10 پیش بینی برای قسمت دوم بازی اسپایدرمن PS4

10 پیش بینی برای قسمت دوم بازی اسپایدرمن PS4

بازی اسپایدرمن Ps4 با تمام قدرت و افتخار عرضه شد و قطعا قسمت دوم آن ساخته خواهد شد. اینها 10 پیش بینی ما برای قسمت دوم هستند.

 

10- ویلسون فیسک آزاد خواهد شد

همانطور که در بازی دیدیم ویلسون فیسک ملقب به کینگ پین به عنوان رئیس و همه کاره سازمان های جنایت کاری شهر نیویورک در همان ابتدای کار توسط اسپایدرمن دستگیر میشود. منتهی هنوز هم افراد او در شهر فعال هستند و اگر یادتون باشه طی چند ماموریت فرعی به مقرهای افراد او سر زدیم تا شکست شون بدیم. موقع دستگیر شدن فیسک فریاد زد که "من به برقراری نظم در این شهر کمک کردم". به تدریج که از بازی میگذره متوجه میشویم که حرفش به نوعی درست بوده و در نبود او گروه های دیگر مثل دیمونز (demons) توسط مستر نگاتیو فعال شدند یا گروه شش خبیث به دست اکتاویس تاسیس شد. ولی با توجه به منابع و ثروت بی حد و اندازه او بعید به نظر میاد که زیاد در زندان باقی بمونه و پیش بینی میکنیم عفو مشروط دریافت میکنه و در قسمت دوم بازی حضور خواهد داشت.

 

9- نقشه بزرگتر

 نقشه بزرگتر

بدون شک نقشه (map) به کار رفته در بازی اسپایدرمن PS4 فوق العاده بزرگ ، وسیع و با جزئیات بود به طوری که خیلی از منتقدین بر این باور بودند که این مساله یکی از نقاط قوت اصلی بازیه و به قول خودشون خیلی کم پیش میاد که یکی بازی محیط باز (sandbox)  تا این حد از این نظر خوب عمل کنه. ولی قطعا شما هم با من هم عقیده هستید که دوست داشتیم محیط بازی حتی از این هم بزرگتر بود! یعنی آدم دوست داشت محیط بازی به چیزی فراتر از منهتن محدود بشه و ما بتونیم مثلا از روی پل های ارتباطی شهر به دیگر محله های نیویورک سر بزنیم. ولی ما شک نداریم در قسمت دوم بازی شاهد گسترش بیشتر محیط بازی خواهیم بود. و البته از یاد نبریم که شاید انتشار قسمت دوم مصادف بشه با عرضه پلی استیشن 5 و قطعا این کنسول قابلیت پردازش یک نقشه بزرگتر را به سونی خواهد داد.

 

8- تسک مستر تیم تشکیل میده

تیم تسک مستر

در بازی اسپایدرمن شاهد بودیم که بعد از گذشت چند ساعت یک سری چالش (Challenge) از سوی شخصیت خبیث معروف کمیک بوک های مارول به نام «تسک مستر» بهش داده میشه (برای آشنایی با تسک مستر این مقاله را بخونید). بعد از انجام این چالش ها شما باید دو بار با خود تسک مستر هم مبارزه کنید. در پایان وقتی اسپایدرمن او را شکست میده میشنوه که تسک مستر از سوی یک سازمان اجیر شده بوده تا ببینه آیا اسپایدرمن ارزش استخدام شدن رو داره یا نه؟ این سازمان به احتمال زیاد A.i.M هستش که اعضایش را دانشمندان فاسد تشکیل میدهند (برای آشنایی با این سازمان حتما این مقاله را بخوانید) . ضمن این که در بازی اشاراتی میشه که شاید بعد از این که نورمن آزبورن بودجه تحقیقات «اتو اکتاویس» رو به زور ازش میگیره، A.I.M بودجه او را تقبل کرده. در هر حال پیش بینی ما اینه که در قسمت دوم تسک مستر برمیگرده و این بار با گروه مجهز تری موی دماغ اسپایدرمن خواهد شد.

 

7- مرد شنی میاد!

مرد شنی 

آخرین بار بود که در بازی تحسین شده "مرد عنکبوتی: دنیاهای از هم گسیخته" (Spider-Man: Shattered Dimensions) چشم ما به جمال جناب مرد شنی روشن شد! مرد شنی از نظر بصری و قدرت هایی که داره فوق العاده است و قطعا میتونه برای شرکت Insomniac یکی از گزینه های حضور در قسمت دوم باشه. ضمن این که قابلیت های کنسول PS4 و حتی PS5 میتونه به خوبی در اختیار سازندگان بازی قرار بگیره تا او را به تصویر بکشند و یک باس فایت عالی برای قسمت دوم خلق کنند! و البته از حق نگذریم که در بازی دنیاهای از هم گسیخته انصافا مبارزه ماندنی با مرد شنی را شاهد بودیم و واقعا سخته برای Insomniac تا یک نبرد دیدنی تر خلق کنه!

 

6- میستریو!

http://www.spidey.ir/images/img/content/mysterio-pix/2/mysterio6.jpg

حتما میدونید که خبیث اصلی فیلم بعدی اسپایدرمن یعنی "دور از خانه" آقای میستریو هستند . این خبیث کلاسیک بسیار بسیار در نزد هواداران اسپایدرمن محبوبیت داره و قدرت های او در ایجاد توهم میتونه بسیار مورد توجه بازیسازان قرار بگیره. علیرغم این که میستریو در خیلی از بازی های قبلی اسپایدرمن به کار رفته (و در بازی " دنیاهای از هم گسیخته" خبیث اصلی داستان بود ) اما شخصا بر این باور هستم که او هنوز به پتانسیل حقیقی خودش دست پیدا نکرده و Insomniac میتونه با حضور این شخصیت واقعا بترکونه! ولی مساله اینجاست که سازندگان بازی اسپایدرمن PS4 خیلی سعی داشتند داستان بازی و شخصیت های آن را از فیلم های جدید اسپایدرمن که در MCU جریان داره ، جدا کنند. بنابراین شاید به خاطر حضور میستریو در "دور از خانه" از وی استفاده نکنند ولی قطعا اگه این اتفاق بیفته در قسمت سوم بازی بهش خواهند پرداخت ...

 

5- حضور دیگر قهرمانان مارول

حضور دیگر قهرمانان مارول

امیدوار بودیم شاهد حضور دیگر قهرمانان مارول در بازی باشیم ولی حضور آنها تنها به اشاره و ایستراگ خلاصه شد (لوکیشن هایی همچون برج اونجرز یا سفارت واکاندا یا مثلا خانه دکتر استرنج ) . اما با توجه به این که مارول در حال ساخت بازی جدیدی برای اونجرز توسط شرکت Square Enix است و همچنین زمزمه هایی شنیده میشه که بازی اسپایدرمن PS4 میتونه زمینه سازی بکنه برای یک یونیورس واحد و جدید شخصیت های مارول در دنیای گیم، پس میشه نتیجه گرفت در قسمت دوم بازی شاهد حضور دیگر قهرمانان مارول هم باشیم. البته در این میان باید دید چون بازی های اسپایدرمن به صورت انحصاری برای سونی منتشر میشوند آیا این شرکت میتونه رایت حضور شخصیت های دیگر مارول برای قسمت دوم رو بگیره یا نه.

 

4- سروان واتانابی به «شبح» تبدیل خواهد شد

یادتون باشه خیلی وقت پیش در تحلیل خودمون احتمال داده بودیم که درست مثل دنیای کمیک بوک، سروان «یوری واتانابی» به یک ضدقهرمان به نام «شبح» (Wraith) تبدیل خواهد شد (برای آشنایی با شبح به این مقاله رجوع کنید). روند داستان در قسمت اول جوریه که تقریبا هیچ شکی نداریم این اتفاق خواهد افتاد. به ویژه به خاطر کاری که واتانابی در DLC دوم بازی کرد و دست به کشتن «کله چکشی» زد. بنابراین میشه پیش بینی کرد به احتمال خیلی زیاد در قسمت دوم شاهد حضور شخصیتی خشن به نام شبح خواهیم بود. در دنیای کمیک هم این طور بود که او به خاطر این که پلیس را در مبارزه با مستر نگاتیو نالایق میدونست خودش تصمیم گرفت شبح بشه و عدالت را اجرا کنه.

 

 

3- مایلز مورالز به یک ابرقهرمان تبدیل میشه

 مایلز مورالز پیتر

چیزی که تقریبا صد در صد ازش مطمئن هستیم اینه که مایلز مورالز در قسمت دوم بازی حضور داره و به یک ابرقهرمان تبدیل میشه. سازندگان قسمت اول در مصاحبه های خودشون اعلام کرده بودند که به مرور حضور مایلز در بازی پررنگ تر شد . دقیقا هم همین طور بود و وقتی بازی را انجام دادیم متوجه شدیم برخی از مراحل را باید با او انجام داد. تا این که در اواخر بازی شاهد بودیم عنکبوتی که مری جین از لابراتوار نورمن آزبورن با خودش به صورت تصادفی بیرون آورده بود مایلز را نیش زد و سپس در صحنه پس از تیتراژ دیدیم که او هم مثل پیتر به قدرت های فوق بشری عنکبوتی دست یافته و پیتر هم هویت خودش را برای او فاش کرد! ضمن این که مایلز از قبل به پیتر به عنوان یک راهنما و رهبر نگاه میکرد پس قطعا مثل کمیک ها در قسمت دوم ما شاهد یک مرد عنکبوتی دیگر به نام مایلز مورالز خواهیم بود!

 

2- گرین گابلین تو راهه!

2- گرین گابلین

نورمن آزبورن از شخصیت های بسیار کلیدی بازی اسپایدرمن PS4 بود و حتی در خلق دو خبیث اصلی بازی به نام های مستر نگاتیو و دکتر اختاپوس نقش اساسی داشت. حضور او فوق العاده بود و درست مثل دنیای کمیک بسیار خبیث و بیرحم و مکار بود.نکته جالب درباره نورمن آزبورن در این بازی این بود که او به دلیل اینکه شهردار شهر بود پس به قول معروف دستش باز بود و خیلی شرارت کرد! ولی هواداران قطعا یک چیز را دوست دارند و اونم اینه که نورمن در قالب گرین گابلین ببینند! Insomniac به این دلیل از گرین گابلین در این بازی استفاده نکرد چون این شخصیت زیاد در قالب های دیگری مثل سینما دیده شده. اما پیش بینی میکنیم در دنباله بازی حتما او را ببینیم یا این که لااقل بهش اشارات زیادی بشه. ضمن اینکه همانطور که در داستان بازی دیدید نورمن خیلی در آزمایشگاه خودش روی مواد نیروزا یا ترکیب DNA موجودات مختلف کار میکرد. تجهیزاتی هم داشت که میتونه در آینده به نوعی مربوط بشه به ماسک گرین گابلین.

ماسک گابلین

پس احتمال تبدیل شدن او به گرین گابلین خیلی زیاده!

 

1- هری آزبورن به ونوم تبدیل میشود!

1- هری آزبورن به ونوم تبدیل میشود!

بازی اسپایدرمن PS4 هم درست مثل فیلم های مارول دارای صحنه پس از تیتراژ بود (دو صحنه هم داشت). در یکی از این صحنه شاهد بودیم که نورمن داره با پسر خودش هری که بیماره و احتمالا داره میمیره، صحبت میکنه. هری داخل یک مخزنه و اطرافش چیزیه که به نظر سیمبیوت میاد! نورمن بهش میگه که حتما برایش راه علاجی پیدا خواهد کرد. بنابراین میشه پیش بینی کرد در قسمت دوم بازی روی سیمبیوت ونوم تمرکز بشه. در دنیای انیمیشن و کارتون Ultimate Spider-Man هم سابقه داشته که هری آزبورن به ونوم تبدیل بشه.

 

 

خب نظر شما چیست؟ آیا به نظرتون این پیش بینی ها محقق میشوند؟ شما خودتون چه پیش بینی راجع به قسمت دوم این بازی دارید؟

 

مهدی ترابی مهربانی

All rights reserved © Spidey.ir 2018

منبع: ویدیوی سایت watch mojo  

   (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

آیا DLC های بازی اسپایدرمن PS4 ارزش بازی کردن را دارند؟

بازی " SPIDER-MAN " پرفروش ترین بازی ماه سپتامبر لقب گرفت !

مرد عنکبوتی PS4 رکورد سریع ترین فروش سال را شکست!

بازی اسپایدرمن PS4 برنده دو جایزه شد!

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات جدیدترین بازی مردعنکبوتی (MARVEL’S SPIDER-MAN PS4)

نقد و بررسی جدیدترین بازی مردعنکبوتی

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

solo
#1 solo 1397-09-06 19:13
ممنون مقاله ی خیلی خوبی بود :D
نقل قول کردن
alihdz
#2 alihdz 1397-09-06 20:19
خیلی خوب بود واقعا عاشق مقاله های در مورد این بازی هستم
امیدوارم مورد دوم حتما اتفاق بیفته ولی بعید میدونم که تو قسمت دوم این اتفاق بیفته چون بهتره تو قسمت دوم ونوم رو بیارن ولی خدا کنه ادی براک ونوم باشه چون اینجوری خیلی بد میشه واقعا ونوم ادی یه چیز دیگست تازه از اونجایی که ایستر اگ ادی تو بازی بود احتمالش زیاده که ادی ونوم بشه قبلا هم این حرف رو زده بودم که تو قسمت اول دکتر اختاپوس رو آوردن تو قسمت دوم هم ونوم رو بیارن و تو قسمت سوم هم بزرگترین دشمن اسپایدرمن یعنی گرین گابلین رو بیارن که اینجوری سه گانه اسپایدرمن به یکی از بهترین سه گانه های تاریخ گیم میشه

پ.ن:خدا کنه اگه قسمت دوم رو PS5 اومد رو PS4 هم بیاد مثل همون حرکتی که راکستار واسه جی تی ای زد یعنی واسه کنسول های نسل قبلش هم آورد چون اگه فقط رو PS5 بیاد خیلی ها پول خریدش رو ندارن (تو ایرانو میگم با این وضع دلار) و کمیک فنان گیمر ایرانی از این بازی محروم نمونن
نقل قول کردن
red-spider
#3 red-spider 1397-09-06 22:13
واقعا عاشق مقاله های ارجینال سایتم و یه انرژی خاصی بهم می دن.
من خودم درباره ی شماره های 1 و 2 لیست خیلی هایپم ولی به نظرم فرمول ونوم + هری ایده خوبی نیست چون هم سیمبیوت و هم میزبان باید انگیزه های خباثت داشته باشند و فرمول زیر بهتره :
فرار ونوم + پیوند با مردعنکبوتی + طرد شدن از طرف او + نفرت از او + پیدا کردن یک میزبان با انگیزه ( مثلا ادی براک) =
VENOM

این بازی هم واقعا لیاقت حضور بین 6 نامزد بهترین بازی سال رو داره و قطعا بهترین بازی کمیک بوکی این نسل هست ( نسل قبل arkham city بود )
سه بازی برتر 2018 از نظر خودم :
1 : god of war و red dead 2 ( هنوز red dead رو بازی نکردم واسه همین این دو بازی رو تو یه رتبه گذاشتم )
3 : spider man


تنها انتقادی که می تونم از مقاله داشته باشم اینه که خواهشا اولش بنویسین خطر اسپویل ( من خودم هنوز dlc ها رو بازی نکردم)
نقل قول کردن
mikelanj
#4 mikelanj 1397-09-08 08:42
سلام دوستان
کسی نمیدونه چطور تو بازی اسپایدرمن عکس ( سلفی ) بگیدم ؟
نقل قول کردن
red-spider
#5 red-spider 1397-09-08 15:43
به نقل از mikelanj:
سلام دوستان
کسی نمیدونه چطور تو بازی اسپایدرمن عکس ( سلفی ) بگیدم ؟

کافیه تو موقعیت مورد نظر بازی رو با دکمه ی options متوقف بکنید بعد از منو گزینه photo mode رو انتخاب بکنید و نوع عکس رو از اولین گزینه به سلفی تغییر دهید با دکمه مثلث هم می تونید منو رو نامرئی بکنید تا با دکمه share از تصویر عکس بگیرید
نقل قول کردن
best of the best
#6 best of the best 1397-09-10 07:01
مرسی بابت مقاله
من عاشق این بازیم
از نظر من اگه فقط یه کمی نبوغ و خلاقیت واسه بعضی ماموریت های فرعی از خود به خرج میدادن میشد بهترین بازی ابرقهرمانی تاریخ وگرنه تمام چیزای دیگرش شاهکاره
نقل قول کردن
mani34521
#7 mani34521 1399-01-17 19:17
من که میگم تو قسمت دوم فقط میتونی نقش پیتر پارکر/مرد عنکبوتی رو داشته باشی و مایلز مورالز فقط به صورت یه هوش مصنوعی تو بازی ککمکت میکنه (یعنی نمتونی نقششو داشته باشی)
نقل قول کردن
the Batman
#8 the Batman 1399-01-17 20:10
به نقل از mani34521:
من که میگم تو قسمت دوم فقط میتونی نقش پیتر پارکر/مرد عنکبوتی رو داشته باشی و مایلز مورالز فقط به صورت یه هوش مصنوعی تو بازی ککمکت میکنه (یعنی نمتونی نقششو داشته باشی)

حاجی بیخیال. اینهمه روی مایلز سرمایه گذاری نکردن که اینجوری باهاش بازی کنی
تو قسمت دوم که با افتتاحیه ps5 همزمان میشه قطعا میترکونه این بازی. من که میگم علاوه بر پیتر و مایلز میشه حتی با شخصیت های عنکبوتی دیگه هم بازی کرد
نقل قول کردن
arian.akn
#9 arian.akn 1399-01-17 21:37
به نقل از the Batman:
به نقل از mani34521:
من که میگم تو قسمت دوم فقط میتونی نقش پیتر پارکر/مرد عنکبوتی رو داشته باشی و مایلز مورالز فقط به صورت یه هوش مصنوعی تو بازی ککمکت میکنه (یعنی نمتونی نقششو داشته باشی)

حاجی بیخیال. اینهمه روی مایلز سرمایه گذاری نکردن که اینجوری باهاش بازی کنی
تو قسمت دوم که با افتتاحیه ps5 همزمان میشه قطعا میترکونه این بازی. من که میگم علاوه بر پیتر و مایلز میشه حتی با شخصیت های عنکبوتی دیگه هم بازی کرد


موافقم .مایلز توی همین بازی با اینکه هنوز قدرت عنکبوتی نداشت اما قابل بازی بود تازه اینهمه برنامه ریزی نکردن که اخر نشه باهاش بازی کرد مایلز هم مردعنکبوتیه و انصافا محبوبیت کمی هم نداره پس عاقلانه هست که قابل بازی باشه
نقل قول کردن
mani34521
#10 mani34521 1399-01-17 22:35
به نقل از arian.akn:
به نقل از the Batman:
به نقل از mani34521:
من که میگم تو قسمت دوم فقط میتونی نقش پیتر پارکر/مرد عنکبوتی رو داشته باشی و مایلز مورالز فقط به صورت یه هوش مصنوعی تو بازی ککمکت میکنه (یعنی نمتونی نقششو داشته باشی)

حاجی بیخیال. اینهمه روی مایلز سرمایه گذاری نکردن که اینجوری باهاش بازی کنی
تو قسمت دوم که با افتتاحیه ps5 همزمان میشه قطعا میترکونه این بازی. من که میگم علاوه بر پیتر و مایلز میشه حتی با شخصیت های عنکبوتی دیگه هم بازی کرد


موافقم .مایلز توی همین بازی با اینکه هنوز قدرت عنکبوتی نداشت اما قابل بازی بود تازه اینهمه برنامه ریزی نکردن که اخر نشه باهاش بازی کرد مایلز هم مردعنکبوتیه و انصافا محبوبیت کمی هم نداره پس عاقلانه هست که قابل بازی باشه


اگه نقشش هم داشته باشی به صورت اصلی نیستش یعنی ممکن هستش که تای مرحلا ای نقششو رو داشته باشی و اگه بازی رو تمام کردی توی جهان بازش نمیتونی نقششو داشته باشی (اگه دو تا مرد عنکبوتی توی بازی باشن و بتونی نقش هردوشون رو داشته باشی شخیت اصلی کیه؟؟؟توی داستانی که اتفاق می افته کی باید شرکت کنه؟؟؟؟؟؟پیتر پارکر یا مایلز مورالز؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟ (برای ه مین میگم اگه مایلز مورالز هم در بازی باشه فقط به صورت یار کمکت میکنه)
نقل قول کردن
the Batman
#11 the Batman 1399-01-17 22:42
به نقل از mani34521:
به نقل از arian.akn:
به نقل از the Batman:
به نقل از mani34521:
من که میگم تو قسمت دوم فقط میتونی نقش پیتر پارکر/مرد عنکبوتی رو داشته باشی و مایلز مورالز فقط به صورت یه هوش مصنوعی تو بازی ککمکت میکنه (یعنی نمتونی نقششو داشته باشی)

حاجی بیخیال. اینهمه روی مایلز سرمایه گذاری نکردن که اینجوری باهاش بازی کنی
تو قسمت دوم که با افتتاحیه ps5 همزمان میشه قطعا میترکونه این بازی. من که میگم علاوه بر پیتر و مایلز میشه حتی با شخصیت های عنکبوتی دیگه هم بازی کرد


موافقم .مایلز توی همین بازی با اینکه هنوز قدرت عنکبوتی نداشت اما قابل بازی بود تازه اینهمه برنامه ریزی نکردن که اخر نشه باهاش بازی کرد مایلز هم مردعنکبوتیه و انصافا محبوبیت کمی هم نداره پس عاقلانه هست که قابل بازی باشه


اگه نقشش هم داشته باشی به صورت اصلی نیستش یعنی ممکن هستش که تای مرحلا ای نقششو رو داشته باشی و اگه بازی رو تمام کردی توی جهان بازش نمیتونی نقششو داشته باشی (اگه دو تا مرد عنکبوتی توی بازی باشن و بتونی نقش هردوشون رو داشته باشی شخیت اصلی کیه؟؟؟توی داستانی که اتفاق می افته کی باید شرکت کنه؟؟؟؟؟؟پیتر پارکر یا مایلز مورالز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (برای ه مین میگم اگه مایلز مورالز هم در بازی باشه فقط به صورت یار کمکت میکنه)

صد در صد اشتباه میکنی . مثل بازی قبلی میشه. بیشتر مراحل با پیتر و برخی هم با مایلز . این همه روی مایلز سرمایه گذاری کردن
نقل قول کردن
mani34521
#12 mani34521 1399-01-17 22:46
به نقل از the Batman:
به نقل از mani34521:
به نقل از arian.akn:
به نقل از the Batman:
به نقل از mani34521:
من که میگم تو قسمت دوم فقط میتونی نقش پیتر پارکر/مرد عنکبوتی رو داشته باشی و مایلز مورالز فقط به صورت یه هوش مصنوعی تو بازی ککمکت میکنه (یعنی نمتونی نقششو داشته باشی)

حاجی بیخیال. اینهمه روی مایلز سرمایه گذاری نکردن که اینجوری باهاش بازی کنی
تو قسمت دوم که با افتتاحیه ps5 همزمان میشه قطعا میترکونه این بازی. من که میگم علاوه بر پیتر و مایلز میشه حتی با شخصیت های عنکبوتی دیگه هم بازی کرد


موافقم .مایلز توی همین بازی با اینکه هنوز قدرت عنکبوتی نداشت اما قابل بازی بود تازه اینهمه برنامه ریزی نکردن که اخر نشه باهاش بازی کرد مایلز هم مردعنکبوتیه و انصافا محبوبیت کمی هم نداره پس عاقلانه هست که قابل بازی باشه


اگه نقشش هم داشته باشی به صورت اصلی نیستش یعنی ممکن هستش که تای مرحلا ای نقششو رو داشته باشی و اگه بازی رو تمام کردی توی جهان بازش نمیتونی نقششو داشته باشی (اگه دو تا مرد عنکبوتی توی بازی باشن و بتونی نقش هردوشون رو داشته باشی شخیت اصلی کیه؟؟؟توی داستانی که اتفاق می افته کی باید شرکت کنه؟؟؟؟؟؟پیتر پارکر یا مایلز مورالز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (برای ه مین میگم اگه مایلز مورالز هم در بازی باشه فقط به صورت یار کمکت میکنه)

صد در صد اشتباه میکنی . مثل بازی قبلی میشه. بیشتر مراحل با پیتر و برخی هم با مایلز . این همه روی مایلز سرمایه گذاری کردن


خب شاید هم شما درست بگید حتی ممکن هستش به جز مایلز نقش شخصیته دیگه ایهم داشته باشی که قدرت های عنکبوتی داشته باشه (ولی با این حال شک دارم...)
نقل قول کردن
mani34521
#13 mani34521 1399-03-23 01:44
به نقل از the Batman:
به نقل از mani34521:
به نقل از arian.akn:
به نقل از the Batman:
به نقل از mani34521:
من که میگم تو قسمت دوم فقط میتونی نقش پیتر پارکر/مرد عنکبوتی رو داشته باشی و مایلز مورالز فقط به صورت یه هوش مصنوعی تو بازی ککمکت میکنه (یعنی نمتونی نقششو داشته باشی)

حاجی بیخیال. اینهمه روی مایلز سرمایه گذاری نکردن که اینجوری باهاش بازی کنی
تو قسمت دوم که با افتتاحیه ps5 همزمان میشه قطعا میترکونه این بازی. من که میگم علاوه بر پیتر و مایلز میشه حتی با شخصیت های عنکبوتی دیگه هم بازی کرد


موافقم .مایلز توی همین بازی با اینکه هنوز قدرت عنکبوتی نداشت اما قابل بازی بود تازه اینهمه برنامه ریزی نکردن که اخر نشه باهاش بازی کرد مایلز هم مردعنکبوتیه و انصافا محبوبیت کمی هم نداره پس عاقلانه هست که قابل بازی باشه


اگه نقشش هم داشته باشی به صورت اصلی نیستش یعنی ممکن هستش که تای مرحلا ای نقششو رو داشته باشی و اگه بازی رو تمام کردی توی جهان بازش نمیتونی نقششو داشته باشی (اگه دو تا مرد عنکبوتی توی بازی باشن و بتونی نقش هردوشون رو داشته باشی شخیت اصلی کیه؟؟؟توی داستانی که اتفاق می افته کی باید شرکت کنه؟؟؟؟؟؟پیتر پارکر یا مایلز مورالز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (برای ه مین میگم اگه مایلز مورالز هم در بازی باشه فقط به صورت یار کمکت میکنه)

صد در صد اشتباه میکنی . مثل بازی قبلی میشه. بیشتر مراحل با پیتر و برخی هم با مایلز . این همه روی مایلز سرمایه گذاری کردن

اشتباه کردم حق با شما بود :D
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45