10 دیالوگ بامزه برتر فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست"

10-دیالوگ-بامزه-در-فیلم-مرد-عنکبوتی-راهی-به-خانه-نیست-اسپایدرمن-spiderman-no-way-home-جمله-نقل-قول

تماشاچی وقتی مشغول تماشای فیلم "اسپایدرمن: راهی به خانه نیست" است انواع و اقسام احساسات را تجربه میکند و خنده از ته دل نیز یکی از این احساسات است ...

 

هشدار: این مطلب حاوی اسپویلر است و داستان فیلم "راهی به خانه نیست" را لو میدهد.

 

مقدمه: "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" یک موفقیت عظیم بوده است و به سودآورترین و پرفروش ترین فیلم تاریخ سونی تبدیل شده. در سومین فیلم اختصاصی اسپایدرمن در MCU ، پیتر پارکر باید با این حقیقت که دنیا هویت مخفی اش را میداند کنار بیاید که در این میان پای جهان های موازی و خبیث های آن نیز به میان کشیده میشود. و البته با بازگشت چند چهره آشنا قطعا باید مطمئن میبودیم که با خود لحظات کمدی نیز به ارمغان می آورند. علیرغم لحن غالب این فیلم که در مقایسه با دو فیلم قبلی بسیار عاطفی و دارک و بالغ است اما همچنان چندین و چند لحظه سرخوشانه و بامزه دارد که به صورت بی عیب و نقصی به اجرا در آمده اند.

 

برای دانلود فیلم راهی به خانه نیست با زیرنویس فارسی به اینجا و برای خواندن نقد سایت اسپایدی به اینجا بروید.

 

مقالات زیر را هم حتما بخوانید:

10 شوخی برتر مرد عنکبوتی در دنیای سینما

10 کاربردی که شوخ طبعی و جوک گفتن برای مردعنکبوتی دارد!

20 دیالوگ برتر فیلم های سینمایی مرد عنکبوتی

50 صحنه برتر در فیلم های سینمایی مرد عنکبوتی - قسمت اول

50 صحنه برتر فیلم های مرد عنكبوتی- قسمت دوم

برترین مبارزات مردعنکبوتی در عالم سینما

15 نقل قول برتر از "مرد عنکبوتی" در دنیای کمیک بوک

 

10- "به نظر عجیب میاد ولی اشکالی نداره"

ساترنج عنکبوتی

تعامل بین اسپایدرمن و دکتر استرنج از همان ابتدا در این فیلم شکل بانمکی به خود میگیرد. علیرغم اینکه پیتر یک نوجوان است ولی دکتر استرنج حواسش هست که آنها چند بار در کنار یکدیگر نبرد کرده اند. بنابراین او باور دارد که دیکه وقتشه قدم مهمی در نحوه ارتباط خود با یکدیگر بردارند. پیتر که به دنبال کمک گرفتن از استرنج است، به دیدارش میرود و او را با لقب "قربان" یا Sir خطاب میکند. استرنج هم با یادآوری گذشته بهش میگه که قربان خیلی رسمیه و در نتیجه پیتر او را با نام کوچکش یعنی «استیون» خطاب میکند. اینجاست که استرنج متوجه میشود که با وجود اینکه این کار ایده خودش بوده ولی شنیدن اسم کوچکش از سوی پیتر، عجیب و غریبه براش! پس میگه:

"That feels weird, but I'll allow it"

"به نظر عجیب میاد ولی اشکالی نداره"

و البته این دیالوگ در پایان فیلم هم بین پیتر و استرنج تکرار شد (در سکانس خداحافظی احساسی بین آنها) ولی اونجا دیگه اصلا حالت بامزه نداشت ...

 

9- "آره پیتر. هپی ام. من دوربین جلوی در خونه م رو چک کردم. اون یاروها دیگه کی ان؟ ها؟ اون یک سایبورگه؟ داری یک سایبورگ با پاهای رُباتی میاری خونه من؟ اون یارو که از گِل ساخته شده دیگه داستانش چیه؟ اونجا چه خبره؟ بهم زنگ بزن!"

9- "آره پیتر. هپی ام. من دوربین جلوی در خونه م رو چک کردم. اونا یاروها دیگه کی ان؟ ها؟ اون یک سایبورگه؟ داری یک سایبورگ با پاهای روباتی میاری خونه من؟ اون یارو که از گِل ساخته شده دیگه داستانش چیه؟ اونجا چه خبره؟ بهم زنگ بزن"

متاسفانه «هپی هوگان» زیاد تو فیلم نیست در حالی که حقش بود بیش از اینا بهش تایم میدادن. پس از اینکه دنیا متوجه میشه پیتر پارکر مردعنکبوتیه، هپی به او و می اجازه میده تا به آپارتمانش نقل مکان کنند تا مقداری حریم شخصی داشته باشند. سپس پیتر به امید اینکه بتونه ابرشروران را معالجه کنه آنها را به آپارتمان او میبره. او هم دوربین زنگ در خونه ش رو چک میکنه و به شدت گیج میشه (حق هم داره!) وقتی چیزی رو میبینه که داره وارد خونه ش میشه و بهترین صفتی که میتونه برای توصیفش بکار ببره، سایبورگ هستش!

"Yeah, Peter, This Is Happy. I Accessed My Doorbell Camera. Who Are Those Guys, Huh? Is That A Cyborg? Are You Bringing A Cyborg With Robot Legs Into My House? And What About The Guy Made Of Mud? What’s Going On? Call Me Back."

"آره پیتر. هپی ام. من دوربین جلوی در خونه م رو چک کردم. اون یاروها دیگه کی ان؟ ها؟ اون یک سایبورگه؟ داری یک سایبورگ با پاهای رُباتی میاری خونه من؟ اون یارو که از گِل ساخته شده دیگه داستانش چیه؟ اونجا چه خبره؟ بهم زنگ بزن!.

کلا هپی هوگان با بازی «جان فاورو» هر وقت تو فیلم های مرد عنکبوتی میومد با خودش لحظات شاد خلق میکرد ولی در این فیلم به جز یکی دو مورد بقیه صحنه هاش غمناک و احساسی هستند.

 

8- "لعنتی. آدم باید حواسش باشه کجا سقوط میکنه!"

8- "لعنتی. آدم باید حواسش باشه کجا سقوط میکنه!"

به اشتراک گذاشتن تجارب اتفاقی نیست که معمولا برای دشمنان مرد عنکبوتی شاهدش باشیم ولی معرفی مولتی ورس در این فیلم این شانس رو بهشون داد تا به زندگی خود بیاندیشند و اینکه چرا به این وضعیت درآمدند. به طور مثال، الکترو و سندمن وقتی در آپارتمان هپی هستند درباره گذشته خودشون با هم حرف میزنند. الکترو بهش میگه که افتاد داخل مخزنی از مارماهی های الکتریکی که باعث میشه سندمن تعجب کنه زیرا خودش هم افتاد داخل یک شتاب‌دهنده ذرات قوی و قدرت هاش رو به دست آورده. اینجاست که الکترو به طور بامزه ای میگه:

"Damn. Gotta Be Careful Where You Fall!"

"لعنتی. آدم باید حواسش باشه کجا سقوط میکنه!"

طنز این جمله در این نکته نهفته است که در واقع داره با اُریجین غالب و کلیشه ای ابرشرورها در دنیای کمیک شوخی میکنه که معمولا همیشه به دلیل یک حادثه ناگوار به قدرت های فوق بشری خودشون دست پیدا میکنند یا اینکه از ریخت و قیافه میفتن یا به موجودی عجیب الخلقه تبدیل میشن.

 

7- "وایسید، وایسید، وایسید وایسید ..  عاشقتونم !"

7- "وایسید، وایسید، وایسید وایسید .. من عاشق شمام"

علیرغم اینکه سه مرد عنکبوتی فیلم دارای تفاوت هایی از نظر نحوه به تصویر کشیدن شخصیت خود هستند اما وقتی به هم میرسند فوراً با هم ارتباط برقرار میکنن. تو سکانسی که دارن خودشون رو آماده میکنند تا با خبیث ها بجنگن، پیتر 3 (اندرو گارفیلد) در حرکتی غافلگیرکننده بقیه رو بغل میکنه و بهشون میگه دوستشون داره!

"Wait Wait Wait Wait... I Love You Guys!"

"وایسید، وایسید، وایسید وایسید ..  عاشقتونم! "

نکته بامزه اینجاست که اون دو پیتر دیگر نمیدونن چطور باید واکنش نشون بدن و یک لبخند زورکی میزنن و میگن "ممنون"! کلا این دیالوگ و صحنه ای که شاهدش هستیم بانمک از آب درآمده و یکی از دلایل متعددی هستش که باعث شده نقش آفرینی اندرو گارفیلد در این فیلم اینقدر خوب و موثر باشه. اما از سوی دیگر، این دیالوگ نشون میده که او پس از مرگ گوئن همچنان افسرده است و دچار تلاطمات عاطفی میشه.

 

6- "خب که چی؟ شما همتون میخوایید اونجا وایسید و جوری وانمود کنید که انگار من ک.و.ن لخت نیستم؟!"

6- "خب که چی؟ شما همتون میخوایید اونجا وایسید و جوری وانمود کنید که انگار من ک.و.ن لخت نیستم؟!"

الکترو در مقایسه با "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2" دچار تغییرات زیادی شده و این تغییرات تنها به ظاهر او محدود نمیشه. وقتی پیتر میره تا به اختلالی در سیستم برق رسیدگی کنه، او با مرد شنی و الکترو مواجه میشه. سریعا نبردی بین آنها رخ میده (مرد شنی قصد داره به مرد عنکبوتی کمک کنه) ولی در نهایت الکترو مغلوب میشه و به فُرم انسانی خودش برمیگرده. سپس همه یادشون میاد که الکترو در واقعا کاملا لخته و هیشکی به روی خودش نیاورده! تا اینکه خود الکترو میگه:

"So, What? Y'all Just Gonna Stand Here And Act Like I Ain't Butt A.s.s Naked?"

"خب که چی؟ شما همتون میخوایید اونجا وایسید و جوری وانمود کنید که انگار من ک.و.ن لخت نیستم؟!"

بیچاره پیتر (تام هالند) که اونقدر ساده و بی تجربه است که نمیدونه چه واکنشی باید از خودش نشون بده!

 

5- "خب، میخواهی با همین تیپ کشیش جوانان بیای نبرد یا اینکه لباس مخصوص داری؟"

5- "خب، میخواهی با همین تیپ کشیش جوانان بیای نبرد یا اینکه لباس مخصوص داری؟"

بده بستان میان سه مرد عنکبوتی همان چیزی است که هواداران امیدوار بودن باشه و فراتر از آن! پیتر 2 و پیتر 3 نقش محوری دارند و باعث خوشحالی تماشاچی هستش که بیش از آنکه همگان انتظار داشتند در فیلم حضور دارند. وقتی که داشتند برای شرورهای مولتی ورس درمان درست میکردند، پیتر 3 متوجه میشه که پیتر 2 لباس عنکبوتی خودش رو برتن نداره و ازش میپرسه که آیا میخواد کاستوم خودش رو برتن کنه یا اینکه همین جوری بمونه!

"So, Are You Gonna Go Into Battle Dressed As A Cool Youth Pastor Or You Got Your Suit?"

"خب، میخواهی با همین تیپ کشیش جوانان بیای نبرد یا اینکه لباس مخصوص داری؟"

خب خداییش آدم وقتی به تیپ توبی مگوآیر نگاه میکنه یاد کشیش جوانان نمیفته (کشیش جوانان یا youth pastor در واقع به کسی میگن که در کلیسا وظیفه داره بچه ها و جوانان را تشویق کنه اعمال خودشون در دین مسیحیت را انجام بدن) و همین مساله است که وقتی پیترِ اندرو گارفیلد از چنین عبارت اشتباهی استفاده میکنه باعث میشه بامزه بشه و بار دیگر بهمون یادآوری بشه که این بنده خدا هنوز چقدر ذهنش درگیر و داغونه!

 

4- "مایلم حرفم از اظهاراتم حذف بشه"

علیرغم اینکه ند لیدز میدونست دستیار اسپایدرمن بودن، یا به قول خودش، "اون یارو نشسته روی صندلی" (guy in the chair) نوعی رازه ولی گاهی اوقات جوگیر شدن او باعث میشه چیزهایی رو بگه که نباید بگه. وقتی دنیا پی به هویت مخفی اسپایدرمن میبره، ند رو هم دستگیر میکنند. در طول بازجویی او میگه که به پیتر در برخی از "جنایت" هاش کمک کرده. تا اینکه میفهمه چه سوتی بدی داده و با لحنی بانمک میگه:

"I Would Like To Have My Word Stricken From The Record."

"مایلم حرفم از اظهاراتم حذف بشه"

شخصیت دست و پا چلفتی ند از نظر اجتماعی یعنی اینکه اکثر چیزهایی که میگه به نظر بانمک میاد، حتی اگر خودش فکر کنه که داره حرفی جدی میزنه!

 

3- "منم اونم حس {عنکبوتی} رو دارم ولی نه واسه نون"!

3- "منم اونم حس {عنکبوتی} رو دارم ولی نه واسه نون"!

درسته که تقریبا همه میدونستند که توبی مگوآیر و اندرو گارفیلد در این فیلم هستند ولی در هر حال دیدن آنها در فیلم از آن لحظات شوکه کننده بزرگ بود. اولش اندرو گارفیلد وارد و از همون لحظه اول کمدی شروع شد! یعنی وقتی ند و ام جی با پیتر 3 ملاقات کردند، بلافاصله ازش ترسیدن. ام جی که از حس عنکبوتی (یا حس "مورموری پیتر/Peter's Tingle) آگاهی داشت ، شروع کرد به پرتاب تکه های نان به سمت او! (زیرا باور داشت که اگه این حس رو داشته باشه میتونه بگیرتشون!). و پیترِ اندرو گفت:

"I Have The Tingle Thing. Just Not For Bread."

"منم اونم حس {عنکبوتی} رو دارم ولی نه واسه نون"!

اون آرامشی که اندرو تو این صحنه داره و مدلی که جمله رو ادا میکنه باعث میشه نتونیم جلوی خنده مون رو بگیریم.

 

2- "یعنی فقط از مچ دستانت بیرون میاد یا از جای دیگه هم بیرون میاد؟!"

2- "یعنی فقط از مچ دستانت بیرون میاد یا از جای دیگه هم بیرون میاد؟"

شاید هیچ هواداری حتی خوابش را هم نمیدید که روزی سه مرد عنکبوتی سینما در کنار هم حاضر شوند و خاطره تعریف کنند ولی این اتفاق در "راهی به خانه نیست" میفتد. وقتی داشتند درباره تفاوت های خودشون بحث میکردند، پیتر 1 و پیتر 3 با استفاده از فرصت از پیتر 2 درباره تارهای ارگانیکی که داره سئوال میکنن. در واقع اونا هر دو براشون جالبه که بدن پیتر 2 میتونه تار تولید کنه و پیتر 1 این سئوال بامزه رو میپرسه:

"Like Does It Just Come Out Of Your Wrists Or Does It Come Out Of Anywhere Else?"

"یعنی فقط از مچ دستانت بیرون میاد یا از جای دیگه هم بیرون میاد؟!"

خب ما بلافاصله میفهمیم که منظورش دقیقا چیه و فکر میکنه که تار ممکنه دیگه از کجای بدنش بیرون بیاد (!) و جالبه که ما خودمون هم همیشه همچین سوالی برامون پیش اومده بود!

 

1- "چه عالی! {ولی این اونجرز} اصلا چی هست؟!"

1- "چه عالی! {ولی این اونجرز} اصلا چی هست؟!"

قطعا خنده دار ترین جمله یا صحنه فیلم مربوط به جایی میشه که سه مرد عنکبوتی متوجه میشن برای رویارویی موثرتر با خبیث ها باید هماهنگی شون بیشتر بشه و یکی باید رهبری شون کنه. اینجاست که پیترِ تام هالند بهشون میگه که تو تیم اونجرز بوده و در کار تیمی تجربه داره. ولی دو تای دیگه همچین تجربه ای نداشتن زیرا تو دنیاشون اونجرزی وجود نداشته. اما بامزه اینه که پیترِ توبی میگه:

"That's Great. What is that?!"

"چه عالی! {ولی این اونجرز} اصلا چی هست؟!"

یعنی اولش خیلی هیجان زده میگه چه عالی که با روحیه بیش از حد خوشبینانه او تطابق داره  ولی بلافاصله میگه اونجرز دیگه چی چیه (!) و نوعی که جمله رو میگه دقیقا جوریه که توبی با اون حس خاصی که پیتر پارکر رو به تصویر میکشه (یعنی حالتی ساده لوحانه یا بهتره بگیم "اُسکلانه"!) هماهنگه و بلافاصله میمیک باحال صورت پیترِ تام هالند رو میبینیم که ترکیب اینا باعث میشه هر وقت این صحنه رو میبینیم خنده مون بگیره. و جالب اینه که بعدش پیترِ اندرو هم با تعجب میگه: "{اونجرز} یه گروه موسیقیه؟ تو تو یه گروه موسیقی هستی؟"!

 

خب نظر شما چیه؟ کدوم دیالوگ دیگه بود که به نظرتون بامزه و خنده دار بود؟

 

مهدی ترابی مهربانی

منبع: سایت ScreenRant

All rights reserved © Spidey.ir 2022

     (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 کاربردی که شوخ طبعی و جوک گفتن برای مردعنکبوتی دارد!

10 داستان کمیک بوکی که میتوانند دستمایه قسمت های بعدی "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" قرار بگیرند

10 دفعه ای که فیلم "اسپایدرمن: راهی به خانه نیست" توقعات ما رو برآورده کرد!

10 صحنه احساسی فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست"

رتبه بندی 10 غافلگیری برتر در فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست"

رتبه بندی 10 تا از کاراکتر های "مردعنکبوتی: راهی به خانه نیست" از نظر قدرت و زور بازو!

ایستراگ مربوط به "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" در سریال هاکای

رتبه بندی 10 نقش آفرینی برتر در فیلم "اسپایدرمن: نو وی هوم"

10 موضوعی که ممکن است پس از "راهی به خانه نیست" در فیلم های آینده مرد عنکبوتی به کار گرفته شوند

10 اشتباهی که شخصیت ها در فیلم "اسپایدرمن: راهی به خانه نیست" مرتکب شدند

"مرد عنکبوتی : راهی به خانه نیست" ثابت میکند گرین گابلین از جوکر خبیث بهتری است

10 چیزی که طرفداران دوست دارند در سه گانه بعدی مرد عنکبوتی در MCU ببینند

نقد و بررسی فیلم "مرد عنکبوتی به خانه نیست" (SPIDER-MAN: NO WAY HOME)

10 فن تئوری درباره "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" که کاملا اشتباه از آب درآمدند!

معرفی 10 داستان برتر مرد عنکبوتی برای کسانی که از فیلم "راهی به خانه نیست" خوششان آمده است!

پاسخ به 10 سئوال درباره حفره های داستانی در فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست"

داغ داغ! لینک دانلود نسخهٔ پرده ای با کیفیت بسیار بالا فیلم مردعنکبوتی راهی به خانه نیست منتشر شد + زیرنویس فارسی!

10 ویژگی برتر آثار ابرقهرمانی در فیلم "مرد عنکبوتی" راهی به خانه نیست"

معرفی همه 7 لباس مرد عنکبوتی در فیلم "راهی به خانه نیست"

10 سوالی که پس از دیدن "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" برایمان پیش آمد

رتبه بندی قوی ترین شخصیت های " مردعنکبوتی: راهی به خانه نیست" از نظر توانایی مبارزه

اولین واکنش‌ها به فیلم "مردعنکبوتی راهی به خانه نیست" منتشر شد

7 نقطه قوت و 1 نقطه ضعف فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست"

10 چیزی که باید قبل از دیدن فیلم "اسپایدرمن راهی به خانه نیست" بدانید

10 اسپویل بزرگ فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست

هر آنچه که درباره "مرد عنکبوتی 4" می‌دانیم

داغ داغ! داستان فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" لو رفت!

تحلیل و بررسی دومین تریلر فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" + نکات جدید تبلیغات

تحلیل و بررسی نخستین تریلر فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست"

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

AM SM BM SM
#1 AM SM BM SM 1400-10-15 12:02
سلام
ممنون بابت مقاله.
نمک و بامزگی فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" فوق‌العاده عالی و باحال بود. درسته که داستان فیلم دارک تر از گذشته شده بود اما باز هم شوخی های بامزه و باحالی توی فیلم بود که شاید توی یه مقاله هم جا نشن. و البته اونقدر این شوخی ها کنترل شده و سرجاشون بودند که اگر به من بگن که بامزه ترین فیلم مرد عنکبوتی در mcu چیه، میگم راهی به خانه نیست! چون این صحنه ها بسیار زیبا بودند و بعضا به نکات جالبی هم در فیلم تبدیل میشدند. مثلا همون مورد ۱۰ که اولش دیالوگ خیلی بامزه ای هست اما بعدش در آخر فیلم به صحنهٔ بسیار مهمی تبدیل میشه. این هپی هوگان هم که بعد از دیدن اون همه موجود عجیب غریب حق داره اونطوری پیتر رو بازخواست کنه! آخه یه یارو با بازوهای اختاپوسی، یه شن متحرک و چند موجود عجیب دیگه وارد خونتون بشه، شما چنین چیزی نمیگید؟ مورد ۸ هم یه شوخی باحال از جناب الکترو بود. آقا من دربارهٔ مورد ۷ یه چیزی خطاب به توبی عزیز بگم:حاج توبی عزیز، جواب "عاشقتونم"، ممنون نیست. خب غرور این پسر رو تو خراب کردی که. بگو همچنین یا منم همینطور یا هر چیزی دیگه ای، آخه ممنون؟ آقا این مورد ۶ رو رد کنیم...اصلا ولش کنیم.... انگار چنین چیزی وجود نداره. اندرو هم که توی این فیلم گیر داده بود به همه تیکه بندازه و چیزی هم که به پیتر گفت واقعا جالب بود که البته، حاج توبی همیشه حواسش هست! این ند هم که بامزگیش توی این فیلم حد و مرز نداشت چون فوق‌العاده بود. یعنی مثلا اونجایی که میگه پیتر و هر سه تا پیتر میگن بله خیلی باحاله. یا اون جایی که توبی از پورتال میاد تو و میگه:"عالی شد، این فقط یه آدم تصادفیه!" یا کلی جای دیگه که ند واقعا بامزه است و سکانس بازجویی هم یکی از همون جاهاست. و البته اون صحنه ای که اندرو وارد دنیای mcu میشه، واکنش های ند و ام جی و خود پیترِ اندرو خیلی باحاله. مخصوصا اونجایی که میگه این حس عنکبوتی برای نون نیست! آقا...ما هی میخوایم به این شوخی های اینجوری نخوریم اجازه نمیدن. خب تو چیکار داری که تارها از کجاش میان بیرون؟ شاید از دماغش بیاد بیرون؟ اندرو فضولفیلد! اون واکنش توبی به این لحظه خیلی باحاله. و میرسیم به مورد یک که واقعا فوق‌العاده بود! یعنی وسط اون مبارزه یه شوخی ناب که آدم رو به خنده وا میداره. خدایی وقتی توبی یه لحظه گفت چه عالی، برای یه لحظه هم که شده فکر کردم که نکنه که توی دنیای توبی هم اونجرز وجود داره؟ که سریع توبی گفت حالا این اونجرز چی هست؟ واکنش و میمیک صورت تام هالند توی این صحنه فوق‌العاده است و البته اون چیزی که اندرو درباره گروه موسیقی میگه.
صدالبته که لحظه های بامزه زیادی در این فیلم بودند ولی خب به هر حال این لیست تعداد محدودی مورد دارند و البته بیشتر دربارهٔ "دیالوگ" های بامزه بودند.
با تشکر.
نقل قول کردن
mjkp
#2 mjkp 1400-10-15 13:13
راهی به خانه نیست در حالی که سرشار از سکانس های دارک و غم انگیز بود ولی بعد از دیدنش حس خیلی خوبی داشتم چون هم فیلم فراتر از انتظارم بود و هم شوخی های خیلی خنددار مثل کمیک ها داشت
با تمام موارد موافقم
یه صحنه هم بود که اندرو کمر توبی رو جا میندازه و با کمر درد توبی شوخی کردن و اینم برام جالب بود :D
نقل قول کردن
mtm
#3 mtm 1400-10-15 13:16
به نقل از mjkp:

یه صحنه هم بود که اندرو کمر توبی رو جا میندازه و با کمر درد توبی شوخی کردن و اینم برام جالب بود :D

کمرش رو جا ننداخت. فقط قلنجش رو شکست
نقل قول کردن
mtm
#4 mtm 1400-10-15 13:19
راستی دقت کردین چقدر رقیب برامون زیادشده؟
دیجی کالا هم مقاله اسپایدرمن میزنه!
بعد این سایتای گیم چی از جون اثار کمیک بوکی میخوان؟
کلا چرا اینقدر دست زیاد شده؟
و چه ترجمه هایی! همه غلط غلوط! همین مقاله جملات بامزه رو برید یه سایت گیم ترجمه کرده. آدم چندشش میشه. عکس های بی ربط ، جملات غلط ...
واقعا بعضی ها برای یه مشت کلیک چه کارا که نمیکنن
نقل قول کردن
Behnam
#5 Behnam 1400-10-15 13:35
سلام و وقت بخیر. نمیشه گفت غلط تایپی ولی سر شماره هشت، یه مقاله ای رو به سندمن لینک کردین که کامل قرمز نشده! و فقط ندمن قرمز شده. تشکر بابت مقاله
نقل قول کردن
mtm
#6 mtm 1400-10-15 13:57
به نقل از Behnam:
سلام و وقت بخیر. نمیشه گفت غلط تایپی ولی سر شماره هشت، یه مقاله ای رو به سندمن لینک کردین که کامل قرمز نشده! و فقط ندمن قرمز شده. تشکر بابت مقاله

مرسی اطلاع دادی. درست شد
نقل قول کردن
P.B.P
#7 P.B.P 1400-10-15 14:01
#4
سلام
استاد ترابی چرا اینقدر خودتون درگیر این موضوعات الکی میکنید؟،اصلا نمیشه برای اونا اسم رقیب گذاشت،الان همه خدا رو شکر میدونن اسپایدی سرور تمام سایت های کمیک بوکیست و هیچکس هم جلودارش نیست و نخواهد شد.
استاد ترابی ،من واقعا شما رو و سایتتون رو عاشقانه دوست دارم.
نقل قول کردن
sh12345678
#8 sh12345678 1400-10-15 14:02
#1
خب تو چیکار داری که تارها از کجاش میان بیرون؟ شاید از دماغش بیاد بیرون؟ اندرو فضولفیلد!
من تا جایی که یادمه پیتر تام هالند اینو پرسید(تام فضولند :lol: )
نقل قول کردن
sh12345678
#9 sh12345678 1400-10-15 14:05
به نقل از mtm:
راستی دقت کردین چقدر رقیب برامون زیادشده؟
دیجی کالا هم مقاله اسپایدرمن میزنه!
بعد این سایتای گیم چی از جون اثار کمیک بوکی میخوان؟
کلا چرا اینقدر دست زیاد شده؟
و چه ترجمه هایی! همه غلط غلوط! همین مقاله جملات بامزه رو برید یه سایت گیم ترجمه کرده. آدم چندشش میشه. عکس های بی ربط ، جملات غلط ...
واقعا بعضی ها برای یه مشت کلیک چه کارا که نمیکنن

درسته استاد
چند وقت پیش دیجی کالا یه مقاله رتبه بندی پیتر پارکرای سینما رو نوشته بود،رتبه بندی شو که دیدم امیدمو از دست دادم :-? :lol: (البته نمیدونم ترجمه ای بود یا نه)
نقل قول کردن
mjkp
#10 mjkp 1400-10-15 14:41
به نقل از sh12345678:
به نقل از mtm:
راستی دقت کردین چقدر رقیب برامون زیادشده؟
دیجی کالا هم مقاله اسپایدرمن میزنه!
بعد این سایتای گیم چی از جون اثار کمیک بوکی میخوان؟
کلا چرا اینقدر دست زیاد شده؟
و چه ترجمه هایی! همه غلط غلوط! همین مقاله جملات بامزه رو برید یه سایت گیم ترجمه کرده. آدم چندشش میشه. عکس های بی ربط ، جملات غلط ...
واقعا بعضی ها برای یه مشت کلیک چه کارا که نمیکنن

درسته استاد
چند وقت پیش دیجی کالا یه مقاله رتبه بندی پیتر پارکرای سینما رو نوشته بود،رتبه بندی شو که دیدم امیدمو از دست دادم :-? :lol: (البته نمیدونم ترجمه ای بود یا نه)

آره منم‌ چند تا سایت خبری دیدم‌که اومده بودن کاملا سلیقه ای و بدون دلیل منطقی رتبه بندی کرده بودن
آخه سایت خبری و فروش کالا چرا باید درباره مرد عنکبوتی مقاله بنویسن
نقل قول کردن
Ahmadlalami
#11 Ahmadlalami 1400-10-15 14:51
سلام ممنون از استاد ترابی عزیز بابت مقاله. واقعا این فیلم همه چی تمومه هم دارکه هم بامزست. شوخیاش عالین در مورد شوخی شماره یک فیس تام عالیه وقتی توبی میگه چی هست اصلا من اونجا خیلی خندیدم حقیقتا :lol:
نقل قول کردن
masiha_87
#12 masiha_87 1400-10-15 14:53
این مقاله بی نظیر بود :lol:
با اینکه کلی ترجمه ازش خوندم (از ترجمه ی خود گوگل بگیر تا ترجمه یه سایتی به اسم &$;"!) ولی با هیچ کدوم تا این حد نخندیده بودم :lol: انصافا دست خوش استاد چه کردید
هیچی ندارم بگم واقعا دمتون گرم؛ دورغ گفتم خیلی حرفا دارم!
اصلا اون شوخی استرنج در رابطه با اسمش هم تو تریلر و هم تو فیلم (توی فیلم کمتر) بی نظیر بود. انگار استرنج میگه "گیر چه آدم بی جنبه و بی شعوری افتادم"! :lol:
شوخی هپی در رابطه سایبورگ، خیلی بهم نچسبید ولی خب سخته دیگه! فک کنید خونتون دست برادر زاده ی دوست دختر قبلیتونه اون وقت یه مشت عجیب الخلقه (!) واردش بشن. هر چند حالا که میبینم همچین عجیبم نیست :-*
واااای من با مورد ۸ مردم و زنده شدم اونقدر خندیدم! یعنی هم به خودش تیکه انداخت هم به سندمن :lol: اصلا لحن جیمی فاکس موقع گفتن این دیالوگ بمب خنده بود.
در رابطه با مورد ۷، یه میم دیده بودم که دو قسمت بود. روی یکی از قسمتا عکس واریانت های لوکی رو گذاشته بود که روش خنجر کشیدن، روی یه بخش دیگه، عکس واریانت های پیتر رو گذاشته بودن که اینطوری خودشون رو از برادر به هم نزدیک تر میدونن. جالب بود!
مورد ۶ رو واقعا بدبخت حق داشت این حرفو بزنه.



راستی یه ایستراگ.... (در رابطه با مورد ۶)


توی بسته های لگویی فیلم فار فروم هوم، ما یه شخصیت دیدیم که مسئول برق بود و اصلا توی فیلم نبود!
s4.uupload.ir/.../...
در واقع اشاره داشته به لباسی که تام به الکترو داد. رنگ پوستش هم همونه! یه جورایی میخواست نوید حضور این کاراکتر رو تو فیلم بعدی بده!




........‌‌‌............


درمورد بقیه ی گزینه ها نظری ندارم ولی مورد ۲ انصافا خیلی سم بود :lol:

تشکر مجدد بابت ترجمه ;-)
نقل قول کردن
masiha_87
#13 masiha_87 1400-10-15 14:58
به نقل از mtm:
راستی دقت کردین چقدر رقیب برامون زیادشده؟
دیجی کالا هم مقاله اسپایدرمن میزنه!
بعد این سایتای گیم چی از جون اثار کمیک بوکی میخوان؟
کلا چرا اینقدر دست زیاد شده؟
و چه ترجمه هایی! همه غلط غلوط! همین مقاله جملات بامزه رو برید یه سایت گیم ترجمه کرده. آدم چندشش میشه. عکس های بی ربط ، جملات غلط ...
واقعا بعضی ها برای یه مشت کلیک چه کارا که نمیکنن

رقیب؟ من که رقیبی نمیبینم! آهان! منظورتون اون جوجه کلاغای کوچکن که همش غار غار میکنن؟ اونا در مقابل عظمت این سایت و این همه تاریخ کمیک بوک که توش خوابیده، هیچی نیستن. البته خب علاقه مندا رو دارن جذب میکنن ولی خبر ندارن که علاقه مندا از قبل جذب شدن!
عمرا مطالبشون تا ۱۰ سال آینده به پای این سایت برسه. اون دی جی کالا و سایت های سرگرمی هم فقط دنبال الکسای بیشترن!
نقل قول کردن
mtm
#14 mtm 1400-10-15 15:03
به نقل از P.B.P:
#4
سلام
استاد ترابی چرا اینقدر خودتون درگیر این موضوعات الکی میکنید؟،اصلا نمیشه برای اونا اسم رقیب گذاشت،الان همه خدا رو شکر میدونن اسپایدی سرور تمام سایت های کمیک بوکیست و هیچکس هم جلودارش نیست و نخواهد شد.
استاد ترابی ،من واقعا شما رو و سایتتون رو عاشقانه دوست دارم.

کاری با رقیب بودن یا نبودن ندارم
حرص میخورم که یه سری ها که عده شون هم کم‌نیس اطلاعاتشون رو از اینا میگیرن و گمراه میشن
نقل قول کردن
BAdeadpool
#15 BAdeadpool 1400-10-15 15:32
مقاله عالی با رتبه بندی موافقم تقریبا
یکی از دلایلی که من عاشق این فیلم شدن حالت الاکلنگیش بین غم و شادی بود ینی اصن نمیزاشت تو ناراحتی غرق بشی و حس یک فیلم درام داشته دقیقا همونطور که باید باشه شما رو نمی دونم ولی من تا حالا از یه فیلم انقدر لذت نبرده بودم به شخصه اگه بگن بین اند گیم و مردعنکبوتی 2 و این یگیو انتخاب کن بیشک همینو انتخاب می کنم
یه صحنه ای که برای من بامزه بود صحنه دود دود (رفیق رفیق) گفتنای پیتر و ند بود بنظرم خیلی بامزه بود
#14
والا منم وقتی چیزایی مثل این میبینم خیلی حرس می خورم برای خودم نه برای اونا اعصابم خورد میشه ولی من هنوز یکم موندم دیجی کالا مگه مقاله میداد اصن که درباره مرد عنکبوتی داده :-|
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#16 AmirhoseinJafari2005 1400-10-15 20:19
به نقل از mtm:
به نقل از P.B.P:
#4
سلام
استاد ترابی چرا اینقدر خودتون درگیر این موضوعات الکی میکنید؟،اصلا نمیشه برای اونا اسم رقیب گذاشت،الان همه خدا رو شکر میدونن اسپایدی سرور تمام سایت های کمیک بوکیست و هیچکس هم جلودارش نیست و نخواهد شد.
استاد ترابی ،من واقعا شما رو و سایتتون رو عاشقانه دوست دارم.

کاری با رقیب بودن یا نبودن ندارم
حرص میخورم که یه سری ها که عده شون هم کم‌نیس اطلاعاتشون رو از اینا میگیرن و گمراه میشن

متاسفانه اینجور آدما خیلی در فضای مجازی زیاد هستن.... نکته جالبش هم اینکه با اینکه خیلی اطلاعات بالایی ندارن و مقاله هاشونم چنگی به دل نمیزنه ، ولی بعضی هاشون بازدید های بالایی دارن متاسفانه...
نقل قول کردن
Kamyar_2099
#17 Kamyar_2099 1400-10-15 20:47
خسته نباشین استاد بابت این مقاله عالی :lol:

من وقتی توبی گفت مای بکککک خیلی خندیدم عالی بود اون صحنه خخخ
نقل قول کردن
Kamyar_2099
#18 Kamyar_2099 1400-10-15 20:55
به نقل از mtm:
راستی دقت کردین چقدر رقیب برامون زیادشده؟
دیجی کالا هم مقاله اسپایدرمن میزنه!
بعد این سایتای گیم چی از جون اثار کمیک بوکی میخوان؟
کلا چرا اینقدر دست زیاد شده؟
و چه ترجمه هایی! همه غلط غلوط! همین مقاله جملات بامزه رو برید یه سایت گیم ترجمه کرده. آدم چندشش میشه. عکس های بی ربط ، جملات غلط ...
واقعا بعضی ها برای یه مشت کلیک چه کارا که نمیکنن


قسمت جالبش برا من اینه که همینا تا چند وقت پیش اصلا نمیدونستن کمیک چیه در صورتی که سایت اسپایدی زمانی که کسی اصلا اسم کمیک به گوشش نخورده بود فقطو فقط با عشق اونم به صورت رایگان بهترین داستانارو با بهترین ترجمه توی سایت قرار میداد . الانم یه عده با ترجمه های به درد نخور میان میفروشن کمیکارو .بعضیا واسه پول هر کاری میکنن
نقل قول کردن
AS-Spider
#19 AS-Spider 1400-10-16 11:04
به نقل از mtm:
راستی دقت کردین چقدر رقیب برامون زیادشده؟
دیجی کالا هم مقاله اسپایدرمن میزنه!
بعد این سایتای گیم چی از جون اثار کمیک بوکی میخوان؟
کلا چرا اینقدر دست زیاد شده؟
و چه ترجمه هایی! همه غلط غلوط! همین مقاله جملات بامزه رو برید یه سایت گیم ترجمه کرده. آدم چندشش میشه. عکس های بی ربط ، جملات غلط ...
واقعا بعضی ها برای یه مشت کلیک چه کارا که نمیکنن

سلام بر استاد،اولا از مقاله تشکر کنم و من خودم لحظه مای بک گفتن توبی هم دوست داشتم یا اونجایی که که پیتر میگه میتونستم بهشون زنگ بزنم(به دانشگاه) و دکی میاد جلو و ... خدایی خنده دار بود.
دوما در مورد این سایتا من هم دیده بودم بعضا مقاله هاشون رو و واقعا رتبه بندی هاشون رو میدیدم و تعجب و گاهی خشمگین میشدم مثلا اندرو گارفیلد رتبه ۹ پیتر پارکری بود(قبول پیتر اندرو گارفیلد عالی نبود ولی خب دیگه رتبه ۹ هم نبود) و بگم که زیر این مقاله های بیسوادی(صفته) خب یسری آدم بی خبر از کمیک میرن توش و نظر میدن دیه،ته تهش یارو فیلمای اسپایدیو دیده،بعضیام که انگار با اسپایدی بدبخت پدر کشتگی دارن و کلا ازش متنفرن(اگه بدت میاد خب برا چی اصلا مقاله رو باز میکنی)در کل استاد ککتون هم نگزه هرکی واقعا دنبال کمیک و اسپایدی باشه سایت مربوطش خیلی مشخصه که همینجاس.
راستی یه شایعه هم بگم:میگن که(تایید نمیکنم) توبی عزیز توی دکتر استرنج ۲ حضور داره.
نقل قول کردن
masiha_87
#21 masiha_87 1400-10-16 16:27
به نقل از mtm:

واو! آدرنالینم زد بالا حسابی! یکم رو میستریو و مرد_عنکبوتی برتر شک دارم. مرد_عنکبوتی برتر زیادی خمیده بود ولی خب قابل تامله. ولی میستریو...
نقل قول کردن
دوبلاشادی
#22 دوبلاشادی 1402-04-26 20:04
سلام، یه سوال؟... توبی مگوایر اولین مردعنکبوتی ای بود که خودش تار تولید میکرد؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید