10 چیزی که نشان میدهد جی. جونا جیمسون آدم بدی نیست!

10-چیزی-که-نشان-میدهند-جی-جونا-جیمسون-آدم-بدی-نیست

درسته که همگان او را با تنفرش از اسپایدرمن میشناسیم ولی در این مقاله میخواهیم نشان دهیم که آقای جیمسون قلبی از طلا دارد!

مقدمه: درسته که جی جونا جیمسون همواره به عنوان شخصیتی که از مرد عنکبوتی با تمام وجود متنفر است به تصویر کشیده میشه، اما در مجموع رابطه بدی با پیتر پارکر نداشته. درسته لحظاتی بود که اون دو تا با هم دعوا میکردند (چون جیمسون خسیس بود و حاضر نبود پولی که پیتر بابت عکس هایش لایق دریافت بود را بهش بده!) ولی جیمسون به او مثل پسر خودش نگاه میکرد چون پیتر از دوران دبیرستان برایش کار کرده بود و به نوعی برایش احساس مسئولیت میکرد. ما این مساله را به وضوح در مراسم ازدواج پیتر و مری جین واتسون دیدیم که چطور جیمسون از خوشحالی اشک میریخت ... به غیر از این، او چندین بار در جاهای مختلف نشون داده که ته دلش آدم خوب و مهربونی هستش که در این مقاله به 10 تای آنها اشاره میکنیم.

البته یادتون نره که حتما چهار مقاله زیر را هم بخوانید زیرا کاملا مرتبط با جی. جونا جیمسون هستند و اطلاعات شما را تکمیل میکنند:

10 حقیقت مهمی که باید درباره «جی. جونا جیمسون» بدانید

چرا جی. جونا جیمسون از مرد عنکبوتی متنفر است؟

تمام دفعاتی که جی. کی. سیمونز در نقش آقای جی. جونا جیمسون ظاهر شده!

10 حقیقت مهمی که باید درباره "دیلی بیوگل" (DAILY BUGLE) بدانید

 

10- او حقیقتاً پسرش رو دوست داره

جان جیمسون

ثابت ترین خصوصیت انسانی جیمسون در رابطه ش با پسرش، جان جیمسون سوم، خلاصه میشه. جان جیمسون همانطور که در اینجا گفته شده، یک فضانورد است که با حرفه پدرش که همیشه خودش رو یک روزنامه نگار میدونسته فرق داره. جیمسون همیشه به پسرش افتخار کرده و حتی یکی از دلایل تنفرش از اسپایدرمن این بود که خیال میکرد جلوی مطرح شدن بیشتر پسرش رو در رسانه ها گرفته! و این رو هم از یاد نبرید که وقتی پسر جیمسون در دنیای کمیک خلق شد (اوایل دهه 60 میلادی) فضانورد بودن معادل بالاترین سطح قهرمان ملی در جامعه آمریکا بود.

 

9- او ضامن پیتر شد تا بتونه یه موتور سیکلت بخره!

موتور سیکلت پیتر پارکر

پیتر پارکر از وقتی که به قدرت های فوق بشری خودش دست یافت، روش ترجیحی اش در رفت و آمد، تاب خوردن در سطح شهر با لباس مرد عنکبوتی بوده است. ولی به عنوان پیتر پارکر چطور؟ بنابراین در دورانی که دانشگاه میرفت به سرش زد که یک موتور سیکلت بخره! این اتفاق در شماره 41 از سری نخست کمیک بوک های "مرد عنکبوتی شگفت انگیز" افتاد. ولی او به کسی نیاز داشت تا ضامنش بشه چون باید قسطی میخریدش (طبیعتا اونقدر پول نداشت که بتونه کل پولش رو پرداخت کنه) جیمسون این کار را کرد. حرکت قشنگی بود، هر چند که چند باری بابتش سر پیتر منت گذاشت!

 

8- او دست «سم بولیت» رو به عنوان یک نژادپرست رو کرد!

سم بولیت

در شماره 90 از کمیک "مرد عنکبوتی شگفت انگیز" که اینجا ترجمه شده، اتفاق مهمی افتاد و سروان جورج استیسی هنگام کمک به نجات یک کودک هنگام مبارزه بین اسپایدرمن و دکتر اختاپوس زیر آوار موند ولی اسپایدرمن متهم به دست داشتن در قتل او شد! شخصیتی به نام «سَم بولیت» (Sam Bullit) سعی کرد از این قضیه به عنوان سکوی پرتابی برای رسیدن خودش به عنوان دادستان کل شهر سوء استفاده کنه. جیمسون اولش از او در این راه حمایت کرد زیرا شعارهای او مبنی بر مبارزه با ابرقهرمانانی که خودشون عدالت را در سطح شهر اجرا میکردند میپسندید. ولی هدف واقعی بولیت این بود که با اقلیت های نژادی مقابله و دشمنی کنه. و وقتی ارتباطات بولیت با گروه های نژادپرست فاش شد، جیمسون حمایت خود را از او قطع کرد. میگویند یکی از منابع اصلی خلق شدن شخصیت جیمسون، استن لی بوده است و استن لی همیشه با نژادپرستی مخالف بود. پس تعجبی نداره که جیمسون هم با این قضیه مشکل داشته باشه.

 

7- او مت مورداک را استخدام کرد تا از پیتر پارکر دفاع کنه

مت مورداک پیتر پارکر

"مرد عنکبوتی : مجموعه کارتونی" یکی از موفق ترین و مشهورترین سریال های انیمیشن ساخته شده براساس شخصیت مرد عنکبوتی است که در دهه 90 میلادی و برای 5 فصل از شبکه Fox Kids پخش شد (این مقاله را بخوانید). بسیاری از شخصیت های ریز و درشت مارول در این سریال حضور داشتند که یکی از آنها بی باک بود که حضورش برجسته و بسیار موثر بود. بی باک (با صدای ادوارد آلبرت) در فصل سوم و در دو اپیزود مرتبط به هم حضور یافت. مت مورداک ابتدا به عنوان وکیل پیتر پارکر به کار رفت (چون برایش پاپوش دوخته بودند) سپس مرد عنکبوتی و بی باک با هم همکاری کردند تا کینگ پین را شکست دهند. در واقع، پیتر ابتدا توسط ویلسون فیسک در شرکتش استخدام شد تا تحلیل گر رایانه باشد. پیتر آنقدر دستمزد خوبی گیرش آمد که از شغلش در دیلی بیوگل انصراف داد. جیمسون هم شدیدا شاکی شد و پیتر را نمک نشناس خواند! ولی به زودی معلوم شد اینا همش نقشه بوده تا پیتر بیچاره به عنوان سپربلا برای اعمال غیرقانونی ویلسون فیسک و ارتباطات مشکوک او با کشورهای دیگر عمل کند. به همین دلیل پیتر به اتهام خیانت به کشور محاکمه شد ولی جیمسون به طور مخفیانه و بدون اینکه کسی بفهمد، بهترین وکیل شهر یعنی مت مورداک را استخدام کرد تا از او در دادگاه دفاع کند.

 

6- او حاضر نشد پیتر را به گرین گابلین لو بدهد / او ادی براک را به خاطر شیادی اخراج کرد

او حاضر نشد پیتر را به گرین گابلین لو بدهد

در فیلم های سم ریمی شاهد بودیم که چهره ای بعضا کلیشه ای ولی به شدت دوست داشتنی از جیمسون ارائه شد ولی در همان فیلم نخست و وقتی گرین گابلین به دفتر او یورش آورد و خواستار فهمیدن هویت عکاسی شد که عکس های مرد عنکبوتی را برایش میگیرد او حاضر نشد این کار را بکند و شجاعت خاصی از خودش نشان داد. صحنه مشابهی هم در کارتون معرکه "مرد عنکبوتی خارق العاده" شاهد بودیم، منتهی اونجا به جای گرین گابلین، راینو به دفترش هجوم آورد.

ادی براک - جیمسون

همچنین در "مرد عنکبوتی 3" شاهد بودیم که ادی براک یکی از عکس هایش را فتوشاپ کرد تا جوری وانمود کنه که اسپایدرمن در لباس سیاه داشته از خودروی زرهی سرقت میکرده. عکس در دیلی بیوگل منتشر میشه اما پیتر سریعا موضوع رو میفهمه و جیمسون هم با قاطعیت خاصی ادی براک را اخراج و حتی در روزنامه هایش یک عذرخواهی رسمی منتشر میکنه.

 

5- او از سمت خودش به عنوان سردبیری دیلی بیوگل کناره گیری کرد

جیمسون استعفا دیلی بیوگل

جیمسون سالها از دیلی بیوگل استفاده میکرد تا مرد عنکبوتی را بدنام کنه ولی در عین حال روزنامه نگاران فوق العاده ای هم برایش کار میکردند مثل فردریک فازول یا بن یوریک که گزارش های تحقیقاتی خوبی تهیه میکردند. این باعث شد تا دشمنان زیادی برای جیمسون و بیوگل درست بشه. یکی از آنها هاب گابلین بود که خبر داشت جیمسون بوده که در خلق شخصیت پلید عقرب نقش داشته. بنابراین سعی کرد از جیمسون اخاذی کنه ولی او در اقدامی جالب و با نشان دادن شرافت ژورنالیستی خودش تصمیم گرفت نقش خودش را در این قضیه قبول کنه و بنابراین به عنوان سردبیر دیلی بیوگل از سمت خودش کناره گیری کرد و این مسئولیت را به همکار و دوست قدیمی خودش یعنی «جو رابرتسون» واگذار کرد (البته همچنان به عنوان ناشر بیوگل باقی ماند).

 

4- وقتی قبول کرد درباره اسپایدرمن اشتباه میکرده

التیماتوم

کلا جی جونا جیمسون در سری کمیک بوک های Ultimate Spider-Man سمپاتیک تر بود (در مقایسه با دنیای اصلی). به ویژه در آرک داستانی منفور و جنجالی به نام "التیماتوم" (این مقاله را بخوانید). وقتی مگنتو در شهر نیویورک سیل فاجعه باری را به راه انداخت بسیاری از آسمان خراش های شهر زیر آب فرو رفتند که یکی از آنها ساختمان دیلی بیوگل بود. جیمسون از دفتر کار غرق شده شده اش (!) دید که چظور اسپایدرمن شیرجه زد تو آب تا مردم در حال غرق شدن رو نجات بده. او که شگفت زده و دچار عذاب وجدان شده بود، ستونی را در دیلی بیوگل به این اختصاص داد که در آن از اسپایدرمن تعریف کرد و او را یک قهرمان خواند و بابت مطالب قبلی اش معذرت خواهی کرد.

  

3- او قبول کرد هزینه دانشگاه پیتر پارکر را تقبل کنه

دانشگاه پیتر

و حالا که صحبت از دنیای آلتمیت شد باید بگوییم که پس از وقایعی که در مورد قبلی مورد اشاره قرار گرفت و قضایای آفتاب پرست پیش آمد، جیمسون تونست هویت مخفی اسپایدرمن رو کشف کنه و به جای اینکه بیاد و قضیه رو در یک مقاله به همگان اعلام کنه و کلی روزنامه بفروشه، خصوصی با پیتر ملاقات کرد و ازش خواست که بهش بگه چطور میتونه بابت بد و بیراه هایی که بهش گفته جبران کنه. در نهایت قرار شد او هزینه دانشگاه پیتر را تقبل کنه!

 

2- او حاضر نشد هویت مخفی مایلز مورالز را فاش کند

مایلز مورالس

حتما میدونید که سری Ultimate Spider-Man راه اندازی شد تا دنیای پیتر پارکر / مرد عنکبوتی از اول و به شیوه ای که مناسب قرن بیست و یکم بود، روایت شود. بنابراین شاهد تغییرات نسبتا زیادی در حال و هوای ماجراهای مرد عنکبوتی و یا دشمنان او بودیم. مارول این سری رو راه انداخت تا به نوعی پس از سالها یک پیتر پارکر نوجوان تحویل مخاطبین خودش بده. بنابراین کسی فکرش رو نمیکرد پس از چند سال به سرش بزنه این پیتر پارکر رو بکشه ولی این کارو کرد! ما در داستانی به یاد ماندنی و زیبا دیدیم که گرین گابلین به همراه خبیث های دیگر ریختن جلوی در خانه پیتر و او هم با رشادتی مثال زدنی از خانواده خودش محافظت کرد و در این راه جان خودش رو داد (این مقاله را بخوانید) داستان البته جنجالی هم شد و اونقدر سر و صدا کرد که روزنامه های معروف آمریکا هم بهش اشاره کردن. ولی در هر حال به زودی نوجوانی سیاه پوست به نام «مایلز مورالز» جانشین پیتر و مرد عنکبوتی جدید شهر شد. بتی برنت خیلی زود تونست با مقداری تحقیق هویت مخفی این مرد عنکبوتی رو بفهمه و به جیمسون هم اطلاع داد ولی او حاضر نشد خبرش رو منتشر کنه زیرا دیگر از ضربه زدن به مرد عنکبوتی خسته شده بود.

 

1- او وقتی از قتل عمو بن خبردار شد پیتر پارکر را استخدام کرد

چیپ زدارسکی نویسنده بزرگیه که یک run عالی در کمیک های Spectacular Spider-Man داشت (اینجا ترجمه شده) او ضمنا بهترین داستان سالهای اخیر مرد عنکبوتی رو نوشته (اینجا ترجمه شده است). او اعلام کرده که شخصیت محبوبش در دنیای اسپایدرمن، جیمسون است! به همین دلیل هم هست که این شخصیت در داستان هایی که برای مرد عنکبوتی نوشته نقش زیادی دارد. و جالبه که در یکی از شماره های کمیک Spectacular Spider-Man که حالت فلش بک داشت دیدیم که اولین بار وقتی فهمید که عموی پیتر به قتل رسیده تصمیم گرفت او را به عنوان عکاس برای روزنامه دیلی بیوگل استخدام کنه تا اینجوری ازش حمایت کرده باشه!

 

 مهدی ترابی مهربانی

با بهره گیری از مقاله سایت CBR

All rights reserved © Spidey.ir 2022

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 حقیقت مهمی که باید درباره «جی. جونا جیمسون» بدانید

کمیک سالانه "داستان زندگی مرد عنکبوتی" ترجمه شد + لینک دانلود

چرا جی. جونا جیمسون از مرد عنکبوتی متنفر است؟

10 حقیقت مهمی که باید درباره "دیلی بیوگل" (DAILY BUGLE) بدانید

شماره 39 از سری جدید کامیک بوک "مرد عنکبوتی شگفت انگیز" ترجمه شد (همون 840 سابق!)

معرفی تمامی قاتل های عنکبوتی (SPIDER-SLAYERS)

10 حقیقت مهمی که باید درباره عقرب (SCORPION) بدانید

تصاویر فوق العاده از «جی جونا جیمسون» (JJJ)

10 تغییر بزرگی که مرد عنکبوتی در طول عمرش تجربه کرده است

نقش کلیدی «استیو دیتکو» در خلق و شکل گیری شخصیت «پیتر پارکر/مرد عنکبوتی»

10 کمپانی/شرکت/موسسه برتر مربوط به ابرقهرمانان در دنیای کمیک

معرفی شخصیت های مكمل  كمیك های مرد عنكبوتی – قسمت سوم

15 حقیقتی که احتمالا درباره " کاپیتان مارول " نمیدانستید !

10 حقیقتی که باید درباره «پوما» (PUMA) بدانید

معرفی شخصیت های مكمل  كمیك های مرد عنكبوتی – قسمت سوم

اولین های مرد عنكبوتی – قسمت 3

اولین های مرد عنكبوتی – قسمت 5

معرفی شخصیت های مكمل كمیك های مرد عنكبوتی – قسمت اول

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

amin Hajati
#1 amin Hajati 1400-12-26 09:41
درود مقاله خیلی خوب بود. درسته جی جونت جیمسون هیچوقت اونقدر هام با پیتر بد نبود(فقط از مردعنکبوتی نفرت داشت و هویت مردعنکبوتی هم نمی‌دونست) و زمانی که پیتر از خودش تو لباس مردعنکبوتی عکس می‌گرفت جیمسون پیشتر باهاش خوب می‌شد ولی بخاطر اینکه از مردعنکبوتی نفرت داشت و با کارمندانش(بعضی اوقات)بد رفتاری میکرد جیمسون رو بد نشون دادن.
نقل قول کردن
Agent bishop
#2 Agent bishop 1400-12-26 10:24
جیسون عشقه
استاد من هرچی فکر میکنم یادم نمیاد میشه بگین چه بلایی سر موتور پیتر اومد که دیگه ازش استفاده نکرد .
نقل قول کردن
mtm
#3 mtm 1400-12-26 14:38
به نقل از Agent bishop:
جیسون عشقه
استاد من هرچی فکر میکنم یادم نمیاد میشه بگین چه بلایی سر موتور پیتر اومد که دیگه ازش استفاده نکرد .

فکر کنم‌ تو شماره ۸۸ فروختش چون به پول نیاز داشت (بنظرم انت می مریض بود و باید براش دارو میخرید)
نقل قول کردن
Pbenjya
#4 Pbenjya 1400-12-26 20:34
اوایل (وقتی حدودا ۶ ساله بودم) از جیمسون متنفر بودم الان بنظرم شخصیت باحالی داره درسته زبون تندی داره و خودش رو بد اخلاق جلوه میده ولی اینطور نیست ;-)
نقل قول کردن
s.p.i
#5 s.p.i 1400-12-26 21:16
مقاله خوبی بود کلا جیمسون آدم بدی نیست و آدم خوبیه اما خب به دلایلی مرد عنکبوتی قبول نداره اگرچه توی run اسپنسر مشخص که شاید جیمسون تا حدی حق داشت چون پیتر هم سیع نکرد رابطه با جیسون اصلاح کنه در نهایت با هم خوب شدن
مورد شماره ۱ در نوع خودش خوب و جالب بود
سه تا مورد هم مربوط به دنیای التیمت میشد
نقل قول کردن
Ilia koohbor
#6 Ilia koohbor 1400-12-27 00:36
سلام
ممنون بابت مقاله خداقوت
چند روز پیش داشتم توی اینترنت میگشتم
که یک نقد از مردعنکبوتی راهی به خانه نیست نظرم رو جلب کرد
واقعا من نمیدونم چرا و با چه دلیل منطقی ای ملت میان میگن این فیلم آشغاله!!! خدایی نمیدونم یکی به من بگه
درسته ایراد داره
ولی آخه اشغال؟!؟!؟!؟!؟!؟!
حالا آدم میره میبینه ملت زیر فیلم بتمن علیه سوپرمن نوشتن : عالیهههه بهتر فیلم دنیا فیلمای مارول همش مزخرفن
خیلی خلاصه که من رفتم به یکیشون جواب دادم
و الان کل بحث رو میتونید بخونید.
خواهشا بگید حق با کیه( تو عمرم انقد حرص نخورده بودم)

1.امروز این فیلم رو دیدم . اسکار همینجوری بی آبرو شده میخواستن این رو هم جزو نامزدهای بهترین فیلم بیارن! اکثر فیلم در حال گریه و زاری بودن چاشنی عشق های تینیجری هم بهش اضافه کردن به علاوه جلوه های ویژه تا نتیجش بشه یه بلاک باستر بی مغز
2.اره بعدش یک مشت مارول فن(من توهین نمیکنم به مارول یا طرفداراش من خودمم مارول فنم با متعصباشم مثل سایت…. که خودتون میدونید)میان میگن شاهکاره
3.
داداش بهت بر نخوره
ولی
بجای اینکه الکی بیای نظر بدردنخور بدی درباره چیزی که نمیدونی
برو نقدشو بخون ببین چرا نمره گرفته بعد بیا بگو افتضاحه
خیلی هم عالی بود
درسته بهترین فیلم مارول نیست( قطعا نیست )ولی دلیل نمیشه بد باشه
قبل از اینکه بیای الکی بگی خوب نیست برو نقدشو بخون
4.نگفتم یک بچه مثل این میخواد بیاد به من بگه فیلم چیه برو با اسپایدرمنت شاد باش
5.معلومه که من نمیتونم بهت بگم فیلم چیه
چون اصلا در حد توانت نیست که بفهمی
تو هر کدوم از سایت های معتبر کمیک بوکی آمریکایی هم میخوای جستجو کنی جستجو کن
حتی میتونی شکایت هم بکنی که مردعنکبوتی جزو بدترین فیلمای ۲۰۲۱ بوده
فقط کافیه بری دادگاه و بعدشم شکایت کنی
انشالله که جواب بگیری
در ضمن
معلومه که با اسپایدرمن شادم
می خواستی مثل تو باشم؟
---—------------
1.به چه دلیل یکی از بهترین فیلمای ۲۰۲۱؟دلیل بگید قبول میکنم(خواهشا دلیل چرت نگید مثل حضور ۳ اسپایدرمن)(اسپو یل نیست چون زیر مقاله هست و همه میدونن و بلوریش اومد)بهتر بود مینوشتید از بدترین فیلم های ۲۰۲۱ من این همه هایپ بودم برای یک شاهکار گند زدن(طرفدارا اسپابدرمن دیس بدید تا میتونید ولی اصلا خوب نبود در حد ونوم ۲ بود)
2.در حد ونوم دو بود؟! در حد ونوم دو بود؟!؟!؟!؟!؟
ونوم دو اصلا داستان نداشت
عین این سریالای ۲۰ دقه ای بود که الکی طولش داده بودن
اون وقت میگی مثل ونوم دو بود؟ /؟!؟!؟!؟!؟!
واقعا جوابی برات ندارم
خودتم میدوتی من هر دلیلی برات بیارم قبول نمیکنی چون از اونایی هستی که فکر میکنی مردعنکبوتی مال بچه هاست
بخاطر همین فقط میتونم بهت پیشنهاد کنم که بری چند تا از بهترین داستانای مرد عنکبوتی رو بخونی و بیشتر با شخصیتش آشنا شی
اون موقع میفهمی چرا همه میگن عالیه
3.من کِی گفتم مردعنکبوتی مال بچه هاست بله دقیقا مثل ونوم ۲ بود فیلمنامه بد روند سریع و بیجا شخصیت اضافه و زیاد(الان لیزارد مرد شنی چی بودن)دور از خانه و سگانه توبی بارها بهتر این اثر مزخرف بودن
4.شما چند سالته؟ تو عمرت کمیک خوندی؟
هیچکس نمیگه این اثر بهتر از سه گانه سم ریمیه
چون واقعا نیست
ولی به هیچ وجه بد نیست
کاملا معلومه همینجوری رفتی از چندتا سایت نقد خوندی ایراداشو سرهم کردی که بگی فیلم خوب نیست.
همین الان توی اینترنت به انگلیسی جستجو کن ۵۰ تا از بدترین فیلم های کمیک بوکی
تو هیچکدومشون راهی به خانه نیست، نیست.
حتی اگه بازم باورت نمیشه، برو توی سایت معتبر cbr دربارش بخون.
اگه بازم نظرت عوض نشد، مشکل از فیلم نیست
مشکل از خودته که از فیلم خوشت نیومده.
5.بابا بچه سال دیگه ادم بخواد با بچه هایی مثل شما حرف بزنه باید بره بمیره من این همه فیلم تو عمرم دیدم نزدیک به ۲ هزار کمیک خوندم که یکی مثل تو بیاد به من بگه رفتی داخل چندتا سایت(ما که سایت های تعصبی هم((اسپای.دی))) دیدیم نتونستن خوبی از فیلم بگن فقط میگفتن فیلم خیلی عالی بود)ایرادات فیلم:روند سریع،فیلمنامه مزخرف،باگ های شدید داستانی،
حالا خوبی های فیلم:بازی بازیگران
هروقت تونستی خوبی دیگه ای پیدا کنی بیا کامنت بده و تا اون موقع از تعصب بچگی حرص بخور

دیگه واقعا متوجه شدم که این آدما ارزش بحث ندارن
خواهشا اینو قبل از منتشر شدن بخونید اگر بهر دلیلی ایراد داشت منتشر نکنید
نقل قول کردن
s.p.i
#7 s.p.i 1400-12-27 01:19
به نقل از Ilia koohbor:
سلام
ممنون بابت مقاله خداقوت
چند روز پیش داشتم توی اینترنت میگشتم
که یک نقد از مردعنکبوتی راهی به خانه نیست نظرم رو جلب کرد
واقعا من نمیدونم چرا و با چه دلیل منطقی ای ملت میان میگن این فیلم آشغاله!!! خدایی نمیدونم یکی به من بگه
درسته ایراد داره
ولی آخه اشغال؟!؟!؟!؟!؟!؟!
حالا آدم میره میبینه ملت زیر فیلم بتمن علیه سوپرمن نوشتن : عالیهههه بهتر فیلم دنیا فیلمای مارول همش مزخرفن
خیلی خلاصه که من رفتم به یکیشون جواب دادم
و الان کل بحث رو میتونید بخونید.
خواهشا بگید حق با کیه( تو عمرم انقد حرص نخورده بودم)

1.امروز این فیلم رو دیدم . اسکار همینجوری بی آبرو شده میخواستن این رو هم جزو نامزدهای بهترین فیلم بیارن! اکثر فیلم در حال گریه و زاری بودن چاشنی عشق های تینیجری هم بهش اضافه کردن به علاوه جلوه های ویژه تا نتیجش بشه یه بلاک باستر بی مغز
2.اره بعدش یک مشت مارول فن(من توهین نمیکنم به مارول یا طرفداراش من خودمم مارول فنم با متعصباشم مثل سایت…. که خودتون میدونید)میان میگن شاهکاره
3.
داداش بهت بر نخوره
ولی
بجای اینکه الکی بیای نظر بدردنخور بدی درباره چیزی که نمیدونی
برو نقدشو بخون ببین چرا نمره گرفته بعد بیا بگو افتضاحه
خیلی هم عالی بود
درسته بهترین فیلم مارول نیست( قطعا نیست )ولی دلیل نمیشه بد باشه
قبل از اینکه بیای الکی بگی خوب نیست برو نقدشو بخون
4.نگفتم یک بچه مثل این میخواد بیاد به من بگه فیلم چیه برو با اسپایدرمنت شاد باش
5.معلومه که من نمیتونم بهت بگم فیلم چیه
چون اصلا در حد توانت نیست که بفهمی
تو هر کدوم از سایت های معتبر کمیک بوکی آمریکایی هم میخوای جستجو کنی جستجو کن
حتی میتونی شکایت هم بکنی که مردعنکبوتی جزو بدترین فیلمای ۲۰۲۱ بوده
فقط کافیه بری دادگاه و بعدشم شکایت کنی
انشالله که جواب بگیری
در ضمن
معلومه که با اسپایدرمن شادم
می خواستی مثل تو باشم؟
---—------------
1.به چه دلیل یکی از بهترین فیلمای ۲۰۲۱؟دلیل بگید قبول میکنم(خواهشا دلیل چرت نگید مثل حضور ۳ اسپایدرمن)(اسپویل نیست چون زیر مقاله هست و همه میدونن و بلوریش اومد)بهتر بود مینوشتید از بدترین فیلم های ۲۰۲۱ من این همه هایپ بودم برای یک شاهکار گند زدن(طرفدارا اسپابدرمن دیس بدید تا میتونید ولی اصلا خوب نبود در حد ونوم ۲ بود)
2.در حد ونوم دو بود؟! در حد ونوم دو بود؟!؟!؟!؟!؟
ونوم دو اصلا داستان نداشت
عین این سریالای ۲۰ دقه ای بود که الکی طولش داده بودن
اون وقت میگی مثل ونوم دو بود؟ /؟!؟!؟!؟!؟!
واقعا جوابی برات ندارم
خودتم میدوتی من هر دلیلی برات بیارم قبول نمیکنی چون از اونایی هستی که فکر میکنی مردعنکبوتی مال بچه هاست
بخاطر همین فقط میتونم بهت پیشنهاد کنم که بری چند تا از بهترین داستانای مرد عنکبوتی رو بخونی و بیشتر با شخصیتش آشنا شی
اون موقع میفهمی چرا همه میگن عالیه
3.من کِی گفتم مردعنکبوتی مال بچه هاست بله دقیقا مثل ونوم ۲ بود فیلمنامه بد روند سریع و بیجا شخصیت اضافه و زیاد(الان لیزارد مرد شنی چی بودن)دور از خانه و سگانه توبی بارها بهتر این اثر مزخرف بودن
4.شما چند سالته؟ تو عمرت کمیک خوندی؟
هیچکس نمیگه این اثر بهتر از سه گانه سم ریمیه
چون واقعا نیست
ولی به هیچ وجه بد نیست
کاملا معلومه همینجوری رفتی از چندتا سایت نقد خوندی ایراداشو سرهم کردی که بگی فیلم خوب نیست.
همین الان توی اینترنت به انگلیسی جستجو کن ۵۰ تا از بدترین فیلم های کمیک بوکی
تو هیچکدومشون راهی به خانه نیست، نیست.
حتی اگه بازم باورت نمیشه، برو توی سایت معتبر cbr دربارش بخون.
اگه بازم نظرت عوض نشد، مشکل از فیلم نیست
مشکل از خودته که از فیلم خوشت نیومده.
5.بابا بچه سال دیگه ادم بخواد با بچه هایی مثل شما حرف بزنه باید بره بمیره من این همه فیلم تو عمرم دیدم نزدیک به ۲ هزار کمیک خوندم که یکی مثل تو بیاد به من بگه رفتی داخل چندتا سایت(ما که سایت های تعصبی هم((اسپای.دی)))دیدیم نتونستن خوبی از فیلم بگن فقط میگفتن فیلم خیلی عالی بود)ایرادات فیلم:روند سریع،فیلمنامه مزخرف،باگ های شدید داستانی،
حالا خوبی های فیلم:بازی بازیگران
هروقت تونستی خوبی دیگه ای پیدا کنی بیا کامنت بده و تا اون موقع از تعصب بچگی حرص بخور

دیگه واقعا متوجه شدم که این آدما ارزش بحث ندارن
خواهشا اینو قبل از منتشر شدن بخونید اگر بهر دلیلی ایراد داشت منتشر نکنید


حق با شماست
حالا جدا از اون من هم دیدم به بازی توبی ایراد گرفتن یا گفتن باگ داره فلان داره درمان خبیث ها منطقی نیست فلان و بهمان یه چیز نباید آدم توی فضای مجازی بحث کنه چون وقت هدر دادن هست و ارزش نداره و یه مشت بچه ریختن توی فضای مجازی که توهین هم می‌کنند از گروه های تلگرامی تا اینستاگرام و غیره دیگه به اینجور جاها سر نمیزنم چون نظرات مضحک بدون دلیل میدن اینستاگرام دیگه ندارم توی تلگرام زیاد نمیرم
بتمن علیه سوپرمن هم یه فاجعه تکرار نشدنی بدون شک یه فیلم چرت و پرت شخصیت پردازی سوپرمن و بتمن چرت بود

از این که بگذریم شما اگه از فیلم خوشت اومد مهم نیست بقیه چی میگن یه عالمه فیلم هست که میشه ازشون ایراد گرفت همون دارک نایت هم بدون ایراد نیست ولی خب جز بهترین فیلم ها هستش
یه چیز دیگه نزدیک ۲ هزار کمیک وات نه معلومه داره خالی میبنده کاری ندارم آدم هرچقدر بخونه باز هم کمه
قطعا اگه ازش بپرسی نام ببر و خلاصه داستان بگو نمیتونه حرفی بزنه
نقل قول کردن
THE AMAZING ACH20
#8 THE AMAZING ACH20 1400-12-27 14:35
یادم نیست تو کجا بود ولی یه بار هم هزینه بیمارستان عمه می رو هم داده بود
نقل قول کردن
The spider
#9 The spider 1400-12-27 14:53
سلام، الان یه چند سالی میشه که درگیر بودم و کامنتی تو سایت ندادم، بالاخره برگشتم، دلم برای سایت و اعضای معرکه‌ش تنگ شده بود.
شرمنده بابت اسپم
بگذریم
جونا همیشه برای من یه شخصیت دوست داشتنی بود، حتی با اینکه برخلاف اسپایدرمن بود (حتی گاها به ظاهر) همیشه تحسینش میکردم که روی باورش می‌ایستاد (چون اگه از دیدگاه جونا و این اخلاقش به قضیه نگاه کنیم باور غلطی هم نداشت به نظر من). به جز این‌ها تو مواردی که نام بردین هم نشون داد که انسان خیلی خوبیه در عین حال که Mistrusting هم هست.
در کل JJJ همیشه یکی از شخصیت‌های فرعی موردعلاقه‌ی من بوده تو کمیک های اسپایدرمن!
نقل قول کردن
KCW88
#10 KCW88 1400-12-27 15:02
سلام راستش من ۴ ساله سایت رو دنبال میکنم ولی الان عضو شدم و بنظرم آقای جیمسون واقعا یک آدم پیر و بدجنس و یک دشمن به حساب میاد :sad:
ولی وقتی کارهاش رو ببینی میگی نگاه کن این همه سال چه فکر هایی کردم دربارش و اینجا متوجه میشیم ظاهر و باطن یک انسان فرق داره و مارول اونو عالی به تصویر کشیده
پ.ن: ای کاش تو دنیای سینمایی هم یک کاری براش بکنن :lol:
نقل قول کردن
AP-omega
#11 AP-omega 1400-12-27 15:56
جی جی نمونه کامل قلب طلا پشت ستاره حلبیه. اخلاقش تنده اما قلب (تقریباً!) مهربون و شریفی داره.
نقل قول کردن
ArmanSpidery
#12 ArmanSpidery 1400-12-28 00:28
سلام و درود بر تمام اعضای سایت پرسابقه و محبوب اسپایدی به خصوص آقای ترابی مهربانی

با اینکه چندماهی از عضویت بنده می گذرد اما این نخستین کامنت و ارتباط مستقیم من با این سایت است که ۵ سال ( از تابستان سال ۹۵ ) از نخستین آشنایی بنده با این سایت می گذرد و مدتها علارقم همه علاقه ای که به این سایت و آقای ترابی داشتم نتوانسته بودم ثبت نام کنم مگر تا چند ماه پیش
امیدوارم برای این سایت زحمتکش و مخاطب مدار ، کاربر و دوست خوبی باشم
درودی بدون هرگونه بدرود :oops: :-) :-)
نقل قول کردن
Ozare0353
#13 Ozare0353 1400-12-29 01:31
جیمسون در بیشتر دنیاها و داستان های اسپایدرمن آدم خوبیه . اما تو بعضی از اونها هم آدم خیلی ظالمیه . اون در کل بدخلقه اما تو بعضی از داستان های اسپایدرمن ظالم هم هست . مثلا تو سری کارتون marvel spider man وقتی که فهمید (فکر کرد) پیتر با اسپایدرمن یه همکاری خیلی کوچیک کرده اون رو اخراج کرد ! واقعا ستمه .
نقل قول کردن
Spidey rulles
#14 Spidey rulles 1401-09-19 13:35
مقاله مهمی بود چون نشون داد جی جی جی ذاتا ادم خوبیه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45