بازی Marvel's Spider-Man 2 پلی استیشن 5 احتمالا فروش بیشتری از God of War بعدی داشته باشد

بازی Marvel's Spider-Man 2 پلی استیشن 5 احتمالا فروش بیشتری از God of War بعدی داشته باشد

به نظر می‌رسد بازی معرفی نشدهٔ اسپایدرمن ۲ استودیوی اینسامنیاک احتمالا رکورد فروش گاد او وار بعدی را بزند!

 در نسل جدید کنسول های بازی بالاخص پلی استیشن ۵ با وجود استودیوهای فرست پارتی سونی هایپ بالایی مابین طرفداران شکل گرفته. با خبر رکوردشکنی تاریخی PS5 در سرعت فروش مربوط به ساکنین آمریکا گیمرها تشنه و خواهان هرگونه بازی برای این کنسول هستند با اینکه آرشیو فعلی این کنسول که شامل بازی‌های نسل قبلی یعنی PS4 می‌شود اما با این حال کافی نیستند بنابراین همگی منتظر آنیم که استودیوهای فرست پارتی سونی بازی‌های جدید خود را معرفی و منتشر کنند. دوتا از استودیوهایی که انتظارات بالایی از آن‌ها داریم، اینسامنیاک گیمز و سانتا مونیکا هستند!

بازی Marvel’s Spider-Man 2  و دنبالهٔ بازی گاد او وار ۲۰۱۸ که با نام God of War Ragnarok آن را می‌شناسیم دو بازی هستند که تقریبا اطلاعات خاصی درمورد آن‌ها نداریم. نسخهٔ اول این بازی‌ها به علت بازخورد بسیار مثبت منتقدان به علاوه استقبال بی نظیر طرفداران از آن‌ها  منجر شده طرفداران خواهان محتوای هرچه بیشتر و استودیوهای مربوطه درصدد برآورده کردن خواسته‌های آنان برآیند و برای‍ش برنامه ریزی کنند. اما قبل از این‌که سونی درنهایت جزئیات بیشتری از این دو بازی منتشر کند به نظر می‌رسد با وجود هایپ درجریان فعلی God of War Ragnarok بازی اسپایدرمن ۲ به موفقیت بیشتری دست پیدا کند.

 

- محبوبیت همه جانبهٔ اسپایدرمن

بازی مردعنکبوتی

برهمگان آشکار است که عامه مردم عاشق مردعنکبوتی هستند، از کمیک که سرمنشا آن است گرفته تا فیلم و سریال و بازی‌های ویدئویی او به یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های تخیلی مبدل گشته است! نتیجهٔ این اتفاق را سابقا در قسمت اول بازی مشاهده کردیم که رکوردهای مختلفی را زد مثل زمان عرضه‌اش که با گذر از گاد او وار ۲۰۱۸ به سریعترین فروش دست یافت! البته قابل ذکر است که تقریبا هر بازی‌ای که اسپایدرمن در آن حضور پیدا کنید مورد توجه ویژه مخاطب قرار میگیرد ضمن اینکه بستهٔ الحاقی جامع و پیشرفته(Expansion) قسمت اول یعنی مردعنکبوتی مایلز مورالز توانست این موفقیت را ادامه داده و مرزهای محبوبیت این کارکتر را بیش از پیش با فروش ۴.۱ میلیون واحد آن هم فقط طی دو ماه در سال ۲۰۲۰ بدرد و ثابت نماید!

البته که فروش خدای جنگ ۲۰۱۸ نیز قابل توجه بود و در همان زمان عرضه اش رکورد شکنی کرد اما در همان سال توسط مردعنکبوتی رکوردش شکسته شد. البته که مقدار فروش God of War چشمگیر است و جزو یکی بهترین انحصاری های پلی استیشن است اما باید پذیرفت که کریتوس به اندازهٔ مردعنکبوتی شناخته شده و معروف نیست. این نه تقصیر استودیوی سازنده‌اش سانتا مونیکا و نه حتی تقصیر سونی  است بلکه این تاریخچهٔ  اسپایدرمن و مردعنکبوتی در تمامی مدیوم های موجود و رسانه است که باعث شده رقابت هرکارکتر دیگری حتی با وجود محبوبیت آن چالش بسیار بزرگی برایش باشد!

 

- اینسامنیاک توقف ناپذیر

بازی های اینسومنیاک

علاوه بر شهرت همگانی مردعنکبوتی، اینسامنیاک گیمز جریان گسترده‌تری از عرضه نسبت به سانتا مونیکا دارد و همواره طی سال‌های مختلف بازی های متنوعی از زمان  نخستین پلی استیشن منتشر کرده است با اینکه طی این سال‌ها سابقه انتشار بازی هایی با درجه سنی بزرگسال یا M (براساس  رده بندی ESRB) اما اخیرا ظاهرا تمام تمرکزش روی درجه سنی T می‌باشد که بازهٔ بزرگتری از مخاطبان را دربرمیگیرد! در طرف دیگر سانتامونیکاست که سری God of War را می‌سازد و همگی از درجه سنی بزرگسال برخوردارند.

از سال ۲۰۱۸ که نخستین بازی مردعنکبوتی اینسامنیاک منتشر شد ما اسپایدرمن مایلز مورالز را نیز داشتیم که از طرف منتقدین و فروش بسیار موفق عمل کرد و در پی آن انتظار می رود بازی بعدی آن‌ها یعنی رچت و کلنک شکاف جدا (Ratchet and Clank: Rift Apart) که بزرگترین عنوان تابستانی پلی استیشن ۵ است به موفقیت بالایی دست پیدا کند اما باید تا زمان انتشار آن صبر کرد و دید ولی اگر به اندازهٔ مایلز مورالز موفق عمل کند، اینسامنیاک جایگاه خودش را بین بهترین استودیوهای سونی ثابت و محکم می‌کند. اینسامنیاک با ادامه دادن این روند و سرعت بیشتر آن نسبت به سانتا مونیکا در انتشار عناوین با کیفیت، احتمالا موفقیت مردعنکبوتی ۲۰۱۸ دربرابر گاد او وار را مجددا با مردعنکبوتی ۲ در  مقابل راگناروک تکرار کند.

 

- با وجود گاد او وار و اسپایدرمن همه چیز به نفع طرفداران PS5

در پایان باید گفت این دو عنوان قرار است جزو بزرگترین بازی‌ها از بهترین فرنچایزها توسط بهترین استودیوها باشند و مقدار فروش و محبوبیت آن‌ها قرار نیست چیزی را تغییر دهد. چون ممکن است اسپایدرمن بیشتر از گاد او وار فروش کند باعث نمی‌شود ذره‌ای از فوق العاده بودن گاد او وار بکاهد. گاد او وار بعدی احتمالا رکورد فروش قبلی خود و حتی اولین اسپایدرمن را بشکند اما با این حال دست بالای دست بسیار است! اسپایدرمن هم در دنیای حال حاضر ما همان دست بالایی است!!!

 

برگرفته از تحلیل سایت gamerant.com

 

نظر شما چیست؟ آیا با این پیش‌بینی هم نظر هستید؟

 

مطالب مرتبط:

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات مخفی بازی "مرد عنکبوتی: مایلز مورالز"

نقد و بررسی بازی "مرد عنکبوتی مایلز مورالز" 

معرفی تمامی لباس های بازی مایلز مورالز

نقد بازی های مرد عنکبوتی

MARVEL’S SPIDER-MAN رسما به پرفروش ترین بازی ابرقهرمانی تاریخ تبدیل شد!

10 حقیقت مهمی که باید درباره «مخترع مخوف»  بدانید

10 لباسی که میخواهیم در بازی "مایلز مورالز" PS5 ببینیم!

10 حقیقت مهمی که باید درباره «پراولر» (PROWLER) بدانید

15 حقیقتی که باید درباره مایلز مورالز (MILES MORALES) بدانید

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات جدیدترین بازی مردعنکبوتی (MARVEL’S SPIDER-MAN PS4)

10 پیش بینی برای قسمت دوم بازی اسپایدرمن PS4

رتبه بندی باس فایت (BOSS FIGHT) های بازی اسپایدرمن PS4

معرفی تمامی لباس های بازی مردعنکبوتی (MARVEL’S SPIDER-MAN)

نقد و بررسی جدیدترین بازی مردعنکبوتی

آیا DLC های بازی اسپایدرمن PS4 ارزش بازی کردن را دارند؟

نقد و بررسی   بازی مردعنکبوتیPS4

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Agent bishop
#1 Agent bishop 1400-02-26 11:32
امیدوارم بازی رو به خوش کیفیتی قبلی بسازن
نقل قول کردن
AA369
#2 AA369 1400-02-26 12:03
الکی نیست که میگن خرید اینسامنیاک توسط سونی بزرگترین دستاورد شان لیدن بود الان هم که تا حدود ۱ ماه دیگه رچت و کلنک جدید عرضه میشه و انتظارات ازش به شدت بالا هستش
گاد او وار رگناروک به احتمال زیاد تاخیر میخوره و در سال ۲۰۲۲ عرضه میشه اسپایدرمن۲ هم طبق اخبار غیر رسمی بلافاصله بعد از عرضه اسپایدرمن۱ ساختش شروع شد و شاید زودتر از چیزی که تصورش رو میکنیم ازش رونمایی بشه در کل طرفدار های ps این ۲ نکته در نظر بگیرن تابستان امسال احتمالا شاهد گیم پلی گاد او وار و شاید یه تریلر سینماتیک از اسپایدرمن۲ باشیم و نکته دیگه اینکه سانتامونیکا به رهبری بارلوگ روی یه IP دیگه کار میکنه که بزرگتر از گاد او وار رگناروک هستش
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#3 AM SM BM SM 1400-02-26 12:03
سلام
ممنون بابت مقاله.
ما که از دور فقط میتونیم نظاره کنیم و دست و کف بزنیم و آه بکشیم از این گرونی. شاید هم بتونیم تا زمان عرضه بازی دوم مرد عنکبوتی دعا دعا کنیم که ps5 ارزون بشه یا دلار بیاد پایین.(که اون موقع عجایب هفت گانه جهان میشه عجایب هشت گانه! همین الان پول ps5 قد پول خون منه! :lol:) من که پاییز بود همین ps4 رو گرفتم و بازی اول رو بازی کردن تازه باید خدا رو شکر کنم! ولی خب همونطور که توی مقاله هم گفته شد احتمال اینکه بازی اسپایدی فروش بیشتری داشته باشه به دلیل محبوبیت (یه چیزی میگم یه چیزی میشنوید!) بسیار بالای جناب اسپایدرمن و صد البته موفقیت چشمگیر بازی اول چه از نظر تجاری(که زد بالای هر چی راک استدی و آرکام رشته کرده بودند) چه از نظر کیفی که الان که بازی رو به پایان رسوندم (میگم فکر نکنید من تازه ps4 گرفتم بازی رو هم تونستم! هم دستگاه دست دوم بود هم بازی رو از طریق کپی خور بودن دستگاه ریختم. گفتم پس فردا حجمه درست نشه! :lol:) میگم که واقعا بازی فوق العاده ای هست! اینسومنیاک هم که داره موفقیت میاره پشت موفقیت! پس از همین مکان و همین تریبون ابراز شادی میکنم (دیدید دوباره جو گیر شدم!) برای طرفداران اسپایدی که ps5 دارند. (یا پولش رو دارند.)
با تشکر
نقل قول کردن
Geralt of Rivia
#4 Geralt of Rivia 1400-02-26 13:45
دفعه قبل که فروشش از گاد آو وار ۴ بیشتر شد
بازی بهتری هم بود چون گاد آو وار هم باس فایت کم داشت و هم اینکه محیط بازی خیلی سریع یکنواخت و تکراری میشد
اسپایدرمن اگر فقط کمی روی ماموریت های فرعی خودش در قسمت دوم کار کنه بهترین بازی جهان میشه چون از نظرات دیگه بهترینه: بهترین گرافیک، داستان، گیم پلی، باس فایت، کاراکتر دیزاین، صداپیشگی و موسیقی
نقل قول کردن
mokhtAR KID
-1 #5 mokhtAR KID 1400-02-26 14:45
سلام lmaghale فوقالعاده ای بود ممنون بابت ترجمه این کمیک ببخشید بابت اسپم کجا می توانم اسپم هارا ارسال کنم؟؟؟
نقل قول کردن
mtm
#6 mtm 1400-02-26 15:14
به نقل از mokhtAR KID:
سلام کمیک فوقالعاده ای بود ممنون بابت ترجمه این کمیک ببخشید بابت اسپم کجا می توانم اسپم هارا ارسال کنم؟؟؟

کمیک؟ کدوم کمیک؟
من فکر کنم شما کلا هدفت از عضو سایت شدن اینه که "اسپم" بدی، درسته؟
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#7 Ehsan Spider 1400-02-26 15:55
سلام

راستش من زیاد دستی تو بازی ندارم و کلا توی عمرم تعداد بازی هایی که انجام دادم از ۴ تا بیشتر نمیشه. نمیدونم چرا شبیه التران شدم توی اون مقاله که از رو ماه تولد تشبیه میکرد! ولی به این افتخار میکنم که بازی اندروید ساخته شده از روی مرد عنکبوتی ۲ سم ریمی رو انجام دادم!!! :lol: ، :lol:

ولی صد در صد حتی یکی مثل من هم میدونه که بازی اول اسپایدی چقدر موفقیت آمیز بوده و از همه مهم تر شخصیت پردازی و داستان حرف اول رو میزده و استاد هم توجه ویژه ای به این کاراکتر ها دارن توی مقالات اقتباسیشون.


خیلی ممنون استاد فقیه عزیز دستتون درد نکنه.

5#
شما اینجا کمیکی چیزی خوندی؟؟
نقل قول کردن
spider and venom
#8 spider and venom 1400-02-26 15:59
سلام آقای ترابی
راستش میدونم نظرم اسپمه ولی اگه نمی گفتم سکته میکردم.
داشتم تو سایت ها میگشتم که یه مقاله دیدم بعد وقتی داشتم نظرات رو میخوندم چند نفر گفته بودن فیلم اندگیم مضخرف بود (یک نفر هم نبودن 10 نفر همچین نظری داشتن) اونقدر عصبانی شدم که کلا سایت رو بستم به فحش
خواستم بهتون بگم و بهتر دونستم زیر این مقاله بهتون بگم :cry: :cry: :cry:
نقل قول کردن
mtm
#9 mtm 1400-02-26 16:08
به نقل از spider and venom:
سلام آقای ترابی
راستش میدونم نظرم اسپمه ولی اگه نمی گفتم سکته میکردم.
داشتم تو سایت ها میگشتم که یه مقاله دیدم بعد وقتی داشتم نظرات رو میخوندم چند نفر گفته بودن فیلم اندگیم مضخرف بود (یک نفر هم نبودن 10 نفر همچین نظری داشتن) اونقدر عصبانی شدم که کلا سایت رو بستم به فحش
خواستم بهتون بگم و بهتر دونستم زیر این مقاله بهتون بگم :cry: :cry: :cry:

خب شما اشتباه کردی عصبانی شدی. هر کسی میتونه نظری داشته باشه. فیلم اندگیم هم پرفروش ترین فیلم تاریخ شد و نمراتش هم از بهترین ها. پس مشخصه که فیلم بسیار خوبیه. دیگه احتیاجی نیست که بخواهیم عصبانی بشیم!
نقل قول کردن
spider and venom
#10 spider and venom 1400-02-26 16:16
به نقل از mtm:
به نقل از spider and venom:
سلام آقای ترابی
راستش میدونم نظرم اسپمه ولی اگه نمی گفتم سکته میکردم.
داشتم تو سایت ها میگشتم که یه مقاله دیدم بعد وقتی داشتم نظرات رو میخوندم چند نفر گفته بودن فیلم اندگیم مضخرف بود (یک نفر هم نبودن 10 نفر همچین نظری داشتن) اونقدر عصبانی شدم که کلا سایت رو بستم به فحش
خواستم بهتون بگم و بهتر دونستم زیر این مقاله بهتون بگم :cry: :cry: :cry:

خب شما اشتباه کردی عصبانی شدی. هر کسی میتونه نظری داشته باشه. فیلم اندگیم هم پرفروش ترین فیلم تاریخ شد و نمراتش هم از بهترین ها. پس مشخصه که فیلم بسیار خوبیه. دیگه احتیاجی نیست که بخواهیم عصبانی بشیم!

دست خودم نبود :sigh:
نقل قول کردن
thor_fan
#11 thor_fan 1400-02-26 18:01
سلام خیلی ممنونم از زحماتتون
من سری اول هردوشونو بازی کردم
ولی راستش گاد آو وار خیلی برام جذاب تر بود و به قول معروف کلا یه چیز دیگه بود
امیدوارم سری جدید هر دوی این بازی ها درجه ۱ باشن (حیف که ps5 ندارم :cry: )
به نقل از spider and venom:
[quote name="mtm"][quote name="spider and venom"]سلام آقای ترابی
راستش میدونم نظرم اسپمه ولی اگه نمی گفتم سکته میکردم.
داشتم تو سایت ها میگشتم که یه مقاله دیدم بعد وقتی داشتم نظرات رو میخوندم چند نفر گفته بودن فیلم اندگیم مضخرف بود (یک نفر هم نبودن 10 نفر همچین نظری داشتن) اونقدر عصبانی شدم که کلا سایت رو بستم به فحش
خواستم بهتون بگم و بهتر دونستم زیر این مقاله بهتون بگم :cry: :cry: :cry:

راستش منم از اینجور نظرا دیدم
اولش خونم به جوش اومد ولی وقتی کامل نظراشونو خوندم دیدم کلا چیز خاصی از فیلم نفهمیدن و فقط دنبال صحنه های اکشن و داستان ها و ری اکشن های ابرقهرمانی کلیشه این
دیگه ولشون کردم به حال خودشون :lol:
نقل قول کردن
P.B.P
#12 P.B.P 1400-03-02 00:11
سلام ممنون از آقای فقیه
بله من با این پیش بینی موافق هستم و یقین دارم مرد عنکبوتی دوباره رکورد زنی می کند.
ممنون.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

51

15

16

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

31

36

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

008

009

25

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

34

35

48

46

45

44