15 زندان برتر در دنیای کمیک

15 زندان برتر در دنیای کمیک

دنیای کمیک های ابرقهرمانی بر پایه نبرد دائمی بین خیر و شر بنا شده و بنابراین طبیعیه که وقتی ابرقهرمان بر ابرشرور پیروز میشه باید او را در زندان نگه دارند. در این مقاله با برترین این زندان ها آشنا میشوید!

 

15- اِسلَب (Slab)

اِسلَب (

"اسلب" که در زبان انگلیسی به معنای "تخته سنگ" است ، در دنیای دی سی زندانی بود برای مجرمین دارای قدرت فوق بشری. البته نام کاملش Slabside است و فردی به نام Shilo Norman که ابتدا دستیار  «مستر میرکال» بود و سپس جانشین او شد، رئیس آن بود. اولش در نیوجرسی واقع شده بود ولی پس از وقایع داستان "آخرین خنده جوکر" (Joker's Last Laugh) به قطب شمال منتقل شد.

  

14- زندان کراس مور (Crossmoore Prison)

زندان کراس مور (Crossmoore Prison)

زندانی در انگلستان که سال 1988 و در کمیک بوک های Excalibur مارول خلق شد و در آن خطرناک ترین جانیان و ابرشروران نگهداری میشوند و گفته میشه به دستور ملکه انگلیس ساخته شده. این زندان افتخار این رو داره که با موفقیت و به مدت نسبتا زیادی تونست شرور نیرومندی به نام «جاگرنات» رو زندانی نگه داره تا اینکه او توسط «لوکی» آزاد شد!

 

13- بیگ هاوس (Big House)

بیگ هاوس (Big House)

"بیگ هاوس" یکی از جدیدترین زندان های دارای امنیت حداکثری (maximum security) در دنیای مارول است که بسیار کوچک است! دلیلش هم اینه که زندانیان را با ذرات پیم ساخته شده توسط مرد مورچه ای کوچک میکنند و در آن قرار میدهند! (این عکس را ببینید). بعدها نسخه دوم این زندان ساخته شد که به کمک مورچه ها اداره میشد و به یاد مرحوم «اسکات لنگ» اسمش را "ندامتگاه لنگ" نامگذاری کردند ولی بقیه به شوخی بهش میگن "مزرعه مورچه ها" (Ant-Farm)!

 

12- کیوب (Cube)

- کیوب (Cube)

"کیوب" نام زندانی متعلق به سازمان "شیلد" در دنیای مارول است و همین طور مرکزیه برای تست کردن برنامه این سازمان موسوم به "بازپروری ابرشروران". وقتی اکثر زندانیان آن در جریان رویداد "تهاجم مخفی" از آنجا فرار کردند برای مدتی بلااستفاده ماند و به عنوان مقر گروه تاندربولتسِ نورمن آزبورن به کار رفت. دلیل اینکه بهش کیوب (Cube) گفته میشه اینه که از نظر ساختار شبیه به یک مکعب است.

 

11- آیرون هایتس (Iron Heights)

آیرون هایتس (Iron Heights)

زندانی که در سه مایلی شهر کی استون واقع شده و تقریباً تمامی دشمنان معروف «فلش» در مقطعی در آن حبس کشیده اند! خصیصه اصلی این زندان اینه که به طور غیر انسانی با زندانیانش برخورد میشه و بهش لقب "سوراخ زنده جهنم" داده شده! گفته میشه دلیل اصلیش اینه که رئیس این زندان از کسانی که خلافکارانی که قدرت فوق بشری دارند متنفره (کلا از هر کی که قدرت عجیب داره بدش میاد).

 

10- زندان سیگِیت (Seagate)

  زندان سیگِیت (Seagate)

این همان زندانی است که لوک کیج در دنیای کمیک در آن اسیر شد و رویش آزمایشات غیر قانونی انجام دادند. رئیسش فردی بی رحم به نام «آلبرت راکهام» بود که یک آدم پست فطرت و نژاد پرست بود که خیلی با سیاه پوستان و مخصوصا لوک کیج بدرفتاری میکرد. "سیگیت" در نزدیکی ساحل ایالت جورجیا واقع شده است.

 

9- ندامتگاه  بلک گیت (Blackgate Penitentiary)

ندامتگاه بلک گیت (Blackgate Penitentiary)

زندانی در جزیره ای در خلیج گاتهام که قبلا برخی از پوست کلفت ترین خلافکاران این شهر مثل بِین  در آن زندانی بودند که معمولا توسط بتمن دستگیر و به آنجا برده میشدند. یعنی معمولا اون شرورهایی که از نظر روانی خطرناک پنداشته میشدند به تیمارستان آرکهام فرستاده میشدند و ندامتگاه بلک گیت برای دیگر شرورها بود. اما چند بار سابقه داشته که بنا به دلایلی مثل نابودی آرکهام، زندانیانش به طور مقطعی به ندامتگاه بلک گیت منقل شده باشند.

 

8- راون کرافت (Ravencroft)

http://www.spidey.ir/images/img/content/news/The-Ravencroft/ravencroft-facts.jpg

مؤسسۀ «راون‌کرافت» (Ravencroft Institute) یکی از مهم‌ترین تیمارستان‌های مجرمان روانی در دنیای مارول است که چندی از خطرناک‌ترین دشمنان اسپایدرمن را در خود جای داده‌است. در واقع این تیمارستان را می‌توان پاسخِ مارول به «تیمارستان آرکام» در دنیای دی‌سی دانست. اخیراً پس از احیای «کارنیج» در استوری‌لاین «کارنیج مطلق» (Absolute Carnage)، این تیمارستان به دست «ددپول» به کلّی نابود شد و سپس در مینی‌سری اختصاصی «راون‌کرافت» (که اخیراً به پایان رسید و اینجا به طور کامل ترجمه شده است) شاهد بازسازی و کشف اسراری هولناک دربارۀگذشتۀ آن بودیم.

 

7- جزیره رایکر (Ryker’s Island)

جزیره رایکر (Ryker’s Island)

زندان معروف مارول که براساس زندان واقعی شهر نیویورک یعنی Rikers Island خلق شده و بسیاری از دشمنان مرد عنکبوتی، اونجرز و چهار شگفت انگیز پس از شکست خوردن به آنجا فرستاده میشوند. گفته میشه در قرن 17 میلادی به دست یک مهاجر هلندی ساخته شد. اولین بار در شماره 4 از کمیک های اسپایدرمن دیده شد و اسمش "زندان جزیره" (Island Prison) که بعدا به زندان رایکر تغییر نام داد. این زندان تا سالها زندان اصلی مارول بود تا اینکه زندان های حداکثر امنیتی مثل Vault و Raft ساخته شدند.

  

6- زندان شماره 42

زندان شماره 42

این زندان در داستان معروف "جنگ داخلی" در کمیک های مارول دیده شد که ایده اولیه اش هم توسط قهرمانان طرفدار قانون ثبت نام از ابرقهرمانان در آمریکا یعنی تونی استارک، رید ریچاردز و هنک پیم (مرد مورچه ای) ارائه گردید. این زندان در بعدی دیگر به نام منطقه انرژی منفی (negative zone) ساخته شد تا دست کسی به آن نرسد.  هم ابرشروران و هم قهرمانانی که با طرح ثبت نام مخالف بودند به آنجا فرستاده میشدند. بعدها خبیثی به نام Blastaar بر منطقه انرژی منفی سلطه پیدا کرد و سعی داشت از طریق این زندان به زمین حمله کنه ولی موفق نشد.

  

5- منطقه فانتوم (The Phantom Zone)

منطقه فانتوم (The Phantom Zone)

برخلاف دیگر زندان های این لیست، "منطقه فانتوم" یک ساختمان یا مکان نیست بلکه یک بُعد دیگر است که اهالی کریپتون از آن برای زندانی کردن خلافکاران خطرناک خود استفاده میکردند. این بعد توسط پدر سوپرمن (جور – اِل) کشف شد و چون در آن زمان یا فضا جریان ندارد، به عنوان زندانی ایده آل برگزیده شد.

  

4- رَفت (Raft)

رَفت (Raft)

"رفت" زندانی بود که با بیشترین تجهیزات در شهر نیویورک ساخته شد تا محلی باشد برای نگهداری خطرناک ترین ابرشروران آمریکا و جایگزین مناسبی برای زندان رایکر محسوب میشد تا اینکه «الکترو» در داستانی در کمیک های New Avengers که اینجا ترجمه شده است، موفق شد شماری از خطرناک ترین ویلن ها را از آنجا آزاد کنه. بعدشم وقتی آقای جیمسون  شهردار نیویورک شد دستور داد این زندان تعطیل بشه ولی مرد عنکبوتی برتر ازش اخاذی کرد و تونست مجور اینو بگیره که مقر خودش را در آنجا بنا کنه و اسمش رو تبدیل کرد به "جزیره عنکبوتی 2" (Spider-Island II)!

 

3- بل ریو (Belle Reve)

بل ریو (Belle Reve)

اولش اسمش بود "ندامتگاه بل ریو" (Belle Reve Penitentiary) ولی الان فقط "بل ریو" صداش میکنند. ساخته شده بود تا زندانی باشد برای نگهداری خطرناک ترین ابرشرورها و به همین دلیل «آماندا والر» اون رو انتخاب کرد به عنوان مقر "جوخه خودکشی". میگن چندین بار درخواست شده ازش تحقیقات صورت بگیره ولی خانم والر این اجازه رو نداده. دست کم دوبار شورش مرگبار در آن رخ داده و یک بار هم در نزدیکی دریچه ای به جهنم قرار گرفت!

 

2- والت (Vault)

 والت (Vault)

"والت" برترین زندان دنیای کمیک های مارول است که بزرگترین آنها نیز به حساب میاد و سابقه نسبتا بهتری هم از بقیه داره. علاوه بر ابرشروران زمینی، تهدیدات فرا زمینی هم در آن نگهداری میشوند. والت در واقع تا سالها زندان مرکزی مارول بود و شایعه شده بود که رئیس جمهور آمریکا یک بار گفته بود اگر حتی یک نفر بتونه ازش فرار کنه آن را تعطیل خواهد کرد! چندی پیش تعطیل شد تا به زندان های کوچکتر در سرتاسر آمریکا تبدیل بشه ولی خلاء آن حس شد و دوباره مجبور به افتتاح آن شدند.

  

1- تیمارستان آرکهام

 تیمارستان آرکهام

"تیمارستان الیزابت آرکهام برای بیماران روانی مجرم" (Elizabeth Arkham Asylum for the Criminally Insane) که معمولاً تیمارستان آرکهام نامیده میشود یک بیمارستان روان‌پزشکی در دنیای دی ‌سی  است که معمولاً در داستان‌های بتمن به کار میرود و اکثر جنایتکاران روانی که توسط بتمن دستگیر می‌شوند به این بیمارستان منتقل می‌شوند که از معروفترین آن‌ها می‌توان به جوکر، دوچهره، ریدلر و بلک ماسک اشاره کرد. نام این تیمارستان از آرکهام، ماساچوست گرفته شده‌است، که شهری خیالی در یکی از داستان‌های کوتاه ترسناک اچ پی لاوکرفت است. بنیان‌گذار آن فردی به نام آمادئوس آرکهام بوده‌است، و زمانی که همسر و فرزند وی توسط یک بیمار روانی کشته می‌شوند محل خانه که در بیرون شهر گاتهام سیتی قرار داشت و متعلق به مادرش (الیزابت) بود به زندانی کردن اینگونه جنایتکاران اختصاص یافت.

 

مهدی ترابی مهربانی

All rights reserved © Spidey.ir 2020

     (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 حقیقت مهمی که باید دربارۀ تیمارستان "راون‌کرافت" بدانید

10 شرکت بزرگ خبیث برتر دنیای کمیک!

شماره آخر از کمیک "تیمارستان راون کرافت" ترجمه شد + لینک دانلود

15 پایگاه (BASE) برتر در دنیای کمیک!

ایستراگ ها و اشارات فصل دوم سریال "لوک کیج" 

معرفی شیلد

15 داستان برتری كه «دان اسلات» (DAN SLOTT) تا به حال نوشته

سخت ترین باس فایت (BOSS FIGHT) ها در بازی های کمیک بوکی

تهدید آمیز ترین زوج های خبیث دنیای کمیک

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

mani34521
#1 mani34521 1399-09-12 10:56
خیلی خوب بود فقط دوتا از مورد هاش رو میدونستم :-)
نقل قول کردن
rune king thor
#2 rune king thor 1399-09-12 11:12
خیلی مقاله خوبی بود :-) من خودم فقط سه مورد رو میدونستم
نقل قول کردن
AR PLAYER
#3 AR PLAYER 1399-09-12 11:28
سلام من عضو جدید هستم چقدر من مقالات آقای ترابی رو میخوندم ولی نظراتم فقط پیش خودم :cry: میموند همه ی نویسنده ها و ادیتور های این سایت عالی هستن این سایت همه چیش عالیه از مقالات عالی و کمیک های عالی تا پیشگویی های عالی ;-) درباره ی این مقاله هم باید بگم من ۳ موردشو میدونستم ولی دیگه حالا درباره ی همشون اطلاعات دارم ممنون
نقل قول کردن
AR PLAYER
#4 AR PLAYER 1399-09-12 11:32
شماره 13 خیلی خنده دار بود :lol:
نقل قول کردن
Matingh
#5 Matingh 1399-09-12 12:07
مرسی خیلی مقاله خوبی بود 8)
تیمارستان آرکهام و راون کرافت خیلی برام جالباً.
و به نظرم همونطور که به تیمارستان آرکهام داخل سری بازی های بتمن(آرکام) پرداخته شد و یکی از دلایل معروفیت همین الان این تیمارستانه؛ به راون کرافت هم باید پرداخته شه چون خیلی پتانسیل داره و به نظرم کاملا داخل سینما و گیم موفق میشه .
نقل قول کردن
Mr. Doctor
#6 Mr. Doctor 1399-09-12 12:20
ممنون از شما استاد ترابی؛خسته نباشید :-)
واقعا مقاله جذاب و جالبی بود و البته کامل و مفید.
من در این مقاله با والت اشنا شدم و قبلا با این زندان بزرگ و معروف اشنایی نداشتم،و به لطف شما باهاش اشنا شدم؛ممنون از شما.
شماره13 هم خیلی باحال بود.
نقل قول کردن
goblin hunter
#7 goblin hunter 1399-09-12 12:36
سلام استاد مقاله ی خوبی بود ببخشید برای اسپم ولی من در یک سایت کمیک بوکی بودم که گفتن سوپرمن خیلی قویه ......
گفتم از ثور و هالک ضعیف تره بعد گفتن سوپرمن 3 بارهمدوشونو شکست داده بعد یک نفر دیگه گفت سنتری از سوپرمن قوی تره ولی اونا گفتن نفوزی از اسپایدی هستی بعد شندتا توهین کردن من نمی تونستم تحمل کنم و از اون گروه رفتم و شمارشون هم پاک کردم ولی نمی دونم چرا انقدر رفتار لاشخور مانندی داشتن :cry:
نقل قول کردن
M.H.A
#8 M.H.A 1399-09-12 12:37
مارتا وين اسم اصليش مارتا اركهام هستش و من فكر مي كنم مادر مارتا اليزابت هست كه مي شه مادربزرگ بروس و اگه اين درست باشه كه مادربزرگ بروس تيمارستان رو درست كرده پس نتيجه مي گيريم كه همه چي تو گاتهام به اين بتمن لعنتي ربط داره :lol:
نقل قول کردن
goblin hunter
#9 goblin hunter 1399-09-12 12:38
به نقل از AR PLAYER:
سلام من عضو جدید هستم چقدر من مقالات آقای ترابی رو میخوندم ولی نظراتم فقط پیش خودم :cry: میموند همه ی نویسنده ها و ادیتور های این سایت عالی هستن این سایت همه چیش عالیه از مقالات عالی و کمیک های عالی تا پیشگویی های عالی ;-) درباره ی این مقاله هم باید بگم من ۳ موردشو میدونستم ولی دیگه حالا درباره ی همشون اطلاعات دارم ممنون

خوش امدی ;-)
نقل قول کردن
mtm
#10 mtm 1399-09-12 14:06
به نقل از goblin hunter:
سلام استاد مقاله ی خوبی بود ببخشید برای اسپم ولی من در یک سایت کمیک بوکی بودم که گفتن سوپرمن خیلی قویه ......
گفتم از ثور و هالک ضعیف تره بعد گفتن سوپرمن 3 بارهمدوشونو شکست داده بعد یک نفر دیگه گفت سنتری از سوپرمن قوی تره ولی اونا گفتن نفوزی از اسپایدی هستی بعد شندتا توهین کردن من نمی تونستم تحمل کنم و از اون گروه رفتم و شمارشون هم پاک کردم ولی نمی دونم چرا انقدر رفتار لاشخور مانندی داشتن :cry:

والا لاشخور که زیاد دور و بر سایت ما هست ولی من یادم نمیاد سایت ما بحثی درباره اینکه شخصیت های مارول از دی سی قوی تر هستن کرده باشیم چون اولا این بحث های مربوط به زور بازو از نظر ما خیلی بچه گانه و سطحیه و دوما اینکه هوادارای مارول افتخار میکنند که شخصیت هاشون از دی سی زورشون کمتر باشه چون جذابیت این شخصیت ها به زور بازوشون نیس، بلکه به خاطر ملموس بودن و ذات و شخصیت پردازی اوناست
نقل قول کردن
poriya09
#11 poriya09 1399-09-12 14:37
به نقل از mtm:
به نقل از goblin hunter:
سلام استاد مقاله ی خوبی بود ببخشید برای اسپم ولی من در یک سایت کمیک بوکی بودم که گفتن سوپرمن خیلی قویه ......
گفتم از ثور و هالک ضعیف تره بعد گفتن سوپرمن 3 بارهمدوشونو شکست داده بعد یک نفر دیگه گفت سنتری از سوپرمن قوی تره ولی اونا گفتن نفوزی از اسپایدی هستی بعد شندتا توهین کردن من نمی تونستم تحمل کنم و از اون گروه رفتم و شمارشون هم پاک کردم ولی نمی دونم چرا انقدر رفتار لاشخور مانندی داشتن :cry:

والا لاشخور که زیاد دور و بر سایت ما هست ولی من یادم نمیاد سایت ما بحثی درباره اینکه شخصیت های مارول از دی سی قوی تر هستن کرده باشیم چون اولا این بحث های مربوط به زور بازو از نظر ما خیلی بچه گانه و سطحیه و دوما اینکه هوادارای مارول افتخار میکنند که شخصیت هاشون از دی سی زورشون کمتر باشه چون جذابیت این شخصیت ها به زور بازوشون نیس، بلکه به خاطر ملموس بودن و ذات و شخصیت پردازی اوناست

اره منم از این بحث ها زیاد شنیدم ولی منم جوابشنون دادم تو مارول بیشتر رو شخصیت پردازی تمرکز میشه این مقاله خوبی بود من 6 7 تاشو میشناختم شماره 13 هم خیلی با مزه بود
نقل قول کردن
AR PLAYER
#12 AR PLAYER 1399-09-12 14:40
به نقل از goblin hunter:
نقل قول:
سلام من عضو جدید هستم چقدر من مقالات آقای ترابی رو میخوندم ولی نظراتم فقط پیش خودم :cry: میموند همه ی نویسنده ها و ادیتور های این سایت عالی هستن این سایت همه چیش عالیه از مقالات عالی و کمیک های عالی تا پیشگویی های عالی ;-) درباره ی این مقاله هم باید بگم من ۳ موردشو میدونستم ولی دیگه حالا درباره ی همشون اطلاعات دارم ممنون

خوش امدی ;-)
خیلی ممنون :lol: راستی بابت اون توهین لاشخورها ناراحت نباش حسودیشون میشه به سایت به این خوبی 8) ;-)
نقل قول کردن
Kia Iron Man
#13 Kia Iron Man 1399-09-12 17:41
خیلی موضوع جالبی بود
فقط ۴ تارو میدونستم.خیلی عالی بود.خسته نباشید.
مورد 10 خط دو یا سه بی رحم رو ب یرحم نوشتید.
به نقل از AR PLAYER:
سلام من عضو جدید هستم چقدر من مقالات آقای ترابی رو میخوندم ولی نظراتم فقط پیش خودم :cry: میموند همه ی نویسنده ها و ادیتور های این سایت عالی هستن این سایت همه چیش عالیه از مقالات عالی و کمیک های عالی تا پیشگویی های عالی ;-) درباره ی این مقاله هم باید بگم من ۳ موردشو میدونستم ولی دیگه حالا درباره ی همشون اطلاعات دارم ممنون

خوش اومدی :lol: به نقل از goblin hunter:
سلام استاد مقاله ی خوبی بود ببخشید برای اسپم ولی من در یک سایت کمیک بوکی بودم که گفتن سوپرمن خیلی قویه ......
گفتم از ثور و هالک ضعیف تره بعد گفتن سوپرمن 3 بارهمدوشونو شکست داده بعد یک نفر دیگه گفت سنتری از سوپرمن قوی تره ولی اونا گفتن نفوزی از اسپایدی هستی بعد شندتا توهین کردن من نمی تونستم تحمل کنم و از اون گروه رفتم و شمارشون هم پاک کردم ولی نمی دونم چرا انقدر رفتار لاشخور مانندی داشتن :cry:

زیاد خودتو درگیر این لاشخور ها نکن.نمیدونم چرا این همه دیسی فن متعصب هستند که میگن اسپایدی ضد دیسیه.هر چقدرم دلیل منطقی بیاری قانع نمیشن.
منم چند وقت پیش یه مقاله از یه سایت پیش پا افتاده دیدم که نوشته بود مارول علیه دیسی کدام یک ابرقهرمانان قدرتمند تری دارد.منم خیلی کنجکاو شدم که بدونم چطور میخوان مقایسه کنند.در انتها نوشته بود که دیسی برنده اس.بعد از خوندنشم حالم به هم خورد چون به حدی متعصبانه و بچگانه مقایسه کرده بودند که فکر نکنم بچه های ۵ ساله هم اینو باور کنند.
از همه مهمتر جذابیت یک شخصیت به هیچ وجه به قدرت یک شخصیت وابسته نیست.جذابیت یک کاداکتر به شخصیت و شخصیت پردازی اون وابسته اس.خلق یک شخصیت قدرتمند کاریه که حتی یه بچه ‌۱۰ ساله میتونه انجام بده منم میرم یه کاراکتر خلق میکنم که قادر مطلقه.اما خلق یک کاراکتر با شخصیت پردازی جذاب،چند لایه و قابل لمس و ...کار بسیار سخت و دشواره.
الان چرا اسپایدرمن از گالاکتوس محبوب تره،قطعا قدرت زیاد هیج جذابیتی نداره و دلیلی بر بهتر بودن کاراکتر نیست.
همچنین بحث سر اینکه قدرت چه کاراکتری بیشتره دیگه خیلی بیخود و بچگانه و تنگ نظرانه اس.دیگه هیچکس سر اینکه کی قوی تره بحث نمیکنه.
در گل خودتو زیاد درگیر این افراد نکن و وقتتو صرف قانع کردنشون نکن چون لاشخور همیشه هست.
نقل قول کردن
Spidey and Dark knight
#14 Spidey and Dark knight 1399-09-12 17:53
عالی بود دستتون درد نکنه بینظیر هستید :lol:
نقل قول کردن
AR PLAYER
#15 AR PLAYER 1399-09-12 20:07
به نقل از Kia Iron Man:
خیلی موضوع جالبی بود
فقط ۴ تارو میدونستم.خیلی عالی بود.خسته نباشید.
مورد 10 خط دو یا سه بی رحم رو ب یرحم نوشتید.
به نقل از AR PLAYER:
سلام من عضو جدید هستم چقدر من مقالات آقای ترابی رو میخوندم ولی نظراتم فقط پیش خودم :cry: میموند همه ی نویسنده ها و ادیتور های این سایت عالی هستن این سایت همه چیش عالیه از مقالات عالی و کمیک های عالی تا پیشگویی های عالی ;-) درباره ی این مقاله هم باید بگم من ۳ موردشو میدونستم ولی دیگه حالا درباره ی همشون اطلاعات دارم ممنون

خوش اومدی :lol: به نقل از goblin hunter:
سلام استاد مقاله ی خوبی بود ببخشید برای اسپم ولی من در یک سایت کمیک بوکی بودم که گفتن سوپرمن خیلی قویه ......
گفتم از ثور و هالک ضعیف تره بعد گفتن سوپرمن 3 بارهمدوشونو شکست داده بعد یک نفر دیگه گفت سنتری از سوپرمن قوی تره ولی اونا گفتن نفوزی از اسپایدی هستی بعد شندتا توهین کردن من نمی تونستم تحمل کنم و از اون گروه رفتم و شمارشون هم پاک کردم ولی نمی دونم چرا انقدر رفتار لاشخور مانندی داشتن :cry:

زیاد خودتو درگیر این لاشخور ها نکن.نمیدونم چرا این همه دیسی فن متعصب هستند که میگن اسپایدی ضد دیسیه.هر چقدرم دلیل منطقی بیاری قانع نمیشن.
منم چند وقت پیش یه مقاله از یه سایت پیش پا افتاده دیدم که نوشته بود مارول علیه دیسی کدام یک ابرقهرمانان قدرتمند تری دارد.منم خیلی کنجکاو شدم که بدونم چطور میخوان مقایسه کنند.در انتها نوشته بود که دیسی برنده اس.بعد از خوندنشم حالم به هم خورد چون به حدی متعصبانه و بچگانه مقایسه کرده بودند که فکر نکنم بچه های ۵ ساله هم اینو باور کنند.
از همه مهمتر جذابیت یک شخصیت به هیچ وجه به قدرت یک شخصیت وابسته نیست.جذابیت یک کاداکتر به شخصیت و شخصیت پردازی اون وابسته اس.خلق یک شخصیت قدرتمند کاریه که حتی یه بچه ‌۱۰ ساله میتونه انجام بده منم میرم یه کاراکتر خلق میکنم که قادر مطلقه.اما خلق یک کاراکتر با شخصیت پردازی جذاب،چند لایه و قابل لمس و ...کار بسیار سخت و دشواره.
الان چرا اسپایدرمن از گالاکتوس محبوب تره،قطعا قدرت زیاد هیج جذابیتی نداره و دلیلی بر بهتر بودن کاراکتر نیست.
همچنین بحث سر اینکه قدرت چه کاراکتری بیشتره دیگه خیلی بیخود و بچگانه و تنگ نظرانه اس.دیگه هیچکس سر اینکه کی قوی تره بحث نمیکنه.
در گل خودتو زیاد درگیر این افراد نکن و وقتتو صرف قانع کردنشون نکن چون لاشخور همیشه هست.

به نقل از Kia Iron Man:
خیلی موضوع جالبی بود
فقط ۴ تارو میدونستم.خیلی عالی بود.خسته نباشید.
مورد 10 خط دو یا سه بی رحم رو ب یرحم نوشتید.
به نقل از AR PLAYER:
سلام من عضو جدید هستم چقدر من مقالات آقای ترابی رو میخوندم ولی نظراتم فقط پیش خودم :cry: میموند همه ی نویسنده ها و ادیتور های این سایت عالی هستن این سایت همه چیش عالیه از مقالات عالی و کمیک های عالی تا پیشگویی های عالی ;-) درباره ی این مقاله هم باید بگم من ۳ موردشو میدونستم ولی دیگه حالا درباره ی همشون اطلاعات دارم ممنون

خوش اومدی :lol: به نقل از goblin hunter:
سلام استاد مقاله ی خوبی بود ببخشید برای اسپم ولی من در یک سایت کمیک بوکی بودم که گفتن سوپرمن خیلی قویه ......
گفتم از ثور و هالک ضعیف تره بعد گفتن سوپرمن 3 بارهمدوشونو شکست داده بعد یک نفر دیگه گفت سنتری از سوپرمن قوی تره ولی اونا گفتن نفوزی از اسپایدی هستی بعد شندتا توهین کردن من نمی تونستم تحمل کنم و از اون گروه رفتم و شمارشون هم پاک کردم ولی نمی دونم چرا انقدر رفتار لاشخور مانندی داشتن :cry:

زیاد خودتو درگیر این لاشخور ها نکن.نمیدونم چرا این همه دیسی فن متعصب هستند که میگن اسپایدی ضد دیسیه.هر چقدرم دلیل منطقی بیاری قانع نمیشن.
منم چند وقت پیش یه مقاله از یه سایت پیش پا افتاده دیدم که نوشته بود مارول علیه دیسی کدام یک ابرقهرمانان قدرتمند تری دارد.منم خیلی کنجکاو شدم که بدونم چطور میخوان مقایسه کنند.در انتها نوشته بود که دیسی برنده اس.بعد از خوندنشم حالم به هم خورد چون به حدی متعصبانه و بچگانه مقایسه کرده بودند که فکر نکنم بچه های ۵ ساله هم اینو باور کنند.
از همه مهمتر جذابیت یک شخصیت به هیچ وجه به قدرت یک شخصیت وابسته نیست.جذابیت یک کاداکتر به شخصیت و شخصیت پردازی اون وابسته اس.خلق یک شخصیت قدرتمند کاریه که حتی یه بچه ‌۱۰ ساله میتونه انجام بده منم میرم یه کاراکتر خلق میکنم که قادر مطلقه.اما خلق یک کاراکتر با شخصیت پردازی جذاب،چند لایه و قابل لمس و ...کار بسیار سخت و دشواره.
الان چرا اسپایدرمن از گالاکتوس محبوب تره،قطعا قدرت زیاد هیج جذابیتی نداره و دلیلی بر بهتر بودن کاراکتر نیست.
همچنین بحث سر اینکه قدرت چه کاراکتری بیشتره دیگه خیلی بیخود و بچگانه و تنگ نظرانه اس.دیگه هیچکس سر اینکه کی قوی تره بحث نمیکنه.
در گل خودتو زیاد درگیر این افراد نکن و وقتتو صرف قانع کردنشون نکن چون لاشخور همیشه هست.

خیلی ممنون برای استقبال گرمتون درباره اون لاشخورها هم شما راست میگی منم همچین مقاله ای رو دیده بودم جوری نوشته شده بود که انگار نویسنده مثل بچه 5 ساله ها لج کرده بود و می‌گفت حتما دی سی باید برنده شه :sad: واقعا برا بعضیا متاسفم البته ببخشید که انقدر روز اول انقد اظهار نظر میکنم بین استادان :oops:
نقل قول کردن
Mr. Doctor
#16 Mr. Doctor 1399-09-12 22:01
به نقل از Kia Iron Man:
خیلی موضوع جالبی بود
فقط ۴ تارو میدونستم.خیلی عالی بود.خسته نباشید.
مورد 10 خط دو یا سه بی رحم رو ب یرحم نوشتید.
به نقل از AR PLAYER:
سلام من عضو جدید هستم چقدر من مقالات آقای ترابی رو میخوندم ولی نظراتم فقط پیش خودم :cry: میموند همه ی نویسنده ها و ادیتور های این سایت عالی هستن این سایت همه چیش عالیه از مقالات عالی و کمیک های عالی تا پیشگویی های عالی ;-) درباره ی این مقاله هم باید بگم من ۳ موردشو میدونستم ولی دیگه حالا درباره ی همشون اطلاعات دارم ممنون

خوش اومدی :lol: به نقل از goblin hunter:
سلام استاد مقاله ی خوبی بود ببخشید برای اسپم ولی من در یک سایت کمیک بوکی بودم که گفتن سوپرمن خیلی قویه ......
گفتم از ثور و هالک ضعیف تره بعد گفتن سوپرمن 3 بارهمدوشونو شکست داده بعد یک نفر دیگه گفت سنتری از سوپرمن قوی تره ولی اونا گفتن نفوزی از اسپایدی هستی بعد شندتا توهین کردن من نمی تونستم تحمل کنم و از اون گروه رفتم و شمارشون هم پاک کردم ولی نمی دونم چرا انقدر رفتار لاشخور مانندی داشتن :cry:

زیاد خودتو درگیر این لاشخور ها نکن.نمیدونم چرا این همه دیسی فن متعصب هستند که میگن اسپایدی ضد دیسیه.هر چقدرم دلیل منطقی بیاری قانع نمیشن.
منم چند وقت پیش یه مقاله از یه سایت پیش پا افتاده دیدم که نوشته بود مارول علیه دیسی کدام یک ابرقهرمانان قدرتمند تری دارد.منم خیلی کنجکاو شدم که بدونم چطور میخوان مقایسه کنند.در انتها نوشته بود که دیسی برنده اس.بعد از خوندنشم حالم به هم خورد چون به حدی متعصبانه و بچگانه مقایسه کرده بودند که فکر نکنم بچه های ۵ ساله هم اینو باور کنند.
از همه مهمتر جذابیت یک شخصیت به هیچ وجه به قدرت یک شخصیت وابسته نیست.جذابیت یک کاداکتر به شخصیت و شخصیت پردازی اون وابسته اس.خلق یک شخصیت قدرتمند کاریه که حتی یه بچه ‌۱۰ ساله میتونه انجام بده منم میرم یه کاراکتر خلق میکنم که قادر مطلقه.اما خلق یک کاراکتر با شخصیت پردازی جذاب،چند لایه و قابل لمس و ...کار بسیار سخت و دشواره.
الان چرا اسپایدرمن از گالاکتوس محبوب تره،قطعا قدرت زیاد هیج جذابیتی نداره و دلیلی بر بهتر بودن کاراکتر نیست.
همچنین بحث سر اینکه قدرت چه کاراکتری بیشتره دیگه خیلی بیخود و بچگانه و تنگ نظرانه اس.دیگه هیچکس سر اینکه کی قوی تره بحث نمیکنه.
در گل خودتو زیاد درگیر این افراد نکن و وقتتو صرف قانع کردنشون نکن چون لاشخور همیشه هست.

کاملا باهاتون موافقم.متاسفانه منم این مقاله ها رو در سایت های دی سی فن متعصب رو خوندم و بعد از خوندنشون فقط به حالشون تاسف خوردم که واقعا چرا اینقدر کوته نظرن....
بحث سر قدرت شخصیت ها همیشه بچه گانه و متعصبانه ست(مثل بعضی از دی سی فن ها یا مارول فن ها که سر قدرت سنتری و سوپرمن باهم بحث میکنن :-| :zzz )و موقع این مقایسه ها به هم و یا به بقیه سایت ها(منظورم سایت بزرگ اسپایدیه که چون اینقدر موفقه بقیه چشم دیدنش رو ندارن :-* )توهین میکنن
نقل قول کردن
Unknown
#17 Unknown 1399-09-12 22:06
سلام خسته نباشید به استاد ترابی عزیز... ممنون بابت مقالتون مثل همیشه عالی.
نقل قول کردن
goblin hunter
#18 goblin hunter 1399-09-13 07:00
به نقل از Mr. Doctor:
به نقل از Kia Iron Man:
خیلی موضوع جالبی بود
فقط ۴ تارو میدونستم.خیلی عالی بود.خسته نباشید.
مورد 10 خط دو یا سه بی رحم رو ب یرحم نوشتید.
به نقل از AR PLAYER:
سلام من عضو جدید هستم چقدر من مقالات آقای ترابی رو میخوندم ولی نظراتم فقط پیش خودم :cry: میموند همه ی نویسنده ها و ادیتور های این سایت عالی هستن این سایت همه چیش عالیه از مقالات عالی و کمیک های عالی تا پیشگویی های عالی ;-) درباره ی این مقاله هم باید بگم من ۳ موردشو میدونستم ولی دیگه حالا درباره ی همشون اطلاعات دارم ممنون

خوش اومدی :lol: به نقل از goblin hunter:
سلام استاد مقاله ی خوبی بود ببخشید برای اسپم ولی من در یک سایت کمیک بوکی بودم که گفتن سوپرمن خیلی قویه ......
گفتم از ثور و هالک ضعیف تره بعد گفتن سوپرمن 3 بارهمدوشونو شکست داده بعد یک نفر دیگه گفت سنتری از سوپرمن قوی تره ولی اونا گفتن نفوزی از اسپایدی هستی بعد شندتا توهین کردن من نمی تونستم تحمل کنم و از اون گروه رفتم و شمارشون هم پاک کردم ولی نمی دونم چرا انقدر رفتار لاشخور مانندی داشتن :cry:

زیاد خودتو درگیر این لاشخور ها نکن.نمیدونم چرا این همه دیسی فن متعصب هستند که میگن اسپایدی ضد دیسیه.هر چقدرم دلیل منطقی بیاری قانع نمیشن.
منم چند وقت پیش یه مقاله از یه سایت پیش پا افتاده دیدم که نوشته بود مارول علیه دیسی کدام یک ابرقهرمانان قدرتمند تری دارد.منم خیلی کنجکاو شدم که بدونم چطور میخوان مقایسه کنند.در انتها نوشته بود که دیسی برنده اس.بعد از خوندنشم حالم به هم خورد چون به حدی متعصبانه و بچگانه مقایسه کرده بودند که فکر نکنم بچه های ۵ ساله هم اینو باور کنند.
از همه مهمتر جذابیت یک شخصیت به هیچ وجه به قدرت یک شخصیت وابسته نیست.جذابیت یک کاداکتر به شخصیت و شخصیت پردازی اون وابسته اس.خلق یک شخصیت قدرتمند کاریه که حتی یه بچه ‌۱۰ ساله میتونه انجام بده منم میرم یه کاراکتر خلق میکنم که قادر مطلقه.اما خلق یک کاراکتر با شخصیت پردازی جذاب،چند لایه و قابل لمس و ...کار بسیار سخت و دشواره.
الان چرا اسپایدرمن از گالاکتوس محبوب تره،قطعا قدرت زیاد هیج جذابیتی نداره و دلیلی بر بهتر بودن کاراکتر نیست.
همچنین بحث سر اینکه قدرت چه کاراکتری بیشتره دیگه خیلی بیخود و بچگانه و تنگ نظرانه اس.دیگه هیچکس سر اینکه کی قوی تره بحث نمیکنه.
در گل خودتو زیاد درگیر این افراد نکن و وقتتو صرف قانع کردنشون نکن چون لاشخور همیشه هست.

کاملا باهاتون موافقم.متاسفانه منم این مقاله ها رو در سایت های دی سی فن متعصب رو خوندم و بعد از خوندنشون فقط به حالشون تاسف خوردم که واقعا چرا اینقدر کوته نظرن....
بحث سر قدرت شخصیت ها همیشه بچه گانه و متعصبانه ست(مثل بعضی از دی سی فن ها یا مارول فن ها که سر قدرت سنتری و سوپرمن باهم بحث میکنن :-| :zzz )و موقع این مقایسه ها به هم و یا به بقیه سایت ها(منظورم سایت بزرگ اسپایدیه که چون اینقدر موفقه بقیه چشم دیدنش رو ندارن :-* )توهین میکنن

اصلا بعضی از این دیسی فنا متعصبن میگن مثلا زور زیادی داره بتمن تحمل و هوش زیادی داره از اسپایدرمن که به نظرشون بچه گانس محبوب ترن ولی چنتا دلیل دارم اولن اینکه اسپایدی داستان دارک هم داره
مثه مرگ جین دی ولف یا همین خیزش گناهان دلیل بعدی که من بهشون میگم اینه که مثلا اسپایدی خیلی شخصیت ملموسی داره انگار اصلا واقعی اهه دلیل بعدی اینه که چخصیت پردازیش عوض نشده حتی در زمانی که صنایه پارکر وجود داشت باز به مردم کمک می کرد :-*
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

13

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45