10 شخصیت مارول که انتظار میره در بازی "مرد عنکبوتی 2" حضور داشته باشند!

10 شخصیت مارول که انتظار میره در بازی "مرد عنکبوتی 2" حضور داشته باشند!

چندی پیش و در جریان رویداد لایو استریم سونی، بازی مرد عنکبوتی 2 رسما اعلام شد و اینها کاراکترهایی هستند که انتظار داریم حتما در این بازی ببینیم.

مقدمه: نمایش خوب و قابل قبول سونی در رویداد اخیر لایواستریمی این شرکت به تایید ساخته شدن قسمت دوم شاهکار اینسامنیاک گیمز یعنی Marvel's Spider-Man ختم شد. درسته که بازی مایلز مورالز هم بسیار موفق بود ولی هواداران به راستی که منتظر بودند ببینند پیتر پارکر در قسمت دوم در کدام مسیر حرکت میکنه و با کدام دشمنان میجنگه و کدام شخصیت ها در داستان او حضور پیدا میکنند. متاسفانه تیزر منتشره از اسپایدرمن 2 (که ما اینجا آن را به طور کامل مورد نقد و بررسی قرار دادیم)، محتوای خاصی از نظر داستانی نداشت ولی اشاراتی هم بود که ما سعی میکنیم براساس آنها و همچنین وقایع بازی قبل و بازی مایلز ، حدس بزنیم کدام شخصیت ها در قسمت دوم حضور خواهند داشت.

 

10- دکتر اختاپوس

 دکتر اختاپوس

میشه گفت دکتر اوتو اکتاویوس ملقب به دکتر اختاپوس به عنوان مرشد و راهنمای پیتر پارکر در قسمت اول هم ممکنه که در قسمت دوم باشه و هم اینکه نباشه. شاید هم اینسومنیاک بخواد از این شخصیت در قسمت های بعدی استفاده کنه و فعلا اثری ازش نباشه و همچنان به صورت زندانی نشان داده بشه. ولی در پایان قسمت اول معلوم شد از هویت مخفی اسپایدرمن باخبر است و این اطلاعات بسیار مهمیه که الان داره نقش اصلی را در دنیای سینمایی اسپایدرمن بازی میکنه (قضیه لو رفتن هویت مرد عنکبوتی در فیلم "دور از خانه" و تبعاتی که باعث شده داستان "راهی به خانه نیست" شکل بگیره). منتهی حدس خود من اینه که شاید نقش اختاپوس در قسمت دوم مثل نقش کینگ پین در بازی مایلز باشه. یعنی به کامئو محدود بشه و یا مثلا پیتر در بخشی از داستان بهش در زندان سر بزنه چون به نظر میاد داستان قسمت دوم تا حد زیادی شلوغ باشه و این دیگه جایی برای بازگشت همه جانبه دکتر اختاپوس باقی نمیگذاره.

  

9- گربه سیاه

گربه سیاه

درسته که اولین DLC بازی مرد عنکبوتی در مقایسه با داستان اصلی چندان حال نداد، ولی به دلیل حضور گربه سیاه بسیار مهم بود و اطلاعات خوبی از گذشته و رابطه سابقه بین فلیشیا و پیتر پارکر به ما داد (توصیه میکنیم کمیک های مربوط به این DLC را نیز در اینجا بخوانید و همچنین این مقاله را). همچنین در ادامه این DLC شخصیت های مهم دیگری مثل همرهد و سیلور سیبل به داستان پیوستند و باعث هیجانی تر آن شدند و البته فلیشیا موقعی که انتظارش رو نداشتیم سر و کله ش پیدا شد! (در حالی که تصور میشد در انفجار کشته شده باشد). همین باعث میشه همیشه احتمال حضور گربه سیاه در داستان قسمت دوم وجود داشته باشه و او ممکنه درست در جایی که حتی فکرش را نمیکنیم حضور پیدا کنه.

  

8- لیزارد

لیزارد باز یمرد عنکبوتی

همانطور که در این مقاله گفته شد، ما در صحنه پس از تیتراژ بازی مایلز مورالز دیدیم که هری آزبورن انگار در مخزن خودش بیدار شده و نورمن هم با کسی داره صحبت میکنه که ما صورتش رو نمیبینیم ولی زیرنویس دیالوگ های رد و بدل شده مشخص میکنه که اسمش دکتر کرت کانرز ملقب به لیزارد میباشد ولی مشخص نیست که آیا میتونه به لیزارد تبدیل بشه یا اینکه در قسمت دوم اینطور میشه. در هر حال نورمن علیرغم توصیه او خواستار آن است که هری از مخزن خودش بیرون آورده شود و سر کانرز داد میکشد. با توجه به سابقه بد نورمن در پدید آمدن ویلن هایی مثل مستر نگاتیو و حتی دکتر اختاپوس ، بعید نیست که اتفاق خاصی برای کانرز در آزکورپ بیفته و او به لیزارد در قسمت دوم تبدیل بشه.

  

7- ریو مورالز

ریو مورالز

مادر مایلز مورالز را میتوان گفت که حضور مهم و برجسته ای در دو بازی قبلی اینسومنیاک از مرد عنکبوتی داشته و دلیلی نداره در قسمت بعدی حضور نداشته باشه ، به ویژه که الان رئیس شورای شهر هم شده. همچنین ریو مورالز، نسخه مشابه با زن عمو می در داستان های مایلز مورالز است و مثل یک فرشته نگهبان میمونه که آمادست همه چیزش را وقف محافظت از پسرش بکنه. ضمن اینکه او الان دیگر از هویت مخفی پسرش باخبره و شک نکنید که در قسمت دوم مدام او را در حالی که نگران قهرمان بازی های پسرشه خواهیم دید.

  

6- جی. جونا جیمسون

جیمسون

آقای جیمسون رو که میشناسید؟ اگه نه، بروید اینجا. او در قسمت اول هم حضور داشت و البته فقط صدایش را میشنیدیم. او پادکست هایی به نام "فقط حقیقت" (Just The Facts) داشت که میشد در طول بازی بهشون گوش داد و همانطور که میشه حدس زد در آنها به اسپایدرمن فحش میداد و ازش بدگویی میکرد! در بازی مایلز مورالز اما ما چشممون به جمالش روشن شد! اگر یادتون باشه در مرحله اول و وقتی مایلز و پیتر دارن سعی میکنند راینو را مهار کنند ناگهان جیمسون رو میبینیم که لباس بابا نوئل پوشیده و داره خودش رو برای نسخه ویژه ای از پادکست آماده میکنه که یهو راینو وارد میشه و همه چیز رو بهم میزنه و بعدشم مایلز و پیتر میان و کریسمس رو بهش تبریک میگن و او هم اول شوکه میشه ولی بعدش هر چی صفت بد بلده برای توصیف مرد عنکبوتی به کار میبره! واقعا صحنه بامزه ای بود! ما انتظار داریم حضور جیمسون در قسمت دوم نیز به پادکست های او و احتمالا کامئوهای بامزه مثل چیزی که در بازی مایلز دیدیم محدود بشه چون واقعا هیچ اثری از مرد عنکبوتی بدون جیمسون لطفی نداره!

 

5- ویلسون فیسک

https://www.spidey.ir/images/img/content/spiderman-ps4/new-trailer/wilson-fisk.jpg

درسته که ویلسون فیسک ملقب به کینگ پین در طول داستان بازی مایلز مورالز در زندان به سر میبرد (چون در ابتدای بازی قبل دستگیر شد) ولی او یک حضور کوتاه در این بازی داشت که توصیه میکنیم برای خوندن جزئیات آن به آیتم شماره 30 این مقاله مراجعه کنید. حضور این شخصیت در قسمت بعدی کاملا منطقی است. ضمن اینکه به نظر رسید در تیزر منتشره ، مایلز و پیتر داشتند با نینجاهای هَند مبارزه میکردند و با توجه به ارتباط قوی بین کینگ پین و هند به نظر میرسه حضور او در قسمت دوم قطعی باشه ولی ممکنه او همچنان در زندان به سر ببره و از اونجا عملیات رو علیه قهرمانان ما هدایت کنه. ولی با توجه به منابع و ثروت بی حد و اندازه او بعید به نظر میاد که زیاد در زندان باقی بمونه و پیش بینی میکنیم عفو مشروط دریافت میکنه و آزاد میشه.

 

4- مری جین واتسون

مری جین واتسون بازی مرد عنکبوتی 2

همانطور که در این مقاله گفته بودیم، بهترین اقتباس صورت گرفته از روی شخصیت مهم مری جین واتسون در خارج از دنیای کمیک را در بازی اسپایدرمن PS4 شاهد بودیم. شخصیت پردازی او بیشتر به دنیای کمیک بوک های Ultimate Spider-Man شبیه شده و بسان یک خبرنگار پرونده های تحقیقاتی به تصویر کشیده شده بود و بسیار شخصیت پردازی جسور و نترسی داشت و کاملا در دل داستان بازی قرار گرفته بود و از شخصیت های اصلی بود. همچنین مری جین در برخی از مراحل بازی، شخصیت قابل کنترل و قابل بازی بود و شما باید در قالب مری جین به بازی میپرداختید و این برای اولین بار بود که در بازی‌های مردعنکبوتی می توانستیم کنترل شخصیتی رو که قدرت نداره بدست بگیریم! درسته که در پایان بازی قبل مری جین برای انجام ماموریتی به سیمکاریا رفت و پیتر هم به او پیوست ولی با توجه به اینکه آنها دوباره زوج رومانتیک شده اند و همچنین اهمیت زیاد دیلی بیوگل و کارای تحقیقاتی مری جین، او قطعا در مرد عنکبوتی 2 خواهد بود.

 

3- نورمن آزبورن (گرین گابلین)

گرین گابلین بازی مرد عنکبوتی 2

نورمن آزبورن از شخصیت های بسیار کلیدی بازی اسپایدرمن PS4 بود و حتی در خلق دو خبیث اصلی بازی به نام های مستر نگاتیو و دکتر اختاپوس نقش اساسی داشت. حضور او فوق العاده بود و درست مثل دنیای کمیک بسیار خبیث و بیرحم و مکار بود.نکته جالب درباره نورمن آزبورن در این بازی این بود که او به دلیل اینکه شهردار شهر بود پس به قول معروف دستش باز بود و خیلی شرارت کرد! ولی هواداران قطعا یک چیز را دوست دارند و اونم اینه که نورمن در قالب گرین گابلین ببینند! Insomniac به این دلیل از گرین گابلین در این بازی استفاده نکرد چون این شخصیت زیاد در قالب های دیگری مثل سینما دیده شده. اما پیش بینی میکنیم در دنباله بازی حتما او را ببینیم یا این که لااقل بهش اشارات زیادی بشه. ضمن اینکه همانطور که در داستان بازی دیدید نورمن خیلی در آزمایشگاه خودش روی مواد نیروزا یا ترکیب DNA موجودات مختلف کار میکرد. تجهیزاتی هم داشت که میتونه در آینده به نوعی مربوط بشه به ماسک گرین گابلین. و البته نورمن در صحنه پس از تیتراژ بازی مایلز هم بود تا بار دیگر بهمون یادآوری بشه چقدر شخصیت مهمیه.

 

2- کریون شکارچی

بازی کریون شکارچی

در طول تیزر به نمایش درآمده از بازی "مرد عنکبوتی 2" شاهد گویندگی مردی با لهجه‌ای زمخت هستیم که در جستجوی شخصی می‌گردد که از همه نظر با خودش برابری داشته باشد. کسی که بتواند او را تحت فشار قرار دهد، غافلگیرش کند، به چالش بکشد و حتی او را شکست دهد. این مرد کسی نیست جز یکی از محبوب‌ترین دشمنان مرد عنکبوتی یعنی کریون شکارچی. در کمیک‌ها، کریون و مرد عنکبوتی به دفعات در مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند. کریون همیشه به دنبال یک شکار جدید است و همیشه هدف نهایی‌اش کسی نیست جز مرد عنکبوتی. قرار داده شدن کریون به عنوان نقش منفی مرد عنکبوتی 2 اتفاق خوشحال کننده‌ایست چرا که طی سال‌های اخیر با وجود محبوبیت بالای این شخصیت، کریون حضور چشم‌گیری در اقتباس‌های سینمایی و یا دنیای بازی‌های مرد عنکبوتی نداشته است. (البته که سونی در به در دنبال ساخت فیلم اختصاصی‌اش است و احتمالا با ساخت این بازی محبوبیت عمومی بسیار بیشتری پیدا کند تا راه را برای اقتباس سینمایی آن توسط سونی بیشتر از گذشته باز کند!).  با حضور سیمبیوت و لباس مشکی در بازی انتظار این وجود دارد که حتی شاهد اقتباسی از داستان فوق العادهٔ آخرین شکار کریون(که در اینجا با بهترین کیفیت ترجمه شده است) باشیم. و ضمنا این سلسه اتفاقات با توجه به حضور «کریون» و نسب فامیلی او، می‌تواند پای آفتاب پرست را نیز به داستان بازکند تا تنوع دشمنان بیشتری در عین چالش پذیری آن را شاهد باشیم.

 

1- هری آزبورن (ونوم)

ونوم بازی مرد عنکبوتی 2

بازی اسپایدرمن PS4 هم درست مثل فیلم های مارول دارای صحنه پس از تیتراژ بود (دو صحنه هم داشت). در یکی از این صحنه ها شاهد بودیم که نورمن داره با پسر خودش هری که بیماره و احتمالا داره میمیره، صحبت میکنه. هری داخل یک مخزنه و اطرافش چیزیه که به نظر سیمبیوت میاد! نورمن بهش میگه که حتما برایش راه علاجی پیدا خواهد کرد. بنابراین از همان سال 2018 میشد پیش بینی کرد در قسمت دوم بازی روی سیمبیوت ونوم تمرکز بشه که با انتشار تیزر و حضور ونوم این مساله تایید شد و البته در دنیای انیمیشن و کارتون Ultimate Spider-Man هم سابقه داشته که هری آزبورن به ونوم تبدیل بشه. پس حدس ما اینه که در این بازی هری آزبورن را در قالب ونوم میبینیم. یا شایدم او به عنوان اولین میزبان سیمبیوت مطرح بشه و سپس سیمبیوت بر تن فردی دیگر بره ...

 

خب شما حدس میزنید کدام شخصیت ها را در قسمت دوم ببینیم؟ آیا ممکن است با توجه به اینکه بازی ولورین هم در همین دنیا جریان دارد، ولورین را هم در بازی ببینیم؟ از دشمنای قسمت قبلی چه کسانی برمیگردند؟ راینو؟ عقرب؟ اسکروبال؟

 

سارا عفتی

سارا عفتی

منبع: سایت CBR

All rights reserved © Spidey.ir 2021

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

تحلیل و بررسی تیزر تریلر معرفی بازی "مردعنکبوتی 2" پلی استیشن 5

داغ داغ! بازی "مردعنکبوتی 2" و "ولورین" انحصاری پلی استیشن معرفی شدند + تریلر

بازی MARVEL'S SPIDER-MAN 2 پلی استیشن 5 احتمالا فروش بیشتری از GOD OF WAR بعدی داشته باشد

10 پیش بینی برای قسمت دوم بازی اسپایدرمن PS4

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات مخفی بازی "مرد عنکبوتی: مایلز مورالز"

نقد و بررسی بازی "مرد عنکبوتی مایلز مورالز

معرفی تمامی لباس های بازی مایلز مورالز

نقد بازی های مرد عنکبوتی

15 حقیقت مهمی که باید درباره "کریون شکارچی" (KRAVEN THE HUNTER) بدانید

معرفی اعضای خانوادۀ کریون شکارچی (KRAVEN THE HUNTER)

20 حقیقتی که باید درباره شخصیت ونوم (VENOM) بدانید

 10 حقیقت مهمی که باید درباره «مخترع مخوف»  بدانید

10 لباسی که میخواهیم در بازی "مایلز مورالز" PS5 ببینیم!

10 حقیقت مهمی که باید درباره «پراولر» (PROWLER) بدانید

15 حقیقتی که باید درباره مایلز مورالز (MILES MORALES) بدانید

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات جدیدترین بازی مردعنکبوتی (MARVEL’S SPIDER-MAN PS4)

10 پیش بینی برای قسمت دوم بازی اسپایدرمن PS4

رتبه بندی باس فایت (BOSS FIGHT) های بازی اسپایدرمن PS4

معرفی تمامی لباس های بازی مردعنکبوتی (MARVEL’S SPIDER-MAN)

نقد و بررسی جدیدترین بازی مردعنکبوتی

آیا DLC های بازی اسپایدرمن PS4 ارزش بازی کردن را دارند؟

نقد و بررسی   بازی مردعنکبوتی

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

محراب شیردل
#1 محراب شیردل 1400-07-06 13:33
باسلام و تشکر از خانم عفتی بابت این مقاله خوب
پاز نظر من حضور شخصیت هایی نظیر لیزارد و گرین گابلین در بازی کمه شاید سونی این گزینه هارو برای نسخه های بعد نگه داره.
من واقعا دوست دارم ببینم گون استیسی و سروان استیسی در این بازی حضور دارن یا نه و اگر شاهد حضور گرین گابلین باشیم میتونه خاطرات تلخ مرگ گون را برای ما تداعی کنه.
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#2 AM SM BM SM 1400-07-06 13:45
سلام
ممنون بابت مقاله.
قسمت اول بازی اسپایدرمن ps4 بازی بسیار فوق‌العاده ای بود و هم بین طرفداران کمیک بوک و هم بین گیمر ها حسابی معروف شد و ترکوند. از گیم پلی و مبارزات و مخفی کاری های عالی بازی و گجت ها و لباس های بسیار باحال اسپایدرمن و ایستراگ های عالی این بازی که بگذریم، مهمترین عنصر اون، داستانش بود که هواداران اسپایدی رو سر کیف آورد. این داستان اونقدر تازه و زیبا بود که آدم رو مجاب میکرد چندین و چند بار بازی اسپایدرمن رو از اول بره! بعد از اون هم بازی اسپایدرمن مایلز مورالز رو داشتیم که باز هم موفقیت بازی اول رو تکرار کرد و نشون داد که موفقیت اون اتفاقی نبود. داستان بازی بسیار عالی بود و میشه گفت یه جورایی مثل فیلم "بازگشت به خانه" این بار قهرمانی دیگری به نام مایلز مورالز رو داشتیم که باید سفر خودش رو به سمت قهرمان شدن طی کنه و در نهایت بشه اون قهرمانی که خیلی ها ازش انتظار دارند. داستان بازی بسیار درگیر کننده بود و شخصیت "فین" انگیزه های بسیار قابل درکی داشت که فلش بک های بازی توی اون کمک بسیاری کردند. و البته پایان بازی که فوق‌العاده بود و آدم رو میخکوب خودش میکنه. اما توی اون دو بازی هم میشد دید که داره برای قسمت دوم بازی اسپایدرمن زمینه چینی میشه و بالاخره توی همایش سونی، تیزری از این بازی منتشر شد که ساخت اون رو تایید میکرد. حالا باید تا سال ۲۰۲۳ منتظر این بازی باشیم. درباره ونوم و هری آزبورن، اگر هری ونوم بشه چند تا سوال مطرح میشه. اول اینکه اگر او ونوم باشه که ما میدونیم سیمبیوت پیش او هست یعنی سمیبویت هیچوقت به اسپایدی نمیچسبه؟ من خیلی دوست ندارم اینطور باشه. یا ممکن هست که سیمبیوت از هری فرار کنه و بچسبه به پیتر و بعد از طرد شدن از سمت پیتر باز هم به هری که انگیزه ای برای تنفر از پیتر داره بچسبه؟ خب به احتمال زیاد ممکنه ونوم هری آزبورن باشه و باید دید چطور ونومی رو خواهیم دید.این تیزر هم حضور کریون رو تا حد زیادی تایید کرد. یعنی اونی که داشت حرف میزد هم لحجه شبیه به روسی داشت و هم اینکه حرف هایی مبنی بر اینکه حریفی میخواد که اون رو به چالش بکشه دقیقا همون چیز هایی هست که از کریون سراغ داریم. نورمن آزبورن رو هم با توجه به حضور ونوم و اینکه ما چیزی شبیه به سیمبیوت رو پیش هری دیدیم حتی اگر هری ونوم نشه، خواهیم دید. احتمالا اون توی این بازی دنبال درمانی برای پسرش باشه. فکر نکنم او توی این بازی به گرین گابلین تبدیل بشه. البته ممکنه افشا بشه او سال هاست که گرین گابلین هست اما پیتر تا حالا نفهمیده اما به نظرم توی این بازی برای گرین گابلین شدن او در بازی سوم زمینه چینی بشه. ممکن هم هست اگر هری ونوم بشه، بلایی سر او بیاد و انگیزه نورمن برای گرین گابلین شدن انتقام گرفتن از اسپایدرمن باشه! درباره مری جین هم باید بگم که این بازی اصلا بدون مری جین نمیشه! او توی بازی قبلی نقش بسیار بسیار مهمی داشت و یکی از عناصر مهم بازی بود و بدون شک هم اون رو توی قسمت دوم هم زیارت میکنیم و به نظرم باز هم نقش مهمی از سمت اون شاهد هستیم. (فقط خدا کنه چهره پیتر مثل بازی اولش باشه توی این بازی نه مثل بازی مایلز مورالز! چون اونجور مری جین قشنگ شبیه مادر یا خواهر بزرگتر پیتر به نظر میاد و انگار سونی به زود میخواست چهره پیتر رو شکل تام هالند کنه! امیدوارم توی این بازی قیافه اش مثل بازی اول بشه.) در کل انتظار زیادی برای این بازی پیشرو داریم و من به اینسومنیاک اعتماد زیادی دارم که باز هم یک شاهکار بسازه.
با تشکر.
نقل قول کردن
masiha_87
#3 masiha_87 1400-07-06 14:50
سلام خانم عفتی خسته نباشید
مقاله ی هایپ برانگیزی بود. قسمت اول واقعا شاهکار بود؛ از DLC گرفته تا تمام جزئیات به کار گرفته شده توی طراحی ها همه عالی بودن. امیدوارم جهان مستقل بازی های مارول و اسپایدرمن همینطوری گسترش پیدا کنه و حتی شاهد حضور افتخاری و کامئو های محدود قهرمانای دیگه هم باشیم (منظورم از محدود، "خیلی" محدوده چون خودم به شخصه مخالف این ماجرام)
نقل قول کردن
mtm
#4 mtm 1400-07-08 17:17
ممنون بابت مقاله ولی بنظرم نویسنده تسک مستر رو‌جا انداخته
نقل قول کردن
Ilya202020
-1 #5 Ilya202020 1400-07-09 09:53
به نقل از mtm:
ممنون بابت مقاله ولی بنظرم نویسنده تسک مستر رو‌جا انداخته

در اون حدی نیستم که نظرتون رو نقل قول کنم ولی! کردم !!!
آخه تسک مستر از دشمنان انتقام جویانه وعلی رقم اینکه مردعنکبوتی باهاش رودر رو شده دشمنش انجور به حساب نمیاد به نظرم برای ماموریت های فرعی میشه از کاراکترهای بسیاری استفاده کرد مثل میستریو یا هر کس دیگه ای ولی به اسپایدی نزدیک تر باشه
نقل قول کردن
mtm
#6 mtm 1400-07-09 12:03
به نقل از Ilya202020:
به نقل از mtm:
ممنون بابت مقاله ولی بنظرم نویسنده تسک مستر رو‌جا انداخته

در اون حدی نیستم که نظرتون رو نقل قول کنم ولی! کردم !!!
آخه تسک مستر از دشمنان انتقام جویانه وعلی رقم اینکه مردعنکبوتی باهاش رودر رو شده دشمنش انجور به حساب نمیاد به نظرم برای ماموریت های فرعی میشه از کاراکترهای بسیاری استفاده کرد مثل میستریو یا هر کس دیگه ای ولی به اسپایدی نزدیک تر باشه

بله استاد. در جریان هستیم که تسک مستر دشمن اونجرزه. فکر کنم اگه اشتباه نکنم خودم تو مقاله معرفی دشمنان اونجرز بهش اشاره کردم :-*
b2n.ir/h00363
و فک کنم شما بازی اول رو انجام ندادی چون ایشون تو بازی حضور داشتن و بنده نیز به همین دلیل گفتم :-)
بازم ممنون ما رو روشن فرمودید
نقل قول کردن
s.p.i
#7 s.p.i 1400-07-09 13:15
سلام
خیلی ممنونم بابت مقاله
۱۰ تو قسمت اول دیدیمش به نظر بهتره تو بازی بعدی اختاپوس بیارن البته شاید حضور کوتاه باشیم
۹ تو dlc شاهد حضورش بودیم خیلی دوست دارم تو قسمت دوم به طور کامل ببینمش
۸ به احتمال زیاد لیزار میبینمش
۷با توجه به حضور مایلز که قطعا میبنیمش
۶ جیمسون دوست دارم عالی میشه که ببینیم جیمسون چقدر تو بازی حضور داره
۵ نمیدونم اما کینگ پین خیلی تو زندان نمیمونه پس به شاید بیاد که انتقامشو از مرد عنکبوتی بگیره
۴ حتما باید مریجین باید باشه مگه میشه مریجین تو بازی نباشه مهمترین شخصیت اسپایدرمن
۳ نورمن شاید نگهش دارن برا قسمت بعد
۲ با توجه به صدا کریون هست
۱ ونوم که خب تو تریلر بود تو فیلم هم هست البته بگم هنوز نمیدونیم ونوم به کی چسبیده

تشکر بابت مقاله
نقل قول کردن
Ilya202020
#8 Ilya202020 1400-07-09 16:05
به نقل از mtm:
به نقل از Ilya202020:
به نقل از mtm:
ممنون بابت مقاله ولی بنظرم نویسنده تسک مستر رو‌جا انداخته

در اون حدی نیستم که نظ :sad: رتون رو نقل قول کنم ولی! کردم !!!
آخه تسک مستر از دشمنان انتقام جویانه وعلی رقم اینکه مردعنکبوتی باهاش رودر رو شده دشمنش انجور به حساب نمیاد به نظرم برای ماموریت های فرعی میشه از کاراکترهای بسیاری استفاده کرد مثل میستریو یا هر کس دیگه ای ولی به اسپایدی نزدیک تر باشه

بله استاد. در جریان هستیم که تسک مستر دشمن اونجرزه. فکر کنم اگه اشتباه نکنم خودم تو مقاله معرفی دشمنان اونجرز بهش اشاره کردم :-*
b2n.ir/h00363
و فک کنم شما بازی اول رو انجام ندادی چون ایشون تو بازی حضور داشتن و بنده نیز به همین دلیل گفتم :-)
بازم ممنون ما رو روشن فرمودید


بنده قصد جسارت نداشتم اگه شد شرمنده :sigh: :oops:
نقل قول کردن
mtm
#9 mtm 1400-07-10 00:49
به نقل از Ilya202020:
به نقل از mtm:
به نقل از Ilya202020:
به نقل از mtm:
ممنون بابت مقاله ولی بنظرم نویسنده تسک مستر رو‌جا انداخته

در اون حدی نیستم که نظ :sad: رتون رو نقل قول کنم ولی! کردم !!!
آخه تسک مستر از دشمنان انتقام جویانه وعلی رقم اینکه مردعنکبوتی باهاش رودر رو شده دشمنش انجور به حساب نمیاد به نظرم برای ماموریت های فرعی میشه از کاراکترهای بسیاری استفاده کرد مثل میستریو یا هر کس دیگه ای ولی به اسپایدی نزدیک تر باشه

بله استاد. در جریان هستیم که تسک مستر دشمن اونجرزه. فکر کنم اگه اشتباه نکنم خودم تو مقاله معرفی دشمنان اونجرز بهش اشاره کردم :-*
b2n.ir/h00363
و فک کنم شما بازی اول رو انجام ندادی چون ایشون تو بازی حضور داشتن و بنده نیز به همین دلیل گفتم :-)
بازم ممنون ما رو روشن فرمودید


بنده قصد جسارت نداشتم اگه شد شرمنده :sigh: :oops:

اصلا جسارت نکردی. ;-) شاید لحن من بد بود که بابتش معذرت میخوام. کلا من وقتی جدی میشم یه کم ترسناک میشم!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45