10 تاثیر فیلم های مرد عنکبوتی ساخته سم ریمی بر روی دنیای سینمایی مارول

10 تاثیر فیلم های مرد عنکبوتی ساخته سم ریمی روی دنیای سینمایی مارول

با خواندن این مقاله متوجه میشوید که اگر فیلم های اسپایدرمن ساخته سم ریمی نبود الان قطعاً دنیای سینمایی مارول در وضعیت فعلی خود نبود!

مقدمه: برای مدت زمانی طولانی ژانر فیلم های ابرقهرمانی با تریلوژی اسپایدرمنِ «سم ریمی» تعریف میشد (ژانر یا genre در دنیای سینما به سبک یا گونه خاص فیلم ها گفته میشود). اصلا نمیشه تکذیب کرد که این فیلم ها روی صنعت فیلمسازی تاثیری ماندگار داشتند و البته روی ژانر سوپرهیرویی. اولین قسمت از سری فیلم های اسپایدرمن یک فرنچایز را کلید زد، رکوردهای گیشه های فروش را شکست و بدعتی تازه و شیرین برای قهرمانان سینمایی بر جای نهاد. ممکنه که الان با گذشت قریب به 20 سال مثل سابق برایمان به نظر نرسند ولی تاثیر فیلم های سم ریمی را هنوز هم میتوان حس کرد. به ویژه اینکه دنیای سینمایی مارول (MCU) بدون این فیلم ها نمیتوانست در وضعیتی باشد که الان هست. از بسیاری جهات، هر فیلم MCU انعکاسی است از عناصری که سنگ بنای آن در تریلوژی به یاد ماندنی ریمی نهاده شد.

 

10- کاستوم های رنگارنگ

  کاستوم های رنگارنگ

دوره ای طولانی بود که طی آن هالیوود به لباس های رنگارنگ ابرقهرمانان با اخم نگاه میکرد. حتی قبل از فیلم مرد عنکبوتی وقتی فیلم اول ایکس من منتشر شد قهرمانان داستان مجبور شده بودند لباس های یک جور به رنگ سیاه و ساخته شده از چرم بپوشند که هیچ قرابتی با لباس های کلاسیک آنان در دنیای کمیک نداشت! و حتی بعد از اسپایدرمن نیز در فیلم "بی باک" شاهد نوعی رنگ تیره قرمز برای لباس مت مورداک بودیم. ولی الان هواداران MCU میتونند مطمئن باشند که کاستوم ابرقهرمانان مورد علاقه شون به طور وفادارانه ای روی پرده سینما به تصویر کشیده میشه و این رو مدیون فیلم اسپایدرمن ریمی هستند. در واقع اولین فیلم اسپایدرمن بدون شک اولین باری بود که هواداران یک فیلم مارولی میدیدند که در آن قهرمان داستان لباسی وفادار دارد؛ با همان رنگ های شاد و کمیک بوکی!

 

9- کوین فایگی

  کوین فایگی

امروزه همه هواداران سینما و کمیک با نام «کوین فایگی» آشنا هستند. او دیگر به عنوان پایه گذار و مغز متفکر بزرگترین، پولسازترین و محبوب ترین فرنچایز تاریخ سینما شناخته میشود. اما قبل از اینکه فایگی در سال 2008 با فیلم "مرد آهنی" فعالیت خودش رو در MCU آغاز کنه درگیر فیلم های اسپایدرمن سم ریمی بود! بله درست شنیدید . فایگی یکی از تهیه کننده های سری مرد عنکبوتی بود و فوت و فن زیادی را از ریمی در ساخت فیلم های کمیک بوکی آموخت. او سال 2015 به وب سایت IndieWire گفت: "مرد عنکبوتی 2 یکی از بهترین فیلم های ابرقهرمانی است که تا به حال ساخته شده" و بدین ترتیب نشان داد که چقدر از این سری الهام گرفته و چقدر آن را دوست دارد.

 

8- شوخ طبعی

  شوخ طبعی

یکی از جنبه های سه گانه ریمی که هنوز هم دیدنی و تماشایی است شوخ طبعی به کار رفته در آن است. ریمی استاد خلق شوخی های بزن و بکوب (slapstick gags) است و شما میتونید این رو مثلا در صحنه هایی که پیتر برای اولین بار قدرت های خودش رو کشف میکنه یا اون صحنه های خنده دارِ فرار کردن پیتر از دست صاحب خانه اش در "مرد عنکبوتی 2" مشاهده کنید. درسته که قبل از فیلم های اسپایدرمن هم آثار ابرقهرمانی بودند که در آنها شوخی به کار رفته بود ولی پس از این سه گانه بود که  شوخ طبعی به طور گسترده ای در ژانر ابرقهرمانی مورد استفاده قرار گرفت. این ویژگی به خوبی در MCU قابل رویت است و هیچ فیلمی نیست که شوخی های بامزه و دارای زمان بندی صحیح نباشد.

  

7- ترکیب ژانرها

 ترکیب ژانرها

درسته که درجه سنی فیلم های مرد عنکبوتی سم ریمی مناسب برای تمام سنین است ولی سابقه درخشان سم ریمی در خلق فیلم های ماندگار در ژانر ترسناک را میتوان در آنها ردگیری کرد. بهترین نمونه صحنه عمل جراحی دکتر اختاپوس در قسمت دوم است که مملو از ادای احترام های حسابیه به سری فیلم های "کلبه وحشت" (Evil Dead) سم ریمی در دهه 80 میلادی. ریمی رگ و ریشه خودش از ژانر وحشت را به فیلم های اسپایدرمن تزریق کرد تا لحظات پرتنش خلق کنه و از سوی دیگر به سبک ابرقهرمانی طراوت ببخشه. دنیای سینمایی مارول هم از ترکیب ژانرهای دیگر با سبک ابرقهرمانی بیگانه نیست. به طور مثال "کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان" و "دکتر استرنج" سبک کمیک بوکی را به ترتیب با ژانر جاسوسی و ترسناک ترکیب کردند.

  

6- جونا جیمسون

جونا جیمسون

«جی. کی. سیمونز» قطعاً بهترین بازیگر انتخاب شده برای یک نقش کمیک بوکی در تاریخ سینماست. از ظاهرش گرفته تا انرژی و شور و لحن صدا همگی باعث شده تا او و آقای جی. جونا جیمسون انگار سیبی باشند که از وسط نصف شده باشند! لحظاتی که او در فیلم های ریمی خلق میکنه برخی از بزرگترین و برترین ها در کل سری هستند. تعجبی هم نداره که آقای سیمونز دعوت شد تا این نقش رو در فیلم "مرد عنکبوتی: دور از خانه" در MCU تکرار کنه. به جای اینکه از حضور این شخصیت اجتناب کنند یا بازیگر دیگری را به جایش انتخاب کند، MCU به سادگی قبول کرد که جی. کی. سیمونز نسخه قطعی جیمسون است. بازگشت شکوهمند و مورد استقبال قرار گرفته او در MCU را باید مدیون تریلوژی ریمی بود.

  

5- لحن مثبت، سالم و اخلاقی 

لحن مثبت، اخلاقی و پهلوانانه

برخی میگویند تریلوژی مرد عنکبوتیِ سم ریمی تا حدی از مد افتاده و کلیشه ای (corny) هستند. لحظاتی مثل اون جایی که اهالی نیویورک از اسپایدرمن دفاع میکنند را لوس میدونند. ولی این مساله به دلیل اون خاصیت و لحن سالم این سری است. این لحن به MCU هم سرایت کرده. یعنی شما نوعی مثبت بودن و پایبند به اخلاقیات در MCU میبینید که نمونه بارز آن را مثلا در آن پیام ویدئویی کاپیتان آمریکا به شاگردان مدرسه پیتر پارکر مشاهده میکنید و آدم را یاد آن صحنه معروف فیلم "مرد عنکبوتی 2" مینداخت که به بچه ها میگفت برای قوی شدن باید سبزیجات و میوه بخورند!

 

4- خوش بینی به جای بدبینی

 خوش بینی به جای بدبینی

حس خوش بینی در سرتاسر تریلوژی اسپایدرمن در مقایسه با یک سری آثار دارک اون دوره مثل یک هوای تازه و مطبوع بود! مخصوصا بعد از حوادث 11 سپتامبر که انگار دنیا به خوش بینی و قهرمان بازی نیاز داشت. در واقع در اون سالها هواداران با فیلم هایی نظیر "بلید" و "بتمن آغاز میکند" و ... آشنا بودند ولی اسپایدرمنِ سم ریمی مثل سوپرمنِ «ریچارد دانر» بود، نه فقط به خاطر رنگ های شادش بلکه به خاطر حس مثبت اندیشی که در آن موج میزد. دنیای سینمایی مارول هم جا پای ریمی گذاشته و فیلم هایی را تقدیم کرده که به جای آنکه قهرمانان را دچار فروپاشی های شخصیتی بدبینانه کنند، به ریشه های اصلی شان وفادار نگه داشته اند.

  

3- وفادار بودن به منبع اصلی

یه صحنه معروفی تو فیلم "ایکس من" سال 2000 است که وقتی ولورین برای اولین بار اون لباس تنگ و چسبان تیم رو پوشیده غر میزنه و میگه "واقعا شماها با اینا میرید بیرون؟" . سایکلاپس هم جوابش رو میده: "تو چی ترجیح میدی؟ لباسِ زرد ساخته شده از اسپاندکس؟"! این در واقع متلکی بود که به لباس زرد رنگ ولورین در دنیای کمیک (اسپاندکس یا Spandex ماده ای است که کاستوم های ابرقهرمانی سابقاً از آن ساخته میشدند). همین جمله به طور عالی فضای اون موقع رو نشون میده که وفاداری به منبع اصلی (یعنی دنیای کمیک) یک چیز خجالت آور و موجب شرمساری بود. اما فیلم های سم ریمی با آغوش باز از دنیای کمیک استقبال کردند و ابایی از اینکه برچسب کودکانه بهشون بخوره نداشتند. کلی هم ادای احترام به صفحات و پانل های کمیک بوکی شد (مثل این). MCU هم همین استراتژی رو دنبال کرده و واسه همینه اینقدر نزد هواداران عزیزه. بسیاری از لحظات به ویژه در سری فیلم های اونجرز انگار صفحات کمیک بوکی هستند که زنده شده اند! (این مقاله را بخوانید).

 

2- تاکید بر دغدغه های مالی پیتر پارکر

 تاکید بر دغدغه های مالی پیتر پارکر

مرد عنکبوتی شخصیتی بدشانسه که اغلب اوقات اوضاع بر وفق مرادش پیش نمیرود. یعنی تا حدی که زندگیش همیشه در آستانه فاجعه قرار داره، حالا یا به دلیل نقشه های یک ابرشرور یا مسائل پیش پا افتاده مثل ناتوانی در پرداخت کرایه خانه! مشکلات مالی او به طور عالی در تریلوژی سم ریمی به تصویر درآمدند به ویژه در قسمت دوم که به طور باحالی مورد تعقیب صاحب خانه اش (آقای دیتکوویچ) قرار میگیره. در MCU هم همین خاصیت است منتهی به طور غیر مستقیم و بدون اینکه لحظات مشابه ای را تکرار کنند. یعنی پیتر رو به صورت یک پسر صرفه جو نشان میدهند که گوشی موبایل شکسته و رایانه داغونی داره. در یک صحنه حذف شده از فیلم "مردعنکبوتی: دور از خانه" که اینجا میتونید آن را تماشا کنید شاهد بودیم که برای تامین هزینه سفرش به ایتالیا مجبور میشه مجموعه قدیمی اکشن فیگورهای خودش رو بفروشه! در واقع تاکید بر این دغدغه های رئالیستیک نه تنها به دنیای کمیک وفادار است بلکه باعث میشه این ابرقهرمان ملموس تر به نظر برسه.

  

1- ساختار روایتی اُریجین –محور

 - ساختار روایتی اُریجین –محور

چه بخواهید یا نخواهید این فیلم اسپایدرمن 1 بود که ایده ساختار اریجین (Origin) محور را در ژانر کمیک بوکی/ابرقهرمانی محبوب کرد (یعنی اینکه با حوصله بیایی و نحوه به دست آوردن قدرت های فوق بشری و تبدیل شدن شخصیت اصلی به یک ابرقهرمان رو روایت کنی). این ساختار در MCU و تقریباً تمامی فیلم های ابرقهرمانی که به اولین ماجراجوی های یک قهرمان کمیک بوکی میپردازند به کار گرفته شده. بخش عمده چنین ساختاری از سر و کله زدن کاراکتر با هدف و هویت خودش در نیمه اول فیلم نشات میگیره و خیلی وقتها در نیمه دوم دیگر شاهد این سر و کله زدن ها و دلمشغولی ها نیستیم. اما فیلم سری فیلم های اسپایدرمن اینطور نبودند و در تمامی اوقات انگیزه و هدف قهرمان مورد امتحان قرار میگرفت و این مساله در فیلم های MCU نیز کاملا مشهود است.

 

مهدی ترابی مهربانی

منبع: وب سایت Screen Rant

All rights reserved © Spidey.ir 2020

   (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

50 صحنه برتر فیلم های مرد عنكبوتی- قسمت دوم

50 صحنه برتر در فیلم های سینمایی مرد عنکبوتی - قسمت اول

15 صحنه در دنیای سینمایی مارول که مستقیما از کمیک بوک گرفته شدند!

15 لحظه برتر و به‌ یادماندنی مردعنکبوتی در MCU

تمامی صحنه های حذف شده از "مردعنکبوتی : دور از خانه" منتشر شد

10 چیزی که میخواهیم در قسمت سوم فیلم "مرد عنکبوتی" در MCU ببینیم!

10 لحظه از مردعنکبوتی در MCU که نشان می‌دهد او بهترین است!

رتبه بندی دشمنان مرد عنکبوتی در فیلم های سینمایی

برترین مبارزات مردعنکبوتی در عالم سینما

نفس گیر ترین مبارزات مردعنکبوتی در سگانه‌ی "سم ریمی"

10 لحظه برتر فیلم “انتقام جویان: جنگ بی نهایت” (AVENGERS INFINITY WAR)

ایستر اِگ (EASTER EGG) ها و اشارات فیلم "مرد عنکبوتی: دور از خانه"

10 صحنه برتر و تاثیرگذار فیلم "انتقام جویان: پایان بازی" (AVENGERS: ENDGAME)

نقد و بررسی فیلم های سینمایی مرد عنكبوتی

 رتبه بندی فیلم های دنیای سینمایی مارول (MCU)

رتبه بندی لباس های مرد عنکبوتی در دنیای سینما

رتبه بندی دشمنان مرد عنکبوتی در فیلم های سینمایی

رتبه بندی بازیگران فیلم های سینمایی مرد عنکبوتی

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

spider flash
#1 spider flash 1399-08-07 14:56
مقاله ی بی نظیری بود. من نمیدونستم مرد عنکبوتی های سم ریمی تا این حد روی MCUتاثیر داشته .
نقل قول کردن
sina.masoumkhani
#2 sina.masoumkhani 1399-08-07 15:04
سلام استاد دستتون درد نکنه واقعا دلم یه مقاله این شکلی میخواست.اسپایدر من سم ریمی واقعا فوق العاده بود :cry:
نقل قول کردن
Mr. Doctor
#3 Mr. Doctor 1399-08-07 15:16
خسته نباشید استاد ترابی.
یه مقاله ی عالی دیگه که معلومه با دقت نوشتینش و بهش توجه کردین.من تا الان که این مقاله رو خوندم متوجه این نکته ها نشده بودم،بیخود نیس که شما رو استاد صدا میزنن :-)
نقل قول کردن
s.ch
#4 s.ch 1399-08-07 15:18
این مقاله خیلی زیبا بود واقعا یه حس غیر قابل وصف داشت .
واقعا ممنون اقای ترابی
نقل قول کردن
Agent bishop
#5 Agent bishop 1399-08-07 15:42
واقعا عالی بود
من این سه گانه رو بیشتر از فیلم های دیگه مردعنکبوتی دوست دارم
نقل قول کردن
Matingh
#6 Matingh 1399-08-07 16:04
یک سوپر مقاله :eek:
خیلی خفن بود دقیقا گزینه ها درست و کامل بود.
خیلی تاثیرگذار بود دمتون گرم 8)
نقل قول کردن
Xtriwer
#7 Xtriwer 1399-08-07 16:09
واقعا سه گانه خوبی بود ولی سونی خرابش کرد
نقل قول کردن
Mohamadgg
#8 Mohamadgg 1399-08-07 17:10
دستتون دردنکنه استاد
واقعا امیدوارم تو مردعنکبوتی ۳ به توبی اشاره بشه
و واقعا راست گفتید به سه گانه ریمی مدیونه
کاش مثل جی کی سیمونز ویلم دفو هم برای گرین گابلین بیاد :cry:
نقل قول کردن
AVENGERS
#9 AVENGERS 1399-08-07 17:12
عجب مقاله ای،فوق العاده بود
سگانه سم ریمی واقعا عالی بود امیدوارم یه روزی شخصیت های سگانه سم ریمی هم تو MCU ببینیم.
نقل قول کردن
hassan91
#10 hassan91 1399-08-07 17:41
مقاله جالبی بود.
البته من قبلا فقط خبر داشتم که مرد آهنی ۲ رو از فیلم مرد عنکبوتی ۲ الگو برداشتن و به مشکلات شخصی تونی پرداخته بودن.
منهای اینها اصن خیلیا با همین سری مرد عنکبوتی بود که به سمت کمیک بوک کشیده شدن.
حتی یه شباهتی هم بین گرین گابلین سم ریمی با جوکر نولان وجود داشت. جوکر هم تو اون سری به بتمن هشدار داد که مردم دوست دارن سقوط قهرمانا رو به چشم ببینن که گرین گابلین هم همین جمله رو به تو سری ریمی به مرد عنکبوتی میگه.
نقل قول کردن
Kia Iron Man
#11 Kia Iron Man 1399-08-07 17:48
واقعا عالی بود با تک تکش موافقم.سه گانه سم ریمی بهتر از فیلم های جدید اسپایدرمن با بازی تام هالنده.آخه حیف نیست اون اریجین بی نظیر اسپایدی رو با این اریجین عوض کرد و عمو بنو کلا حذف کرد.
نقل قول کردن
amir.h.e
#12 amir.h.e 1399-08-07 19:11
به نقل از Kia Iron Man:
واقعا عالی بود با تک تکش موافقم.سه گانه سم ریمی بهتر از فیلم های جدید اسپایدرمن با بازی تام هالنده.آخه حیف نیست اون اریجین بی نظیر اسپایدی رو با این اریجین عوض کرد و عمو بنو کلا حذف کرد.

به نقل از Kia Iron Man:
واقعا عالی بود با تک تکش موافقم.سه گانه سم ریمی بهتر از فیلم های جدید اسپایدرمن با بازی تام هالنده.آخه حیف نیست اون اریجین بی نظیر اسپایدی رو با این اریجین عوض کرد و عمو بنو کلا حذف کرد.

زود قضاوت نکن
مارول بلده چیکار کنه
از کجا معلوم یه اریجین بهتر تحویل نداد(هنوز اریجینی از اسپایدی ندیدیم )|
ولی من با تارهای ارگانیک بیشتر حال میکنم
نقل قول کردن
mtm
#13 mtm 1399-08-07 19:34
من فقط یه توضیحی بدم درباره اینکه شاید برخی از دوستان و کاربران عزیز نظر بدن ولی منتشر نشه . دلیلش اینه یه فیلتر تو بخش کامنت های سایت گذاشتیم که نظرات "بی ربط، اشتباه، سطح پایین، مزخرف یا چرت و پرت" رو به صورت اتوماتیک حذف میکنه

در نتیجه اگر نظرتون منتشر نشده پس بقین بدونید که واجد همون شرایط "بی ربط، سطح پایین، اشتباه ، مزخرف یا چرت و پرت" بوده
خواستم بدونید ;-)
نقل قول کردن
MHA
#14 MHA 1399-08-07 20:13
خیلی ممنون ازمقالتون ، عالی بود. حیف سومین قسمتش هم این پتانسیل رو داشت که مثل قسمت دومش خوب باشه اما نشد که بشه :cry:
توبی مگوایر بهترین بازیگر نقش اسپادی هست شک نکنین ، به نوعی اسپایدرمنی که اون بازی کرد حسی که موقعه خوندن کمیک بوک های اسپایدرمن (که نسبتاً قدیمی )رو بهم دست می داد . البته تام هلند هم خیلی خوبه اما نمی تونم اون طوری که با توبی مگوایر ارتباط بر قرار می کردم رو بکنم.
نقل قول کردن
Mr. Doctor
#15 Mr. Doctor 1399-08-07 21:23
به نقل از Kia Iron Man:
واقعا عالی بود با تک تکش موافقم.سه گانه سم ریمی بهتر از فیلم های جدید اسپایدرمن با بازی تام هالنده.آخه حیف نیست اون اریجین بی نظیر اسپایدی رو با این اریجین عوض کرد و عمو بنو کلا حذف کرد.

والا تا هنوز که اریجینی از اسپایدی تویmcu ندیدیم که بخوان عموبن روهم حذف کنن :-? ،ولی احتمالا در اینده اشاره کوچیکی به اریجین اسپایدی بشه.
یه سوال هم داشتم،چرا اینقدر توی فضای مجازی از تام هالند واسپایدی ای که اون بازی کرده بد گفته میشه؟؟من که اونو از توبی و اندرو بیشتر دوست دارم.لطفا اگه میدونین بگین.ممنون
نقل قول کردن
Matingh
#16 Matingh 1399-08-07 23:42
به نقل از Mr. Doctor:
به نقل از Kia Iron Man:
واقعا عالی بود با تک تکش موافقم.سه گانه سم ریمی بهتر از فیلم های جدید اسپایدرمن با بازی تام هالنده.آخه حیف نیست اون اریجین بی نظیر اسپایدی رو با این اریجین عوض کرد و عمو بنو کلا حذف کرد.

والا تا هنوز که اریجینی از اسپایدی تویmcu ندیدیم که بخوان عموبن روهم حذف کنن :-? ،ولی احتمالا در اینده اشاره کوچیکی به اریجین اسپایدی بشه.
یه سوال هم داشتم،چرا اینقدر توی فضای مجازی از تام هالند واسپایدی ای که اون بازی کرده بد گفته میشه؟؟من که اونو از توبی و اندرو بیشتر دوست دارم.لطفا اگه میدونین بگین.ممنون

راستش به نظرم دلیلش اینه که تام هالند زیادی بچس؛ من اصلا موافق حضور تام هالند نبودم :-* هرچند که خودشو ثابت کرد. :D
تام هالند اسپایدرمن خوبیه واقعا ،اما در نقش پیتر پارکر کمی شک دارم.
دقیقا همین قضیه توی اندرو گارفیلد برعکسه خیلی پیتر پارکر ملموس و جذابیه و در عوض اسپایدرمن خوبی نیس(مخصوصا قسمت اول) :-*
و چیزی که توبی مگوایر و سه گانه ریمی رو متمایز میکنه، بهترین بودن، هم در شرایط ابرقهرمانی و هم در زندگی خصوصی پیتره که لقب بهترین رو میگیره....
نقل قول کردن
TiniT
#17 TiniT 1399-08-08 01:27
یکی از بهترین مقالاتی بود که تو اسپایدی خوندم
فوق العاده بود
و به نظرم جی کی سیمونز تکرارنشدنیه.
نقل قول کردن
AVENGERS
#18 AVENGERS 1399-08-08 06:27
به نقل از Mr. Doctor:

یه سوال هم داشتم،چرا اینقدر توی فضای مجازی از تام هالند واسپایدی ای که اون بازی کرده بد گفته میشه؟؟من که اونو از توبی و اندرو بیشتر دوست دارم.لطفا اگه میدونین بگین.ممنون

منم موندم حتی با یکی از این طرفدار ها برخورد داشتم،کلا از همه چیز اسپایدرمن MCU ایراد میگرفت.نمیدونم چرا توقع دارن که پیتر هیچ اشتباهی نکنه!خب پیتر هنوز جوونه طبیعیه که تو راهش اشتباهاتی داشته باشه و سعی کنه خودش رو به کسی که الگوشه ثابت کنه درست مثل بازگشت به خانه.و اینم بگم که از یه نظر اسپایدی MCU بنظرم بهتره،اونم اینه که حین مبارزه هم اون حس شوخ طبعیش رو داره که خب نسبت به دوتا اسپایدی قبلی خیلی بیشتر و بهتره.
البته این نظر خودمه شاید کسی باهاش موافق نباشه.
نقل قول کردن
the Witcher
#19 the Witcher 1399-08-08 06:52
به نقل از Matingh:
به نقل از Mr. Doctor:
به نقل از Kia Iron Man:
واقعا عالی بود با تک تکش موافقم.سه گانه سم ریمی بهتر از فیلم های جدید اسپایدرمن با بازی تام هالنده.آخه حیف نیست اون اریجین بی نظیر اسپایدی رو با این اریجین عوض کرد و عمو بنو کلا حذف کرد.

والا تا هنوز که اریجینی از اسپایدی تویmcu ندیدیم که بخوان عموبن روهم حذف کنن :-? ،ولی احتمالا در اینده اشاره کوچیکی به اریجین اسپایدی بشه.
یه سوال هم داشتم،چرا اینقدر توی فضای مجازی از تام هالند واسپایدی ای که اون بازی کرده بد گفته میشه؟؟من که اونو از توبی و اندرو بیشتر دوست دارم.لطفا اگه میدونین بگین.ممنون

راستش به نظرم دلیلش اینه که تام هالند زیادی بچس؛ من اصلا موافق حضور تام هالند نبودم :-* هرچند که خودشو ثابت کرد. :D
تام هالند اسپایدرمن خوبیه واقعا ،اما در نقش پیتر پارکر کمی شک دارم.
دقیقا همین قضیه توی اندرو گارفیلد برعکسه خیلی پیتر پارکر ملموس و جذابیه و در عوض اسپایدرمن خوبی نیس(مخصوصا قسمت اول) :-*
و چیزی که توبی مگوایر و سه گانه ریمی رو متمایز میکنه، بهترین بودن، هم در شرایط ابرقهرمانی و هم در زندگی خصوصی پیتره که لقب بهترین رو میگیره....

تام هالند بچه س چون پیتر پارکر وقتی اسپایدرمن شد در دنیای کمیک واقعا بچه بود و سالها هم بچه بود و این وجه تمایز اونه. توبی برای دوران خودش پیتر خوبی بود ولی الان برای نوجوانان امروزی تام هالند خیلی ملموسه. اتفاقا تام هالند هم پیتر خوبیه و هم اسپایدرمن عالی. اوج دغدغه و نگرانی اونو تو صحنه ا ی که میفهمه والچر بابای لیز هستش با تو فیلم قبلی وقتی داشت با هپی هوگان حرف میزد و اشک میریخت میشه مشاهده کرد.
من اینو از یکی از مقالات وب سایت اسپایدی براتون پیدا کردم:
نقل قول:
حتی با وجود اینکه تام هالند جدید ترین مرد عنکبوتیه و تازه داریم بهش عادت می کنیم، اما توی همین مدت کوتاه ثابت کرده که بهترین اسپایدی سینما تا به این لحظه است! واقعا بعد از نقش آفرینی های کم نقص توبی مگوایر و اندرو گارفیلد، هیچ کس فکرش رو نمیکرد که کسی بتونه روی دست این دو بلند بشه! تام هالند تونست یه پیتر پارکر بی نظیر با خصیصه های شخصیتی منحصر به فرد به وجود بیاره و نکته جالبش هم اینه که وقتی به عنوان این نقش انتخاب شد، هنوز یه نوجوان بی تجربه بود. او تا به حال در چهار فیلم دنیای مارول حضور پیدا کرده و در تمام آن ها درخشیده. این میتونه این حقیقت رو به اثبات برسونه که اون بیرون نوجوانان و جوانان با استعدادی هستند که براشون فرصت پیش نیومده تا خودشون رو نشون بدند، خوشبختانه مارول هم همیشه به دنبال چهره های جدید و ایده های نو هست، به همین دلیل تا به حال بازیگران توانمند زیادی رو کشف کرده که تام هالند یکی از اون هاست. خیلی ها هستن که میگن توبی پیتر پارکرخوبی بود ولی اسپایدرمن خوبی نبود ولی اندرو مرد عنکبوتی خوبی بود ولی پیتر خوبی نبود! اما تام هم یک پیتر پارکر عالیه و هم یک مرد عنکبوتی فوق العاده! یعنی ترکیبی از توبی و اندرو!
نقل قول کردن
the Witcher
#20 the Witcher 1399-08-08 06:53
به نقل از AVENGERS:
به نقل از Mr. Doctor:

یه سوال هم داشتم،چرا اینقدر توی فضای مجازی از تام هالند واسپایدی ای که اون بازی کرده بد گفته میشه؟؟من که اونو از توبی و اندرو بیشتر دوست دارم.لطفا اگه میدونین بگین.ممنون

منم موندم حتی با یکی از این طرفدار ها برخورد داشتم،کلا از همه چیز اسپایدرمن MCU ایراد میگرفت.نمیدونم چرا توقع دارن که پیتر هیچ اشتباهی نکنه!خب پیتر هنوز جوونه طبیعیه که تو راهش اشتباهاتی داشته باشه و سعی کنه خودش رو به کسی که الگوشه ثابت کنه درست مثل بازگشت به خانه.و اینم بگم که از یه نظر اسپایدی MCU بنظرم بهتره،اونم اینه که حین مبارزه هم اون حس شوخ طبعیش رو داره که خب نسبت به دوتا اسپایدی قبلی خیلی بیشتر و بهتره.
البته این نظر خودمه شاید کسی باهاش موافق نباشه.

هر کی میگه اسپایدرمن نباید استباه کنه پس هیچی از این شخصیت نمیدونه. اسپایدرمن اشتباه میکنه چون انسان ترین سوپرهیروی عالمه. و واسه همینه اینقدر دوستش داریم. او انسانه و انسان جایز الخطاست.
نقل قول کردن
HamAzd
#21 HamAzd 1399-08-08 09:30
واقعا نکات جالبی رو گفتین
و اصلا به بعضی از این نکات در فیلم های دیسی و سه گانه مارک وب توجه نشده
نقل قول کردن
Xtriwer
#22 Xtriwer 1399-08-08 12:55
به نقل از Mr. Doctor:
به نقل از Kia Iron Man:
واقعا عالی بود با تک تکش موافقم.سه گانه سم ریمی بهتر از فیلم های جدید اسپایدرمن با بازی تام هالنده.آخه حیف نیست اون اریجین بی نظیر اسپایدی رو با این اریجین عوض کرد و عمو بنو کلا حذف کرد.

والا تا هنوز که اریجینی از اسپایدی تویmcu ندیدیم که بخوان عموبن روهم حذف کنن :-? ،ولی احتمالا در اینده اشاره کوچیکی به اریجین اسپایدی بشه.
یه سوال هم داشتم،چرا اینقدر توی فضای مجازی از تام هالند واسپایدی ای که اون بازی کرده بد گفته میشه؟؟من که اونو از توبی و اندرو بیشتر دوست دارم.لطفا اگه میدونین بگین.ممنون

تعصب بین همه هست ، و البته هرکسی هم سلیقه خودش رو داره
نقل قول کردن
Mr. Doctor
#23 Mr. Doctor 1399-08-08 13:24
به نقل از the Witcher:
به نقل از Matingh:
به نقل از Mr. Doctor:
به نقل از Kia Iron Man:
واقعا عالی بود با تک تکش موافقم.سه گانه سم ریمی بهتر از فیلم های جدید اسپایدرمن با بازی تام هالنده.آخه حیف نیست اون اریجین بی نظیر اسپایدی رو با این اریجین عوض کرد و عمو بنو کلا حذف کرد.

والا تا هنوز که اریجینی از اسپایدی تویmcu ندیدیم که بخوان عموبن روهم حذف کنن :-? ،ولی احتمالا در اینده اشاره کوچیکی به اریجین اسپایدی بشه.
یه سوال هم داشتم،چرا اینقدر توی فضای مجازی از تام هالند واسپایدی ای که اون بازی کرده بد گفته میشه؟؟من که اونو از توبی و اندرو بیشتر دوست دارم.لطفا اگه میدونین بگین.ممنون

راستش به نظرم دلیلش اینه که تام هالند زیادی بچس؛ من اصلا موافق حضور تام هالند نبودم :-* هرچند که خودشو ثابت کرد. :D
تام هالند اسپایدرمن خوبیه واقعا ،اما در نقش پیتر پارکر کمی شک دارم.
دقیقا همین قضیه توی اندرو گارفیلد برعکسه خیلی پیتر پارکر ملموس و جذابیه و در عوض اسپایدرمن خوبی نیس(مخصوصا قسمت اول) :-*
و چیزی که توبی مگوایر و سه گانه ریمی رو متمایز میکنه، بهترین بودن، هم در شرایط ابرقهرمانی و هم در زندگی خصوصی پیتره که لقب بهترین رو میگیره....

تام هالند بچه س چون پیتر پارکر وقتی اسپایدرمن شد در دنیای کمیک واقعا بچه بود و سالها هم بچه بود و این وجه تمایز اونه. توبی برای دوران خودش پیتر خوبی بود ولی الان برای نوجوانان امروزی تام هالند خیلی ملموسه. اتفاقا تام هالند هم پیتر خوبیه و هم اسپایدرمن عالی. اوج دغدغه و نگرانی اونو تو صحنه ا ی که میفهمه والچر بابای لیز هستش با تو فیلم قبلی وقتی داشت با هپی هوگان حرف میزد و اشک میریخت میشه مشاهده کرد.
من اینو از یکی از مقالات وب سایت اسپایدی براتون پیدا کردم:
نقل قول:
حتی با وجود اینکه تام هالند جدید ترین مرد عنکبوتیه و تازه داریم بهش عادت می کنیم، اما توی همین مدت کوتاه ثابت کرده که بهترین اسپایدی سینما تا به این لحظه است! واقعا بعد از نقش آفرینی های کم نقص توبی مگوایر و اندرو گارفیلد، هیچ کس فکرش رو نمیکرد که کسی بتونه روی دست این دو بلند بشه! تام هالند تونست یه پیتر پارکر بی نظیر با خصیصه های شخصیتی منحصر به فرد به وجود بیاره و نکته جالبش هم اینه که وقتی به عنوان این نقش انتخاب شد، هنوز یه نوجوان بی تجربه بود. او تا به حال در چهار فیلم دنیای مارول حضور پیدا کرده و در تمام آن ها درخشیده. این میتونه این حقیقت رو به اثبات برسونه که اون بیرون نوجوانان و جوانان با استعدادی هستند که براشون فرصت پیش نیومده تا خودشون رو نشون بدند، خوشبختانه مارول هم همیشه به دنبال چهره های جدید و ایده های نو هست، به همین دلیل تا به حال بازیگران توانمند زیادی رو کشف کرده که تام هالند یکی از اون هاست. خیلی ها هستن که میگن توبی پیتر پارکرخوبی بود ولی اسپایدرمن خوبی نبود ولی اندرو مرد عنکبوتی خوبی بود ولی پیتر خوبی نبود! اما تام هم یک پیتر پارکر عالیه و هم یک مرد عنکبوتی فوق العاده! یعنی ترکیبی از توبی و اندرو!
درسته با شما کاملا موافقم.من بین توبی و اندرو و تام،تام و توبی رو انتخاب میکنم؛زیاد با اندرو حال نمیکنم،زیادی پیتر پارکر رو "بچه باحال"نشون میداد؛اما پیتر همیشه خجالتی و گوشه گیر بوده.توبی هم خیلی پیتر خوبی بود و قابل همذات پنداری،ولی تام هالند هم پیتر پارکر خوبیه و هم اسپایدی عالی.البته این نظر منه. :-*
نقل قول کردن
amir.h.e
#24 amir.h.e 1399-08-08 16:11
به نقل از Matingh:
به نقل از Mr. Doctor:
به نقل از Kia Iron Man:
واقعا عالی بود با تک تکش موافقم.سه گانه سم ریمی بهتر از فیلم های جدید اسپایدرمن با بازی تام هالنده.آخه حیف نیست اون اریجین بی نظیر اسپایدی رو با این اریجین عوض کرد و عمو بنو کلا حذف کرد.

والا تا هنوز که اریجینی از اسپایدی تویmcu ندیدیم که بخوان عموبن روهم حذف کنن :-? ،ولی احتمالا در اینده اشاره کوچیکی به اریجین اسپایدی بشه.
یه سوال هم داشتم،چرا اینقدر توی فضای مجازی از تام هالند واسپایدی ای که اون بازی کرده بد گفته میشه؟؟من که اونو از توبی و اندرو بیشتر دوست دارم.لطفا اگه میدونین بگین.ممنون

راستش به نظرم دلیلش اینه که تام هالند زیادی بچس؛ من اصلا موافق حضور تام هالند نبودم :-* هرچند که خودشو ثابت کرد. :D
تام هالند اسپایدرمن خوبیه واقعا ،اما در نقش پیتر پارکر کمی شک دارم.
دقیقا همین قضیه توی اندرو گارفیلد برعکسه خیلی پیتر پارکر ملموس و جذابیه و در عوض اسپایدرمن خوبی نیس(مخصوصا قسمت اول) :-*
و چیزی که توبی مگوایر و سه گانه ریمی رو متمایز میکنه، بهترین بودن، هم در شرایط ابرقهرمانی و هم در زندگی خصوصی پیتره که لقب بهترین رو میگیره....

الان تام هالند داره نقش پیتر 16-17 ساله رو بازی میکنه و کاملا مناسبه سنش
دمورد اندرو نظرم مخالف توعه ، من میتونم این طوری بگم
تام هالند: هم پیتر و هم اسپایدی خوبیه
اندرو گارفیلد:اسپایدی محشری بود ولی پیترش چنگی به دل نمیزد
توبی:بهترین پیتر بود از نظر من ولی اسپایدی انچنان خوبی نبود
عمه می:
سم ریمی: من این عمه می رو بیشتر دوس دارم ، خیلی خوب اون حس مهربونی عمه می رو میرسونه ،و با پیتر هم خیلی خوب بود رابطش مثل کمیک
مارک وب: با این عمه می خیلی حال نکردم یکم جدی بود و محبتی ازش دریافت نمیکردم
mcu:این رو هم خیلی دوس نداشتم ، خیلی شوخه، نگران پیتر نیس .....
ام جی :
سم ریمی: خیلی ترسوعه و تنها شباهتش به کمیک رنگ موهاشه
ام سی یو : نظری ندارم
گوعن:
سم ریمی: بازم نظری ندارم
مارک وب: همون گوعنی بود که همه میخواستن
نقل قول کردن
Xtriwer
#25 Xtriwer 1399-08-09 00:25
به نقل از amir.h.e:
به نقل از Matingh:
به نقل از Mr. Doctor:
به نقل از Kia Iron Man:
واقعا عالی بود با تک تکش موافقم.سه گانه سم ریمی بهتر از فیلم های جدید اسپایدرمن با بازی تام هالنده.آخه حیف نیست اون اریجین بی نظیر اسپایدی رو با این اریجین عوض کرد و عمو بنو کلا حذف کرد.

والا تا هنوز که اریجینی از اسپایدی تویmcu ندیدیم که بخوان عموبن روهم حذف کنن :-? ،ولی احتمالا در اینده اشاره کوچیکی به اریجین اسپایدی بشه.
یه سوال هم داشتم،چرا اینقدر توی فضای مجازی از تام هالند واسپایدی ای که اون بازی کرده بد گفته میشه؟؟من که اونو از توبی و اندرو بیشتر دوست دارم.لطفا اگه میدونین بگین.ممنون

راستش به نظرم دلیلش اینه که تام هالند زیادی بچس؛ من اصلا موافق حضور تام هالند نبودم :-* هرچند که خودشو ثابت کرد. :D
تام هالند اسپایدرمن خوبیه واقعا ،اما در نقش پیتر پارکر کمی شک دارم.
دقیقا همین قضیه توی اندرو گارفیلد برعکسه خیلی پیتر پارکر ملموس و جذابیه و در عوض اسپایدرمن خوبی نیس(مخصوصا قسمت اول) :-*
و چیزی که توبی مگوایر و سه گانه ریمی رو متمایز میکنه، بهترین بودن، هم در شرایط ابرقهرمانی و هم در زندگی خصوصی پیتره که لقب بهترین رو میگیره....

الان تام هالند داره نقش پیتر 16-17 ساله رو بازی میکنه و کاملا مناسبه سنش
دمورد اندرو نظرم مخالف توعه ، من میتونم این طوری بگم
تام هالند: هم پیتر و هم اسپایدی خوبیه
اندرو گارفیلد:اسپایدی محشری بود ولی پیترش چنگی به دل نمیزد
توبی:بهترین پیتر بود از نظر من ولی اسپایدی انچنان خوبی نبود
عمه می:
سم ریمی: من این عمه می رو بیشتر دوس دارم ، خیلی خوب اون حس مهربونی عمه می رو میرسونه ،و با پیتر هم خیلی خوب بود رابطش مثل کمیک
مارک وب: با این عمه می خیلی حال نکردم یکم جدی بود و محبتی ازش دریافت نمیکردم
mcu:این رو هم خیلی دوس نداشتم ، خیلی شوخه، نگران پیتر نیس .....
ام جی :
سم ریمی: خیلی ترسوعه و تنها شباهتش به کمیک رنگ موهاشه
ام سی یو : نظری ندارم
گوعن:
سم ریمی: بازم نظری ندارم
مارک وب: همون گوعنی بود که همه میخواستن

تمومش کنین این بازی کثیفو ، خود استاد ترابی یه مقاله نوشته و تمام بازیگرای فرانچایز های اسپایدرمن در اون مقاله نسبت به هم رتبه بندی شدن ، همه دلایل هم کاملا عادلانه و معقول بوده
اون مقاله رو بخوانید نظر الکی و تعصبی ندین
نقل قول کردن
ehs_spidey
#26 ehs_spidey 1399-08-09 09:22
به نقل از Matingh:
به نقل از Mr. Doctor:
به نقل از Kia Iron Man:
واقعا عالی بود با تک تکش موافقم.سه گانه سم ریمی بهتر از فیلم های جدید اسپایدرمن با بازی تام هالنده.آخه حیف نیست اون اریجین بی نظیر اسپایدی رو با این اریجین عوض کرد و عمو بنو کلا حذف کرد.

والا تا هنوز که اریجینی از اسپایدی تویmcu ندیدیم که بخوان عموبن روهم حذف کنن :-? ،ولی احتمالا در اینده اشاره کوچیکی به اریجین اسپایدی بشه.
یه سوال هم داشتم،چرا اینقدر توی فضای مجازی از تام هالند واسپایدی ای که اون بازی کرده بد گفته میشه؟؟من که اونو از توبی و اندرو بیشتر دوست دارم.لطفا اگه میدونین بگین.ممنون

راستش به نظرم دلیلش اینه که تام هالند زیادی بچس؛ من اصلا موافق حضور تام هالند نبودم :-* هرچند که خودشو ثابت کرد. :D
تام هالند اسپایدرمن خوبیه واقعا ،اما در نقش پیتر پارکر کمی شک دارم.
دقیقا همین قضیه توی اندرو گارفیلد برعکسه خیلی پیتر پارکر ملموس و جذابیه و در عوض اسپایدرمن خوبی نیس(مخصوصا قسمت اول) :-*
و چیزی که توبی مگوایر و سه گانه ریمی رو متمایز میکنه، بهترین بودن، هم در شرایط ابرقهرمانی و هم در زندگی خصوصی پیتره که لقب بهترین رو میگیره....

تام زیادی بچس ! خود پیتر هم بچس و نباید به تام بی احترامی کرد اون یه نقشی رو ایفا کرد که توی نسخه ریمستر مارول اسپایدر من پیتر رو شبیه اون درست کردنن ولی من موافق این کار نبودم چون بعید میاد با این قیافه و فیس 23 سال در بازی داشته باشه و 8 سال تجربه !!! منم هیچ مخالفتی ندارم و اینکه بگم توبی مگوایر اصلا خوب نبوده ولی من عاشقشم ولی منظورم اینه که نقش تام به پیتر خیلی خوب میچسبه
1-تام هالند
2-توبی مگوایر
3-اندرو گارفیلد
نقل قول کردن
ehs_spidey
#27 ehs_spidey 1399-08-09 09:27
به نقل از amir.h.e:
به نقل از Matingh:
به نقل از Mr. Doctor:
به نقل از Kia Iron Man:
واقعا عالی بود با تک تکش موافقم.سه گانه سم ریمی بهتر از فیلم های جدید اسپایدرمن با بازی تام هالنده.آخه حیف نیست اون اریجین بی نظیر اسپایدی رو با این اریجین عوض کرد و عمو بنو کلا حذف کرد.

والا تا هنوز که اریجینی از اسپایدی تویmcu ندیدیم که بخوان عموبن روهم حذف کنن :-? ،ولی احتمالا در اینده اشاره کوچیکی به اریجین اسپایدی بشه.
یه سوال هم داشتم،چرا اینقدر توی فضای مجازی از تام هالند واسپایدی ای که اون بازی کرده بد گفته میشه؟؟من که اونو از توبی و اندرو بیشتر دوست دارم.لطفا اگه میدونین بگین.ممنون

راستش به نظرم دلیلش اینه که تام هالند زیادی بچس؛ من اصلا موافق حضور تام هالند نبودم :-* هرچند که خودشو ثابت کرد. :D
تام هالند اسپایدرمن خوبیه واقعا ،اما در نقش پیتر پارکر کمی شک دارم.
دقیقا همین قضیه توی اندرو گارفیلد برعکسه خیلی پیتر پارکر ملموس و جذابیه و در عوض اسپایدرمن خوبی نیس(مخصوصا قسمت اول) :-*
و چیزی که توبی مگوایر و سه گانه ریمی رو متمایز میکنه، بهترین بودن، هم در شرایط ابرقهرمانی و هم در زندگی خصوصی پیتره که لقب بهترین رو میگیره....

الان تام هالند داره نقش پیتر 16-17 ساله رو بازی میکنه و کاملا مناسبه سنش
دمورد اندرو نظرم مخالف توعه ، من میتونم این طوری بگم
تام هالند: هم پیتر و هم اسپایدی خوبیه
اندرو گارفیلد:اسپایدی محشری بود ولی پیترش چنگی به دل نمیزد
توبی:بهترین پیتر بود از نظر من ولی اسپایدی انچنان خوبی نبود
عمه می:
سم ریمی: من این عمه می رو بیشتر دوس دارم ، خیلی خوب اون حس مهربونی عمه می رو میرسونه ،و با پیتر هم خیلی خوب بود رابطش مثل کمیک
مارک وب: با این عمه می خیلی حال نکردم یکم جدی بود و محبتی ازش دریافت نمیکردم
mcu:این رو هم خیلی دوس نداشتم ، خیلی شوخه، نگران پیتر نیس .....
ام جی :
سم ریمی: خیلی ترسوعه و تنها شباهتش به کمیک رنگ موهاشه
ام سی یو : نظری ندارم
گوعن:
سم ریمی: بازم نظری ندارم
مارک وب: همون گوعنی بود که همه میخواستن

نظر شما خیلی برام عجیب من با شما کاملا مخالفم نه که مری جین توی مارک وب حذف شد بابا بزنین تو گوگل همه جا رده بندی که شده tasm 1 و tasm2 نمره افتضاحی داره مثلا وقتی گوئن فهمید پیتر اسپایدر من هست خیلی الکی و مصنوعی بود ولی توی سگانه سم ریمی برای این داستان کوتاه کلی نقشه داشتن که کی و کجا و چجوری متوجه شد
نقل قول کردن
Navidparker
#28 Navidparker 1399-08-09 21:37
واو :eek: :eek:

بعد از مدتی بلاخره تونستم به سایت سر بزنم و با همچین مقاله فوق العاده ای از طرف استاد ترابی مواجه شدم.واقعا استاد کارتون حرف نداره. :-) :-)

واقعا فیلم اسپایدرمن ساخته سم ریمی یکی از بهترین فیلمای تاریخه بنظرم و داخل فیلمای کمیکی رو دستش ندیدم.

در مورد جی کی سیمونز بخوام اگه بگم که واقعا این بشر برای این نقش ساخته شده از هر نظر فکر نمیکنم واقعا کسی به اندازه ایشون بتونه این نقش رو به خوبی ایفا کنه.

وو اینکه آقای ترابی بعضی افراد واقعا چرا با تام هالند مشکل دارن اصلا درکشون نمیکنم.
نقل قول کردن
Mr. Doctor
#29 Mr. Doctor 1399-08-09 22:52
به نقل از Navidparker:
واو :eek: :eek:

بعد از مدتی بلاخره تونستم به سایت سر بزنم و با همچین مقاله فوق العاده ای از طرف استاد ترابی مواجه شدم.واقعا استاد کارتون حرف نداره. :-) :-)

واقعا فیلم اسپایدرمن ساخته سم ریمی یکی از بهترین فیلمای تاریخه بنظرم و داخل فیلمای کمیکی رو دستش ندیدم.

در مورد جی کی سیمونز بخوام اگه بگم که واقعا این بشر برای این نقش ساخته شده از هر نظر فکر نمیکنم واقعا کسی به اندازه ایشون بتونه این نقش رو به خوبی ایفا کنه.

وو اینکه آقای ترابی بعضی افراد واقعا چرا با تام هالند مشکل دارن اصلا درکشون نمیکنم.

منم همینطور،بنظرم تام هالند بهترین پیتر و بهترین اسپایدی تا الان بوده
نقل قول کردن
Navidparker
#30 Navidparker 1399-08-10 09:56
به نقل از Mr. Doctor:
به نقل از Navidparker:
واو :eek: :eek:

بعد از مدتی بلاخره تونستم به سایت سر بزنم و با همچین مقاله فوق العاده ای از طرف استاد ترابی مواجه شدم.واقعا استاد کارتون حرف نداره. :-) :-)

واقعا فیلم اسپایدرمن ساخته سم ریمی یکی از بهترین فیلمای تاریخه بنظرم و داخل فیلمای کمیکی رو دستش ندیدم.

در مورد جی کی سیمونز بخوام اگه بگم که واقعا این بشر برای این نقش ساخته شده از هر نظر فکر نمیکنم واقعا کسی به اندازه ایشون بتونه این نقش رو به خوبی ایفا کنه.

وو اینکه آقای ترابی بعضی افراد واقعا چرا با تام هالند مشکل دارن اصلا درکشون نمیکنم.

منم همینطور،بنظرم تام هالند بهترین پیتر و بهترین اسپایدی تا الان بوده


دقیقا،الان تام هالند داره نقش دوران دبیرستان پیتر رو ایفا میکنه که دقیقا رفتارش و اینا مثل یه بچه دبیرستانی هست بعضیا دوست دارن یه اسپایدرمن جدی ببینن که غلطه اسپایدرمن توبی با اندرو هم این مشکل و‌ داشتن که برای نقش یه جوون ۱۷ ساله زیادی جدی بودن رفتارشون وو همچنین قیافه هاشون برای نقش ۱۷ ساله غلط بود.
نقل قول کردن
goblin hunter
#31 goblin hunter 1399-08-10 11:42
به نظرم بهترین شخصیت پردازی اسپایدی توی کارتون Spectacular Spidermanبود
به قول خود سریال:Spectacul ar
نقل قول کردن
Navidparker
#32 Navidparker 1399-08-10 14:09
به نقل از goblin hunter:
به نظرم بهترین شخصیت پردازی اسپایدی توی کارتون Spectacular Spidermanبود
به قول خود سریال:Spectacular


بازی اسپایدرمن پی اس فور هم عالی بود :-* :-*
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#33 AmirhoseinJafari2005 1399-10-16 15:49
بدون شک سه گانه اسپایدرمن سم ریمی یکی از بهترین فرانچرز های ابرقهرمانی تاریخ سینماست. :-)
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45