10 فیلم و سریالی که مرد عنکبوتی اندرو گارفیلد ممکنه دفعه بعد در آن حضور داشته باشه!

10-فیلم-و-سریالی-که-مرد-عنکبوتی-اندرو-گارفیلد-ممکنه-دفعه-بعد-در-آن-حضور-داشته-باشه-اسپایدرمن

اندرو گارفیلد بازگشت غرورآفرینی در نقش اسپایدرمن در فیلم "راهی به خانه نیست" داشت ولی ممکنه در آینده نزدیک نیز او را بار دیگر در دنیای سونی یا MCU زیارت کنیم!

مقدمه: در فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" شاهد بازگشت اسپایدرمنِ دوست داشتنی دنیای سینما یعنی «اندرو گارفیلد» بودیم که بار دیگر نقش نمادین خود را ایفا کرد. ولی نباید این نقش را پایانی بر این نسخه محبوب از اسپایدرمن دانست. اگر او خودش تمایل داشته باشد، جاهایی هستند که میتوان حضور بعدی او را در دنیای سینما یا سریال و حتی انیمیشن محتمل دانست. ما در این مقاله میخواهیم به 10 مقصد بعدی احتمالی اسپایدرمنِ ایشون بپردازیم.

مقاله زیر را هم بخوانید:

10 فیلم و سریالی که مرد عنکبوتی توبی مگوآیر ممکنه دفعه بعد در آن حضور داشته باشه!

 

10- شش خبیث (Sinister Six)

شش خبیث (Sinister Six)

شش خبیث که میتوانید در اینجا باهاشون آشنا بشوید از معروف ترین تیم های خبیث دنیای کمیک هستند که بارها اسپایدرمن را عذاب داده اند و سونی از همان موقعی که داشت فیلم های "مرد عنکبوتی شگفت انگیز" را با حضور اندرو گارفیلد میساخت عزمش را جزم کرده تا فیلمی بر اساس شش خبیث بسازد! (خبرش اینجاست). حالا با موفقیت فیلم "راهی به خانه نیست" احتمال ساخت این فیلم دوباره تقویت شده است. اگر طبق احتمالات، فیلم های موربیوس و ونوم و کریون شکارچی در یک دنیا جریان داشته باشند خیلی محتمل است که علیه نسخه ای از مرد عنکبوتیِ اندرو گارفیلد با هم متحد بشوند.

 

9- مرد عنکبوتی 4 (MCU)

اسپایدرمن 4 - تام هالند

یکی از شوکه کننده ترین لحظات سال 2021 وقتی رقم خورد که اندرو گارفیلد پس از بارها تکذیب در مصاحبه ها سرانجام در "راهی به خانه نیست" ظاهر شد. درسته در پایان فیلم به دنیای خودش بازگشت ولی دلیلی نداره که نتونه برگرده و شاید اصلا مجبور باشه که برگرده! چون ونوم هم به دنیای خودش بازگشت ولی تکه ای از سیمبیوت را در آنجا بر جای گذاشت. پس اگر گارفیلد و ونوم در یک دنیا باشند پس احتمال داره که او به دنبال یافتن تکه های سیمبیوت بار دیگر به MCU برگرده و این میتونه در قسمت چهارم سری فیلم های مرد عنکبوتیِ تام هالند رخ بده.

 

8- موربیوس

فیلم موربیس

همانطور که در این مقاله گفتیم، هنوز دقیقا مشخص نیست که فیلم موربیوس در کدوم یونیورس سینمایی جریان داره ولی اشاراتی شد مبنی بر اینکه شاید در همان دنیای ونوم و مرد عنکبوتی شگفت انگیز باشه. ضمن اینکه اخیرا تاریخ انتشار این فیلم بار دیگر به تعویق افتاد. پس میشه در یکی از ریشوت های آن از مرد عنکبوتیِ اندرو گارفیلد استفاده و او را به داستان اضافه کرد. موربیوس ریشه در علم و دانش داره و با حال و هوای فیلم های مرد عنکبوتی شگفت انگیز جور در میاد.

 

7- کریون شکارچی

کراون شکارچی

"آخرین شکار کریون" یکی از معروف ترین و تحسین شده ترین داستان های تاریخ مرد عنکبوتیه که در اینجا ترجمه شده است. و احتمال زیادی داره که در فیلم اختصاصی این شخصیت که میگن فیلمبرداری آن به زودی آغاز میشه از این داستان استفاده بشه و خب داستانش جوریه که نمیتونه بدون حضور اسپایدرمن معنا داشته باشه. پس مرد عنکبوتیِ اندرو گارفیلد میتونه این خلاء رو پر کنه. همه چیز با عقل جور در خواهد آمد اگر فیلم های ونوم، موربیوس و کریون در یک دنیای واحد باشند که در آن مرد عنکبوتیِ اندرو گارفیلد هم حضور داره.

 

6- زن عنکبوتی

زن عنکبوتی

خانم «الیویا وایلد» قراره فیلمی از دنیای اسپایدرمن برای سونی بسازه که گفته میشه درباره شخصیت زن عنکبوتی هستش. احتمالش هست که این فیلم ربطی به دنیای مرد عنکبوتیِ اندرو گارفیلد داشته باشه و اینم در نظر داشته باشید که در دنیای کمیک چندین نسخه از زن عنکبوتی وجود داشته (این مقاله را بخوانید). حتی میتوان از گوئن عنکبوتی به عنوان زن عنکبوتی از دنیایی دیگر استفاده کرد و حتی عالی میشه که اما استون را که گوئن استیسی او در پایان "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2" کشته شد را در این نقش ببینیم!

 

5- سریال لوکی

 سریال لوکی

مولتی ورس در واقع در اپیزود نهایی سریال پرمخاطب "لوکی" ایجاد شد (وقتی که "خط زمانی مقدس" در هم شکست). یکی از خطوط زمانی متفاوتی که در پایان "مرد عنکبوتی" راهی به خانه نیست" ممکنه ایجاد شده باشه را میتوان در فصل بعدی این سریال دید. لوکی قطعا در فصل دوم در میان خطوط زمانی متعددی سفر خواهد کرد و ممکنه که یکی از آنها یونیورس مرد عنکبوتیِ اندرو گارفیلد باشه یا یک خط زمانی تغییر یافته که در آن مثلا لیزارد یا الکتروی معالجه شده برگشته!

 

4- دکتر استرنج در مولتی ورس جنون

دکتر استرنج 2

در فیلم آتی "دکتر استرنج 2" مولتی ورس جنون" شاهد پیگیری خط داستانی خواهیم بود که در "راهی به خانه نیست" شاهدش بودیم. یعنی تلاقی دنیاهای موازی و اصلا بعید نیست اگر اندرو در این فیلم حضور پیدا کنه زیرا کارگردانش سم ریمیه که قبلا سه گانه اریجینال اسپایدرمن را ساخته و البته در روزهای اخیر خبرهای زیادی داشتیم مبنی بر اینکه توبی قراره نقشی هر چند کوتاه در این فیلم داشته باشه. پس چرا اندرو نباشه؟ تریلر این فیلم نشان داد نسخه پلید دکتر استرنج از سریال "وات ایف..؟" قراره برگرده و قطعا شاهد دنیاهای موازی زیادی در آن خواهیم بود که یکی از آنها میتونه دنیای مرد عنکبوتیِ اندرو گارفیلد باشه. ضمن اینکه همه چیز مولتی ورس در فیلم "راهی به خانه نیست" خراب شد پس ممکنه استرنج بخواد از مردان عنکبوتی که در این فیلم به نوعی دخیل بودند کمک بگیره تا گندی که خودش مسبب آن بوده را درست کنه.

 

3- جنگ های پنهان

جنگ های مخفی

شایعات و اخبار فراوانی شنیده میشود مبنی بر اینکه پایان فاز فعلی MCU با فیلم عظیمی به نام "جنگ های پنهان" (Secret Wars) رقم خواهد خورد که براساس رویداد بزرگ کمیک بوکی به همین نام ساخته خواهد شد (این مقاله را بخوانید). در صورت درست بودن این اخبار (که احتمالا هم درست است)، کاملا منطقیه که مرد عنکبوتیِ اندرو گارفیلد را در چنین اثری ببینیم. در رویداد "جنگ های پنهان" محصول سال 2015 که به طور کامل در اینجا ترجمه شده است، دکتر دووم که به قدرت های خدامانند دست یافته بود کل مولتی ورس را در قالب دنیایی ترکیبی به نام "بتل وُرلد" (Battleworld) باز خلق کرد که در دنیای سینمایی یکی از تکه های این دنیا میتونه مربوط به مرد عنکبوتیِ اندرو گارفیلد باشه.

 

2- ونوم 3

ونوم 3

خط زمانی فیلم های ونوم ممکنه در نتیجه اتفاقات "راهی به خانه نیست" با یونیورس فیلم های مرد عنکبوتی شگفت انگیز یکی شده باشه و در این صورت مرد عنکبوتیِ اندرو گارفیلد میتونه در قسمت بعدی سری فیلم های ونوم حضور داشته باشه. کلا اسپایدرمن حضوری در این سری نداشته ولی الان به لطف "راهی به خانه نیست"، ونومِ تام هاردی با مولتی ورس و مرد عنکبوتی آشنا شده. چیزی که مشخصه دنیای مرد عنکبوتیِ توبی مگوآیر ونوم خاص خودش را داشته (با بازی توفر گریس). پس ونوم تام هاردی نمیتونه مربوط به این دنیا باشه و این راه را برای مرد عنکبوتیِ اندرو گارفیلد باز میکنه. ضمن اینکه خود اندرو هم در مصاحبه های اخیر خودش بارها تاکید کرده که علاقمنده با ونوم تام هاردی روبرو بشه!

 

1- مرد عنکبوتی شگفت انگیز 3

مرد عنکبوتی شگفت انگیز 3

ما قبلا در این مقاله به چیزهایی که قرار بود احتمالا در فیلم کنسل شده "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 3" بهشون پرداخته بشه اشاره کرده ایم. و الان بهترین زمانه برای اینکه این فیلم ساخته بشه زیرا واکنش ها به بازگشت مرد عنکبوتیِ اندرو گارفیلد در "راهی به خانه نیست" بسیار مثبت و پرشور بوده. سونی هم قطعا بدش نمیاد با احیای این سری به سود مالی بیشتری دست پیدا کنه. ضمن اینکه به نظر رسید شخصیت اندرو دارک و خشن تر شده و این زمینه برای نشان دادن نسخه متفاوتی از اسپایدرمن در دنیای سینما هموار میکنه که میتونه علاقمندان خاص خودش رو داشته باشه.

 

مهدی ترابی مهربانی

All rights reserved © Spidey.ir 2022

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط با این مقاله:

10 فیلم و سریالی که مرد عنکبوتی توبی مگوآیر ممکنه دفعه بعد در آن حضور داشته باشه!

رتبه بندی 10 نقش آفرینی برتر در فیلم "اسپایدرمن: نو وی هوم" (SPIDER-MAN: NO WAY HOME)

10 چیزی که احتمالا قرار بود در فیلم "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 3" ببینیم!

10 ایستراگ برتر "مرد عنكبوتی شگفت انگیز 2"

پایان واقعي مرد عنكبوتی شگفت انگیز 2 فاش شد!

مقالات مربوط به فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" (SPIDER-MAN NO WAY HOME)

نقد و بررسی فیلم مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز 2

اعضای فيلم «شش خبیث» مشخص شدند!

هر آنچه که درباره "مرد عنکبوتی 4" می‌دانیم

جزئیات جدید از فیلم "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 3" و "شش خبیث"

10 حقیقتی که باید درباره فیلم کنسل شده "مرد عنکبوتی 4" بدانید

طرح های بکار گرفته نشده در فیلم "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2"

بررسی تریلر دوم "موربیوس": این فیلم در کدام عالم مارول جریان دارد؟

تحلیل و بررسی تریلر "دکتر استرنج در مولتی ورس جنون" + نکات و ایستراگ ها

چرا «مری جین» از "مرد عنكبوتی شگفت انگیز 2" حذف شد؟ (خطر فاش شدن داستان)

صحنه های حذف شده از سری فیلم های "مرد عنکبوتی شگفت انگیز" + لینک دانلود مستقیم

15 سؤالی که پس از دیدن سریال «لوکی» برایمان پیش آمد!

10 چیزی كه از فیلمنامه " مرد عنكبوتی شگفت انگیز 2" حذف شد!

صحنه های حذف شده «مری جین» در "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2" + لينك دانلود

سونی چه بلایی سر "مرد عنكبوتی شگفت انگیز 2" آورده؟

هویت مرد مرموز "مرد عنكبوتی شگفت انگیز 2" فاش شد؟

«گوئن» و «مری جین» سر صحنه فیلم جدید مرد عنكبوتی ! + تصاویر

تصاویری جدید از «مری جین» در "مرد عنكبوتی شگفت انگیز 2"

عكس های منتشر نشده از پشت صحنه فیلم "مرد عنكبوتی شگفت انگیز"

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

AM SM BM SM
#1 AM SM BM SM 1400-11-07 21:38
سلام
ممنون بابت مقاله.
بعد از حضور پیتر پارکرِ اندرو گارفیلد در فیلم "راهی به خانه نیست"، شایعات و احتمالات زیادی دربارهٔ حضورهای بعدی او منتشر شد. خیلی ها میخوان که دوباره اون رو در قامت مرد عنکبوتی ببینند و ادامهٔ داستانش رو مشاهده کنند. مهم ترین و محتمل ترین احتمال، فیلم "مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۳" هست که این روزها خیلی ها مشتاق دیدن این فیلم هستند و از سونی ساختنش رو درخواست میکنند. حالا به دلیل این استقبال زیاد و پرشور از مرد عنکبوتیِ اندرو، احتمال ساخت مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۳ اصلا کم نیست و ممکنه این اتفاق واقعا بیفته. سونی هم که بدش نمیاد هم یه مرد عنکبوتی داشته باشه، هم حسابی پول به جیب بزنه. مورد بعدی هم فیلم زن عنکبوتی هست که ممکنه گوئن عنکبوتی رو حتی با بازی اما استون ببینیم. البته حضور اندرو در فیلم ونوم ۳ هم بعید نیست که سونی برای این دنیاش هم یک اسپایدرمن درست کنه. حالا بعد از این استقبال پرشور از راهی به خانه نیست، بعید نیست دوباره اندرو رو در محصولات دیگه ببینیم.
با تشکر.
نقل قول کردن
D.SCORPION
#2 D.SCORPION 1400-11-07 21:54
خیلی مقاله عالی بود با تشکر از استاد ترابی من خیلی بیشتر دوس دارم توی ونوم 3 با تام هاردی بجنگه تا دوتا از بازیگرای مورد علاقمو در نقش دوتا از کاراکترای مورد علاقم ببینم :-) :lol:
نقل قول کردن
Ahmadlalami
#3 Ahmadlalami 1400-11-07 23:51
ممنون بابت مقاله استاد. من که به شخصه خیلی دوست دارم اندرو مرد عنکبوتی سونی ورس باشه و با ونوم تام هاردی مواجه بشه
نقل قول کردن
mjkp
#4 mjkp 1400-11-08 02:42
ممنون بابت مقاله
مورد ۹ فکر نکنم توی اسپایدرمن ۴ اتفاق بیفته به تظزم میزارن چند سال بعد که دلمون تنگ شد برای اتحاد مرد عنکبوتی ها انجامش میدن
مورد ۸ هم فکر کنم موربیوس توی دنیای توبی مگوایر باشه چون توی تریلر عکسشو روی دیوار دیدیم که احتمالش زیاده اون عکس رو توی فیلم تغییر بدن
مورد ۶ به احتمال خیلی زیاد اتفاق میفته و خیلی هم جالبه
مورد ۴ هم اگه اتفاق نیفته میتونه نقطه ضعف فیلم باشه
چون وقتی همه ی شخصیت های مارول و حتی نسخه های موازیشون توی فیلم هستن مرد عنکبوتی که بهترین شخصیت ماروله (با احترام به همه سلیقه ها) توی فیلم نباشه؟
مورد یک و دو هم که خیلیا میگن ونوم ۳ و شگفت انگیز ۳ یکی هستن هم میتونه جالب باشه اما به نظرم اگر شگفت انگیز ۳ بسازن و بعد توی ونوم ۲ کراس اور بزنن جالب تره
نقل قول کردن
Ehsan Nissan
#5 Ehsan Nissan 1400-11-12 12:18
ممنون بابت رحمتی که برای مقاله کشیدید.
راستش، اگه بخوان بزم بپرسن که کدوم فیلم یا فرنچایز کمیک بوکی بیشترین پتانسیل برای تبدیل شدن به یک شاهکار تمام عیار رو داشت، قطعا جوابم فرنچایز مردعنکبوتی شگفت‌انگیز و اندرو گارفیلده. متاسفانه دقیقا میشه طمع درآوردن پول و احترام نگذاشتن به مخاطب و هوادار رو در این فرنچایز و تصمیمات غلط سازندگان دید. این سری واقعا چیزهای زیادی رو در دست داشت تا تبدیل به یک شاهکار بشه، اما خیلی عجله کرد! بزرگترین مشکلش هم همین فیلمنامه آشفته فیلم بود. یعنی از در و دیوار میخواستن سریع سریع هرچی شخصیت هست رو بریزن تو فیلم تا یه فرنچایز بزرگ ایجاد بشه.
البته من هنوزم به نسبت ساخت فیلم مردعنکبوتی 4 (ریمی) بیشتر ترجیح میدم شگفت‌انگیز 3 ساخته بشه. چون به نسبت پیتر توبی، مادرست و حسابی پایان موقتی داستان اندرو و مشکلاتی که براش پیش میاد رو ندیدیم.
شمارو نمیدونم، اما به نظر من اگر ونوم در قسمت 3 این سری استفاده می‌شد (که خود مارک وب تایید کرده بود که می‌خواست از ونوم استفاده کنه)، شاید خیلی بهتر و شخصیت پردازی قوی تری و توجیه بهتری برای پیوندش با پیتر از توش درمیومد. چون می‌شد با استفاده از ونوم یه مردعنکبوتی خشن که آسیب‌های روحی زیادی خورده رو نشون بدن و یهو تلنگری در پیتر بوجود بیاد که این برخلاف ذات اصلیشه.
ببخشید که پرحرفی شد :) ممنون میشم نظرتون رو راجع به نظرم و طرز تحلیلم بدونم
پ.ن: آقای ترابی، یه سوال ازتون داشتم، بنظرتون اگه قبل از تام، اندرو به MCU می‌پیوست و اوی آراد *&^^% شده میزاشت از برج آزکورپ در فیلم اونجرز استفاده بشه، بنظرتون زیر نظر فایگی اونوقت می‌شد بازهم توقع شاهکارهای امروزی رو (بدون تام) داشت و این فرنچایز بهتر می‌شد؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید