10 چیزی که ثابت میکند "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" بهترین فیلم فاز 4 دنیای سینمایی مارول است

10-چیزی-که-ثابت-مرد-عنکبوتی-راهی-به-خانه-نیست-نو-وی-هوم-بهترین-فیلم-فاز-4-دنیای-سینمایی-مارول-است-اسپایدرمن-برترین-کمیک-بوکی-سوپرهیرویی

فیلم جدید اسپایدرمن نفس تازه ای به MCU میدمد ، به شکلی حتی سخت گیرترین منتفدین را هم راضی میکند ...

مقدمه: فاز 4 از دنیای سینمایی مارول (MCU) تا اینجا با واکنش های ضد و نقیضی روبرو شده است. برخی از فیلم ها مثل "شانگ چی" موفق بوده اند و برخی مثل "اترنالز" مورد توجه تماشاچیان قرار نگرفتند و اثر مورد انتظاری همچون "بلک ویدو" هواداران را به دو دسته موافق و مخالف تقسیم کرده است. با این حال "اسپایدرمن: راهی به خانه نیست" جان تازه ای به MCU میدهد به طوری که دهان سخت گیرترین منتقدین سینمایی را نیز میبندد. در این فیلم ، مرد عنکبوتیِ تام هالند در کنار شخصیت هایی از سری های قبلی اسپایدرمن قرار میگیرد – تریلوژی سم ریمی و مرد عنکبوتی شگفت انگیز - و شماری از مخوف ترین خبیث هایش علیه او تیم آپ میکنند. تقلاهای شخصی او، تصمیماتش و اشتباهاتش تبعات نابودگری روی زندگی و آینده اش دارند و نتیجه نهایی فیلمی است که براستی جایگاه ویژه ای در MCU را به خود اختصاصی میدهد.

 

هشدار: این مطلب حاوی اسپویلر است و داستان فیلم "راهی به خانه نیست" را لو میدهد.

برای دانلود فیلم راهی به خانه نیست با زیرنویس فارسی به اینجا و برای خواندن نقد سایت اسپایدی به اینجا بروید.

 

10- این فیلم تبعات واقع گرایانه و سنگینی برای قهرمان داستان دارد

10- این فیلم تبعات واقع گرایانه و سنگینی برای قهرمان داستان دارد

پس از رویدادهای "مرد عنکبوتی: دور از خانه"، هویت مخفی پیتر پارکر به عنوان قهرمان عنکبوتی شهر برای کل جهان لو رفته است. جی. جونا جیمسون هم به عنوان اصلی ترین چهره عمومی دارد علیه او تبلیغ میکند و پیتر لحظه ای آرامش ندارد. او از جرم مشارکت در قتل میستریو تبرئه میشود ولی درخواستش برای ورود به دانشگاه MIT رد میشود. بدتر اینکه دوستانش ام جی و ند لیدز نیز به طور منفی تحت تاثیر این موضوع قرار میگیرند، فقط به این دلیل که با مرد عنکبوتی به نوعی ارتباط دارند. در حقیقت، شروع قدرتمندانه فیلم نمایشگر تبعات شهرت و بار سنگین قهرمان بودن میشود. این نخستین بار است که که یک ابرقهرمان MCU با چنین وضعیت بغرنجی در زندگی خود مواجه میشود. وضعیتی وحشیانه و بی رحمانه، به ویژه به خاطر سن کمی که پیتر دارد و انسانیت حکم میکنه که تحت محافظت قرار بگیره. ولی چنین شرایطی در دنیای امروز وجود نداره و بنابراین نوعی شرایط رئالیستی برای پیتر پارکر خلق شده است که فوق العاده جذاب است.

 

9- حضور دکتر استرنج داستان را به پیش میبرد و آرک داستانی جذابی را برای آینده خلق میکند

9- حضور دکتر استرنج داستان را به پیش میبرد و آرک داستانی جذابی را برای آینده خلق میکند

پیتر که کاملا عاجز شده است به دکتر استرنج روی می آورد تا بهش کمک کند. دکتر استرنج موافقت میکند طلسمی را به اجرا دربیاورد که هویت مخفی او را از ذهن همگان پاک کند. ولی طلسم او به دلیل دخاالت های زیاد پیتر که میخواهد عزیزانش را از این قضیه مستثنی کند، از کنترل خارج شده و درست اجرا نمیشود. این مساله سبب میشود تا پای شخصیت های مولتی ورس به دنیای آنها باز شود. البته اعمال دکتر استرنج در "راهی به خانه نیست" گاهی گیج کننده هستند، به حدی که میتوان او را ویلن اصلی فیلم هم محسوب کرد! او واقعا به نظر میاد که میخواد به پیتر کمک کند ولی اوضاع خیلی سریع از کنترل خارج میشود. سطح بالای قدرتی که او از خود به نمایش میگذارد باعث میشود یکی از قوی ترین نقش آفرینان در آینده MCU لقب گیرد ولی همچنین به عواقب غرور اشاره میکنند. اشتباهات دکتر استرنج ، آرک داستانی بزرگتر و جذاب تری را شکل میذهند که مستقیما منتهی میشود به فیلم "مولتی ورس جنون" که یکی دیگر از فیلم های بسیار مورد انتظار مارول در آینده نزدیک است.

 

8- خبیث های فیلم انگیزه های قوی و درگیری های انسانی دارند

8- خبیث های فیلم انگیزه های قوی و درگیری های انسانی دارند

دنیای سینمایی مارول طی دهه گذشته ویلن های عالی را به تماشاچیان معرفی کرده است که از میان آنها میتوان به لوکی و اریک کیل مانگر اشاره کرد. با این حال برخی بوده اند که عمق کافی نداشته اند و حتی متعصب ترین طرفداران MCU ترجیج میدهند امثال ملکیث و کاسلیوس را فراموش کنند. "راهی به خانه نیست" این مزیت رو داره که از خبیث هایی استفاده میکنه که قبلا خودشان را در ذهن بینندگان تثبیت کرده اند و بنابراین عمق پس زمینه شخصی آنها پیشتر در سه گانه مرد عنکبوتیِ سم ریمی یا سری "امیزینگ اسپایدرمن" به بیننده نشان داده شده است. درسته که لیزارد و مرد شنی نقش چندانی در فیلم ندارند ولی دکتر اختاپوسِ آلفرد مولینا و به ویژه گرین گابلینِ ویلم دفو شگفت انگیز هستند. درگیری نورمن آزبورن با شیاطین درونی خودش و سقوط او به ورطه جنون به طور ویژه در فیلم برجسته است و همینطور لحظه ای که اکتاویوس بار دیگر کنترل ذهن خودش را به دست میگیرد.

 

7- نبرد مرد عنکبوتی و دکتر استرنج در اخلاقیات

7- نبرد مرد عنکبوتی و دکتر استرنج در اخلاقیات

وقتی خبیث های مولتی ورس سرانجام دستگیر میشوند، متوجه حقیقت وحشیانه درباره سرنوشت خود میشوند: آنها قراره در دنیاهای خودشان کشته شوند. پیتر میخواد بهشون کمک کنه ولی دکتر استرنج عقیده داره آنها خیلی خطرناک هستند و باید به دنیاهای خودشون برگردانده شوند. در نتیجه نبردی بین آنها در میگیرد که از جهات مختلفی عالی است. مثلا از نظر سینماتیک و بصری، یک تجربه شگفت آور را پدید می آور. شاهد یک پیروزی غیرمنتظره هم برای اسپایدرمن هستیم که نشان میدهد استرنج این اونجر جوان را دست کم گرفته است. اما از نقطه نظر گسترده تر، این نبردی بین اصول و اخلاقیات است. به همین دلیل، برخی از تماشاچیان ممکن است طرف پیتر را بگیرند و برخی نیز با تصمیم و نظر استرنج همذات پنداری کنند. و این دغدغه چیزیه که یک فیلم خوب برای تماشاچیان خودش ایجاد میکنه.

 

6- مرگ زن عمو می نشانه ای دردناک است به عواقب زندگی ابرقهرمانی پیتر

6- مرگ زن عمو می نشانه ای دردناک است به عواقب زندگی ابرقهرمانی پیتر

تماشاچیان چه با اعمال و رفتار پیتر موافق باشند یا نباشند، ولی شکی نیست که او دلیل اصلی مرگ زن عمویش است. چون تلاش او برای کمک به خبیث ها منتهی میشه به اینکه گرین گابلین بار دیگر کنترل ذهن و جسم نورمن آزبورن را بدست بگیره و اکثر خبیث های دیگر را نیز متقاعد کنه تا بهش ملحق بشوند. سپس در نبردی که شروع میشود ، زن عمو می زخم مرگباری برمیدارد. او جمله نمادین " قدرت زیاد ، مسئولیت به همراه دارد" را بر زبان می آورد و در واقع میخواد به پیتر بگه علیرغم سرنوشت تلخی که برایش رقم خورده ولی پیتر کار درستی را کرده. با این حال مرگ او نخستین نشانه است از عواقب حقیقی "راهی به خانه نیست" برای پیتر پارکر. یعنی تلاش های او برای انجام کار خوب و درست منجر میشود به از دست دادن عزیزانش و این دقیقا چیزیه که بارها و بارها در دنیای کمیک بوک های او دیده ایم و باعث شده اینقدر برایمان جذابیت پیدا کند.

 

5- مردان عنکبوتی مولتی ورس از پیتر حمایت روحی و معنوی میکنند و لحظات شادی را نیز پدید می آورند

5- مردان عنکبوتی مولتی ورس از پیتر حمایت روحی و معنوی میکنند و لحظات شادی را نیز پدید می آورند

پیترِ تام هالند پس از مرگ تراژیک زن عمو می از نظر عاطفی در هم میشکند. ند و ام جی سعی میکنند او را پیدا کرده و بهش آرامش دهند و در این میان این صحبت های پیتر پارکرهای توبی مگوآیر و اندرو گارفیلد است که او را آرام و اراده اش را تقویت میکند. و البته حضور آنها باعث ایجاد برخی لحظات شاد و مفرح هم میشود. یکی از این صحنه وقتی است که دارند درباره تارهای ارگانیک پیترِ توبی صحبت میکنند یا وقتی که اون میم معروف را بازخلق میکنند (مورد شماره 6 این مقاله را بخوانید). پویایی بین این سه بازیگر برای هواداران مرد عنکبوتی مثل یک گنج رویایی میماند و در نهایت حسی منحصر به فرد از درک و تفاهم و رفاقت و برادری بین آنها ایجاد میگردد.

 

4- نجات ام جی یک رستگاری رضایت بخش را برای اسپایدرمنِ اندرو گارفیلد رقم میزند

مرد عنکبوتی اندرو گارفیلد ام‌جی را نجات میدهد

بهترین و احساسی ترین لحظه اسپایدرمن اندرو گارفیلد، در نبرد پایانی رقم میخورد. بعد از اینکه گرین گابلین مانع تام هالند میشود که ام‌جی را نجات دهد، اندرو سعی میکند کار ناتمام او را تمام کند. او در کسری از ثانیه اقدام به نجات ام جی میکنه (انگار که قبلا بارها و بارها صحنه رو تو ذهنش مرور کرده و فکر کرده که کاش فلان حرکت رو انجام میداده). در نتیجه بزرگترین اشتباه خودش رو جبران میکنه و حالا سرانجام میتونه به زندگی عادی خودش برگرده. این صحنه به نوعی پایانی عالی رو رقم زد برای فرنچایز "مرد عنکبوتی شگفت انگیز" که سونی از ما دریغ کرد (بغضی که وقتی با ام جی فرود اومدن در او میبینیم و نوع نگاه حزن انگیزی که به او میکنه فوق العاده است). این ثابت میکند فیلمنامه این فیلم چقدر خوب و هوشمندانه نوشته شده که شخصیت هایی که به نظر میرسد فقط برای fan service به فیلم اضافه شده اند اما فراتر میروند و نه تنها به بهتر روایت شدن قصه کمک میکنند بلکه آرک شخصیتی خاص و رضایت بخش خود را دارند.

 

3- تلاش پیتر برای کشتن گرین گابلین نشان دهنده ملموس بودن شخصیت انسانی اوست

نورمن ازبورن پیتر پارکر

علیرغم از دست دادن زن عمو می، پیتر مصمم باقی میماند برای کمک به ویلن های مولتی ورس. ولی در طول نبرد نهایی، حسن نیت پیتر مورد خدشه قرار میگیرند و او خیلی به کشتن گرین گابلین نزدیک میشود. اسپایدرمنِ توبی مگوآیر جلویش را میگیرد (البته این کارش باعث میشه از پشت از سوی گابلین خنجر بخوره). این صحنه نشان میدهد که علیرغم همه قدرت های فوق بشری اش، پیترِ تام هالند همچنان یک انسان است. ممکنه آرمان گرا باشد ولی احساساتش بسیار قوی و حقیقی هستند. او بار دیگر نشان میدهد که ملموس ترین شخصیت جهان کمیک است زیرا انسانی جایز الخطا را به نمایش میگذارد که همه ما اگر جای او بودیم همین تصمیم را میگرفتیم. این تصمیم پیچیدگی شخصیتی او را بیشتر میکند. ضمن اینکه از حرکت توبی مگوآیر درس میگیرد و در نهایت تصمیم میگیرد به جای کشتن گابلین از علاجی که درست کرده اند استفاده کند.

 

2- این فیلم ما رو برای دیدن قسمت های بعدی ذوق زده میکنه

خبیث های پنهان راهی به خانه نیست

پیتر در "راهی به خانه نیست" با برخی از بهترین دشمنان کلاسیک خودش مثل دکتر اختاپوس و گرین گابلین و لیزارد  و ... میجنگد. قبلا هم با والچر و میستریو جنگیده بود ولی هنوز هم خبیث های دیگری هستند که میتونه باهاشون بجنگه. در واقع مرد عنکبوتی با داشتن متنوع ترین مجموعه از ویلن های کمیک بوکی از این نظر هیچ مشکلی رو احساس نمیکنه. در انتهای فیلم نیز ما به نوعی سایه خبیث هایی را میبینیم که دکتر استرنج داره سعی میکنه نگذاره وارد دنیاشون بشن که در میان اونا هواداران تیزبین مرد عنکبوتی، کریون شکارچی، راینو، عقرب و حتی گربه سیاه را مشاهده کردند! (این ویدئو را حتما تماشا کنید). پس میشه تقریبا مطمئن بود شخصیت های خبیث جدیدی رو دید. مخصوصا شخصیتی مثل گربه سیاه که حالا که پیتر از نظر عاطفی خلاء حس میکنه میتونه یک عشق رومانتیک جنجالی برایش باشه! این فیلم نه تنها یک پایان زیبا رقم میزنه بر سه گانه نخست مرد عنکبوتی در MCU، بلکه برای آینده هم زمینه سازی و هایپ درست میکنه و این کاری نیست که هر فیلمی از عهده انجامش بربیاد!

 

1- فداکاری شخصی پیتر باعث میشود پایانی تراژیک و ماندگار برای آرک شخصیتی او رقم بخورد

پایان فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست

در حالی که مرد عنکبوتی تلاش میکند شرور ها را درمان کند و به دنیای خودشان بفرستد، مشاهده میکنیم که طلسم دکتر استرنج به قدری قوی بوده که واقعیت را مورد هجوم مولتی ورس قرار داده است. تنها راه ایجاد تعادل این است که پیتر پارکر از حافظه همگان پاک شود؛ از جمله ذهن ند و ام جی. بنابراین استرنج دوباره طلسم را اجرا و در نتیجه حتی خودش هم پیتر پارکر را فراموش میکند! در واقع این طلسم اونقدر قوی است که کلا انگار پیتر پارکر هرگز وجود نداشته است! البته پیتر به رفقای خود قول میدهد پس از طلسم پیدایشان کند و همه چی را بهشون بگوید ولی با دیدن زخم روی پیشانی ام جی به این نتیجه میرسید که بهتر است چیزی ندانند و اینطوری برای امنیت خودشان بهتر است. این طلسم باعث میشود تا تمام خاطرات دیگران از پیتر پارکر در ذهنشان پاک شود و پایانی تلخ اما درخشان برای این فیلم زیبا رقم بخورد که تقریبا هیچ کس انتظارش را نداشت زیرا حدس ما این بود که دکتر استرنج تنها هویت اسپایدرمن را پاک کند نه اینکه کلا تمام آثار پیتر پارکر را از ذهن مردم عالم حذف کند! این پایانِ تلخ و شیرین (bittersweet) بار دیگر نشان دهنده جسارت سازندگان فیلم در روایت بهترین قصه ممکن برای اسپایدرمن در این فیلم دارد و او را به نقطه ای میرساند که هواداران حقیقی او آرزویش را داشتند و از این به بعد راه برای احتمالات هیجان انگیز بعدی کاملا هموار است.

 

مهدی ترابی مهربانی

منبع: CBR

All rights reserved © Spidey.ir 2022

     (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 داستان کمیک بوکی که میتوانند دستمایه قسمت های بعدی "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" قرار بگیرند

10 چیزی که برای دیدنشان در فاز 4 دنیای سینمایی مارول هیجان داریم!

10 خط داستانی در دنیای سینمایی مارول که امیدواریم در فاز 4 به سرانجام برسند

10 دفعه ای که فیلم "اسپایدرمن: راهی به خانه نیست" توقعات ما رو برآورده کرد!

10 صحنه احساسی فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست"

10 داستان مارول که شما را برای فاز چهارم MCU آماده میکنند

رتبه بندی 10 غافلگیری برتر در فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست"

10 دیالوگ بامزه برتر فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست"

رتبه بندی 10 تا از کاراکتر های "مردعنکبوتی: راهی به خانه نیست" از نظر قدرت و زور بازو!

ایستراگ مربوط به "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" در سریال هاکای

رتبه بندی 10 نقش آفرینی برتر در فیلم "اسپایدرمن: نو وی هوم"

10 موضوعی که ممکن است پس از "راهی به خانه نیست" در فیلم های آینده مرد عنکبوتی به کار گرفته شوند

10 اشتباهی که شخصیت ها در فیلم "اسپایدرمن: راهی به خانه نیست" مرتکب شدند

"مرد عنکبوتی : راهی به خانه نیست" ثابت میکند گرین گابلین از جوکر خبیث بهتری است

10 چیزی که طرفداران دوست دارند در سه گانه بعدی مرد عنکبوتی در MCU ببینند

نقد و بررسی فیلم "مرد عنکبوتی به خانه نیست" (SPIDER-MAN: NO WAY HOME)

10 فن تئوری درباره "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" که کاملا اشتباه از آب درآمدند!

معرفی 10 داستان برتر مرد عنکبوتی برای کسانی که از فیلم "راهی به خانه نیست" خوششان آمده است!

پاسخ به 10 سئوال درباره حفره های داستانی در فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست"

داغ داغ! لینک دانلود نسخهٔ پرده ای با کیفیت بسیار بالا فیلم مردعنکبوتی راهی به خانه نیست منتشر شد + زیرنویس فارسی!

10 ویژگی برتر آثار ابرقهرمانی در فیلم "مرد عنکبوتی" راهی به خانه نیست"

معرفی همه 7 لباس مرد عنکبوتی در فیلم "راهی به خانه نیست"

10 سوالی که پس از دیدن "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" برایمان پیش آمد

رتبه بندی قوی ترین شخصیت های " مردعنکبوتی: راهی به خانه نیست" از نظر توانایی مبارزه

7 نقطه قوت و 1 نقطه ضعف فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست"

10 چیزی که باید قبل از دیدن فیلم "اسپایدرمن راهی به خانه نیست" بدانید

10 اسپویل بزرگ فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست

هر آنچه که درباره "مرد عنکبوتی 4" می‌دانیم

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

mjkp
#1 mjkp 1400-10-18 15:00
دقیقا همه موارد رو میشه حس کرد
به تمام کاراکتر ها توی این فیلم پرداخته شد و اصلا فیلم نوار خالی نداشت
تک تک صحنه ها مهم بودن و نکته ای درونشون بود
برعکس فیلم های آخر مجموعه های قبلی اسپایدرمن که بخاطر شخصیت های زیاد فیلم شلوغ شده بود این فیلم به اندازه از هر شخصیتش استفاده ی مفید کرده بود
نقل قول کردن
Ahmadlalami
#2 Ahmadlalami 1400-10-18 15:41
سلام استاد ممنون بابت مقاله عالی بود.
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#3 AM SM BM SM 1400-10-18 19:06
سلام
ممنون بابت مقاله.
واقعا نمیدونم اینجا چندمین مقاله دربارهٔ فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" هست. شاید ۳۰ تا رو رد کرده باشه و تا الان کلی دربارهٔ اینکه این فیلمی چه تاثیر عالی بر هواداران گذاشتند چقدر فیلم زیبایی بود. بارها دربارهٔ ابعاد متفاوت این فیلم زیبا صحبت کردیم و چقدر برای هواداران مرد عنکبوتی دلنشین بود و خیلی ها هم اعتقاد دارند که این فیلم، بهترین فیلم فارسی چهار مارول تا به اینجا(و احتمالا تا بعد) بوده. به جز دلایل فنی فیلمسازی مثل بازیگری عالی، موسیقی حماسی، اکشن های تنش آمیز، دیالوگ های بسیار خوب و... این فیلم ویژگی هایی از نظر داستانی و شخصیت مرد عنکبوتی داشت که بررسی میکنیم.
همهٔ موارد رو موافق هستم و به نظرم خیلی خوب در مقاله توضیح داده شدند. مثلا اینکه مردم پیتر رو اذیت میکنند و بهش اعتماد نمیکنند که واقع گرایی خوبی داره، حضور دکتر استرنج که او خیلی نقش موثری در فیلم داره و زمینه چینی هم هست برای فیلم "دکتر استرنج در مولتی ورس جنون" و البته اینکه او با پیتر درگیری میکنه قابل لمسه چون استرنج به عنوان یک دکتر خیلی با نظرم و اصول کار میکنه و نمیخواد چیزی این نظم رو خراب کنه، خبیث های فیلم هم که قبلا امتحان پس داده بودند و مخصوصا دکتر اختاپوس با بازی زیبای آلفرد مولینا و مخصوصاتر (!) گرین گابلین با بازی فوق‌العاده ویلم دفو که هیچ حرف و حدیثی باقی نذاشت، لحظهٔ مرگ زن عمو می که صحنهٔ بسیار غم انگیزی در این فیلم بود که با بازی عالی تام هالند و مریسا تومی اشک ما رو درآورد، حمایت مردان عنکبوتی هم که در فیلم خیلی زیبا بود و اینکه سعی میکنند به پیتر بعد از اتفاق بدی که براش افتاده روحیه بدن و ما شاهد لحظات بامزه ای هم هستیم، مورد ۴ هم که یک پایان عالی برای مرد عنکبوتی اندرو گارفیلد رقم زد که اون بالاخره اشتباه خودش رو جبران کرد و در اون لحظه بغض اندرو واقعا عالی بود، اینکه پیتر میخواد گرین گابلین رو بکشه بسیار بسیار ملموسه و از جایزالخطا بودن او سرچشمه میگیره که اون یک انسان کاملا پاک نیست و میتونه اشتباه کنه و البته لحظه ای که پیترِ توبی جلوی پیترِ تام رو میگیره خیلی زیبا بود، ذوق زدگی ما برای فیلم های بعدی اسپایدرمن هم که حد و حصر نداره و هنوز این فیلم نسخه خوب و درست حسابیش نیومده ما داریم درباره فیلم های بعدی اسپایدرمن فرضیه سازی میکنیم، پایان این فیلم هم که یکی از بهترین پایان بندی فیلم های کمیک بوکی بود و یکی از بهترین پیچش های فیلم های کمیک بوکی رو ارائه داد که هم قوس شخصیتی پیتر رو کامل کرد و هم خیلی غیرمنتظره و عالی بود. برای همین دلایل این فیلم اینقدر بین هواداران محبوب شده.
با تشکر.
نقل قول کردن
porya
#4 porya 1400-10-18 19:21
سلام استاد ترابی مقاله خیلی خوبی بود.بنظرم باید یه صفحه “همه چیز درباره راهی به خانه نیست” درست کنید تمام مقالات و ... رو اونجا بزازید.
نقل قول کردن
AS-Spider
#5 AS-Spider 1400-10-18 19:37
سلام استاد بازم گل کاشتید، واقعا بهترین فیلم فاز 4 بود(البته فاز 4 واقعا فیلماش از فاز 3 پایینتر بود سطحش)
من یه انتقاد دارم اونم اینه که لباس توبی و اندرو رو خوب در نیاوردن.شما که میتونید لباس تام رو اونقدر خوب در بیارید چرا روی دوتا لباس دیگه مخصوصا توبی کم کاری کردید.
s4.uupload.ir/.../...
ماسک توبی در spider-man 3
s4.uupload.ir/.../...
ماسک توبی در nwh
اون چشم های روی ماسک دیگه متالیک نیست(یکی از زیباییای ماسک توبی همین بود)
سمبل عنکبوت پشتیم توی فیلم نشون ندادن
s4.uupload.ir/.../...
اندرو در tasm2
s4.uupload.ir/.../...
اندرو در nwh چشام های ماسکش خیلی مات شده.
به رنگ لباس ها هم خرده نمیگیرم چون احتمالا بخاطر نسخه پرده ای بوده باشه(یذره نماد جلو و پشتی عنکبوت اندرو هم کوچیک کرده بودن) یا تار های روی لباس توبی از اون حالت زیباش در اومده بود و صرفا مربع مربع شده بود.
کاش مثل چند سال پیش یه مقایسه لباس مقالش کار بشه.
نقل قول کردن
AS-Spider
#6 AS-Spider 1400-10-18 19:37
سلام استاد بازم گل کاشتید، واقعا بهترین فیلم فاز 4 بود(البته فاز 4 واقعا فیلماش از فاز 3 پایینتر بود سطحش)
من یه انتقاد دارم اونم اینه که لباس توبی و اندرو رو خوب در نیاوردن.شما که میتونید لباس تام رو اونقدر خوب در بیارید چرا روی دوتا لباس دیگه مخصوصا توبی کم کاری کردید.
s4.uupload.ir/.../...
ماسک توبی در spider-man 3
s4.uupload.ir/.../...
ماسک توبی در nwh
اون چشم های روی ماسک دیگه متالیک نیست(یکی از زیباییای ماسک توبی همین بود)
سمبل عنکبوت پشتیم توی فیلم نشون ندادن
s4.uupload.ir/.../...
اندرو در tasm2
s4.uupload.ir/.../...
اندرو در nwh چشام های ماسکش خیلی مات شده.
به رنگ لباس ها هم خرده نمیگیرم چون احتمالا بخاطر نسخه پرده ای بوده باشه(یذره نماد جلو و پشتی عنکبوت اندرو هم کوچیک کرده بودن) یا تار های روی لباس توبی از اون حالت زیباش در اومده بود و صرفا مربع مربع شده بود.
کاش مثل چند سال پیش یه مقایسه لباس مقالش کار بشه.
نقل قول کردن
salah12345
#7 salah12345 1400-10-18 22:42
سلام اقای ترابی من یه تکه صحنه از فیلم دکتر استرنج دیدم و فهمیدم اثار بعدی مارول رو توش مخفی کردن میشه براون ارسال کنم(یکیش شخصیت شرور سریال وات ایف با واچر رو توش دیدم )لطفا بخونید و جواب بدهید ممنون میشم
نقل قول کردن
mtm
#8 mtm 1400-10-19 00:18
به نقل از salah12345:
سلام اقای ترابی من یه تکه صحنه از فیلم دکتر استرنج دیدم و فهمیدم اثار بعدی مارول رو توش مخفی کردن میشه براون ارسال کنم(یکیش شخصیت شرور سریال وات ایف با واچر رو توش دیدم )لطفا بخونید و جواب بدهید ممنون میشم

اپلودش کن بزار تو بخش نظرات
دوستان بررسی میکنن
نقل قول کردن
حمید ایرانی
#9 حمید ایرانی 1402-10-01 15:56
بهترین سریال لوکی بود و بهترین فیلم no way home
راستی استاد نظرتون راجع به فصل دو لوکی چی بود؟؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید