10 کمپانی/شرکت/موسسه برتر مربوط به ابرقهرمانان در دنیای کمیک

10 کمپانی/شرکت/موسسه برتر مربوط به ابرقهرمانان در دنیای کمیک company corporations firm

پس از معرفی شرکت ها، موسسات و کمپانی های خبیثِ برتر در دنیای کمیک حالا نوبت به معرفی غیر خبیث ها رسیده است!

 

10- شرکت شیمیایی اِیس (Ace Chemicals)

 شرکت شیمیایی اِیس (Ace Chemicals)

" شرکت شیمیایی اِیس" نقش پررنگی در داستان های بتمن دارد. از "بتمن: مجموعه کارتونی" گرفته تا کارتون "بتمن جسور" و یا Arkham origins و ... دلیلش هم خیلی ساده است: "شرکت شیمیایی ایس" به منشاء و نحوه پیدایش جوکر ربط دارد! خوب این شرکت همانطور که اسمش نشان میدهد در تولید مواد شیمیایی تخصص دارد. بقیه اش رو هم خودتون میدونید دیگه. بتمن جلوی یک سری سارق رو در این کارخانه میگیره و جوکر (در هویت «رد هود») یکی از این سارقین بود که به طور تصادفی میفته داخل مخزنی از مواد شیمیایی و به صورت دیوانه ای با موهای سبز رنگ ازش بیرون میاد. پس هر وقت که شما از جوکر نام میبرید اسم " شرکت شیمیایی اِیس" هم به گوشتان میرسد. همچنین جوکر چندین دفعه ازش به عنوان مخفیگاه خودش استفاده کرده. این شرکت قدمتش به سال 1951 و شماره 168 از سری کمیک بوک های Detective Comics میرسد. جالبه که در سری New 52 آن را به شرکت پدر بزرگ بروس وین به نام Kane Chemicals ربطش دادند!

 

9- موسسه حقوقی نلسون و مورداک (Law Offices of Nelson and Murdock)

  موسسه حقوقی نلسون و مورداک (Law Offices of Nelson and Murdock)

یک موسسه خصوصی که توسط ابرقهرمان نابینا و وکیل معروف ، مت مورداک ملقب به «بی باک» و دوست صمیمی اش «فرانکلین نلسون» ملقب به «فاگی» (که او هم وکیل بسیار خوبی است) در محله "هلز کیچن" نیویورک تاسیس شد. این موسسه وکالت بسیاری از شخصیت های دارای قدرت های فوق بشری در دنیای مارول را بر عهده داشته است. و همانطور که در تصویر بالا نظاره میکنید یک بار گروه "چهار شگفت انگیز" هم وقتی مشکل حقوقی داشت به آنها برای مشاوره مراجعه نمود. شخصیت های مکمل مهمی مثل «بکی بلیک» (دادستان شهر که بعدا به موسسه حقوقی نلسون و بلیک ملحق شد)، داکوتا نورث (یکی از کارآگاهان برتر مارول که اینجا معرفی شده) و البته کارن پیج (که منشی مت مورداک و معشوقه او بود) به این موسسه مربوط هستند.

  

8- "شرکت فن آوری پالمر" (Palmer Technologies)

 - "شرکت فن آوری پالمر" (Palmer Technologies)

قطعا شناخته شده ترین قهرمان دی سی در عرصه کوچک و بزرگ شدن ، «اتم» نام داره. البته دی سی تا به حال چند تا اتم داشته ولی اصلی ترین و شناخته شده ترین اونا «ری پالمر» (Ray Palmer) نام داره که در عصر نقره ای دنیای کمیک (دهه 60 میلادی) خلق شد. او قدرت های خودش رو به شکلی واقعا عجیب و غریب به دست آورد. یعنی اصلا جوری بود که کل قوانین فیزیک رو نقض میکرد و این در حالیه که ری پالمر خودش یک فیزیکدان بود! او یک کپه از ستاره کوتوله سفید رنگ رو دید که روی زمین افتاده. بعدش اون رو برداشت (این در حالیه که اجرام ستاره ای شدیدا سنگین هستند) بعدش اون رو تبدیلش کرد به یک لباس مخصوص. روی این لباس دکمه هایی بود که بهش اجازه میداد خودش رو کوچیک کنه. در هر حال در سریال های دی سی،   ری پالمر  شرکتی که قبلا Queen Consolidated نام داشت را تصاحب و آن را به "شرکت فن آوری پالمر" تغییر داد تا با استفاده از منابعش به اهداف خیرخواهانه خودش برای مردم شهر دست پیدا کنه.

 

7- شرکت فن آوری پیم (Pym Technologies)

 شرکت فن آوری پیم (Pym Technologies)

این را «هنک پیم» (مرد مورچه ای اریجینال دنیای مارول) تاسیس کرد و یک شرکت تحقیقات علمی است که در مطالعات نانوتکنولوژی، مولکولی و اتمی تخصص دارد. وقتی پیم ارتباط خودش را با "سازمان شیلد" قطع کرد این کمپانی را پایه گذاری کرد و محل آن نیز در شهر سان فرانسیسکو است. هنک پیم از سمت مدیرعاملی این شرکت کنار گذاشته شد و جای او را «درن کراس» گرفت که که تبدیل به خبیثی به نام «یلو جکت» شد. ولی هنک آن را پس گرفت و الان هم در تلاش است تا اجازه نده اختراعات مهم اش مثل "ذرات پیم" به دست آدم های خبیث بیفته!

 

6- صنایع کوئین (Queen Industries)

 صنایع کوئین (Queen Industries)

"صنایع کوئین" در دنیای دی سی سازمانی است که صاحب و گرداننده آن «الیور کوئین» ملقب به «گرین اروو» میباشد. وقتی پدر و مادر الیور (رابرت و مویرا کوئین) در یک سیاحت اکتشافی به قتل رسیدند او این کمپانی را به ارث برد. البته در طول سالها مدیریت این "صنایع کوئین" دست به دست شده است ولی اکنون الیور از آن به عنوان پوشش برای کارهای قهرمانی خودش و همچنین برای ساخت و تامین هزینه سلاح ها و تیر و کمان های ویژه اش استفاده میکند.

 

5- صنایع پارکر (Parker Industries)

صنایع پارکر

وقتی دکتر اختاپوس بدن و ذهن پیتر پارکر را دزدید و تبدیل به مرد عنکبوتی برتر شد فوراً شروع کرد به انجام تغییرات بزرگ در زندگی پیتر. یکی از بزرگترین این تغییرات این بود که شرکت "صنایع پارکر" را تاسیس کرد (یک شرکت فن آوری که به اختاپوس اجازه داد از طریق آن به منابع زیادی دسترسی پیدا کنه و در عین حال بتونه از نبوغ خودش استفاده کاربردی بکنه). در نهایت پیتر پارکر واقعی برگشت و متوجه شد که باید مدیر عامل شرکتی باشه که خودش هیچ نقشی در تاسیس آن نداشته. ولی ذات پاک پیتر و عدم تجربه او در اداره یک شرکت خیلی زود باعث شد تا مشکلات زیادی برای این شرکت ایجاد کنه. در انتها هم او مجبور شد برای متوقف کردن دکتر اختاپوس که در رویداد "امپراتوری مخفی" به عضویت گروه تروریستی "هایدرا" در آمده بود، این شرکت را نابود کنه. ایده "صنایع پارکر" برای مدتی نسبتا طولانی در کمیک های اسپایدرمن به کار گرفته شد و اولش هواداران اعتراض داشتند که باعث شده تا پیتر پارکر پولدار بشه و ذاتش فرق کنه ولی بعد از مدتی مشخص شد ذات وجوهره این دست نخورده و او همچنان دارد به مردم شهر و اطرافیانش کمک میکند.

 

4- دیلی بیوگل (Daily Bugle)

  دیلی بیوگل (Daily Bugle)

"دیلی بیوگل" در واقع یک روزنامه یا نشریه تبلیغاتی تخیلی در شهر نیویورک در داستان های مرد عنکبوتی است. این روزنامهٔ داستانی با الهام از روزنامه‌های نیویورک دیلی نیوز و نیویورک پست خلق شده‌است. پیتر پارکر سالها به عنوان عکاس پاره وقت برای این نشریه کار میکرد (او از خودش در قالب اسپایدرمن عکس میگرفت و به آن میفروخت!) و خیلی از شخصیت های مهم مکمل داستان های او مثل بتی برنت، جو رابرتسون، فردریک فازول و ند لیدز در آن حضور داشته اند. صاحب دیلی بیوگل كه بخش زیادی از عمرش را صرف متنفر بودن از مرد عنكبوتی کرد، جی. جونا جیمسون نام دارد! او بسیار اصرار داشت به جهانیان ثابت كند كه مرد عنكبوتی یك تهدید برای جامعه است و بارها با پول این نشریه ابر خبیث هایی ساخته یا در خلق آنها مشاركت داشته تا مرد عنكبوتی را دستگیر كند. پس از آنکه جیمسون به عنوان شهردار نیویورک انتخاب شد، مسئولیت خود را به معاونش یعنی «جو رابرتسون» واگذار نمود. در سالهای گذشته دیلی بیوگل از حالت نشریه بیرون آمده و به یک آژانس خبری تبدیل شده است که در فضای مجازی هم بسیار فعال است. دیلی بیوگل همچنین برجسته ترین و مهم ترین رسانه دنیای مارول است و در رویدادهای مهمی مثل "جنگ داخلی" به آن استناد میشد.

دیلی بیوگل daily bugle

دیلی بیوگل در دنیای سینما بیش‌ترین محبوبیت خود را مدیون فیلم های مرد عنکبوتی و البته نقش آفرینی شگفت انگیز آقای «جی. کی. سیمونز» در نقش جی. جونا جیمسون است. برای آشنایی کامل با دیلی بیوگل، این مقاله را بخوانید. آقای جیمسون هم اینجا معرفی شده است.

 

3- شرکت رَند (Rand Corporation)

شرکت رَند (Rand Corporation)

«دنی رند» ملقب به «آیرون فیست» از ابرقهرمانان مارول است. پسری است که پدر و مادری پولدار به نام های «وندل رند» و «هیزر دانکن رند» داشت. پدرش (وندل رند) صاحب شرکت Rand International بود که الان با نام Rand Corporation شناخته میشود. او این شرکت را به مشارکت دوست خود به نام «هارولد میچم» (Harold Meachum) تاسیس کرد که اولش اهداف تحقیقاتی داشت و بعدش به یک کمپانی بزرگ و چند میلیون دلاری تبدیل شد. وقتی دنی بزرگ شد علیرغم مقاومت خانواده میچم (به خصوص دختر هارولد میچم به نام «جوی») به عنوان مدیر ارشد این شرکت انتخاب شد. این شرکت در زمینه های مواد شیمیایی و مواد دارویی و سایبرنتیک فعالیت میکند. دنی رند از سود این شرکت برای فعالیت های خیرخواهانه یا ابرقهرمانی خودش استفاده میکند و اگر دوستانش مثل لوک کیج یا کالین وینگ در تیم "ابرقهرمانان اجاره ای" (Heroes for Hire)    مشکل مالی داشته باشند بهشون کمک میکنه!

 

2- شرکت وِین (Wayne Enterprises)

 شرکت وِین (Wayne Enterprises)

شرکت وین با نام WayneCorp نیز شناخته می‌شود و یک کمپانی بزرگ و در حال رشد و چند ملیتی است. شرکت وین و بنیاد وین عمدتاً توسط مدیر و دوست بروس وین، لوشس فاکس اداره می‌شوند. فاکس بیشتر تصمیمات شرکت را به نفع بروس وین اتخاذ می‌کند، زیرا زمان بروس وین عمدتاً به عنوان بتمن اِشغال شده‌است. شرکت وین در آثار فیلم و تلویزیونی به عنوان یک کنگلومر تجاری معرفی شده‌است، که طبق استانداردهای یک شرکت چند ملیتی مدل ‌سازی شده‌ است. گفته میشود شرکت وین بسیار قدیمی است و در قرن هفدهم توسط نیاکان بازرگان خانواده وین تأسیس شده‌ است ولی آلن وین، پسر و وراث قاضی وین، در قرن نوزدهم رسماً آن را به یک شرکت بزرگ تبدیل کرد. او که   پدر بزرگ بروس وین بود، شعبه های وین حمل و نقل، وین شیمیایی و وین را ساخت.

  

1- صنایع استارک (Stark Industries)

 صنایع استارک (Stark Industries)

به لطف دنیای سینمایی مارول دیگر همگان با "صنایع استارک" آشنا هستند! چندی پیش نشریه فوربس "صنایع استارک" را با 20 میلیارد دلار ارزش در صدر کمپانی های برتر خیالی در دنیای کمیک بوک قرار داد. ناگفته پیداست که تونی استارک ملقب به آیرون من صاحب و مدیر عامل آن است ولی توسط پدر او (هاوارد استارک) تاسیس شد. هیچ شرکت دیگری به اندازه صنایع استارک در دنیای کمیک بوک مطرح نبوده و اهمیت نداشته. تونی از فن آوری های متنوع این شرکت نه تنها برای ساخت زره های چند میلیون دلاری خودش بهره میگیرد بلکه برای امثال شیلد و اونجرز و یا دیگر ابرقهرمانان کلی اجهیزات و سلاح و ساختمان ساخته است (مثل هلی کریرهای شیلد یا کوئین جت های اونجرز)

 

 مهدی ترابی مهربانی

All rights reserved © Spidey.ir 2020

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 شرکت بزرگ خبیث برتر دنیای کمیک!

10 حقیقت مهمی که باید درباره "دیلی بیوگل" (DAILY BUGLE) بدانید

10 تغییر بزرگ در دنیای کمیک بوک های مرد عنکبوتی در دهه گذشته

معرفی شخصیت های مکمل در کمیک بوک های مرد آهنی (IRON MAN)

چند تا مرد مورچه ای داریم؟

20 حقیقتی که باید درباره تونی استارک (مرد آهنی) بدانید

معرفی 15 شخصیت مکمل برتر در کمیک بوک های بتمن

10 ابرقهرمان برتر کمیک بوکی که میتونند تغییر اندازه بدهند!

10 کارآگاه (DETECTIVE) برتر در دنیای کمیک!

15 چیز مهمی که باید درباره بی باک (DAREDEVIL) بدانید

10 حقیقت (FACT) مهمی که باید درباره "جوکر" بدانید

10 چیز مهمی که باید درباره آیرون فیست بدانید

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Matingh
#1 Matingh 1399-08-25 10:45
مرسییییی خیلی مقاله ی خوبی بود 8)
۱ و ۲ واقعا شاهکارن و کاملا به شخصیت ها ربط دارن و یجور مکملن و اگه شرکت وین یا صنایع استارک نبود شخصیت ها ناقص به نظر میرسیدن.....
نقل قول کردن
pouya1386
#2 pouya1386 1399-08-25 11:12
بازم مثل همیشه یه مقاله توپ از استاد ترابی.
نقل قول کردن
Agent bishop
#3 Agent bishop 1399-08-25 11:32
ببخشید بابت اسپم ولی لطفاً به این سوال من جواب بدین
من به کمیک علاقه دارم و اونو میخونم ولی آدم های اطرافم( میشه گفت ۹۹ درصدشون) به من میگن چرا اینا رو می‌خونی ، مگه بچه ای عکس های کارتونی نگاه می‌کنی و ...
بعد من کلافه میشم که نمیتونم به اطرافیانم مخصوصا همسن هام توجیه کنم که کمیک چیزی که شما ها فکر میکنید نیست ولی ناموفقم.
شما چه جوری این مشکل رو حل میکنید چون مطمئنا برای خیلی هاتون پیش اومده ؟
نقل قول کردن
Kia Iron Man
#4 Kia Iron Man 1399-08-25 11:56
واو چه مقاله محشری موارد 8 9 10 را نمیشناختم اما الان به لطف شما میشناسم.خوشبختا نه همونقدرم که شرکتای خبیث وجود دارن کمپانی های خیر خواه هم هستند.مورد اول به مقدار خیلی زیادی قابل پیش بینی بود.به نظرم دیلی بیوگل میتونست رتبه بهتری داشته باشه :-* خیلی عجیبه که ری پالمر یه کوتوله سفید رو بلند کرد با اینکه خیلی چگال هست،احتمالا نویسنده ها از این موضوع خبر نداشتند.صنایع پارکر هم ایده خوبی نبود به نظرم چون که فقط قابل لمس و قابل باور پیتد پارکر رو حذف کرد که یکی از جذابیای بسیارشه.راستی چطوری پیتر پارکر به شرایط عادی برگشت و چه بلایی سر صنایع پارکر اومد؟
خسته نباشید استاد
نقل قول کردن
goblin hunter
#5 goblin hunter 1399-08-25 12:30
nice
نقل قول کردن
Mr. Doctor
#6 Mr. Doctor 1399-08-25 12:44
خسته نباشید استاد ترابی،خیلی مقاله ی جالبی بود.
اولش فکر میکردم قراره دیلی بیوگل رو ر رتبه نخست ببینم،ولی قطعا شرکت وین و صنایع استارک هم مهم و پرنقش بوده اند.
همیشه کمیک ها و داستان هایی از اسپایدی که در اونها جی.جی.جی و دیلی بیوگل حضور دارن خیلی جذاب هستن و خواننده رو ترغیب میکنن که حرف ها و ماجرا های اسپایدی و جیمسون رو دنبال کنن؛البته هر داستان و کمیکی که پیتر توش حضور داشته باشه،لذت بخش و خواندنی هستن.
نقل قول کردن
mtm
#7 mtm 1399-08-25 13:42
به نقل از Kia Iron Man:
صنایع پارکر هم ایده خوبی نبود به نظرم چون که فقط قابل لمس و قابل باور پیتد پارکر رو حذف کرد که یکی از جذابیای بسیارشه.راستی چطوری پیتر پارکر به شرایط عادی برگشت و چه بلایی سر صنایع پارکر اومد؟

اتفاقا خیلی هم ایده خوبی بود. چون پیتر همچنان به ذات خودش وفادار بود . فقط در یک شرایط جدید قرار گرفت و داستان هاش تنوع پیدا کرد و بعد دوباره به حالت اولش برگشت. تو متن هم اشاره ضمنی شد که چطور شد که نابود شد. برای اینکه جزئیات رو بهم بدونید برید کمیکش رو بخونید که تو سایت هم ترجمه شده
اینطور که معلومه شما اون کمیک ها رو نخوندین تا به حال که از نابودیش خبر ندارین. اگر خونده بودین هم قطعا اون بخش اول سئوالتون رو نمیپرسدید چون میدونستید که این ایده بسیار خوب و بجا بود
نقل قول کردن
mat mordak/DareDevil
-1 #8 mat mordak/DareDevil 1399-08-25 14:03
مقاله جالبی بود ولی ازکورپ چی؟ اگه ایس مربوطه چرا ازکورپ نباشه؟
نقل قول کردن
goblin hunter
#9 goblin hunter 1399-08-25 14:07
به نقل از mtm:
به نقل از Kia Iron Man:
صنایع پارکر هم ایده خوبی نبود به نظرم چون که فقط قابل لمس و قابل باور پیتد پارکر رو حذف کرد که یکی از جذابیای بسیارشه.راستی چطوری پیتر پارکر به شرایط عادی برگشت و چه بلایی سر صنایع پارکر اومد؟

اتفاقا خیلی هم ایده خوبی بود. چون پیتر همچنان به ذات خودش وفادار بود . فقط در یک شرایط جدید قرار گرفت و داستان هاش تنوع پیدا کرد و بعد دوباره به حالت اولش برگشت. تو متن هم اشاره ضمنی شد که چطور شد که نابود شد. برای اینکه جزئیات رو بهم بدونید برید کمیکش رو بخونید که تو سایت هم ترجمه شده
اینطور که معلومه شما اون کمیک ها رو نخوندین تا به حال که از نابودیش خبر ندارین. اگر خونده بودین هم قطعا اون بخش اول سئوالتون رو نمیپرسدید چون میدونستید که این ایده بسیار خوب و بجا بود

استاد شما درست می فرمایید مرد عنکبوتی هم به یک تنوع نیاز داشت و به نظر من فکر خوبی بود چون می تونستیم بیبنیم که پیتر هر چه قدر هم که پول داشته باشه بازم همون پیتر دلسوز و خیرخواهی اهه
نقل قول کردن
spider flash
#10 spider flash 1399-08-25 14:09
عالی بود. خیلی لذت بردم ممنون استاد. من به جز موارد ۹و ۱۰ بقیه رو میدونستم 8)
نقل قول کردن
mtm
#11 mtm 1399-08-25 14:31
به نقل از mat mordak/DareDevil:
مقاله جالبی بود ولی ازکورپ چی؟ اگه ایس مربوطه چرا ازکورپ نباشه؟

شما به نظرم خیلی وقته به سایت سر نزدی
ازکورپ رو قبلا تو مقاله کمپانی های خبیث معرفی کردیم
cutt.ly/sg3tcnv
تو خط اول مقاله هم گفتم که
نقل قول کردن
alimohamadi
#12 alimohamadi 1399-08-25 16:16
خیلی ممنون واقعا مقاله خوبی بود 8)
من شماره ۱۰ رو نمی دونستم
یک سوال داشتم صنایع پالمر فقط تو سریال ارو بود یا تو کمیک هم وجود داره چون تو یکی از مقاله ها تون خوندم ری پالمر تو کمیک استاد دانشگاه است .
نقل قول کردن
parsa.k23
#13 parsa.k23 1399-08-25 16:21
واقعاً نکات جالب و آموزنده ای بود ممنونم.
ولی چرا ایس رو هم نوشتید به نظرم اونم یه جورایی شیطانی محسوب میشه
نقل قول کردن
Kia Iron Man
#14 Kia Iron Man 1399-08-25 16:26
به نقل از mtm:
به نقل از Kia Iron Man:
صنایع پارکر هم ایده خوبی نبود به نظرم چون که فقط قابل لمس و قابل باور پیتد پارکر رو حذف کرد که یکی از جذابیای بسیارشه.راستی چطوری پیتر پارکر به شرایط عادی برگشت و چه بلایی سر صنایع پارکر اومد؟

اتفاقا خیلی هم ایده خوبی بود. چون پیتر همچنان به ذات خودش وفادار بود . فقط در یک شرایط جدید قرار گرفت و داستان هاش تنوع پیدا کرد و بعد دوباره به حالت اولش برگشت. تو متن هم اشاره ضمنی شد که چطور شد که نابود شد. برای اینکه جزئیات رو بهم بدونید برید کمیکش رو بخونید که تو سایت هم ترجمه شده
اینطور که معلومه شما اون کمیک ها رو نخوندین تا به حال که از نابودیش خبر ندارین. اگر خونده بودین هم قطعا اون بخش اول سئوالتون رو نمیپرسدید چون میدونستید که این ایده بسیار خوب و بجا بود

راستشو بخواین اون بخش کمیکای اسپایدرمنو که صاحب صنایع پارکر بود رو خیلی کم خوندم و احتمالا حق با شماست :-*
ولی درباره نابودی صنایع پارکر باید بگم که اتفاقا اون کمیکو که خوشبختانه ترجمه کردین و در کنار کمیک های secret empires رو خوندم.همون که اختاپوس برتر هایدرایی شده بود و گفت که از لوگو شرکت گرفته تا نرم افزار بخشی مربوط به خودش قرار داده بود و حتی ماشین های عنکبوتی رو هم کنترل کرد و آخرشم پیتر مجبور شد تمام شرکتو نابود کنه تا دست اختاپوس بهش نرسه،نهایتا هم با کنترل بازو های اختاپوس شکستش داد.ولی اون موقع که تصور کردم که فقط نتایج تحقیقاتو نابود کرد نه کل کشور.پس نابودی صنایع پارکر توی رویداد secret empire بود که قبلا خونده بودمش ولی الان فهمیدم اونجا کل شرکتو نابود کرد :-|
درباره اینکه قضیه اینکه صنایع پارکر ایده خوبی بود یا نه قطعا شما بیشتر خوندین،تجربتون بیشتره و حق با شماست :-*
حتما باید این کمیکارو هم بخونم البته اگه وقت کنم
نقل قول کردن
mtm
#15 mtm 1399-08-25 17:01
به نقل از parsa.k23:
.
ولی چرا ایس رو هم نوشتید به نظرم اونم یه جورایی شیطانی محسوب میشه

دقت نکردی دیگه
گفتیم که به بتمن ربطش دادن
و چرا دقیقا شیطانی محسوب میشه. چون جوکر رفت خودش رو پرت کرد تو یکی از مخزن های مواد شیمیای شون؟!
ضمن اینکه شرکت ایس تو بازی های آرکهام رو با نسخه دنیای کمیک قاطی نباید کرد
نقل قول کردن
SINA SPIDER
#16 SINA SPIDER 1399-08-25 17:46
مقاله هالی بود
فقط یه چیزی مگه دیلی بیوگل علیه مرد عنکبوتی نبود
نقل قول کردن
mtm
#17 mtm 1399-08-25 18:45
به نقل از SINA SPIDER:

فقط یه چیزی مگه دیلی بیوگل علیه مرد عنکبوتی نبود

بله اکثر مواقع بوده . البته مدتیه که نیست چون جیمسون دیگه اونجا نیست
ما هم گفتیم شرکت های "مربوط به ابرقهرمانان"
کلا ما یه غلطی کردیم یه مقاله نوشتیم شما رو با شرکت ها و موسسه ها و کمپانی هایی که شاید باهاشون اشنا نباشید اشنا کنیم ولی تا فردا صبح باید جواب بدیم که "مگه فلان چیز چیز نبود"
ماشالا همه دارن چشم بسته غیب میگن !
انگار کسی بلد نیست که دیلی بیوگل علیه مرد عنکبوتی مطلب مینوشته و اونا همین الان این حقیقت بزرگ رو کشف کردن و باید به اطلاع بقیه میرسوندن
نقل قول کردن
master spider
#18 master spider 1399-08-25 19:01
به شخصه از ایده مقاله هایی با عنوان(....) ابرقهرمانان یا(....) سروران که در سایت چند ماهی است شکل گرفته علاقه دارم. با اینکه سایت در مقاله های دیگر ممکن بوده که به اونا اشاره کنه اما پرداختن و نگاهی موشکافانه تر به تک تک اونا و مشخص کردن هر کدوم از اونا بسیار مفیده چون هم اطلاعاتت در مورد اونا بیشتر میشه هم اینکه اگه مثلا علاقه ای به شخصیتی داشته باشی ولی به هر دلیلی نتونی کمیکش رو بخونی اینطوری حداقل با پایه و بِیسش آشناییت پیدا میکنی.باز هم تشکر میکنم بابت مقاله.
به نقل از mtm:
[quote name="SINA SPIDER"]
کلا ما یه غلطی کردیم یه مقاله نوشتیم شما رو با شرکت ها و موسسه ها و کمپانی هایی که شاید باهاشون اشنا نباشید اشنا کنیم ولی تا فردا صبح باید جواب بدیم که "مگه فلان چیز چیز نبود"
ماشالا همه دارن چشم بسته غیب میگن !
انگار کسی بلد نیست که دیلی بیوگل علیه مرد عنکبوتی مطلب مینوشته و اونا همین الان اون رو کشف کردن و باید به اطلاع بقیه میرسوندن

آقای ترابی شما که فیلتر گذاشتین چرا اعصاب خودتون رو خورد میکنین؟؟؟؟؟! راحت پیام بیخود رو پاک کنین
نقل قول کردن
goblin hunter
#19 goblin hunter 1399-08-25 19:06
به نقل از mtm:
به نقل از SINA SPIDER:

فقط یه چیزی مگه دیلی بیوگل علیه مرد عنکبوتی نبود

بله اکثر مواقع بوده . البته مدتیه که نیست چون جیمسون دیگه اونجا نیست
ما هم گفتیم شرکت های "مربوط به ابرقهرمانان"
کلا ما یه غلطی کردیم یه مقاله نوشتیم شما رو با شرکت ها و موسسه ها و کمپانی هایی که شاید باهاشون اشنا نباشید اشنا کنیم ولی تا فردا صبح باید جواب بدیم که "مگه فلان چیز چیز نبود"
ماشالا همه دارن چشم بسته غیب میگن !
انگار کسی بلد نیست که دیلی بیوگل علیه مرد عنکبوتی مطلب مینوشته و اونا همین الان این حقیقت بزرگ رو کشف کردن و باید به اطلاع بقیه میرسوندن

خوب شد استاد گفتید وگرنه تا فردا ایراد می گیرفتن و می گفتن این براشروراس یا این با اون قهرمان خصومت داره یا.... :-*
نقل قول کردن
super spider
#20 super spider 1399-08-25 20:03
عالی بود مقاله
من به شخصه از aceخیلی خوشم میاد
نقل قول کردن
super spider
#21 super spider 1399-08-25 20:05
به نقل از Agent bishop:
ببخشید بابت اسپم ولی لطفاً به این سوال من جواب بدین
من به کمیک علاقه دارم و اونو میخونم ولی آدم های اطرافم( میشه گفت ۹۹ درصدشون) به من میگن چرا اینا رو می‌خونی ، مگه بچه ای عکس های کارتونی نگاه می‌کنی و ...
بعد من کلافه میشم که نمیتونم به اطرافیانم مخصوصا همسن هام توجیه کنم که کمیک چیزی که شما ها فکر میکنید نیست ولی ناموفقم.
شما چه جوری این مشکل رو حل میکنید چون مطمئنا برای خیلی هاتون پیش اومده ؟


برا من که این مشکل پیش نیومده ولی بهشون بگو از همین ها که شما میگین مال بچه هاست فیلم هایی با در آمد میلیون دلاری در اومده
نقل قول کردن
Kia Iron Man
#22 Kia Iron Man 1399-08-25 20:45
به نقل از Agent bishop:
ببخشید بابت اسپم ولی لطفاً به این سوال من جواب بدین
من به کمیک علاقه دارم و اونو میخونم ولی آدم های اطرافم( میشه گفت ۹۹ درصدشون) به من میگن چرا اینا رو می‌خونی ، مگه بچه ای عکس های کارتونی نگاه می‌کنی و ...
بعد من کلافه میشم که نمیتونم به اطرافیانم مخصوصا همسن هام توجیه کنم که کمیک چیزی که شما ها فکر میکنید نیست ولی ناموفقم.
شما چه جوری این مشکل رو حل میکنید چون مطمئنا برای خیلی هاتون پیش اومده ؟

برای من که پیش اومده و فکر کنم برای اکثرا هم پیش اومده.متاسفانه همچین فرهنگی تو ایران جا نیفتاده و مردم میان تو گوگل سرچ میکنن بعد دیدن تصاویر میگن کمیک بچه بازیه.
این مشکل فکر نکنم به راحتی حل بشه چون دیگه جا افتاده.میشه به بعضیا هم چند تا کمیک عالی داد که بخونن و آشنا بشن من اینکارو خواستم بکنم ولی اکثرا ترجیح میدن وقتشونو توی اینستاگرام بگذرونن.به نظرم شاید بشه چند تا پانل ترسناک و به قول معروف خفن نشون این اشخاص داد تا بفهمن که بچه بازی نیست.ولی هر کاری که انجام بشه باز هم حالا حالا ها نمیشه فرهنگ سازی کرد که کمیک بچه بازی نیست.به قول همین دوست عزیز از روی کمیک فیلم هایی ساختند که رکورد های پرفروش ترین فیلم های تاریخو جا به جا کردند(نمونه بارزش همین اونجرز اندگیم که از یه رویداد بی همتا در کمیک اقتباس شده)خوشبختانه چند وقته تونستم اطرافیانو با فضای کمیک آشنا کنم و الان همچین مشکلی ندارم.به هر حال حرف دل خیلیا رو زدی موفق باشی
نقل قول کردن
Spidey and Dark knight
#23 Spidey and Dark knight 1399-08-25 21:43
بسیار مقاله جالب وجذابی بود :-) و به نظر من ۹ یا همون Law
offices of Nelso and Murdock از همه متفاوت تر بود
و خیلی ممنون به خاطر مقاله ی عالی تون :-)
نقل قول کردن
spider az
#24 spider az 1399-08-26 14:54
سلام استاد باز هم ممنون از مقاله خوب و مفیدتون


به نقل از Agent bishop:
ببخشید بابت اسپم ولی لطفاً به این سوال من جواب بدین
من به کمیک علاقه دارم و اونو میخونم ولی آدم های اطرافم( میشه گفت ۹۹ درصدشون) به من میگن چرا اینا رو می‌خونی ، مگه بچه ای عکس های کارتونی نگاه می‌کنی و ...
بعد من کلافه میشم که نمیتونم به اطرافیانم مخصوصا همسن هام توجیه کنم که کمیک چیزی که شما ها فکر میکنید نیست ولی ناموفقم.
شما چه جوری این مشکل رو حل میکنید چون مطمئنا برای خیلی هاتون پیش اومده ؟

دقیقا این مشکل برای من هم اول یش اومد ولی من به کسایی که این رو میگفتن میگفتم من هم این رو دوست دارم بعد ساکت میشدن و چیزی نمیگفتن توسیه میکنم تو هم امتحان کن
نقل قول کردن
AmirM. IX9
#25 AmirM. IX9 1399-08-26 22:48
استاد ترابی فوق العاده بود. واقعا از خوندنش لذت بردم. فقط یه چیزی...حالا که اسم دیلی بیوگل اومده تو مقاله، به نظرم دیلی پلنت هم میتونست جز ۱۰ تا باشه، خدایی جاش خالیه. حداقل رتبه ۹ یا ۱۰ به جای ایس کمیکال یا موسسه حقوقی.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45