10 اسپویل بزرگ مرد عنکبوتی 2 (بازی ویدئویی 2023) + لینک دانلود و تماشا

10-اسپویل-بزرگ-بازی-مرد-عنکبوتی-۲-بازی-ویدئویی-۲۰۲۳-غافلگیری-سورپرایز-اسپایدرمن-marvel-spiderman-2-ps5

بازی مردعنکبوتی 2 لحظات شوکه کننده ای در طی داستان فوق العاده ی خودش دارد که در این مقاله به آنها میپردازیم.

مقدمه: در بازی مردعنکبوتی 2 هم پیتر پارکر و هم مایلز مورالز با موانع بسیاری در زندگی شخصی و حرفه ی ابرقهرمانی خود مواجه میشوند و چالش های بسیاری رو هم تجربه میکنند. حوادث داستانی و پیچش ها جوری هستند و جوری جلو میروند که حتی برای هواداران قدیمی مردعنکبوتی مثل من هم غافلگیر کننده هستند! البته در کل سازندگان بازی سعی کرده اند تا داستان تا جای ممکن به دنیای کمیک های اسپایدرمن و شخصیت های آن وفادار باشند ولی در عین حال یک جاهایی در داستان غافلگیری هایی را شاهد هستیم که ما رو کاملا شگفت زده میکنند. در مجموع، داستان قسمت دوم نسبت به اثر قبلی خیلی چند لایه تر و میشه گفت شلوغ تره که البته چیز خوبیه چون باعث میشه به این زودی ها از بازی خسته نشیم و اونقدر داستانک و مراحل جانبی داشته باشه که ما رو با خودش همراه کنه. در هر حال این 10 غافلگیری بزرگ این بازی، تقدیم به شما. مقالات زیر را هم بخوانید:

نقد و بررسی بازی مردعنکبوتی 2

10 ماموریت فرعی برتر در بازی اسپایدرمن 2

رتبه بندی ضربات و قابلیت های پیتر پارکر در بازی "مارول اسپایدرمن 2"

رتبه بندی ضربات و قابلیت های مایلز مورالز در بازی "مارول اسپایدرمن 2"

رتبه بندی 10 مرگ شوکه کننده در بازی اسپایدرمن 2

10 کمیکی که الهام‌بخش بازی MARVEL'S SPIDER-MAN 2 بوده اند

معرفی تمام لباس های بازی مردعنکبوتی 2

رتبه بندی باس فایت (BOSS FIGHT) های بازی اسپایدرمن 2 (کنسول PS5 – 2023)

کل داستان لو رفته از بازی مردعنکبوتی 2 به همراه معرفی و شرح تمامی باس فایت ها و لحظات مهم بازی + ویدئوهای شخصیت های قابل بازی و صحنه های پس از تیتراژ!

 

ناگفته پیداست که این مقاله از ابتدا تا انتها پر است از spoiler و اگر میخواهید داستان بازی برایتان فاش نشود بهتره از اینجا بروید!

 

10- آفتاب پرست!

آفتاب پرست!

اگر داستان بازی را به سه قسمت تقسیم کنیم، در بخش دوم آن یک سری ماموریت های جانبی هستند به نام "هدف های شناسایی نشده" یا Unidentified Targets . وقتی پیتر یا مایلز یکی از پهپاد های کریون را در سطح شهر دنبال کنند این ماموریت باز میشود (تعقیب برای اینکه اطلاعات پهپاد را به دست بیاریم تا از جان هدف های احتمالی که کریون دنبالشونه محافظت کنیم). اما ناگهان متوجه میشویم که اطلاعات چند نفر مختلف در فایل استخراج شده از پهپاد موجود است که باید برای شناسایی شون اقدام کرد. پس ما باید دیگر پهپادها را تعقیب کنیم تا هویت این افراد پیدا کنیم چون انگار کریون میخواد اونا رو پیدا کنه و حسابشون رو برسه. ولی هر چی جلوتر میرویم انگار همه ی آنها یک نفر هستند چون به نظر میرسه از دی ان ای (DNA)   یکسانی برخوردار هستند! در نهایت به یک پنت هاوس میرسیم و با تکون دادن یک مهره شطرنج وارد اتاق مخفی میشیم (موسیقی رمز آلود هم شنیده میشه!). در این اتاق ناگهان به ماسک ها و تجهیزات مختلف برخورد میکنیم.

اتاق مخفی آفتاب پرست

و پیتر پارکر حتی ماسک مردعنکبوتی رو هم مشاهده میکنه و معلوم میشه که اونجا متعلق به آفتاب پرسته که از دشمنان بسیار قدیمی اسپایدرمنه و در اینجا به طور کامل معرفی شده (پیتر با خودش میگه : "فکر میکردم سالها پیش اونو انداختم زندان"!). بعد معلوم میشه که درست مثل دنیای کمیک، آفتاب پرست برادر ناتنی کریون هستش! همچنین معلوم میشه که چون پهپاد های کریون وسط تغییر قیافه دادن آفتاب پرست ازش عکس گرفته بودن، پس اون فایل به اون شکل دراومده بود و از هویت های مختلف تشکیل شده بود. در هر حال،  آفتاب پرست هم حواسش به کریون بوده و ازش اطلاعات جمع میکرده و اونا با هم گذشته ای داشتن و .... در نهایت به دلیل پخش گاز سمی در اونجا مردعنکبوتی مجبور به خروج از اتاق میشه. در پایان میبینیم که مردعنکبوتی تاب خوران از اون آپارتمان خارج میشه ولی آفتاب پرست روی پشت بام مجاور دیده میشه (در حالی که در هویت فرد دیگری فرو رفته) و با دیدن مردعنکبوتی، میگه: "نگران نباش، برادر. کاری که تو نتونستی انجامش بدی رو انجام خواهم داد". این جمله ای مرموز نشون میده که قراره در قسمت بعدی یا حتی در DLC های همین بازی که بعدا منتشر خواهند شد، آفتاب پرست را ببینیم! میتونید کل این ماموریت و همه ی این چیزایی رو که گفتم در اینجا تماشا کنید.

 

9- کلتوس کسدی!

کلتوس کسدی!

یکی از ماموریت های جانبی بازی، "شعله"  (The Flame) نام دارد که در ابتدای آن پیتر پارکر درگیر میشه با متحد سابق خودش یعنی افسر «یوری واتانابی» که به دلیل وقایع بازی قبل تبدیل شده به یک وجلنتی که لقبش «ریث» (شبح) است (وجلنتی یعنی کسی که قانون را برای اجرای عدالت کافی نمیداند و خودش راساً و شخصا برای اجرای قانون در سطح شهر اقدام میکند)! ریث میخواهد یک فرقه که شیفته ی آتش است را از بین ببرد. او حتی تمایل دارد دشمنان خودش را بکشد و همین مساله باعث درگیری او با پیتر میشود که حتما میدونید اصلا راضی به کشتن کسی نمیشه. پس از تکمیل این ماموریت ها، ریث فاش میکنه که رهبر این فرقه چند نام مستعار داره که یکی از اونا «کلتوس کسدی» هستش که نامی آشنا برای هواداران به دنیای کمیک بوکه چون همه میدونیم، کلتوس کسدی نام قاتلی است که با تکه ای بر جا مانده از سیمبیوت ونوم پیوند میخوره و به هیولایی ملقب به کارنیج تبدیل میشه (اینجا معرفی شده).

کارنج مردعنکبوتی

کسدی به دنبال ایجاد انفجار و آتش سوزی در سطح شهر است و مردعنکبوتی و شبح باید برای متوقف کردنش با هم متحد شوند (شبح در انتها جان مردعنکبوتی را که در زیر کامیون گیر کرده نجات میده). در انتها هم شاهد هستیم که کسدی با یکی از نمونه های سیمبیوتی متعلق به آزکورپ فرار میکنه و این باز هم نشون میده که قراره در قسمت بعدی یا در بخش DLC های همین بازی با کارنیج روبرو بشیم (شاید هم در بازی انشعابی ونوم که میگن قراره ساخته بشه!). میتونید کل این ماموریت و همه ی این چیزایی رو که گفتم در اینجا تماشا کنید.

 

8- دنیای عنکبوتی!

دنیای عنکبوتی!

واقعا حتی تصورش را هم نمیکردیم که این بازی به نوعی خودش رو مرتبط کنه با انیمیشن های سینمایی تحسین شده  Spider-Verse    که مایلز مورالز در اونا نقش اصلی رو داره ولی این کار رو میکنه و ما رو حسابی شگفت زده میکنه! پس از اینکه شما در بازی همه ی اون ربات های کوچک عنکبوتی (spider-bot) را جمع آوری میکنید، «گنکی» (رفیق فابریک مایلز که در بازی برای قهرمانان داستان گجت و تجهیزات درست میکنه) به مردان عنکبوتی از یک سیگنال خبر میده که مثل یک پیام میمونه و به مکانی اشاره میکنه که مثل یک ترمینال متروی قدیمی میمونه (گنکی میگه که این مکان از دهه 80 میلادی به بعد غیرفعال بوده) و اونا میرن به محلی که سیگنال ازش میاد. در اونجا یک پورتال (دریچه) باز میشه که دقیقا شبیه به پورتال هایی هستش که در انیمیشن "در میان دنیای عنکبوتی" دیده بودیم که از طریق اونها میگل اهارا و افرادش به دنیاهای دیگر سفر میکردن.

دریچه پرتال

دنیای عنکبوتی در بازی اسپایدرمن 2 ps5

بعد در کمال تعجب با شخصیتی مواجه میشویم به نام «دلیله» (Delilah) که معلوم شده قرار بوده در انیمیشن "در میان دنیای عنکبوتی" حضور داشته باشه ولی از اون حذف شده!

دلیله

او انگار به عنوان پیشخدمت در کافه ای بین بُعدی به نام "کافه ی بی نام و نشان" کار میکنه که در دنیای کمیک جایی هستش که شخصیت های خبیث مارول در اون نوشیدنی میخورن و با هم حرف میزنن (این مقاله را بخوانید). در ضمن، همانطور که در این مقاله گفته بودیم، قراره بوده این کافه در انیمیشن مذکور اسپات در صحنه ی پس از تیتراژِ حذف شده، به خاک و خون کشیده بشه! (مورد شماره 7 در این مقاله را بخوانید). در هر حال، دلیلا میگه که فقط یک پیشخدمته که گاهی اوقات برای دیگران یک سری کارهایی رو انجام میده و بهشون لطف میکنه. بعدشم حرف های مرموزی میزنه که واقعا نمیشه دقیقا ازشون سر درآورد و من سعی میکنم براتون ترجمه کنم: "من متوجه شده ام که ربات های عنکبوتی یاغی (از کنترل خارج شده) خطرناک هستند و برای کسب و کار خوب نیستند"! پس اونا رو از مردعنکبوتی میگیره و ازش تشکر میکنه و بهش میگه: "اگه میگل اومد دنبال این ربات های عنکبوتی بهش بگو الان دیگه مال من هستند چون اول من اونا رو پیدا کردم!

اما نکته عجیب اینه که انگار پیتر اسم میگل را نشنیده و باهاش آشنا نیست و این با عقل جور در نمیاد چون ما به صورت ایستراگ دیدیم که در انیمیشن "در میان دنیای عنکبوتی"، مردعنکبوتی بازی های انحصاری سونی هم حضور داشت (در میان دیگر عنکبوتی ها در "انجمن عنکبوتی" و حتی «یوری لاونتال» به جایش حرف زد که صداپیشه پیتر در این بازی ها بوده).

ایستراگ ps4

پس چرا میگل رو نمیشناسه؟ یا شایدم داستان این بازی ها قبل از "در میان دنیای عنکبوتی" رخ میده و این نسخه از مردعنکبوتی هنوز با انجمن عنکبوتی آشنا نشده باشهدر هر حال واقعا عجیب و هیجان انگیزه و کاری نمیشه کرد جز اینکه صبر کنیم و ببینیم چه ارتباطی بین این بازی ها و قسمت های بعدی با اسپایدرورس برقرار خواهد شدراستی، تا یادم نرفته بگم که دلیله از شخصیت های خبیث بسیار گمنام در کمیک های مردعنکبوتیه که دهه ی 90 میلادی خلق شد و دختری بود که در کار با سلاح و شمشیر مهارت داشت و یک قاتل اجاره ای بود که به خدمت نسخه جدید «رُز» درآمد (برای آشنایی با رز، این مقاله را بخوانید).

دلیله کمیک بوک

سپس با مردعنکبوتی درگیر شد. همچنین همانطور که در این مقاله گفتیم او عضو گروه "شش خبیث" مرد زنبوری هم بوده. ولی تا جایی که من میدونم او هرگز ربطی به "کافه ی بی نام و نشان" نداشته و در آنجا کار نکرده! میتونید کل این ماموریت و همه ی این چیزایی رو که گفتم در اینجا تماشا کنید.

 

7- حضور «سیلک» در صحنه های پس از تیتراژ!

حضور «سیلک» در صحنه های پس تیتراژ!

در صحنه های پس از تیتراژ که اینجا قابل مشاهده هستند، نورمن آزبورن به زندان رَفت میره تا با اکتاویوس ملاقات و ازش درخواست کمک کنه تا بهش هویت اسپایدرمن ها رو بگه  (شخصا برایم آخرین جمله ی اکتاویوس به شدت جذاب و هیجان انگیز بود که گفت داره "فصل نهایی" یا Final Chapter رو مینویسه چون هواداران اصیل مرد عنکبوتی خوب میدانند که "فصل نهایی" نام برترین داستان دکتر اختاپوس و یکی از برترین داستان های اسپایدرمنه که اینجا ترجمه شده و خبر از اقتباس ان برای قسمت سوم بازی میده!). در صحنه ی دوم هم مایلز با دوست پسر جدید مادرش ملاقات میکنه. در واقع او به خانه مایلز میاد و دخترش سیندی را معرفی میکنه که قطعا همون «سیندی مون» ملقب به سیلک است که در اینجا معرفی شده و به نظرم در قسمت بعدی به قهرمانان بازی ملحق میشه! (فقط از پشت سر او را میبینیم). میتونید در اینجا با سیلک آشنا شوید. ویدئوش را هم اینجا تماشا کنید.

 

6- «مایلز» جان «مارتین لی» را نجات میده

«مایلز» جان «مارتین لی» را نجات میده

در طول داستان بازی شاهد اتفاق مهمی هستیم که عبارت است از آزاد شدن مارتین لی (مستر نگاتیو) از زندان که در واقع به خاطر مداخله افراد کریون رخ میده و ناگهان مایلز با او روبرو میشه، یعنی کسی که باعث کشته شدن پدرش در قسمت قبلی شد. این موضوع آرک داستانی مایلز رو در این بازی شکل میده زیرا مدام با خودش درگیره که باید با قاتل پدرش چه کار کنه. تا اینکه مایلز مجبور میشه با مستر نگاتیو در مبارزه ای گلادیاتور گونه که کریون ترتیب داده شرکت کنه و تا سرحد مرگ باهاش بجنگه. مبارزه سپس از حالت فیزیکی به صورت ذهنی درمیاد و مایلز با ترس ها و تردیدهای خودش در قالب ارواحی که به شکل عزیزان و دوستانش هستند رو در رو میشه. اما در نهایت و وقتی مستر نگاتیو را شکست داده و همه منتظر هستند تا بکشتش، اما دست نگه میداره و در عوض تصمیم میگیره که مستر نگاتیو را فراری بده ولی خودش در مقر کریون اسیر میشه. سپس در ادامه شاهد هستیم که مستر نگاتیو به مایلز و پیتر در مبارزه با آلوده شده ها به سیمبیوت در سطح شهر کمک میکنه (یعنی پس از آنکه هری کاملا به ونوم‌ تبدیل میشه و کریون رو میکشه و تصمیم میگیره برای مداوای جهان، شهر را به سیمبیوت آلوده کنه). در نهایت، مایلز (که هویت مخفی خودش رو برای مستر نگاتیو فاش کرده) بهش میگه که نمیتونه بابت کاری که کرده ببخشتش ولی در عین حال دیگه نمیتونه نفرت و کینه ای که ازش داره را با خودش حمل کنه. و اینگونه هردوشون عاقبت بخیر میشن! ویدئوش را اینجا تماشا کنید.

 

5- کریون چندین دشمن اسپایدرمن رو میکشه!

کریون چندین دشمن اسپایدرمن رو میکشه!

کریون در بازی سرطان داره و داره میمیره ولی قبل از مرگش میخواد حریف قابل و شایسته ای پیدا کنه. بنابراین دست به تعقیب و شکار برخی از دشمنان مرد عنکبوتی میگیره تا او را به چالش بکشند. مک گارگن ملقب به اسکورپیون یکی از اوناست. که کریون از زندان آزادش میکنه و به مخفیگاه خودش میبره و طی یک صحنه سینمایی (cutscene) خشن شاهد هستیم که چطور به راحتی شکستش میده و با بخش زهرآگین دم خودش او را میکشه! سپس در ماموریتی که باید با مری جین در باغ وحش متروکه انجام بدیم میبینیم که بال های والچر و زره الکترو به نمایش گذاشته شده اند و صوت های ضبط شده نیز تایید میکنند که کریون آنها را نیز کشته است.

بال های والچر

مرگ الکترو اسپایدرمن 2

ماسک و دستکش های مخصوص شوکر هم به نمایش درآمده اند و مرگ او هم تایید میشود (روی مانیتور هم عکسش معلومه و زیرش نوشته "مُرده").

شوکر - هرمان شولتس

البته یک سری هم عقیده دارند که چون در ادامه ی بازی نام واقعی شوکر یعنی هرمان شولتز را میبینیم که روی سلول روبروی سلول مستر نگاتیو درج شده، پس این نشون میده که شوکر به احتمال زیاد به دست مستر نگاتیو و طی نبردهای اجباری کریون کشته شده است (خود مستر نگاتیو هم در ابتدای مبارزه اش با مایلز تایید میکنه که مجبور به کشتن دبگران شده). ولی صدای ضبط شده ی کریون و حرف هایی که میزنه به وضوح نشون میده او خودش شوکر را کشته است. میتونید کل این صحنه ها را در اینجا تماشا کنید.

 

4- پیتر به آنتی ونوم تبدیل میشه

پیتر به آنتی ونوم تبدیل میشه

گفتیم که مستر نگاتیو در بخش انتهایی داستان به آدم خوبی تبدیل میشه و وقتی مایلز توسط دسته ای از انسان های آلوده شده به سیمبیوت احاطه شده و چیزی نمونده از بین بره به کمکش میاد و دستش رو میگیره. او و مایلز سپس به داخل ذهن پیتر میروند تا منبع درد و رنج اش را پیدا کنند. در نهایت مستر نگاتیو با قدرت های خودش (که میگه سیمبیوت ها ازش هراس دارند) بقایای سیمبیوت در پیتر پارکر را تبدیل میکنه و بدین ترتیب آنتی ونوم به وجود میاد (برای آشنایی کامل با آنتی ونوم این مقاله را بخوانید). آنتی ونوم قابلیت هایی داره که در مقابله با سیمبیوت ها بسیار موثر هستند و باعث میشه که سیمبیوت ها میزبانان خود را رها کنند. همچنین این قابلیت را به بازیباز میده که پس از اتمام بازی، همچنان به ضربات و توانمندی های سیمبیوتی پیتر پارکر دسترسی داشته باشند (البته در پایان داستان پیتر تصمیم میگیره برای مدتی از مردعنکبوتی بودن کناره گیری کنه و از مابلز میخواد جایش رو بگیره). ویدیوش را در اینجا تماشا کنید.

 

3- مری جین به اسکریم (جیغ) تبدیل میشه!

مری جین به اسکریم (جیغ) تبدیل میشه!

پس از تبدیل شدن هری به ونوم، به خانه ی پیتر میره و در آنجا پس از درگیری مختصری با پیتر، مری جین را به سیمبیوت آلوده میکنه و باعث میشه به اسکریم تبدیل بشه (برای آشنایی با اسکریم این مقاله را بخوانید. کمیکش هم اینجا به زبان فارسی ترجمه شده).

مر یجین ونوم

مر یجین - جیغ

اسکریم هم مثل دیگر سیمبیوت ها از احساسات و عاطفه میزبان خود تغذیه میکند و باعث میشود احساسات منفی و مشکلات سابق بین مری جین و پیتر چندین برابر شوند و آنها را در مبارزه با پیتر بر زبان بیاورد! همچنین متوجه میشیم که مری جین اصلا از شغلش در دیلی بیوگل راضی نیست. اما در نهایت پیتر شکستش میدهد و همه چیز مری جین به حالت عادی برمیگرده و اولین کاری که میکنه اینه که به آقای جیمسون زنگ بزنه و از شغلش استعفا بده! (مری جین در انتها تصمیم میگیره با پیتر در خانه ی زن عمو می زندگی کنه و یک پادکست به راه بیندازه) میتونید کل ویدئوش را در اینجا تماشا کنید.

 

2- ونوم، کریون را میکشه!

ونوم، کریون را میکشه!

وقتی مایلز به پیتر کمک میکنه از شر سیمبیوت خلاص بشه و در نهایت این اتفاق رخ میده، پیتر سیمبیوت را با خودش در داخل یک محفظه به آزکورپ میبره تا به کمک دکتر کانرز نابودش کنه ولی هری رو در اونجا میبینه که به زور سیمبیوت رو ازش میگیره و این بار پیوند کاملی با سیمبیوت برقرار میکنه و به هیولایی به نام ونوم تبدیل میشه. سپس در رخدادی غافلگیر کننده، بازیباز کنترل ونوم را در دست میگیره و نیروهای امنیتی آنجا را قلع و قمع میکنه. این سکانسِ باحال نهایتا به باس فایتی با کریون در مکانی معروف در شهر نیویورک به نام "میدان تایمز" منتهی میشود که در آن ونوم، کریون را شکست میدهد ولی کریون خوشحال است زیرا سرانجام قرار است بدست حریف شایسته ای کشته شود! او از ونوم تشکر میکند و ونوم هم در اقدامی خشن، سرش را میکند! (گفتیم که کریون سرطان دارد و هدفش از شکار بزرگی که شروع کرده بود یافتن حریفی قدر بوده تا قبل از مرگ باهاش دست و پنجه نرم کنه. او در مبارزه با پیتر پارکر سیمبیوتی هم ازش عاجزانه خواهش کرد تا بکشتش ولی مایلز مانع از این کار شد). ویدئوی کامل این سکانس را در اینجا تماشا کنید.

 

1- پیتر، هری (ونوم) را میکشه!

قبل از پایان بازی، دکتر کانرز به پیتر هشدار میده که چون سیمبیوت به طور کامل با هری پیوند خورده پس تنها راه برای متوقف کردن ونوم اینه که میزبان رو بکشند. طی مبارزه نهایی، پیتر نهایت سعی خودش را میکنه تا از این کار اجتناب کنه اما در لحظه ای غم انگیز، هری که موفق شده از کنترل سیمبیوت خارج بشه، از رفیق صمیمی خودش پیتر میخواد کاری که لازم است را انجام بده. سپس خداحافظی تلخی با هم دارند و پیتر با اکراه تمام به وسیله آنتی ونومی که بهش دسترسی داره بهترین دوستش رو میکشه! ولی خوشبختانه مایلز میتونه با قدرت های بیوالکتریکی خودش هری را احیا کنه ولی شدت صدمات وارده به مغز هری از سوی سیمبیوت اونقدر زیاد بوده که به کُما میره و دچار نوعی مرگ مغزی میشه. این مساله کاملا باعث فروپاشی پدر هری یعنی شهردار نورمن آزبورن میشه زیرا سالها بود هر کاری برای خوب شدن پسرش انجام داده بود. همچنین باعث میشه نورمن دستور بده هر چه سریعتر فرمولی موسوم به G را برایش آماده کنند که قطعا اشاره داره به تبدیل شدنش به گرین گابلین در قسمت بعدی. همچنین باعث میشه به سراغ اکتاویوس در زندان بره که جزییاتش را در این مقاله گفته بودیم. ویدئوش را هم در اینجا تماشا کنید.

 

مهدی ترابی مهربانی

All rights reserved © Spidey.ir 2023

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

مقایسه بین ونوم در بازی مردعنکبوتی 2 و فیلم اسپایدرمن 3

کمیک مقدمه بازی "مردعنکبوتی 2" (MARVEL'S SPIDER-MAN 2) ترجمه شد + لینک دانلود

10 ماموریت فرعی برتر در بازی اسپایدرمن 2

رتبه بندی ضربات و قابلیت های مایلز مورالز در بازی "مارول اسپایدرمن 2"

رتبه بندی 10 مرگ شوکه کننده در بازی اسپایدرمن 2

10 کمیکی که الهام‌بخش بازی MARVEL'S SPIDER-MAN 2 بوده اند

معرفی تمام لباس های بازی مردعنکبوتی 2

نقد و بررسی بازی مردعنکبوتی 2

اشاره به دردویل (بی باک) و نینجاهای «هَند» در بازی مردعنکبوتی 2! + ویدئو

رتبه بندی باس فایت (BOSS FIGHT) های بازی اسپایدرمن 2 (کنسول PS5 – 2023)

داغ داغ: کنال (KNULL) در بازی اسپایدرمن 2!

رازهای بازی اسپایدرمن ps4 که ازشون خبر نداشتید!

10 ایده ای که از انیمیشن سینمایی "اسپایدرمن: در میان دنیای عنکبوتی" حذف شدند

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات جدیدترین بازی مردعنکبوتی

موشکافی: تحلیل و بررسی تریلر گیم پلی بازی "مردعنکبوتی 2"

کل داستان لو رفته از بازی مردعنکبوتی 2 به همراه معرفی و شرح تمامی باس فایت ها و لحظات مهم بازی + ویدئوهای شخصیت های قابل بازی و صحنه های پس از تیتراژ!

کمیک مقدمه بازی "مردعنکبوتی 2" (MARVEL'S SPIDER-MAN 2) ترجمه شد + لینک دانلود

معرفی 20 قدرت و قابلیت عجیب ونوم!

10 حقیقتی که باید درباره کارنیج (CARNAGE) بدانید

10 حقیقت مهمی که باید درباره «آنتی ونوم» (ANTI-VENOM) بدانید

15 حقیقتی که باید درباره لباس سیاه مرد عنکبوتی (BLACK SUIT) بدانید

10 شخصیت مارول که انتظار میره در بازی "مرد عنکبوتی 2" حضور داشته باشند!

10 ایستراگ (EASTER EGG) باحال در بازی های مردعنکبوتی

تحلیل و بررسی تیزر تریلر معرفی بازی "مردعنکبوتی 2" پلی استیشن 5

داغ داغ! بازی "مردعنکبوتی 2" و "ولورین" انحصاری پلی استیشن معرفی شدند + تریلر

بازی MARVEL'S SPIDER-MAN 2 پلی استیشن 5 احتمالا فروش بیشتری از GOD OF WAR بعدی داشته باشد

10 پیش بینی برای قسمت دوم بازی اسپایدرمن PS4

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات مخفی بازی "مرد عنکبوتی: مایلز مورالز"

نقد بازی های مرد عنکبوتی

15 حقیقت مهمی که باید درباره "کریون شکارچی" (KRAVEN THE HUNTER) بدانید

20 حقیقتی که باید درباره شخصیت ونوم (VENOM) بدانید

حقیقتی که باید درباره مایلز مورالز (MILES MORALES) بدانید

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات جدیدترین بازی مردعنکبوتی (MARVEL’S SPIDER-MAN PS4)

رتبه بندی باس فایت (BOSS FIGHT) های بازی اسپایدرمن PS4

معرفی تمامی لباس های بازی مردعنکبوتی (MARVEL’S SPIDER-MAN)

نقد و بررسی جدیدترین بازی مردعنکبوتی

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

advanced spidey
#1 advanced spidey 1402-08-09 14:59
پس بازی رو تموم کردین.
منتظر نقدتونیم.(با اینکه اینسامینیاک رو خیلی دوست دارم ولی خجالت میکشم نقد بنویسم :lol: )
به به عجب مقاله ای
نقل قول کردن
kiarash13kn
#2 kiarash13kn 1402-08-09 15:58
تعریف بازی رو زیاد شنیدیم ولی قیافه پیتر واقعا رواعصابه
نقل قول کردن
داریوش
#3 داریوش 1402-08-09 21:34
سلام فقط اونجایی که ونوم بال در میاره هم که از کمیک پادشاه سیاه پوش گرفته شد در نوع خودش جالب بود (کاربر جدید هستم) :-)
نقل قول کردن
mtm
#4 mtm 1402-08-09 22:47
به نقل از داریوش:
سلام فقط اونجایی که ونوم بال در میاره هم که از کمیک پادشاه سیاه پوش گرفته شد در نوع خودش جالب بود (کاربر جدید هستم) :-)

بله قبلا تو این‌مقاله بهش اشاره شد:
spidey.ir/.../...
ولی قبل از پادشاه سیاه پوش و در ابتدای run دانی کیتس برای ونوم بال درآورد.
نقل قول کردن
Re_za
#5 Re_za 1402-08-10 09:35
ممنون . این بازی غافلگیری زیاد داره
نقل قول کردن
ادریس نصراللهی
#6 ادریس نصراللهی 1402-08-10 10:52
مقاله عالی بود
خیلی خوبه که بالاخره انتشار مقالات تخصصی راجب این بازی در سایت شروع شد
نقل قول کردن
mtm
#7 mtm 1402-08-10 11:06
به نقل از ادریس نصراللهی:
مقاله عالی بود
خیلی خوبه که بالاخره انتشار مقالات تخصصی راجب این بازی در سایت شروع شد

البته ما از همون انتشار قسمت اول به بعد داریم برای این بازی مقاله تخصصی مینویسیم. منظورم "تاپ لیست" بود که از دیروز رفتیم تو کارش
نقل قول کردن
Uip
#8 Uip 1402-08-13 21:12
اگه تو مرد عنکبوتی ۳ زن عنکبوتی بیاد خیلی مزخرف و چرت میشه ارزش بازی کردنو از دست میده
نقل قول کردن
mtm
#9 mtm 1402-08-15 00:35
ویدیوی کامل مربوط به ماموریت دختر ایرانی (مینا) در بازی مردعنکبوتی ۲

www.aparat.com/v/biNcD
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45