کمیک انتقام جویان جدید (New Avengers) ترجمه شد + لینک دانلود

کمیک انتقام جویان جدید (New Avengers) ترجمه شد + لینک دانلود

Spidey.ir  به عنوان بزرگترین و بهترین مرجع تخصصی ترجمه کمیک بوک در ایران بار دیگر دست به کار بزرگی زده و با افتخار اعلام میدارد ارك نخست اين کمیک بسیار موفق، تاریخی و پرفروش  "انتقام جویان جدید" را كه 6 قسمت دارد ترجمه و ادیت کرده و به طور رایگان و با لینک دانلود مستقیم در اختیار شما قرار میدهد!

لازم به ذکر میباشد گه این کمیک سال 2005 توسط معمار بزرگ دنیای مدرن مارول کامیکس یعنی «برایان مایکل بندیس» نوشته و توسط طراح فوق ستاره دنیای کمیک یعنی «دیوید فینچ» طراحی شد. این کمیک در ضمن از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا برای اولین بار ستارگانی همچون مرد عنکبوتی و ولورین به جمع گروه اونجرز پیوستند!

 

New Avengers #1

کمیک new avengers

مترجم: محمد شیرزاده (Banshee)

ادیتور و گرافیست: وحید رضا اویسی (New Goblin)

لینک دانلود غیر مستقیم

لینک دانلود غیر مستقیم (مدیافایر)

 

New Avengers #2

كميك new avengers

مترجم: محمد شیرزاده (Banshee)

ادیتور و گرافیست: علي اصغر گنجعلي (Imperial King)

لینک دانلود غیر مستقیم

لینک دانلود غیر مستقیم (آپلودر)

 

New Avengers #3

كميك اونجرز جديد

مترجم: محمد شیرزاده (Banshee)

ادیتور و گرافیست: امير علي آصفي (god name sparkles)

لینک دانلود غیر مستقیم

لینک دانلود غیر مستقیم (آپلودر)

 

New Avengers #4

شماره 4 كميك نيو اونجرز

مترجم: محمد شیرزاده (Banshee)

ادیتور و گرافیست: علي اصغر گنجعلي (Imperial King)

لینک دانلود غیر مستقیم

لینک دانلود غیر مستقیم (آپلودر)

  

New Avengers #5

کمیک avengers

مترجم: محمد شیرزاده (Banshee)

ادیتور و گرافیست: شایان شکری (shayan)

لینک دانلود غیر مستقیم

لینک دانلود غیر مستقیم (آپلودر)

  

New Avengers #6

كوميك انتقامجويان- avengers

مترجم: محمد شیرزاده (Banshee)

ادیتور و گرافیست: وحید رضا اویسی (New Goblin)

لینک دانلود غیر مستقیم

لینک دانلود غیر مستقیم (آپلودر)

 

نظر شما چیست؟

برای خواندن  دیگر کمیک های ترجمه شده سایت ما اینجا را کلیک کنید.

 

مطالب مرتبط:

چگونه در كامپیوتر یا سیستم اندروید كمیك بخوانیم؟

مروری بر کمیک‌بوک‌های «انتقام‌جویان جدید» نوشتۀ «برایان مایکل بندیس»—تعریفی دوباره از قوی‌ترین قهرمانان زمین

15 شخصیتی که می توانند بر سلستیال ها غلبه کنند

معرفی 20 تیم برتر انتقام جویان

کمیک انتقام جویان جدید (NEW AVENGERS) ترجمه شد + لینک دانلود

10 كمیك برتر انتقام جویان (AVENGERS) + لينك دانلود

15 رویداد برتر مارول 

رتبه بندی قوی ترین قهرمانان کیهانی مارول

معرفي نیروی های کیهانی در دنیای مارول

رتبه بندی قوی ترین ابرشرورهای مارول

رتبه بندی قوی ترین اعضای گروه انتقام جویان

15 شخصیت خبیث برتر دنیای کیهانی مارول 

10 زن نیرومند دنیای کمیک بوک های ابرقهرمانی

رتبه بندی 15 سلاح قدرتمند دنیای کمیک

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Banshee
+2 #91 Banshee 1394-02-09 16:42
به نقل از mtm:
#94:
نه، واقعا یه اصطلاحه

perfectyourenglish.com/.../...

مرسی از شما. این سایتی هم که لینک دادید عالیه...
نقل قول کردن
Imperial King
+6 #92 Imperial King 1394-02-09 20:11
در تعجبم الان آخر هفته است و هیچ کس نظر نداده درباره شماره جدید.آقای ترابی و بقیه دوستان و کاربران کسی نظری نداره نمیشه که فقط عوامل سایت نظر بدن درباره کارخودشون شماهم یک تکونی به خودتون بدید و یک نقد بنویسید لااقل کم هم باشه اشکال نداره مهم اصل حرفه
نقل قول کردن
M. goblin
+5 #93 M. goblin 1394-02-09 20:32
من کم وقت دارم درمورد کمیک نظر بدم فقط درمورد ادیت یه نظر بدم و برم.
ادیت نسبت به شماره ی قبلی که اقای گنجعلی ادیت کرده بود پیشرفت بسیاری داشته و فوق العاده شده.بیشتر نکات منفی قبلی درست شده و اقای گنجعلی تمام نکاتی که گفتم رعایت کرده.اگه همین جوری پیش بره عالی میشه.
فقط یه چیزی مشکل داره اونم تو انتخاب فونت تو بعضی جاهاست.
فونتایی که گذاشتی خوبه مشکلی نداره ولی بهتره ببینی بقیه کمیکا چه فونتی هستش یا کدوم از همه بیشتر مورد پسند قرار گرفته.مثل شماره ی قبلی که اقای اصفی فونت عالی ای برای کاور انتخاب کرد.اگه اسم فونتم نمیدونی بپرس.بقیه نکات عالیه!!مثل اینکه از افکت استفاده کردی فونتارو تغییر دادی.بهتره از فونتای دست نویس استفاده نکنی خوبه ولی فونت های بهتر هم هست.
نقل قول کردن
M. goblin
+5 #94 M. goblin 1394-02-09 20:34
راستی اقای ترابی اگه کسی نبود یه شماره از این کمیک هم برای ما بذارید!! :lol: دوست دارم یه کمیک از اونجرز ادیت کنم!! :lol:
نقل قول کردن
mtm
+4 #95 mtm 1394-02-10 00:01
#98:

درسته. اقای گنجعلی واقعا پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته و این شماره واقعا کولاک کرده
نقل قول کردن
mtm
+3 #96 mtm 1394-02-10 00:01
به نقل از M. goblin:
راستی اقای ترابی اگه کسی نبود یه شماره از این کمیک هم برای ما بذارید!! :lol: دوست دارم یه کمیک از اونجرز ادیت کنم!! :lol:


مشکلی نیست

ولی به نظرم بهتره انرژیت رو ذخیره کنی واسه secret wars
نقل قول کردن
mokhtar
+6 #97 mokhtar 1394-02-10 09:14
نقد شماره 4 کمیک new avengers

این داستان فوق العاده است و من همیشه ازش خوشم اومده. یکی از باحال ترین، لذت بخش ترین، fun ترین و در عین حال سر راست ترین کمیک های تاریخ اونجرزه

من واقعا از نحوه شکل گیری تیم جدید انتقام جویان دارم لذت میبرم. البته یه مشکل کوچک با داستان دارم و اونم اینه که لوک کیج گاهی اوقات بی مصرف به نظر میرسه ! هر چند او هیچ وقت شخصیت نامبر وان من نبوده ولی با این حال از خودم میپرسم اصلا واسه چی آوردنش داخل تیم؟ (البته اینم یادتون باشه که لوک کیج از شخصیت های محبوب نویسنده داستان بعنی جناب برایان مایکل بندیس ه ! :-* )

ستاره این شماره قطعا اسپایدرمنه که با شوخی هاش حال و هوای خاصی به داستان میده. از طرفی چون با یکی از دشمنای قدیمی اش یعنی الکترو جنگ میشه آدم حس میکنه کلا حال و هوای عنکبوتی خاصی تو داستان وجود داره. من به شخصه از اونجایی که به دست لوک کیج تار زد و بعد بهش گفت یه ساعت طول میکشه تا تار ها رو بتونی پاره کنی خیلی خوشم اومد!

البته حس میکنم اسپایدرمن میتونه با تکیه بر دانش و معلومات علمی گسترده خودش حتی مفیدتر هم باشه و نقش کلیدی تری در new avengers بازی کنه. یعنی دوست ندارم فقط نقش دلقک تیم ر. بازی کنه! :-*

یه نکته مثبت و فوق العاده نوع برخورد کاپیتان امریکا و تونی استارک با ماریا هیل بود که خوب حالش رو گرفتن . جدا از این ، یه جور اتحاد جالب هم بین ایرون من و کاپیتان امریکا در این لحظه به وجود اومد که باهاش خیلی حال کردم

نکته مثبت دیگر، نوع تعامل شخصیت ها با هم بود. بندیس استاد این کاره و آدم اونقدر جذب دیالوگ ها و نوع حرف زدن شخصیت ها با هم میشه که دوست داره چندی و چند صفحه صحبت کردن کاراکترها با هم رو ببینه و ازشون لذت ببره و دلش برای صحنه های اکشن تنگ نشه!

بندیس این کارو قبلا در ultimate کمیک های spiderman به خوبی انجام داده بود و حالا هم در این شماره دوباره تکرارش میکنه

نقطه قوت اصلی این شماره مبارزه با الکترو بود. بندیس دوباره یه متد منحصر به فرد رو میکنه که آدم واقعا تعجب میکنه. یعنی من قبلش فکر میکردم الان قراره یه مبارزه تمام عیار بین نیو اونجرز و الکترو ببینم ولی مبارزه جور دیگه ای حل و فصل شد که خیلی باهاش حال کردم چون خیلی هم با نمک بود!

فقط یه چیزی درباره الکترو ... برام عجیبه که دوست دختر داره! چون فکر کنم در شماره 2 marvel knights spiderman بود که چیزی گفت که مربوط میشد به دورانی که در زندان بود و .... یه جورایی حس کردم تجربه ای در زندان داشته که بعدش دیگه میلی به جنس مخالف نداره...! در هر حال اصلا ولش کن .. ما رو چه به این چیزا .... :-*

و اما طراحی ... طراحی های خوبه ، یعنی عالیه ولی ای کاش دیوید فینچ سعی میکرد در طراحی چهره ها خلاق تر عمل کنه. الان به جرات میتونم 85 درصد شخصیت های داستان شبیه به هم هستن! همونطور که قبلا هم گفتم فینچ زن عنکبوتی رو عالی میکشه و به قول اعضای نیو اونجرز، خیلی "جیگر" شده!!! :oops:

برخی از صفحات و پانل ها خیلی خوشگل طراحی شدن، جوری که ادم دلش میخواد به عنوان پوستر ازشون استفاده که

نمره من به داستان و طراحی: 8.5 از 10

نمره من به ادیت و ترجمه: 20 از 10

اقای شیرزاده که کارش بیسته ولی من میخوام به عملکرد درخشان اقای گنجعلی زاده اشاره کنم و بگم که ادیت این شماره اش رو خیلی دوست داشتم. ادیتور بسیار خوبی شده و بعضی جاها هم خلاقیت خوبی از خودش بروز داده. دمت گرم داداش! 8)
نقل قول کردن
Imperial King
+4 #98 Imperial King 1394-02-10 18:16
نقد شماره 4 انتقام جویان جدید
خطر اسپویل
به نام خدا
اول از کاور شروع میکنم قسمت قبل دیدیم که مامور درو انگار داره جاسوسی میکنه برای یک نفر پس ادامه ماجرا از اون هستش و کاور هم به درسی مامور درو یا همون زن عنکبوتی رو نشون میده
بعد داخل داستان میبینیم که برای تشکیل دادن یک گروه انتقام جویان باید اجازه شیلد باشه و همچنین قدرت کاپیتان آمریکا در تشکیل گروه
شوخی های مردعنکبوتی در داستان واقعا فان و جالبه
درطول داستان صحنه ها و اتفاقات فوق جالبی میوفته و بندیس عالی کار کرده
مخصوصا جایی که قدرت تونی استارک درساخت تکنولوژی رو نشون میده که داخلش فان هم هست منظورم اونجاییه که پیتر به شوخی میگه به من گوشی قرض بدین تا با زنم خداحافظی کنم بعد تونی میگه فقط بگو تلفن و بعد شماره رو بگو اونجا واقعا لحظه جالبیه
یا اون جا که لویک کیج دستاشو تارمالی میکنه بعد که میخواد درشون بیاره پیتر میگه نمیشه باید یک ساعت صبر کنی
من با یک حرفی که عمومختار برادر گلم زد خیلی حال کردم منظورم اینه که چرا پیتر معمولا داخل داستان نقش خنده دار داستان رو داره من نمیگم پیتر نباید شوخی کنه من میگم کسی که تونست وب شوتر هایی که علم خالص در اونها جریان داره و مهندسی عالیی داره چرا فقط شوخی میکنه و هیچ کاری در داستان انجام نمیده امیدوارم در شماره های بعدی نقشش بهترشه
یک چیزهم داخل داستان برام قابل هضم نبود اونجایی که الکترو داخل حباب بودش خیلی زیاد برام مفهوم نبود اون حباب از کجا درست شده کی اونو درست کرده یا از قدرت های کدوم شخصیت هستش؟
الکترو هم شخصیت پردازی خوبی داشت و اونجا که اسپایدی رو با اونجرز دید واقعا خیلی عالی بود کیه که دوست نداشته باشه شخصیت محبوبش کنار کاپیتان امریکا یا تونی استارک باشه
یا شوخی تونی استارک با اسپایدی وقتی سقوط کردن
اونجا تونی دستشو گذاشته بود رو شونه اسپایدی تا حالا انقدر برای کمیک ها احساساتی نشده بودم چون خیلی تعامل قشنگی بین تونی و اسپایدی ایجاد شده بود در طول داستان خلاصه از بودن اسپایدی داخل اونجرز سر از پا نمیشناختم
و در آخر هم شخصیت محبوب دیگر من ولوورین که واقعا حضورش داخل اونجرز واجبه تا ببینم تو داستان بعد چی پیش میاد
نمره به داستان:9/5 از 10

نمره به ترجمه هم 20
به خودم هم نمیتونم نمره بدم دیگران باید به من نمره بدن :-* :lol:
درمورد حرف عمومختار عزیز بگم شما لطف داری و داداش بزرگ و مهربون من هستی .
با تشکر علی اصغر "گنجعلی"
"without زاده and there isn't " :lol: :-* :oops:
نقل قول کردن
DAREDEVIL
+4 #99 DAREDEVIL 1394-02-24 22:23
ممنون بابت ترجمه شماره 5 همین الان گذاشتم دانلود خوندم نظرم را درموردش میگم :-)
نقل قول کردن
spidey.boy
+4 #100 spidey.boy 1394-02-24 23:22
آقا اون قسمتش که درو میگه جهش یافته ها چین بعد اسپایدرمن میگه یه سر به مقالات سایت اسپگایدی بزن متوجه میشی رو خیلی حال کردم :lol: :D
نقل قول کردن
Agent spidey
+3 #101 Agent spidey 1394-02-26 12:26
من نه ترجمه کردن بلدم نه ادیت ولی واقعا از مترجمان و ادیتور های سایت تشکر می کنم واقعا سایت بدون شما صفا نداره
نقل قول کردن
mokhtar
+2 #102 mokhtar 1394-02-26 23:52
نقد شماره 5 کمیک new avengers

از باحال ترین لحضه این شماره شروع میکنیم: مبارزه با دایناسور T-Rex! کلا هر کی با این دایناسور میجنگه خیلی سالاره ! بنابراین به ایرون من میگم: "خیلی سالاری"!

با این حال این شماره نکات منفی هم کم نداشت

1- آیا واقعا زن عنکبوتی میتونه همچین رفتاری با ولورین داشته باشه و اینجوری حالش رو بگیره؟؟؟؟؟؟ واقعا ولورینی که به قول خودش "در کارش بهترینه" و از باحال ترین، بهترین و قوی ترین شخصیت های کل تاریخ کمیکه، چیجوری اینقدر توسط زن عنکبوتی ضایع شد؟؟؟؟؟

2- هدف لخت نشان دادن اعضای new avengers در این شماره چی بود؟ آیا کمکی به پیشبرد داستان کرد؟ ایا لحظه ماندگاری خلق کرد؟ نه! آیا بامزه بود؟ اولش اره، ولی خیلی زود بیمزه شد. در ضمن باز هم طراحی جوریه که تو این صحنه ها ادم رو گیج میکنه چون من که به سختی میتونستم تونی استارک رو از پیتر پارکر یا استیو راجرز تشخیص بدم.

3- کاپیتان امریکا اکثر مواقع فقط بلده بگه: surrender (= تسلیم شو!) . بابا بیخیال برایان! یه کم دیالوگ بهتر برای cap بنویس

4- و بار دیگر پیتر پارکر و لوک کیج تقریبا حضورشون در داستان غیر ضروری میباشد ...

در کل این شماره ضعیف ترین شماره new avengers تا اینجا بود. البته هنوزم بسیار لذت بخش و خوندنیه. به طور مثال صحنه های نبرد فوق العاده جذاب طراحی شده اند و ... ولی نکات منفی این شماره نابخشودنی بود و من هنوزم بابت ضد حالی که ولورین از زن عنکبوتی خورد، دلخورم!

نمره من به این داستان 6 از 10 (دو امتیاز فقط به خاطر صحنه های لخت جسیکا درو دادم)

ادیت و ترجمه: 20 از 10
نقل قول کردن
Banshee
+2 #103 Banshee 1394-02-27 00:14
#108
مختار باز هم طبق معمول نقد هات درجه یک هستن. ولی به نظر میرسه بیشتر روی نکات منفی داستان تمرکز کردی.
واکنش من به تک تک این نکات منفی :
1- به نظرم نویسنده یه جوری خواست نشون بده که جسیکا درو یه نیروی آموزش دیده شیلد هست و ولورین کلا free-style کار میکنه و هیچ آموزش خاصی ندیده. به نظرم بندیس خواسته قضیه رو منطقی جلوه بده. با این وجود من هم مثل تو بخاطر اینکه یکی از شخصیت های مورد علاقه ـم که حتی از مرد عنکبوتی یه ریزه بیشتر دوستش دارم کنف شد ناراحت شدم تا حدودی.
2- این رو کاملا باهات موافقم . اون صحنه هیچ چیز بدرد بخوری که به داستان اضافه کنه نداشت. بدترین قست طراحی هم اینه که یکی از شخصیت ها یه جمله بگه و متوجه نشی اون چه شخصیتیه. این چیزیه که توی اون صحنه ی لخت بودن بیشتر از همه به چشمم خورد. یعنی نمیدونستم این یارو استیو راجرزه یا پیتر پارکر.
3- یه نکته ای هست که کاپیتان آمریکا کلا آدم کلیشه ایه به نظرم. یعنی کلا اهل اینجور دیالوگ هاست. به نظرم کاپیتان آمریکا چیزی بهتر از این نمیتونست بگه
4- به نظرم این قضیه که حضور لوک کیج و پیتر پارکر غیر ضروری جلوه میکنه فقط و فقط به مهارت نویسنده بستگی داره که میبینم حتی یکی مثل برایان مایکل بندیس هم از پس ـش بر نیومده. ای کاش اینطور نبود. در کل توی داستان مرد عنکبوتی و لوک کیج کار خاصی انجام ندادن.

پ ن : به نظرم بهتره 2 امتیاز رو به 3 افزایش بدی... :-*
نقل قول کردن
mokhtar
+3 #104 mokhtar 1394-02-27 00:27
به نقل از Banshee:

پ ن : به نظرم بهتره 2 امتیاز رو به 3 افزایش بدی... :-*

you are right
seeing jessica's naked posterior is worth a lot

:lol:
نقل قول کردن
mtm
+1 #105 mtm 1394-03-30 14:08
يه توضيح هم بدم كه اين شماره (يعني شماره 6) اخرين قسمت اين مجموعه بود كه قرار بود ترجمه كنيم
نقل قول کردن
Agent Marvel
+1 #106 Agent Marvel 1394-03-30 14:15
خیلی ممنوم آقای شیرزاده و آقای اویسی.یکی از بهترین ادیت ها همین بود.
نقل قول کردن
sh.shistozite
+2 #107 sh.shistozite 1394-03-30 14:19
خیلی خیلی ممنون از آقای شیرزاده و اویسی من هنوز نخوندم اما به محض خوندنش حتما نظرم رو درباره ی داستان میگم اما قبلش مطمینا ترجمه و ادیت 20 20 میگیره . راستی آقای ترابی با عرض پوزش که این سوال که جاش این جا نیست رو مطر میکنم اما قسمت آخر بتمن گوتیک چیشد خیلی منتظر و مشتاقش هستم مطمینا خیلی از کاربران هم مثل من هستند
نقل قول کردن
mtm
+1 #108 mtm 1394-03-30 15:51
به نقل از sh.shistozite:
راستی آقای ترابی با عرض پوزش که این سوال که جاش این جا نیست رو مطر میکنم اما قسمت آخر بتمن گوتیک چیشد خیلی منتظر و مشتاقش هستم مطمینا خیلی از کاربران هم مثل من هستند

قسمت اخر گوتيك هم به زودي تو سايت قرار ميگيره
شما گوتيك رو دوست داري؟برات عجيب نيست چرا سايت تخصصي مرد عنكبوتي تو ايران كميك بتمن ترجمه ميكنه؟
نقل قول کردن
Sherlockian
+1 #109 Sherlockian 1394-03-30 16:05
کمیک خوبی بود ولی اسپایدی و لوک کیج نقش اساسی تو داستان نداشتن یعنی حضورشون ضروری نبود فقط اووردنشون که باشن و شخصیت پر کنن اگه هم نبودن اختلالی در داستان بوجود نمی اومد.ولوورین هم که فقط داشت له میکرد و کتک میزد و همش میخواست یکی رو بکشه. یک جای داستان زن عنکبوتی داشت از یک مامور سوال میپرسید و گفت اگه اسم کسی رو براش کار میکنی رو بهم نگی میکشمت چرا اونموقع هیچکدوم از اعضای اونجرز (غیر از کاپیتان امریکا) واکنشی نشون ندادن و نخواستن جلوش رو بگیرین تازه کاپیتان هم زیاد واکنشی نشون نداد.
داستان: 10/6
ترجمه و ادیت:10/1000000 00000000000 و خیلی صفر دیگه
نقل قول کردن
mtm
+1 #110 mtm 1394-03-30 16:14
به نقل از Hesam avenger:
کمیک خوبی بود ولی اسپایدی و لوک کیج نقش اساسی تو داستان نداشتن یعنی حضورشون ضروری نبود فقط اووردنشون که باشن و شخصیت پر کنن اگه هم نبودن اختلالی در داستان بوجود نمی اومد.ولوورین هم که فقط داشت له میکرد و کتک میزد و همش میخواست یکی رو بکشه. یک جای داستان زن عنکبوتی داشت از یک مامور سوال میپرسید و گفت اگه اسم کسی رو براش کار میکنی رو بهم نگی میکشمت چرا اونموقع هیچکدوم از اعضای اونجرز (غیر از کاپیتان امریکا) واکنشی نشون ندادن و نخواستن جلوش رو بگیرین تازه کاپیتان هم زیاد واکنشی نشون نداد.
داستان: 10/6
ترجمه و ادیت:10/100000000000000000 و خیلی صفر دیگه


نقد خوبي بود
ولي بهتر بود به نكته اساسي داستان هم اشاره ميكردي كه اونم قضيه شيلد بود
داشت اونجا چيكار ميكرد؟
كي تو شيلد هست كه كاراي خلاف ميكنه؟
اونجرز جديد با كي تو شيلد طرفن؟
نقل قول کردن
Sherlockian
+1 #111 Sherlockian 1394-03-30 16:18
به نقل از mtm:
به نقل از Hesam avenger:
کمیک خوبی بود ولی اسپایدی و لوک کیج نقش اساسی تو داستان نداشتن یعنی حضورشون ضروری نبود فقط اووردنشون که باشن و شخصیت پر کنن اگه هم نبودن اختلالی در داستان بوجود نمی اومد.ولوورین هم که فقط داشت له میکرد و کتک میزد و همش میخواست یکی رو بکشه. یک جای داستان زن عنکبوتی داشت از یک مامور سوال میپرسید و گفت اگه اسم کسی رو براش کار میکنی رو بهم نگی میکشمت چرا اونموقع هیچکدوم از اعضای اونجرز (غیر از کاپیتان امریکا) واکنشی نشون ندادن و نخواستن جلوش رو بگیرین تازه کاپیتان هم زیاد واکنشی نشون نداد.
داستان: 10/6
ترجمه و ادیت:10/100000000000000000 و خیلی صفر دیگه


نقد خوبي بود
ولي بهتر بود به نكته اساسي داستان هم اشاره ميكردي كه اونم قضيه شيلد بود
داشت اونجا چيكار ميكرد؟
كي تو شيلد هست كه كاراي خلاف ميكنه؟
اونجرز جديد با كي تو شيلد طرفن؟

چه بلایی سربلنا یا همون بلک ویدو جدید میاد و چه پیشنهادی بهش دادن یعنی قراره به چی تبدیل بشه تا بتونه از اونجرز انتقام بگیره?
نقل قول کردن
Sherlockian
+1 #112 Sherlockian 1394-03-30 16:21
اقای ترابی یعنی بقیش ترجمه نمیشه?
حیف ما که تو خماری موندیم ببینیم چی میشه.
نقل قول کردن
mtm
+1 #113 mtm 1394-03-30 16:26
به نقل از Hesam avenger:
اقای ترابی یعنی بقیش ترجمه نمیشه?
حیف ما که تو خماری موندیم ببینیم چی میشه.


والا من دقيقا نميدونم ادامه اين داستان تو كدوم arc انتقام جويان جديد روايت ميشه
بايد بگردم ببينم كدومه
شايد اگر پيداش كردم ترجمه اش كنيم
(بقيه هم ميتونن كمك كنند)
نقل قول کردن
mtm
+1 #114 mtm 1394-03-30 16:26
به نقل از Hesam avenger:
به نقل از mtm:
به نقل از Hesam avenger:
کمیک خوبی بود ولی اسپایدی و لوک کیج نقش اساسی تو داستان نداشتن یعنی حضورشون ضروری نبود فقط اووردنشون که باشن و شخصیت پر کنن اگه هم نبودن اختلالی در داستان بوجود نمی اومد.ولوورین هم که فقط داشت له میکرد و کتک میزد و همش میخواست یکی رو بکشه. یک جای داستان زن عنکبوتی داشت از یک مامور سوال میپرسید و گفت اگه اسم کسی رو براش کار میکنی رو بهم نگی میکشمت چرا اونموقع هیچکدوم از اعضای اونجرز (غیر از کاپیتان امریکا) واکنشی نشون ندادن و نخواستن جلوش رو بگیرین تازه کاپیتان هم زیاد واکنشی نشون نداد.
داستان: 10/6
ترجمه و ادیت:10/100000000000000000 و خیلی صفر دیگه


نقد خوبي بود
ولي بهتر بود به نكته اساسي داستان هم اشاره ميكردي كه اونم قضيه شيلد بود
داشت اونجا چيكار ميكرد؟
كي تو شيلد هست كه كاراي خلاف ميكنه؟
اونجرز جديد با كي تو شيلد طرفن؟

چه بلایی سربلنا یا همون بلک ویدو جدید میاد و چه پیشنهادی بهش دادن یعنی قراره به چی تبدیل بشه تا بتونه از اونجرز انتقام بگیره?


باور كن اصلا يادم نمياد!
نقل قول کردن
sh.shistozite
+2 #115 sh.shistozite 1394-03-30 17:11
به نقل از mtm:
به نقل از sh.shistozite:
راستی آقای ترابی با عرض پوزش که این سوال که جاش این جا نیست رو مطر میکنم اما قسمت آخر بتمن گوتیک چیشد خیلی منتظر و مشتاقش هستم مطمینا خیلی از کاربران هم مثل من هستند

قسمت اخر گوتيك هم به زودي تو سايت قرار ميگيره
شما گوتيك رو دوست داري؟برات عجيب نيست چرا سايت تخصصي مرد عنكبوتي تو ايران كميك بتمن ترجمه ميكنه؟


یه موقع سو تفاهم نشه من خودم مارول فن هستم و بیشتر روی مردعنکبوتی مخصوصا . اما خوب به نظرم گوتیک کمیک بسیار خوبیه و ارزش خوندن رو داره و تا الان یکی از بهترین کمیک هایی بوده که خوندم خوب وقتی شما که وبسایت تخصصی اسپایدرمن هستید یه همچین کمیکی رو ترجمه میکنید که تقریبا میشه رقیب اسپایدرمن حتما ارزش بالایی حداقل برای خوندن داشته
نقل قول کردن
mtm
+1 #116 mtm 1394-03-30 17:14
به نقل از sh.shistozite:
به نقل از mtm:
به نقل از sh.shistozite:
راستی آقای ترابی با عرض پوزش که این سوال که جاش این جا نیست رو مطر میکنم اما قسمت آخر بتمن گوتیک چیشد خیلی منتظر و مشتاقش هستم مطمینا خیلی از کاربران هم مثل من هستند

قسمت اخر گوتيك هم به زودي تو سايت قرار ميگيره
شما گوتيك رو دوست داري؟برات عجيب نيست چرا سايت تخصصي مرد عنكبوتي تو ايران كميك بتمن ترجمه ميكنه؟


یه موقع سو تفاهم نشه من خودم مارول فن هستم و بیشتر روی مردعنکبوتی مخصوصا . اما خوب به نظرم گوتیک کمیک بسیار خوبیه و ارزش خوندن رو داره و تا الان یکی از بهترین کمیک هایی بوده که خوندم خوب وقتی شما که وبسایت تخصصی اسپایدرمن هستید یه همچین کمیکی رو ترجمه میکنید که تقریبا میشه رقیب اسپایدرمن حتما ارزش بالایی حداقل برای خوندن داشته


منظورم اين بود كه من عاشق كميك هستم
وقتي يه كميكي ميخونم كه ازش لذت ميبرم دوست دارم اون لذت رو بقيه هم تجربه كنند
بنابراين تصميم گرفتيم اين كميك گوتيك رو هم تو سايت ترجمه كنيم
ميخواستم بگم تعصب تو spidey.ir جايي نداره
نقل قول کردن
gotham knight
+2 #117 gotham knight 1394-03-30 17:16
به نقل از mtm:
به نقل از sh.shistozite:
به نقل از mtm:
به نقل از sh.shistozite:
راستی آقای ترابی با عرض پوزش که این سوال که جاش این جا نیست رو مطر میکنم اما قسمت آخر بتمن گوتیک چیشد خیلی منتظر و مشتاقش هستم مطمینا خیلی از کاربران هم مثل من هستند

قسمت اخر گوتيك هم به زودي تو سايت قرار ميگيره
شما گوتيك رو دوست داري؟برات عجيب نيست چرا سايت تخصصي مرد عنكبوتي تو ايران كميك بتمن ترجمه ميكنه؟


یه موقع سو تفاهم نشه من خودم مارول فن هستم و بیشتر روی مردعنکبوتی مخصوصا . اما خوب به نظرم گوتیک کمیک بسیار خوبیه و ارزش خوندن رو داره و تا الان یکی از بهترین کمیک هایی بوده که خوندم خوب وقتی شما که وبسایت تخصصی اسپایدرمن هستید یه همچین کمیکی رو ترجمه میکنید که تقریبا میشه رقیب اسپایدرمن حتما ارزش بالایی حداقل برای خوندن داشته


منظورم اين بود كه من عاشق كميك هستم
وقتي يه كميكي ميخونم كه ازش لذت ميبرم دوست دارم اون لذت رو بقيه هم تجربه كنند
بنابراين تصميم گرفتيم اين كميك گوتيك رو هم تو سايت ترجمه كنيم
ميخواستم بگم تعصب تو spidey.ir جايي نداره

شما کیلینگ جوک رو خوندین ؟؟
واقعا محشره
نقل قول کردن
mtm
+1 #118 mtm 1394-03-30 17:18
#124:
بله خوندم
خوشم مياد ازش
ولي بهترين داستان بتمن نيست

از اينكه به جوكر origin داد خوشم نمياد
بايد جوكر بدون origin باشه
درست مثل فيلم دارك نايت
نقل قول کردن
gotham knight
+1 #119 gotham knight 1394-03-30 17:27
به نقل از mtm:
#124:
بله خوندم
خوشم مياد ازش
ولي بهترين داستان بتمن نيست

از اينكه به جوكر origin داد خوشم نمياد
بايد جوكر بدون origin باشه
درست مثل فيلم دارك نايت

آره خب جوکر باید گذشتش پنهان و مرموز باشه
ولی من که میگم بهترین داستانه بتمنه
ولی همون اورجینی هم که برای جوکر درست کردن قابل قبول و تامل بر انگیز بود
کمیکش بیشتر مفهموم فلسفی داشت
به نظر شما بهترین داستان بتمن چیه ؟
گوتیک خوبه ها ولی فکر نکنم بهترین داستان باشه
نقل قول کردن
mtm
+1 #120 mtm 1394-03-30 17:31
شايد برات عجيب باشه ولي من گوتيك رو بهترين داستان بتمن ميدونم

به نظرم فقط و فقط بتمن ميتونه همچين كميك واقعا ترسناكي داشته باشه
من عاشق رويارويي بتمن با قدرت هاي ناميرا و ترسناك هستم
اون فيلم كوتاه بتمن : كوچه بن بست رو ديدي؟
به نظرم به همين دليل بهترين فيلم بتمنه (الكس راس هم با من هم عقيده است)

www.aparat.com/v/i7aXN
نقل قول کردن
Agent Marvel
+1 #121 Agent Marvel 1394-03-30 17:33
به نقل از mtm:
#124:
بله خوندم
خوشم مياد ازش
ولي بهترين داستان بتمن نيست

از اينكه به جوكر origin داد خوشم نمياد
بايد جوكر بدون origin باشه
درست مثل فيلم دارك نايت

ولی origin محشری بود که!
نقل قول کردن
Agent Marvel
+2 #122 Agent Marvel 1394-03-30 17:37
آقای ترابی ولی من فکر میکنم اسپایدرمن میتونه خیلی داستاناش خشن باشه! مثلا تو داستان عذاب که تاد مک فارلین نوشته و خیلی دوسش دارم.واقعا خشن بود!
نقل قول کردن
gotham knight
+2 #123 gotham knight 1394-03-30 17:43
#127 در اونکه بتمن میتونه داستان ترسناک داشته باشه شکی نیست
منم گوتیک رو خیلی خیلی دوست دارم
فیلم کوتاه رو هم دیده بودم قبلا خیلی قشنگ ساخته بودنش
ولی برای کمیک گوتیک منتقدا یه سری اشکال میگیرن که البته من باهاشون مخالفم
یکی اینکه میگن داستان بیش از حد پیچیده بود
یکی هم اینکه طراحی هارو دوست نداشتن
در حالی که به نظرم همین طراحی ها بودن که کامل حال و هوای کمیک رو میرسوند
این کمیک بعد از کیلینیگ جوک و Whatever happened to the Caped Crusade برترین کمیک بتمن هستش
کمیک های تحسین شده دیگه ای مثل : Year One - The Dark Knight Returns - The Long Halloween - Dark Victory - The Man Who Laugh - The Court of Owls - Hush - death of family - end game و ...هستن ولی من این سه تا رو در راس قرار میدم
نقل قول کردن
Agent Marvel
+1 #124 Agent Marvel 1394-03-30 17:48
من ولی شوالیه تاریکی رو در راس قرار میدم.چی بهتر از یه بتمن 55 ساله که 10 ساله کسی ندیدتش ولی مجبور میشه که به عرصه برگرده?
نقل قول کردن
mtm
+1 #125 mtm 1394-03-30 17:49
به نقل از gotham knight:
#127 در اونکه بتمن میتونه داستان ترسناک داشته باشه شکی نیست
منم گوتیک رو خیلی خیلی دوست دارم
فیلم کوتاه رو هم دیده بودم قبلا خیلی قشنگ ساخته بودنش
ولی برای کمیک گوتیک منتقدا یه سری اشکال میگیرن که البته من باهاشون مخالفم
یکی اینکه میگن داستان بیش از حد پیچیده بود
یکی هم اینکه طراحی هارو دوست نداشتن
در حالی که به نظرم همین طراحی ها بودن که کامل حال و هوای کمیک رو میرسوند
این کمیک بعد از کیلینیگ جوک و Whatever happened to the Caped Crusade برترین کمیک بتمن هستش
کمیک های تحسین شده دیگه ای مثل : Year One - The Dark Knight Returns - The Long Halloween - Dark Victory - The Man Who Laugh - The Court of Owls - Hush - death of family - end game و ...هستن ولی من این سه تا رو در راس قرار میدم


اتفاقا گوتيك اصلا پيچيده نيست
يعني جوري نوشته شده كه اولش يچيده است ولي هر چي جلو ميره گره گشايي ميشه
طراحي هاش هم همونه كه بايد باشه ولي من از Whatever happened to the Caped Crusade زياد خوشم نيومد
يعني توقعم بالا بود يه چيزي در حد شاهكار الن مور تو whatever happened to man of tomorrow
خونديش؟ بدون شك بهترين داستان تاريخ سوپرمنه
من به صورت hardcover تو ارشيوم دارمش

از دارك هالووين و مخصوصا year one خوشم مياد
در واقع بتمن year one رو در كنار گوتيك بهترين داستان بتمن ميدونم
جالبه كه زياد از dark knight returns خوشم نمياد
به نظرم زيادي گنده اش كردن
از hush هم متنفرم
فقط زرق و برق داره. عمق ولي هيچي!
نقل قول کردن
mtm
+1 #126 mtm 1394-03-30 17:50
به نقل از Agent Marvel:
آقای ترابی ولی من فکر میکنم اسپایدرمن میتونه خیلی داستاناش خشن باشه! مثلا تو داستان عذاب که تاد مک فارلین نوشته و خیلی دوسش دارم.واقعا خشن بود!

نميگم نميتونه دارك و خشن باشه
ولي لامصب به بتمن بيشتر مياد اين جور داستان ها
نقل قول کردن
gotham knight
+2 #127 gotham knight 1394-03-30 18:00
#132 بله خوندمش ( البته فقط یک بار ) سوپرمن یه کمیک دیگه هم داشت به اسم سرآغاز پنهان
خیلی ها هاش رو بخاطر این دوست دارن که بتمن تو اون با انواع و اقسام دشمناش برخورد میکنه
بازگشت شوالیه هم خوب بود خب ولی همینی که شما میگی زیادی روش مانور دادن
مردی که میخندد هم جالب بود برام
جوکر یه کمکی دیگه گرافیک نول داشت اون هم بدک نبود
اسکات اسنایدر هم بتمن جالبی رو مینویسه
بتمنش یه جور خاصیه نقطه ضعف داره ولی شکست ناپذیره
کلا این اسنایدر و کاپولو خیلی داستانای خوبی رو خلق میکنن
من عاشق محفل جغد ها و مرگ خاندان شدم
اند گیم نسبت به این ها ضعیف بود ولی خیلی خوب تموم شد
از شماره 41 به بعد هم که گوردون بتمن شده میتونه جالب باشه
یه تنوع خوبی میده به داستانا
نقل قول کردن
Agent spidey
+2 #128 Agent spidey 1394-03-30 18:05
آقای ترابی آخر نفهمیدم فرق بین ویلین و ضد قهرمان چیه ؟ مثال میدونم ولی از لحاظ شخصیتی نه
نقل قول کردن
mtm
+1 #129 mtm 1394-03-30 18:12
به نقل از Agent spidey:
آقای ترابی آخر نفهمیدم فرق بین ویلین و ضد قهرمان چیه ؟ مثال میدونم ولی از لحاظ شخصیتی نه


ضد قهرمان يه جورايي خاكستريه
يعني لين خباث و خوبي حركت ميكنه

ولي ويلن خبيثه
نقل قول کردن
Agent spidey
+2 #130 Agent spidey 1394-03-30 18:14
ممنونم :-) ما هم ضد قهرمان داریم اونا هم ضد قهرمان دارن
ایران. میکائیل :-x
آمریکا. پانیشر 8)
نقل قول کردن
mtm
+2 #131 mtm 1394-03-30 18:15
خوب اونايي كه شماره 6 new avengers رو خوندن حتما متوجه شدن كه داستان جاي هيجان انگيزي تموم ميشه
يكي تو شيلد هست كه داشته تو سرزمين وحشي ها كارهاي غير قانوني انجام ميداده و از ابرشروران هم داشته به طور مخفيانه استفاده ميكرده

اين فرد در پايان شمراه 6 داره به بلك ويدو جديد ميگه كه ميخواد براي انتقام اماده اش كنه

ادامه اين داستان در يك arc ديگه كميك new avengers منتشر شد
من خودم يادم نيست ولي كي ميتونه سرچ كنه و دقيق بگه تو كدوم شماره ها اين داستان به سرانجام ميرسه؟
نقل قول کردن
rambod DR
+2 #132 rambod DR 1394-03-31 13:15
سلام خدمت شما اعزای سایت و اقای ترابی من تازه عضو
عضو این سایت شدم خوب یه نقد هم همین اول کار میکنم
ترجمه که طبق معمول عالی بود روان بود همچنین دقیق بود
ادیت هم که بدون هیچ مشکلی عالی بود
:lol: اما درباره داستان خیلی عالی بود آدم رو باخودش همراه میکرد وخیلی خوب جا های حساس رو از جا های کم اهمیت تر جدا میکرد از جهت طراحیش یه نکته دیگه اینکه داستانش زیاد عمیق نبود که از نظر من نکته مثبتی است
با تشکر از زحمات شما و کسانی که در ترجمه و ادیت زحمت کشیدند
نقل قول کردن
zse
+2 #133 zse 1394-04-02 12:48
درود خدمت اعضای سایت و آقای ترابی
ببخشید یه کم دیر شد
ادامه ی این کمیک تو این آرک چاپ.شده:
New Avengers: Most Wanted Files
نقل قول کردن
mirabilis
+1 #134 mirabilis 1394-06-26 15:33
واقعا حیف همچین کمیکی نیست هیچکس نقدش نمیکنه ؟ چرا هیچ نقدی از شماره ی شیش وجود نداره ؟
واقعا جای تاسفه ... .
نقد شماره ی 6 کمیک new avengers :
توی این شماره ، شاهد اون هستیم که گروهی مخفی از شیلد ، در حال استخراج وایبرانیوم و همینطور حمله به گروه نیو اونجرزه و ادامه ی ماجرا .
میشه گفت از نکات مثبت این کمیک دیالوگ های مناسبه که با اینکه طولانی و زیاده ولی خسته کننده نیست ، صحنات و پانل های دارای اکشن ، که به مقدار کافیه و حتی بیشتر از نیاز و پیشروی نسبتا خوب داستانیه ، هر چند که میشد بهتر باشه و البته استادی برایان در خاتمه ای بسیار مشتاق کننده که خواننده رو مایل میکنه هر چی بیشتر در مورد ادامه بدونه .
البته شخصیت ولورین هم جالبه ، اینکه به هر قیمتی شده ، مشکل رو حل کنه و اغلبا برای حل مشکل ، صورت مسئله رو پاک میکنه که خیلی راحت تره و البته کسی که به قول تونی ، نیازه تا کارهایی که اونا نمیتونن انجام بدن رو ، به انجام برسونه !!
شوخی هایی هم که تو کمیک هست ، خیلی خوبه ولی باید قبول کرد ، توی کمیک ، به همه ی کاراکترها ، به قدر کافی پرداخته نمیشه ، لوک کیج اون وسط میچرخه فقط و اضافست ، هر طوری حساب کنید اضافست ، هیچ فایده ای نداره ، پیتر کمتر دیده میشه و البته کش اومدن هایی که هیچ احتیاجی بهشون نیست .
ولی در کل ، پایان آنچنان بدی هم برای این آرک نبود .
شاید اگه برایان به جای اینکه بیشتر پانل های ابتدایی رو به راه اندازی سیستم مغناطیسی و دفاعی زره تونی اختصاص بده ، در خدمت روایت خود داستان میگرفت ، پایانی شگفت آور تر و منسجم تری رو میدیدیم .در هر حال نمره ی 7 از ده با ارفاق ، برای این کمیک ، مناسبه .
نقل قول کردن
farhood spidey
#135 farhood spidey 1394-06-26 19:17
راستی اون زنه که تو اخرین صفحه از شماره ششم بود کی بود ...... ایا بلنا بود یا بلک ویدو؟
نقل قول کردن
Si@Vash
#136 Si@Vash 1394-06-27 11:40
عاقا این کاور شماره 5 به نظر من بهترین کاور از وولورینه :lol:
نقل قول کردن
مهرداد کلامی‎
#137 مهرداد کلامی‎ 1395-04-27 14:29
آقا من این کمیک روخیلی وقت پیش خوندم ولی قسمت شش قسمت آخرنیست میشه بدونم چرادیگه بقیه قسمت هاش ترجمه نشدآخه آخرکمیک قسمت شش نوشته بود پایان!در صورتی که من قسمت هفتش رو انگلیسی دانلودکردم. :-| :-|
نقل قول کردن
mokhtar
#138 mokhtar 1395-04-27 14:39
به نقل از ژنرال:
آقا من این کمیک روخیلی وقت پیش خوندم ولی قسمت شش قسمت آخرنیست میشه بدونم چرادیگه بقیه قسمت هاش ترجمه نشدآخه آخرکمیک قسمت شش نوشته بود پایان!در صورتی که من قسمت هفتش رو انگلیسی دانلودکردم. :-| :-|

از اولش قرار بود فقط آرك اولش ترجمه بشه
ارك اولش هم كه كلا 6 قسمته
ضمن اينكه همون ارك اولش از همه بهتره
به علاوه ، كل سري بالاي 70 قسمته. پس واقعا نميشد همه رو ترجمه كرد
پس همون ارك اول ترچمه شد كه استاد تو اين مقاله اون رو به عنوان يكي از 10 داستان برتر اونجرز هم معرفي كرده :
spidey.ir/.../...
نقل قول کردن
نینجای یخی
#139 نینجای یخی 1402-07-15 08:44
به نام خدا
نقد قسمت اول کمیک انتقام جویان جدید (new avengers )

خب ، من خیلی از نقد نوشتن سر در نمیارم ، ولی خجالت کشیدم همینجوری کمیک رو بخونم و برم . پس ، نقد من رو اگه حال داشتید بخوانید و بازم اگه حال داشتید نظرتونو بگید . اگه حالم نداشتید ، که هیچی . حالا بریم سراغ نقد .
ما در این کمیک میبینیم یه ادمی که تو سایه هستش ، داره با الکترو صحبت میکنه و ظاهراً استخدامش کرده تا یه ماموریتی رو انجام بده . بعد هم میبینیم لوک کیج و مت مورداک و فاگی ، اومدن زندان رایکر. و انگار مت مورداک به امنیت زندان شک داره . بعد برق ها میره . و مرد عنکبوتی همون موقع سریع خودشو میرسونه بعدم کاپیتان امریکا رو اونجا میبینه . الکترو هم شرور ها رو ازاد کرده و انگاری که میخواد ازشون کمک بگیره . چرا ؟ نمیدونم . اخر کمیک هم سنتری که زنشو کشته لخت نشسته تو سلول .

نمره به ترجمه : ۱۰
نمره به ادیت : ۹
نمره به داستان : ۸
نمره به طراحی : ۱۰
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

کمیک هویت آزبورن

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

 

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

14

18

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

38

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

21

30

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

008

009

39

24

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

48

37