099

لباس اسپایدرمن 2099

اولین حضور: شماره 365 از کمیک The Amazing Spider-Man

همونطور که می‌دونید این مرد عنکبوتی متعلق به آینده و سال 2099 هستش و «میگل اهارا» (Miguel O'Hara) نام دارد. میگل برای شرکت بزرگی به نام "الکمکس" (Alchemax) کار میکرد. او که از برنامه های پلید الکمکس به ستوه آمده بود، تصمیم گرفت آنجا را ترک کند اما رئیس خبیث الکمکس به نام «تایلر استون» دارویی توهم آور به او داد و باعث شد تا طی حادثه ای ژن های میگل دستکاری شود و به نیروهای عنکبوت مانند دست یابد. قدرت لباس مردعنکبوتی 2099 در بازی اینه که جاذبه رو ضعیف میکنه و شما به مدت بیشتری در هوا میمونید.

 

12 – لباس Spider-Man 2099 White

لباس مرد عنکبوتی آینده

اولین حضور: شماره 1 از سری سوم Spider-Man 2099

مرد عنكبوتی 2099 الان مدتیه كه لباس جدیدی بر تن میكند. این لباس به All-New, All-Different شناخته میشود و اولین بار در شماره 1 از سری سوم كمیك های Spider-Man 2099 دیده شد. در واقع وقتی میگل به صنایع پاركر پیوست ، پیتر برایش یك لباس جدید ساخت. این لباس ملوكول های بی ثبات را با کولار (kevlar) تركیب كرد (كولار نام تجاری برای الیاف ساخته شده از پارا آرامید قوی و سبک است که با دیگر آرامیدها مثل نومکس و تکنورا ارتباط دارد. به طور معمول بصورت نخ و یا پارچه‌های بافته شده و یا به عنوان یک بخش از مواد کامپوزیتی استفاده می شود). به همین دلیل سر خوردن در هوا (gliding) در آن راحت تر انجام میشود. این لباس جدید موتور كنترل كننده(thrusters) هم در بخش چكمه ها دارد كه میتواند مرد عنكبوتی 2099 را به هوا بفرستد. سنسورهایی هم در آن به كار رفته كه اطلاعات محیطی به میگل اهارا میدهد. این لباس هم در بازی بکار رفته و قدرتش اینه که وقتی شما به دشمنا ضربه بزنید اون پرت میشن.

 

11 – لباس Spider-Punk

لباس اسپایدر پانک

اولین حضور: شماره 10 از سری سوم The Amazing Spider-Man

ایشون «هوبی براون» نام داره و در دنیای خودش بهش لقب «اسپایدر پانک» (Spider-Punk) داده اند. او  علیه رژیم مستبد «نورمن آزبورن» قیام کرد و یک ارتش عنکبوتی را رهبری کرد. آخرش هم تونست با کمک گیتار برقی خودش نورمن رو شکست بده! قدرتش در بازی هم همین گیتار برقی معروفشه که یه دایره ایجاد میکنه و موج میفرسته و دشمنارو پرت میکنه.

 

10 – لباس Dark

لباس سیاه اسپایدرمن

اولین حضور: شماره 8 از کمیک Spider-Man/Deadpool

این لباس برای اولین بار در کمیک مشترک اسپایدرمن و ددپول به نمایش درآمد.(خطر اسپویل) اما در بازی این لباس رو فیلیشیا هاردی (گربه سیاه) برای مردعنکبوتی درست کرده. زمانی که شما تمام ماموریت‌های فیلیشیا رو انجام می‌دید به یه پایگاه میرسید که این لباس داخلشه و برای شما هم پیغام گذاشته. قدرت خاصی هم نداره.

 

9 – لباس Scarlet Spider

لباس اسکارلت اسپایدر

اولین حضور: شماره 118 از کمیک Web of Spider-Man

و یكی از كلون هایی بود كه توسط شخصیت خبیثی به نام پروفسور «مایلز وارن» (ملقب به  »شغال » ) خلق شد  ظاهر و نیروهای او درست مثل پیتر پاركر بود. او در مواجهه با اسپایدرمن و به خاطر یك حادثه كشته شد اما دوباره برگشت و حتی برای مدتی نسبتاً طولانی همه فكر میكردند كه او اسپایدرمن واقعی است! در هر حال او بدست «گرین گابلین» كشته شد. که البته بعدا در کمیک توطئه کلونی برگشت. قدرت این لباس در بازی هم اینه که دوتا هولوگرام از خودش درست میکنه که باعث گیج شدن دشمنا میشه.

 

8 – لباس Spider-Armor – MK II

لباس زرهی اسپایدرمن

اولین حضور: شماره 656 از کمیک The Amazing Spider-Man

پیتر این لباس ضدگلوله را وقتی درست كرد كه به طور مقطعی "حس عنكبوتی" (spider-sense) خودش را از دست داده بود. بنابراین به ناچار آن را ساخت تا از آسیب گلوله در امان بماند. پیتر از این لباس برای شكست دادن قاتلی خطرناك به نام  Massacre  استفاده كرد. همونطور هم که پیداست، قدرتش اینه که ضدگلوله است.

 

7 – لباس Negative

لباس منطقه منفی

اولین حضور: شماره 90 از کمیک Spider-Man

اسپایدرمن وقتی به دنیایی موسوم به "منطقه انرژی منفی" (Negative Zone) سفر کرد، لباسش به رنگ سفید و مشکی در آمد و از آنجائیکه در این دنیا، رنگ وجود ندارد این لباس باعث شد تا اسپایدرمن تقریباً نامرئی شود. این لباس بعداً در خلق هویت "Dusk" به اسپایدرمن کمک کرد ) لباس Dusk در این مقاله مورد اشاره قرار گرفته است . ) البته در بازی بیشتر این حکم رو داره که اگه مردعنکبوتی توسط میستر نگاتیو خبیث بشه چه شکلی میشه. طراحی خیلی خوبی داره و اگه در شب این لباس رو بپوشید میدرخشه و خیلی زیبا میشه. قدرتش هم اینه که مثل Spirit Spider یه میدان از موج منفی ایجاد میکنه و قدرت دشمنارو کم میکنه.

 

6 – لباس Spider-Armor – Mk IV

لباس مرد عنکبوتی ps4

اولین حضور: شماره 1 از سری چهارم The Amazing Spider-Man

این جدیدترین لباس مرد عنكبوتی در ریلانچ کمیک‌های مارول در سال 2015 بود توسط مرد عنكبوتی در دنیای كمیك مورد استفاده قرار میگرفت. هنوز دقیقا معلوم نیست پیتر پاركر چطور آن را ساخته (چون وقایع پس از رویداد "جنگ های پنهان" هنوز به طور كامل مشخص نشده اند) ولی در هر حال پیتر قطعا آن را در "صنایع پاركر" و از روي لباس هاي زرهي قبلي ساخته. در ضمن، پیتر یك نسخه از آن را به دستیارش «پراولر» (Prowler) داده تا به عنوان بدلش عمل كنه و دیگران نتونند هویت مخفی اش را حدس بزنند. این لباس در بازی طراحی خیلی خوبی داره و قدرتش هم اینه که در برابر ضربات مقاومه.

 

5 – لباس Noir

لباس نوآر

اولین حضور: شماره 1 از کمیک Spider-Man: Noir

این مرد عنكبوتی در دورانی كه یادآور  دهه 30 میلادی است، حضور دارد و نام دارد.  اوبچه یتیمی بود که به همراه عمو و زن عمویش زندگی میکرد. سپس شخصیت خبیثی به نام «نورمن آزبورن» (ملقب به "گابلین")  افرادش را اجیر کرد تا عمو بن را به قتل برسانند . سپس پیتر در حین  انجام تحقیقات برای دیلی بیوگل  با عنکبوتی مواجه شد که از مکانی دوردست و ناشناخته آمده بود. این عنکبوت او را نیش زد و نیروهای خدای عنکبوت ها را به او اهدا کرد. در نتیجه، او به نیروهای فوق بشری دست یافت و سعی کرد و با استفاده از آنها هر طوری كه شده از گابلین و افرادش انتقام بگیرد. ( برای اطلاعات دقیق تر درباره این مرد عنكبوتی  این مقاله را بخوانید. کمیک های مرد عنکبوتی نوآر هم اینجا ترجمه شده اند) قدرت این لباس در بازی اینه که دشمنا دیگه نمیتونن وقتی شمارو میبینن همدیگه رو خبر کنن.

 

4 – لباس Velocity

اولین حضور: بازی Marvel’s Spider-Man

این لباس توسط هنرمند مشهور دنیای کمیک یعنی Adi Granov برای این بازی طراحی شد. اینسومنیاک گیمز به همراه این هنرمند مشهور موفق به طراحی این لباس شدند که طراحی بسیار خوبی هم داره. قدرتش هم اینه که وقتی میدویید اگر به دشمنا برخورد کنید به اونا ضربه میزنید و پرتشون میکنید.

 

3 – لباس Classic (Damaged)

این لباس در واقع همون لباس کلاسیکه که در مبارزه اول با ویلسون فیسک پاره میشه. این لباس قدرت خاصی نداره.

 

2 – لباس Classic

اولین حضور: شماره 15 از کمیک Amazing Fantasy

این لباس کلاسیک مردعنکبوتی هستش که استیو دیتکو برای مردعنکبوتی خلق کرد و ماندگار شد. درسته که مردعنکبوتی طی این سال‌ها لباس های جدیدی به تن کرده ولی همه از این لباس نمادین استیو دیتکو الهام گرفته شدن و اون هایی هم که ظاهر متفاوتی داشتن زیاد دووم نیاوردن. قدرتش در بازی هم اینه که مردعنکبوتی به هوا میپره و به جهت‌های مختلف تار پرت میکنه.

 

1 – لباس Advanced

اولین حضور: بازی Marvel’s Spider-Man

وقتی که استودیو اینسومنیاک گیمز از بازی اش در E3 2016 معرفی کرد، ما هم خیلی ها از این لباس زیاد خوشمون نیومد. خیلی ها اون علامت عنکبوت سفید و گنده مردعنکبوتی رو یکی از دلایل بد بودن این لباس اعلام کردن. اما راستش من از این لباس بیشتر از باقی لباس های مردعنکبوتی تو بازی خوشم میاد و از این بیشتر استفاده میکنم. ماهیت خاص خودشو داره و شما هرکجا که این لباسو ببینید سریع یاد استودیوی اینسومنیاک گیمز و این شاهکارشون میفتید. قدرتش هم اینه که درجه Focus رو سریع تر پر میکنه و شما میتونی سریع تر فینیشر بزنید یا جونتون رو سریع تر پر بکنید.

 

نظر شما چیه؟ از کدومش تو بازی بیشتر استفاده می کنید؟ طراحی کدوم بهتره؟

 

مبین امیری
مهدی ترابی مهربانی

All rights reserved © Spidey.ir 2018

   (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

 

مطالب مرتبط:

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات جدیدترین بازی مردعنکبوتی (MARVEL’S SPIDER-MAN PS4)

معرفی تمامی لباس های بازی مایلز مورالز 

آشنایی با لباس های مرد عنكبوتی - قسمت اول

آشنایی با لباس های مرد عنكبوتی - قسمت دوم

آشنایی با لباس های مرد عنكبوتی - قسمت سوم

رتبه بندی قوی ترین لباس های زرهی مرد عنکبوتی!

برترین لباس‌های مردعنکبوتی

رتبه بندی همه لباس های مرد عنکبوتی در دنیای سینما و تلویزیون

نقد و بررسی جدیدترین بازی مردعنکبوتی

عکس های منتشر شده از دشمن مرموز و مخفی جدیدترین بازی مردعنکبوتی (SPIDER-MAN PS4)

کمیک کان 2018: بررسی جدیدترین تریلر بازی SPIDER-MAN PS4

تحلیل و بررسی جدیدترین کلیپ و گیم پلی منتشر شده از بازی مردعنکبوتی در جشنواره E3 -2018

15 خبر و شایعه ای که درباره بازی اسپایدرمن PS4 میدانیم

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

alihdz
#1 alihdz 1397-07-22 20:12
وای خدایا عالی بود لطفا از این بازی بیشتر مطلب بذارید چون هممون عاشقشیم
من فقط ۳ تا از اینا رو آزاد نکردم
به شخصه خودم تو مرحله آخر گریم گرفت
ولی دوستان از من میشنوید برید این بازی رو حتما تجربه کنید بهتون قول میدم ضرر نمی کنید
اگه هم فکر میکنین که مراحل بازی خیلی کمه اصلا نگران نباشین چون به احتمال خیلی خیلی زیاد قسمت دوم این بازی ساخته میشه
نقل قول کردن
mehran spidey
#2 mehran spidey 1397-07-22 20:43
خیلی ممنون از آقای امیری بابت مقاله
به شخصه از اون لباس Vintage Comic Book خیلی خوشم میاد ! یه تم فانتزی و جالبی داره که از دل کمیک بیرون اومده ! لباس Advanced هم خیلی قشنگ و جالبه و همون طور که آقای امیری هم گفت به نوعی سمبل و نماد مرد عنکبوتی اینسومنیاک هست .

خسته نباشید ;-)
نقل قول کردن
MAN-THING
#3 MAN-THING 1397-07-22 21:00
ممنون عالی بود این مقاله به دردم خورد با اینکه PS4 ندارم ولی اینو تو گیم نت حتما بازی میکنم ممنون آقای امیری ;-)
نقل قول کردن
Azabdideh2017
#4 Azabdideh2017 1397-07-25 14:14
من قصد توهین ندارم ولی تو مورد18 غلط املایی هس
مارولو نوشتن مراول :-)
نقل قول کردن
R.G.A
#5 R.G.A 1398-02-26 23:48
به نظر من از همه خوشگل تر لباس anti ock بود
نقل قول کردن
ehs_spidey
#6 ehs_spidey 1399-08-14 10:11
سلام عالی بود من بیشتر لباس اصلی و لباس هایی که قدرت خاص دارند
نقل قول کردن
slade wilson
#7 slade wilson 1399-09-23 15:25
چه مقاله قشنگی بود ممنون از نویسنده
نقل قول کردن
Mr. Doctor
#8 Mr. Doctor 1399-09-23 15:26
خیلی منتظر اپدیت این مقاله بودم،ممنون از شما جناب امیری
نقل قول کردن
Captain-Deadpool
#9 Captain-Deadpool 1399-09-23 15:45
خیلی خوب و کامل بود. هم از قدرتاشون تو بازی نوشتید هم از تاریخچه شون تو کمیک ها.
ادم دلش میخواد یه بار دیگه بره و بازیش کنه :lol:
نقل قول کردن
Matingh
#10 Matingh 1399-09-23 16:10
راستش دیگه بازیو ندارم.
فعلا در حال بازی مایلز مورالر هستم.
ولی کلا بیشتر از لباس استارک استفاده میکردم(اون موقع خیلی تو فاز بازگشت به خانه بودم) :D
کلا طراحی های لباسش خیلی خوبه،هم داخل مایلز مورالز هم خود اسپایدرمن اما حیف که اون چهره ی جذاب و کاریزماتیک پیتر تغییر کرد، البته تو مقالات قبل درموردش بحث شد ولی هنوزم برام عادی نشده و چهره ی قبلی خیلی خیلی بهتر بود و کاملا تجربه و غم از دست دادن عمو بن رو داخلش میدیدیم و میتونستیم حسش کنیم اما چهره ی جدیدیش خیلییی بچه تر،خشک تر و سردتره،به قول آقای ترابی انگار مری جین مادرِ پیتره.
امیدوارم دوباره تغییرش بدن :-*
نقل قول کردن
hmdh
#11 hmdh 1399-09-23 16:53
ببخشید من میخوام بازی مرد عنکبوتی دنیا های از هم گسیخته و بازی مرد عنکبوتی التیمت رو دانلود کنم بنظرتون خوبه ؟ و اینکه من بین بازی مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۱ و بازی مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲ موندم کدوم رو دانلود کنم بهتره ؟
نقل قول کردن
dead spider
#12 dead spider 1399-09-23 18:33
به نقل از hmdh:
ببخشید من میخوام بازی مرد عنکبوتی دنیا های از هم گسیخته و بازی مرد عنکبوتی التیمت رو دانلود کنم بنظرتون خوبه ؟ و اینکه من بین بازی مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۱ و بازی مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲ موندم کدوم رو دانلود کنم بهتره ؟

من بازی مردعنکبوتی شگفت انگیز ۲ رو بازی کردم و بنظرم باس فایت های مهیجی داره مخصوصا لباس های خوبی داره ولی هیچکدام از لباس ها دارای قدرت خاصی نیستند و از این نظر مثل بازی مردعنکبوتی مایلز مورالزه و هرکدوم از لباس ها در یک نوع ضربه بیشتر دمیج وارد می کنند
خطر اسپویل بازی!
.
.
.
اگر بخوام بهمعروف ترین لباس های بازی اشاره کنم می تونم به:لباس سال۲۰۹۹،لباس مردعنکبوتی برتر،لباس ایرون اسپایدر در دنیای کمیک و لباس کاپیتان یونیورس اشاره کنم .
در مورد بازی دنیا های از هم گسیخته می تونید از نقد این بازی بهره ببرید و خودتون بفهمید :lol:
نقل قول کردن
Mrak.Parker
#13 Mrak.Parker 1399-09-23 18:34
سلام.

لباس اصلی بازی(advanced) خیلی خوبه ولی چون خیلی زیاد با این لباس بازی کردم دیگه ازش استفاده نمیکنم
لباس stark واقعا فوق العادست. لباس شماره ۳(Damaged) هم خیلی خوبه ولی حیف که پاره شد همون اول بازی.
همین طور لباس های شماره ۶ و ۱۵ و ۲ هم خیلی خوبن(البته همه لباسا واقعا خوبن :-) )

تشکر از نویسنده بخاطر مقاله
نقل قول کردن
ArashBigA
#14 ArashBigA 1399-09-23 21:38
واقعا سونی از جون دل مایه گذاشته پایه این بازی
نقل قول کردن
spider peter
#15 spider peter 1399-09-23 22:34
عالی بود آقای امیری
من سال بعد قراره هم اینو بازی کنم و هم مورالز رو باتشکر
نقل قول کردن
DreamzOwned
#16 DreamzOwned 1399-09-24 10:09
ممنون کامل و مفید
این بازی یکی از بهترین تجربه های من بود و فقط ۳ تا تروفی با پلانتینیوم فاصله داشتم من همه لباسای بازی رو باز کردم قدرت هاش تو مراحل مختلف بکارتون میاد بی صبرانه منتظرم بازی آینده اینسومینیاک رو ببینم و احتمالا شاهد حضور لباس مردعنکبوتی سیمبیوتی هم باشیم با توجه به اینکه تو صحنه های پس از تیتراژ بهش اشاره شد
نقل قول کردن
Mr. Doctor
#17 Mr. Doctor 1399-09-24 13:31
ببخشید یه سوال،ایا تمام این لباس های معرفی شده در اپدیت این مقاله در نسخه ps4 هم قابل دسترس هستند؟؟
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#18 Ehsan Spider 1399-09-24 18:56
سلام
خیلی مقاله خوبی بود دستتون درد نکنه
مخصوصا با مورد ۴۱و۴۰و۳۵ حال کردم دمتون گرم.

راستی من دوتا سوال دارم که نمیدونم جوابمو میدید یا نه ولی میپرسم
۱ : استاد اون کمیکی که اختصاصی اسپایدی بود همون The New Amazing Tales چی شد اگه منتشر شده لینکش رو بزارید خیلی دوست دارم بخونمش؟
۲: چن وقتیه از عمو مختار خبری نیست دلمون تنگ شد
نقل قول کردن
amirali dark 2021
#19 amirali dark 2021 1399-09-25 10:36
خیلی ممنون راستی من کاربره جدیدم
نقل قول کردن
A.S.M
#20 A.S.M 1399-09-26 06:54
این بازی واقعا در سبک نقش افرینی و ابر قهرمانی جزء بهترین بازی هایی است که تاکنون وجود داشته و همین تنوع لباس نشان دهنده ی اهمیت و احترام سازنده به این بازیست.
نقل قول کردن
spidersam
#21 spidersam 1400-04-12 03:57
نقل قول:
قدرت این بازی در لباس هم اینه که وقتی به شما شلیک به شما گلوله ها به سمت دیگری پخش میشوند
خیلی ممنون از توضیحات دقیق شما :D
نقل قول کردن
amin Hajati
#22 amin Hajati 1400-09-21 10:37
من خیلی از لباس شماره ی 6 خوشم میاد هم داخل بازی هم از کمیکش
نقل قول کردن
Kai
#23 Kai 1402-10-24 08:15
Asking questions are in fact fastidious thing if you are not understanding
anything fully, however this post offers pleasant understanding yet.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

51

15

16

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

31

36

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

008

009

25

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

34

35

48

46

45

44