آشنایی با لباس های مرد عنكبوتی - قسمت سوم

spiderman costumes لباس های مختلف اسپایدرمن

قسمت های اول و دوم مقاله "آشنایی با لباس های مرد عنكبوتی" با استقبال خوب شما مواجه شد، حالا در قسمت سوم  به معرفی لباس هایی دیگری میپردازیم كه اسپایدرمن تا به حال در كمیك هایش بر تن كرده.

مقدمه: بدون هیچ اغراقی اسپایدرمن دارای یكی از نمادین ترین و شناخته شده ترین لباس ها در دنیای ابرقهرمانان كمیك بوکی است و شاید از این نظر فقط «سوپرمن» و «بتمن» بتوانند با او رقابت كنند. لباس كلاسیك آبی و قرمز او از سال 1962 (یعنی زمانی كه «استیو دیتكو» آن را طراحی كرد) تا به امروز تقریباً دست نخورده باقی مانده زیرا آنقدر زیبا، منحصر به فرد و بی عیب و ایراد به نظر میرسد كه تا به حال اگر تغییری هم كرده بسیار اندك و یا تنها برای مدتی خیلی كوتاه بوده است. به همین دلیل این لباس در اكثر فیلم ها ، سریال های انیمیشن و یا بازی های رایانه ای اسپایدرمن مورد استفاده قرار گرفته است. با این حال و تحت شرایط خاص، اسپایدرمن لباس های دیگری را نیز بر تن كرده كه در این مقالات به آنها خواهیم پرداخت.

آشنایی با لباس های مرد عنكبوتی - قسمت اول

آشنایی با لباس های مرد عنكبوتی - قسمت دوم

آشنایی با لباس های مرد عنكبوتی - قسمت چهارم

برای آشنایی با لباس های مردعنکبوتی در دنیاهای موازی نیز مقاله زیر را بخوانید:

20 لباس عجیب و غریب مرد عنکبوتی در دنیاهای مختلف!

 

لباس ریکوشه (Ricochet)

 ricochet  spiderman suit لباس اسپایدرمن
در سال 1998، «نورمن آزبورن» برای اسپایدرمن پاپوش دوخت و در نتیجه اسپایدرمن به جرم قتل از سوی پلیس مورد تعقیب قرار گرفت . بنابراین او مجبور شد 4 هویت دیگر برای خود انتخاب کند تا برای اثبات بیگناهی خود زمان پیدا کند. اولین هویت او «ریکوشه» نام داشت. اسپایدرمن در قالب ریکوشه خودش را جای یک خلافکار اجاره ای جا زد تا بتواند کمی درباره قاتل واقعی اطلاعات کسب کند. لباس ریکوشه  را «مری جین» ، همسر اسپایدرمن با استفاده از یک کاپشن چرم برای او درست کرد. بعدا این لباس و هویت بر تن یکی از اعضای گروه اسلینگرز رفت (برای آشنایی با این گروه، این مقاله را بخوانید).

(روی لباس ریكوشه دیسك هایی بود كه اسپایدرمن از آنها میتوانست به عنوان سلاح استفاده كند).

 

لباس هورنت (Hornet)

hornet لباس مرد عنکبوتی
دومین هویتی که اسپایدرمن برای خودش انتخاب کرد، «هورنت» نام داشت. اسپایدرمن نزد یکی از دوستان مخترع خود به نام «هابی براون» (که بیشتر تحت عنوان Prowler شناخته میشود) رفت و او هم  تجهیزاتی خاص به او داد. اسپایدرمن با این تجهیزات توانست لباس ویژه ای برای خودش درست کند. (جالب این است که یکی از دشمنان قدیمی اسپایدرمن به نام «والچر» موضوع را فهمید و متوجه شد که هورنت همان اسپایدرمن است!)

ضمنا این لباس میتوانست دارت های بی حس كننده به سمت حریف پرتاب كند. این لباس هم بعدا بر تن یکی از اعضای گروه اسلینگرز دیده شد.

 

لباس داسک (Dusk)

spiderman dusk suit داسک - لباس مرد عنکبوتی
همانطور که در قسمت قبلی این مقاله گفته شد ، اسپایدرمن در "منطقه انرژی منفی" صاحب لباسی شد که میتوانست او را تقریباً  نامرئی کند. او از این لباس برای خلق هویت سوم خود به نام "داسک" (Dusk) استفاده کرد. این لباس اسپایدرمن را قادر ساخت تا کاملاً  خودش را با سایه های موجود ترکیب کند. اسپایدرمن در کمربند این لباس نارنجک های محتوی گاز، دود و مواد بی حس کننده گذاشت و به نوعی شبیه به «بتمن» شد! البته پس از پیتر پارکر این لباس بر تن دختر دانشجویی که قصد خودکشی داشت (به نام "کسی کامنز") دیده شد که به گروه ابرقهرمانی اسلینگرز پیوست. او میتوانست از میان سایه ها تله پورت کند و با دیگر هم تیمی هایش ارتباط ذهنی داشت.

 

 

لباس پرادجی (Prodigy)

spiderman prodigy پرادجی لباس اسپایدرمن
«پرادجی» آخرین هویتی بود که اسپایدرمن برای اثبات بیگناهی خود در آن مقطع زمانی انتخاب کرد. لباس پرادجی کاملاً توسط مری جین طراحی و ساخته شد. اسپایدرمن در این لباس ضدگلوله در قالب ابرقهرمانی فرو رفت که از هر نظر بی عیب و نقص جلوه میکرد و به همین دلیل رسانه ها از پرادجی بسیار استقبال کردند. در نهایت اسپایدرمن توانست به همگان نشان دهد که قاتل واقعی، فردی به نام Joey Z است. او بلاخره پس از اثبات بیگناهی اش هویت های دیگر خود را کنار گذاشت و بار دیگر با لباس اسپایدرمن کلاسیک قرمز و آبی خود در اجتماع حاضر شد. لباس پرادجی هم بعدا بر تن رهبر گروه اسلینگرز دیده شد.

 

لباس آهنی (Iron Spider)

iron spider armor لباس ایرون اسپایدر
در جریان داستان معروف "جنگ داخلی"  (Civil War)، اسپایدرمن ابتدا طرفدار  «تونی استارک» یا همان «مرد آهنی» (Iron Man)  بود و اعتقاد داشت که ابرقهرمانان باید تحت نظر دولت کار کنند. این لباس آهنی نیز شخصاً از سوی مرد آهنی به پیتر پارکر داده شد و تفاوت های اساسی با لباس کلاسیک اسپایدرمن داشت زیرا بازوهای مکانیکی عنکبوت مانند، قابلیت گلایدینگ، اسکنرهای داخلی، تقویت کننده ای صوتی و بصری، قابلیت مخفی کاری و  رادار گریزی و ... داشت. در هر حال پیتر بعد از مدتی با پیوستن به «کاپیتان آمریکا»،  در مقابل مرد آهنی قرار گرفت و در نتیجه این لباس را هم کنار گذاشت.

لازم به ذكر است كه این لباس بازتولید شد و به سری كلون ساخته شده از «مایكل وان پاتریك» داده شد (این كلون ها به نام «اسكارلت اسپایدرها» معروف شدند)

 

لباس "جنگ مخفی" (2004)

 البته این رو هم بگم که در دنیای کمیک هم سابقه داشته که نیک فیوری به اسپایدرمن و برخی دیگر از ابرقهرمانان مارول ماموریت بده و حتی ازشون بخواد لباس جدیدی بپوشند. این اتفاق در کمیک Secret War سال 2004 رخ داد که در آن اسپایدرمن و به همراه برخی دیگر به لاتوریا (زادگاه «دکتر دووم») فرستاده شدند تا یک دیکتاتور در آنجا را سرنگون کنند اسپایدرمن یک لباس جدید بر تن کرد. از ان موقع به بعد این لباس را بیشتر به عنوان یک کاستوم قابل آزاد شدن در برخی از باز یهای مرد عنکبوتی دیده ایم (اینجا و اینجا را ببینید)

 

لباس آلتمیت (Ultimate)

ultimate-spiderman suit لباس التمیت اسپایدرمن
سری کمیک های "اسپایدرمن نهایی" (Ultimate Spider-Man) در سال 2000 از سوی مارول به چاپ رسید تا کاراکتر اسپایدرمن/پیتر پارکر را مدرن و منطبق با قرن بیست و یکم کند. اگرچه لباس و ظاهر بسیاری از کارکترهای مثبت و منفی داستان های اسپایدرمن از نو طراحی شد، ولی لباس اسپایدرمن آلتمیت تقریباً عین لباس لباس کلاسیک بود و تغییری نکرد (این مساله باز هم نشان میدهد که لباس کلاسیک اسپایدرمن تا چه حد فوق العاده و کامل است)

 

لباس مایلز مورالز (Miles Morales)

miles morales ultimate spiderman مایلز مورالس اسپایدرمن
در کمیک های "اسپایدرمن نهایی" (Ultimate Spider-Man)، پیتر پارکر پس از سالها  به طور بسیار غم انگیزی به دست گروهی از دشمنانش کشته شد. پس از او نوجوانی سیاه پوست به نام «مایلز مورالز» جای او را به عنوان اسپایدرمن جدید شهر گرفت و لباس متفاوتی هم بر تن کرد که بیشتر نشان دهنده رنگ  پوست او است.

 

لباس مخفی كاری (Stealth Suit)

spiderman big time suit لباس بیگ تایم مرد عنکبوتی

این لباس را چندی پیش پیتر پارکر در محل کار جدیدش یعنی شرکت Horizon Labs ساخت تا با «هاب گابلین» و جیغ های صوتی او مبارزه کند. این لباس كه به نام  "بيگ تايم" (Big Time) هم شناخته میشود (چون در اولین بار در داستانی به همین نام به كار رفت) ، می تواند با توجه به رنگ و صدای داخل محیط، اسپایدرمن را در مقابل بسیاری از خطرات مصون نگه دارد.

لازم به ذكر است این لباس بعدا توسط «كین» (یكی از كلون های مرد عنكبوتی) مورد استفاده قرار گرفت تا با استفاده از آن بتواند با شخصیت پلیدی به نام «ملكه عنكبوتی» بجنگد. البته كين رنگ آن را عوض كرد.

scarlet spider لباس اسکارلت اسپایدر


لباس بنیاد آینده (Future Foundation)

future foundation spiderman
"بنیاد آینده" (Future Foundation)، در حقیقت موسسه ای بود که توسط آقای «رید ریچاردز» (رهبر گروه «چهار شگفت انگیز») تاسیس شد. تا اینکه پس از مرگ «جانی استورم» (عضو آتشین گروه چهار شگفت انگیز)، از اسپایدرمن خواسته شد تا به این موسسه بپیوندد و جای او را پر کند. اسپایدرمن هم قبول کرد و لباس مخصوص بنیاد آینده را پوشید. این لباس خصوصیات مخفی کاری دارد و به اسپایدرمن و هم تیمی هایش کمک میکرد تا ماموریت های مخفی را بهتر به انجام برسانند.

این لباس با استفاده از "ملوكول های بی ثبات" (Unstable Molecules) كه توسط «رید ریچاردز» اختراع شده اند، ساخته شد و میتواند خودش را تعمیر كند و ظاهرش را تغییر دهد و البته هرگز كثیف نشود!

 

لباس مرد عنكبوتی برتر (Superior Spider-Man)

لباس مرد عنكبوتی برتر (Superior Spider-Man)

«دكتر اختاپوس» چیزی تا مرگ فاصله نداشت تا اینكه جسم و ذهن و خاطرات خودش را با پیتر پاركر معاوضه كرد و در نتیجه پیتر پاركر به جای او مرد. سپس اختاپوس خودش را مرد عنكبوتی برتر نامید . او برای خودش لباس جدید ساخت كه شبیه لباس كلاسیك مرد عنكبوتی بود ولی تغییراتی هم در آن دیده میشد. مثلا رنگ آبی لباس را به مشكی تغییر داد یا دیزاین عنكبوت پشت لباس را تغییر داد و لنزهای چشمی روی لباس را عوض كرد. او همچنین روی تمام انگشتان دست و همچنین روی انگشت بزرگ پاهای لباس، چنگال هایی قرار داد كه هر وقت میخواست به بیرون میجهیدند.

پس از مدتی او تغییرات بیشتری در لباس خود به وجود آورد مثل، به كار بردن از فلز "كاربونادیوم" (carbondanium) در ماسك خود تا كسی نتواند ذهنش را با او عوض كند، دستگاه مخابراتی برای برقراری تماس با ردیاب های عنكبوتی كه با نانوتكنولوژی ساخته بود و البته بازوهای عنكبوتی كه در پشت لباس قرار داشتند و او را بيشتر شبيه به دكتر اختاپوس سابق ميكردند:

لباس superior spiderman


 

لباس زرهی شماره 1 (Spider-Armor MK I)

اسپایدرمن این  لباس زرهی را در تنها در شماره 100 از كمیك Web of Spider-Man    بر تن نمود. او این لباس را درست كرد تا به كمك آن بر شخصیت های خبیثی به نام New Enforcers پیروز شود. لباس زرهی  به خوبی به او كمك كرد تا در مقابل حملات و اشعه های شلیك شده توسط  آنها از خود محافظت كند

لباس زرهي مرد عنكبوتي

این لباس باعث میشد تا اسپایدرمن كمی كند شود، ولی خیلی خوب او را در مقابل تیراندازی مقاومت میكرد ولي در پايان داستان توسط اسيد نابود شد. 

در کمیک Spider-Man: The Lost Hunt که حالت فلش بکی داشت شاهد بودیم که پیتر پارکر برای مقابله با خبیثی به نام «گرگور» که از دوستان کریون شکارچی بود و میخواست مردعنکبوتی را بکشد، نسخه ای از این زره را که با فن آوری واکاندا (زادگاه پلنگ سیاه) ارتقا یافته بود بر تن کرد:

لباس زرهی واکاندایی مردعنکبوتی

در طول سالیان گذشته نسخه های دیگری از این لباس توسط مرد عنكبوتی ساخته شده كه به معرفی آنها میپردازیم:

 

لباس زرهی شماره 2 (Spider-Armor MK II)

لباس زرهی شماره 2 (Spider-Armor MK II)

پیتر این لباس ضدگلوله را وقتی درست كرد كه به طور مقطعی "حس عنكبوتی" (spider-sense) خودش را از دست داده بود. بنابراین به ناچار آن را ساخت تا از آسیب گلوله در امان بماند. پیتر از این لباس برای شكست دادن قاتلی خطرناك به نام Massacre استفاده كرد.تا مدتها نمونه ای از این لباس در شركت "صنایع پاركر" نگهداری میشد. این لباس  وب شوترهایی در بخش ساعد داشت  و همچنین میتوانست تارهای مغناطیسی شلیك كند. این تارها فركانس های رادیویی را مختل میكنند و پیتر آنها را ساخت تا بتواند بمب هایی كه Massacre كار گذاشته بود را قبل از انفجار خنثی كند.

 

لباس زرهی شماره 3 (Spider-Armor MK III)

لباس زرهي شماره 3 مرد عنكبوتي

این لباس به نام لباس پایان کره زمین  (Ends of Earth) هم معروف است چون چندی پیش داستانی مهم در کمیک های اسپایدرمن به چاپ رسید که در آن «دکتر اختاپوس» که چیزی به پایان عمرش نمانده بود، با تشکیل مجدد گروه «شش خبیث» (Sinister Six) تصمیم گرفت کره زمین را نابود کند! اسپایدرمن این لباس را با قطعات و تکه های خاصی ساخت تا بتواند در مقابل دکتر اختاپوس و اعضای گروه شش خبیث مقاومت کند و پس از نبرد آن را تعمیر و در شركت "صنایع پاركر" از آن نگهداری میکرد.  این لباس قابلیت های زیادی داشت:

- در كلاه خود لباس دستگاه صوتی وجود دارد كه ضربان قلب «آفتاب پرست» را شناسایی میكند و اگر او خودش را جای كسی دیگر جا زده باشد، مرد عنكبوتی متوجه میشود. همچنین یك فرستنده مدرن در كلاه خود لباس بود كه به مرد عنكبوتی اجازه میداد با دیگر اعضای اونجرز ارتباط برقرار كند. در ضمن، این كلاه خود قابلیت كنترل روبات های ساخته شده توسط دكتر اختاپوس را دارد.

- لنزهای به كار رفته در لباس باعث میشه مرد عنكبوتی بتونه هولوگرام های ایجاد شده توسط «میستریو» رو شناسایی كنه.

- این لباس دانه های شنی مخصوصی داره كه اگر وارد بدن «مرد شنی» شوند به اسپایدرمن اجازه میدهند مرد شنی را به هر شكلی كه دوست دارد، دربیاورد!

- این لباس در مقابل حملات «الكترو» مقاومه.

- در این لباس وب شوترهای خاصی تعبیه شده كه به مرد عنكبوتی اجازه میده تارهای بزرگی شلیك كنه.

- این لباس به اسپایدرمن اجازه میده تا پرواز كنه.

- ای لباس بسیار مقاومه و حتی میتونه در برابر ضربات «راینو» یا «ثور» دوام بیاره.

- كمربندی چند كاره در این لباس هست كه میتوان اقلامی مثل كارتریج تار عنكبوتی یا ردیاب عنكبوتی را در آن جاسازی كرد.

 

لباس زرهی شماره 4  (Spider-Armor MK IV)

لباس زرهی شماره 4  (Spider-Armor MK IV)

این لباس جدید و پیشرفته از اواخر سال 2015 توسط مرد عنكبوتی در دنیای كمیك مورد استفاده قرار گرفت. اولش دقیقا معلوم نبود پیتر پاركر چطور آن را ساخته (چون وقایع پس از رویداد "جنگ های پنهان" ابتدا به طور كامل مشخص نشده اند) ولی در هر حال پیتر قطعا آن را در "صنایع پاركر" و از روي لباس هاي زرهي قبلي ساخته بود. در ضمن، پیتر یك نسخه از آن را به دستیارش «پراولر» (Prowler) داد تا به عنوان بدلش عمل كنه و دیگران نتونند هویت مخفی اش را حدس بزنند.

این لباس قابلیت های زیادی داره و نسخه تكمیل یافته نسخه های قدیمی تر لباس زرهی است و سعی شده ایرادات قبلی در آن رفع شود . به طور مثال ، از ماده ای فلزی سبك ساخته شده كه همچون زره میماند ولی بسیار سبك است و روی سرعت و چابكی او اثر منفی نمیگذارد. لنزهای سبز رنگی در روی ماسك اسپایدرمن و همچنین روی آرم سینه او كار گذاشته شده كه باعث میشه مرد عنكبوتی به اشعه مادون قرمز مجهز بشه و  به مرد عنكبوتی اطلاعاتی درباره محیط  و درجه حرارت افراد و اشیا بده. این لنز ها همچنین میتوانند رنگ لباس اسپایدرمن را تیره تر كنند و بدین ترتیب به او كمك میكنند تا هویت مخفی خودش را پنهان كند.  ضمنا روی ساعد لباس، نرم افزاری وجود دارد كه به سرعت میتواند هولوگرام تولید كند و مرد عنكبوتی ازش استفاده میكنه تا ظاهرش را تغییر بده . این لباس یك ردیاب عنكبوتی هم دارد كه به صورت اتوماتیك محل نرم افزار مذكور را به پیتر نشان میدهد.

قابلیت های تهاجمی: این لباس وب شوترهای روی ساعد دارد كه میتوانند مقدار زیادی كارتریج در خود ذخیره كنند و تارهای عنكبوتی گوناگونی به سمت حریفان شلیك نمایند ، مثل «حشره كش»   (bug-zapper) كه نوعی شوك الكتریكی به حریفان میده یا «فوم عنكبوتی»  (web-foam)  كه جلوی دید حریف را میگیره.

قابلیت های تدافعی: این لباس ضدگلوله است و اگر مرد عنكبوتی از چندین طبقه به پایین سقوط كنه چیزیش نمیشه. در ضمن، در مقابل آتش هم مقاومه و مرد عنكبوتی در مقابله با «هیومن تورچ» مشكلی نداره . ضمن اینكه به نظر میرسه در مثابل حملات صوتی هم مقاومه.

 

 ﺩﺍﺳﺘﺎﻥ ﺯﻧﺪﮔﯽ :(Life Story) ﺩﻫﻪﯼ ﺍﻭﻝ ﻗﺮﻥ 21

ﺩﺍﺳﺘﺎﻥ ﺯﻧﺪﮔﯽ :(Life Story) ﺩﻫﻪﯼ ﺍﻭﻝ ﻗﺮﻥ 21

ﺩﺭ ﺷﻤﺎﺭﻩﯼ ﭘﻨﺠﻢ ﺍﺯ ﻣﯿﻨﯽﺳﺮﯾﺲ ﺟﺪﯾﺪ "ﺩﺍﺳﺘﺎﻥ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﺮﺩ ﻋﻨﮑﺒﻮﺗﯽ" ﮐﻪ ﺩﺭ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺗﺮﺟﻤﻪ ﻭ ﺍﺩﯾﺖ ﺷﺪﻩ، ﻣﺮﺩ ﻋﻨﮑﺒﻮﺗﯽ ﺭﻭ ﻣﯽﺑﯿﻨﯿﻢ ﮐﻪ ﺯﺭﻩﺍﯼ ﺟﺪﯾﺪ ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﺁﻭﺭﺩﻩ. ﻣﺮﺩ ﻋﻨﮑﺒﻮﺗﯽ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺩﺍﺳﺘﺎﻥ -ﮐﻪ ﺗﺎ ﺣﺪﻭﺩﯼ ﻣﯿﺎﻥﺳﺎﻝ ﺑﻮﺩ- ﺑﻪ ﺯﺭﻩﺍﯼ ﻗﺪﺭﺗﻤﻨﺪ ﻧﯿﺎﺯ ﺩﺍﺷﺖ ﮐﻪ ﺩﺭ ﻋﯿﻦ ﻣﺤﺎﻓﻈﺖ ﺍﺯ ﺍﻭ، ﺗﻮﺍﻧﺎﯾﯽﻫﺎﺵ ﺭﻭ ﻫﻢ ﺍﺭﺗﻘﺎﺀ ﺑﺪﻩ. ﺍﯾﻦ ﺯﺭﻩﯼ ﺟﺪﯾﺪ ﮐﻪ ﺑﻪ ﻧﻈﺮ ﻣﯽﺭﺳﻪ ﺗﺎ ﺣﺪﻭﺩﯼ ﺍﺯ ﺩﯾﺰﺍﯾﻦ ﮐﺎﺳﺘﻮﻡ ﻣﺎﯾﻠﺰ ﻣﻮﺭﺍﻟﺰ ﺗﺎﺛﯿﺮ ﭘﺬﯾﺮﻓﺘﻪ، ﺑﻪﺍﻧﺪﺍﺯﻩﺍﯼ ﻧﯿﺮﻭﻣﻨﺪ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﺑﻪ ﭘﯿﺘﺮ ﺑﺮﺗﺮﯼ ﺁﺷﮑﺎﺭﯼ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﺗﯿﻢ ﺍﻧﺘﻘﺎﻡﺟﻮﯾﺎﻥ ﻣﺮﺩ ﺁﻫﻨﯽ ﺩﺍﺩ. ﭘﯿﺘﺮ ﭘﺎﺭﮐﺮ ﻣﺴﻦ ﺩﺍﺳﺘﺎﻥ ﻣﺎ ﻧﻪ ﺗﻨﻬﺎ ﺑﺎ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺯﺭﻩ ﺗﻮﻧﺴﺖ ﺍﺯ ﺣﻤﻼﺕ ﺳﻬﻤﮕﯿﻦ ﻭ ﺑﯽﺷﻤﺎﺭ ﮔﺮﻭﻩ ﺟﻮﺍﻥ ﺍﻧﺘﻘﺎﻡﺟﻮﯾﺎﻥ ﺟﺎﻥ ﺳﺎﻟﻢ ﺑﻪ ﺩﺭ ﺑﺒﺮﻩ، ﺑﻠﮑﻪ ﺑﺎ ﮐﻤﮏ ﺍﺑﺰﺍﺭ ﭘﯿﺸﺮﻓﺘﻪﺍﯼ ﮐﻪ ﺩﺭﻭﻥ ﺯﺭﻩﺵ ﺑﻪﮐﺎﺭﺭﻓﺘﻪ ﺑﻮﺩ ﻧﯿﺰ ﺗﻤﺎﻡ ﺩﺷﻤﻨﺎﻧﺸﻮﻥ ﺭﻭ ﺯﻣﯿﻦﮔﯿﺮ ﮐﺮﺩ!

 

نويسنده: مهدی ترابی مهربانی

All rights reserved © Spidey.ir 2016

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

20 لباس عجیب و غریب مرد عنکبوتی در دنیاهای مختلف!

15 حقیقتی که باید درباره لباس سیاه مرد عنکبوتی (BLACK SUIT) بدانید

تمامی دفعاتی که اسپایدرمن لباس ابرقهرمان های دیگر را پوشید!

رتبه بندی قوی ترین لباس های زرهی مرد عنکبوتی!

تاریخچه لباس های مرد عنکبوتی در دنیای سینما و تلویزیون

آشنایی با لباس های مرد عنكبوتی - قسمت اول

آشنایی با لباس های مرد عنكبوتی - قسمت دوم

آشنایی با لباس های مرد عنكبوتی - قسمت چهارم

رتبه بندی بازیگران فیلم های سینمایی مرد عنکبوتی

15 لباس شگفت انگیزی که هواداران برای مرد عنکبوتی خلق کرده اند

نقد و بررسی فیلم های سینمایی مرد عنكبوتی

رتبه بندی 10 لباس (کاستوم) برتر در فیلم "مردعنکبوتی: راهی به خانه نیست"

20 بازیگر برتر "مرد عنکبوتی" در سینما، انیمیشن و تلویزیون!

15 طرح مورد استفاده قرار نگرفته در فیلم های ابرقهرمانی که از خود فیلم بهتر بودند!

بهترین لباس های شخصیت های خبیث در فیلم های کمیک بوکی

15 تغییر ظاهر در دشمنان کلاسیک مرد عنکبوتی که باعث نارضایتی هواداران شد

رتبه بندی 10 لباس برتر «بن رایلی» (BEN REILLY)

رتبه بندی لباس های شخصیت های خبیث فیلم های سینمایی مرد عنکبوتی

بدترین لباس های ابرشروران (SUPERVILLAINS) در دنیای کمیک

بدترین لباس های شخصیت های خبیث در فیلم های کمیک بوکی

معرفی تمامی لباس های بازی مایلز مورالز

رتبه بندی لباس های شخصیت های خبیث فیلم های سینمایی مرد عنکبوتی

10 شخصیت فیلم های ابرقهرمانی که لباسشون درست مثل کمیک ها هستش!

10 شخصیت فیلم های ابرقهرمانی که لباسشون اصلا مثل کمیک ها نیست!

10 لباس برتری كه جان رومیتا برای شخصیت های مارول خلق كرده است

10 لباس برتر ابرقهرمانان در دنیای کمیک بوک

برترین و بدترین لباس های ابرقهرمانان در سینما

رتبه بندی لباس های مرد عنکبوتی در دنیای سینما

10 تغییر لباس مهم در قهرمانان كمیك

15 لباسی که در فیلم های سینمایی مارول مورد استفاده قرار نگرفتند!

10 لباس برتر سریال های دی سی

بدترین لباس های ابرقهرمانان در دنیای کمیک

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

حجت مزارعی
#1 حجت مزارعی 1392-03-17 22:52
راستی آقای ترابی کدوم لباس لباس اصلی اسپایدرمن؟چون من تا حال فکر میکردم آلتیمت رو میشه لباس اصلی نامید
نقل قول کردن
mtm
+5 #2 mtm 1392-03-17 22:55
لباس التمیت؟ :lol:
ببخشید شما لباس کلاسیک قرمز و آبی اسپایدرمن رو که 50 ساله داره ازش تو کمیک ها استفاده میشه و تو تمام فیلم ها و انیمیشن ها و بازی های اسپایدرمن لباس اصلی بوده گذاشتی کنار میگی التمیت؟!
تازه همین لباس التمیت هم کاملا عینا از لباس کلاسیک کپی برداری شده
فقط همین لباس کلاسیک رو عشقه ....


(بقیه که تو این مقالات میبینی به طور کاملاً کوتاه و مقطعی و برای فروش اسباب بازی یا unlock کردن لباس های جوراجور تو بازی های اسپایدرمن خلق شدند)
نقل قول کردن
حجت مزارعی
#3 حجت مزارعی 1392-03-17 22:57
نه ببخشید می خواستم بگم معرفی گرین گابلین حواسم نبود نوشتم گربه سیاه :roll:
نقل قول کردن
mtm
+2 #4 mtm 1392-03-17 23:13
حالا دوست دارم یکی پیدا بشه و یه کار تحقیقاتی بکنه و مثلا بگه تو بازی های سال های گذشته کدامیک از لباس های فوق به کار رفته بودند یا میشد به عنوان bonus انها را unlock کرد!
نقل قول کردن
حجت مزارعی
+2 #5 حجت مزارعی 1392-03-17 23:18
خوب تو انمیشن اسپایدرمن سریال کارتونی1994-98 اسپایدرمن به موجودی نیمه انسان نیمه عنکبوت تبدیل میشه
نقل قول کردن
حجت مزارعی
-1 #6 حجت مزارعی 1392-03-17 23:26
آقای ترابی میشه یه مقاله راجع میستریو بنویسی چون شخصیت پیچیده ای داره...فکر کنم بعداز گرین گابلین بشه اونو خبیث ترین دشمن اسپایدر نامید
نقل قول کردن
mtm
+5 #7 mtm 1392-03-17 23:33
نمیشه اونو یکی از خبیث ترین دشمنای اسپایدرمن دونست ولی من میستریو رو خیلی دوست دارم و بعد از گرین گابلین ، برام محبوب ترین دشمن اسپایدرمنه
نقل قول کردن
شما هنوز ثبت نام نکردید
+2 #8 شما هنوز ثبت نام نکردید 1392-03-18 01:14
مقاله عالی و بی نقص بود ممنون از شما
لباس های جذاب و خوبی هستند ولی لباس اصلی اسپادر من از همشون بهتره
نقل قول کردن
متین
#9 متین 1392-03-18 10:06
سلامی دوباره به دوستای خوبم آقا مهدی گل و ....دلم(همون طور که به آقا مهدی گفتم)براتون یه ذره شده بود راستی لباس بیگ تایمو کین هم تو این شماره آخری که امروز خوندم بود
نقل قول کردن
ونداد
+1 #10 ونداد 1392-03-18 10:50
خیلی خیلی از شما ممنونم اقای ترابی
نقل قول کردن
عرفان نقوی
#11 عرفان نقوی 1392-03-18 12:30
این مقاله چه مقاله ی خوبیه.راستی من دارم رو لباس های بتمن هم کار می کنم.تموم شد براتون می فرستم
نقل قول کردن
علیرضا
#12 علیرضا 1392-03-18 12:39
مقاله یبسیارعالی ای بود آقای ترابی خسته نباشید بابت این همه مقاله ی عالی وفوق العاده تون ببخشید که این حرف رامیزنم ولی باید قسمت4هم بنویسیدچون که هنوز یک عالمه لباس مونده. لباس فیلم مردعنکبوتی شگفت انگیز1ولباس فیلم مردعنکبوتی شگفت انگیز2 لبا اول مردعنکبوتی برتر درست است که لباس کلا سیک رابرتن داردولی تغییراتی درلباس کلاسیک به وجود آمده آن هم این است که لنز های مردعنکبوتی وعلامت پشتش وبه دست هاش ناخن های بلندگذاشته ولباسش روجوری درستکرده که انگشت شصت پاش ازبقیه ی انگشتاش جدا است وبخش های آبی لباسش سیاه شده لباس جدید اسپایدرمن برترکه توشماره ی14میپوشه همخ خودتون میدونید ولباس کاپیتان ونوم درست است که فلش تامسون مردعنکبوتی نیست ولی با استفاده ازسیمبیوت فضایی خودش رابه یک مردعنکبوتی کرده درضمن لباس او بالباس بن رایلی خیلی شباهت داردولی فقط لباس اسپایدربن سیاه نیست
نقل قول کردن
mtm
+1 #13 mtm 1392-03-18 12:50
لباس هاي فيلم ها كه مربوط به اين مقالات نميشه چون اين مقاله درباره كميك هاست
(ضمن اينكه به حز اون تغييرات نسبتا جزئي در فيلم "اسپايدرمن شگفت انگيز" ، لباس هاي ديگر مرد عنكبوتي در فيلم هايش مثل كميك هاشه)
لباس ونوم هم مربوط به اسپايدرمن نميشه و بايد در مقاله مربوط به سيمبيوت ها بهش اشاره بشه
لباس اسپايدرمن برتر را هم به احترام روح پيتر پاركر اينجا نذاشتيم و لباس جديدش رو هم كه هنوز بر تن نكرده كه ببينيم چرا و چطور اونو ميسازه!
نقل قول کردن
salar
#14 salar 1392-03-18 15:37
جناب mtm واقعا دستتون درد نکنه ولی چرا درباره ی spider-ham چیزی ننوشتید؟
نقل قول کردن
حجت مزارعی
#15 حجت مزارعی 1392-03-18 15:38
آقای ترابی چرا با این که گوئن اولین زن مکمل پیتر ولی هیچ وقت تو هیچ رسانه ای از جمله بازی-فیلم-انمیش ن وجود نداره واگه هم باشه نقش کم رنگ و چند دقیقه ای داره و تنها انمیشنی که توشو نقش مکمل بازی میکنه The Spectacular Spider-Manو تنها فیلم هم tasm البته تو اسپایدرمن3نقش کمی داشت...واقعا مارک وب کار خوبی کرده که اول گوئن آورده بعد مری جین.
اگه به این سوال پاسخ بدید ممنون میشم :cry:
نقل قول کردن
شما هنوز ثبت نام نکردید
+1 #16 شما هنوز ثبت نام نکردید 1392-03-18 15:45
من به سوالت جواب میدهم در بازیamizing spaider manبوده و نقش نسبتا پر رنگی هم داشت.در فیلم های قبلی هم ریمی شاید فکر کرده که مریجین بهتر باشه و در فیلم جدید هم که به قول شما هست.در انیمیشن ها هم فکر کنم میخواستند به فیلم های ریمی نزدیک باشد
ولی مارک وب کار خوبی کرده که گوئن را به داستان اورده چون به کمیک ها شبیه تره(منظورم خود فیلمه نه گوئن)
نقل قول کردن
mtm
+6 #17 mtm 1392-03-18 15:52
براي اينكه وقتي بازي ها و فيلم ها ساخته شد، گوئن سالها بود كه مرده بود و پيتر داشت با مري جين زندگي ميكرد بنابراين همه مري جين رو به عنوان عشق پيتر ميشناختند. بنابراين سازنده اونا كه نميخواستند بازيباز يا بيننده رو گيج كنند از مري جين استفاده كردند كه خيلي هم سرراست تر بود! ضما اينكه حضور گوئن در كارتون مشكل آفرين بود چون بلاخره بايد كشته ميشد و ميدونيد كه به خصوص در گذشته مرگ كاراكتر ها در كارتون هاي تلويزيوني ممنوع بود! راستي، شما اگه دقت كني گوئن در آخرين قسمت كارتون "اسپايدرمن: مجموعه كارتوني" هم حضور داشت!




در اين قسمت پيتر به يك دنياي موازي ميره و با يك اسپايدرمن متفاوت مواجه ميشه كه با گوئن استيسي نامزد كرده ! (خيلي داستان جالبي بود)
تازه آخرشم اسپايدرمن با خالقش يعني استن لي ديدار ميكنه !!!
نقل قول کردن
mtm
+1 #18 mtm 1392-03-18 15:57
spider-ham ? :lol:

نه اون فقط يه شوخيه ! يك جوك! من كه اونو يك توهين ميدونم ! شما خودت دوست داري اسپايدرمن يك خوك باشه ؟ :-x
نقل قول کردن
amin
+1 #19 amin 1392-03-19 08:06
اقای ترابی خیلی ممنون می شه یه توضیحی درباره ی یکی از لباس ها ی اسپایدرمن به نام alex ross بدید؟
نقل قول کردن
سیاوش پورفلاح
+2 #20 سیاوش پورفلاح 1392-03-19 10:20
فک کنم بعد از گابلین داک آک خبیث ترینه فک کنم! :-*
نقل قول کردن
سیاوش پورفلاح
+4 #21 سیاوش پورفلاح 1392-03-19 10:22
اره من spider-ham رو خوندم خیلی مسخرست ولی دوست دارم یه superior Spider-Ham داشتیم اینطوری بهتر بود! :lol:
باز مثلا اسپاک خوک باشه بد نیست!
نقل قول کردن
mtm
+2 #22 mtm 1392-03-19 10:38
«الكس راس» يكي از بزرگترين طراحان تاريخ كميك بوکه كه آثارش خيلي رئاليستي هستش و مثل تابلوهاي نقاشي ميمونه. وقتي در سال 2002 قرار بود فيلم اسپايدرمن توسط سم ريمي ساخته بشه، از او دعوت شد تا چند تا طراحي انجام بده تا در ساخت لباس اسپايدرمن در فيلم مورد استناد قرار بگيره. اما در نهايت ريمي طراحي هاي اونو نپسنديد. البته من خودم هم زياد خوشم نيومد ولي طراحي هايي كه از گرين گابلين انجام داد انصافا خيلي خوب بود و كاشكي در فيلم استفاده ميشد

alexrossart.com/.../...

alexrossart.com/.../...
نقل قول کردن
سیاوش پورفلاح
+1 #23 سیاوش پورفلاح 1392-03-19 11:34
من فقط میدونم تو بازی TASM 2012 لباس Cross-Species بود!
نقل قول کردن
javad
+1 #24 javad 1392-03-19 18:20
آقای ترابی میخواستم بدونم پیتر پارکر noir رفتار و اخلاقش چطوریه؟
مثل پیتر پارکر حال شوخ طبع هست بدذلهگویی میکنه و......؟؟؟؟
نقل قول کردن
mtm
+2 #25 mtm 1392-03-19 18:32
راستش كمي فرق ميكرد. يعني اولش كمي فرق داشت. خشن تر بود.. همش دنبال انتقام گرفتن بود ... اسلحه حمل ميكرد و حتي ميتونم بگم كه زيادي دور و بر فليشيا هاردي و كاباره اش ميگشت


ولي زن عمو مي باهاش زياد صحبت كرد و به نظرم در انتهاي داستان خيلي به پيتر پاركري كه ما ميشناسيم نزديك تر شد

البته به نظرم بايد هم اينطور ميبود چون در شرايط و جامعه متفاوتي رشد كرده بود ولي مهم اينه شالوده و روحيه پيتر پاركر در او وجود داشت
شخصيت هاي ديگه هم در ظاهر فرق كرده بودند . مثلا "بن يوريك" (همان خبرنگار شجاع ديلي بيوگل) شده بود يك معتاد تزريقي كه براي ازبورن كار ميكرد اما در نهايت دست به عمل قهرمانانه اي زد و كشته شد و تبديل شد به همون بن يوريكي كه ميشناسيم. به نظرم راز موفقيت در هر اقتباسي همينه . يعني ميشه ظاهر شراط و .... كاركترها رو عوض كرد ولي اگه به ذات و اساس اونا پايبند باشي موفقي.
نقل قول کردن
mtm
+2 #26 mtm 1392-03-19 18:33
يك مثال ديگه آقاي سروان استيسي تو فيلم اسپايدرمن شگفت انگيز هستش. بعضي ها ميگن چرا بر خلاف كميك ها به دست ليزارد كشته شد؟ چرا اولش با اسپايدي لج بود؟ ولي من ميگم اينا همش فرعياته! اين مهمه كه شخصيت پردازيش درست بود چون فرد خوبي و وظيفه شناسي بود، در نتيجه يك عمل قهرمانانه كشته شد (درست مثل كميك ها) و .... حالا چه فرقي ميكنه كه ليزارد كشتش يا اختاپوس؟ تازه اين نبوغ كارگردان رو ميرسونه چون هم داستان فيلم رو با كاركترهاي محدودي كه تو فيلمنامه داشته جلو برده و هم به ذات اونا وفادار بوده.
اين توضيحات اضافه رو دادم چون حس ميكنم شما عميق تر به موضوعات نيگا ميكني ...
نقل قول کردن
javad
+3 #27 javad 1392-03-19 18:54
خب من با اسپایدرمن بزرگ شدم و برام جوریه که انگار تو واقعیت وجود داره.

شما هم خیلی عمیق به موضوعات نگاه میکنید چون خودتون یه بار گفتید که در قسمت سوم لباس های اسپایدرمن,برای این لباس دکتر اختاپوس رو نزاشتید چون میخواستید روح پیتر پارکر در آرامش باشه :roll:
نقل قول کردن
salar
+1 #28 salar 1392-03-20 10:37
نه!من فقط فکر کردم اونم یه لباسه!
نقل قول کردن
علیرضا
+1 #29 علیرضا 1392-03-21 08:32
آقای ترابی اگراجازه دهیدمن یک مقاله تحت عنوان((تغییرات درلباس کلاسیک مردعنکبوتی)) بنویسم .راستی این لباس بیاندآینده چقدرشبیه آنتی ونوم هستش.
نقل قول کردن
پارسا
+1 #30 پارسا 1392-03-22 11:57
دو تا سوال داشتم:
1-تو مقاله گفتید که پیتر از هویت 4 قهرمان برای اثبات بی گناهی اش استفاده کرد ولی شما سه تا رو نام بردید.
2-پیتر تا کی عضو گروه بنیاد آینده بود و جانی استورم(مشعل انسانی)
باز گشت؟
نقل قول کردن
mtm
+2 #31 mtm 1392-03-22 12:02
نه من از 4 هويت نام بردم: ريكوشه، هورنت، داسك و پرادجي
پيتر تا وقتي كه human torch برگشت عضو future foundation بود
البته هنوز هم عضو افتخاري اين گروه موسسه است
نقل قول کردن
ونداد
+2 #32 ونداد 1392-04-07 20:34
اقای ترابی چرا اون لباسی که اسپایدر من موقع کشتی گرفتن پوشید را نزاشتید در قسمت قبل هم گفته بودید این لباس میاد
نقل قول کردن
پارسا
+1 #33 پارسا 1392-04-12 08:40
من از لباس های 1602وبنیاد آینده خوشم اومد
نقل قول کردن
پارسا
+1 #34 پارسا 1392-04-12 10:43
از نگاتیو زون هم خوشم اومد
نقل قول کردن
محمد رضا
-1 #35 محمد رضا 1392-05-06 15:35
به نظر من لباس مایلز مورالز وقعا زیبا طراحی شده
نقل قول کردن
CAPTAIN ROGERS
#36 CAPTAIN ROGERS 1394-10-01 18:19
ب بخشید فقط یک چیز قسمت جدید انیمیشن لگو اونجرزو اومده میشه برای دانلود بزارید
نقل قول کردن
mtm
#37 mtm 1394-10-01 18:40
ادم تو بخش كامنت هاي اين مقالات خيلي قديمي كه دوباره اپديت ميشن چه نظراتي كه نميبينه! :-*
خيلي از اين دوستاني كه نظراتشون تو اين صفحات هست الان ديگه با ما نيستند (خيلي هاشون هم دارن توس ايت هاي ديگه به ما فحش ميدن) :-*
نقل قول کردن
j.jonah jameson
#38 j.jonah jameson 1394-10-01 18:46
وجدانا یه لحظه فکر کردم این لباس رو فراموش کردید ! ( شرمنده) :oops:
خیلی لباسش رو دوست دارم همه چی تمومه ! تنها چیزی که کم داره اینه که نامرئی هم بشه ! :D
یه جورایی دارم زیادی از این لباس خوشم اومده ! ولی اگه نقطه ضعفی نداشته باشه که نمیشه! بالاخره مرد عنکبوتی هم باید یه موقع ها اونقدر نبر کنه که لباسش آسیب ببینه ! :-*
میشه یه مقاله هم راجب سنگین ترین نبرد های مرد عنکیوتی بدید ! :oops: چند وقته دارم بهش فکر میکنم!
آقای ترابی ممنون ! خسته نباشید ! :-)
نقل قول کردن
beast boy
#39 beast boy 1394-10-01 19:12
آقای ترابی کلا این سه گانه ای که نوشتید فوق العاده بود و کاملا تخصصی بود
نقل قول کردن
jominagh
#40 jominagh 1394-10-01 20:06
به نقل از mtm:
ادم تو بخش كامنت هاي اين مقالات خيلي قديمي كه دوباره اپديت ميشن چه نظراتي كه نميبينه! :-*
خيلي از اين دوستاني كه نظراتشون تو اين صفحات هست الان ديگه با ما نيستند (خيلي هاشون هم دارن توس ايت هاي ديگه به ما فحش ميدن) :-*

یادش بخیر، دو سال پیش، چه دورانی بود :P
نقل قول کردن
beast boy
#41 beast boy 1394-10-01 20:23
آقای ترابی دی سی یک سریال کارتونی جدید داده بیرون اسمش vixen هست امتیازاتش بالاست کارتوتش هم خیلی قشنگه شما این سریال را دیدید؟
نقل قول کردن
j.jonah jameson
#42 j.jonah jameson 1394-10-01 21:20
به نقل از beast boy:

آقای ترابی دی سی یک سریال کارتونی جدید داده بیرون اسمش vixen هست امتیازاتش بالاست کارتوتش هم خیلی قشنگه شما این سریال را دیدید؟

ببخشید دخالت میکنم شرمنده !
من یکم راجب بهش میدونم :
راجب یه دختر است که یک گردنبند عجیب به گردن داره که از گردنش هم در نمیاد ! و بهش قدرت های حیوانات رو میده !
من فکر کنم دلیل علاقه شما رو نسبت به این سریال فهمیدم ! این شخصیت هم قدرت هاش 90% شبیه Beast Boy است ! با این تفاوت که این خانوم دیگه تبدبل به یک حیوان نمیشه !
مثال : وقتی اراده کنه که قدرت پرنده رو داشته باشه میتونه پرواز کنه بدون اینکه تغیر ماهیت بده !
اسمش هم توسط سیسکو رامون ( وایب ) انتخاب شده !
به طور کلی تمام شخصیت های سریال های The Flash & Arrow در این سریال کارتونی حظور دارند ! و فکر میکنم صدا پیشه این شخصیت ها هم همون بازیگران هستند !
Vixen هم اسم خیلی عجیبی برای این شخصیت است ( با توجه به معنی )
این سریال از CW Seed.com قابل مشاهده است ( آنلاین ) همچنین وبسای های داخلی هم این سریال رو برای دانلود گذاشتند !
نقل قول کردن
farhood7
#43 farhood7 1394-10-01 21:28
به نظرم لباس زرهی شماره 4 برترین و قشنگ ترین لباس مردعنکبوتی است
نقل قول کردن
Agent spidey
#44 Agent spidey 1394-10-01 21:30
اوایل همه مقالات درباره مردعنکبوتی بود چون خیلی حرفا داشت اما الان اینقدر درباره مردعنکبوتی مقاله نوشتید من در تعجبم موضوع از کجا میخواین گیر بیارید
نقل قول کردن
beast boy
#45 beast boy 1394-10-01 22:10
به نقل از j.jonah jameson:
به نقل از beast boy:

آقای ترابی دی سی یک سریال کارتونی جدید داده بیرون اسمش vixen هست امتیازاتش بالاست کارتوتش هم خیلی قشنگه شما این سریال را دیدید؟

ببخشید دخالت میکنم شرمنده !
من یکم راجب بهش میدونم :
راجب یه دختر است که یک گردنبند عجیب به گردن داره که از گردنش هم در نمیاد ! و بهش قدرت های حیوانات رو میده !
من فکر کنم دلیل علاقه شما رو نسبت به این سریال فهمیدم ! این شخصیت هم قدرت هاش 90% شبیه Beast Boy است ! با این تفاوت که این خانوم دیگه تبدبل به یک حیوان نمیشه !
مثال : وقتی اراده کنه که قدرت پرنده رو داشته باشه میتونه پرواز کنه بدون اینکه تغیر ماهیت بده !
اسمش هم توسط سیسکو رامون ( وایب ) انتخاب شده !
به طور کلی تمام شخصیت های سریال های The Flash & Arrow در این سریال کارتونی حظور دارند ! و فکر میکنم صدا پیشه این شخصیت ها هم همون بازیگران هستند !
Vixen هم اسم خیلی عجیبی برای این شخصیت است ( با توجه به معنی )
این سریال از CW Seed.com قابل مشاهده است ( آنلاین ) همچنین وبسای های داخلی هم این سریال رو برای دانلود گذاشتند !


دقیقا همینطوره من کلا قهرمان هایی که تبدیل به حیوانات می شوند یا قدرت های حیوانات را دارند خیلی ازشون خوشم میاد مثل: مرد مورچه ای
اسمش هم معنی اش میشه:روباه ماده!!!(از سیسکو بیشتر انتظار داشتم :-* )
با اینکه فصل اولش کامل پخش نشده اما با نقد ها خوبی روبرو شده و سایت های معتبر امتیازات خوبی بهش دادند
این چهارمین سریال دی سی که در cw پخش میشه
صدا پیشه ها همان بازیگر ها هستند درست گفتی سریالش را ندیدی؟
نقل قول کردن
captain alireza
#46 captain alireza 1394-10-01 23:44
استاد سلام مقاله که عالی بود چون من خودم هم از طریق همین مقاله با سایت آشنا شدم :lol:
ولی استاد یک لباس رو فکر کنم فراموش کردید اون هم لباس فالکون پیتر تو جنگ داخلی بود اون هم لباس خوب و جالبی بود
نقل قول کردن
Omid.J
#47 Omid.J 1394-10-01 23:48
ببخشید، بی ربطه ولی باید بگم:
من همین الان فیلم جدید استاروارز رو دیدم فوق‌العاده بود.
(البته کیفیتش واقعا بد بود، نتونستم تحمل کنم ولی واقعا صبر برای کیفیت بالا ارزششو داره)
خیلی چیزی نمی‌گم اسپویل نشین، ولی هم لحظات خیلی احساسی داشت و هم بعضی جاها آدمو شوکه می‌کرد
نقل قول کردن
Hamid_k
#48 Hamid_k 1394-10-02 18:42
ممنون بابت مقاله و اپدیت
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

تولد مجدد قهرمانان

گرین گابلین

تاپ 20 - سایت spidey.ir

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

51

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

36

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

008

009

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

35

46

45

44