10 کاری که مارول میتواند انجام دهد تا "مردعنکبوتی 4" از "راهی به خانه نیست" بزرگتر شود!

10-کاری-که-مارول-میتواند-انجام-دهد-تا-مردعنکبوتی-4-از-راهی-به-خانه-نیست-بزرگتر-شود

"اسپایدرمن: راهی به خانه نیست" اونقدر عظیم بود که "مردعنکبوتی 4" به سختی میتونه باهاش رقابت کنه ولی در این مقاله میخواهیم 10 روشی را معرفی کنیم که مارول باهاشون میتونه قسمت چهارم رو حتی بزرگتر کنه!

مقدمه: تام هالند بازیگر مردعنکبوتی در MCU چندی پیش اعلام کرد که فقط به یک شرط حاضره در "اسپایدرمن 4" بازی کنه و اونم اینه که اونقدر قوی و بزرگ باشه که بتونه با قسمت سوم ("راهی به خانه نیست") رقابت کنه! (خبرش رو اینجا تو کانال تلگرامی سایت گذاشتیم) و من در این مقاله میخواهم به مارول استودیوز و کوین فایگی نشون بدم که با این 10 کار میتونه فیلمی بسازه که حتی بزرگتر و مهیج تر از قسمت سوم باشه!

 

10- حضور ددپول

ددپول در مردعنکبوتی 4

مدتهاست که سایت های مختلف خارجی خبر میدن که احتمال داره مارول بخواد در چهارمین فیلم اختصاصی اسپایدرمن در mcu یعنی در ادامه "اسپایدرمن: راهی به خانه نیست" از  شخصیت محبوب ددپول استفاده کنه!!! این خبر غافلگیر کننده است ولی امکانش وجود داره چون اولا قبلا در دنیای کمیک بارها شاهد تیم آپ بین این دو شخصیت بوده ایم و دوما اینکه سونی قطعا از حضور ددپول در فیلم اسپایدرمن استقبال میکنه و اصلا شاید خودش این پیشنهاد رو به مارول داده باشه! الان فیلم "ددپول 3" با حضور هیوجکمن در نقش ولورین در دست ساخت قرار داره و میگن قراره یک ماجراجویی تمام عیار مولتی ورسی باشه و بنابراین هیچ بعید نیست که این شخصیت را در قسمت چهارم اسپایدی هم ببینیم و اگر اینطور بشه قطعا قسمت چهارم حسابی میترکونه! پس از حضور مرد آهنی و دکتر استرنج در قسمت های قبلی به نظر منطقی میاد که نوع متفاوتی از یک قهرمان مارول را در قسمت چهارم مشاهده کنیم ...

 

9- حضور مایلز مورالز

مایلز مورالز - mcu

شکی نیست که الان مایلز مورالز به شخصیت محبوب و پولساز تبدیل شده است. او علاوه بر اینکه شخصیت اصلی انیمیشن تحسین شده "در میان دنیای عنکبوتی" است که هم اکنون با قدرت تمام در حال یکه تازی در اکران جهانی خود است، بلکه به زودی در بازی "مردعنکبوتی 2" سونی هم به عنوان یک شخصیت اصلی ظاهر میشود. پس حضور او در قسمت چهارم و به صورت لایو اکشن میتواند یک رخداد بسیار ویژه تلقی شود. ضمن اینکه برخی منابع میگویند او قراره در همان مجتمع آپارتمانی ساکن باشد که پیتر در انتهای "راهی به خانه نیست" به آن نقل مکان کرد. حتی اینجا در کانال تلگرامی اسپایدی ویدئویی را منتشر کردیم که در دوبله نسخه پرتغالی "راهی به خانه نیست" به وضوح به مایلز و خانواده اش در سکانس نهایی اشاره میشود!

 

8- حضور شخصیت های دنیای فیلم های سونی (Spider-Verse)

موربیوس - ونوم - اسپایدرمن 4

درسته که فیلم های "ونوم" و "موربیوس" تا اینجا چنگی به دل نزده اند ولی حضور این شخصیت ها در "مردعنکبوتی 4" میتونه جالب و مهیج باشه. البته تا به حال که اثری از مردعنکبوتی در فیلم های سونی ورس نبوده. یعنی علیرغم چندین اشاره مستقیم و غیر مستقیم هیچ مردعنکبوتی در فیلم های "موربیوس" یا "ونوم" حضور نداشته. ولی اجازه بدهید صحنه های پس از تیتراژ فیلم "موربیوس" را با هم مرور کنیم: در اولین صحنه پس از تیتراژ، نمایی از شکسته شدن آسمان را می‌بینیم که به وضوح از جلوه های بصری فیلم اسپایدرمن نو وی هوم گرفته شده‌اند. سپس آدریان تومز با بازی مایکل کیتون درون یک سلول زندانی شده و در یک بیانیه خبری شاهد هستیم که یک جلسه فوری برای آزادی تومز تشکیل میشود. تومز که آخرین بار او را در مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه دیده بودیم، از MCU به جهان موربیوس و ونوم منتقل شده. از آنجا که تومز در این دنیا جنایتی مرتکب نشده، او از زندان آزاد میشود. در صحنه پس از تیتراژ دوم، تومز در حالیکه لباس والچر را به تن کرده، به دیدار مایکل موربیوس میرود. والچر میگوید که نمی‌داند چگونه وارد این دنیا شده اما مطمئن است که این به نوعی به مرد عنکبوتی ربط دارد. بعد از آن، والچر از موربیوس میخواهد که به عنوان یک تیم با یکدیگر کار کنند تا بتوانند بر اسپایدرمن غلبه کنند.

پس این یعنی اکنون موربیوس از مردعنکبوتی تام هالند خبر داره و او را یک تهدید میدونه. از طرفی دیگر، ونوم تام هاردی هم در MCU حضور داشته (صحنه پس از تیتراژ "راهی به خانه نیست"). پس او هم با مردعنکبوتی آشناست. این یعنی زمینه برای این کراس اور فراهم است! از سوی دیگر، در انتهای "راهی به خانه نیست" دیدیم که یک سری شخصیت ها داشتن به MCU وارد میشدن که یکی از آنها کریون شکارچی بود و این میتونه پای این شخصیت را نیز که فیلمش ساخته شده به MCU باز کنه.

 

7- حضور یک خبیث خفن و مولتی ورس مثل مورلان!

مورلان - مردعنکبوتی 4

یک فرضیه وجود داره مبنی بر اینکه تنها اون واریانت هایی از مردعنکبوتی باقی موندن که در فیلم "اسپایدرمن: راهی به خانه نیست" دیدیم. یعنی پیتر 1 و 2 و 3 (پیتر تام هالند، توبی مگوآیر و اندرو گارفیلد). چرا؟ چون بقیه آنها کشته شده اند! چرا؟ چون یک خبیث خفن به نام مورلان (که اینجا به طور کامل معرفی شده است) با سفر به دنیاهای مختلف آنها را به قتل رسانده است! چرا همچین فرضیه ای مطرح شده؟ چون آمریکا چاوز در فیلم "دکتر استرنج 2" از مردعنکبوتی اطلاعی نداشت در حالی که خودش گفت به 70 دنیای مختلف سفر کرده! پس اگه مورلان که یکی از خفن ترین و قوی ترین دشمنان مردعنکبوتیه در قسمت چهارم حضور پیدا کنه میتونه باعث بشه شاید از قسمت قبل هم جذاب تر بشه و شاهد یک اقتباس درست درمون از رویداد کمیک بوکی "دنیای عنکبوتی" باشیم.

 

6- تیم آپ با قهرمانان سطح خیابانی مارول (Street-Level Heroes)

دردویل - مردعنکبوتی 4

استودیوی مارول اخیراً شروع به راه‌اندازی داستان هایی با محوریت جنایات خیابانی کرده است تا آینده‌ای بزرگتری در MCU داشته باشن، به همین منظور مارول شاید در "راهی به خانه نیست" بار دیگر قهرمان سریال دردویل یعنی چارلی کاکس را معرفی کرد و البته سریال هاکای نیز بازگشت کینگ‌پین با بازی وینسنت وینسنت دن آفریو را به نمایش گذاشت. با این اوصاف اکنون که تام هالند شروعی کاملاً تازه در زندگی عاری از فناوری پیشرفته استارک دارد، شاید زمان آن رسیده است که کاملا به ریشه‌های مرد عنکبوتی در کمیک بازگردد. با توجه به قرارداد سونی و مارول استودیو، هر فیلم اخیر مرد عنکبوتی یک قهرمان بزرگ دیگر از جمله مرد آهنی، نیک فیوری و دکتر استرنج را به نمایش گذاشته است. با این حال، با رفتن به سه گانه دوم، مت مورداک ممکن است یک نامزد ایده آل برای کمک به پیتر پارکر برای مواجه شدن با یک تهدید در سطح خیابان باشد. اگرچه وکیل نابینا هیچ خاطره‌ای از مرد عنکبوتی بودن پیتر پارکر نخواهد داشت، اما ممکن است این بار به شکلی قهرمانانه دوباره به هم برسند. با توجه به اینکه کینگ پین اخیراً در هاکای دوباره معرفی شده است، این رئیس مافیای نیویورک به دلیل سابقه طولانی خود در دشمنی با Spider-Man و Daredevil در دنیای کمیک می‌تواند تأثیری مستقیم در فیلم‌های بعدی داشته باشد. اگر چنین باشد قطعا هواداران بسیار از "مردعنکبوتی 4" استقبال خواهند کرد زیرا یکی از شکایت های آنان این بود که سه گانه نخست اسپایدرمن در MCU  بیش از حد روی ماجراجویی های بزرگ و حماسی تمرکز کرده و حالا وقتشه مارول و سونی متمرکز بشوند روی "سطح خیابان های نیویورک"؛ جایی که مرد عنکبوتی بیش از هر جای دیگری به آن تعلق دارد.

 

5- معرفی "دنیای عنکبوتی" مولتی ورس تام هالند

کلا داستان های مولتی ورسی در سالهای اخیر در هالیوود بسیار مورد توجه واقع شده اند. پس از شاهکاری به نام "راهی به خانه نیست" و سپس "دکتر استرنج 2" و دیگر آثار و سریال های مارول که به این ایده پرداخته اند به نظر میرسد مخاطبین در سرتاسر جهان شیفته ی این جور داستان ها هستند. و از یاد نبریم که فیلم بیش از حد گُنده شده "همه چیز، همه جا به یک باره" که جوایز اسکار را درو کرد، کاملا درباره مولتی ورس و چند جهانی بود. البته امسال فیلم "فلش" حسابی گند زد و نتونست توقعات را برآورده کنه ولی در عین "اسپایدرمن: در میان دنیای عنکبوتی" نشان داد که اگر اثری با فیلمنامه خوب ساخت، تماشاچیان همچنان از آثار مولتی ورسی استقبال میکنند. پس جالب میشه داستان "مردعنکبوتی 4" هم ربط پیدا کنه به دنیای عنکبوتی و شاهد تعامل تام هالند با نسخه های لایو اکشن مایلز مورالز، گوئن عنکبوتی، جسیکا درو، میگل اهارا، مردعنکبوتی هندی، اسپایدر پانک، خوک عنکبوتی و ... باشیم، نه؟!

 

4- شکل گیری گروه "شش خبیث" و مبارزه با مردعنکبوتی تام هالند

ادرین تومز - والچر

مدت هاست که مدیران سونی قصد دارند که فیلمی از گروه شش خبیث بسازند. از همان زمان "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2" شایعاتی درمورد فیلمی با حضور شش تا از دشمنان اسپایدرمن وجود داشت که هرگز محقق نشد. اما در حال حاضر به نظر میرسد که سونی میخواهد هرطور که شده این گروه را تشکیل بدهد. احتمالا سونی میخواهد که از والچر به عنوان کاراکتری نیک فیوری‌گونه برای جمع آوری اعضا و تشکیل این گروه استفاده کند. شخصیت های مختلفی ممکن است که در کنار والچر به این گروه ملحق شوند که از میان آنها میتوان موربیوس، ونوم و کریون شکارچی را نام برد. دنیل اسپینوزا (Daniel Espinosa)، کارگردان فیلم موربیوس، در رابطه با تشکیل گروه شش خبیث گفته که به نظر میرسد این یک "شروع" است! پس اگر این گروه معروف سرانجام در "اسپایدرمن 4" شکل بگیرد و با پیتر پارکر تام هالند مبارزه کند میتوان مطمئن بود که با اثری حتی بزرگتر از قسمت سوم رو به رو خواهیم بود!

 

3- بازگشت مجدد پیتر پارکر توبی مگوآیر و اندرو گارفیلد

اسپایدرمن 4 اندرو تام

یکی از شوکه کننده ترین لحظات سال 2021 وقتی رقم خورد که اندرو گارفیلد پس از بارها تکذیب در مصاحبه ها سرانجام در "راهی به خانه نیست" ظاهر شد. درسته در پایان فیلم به دنیای خودش بازگشت ولی دلیلی نداره که نتونه برگرده و شاید اصلا مجبور باشه که برگرده! چون ونوم هم به دنیای خودش بازگشت ولی تکه ای از سیمبیوت را در آنجا بر جای گذاشت. پس اگر گارفیلد و ونوم در یک دنیا باشند پس احتمال داره که او به دنبال یافتن تکه های سیمبیوت بار دیگر به MCU برگرده و این میتونه در قسمت چهارم سری فیلم های مرد عنکبوتیِ تام هالند رخ بده. حتما میدانید که چندی پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه سونی و مارول استودیوز یک سه گانه جدید با حضور مرد عنکبوتیِ تام هالند پس از وقایع فیلم "راهی به خانه نیست" میسازند (خبرش اینجاست). ضمنا "مردعنکبوتی 4" میتونه زمینه خوبی باشه برای حضور مرد عنکبوتیِ توبی مگوآیر زیرا او در "راهی به خانه نیست" مثل یک مرشد عاقل برایش عمل کرد و نگذاشت گرین گابلین رو بکشه. پس میتونه دوباره وارد داستان بشه و بهش کمک کنه یا نصیحتی بهش ارائه بده. مخصوصا الان که تام بسیار تنها و بی یاور شده است.

 

2- چسبیدن سیمبیوت ونوم به پیتر پارکر

باقی ماندن سیمبیوت ونوم

در نهایت در صحنه پس از تیتراژ "راهی به خانه نیست" شاهد بودیم که چطور ادی و سیمبیوت پس از ساعاتی حضور در MCU و کسب یک سری اطلاعات درباره این دنیا و بدون هیچ تعاملی با مرد عنکبوتی به دنیای خودش برگشتند ولی در انتها یک تکه از سیمبیوت فضایی اش را در آن دنیا باقی گذاشت. این میتونه نشانه ای باشه از احتمال اقتباس داستان "حماسه لباس بیگانه" که در آن مرد عنکبوتی برای اولین بار با لباس سیمبیوتی در فضا آشنا شد و آن را برتن کرد و سپس با خودش به زمین آورد و پس از مدتی متوجه شد که روی ذهنش تاثیر بدی میگذارد. پس خودش را از آن جدا کرد و ... (برای آشنایی بیشتر با این داستان، این مقاله را بخوانید). پس احتمالش هست که در فیلم بعدی مرد عنکبوتی در MCU چنین داستانی اقتباس شود و اگه اینطور بشه خیلی مهیج میشه و پای ونوم هم وسط میاد (حالا چه ونوم اختصاصی برای MCU یا ونوم تام هاردی!).

 

1- حضور چهار شگفت انگیز

حضور چهار شگفت انگیز در قسمت چهارم

رابطه بین مرد عنكبوتی و چهار شگفت انگیز بسیار قدیمی است و نوعی صمیمیت خاص بین آنها موج میزند. در ضمن همانطور كه میدانید رفاقت مرد عنكبوتی و جانی استورم /هیومن تورچ (Human Torch) آنقدر عمیق و جالب است كه داستان های فوق العاده ای درباره آنها نوشته شده (مثل این داستان). در این مقاله هم به 10 داستان برتر با حضور مرد عنكبوتی و اعضای چهار شگفت انگیز پرداخته بودیم. و البته ناگفته پیداست که ریبوت فیلم "چهار شگفت‌انگیز" (Fantastic four)  که به خاصه موردانتظار عاشقان و خوره های دنیای مارول کامیکس است در دست ساخت مارول استودیوز قرار دارد و کارگردان آن نیز انتخاب شده است. پس چرا شاهد حضور چهار شگفت انگیز در "مردعنکبوتی 4" نباشیم؟ مطمئن باشید اگر این اتفاق بیفتد و تنها شاهد حضور پیتر و جانی در کنار یکدیگر باشیم که با هم طبق معمول شوخی میکنند یا تیم آپ، سالن های سینما منفجر خواهند شد! ضمن اینکه میشه سیمبیوت ونوم را هم به آنها ربط داد زیرا در دنیای کمیک وقتی پیتر متوجه شد سیمبیوت یک موجود زنده است آن را برای بررسی نزد چهار شگفت انگیز برد ... (این مقاله را بخوانید).

 

خب نظر شما چیست؟ به نظر شما مارول و سونی چطور میتوانند از "مردعنکبوتی 4" اثری بسازند که "راهی به خانه نیست" را بذاره جیب بغل؟!

 

 مهدی ترابی مهربانی

   All rights reserved © Spidey.ir 2023

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

نخستین جزئیات داستانی شایع شده از فیلم اختصاصی "چهار شگفت‌انگیز"  ، "انتقام جویان 5 " و "انتقام جویان 6"!!!

خبرها و شایعات جدید از فیلم "مردعنکبوتی 4"

هر آنچه که درباره "مرد عنکبوتی 4" می‌دانیم

10 چیزی که باید در مرد عنکبوتی 4، 5 و 6 ببینیم!

10 فیلم و سریالی که مرد عنکبوتی اندرو گارفیلد ممکنه دفعه بعد در آن حضور داشته باشه!

مقالات مربوط به فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست"

10 فیلم و سریالی که مرد عنکبوتی توبی مگوآیر ممکنه دفعه بعد در آن حضور داشته باشه!

خبر داغ! سه گانهٔ بعدی اسپایدرمن در دستور ساخت سونی بوده و در دنیای سینمایی مارول قرار خواهد داشت!

10 داستان کمیک بوکی که میتوانند دستمایه قسمت های بعدی "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" قرار بگیرند

10 موضوعی که ممکن است پس از "راهی به خانه نیست" در فیلم های آینده مرد عنکبوتی به کار گرفته شوند

10 داستان برتر مرد عنكبوتی و چهار شگفت انگیز

7 سوال و حفره داستانی درباره صحنه های پس از تیتراژ فیلم "موربیوس"

10 چیزی که طرفداران دوست دارند در سه گانه بعدی مرد عنکبوتی در MCU ببینند

معرفی 10 داستان برتر مرد عنکبوتی برای کسانی که از فیلم "راهی به خانه نیست" خوششان آمده است!

پاسخ به 10 سئوال درباره حفره های داستانی در فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست"

10 سوالی که پس از دیدن "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" برایمان پیش آمد

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Spider-ham
#1 Spider-ham 1402-04-10 22:31
والا بیشتر این موارد به نظرم باید به نظر میان :-? البته امیدوارم موارد ۲ ، ۶ و ۹ رو در سه گانه ی بعدی ببینیم.
نقل قول کردن
advanced spidey
#2 advanced spidey 1402-04-10 22:43
ما الان به یه مجسمه ساز نیاز داریممممممممممم :cry: :cry:
عمو کجایی که دلم خیلی برات تنگ شده! :sad:
نقل قول کردن
D.D
#3 D.D 1402-04-10 22:52
مقاله عالی بود جناب ترابی عزیز .
اگه این اتفاقات بیفته که واقعا عالی میشه مخصوصا چسبیدن سیمبیوت به تام هالند
بازم تشکر.
نقل قول کردن
Spider-ham
#4 Spider-ham 1402-04-10 22:58
به نقل از Spider-ham:
والا بیشتر این موارد به نظرم باید به نظر میان :-? البته امیدوارم موارد ۲ ، ۶ و ۹ رو در سه گانه ی بعدی ببینیم.

منظورم بعید بود :-*
نقل قول کردن
بارمان بزرگی
+1 #5 بارمان بزرگی 1402-04-10 23:15
سلام.ممنون از استاد ترابی و سایت اسپایدی و این نشون میده اسپایدر من تو این سایت حرف اول رو میزنه.
با این حال خیلی باید تلاش کنه تا بتونه دل من یا هوادارای دیگه رو بدست بیاره چون اثر قبلی،قلب منو هدف گرفت و تهش یه رضایتی رو بهم داد که هیچ وقت نداشتم.با این حال:
۱۰.قطعا اگه اتفاق بیفته خیلی خوب میشه(ضمن اینکه مشتاقانه منتظرم تا تیم اپ هیو جکمن و تام هالند رو ببینم.
۹.احتمال موفقیت به شدت بالاست
۸.بهشون رو نزنیم بهتره.با اینحال MCUنشون داده از گند ترین کاراکتر ها شاهکار ساخته.
۷.بی صبرانه منتظرم تا مورلان رو روی پرده نقره ای ببینم چون جزو خبیث های Favorite من بوده و هست.
۶.همین الان دارن انجام میدن پس باید صبر کرد.ولی احتمال موفقیت به نسبت بالاست.
۵.احتمال موفقیت خیلیییییییی بالاست چون سری فیلم های مایلز تا الان موفق ترین بودن(البته از نظر منتقدان متاکریتیک).
۴.قطعا موفقیت امیز میشه.فقط بهتره از SSU استفاده بشه چون نشون دادن پیشینه شش تا خبیث تو یه فیلم ریسک به شدت بدیه.
۳.بی صبرانه منتظر دیدن تیم اپ دوباره اونها هستم اما دیگه کم کم دارن کلیشه ای میشن و اون محبوبیت اولی که تو شاهکار راهی به خانه نیست بود قطعا نمیشه.
۲.واقعا با این ایده حال میکنم.چون سمبیوت جزو خبیث های Favorite من بوده ‌‌و تو سینما به لجن کشیده شده.
۱.یه موضوع کاملا تازه که احتمال موفقیت اون از بقیه خیلی بیشتره.ضمن اینکه پیشینه این دو کاراکتر(بهتره بگیم این کاراکتر و انها)در کمیک خیلی زیاده.
بازم اگر کسی از دوستان موافق یا مخالف بود اعلام کنه.ممنونم
نقل قول کردن
AMERETAT
#6 AMERETAT 1402-04-11 08:25
من یه تئوری دارم
تو فیلم اونجرز اندگیم اسکات لانگ با اینکه در دنیای واقعی به مدت پنج سال غایب بود ولی به نظر خودش در جهان کوانتوم فقط پنج ساعت گذشته بوده، خب این نشون میده که گذر زمان تو جهان کوانتوم متفاوته و هر یک ساعت ممکنه یک سال بگذره
حالا توی فیلم ant-man and the wasp quantumania دیدیم که اونا برای مدت نامعلومی تو جهان کوانتوم گیر افتادن حتی در خود جهان کوانتوم هم معلوم نیست چند ساعت یا روز اونجا بودن
پس میشه نتیجه گرفت وقتی که برگشتن چندین و چند سال در mcu اسکیپ شده باشه؟
انقد زمان گذشته باشه که پیتر پارکر دیگه نوجوون نباشه و بالغ باشه، انقدری که تی چالا‌ی کودک یه مقدار بزرگ شده باشه و...؟ اگر اینجوری باشه ما دوران نوجوانی پیتر پارکر رو شاید اسکیپ کنیم و دیگه یه پیتر پارکر بالغ در mcu ببینیم که به نظر من جالبه
ممنون به خاطر مقاله‌ی جذابتون
اسپم:کسی میدونه چجوری عکس پروفایل بذارم؟
نقل قول کردن
mtm
#7 mtm 1402-04-11 08:31
به نقل از AMERETAT:

اسپم:کسی میدونه چجوری عکس پروفایل بذارم؟

باید عضو سایت بشی. برای این کار ایمیل بزن و درخواست عضویت کن
نقل قول کردن
اسپانیا
#8 اسپانیا 1402-04-11 09:13
بهترین چیز برای من تو این فیلم حضور نورمن آزبورن مختص این دنیا و شروع دشمنیش با پیتره.
امیدوارم اینطور بشه...
نقل قول کردن
محمد داودی
#9 محمد داودی 1402-04-11 10:29
با سلام و عرض ادب!
کیتی پراید،بابی دریک و آنجلیکا جونز رو یادتون رفت.
نقل قول کردن
امیر فولادوند
#10 امیر فولادوند 1402-04-11 10:31
به نقل از محمد داودی:
با سلام و عرض ادب!
کیتی پراید،بابی دریک و آنجلیکا جونز رو یادتون رفت.

سلام و عرض ادب
یعنی بنظرت اینا بیان از قسمت قبلی بزرگتر میشه؟!
نقل قول کردن
محمد داودی
#11 محمد داودی 1402-04-11 11:32
به نقل از امیر فولادوند:
به نقل از محمد داودی:
با سلام و عرض ادب!
کیتی پراید،بابی دریک و آنجلیکا جونز رو یادتون رفت.

سلام و عرض ادب
یعنی بنظرت اینا بیان از قسمت قبلی بزرگتر میشه؟!


بله آقای فولادوند اگر این‌ها بیان خیلی از قسمت های قبلی بهتر می شوند.
من که خیلی دوست پیتر رو در حال رابطه با کیتی پراید و مردعنکبوتی و دوستان شگفت انگیز رو در حال مبارزه با خلاف کار ها ببینم.
اصلاً می دونستید تا پیش از هری و رون و هرمایونی،گولدن تریو Golden Trio لقب پیتر پارکر و آنجلیکا جونز و بابی دریک بود.
نقل قول کردن
10Aria
-1 #12 10Aria 1402-04-11 15:31
چرا به no way home که اینهمه مشکل داشت میگین شاهکار؟ چون سه تا اسپایدرمن توش بودن دلیل نمیشه شاهکار باشه
نقل قول کردن
Nimayder
-1 #13 Nimayder 1402-04-11 16:06
عالی بود! یه جایی توی صحبتت گفتی فیلم “فلش” حسابی گند زده. چرا اینطور فکر میکنی؟ بنظر من فیلم جالبی بود و بازی بازیگرانش هم خوب بود.
نقل قول کردن
ArmanSpidery
#14 ArmanSpidery 1402-04-11 17:27
سلام و عرض وقت بخیر
بنده بیشتر از هر چیز برای حضور احتمالی ددپول و ونوم هیجان زده هستم و امیدوارم بالاخره این دو رو در کنار مرد عنکبوتی هم ببینیم تا به کمیک برگردند و فقط برام سواله ددپول با درجه سنی R رو چطور میخوان کنار مرد عنکبوتی بچه مثبت :P میخوان قرار بدن و البته کل کل ددپول وراج با ونوم هم میتونه بامزه و جالب باشه چون خود سیمبیوت ونوم هم نسبتا حراف و پرچونه است و البته ددپول هم به شوخی لجن سیاه صداش میکنه :D ( مادر بنده که هر موقع ونوم رو میبینه حالش بد میشه ) اگر جناب مگوایر و گارفیلد هم در فیلم باشند که نور علی نوره
به هر حال امیدوارم مثل فیلم راهی به خانه نیست خوب و سرحال از آب در بیاد و ایندفعه بیشتر هم مورد توجه منتقدین قرار بگیره
راستی به نظرتون حضور جناب توبی مگوایر و اندرو گارفیلد در فیلم قبل به اندازه بود یا دوست داشتید بیشتر یا کمتر باشه ؟
نقل قول کردن
mtm
#15 mtm 1402-04-11 17:57
به نقل از Nimayder:
عالی بود! یه جایی توی صحبتت گفتی فیلم “فلش” حسابی گند زده. چرا اینطور فکر میکنی؟ بنظر من فیلم جالبی بود و بازی بازیگرانش هم خوب بود.

فلش انصافا از شزم 2 و بلک ادام و ... بهتر بود ولی گند نزد؟! فروشش اونقدر نیست که بودجه خودش رو در بیاره . منتقدین هم که نمرات خوبی بهش ندادن. جلوه های ویژه در حد و اندازه های بازی های ps2 ، داستان آشفته و شلخته و بازی واقعا بد ازرا میلر در نقش میلر. به قول اون بابا "اصلا برای چی این فیلم ساخته شد و دقیقا چی رو ریبوت کرد؟"
و من کلا با بخش فینال فیلم مشکل داشتم. یعنی چی که دوبار رفتن عقب به زمان و کشککی شکست خوردن و تسلیم؟!
من فقط از صحنه احساسی خداحافظی بری و مادرش تو پایان فیلم خوشم اومد
و واقعا افسوس خوردم که این همه پتانسیل به هدر رفت. شخصیت ها واقعا بدون هیچ توضیح یا شرح و بسط شخصیتی وارد شدند. مثل سوپرگرل که هیچی از انگیزه هاش نفهمیدیم و درست معلوم نشد که چی شد با قهرمانا شد
بنظرم برو انیمیشن فلش پونت پارادوکس رو تماشا کن که صد برابر بهتره\
و ایکاش بتمن مایکل کیتون که بتمن محبوب نسل ماست رو استفاده نمیکردن و اون خاطرات خوش ما رو خراب نمیکردن
نقل قول کردن
mtm
#16 mtm 1402-04-11 18:04
به نقل از 10Aria:
چرا به no way home که اینهمه مشکل داشت میگین شاهکار؟ چون سه تا اسپایدرمن توش بودن دلیل نمیشه شاهکار باشه

ده ها دلیل وجود داره برای شاهکار بودن این فیلم و اگه شما فکر میکنی یا فکر میکنی که ما فکر میکنیم فقط به خاطر اینکه سه تا اسپایدرمن توشه پس شاهکاره، نتیجه میگیرم یا خیلی سنت کمه یا خیلی بی تجربه و ناپخته هستی
این فیلم شاهکاره چون سه تا اسپایدرمن داره و هر سه دقیقا به جا و با هدف و هوشمندانه داستان رو جلو میبرن و حضورشون زائد نیست
شاهکاره چون تعامل شخصیت ها برامون ملموسه و به ذات شخصیت ها وفادارن
چون فیلمنامه ش عالیه در حالی که میتونست خیلی حفره داشته باشه، چون خبیث ها رو درست و بجا استفاده میکنه، چون پایان شگفت انگیزی داره، چون آخرش پیتر رو برمیگردونه به رگ و ریشه های همیشگی خودش در دنیای کمیک، چون به درستی از دکتر استرنج استفاده میکنه، چون تعامل پیتر با دوستاش باورپذیره، چون تمام احساسات تماشاچی رو برانگیخته میکنه و ...
پیشنهاد میکنم مقالات سایت ما رو درباره این فیلم بخونی تا بیشتر با نقاط قوت این فیلم آشنا بشی
b2n.ir/x75163
و یه چیزی ... آدمی که یه ذره هوش و زکاوت داشته باشه نیازی به این چیزا نداره چون عقل و شعور حکم میکنه فیلمی که 2 میلیارد فروخته (بدون فروش در چین) و نمره متاش بالای هفتاد و نمره راتنش بالای 90 بوده حتما فیلم خیلی خوبیه. نه اینکه به چرت و پرت های یه مشت آدم معلوم الحال تو کنال های تلگرامی دوزاری و بیسواد گوش کنه و هر مزخرفی که اونا میگن رو قرقره کنه ...
نقل قول کردن
بارمان بزرگی
#17 بارمان بزرگی 1402-04-11 18:21
به نقل از 10Aria:
چرا به no way home که اینهمه مشکل داشت میگین شاهکار؟ چون سه تا اسپایدرمن توش بودن دلیل نمیشه شاهکار باشه

شما اگه تونستی ایرادی بگیری
من خودمو از پنجره خونه ام پرت میکنم پایین میگم فیلم بگیرن برای اقای ترابی بفرستن
این فیلم برترین فیلم کمیک بوکی بود که من دیده بودم و فکر کنم تاحالا افراد متوجه شده باشن من تعصب خاصی بهش دارم.برای هزاربار شما دی سی فنا تعصبتون رو نشون دادید.بذار یه بار هم انگ متعصب به من بخوره.
شیمی خوب،جلوه های بصری عالی،بازی های محشر،انگیزه های مشخص،متفاوت،فرو ش عالی.
تو اگر اینا رو هم باور نداری برو نمرات منتقدین رو ببین
توجیه میشی
مثلا الان فلش خوب بود؟گند ترین فیلمی که دیدم(هرچند گند تر از اینا رو هم از دی سی دیده بودم!!!)
نقل قول کردن
Spider_ali
#18 Spider_ali 1402-04-11 19:15
به نقل از بارمان بزرگی:
به نقل از 10Aria:
چرا به no way home که اینهمه مشکل داشت میگین شاهکار؟ چون سه تا اسپایدرمن توش بودن دلیل نمیشه شاهکار باشه

شما اگه تونستی ایرادی بگیری
من خودمو از پنجره خونه ام پرت میکنم پایین میگم فیلم بگیرن برای اقای ترابی بفرستن
این فیلم برترین فیلم کمیک بوکی بود که من دیده بودم و فکر کنم تاحالا افراد متوجه شده باشن من تعصب خاصی بهش دارم.برای هزاربار شما دی سی فنا تعصبتون رو نشون دادید.بذار یه بار هم انگ متعصب به من بخوره.
شیمی خوب،جلوه های بصری عالی،بازی های محشر،انگیزه های مشخص،متفاوت،فروش عالی.
تو اگر اینا رو هم باور نداری برو نمرات منتقدین رو ببین
توجیه میشی
مثلا الان فلش خوب بود؟گند ترین فیلمی که دیدم(هرچند گند تر از اینا رو هم از دی سی دیده بودم!!!)

از حق که نگذریم نو وی هوم مشکلاتی هم داشت مثلا جلوه ویژه های ضعیفی داشت مخصوصا اخر فیلم که پیتر با لباس جدیدش تاب می خوره ، اما از حق نگذریم واقعا یه فیلم فوق العادس ، اما به نظرم با این مشکلات هنوزم یه شاهکاره چون تام هالند واقعا خوب بازی می کنه
نقل قول کردن
mtm
#19 mtm 1402-04-11 19:21
مبارزه حذف شده گرین گابلین و توبی مگوآیر در فیلم "مردعنکبوتی راهی به خانه نیست"


www.aparat.com/v/fCQ63
نقل قول کردن
گودرزی Vs شقایقی
#20 گودرزی Vs شقایقی 1402-04-11 19:31
#18:
به خاطر کرونا مسئولین جلوه های ویژه نتونستن اونطور که باید رو فیلم کار کنن ولی همینم خیلی خوبه. از کل فیلمای دیسی بهتره و خیلی از فیلم های مارول
نقل قول کردن
ArmanSpidery
#21 ArmanSpidery 1402-04-11 19:44
به نقل از Spider_ali:
به نقل از بارمان بزرگی:
به نقل از 10Aria:
چرا به no way home که اینهمه مشکل داشت میگین شاهکار؟ چون سه تا اسپایدرمن توش بودن دلیل نمیشه شاهکار باشه

شما اگه تونستی ایرادی بگیری
من خودمو از پنجره خونه ام پرت میکنم پایین میگم فیلم بگیرن برای اقای ترابی بفرستن
این فیلم برترین فیلم کمیک بوکی بود که من دیده بودم و فکر کنم تاحالا افراد متوجه شده باشن من تعصب خاصی بهش دارم.برای هزاربار شما دی سی فنا تعصبتون رو نشون دادید.بذار یه بار هم انگ متعصب به من بخوره.
شیمی خوب،جلوه های بصری عالی،بازی های محشر،انگیزه های مشخص،متفاوت،فروش عالی.
تو اگر اینا رو هم باور نداری برو نمرات منتقدین رو ببین
توجیه میشی
مثلا الان فلش خوب بود؟گند ترین فیلمی که دیدم(هرچند گند تر از اینا رو هم از دی سی دیده بودم!!!)

از حق که نگذریم نو وی هوم مشکلاتی هم داشت مثلا جلوه ویژه های ضعیفی داشت مخصوصا اخر فیلم که پیتر با لباس جدیدش تاب می خوره ، اما از حق نگذریم واقعا یه فیلم فوق العادس ، اما به نظرم با این مشکلات هنوزم یه شاهکاره چون تام هالند واقعا خوب بازی می کنه

اون قسمت ها لازم بود کامپیوتری باشه و نمیشد واقعی انجام بشه و مشکل خاصی نداشت
نقل قول کردن
بارمان بزرگی
#22 بارمان بزرگی 1402-04-11 20:28
به نقل از Spider_ali:
به نقل از بارمان بزرگی:
به نقل از 10Aria:
چرا به no way home که اینهمه مشکل داشت میگین شاهکار؟ چون سه تا اسپایدرمن توش بودن دلیل نمیشه شاهکار باشه

شما اگه تونستی ایرادی بگیری
من خودمو از پنجره خونه ام پرت میکنم پایین میگم فیلم بگیرن برای اقای ترابی بفرستن
این فیلم برترین فیلم کمیک بوکی بود که من دیده بودم و فکر کنم تاحالا افراد متوجه شده باشن من تعصب خاصی بهش دارم.برای هزاربار شما دی سی فنا تعصبتون رو نشون دادید.بذار یه بار هم انگ متعصب به من بخوره.
شیمی خوب،جلوه های بصری عالی،بازی های محشر،انگیزه های مشخص،متفاوت،فروش عالی.
تو اگر اینا رو هم باور نداری برو نمرات منتقدین رو ببین
توجیه میشی
مثلا الان فلش خوب بود؟گند ترین فیلمی که دیدم(هرچند گند تر از اینا رو هم از دی سی دیده بودم!!!)

از حق که نگذریم نو وی هوم مشکلاتی هم داشت مثلا جلوه ویژه های ضعیفی داشت مخصوصا اخر فیلم که پیتر با لباس جدیدش تاب می خوره ، اما از حق نگذریم واقعا یه فیلم فوق العادس ، اما به نظرم با این مشکلات هنوزم یه شاهکاره چون تام هالند واقعا خوب بازی می کنه

حرف شما خوب.اما یه نگاه ساده به نبرد اپارتمان هپی همه چیز رو حل میکنه.اونجا هم انصافا خوب بود.یعنی بعد از این برای MCU سکانس پورتال ها بهتر بود(و برای تاریخ کمیک بوک هم سکانس قطار Spider-man2.ضمن اینکه تعامل کاراکتر ها،جلوه های بصری و رگ و ریشه کاراکتر ها به خوبی حفظ شده و کنار هم شاهکار شدن.
نقل قول کردن
بارمان بزرگی
#23 بارمان بزرگی 1402-04-11 20:30
به نقل از mtm:
مبارزه حذف شده گرین گابلین و توبی مگوآیر در فیلم "مردعنکبوتی راهی به خانه نیست"

www.aparat.com/v/fCQ63
/

قطعا که با CGI بهتر میشد ولی یه حسی بهم میگه همین که نیست بهتره.چون اون لحن یک پارچه نبرد نهایی از بین میره.اگر بود از جذابیتش(برای من)میفتاد.اما کاری نمیکرد که تو نقد خودم ازش امتیازی کم کنم.
نقل قول کردن
advanced spidey
#24 advanced spidey 1402-04-11 23:06
با اینکه بار ها و بارها این قضیه رو تو دنیای کمیک دیدم ولی بازم گریم گرفت با این ویدیو :cry:
uupload.ir/.../...
[quote name="mtm"]مبار زه حذف شده گرین گابلین و توبی مگوآیر در فیلم "مردعنکبوتی راهی به خانه نیست"

www.aparat.com/v/fCQ63

راستی شما درباره ی ترک اسپایدرمن چه نظری دارید؟(به نظر من این جان پایزانو دیگه داره میترکونه!)
uupload.ir/.../...

-----------------------------------
پ ن : یه ادیت خوب پیدا کردم و گفتم شاید شماها باهاش حال کنید
uupload.ir/.../...
نقل قول کردن
Spider_ali
#25 Spider_ali 1402-04-11 23:51
سلام اقای ترابی خسته نباشید، اقای ترابی یه نظر داشتم ولی درباره اون مقالست که داخلش گفتین اصلا چرا باید مردن پدر مایلز مهم باشه
من نشستم فکر کردم و یه فرضیه دارم
اقای ترابی داخل فیلم فهمیدیم که اصلا قرار نبوده اون عنکبوته مایلز(اصلی) رو نیش بزنه ، خب بیاین تصور کنیم که اون عنکبوته مایلز رو نیش نزد ، خب حالا مایلز دیگه اسپایدرمن نیست ،و وقتی پدرش بمیره ، اعصابش بهم می ریزه و چون عموش نمرده ( چون داستان کلا عوض می شه) راه عموش رو ادامه می ده و پراولر می شه پس برای اینکه مایلز اصلی پراولر بشه باید پدرش بمیره و این یک کنونه ، اما چون عنکبوته مایلز رو نیش شد داستان عوض شد ولی با این حال پدر مایلز هنوز هم باید بمیره
نظر شما چیه؟؟
نقل قول کردن
advanced spidey
#26 advanced spidey 1402-04-12 01:53
به نقل از Spider_ali:
سلام اقای ترابی خسته نباشید، اقای ترابی یه نظر داشتم ولی درباره اون مقالست که داخلش گفتین اصلا چرا باید مردن پدر مایلز مهم باشه
من نشستم فکر کردم و یه فرضیه دارم
اقای ترابی داخل فیلم فهمیدیم که اصلا قرار نبوده اون عنکبوته مایلز(اصلی) رو نیش بزنه ، خب بیاین تصور کنیم که اون عنکبوته مایلز رو نیش نزد ، خب حالا مایلز دیگه اسپایدرمن نیست ،و وقتی پدرش بمیره ، اعصابش بهم می ریزه و چون عموش نمرده ( چون داستان کلا عوض می شه) راه عموش رو ادامه می ده و پراولر می شه پس برای اینکه مایلز اصلی پراولر بشه باید پدرش بمیره و این یک کنونه ، اما چون عنکبوته مایلز رو نیش شد داستان عوض شد ولی با این حال پدر مایلز هنوز هم باید بمیره
نظر شما چیه؟؟

یعنی منظورت اینه که در هر صورت پدر مایلز باید بمیره؟
باحاله


منم یه چیزی هست که خیلی دوست دارم باشه تو فیلم:
مایلز داره با میگل فایت میده که یهو تام سرو کلش پیدا میشه و به مایلز میگه برو! که میگل داره دهن اونم سرویس می‌کنه که یکهو اندرو و توبی میان و به مایلز و تام کمک میکن و...
(این یه چیزی نیست که حتما باید باشه و فقط یه تئوریه و شاید برای بعضی ها یکم کلیشه ای بشه)
نقل قول کردن
اسپانیا
#27 اسپانیا 1402-04-12 08:26
ای کاش
عالی میشدا
نقل قول کردن
Spider_ali
#28 Spider_ali 1402-04-12 18:26
سلام اقای ترابی
ببخشید بابت نظرم چون مربوط به این مقاله نیست و مربوط به اون مقالست که درباره حفره های نو وی هوم بود
اقای ترابی توی اون مقاله شما توضیح دادین که ویلن ها وقتی هویت مرد عنکبوتی رو فهمیدن به دنیای تام اومدن
خب بعد دیدن سراسر دنیای عنکبوتی ، من نظر متفاوتی دارم ، ببیند اقای ترابی اگه دقیقا ویلن ها پس از فهمیدن هویت مرد عنکبوتی رفته باشن به دنیای تام ، پس لیزارد باید بعد دیدن پشت دوربین پیتر اندرو به دنیای تام بره ، خب اگه این طوری باشه ما دیدم که در اخر فیلن لیزاد درمان شد و دوباره برمی گرده به همون موقع که پشت دوربین رو دیده خب اگه اینطوره دیگه نباید سروان استیسی بمیره مگه نه؟؟ خب پس چرا وقتی میگل داره کنون ها رو توضیح می ده ما بازهم شاهد مرگ سروان استیسی هستیم؟ پس اگه لیزارد درمان شده دلیل منطقی وجود نداره که بمیره ، پس مس تونیم نتیجه بگیریم لیزاد یا بقیه ویلن ها لزوما پس از فهمیدن هویت پیتر با دنیای تام نیومدن
البته این نظر منه
نقل قول کردن
mtm
#29 mtm 1402-04-12 19:15
به نقل از Spider_ali:
سلام اقای ترابی
ببخشید بابت نظرم چون مربوط به این مقاله نیست و مربوط به اون مقالست که درباره حفره های نو وی هوم بود
اقای ترابی توی اون مقاله شما توضیح دادین که ویلن ها وقتی هویت مرد عنکبوتی رو فهمیدن به دنیای تام اومدن
خب بعد دیدن سراسر دنیای عنکبوتی ، من نظر متفاوتی دارم ، ببیند اقای ترابی اگه دقیقا ویلن ها پس از فهمیدن هویت مرد عنکبوتی رفته باشن به دنیای تام ، پس لیزارد باید بعد دیدن پشت دوربین پیتر اندرو به دنیای تام بره ، خب اگه این طوری باشه ما دیدم که در اخر فیلن لیزاد درمان شد و دوباره برمی گرده به همون موقع که پشت دوربین رو دیده خب اگه اینطوره دیگه نباید سروان استیسی بمیره مگه نه؟؟ خب پس چرا وقتی میگل داره کنون ها رو توضیح می ده ما بازهم شاهد مرگ سروان استیسی هستیم؟ پس اگه لیزارد درمان شده دلیل منطقی وجود نداره که بمیره ، پس مس تونیم نتیجه بگیریم لیزاد یا بقیه ویلن ها لزوما پس از فهمیدن هویت پیتر با دنیای تام نیومدن
البته این نظر منه


نظریه جالبیه (هرچند که من فکر نمیکنم پشت هر تصمیم و صحنه در میان دنیای عنکبوتی یک فکر حساب شده خوابیده باشه!)
و باید دید در میان دنیای عنکبوتی دقیقا بعد از انتهای نو وی هوم رخ میده یا مثلا بعد از طلسم دکتر استرنج چون تو انیمیشن به پیتر و دکتر استرنج اشاره میشه
و اینکه من به احتمال زنده موندن سروان استیسی پس از رخدادهای نو وی هوم اشاره کردم:

b2n.ir/e12922
نقل قول کردن
MC
#30 MC 1402-04-13 18:39
دوستان من صرفا نظراتم رو با توجه به سلیقه شخصی خودم بیان می‌کنم و کاملا درک می‌کنم خطوط داستانی و کاراکترهای محبوب ما ممکنه کاملا متفاوت باشن.

1. هیچ‌وقت نتونستم با ۴ شگفت‌انگیز ارتباط برقرار کنم، پس ترجیح میدم کلا تو فیلم‌های مردعنکبوتی نباشن و اگه قراره حتما حضور داشته باشن، فقط تو قسمت ۴ حضور داشته باشن.

2. داستان‌های مربوط به سیمبیوت‌ها رو ترجیح میدم تو شماره‌های ۵ و ۶ مردعنکبوتی mcu ببینم و تو قسمت ۴ ویلین‌هایی که از نظر مبارزه‌ای و بصری جذابیت کمتری (حداقل برای من) دارن، به تصویر کشیده بشن. (مثل: کریون شکارچی، کینگ‌پین، اسکروبال و ...)

3. می‌تونه حضور دوباره‌ی توبی و اندرو جالب باشه. البته اگه با یه داستان خوب همراه باشه.

4. فقط امیدوارم اگه قراره ۶ خبیث داشته باشیم، ونوم بین اونها نباشه. دیدن ونوم تو گروه ۶ خبیث برای من هیچ جذابیتی نداره.

5. سازنده‌های انیمیشن‌ دنیای عنکبوتی ۲ به خوبی نشون دادن تو جمع کردن داستان شلوغ حسابی گند میزنن!‌ و کلی حفره داستانی تحویل ما دادن! این ایده با یه داستان خوب می‌تونه جذاب بشه ولی با شناختی که از فیلم‌سازهای مارول و سونی داریم، خیر!

6. حضور دردویل و کینگ‌پین بهتره اگه قراره اتفاق بیفته، تو همین قسمت پیش‌رو باشه. چون به دردویل علاقه‌ای ندارم؛ از کینگ‌پین هم بدم میاد.
ترتیب مواجه شدن با ویلین‌ها هم مهمه و بهتره از راحت به سخت باشه. بازی اسپایدرمن ۲۰۱۸ این نکته رو تقریبا رعایت کرده بود.
از نظر طرفدارای کینگ‌پین، ایشون کاراکتر قدرتمندی هستن ولی من (شاید چون ازش بدم میاد) جزء قوی‌ها حسابش نمی‌کنم.

7. اگه این فرضیه درست باشه، دنیای عنکبوتی رو کجای دلمون بذاریم! به هرحال مورلان، خبیث جذاب و قدرتمندیه و می‌تونه داستان جذابی رو رقم بزنه.

8. موربیوس، والچر و کریون
سه‌تا ویلینی که علاقه‌ای بهشون ندارم و ترجیحم اینه که اگر قراره باشن، به همراه چندتا ویلین معمولی دیگه تو قسمت ۴ حضور داشته باشن و تام هالند به راحتی همشونو شکست بده.

9. من مخالف سرسخت حضور بچه‌ها تو فیلم‌های ابرقهرمانی هستم و ترجیح میدم اگه قراره مایلز تو فیلم‌های بعدی حضور داشته باشه، یه بچه ۱۵ ساله نباشه و حداقل کمی بالغ‌تر باشه.

10. ددپول! قطعا حضور ددپول می‌تونه خیلی جذاب باشه (مخصوصا تو قسمت‌های ۵ و ۶) و از این مورد استقبال می‌کنم.
نقل قول کردن
نینجای یخی
#31 نینجای یخی 1402-04-14 23:16
با تشکر از مقاله ی خوبتون . نظرمن یکم متفاوته و شاید بعضی ها خوششون نیاد . منم به نظرشون احترام میذارم . نظر من اینه که ما در فیلم چهارم فقط هیومن تورچ رو داشته باشیم که با سیمبیوت ونوم یا کارنیج ترکیب میشه و میشه شرور داستان و آخر فیلم هم اسپایدی یه شکست کوچولو میخوره و ونوم که همون هیومن تورچه فرار میکنه . تو قسمت ۵ اسپایدی میره پیش چهار شگفت انگیز که با هیومن تروچ اشنان و اون ها بهش کمک میکنن و اخر فیلم هم سوزان هیومن تورچ رو مجبور میشه شکست بده کلیم ناراحت میشه . بعد میشه تو فیلم اختصاصی چهار شگفت انگیز رید ریچاردز و سوزان با ماشین زمان برن هیومن تورچ کلاسیک روبیان . به هر حال این نظرمنه و اگه کسی قبولش نداره اصلا مشکلی نیست .بازم از مقاله ی خوبتون متشکرم .
نقل قول کردن
The amazing A.M
#32 The amazing A.M 1402-04-15 10:45
مقاله خیلی‌ خوبی بود ولی آقای ترابی به نظر من همه این مواردی که گفتید عالی بودن ولی اگر مورد 3.4 اتفاق بیفته خیلی‌ عالی میشه ولی خدایش شش خبیث رو دوست دارم با مرد عنکبوتی اندرو گارفیلد باشه چرا چون همه پخته تره و هم تجربه خیلی زیادی داره توبی مگوایر هم دوست داشتم باشه ولی پیر شده پس واسه مایلز بهتره این نظر من
نقل قول کردن
Ariam
#33 Ariam 1402-04-16 22:59
با سلام و خسته نباشید و ممنون از مقاله خوبتون و تشکر بابت زحماتتون،فقط میخوام نظر شخصیم بیان کنم.
درباره مورد ۹ هنوز فکر میکنم کمی زوده که مایلز حضور داشته باشه(البته منظورم مایلزی که قدرتاش بدست آورده هستش)و هنوز برا پیتر داستان ما خیلی زوده که نقش یک مرشد رو اجرا کنه.
و درباره مورد ۵،بنظرم این حجم از افزایش شخصیت های عنکبوتی در سینما و تولید فیلم ازشون، کمی به شخصیت اسپایدرمن تو سینما لطمه میزنه.میزان عطش مردم و هوادارا رو برای اسپایدرمن کم کم از بین میبره بخصوص اینکه داستان مشابه ش مانند انیمیشن مایلز که انیمیشن خوبی بود ساخته شده و تو کمیک ها هم اخیرا به اسپایدرمن (وومن)های مختلف داره بهای زیادی داده میشه(بخصوص با فاجعه ای که در مورد سیلک اخیرا رخ داد) و به من حس شیر دوشی شدید از شخصیت اسپایدی رو میده.
و بنظرم بهتره حداقل تو یک مدیا ، اسپایدرمن ما همون دوست خوب محله باقی بمونه و داستان‌های خیابانی ازش بیشتر ببینیم.هرچی نباشه هنوز تعداد کثیری از ما عاشق ساده بودن داستان های پیتر هستیم و دل تنگش هستیم و این جنبه ای ازین شخصیته که اخیرا بهای کمی بهش داده میشه و بیشتر به مولتی ورس و مسائل کهکشانی پرداخته میشه.
اگه بخوام خلاصه کنم،بنظرتون آیا این همه استفاده ی پشت هم از عنصر داستانی مولتی ورس،بعد از مدتی اون جذبه اولیه رو از دست نمیده؟
تشکر ازتون اگر نظر منو خوندید
نقل قول کردن
RMB
#34 RMB 1402-04-21 00:22
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت اعضای سایت و تشکر از استاد ترابی برای این مقاله عالی. بنظرم مردعنکبوتی 4 باید بیشتر به سمت Street level بودن بره و مردعنکبوتی رو بیشتر از قبل به ریشه هاش نزدیک کنه. من بشدت منتظر دیدن تقابل مردعنکبوتی با کینگ پین هستم چون درگیریشون تو کمیک همیشه جذاب و پر تنش بوده، یا مثلا دشمنش توم استون باشه که اونم دشمن جذابی هست و باعث میشه حال و هواش با قسمت های قبل فرق داشته باشه. حضور دردویل قطعا میتونه جذاب باشه و تیم آپش با مردعنکبوتی معرکه میشه. بقیه گزینه ها هم عالی هستن ولی من مورد 6 رو به بقیه در حال حاضر ترجیح میدم.
با تشکر
نقل قول کردن
a20
#35 a20 1402-04-26 13:32
به نظر من مرد عنکبوتی۴ با بازیگری تام هالند ساخته نمیشه چون مرد عنکبوتی توبی مگوایر سه گانه بود و مارول به آرمان های خودش خیانت نمیکنه ولی انتظار مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۳ بابازیگری اندرو گارفیلد رو می توان داشت و این ده کار رو می تونن داخل مرد عنکبوتی شگفت انگیز۳ پیاده سازی کنند.
نقل قول کردن
mtm
#36 mtm 1402-04-26 14:12
به نقل از a20:
مارول به آرمان های خودش خیانت نمیکنه

"آرمان های خودش"؟!!!!
و البته مردعنکبوتی شگفت انگیز 3 ساخته نشد چون قسمت دوم همه رو نا امید کرد
مردعنکبوتی 4 تا 6 هم مورد توافق و تصویب قرار گرفته و فیلمنامه ش هم نوشته شده
نقل قول کردن
محمد منصور
#37 محمد منصور 1402-04-26 17:42
به نقل از a20:
به نظر من مرد عنکبوتی۴ با بازیگری تام هالند ساخته نمیشه چون مرد عنکبوتی توبی مگوایر سه گانه بود و مارول به آرمان های خودش خیانت نمیکنه ولی انتظار مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۳ بابازیگری اندرو گارفیلد رو می توان داشت و این ده کار رو می تونن داخل مرد عنکبوتی شگفت انگیز۳ پیاده سازی کنند.


این بود آرمان های مارول؟ :lol:
نقل قول کردن
Ksjfhdfhj
#38 Ksjfhdfhj 1402-05-20 12:51
خسته نباشید مقاله خیلی خوبی بود و سیمبیوت هم میتونه جالب باشه ، به نظرم الان بهترین وقت برای اقتباس از یک داستان خیلی عالی است. همه چیز محیا هست دردویل _کینگ پین _ سیمبیوت _مرد عنکبوتی پخته و باتجربه، اقتباس از همون داستانی که پیتر دیوید نویسنده‌اش هست و از اونجایی که ۳ تا فیلم دیگه قرار ساخته بشه ، در سومین فیلم این اتفاق تراژدی بیوفته اگه گفتید کدوم داستانه ؟
نقل قول کردن
Ksjfhdfhj
#39 Ksjfhdfhj 1402-05-20 15:29
استاد شما با استفاده از داستان معروف پیتر دیوید موافق هستید ؟( شایدم تکرار ایده ها هست، شایدم فوق‌العاده بشه و از سگانه توبی مگوایر هم بهتر بشه )
نقل قول کردن
Peter parker venom
#40 Peter parker venom 1402-08-30 17:48
من خودم به شخصه اصلا دوست ندارم که مایلز مورالز تو mcu حضور داشته باشه چون اگه حضور داشته باشه به احتمال زیاد تام هالند میمیره و از اونجایی که تام هالند توی دنیا ی انتقام جویان هست این اتفاق باعث میشه که هیچ اسپایدرمنی عضو اونجرز نباشه و البته حضور مایلز مورالز در اونجرز هم یکم غیرمنطقیه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45