رتبه بندی شخصیت هایی که از فرنچایزهای دیگر در فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" حضور پیدا کردند

رتبه-بندی-شخصیت-هایی-که-از-فرنچایزهای-دیگر-در-فیلم-مرد-عنکبوتی-راهی-به-خانه-نیست-حضور-پیدا-کردند-کاراکتر-اسپایدرمن

فیلمSpider-man No Way Home  کاراکترهای محبوب زیادی را برای طرفداران به ارمغان آورد که در این مقاله به رتبه بندی آنها میپردازیم ...

 

هشدار: این مطلب حاوی اسپویلر است و داستان فیلم "راهی به خانه نیست" را لو میدهد.

 

مقدمه: چند سال قبل، کمپانی مارول جاه طلبانه ترین کراس اور بین تمامی فیلم هایش را در فیلم Avengers: Infinity war رقم زد که در آن شخصیت هایی از تمام فیلم های سولو ابر قهرمانی این کمپانی را در یک تیم بزرگ و حماسی گرد هم آورد. ولی فیلم راهی به خانه نیست به این جاه طلبی رسیده که نه تنها کاراکتر هایی از فیلم های مارول را باهم ترکیب می کند، بلکه شخصیت هایی از فرانچایز های قبلی فیلم های مرد عنکبوتی را در فیلم خود آورده است. از آلفرد مولینا در نقش دکتر اختاپوس و ویلم دفو در نقش گرین گابلین گرفته تا توبی مگوآیر و اندرو گارفیلد در نقش مرد عنکبوتی، این فیلم کاراکتر های محبوب طرفداران را از فرانچایز های دیگر بازگردانده است.

 

ضمنا توصیه میکنیم مقالات زیر را نیز مطالعه کنید:

رتبه بندی 10 تا از کاراکتر های "مردعنکبوتی: راهی به خانه نیست" از نظر قدرت و زور بازو!

رتبه بندی 10 نقش آفرینی برتر در فیلم "اسپایدرمن: نو وی هوم"

رتبه بندی قوی ترین شخصیت های " مردعنکبوتی: راهی به خانه نیست" از نظر توانایی مبارزه

رتبه بندی 10 لباس (کاستوم) برتر در فیلم "مردعنکبوتی: راهی به خانه نیست"

 

10- لیزارد

لیزارد

ریس ایفانز در فیلم Spider-man No Way Home برای بازی در نقش لیزارد حضور یافته است. ایفانز بازیگر خوبی است اما لیزارد در فیلم The Amazing Spider-man یک شخصیت شرور نسبتاً کسل کننده و معمولی بود و این کسل کنندگی در فیلم Spider-man No Way Home ادامه یافت. جالب ترین لحظه ی فیلم که لیزارد در آن حضور داشت، مربوط می شود به زمانی که کاراکتر های دیگر از اینکه یک دایناسور می تواند حرف بزند شگفت زده شدند!

 

9- سَندمن

سندمن راهی به خانه نیست

توماس هیدن چرچ برای بازی در نقش سندمن در فیلم Spider-man No Way Home بازگشته است، او یکی از خبیث های فیلم سوم مرد عنکبوتی سم ریمی است که در کنار لیزارد، یکی از حاشیه ای ترین شخصیت های شرور بازگشته است. او در این فیلم کماکان می خواهد در کنار دخترش باشد و لحظه ی کوتاهی با اسپایدرمن توبی مگوایر دارد که بسیار احساسی تر از قسمت سوم مرد عنکبوتی سم ریمی است. اما شاید مثل لیزارد بیشترین ضربه به شخصیت او را کرونا بهش زده زیرا محدودیت های کرونایی باعث شده آقای چرچ هم مثل آقای ایفانز نتواند سر صحنه فیلم حضور یابد و به ناچار از چند صحنه قبلی تکراری استفاده کرده اند و سندمن هم مثل لیزارد تقریبا در تمام لحظات فیلم در حالت گرافیک رایانه ای خود حضور دارد.

 

8- ادی براک

ادی براک - نو وی هوم

ونوم با بازی توفر گریس در فیلم Spider-man No Way Home جایی ندارد اما ادی براک با بازی تام هاردی، صحنه ای جالب در یک کافه دارد که محدود به صحنه پس از تیتراژ فیلم میشود و در آن متصدی کافه او را از اتفاقات دو فیلم آخر Avengers آگاه می کند. کمی عجیب است که پست کردیت سین فیلم Venom Let There Be Carnage فقط برای صحنه ی پس از تیتراژ فیلم Spider-man No Way Home بوده که در نهایت به دنیای خود بازگردد. اما با این حال او بخشی از سیمبیوتش را در MCU به جا می گذارد و می توان نتیجه گرفت که مارول قصد دارد ونوم MCU را با بازیگر دیگری ادامه دهد. این صحنه نشان دهنده ی این است که رابطه ی کاری سونی با مارول قوی تر از قبل است. و البته نقش آفرینی تام هاردی در این صحنه دقیقا همونیه که تو سری فیلم های ونوم ازش دیده ایم و آدم رو جذب خودش میکنه ولی خب ... همه چیز تحت تاثیر این قرار میگیره که واقعا آیا ارزش این همه داد و قال رو داشت که ایشون رو از دنیای خودش به MCU ببرند و بدون هیچ تعاملی با مرد عنکبوتی به دنیای خودش برگرده؟!

 

7- دردویل

متیو مورداک

از لحاظ فنی، دردویل با بازی چارلی کاکس یکی از کاراکتر های MCU است اما بحث هایی در مورد اینکه آیا سریال دردویل محصول نتفلیکس بخشی از MCU هستند یا خیر، پس اینکه دیزنی باعث لغوشدن این سریال شد تا محتوای مارول تمام و کمال در استریم Disney + صورت بگیرد، وجود دارد. پس از اتفاقات Spider-man No Way Home مت مورداک به صورت رسمی وارد خط زمانی MCU شد. او فقط در یک صحنه حضور دارد تا به پیتر بگوید که با مشکل قانونی رو به رو نخواهد شد اما در همین حضور چند ثانیه ای، صحنه ی جالبی را با گرفتن آجری که به سوی پیتر پرتاب می شود رقم میزند. با در نظر گرفتن بازگشت تقریبا همزمان کینگ پین در سریال هاکای و بازگشت مت مورداک در فیلم Spider-man No Way Home، باید منتظر خبر های خوبی درخصوص دردویل باشیم!

 

6- الکترو

الکترو نو وی هوم

پس از حضور نا امید کننده ی الکترو در فیلم The Amazing Spider-man 2 ما در Spider-man No Way Home ظاهر باز سازی شده ی الکترو که عالی به نظر می رسد را مشاهده می کنیم که به دنیای کمیک بوک هم خیلی وفادار است. چهره ی جیمی فاکس پشت گریم الکترو پنهان نشده و با نقابی از الکتریسیته بسیار بهتر از چهره ی آبی رنگش در فیلم The Amazing Spider-man 2 است.  ولی خودش در طول فیلم به حاشیه میره. با این حال استعداد ذاتی او به او عنوان یک بازیگر استند آپ بهش کمک کرده به خوبی از پس تک جمله های طعنه آمیز متداول در فیلم های دنیای سینمایی مارول بربیاد. مثلا اون جایی که با لحن خشک خودش در سیاه چال دکتر استرنج وقتی به ندِ دیرباور میگه که درخت زندانی شده فقط یک درخته! 

 

5- جی. جونا جیمسون

جیمسون

پس از اشاره ای که به جی جونا جیمسون در یکی از صحنه های پس از تیتراژ فیلم Spider-man Far From Home شد، جی.کی. سیمونز با مدت زمان حضور بیشتری در فیلم Spider-man No Way Home باز میگردد. سیمونز کماکان ثابت می کند که بهترین شخص برای بازی در نقش مسئول رسانه دیلی بیوگل است. نسخه ی MCU این کاراکتر، شخصیت پردازی جذاب همانند سه گانه ی سم ریمی دارد. جیمسون MCU برداشتی مدرن از یک روزنامه نگار جنجال درست کن و هجویه ای از وب سایت InfoWars است (InfoWars.COM یک تئوری توطئه افراطی و راستگرای آمریکایی است و وب سایت خبری جعلی متعلق به الکس جونز است. این شرکت در سال 199 تاسیس شد و تحت Free Speech Systems LLC فعالیت می کند. نمایش های بحث و گفتگو و سایر محتواهای سایت در استودیوهایی که در یک مکان نامعلوم قرار دارند ، تولید میشوند. این وب سایت تقریباً 10 میلیون بازدیدکننده ماهانه دارد و مخاطبین آن گاهی اوقات بعضی از وب سایت های خبری اصلی مانند "اکونومیست" و "نیوزویک" بیشتر است!).

 

4- دکتر اختاپوس

دکتر اختاپوس

آلفرد مولینا نقش دکتر اختاپوس را به خوبی تکرار کرد و فیلمنامه هم شخصیت پیچیده ی شرور قسمت دوم اسپایدرمن سم ریمی را کاملا بازنمایی می کند. مولینا و بازو های مکانیکی اش مانند دکتر جکیل و آقای هاید عمل میکنند که به نوعی اشاره به شخصیت دوگانه ی او دارد. او پس از فداکاری بزرگ خود در صحنه های پایانی به رستگاری می رسد و حتی با باقی اسپایدرمن ها متحد می شود تا شروران را شکست دهد.  ولی به اندازه فیلم قبل تاثیرگذاری نیست. شاید چون برامون مشخص شده که او آدم خوبی میشود و ما این آرک را به طور بهتری در "مرد عنکبوتی 2" شاهدش بودیم. در واقع او آنقدر در "مرد عنکبوتی 2" خوب بود و در اوج بود که در این فیلم هر کاری میکرد نمیتونست روی دست خودش بلند بشه و انگار already همه لحظات فوق العاده اش رو قبلا دیده بودیم و دیگری جایی برای درخشش بیشتر برایش در این فیلم متصور نبود!

 

3- گرین گابلین

گرین گابلین برمیگردد!

گرین گابلین دنیای سم ریمی نقاب جنجالی خود را در ابتدای فیلم می شکند و چهره ی ویلم دفو از نیمه ی تاریک نورمن آزبورن وحشتناک تر است. پس از لحظه ی دردناک مرگ زن عمو مِی در آپارتمان هَپی، گرین گابلین ابر شرور این فیلم می شود که این به خوبی شخصیت شرور گابلین را به عنوان شرور اصلی این فیلم شکل می دهد.  ویلم دفو درست مثل دیگر نقش های برجسته خود، خودش را به طور کامل غرق در نقش میکند. شاید تنها جمله ای که خودش از آن راضی نباشد اونجایی باشد که جمله معروفش از فیلم اول مرد عنکبوتی را عینا تکرار کرد و گفت "منم یه جورایی یه دانشمندم" (I’m something of a scientist myself) چون تا حد زیادی لوس جلوه کرد. اما در بقیه لحظات خودش را با جون و دل وقف شخصیتی خبیث کرد که نماینده همه آن چیزهایی است اسپایدرمنِ تام هالند مخالفشه (برای آشنایی بیشتر با زیر و بم نقش آفرینی ویلم دفو در نقش گابلین در این فیلم، حتما این مقاله را بخوانید).

 

2- پیتر پارکر با بازی توبی مگوآیر

توبی مگوایر - نو وی هوم

درست به اندازه ی بازگشت هیجان انگیز اندرو گارفیلد، توبی مگوایر بار دیگر ثابت می کند که چقدر در میان هواداران طرفدار دارد. معرفی مجدد او در Spider-man No Way Home زمانی که او با لباس غیر اسپایدرمنی خود از پورتال عبور می کند، تماشگران پر از شادی می شوند، اما ند نمی داند او کیست و می گوید: "این فقط یه آدم معمولیه!". درحالی که Spider-man No Way Home به روی اسپایدرمن تام هالند متمرکز است، اما همچنین پایانی بر سه گانه ی سم ریمی هم به شمار می رود. یعنی اینکه توبی مگوایر پس از گذشت این همه سال هنوز اسپایدرمن است و نشان می دهد که پیتر و مری جین با یکدیگر رابطه ی نسبتا خوبی دارند.

 

1- پیتر پارکر با بازی اندرو گارفیلد

پیتر پارکر با بازی اندرو گارفیلد

پس از ماه ها شایعات، گمانه زنی ها و لو رفتن صحنه هایی از Spider-man No Way Home، اندرو گارفیلد نخستین بازیگر نقش اسپایدرمن است که دوباره در سه گانه ی MCU معرفی می شود و می توان گفت این فیلم، به نوعی یک نسخه ی فشرده شده از فیلم ساخته نشده ی The Amazing Spider-man 3 می باشد. نقش آفرینی اندرو گارفیلد، تمامی حدس و گمان های تلخ و ناگواری که در مورد این فیلم ناکام زده میشد را به نوعی تایید می کند. پس از مرگ گوئن استیسی، احساس گناه و خشم او مانع از مبارزه او با جرم و جنایت می شود. نجات MJ در صحنه های پایانی فیلم به نوعی اشتباه او را در نجات گوئن استیسی جبران می کند. اسپایدرمن اندرو گارفیلد یک آرک داستانی واقعی است و تمامی احساسات خود را نشان می دهد. بازگشت اندرو گارفیلد در این فیلم اونقدر خوب از آب دراومده که بار دیگر "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 3" در اینترنت، ترند شده است.

 

نویسنده: شکیبا پوران پیر

All rights reserved © Spidey.ir 2022

     (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 خط داستانی که فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" برای آینده زمینه چینی میکند

10 سئوالی که فیلم "راهی به خانه نیست" درباره مرد عنکبوتی MCU پاسخ داد

10 شخصیتی که باید در سه گانه بعدی سینمایی مرد عنکبوتی باشند

10 دیالوگ بامزه برتر فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست"

10 داستان کمیک بوکی که میتوانند دستمایه قسمت های بعدی "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" قرار بگیرند

10 دفعه ای که فیلم "اسپایدرمن: راهی به خانه نیست" توقعات ما رو برآورده کرد!

10 صحنه احساسی فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست"

رتبه بندی 10 غافلگیری برتر در فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست"

رتبه بندی 10 تا از کاراکتر های "مردعنکبوتی: راهی به خانه نیست" از نظر قدرت و زور بازو!

ایستراگ مربوط به "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" در سریال هاکای

رتبه بندی 10 نقش آفرینی برتر در فیلم "اسپایدرمن: نو وی هوم"

10 موضوعی که ممکن است پس از "راهی به خانه نیست" در فیلم های آینده مرد عنکبوتی به کار گرفته شوند

10 اشتباهی که شخصیت ها در فیلم "اسپایدرمن: راهی به خانه نیست" مرتکب شدند

"مرد عنکبوتی : راهی به خانه نیست" ثابت میکند گرین گابلین از جوکر خبیث بهتری است

10 چیزی که طرفداران دوست دارند در سه گانه بعدی مرد عنکبوتی در MCU ببینند

نقد و بررسی فیلم "مرد عنکبوتی به خانه نیست" (SPIDER-MAN: NO WAY HOME)

10 فن تئوری درباره "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" که کاملا اشتباه از آب درآمدند!

معرفی 10 داستان برتر مرد عنکبوتی برای کسانی که از فیلم "راهی به خانه نیست" خوششان آمده است!

پاسخ به 10 سئوال درباره حفره های داستانی در فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست"

داغ داغ! لینک دانلود نسخهٔ پرده ای با کیفیت بسیار بالا فیلم مردعنکبوتی راهی به خانه نیست منتشر شد + زیرنویس فارسی!

10 ویژگی برتر آثار ابرقهرمانی در فیلم "مرد عنکبوتی" راهی به خانه نیست"

معرفی همه 7 لباس مرد عنکبوتی در فیلم "راهی به خانه نیست"

10 سوالی که پس از دیدن "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" برایمان پیش آمد

رتبه بندی قوی ترین شخصیت های " مردعنکبوتی: راهی به خانه نیست" از نظر توانایی مبارزه

اولین واکنش‌ها به فیلم "مردعنکبوتی راهی به خانه نیست" منتشر شد

7 نقطه قوت و 1 نقطه ضعف فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست"

10 چیزی که باید قبل از دیدن فیلم "اسپایدرمن راهی به خانه نیست" بدانید

10 اسپویل بزرگ فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست

هر آنچه که درباره "مرد عنکبوتی 4" می‌دانیم

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

amirggff
#1 amirggff 1400-11-03 09:07
مقاله خیلی خوبی بود ولی بنظر من اونقدر بازی ویلم دفو تو نقش گرین گابلین فوق العاده بود که حتی میتونست رتبه اول رو مال خودش کنه ولی خب نظر شما هم قابل احترامه و توبی و اندرو هم تو فیلم فوق العاده بودن ولی واسه من بعد از تام هالند و اسپایدرمنش ویلم دفو/گرین گابلین بهترین بازیگر و شخصیت فیلم بود :lol:
نقل قول کردن
mtm
#2 mtm 1400-11-03 09:10
به نقل از amirggff:
مقاله خیلی خوبی بود ولی بنظر من اونقدر بازی ویلم دفو تو نقش گرین گابلین فوق العاده بود که حتی میتونست رتبه اول رو مال خودش کنه ولی خب نظر شما هم قابل احترامه و توبی و اندرو هم تو فیلم فوق العاده بودن ولی واسه من بعد از تام هالند و اسپایدرمنش ویلم دفو/گرین گابلین بهترین بازیگر و شخصیت فیلم بود :lol:

شکیبا خانوم روی اندرو خیلی تعصب داره :-*
نقل قول کردن
mjkp
#3 mjkp 1400-11-03 10:26
ممنون بابت مقاله
یجورایی میشه گفت که راهی به خانه نیست سعی کرده که ایراد های شخصیت های مجموعه های دیگه رو برطرف کنه ولی توی بعضی از نقطه قوت هاشون خوب عمل نکرده که به نظر من طبیعیه
من از همه بیشتر برای الکترو خوشحال شدم چون نسبت به آمازینگ اسپایدرمن ۲ خیلی پیشرفت کرده بود
من فقط یه سوال دارم
اگر قرار بود فقط ونوم بیاد ام سی یو که فقط یه ذره ازش بمونه که بعدا با یکی پیوند بخوره چرا نگفتن که خود دنیای ام سی یو یه ونوم برای خودش داره که اونم از سیاره سیمبیوت ها اومده؟
اگر بخاطر ارتباط بین سونی و مارول بوده به نظرم برای اینکه داستان بهتر بشه میتونستن یه رویارویی کوتاه با اسپایدرمن براش رقم بزنن
البته ونوم که داشت درباره ی اونجرز پرس و جو میکرد میشه حدس زد که توی دنیای خودش گروه از خبیث ها رو تشکیل بده مثل شش خبیث
و وقتی که دیلی بیوگل و رسانه ها جنگ مرد عنکبوتی با خبیث هارو پخش کردن چرا ادی براک نرفت توی درگیری؟
اخه توی ونوم ۲ دیدیم که خبرنگاره و با کوچکترین خبری به سمت اونجا میره
نقل قول کردن
spidey avedecend
#4 spidey avedecend 1400-11-03 11:50
به خدا داشتم دیوانه میشدم 2 . 3 هفته بود سایتتون برام بالا نمیومددددد!!!! خب بگذریم مقاله واقعا مثل همیشه عالی بود ممنون من برم که کلی باید مقاله بخونم (اونایی که از دست دادم) بخدا یکی دو روز دیگه طول میگشید خودمو از وسط نصف میکردم اها راستی این برای شما spidey ها
:D
uupload.ir/.../...
نقل قول کردن
AS-Spider
#5 AS-Spider 1400-11-03 12:44
سلام علیکم، بازگشتیم به خانه(گریه حضار) اینهمه مدت که سایت در دسترس نبود کلا اینستای سایت رو چک میکردم(اما از حق نگذریم فعالیت ویدئویی سایت کمه) و خدا رو شکر که سایت برگشت.
بریم سراغ مقاله(فقط من به ترتیب مقاله میرم وگرنه رتبه بندی خودم فرق داره):لیزارد و سندمن رو با هم بررسی میکنم، خب لیزارد که مشخصا رتبه آخره چون شخصیت شرورش بطور واضحی از بقیه جذابیت کمتری داره و از نظر خودم اون و سندمن نسبت به فیلم های قبلیشون افت کردن(سندمن رو میتونیم به حضور نداشتن بخاطر کرونا بگیم اما لیزارد وقتی ویلن هست که تو حالت مارمولک مانندش هست) چون لیزارد حسم هم بهم میگه که از نظر هیکل هم کوچکتر شده(مبارزه تام با لیزارد در نووی هوم و مبارزه اندرو با لیزارد در امیزینگ رو مقایسه کنید). نفر بعدی ادی براک با بازیگری تام هاردی دوست داشتنیه.من هنوز حسرت میخورم چرا اون برای مردعنکبوتی ۳ انتخاب نشده وقتی میتونه اینقدر خوب بره تو نقشش.حیف که تام هاردی ونوم سونی ورس هست وگرنه میتونستیم تقابلش در MCU با تام رو ولو با احتمال خیلی کم ببینیم(البته الان یسری چیز ها هم مطرح شده مثل اینکه اندرو هم گفته که دوست داره با ونوم تام هاردی تقابل داشته باشه).خب ادی در صحنه پس از تیتراژ فقط هست و در مورد چنتا اونجر میشنوه و تانوس(که ونوم هم به این نتیجه میرسه که محافظ مرگبار هم اسم مضخرفیه).شماره ۷ دردویل:راستیتش من سریالای مارول رو ندیدم(اونایی که مربوط به MCU نیستن) و بیشتر از چند قسمت هم دردویل رو ندیدم ولی در همون چند قسمت هم عاشق سریال شدم چون از یطرف ابرقهرمانی و جنایی و معمایی بود(تمام ژانر های مورد علاقه من) و هم اینکه بازیگر هم فوق العاده کار میکرد.توی نووی هوم اما شاهد یک کامئو از ایشون بودیم در هیبت وکیل پیتر و شاید هم در ادامه تیم آپ بین اسپایدرمن و دردویل رو در برابر شرورای خیابونی و دار و دسته کینگ پین ببینیم،منکه بشخصه شاد میشم.شماره ۶ الکترو: خب میرسیم به الکترو ویلنی که از نظر بصری جذابه،بیشتر بار فان فیلم در بین ویلنا رو دوششه و اینکه واقعا خودشو نسبت به امیزینگ ۲ خیلی بهتر مطرح کرده.خب من توی سری امیزینگ اندرو که چهار تا ویلن داشت الکترو راینو رو بیشتر پسندیدم نسبت به گرین گابلین و لیزارد و اینکه الکترو توی نووی هوم بعنوان دومین ویلن بود(از نظر تاثیر گذاری بعد از گرین گابلین و قبل از دکتر اختاپوس) و از دنیای جدیدی هم که پا گذاشته بود خوشش اومده بود و بهر طریق ممکن میخواست که باکس جادویی رو بدست بیاره و نابودش کنه و علاوه بر این ها تعاملاتش با دیگر شخصیتا بیشتر از بقیه ویلن ها بود الکترویی رو بنمایش گذاشت که کاملا نمره قبولی رو گرفت.شماره ۵ جی جی جی: دیگه چیزی نمیشه در مورد این شخصیت فوق العاده که جی کی سیمونز بتصویر میکشه واقعا انگار که جیمسون رو از کمیک کشیدی بیرون و در فیلم بنمایش گذاشتیش.یک میم عالی هم دیده بودم که از خنده مُردم :lol: :یادتونه توی مردعنکبوتی ۱ سم ریمی توبی به جیمسون میگه تو به هیچکس اعتماد نداری و اون جواب میده من به آرایشگرم اعتماد دارم.حالا نتیجشو توی نووی هوم ببینید که کچل شده :lol: .
خب این از پارت اول نظر من چون طولانی شد دو قسمتش کردم. و دوتا سوال هم داشتم:۱- استاد آیا توی برنامه های سایت قراره که نقد شانگ چی هم قرار بگیره؟(چون میدونم سایت چون چند روز در دسترس نبوده مقاله های زیادی در ترافیک هستند مثل یه مقاله ایستراگ برای امروز که نمیدونم مال نووی هوم هست یا لوکی) و ۲- این بیشتر شبیه درخواست هست تا سوال که به بچه های بخش یوتیوب و آپارات هم یه سفارش بکنید که ویدئوهای اسپایدی شکافی رو مجددا راه بندازن(آدم واقعا لذت میبره وقتی ویدئوهارو میبینه) البته میدونم که تازه از سفر برگشتن و ما شاءالله هم اینستاتون خیلی فعاله و خیلی از کانال های دیگه اینستا هم عین چی از حرکات اینستای شما کپی میکنن(یا بطور راحت اسکی میرن).
نقل قول کردن
Ilya202020
#6 Ilya202020 1400-11-03 12:55
سلام خسته نباشین به نظرم بهتر بود ویلیام دفو اول باشه لیاقتش بیشتر بود به نقل از mtm:
به نقل از amirggff:
مقاله خیلی خوبی بود ولی بنظر من اونقدر بازی ویلم دفو تو نقش گرین گابلین فوق العاده بود که حتی میتونست رتبه اول رو مال خودش کنه ولی خب نظر شما هم قابل احترامه و توبی و اندرو هم تو فیلم فوق العاده بودن ولی واسه من بعد از تام هالند و اسپایدرمنش ویلم دفو/گرین گابلین بهترین بازیگر و شخصیت فیلم بود :lol:

شکیبا خانوم روی اندرو خیلی تعصب داره :-*

منم چون رو توبی تعصب دارم طبیعتاً میگم باید رتبه توبی بهتر میشد امروز که tasm 1 رو دیدم حس کردم بازی اندرو اونجا بهتر از NWH بود
یه چند تا ایستر اگ هم اگه اجازه بدین بگم
1.بعضی چیزا دیگه آشکارا اگ (!) بود مثل میم پویتینگ یا اشاره الکترو به مایلز یا اون کد ماشینی که تو تریلر فیلم هم بود اوتو به سمت پیتر پرت کرد و به کمیکی با حضور متدمورداک اشاره داشت ولی الان چند تا چیز خاص میگم
۲. اشاره ای به پوستر evil dead با کارگردانی سم ریمی تمش ادا احترام داره
ucarecdn.com/.../
۳.in to the spider verse یادتون میاد
لحظه این دیالوگ یادتون میاد
There is only one spider man and you are right in front of him

ucarecdn.com/.../
دیدین چقد شبیه پوزیشن ش
۴ مامان بزرگ ند یادتونه یادتونه از اندرو ترسید ولی توبی نه اول گفتم چیز خاصی نیست بعد اون دختر ه یادتون میاد پیتر تو مردعنکبوتی ۲ از آتیش بی قدرت قرار بشری نجاتش داد یه عکس از اون رو میز بود و این احتمال هست که این همون دختره باشه یا اینکه صرفا به استراگ باشه یا اینکه خواستن گیجمون کنن
ucarecdn.com/.../
اون کمده اون عکسه رو نگاه کنین همون دختره
۵.تو یه صحنه نورمن کلوچه میدزده (!)
میدونستم اییستراگ نیست عجیب بود
۶. اون سه عنوان اول فیلم یادتونه اگه ترکیب رنگیشون یادتون باشه رنگ های دشمن نمادین اسپایدی گرین گبلین هستن
۷.حالت سلام کردن توبی هم از آشکارا اگ ها بود دست شو برد بالا
پ ن . هعی چقد پسرم توبی پیر شده البته به نظرم خودشون پیرش کرده بودن
۸. پوزیشن توبی همانا spider man the animated series همانا
ucarecdn.com/.../
اینا اییستراگ های بودن که خودم کشفشون کردم یه چند تایی هم از اونایی میگم که تو اینترنت دیدم
۱.لیز آلن تو مجله ای گفته بود پیتر پارکر یه دروغگوست
همچنین نوچه مرد آهنی
ucarecdn.com/.../
۲گرین گابلین نو مور خودتون فهمیدین کجا رو میگم لازم به آپلود عکس نیست
همین دیگه امیدوارم تو مقاله اییستراگ فیلم به دردتون بخوره شکیرا خانوم حداقل توبی و اندرو رو تو یه مقام میگذاشتین دیگه
نقل قول کردن
M.R.S
#7 M.R.S 1400-11-03 14:17
مقاله خوبی بود با همه رتبه ها موافقم
فقط تنها مشکل لیزارد بود
و اگه سند من هم اگر شکل انسان می‌بود فیلم فوق العاده می‌شد
به امید ساخت
Spider man 4
Amazing 3
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#8 AM SM BM SM 1400-11-03 14:39
سلام
ممنون بابت مقاله.
نکته ای که خیلی هامون از قبل براش هیجان داشتیم، حضور شخصیت های فرنچایزهای دیگه در فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" بود. این موضوع باعث شد تا خیلی هامون برای این فیلم حسابی هایپ باشیم و بخوایم ببینیم که این شخصیت ها در داستان چطور به کار میرن. خب از این نظر راهی به خانه نیست ما رو ناامید نکرد و تونست این شخصیت ها رو خیلی خوب جمع کنه و یک فیلم عالی تحویلمون بده که هم ما رو بابت دیدن دوبارهٔ اونا هیجان زده کنه و هم داستان عالی رو از طریق این شخصیت ها تحویلمون بده. اما سوالی که اینجا مطرح میشه اینه که کدوم از این شخصیت ها حضور بهتر و موثرتری از بقیه داشتند؟
خب به شخصه میتونم بگم که تا مورد ۴ با خانم پوران پیر موافق هستم. لیزارد، سندمن و ادی براک که نقش زیادی در داستان نداشتند و جایگاهشون هم خیلی فرقی نمیکنه چون به نظرم در یک حد و اندازه بودند و چیزخاصی نداشتند، جز اینکه براک تکه ای از سیمبیوت رو توی mcu گذاشت. غیر از این لیزارد و سندمن هم خیلی خبیث های جذابی نبودند. که البته نمیشه گفت خیلی بد بودند و اونا هم داستان فیلم رو خوب جلو میبردن. مت مورداک هم که به عنوان یک حضور کوتاه اما خیلی باحال، جایگاه درستی داره. الکترو هم که به نظرم خیلی بهتر از فیلم "مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲" بود و جی جونا جیمسون هم نسبت به حضور کوتاهش همونی بود که باید باشه. دکتر اختاپوس هم که با بازی آلفرد مولینا خیلی خوب بود و اون صحبت هاش به اسپایدرمن توبی واقعا زیبا بود، ولی توی این لیست جایگاهش بالاتر از این نمیتونه باشه. ولی با کمال احترام توی سه مورد دیگه نظر من متفاوت از خانم پوران پیر هست. چون از نظر من گرین گابلین ویلم دفو از هر دوی اسپایدرمن های توبی مگوآیر و اندرو گارفیلد بهتر بود. دیگه نمیتونم با این شرایط و خط داستانی، گرین گابلین بهتری رو تصور کنم چون هم از نظر داستانی خیلی خوب بود و زندگی پیتر رو به معنای واقعی کلمه نابود کرد و هم بازی ویلم دفو در این نقش فوق‌العاده عالی بود و در کنار استیو بلام در سریال مرد عنکبوتی خارق العاده، برای من تجسم گرین گابلین در خارج از دنیای کمیک هست. با اینکفیلم جایگاه او به عنوان یکی از بهترین خبیث های فیلم های کمیک بوکی بهتر شد و من از دیدنش خیلی لذت بردم. البته که توبی مگوآیر و اندرو گارفیلد هم در نوع خودشون عالی بودند و جان واتس با هوشمندی برای هر کدوم حداقل یک لحظه عالی و سرانجامی جالب رقم زد که خیلی خوب بود(البته من بازی توبی رو از اندرو کمی بهتر میدونم ولی در کل شاید اونا در حد مساوی باهم باشند که یه کم اسپایدرمنِ توبی رو بهتر بدونم) اما گرین گابلینِ ویلم دفو واقعا یه چیز دیگه بود. اما بازهم مقاله و نوع نگارش خانم پوران پیر خیلی خوب بود و رتبه بندی قابل توجه و خوبی رو هم دیدیم.
با تشکر.
نقل قول کردن
Ilya202020
#9 Ilya202020 1400-11-03 15:18
به نقل از Ilya202020:
سلام خسته نباشین به نظرم بهتر بود ویلیام دفو اول باشه لیاقتش بیشتر بود به نقل از mtm:
به نقل از amirggff:
مقاله خیلی خوبی بود ولی بنظر من اونقدر بازی ویلم دفو تو نقش گرین گابلین فوق العاده بود که حتی میتونست رتبه اول رو مال خودش کنه ولی خب نظر شما هم قابل احترامه و توبی و اندرو هم تو فیلم فوق العاده بودن ولی واسه من بعد از تام هالند و اسپایدرمنش ویلم دفو/گرین گابلین بهترین بازیگر و شخصیت فیلم بود :lol:

شکیبا خانوم روی اندرو خیلی تعصب داره :-*

منم چون رو توبی تعصب دارم طبیعتاً میگم باید رتبه توبی بهتر میشد امروز که tasm 1 رو دیدم حس کردم بازی اندرو اونجا بهتر از NWH بود
یه چند تا ایستر اگ هم اگه اجازه بدین بگم
1.بعضی چیزا دیگه آشکارا اگ (!) بود مثل میم پویتینگ یا اشاره الکترو به مایلز یا اون کد ماشینی که تو تریلر فیلم هم بود اوتو به سمت پیتر پرت کرد و به کمیکی با حضور متدمورداک اشاره داشت ولی الان چند تا چیز خاص میگم
۲. اشاره ای به پوستر evil dead با کارگردانی سم ریمی تمش ادا احترام داره
ucarecdn.com/.../
۳.in to the spider verse یادتون میاد
لحظه این دیالوگ یادتون میاد
There is only one spider man and you are right in front of him

ucarecdn.com/.../
دیدین چقد شبیه پوزیشن ش
۴ مامان بزرگ ند یادتونه یادتونه از اندرو ترسید ولی توبی نه اول گفتم چیز خاصی نیست بعد اون دختر ه یادتون میاد پیتر تو مردعنکبوتی ۲ از آتیش بی قدرت قرار بشری نجاتش داد یه عکس از اون رو میز بود و این احتمال هست که این همون دختره باشه یا اینکه صرفا به استراگ باشه یا اینکه خواستن گیجمون کنن
ucarecdn.com/.../
اون کمده اون عکسه رو نگاه کنین همون دختره
۵.تو یه صحنه نورمن کلوچه میدزده (!)
میدونستم اییستراگ نیست عجیب بود
۶. اون سه عنوان اول فیلم یادتونه اگه ترکیب رنگیشون یادتون باشه رنگ های دشمن نمادین اسپایدی گرین گبلین هستن
۷.حالت سلام کردن توبی هم از آشکارا اگ ها بود دست شو برد بالا
پ ن . هعی چقد پسرم توبی پیر شده البته به نظرم خودشون پیرش کرده بودن
۸. پوزیشن توبی همانا spider man the animated series همانا
ucarecdn.com/.../
اینا اییستراگ های بودن که خودم کشفشون کردم یه چند تایی هم از اونایی میگم که تو اینترنت دیدم
۱.لیز آلن تو مجله ای گفته بود پیتر پارکر یه دروغگوست
همچنین نوچه مرد آهنی
ucarecdn.com/.../
۲گرین گابلین نو مور خودتون فهمیدین کجا رو میگم لازم به آپلود عکس نیست
همین دیگه امیدوارم تو مقاله اییستراگ فیلم به دردتون بخوره شکیرا خانوم حداقل توبی و اندرو رو تو یه مقام میگذاشتین دیگه

یه ایستر اگ ی که کشف کردم نبرد الکترو با اسپایدییه اگه نفهمیدین برین بازی spider man shattered dimensions رو چک کنین
نقل قول کردن
پویان S.V.G.
#10 پویان S.V.G. 1400-11-03 15:29
خسته نباشید عالی بود
ولی به نظر من ویلم دفو باید رتبه اول رو میداشت، اینقدر که خوبه این بشر.
میشه گفت کاملا به اندازه ی قسمت اول اسپایدر-من سم ریمی، فوق العاده یا شاید حتی بهتر دوباره نقش گرین گابلین رو بازی کرد
اون صدای ترسناک همیشگی، سیمای خوفناک نیمه ی تاریکش، خنده های شیطانیش و...
هرچقدر از پوینت های مثبت ویلم دفو بگم کم گفتم
خلاصه که مقاله ی خیلی خوبی بود خسته نباشید شکیبا خانم.
نقل قول کردن
Ilya202020
#11 Ilya202020 1400-11-03 15:35
به نقل از Ilya202020:
سلام خسته نباشین به نظرم بهتر بود ویلیام دفو اول باشه لیاقتش بیشتر بود به نقل از mtm:
به نقل از amirggff:
مقاله خیلی خوبی بود ولی بنظر من اونقدر بازی ویلم دفو تو نقش گرین گابلین فوق العاده بود که حتی میتونست رتبه اول رو مال خودش کنه ولی خب نظر شما هم قابل احترامه و توبی و اندرو هم تو فیلم فوق العاده بودن ولی واسه من بعد از تام هالند و اسپایدرمنش ویلم دفو/گرین گابلین بهترین بازیگر و شخصیت فیلم بود :lol:

شکیبا خانوم روی اندرو خیلی تعصب داره :-*

منم چون رو توبی تعصب دارم طبیعتاً میگم باید رتبه توبی بهتر میشد امروز که tasm 1 رو دیدم حس کردم بازی اندرو اونجا بهتر از NWH بود
یه چند تا ایستر اگ هم اگه اجازه بدین بگم
1.بعضی چیزا دیگه آشکارا اگ (!) بود مثل میم پویتینگ یا اشاره الکترو به مایلز یا اون کد ماشینی که تو تریلر فیلم هم بود اوتو به سمت پیتر پرت کرد و به کمیکی با حضور متدمورداک اشاره داشت ولی الان چند تا چیز خاص میگم
۲. اشاره ای به پوستر evil dead با کارگردانی سم ریمی تمش ادا احترام داره
ucarecdn.com/.../
۳.in to the spider verse یادتون میاد
لحظه این دیالوگ یادتون میاد
There is only one spider man and you are right in front of him

ucarecdn.com/.../
دیدین چقد شبیه پوزیشن ش
۴ مامان بزرگ ند یادتونه یادتونه از اندرو ترسید ولی توبی نه اول گفتم چیز خاصی نیست بعد اون دختر ه یادتون میاد پیتر تو مردعنکبوتی ۲ از آتیش بی قدرت قرار بشری نجاتش داد یه عکس از اون رو میز بود و این احتمال هست که این همون دختره باشه یا اینکه صرفا به استراگ باشه یا اینکه خواستن گیجمون کنن
ucarecdn.com/.../
اون کمده اون عکسه رو نگاه کنین همون دختره
۵.تو یه صحنه نورمن کلوچه میدزده (!)
میدونستم اییستراگ نیست عجیب بود
۶. اون سه عنوان اول فیلم یادتونه اگه ترکیب رنگیشون یادتون باشه رنگ های دشمن نمادین اسپایدی گرین گبلین هستن
۷.حالت سلام کردن توبی هم از آشکارا اگ ها بود دست شو برد بالا
پ ن . هعی چقد پسرم توبی پیر شده البته به نظرم خودشون پیرش کرده بودن
۸. پوزیشن توبی همانا spider man the animated series همانا
ucarecdn.com/.../
اینا اییستراگ های بودن که خودم کشفشون کردم یه چند تایی هم از اونایی میگم که تو اینترنت دیدم
۱.لیز آلن تو مجله ای گفته بود پیتر پارکر یه دروغگوست
همچنین نوچه مرد آهنی
ucarecdn.com/.../
۲گرین گابلین نو مور خودتون فهمیدین کجا رو میگم لازم به آپلود عکس نیست
همین دیگه امیدوارم تو مقاله اییستراگ فیلم به دردتون بخوره شکیرا خانوم حداقل توبی و اندرو رو تو یه مقام میگذاشتین دیگه

و یه کشف دیگه برگشتن اسپایدیا به دنیای خودشون رو با این مقایسه کنین
ucarecdn.com/.../
من وقتی می‌بینم سایت اسپایدی از هیچ کدوم از ایستراگ نهایی که یافتم نام نبرده
You can't do this to me do you know how much i sacrificed
:-)
نقل قول کردن
Ilya202020
#13 Ilya202020 1400-11-03 19:46
به نقل از Ilya202020:
سلام خسته نباشین به نظرم بهتر بود ویلیام دفو اول باشه لیاقتش بیشتر بود به نقل از mtm:
به نقل از amirggff:
مقاله خیلی خوبی بود ولی بنظر من اونقدر بازی ویلم دفو تو نقش گرین گابلین فوق العاده بود که حتی میتونست رتبه اول رو مال خودش کنه ولی خب نظر شما هم قابل احترامه و توبی و اندرو هم تو فیلم فوق العاده بودن ولی واسه من بعد از تام هالند و اسپایدرمنش ویلم دفو/گرین گابلین بهترین بازیگر و شخصیت فیلم بود :lol:

شکیبا خانوم روی اندرو خیلی تعصب داره :-*

منم چون رو توبی تعصب دارم طبیعتاً میگم باید رتبه توبی بهتر میشد امروز که tasm 1 رو دیدم حس کردم بازی اندرو اونجا بهتر از NWH بود
یه چند تا ایستر اگ هم اگه اجازه بدین بگم
1.بعضی چیزا دیگه آشکارا اگ (!) بود مثل میم پویتینگ یا اشاره الکترو به مایلز یا اون کد ماشینی که تو تریلر فیلم هم بود اوتو به سمت پیتر پرت کرد و به کمیکی با حضور متدمورداک اشاره داشت ولی الان چند تا چیز خاص میگم
۲. اشاره ای به پوستر evil dead با کارگردانی سم ریمی تمش ادا احترام داره
ucarecdn.com/.../
۳.in to the spider verse یادتون میاد
لحظه این دیالوگ یادتون میاد
There is only one spider man and you are right in front of him

ucarecdn.com/.../
دیدین چقد شبیه پوزیشن ش
۴ مامان بزرگ ند یادتونه یادتونه از اندرو ترسید ولی توبی نه اول گفتم چیز خاصی نیست بعد اون دختر ه یادتون میاد پیتر تو مردعنکبوتی ۲ از آتیش بی قدرت قرار بشری نجاتش داد یه عکس از اون رو میز بود و این احتمال هست که این همون دختره باشه یا اینکه صرفا به استراگ باشه یا اینکه خواستن گیجمون کنن
ucarecdn.com/.../
اون کمده اون عکسه رو نگاه کنین همون دختره
۵.تو یه صحنه نورمن کلوچه میدزده (!)
میدونستم اییستراگ نیست عجیب بود
۶. اون سه عنوان اول فیلم یادتونه اگه ترکیب رنگیشون یادتون باشه رنگ های دشمن نمادین اسپایدی گرین گبلین هستن
۷.حالت سلام کردن توبی هم از آشکارا اگ ها بود دست شو برد بالا
پ ن . هعی چقد پسرم توبی پیر شده البته به نظرم خودشون پیرش کرده بودن
۸. پوزیشن توبی همانا spider man the animated series همانا
ucarecdn.com/.../
اینا اییستراگ های بودن که خودم کشفشون کردم یه چند تایی هم از اونایی میگم که تو اینترنت دیدم
۱.لیز آلن تو مجله ای گفته بود پیتر پارکر یه دروغگوست
همچنین نوچه مرد آهنی
ucarecdn.com/.../
۲گرین گابلین نو مور خودتون فهمیدین کجا رو میگم لازم به آپلود عکس نیست
همین دیگه امیدوارم تو مقاله اییستراگ فیلم به دردتون بخوره شکیرا خانوم حداقل توبی و اندرو رو تو یه مقام میگذاشتین دیگه

یه چیزی ممکنه دزدی کلوچه نورمن اشاره ای به دزدین کلوچه توسط لکس لوتر تو کودکی داشته باشه؟!
نقل قول کردن
Kamyar_2099
#14 Kamyar_2099 1400-11-03 22:29
مرسی بابت مقاله شکیبا خانوم همه چیز عالی بود فقط توبی به نظرم باید قبل از ویلم دوفو قرار میگرفت ، توبی خیلی خشک بازی میکردو برا من اون حسو منتقل نمیکرد ، اما اندرو لامصب خیلی خوب بود ، هم با نمک هم احساسی ، دقیقا همونی بود که میخاستم
نقل قول کردن
Ilya202020
#15 Ilya202020 1400-11-04 14:46
مجددا خسته نباشین به نظرم رتبه بندی استاد ترابی بهتر بود که با توجه با عنوان مقاله اینجوری میشه
ویلیام دفو
توبی
اندرو
اینقدر کامنت میدم بلکه عوض شه :lol:
یه سوال مقاله ایستراگ رو می منتشر میکنین و به نظرتون ایستراگ هایی که پیدا کرد ه بودم به دردتون میخوره یکی هم اینکه کسی که تست مقاله داده و قبول نشده می‌تونه مجددا تست بده
نقل قول کردن
civil war 2
#16 civil war 2 1400-11-04 23:27
سلام به همگی
دوستان یه خبر مرگ‌آور دارم براتون
تام کروز در نقش مرد آهنی در پشت صحنه دکتر استرنج۲
s6.uupload.ir/.../...
نقل قول کردن
fnS
#17 fnS 1400-11-05 08:43
سلام و ممنون بابت مقاله.
من واقعاً درک نمیکنم چرا دوستان میگن توبی باید بالاتر از اندرو باشه یا حتی با هم در یک رتبه باشن!
به نظرم واقعاً این نظرات تعصبی هستن وگرنه اگر منطقی فکر کنیم توی نو وی هوم اندرو واقعاً درخشان تر از توبی بود. واااقعا بازی درخشان تری داشت. توی تمام دیالوگ‌هاش عالی و پر از احساس عمل کرد.
در حالی که ما خیلییی چیز خاصی از توبی ندیدیم توی این فیلم. نقشش هم کمرنگ تر از اندرو بود و خیلی صحنه خاصی براش وجود نداشت.
من وارد این بحث که کدوم اسپایدی بهتره نمیشم :D
ولی واقعا اگر بدون تعصب نگاه کنیم اندرو شایسته‌ی رتبه‌ی بالاتری از توبی هست.
البته با احترام به نظر تمامی عزیزان
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید