تحلیل و بررسی تیزر تریلر معرفی بازی "مردعنکبوتی 2" پلی استیشن 5

تحلیل و بررسی تیزر تریلر معرفی بازی “مردعنکبوتی ۲” پلی استیشن ۵

با تحلیل و بررسی بازی اسپایدرمن ۲ خدمت شما بازگشتیم.

 کمپانی سونی و اینسامنیاک گیمز به تازگی حین رویداد PlayStation Showcase از دو پروژه بزرگ مرتبط با دنیای مارول خود رونمایی کردند. در حین این رویداد از تیزر کوتاه بازی ولورین رونمایی شد و پس از آن تریلر کامل اسپایدرمن 2 نیز به نمایش گذاشته شد.

با وجود اینکه تریلر بازی مدت زمانی برابر با یک دقیقه و نیم دارد اما پر شده از اطلاعات ریز و درشت از دنباله مورد انتظار این بازی محبوب که در ادامه این مقاله قرار است درباره آن‌ها صحبت کنیم.

اگر تریلر را ندیده‌اید به اینجا بروید!

 

- مارتین گودمن

مارتین گورمن

تریلر با صحنه‌ای از رستورانی با عنوان غذاخوری میکال شروع می‌شود که هیچ ارتباطی با دنیای کمیک‌های مارول ندارد. اما نکته‌ای که می‌تواند مورد توجه باشد این است که در این تصویر نام خیابان مشخص است و این خیابان گودمن نام دارد. نام این خیابان اشاره به مارتین گودمن دارد. مارتین گودمن کسی است که که در سال 1939 کمپانی‌ای را تاسیس کرد که حالا همه آن را با نام مارول کامیکس می‌شناسند.

 

- کریگ گودمن

مرد عنکبوتی 2 2023

نام خیابانی که در تیتر قبل به آن اشاره شد، به یکی از کارکنان شرکت اینسامنیاک گیمز نیز اشاره دارد که در سال ۲۰۱۹ به علت تومور مغزی به رحمت خدا رفت!

 

- گرینیچ ویلج

خانه دکتر استرنج

یکی دیگر از خیابان‌های قابل مشاهده در تریلر، گرینویچ بود و از آن‌جایی که محل استقرار دکتر استرنج یعنی «سنکتوم سنکتورم» نیز در گرینویچ ویلج قرار دارد، می‌تواند به این شخصیت و البته حضور او اشاره داشته باشد. ضمن این‌که این مقر جادویی را در دو بازی قبلی به عینه دیده بودیم و با توجه به حضور قابل توجه این شخصیت در فیلم مردعنکبوتی راهی به خانه نیست هیچ بعید نیست شاهد حضور او باشیم.(این محل کار دکتر اختاپوس و البته محل زندگی مری جین نیز بود)

 

- خبیث‌های خیابانی

دشمنان مرد عنکبوتی

خبیث‌هایی که در تریلر دیدیم در مبارزه تن به تن از حالت عادی پیشرفته تر و با سلاح‌هایی مثل شمشیر با دو اسپایدرمن مبارزه می‌کردند. این تم نینجایی آن‌ها می‌توان خبر از حضور احتمالی گروه «هند»(Hand) باشد(که بیشتر از دشمنان دردویل هستند اما از آن‌جایی که به این شخصیت هم در بازی اشاره شده و البته در یک شهر سکونت دارند هیچ بعید نیست واقعا با هند سر و کار داشته باشیم) ضنا باید به این اشاره کنیم که در مقطعی در دنیای کمیک «کینگ پین» (که در بازی گذشته به زندان افتاد) به سر دسته و رئیس «هند» بدل گشت و این اتفاق پس از شکستش در بازی قبلی می‌تواند بسیار با داستان جفت و جور شود. البته این دشمنان خیابانی با توجه به تم رنگی پوشششان یعنی نارنجی، می‌توانند مزدورانی باشند که توسط یکی دیگر از دشمنان اسپایدی استخدام شده‌اند که در تیتر بعدی به آن می‌پردازیم.

 

- کریون شکارچی

بازی کریون شکارچی

در طول تریلر شاهد گویندگی مردی با لهجه‌ای زمخت هستیم که در جستجوی شخصی می‌گردد که از همه نظر با خودش برابری داشته باشد. کسی که بتواند او را تحت فشار قرار دهد، غافلگیرش کند، به چالش بکشد و حتی او را شکست دهد. این مرد کسی نیست جز یکی از محبوب‌ترین دشمنان مرد عنکبوتی یعنی کریون شکارچی.

در کمیک‌ها، کریون و مرد عنکبوتی به دفعات در مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند. کریون همیشه به دنبال یک شکار جدید است و همیشه هدف نهایی‌اش کسی نیست جز مرد عنکبوتی. قرار داده شدن کریون به عنوان نقش منفی مرد عنکبوتی 2 اتفاق خوشحال کننده‌ایست چرا که طی سال‌های اخیر با وجود محبوبیت بالای این شخصیت، کریون حضور چشم‌گیری در اقتباس‌های سینمایی و یا دنیای بازی‌های مرد عنکبوتی نداشته است. (البته که سونی در به در دنبال ساخت فیلم اختصاصی‌اش است و احتمالا با ساخت این بازی محبوبیت عمومی بسیار بیشتری پیدا کند تا راه را برای اقتباس سینمایی آن توسط سونی بیشتر از گذشته باز کند!)

آخرین شکارکریون

 با حضور سیمبیوت و لباس مشکی در بازی انتظار این وجود دارد که حتی شاهد اقتباسی از داستان فوق العادهٔ آخرین شکار کریون(که در اینجا با بهترین کیفیت ترجمه شده است) باشیم.

افتاب پرست مرد عنکبوتی

و ضمنا این سلسه اتفاقات با توجه به حضور «کریون» و نسب فامیلی او، می‌تواند پای آفتاب پرست را نیز به داستان بازکند تا تنوع دشمنان بیشتری در عین چالش پذیری آن را شاهد باشیم.

 

- لباس اسپایدی

لباس اسپایدی

در تریلر برای اولین بار لباس جدید مرد عنکبوتی در بازی را می‌بینیم. اینطور که به نظر می‌رسد پیتر در این نسخه نیز تصمیم گرفته به همان لباسی که در بازی قبلی به تن داشت بسنده کند. با این حال در نگاه اول تنها ارتقاء لباس که به چشم می‌خورد شاخک‌های عنکبوتی هستند که از کمر مرد عنکبوتی خارج می‌شوند و قابلیت جمع شوندگی نیز دارند.

فارغ از هر چیزی که تریلر نشان دهد، می‌توان مطمئن بود که لباس‌های مرد عنکبوتی تمام قابلیت‌های نسخه قبلی را به همراه خواهد داشت و تعداد بسیار زیادی لباس اضافه نیز برای هر دو مرد عنکبوتی خواهیم داشت.

 

- لباس و قدرت‌های مایلز مورالز

لوگوی مرد عنکبوتی

در تریلر همچنین مایلز مورالز را برای اولین بار بعد از بازی Spider-Man: Miles Morales می‌بینیم. اینطور که به نظر می‌رسد مایلز را در لباسی مشابه با لباس بازی قبلی‌اش ببینیم با تغییرات جزئی در قسمت طراحی برجستگی‌ها و تیزی طرح‌های روی آن مثلا طرح‌های روی بازوهای آن تا روی انگشتانش به امتداد کشیده شده‌اند. ضمنا در این بین بخش کوچکی از قدرت‌های الکتریکی‌اش هم به نمایش گذاشته شد و به ن‍ظر می‌رسد در مبارزه به اعتماد به نفس بسیار بیشتری دست‌ یافته است.

ما همچنین همکاری مایلز و پیتر را برای شکست دادن تعدادی تبهکار خیابانی می‌بینیم که شخصا خیلی مشتاقم بدانم این اتفاق در گیم پلی بازی چطور به نمایش گذاشته خواهد شد. تاب خوردن در نیویورک و جابجایی بین دو مرد عنکبوتی واقعا کار سرگرم کننده‌ای خواهد بود.(اتفاقی مشابه با تیم‌آپ نایت وینگ و بتمن در بازی آرکهام نایت)

 

- ونوم

احتمالا هیجان‌ انگیزترین بخش تریلر وقتی است که کریون خطاب به دو مرد عنکبوتی می‌گوید "یکی از شما بالاخره چیزی که می‌خوام رو بهم میده؟" و پس از آن ونوم در پاسخ می‌گوید: "آره، ما بهت میدیمش."

ونوم بازی مرد عنکبوتی 2

در پایان تریلر از ظاهر ونوم رونمایی می‌شود و تا جایی که مشخص است، طراحی ونوم مورد قابل توجهی ندارد و کاملا مشابه کمیک‌ها است.

ونوم بازی اسپایدرمن 2

تعداد زیادی از هواداران به دلیل عدم حضور لباس سیاه مرد عنکبوتی در بازی قبلی، حدس می‌زدند که ونوم در این قسمت حضور داشته باشد اما به هر حال رونمایی این شخصیت در تریلر قسمت دوم به همان اندازه تاثیر گذار بود. حالا که ونوم به بازی اضافه شده است می‌توان با خیال راحت اعلام کرد که قطعا می‌توانیم در این قسمت با لباس سیاه‌ رنگ مرد عنکبوتی نیز در میان آسمان خراش‌های نیویورک تاب بخوریم. ضمن این‌که با توجه به پاسخگویی ونوم در انتهای تریلر در جواب به «کریون» ممکن است مثل بازی Ultimate Spider-Man در نقش خود ونوم و به عنوان یک ضدقهرمان به بازی بپردازیم که این اتفاق بی‌نظیر است!

صداپیشه ونوم

ضمنا تا یادم نرفته باید اشاره کنم که آقای «تونی تاد» بازیگر مشهور فیلم های ترسناک ، صداپیشه ونوم در بازی مرد عنکبوتی ۲ خواهد بود.

 

- سیمبیوت به پیتر پیوند می‌خورد؟

سیمبیوت

در انتهای تریلر شاهد لوگوی عنکبوت لباس مردعنکبوتی با پس زمینه‌ای مشکی بودیم. با توجه به این اتفاق احتمال بسیار خوبی وجود دارد که سیمبیوت مثل سرگذشت همیشگی‌اش در ابتدا به پیتر پیوند بخورد و در مرحلهٔ بعد به فلش تامپسون یا میزبان بعدی خود چرا که در بازی قبلی به طرز عجیبی هیچ کاستومی با تم سیمبیوتی بر تن پیتر ندیدیم و هیچ چیزی برای آنلاک کردن وجود نداشت پس منطقی است با حضور ونوم در این بازی شاهد این اتفاق هیجان انگیز باشیم!

ونوم بازی گیم

 یکی از لذت بخش ترین وقایع در ویدئوگیم های مبتنی بر اسپایدرمن لباس مشکی آن بود که نوآوری‌های فراوانی به آن اضافه می‌نمود و گیم‌پلی فوق العاده جذابی را به گیمر هدیه می‌داد. امیدواریم در نهایت با توجه به بازوان جدید لباس پیتر و اضافه کردن قابلیت‌های آن شاهد سوییچ بین دو لباس و چنین چیزی باشیم.

 

- فقط برای PS5، بدون بخش همکاری آنلاین

بازی venom

سونی و اینسامنیاک تایید کردند که این بازی تنها بر روی کنسول PS5 عرضه می‌شود که اتفاق خوبیست چرا که دچار محدودیت های کنسول‌های نسل قبل نمی‌شود و نوآوری‌های بصری زیادی را به آن اضافه می‌کند چیزی که در بازی قبلی اینسامنیاک یعنی رچت و کلنگ شکاف جدا شاهدش بودیم. عرضه بازی در سال ۲۰۲۳ فرصت بسیار خوبی به بازیکنان می‌دهد تا این کنسول را تهیه کنند تا به تجربهٔ این بازی در نسل جدید کنسول‌های بازی بپردازند.

 

ونوم و کریون بهترین ابرشرورهایی هستند که می‌توانستند برای قسمت دوم مرد عنکبوتی انتخاب شوند. باید منتظر بمانیم و ببینیم اینسامنیاک برای هواداران مرد عنکبوتی چه خوابی دیده است. آیا این ونوم ادی براک است؟ شاید حتی فلش تامپسون و یا مثل کارتون‌هایی مثل مردعنکبوتی نهایی حتی شاید هری آزبورن باشد؟ آیا قرار است مثل اتفاقی که در کمیک‌ها افتاد، ونوم و کریون با یکدیگر متحد شوند و به جنگ قهرمانان داستان بروند؟ باید تا 2023 و انتشار بازی منتظر بمانیم تا ببینیم کدام‌ یک از این تئوری‌ها حقیقت خواهند داشت.

مایلز مورالز - ونوم - مرد عنکبوتی

 

نظر شما چیه؟ چه نکات برجسته‌ای در تریلر به چشم شما آمد؟

 

نویسنده: محمد شیرزاده 

(Banshee)

 All rights reserved © Spidey.ir 2021

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

داغ داغ! بازی "مردعنکبوتی 2" و "ولورین" انحصاری پلی استیشن معرفی شدند + تریلر

بازی MARVEL'S SPIDER-MAN 2 پلی استیشن 5 احتمالا فروش بیشتری از GOD OF WAR بعدی داشته باشد

10 پیش بینی برای قسمت دوم بازی اسپایدرمن PS4

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات مخفی بازی "مرد عنکبوتی: مایلز مورالز"

نقد و بررسی بازی "مرد عنکبوتی مایلز مورالز

معرفی تمامی لباس های بازی مایلز مورالز

نقد بازی های مرد عنکبوتی

15 حقیقت مهمی که باید درباره "کریون شکارچی" (KRAVEN THE HUNTER) بدانید

معرفی اعضای خانوادۀ کریون شکارچی (KRAVEN THE HUNTER)

20 حقیقتی که باید درباره شخصیت ونوم (VENOM) بدانید

 10 حقیقت مهمی که باید درباره «مخترع مخوف»  بدانید

10 لباسی که میخواهیم در بازی "مایلز مورالز" PS5 ببینیم!

10 حقیقت مهمی که باید درباره «پراولر» (PROWLER) بدانید

15 حقیقتی که باید درباره مایلز مورالز (MILES MORALES) بدانید

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات جدیدترین بازی مردعنکبوتی (MARVEL’S SPIDER-MAN PS4)

10 پیش بینی برای قسمت دوم بازی اسپایدرمن PS4

رتبه بندی باس فایت (BOSS FIGHT) های بازی اسپایدرمن PS4

معرفی تمامی لباس های بازی مردعنکبوتی (MARVEL’S SPIDER-MAN)

نقد و بررسی جدیدترین بازی مردعنکبوتی

آیا DLC های بازی اسپایدرمن PS4 ارزش بازی کردن را دارند؟

نقد و بررسی   بازی مردعنکبوتی

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Behnam
#1 Behnam 1400-06-22 23:03
درود. تشکر از جناب شیرزاده بابت مقاله. عالی و با دقت بالا نوشته شد. قسمت اول این بازی به معنای واقعی کلمه لذت بخش، میخکوب کننده و در نهایت شاهکار بود. مطمعنن قسمت دوم هم دست کمی از قسمت اول نداره و قراره دوباره یه تجربه فراموش نکردنی از دوست خوب محله مون داشته باشیم!
نقل قول کردن
s.p.i
#2 s.p.i 1400-06-22 23:04
سلام
خیلی ممنون از آقای شیرزاد عزیز بابت مقاله
والبته ایسترگ پیدا کردن

خب اول از همه اشاره های جالب به مارتین گودمن که خب این کمپانی که دارای بهترین شخصیت های کمیک بوکی رو تاسیس کرده و البته کریک گودمن که اشاره شد و خدا بیامرزتش

که هیچ بعید نیست شاهد حضور دکتر استرنج باشیم و البته خوبه یکی از مخلوقات دیگر استن لی و استیو دیکتو توی بازی ببینیم

در مورد دشمنان بعید میدون هند باشند به نظر همنطور که گفته شد از آفراد کریون هستن اون زن سیاه پوست و خب ممکن مال کشور آفریقا باشه که همراه کریون به نیویرک اومد تا مرد عنکبوتی پیتر و مایلز شکار کنند و البته این بازی و فیلمش میتونه به محبوبیت اون کمک کنه و شاهد حضور برادرش در این بازی و چه قسمت بعدی باشیم

در مورد لباس پیتر جالب هم تو فیلم و هم تو بازی می‌بینیم پیتر چهار بازوی مکانیکی داره و البته جزئیات لباس پیتر و مایلز تو قسمت های قبلی فرق کرده

و اینجا میتونیم بین دو اسپایدرمن انتخاب کنیم و البته از اونجایی که مایلز قابلیتاش با پیتر فرق میکنه میتونیم برای مثال تو مراحل که مخفی‌کاری داره از مایلز استفاده کنیم و البته گیمر ها تو این بازی متوجه تفاوت های این دو مرد عنکبوتی میشن

و شاهد حضور ونوم هستیم که به نظر قرار شاهد اتحاد اون با کریون باشیم که باس های اصلی هستن البته بگم ممکن نورمن شخصیت اصلی بازی باشه و البته هیچ بعید نیست بازی اختصاصی خودرو داشته باشه یا تو این فسمت بتونیم باهاش بازی کنیم و البته یکی از خوبی های دو بازی مرد عنکبوتی صدا پیشگی اون بود و اینجا فرد مناسب که سایق تو فیلم ترسناک داره انتخاب کردن

در مورد لباس سیاه که خب شاید اول پیتر اون لباس داشته باشه و بعد اون سیبیوت میره با یکی دیگه پیوند میخوره شاید هم پیتر برا خودش یه لباس سیاه طراحی کرد

و به این بازی امیدوارم و امیدوارم بازی خوبی باشه

تشکر
نقل قول کردن
s.p.i
#3 s.p.i 1400-06-22 23:06
و البته بگم خیلی منتظر بود سایت یه بررسی از تریلر بزاره که گذاشت که خب کمتر از این هم انتظار نمیره چون ناسلامتی نریلر مرد عنکبوتی و سایت همیشه هر چی مربوط به مرد عنکبوتی باشه در میاره
نقل قول کردن
ABOLGAME
#4 ABOLGAME 1400-06-22 23:19
دمت گرم واقعا بررسی عالی بود . من خودم یه نظریه دارم که آخر بازی شاهد تبدیل شدن پیتر به superior spider-man باشیم و این بازو های مکانیکی پیتر تو بازی یاد superior spider-man افتادم شاید آخر بازی وقتی دکتر اختاپوس بدن پیتر رو گرفت این بازو هارو رنگ کنه
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#5 AM SM BM SM 1400-06-22 23:20
سلام
ممنون بابت مقاله.
و البته همین ابتدا بازگشت بزرگ جناب "محمد شیرزاده" رو به سایت تبریک میگم. ایشون از بهترین مترجم ها و مقاله نویس های بسیار عالی سایت بودند که با این مقاله هم این مسئله رو به خوبی ثابت کردند.
و اما اومدن تیزر تریلر بازی "اسپایدرمن ۲" خیلی ها رو شوکه و در عین حال خوشحال کرد. اینسومنیاک با بازی اول و بازی "مرد عنکبوتی: مایلز مورالز" حسابی گل کاشت و دو تا از بهترین بازی های کمیک بوکی رو منتشر کرد و همه مون میدونستیم دیر یا زود اینسومنیاک میره سراغ قسمت دوم بازی اسپایدرمن و این اتفاق بالاخره افتاد! اینسومنیاک با انتشار تیزر تریلر این بازی و بازی ولورین طرفداران رو خیلی خوشحال و هیجان زده کرد. این تیزر با اینکه کوتاه بود اما باز هم با گرافیک بسیار زیبا و بالا، اکشن جذاب و حضور تحدید آمیز ونوم تونست دل طرفداران رو به دست بیاره! اما قطعا این تیزر نمیتونه خالی از اشاره و ارجاع و نکته باشه و با این مقاله جناب شیرزاده رفتند سراغ این مسئله. از اشارات ریز و مخفی که بگذریم، یکی از چیز هایی که توی تیزر تریلر خیلی نظرات رو به سمت خودش جلب کرد، حضور ونوم و اشارات به کریون شکارچی به عنوان دیگر خبیث این بازی کرد که حسابی در موردش بحث و گمانه زنی شد. حالا اینسومنیاک میخواد چطور ونومی تحویلمون بده؟ یه ونوم کلیشه ای یا چیزی که فراتر از انتظارات باشه؟ خب حتما اینسومنیاک مثل بازی اول و دنباله مایلز مورالز سعی میکنه تا بهترین داستان ممکن رو ارائه بده. اما این وسط سوالات زیادی مثل این که ونوم قراره کی باشه هست! و اما اینکه پیتر پارکر رو در لباس سیمبیوت فضایی ببینیم جذابیت های خودش رو داره. در این صورت ونوم حس عنکبوتی رو فعال نمیکنه و خیای تهدید آمیز تر میشه! کریون هم میتونه با مهارت بسیار زیادش در مبارزه، حریف قابلی باشه و البته میتونه برای بازی بسیار مفید باشه.
ولی من راستش اصلا از اومدن این بازی فقط برای ps5 خوشحال نشدم. من ps4 رو هم یک ساله گرفتم اما حالا ممکنه از تجربه این بازی به مدت زیادی محروم بمونم. :cry: البته میشه گفت تصمیم اینسومنیاک هم منطقی هست.
با تشکر.
نقل قول کردن
masiha_87
#6 masiha_87 1400-06-22 23:41
سلام و عرض ادب! شب همگی خوش!
مقاله محشر بود و واقعا با اینکه هیچ گونه ابزار دسترسی به این بازی رو ندارم؛ ولی خیلی براش هایپم. امیدوارم مثل قسمت اول که پر از پیچش های داستانی به همراه یه DLC فوق العاده بود، این قسمت هم بترکونه
نقل قول کردن
the Witcher
#7 the Witcher 1400-06-23 00:22
وای باورم نمیشه
اقای شیرزاده برگشته به سایت :eek:
یکی از بزرگان سایت اسپایدی برگشته ، اونم با چه مقاله ای
welcome back استاد شیرزاده
نقل قول کردن
Agent bishop
#8 Agent bishop 1400-06-23 07:26
من خودم فکر نکنم پیتر تو طول بازی سیمبوت رو تنش کنه و ممکنه به صورت یک فلش بک نشون بدن که سیمبوت قبلاً با مردعنکبوتی ارتباط داشته و بعد از جدایشون یه جوری رسیده دست نورمن آزبورن
نقل قول کردن
spidey avedecend
#9 spidey avedecend 1400-06-23 10:03
سلام واقعا نقد خوبی بود اقای شیرزاده خسته نباشید لباس پیتر تو این بازی خیلی فرق کرده چنگک های جدید و سفیدی های لباس بیشتر شده که واقعا خیلی خوبه لباس مایلز هم همینطور و فکر کنم که این بازی که بیاد رکورد کل بازی هارو بشکونه و مثل فلش سریع بدو بدو کنه بره اول شه
نقل قول کردن
mtm
#10 mtm 1400-06-23 10:27
به نقل از spidey avedecend:
سلام واقعا نقد خوبی بود اقای شیرزاده خسته نباشید لباس پیتر تو این بازی خیلی فرق کرده چنگک های جدید و سفیدی های لباس بیشتر شده که واقعا خیلی خوبه لباس مایلز هم همینطور و فکر کنم که این بازی که بیاد رکورد کل بازی هارو بشکونه و مثل فلش سریع بدو بدو کنه بره اول شه

قسمت اول هم رکورد فروش رو شکست و تبدیل شد به پرفروش ترین بازی کمیک بوکی /ابرقهرمانی تاریخ:
b2n.ir/u00435

حالا اگه به جای کنسول انحصاری ps4 ، برای دیگر پلتفرم ها عم عرضه میشد چقدر میفروخت خدا میدونه
نقل قول کردن
Amir ko
#11 Amir ko 1400-06-23 11:04
سلام ، مقاله خیلی خوبی بود با تشکر از آقای شیرزاده
نقل قول کردن
SPIDER CARZY
#12 SPIDER CARZY 1400-06-23 15:47
[quote name="AM SM BM SM"]سلام
ممنون بابت مقاله.
و البته همین ابتدا بازگشت بزرگ جناب "محمد شیرزاده" رو به سایت تبریک میگم. ایشون از بهترین مترجم ها و مقاله نویس های بسیار عالی سایت بودند که با این مقاله هم این مسئله رو به خوبی ثابت کردند.
و اما اومدن تیزر تریلر بازی "اسپایدرمن ۲" خیلی ها رو شوکه و در عین حال خوشحال کرد. اینسومنیاک با بازی اول و بازی "مرد عنکبوتی: مایلز مورالز" حسابی گل کاشت و دو تا از بهترین بازی های کمیک بوکی رو منتشر کرد و همه مون میدونستیم دیر یا زود اینسومنیاک میره سراغ قسمت دوم بازی اسپایدرمن و این اتفاق بالاخره افتاد! اینسومنیاک با انتشار تیزر تریلر این بازی و بازی ولورین طرفداران رو خیلی خوشحال و هیجان زده کرد. این تیزر با اینکه کوتاه بود اما باز هم با گرافیک بسیار زیبا و بالا، اکشن جذاب و حضور تحدید آمیز ونوم تونست دل طرفداران رو به دست بیاره! اما قطعا این تیزر نمیتونه خالی از اشاره و ارجاع و نکته باشه و با این مقاله جناب شیرزاده رفتند سراغ این مسئله. از اشارات ریز و مخفی که بگذریم، یکی از چیز هایی که توی تیزر تریلر خیلی نظرات رو به سمت خودش جلب کرد، حضور ونوم و اشارات به کریون شکارچی به عنوان دیگر خبیث این بازی کرد که حسابی در موردش بحث و گمانه زنی شد. حالا اینسومنیاک میخواد چطور ونومی تحویلمون بده؟ یه ونوم کلیشه ای یا چیزی که فراتر از انتظارات باشه؟ خب حتما اینسومنیاک مثل بازی اول و دنباله مایلز مورالز سعی میکنه تا بهترین داستان ممکن رو ارائه بده. اما این وسط سوالات زیادی مثل این که ونوم قراره کی باشه هست! و اما اینکه پیتر پارکر رو در لباس سیمبیوت فضایی ببینیم جذابیت های خودش رو داره. در این صورت ونوم حس عنکبوتی رو فعال نمیکنه و خیای تهدید آمیز تر میشه! کریون هم میتونه با مهارت بسیار زیادش در مبارزه، حریف قابلی باشه و البته میتونه برای بازی بسیار مفید باشه.
ولی من راستش اصلا از اومدن این بازی فقط برای ps5 خوشحال نشدم. من ps4 رو هم یک ساله گرفتم اما حالا ممکنه از تجربه این بازی به مدت زیادی محروم بمونم. :cry: البته میشه گفت تصمیم اینسومنیاک هم منطقی هست.
با تشکر.[/quoteامی دوارم بتونیم در نقش ونوم بازی کنیم مثل مردعنکبوتی نهایی واما کریون شکار چی بنظرم تو مردعنکبوتی شگفت انگیز ۲ عملکرد آنچنان خیره کننده ای نداشت ولی شاید اینجا بتونه موفق باشه و امیدوارم بتونیم بین دوتا مردعنکبوتی سوئیچ کنیم مثلا موقعه جنگه فینشر ترکیبی بزنن خیلی عالی میشه مشابه بازی شاهکار بتمن ارکام نایت در مورد لباس سیاه اسپایدی مطمعنم قراره ظاهر جذابی داشته باشه ولی حیف و صد هزار حیف که پول خرید پی اس فایو ندارم واگرنه حتما میخوام این شاهکارو تجربه کنم
نقل قول کردن
SPIDER CARZY
#13 SPIDER CARZY 1400-06-23 15:49
به نقل از Agent bishop:
من خودم فکر نکنم پیتر تو طول بازی سیمبوت رو تنش کنه و ممکنه به صورت یک فلش بک نشون بدن که سیمبوت قبلاً با مردعنکبوتی ارتباط داشته و بعد از جدایشون یه جوری رسیده دست نورمن آزبورن

احتمال بسیار کم و تقریبا این غیره ممکنه ولی شاید اینم باشه
نقل قول کردن
spidey avedecend
#14 spidey avedecend 1400-06-23 19:16
به نقل از mtm:
به نقل از spidey avedecend:
سلام واقعا نقد خوبی بود اقای شیرزاده خسته نباشید لباس پیتر تو این بازی خیلی فرق کرده چنگک های جدید و سفیدی های لباس بیشتر شده که واقعا خیلی خوبه لباس مایلز هم همینطور و فکر کنم که این بازی که بیاد رکورد کل بازی هارو بشکونه و مثل فلش سریع بدو بدو کنه بره اول شه

قسمت اول هم رکورد فروش رو شکست و تبدیل شد به پرفروش ترین بازی کمیک بوکی /ابرقهرمانی تاریخ:
b2n.ir/u00435

حالا اگه به جای کنسول انحصاری ps4 ، برای دیگر پلتفرم ها عم عرضه میشد چقدر میفروخت خدا میدونه

اره راست میگین اونجوری همه با کله میرفتن بخرنش :lol:
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#15 AM SM BM SM 1400-06-24 01:02
به نقل از Agent bishop:
من خودم فکر نکنم پیتر تو طول بازی سیمبوت رو تنش کنه و ممکنه به صورت یک فلش بک نشون بدن که سیمبوت قبلاً با مردعنکبوتی ارتباط داشته و بعد از جدایشون یه جوری رسیده دست نورمن آزبورن

اما به نظرم اینطور نیست. اولا اینکه اگر سیمبیوت قبلا به پیتر چسبیده بود،به احتمال زیاد توی بازی قبلی به این قضیه اشاره ای میشد. دوما لوگو این بازی، لوگوی عنکبوتی لباس اسپایدرمن رو آغشته به سیمبیوت نشون میده که احتمالا به منظور پوشیدن لباس سیمبیوتی توسط اسپایدرمن هست.
uplooder.net/.../...
سوما بازی ساختن بر اساس مرد عنکبوتی سیمبیوتی همونقدر که هم از نظر گیم پلی (تعادل بین قدرت سیمبیوت که نه اونقدر قوی باشه که بازی ضایع و خسته کننده باشه نه اونقدر ضعیف باشه که ما متوجه قوی بودن این لباس نشیم) و هم از نظر داستانی (نشون دادن میزان درستی از پرخاشگری اسپایدرمن که نه اونقدر زیاد باشند که طرفداران رو عصبانی کنند نه اونقدر کم که اصلا به چشم نیان) سخته، به همون اندازه هم بازیش میتونه لذت بخش باشه. از نظر گیم پلی میشه با این لباس سیمبیوتی باس های سخت تری رو خلق کرد و از پسشون در اومد و حرکات فیزیکی تری رو هم داشت. از نظر داستان هم میتونه عالی باشه هم میتونه یه چیزی باشه که هواداران رو عصبانی کنه. از طرفی فیلم مرد عنکبوتی ۳ رو داریم که رفتار های پیتر پارکر توی اونا به شدت روی اعصاب هستند، از طرفی سریال مرد عنکبوتی خارق العاده رو داریم که توی چند اپیزود به وابستگی پیتر به سیمبیوت و اثرات مخرب اون اشاره کرد و اپیزود های درخشانی رو خلق کرد (اپیزود ۱۳ که درباره ونوم بسیار عالی بود و اپیزود ۱۲ که شاهکار بود! یه شاهکار هنری و کمیک بوکی!) و از طرفی هم چیزی مثل سریال2017 Marvel's Spider-Man رو داریم که میشه گفت تاثیرات سیمبیوت خیلی مهم نبودند و یه جورایی خنثی بودند. پس احتمالش کمه که اینسومنیاک این فرصت و در عین حال ریسک رو از دست بده.
نقل قول کردن
محراب شیردل
#16 محراب شیردل 1400-06-24 17:35
با سلام
واقعا ممنون از اقای شیرزاده برای این مقاله
باید به طور کامل مطمعن بود که ونوم در این بازی همان هری است. چرا انقدر مطمعن؟
چون در بخش های پایانی بازی marvels spiderman1 نورمن ازبورن را میبینیم که به سمت شیشه ای که هری در داخل اوست میرود و در همون موقع ونوم هم دیده میشود.
پس به طور قطعی هری همان ونوم است. 8)
نقل قول کردن
Ilya202020
#17 Ilya202020 1400-07-09 09:09
با سلام کاربر جدیدم عضویتم مبارک!!باد
یه مسعله ای که هست احتمالا ونوم قابل بازی باشه مثل اولتیمیت اسپایدرمن از اونجایی میگم که کریون میگه:will anyone finally give me what i desire ایا چیزی که سزاوارشم رو کسی میده که ونوم میگه oh yes we will اوه بله ما میدیم پس احتمالا شاهد نبرد کریون و ونوم باشیم
نقل قول کردن
Ilya202020
#18 Ilya202020 1400-07-09 09:12
تو اونعکس بالایی با تیتر خبیث خیابانی هم احتمالا خانواده شکارچی باشه مثلا اون دخترش باشه
نقل قول کردن
Ilya202020
#19 Ilya202020 1400-07-09 09:14
به نقل از ABOLGAME:
دمت گرم واقعا بررسی عالی بود . من خودم یه نظریه دارم که آخر بازی شاهد تبدیل شدن پیتر به superior spider-man باشیم و این بازو های مکانیکی پیتر تو بازی یاد superior spider-man افتادم شاید آخر بازی وقتی دکتر اختاپوس بدن پیتر رو گرفت این بازو هارو رنگ کنه

بعید نیست وقتی اک به حبص میافته(ویدیو گیم پلی دیدم) یه چیزی تو مایه های اینکه به زودی میام بیرون گفت پس احتمال حضور او هست
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

کمیک هویت آزبورن

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

15

16

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45