10 اسپایدرمن جدیدی که دوست داریم در انیمیشن "سفر به دنیای عنکبوتی 2" ببینیم!

10 اسپایدرمن جدیدی که دوست داریم در انیمیشن "سفر به دنیای عنکبوتی 2" ببینیم!

اینها اکثرا از دنیاهای موازی هستند و برای دیدنشان در قسمت دوم هیجان داریم.

چندی پیش سونی رسماً اعلام کرد که دنباله انیمیشن موفق و تحسین شده "سفر به دنیای عنکبوتی" ساخته خواهد شد (خبرش اینجاست). همه ما حدس زده بودیم که در قسمت دوم از نسخه های دیگری از مرد عنکبوتی از دنیاهای دیگر یا تایم لاین های متفاوت استفاده خواهد شد ولی سونی با تیزری که در اینجا تحلیلش کردیم کاملا ما را متقاعد ساخت که در قسمت دوم شاهد عنکبوتی های جدید از دنیاهای موازی خواهیم بود. کمیک های مرد عنکبوتی هم که پر هستند از عنکبوتی های مختلف (میتونید به این مقاله و این مقاله مراجعه کنید). حالا در این مقاله دوست داریم به سونی بگیم که دلمون میخواد از کدوم یک از این مردان عنکبوتی در قسمت دوم استفاده کنه!

 

10- مرد عنکبوتی برتر (Superior Spider-Man)

 مرد عنکبوتی برتر (Superior Spider-Man)

انیمیشن "سفر به دنیای عنکبوتی" نشان داد از ارائه ایده های عجیب ابایی نداره. یکی از آنها دکتر اختاپوس مونث بود که واقعا جالب بود. پس چرا ما در قسمت دوم "مرد عنکبوتی برتر" را نبینیم؟! در دنیای کمیک دکتر اختاپوس در شماره 700 مرد عنكبوتی شگفت انگیز موفق شد قبل از مردن، جسم و روح خود را با پیتر پاركر عوض كند! بدین ترتیب پیتر پاركر در جسم او مرد . او سپس هویت مرد عنكبوتی برتر را برای خود انتخاب كرد چون حافظه و خاطرات پیتر پارکر را هم داشت. سرانجام در شماره 30 از كمیك Superior Spider-Man ، پیتر پاركر اصلی موفق شد به جسم و ذهن خود بازگردد. در هر حال وقتی دکتر اختاپوس در جسم مرد عنکبوتی بود، از روش های بسیار خشنی برای مبارزه با جنایت استفاده میکرد. بدش هم نمیومد کسی را که فکر میکنه باید بکشه، بکشه. (شما میتونید کمیک های مرد عنکبوتی برتر را در اینجا و به صورت رایگان با ترجمه فارسی بخونید و لذت ببرید). پس واقعا جذاب میشه اگر که ما این شخصیت را در قسمت دوم "سفر به دنیای عنکبوتی" ببینیم که مثلا از دنیایی آمده که در آن روح و ذهن دکتر اختاپوس برای همیشه با پیتر پارکر پیوند خورده است!

 

9- مرد عنکبوتی ژاپنی

مرد عنکبوتی ژاپنی

این مرد عنکبوتی اسمش هست «تاكویا یاماشیرو» و در واقع در همون دنیای سریال ژاپنی مرد عنکبوتی است که در دهه 70 میلادی ساخته شد (قبلا در این مقاله اطلاعات کافی راجع به این سریال داده بودیم). در این سریال تاکویا با یك بیگانه فضایی كه به عنوان آخرین بازمانده از سیاره "عنكبوت ها" به كره زمین آمده، دیدار میكند. این بیگانه به تاكویا قدرت های فوق بشری عنكبوت مانند میدهد. در ضمن تاكویا قادر میشود روباتی غول پیكر به نام «لئوپاردون» (Leopardon) را احضار كند تا با دشمنان عظیم الجثه اش بجنگد! تازه او علاوه بر توانایی های معمول اسپایدرمن حس شنوایی و بویایی بسیار قوی داشت و چشمانش میتوانست در شب ببیند. او دستبندی هم بر دست داشت كه پر از تجهیزات بود و او را قادر میساخت تا تارافكنی كند و یا خودرویی به نام GP7 و یك سفینه فضایی را در مواقع لزوم فرا بخواند!!! مرد عنکبوتی ژاپنی قطعا در قسمت دوم انیمیشن "سفر به دنیای عنکبوتی" خواهد بود زیرا مغز متفکر آن یعنی «فیل لرد» رسما تایید کرده ایشون هست! ضمن اینکه لوگوی او نیز در تیزر منتشر شده برای قسمت دوم وجود داشت (این مقاله را بخوانید).

 

8- میمون شب (Night Monkey)

میمون شب

میمون شب در واقع لقبی هستش که به مرد عنکبوتی در اروپا در فیلم "دور از خانه" دادند! یعنی پیتر پارکر که اصرار داشت هویت مخفی خودش را در اروپا حفظ کنه از لباس سیاهی که نیک فیوری برایش درست کرده بود استفاده کرد و در اروپا بهش لقب میمون شب را دادند! به نظرم ایده فوق العاده ای میشه اگه ایشون رو به عنوان یکی از مردهای عنکبوتی از یک دنیای موازی در "سفر به دنیای عنکبوتی 2" استفاده کنند!

 

7- مرد عنکبوتی انگلیسی (Spider-UK)

مرد عنکبوتی یو کی

نام واقعی اش «ویلیام "بیلی" برادوک» (William “Billy” Braddock) هستش و عضو "سپاه کاپیتان بریتانیا" بود . درباره گذشته اش اطلاعات چندانی نداریم ولی در رویداد دنیای عنکبوتی به ارتش عنکبوتی پیوست تا با وارثان مقابله کنه. بعدش هم یه جورایی رهبر گروه Web Warriors به حساب میومد. اما در رویداد "قیامت عنکبوتی" به طور ناگهانی و غیر منتظره به دست "وارثان" کشته شد! او از شخصیت های مهم سالهای اخیر دنیاهای موازی اسپایدرمن بود که نقش مهمی هم در رویدادهایی مثل "دنیای عنکبوتی" داشت. میگن قرار بوده در قسمت اول انیمیشن "سفر به دنیای عنکبوتی" هم ظاهر بشه ولی منصرف شدن. دیزاین جالبی داره و میتونه در قسمت دوم از شخصیت های اصلی باشه.

 

6- اسپایدر پانک (Spider-Punk)

 اسپایدر پانک (Spider-Punk)

ایشون «هوبی براون» نام داره و در دنیای خودش (دنیای شماره 138 مارول) بهش لقب «اسپایدر پانک» (Spider-Punk) داده اند. او علیه رژیم مستبد «نورمن آزبورن» قیام کرد و یک ارتش عنکبوتی را رهبری کرد. آخرش هم نورمن رو شکست داد و  با گیتار برقی ای خودش نورمن رو له و لورده کرد! کمیکش هم اینجا ترجمه شده. در رویداد دنیای عنکبوتی هم حضور داشت و  یکی از شخصیت های مهم رویداد جدید اسپایدرمن یعنی "قیامت عنکبوتی" هم بود (این کمیک رو هم با حضور او در سایت ترجمه کرده ایم و همچنین این سری رو که سال 2022 منتشر شد). ظاهرش خیلی باحاله و شخصیت خفنی داره. ضمن اینکه تا جایی که میدونیم قبلا در کارتون های مرد عنکبوتی ظاهر نشده و میتونه برای تماشاچی ها تازگی و طراوات خاصی داشته باشه!

 

5- مرد عنکبوتی پیرمرد (Old Man Spider-Man)

اسپایدرمن پیرمرد

این اقا یک مرد عنکبوتی از یک دنیای موازی بود (دنیای شماره 4) ولی پیتر پارکر نبود بلکه «ازیکیل» نام داشت. در دنیای کمیک «ازیکیل» از متحدان مرد عنکبوتی به حساب میاد که قدرت های عنکبوتی خودش را طریقی دیگر به دست آورده بود که ریشه های مرموز و مامورایی داشتند (این مقاله را بخوانید). در رویداد دنیای عنکبوتی حسابی اهمیت داشت و اطلاعات خوبی هم درباره نحوه شکست دادن گروه وارثان به بقیه گروه داد. اما در نهایت کشته شد. به نظر میاد حضور یک مرد عنکبوتی پیرمرد میتونه خیلی برای قسمت دوم "سفر به دنیای عنکبوتی" جالب باشه. یعنی میتونه جنس شخصیت ها رو جور کنه! ضمن اینکه به جای ازیکیل میشه مثلا از عمو بن هم استفاده کرد (چون در دنیای کمیک سابقه داشته در دنیاهای موازی، عمو بن به جای پیتر پارکر به مرد عنکبوتی تبدیل شده باشه).

 

4- اسکارلت اسپایدر (Scarlet Spider)

اسکارلت اسپایدر در واقع «بن رایلی» هستش که مهم ترین کلون ساخته شده از روی پیتر پارکر در دنیای اصلی به حساب میاد و برای مدتی نسبتا طولانی هم جانشین پیتر پارکر شده بود و محبوبیت زیادی هم داشت. در این مقاله به طور کامل به سرگذشت او اشاره شده. اخیرا هم پس از سالها غیبت در دنیای کمیک های مرد عنکبوتی در داستان "توطئه کلونی" دوباره برگشت و الان حالت یک ضد قهرمان داره (توطئه کلونی رو میتونید اینجا با ترجمه فارسی بخونید). در مجموع به نظرم لازمه ما روی پرده سینما نوعی اقتباس از قضیه کلون های مرد عنکبوتی ببینیم. "سفر به دنیای عنکبوتی 2" میتونه این زمینه را فراهم کنه.

 

3- میمون عنکبوتی (Spider-Monkey)

 میمون عنکبوتی (Spider-Monkey)

این اسپایدرمن در دنیای میمون ها (دنیای شماره 8101 مارول) زندگی میکرد و به همين دلیل «اسپایدر میمون» (Spider-Monkey) نام دارد! او در مقایسه با اسپایدرمن اصلی بی تجربه و مغرور تر بود و دغدغه های زیادی نداشت! او مشكلی با كشتن شخصیت های هم خبیث نداشت و شعارش این بود: "اگر شخصیت های خبیث نمیخواهند اصلاح شوند پس باید بمیرند"! به طور مثال او با دستان خودش «دكتر اكتاویویس» را كشت! توانایی و قدرت های فوق بشری او شبیه اسپایدرمن دنیای اصلی بود. او در رویداد دنیای عنکبوتی کشته شد در قسمت اول از انیمیشن "سفر به دنیای عنکبوتی" تماشاچی ها واقعا با شخصیت «خوک عنکبوتی» حال کردند و سونی قراره انیمیشن جداگانه هم از رویش بسازه! پس حضور میمون عنکبوتی در قسمت دوم میتونه خیلی جالب باشه و کل کل های جالبی هم با خوک عنکبوتی داشته باشه!

 

2- مرد عنکبوتی PS4

اسپایدرمن ps4

بازی مرد عنکبوتی که پارسال به طور اختصاصی برای کنسول PS4 عرضه شد واقعا معرکه بود و به موفقیت های زیادی هم دست یافت. شخصیت مرد عنکبوتی در این بازی فرق چندانی با مرد عنکبوتی در دنیای اصلی مارول نداشت و آنقدر محبوب شد که به دنیای کمیک هم راه یافت و در رویداد "قیامت عنکبوتی" که اینجا ترجمه شده، یکی از شخصیت های اصلی داستان بود. حتی در قسمت اول "سفر به دنیای عنکبوتی" هم میشد لباس ویژه او را در مقر مرد عنکبوتی کشته شده دید . در کل میشه به راحتی او را از دنیای دیگر وارد داستان کرد. برای سونی هم بد نمیشه چون برای این بازی و کنسول انحصاری خودش هم تبلیغ میشه!

 

1- تیم قرمز (Red Team)

تیم قرمز (Red Team)

ما در کمیک های مارول و در جریان رویداد مهم "جنگ داخلی" شخصیت جدیدی داشتیم به نام «مایکل وَن پاتریک» (Michael van Patrick) که نوه دکتر «آبراهام ارسکین» بود که اگه یادتون باشه همون کسی بود که فرمول ابرسرباز را برای کاپیتان آمریکا ساخت (این مقاله رو بخونید). مایکل یک ورزشکار قهرمان بود که مدال های ورزشی زیادی هم داشت ولی در یک حادثه کشته شد. بعد از آزمایش روی بدن او متوجه شدند هیچ قدرت فرابشری نداشته ولی بدنش از نظر ژنتیکی بی عیب و نقص بوده. به همین دلیل از روی او سه کلون ساختند به نام های «مایکل»، «ون» و «پاتریک»! سپس شخصیتی به نام «تسک مستر» با استفاده از یک فن آوری پیشرفته به داخل مغز آنها آموزش های رزمی و همچنین حرکات مرد عنکبوتی را تزریق کرد. لباس "ایرون اسپایدر" را هم که تونی استارک برای پیتر پارکر در طول رویداد "جنگ داخلی" درست کرده بود را نیز پوشیدند و تحت عنوان Red Team وارد عملیات ها شدند و با خبیث هایی مثل اعضای "سندیکای شرارت" مبارزه کردند. بعدش به آنها لقب Scarlet Spiders (عنکبوت های سرخ) هم داده شد. در هر حال ایده جالبی دارند و میشه ازشون در "سفر به دنیای عنکبوتی 2" استفاده کرد. جالب تر از اون اینه که بازیگران فیلم های اسپایدرمن یعنی توبی مگوایر، اندرو گارفیلد و تام هالند جای آنها حرف بزنند!

 

 مهدی ترابی مهربانی

   All rights reserved © Spidey.ir 2019

     (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد) 

 

مطالب مرتبط:

کدام شخصیت‌های عنکبوتی در دنبالهٔ انیمیشن "اسپایدرمن: سفر به دنیای عنکبوتی" حضور خواهند داشت؟

10 حقیقت مهمی که باید درباره شخصیت «اسپایدر پانک» (SPIDER-PUNK) بدانید

اولین حضور "اسپایدر پانک" (SPIDER-PUNK) در دنیای کمیک ترجمه شد + لینک دانلود

10 چیزی که انتظار داریم در انیمیشن " اسپایدرمن: به درون دنیای عنکبوتی 2" ببینیم!

خبر داغ! سونی رسماً تاریخ اکران قسمت دوم انیمیشن "سفر به دنیای عنکبوتی" را اعلام کرد!

7 درسی که دی سی باید از انیمیشن "اسپایدرمن: سفر به دنیای عنکبوتی " یاد بگیرد

نقد انیمیشن سینمایی "اسپایدرمن: سفر به دنیای عنکبوتی" 

اسکار 2019: پلنگ سیاه و سفر به دنیای عنکبوتی افتخارآفرین مارول شدند!

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات انیمیشن سینمایی "سفر به دنیای عنکبوتی" – قسمت اول

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات انیمیشن سینمایی "سفر به دنیای عنکبوتی" – قسمت دوم 

بررسی ریشه های اصلی انیمیشن "اسپایدرمن : به درون دنیای عنکبوتی"

خبر داغ: سونی انیمیشن سینمایی "زن عنکبوتی" (SPIDER-WOMAN) را میسازد!

اسپایدرمن: سفر به دنیای عنکبوتی جایزه بهترین انیمیشن سال BAFTA را تصاحب کرد

خبر داغ داغ داغ! "مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی" برنده جایزه گلدن گلوب شد!

معرفی تمام مردان و زنان عنكبوتی – قسمت اول

معرفی تمام مردان و زنان عنكبوتی – قسمت دوم

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

moali
#1 moali 1398-09-02 08:21
عین زندانی‌ای که تو انفرادی بوده و بعد یه عمر آزاد شده شدم!


وای که چه قدر سخت بود...



اما در مورد این مقاله جذاب باید بگم من خودم خیلی با اسپایدی انگلیسی حال میکنم و امیدوارم شاهد حضورش باشیم...
نقل قول کردن
hassan91
#2 hassan91 1398-09-02 15:19
اگه یه نفر هشت روز پیش بهم میگفت که تو قرار یه هفته از سایت و اسپایدی ( و اینترنت ) دور باشی باور نمیکردم. و چه خوب که سایت همچنان مشغول به کار بود :lol:
دوست دارم اسپایدرمن های سینما هم ظاهر بشن. البته من دوست دارم نسخه مری جین عنکبوتی رو هم ببینم.
نقل قول کردن
raha
#3 raha 1398-09-02 18:32
من دوست دارم نسخه ps4 اسپایدر من رو ببینم
(خدا رو شکر اینترنت برای همین مدت محدود هم وصل شد(امیدوارم محدود نباشه))
نقل قول کردن
Bucky WS
#4 Bucky WS 1398-09-04 18:34
من خیلی دوست دارم جسیکا درو (اسپایدر ومن) رو ببینم
به نظرم جسیکا هرگز به حق خودش در عالم سینما و انیمیشن نرسیده
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45