تمام دفعاتی که جی. کی. سیمونز در نقش آقای جی. جونا جیمسون ظاهر شده!

تمام دفعاتی که جی. کی. سیمونز در نقش آقای جیمسون ظاهر شده!

"مرد عنکبوتی: دور از خانه" اولین باری نبود که بازیگر تحسین شده سینما، «جی. کی. سیمونز» نقش تاریخی خودش را در تریلوژی مرد عنکبوتی سم ریمی تکرار کرد. او این نقش را بارها تکرار کرده است.

هر کسی که به فیلم های مرد عنکبوتی سم ریمی یه نگاهی بندازه، بی شک متوجه می شه که جی جونا جیمسون برجسته ترین شخصیت این سری هست! به همین دلیل وقتی سری شگفت انگیز و فیلم بازگشت به خانه در حال ساخت بودند، همه هواداران براشون این سوال پیش اومده بود که آیا این شخصیت توی این فیلم ها هم هست یا نه، ولی آیا واقعا کسی وجود داره که بتونه اون طوری که جی کی سیمونز در این نقش ظاهر شد، ایفای نقش بکنه؟ او شخصیت بی مانندی رو خلق کرد و ویژگی های منحصر به فردی بهش بخشید. او پر جنب و جوش و فعال بود، بامزه بود، گاهی عصبانی می شد و هر ویژگی که سردبیر دیلی بیوگل باید داشته باشه رو داشت! او آنقدر موفق عمل کرد که بارها و بارها به اشکال مختلف در قالب این شخصیت ظاهر شد و به جایش حرف زد و اونقدر دوست داشتنی و مهم بوده که در MCU هم حضور یافت. در این مقاله میخواهیم به ترتیب زمانی تمامی حضورهای جناب آقای سیمونز را در نقش جیمسون براتون بگیم.

 

1- مرد عنکبوتی (2002)

http://www.spidey.ir/images/jjj.jpg

فیلم رکورد شکن و انقلابی "مرد عنکبوتی" محصول سال 2002 و ساخته جاودان «سم ریمی» اولین باری که جناب اقای «جی. کی. سیمونز» در آن در نقش «جی. جونا جیمسون» دیدیم. این فیلم کلا آغازی بر کلی اتفاق مثبت برای شخصیت مرد عنکبوتی و ژانر ابرقهرمانی در سینما. این فیلم باعث شد تا فیلم های کمیک بوکی در مسیری قرار بگیرند که در نهایت امروز به اوج آنها در سینما منجر بشه. جی کی سیمونز با نقش آفرینی عالی خود تاثیر شگرف و آنی روی مخاطبین داشت. او تونست به خوبی خلق و خوی خاص جیمسون رو به نمایش بگذاره. یعنی علیرغم تعصب خاصی که علیه اسپایدرمن داشت اما روزنامه نگاری با شخصیت و اصالت بود و این موضوع را وقتی هویت عکاس خود (پیتر پارکر) را از گرین گابلین مخفی کرد شاهد بودیم.

 

2- مرد عنکبوتی 2 (2004)

سیمونز

"مرد عنکبوتی 2" همواره به عنوان بهترین فیلم ساخته شده از روی مرد عنکبوتی و یکی از بهترین فیلم های تاریخ آثار کمیک بوکی قلمداد شده است (این مقاله را بخوانید). البته فیلم های جدید مرد عنکبوتی در MCU و به ویژه "سفر به دنیای عنکبوتی" باعث شده برخی این موضوع را مورد بحث قرار دهند. ولی کیفیت بالای این فیلم و تاثیر شگرفی آن همچنان غیرقابل انکار است. جی. کی سیمونز در این فیلم این فرصت را پیدا کرد تا بیشتر با این نقش حال کنه! شخصیت او به عنوان مردی سرسخت تثبیت شده بود و مخاطبین بیشتر با دیالوگ های کمدی و لحظات بامزه از سوی سردبیر دیلی بیوگل روبرو شدند. یک لحظه واقعا خنده دار که البته از نسخه اصلی به نمایش درآمده حذف شد (ولی در نسخه 2.1 این فیلم بود و میتونید اینجا آن را تماشا کنید) وقتی بود جیمسون لباس اسپایدرمن را پوشید و روی میزش پرید و تارهای خیالی پرتاب کرد!

 

3- مرد عنکبوتی 2: بازی ویدئویی (2004)

مرد عنکبوتی 2: بازی ویدئویی (2004)

بازی ساخته شده از روی "مرد عنکبوتی 2" که برای کنسول های PS2 و Xbox به بازار آمد فوق العاده موفق بود و همچنان یکی از بهترین بازی های کمیک بوکی به شمار می آید (این مقاله را بخوانید). در واقع تا قبل از انتشار بازی اسپایدرمن برای PS4 خیلی ها آن را بهترین بازی ساخته شده از روی اسپایدرمن میدانستند (به ویژه به خاطر سیستم منحصر به فرد تاب خوردن مرد عنکبوتی در سطح شهر و محیط باز آن). واقعا نادره که بازیگری شخصیت خودش را در یک بازی صداپیشگی کنه ولی سیمونز این کار را در این بازی انجام داد و نشان داد که علاقه خاصی به این شخصیت دارد. درسته که جیمسون در این بازی شباهت چندانی به سیمونز/جیمسون نداشت (به دلیل محدودیت های گرافیکی آن زمان) ولی خوبیش این بود که صدایش دقیقا خود او بود!

 

4- خانواده سیمپسون (2006)

خانواده سیمپسون (2006)

"سریال پرسابقه "خانواده سیمپسون" (The Simpsons) بیش از 30 ساله که داره فرهنگ عامه پسند را به هجو میکشه. در اپیزودی به نام Moe'N'a Lisa شاهد این موضوع با محوریت شخصیت جیمسون بودیم! ولی چیزی که باعث خاص شدن این صحنه شد این بود که سیمونز بار دیگر در آن جای جیمسون حرف زد. در واقع در دنیای این کارتون جیمسون یک ناشر کتاب های اشعار آمریکایی است. او قبلا رئیس «مارج» بوده که اخراجش کرده (پس از این که او مقاله ای درباره خراب کردن یک اثر هنری به دست «بارت» منتشر کرد). بعدش او شعری از «مو» (Moe) دریافت کرد که چاپش کرد (البته قبلش درخواست عکس و شعر از مرد عنکبوتی داشت!).

 

5- مرد عنکبوتی 3 (2007)

مرد عنکبوتی 3 (2007)

"مرد عنکبوتی 3" را ضعیف ترین در تریلوژی مرد عنکبوتی ساخته سم ریمی میدانند. این فیلم همانطور که در این مقاله گفته شد از مداخلات استودیو و شلوغی شخصیت ها و داستانک ها در رنج بود. قرار بود قسمت چهارم این سری هم ساخته شود که در نهایت اینطور نشد و ریمی علیرغم میل باطنی خودش تصمیم گرفت فرنچایز در همین نقطه به پایان برسد. ولی چیزی که در این فیلم همچنان نقطه قوته ، جی. جونا جیمسونه. او در صحنه های بیشتر کمدی میدرخشه. به ویژه اون صحنه در بخش فینال فیلم ، جایی که باید با یه دختر کوچولو معامله کنه تا دوربینش رو ازش بخره و خودش جور عکاس های دیلی بیوگل رو بکشه!

 

6- مرد عنکبوتی 3: بازی ویدئویی (2007)

مرد عنکبوتی 3: بازی ویدئویی (2007)

"مرد عنکبوتی 3: بازی ویدئویی" از اون موارد نادری هستش که بازی از فیلمش بهتر در میاد! (البته این بازی به هیچ وجه شاهکار نیست و مشکلات خاص خودش رو داره. این مقاله را بخوانید). خوبی بازی این بود که به داستان و جزئیات آن می افزود (با افزودن شخصیت های خبیث و داستانک های بیشتر). جی. کی. سیمونز برگشت تا بار دیگر جای شخصیت جیمسون در بازی حرف بزنه. و این دفعه جیمسون نه تنها صداش بلکه ظاهر و قیافه ش هم شبیه به سیمونز بود. به لطف گرافیک بهتر شده این شخصیت تونست بهتر در بازی به تصویر کشیده بشه.

 

7- انتقام جویان: نیرومند ترین قهرمانان زمین (2012)

انتقام جویان: نیرومند ترین قهرمانان زمین (2012)

سریال کارتونی The Avengers: Earth's Mightiest Heros باعث شد هواداران کمیک بوکی سریعا عاشقش شوند. هنوز هم یکی از بهترین سریال های مارول به شمار میاد ، به ویژه درباره اونجرز. متاسفانه سال 2013 دیزنی تصمیم گرفت آن را با سریال Avengers Assemble عوض کنه در حالی که داستان هایش و سبک انیمیشن آن همگان را مجذوب خود ساخته بود (در واقع پس از موفقیت بی حد و حصر فیلم "اونجرز" در سال 2012، دیزنی به دنبال یک سریال سرراست تر برای مخاطبین کم سن و سال بود. بنابراین این سریال را که داستان های در هم تنیده و وفادار به کمیک داشت را کنسل کرد). واقعاً متداول نیست که بازیگران سینمایی در قالب صداپیشه شخصیت های خود در دنیای انیمیشن ظاهر شوند ولی جی. کی. سیمونز این کار رو کرد و در یکی از قسمت ها به نام Along Came a Spider که به معرفی مرد عنکبوتی در سریال اختصاص داشت او کاپیتان آمریکا را یک خائن لقب داد (خبر نداشت که اون کاپیتان آمریکای خائن در واقع یک «اسکرال» بود که خودش را جای کاپیتان آمریکای واقعی جا زده بود) ولی در نهایت مجبور شد مطلبی منتشر کنه که حاکی از قهرمان بودن Cap داشت اما همچنان با مرد عنکبوتی دشمن بود! برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این اپیزود، این مقاله را بخوانید.

 

8- مرد عنکبوتی نهایی (2015 – 2012)

مرد عنکبوتی نهایی (2015 – 2012)

سریال "مرد عنکبوتی نهایی" (Ultimate Spider-Man) اولین تلاش دیزنی برای داشتن یک انیمیشن تلویزیونی اختصاصی اسپایدرمن بود که با بیرحمی آن را جانشین شاهکاری تحسین شده به نام "مرد عنکبوتی خارق العاده" کرد. "مرد عنکبوتی نهایی" با تمام مشکلات ریز و درشتی که داشت ولی اونقدر موفق بود که 104 اپیزود ادامه پیدا کنه و آغازگر نسخه دیزنی از یک یونیورس کارتونی مارول باشه. سیمونز اون هنگام دیگه خودشو به عنوان یک صداپیشه قهار انیمیشن نیز ثابت کرده بود. این باعث شد گزینه ایده آلی برای جی جونا جیمسون باشد که از شخصیت های اصلی سریال بود که یک شبکه خبری به نام Daily Bugle Communications داشت و همچنان به قهرمانان نقابدار و به ویژه اسپایدرمن بد و بیراه میگفت!

 

9- Avengers Assemble (2015- 2013)

Avengers Assemble (2015- 2013)

سریال Avengers Assemble دومین انیمیشن تلویزیونی دیزنی در یونیورس ابرقهرمانی اش از مارول بود که گفتیم جانشین "انتقام جویان: نیرومند ترین قهرمانان زمین" شد. علت ساخت آن این بود که هوادارانی را که جذب فیلم های سینمایی اونجرز در MCU شده بودند را جذب خود نماید. سیمونز بار دیگر در این سریال جای جیمسون حرف زد و بدین شکل نوعی ارتباط هم با سریال "مرد عنکبوتی نهایی" برقرار شد.

 

10- ابرقهرمانان لگویی مارول: بارگذاری حداکثری

 كارتون لگویی  Lego Marvel Super Heroes: Maximum Overload

مرد عنكبوتی چندین بار در كارتون لگویی ظاهر شده است که اولین آن Lego Marvel Super Heroes: Maximum Overload نام داشت. در این انیمیشن علاوه بر مرد عنكبوتی، «دكتر اختاپوس»، «ونوم» و  جی. جونا جیسمون  هم حاضر بودند. و البته که آقای سیمونز در این انیمیشن هم جای جیمسون حرف زد و این بار دیگه کاملا فرصت پیدا کرد بزنه به سیم آخر و برخی از شادترین لحظات جیمسون رو خلق کنه.

 

11- هالک و مامورین "ا.س.م.ش"

هالک و مامورین "ا.س.م.ش"

الان چندی سالی است که مارول داره با همکاری شبکه دیزنی اکس دی سریال های کارتونی براساس شخصیت های خودش درست میکنه. همانطور که گفته شد این سری کارتون ها با Ultimate Spider-Man شروع شد و سپس با سری Avengers Assemble و "محافظین کهکشان" ادامه یافت. هالک هم در سریال "هالک و مامورین اسمش" (Hulk and the Agents of S.M.A.S.H) ظاهر شد و البته در دیگر کارتون ها هم حضور داشته. 52 قسمت از سریال هالک و مامورین اسمش ساخته شد . این سریال عمق خاصی نداره و بیشتر به خاطر صحنه های اکشن و خنده دار خودش شناخته میشود. بنابراین اگر دنبال دیدن اقتباسی از کمیک های برتر هالک هستید این کارتون به درد شما نمیخوره. ولی در عوض بسیاری از شخصیت های مهم و مکمل کمیک های هالک مثل «شی – هالک»، «هالک قرمز»، A-Bomb و Skaar در آن حضور دارند. نوعی شخصیت پردازی متوازن از هالک در این کارتون شاهد بودیم. یعنی او چندان خبیث نبود و بروس بنر رویش کنترل کافی داشت (شبیه به چیزی که از هالک در MCU میبینیم). کلا هالک در این سریال بیشتر یک ابرقهرمان بود تا هیولا! در هر حال جیمسون با صدای آقای سیمونز گهگاهی در این سریال آفتابی شد تا نشان دهنده ارتباط سریال با دیگر سریال های دیزنی باشه. البته جالب ترین حضور او مربوط به اپیزود Days of Future Smash, Part 3 – Dracula   میشد که در آن جیمسون به صورت یک خون آشام در بُعدی دیگر نشان داده شد!!!

 

12- مرغ ربات (2018)

مرغ ربات (2018)

"مرغ ربات" (Robot Chicken) یک سریال استاپ موشن کمدی آمریکایی است. این سریال در نه فصل تشکیل شده که هر فصل آن بیست قسمت دارد. این سریال برنده جایزه آنی و جایزه امی شده‌ است. این سریال بزرگسالانه درست مثل "خانواده سیمپسون" در بیش از 15 سال و خورده ای شماری از باحال ترین هجویه ها را بر فرهنگ عامه پسند داشته. در این سریال اغلب شاهد حضورهای افتخاری از شخصیت های سرشناس هستیم. جی کی سیمونز در چندین قسمت به جای چندین شخصیت متعدد حرف زده. در اپیزود 14 از فصل نهم که Gimme That Chocolate Milk نام داشت او در نقش جیمسون ظاهر شد.

 

13- مرد عنکبوتی: دور از خانه (2019)

بازگشت جی. کی. سیمونز در نقش جیمسون!

در اولین صحنه پس از تیتراژ فیلم موفق "اسپایدرمن: دور از خانه" که دقیقا بعد از پایان فیلم به نمایش در می‌آید شاهد پیتر و «ام.جی» هستیم که برفراز آسمان خراش های نیویورک در حال تاب خوردن هستند. بعد از این که پیتر، «ام.جی» را به زمین فرود آورد و روی یکی از تیرهای چراغ‌برق پرشی بلند انجام میدهد اما ما ناگهان گزارشی خبری را در یکی از مانیتور های بزرگ “مدیسن اسکوئر گاردن” (یکی از مشهورترین جاهای نیویورک) می بینیم که در حال پخش خبری فوری‌ای طرف دیلی بیوگل دات نت (TheDailyBugle.net) است اما... سورپرایز بزرگ مارول همینجا آشکار می شود! این خبر فوری در واقع ویدئویی اختصاصی از نبرد پایانی فیلم است اما ناگهان همه چی کنار رفته و «جی جونا جیمسون» روی صفحه می آید که توسط «جی کی سیمونز» بازی شده است!!!!! امان از دست تو مارول!

 

14- مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست (2021)

جیمسون

پس از اشاره ای که به جی جونا جیمسون در صحنه نخست پس از تیتراژ فیلم Spider-man Far From Home شد، جی.کی. سیمونز با مدت زمان حضور بیشتری در فیلم Spider-man No Way Home بازگشت و دیدیم که با طرفداری از میستریو و قهرمان خواندن او سعی دارد مرد عنکبوتی را بدنام کند. سیمونز کماکان ثابت کرد که بهترین شخص برای بازی در نقش مسئول رسانه دیلی بیوگل است. در واقع نسخه ی MCU این کاراکتر، شخصیت پردازی جذاب همانند سه گانه ی سم ریمی دارد. جیمسون MCU برداشتی مدرن از یک روزنامه نگار جنجال درست کن و هجویه ای از وب سایت InfoWars است که سعی میکند تا حای ممکن در رسانه خود به مرد عنکبوتی که حالا هویتش کاملا لو رفته ضربه بزند. (InfoWars.COM یک تئوری توطئه افراطی و راستگرای آمریکایی است و وب سایت خبری جعلی متعلق به الکس جونز است. این شرکت در سال 199 تاسیس شد و تحت Free Speech Systems LLC فعالیت می کند. نمایش های بحث و گفتگو و سایر محتواهای سایت در استودیوهایی که در یک مکان نامعلوم قرار دارند ، تولید میشوند. این وب سایت تقریباً 10 میلیون بازدیدکننده ماهانه دارد و مخاطبین آن گاهی اوقات بعضی از وب سایت های خبری اصلی مانند "اکونومیست" و "نیوزویک" بیشتر است!).

 

مهدی ترابی مهربانی

منبع: وب سایت CBR

All rights reserved © Spidey.ir 2021

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 چیزی که نشان میدهد جی. جونا جیمسون آدم بدی نیست!

10 حقیقت مهمی که باید درباره «جی. جونا جیمسون» بدانید

چرا جی. جونا جیمسون از مرد عنکبوتی متنفر است؟

رتبه بندی بازیگران فیلم های سینمایی مرد عنکبوتی

10 حقیقت مهمی که باید درباره "دیلی بیوگل" (DAILY BUGLE) بدانید

شماره 39 از سری جدید کامیک بوک "مرد عنکبوتی شگفت انگیز" ترجمه شد (همون 840 سابق!)

تصاویر فوق العاده از «جی جونا جیمسون» (JJJ)

نقش کلیدی «استیو دیتکو» در خلق و شکل گیری شخصیت «پیتر پارکر/مرد عنکبوتی»

10 کمپانی/شرکت/موسسه برتر مربوط به ابرقهرمانان در دنیای کمیک

معرفی شخصیت های مكمل  كمیك های مرد عنكبوتی – قسمت سوم

15 حقیقتی که احتمالا درباره " کاپیتان مارول " نمیدانستید !

تمام عشق های پیتر پاركر!

اولین های مرد عنكبوتی – قسمت 3

اولین های مرد عنكبوتی – قسمت 5

معرفی شخصیت های مكمل كمیك های مرد عنكبوتی – قسمت اول

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

mtm
#1 mtm 1399-12-18 16:05
دوستان و همراهان همیشگی سایت
لطفا پس از مطالعه دقیق مقاله در صورت وجود ایراد تایپی اطلاع داده تا تصحیح شود
نقل قول کردن
MyyF.Spidey
#2 MyyF.Spidey 1399-12-19 09:42
شما كارتون درسته ;-)
نقل قول کردن
blaksummerz
#3 blaksummerz 1399-12-19 10:00
اسپمه ولی من قبلا هم پرسیده بودم،کسی میتونه بگه سریالg.i joe a real American hero رو از کجا میشه گیر آورد؟
نقل قول کردن
kavtalib
#4 kavtalib 1399-12-19 10:03
مثل همیشه فوق العاده.جی جونا جیمسون از شخصیت های باحال کمیک های مردعنکبوتیه من خیای تزش خوشم میاد و تو کمیک های مردعنکبوتی بعد از خود پیتر از جیمسون خوشم میاد میشه گفت در حالی که بقیه شخصیتا باعث میشن مردعنکبوتی به خطر بیفته جیمسون روی زندگی عادی مردعنکبوتی یعنی پیتر پارکر بیشتر تاثیر داره
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#5 AmirhoseinJafari2005 1399-12-19 10:34
خیلی عالی بود :lol: خسته نباشید ;-)
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#6 AmirhoseinJafari2005 1399-12-19 10:43
به نقل از mtm:
دوستان و همراهان همیشگی سایت
لطفا پس از مطالعه دقیق مقاله در صورت وجود ایراد تایپی اطلاع داده تا تصحیح شود

در شماره یک ، خط سوم (فیلم) رو نوشتید (فلیم)... ;-)
نقل قول کردن
pouya1386
#7 pouya1386 1399-12-19 10:45
استاد عالی بود دست مریزاد
فقط اینکه این روزا خیلی درباره دلی بیوگل و جی جی و اینا صحبت میشه خبری هست؟
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#8 AM SM BM SM 1399-12-19 11:08
سلام
ممنون بابت مقاله.
واقعا جی کی سیمونز اگر بهترین بازیگر فیلم های کمیک بوکی نباشه صد در صد یکی از بهترین هاست. خدایی اصلا شخصیت پردازی او هم در فیلم های سم ریمی دقیقا همونی بود که باید میبود! او بد اخلاق، خسیس، غرغرو و البته خوش قلب بود و من عاشق اون صحنه ای هستم که او هویت مخفی مرد عنکبوتی رو لو نمیده. این صحنه توی سریال مرد عنکبوتی خارق العاده توی اپیزود ۷ هم استفاده شد جایی که راینو به اوم حمله میکنه ولی جی جونا جیمسون مقاومت میکنه. یا اون صحنه ای از مرد عنکبوتی ۲ که او مرد عنکبوتی رو یک قهرمان میخونه و بعدش وقتی اون لباسش رو پس میگیره بهش میگه دزد و راهزن! یا وقتی توی مرد عنکبوتی ۳ اون بچه ای که ازش دوربین میگیره رو دزد کوچولو میخونه! همین موفقیت باعث شد تا او در عرصه های بعدی سرگرمی مارول حضور پیدا کنه و عجب چیزی بود این مرد عنکبوتی دور از خانه! یعنی آدم وقتی اون رو دید میکنه قشنگ! راستی مگه جی جونا جیمسون توی مرد عنکبوتی ۱ نگفت یه آرایشگرش اعتماد داره؟ پس چرا کچلش کرد؟ اصلا کدوم آرایشگری جرئت داره با جیمسون سر شاخ بشه؟ :lol:
واقعا قیافه و صداش زاده شده بود برای اینکه این نقش رو بازی کنه! خوشم میاد هر جا هم که حرف جی جونا جیمسون میشه سریع اون پیش قدم میشه! یعنی مثل این بازیگر های تازه به دوران رسیده ناز نمیکنه و میدونه چی باعث شد توی بازیگری به اینجا برسه! بله به این میگن بازیگر وفادار به نقش!
نقل قول کردن
mobin rz
#9 mobin rz 1399-12-19 12:16
با تشکر اقای ترابی بنظرم جی کسی سیمونز در کنار هیث لجر از نقش افرینی هایی داره که نمیشه هیچکدوم از سکانساشو رتبه بندی کرد ولی من سکانس مورد علاقم همونجاست که لباس اسپایدرمن رو میپوشه و ادا در میاره لامصب هیچوقت از دیدنش خسته نمیشم چقدر خوب بود احسنت به اینکار ماندگار
ولی نمیدونم چرا واسه نقش جیم گوردون انتخابش کردن اخه انقدر با جیمسون میشناسیمش که اصلا نمیتونم توی همچین نقش متفاوتی تصورش کنیم
سپاس.
نقل قول کردن
Erfan nakhaee
#10 Erfan nakhaee 1399-12-19 14:08
واقعا عاشق این جور مقاله هام.
تشکر می کنم از شما استاد ترابی بایت این مقاله خاص.
جی جی جی همه اش این کلمه توی سرم می چرخه یجور حس خاص می ده، کارکتری که تو کمیک همتا نداره بد اخلاق، خسیس ،وفادار و حقیقت طلب البته از نگاه خودش اینکه.جونا خاصته ،دلیلی داره که بی انداز ارزش داره جونا از نقد کردن نمی ترسه حال هر کسی باشه نورمن باشه یا کینگ پین (شماره ۱۳ از سری جدید مرد عنکبوتی به نویسندگی نیک اسپنسر).
البته نباید فراموش کنیم که اگه کسی خودش رو به جونا ثابت کنه ، جونا ازش تا حد ممکن دفاع می کنه به حدی که جونا رو غرورش ر‌و زیر با له می کنه.
کسی مثل جونا نبوده و نخواهد بود البته توی کمیک و هر کسی بخواد مثل جونا باشه اون رو یه کپی می دونم چون جونا به حدی کامله هیچ کس نمی تونه جای پاش بزاره.
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#11 Ehsan Spider 1399-12-19 14:15
سلام
خیلی ممنون استاد بابت ترجمه این مقاله دستتون درد نکنه

واقعا کسی به جز سیمونز رو نمیشه به جای جیمسون تصور کرد اینقدر شبیه دیگه توی دنیا یدونه از لحاظ ظاهری کلا انگار جیمسون رو از رو سیمنوز الهام گرفتند!!!
به نظرم اوج هنر نماییش توی مرد عنکبوتی ۲ بود عاشق اون صحنه ایم که روی میز ادای اسپایدی رو در میاره
انشاالله همینطور بدرخشه توی mcu

دستتون درد نکنه
نقل قول کردن
amirali dark 2021
#12 amirali dark 2021 1399-12-19 18:05
یعنی شاید هیچ طرفدار کمیک بوکی اون صحنه ای که مردعنکبوتی لو رفت یادشون نره حماسی ترین صحنه اسپایدرمن بود البته حماسی ترین صحنه ی مارول اونجرز اسمبیل بود که اشک منو در اورد یادش افتادم بازم گریم گرفت کم با اون ابهتش همه ی قهرمانان وای دیگه شاید همچین صحنه ای رو نبینیم :cry:
نقل قول کردن
spider peter
#13 spider peter 1399-12-20 08:08
سلام ممنون از استاد ترابی
جی.کی.سیمونز مثل ساموئل جکسون هستش ، یعنی شخصیت هایی که نقششون رو بازی می کنند برازنده شون هست اصن انگار برای خودشون ساختن این نقشو.
من الان عادت کردم به جز ساموئل جکسون دیگه هیچکسی رو نمی تونم در نقش نیک فیوری تصور کنم.
بازم ممنون از استاد ترابی
نقل قول کردن
ArashBigA
#14 ArashBigA 1399-12-20 15:24
انگاری این مرد واقعا ساخته شده برای این نقش :P
نقل قول کردن
hassan91
#15 hassan91 1399-12-20 23:50
فکرشو نمیکردم که تو کارهای دیگه همه جی کی سیمونز این نقش رو بازی کرده باشه.

اما حیف فرصت نشد جی کی سیمونز رو درست و حسابی در قامت جیمز گوردن ببینیم و به دست دستان ناتوانمند و پرمدعای زک هدر رفت :-? ولی سم ریمی با انتخابش قشنگ زده تو خال :lol:
نقل قول کردن
Mohamadgg
#16 Mohamadgg 1399-12-21 15:24
مقاله علی بود استاد ترابی
اقای سیمونز فکر کنم استعدادش رو توی صدامیشگی خوب نشون داده چون طرفدارای انیمیشن شاید بدونن که توی انیمیشن بوجک هورسمن نقش لنی تورتلتاب و توی پاندای کونگ فوکار ۳ هم صداپیشگی خبیث داستان کای رو داشته ک فکر کنم سری مردعنکبوتی یه سکوی پرش برای این اقا بوده
بازم ممنون اقای ترابی
نقل قول کردن
Doc Ata
#17 Doc Ata 1401-09-18 17:03
جی جی جی مثل اون آدمایی هست که تا درباره اش تحقیق نکنی نمیتونی به عمق واقعی شخصیتش پی ببری :-) مثل ثینگ که همه فکر میکنن آدم به اصطلاح نچسب و ترسناکی مثل قیافه اش هست درحالی که انگار قلبی از جنس آدامنتیوم داره ;-) ( یعنی آدم خیلی مهربونی هستش ).
البته از حق نگذریم وقتی اولین باری که شخصیت جیمسون رو در کمیک ها دیدم واقعا خونم به جوش اومدم که انقدر اسپایدی رو اذیت میکنه. اما بعدها متوجه شدم که اون هم دلایل خودش رو داشته و همین مشاجره با مردعنکبوتی و شخصیت جالبشه که میتونه یکی از انگیزه های ما برای خواندن کمیک های پیتر بشه چون لحظات فان و ... رو خلق میکنن که آدم رو به خودش جذب میکنه.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

51

15

16

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

21

31

36

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

008

009

25

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

34

35

48

46

45

44